פולקסווגן גולף 1.2 במבחן - מתכון בטוח

 

הדור השביעי של פולקסווגן גולף הגיע למבחן כשהוא מבטיח להיות טוב יותר מהדורות הקודמים, אך האם הוא טוב יותר מהמתחרות? יצאנו לבדוק.

תגיות | משפחתיות, פולקסווגן, גולף 5 דלתות

פולקסווגן גולף הגיחה לאוויר העולם בשנת 1974 והפכה עם השנים למובילת הסטנדרט בקטגוריית המכוניות המשפחתיות, מבחינת אבזור, איכות חומרים, נוחות נסיעה ובשווקים מסויימים גם בכל הנוגע לשמירת ערך. עם רכישת סיאט וסקודה ע"י חברת פולקסווגן טיפסה הגולף, ולמעשה כל מותג פולקסווגן, למעלה בסולם היוקרה, והיום כבר שכיח למצוא אותה באותו מבחן השוואתי עם רכבים דוגמת מרצדס A קלאס או ב.מ.וו סדרה 1.

 

הדור האחרון והשביעי במספר מבטיח להיות טוב יותר מקודמיו בכל אספקט אפשרי, והדבר אכן כך. איכות החומרים שופרה משמעותית, המושבים נוחים יותר, תא הנוסעים מרווח ושקט יותר והמנועים שקטים וחסכוניים יותר. למרות השיפור המקיף בכל התחומים על פני הדור הקודם, עומדת הפולקסווגן גולף להשוואה דווקא מול המתחרות שהציגו אף הן קפיצת מדרגה ויישרו קו מול הסטנדרטים החדשים ומהוות מתמודדות ראויות בהובלת הקטגוריה.

 

התרשמות חיצונית - התפתחות

 

עיצובה של הגולף החדשה איננו חדשני או שובר מוסכמות, השינויים בעיצוב הולכים בקו אחד הן עם שפת העיצוב הנוכחית של היצרנית והן עם טעמם של לקוחותיה של הגולף, שמעדיפים עיצוב שמרני ומכובד על פני עיצוב צעקני ומהפכני. הקווים התחדדו מעט, עיצוב יחידות התאורה עודכן על מנת להתאים לשפת העיצוב הנוכחית של היצרנית אך מכל זווית שממנה תביטו בה לא תוכלו לבלבל אותה עם שום רכב אחר על הכביש.

 

פולקסווגן גולף

 

הגולף התייצבה למבחן בגרסת 1.2 הבסיסית, צבועה בלבן שמדגיש את האיפוק והאריסטוקרטיות שמשדרת הגולף. האכזבה הגדולה ביותר, במיוחד לאור תג המחיר הנושק ל- 134,000 ₪ הייתה היעדר חישוקי סגסוגת קלה בגרסה זו והימצאותם של חיפויי פלסטיק על חישוקי פלדה בקוטר 15 אינץ' שנראים קטנים ופוגמים במראה הכללי.

 

הדור השביעי של הפולקסווגן גולף מתבסס על פלטפורמת MQB המודולרית של הקונצרן ובעקבות כך צמחו מימדיה של הגולף. אורכה עומד על 4,255 מ"מ (56 מ"מ יותר מהדור הקודם), רוחבה 1,799 מ"מ (13 מ"מ יותר מבדור הקודם) וגובהה 1,452 מ"מ (27 מ"מ פחות מבדור הקודם). הודות לפלטפורמה החדשה, צמח בסיס הגלגלים ב- 59 מ"מ והוא עומד על 2,637 מ"מ. למרות הצמיחה במימדים, הגולף החדשה בגרסת הבסיס קלה יותר ממקבילתה בדור הקודם ב- 35 ק"ג.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 

תא הנוסעים - התברגנות

 

הכניסה לתא הנוסעים מלווה בחבטה גרמנית מסורתית ומוצקה של סגירת הדלת. ההתמקמות במושב הנהג ומציאת תנוחת הנהיגה נעשית בקלות יחסית למרות מיקומה התמוהה של הגלגלת לכיוון זווית גב המושב שלתפעולה דרושים פרקי אצבעות גמישים במיוחד. המושבים קשיחים כנהוג בקונצרן פולקסווגן וכבר זכו בפרס על היותם אורתופדיים ובריאים לגב מארגון בריאות אירופאי. הנסיון שלנו מאשש את הטענות האלה, וגם אחרי שעות רבות מאחורי ההגה נותרנו רעננים.

 

פולקסווגן גולף. תא הנוסעים

 

בעיצוב ותכנון תא הנוסעים ניכר שפולקסווגן מכוונת לרצות את לקוחותיה הנוכחיים של הגולף ולא מהססת לצעוד בכיוון המנוגד לאופנות נוכחיות של תאורת LED על כל משטח אפשרי וריבוי צגים בדשבורד. העיצוב של הגולף בוגר ומאופק, הצבע השולט הוא שחור וכל הכפתורים נמצאים בדיוק היכן שהייתם מצפים למצוא אותם. איכות החומרים, כיאה למובילת הקטגוריה היא ללא רבב, כל משטח שעליו נחה ידינו היה נעים למגע והרגיש כאילו הגיע מקטגוריה אחת מעל.

