מבחן דרכים - סקודה אוקטביה סטיישן

 

סקודה אוקטביה היא אחת המשפחתיות המגובשות והאיכותיות ביותר בשוק הישראלי. יצאנו לבדוק מה הערך המוסף של גרסת הספייס

תגיות | משפחתיות, סקודה, אוקטביה קומבי

לפני שנה נחת בישראל הדור השלישי של סקודה אוקטביה. במבחן הדרכים שערכנו לה, התגלתה כאחת המכוניות המשפחתיות המגובשות והאיכותיות ביותר בשוק הרכב הישראלי. בטבלת המסירות הצליחה המשפחתית של סקודה להגיע למקום השלישי, אחרי טויוטה קורולה ומאזדה שלוש, חביבת הלקוח הישראלי האלמותית.

 

כעת נחתה אצלנו סקודה אוקטביה ספייס, גרסת הסטיישן לה תא מטען עצום בנפח 588 ליטרים. יצאנו לפגישה עם אחת מהמשפחתיות המועדפות עלינו כדי לבדוק האם תוספת של 20 ליטרים לנפח תא המטען ומרווח פנים עצום, יעזרו לסקודה אוקטביה ספייס לקחת את הבכורה.

 

סקודה אוקטביה סטיישןסקודה אוקטביה סטיישן

 

עיצוב חיצוני - למה לא אמרת שאחותך יפה ממך?

 

אני מוכרח לפתוח בווידוי קטן, תמיד אהבתי מכוניות במרכב סטיישן. הן נראות זורמות יותר, הגיוניות יותר ושימושיות יותר מאחיותיהן בעלות ארבע הדלתות. בשנים האחרונות נראה שגם ישראל ישראלי מתחיל למצוא את ההיגיון בתצורת החמש דלתות המוארכת.

 

סקודה אוקטביה סטיישןסקודה אוקטביה סטיישן

 

לפרטים נוספים או תיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 

אף שלמכוניות סטיישן שמור מקום חם בליבי, סקודה אוקטביה ספייס לא מצליחה לקלוע לטעמי. הקווים הישרים ונטולי הקימורים הפכו את גרסת הליפטבק לאלגנטית ונטולת יומרות, אך כאן, למרות מידות זהות לחלוטין, תא המטען המגודל גורם לה להיראות גדולה מאוד, ארוכה, ומגושמת מדי. מסילות הגגון השחורות גם הן מוסיפות למראה הדל והעיצוב המתקבל הוא שמרני, שבלוני, ומשעמם מעט.

 

עיצוב פנים ואיכות חומרים - איכותי אך לא מרגש

 

עיצוב הפנים של סקודה אוקטביה סטיישן הוא תמונת מראה של תא הנוסעים של גרסת הליפטבק. הצבע השולט הוא שחור, עם נגיעות קלות של צבע כסוף על גלגל ההגה ובאזור הקונסולה המרכזית, גם בדלתות נראה שמעצבי סקודה החליטו להוסיף מנה קטנה של שמחת חיים בדמות פס לבן.

 

סקודה אוקטביה סטיישן. תא הנוסעים איכותי אבל לא מעורר השראהסקודה אוקטביה סטיישן. תא הנוסעים איכותי אבל לא מעורר השראה

 

איכות החומרים, כיאה לחברת בת של הקונצרן הגרמני הגדול ביותר בעולם, היא ללא רבב. כל המשטחים נעימים למגע, ההגה עטוף בעור רך ונעים, משטחי הפלסטיק השונים רכים מחד ומרגישים מוצקים ואיכותיים מאידך. סימפוניית השקט נשמרה גם בזמן הנסיעה, כאשר גם על גבי כבישים משובשים לא נשמעו ציוצים או רשרושים מחלקי הפלסטיקה השונים ורק רחש עדין של צמיגים חדר את מעטה הבידוד.

 

מושבים ומרווח - תעמיס!

 

המושבים של סקודה אוקטביה סטיישן טובים. גם מלפנים וגם מאחור הם מספקים את הנוקשות הגרמנית שהתרגלנו אליה במכוניות הקונצרן האחרות, אך הם מפצים על הנוקשות, שחלק מהנהגים עלולים למצוא כלא נעימה, בתמיכה טובה לכל אורך המושב הודות להתאמה מצוינת למבנה הגב. ההגה המתכוונן לגובה ולעומק, ומושב הנהג עם טווח כיוון רחב, מאפשרים למצוא תנוחת נהיגה אופטימלית תוך שניות ספורות, בין אם תרצו לשבת גבוה, או קרוב ככל הניתן לאספלט.

