סוזוקי ויטרה במבחן דרכים

 

סוזוקי משיקה בישראל רכב קרוסאובר חדש עם שם חדש-ישן, סוזוקי ויטרה הוא השחקן החדש בפלח השוק הגדוש ויש לו את כל הנתונים לנצח

תגיות | פנאי שטח, סוזוקי, ויטרה

חלק מהדינוזאורים שביננו לבטח זוכרים את סוזוקי ויטרה, רכב שטח קטן, אמין ומהנה בעל יכולות שטח אמיתיות. חלק מהצעירים מכירים אותו כיום כרכב שטח שגם אחרי הרבה שנים והחלפות ידיים עדיין לוקח אותם לטיולי שטח קטנים בצפון, בדרום ובכל אזור ותוואי שיש לארצנו הקטנה להציע. סוזוקי הייתה ידועה תמיד בזכות רכביה הפשוטים והאמינים ובזכות רכבי השטח הקטנים כגון הויטרה, הגראנד ויטרה, הסמוראי והג'ימני. עתה השיקה מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי בישראל, את סוזוקי ויטרה החדש, רכב פנאי שטח קטן המציע פוזה וסגנון החסרים לסוזוקי קרוסאובר שעושה חייל בנתוני המכירות בסגמנט בזכות המותג וצריכת דלק מהטובים בסגמנט. עם מחיר אטרקטיבי של החל מ- 125,000 ₪ נראה שיש לסוזוקי ויטרה את כל הנתונים לכבוש את צמרת השוק.

 

קופסתי אך אגרסיבי ומסוגנן - סוזוקי ויטרה החדשקופסתי אך אגרסיבי ומסוגנן - סוזוקי ויטרה החדש

 

עיצוב חיצוני – מתחיל יפה ונגמר משעמם

 

במבט ראשון קשה לעכל את סוזוקי ויטרה החדש, הוא מעט קופסתי אך אגרסיבי ומסוגנן. שילובי הצבעים של רכב המבחן עם גוף כתום וגג לבן בהחלט זוקפים לו נקודות זכות וילהיבו את רוב הרוכשים. החזית קשוחה ומכילה יחידות תאורה דומיננתיות, תאורת LED ליום, פנסי ערפל, ושבכת קירור בצבע שחור מט עם סמל ה- S הגדול בתוכה. במבט מהצד בולט המבנה המינוואני הקופסתי ששולט במראה הכללי של הרכב והגלגלים המצויידים בחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 17 אינץ' מרגישים קטנים מדי לגודלו הכללי של הרכב. מבט מאחור חושף יחידות תאורה כמעט זהות לאלו של סוזוקי קרוסאובר וכמה חלקים אפורים משפרים מעט את התוצאה הסופית. התחושה היא שתקציב העיצוב נגמר לפני שהספיקו מעצבי סוזוקי לפסל את חלק האחורי. למרות הכל המראה הכללי נעים לעין, מעט קופסתי אך אגרסיבי ומסוגנן, בייחוד בשילובי הצבעים שייעלו לכם עוד 3,000 ₪.

 

עיצוב פנימי - מיושן

 

כניסה לרכב מלווה בתחושה שנכנסנו לרכב שיוצר לפני עשר שנים. הפלסטיקה שחורה ומשעממת, מעט עיטורי פלסטיק בצבע כסוף משפרים מעט את המצב אך התחושה הזולה שולטת ברוב תא הנוסעים. מאידך, איכות ההרכבה מצויינת ונראה שתשמור על שלמותה עוד שנים רבות. ברמת האבזור הבכירה שקיבלנו, GLXV, מצוייד הויטרה החדש במושבי עור בשילוב זמש נעימים למדי אך נוקשים בטווח הארוך. ההגה מחופה עור וקל לכיוון, הוא כולל פקדים לשליטה על הדיבורית, מערכת השמע ובקרת השיוט. במרכז הקונסולה שולטים תאי אחסון, בקרת אקלים דיגיטלית, מערכת השמע, ושעון אנלוגי גדול ומעוצב שניצב בין שני פתחי האוורור המרכזיים ובהחלט מוסיף לתחושת השטח הכללית של הרכב.

 

תחושה של רכב שיוצר לפני עשור - סוזוקי ויטרה החדשתחושה של רכב שיוצר לפני עשור - סוזוקי ויטרה החדש

 

בין שני המושבים ניצב בקר ה- ALL GRIP שמאפשר בדגם ה- 4x4 בחירה בין מצבי הנהיגה. מאחור המצב סביר ושני מבוגרים ישבו בנוחות, שלושה מבוגרים יוכלו לשרוד נסיעות קצרות בלבד. מרווח הראש והרגליים טובים אך חסרים פתחי מיזוג מאחור. תא המטען מכובד ונפחו עומד על 375 ליטרים. תא המטען בנוי מתחתית כפולה שמאפשרת משטח שטוח בקיפול שורת המושבים האחורית, ותא אחסון נכבד. מאחור מותקן שקע 12V וקיימת תאורה שמסיבה כלשהי אינה נדלקת עם פתיחת תא המטען אלא רק בלחיצה על כפתור ייעודי. עגלת תינוק וקניות בסופר ייכנסו לתא המטען ללא בעיה.

