מיצובישי לנסר אבולושן 10 2008-2011

 
 
מיצובישי לנסר אבולושן 10 2011 - 2008
טווח מחירים: 125,800 ₪ - 86,800 ₪
יתרונות:

מנוע, ביצועים, ‏מחיר.‏

חסרונות:

צריכת דלק.‏

שורה תחתונה:

גם אתם תרצו ‏לשים את היד על ‏אחת.‏

תגיות | מיצובישי לנסר אבולושן 10 2008, מיצובישי לנסר אבולושן 10 2009, מיצובישי לנסר אבולושן 10 2010, מיצובישי לנסר אבולושן 10 2011

 
לחוות דעת אודות מיצובישי לנסר אבולושן 10 2011 - 2008 התקשר עכשיו 03-5193000
או מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם:
 

הדור השמיני של המיצובישי לנסר הוצג בשנת 2007 ומזכיר מאוד את דגם המיצובישי קונפסט X שהוצג בשנת 2005 ועליו הוא מתבסס. בשנת 2008 החל שיווק הדור השמיני של המיצובישי לנסר בארץ. בשנת 2012 עברה המיצובישי לנסר מתיחת פנים קלה שכללה נגיעות קוסמטיות קלות והחלפת מנוע ה-1.5 ליטר במנוע 1.6 ליטר .


בתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת שלטה מיצובישי ביד רמה בקטגוריית המשפחתיות בישראל בזכות המיצובישי לנסר דור חמש, המוכרת לנו כמיצובישי סופר לנסר, אשר לקחה את הבכורה מהסובארו ליאונה דור 3. בהמשך העשור עם כניסת מאזדה לשוק הרכבים בישראל איבדה מיצובישי סופר לנסר את הבכורה למאזדה 323.


מיצובישי לנסר משתייכת לקטגוריית המשפחתיות וממוקמת בין דגמי מיצובישי מעל למיצובישי קולט המשתייכת לקטגוריית הסופר מיני ואינה משווקת בארץ ומתחת למיצובישי גאלאנט - המשפחתית הגדולה, אף היא אינה משווקת בארץ.


מתחרותיה העיקריות של המיצובישי לנסר הן: מאזדה 3, טויוטה קורולה, פורד פוקוס, הונדה סיוויק, רנו פלואנס, שברולט קרוז, יונדאי i35, קיה פורטה, פולקסווגן ג'טה, סקודה אוקטביה ואופל אסטרה.


הדור השמיני של המיצובישי לנסר מעוצב ונאה ובעל חזות קרבית. תא הנוסעים נאה עם עיצוב נקי אך עם זאת איכות החומרים אינה מצטיינת. מיצובישי לנסר מוצעת בשתי תצורות מרכב - סדאן ולראשונה גם האצ'בק 5 דלתות.


בסיס הגלגלים של המיצובישי לנסר הינו ממוצע בקטגוריה ועומד על 2.63 מ'. תא המטען בנפח 400 ליטר בתצורת הסדאן ו-344 ליטר בתצורת ההאצ'בק 5 דלתות. במבחני הריסוק של Euro NCAP זכתה מיצובישי לנסר בחמישה כוכבי בטיחות.


מנועי מיצובישי לנסר


מיצובישי לנסר משווקת בארץ עם שני מנועים, מנוע אחד בתצורת הסדאן והשני בתצורת ההאצ'בק 5 דלתות.


המנוע הראשון - מוצע בתצורת הסדאן בלבד והינו מסוג בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטר ובהספק 117 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית מיושנת בעלת ארבעה הילוכים. תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 14 שניות והמהירות המירבית עומדת על 180 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 14.3 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. נתוני זיהום האוויר הינם מקבוצה 5 (מתוך 15).


המנוע השני - מוצע בתצורת האצ'בק 5 דלתות בלבד והינו מסוג בנזין בנפח 1.8 ליטר ובהספק 143 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים רציפה. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 12 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 8.


 


 


 


מיצובישי לנסר ראליארט (Ralliart) - האחות המורדת


לנסר ראליארט אמורה למלא את החלל בין הגרסאות העממיות של המיצובישי לנסר לבין גרסת הקצה - מיצובישי לנסר איוולושיין. מיצובישי לנסר ראליארט משווקת בתצורת מרכב אחת, האצ'בק 5 דלתות, ומשתייכת לקטגוריית הסופרטיביות. מתחרותיה העיקריות הן: פולקסווגן גולף GTI, רנו מגאן ספורט, סיאט ליאון קופרה R וסקודה אוקטביה RS.


המנוע הבשרני השוכן בגרסת ראליארט הינו מסוג טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ובהספק 241 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים רובוטית בעלת שישה הילוכים. תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 7.1 שניות והמהירות המירבית עומדת על 220 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 12 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 15.


מיצובישי לנסר איוולושיין - האחות הספורטיבית


מספיק רק לומר את שמה - מיצובישי לנסר איוולושיין, או בשם החיבה המקוצר מיצובישי לנסר איוו, בכדי לגרום לדופק מהיר בקרב חובבי הרכב. מיצובישי לנסר איוו היא מכונית ספורט טהורה במסווה של מכונית משפחתית.


תחילה יועדה המיצובישי לנסר איוו לשוק היפני בלבד שם הוצגה לראשונה בשנת 1992. עקב זיהוי הפוטנציאל האדיר במכונית באירופה, ובעקבות הביקוש הרב שנוצר למיצובישי לנסר איוו שם, היא נמכרה בשוק האפור עד שבשנת 1998 החליטה מיצובישי על שיווק סדיר של המיצובישי לנסר איוו ביבשת הקלאסית, ובשנת 2003 אף החל שיווקה בארה"ב.


הדור העשירי של המיצובישי לנסר איוו הוצג בשנת 2007 ושיווקו בארץ החל בשנת 2008. עננה מרחפת באשר להצגת הדור האחד עשר של המיצובישי לנסר איוו בשל תקנות זיהום האוויר החדשות.


מיצובישי לנסר איוו מוצעת אך ורק בתצורת סדאן והיא משתייכת לקטגוריית המכוניות הספורטיביות. המתחרה העיקרית של המיצובישי לנסר איוו בארץ היא הסובארו WRX STI. מהדור העשירי נמכרו בארץ רק 8 יחידות - 4 בשנת 2008, 1 בשנת 2009, 2 בשנת 2010 ו-1 בשנת 2011.


מנוע מיצובישי לנסר איוולושיין


המנוע השוכן בקרבי המיצובישי לנסר איוו הינו מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר ובהספק 295 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה הילוכים או תיבת הילוכים רובוטית בעלת שישה הילוכים, שתיהן בעלות מערכת הנעה כפולה. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 15 בשתי הגרסאות.


תיבה ידנית - תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 5.4 שניות והמהירות המירבית עומדת על 240 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 7.3 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 12 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-9.8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.


תיבה רובוטית - תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 6.3 שניות והמהירות המירבית עומדת על 242 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 7.2 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 11.7 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-9.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

קרא עוד...

תמונות חוץ

תמונות פנים

תמונות מפרט

תמונות יצרן רכב
 
 
 

 
 

חזרה למעלהמכוניות ספורט משפחתיות מתקדמות מיצובישי בציר הזמן

 

חזרה למעלה דגמים נוספים מקטגוריית מכוניות ספורט משפחתיות מתקדמות