מבחן דרכים: אופל אסטרה 1.6 טורבו 180 כ"ס

 

יצאנו לבדוק עד כמה טובה הגרסה הבכירה של האסטרה והאם היא מצדיקה את פער המחיר מול גרסת 140 כ"ס

תגיות | משפחתיות, אופל, אסטרה ברלינה

לא מזמן דיווחנו לכם על השקת אופל ברלינה (סדאן) עם מנוע מוגדש טורבו בנפח 1.6 ליטר המפיק 180 כ"ס, בישראל. אופל אסטרה ברלינה בכלל והגרסה החדשה בפרט היא מכונית חשובה מאד האמורה לסייע ליבואן לטפס מעלה בטבלת המסירות. יצאנו לבדוק האם מכונית יפה ממותג גרמני מוערך עם מנוע חזק בהספק 180 כ"ס עומדת ברף הציפיות הגבוה שהציב היבואן עם השקתה ועד כמה היא עדיפה לעומת גרסת ה- 1.4 טורבו בהספק 140 כ"ס.

 

אופל אסטרה ברלינה

 

התרשמות חיצונית

 

נתחיל בכך שלטעמנו האסטרה ברלינה היא מהנאות שבמשפחתיות. הברלינה מעוצבת באופן הרמוני היוצר תחושת מכובדות ואיכות מכל זווית. בהרבה מקרים כשמוסיפים תא מטען למכונית שעוצבה במקור כמכונית האצ'בק, התוצאה המתקבלת חסרת פרופורציות ומתקבל מן שעטנז קשה לעיכול, המקרה של האסטרה ברלינה שונה. העיצוב הכללי נשמר גם לאחר הוספת תא המטען שמשתלב יפה מאד. יחידות התאורה הקדמיות כוללות תאורת יום מסוג LED. הגריל הקדמי ופנסי הערפל מעוטרים בכרום מבריק, מה שתורם למראה מכובד. מאחור פנסים גדולים ומעוצבים בגוון אדום עמוק ביחד עם ספויילר מובנה בדלת תא המטען יוצרים מראה מכובד ומוצלח. במבט צד מתגלה מכונית עגלגלה בעלת קווי עיצוב זורמים ונעימים לעין, חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 17 אינץ' משלימים את המראה המכובד ושומרים על פרופורציות נאות.

 

תא הנוסעים

 

בישיבה במושב הנהג הדבר הראשון שבולט לעין הוא מיקום קורת A הקדמית, העבה מהמקובל, קרוב מדי לנוסעים מקדימה, דבר הפוגם בשדה הראיה. חשוב לציין, כי לאחר יומיים בהם נהגתי באסטרה הצלחתי להתרגל למיקומה של הקורה .כנראה שבשביל עיצוב מוצלח צריך לפעמים להתפשר. עוד פשרה על חשבון העיצוב היא שדה ראיה מצומצם לאחור המקשה בתמרוני חנייה. חיישני חניה המותקנים ברכב כסטנדרט מחפים במידת מה על חסרון זה. מרווח הרגליים מכובד במושבים הקדמיים ומרווח הראש מספק גם הוא. שני המושבים הקדמיים מתכווננים לגובה ובעלי כיוון חשמלי לכרית תמיכת הגב התחתון וכיוון נפרד לשיפוע בסיס המושב, אופציה יעילה התורמת לכיוון טוב יותר של המושב לנוחות הנוסעים. כרית תמיכת הגב התחתון במושבים הקדמיים בולטת יתר על המידה גם לאחר הכנסתה למשענת הגב, דבר הפוגע בנוחות המושבים. כרית התמיכה נבדקה ע"י מספר נוסעים שונים וכולם העלו את אותה הטענה. ההגה מחופה בעור נעים למגע וכולל לחצני שליטה על מערכת השמע ובקרת השיוט אך גימורו של עיטור הפלסטיק הכסוף בהגה לא מושלם. לוח המחוונים נאה והתצוגה ברורה אך כיסוי הפלסטיק מרגיש זול ורופף מעט. חוץ מזה איכויות החומרים וההרכבה טובים באזורים המרכזיים וסבירים בשאר האזורים.