 

סקודה אוקטביה סטיישן. המושבים מעט קשיחים אך נוחים ותומכיםסקודה אוקטביה סטיישן. המושבים מעט קשיחים אך נוחים ותומכים

 

מאחור המצב מעולה, אך אנחנו לא מופתעים מאחר וניתן לצפות למרווח ברכיים נדיב במושב האחורי ממכונית עם בסיס גלגלים שנמתח על פני 2,686 מ"מ. סקודה אוקטביה ספייס מצליחה לגרום למושב האחורי להיות מרווח בהרבה ממכוניות מקטגוריות גבוהות יותר ועם בסיס גלגלים ארוך יותר. מרווח הראש גם הוא מצוין, וגם גבוהים שישבו מאחור יוכלו בקלות להתרווח ולמתוח את צווארם, יתרון ששמור על פי רוב לרכבי סטיישן.

 

סקודה אוקטביה סטיישן. המושב האחורי מספק דונמים של מרווחסקודה אוקטביה סטיישן. המושב האחורי מספק דונמים של מרווח

 

הטענה היחידה כלפי המושב האחורי היא אותה טענה שחוזרת בכל אחד מהמבחנים שאנו עורכים למכוניות מקונצרן פולקסווגן, תעלת ההינע הגבוה שגוזלת מקום יקר מרגלי הנוסע במושב האמצעי.

 

לפרטים נוספים או תיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 

שימושיות ותא מטען - המופע המרכזי

 

כיאה למכונית של סקודה, גם בסקודה אוקטביה סטיישן אנו פוגשים בשפע פריטי אחסון חכמים התורמים את חלקם לפילוסופיית העיצוב Simply Clever של היצרנית הצ'כית. תא אחסון קטן בתחתית הקונסולה מספק מקום להניח בו את הטלפון הנייד או הארנק, ובזכות המכסה של התא, תוכלו להשאיר שם פריטים שונים הרחק מעיניים לא רצויות. תא הכפפות גדול, מואר ומקורר, אך מערכת המדיה המותקנת בתא גוזלת מעט מקום.

 

מפגן השימושיות המרשים ממשיך אל בין המושבים הקדמיים. שם, באחד ממחזיקי הכוסות, נח מחזיק הטלפון הייחודי של סקודה, ומאחוריו, מתחת למשענת המתכווננת, נמצא תא אחסון נוסף. כל ארבע הדלתות התברכו גם הן בתאים גדולים לאחסון בקבוקים או פריטים אחרים, ומגב המושב האחורי נשלפת משענת עם שני מחזיקי כוסות נוספים.

 

סקודה אוקטביה סטיישן. שפע של תאי אחסון גדולים של מרווחסקודה אוקטביה סטיישן. שפע של תאי אחסון גדולים

 

ועכשיו נעבור לקטע האומנותי, הסיבה שלשמה התכנסנו כאן היום היא תא המטען. נתחיל ממספרים - 588 ליטרים הוא הנפח, שגדל לכדי 1,718 ליטר עם קיפול המושבים האחוריים. תא המטען של סקודה אוקטביה סטיישן הוא כל מה שתצטרכו אי פעם, עגלת תינוק? בשמחה. עגלת תאומים? אין בעיה. תיקי גולף, גלשנים, אופניים? את כל אלה יבלע תא המטען בשמחה רבה. ולא נופתע אם אחרי כל ההעמסות, ישאר מספיק מקום גם לקפוץ לסופר לקניות של השבוע.

 

אם תחליטו לשנע פריטים ארוכים אך צרים, תוכלו להשחיל אותם דרך משענת היד האחורית שפותחת גם מעבר קטן בין תא המטען למושב האחורי. או שתוכלו, לחילופין, לקפל רק חלק אחד מגב המושב המתקפל בתצורת 40:60. התלונה היחידה כלפי תא המטען היא שפת ההטענה הגבוהה מדי, והעובדה שגב המושבים אינו מתקפל למשטח שטוח. יצוין כי בחו"ל מוצעת רצפה כפולה של תא המטען המגביהה את משטח ההטענה של תא המטען והופכת את תא המטען למשטח הטענה ענקי ואחיד.

 

סקודה אוקטביה סטיישן. תא המטען עצוםסקודה אוקטביה סטיישן. תא המטען עצום

 

בדפנות תא המטען ניתן למצוא פריטים נוספים לשיפור השימושיות, כגון: ארבעה ווי תליה לתליית תיקים או שקיות, נשלפים ומתקפלים פנימה לתוך הדיפון. בצידו השמאלי של תא המטען נמצא גם שקע 12V. מתחת לרצפת תא המטען נמצא כיסוי נמצאים הגלגל הרזרבי הזמני וסט שטיחוני גומי נוסף.

 

יחידת הנעה - קטנה

 

רכב המבחן הגיע מצוייד ביחידת ההנעה המוכרת של קונצרן פולקסווגן, מנוע מוגדש טורבו בנפח 1.2 ליטר המפיק 105 כ"ס ומומנט מירבי של 17.8 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בת שבעה יחסי העברה המעבירה את המומנט לגלגלים הקדמיים.

