דגמים נבחרים באתר

הדגמים הנבחרים של מערכת גיר. מצטיינים בעיצוב, בתמורה למחיר, בחדשנות, בביצועים או בייחוד אחר.

 
  • סוזוקי קרוסאובר

    ₪122,000 - ₪74,800

    סוזוקי קרוסאובר הינו רכב פנאי עירוני הממשיך את דרכו של ה- SX4 אאוטדור אך היבואנית המקומית משווקת אותו כרכב משפחתי ובהצלחה רבה. בסוזוקי בחרו לעשות צעד אחד קדימה ולהעניק לו עיצוב חיצוני רענן ואגרסיבי יותר, המשלב אלמנטים שנלקחו מעולם רכבי השטח. נוסף על כך, הפעם גם בישראל ישנה אופציה להנעה כפולה שבוודאי תקרוץ למטיילים בחיק הטבע.

    סוזוקי קרוסאובר הושק בישראל בסוף ספטמבר 2013 והתמקם בקשת דגמי היצרן בין הסוזוקי SX4 המשפחתית לבין הגרנד ויטרה, רכב הפנאי שטח הגדול של היצרנית. המתחרים הישירים של סוזוקי קרוסאובר הם רכבי פנאי קטנים אחרים, כגון: ניסאן ג'וק, רנו קפטור, פיג'ו 2008 ושברולט טראקס. אם כי לא מן הנמנע שיצליח לספח לקוחות המחפשים משפחתית קלאסית.

    סוזוקי קרוסאובר מציע תא נוסעים מרווח בגודל של משפחתית ותנוחת ישיבה גבוהה במחיר נוח. איכות החומרים בתא הנוסעים טובה, אך לא מצטיינת, אם כי ראוי לציין שאיכות ההרכבה הטובה תורמת את חלקה להרגשה כללית של תא נוסעים מוצק למדי. נפח תא המטען עומד על 430 ליטר שימושיים הודות לפתח הטענה רחב ונוח.

    סוזוקי קרוסאובר מצויד בכל אמצעי הבטיחות המקובלים וכולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת לניטור לחץ אויר בצמיגים (TPMS) ומערכת בקרת יציבות (ESP). במבחני הריסוק של ארגוןEuro NCAP זכה הקרוסאובר בציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות. 

    מנועי סוזוקי קרוסאובר

    1.6 ליטר - מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטר המפיק 119 כ"ס ומומנט מרבי של 15.9 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית בת 5 הילוכים או אוטומטית רציפה בת 7 הילוכים.

    גרסת GLS 4x2 עם תיבה ידנית מאיצה מאפס למאה קמ"ש תוך 11 שניות וצריכת הדלק בנסיעה עירונית עומדת על 14.7 ק"מ לליטר, 20.8 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית ו- 18.1 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

    גרסת GLX 4x2 עם תיבה רציפה מאיצה מאפס למאה קמ"ש תוך 12.4 שניות וצריכת הדלק בנסיעה עירונית עומדת על 14.7 ק"מ לליטר, 21.2 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית ו- 18.1 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

    גרסת GLX 4x4 עם תיבה רציפה מאיצה מאפס למאה קמ"ש תוך 13.5 שניות וצריכת הדלק בנסיעה עירונית עומדת על 14.7 ק"מ לליטר, 20.0 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית ו- 17.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

     
  • סיאט לאון

    ₪160,500 - ₪64,900

    הדור השלישי של סיאט לאון נחשף בסוף שנת 2012 והושק בישראל מעט מאוחר יותר באותה השנה. הדור השלישי של הלאון היה הראשון לקבל גרסת 3 דלתות שכונתה SC וגרסת סטיישן שנקראת ST. הלאון מבוססת על פלטפורמת MQB המודולארית של קונצרן פולקסווגן, עלייה מבוססות גם פולקסווגן גולף, אאודי A3, וסקודה אוקטביה. בדור השלישי הפכה הלאון לקלה יותר, זריזה יותר, איכותית יותר, חסכונית יותר ובעיקר זולה יותר לייצור מקודמתה.

    הלאון משתייכת לקטגוריית המשפחתיות ומתמקמת בקשת דגמי היצרן בין סיאט טולדו, לבין סיאט אלהמברה, המיניוואן של סיאט. המתחרות הישירות של סיאט לאון הן: יונדאי i30, טויוטה אוריס, פיג'ו 308, מיצובישי לנסר, פולקסווגן גולף, מאזדה 3, הונדה סיוויק, פורד פוקוס, קיה סיד, סיטרואן C4, רנו מגאן ושברולט קרוז

    הסיאט לאון פונה למשפחות צעירות המחפשות עיצוב צעיר, התנהגות דינאמית, איכות הרכבה גבוהה ותמורה טובה למחיר. האווירה בתא הנוסעים המאובזר משדרת איכות ובגרות עם רכיבים משותפים רבים שנלקחו מדגמים אחרים של קונצרן פולקסווגן. איכות החומרים בתא הנוסעים גבוהה וברמה של המתחרות המובילות בקטגוריה. המרווח במושבים הקדמיים מספק אך לוקה בחסר במושבים האחוריים, זאת עקב עיצוב חיצוני עם יומרות ספורטיביות ותעלת הינע גדולה. המפתח הצר בדלתות האחוריות והגג הנמוך מקשים במעט על הכניסה למושבים האחוריים.

    שלדת הלאון מכויילת על הצד הנוקשה של הסקאלה ומציעה התנהגות כביש טובה ויכולות דינאמיות גבוהות מבלי לשלם מחיר כבד בנוחות. בכבישים טכניים ונהיגה מאומצת עם אורך של 4,260 מ"מ ורוחב של 1,816 מ"מ, הלאון מרגישה קלה וקטנה יותר ממידותיה האמיתיות.

     

    מנועי סיאט לאון

    1.2 TSI - מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר המפיק 105 כ"ס ומומנט מירבי של 17.8 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית כפולת מצמדים בעלת שישה יחסי העברה ומאיץ את הלאון מאפס למאה קמ"ש תוך 10 שניות (10.2 שניות עם תיבה ידנית) ולמהירות מירבית של 191 קמ"ש. לפי נתוני היצרן, צריכת הדלק, עומדת על 17.8 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית (16.9 ק"מ לליטר עם תיבה ידנית), 22.7 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית (23.2 ק"מ לליטר עם תיבה ידנית) ו- 20.8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (20.4 ק"מ לליטר עם תיבה ידנית).

    1.8 TSI - מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.8 ליטר המפיק 180 כ"ס ומומנט מירבי של 25.5 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה ומאיץ את הלאון מאפס למאה קמ"ש תוך 7.1 שניות ולמהירות מירבית של 224 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 14.1 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 20.8 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו- 17.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

     
  • סקודה אוקטביה

    ₪207,500 - ₪72,700

    הדור השלישי של סקודה אוקטביה נחשף בסוף שנת 2012 והושק בישראל במהלך שנת 2013. האוקטביה מבוססת על פלטפורמת MQB המודולארית של קונצרן פולקסווגן, עלייה מבוססות גם פולקסווגן גולף, אאודי A3, וסיאט לאון. האוקטביה נכנסת לנעליה הגדולות של האוקטביה היוצאת שזכתה להצלחה רבה בקרב נהגי המוניות, בשוק הליסינג וגם בשוק הפרטי.

    סקודה אוקטביה משתייכת לקטגוריית המשפחתיות וממוקמת בהיצע דגמי סקודה בין סקודה ראפיד לבין סקודה סופרב הגדולה. המתחרות הישירות של האוקטביה הן: מאזדה 3, טויוטה קורולה, סובארו אימפרזה, סיאט לאון, פולקסווגן גולף, פולקסווגן ג'טה, הונדה סיוויק, קיה פורטה, רנו פלואנס, ושברולט קרוז. 

    הדור השלישי של סקודה אוקטביה ממשיך את קו העיצוב החדש של היצרנית, עיצוב אלגנטי, בוגר וסולידי שבא לידי ביטוי גם בתא הנוסעים ויחד עם איכות החומרים וההרכבה המצויינת, משדר תחושה של רכב איכותי ויוקרתי.

