מבחן דרכים יונדאי i20 החדשה

הדור השני של יונדאי i20 עשה עלייה ואנו יצאנו לבדוק כיצד הוא משתלב בכבישי ארצנו

תגיות | סופר מיני, יונדאי, i20 חמש דלתות

יונדאי i20 זכתה לדור שני כשש שנים לאחר שהדור הראשון, שהוצג בתערוכת פריז 2008, בישר על תום עידן היונדאי גטס ותחילת עידן ה- i20. מאז הוצג הדור הראשון של ה- i20 הציגו המתחרות מתמודדות עדכניות וראויות בקטגורית הסופרמיני בעוד יונדאי נשארה מאחור עם רכב בסיסי ואמין אך מיושן. באוגוסט 2014 הציגה יונדאי את הדור השני בהודו שהיא אחד מהשווקים החשובים של הרכב. אז מה השתנה והאם הדגם החדש עומד בסטנדרטים החדשים? על כך בהמשך.

 

עיצוב חיצוני

 

יונדאי i20 החדשה מציגה עיצוב מתקדם אם לא שובר מוסכמות. בחזית הרכב ניתן למצוא גריל קדמי בתצורת טרפז הפוך בדומה לדגמי יונדאי האחרים. פנסי החזית המשוכים לאחור מעניקים לרכב מראה דינמי של תנועה. במבט מהצד אין שום דבר מרגש והרכב נראה סטנדרטי למדי למעט קורת C המושחרת. חלקה האחורי של היונדאי i20 הוא לדעתי החלק היותר מעוצב והיותר מושקע ברכב. חובבי אלפא בוודאי יזהו מיד את הדמיון של אחורי יונדאי i20 לאחורי אלפא 145 מנוחתה עדן, בעיקר בשל הפנסים האחוריים שחדרו גם לדלת תא המטען. לסיכום סעיף העיצוב החיצוני ניתן לומר כי יונדאי i20 החדשה זוכה לעיצוב רענן אם כי היינו מצפים ושמחים לראות עיצוב נועז וזורם יותר כפי שהציגו מספר יצרניות בדגמי הסופר מיני החדשות ודי אם נזכיר את פיג'ו 208 ומאזדה 2 החדשה.

 

יונדאי i20 2015יונדאי i20

 

עיצוב פנימי

 

העיצוב הפנימי של יונדאי i20 עבר שדרוג אם כי עדיין לא מדובר בעיצוב פורץ דרך או מעורר התפעלות. העיצוב של לוח השעונים פרקטי, אלגנטי ושימושי מאוד. הפקדים השונים נמצאים בדיוק היכן שמצפים למצוא אותם והפעלתם קלה ואינטואיטיבית. איכות ההרכבה טובה וניתן לשער שגם בעוד שנים רבות ימשיכו הפקדים לתפקד ויישארו במקומם. איכות החומרים אינה מהטובות והיינו שמחים למצוא שימוש בחומרים רכים יותר בלוח המחוונים. ברכב המבחן פגשנו שילוב צבעים מעניין של שחור, אפור וכחול בלוח המחוונים, בדלתות ובריפוד המושבים מה שתרם להפגת תחושת השעמום והקדירות בתא הנוסעים.

 

אבזור

 

יונדאי i20 החדשה משווקת בישראל בשלוש גרסאות. הגרסה הזולה בהיצע היא גרסת ה- 1.2 ליטר עם תיבת הילוכים ידנית ברמת אבזור אינסייט (Insight), הבאה אחריה היא גרסת ה- 1.4 ליטר עם תיבת הילוכים אוטומטית ברמת אבזור אינספייר (Inspire), והגרסה הבכירה עם מערכת הנעה זהה ברמת אבזור פרימיום (Premium). האבזור בגרסת האינספייר בה נהגנו כולל בין היתר - גלגל הגה מתכוונן לגובה ולעומק, ידיות פנימיות בצבע כרום, ידיות חיצוניות בצבע הרכב, מושב נהג עם כיוון גובה, מושב אחורי מתקפל (60:40), מערכת שמע מקורית MP3 עם כניסות AUX, USB ואייפוד, 4 רמקולים וטוויטרים, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, תא כפפות מקורר עם תאורה, מראות צד עם מאותתי LED, מערכת אזעקה מקורית עם שלט. אם תהיו מוכנים להיפרד מ- 5,400 ש"ח נוספים תוכלו להשתדרג לרמת האבזור העשירה פרימיום שמציעה שלל אביזרים מעבר לאבזור של גרסת האינספייר וכוללת בין היתר - חישוקי סגסוגת, מערכת בקרת שיוט עם מגביל מהירות, תאורת יום DRL מסוג LED, חיפוי עור לגלגל ההגה וידית ההילוכים, וקיפול חשמלי למראות החיצוניות.

