פרארי, יצרנית רכבי העל האקזוטיים מאיטליה, חושפת פרטים ראשונים אודות פרארי 488 ספיידר החדשה לקראת החשיפה הרשמית בתערוכת הרכב העולמית בפרנקפורט. פרארי 488 ספיידר מצויידת בגג נפתח קשיח ומנוע אמצעי-אחורי בתצורת V8.
פרארי 488 ספיידר
מנוע ה- V8 החדש המותקן בפרארי 488 ספיידר, תוכנן וייוצר בשיתוף פעולה עם קבוצת המרוצים סקודריה פרארי וייושם בו ידע מעולם מרוצי הפורמולה 1. המנוע החדש הוצג רק לפני כמה חודשים והוא מתעלה על קודמו בכל ההיבטים. מדובר במנוע טורבו בנזין V8 בנפח 4.0 ליטר המפיק 670 כ"ס ומזניק את ה- 488 ספיידר מאפס למאה קמ"ש תוך 3 שניות ולמאתיים קמ"ש ב- 8.7 שניות בלבד. בזכות תכנון מדוייק וקפדני, הצליחו בפרארי להגדיל את הספק המנוע בכ- 100 כ"ס לעומת מנוע ה- V8 הקודם ובו זמנית לצמצם את פליטת המזהמים ותצרוכת הדלק שעומדת על 11.4 ליטר ל- 100 ק"מ בנסיעה משולבת. כמו כן, הצליחה פרארי לשמור על הצליל הכל כך ייחודי למנועי פרארי.
פרארי 488 ספיידר
הנתונים הללו לא מושגים רק בזכות המנוע אלא גם באמצעות עיצוב מדוייק ומפוסל. פרארי 488 ספיידר היא המכונית הפתוחה האווירודינמית ביותר של פרארי אי פעם, נתון שהושג בזכות ספויילר אחורי חדש ומרכב תחתון מיוחד שנועד למנוע מערבולות אוויר בחלקו האחורי של הרכב. מלבד זאת, עוד לפני ייצור האב-טיפוס הראשון של פרארי 488 ספיידר נעשה שימוש בסימולטור המדמה את התנהגות הרכב וכך יכלו המהנדסים לבצע שינויים שונים בתכנון הדגם לפני ייצורו. על פי פרארי מגיבה ה- 488 ספיידר מהר יותר מקודמתה ומאיצה מהר יותר ביציאה מפניות ללא התפשרות על הנוחות וחווית הגג הפתוח שמבקשים לקוחות דגמי הספיידר.
מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן