סקודה אוקטביה במבחן - נצחון ההגיון

 

סקודה אוקטביה החדשה מבטיחה להציע יותר מרווח, איכות ועידון. ובפועל?

תגיות | משפחתיות, סקודה, אוקטביה

מבט ראשון - פחות זה יותר

באמירה הזו אני מסתכן בהפרת זכויות יוצרים של חברת ביגוד ישראלית שאת שמה אינני זוכר כרגע אולם ככל שנסיתי לחשוב על משפט שיתאר את עיצובה של האוקטביה החדשה לא הצלחתי למצוא משפט אחר שיעשה זאת בצורה טובה יותר. הדור השלישי של האוקטביה זונח את החזית המוחצנת קמעה של הדגם היוצא ועוטה עיצוב מאופק ושמרני. יש שיגידו שעיצובה של האוקטביה החדשה שבלוני ואף משעמם. במערכת גיר קטפה האוקטביה החדשה מחמאות והסכמנו פה אחד כי העיצוב בוגר, יפה ומשתלב מצויין עם התדמית אותה מנסה היצרנית להעביר.

 

סקודה אוקטביהסקודה אוקטביה

 

למבחן התייצבה האוקטביה ברמת גימור אמבישן הבסיסית בצבע חום טופז שמדגיש אף יותר את האלגנטיות של שפת העיצוב החדשה של סקודה. הטענה היחידה כלפי עיצוב האוקטביה בגרסת אמבישן הם חיפויי הפלסטיק על חישוקי הברזל שמשווים מראה מעט זול במבט מהצד.

 

תא הנוסעים - Simply Clever

בפעם הראשונה שזוגתי נכנסה לאוקטביה היא שאלה אותי בתמימות "מה זה, אאודי?" ואכן, הכניסה לתא הנוסעים של האוקטביה מלווה בתחושת איכות גבוהה מאוד. איכות החומרים וההרכבה גבוהה וכל המשטחים נעימים למגע ונראה כי יישארו במקומם במשך שנים רבות.

 

סקודה אוקטביה. תא הנוסעיםסקודה אוקטביה. תא הנוסעים

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 03-5193000

 

עיצובו של תא הנוסעים לוקח את פילוסופיית העיצוב שבמרכזה עומד המשפט Simply Clever צעד אחד קדימה, הקונסולה המרכזית מסודרת בצורה הגיונית, נקייה ופשוטה מבלי להרגיש זולה. תא הנוסעים פונה באופן ברור לחובבי העיצוב הנקי ולאלו שיסתפקו בעיטורי הכרום והשחור מבריק בהם נעשה שימוש בפנים הרכב. אלה משתלבים היטב בפתחי המיזוג, פקדי השליטה המרכזיים של המזגן המכאני, מערכת המולטימדיה וההגה ומכניסים מעט חיים לתא הנוסעים וזאת מבלי להיות צעקניים מדי.

 

המושבים הקדמיים מרופדים בבד מהודר ומספקים תמיכה טובה. למרות היותם קשים מעט ולא מאוד נעימים ברגע הראשון, אחרי מספר שעות מאחורי ההגה ואחרי שגמעתי עם האוקטביה למעלה מ- 900 ק"מ במהלך סוף שבוע בודד הסתיימה הנסיעה ללא תלונות מצד הנוסעים או איתותי מצוקה מגבי.

 

סקודה אוקטביה, פולקסווגן גולף, סיאט לאון ואאודי A3, מבוססת על פלטפורמת MQB המודולרית, בסיס גלגליה הוארך ביחס לדור הקודם ב- 11 ס"מ לכדי2,686 מ"מ והוא למעשה הארוך ביותר מבין שלושת האחיות העממיות. מפתח הדלתות הרחב תורם גם הוא את חלקו ומאפשר גישה קלילה ונוחה למושב האחורי. האוקטביה, שסבלה בדור הקודם ממרווח ברכיים מוגבל כאשר כיסא הנהג מוסט לאחור מפצה בדור הנוכחי ובמושב האחורי נותר המון מרווח לברכיים ולראש. כמו אחיותיה לקונצרן, גם האוקטביה סובלת מתעלת הינע גבוהה שעוברת במרכז רצפת תא הנוסעים וגוזלת מקום מהנוסע במושב האמצעי, אך הוא יוכל להתנחם בעובדה כי פתחי המיזוג האחוריים ישאירו אותו קריר ורענן.