 

יונדאי i20 2015יונדאי i20

 

אבזור הבטיחות ביונדאי i20 החדשה כולל בין היתר - 6 כריות אוויר, מערכת איתות בלימת חירום ESS, מערכת לסיוע בעליות HAC, מערכת בקרת יציבות ESP, מערכת בקרת משיכה TCS, חגורות בטיחות קדמיות עם קדם מותחנים, התראה על אי חגירת חגורות בטיחות בכל המושבים, נקודות עיגון למושב תינוקות בתקן ISOFIX, אפשרות לניתוק כרית אוויר במושב הנוסע, ניטרול אוטומטי של הנעילה המרכזית בזמן תאונה, ומערכת בקרת לחץ אוויר בצמיגים TPMS.

 

בחנייה

 

הכניסה למושב הנהג ביונדאי i20 נוחה בזכות דלת רחבה דיה, ותנוחת הנהיגה נוחה. ישיבה מאחורי ההגה חושפת לעינינו את קפיצת המדרגה שהציגה יונדאי במעבר ל- i20 החדשה. לוח המחוונים עוצב מחדש ומתקבלת הרגשה טובה ונעימה במושב הנהג. איכות ההרכבה טובה ולא נשמעו בנסיעה קרקושים כלשהם. מרחב הפנים ביונדאי i20 הוא בין הטובים בקטגוריית הסופרמיני וזאת בזכות מרחק סרנים נדיב העומד על 2,570 מ"מ, נתון שהיה שייך עד לפני כעשור לרכבים משפחתיים קומפקטיים. המרווח ליושבים מאחור יספק שני מבוגרים וילד במושב האמצעי. רצפת הרכב מאחור כמעט שטוחה ותורמת גם היא לנוחות הנוסעים מאחור. הכניסה והיציאה מהרכב נוחה הן במושבים הקדמיים והן במושבים האחוריים.

 

מושב הנהג אינו מצויד באפשרות לכיוונון גובה המושב, אבזור חובה המתבקש כדי לשרת נהגים גבוהים ונמוכים כאחד. רק בזכות גלגל הגה הניתן לכוונון לגובה ולעומק מתקבלת תנוחת ישיבה טובה עם יכולת שליטה בשלל מערכות הרכב. המושבים הקדמיים מעניקים תמיכת צד טובה לגוף וריפוד המושבים נעים למגע. שטיחי הרכב עשויים בד וגומי והשטיח מתחת לרגליו של הנהג ננעל עם קליפס למניעת תזוזה והפרעה אפשרית בתפעול דוושות הרכב. שדה הראייה מלפנים טוב בזכות רף חלונות נמוך באופן יחסי, בעיקר בחלונות הצד מלפנים. קורה C רחבה וחלון אחורי צר פוגעים בשדה הראייה לאחור.

 

יונדאי i20 2015יונדאי i20

 

תאורת הפנים ברכב סבירה בלבד שכן מעבר לפנס תאורה פנימי בקדמת הגג הרכב, אין תאורה מרכזית או תאורה מעל לדלתות האחוריות. סוככי השמש המותקנים ברכב הם בגודל הנכון אך אינם מצוידים בתאורה. על גלגל ההגה ניתן למצוא פקדי תפעול נוחים וזמינים השולטים על מערכת השמע. מיזוג האוויר ביונדאי i20 ברמת גימור אינספייר כולל פיקוד מכני חד אזורי, כלומר אין אפשרות לקבוע טמפרטורה שונה בצד הנהג ובצד הנוסע מלפנים. עוצמת המיזוג טובה ופתחי המיזוג אינם ניתנים לסגירה מלאה. לא הותקנו ברכב פתחי מיזוג לטובת היושבים מאחור.