 

חובבי תאי אחסון יהנו מכמות התאים, גודלם והגישה הנוחה אליהם. תא הכפפות מקורר ומרופד, התאים בדלתות עצומים ומרופדים גם הם. מתחת למשענת המתכווננת בין המושבים נמצא תא נוסף, ועוד אחד מתחבא בתחתית הקונסולה לפני ידית ההילוכים. מחזיקי הכוסות מקבלים כיסוי נשלף ההופך אותם לשימושיים בשמירה על חפצי ערך מעיניים לא רצויות.

 

אבזור גרסת הכניסה של הפולקסווגן גולף 1.2 TSI טרנדליין דל מאוד ובחירת פריטי האבזור מאכזבת ולא מובנת. מחד, נמצאים פריטים כגון בלם יד חשמלי, כיסוי לשני מחזיקי הכוסות שנמצאים בין המושבים, מסך מגע נעים וידידותי למשתמש, תא כפפות מקורר, מערכת המחזיקה את הבלמים בזמן עצירה ובקרת אקלים מפוצלת עם פתחי אוורור למושבים האחוריים ומאידך הגולף נעדרת אביזרים שהפכו סטנדרטיים במכוניות משפחתיות אחרות, שרובן גם זולות ממנה, דוגמת דיבורית בלוטות' (המוצעת כיום כחלק בחבילת אבזור בתוספת תשלום), שקע USB, חיישני נסיעה לאחור, כפתורי שליטה בגלגל ההגה, חיישן אורות וכאמור גם חישוקי סגסוגת קלה.

 

המרווח במושב הנהג מצויין, הודות לטווח תנועה גדול של המושב הן לגובה והן למרחק. במושב הנוסע המצב טוב פחות בגלל היעדר כיוון גובה אך למרות זאת, שני המושבים הקדמיים יספקו מספיק מקום גם לאנשים גבוהים. הראות החוצה מעולה הודות לשטח חלונות גדול מאוד, וסף חלונות נמוך יחסית.

 

כניסה ויציאה מהמושב האחורי מתבצעים בקלילות הודות לדלתות בעלות מפתח רחב. לטובת השימושיות היומיומית, חגורות הבטיחות הצדדיות במושב האחורי נחות בתוך מגרעות המונעות מהן להסתבך במושבים בעת קיפולם, עיגוני ה- ISOFIX נגישים מאוד, גב המושבים הקדמיים מצופה בחומר דמויי עור לטובת ניקוי קל ובדלתות נמצאים תאי אחסון מהגדולים ביותר שפגשנו. גם במושב האחורי מרווח הראש והברכיים מספק בהחלט אך שלושה מבוגרים יצטרכו להתחרות על מרווח רגליים עקב תעלת הינע גדולה מאוד והעדר רצפה שטוחה מאחור.

 

תא המטען של פולקסווגן גולף החדשה איננו יוצא דופן, נפחו 380 ליטרים ממוצעים והמפתח, כמו ברוב מכוניות ההאצ'בק המשפחתיות, רחב וגבוה. לחובתו של תא המטען יש לציין את שפת ההטענה הגבוהה מאוד והעובדה כי המושבים משאירים מדרגה משופעת וגבוהה מדי לאחר קיפולם. פולקסווגן ניסתה ככל הנראה להפוך את החסרון ליתרון על ידי רצפה נשלפת ומסילות המאפשרות להרימה ולהעלים את השיפוע, אך בכך נגזל נפח רב מתא המטען.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 

יחידת הכח - התחדשות

 

פולקסווגן הייתה החלוצה בשידוך מנועי טורבו צנומי נפח למגדשי טורבו קטנים על מנת למזער צריכת דלק ופליטת מזהים מבלי לוותר על ביצועים הגיוניים, ומנוע ה- TSI בנפח 1.2 ליטרים הוא הדוגמא המושלמת לכך. מדובר במנוע מסדרת EA211 החדשה של מנועי טורבו מבית פולקסווגן שתוכנן מחדש לטובת צריכת דלק משופרת והרחבת רצועת הכח. הספקו של המנוע עומד על 105 כ"ס, נתון לא מרשים במיוחד על הנייר בהתחשב במתחרות המציגות 130 כ"ס ואף יותר אך הוא מפצה על כך בנתון מומנט של 17.8 קג"מ מרביים שמושגים כבר ב- 1,400 סל"ד ובפעולה זריזה וחלקה של תיבת ההילוכים כפולת המצמדים בת שבעת ההילוכים.

