מאזדה 2 החדשה במבחן דרכים

 

מאזדה 2 החדשה הגיעה אלינו למבחן בן יומיים. בתפריט: אבזור נדיב, עיצוב בעל נוכחות, התנהגות בוגרת וביצועים נאותים

תגיות | סופר מיני, מאזדה, 2 חמש דלתות

ברגע שראיתי אותה במגרש החנייה כבר ידעתי שזאת היא, זאת האחת שאני לוקח איתי היום הביתה. קטנה אך בעלת נוכחות שהתבלטה בין כל המפלצות מבית היבואן שעמדו לצידה. אולי זה הצבע האדום המטאלי שעושה אותה שובבה ולא משעממת, אולי זאת החזית המוכרת של מאזדה או אולי שילוב מוצלח בין שניהם שגרם לי פשוט לא להוריד את המבט ממאזדה 2 החדשה.

 

מאזדה 2מאזדה 2

 

מאזדה 2 החדשה נחתה בארץ כשמונה שנים לאחר הצגת הדור הראשון והיא כמו אוויר לנשימה עבור מאזדה ישראל שנותרה בשנים האחרונות ללא מכונית סופר מיני עדכנית בהיצע. ההמתנה לדור החדש של מאזדה 2 הייתה שווה בהחלט.

 

עיצוב חיצוני

 

"נראית טוב !" זו פחות או יותר הייתה התגובה מכל אחד שראה את הרכב עוד לפני הכניסה אליו. אין ספק שמעצבי מאזדה עשו עבודה מצויינת בעיצובה של מאזדה 2 החדשה שקיבלה את החזית המעודכנת של היצרנית, עיטור כרום מבריק בגריל הקדמי ופנסי ערפל שבתיהם צבועים בשחור מטאלי ולא בשחור משעמם. מכסה המנוע ארוך יחסית לגוף הרכב, דבר שבתחילה נראה לא פרופורציונלי אך לאחר כמה דקות העניק למאזדה 2 מראה בוגר וזורם. הפנסים מאחור מעוצבים ומשתלבים יפה בעיצוב, בשילוב עם פגוש הצבוע חלקית בשחור הושג מראה דינאמי ונאה מאוד גם מאחור.

 

מאזדה 2מאזדה 2

 

נכנסים פנימה

 

ברגע שמתיישבים במושב הנהג וסוגרים את הדלת מתקבלת התחושה שתא הנוסעים עוטף אותך, מעט חונק אפילו. העיצוב הפנימי ממשיך ברוח העיצוב העדכנית של מאזדה. ההגה במידות טובות ובעל חיפוי עור נעים למגע, נגיעות פלסטיק דמוי קרבון מעטרות את גלגל ההגה ואת הדשבורד, וחוסר הסימטריה בפתחי המיזוג המרכזיים (האחד מלבני והשני עגול) תורם לתחושה הדינמית.

 

מאזדה 2 החדשה קובעת רף חדש בתחום האבזור בסגמנט הסופר מיני. בגרסת הביניים דינמיק שהתייצבה למבחן שלנו, האבזור עשיר וכולל בין היתר מערכת מולטימדיה מקורית ואיכותית, 6 כריות אוויר, ביטול כרית אויר לנוסע, מערכת בקרת יציבות, מערכת בלימה אוטונומית בעיר, התראת סטייה מהנתיב, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, וחישוקים קלים בקוטר 15 אינץ'. הגרסאות הבכירות מאובזרות בנוסף במפתח חכם, תצוגה עילית, ריפודים מהודרים יותר, תאורת LED מלאה, חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 16 אינץ', ומערכת לניטור שטחים מתים עם התראה על תנועה צולבת מאחור.

 

במרכז הקונסולה הקדמית ניצב מסך השולט על מערכת השמע, מערכת הניווט (בתוספת תשלום), ועל הגדרות שונות של הרכב. השליטה על המסך נעשית באמצעות הג'ויסטיק המרכזי שממוקם בין המושבים הקדמיים או בעזרת מגע, אך מטעמי בטיחות, תפעול בעזרת מגע אינו פעיל בזמן נסיעה וטוב שכך. מתחת לבקרי פיקוד המזגן ישנו תא אחסון קטן המרופד בחומר מונע החלקה ובו גם שקע מצת, שני שקעי USB, שקע AUX וקורא כרטיסי זיכרון. בדלתות קיימים תאי אחסון ומחזיקי בקבוקים שמאכלסים גם בקבוק 1.5 ליטר בדלתות הקדמיות. תא הכפפות מעט קטן וחסר תאורה אך מפצה על כך תאורה מרכזית חזקה.