 

נפח תא הכפפות המואר והמקורר מצומצם באופן יחסי אך ניתן למצוא בתא הנוסעים מגוון תאי אחסון נוספים בדלתות ובלוח המחוונים. תא המטען ביונדאי i20 מרווח ונפחו עומד על 301 ליטרים מכובדים, נתון נדיב בקטגוריה. קיפול גב המושבים נוח ועם קיפולם מתקבל תא אחסון גדול בנפח 1017 ליטרים. גב המושב האחורי אינו מתקפל לרצפת הרכב ועל כן לא מתקבל תא מטען עם רצפה ישרה הנחוצה להובלת מטענים גדולים. מתחת לרצפת תא המטען שוכן גלגל רזרבי חלופי קטן.

 

יוצאים לדרך

 

רגע לפני שנצא לדרך נספר לכם שיונדאי i20 אותה בחנו מגיעה עם מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר עם הספק של 100 כ"ס ב- 6,000 סל"ד גבוהים והמומנט המירבי עומד על 13.7 קג"מ ב- 3,500 סל"ד. למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית עם ארבעה הילוכים בלבד. התחלת הנסיעה מעט מהוססת ואיטית, חסרה למנוע ה- 1.4 של של יונדאי אותה נמרצות שניתן למצוא ברכבים אחרים בקטגוריה. שילוב המנוע, חובב הסל"ד הגבוה, עם תיבת ההילוכים המיושנת שכוללת רק ארבעה הילוכים מייצר ביצועים בינוניים בלבד ומורגש כי חסר לרכב המחץ שיזניק אותו בכל מצב. בעליה במחלף שורש, כשברכב שלושה מבוגרים ורגל ימין מוצמדת לרצפת הרכב, לא הצלחנו להאיץ למהירות של מעל 110 קמ"ש. כפי שבוודאי יכולתם לדמיין, שילוב המנוע ותיבת ההילוכים יוצר רעש לא נעים החודר לחלל הרכב בכל נסיון תאוצה. העברות ההילוכים בתיבה האוטומטית של היונדאי i20 מתבצעות בצורה חלקה, וחבל שתיבת הילוכים לא משווקת עם עוד הילוך אחד או שניים שהיו משפרים את חווית הנהיגה, מפלס הרעש ותצרוכת הדלק.

 

ניסיון להאיץ את היונדאי i20 מעמידה למהירות של 100 קמ"ש אורך 14 שניות ארוכות. מיאוץ בין 80 קמ"ש ל- 120 קמ"ש אורך אף הוא זמן לא מועט ועומד על 10.9 שניות. תצרוכת הדלק הממוצעת בנסיעת המבחן, שהייתה ברובה בכביש המהיר, עמדה על 11.9 ק"מ לליטר.

 

נוחות הנסיעה ביונדאי i20 טובה בסך הכל. המתלים, ביחד עם הבולמים והצמיגים שהותקנו ברכב עם החתך הגבוה (185/65/R15), מספקים נוחות טובה בעיר ומחוצה לה אם כי ניתן לומר שנוחות הנסיעה טובה יותר על כבישים מהירים. ההגה המותקן ביונדאי i20 איננו מתקשר, אך בינינו, כמה מהנהגים כבר ירגישו בכך? אחיזת הכביש של ה- i20 טובה כל עוד לא מנסים לדחוק אותה לנסיעה מאתגרת. אם תחליטו לנסות ולאתגר את ה- i20 בסיבובים יבקש זנב הרכב לצאת לעצמאות שתזכיר לכם שלרכב אין יומרות לספק חווית נהיגה.