 

סקודה אוקטביה סטיישן. המנוע קטן אך נמרץסקודה אוקטביה סטיישן. המנוע קטן אך נמרץ

 

המנוע הצנום הצליח במהלך המבחן להביא את 1,277 הקילוגרמים של המכונית מאפס למאה קמ"ש תוך 10.6 שניות ולהציג צריכת דלק מרשימה מאוד של 14.3 ק"מ לליטר. המנוע מרגיש חזק למדי, והופך את המכונית לזריזה דיה בין אם מדובר על זינוק מעמידה או האצות ביניים כמעט בכל מהירות.

 

תיבת ההילוכים מציגה שידוך מושלם למנוע, היא מעבירה הילוכים בצורה כה חלקה עד שההעברות כמעט אינן מורגשות. תיבת ההילוכים אמנם משתהה לשבריר שניה ביציאה מהמקום, עד שהמצמד משתלב, אך לפני שתוכלו להרגיש שמשהו אינו כשורה, ההילוך משתלב והמכונית מזנקת קדימה בזריזות שמצליחה להפתיע כל פעם מחדש.

 

על הכביש - גדולה

 

בהתחשב בעובדה שסקודה אוקטביה ספייס מבוססת על אותה פלטפורמת MQB של גרסת הליפטבק וחולקת איתה את אותם מימדים חיצוניים, גרסת הסטיישן מעניקה חוויית נהיגה שונה למדי. היא מרגישה גדולה יותר וכל מבט למראה הפנימית משקיף על שמשה אחורית רחוקה מאוד. ההרגשה הכללית היא של מכונית גדולה הרבה יותר ממה שדף הנתונים מספר. 

 

לאחר מספר דקות של תמרונים צפופים בסמטאות צרות ובפקקים מזדחלים, מצליחים להתרגל למימדים מהר מאוד וההגה עם התגבור המשתנה, שהופך קליל בעיר ומתקשה ככל שהמהירות עולה, מצליח להפוך את אותם תמרונים לפשוטים יותר. קורה C שהפכה כעת לאנכית וצרה יותר (לעומת גרסת הליפטבק) פותחת את שדה הראייה לכל הכיוונים.

 

סקודה אוקטביה סטיישןסקודה אוקטביה סטיישן

 

בולמי הזעזועים ובידוד הרעשים של סקודה אוקטביה סטיישן מעולים ומזכירים מכוניות מקטגוריות גבוהות יותר. המתלים מצליחים לשכך את מרבית השיבושים ובידוד הרעשים מעולה ומצליח לבודד את תא הנוסעים מרעשי כביש, מתלים, או מנוע. רק מעט רחש צמיגים מצליח לחדור לתוך תא הנוסעים.

 

סקודה אוקטביה ספייס שמצליחה להיות נעימה בתוך העיר, מרגישה כמו דג במים על האספלט הבינעירוני. המתלים מצליחים לבודד את תחלואי הכביש באופן כמעט מוחלט, בידוד הרעשים עושה עבודה מצוינת ומערכת השמע מפיקה איכות שמע מעולה משמונה רמקולים. הנוחות, הבידוד, והמנוע שמסתובב לאיטו על 2,000 סל"ד במהירות של 120 קמ"ש גורמים לבקרת השיוט לעבוד שעות נוספות.

 

סיכום - בין הטובות

 

סקודה אוקטביה סטיישן היא מכונית מעולה, על אף עיצוב מרשים פחות מגרסת הליפטבק, אין עוררין שגרסת הסטיישן היא המשפחתית השימושית יותר ועל כן העדיפה. הפרשי המחיר, שעומדים על 2,000 ₪ בלבד בין שתי הגרסאות מקלים עוד יותר את הבחירה. החסרון הגדול ביותר של סקודה אוקטביה ספייס, הוא המחיר שעומד על 134,500 ₪ לגרסה הבסיסית ביותר והוא גבוה בכמה אלפי שקלים טובים מלא מעט מכוניות טובות בגרסאות מאובזרות יותר.

 

סקודה אוקטביה היא אחת המכוניות המשפחתיות המועדפות עלינו. היא נותנת את החבילה המגובשת והשלמה ביותר בקטגורית המשפחתיות, על פי נתוני המכירות היא אולי לא מצליחה לגבור על שתי מלכות הקטגוריה במלחמה על ארנקו של הלקוח הישראלי, אך צריכת הדלק המזערית, הנוחות הנהדרת והשימושיות הפנטסטית שלה הופכות אותה, לפחות מבחינתו, לאחת המשפחתיות הטובות בשוק הישראלי.

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,