סיאט איביזה קופרה שלוש דלתות 2013-2015

 
 
סיאט איביזה קופרה שלוש דלתות 2015 - 2013
טווח מחירים: 87,800 ₪ - 68,000 ₪
יתרונות:

ביצועים, מנוע, תיבת ‏הילוכים

חסרונות:

מתלים נוקשים, רנו קליאו ‏ספורט, מחיר קרוב מדי ‏לסיאט ליאון ‏FR‏ החזקה ‏ממנה.‏

שורה תחתונה:

ספרדייה לוהטת

תגיות | סיאט איביזה קופרה שלוש דלתות 2013, סיאט איביזה קופרה שלוש דלתות 2014, סיאט איביזה קופרה שלוש דלתות 2015

 
לחוות דעת אודות סיאט איביזה קופרה שלוש דלתות 2015 - 2013 התקשר עכשיו 03-5193000
או מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם:
 

הדור הרביעי של הסיאט איביזה הוצג בשנת 2008 ושיווקו בארץ החל בשנת 2009. בניגוד לדור השלישי שהתאפיין במראה עגלגל מתאפיין הדור הרביעי בקווים חדים יותר. סיאט איביזה עברה מתיחת פנים קלה בשנת 2012 שכללה בעיקר שינויים קוסמטיים קלים.


סיאט איביזה משתייכת לקטגוריית הסופר מיני וממוקמת בין דגמי סיאט מעל לסיאט מיי המשתייכת לקטגוריית המיני ומתחת לסיאט ליאון המשתייכת לקטגוריית המשפחתיות. מתחרותיה העיקריות הן: סקודה פאביה, פולקסווגן פולו, סוזוקי סוויפט, ניסאן מיקרה, מאזדה 2, רנו קליאו, פיאט פונטו, יונדאי i20, פיג'ו 208, סיטרואן C3 ואופל קורסה. סיאט מציעה גם גרסאות ספורט לסיאט איביזה, המשתייכות לקטגוריית סופר מיני ספורטיביות, סיאט איביזה FR וסיאט איביזה קופרה.


למרות שאין הדבר ניכר לעין, חולקת סיאט איביזה את אותה הפלטפורמה עם אחיותיה בקונצרן פולקסווגן - הסקודה פאביה והפולקסווגן פולו. בעוד שהפולקסווגן פולו והסקודה פאביה מתאפיינות במראה בוגר ומעט שמרני מתאפיינת סיאט איביזה במראה צעיר וספורטיבי כפי שממותגת סיאט בקונצרן. תא הנוסעים נאה מעוצב ואיכותי. סיאט איביזה מוצעת בשלוש תצורות מרכב האצ'בק 3 דלתות, האצ'בק 5 דלתות וסטיישן ושלושתן משווקת בארץ.


בסיס הגלגלים של הסיאט איביזה הינו ממוצע בקטגוריה ועומד על 2.46 מ'. תא המטען בנפח 292 ליטר בתצורת ההאצ'בק 5 דלתות, 8 ליטר פחות בגרסת ההאצ'בק 3 דלתות ו-430 ליטר בתצורת הסטיישן. במבחני הריסוק של Euro NCAP זכתה סיאט איביזה בחמישה כוכבי בטיחות.


מנועי סיאט איביזה


סיאט איביזה משווקת בארץ עם שלושה מנועים.


מנוע ראשון - הינו מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.4 ליטר ובהספק 85 כ"ס המשווק בגרסאות ההאצ'בק 3 ו-5 דלתות בלבד. למנוע משודכת תיבת הילוכים ידנית בלבד בעלת חמישה הילוכים. הביצועים בשתי תצורות המרכב זהים, תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 11.8 שניות והמהירות המירבית עומדת על 177 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 12.5 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 21.3 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-17 ק"מ לליטר בנסיעה במשולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 4 (מתוך 15).


מנוע שני - מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטר ובהספק 105 כ"ס. המנוע שווק בגרסאות ההאצ'בק 3 ו-5 דלתות בלבד עד למתיחת הפנים שחלה בשנת 2012 והוחלף למעשה ע"י מנוע 1.2 ליטר טורבו קטן, חסכוני ונקי יותר ששווק כבר משנת 2011. למנוע משודכת תיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה הילוכים או תיבה רובוטית כפולת מצמדים DSG בעלת שבעה הילוכים. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 4 בשתי תצורות המרכב ובשתי גרסאות התיבה.


בגרסה הידנית - צריכת הדלק בשתי תצורות המרכב, לפני נתוני היצרן, עומדת על 11.23 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 18.86 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-15.15 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.


בגרסה הרובוטית - צריכת הדלק בשתי תצורות המרכב, לפי נתוני היצרן, עומדת על 12.34 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 19.6 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-16.12 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.


מנוע שלישי - הינו מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר ובהספק 105 כ"ס. המנוע משווק עם כל גרסאות המרכב. למנוע משודכת תיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה הילוכים או תיבה רובוטית כפולת מצמדים DSG בעלת שבעה הילוכים. המהירות המירבית עומדת על 190 קמ"ש ורמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 3 בכל גרסאות המרכב ותיבת ההילוכים.


גרסה ידנית - משווקת בגרסאות ההאצ'בק 3 ו-5 דלתות בלבד, תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 9.8 שניות בשתי תצורות המרכב. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 15.4 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 22.7 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-19.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, בשתי גרסאות המרכב.


גרסה רובוטית - משווקת עם כל גרסאות המרכב, תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 9.7 שניות בגרסאות ההאצ'בק 3 ו-5 דלתות ו-10.2 שניות בגרסת הסטיישן. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 15 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 22.7 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-18.9 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, בכל תצורות המרכב.


האחיות הספורטיביות


סיאט איביזה FR - הינה אחת משתי הגרסאות הספורטיביות של הסיאט איביזה המשווקת בארץ. FR הינן ראשי התיבות של .Formula Racing סיאט איביזה FR משתייכת לקטגוריית סופר מיני ספורטיביות ומתחרותיה העיקריות הן: סיטרואן DS3, אלפא מיטו והונדה CR-Z. החל ממתיחת הפנים בשנת 2012 משווקת סיאט איביזה גם ברמת גימור FR עם חזות ספורטיבית בלבד ללא היכולת הספורטיבית.


סיאט איביזה FR בעלת מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.4 ליטר ובהספק 150 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG בעלת שבעה הילוכים. תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 7.6 שניות המהירות המרבית עומדת על 212 קמ"ש.


צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 13.3 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 19.6 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-19.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 4.


סיאט איביזה קופרה - הינה הגרסה הבכירה והספורטיבית ביותר של סיאט איביזה בארץ. Cupra הינו קיצור של Cup Racing. סיאט איביזה קופרה משתייכת לקטגוריית סופר מיני ספורט ומתחרותיה העיקריות הן: אופל קורסה OPC , פולקסווגן פולו GTI ורנו קליאו ספורט.


סיאט איביזה קופרה בעלת מנוע טורבו 4 צילינדרים בנפח 1.4 ליטר ובהספק 180 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG בעלת שבעה הילוכים. תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 7.2 קמ"ש והמהירות המרבית עומדת על 225 קמ"ש.


סיאט איביזה קופרה שוקלת רק 1244 ק"ג וצריכת הדלק לפי נתוני היצרן, עומדת על 12.05 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 18.86 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-15.62 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 5.

קרא עוד...

תמונות חוץ

תמונות פנים

תמונות מפרט

תמונות יצרן רכב
 
 
 

 
 

חזרה למעלהמכוניות ספורט סופר מיני סיאט בציר הזמן

 

חזרה למעלה דגמים נוספים מקטגוריית מכוניות ספורט סופר מיני

 

חזרה למעלה כתבות אחרונות

  • סיאט איביזה קאפסטר - יחידה במינה

    סיאט איביזה קאפסטר - יחידה במינה

    27.05.14 | חדשות רכב

    סיאט איביזה קאפסטר, קוסנפט ייחודי לציון 30 שנה לסופר מיני הפופולארית, נחשפת לקראת אירוע ה- Wörthersee Treffen

    ממחר ועד סוף החודש יתקיים אירוע ה- Wörthersee Treffen, האירוע השנתי של קונצרן פולקסווגן שהחל את דרכו בשנת 1982 כמפגש קטן של מספר בעלי פולקסווגן גולף GTI ועם השנים הפך לפסטיבל ענק לחובבי הקונצרן. בשנים האחרונות החלו החברות בקונצרן פולקסווגן להשיק דגמי קונספט קיצוניים במיוחד לכבוד האירוע והש