 

יונדאי i20 2015יונדאי i20 2015

 

סיכום

 

יונדאי i20 החדשה מציגה את כברת הדרך אותה עברה יונדאי בשנים האחרונות. החברה הפכה לאחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם ומצליחה להגדיל את קהל לקוחותיה ע"י ייצור רכבים הפונים למכנה המשותף הרחב ביותר בציבור. כמו כן, בשנים האחרונות השתפרו מאוד סעיפי העיצוב והאיכות בדגמי יונדאי, אולם עדיין קיים מקום לשיפור בסעיפים אלו ובסעיפים נוספים. יונדאי i20 החדשה מציגה שיפור ניכר לעומת הדגם הקודם בעיצוב הרכב, במרווח הפנימי, ובאיכות החומרים, אם כי לא מספיק בכדי להציב את ה- i20 בצמרת הקטגוריה. הנושא הבוער ביותר ביונדאי i20 הוא שיפור יחידת ההנעה, ראוי כי רכב חדש השואף לעמוד בקדמת הקטגוריה יצוייד ביחידת הנעה זריזה וחסכונית עם תמסורת הילוכים ראויה. מחירה של יונדאי i20 אותה בחנו עומד על 104,500 ש"ח, ובסכום דומה ניתן למצוא מתחרות ראויות עם מערכות הנעה מתקדמות, מהירות וחסכוניות יותר.

 

יונדאי i20 אינספייר 1.4 אוטומט
מנוע בנזין 1.4 ליטר
הספק מרבי 100/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 13.7/3,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלטרית 4 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,035 מ"מ
רוחב כללי 1,734 מ"מ
גובה כללי 1,474 מ"מ
בסיס גלגלים 2,570 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען 301 ליטרים
משקל עצמי 1,154 ק"ג
מהירות מרבית 170 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש 13.2 שניות
קבוצת זיהום 5
ציון בטיחות ENCAP לא בוצע
מחיר 104,500 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק CT6 במבחן דרכים

    קאדילק CT6 במבחן דרכים

    22.06.17 | מבחני רכב

    קאדילק CT6, ספינת הדגל של היצרן האמריקאי, מנסה לספק תשובה הולמת ליצרניות רכבי היוקרה הגרמניות

    בעשור האחרון הפכו מותגים אמריקאים רבים לבלתי רלוונטיים עבור צרכני רכב המחפשים פרקטיות וחסכון בדלק על חשבון גודל, נוחות ומנוע גדול וזללן. על אף שדגמי קאדילק נמכרים באמריקה ובסין כמו לחמניות חמות, במגרש הבינלאומי נחלה החברה הפסדים משמעותיים. בשנה החולפת החליטה הנהלת הקונצרן האמריקאי ג'נרל מוטורס על שי

     
  • מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    14.06.17 | מבחני רכב

    מרצדס C63 AMG קופה החדשה צריכה להיכנס לנעליים הנחשקות של קודמתה. יצאנו לבדוק איך מתנהגת מכונית מסלול חוקית לכביש

    במרצדס ציינו בחודש שעבר יובל לחטיבת AMG. הסדנה הוקמה בסוף שנות ה- 60 של המאה הקודמת על ידי האנס-וורנר אופרכט ואברהרד מייקר, ועסקה בעיקר בהסבת רכבי כביש למכוניות מרוץ. בשנת 1971 זכתה מרצדס SEL300 AMG שטופלה על ידם במקום השני במרוץ 24 השעות בספא שבבלגיה וקנתה להם תהילת עולם. בשנת 1990 נחתם הסכם רשמי ב

     
  • אופל מוקה X במבחן דרכים

    אופל מוקה X במבחן דרכים

    08.06.17 | מבחני רכב

    אופל מוקה עבר מתיחת פנים ומתייצב לקרב חוזר באחת הקטגוריות החמות ביותר בשוק הרכב הישראלי

    אופל מוקה הוא רכב פנאי שטח קומפקטי אשר הוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה בשנת 2012. לישראל הגיע המוקה באיחור אופנתי רק בשנת 2014 עם רמת אבזור גבוהה, אך זכה לתג מחיר גבוה ביחס לחבריו בקטגוריה. בכדי להתמודד עם הגעת מתחרים חדשים ניסו מאז באופל להפחית את המחיר ולהציע רמות אבזור חדשות אך המכירות לא הצליחו להתרו

     
  • קאדילק XT5 במבחן דרכים

    קאדילק XT5 במבחן דרכים

    05.06.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם קאדילק XT5 טוב כמו שהוא נראה והאם יוכל לשאת על גבו את צמיחת המותג בישראל