 

מאזדה 2מאזדה 2

 

הנדסת האנוש מצויינת והכל במרחק הזזת אצבע. תפעול מערכת הבידור נעשית מגלגל ההגה או כאמור באמצעות הג'וייסטיק שבין המושבים הקדמיים ובכמה דקות של התעסקות לומדים איך הכול עובד. שדה הראיה מצויין לפנים ולצדדים, קורת A הקדמית דקה ואינה מפריעה ושתי מראות גדולות בשילוב מצלמת נסיעה לאחור איכותית, מפצות על שדה הראייה המוגבל לאחור. דיבורית הבלוטות' עובדת מצויין ומסונכרנת עם אנשי הקשר באייפון או באנדרואיד. התמונה במסך המרכזי נראית היטב גם תחת אור שמש ישיר, רק חבל שלא כך המצב בצגים הדיגיטליים שבלוח המחוונים שמורכב מספידומטר גדול במרכז ושני צגים דיגיטליים המציגים את כמות הדלק במיכל, מד סל"ד, וחיווי ההילוך הנוכחי. ביום המבחן החם מאוד פעל המזגן כמעט ללא הפסקה. אמנם אין פתחי מיזוג ליושבים מאחור אך מכיוון שהרכב קטן הוא מתקרר די מהר, המזגן נמרץ ורועש כאשר פועל בעוצמה גבוהה אך עושה את עבודתו היטב.

 

איכות החומרים וההרכבה טובה ברובה למעט פלסטיק חלול ופשוט בדלתות ורווחים במקומות שאינם בולטים לעין. המושבים מרופדים בבד בצבעים שחור וכחול והינם מעט נוקשים אך לאורך זמן התגלו כנוחים ותומכים למעט חוסר תמיכה מספקת לרגליים. מושב הנוסע אינו מתכוונן לגובה וממוקם מעט גבוה מדי לטעמנו אך מושב הנהג מתכוונן ידנית ובשילוב עם כיוונון ההגה, קל למצוא תנוחת ישיבה טובה. כיוון תמיכה לגב התחתון היה מתקבל כאן בברכה. המרווח מלפנים סביר בהחלט ורק אנשים בעלי מידות גדולות ירגישו צפיפות בעיקר באזור הרגליים שיפגשו את הקונסולה הקדמית.

 

מאחור המצב טוב פחות, פתח הכניסה הצר מקשה על כניסה ויציאה מהספסל האחורי ומרווח הסרנים הקצר בשילוב מכסה המנוע הארוך נותנים כאן את אותותיהם. הספסל האחורי מעט נוקשה ויכול לאלכס שני מבוגרים בנוחות יחסית או שלושה ילדים. המושב האמצעי גבוה ולא נוח בלשון המעטה, שני מושבי בטיחות ייכנסו בקלות במושבים הצמודים לדלתות. המושבים הקדמיים דקים ומרופדים בבד גם מאחור, מה שמפצה בצורה מסויימת על מרווח הברכיים המצומצם מאחור. סף החלונות מאחור גבוה יחסית ולכן יכול להקשות על הילדים ליהנות מהנוף המשתקף בחוץ. נפח תא המטען עומד על 280 ליטרים או 852 ליטרים עם קיפול המושבים האחוריים שמתבצע בקלות אך משטח ההטענה אינו שטוח והדבר פוגם מעט בשימושיות תא המטען. סף ההטענה גבוה והמפתח מעט צר ועומד בממוצע על 800 מ"מ, אך עגלת תינוק סטנדרטית תיכנס פנימה. בתחתית תא המטען שוכן גלגל רזרבי קטן וזמני.

 

מאזדה 2מאזדה 2

 

יוצאים לדרך

 

מאזדה 2 החדשה מצויידת במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיק 111 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט מירבי של 14.7 קג"מ ב- 4,000 סל"ד המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת שישה מהירויות. לחיצה קטנה על כפתור ההתנעה, המנוע מתעורר לחיים, ומיד ניתן להבחין שמדובר בגלגול חדש של מאזדה 2 הקטנה שהפכה יותר מעודנת ובוגרת מהדור הקודם. תחילת הנסיעה החלטית אך מעט איטית, חסרה כאן הדחיפה הקטנה בגב שהיינו מקבלים בדגם הקודם.

 

תיבת ההילוכים שקטה ופעולתה חלקה ונעימה. בתפעול ידני היא מתפקדת מצויין ונותנת לנהג חופש ושליטה. במצב ספורט תיבת ההילוכים לא ממהרת להעלות הילוכים ושומרת על סל"ד עבודה גבוה בו הכח זמין יותר. מאזדה 2 החדשה לא מתעצלת לשנות כיוון ואם תדחקו בה הזנב יפסע הצידה לרגע, כיף לנהוג בה אך אינה חיית כביש או מכונית ספורטיבית.