 

בקונסולה הקדמית של האסטרה פזורים לחצני תפעול רבים, אולם תוך זמן קצר ברכב ההתמצאות בפקדים ומיקומם הופכת לטריוויאלית וקל להתמצא בין שלל הפקדים ובכלל אין צורך לגעת בכפתורים יותר מדי כי מערכת השמע נשלטת מגלגל ההגה ואז נשאר רק תפעול בקרת האקלים מהקונסולה. אגב, גם לחצן פתיחת תא המטען נמצא בקונסולה הקדמית. בקרת האקלים המפוצלת עושה את עבודתה כמצופה ופתחי המיזוג מתכווננים וגם נסגרים לגמרי אם תחפצו בכך, חבל שאין פתחי מיזוג גם לנוסעים מאחור. איכות מערכת השמע בינונית ולא יותר, מאכזב שהרכב מגיע ללא קישוריות BlueTooth. כל הכפתורים מוארים ומרגישים איכותיים ומוצקים וכל פקדי פתיחת וסגירת חלונות הרכב מתפקדים כפקדי נגיעה אחת לסגירה ופתיחה מהירים. בחלל הפנימי של האסטרה ברלינה ניתן למצוא מספר לא מבוטל של תאי אחסון: מתחת לקונסולה הקדמית קיים תא אחסון שמתאים לטלפון ולארנק (המעמד לטלפון שנראה בתמונות הוא בהתקנה מקומית) תא גדול במשענת היד, 3 מחזיקי כוסות, תא כפפות מואר, תא סגור משמאל להגה ותאי אחסון בדלתות. משענת היד המרכזית מרופדת עם אפשרות להארכת בסיס המשענת.

 

למרות בסיס גלגלים גדול יחסית העומד על 2,685 מ"מ, מרווח הרגליים במושב האחורי אינו גדול במיוחד ובאופן כללי מתקבלת תחושה של מעט צפיפות בייחוד ביחס למידות הרכב. מרווח הראש מאחור סביר ובמושב האמצעי המצב טוב עוד פחות.המושב האחורי מתאים לשני מבוגרים וילד שכן מבוגר שלישי בגובה שמעל 1.75 מ' שייאלץ לשבת באמצע יגלה שראשו צמוד לתקרה וברכיו צמודים למושבים הקדמיים, והמדרגה הגבוהה ברצפת המרכב הופכת את הישיבה לפחות נעימה ונוחה. במושב האחורי קיימים עיגוני איזופיקס ומשענת יד הכוללת תא אחסון וזוג מחזיקי כוסות איכותיים. תא המטען גדול ומסודר ונפחו עומד על 460 ליטר. ניתן בקלות להכניס לתוכו עגלת תינוק והרבה שקיות מלאות מהסופר אך פתח צר יחסית והשילוב עם סף הטענה מעט גבוה יקשו על העמסת ופריקת חפצים גדולים. הגלגל החלופי הזמני ממוקם מתחת לרצפת תא המטען.

 

האסטרה ברלינה 1.6 טורבו מגיעה ברמת אבזור אנג'וי הכוללת: חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 17 אינץ' הנועלים צמיגים במידה 225/55R17, חלון גג חשמלי, בקרת אקלים דו אזורית, מראות וחלונות חשמל, הגה עור עם בקרי שליטה על מערכת השמע, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, 6 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX, מושבים קדמיים עם אפשרות לכיוון חשמלי של כרית תמיכת הגב התחתון ועוד. במבחן הריסוק שבוצע ע"י ארגון ENCAP בשנת 2009 זכתה אופל אסטרה בציון של 5 כוכבי בטיחות.

 

על הכביש

 

לפני שמניעים, קצת נתונים טכניים יבשים: באסטרה מותקן מנוע 1.6 ליטר מוגדש טורבו המפיק 180 כ"ס ומומנט של 23 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים בת 6 הילוכים. לפי נתוני היצרן, תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 9.2 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 7.2 ליטר למאה ק"מ או 13.9 ק"מ לליטר. משקל המכונית עומד על 1,461 ק"ג כולל נהג.