    אין ספק שקאדילק עברה שינוי מהותי וחיוני בשנים האחרונות. חברת האם ג'נרל מוטורס השקיעה מיליארדים בקאדילק, מינתה מנכ"ל חדש והעבירה את מטה החברה מעיר המכוניות דטרויט שבמדינת מישיגן (אותה ייסד הצרפתי אנטואן דה לה מוט קאדילק) ישירות לכור ההיתוך של הטרנדים העולמיים במנהטן שבמדינת ניו יורק. לאחר גיוס מאסיבי

     
  • סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    29.05.17 | מבחני רכב

    מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר מציגה שדרוג ביחידת ההנעה ומראה מצודד יותר. יצאנו לבדוק איך הוא נוסע

    הדור האחרון של סוזוקי קרוסאובר הוצג בשנת 2013 וזכה לפופולריות רבה בארץ ובעולם. כעת הוא מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים מקיפה. נראה כי בזכות מוניטין אמינות גבוה וקהל לקוחות נאמן, הגיע סוזוקי קרוסאובר עם קלף חזק מהבית ולא נדרש להזיע יתר על המידה בכל הפרמטרים. בזכות אמינותו שקיבלה משנה תוקף ככל שחלפו השנים,

     
  • פולקסווגן טיגואן במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן במבחן דרכים

    24.05.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן התייצב אצלנו למבחן דרכים עם מנוע חזק 2.0 TSI והנעה כפולה. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק את תוספת המחיר

    הדור הראשון של פולקסווגן טיגואן נחת בארץ בסערה עם מסע פרסום פרובוקטיבי שהציג אותו כאח הקטן והחתיך של פולקסווגן טוארג. הביקוש בישראל ומסביב לגלובס היה גדול ונפתחו רשימות המתנה ארוכות. בחלוף הזמן הועם זוהרו של הטיגואן עם הגעת מתחרים חדשים במחירים אטרקטיביים. פולקסווגן טיגואן יתרונות א

     
  • סקודה אוקטביה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה אוקטביה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.05.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים של המשפחתית האירופאית הפופולרית תספיק לה כדי להתמודד עם מובילות הקטגוריה

    הדור השלישי של סקודה אוקטביה נחשף והושק בישראל בשנת 2013 והציג שינויים קטנים בעיצוב החיצוני בהשוואה לדור השני והמוצלח. 4 שנים נדרשו לסקודה להציג מתיחת פנים מזערית לדור השלישי בניסיון ליישר קו עם הדגמים החדשים בקבוצת המשפחתיות. עיקר השינויים הם מנוע 1.0 ליטר חדש, מערכות בטיחות מתקדמות, ושיפור איכות ה

     
  • אאודי Q2 במבחן דרכים

    אאודי Q2 במבחן דרכים

    18.05.17 | מבחני רכב

    אאודי Q2 מנסה להגדיר קטגוריה חדשה ולפתות את לקוחות רכבי הפרימיום הקומפקטיים עם ניחוח פנאי שטח

    עושה רושם שאחד התחביבים של אאודי הוא איתור קטגוריות ונישות חדשות. אאודי הייתה מחלוצי סגמנט היוקרה הקומפקטי עם אאודי A3, והיום היא יצרנית הפרימיום היחידה שמשווקת סופר מיני יוקרתית - אאודי A1. עתה הושק בישראל בן חדש למשפחת הדגמים הענפה בקטגוריה חדשה וקוראים לו אאודי Q2. אאודי Q2 1.4 TFSI

     
  • מבחן דרכים: אאודי A5 קופה

    מבחן דרכים: אאודי A5 קופה

    10.05.17 | מבחני רכב

    אודי A5 החדשה מדגימה לנו איך בונים מכונית קופה אלגנטית ומהירה לכיסוי מרחקים

    אלגנטיות היא מושג חמקמק, קשה להגדיר אותה במילים ולייחס לה תכונות אופי. מה מביא אנשים לתפוס מוצר כאלגנטי? ובכן, אנחנו חושבים שבאאודי הצליחו לעלות על נוסחה מדויקת ולפיה הם תכננו באופן מדויק את אאודי A5 החדשה. אאודי A5 קופה יתרונות עיצוב, איכות, נוחות נסיעה חסרונות לא מרגשת, העדר