 

למרות שעל פי נתוני היצרן מיאוץ מאפס למאה קמ"ש אורך 10.3 שניות, הצלחנו להשיג תוצאה טובה יותר במבחן שלנו במצב ספורט שעמדה על 9.5 שניות. צריכת הדלק בסוף המבחן המעט מאומץ עמדה על 9.5 ק"מ לליטר. בנסיעה נינוחה עמדה צריכת הדלק על כ- 12 ק"מ לליטר, נתון לא מזהיר ברכב סופר מיני חדש.

 

 

מאזדה 2מאזדה 2

 

נוחות הנסיעה בעיר מספקת לרוב ורק בכבישים המשובשים מרגישה לעיתים קופצנית עקב כיול מתלים מעט נוקשה, עם חישוקי ה- 16 אינץ' בגרסאות הבכירות יהיה לנוסעים נוח פחות. בשיוט בכביש המהיר המצב משתפר פלאים וגם ההגה שמרגיש קל ומנותק במהירות נמוכה מקבל משקל טוב יותר ומשרה בטחון. בידוד הרעשים במאזדה 2 מספק ולמעט רעשי כביש סבירים ניתן ליהנות מנסיעה שקטה ונוחה.

 

את העליות לאריאל צלחה מאזדה 2 החדשה בזריזות וללא כל בעיה אך נדרשתי לאמץ את המנוע ועקב כך שאונו חדר לתא הנוסעים. כאשר הרכב היה עמוס בארבעה מבוגרים, המצב היה טוב פחות אך בכל זאת הצליחה המאזדה הקטנה לשמור על קצב סביר בהחלט.

 

מערכת ההתראה על סטייה מהנתיב עובדת גם בכבישים בהם סימוני הכביש דהויים אך ההתראות לא מספקות. ההתראה הקולית שהגיעה תחילה כצליל רטט לא ברור מהרמקולים, גרמה לנו לחשוב שמדובר בתקלה במערכת השמע. לאחר מכן החלפנו את צליל הרטט לצליל צפצוף אך גם הוא לא מספק ובזמן אמת לא יצליח להעיר את הנהג המנומנם. בנוסף להתראה הקולית קיימת התראה ויזואלית מינורית בלוח המחוונים שגם אליה קשה לשים לב, בטח במצב של עייפות.

 

סיכום

 

מאזדה 2 החדשה מצטיינת כמכונית סופר מיני שייעודה להיות קטנה ושימושית. בסעיפי האבזור, הבטיחות והעיצוב היא מתעלה על רוב מתחרותיה ורק בסעיף המרווח הפנימי היא נופלת מהמתחרות המובילות. צריכת הדלק והביצועים אינם עומדים מול המתחרות המצויידות במנועי טורבו ותיבת הילוכים כפולת מצמדים אך לקוחות רבים יעדיפו את השילוב המוכח של מנוע אטמוספרי ותיבת הילוכים אוטומטית רגילה כמו במאזדה 2. אין ספק שמאזדה עשתה זאת שוב, היא ייצרה מכונית שתתאים לקהל רחב בישראל ולדעתנו יש לה הכל כדי להפוך ללהיט מכירות. מחירה של מאזדה 2 דינמיק אותה בחנו עומד על 105,900 ₪, מחיר תחרותי למדי בסגמנט.

 

מאזדה 2 דינאמיק אוטומט
מנוע בנזין 1.5 ליטר
הספק מרבי 111/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 14.7/4,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלטרית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,060 מ"מ
רוחב כללי 1,695 מ"מ
גובה כללי 1,495 מ"מ
בסיס גלגלים 2,570 מ"מ
מיכל דלק 44 ליטרים
נפח תא מטען 280 ליטרים
משקל עצמי 1,116 ק"ג
מהירות מרבית 188 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש 10.3 שניות
קבוצת זיהום 5
ציון בטיחות ENCAP 4 כוכבי בטיחות
מחיר 105,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • קאדילק XT5 החדש 2020 בישראל - מתיחת פנים

    קאדילק XT5 החדש 2020 בישראל - מתיחת פנים

    09.01.20 | מבחני רכב

    קאדילק XT5 מתחדש בעיצוב מעודכן, מערכת מולטימדיה משודרגת, ותיבת 9 הילוכים אוטומטית. המחיר החל מ- 350,000 ₪

    קבוצת UMI, יבואנית קאדילק לשיראל, החלה בשיווק קאדילק XT5 החדש 2020 לאחר שעבר מתיחת פנים על מנת לשפר את מעמדו בסגמנט רכבי הפנאי פרימיום מול דגמים כגון לקסוס NX, אאודי Q5 ומרצדס GLC. העיצוב החיצוני התעדכן קלות וכולל שבכה קדמית בעלת קווים חדים התורמים למראה בעל נוכחות, וגופי תאורת LED אשר עוצבו מחדש. כ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר