דודג' ראם קבינה יחידה 4500 2012-2013

 
 
דודג' ראם קבינה יחידה 4500 2013 - 2012
   
יתרונות:

גודל, מנוע חזק.

חסרונות:

צריכת דלק, חניה בתל אביב.

שורה תחתונה:

אמריקה במיטבה.

תגיות | דודג' ראם קבינה יחידה 4500 2012, דודג' ראם קבינה יחידה 4500 2013

 
לחוות דעת אודות דודג' ראם קבינה יחידה 4500 2013 - 2012 התקשר עכשיו 03-5193000
או מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם:
 

הדור הרביעי של הדודג' ראם הוצג בשנת 2008. לאחר אין סוף דחיות החלה מכשירי תנועה, יבואנית דודג', לשווק את הדודג' ראם בארץ בשנת 2010. דודג' ראם משתייך לקטגוריית הטנדרים הגדולים והוא הבכיר בהיצע הטנדרים של דודג'. מתחריו העיקרים הינם שברולט סילברדו ופורד F-350.


דודג' ראם בעל נוכחות מכובדת, עיצוב מרשים וגריל ענק. קשה להתעלם מנוכחות הדודג' ראם כשהוא בסביבה. תא הנוסעים מרווח ומאובזר אך איכות החומרים אינה מצטיינת. דודג' ראם מגיע לארץ בשלוש תצורות מרכב שונות, ארוך עם קבינה כפולה, קצר עם קבינה כפולה וקצר עם קבינה יחידה השונה במידותיו מהמרכב הקצר עם הקבינה הכפולה.


בסיס הגלגלים במרכב הארוך עומד על 4.29 מ' והינו הארוך ביותר בקטגוריה זו. לדודג' ראם מרווח גחון של 310 מ"מ, זווית גישה של 23.9 מעלות וזווית נטישה של 26.4 מעלות. הדודג' ראם במרכב הקצר עם הקבינה היחידה יכול לשמש למספר רב של צרכים כגון אמבולנס, מנוף, משאית ועוד והוא בעל יכולות העמסה שונות.


מנועי דודג' ראם


דודג' ראם משווק בארץ עם שני מנועים, שני המנועים הינם מנועי טורבו דיזל 6 צילינדרים בנפח 6.7 ליטר. למנועים משודכת תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים ומערכת הנעה כפולה.


המנוע הראשון - המותקן בגרסת הקבינה היחידה, הינו בהספק 305 כ"ס ובעל מומנט מירבי של 62.2 קג"מ.


המנוע השני - המותקן בגרסאות הקבינה הכפולה, הינו בהספק 350 כ"ס ובעל מומנט מירבי של 89.8 קג"מ.

קרא עוד...