     
  • וידאו: טויוטה CHR הייבריד במבחן דרכים

    וידאו: טויוטה CHR הייבריד במבחן דרכים

    30.04.17 | מבחני רכב

    טויוטה CHR עורר את סקרנותם של נהגי ישראל ושיווקו החל בקול תרועה רמה. יצאנו לנסיעת התרשמות בכדי לגלות איך הוא על הכביש

    תחשבו על טויוטה ותסתכלו על ה- CHR. לא נראה שייך? מסתבר שלא רק לכם. טויוטה CHR הוא אחד הרכבים המעוצבים והנועזים ביותר שהציגה טויוטה אי פעם. היו מי שהוא העלה בזיכרונם את ניסאן ג'וק הוותיק אך לטעמנו טויוטה CHR נושא בשורה עיצובית של קרוסאובר קופה ייחודי. סרטון טויוטה CHR במבחן דרכים

     
  • וידאו: סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    וידאו: סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    25.04.17 | מבחני רכב

    סיאט אטקה התייצב למבחן הדרכים שלנו בגרסת סטייל הבסיסית. האם הוא מציע תמורה טובה במחיר 139,900 ₪?

    סיאט אטקה הוא הקרוסאובר הראשון של היצרנית הספרדית. ההשקה לוותה בקול רעש גדול וציפיות רבות נרקמו לראשו. בעולם ובישראל נתפס סיאט כמותג צעיר בעל אופי ספורטיבי עם האיכויות המפורסמות של קונצרן פולקסווגן. סיאט אטקה מתחרה בפלח השוק הצומח ביותר מול דגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ופיג'ו 3008. יצאנו לב

     
  • וידאו: ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    וידאו: ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    13.04.17 | מבחני רכב

    ניסאן אקס טרייל הוא קרוסאובר מעוצב וחסכוני המציע 7 מושבים. האם הוא ראוי גם להוות תחליף למיניוואן?

    משפחות מרובות ילדים או אלה הזקוקים למקומות נוספים ברכב המשפחתי, לא עומדים בפני היצע גדול במיוחד. ישנם מיניוואנים קומפקטיים המציעים זוג מושבים נוספים עם תא מטען מזערי, ומיניוואנים בגודל מלא המסוגלים לשנע בנוחות מרבית שבעה מבוגרים על מטענם. עם השתלטות רכבי הכביש-שטח על השוק, מציעות היצרניות גם ג'יפוני

     
  • וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    06.04.17 | מבחני רכב

    יונדאי i10 היא מכונית מיני נוחה ומרווחת, הנראית צעירה אך מרגישה בוגרת

    יונדאי i10 היא מכונית מיני שזוכה להצלחה בשוק הישראלי השמרני, ונוגסת בנתח שמן מהסגמנט הנשלט על ידי אחותה הפופולרית קיה פיקנטו. הרעיון במכונית מיני חדשה במחיר נגיש תפס תאוצה רבה והישראלים הצביעו ברגליים ואפילו העירו את הרגל השמאלית לתפעול גרסאות ידניות מוזלות. הדור הנוכחי והשני במספר הוצג בשנת 2013 וב

     
  • וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    30.03.17 | מבחני רכב

    עיצוב שלא מותיר מקום לדמיון, ביצועים מרשימים ונוכחות בולטת. שברולט קמארו במבחן דרכים רועש

    שברולט קמארו צברה אוהדים מסביב לגלובוס, וככל שהיא ותיקה יותר, היא תגרום ליותר מבטי ערגה ואנחות הנאה. אם אמרת שברולט קמארו, אמרת אגדה. שורשיה נטועים אי שם באמריקה של שנות ה- 60, עת פריחתן של מכוניות הפוני. שיקול עלויות הדלק היה משני, והתחרות התמקדה בגודל, בצליל ובעיצוב. הדור השישי שהושק בשנת 2015 טומ