    כמיטב המסורת, האוקטביה משווקת במרכב ליפטבק 5 דלתות, כלומר השמשה האחורית נפתחת יחד עם מכסה תא המטען, דבר המאפשר פתח טעינה ענק וגישה נוחה לתא המטען הגדול בקטגוריה שנפחו עומד על 568 ליטר. במבחני הריסוק של Euro NCAP זכתה סקודה אוקטביה בחמישה כוכבי בטיחות.

    מנועי סקודה אוקטביה

    1.2 TSI - מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר המפיק 105 כ"ס ומומנט מירבי של 17.8 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה ומאיץ את האוקטביה מאפס למאה קמ"ש תוך 10.5 שניות ולמהירות מירבית של 196 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 17.2 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 22.2 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו- 20.0 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

    1.4 TSI - מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.4 ליטר המפיק 140 כ"ס ומומנט מירבי של 25.4 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה ומאיץ את האוקטביה מאפס למאה קמ"ש תוך 8.5 שניות ולמהירות מירבית של 215 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 16.4 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 22.7 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו- 20.0 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

    1.8 TSI - מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.8 ליטר המפיק 180 כ"ס ומומנט מירבי של 25.4 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה ומאיץ את האוקטביה מאפס למאה קמ"ש תוך 7.4 שניות ולמהירות מירבית של 231 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 14 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 20.8 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו- 17.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

    1.6 TDI - מנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטר המפיק 105 כ"ס ומומנט מירבי של 25.4 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה יחסי העברה או לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה. המיאוץ מאפס למאה קמ"ש בגרסה הרובוטית אורך 10.9 שניות וצריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 21.7 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 28.6 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-25.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

    2.0 TDI - מנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר המפיק 150 כ"ס ומומנט מירבי של 32.5 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שישה יחסי העברה ומאיץ את האוקטביה מאפס למאה קמ"ש תוך 8.6 שניות ולמהירות מירבית של 215 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 18.5 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 24.4 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו- 22.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

     
  • פורד פיאסטה

    ₪99,000 - ₪35,100

    מתיחת הפנים לדור השישי של הפורד פיאסטה הוצגה בשנת 2013 ושיווקה בארץ החל במקביל לשיווקה בחו"ל באותה שנה. מתיחת הפנים מהווה עדכון עיצובי פנימי וחיצוני ושיפור באיכות ההרכבה ואיכות החומרים.

    פורד פיאסטה משתייכת לקטגוריית הסופר מיני וממוקמת בין דגמי פורד מעל לפורד קא המשתייכת לקטגוריית המיני ואינה משווקת בארץ ומתחת לפורד פוקוס המשתייכת לקטגוריית המשפחתיות. מתחרותיה העיקריות הן: סוזוקי סוויפט, סקודה פאביה, רנו קליאו, יונדאי i20, קיה ריו, שברולט סוניק, סיאט איביזה, אופל קורסה, פולקסווגן פולו, סיטרואן C3, פיג'ו 208 וניסן מיקרה.

    הפורד פיאסטה מציגה את קו העיצוב החדש של פורד שנולד עם המונדיאו שעתידה להגיע לארץ וזלג במורד קשת הדגמים. תא הנוסעים מעוצב ואיכותי בזכות איכות חומרים והרכבה גבוהים למדי. פורד פיאסטה מוצעת בשתי תצורות מרכב - האצ'בק 5 דלתות אשר משווקת בארץ והאצ'בק 3 דלתות אשר אינה משווקת בארץ.

    בסיס הגלגלים של הפורד פיאסטה קטן מהממוצע בקטגוריה ועומד על 2,480 מ"מ. תא המטען בנפח 281 ליטר. במבחני הריסוק של Euro NCAP זכתה פורד פיסאטה בחמישה כוכבי בטיחות.

    מנועי פורד פיאסטה

    פורד פיאסטה משווקת בארץ עם שני מנועים:

    1.25 ליטר - מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.25 ליטר ובהספק 82 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים ידנית בת חמישה הילוכים. תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 13.3 שניות והמהירות המירבית עומדת על 168 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 13.5 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ו- 22.2 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 3 (מתוך 15).

    1.6 ליטר - הינו מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטר ובהספק 105 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שישה הילוכים. תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 10.5 שניות והמהירות המרבית עומדת על 184 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 11.9 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ו- 22.2 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 3.

     
 

 
 
קרא עוד...