 

פולקסווגן גולף. תא המנוע

 

פעולת המנוע שקטה מאוד בכל טווח הסל"ד והעברת ההילוכים נעשית כאמור במהירות מרשימה ובפעולה חלקה לחלוטין. הודות למשקל הנמוך של הגולף החדשה היא מאיצה בזריזות ונחישות. במהלך המבחן נמדדו 10.7 שניות מאפס למאה קמ"ש ו- 8.4 שניות בהאצות ביניים מ- 80 ל- 120 קמ"ש. לעזרת צריכת הדלק באה מערכת Start&Stop המדוממת את המנוע בעצירות וצריכת הדלק הממוצעת במהלך המבחן עמדה על 12.5 ק"מ לליטר, נתון מעולה בהתחשב בנהיגה המאומצת שביצענו.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 

על הכביש - הרגעות

 

פולקסווגן גולף החדשה נוחה כמעט בכל תוואי דרך, המתלים אמנם קשיחים ובעלי אופי גרמני טיפוסי אך בשום שלב הגולף לא הרגישה לא נוחה או הפגינה חוסר יציבות. בנסיעה רגועה בעיר המתלים מתמודדים מעולה עם כל שבר או בור בכביש, וכל זאת מבלי להשמיע ולו ציוץ או קרקוש אחד בתא הנוסעים. הודות להגה בעל תגבור משתנה ההופך קל במהירויות נמוכות, תמרוני חנייה מתסכלים ומסובכים הופכים בין רגע לנינוחים ונעימים.

 

ביציאה לכביש המהיר מתגלה אופייה האמיתי של הגולף, מילת המפתח כאן היא עידון. הגולף מבודדת את תא הנוסעים מכל רעש. רעשי מנוע, רעשי רוח ואף רעשי כביש כמעט ואינם חודרים לחלל תא הנוסעים וניתן לנהל שיחה רגועה או להנות ממערכת הסטריאו בלי כל הפרעה. המתלים מתמודדים מעולה עם גלים או שברים בכביש מהיר וההגה, שהופך כבד וקשיח יותר, נוסך בטחון וגורם לגולף להרגיש גדולה ממה שהיא באמת.

 

פולקסווגן גולף

 

כל הנוחות הזו לא באה ללא מחיר, והמחיר שלה מתגלה בנסיעה מאומצת ודינמית, התנהגותה של הגולף על סף המגבלות צפויה מאוד ואינה מערבת את הנהג יתר על המידה בנעשה במערכת ההנעה, המתלים וההיגוי. ברגע שמגבלות האחיזה נפרצות, הגולף יוצאת לתת היגוי הדרגתי ונשלט, אך היא מגיעה לשם מוקדם מכפי שהיינו רוצים. האשמים העיקריים, שלהם גם חלק גדול בנוחות של הגולף בתוואי נהיגה מתונים יותר, הם הצמיגים, ובשל החתך הגבוה לא מצליחים להעביר מספיק מידע אל ההגה המצויין ומשם לאצבעותיו של הנהג. מערכת בקרת היציבות (שאינה ניתנת לניתוק) לצד מערכת בקרת המשיכה (הניתנת לניתוק) תורמות להתנהגות הכביש הבטוחה, החשובה כל כך ללקוחותיה המסורתיים של הגולף.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 

סיכום - אותו דבר, רק יותר טוב

 

כפי שצוין בפתיחה, הגולף איננה נמצאת בוואקום, היא ניצבת מול תחרות עיקשת. בכל זמן המבחן קיננה בזיכרוננו סיאט לאון שנבחנה אצלנו לא מזמן ונותנת אבזור עדיף והתנהגות ספורטיבית יותר תמורת מחיר נמוך יותר. לפני הגולף עומד קרב קשה על כיסיהם של לקוחות פוטנציאליים, עם תג מחיר שגבוה אף מרוב הגרסאות המאובזרות יותר של משפחתיות אחרות גרסת הבסיס של הגולף היא אנדרדוג משמעותי בכל הנוגע ליחס תמורה לשקל.

 

אך למרות חסרונותיה, אין ספק שמהנדסי פולקסווגן ידעו בדיוק מה הם עושים כשתכננו את הגולף החדשה, היא ממשיכה את המתכון הבטוח של קודמותיה ומציגה שיפורים בכל סעיף ברשימה החשובה ללקוחות המסורתיים. אלה המחפשים את האיכות השקטה שכל כך מאפיינת את המותג. לא בכדי הפכה הגולף לאחד המותגים המוכרים ביותר בעולם הרכב, ע"י שיפור מתמיד מדור לדור, מבלי לנסות ולפסוע לטריטוריות אחרות או להציג שינויים שוברי מוסכמות, הגיעה הגולף למקום בו היא נמצאת כיום.

 

את הפולקסווגן גולף אפשר להשוות לדור האחרון של האייפון, במבט מבחוץ נראה שגם היא, כמו האייפון דומה מאוד לקודמתה, אינה מציעה תמורה טובה יותר ממתחרותיה ולמרות שלקוחות המגיעים ממותגים אחרים ככל הנראה לא יאוצו לקנות אותה, מי שיודע מה לחפש ומכיר את היתרונות שלה, ירגיש מיד בבית ויראה את השיפורים שנעשו בה. פולקסווגן גולף מכוונת ללקוחות מאוד מסויימים שיודעים להעריך אותה בזכות מה שהיא, זהה כמעט לחלוטין לדור הקודם, אך בו בזמן טובה יותר בכל סעיף.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,