 

על פי רוב, מי שרוכש מכונית משפחתית עם 180 כ"ס מצפה גם ליהנות ומעט להשתובב עם הרכב. יצאנו לכביש המהיר על מנת לבדוק את התאוצה ותגובות המנוע בקו ישר. האסטרה היא מכונית מהירה אבל עם נתון הספק של 180 כ"ס היינו מצפים לתגובות מהירות ומרגשות יותר, בייחוד באותם מקרים בהם הצמדנו את דוושת התאוצה לרצפת הרכב. פעולת תיבת הילוכים טובה בסה"כ והעברות מתבצעות בצורה חלקה אך ההרגשה הכללית היא שכוח המנוע לא מנוצל מספיק וחלקו פשוט נבלע בתיבה ולא מועבר אל הגלגלים. קיימת השהייה בהורדת ההילוכים וגם במצב הידני העברת ההילוכים הייתה איטית. תאוצה מ- 0 ל- 100 קמ"ש שמדדנו בפועל עמדה על 9.8 שניות, לא רע אבל גם לא מלהיב במיוחד. תאוצה מ- 80 ל- 120 קמ"ש שמדדנו עמדה על 6.8 שניות. האסטרה אינה מיועדת לנהיגה מהירה בכביש מפותל עם פניות חדות. היגוי קל שאינו מדוייק מספיק ודוושת בלם עם מהלך ארוך, פוגמים ביכולת לנהוג מהר בכביש מפותל עם פניות חדות. כמו כן, תמיכת הצד של המושבים אינה מספקת בייחוד בפניות חדות.

 

שיוט במאה קמ"ש ממקם את מחוג הטכומטר באזור ה- 2,000 סל"ד, כך שהמנוע שקט ונעים רוב הזמן. האסטרה מבודדת היטב את תא הנוסעים מרעשי הכביש והמנוע אך נסיעה במהירות של כ- 80 קמ"ש מכניסה רעשי רוח שמגיעים מאזור מראות הצד. עבודת המתלים טובה ושיבושי כביש מכל הסוגים נבלעים היטב גם בעיר וגם מחוצה לה למרות הצמיגים בעלי החתך הנמוך. גם בכביש גלי המתלים מצליחים לרסן את המרכב בצורה יעילה ושומרים את האסטרה מהודקת לכביש. צריכת הדלק בתנאי המבחן עמדה על כ- 10 ק"מ לליטר.

 

חסרונותיה של האסטרה בתחום הדינאמי מתגלים כיתרונות בנסיעה עירונית. ההיגוי הקל נוח בתמרוני חניה ובפניות, המתלים מרסנים היטב את פגמי הכביש והמכונית שקטה ומוצקה. גם תיבת ההילוכים פועלת טוב יותר כשלא דורשים ממנה לעבוד קשה. כאמור, מהלך דוושת הבלם ארוך יחסית והבלימה לא מגיעה מיד עם הנגיעה בדוושה, דבר הגורם לבלימות לא מעודנות במהירות גלישה, מעט מפריע ודורש הסתגלות. נציין כי הבלימה במצב חירום היא החלטית, חזקה ובטוחה.

 

בסיכום הפרק הדינמי ניתן לומר, כי האסטרה היא מכונית מהירה המיועדת לשיוט נינוח בכביש המהיר ובפניות ארוכות שם היא מספקת תאוצות ביניים זריזות, אחיזה גבוהה והתנהגות בוגרת ובטוחה.

 

סיכום

 

האסטרה לא הצטיינה בשום פרמטר, אך גם לא נכשלה באף אחד מהם. היא מאובזרת כמעט בכל מה שצריך הנהג הממוצע והיא נוחה פרט למושבים לא מושלמים. מנוע הטורבו המספק 180 כ"ס, אינו בא לידי ביטוי כפי שהיינו מצפים, תיבת ההילוכים פוגעת בביצועי המכונית, וככל הנראה, האסטרה לא תצליח לרגש את חובבי הנהיגה האמיתיים. גרסת ה- 1.6 טורבו יקרה מגרסת ה- 1.4 טורבו ב- 13 אלף ₪, תמורתם מקבלים תוספת של גג שמש, חישוקי סגסוגת מקוריים ותוספת של 40 כ"ס ולכן התמורה לעומת גרסת ה- 1.4 טורבו היא טובה למדי. מאידך, אם אין לכם צורך בתוספת האבזור, תשלום נוסף של 13 אלף ₪ עבור תוספת הכוח לא בהכרח כדאי. בשורה התחתונה ניתן לומר שהאסטרה היא אחת המשפחתיות המובילות והמהירות בישראל בטווח המחירים הזה ומציעה פשרה נוחה בסך הכל שתתאים למרבית הנהגים.

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,