 

סקודה אוקטביה שפע מקום במושב האחוריסקודה אוקטביה. שפע מקום במושב האחורי

 

בגרסת אמבישן הבסיסית, שמחירה עומד על 132,000 ₪ רשימת האבזור של האוקטביה איננה ארוכה במיוחד אך היא מסמנת בווי את כל הסעיפים החשובים. כך לדוגמה ניתן למצוא מזגן מכאני העובד בשקט וביעילות, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע חכם שמזהה את התקרבותה של אצבע ומאיר את איזורי המגע, קישוריות בלוטות', שקעי USB ו- AUX לחיבור נגן חיצוני, בקרת שיוט, הגה, ידית הילוכים וידית בלם יד בחיפוי עור, פקדי שליטה על מערכת השמע, מחשב הדרך ובקרת השיוט מגלגל ההגה, במרכז לוח המחוונים נמצא מסך המספק מידע על מערכות הרכב ונתוני הנסיעה, המסך משתמש בטכנולוגיית MAXI-DOT והוא חד-גוני אך גדול וקריא . מפרט הבטיחות כולל את כל בקרות הבטיחות האלקטרוניות הנדרשות, 7 כריות אוויר ועיגוני ISOFIX במושב האחורי, אלה זיכו את האוקטביה בציון מרבי של חמישה כוכבים במבחני הריסוק שערך לה ארגון EuroNCAP. למפרט הרכב המלא.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 03-5193000

 

באוטקביה יש שפע תאי אחסון בשלל גדלים ומיקומים: תא כפפות מואר ומקורר המציע נפח מכובד, תא עם מכסה נשלף בתחתית הקונסולה המרכזית, תא נוסף משמאל להגה, עוד אחד מתחת לידית המרכזית המתכווננת ושני מחזיקי כוסות בין הנוסעים. גולת הכותרת היא ללא ספק המתקן הנשלף לטלפון סלולארי שעוצב בצורת כוס והותקן באחד ממחזיקי הכוסות. בהחלט פשוט וללא ספק מאוד חכם. רשימת תאי האחסון נמשכת וכוללת תאים בדלתות עם מקום לבקבוקי ליטר וחצי, תא למשקפי שמש וכל זאת לפני שהגענו לדבר על תא המטען, האס האמיתי בשרוול של האוקטביה.

 

פתיחת תא המטען מלווה, כמו בדורות הקודמים, בהתרוממות של השמשה האחורית וחושפת את תא המטען הגדול ביותר בקטגוריה וגדול אפילו ביחס למכוניות בקטגוריות גבוהות יותר, נפחו של תא המטען עומד על 568 ליטר. כדי להבין את גודלו העצום של תא המטען של האוקטביה אנו נדרשים לחשיבה יצירתית. ניקח לצורך השוואה את פורד פוקוס סטיישן, שזוכה להצלחה רבה בזכות תא המטען הגדול והשימושי. כמעט 100 ליטרים מפרידים בין הפוקוס סטיישן לאוקטביה. קיפול המושבים האחוריים באוקטביה מגדיל את תא המטען לכדי נתון בדיוני לחלוטין של 1,558 ליטר, גדול פי שלוש ממקרר ביתי ממוצע. אל לנו לשכוח שמדובר בגרסת ליפטבק, סתם לידיעה גרסת הסטיישן של האוקטביה חוצה את רף 600 הליטרים ללא קיפול המושבים האחוריים.

 

סקודה אוקטביה. תא המשטעןסקודה אוקטביה. תא המטען

 

תא המטען מציע לא רק נפח עצום אלא גם מגוון פתרונות אחסון בדמות רשתות שמאפשרות קיבוע פריטים שונים, וויי תליה נשלפים ושקע 12V. מידותיו של תא המטען הן 107 ס"מ לעומק, 102 ס"מ לרוחב בנקודה הצרה ביותר וגובה שפת ההטענה מהכביש הוא 70 ס"מ. מתחת לרצפת תא מטען נמצא סט של שטיחוני גומי וגלגל רזרבי בגודל מלא. נקודות החובה היחידות שנרשמות לתא המטען הן שפת הטענה גבוהה יחסית ומדרגה שנוצרת עם קיפול המושבים האחוריים.

 

יחידת ההנעה - שילוב מנוע גיר מעולה

עד לאחרונה ניתן היה לרכוש את הסקודה אוקטביה עם שני מנועים מוגדשי טורבו בנפח 1.2 ו- 1.4 ליטר מסדרת TSI של פולקסווגן. שניהם משודכים לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG) בת שבעה הילוכים. לפני מספר ימים התווספו להיצע הדגמים המקומי מנוע TSI בנפח 1.8 ליטר ושני מנועי טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטר ו- 2.0 ליטר.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 03-5193000

 

רכב המבחן הגיע כשהוא מצוייד במנוע הבסיסי ביותר, 1.2 ליטר המפיק 105 כ"ס ונתון מומנט מרבי של 17.8 קג"מ . למרות שמדובר בהספק נמוך באופן יחסי הרכב מספק ביצועים נאים כמעט בכל תנאי דרך וזאת תודות לשילוב מוצלח בין המנוע לתיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים המוערכת של קבוצת פולקסווגן.

 

סקודה אוקטביה. תא המנועסקודה אוקטביה. תא המנוע

 

פעולת תיבת ההילוכים חלקה ונעימה והיא מגיבה באופן כמעט מיידי לכל בקשה של הנהג, בין אם מדובר בהעלאת הילוך בעזיבה של דוושת התאוצה או הורדה של שניים או שלושה יחסי העברה בלחיצה נחושה. כאמור, שילוב תיבת ההילוכים עם המנוע מוצלח מאוד ובחלק גדול מהזמן פועל המנוע בטווח סל"ד אפקטיבי. במהלך המבחן נמדדו זמני תאוצה מאפס למאה קמ"ש של 10.26 שניות במצב D, מצב ספורט הצליח לגלח עשירית שניה לא משמעותית. בהאצות ביניים מ- 80 ל- 120 קמ"ש שעון העצר הראה 7.4 שניות באופן עקבי למדי.

 

על הכביש - לשים קרוז קונטרול ולנסוע

אם תא המטען לוקח את מדליית הזהב בכל הנוגע ליתרונות של הסקודה אוקטביה ומרווח הפנים מסיים במקום שני בפער קטן, הרי שבעורפו נושפת חווית הנסיעה באוקטביה. לאו דווקא חווית הנהיגה אלא חווית הנסיעה ברכב, בידוד הרעשים של תא הנוסעים מהסביבה מעולה ולא נשמעים בו רעשי רוח, צמיגים או מנוע חריגים וניתן לנהל שיחה נעימה ושקטה גם במהירויות גבוהות.

 

המתלים של האוקטביה מכוונים אמנם על הצד הקשיח של הסקאלה אבל גם כאן, כמו גם אצל שתי אחיותיה לפלטפורמה, מצליחה האוקטביה "לגהץ" את מרבית תחלואי האספלט העירוני של גוש דן, בין היתר, גם בזכות הצמיגים בעלי החתך הגבוה ברכב המבחן. על אף בסיס הגלגלים הארוך יותר מאחיותיה, האוקטביה מרגישה קטנה הרבה יותר מ- 4,659 המילימטרים שלה וזאת הודות להגה קליל ונוח שהופך תמרונים עירוניים קשים לעניין של מה בכך.

 

ביציאה לכביש המהיר ועם עליית מהירות הנסיעה מתקשה ההגה ותורם לתחושת היציבות של האוקטביה על הכביש. בידוד הרעשים המעולה של תא הנוסעים אפשר שיוט במהירויות גבוהות וזאת בנינוחות וברוגע שגרמו לי לא פעם לשלוח את האצבע לכפתור בקרת השיוט ולתת לאוקטביה לעשות את העבודה הקשה בזמן שאני נהנה מהנסיעה. הטענה היחידה בהתנהגות הרכב היא כלפי ההתמודדות הפחות טובה של האוקטביה עם כביש גלי.

 

סקודה אוקטביהסקודה אוקטביה

 

בכבישים המפותלים מעט המובילים לים המלח האוקטביה הציגה אחיזה גבוהה והצליחה לבלוע פניות מהירות אחת אחרי חברתה במהירויות שגרמו לנוסעת שלצידי ללפות כל ידית אחיזה אפשרית שידיה מצאו. במהלך כל הנסיעה שידרה האוקטביה שנהיגה מהירה וחסרת אחריות היא אינה מנת חלקה ושאם מבקש הנהג למצוא חדוות נהיגה, יגש כבודו ויצור קשר עם האחות הספרדיה (סיאט לאון החדשה) איתה האוקטביה חולקת את מערכת ההיגוי ויחידת הכח. ההבדל בין השתיים נעוץ בעיקרו בבסיס הגלגלים הארוך של האוקטביה והצמיגים גבוהי חתך בהם מצויידת האוקטביה. הצמיגים שתרמו בסעיף נוחות הנסיעה אינם מעבירים די פידבק להגה וגורמים לאוקטביה לאבד אחיזה בפניות טכניות ולצאת לתת היגוי שהורס את החגיגה.

 

סיכום - הנאה על כל שקל

הדור השלישי של סקודה אוקטביה לוקח את כל היתרונות של הדור הקודם צעד אחד קדימה. כבר במבט ראשון מתבהר כי אין מדובר כאן במהפכה או בניסיון ללכוד מבטים, אלא לתת תמורה ראויה לנהג ולנוסעים. האוקטביה החדשה מרווחת יותר מקודמתה, מעודנת יותר, נעימה יותר לשהיה ונוחה יותר.

 

בשעת ערב מאוחרת ים המלח כבר מאחורינו, אי שם באיזור באר שבע בדרך צפונה מראה מד המרחק קרוב ל- 900 ק"מ שעברנו עם האוקטביה. מחוון צריכת הדלק מראה ממוצע של 15.7 ק"מ לליטר והנסיעה לכיוון הבית שקטה ונעימה.

 

ברגע שמתגברים על תג המחיר הגבוה יחסית למתחרים מגלים כי סקודה פגעו בול במטרה שהציבו לעצמם, האוקטביה מתגלה כאחת החבילות הטובות ביותר בשוק המשפחתיות הישראלי והחוויה מתעצמת ככל שמבלים איתה יותר זמן ולומדים את אופייה האמיתי. מומלץ לכל לקוח פוטנציאלי המחפש רכב משפחתי להתייצב באולם התצוגה של סקודה, להתרשם מהאוקטביה ולבצע בה נסיעת מבחן, היא מרוויחה את זה ביושר.

 

לפרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן לחץ כאן

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

התקשרו עכשיו לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש או משומש 03-03-5193000

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,