אופל אינסיגניה סדאן 2011-2013

![]() |
אופל אינסיגניה סדאן 2013 - 2011 | |
טווח מחירים: | 50,700 ₪ - 39,200 ₪ | |
יתרונות: | עיצוב, מנועים |
|
חסרונות: | איכות חומרים, צריכת דלק |
|
שורה תחתונה: | לא בראש הקטגוריה אך בהחלט מהבולטות שבהן |
לחוות דעת אודות אופל אינסיגניה סדאן 2013 - 2011 התקשר עכשיו | 03-5193000 |
או מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם: |
אופל אינסיגניה הוצגה בשנת 2008 כמחליפתה של של האופל וקטרה הותיקה והגיעה לארץ בשנת 2011. אופל אינסיגניה משתייכת לקטגוריית משפחתיות גדולות והיא הדגם הבכיר בהיצע הדגמים של אופל, תחתיה ממוקמת האופל אסטרה. מתחרותיה העיקריות הינן טויוטה אוונסיס, פורד מונדאו, פולקסווגן פאסאט, פיז'ו 508, יונדאי i40, קיה מג'נטיס ומאזדה 6. אופל אינסיגניה OPC הינה גרסת ספורט של האינסיגניה ומשתייכת לקטגוריית ספורט פרימיום.
אופל אינסיגניה מעוצבת נאה והיא בעלת מראה ספורטיבי וזורם. תא הנוסעים נאה ומעוצב אך בעל איכות חומרים לא מצטיינת ושימוש בצבעים כהים מידי בלוח המחוונים. בשנת 2009 נבחרה האופל אינסיגניה כרכב השנה באירופה.
אופל אינסיגניה מוצעת בשלוש תצורות מרכב, סדאן, האצ'בק 5 דלתות וסטיישן. בסיס הגלגלים של האינסיגניה עומד על 2.73 מ' והוא ממוצע בקטגוריה. תא המטען הינו בנפח 500 ליטר, מהגדולים בקטגוריה אך הגישה אליו מעט לא נוחה. במבחני הריסוק של ה Euro NCAP זכתה האופל אינסיגניה בחמישה כוכבי בטיחות.
מנועי אופל אינסגניה
אופל אינסיגניה משווקת בארץ עם שני מנועים, המנוע הראשון הינו מנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ובהספק 160 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה הילוכים. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 16.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 9 (מתוך 15).
המנוע השני הינו מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ובהספק 220 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה הילוכים. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 11 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 14.
אינסגניה OPC - האחות הספורטיבית
בת נוספת למשפחת האופל אינסיגניה היא האופל אינסיגניה OPC המשתייכת לקטגוריית ספורט פרימיום. OPC הינן ראשי התיבות של Opel Performance Center וזו למעשה החטיבה האחראית לגרסאות החמות של דגמי אופל ובכללן גם האופל אסטרה OPC והאופל קורסה OPC.
המנוע השוכן באינסיגניה OPC הינו מנוע טורבו בנזין 6 צילינדרים בנפח 2.8 ליטר ובהספק 325 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה הילוכים ומערכת הנעה כפולה. תאוצה מאפס למאה מושגת תוך 5.9 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל - 250 קמ"ש.
צריכת הדלק של האופל אינסגניה OPC, לפי נתוני היצרן, עומדת על 9.17 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 15. מתחרותיה העיקריות הינן מרצדס C63 AMG, ב.מ.וו M3, אאודי S4 ולקסוס IS-F.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה למעלהמכוניות משפחתיות גדולות אופל בציר הזמן
משפחתיות גדולות
1998 | 1999 | 2000 | 2001 | 2002 | 2003 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | ||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
 אופל וקטרה סדאן  |  אופל וקטרה סדאן  |  אופל וקטרה סדאן  | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
 אופל וקטרה 5 דלתות  | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
 אופל אינסיגניה סדאן  |  אופל אינסיגניה סדאן  | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
 אופל אינסיגניה האצ'בק  |   אופל אינסיגניה האצ'בק   |  אופל אינסיגניה האצ'בק  | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
 אופל אינסיגניה סטיישן  | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
 אופל קסקדה  |
חזרה למעלהדגמים נוספים מקטגוריית מכוניות משפחתיות גדולות



























חזרה למעלהכתבות אחרונות
-
אופל מציגה מגוון חידושים בתערוכת פרנקפורט
אינסיגניה עוברת מתיחת פנים ומצרפת למשפחה גרסת קרוסאובר על בסיס גרסת הטורר, מנוע טורבו 1.0 חדש, קונספט מונזה ומנוע חדש לקסקאדה
אופל מציגה בתערוכת פרנקפורט ה- 65 הנערכת בימים אלו מספר חידושים, העיקרי שבהם הוא ככל הנראה המונזה קונספט, שנושאת את שמו של רכב הקופה שייצרה אופל בשנות ה- 70 וה- 80. המונזה קונספט מבשרת על קו העיצוב העתידי של דגמי אופל החדשים הצפויים בשנים הקרובות. עיצוב המונזה קונספט ספורטיבי ועתידני כאשר הסממן הבול -
סמנכ"ל אופל העולמית במשכן הכנסת
יורגן קלר הגיע לארץ לרגל חלוקת רכבי אופל לחברי הכנסת החדשה
חברי הכנסת החדשה וחברת "אופל ישראל" זכו לביקור מיוחד מהמטה העולמי של חברת אופל. יורגן קלר, סמנכ"ל חברת אופל העולמית, הגיע לביקור חגיגי בישראל לרגל חלוקת רכבי המנהלים והמיניוואנים של החברה לחברי הכנסת החדשה. אסי שמלצר, מנכ"ל אופל ישראל מימין עם יורגן קלר, סמנכ"ל אופל העולמית אס
חזרה למעלה פותח ע"י קודאו פיתוח תוכנה