     
  • וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.03.17 | מבחני רכב

    שברולט טראקס המעודכן חוזר לסיבוב נוסף מול שלל הג'יפונים הקומפקטיים הצעירים

    שברולט הייתה בין הראשונות לזהות את הפוטנציאל בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים והציגה ב- 2012 את הטראקס. למרות העיצוב הקשוח, בישראל התקשה הטראקס להתחרות במייסד הקטגוריה ניסאן ג'וק האופנתי, גם בעקבות תמחור גבוה בתחילת דרכו. סרטון מבחן דרכים שברולט טראקס שברולט טראקס LT יתרונות

     
  • וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    19.03.17 | מבחני רכב

    קיה פיקנטו החדשה מציגה מתכון משופר למכונית המיני המבוקשת ביותר בישראל

    קיה פיקנטו היוצאת כבר בת שש ועדיין מצליחה להתגבר על מתחרות חדשות בשוק ולשמור על מעמדה המכובד בצמרת סגמנט המיני בישראל, כחדשה וכמשומשת. הדור החדש והשלישי במספר של קיה פיקנטו, שהחל עתה את דרכו בישראל, לא מציג רבולוציה ביחס לדור הקודם אלא אבולוציה טבעית. קיה בחרה בגישה שאין צורך לתקן מה שעובד, אלא רק ל

     
  • וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    16.03.17 | מבחני רכב

    רנו טווינגו היא מכונית מיני צעירה שמצליחה להפתיע ברוחה ובהתנהגותה

    רנו ישראל השיקה לאחרונה את מכונית המיני החיננית רנו טווינגו שהוצגה לראשונה בתחילת שנות ה- 90. הדור הנוכחי והשלישי במספר שהוצג בשנת 2014 מציג מכונית מיני מעוצבת שכיף להסתכל עליה. מנוע אחורי מוגדש טורבו והנעה אחורית נראים כמו מתכון בדוק להנאה מנהיגה. האם היא אכן עומדת בציפיות? יצאנו למבחן דרכים ארוך ע

     
  • וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    06.03.17 | מבחני רכב

    שברולט קרוז החדשה מבטיחה להיות מהטובות במכוניות המשפחתיות, יצאנו לבדוק האם היא גם מקיימת

    שברולט קרוז, המשפחתית הגלובלית של היצרנית האמריקאית, הוצגה לראשונה בשנת 2008 לאחר פיתוח משותף של חטיבות שברולט מכל קצוות הגלובוס. מאז הפכה שברולט קרוז לדגם הנמכר ביותר של היצרנית ולאחד הדגמים הנמכרים ביותר בעולם. בישראל הדברים התנהלו אחרת. שברולט קרוז הגיעה עם שילוב מנוע- גיר לא מוצלח שסבל ממחלות יל

     
  • וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    16.02.17 | מבחני רכב

    פיג'ו 3008 החדש הינו קרוסאובר מעוצב וייחודי עם תא נוסעים מקורי והתנהגות כביש מהנה

    פיג'ו ידועה כיצרנית המקפידה על עיצוב מכוניות מרשימות, אך הדור הקודם של פיג'ו 3008 לא עמד בציפיות והתוצאה הייתה רכב פנאי-שטח מבולבל שלא זכה להצלחה מסחרית. הדור החדש שהושק לאחרונה בישראל, מתבסס על פלטפורמה מודולרית חדשה עם עיצוב מיוחד, ומבשר על עידן חדש לחלוטין. הזמנו את גרסת הבסיס עם מנוע דיזל ברמת א

     
  • וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    09.02.17 | מבחני רכב

    על התפר שבין קטגוריית המיני לסופר מיני, נמצאת מיצובישי ספייס סטאר. יצאנו לבדוק מה השתנה במתיחת הפנים שעברה

    מיצובישי ספייס סטאר הגיעה ארצה לראשונה בשנת 2013 ולמרות עיצוב חיצוני אנמי ותא נוסעים פשוט, הצליחה לנגוס בפלח שוק מכובד בקטגוריית המכוניות הקטנות. כעת, לאחר תקופה בה הופסק שיווקה בהמתנה לדגם המעודכן, הגיעה מיצובישי ספייס סטאר לישראל לאחר מתיחת פנים ומקצה שיפורים. למבחן הדרכים שלנו התייצבה גרסת הפרימי