פורד פוקוס ST 2012-2014

 
 
פורד פוקוס ST 2014 - 2012
טווח מחירים: 70,200 ₪ - 47,200 ₪
יתרונות:

מראה, מנוע, תיבת הילוכים

חסרונות:

נפח תא מטען, מחיר

שורה תחתונה:

איכותית ומהירה

תגיות | פורד פוקוס ST 2012, פורד פוקוס ST 2013, פורד פוקוס ST 2014

 
לחוות דעת אודות פורד פוקוס ST 2014 - 2012 התקשר עכשיו 03-5193000
או מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם:
 

הדור השלישי של הפורד פוקוס הוצג לראשונה בשנת 2010 ושיווקו בארץ החל בשנת 2011. בדור השלישי חזרה הפוקוס למראה המעוצב שאפיין את הדור הראשון בשילוב קווים חדים המקנים לה מראה ספורטיבי, בעיקר בתצורת חמש דלתות.


חשיבות פורד פוקוס ליבואנית פורד בארץ גבוהה מאוד ולכן היא משווקת לראשונה במגוון רחב ואטרקטיבי של מנועים, תיבות הילוכים, תצורות מרכב ואפילו מוצעת גרסת ספורט חמה. מאמץ היבואן משתלם ולא במפתיע קוטפת הפורד פוקוס את פסגת טבלת המכירות.


פורד פוקוס משתייכת לקטגוריית המשפחתיות והיא ממוקמת בין רכבי פורד מעל הפורד פיסאטה המשתייכת לקטגוריית הסופר מיני ומתחת לפורד מונדאו, המשפחתית הגדולה. מתחרותיה העיקריות הן: יונדאי i35, הונדה סיוויק, טיוטה קורולה, אופל אסטרה, קיה פורטה, רנו פלואנס, שברולט קרוז, סיטרואן C4, פיג'ו 308, סקודה אוקטביה ופולקסווגן ג'טה .


הדור השלישי של הפורד פוקוס מעוצב ומסוגנן והתוצאה בהחלט נאה. תא הנוסעים איכותי ומאובזר. הפוקוס משווקת בארבע תצורות מרכב - סדאן, האצ'בק 3 דלתות אשר אינה משווקת בארץ, האצ'בק 5 דלתות וסטיישן.


בסיס הגלגלים של הפורד פוקוס ממוצע בקטגוריה ועומד על 2.64 מ'. תא המטען בנפח 277 ליטר בתצורת האצ'בק 5 דלתות, 372 ליטר בסדאן ו-476 ליטר בסטיישן, נתונים נמוכים מאוד בהשוואה למתחרים בקטגוריה. במבחני הריסוק של Euro NCAP זכתה הפורד פוקוס בחמישה כוכבי בטיחות.


מנועי פורד פוקוס


פורד פוקוס משווקת בארץ עם שלושה מנועים.


המנוע הראשון - הינו מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטר ובהספק 125 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה הילוכים או תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שישה הילוכים. צריכת הדלק בנסיעה משולבת, לפי נתוני היצרן, עומדת על 17 ק"מ לליטר בגרסה הידנית ו-15.6 ק"מ לליטר בגרסה הרובוטית. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 4 (מתוך 15) בגרסה הידנית וקבוצה 5 בגרסה הרובוטית.


המנוע השני - הינו מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ובהספק 170 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שישה הילוכים. צריכת הדלק, לפני נתוני היצרן, עומדת על 15.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 5.


המנוע השלישי - הינו מנוע האקו בוסט החדש של פורד, מנוע חסכוני ועתיר כוח המשווק בארץ רק בתצורת האצ'בק 5 דלתות. המנוע הינו מסוג טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטר ובהספק 180 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים ידנית בלבד בעלת שישה הילוכים. תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 7.9 שניות והמהירות המירבית עומדת על 222 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 16.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 4.


פורד פוקוס ST – האחות הסוררת


לאחר לא מעט הבטחות מצד היבואן בארץ הצטרפה למשפחת הפוקוס האחות הספורטיבית - הפורד פוקוס ST המשתייכת לקטגוריית המשפחתיות הספורטיביות. פורד פוקוס ST ממוקמת בין דגמי פורד מעל הפורד פיאסטה ST המשתייכת לקטגוריית סופר מיני ספורטיביות ואינה משווקת בארץ. מתחרותיה העיקריות של הפורד פוקוס ST הן: פולקסווגן גולף GTI, רנו מגאן RS ואופל אסטרה OPC אשר אינה משווקת בארץ.


פורד פוקוס ST בעלת מראה ספורטיבי ואגרסיבי יותר מאחיותיה הרגילות הכולל בין היתר צינור פליטה מרכזי, חישוקי סגסוגת 18 אינץ' וכנפונים בפינות הפגוש. בתוך תא הנוסעים היא מצוידת במושבי ריקארו, דוושות מסגסוגת קלה ומערכת מולטימדיה מתקדמת. פורד פוקוס ST מוצעת בשתי תצורות מרכב - האצ'בק 5 דלתות וסטיישן אשר אינה משווקת בארץ.


המנוע השוכן בפורד פוקוס ST הינו מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר ובהספק 250 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים. תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 6.5 שניות והמהירות המירבית עומדת על 248 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 14 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 10.

קרא עוד...

תמונות חוץ

תמונות פנים

תמונות מפרט

תמונות יצרן רכב
 
 
 

 
 

חזרה למעלהמכוניות ספורט משפחתיות בסיסיות פורד בציר הזמן

סגור

ספורט

2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019
 פורד פוקוס ST 
 
 

חזרה למעלה דגמים נוספים מקטגוריית מכוניות ספורט משפחתיות בסיסיות

 

חזרה למעלה כתבות אחרונות

  • פורד פוקוס ST עוברת מתיחת פנים

    פורד פוקוס ST עוברת מתיחת פנים

    09.12.13 | חדשות רכב

    פוקוס ST עוברת מתיחת פנים מקיפה שתכלול שינויים דרסטיים בעיצוב, בהיגוי ובמערך המתלים

    הדור השלישי של פורד פוקוס ST הוצג לראשונה בשנת 2012 ונראה שהיצרנית כבר מתכננת מתיחת פנים עבור הדגם שתכלול שינויים דרסטיים בעיצוב, בהיגוי ובמערך המתלים. עפ"י בכירים בפורד, עיצוב הדגם הנוכחי "עדין ומבוית מדי" והם מבטיחים מראה "אגרסיבי בהרבה". לצערנו אין מידע על גרסת RS הקיצונית והיא עדיין לא נראית באו