פורשה קאיין S 2010-2019

 
 
פורשה קאיין S 2019 - 2010
טווח מחירים: 864,000 ₪ - 171,700 ₪
   
   
   

תגיות | פורשה קאיין S 2010, פורשה קאיין S 2011, פורשה קאיין S 2012, פורשה קאיין S 2013, פורשה קאיין S 2014, פורשה קאיין S 2015, פורשה קאיין S 2016, פורשה קאיין S 2017, פורשה קאיין S 2018, פורשה קאיין S 2019

 
לחוות דעת אודות פורשה קאיין S 2019 - 2010 התקשר עכשיו 03-5193000
או מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם:
 

תמונות חוץ

תמונות פנים

תמונות יצרן רכב
 
 
 

 
 

חזרה למעלהרכבי פנאי שטח פרימיום גדולים פורשה בציר הזמן

 

חזרה למעלהדגמים נוספים מקטגוריית רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים

רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - ג'יפ גרנד צ'ירוקי
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - וולוו XC90
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - ב.מ.וו X6
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - מרצדס GLE
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - מרצדס GLE קופה
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - אינפיניטי QX70
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - אינפיניטי QX60
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - לנד רובר דיסקברי 5
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - מרצדס GLS
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - אאודי Q8
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - קאדילק אסקלייד
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - אאודי e-tron
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - ב.מ.וו X5
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - ב.מ.וו X7
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - פורשה קאיין
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - מרצדס M
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - מרצדס GL
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - לנד רובר ריינג' רובר
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - אאודי Q7
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - פולקסווגן טוארג
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - ב.מ.וו X6 M
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - אאודי SQ7
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - פורשה קאיין S הייבריד
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - ב.מ.וו X5 M
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - פורשה קאיין S
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - לנד רובר ריינג' רובר ספורט
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - פורשה קאיין טורבו
רכבי פנאי שטח פרימיום גדולים  - פורשה קאיין GTS
 
 
 

חזרה למעלהכתבות אחרונות

  • פורשה קאיין עובר מתיחת פנים

    פורשה קאיין עובר מתיחת פנים

    24.07.14 | חדשות רכב

    פורשה קאיין עובר מתיחת פנים שעיקרה שינויים קלים בעיצוב, מנועים חסכוניים מבעבר והוספת גרסת פלאג-אין הייבריד שתצטרף להיצע

    איך משפרים את הרכב שאחראי על למעל מחצי ממספר המכירות של המותג, ואיך עושים מספיק שינויים ומרוויחים לקוחות חדשים מבלי להרחיק את קהל הלקוחות הקיים? שאלות אלו ועוד עמדו בפני מהנדסי פורשה כשבאו לתכנן את מתיחת הפנים של פורשה קאיין שהוצגה היום, ארבע שנים לאחר שהוצג הדור השני של הרכב שהיה כה שנוי במחלו