 

אבזור - עונה על הציפיות

 

סוזוקי ויטרה החדש מגיע בשתי רמות אבזור, GLX הבסיסית ו- GLXV הבכירה שקיבלנו למבחן וכוללת הנעה לכל ארבעת הגלגלים ואבזור משופר, חיצונית ופנימית. רמת האבזור הבכירה כוללת בנוסף לאבזור הבסיסי גם חישוקי סגסוגת מלוטשת, חיישני תאורה, תאורת LED, קיפול חשמלי למראות הצד, לחצן התנעה וכיבוי, מערכת שמע עם 2 טוויטרים, מערכת בקרת ירידה במדרון וחיישני חניה קדמיים ואחוריים. האבזור עובד מצויין למעט מערכת השמע המעט מיושנת שנתקעת לעיתים בעת החיבור לטלפון. אבזור הבטיחות מכובד וכולל בין היתר 7 כריות אוויר, חיישני לחץ אוויר בצמיגים,כל מערכות בקרת הבלימה והאחיזה הסטנדרטיות, ומערכת מובילאיי כסטנדרט.

 

חווית נסיעה – בסיסית ולא מעבר

 

לחיצה על כפתור ההתנעה אינה מבשרת רבות. סוזוקי ויטרה החדש מצוייד במנוע בנזין אטמוספרי קלאסי בנפח 1.6 ליטר בהספק 120 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת 6 מהירויות. פעולת התיבה נעימה וחלקה אך תפעולה המעט מיושן פוגע בחוויה. המצב הידני נמצא בדיוק מתחת למצב ה- D ויוצר לעיתים קרובות בלבול. רמת האבזור GLXV מצויידת במערכת הנעה כפולה ובקר ה- ALL GRIP. העברת בורר ההילוכים מ- P ל- D ממחיש את הפשטות של הרכב, בעיר הנסיעה לרוב קופצנית. מתלי הויטרה החדש מכויילים על הצד הנוקשה לטובת יכולות שטח משופרות אך ניכרת הפגיעה בנוחות הנסיעה. בכבישים משובשים הויטרה החדש אפילו מתרסק וניתן להרגיש את סוף מהלך המתלה כאשר הוא עושה את כל המאמצים לשכך את הפגיעה.

 

משרה לנהג אווירה בטוחה ונשלטת -סוזוקי ויטרה החדשמשרה לנהג אווירה בטוחה ונשלטת -סוזוקי ויטרה החדש

 

מערכת ה- Start & Stop פועלת בגסות ומורגשת יתר על המידה. ההגה קל ביותר והראות לאחור מצויינת מה שמקל על תמרוני החניה ונסיעה עירונית. בנסיעה בין עירונית הויטרה החדש דורש התעסקות תמידית בהיגוי עקב היותו קל ומנותק מגלגלי הרכב. בכדי להוציא כח מהמנוע הצנוע נדרשת לחיצה בריאה על דוושת הגז. בסל"ד גבוה הרכב מתקדם בקצב סביר אך רעשי הכביש והמנוע חודרים בגסות לתא הנוסעים. פתיחת חלון בנסיעה מהירה גוררת רוחות ורעשים חזקים מבחוץ והיא כמעט בלתי אפשרית עקב חוסר תכנון אווירודינמי.

 

את מדבר סהרה או את פסגות ההימאליה ככל הנראה לא תכבשו עם סוזוקי ויטרה החדש, אך שבילים עם מעט בוץ וחול תוכלו לעבור בקלות בעזרת ההנעה הכפולה ומרווח הגחון של סוזוקי ויטרה העומד על 185 מ"מ. מערכת ה-ALL GRIP של הויטרה מאפשר בחירה בין מצב רגיל, מצב ספורטיבי, מצב שלג ובוץ, ומצב של נעילת דיפרנציאל אלקטרונית. מצבי הנהיגה השונים משפיעים על התנהגות הרכב, המצב הספורטיבי משפיע על תגובת הדוושה ומאפשר לויטרה החדש להיות מעט יותר נמרץ, מצב השלג והבוץ מאפשר אחיזה טובה יותר, וקיימת גם נעילת דיפרנציאל לשטח טכני.

 

הויטרה החדש מצוייד במנופי העברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה, אך אל תצפו לחיית כבישים וגם לא לחיית שטח. אחיזת הרכב טובה אך לא אינסופית ולרוב משרה לנהג אווירה בטוחה ונשלטת. נתון המיאוץ של הויטרה עמד על 12.8 שניות מאפס למאה קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת עמדה בסוף המבחן המאומץ על 12.2 ק"מ לליטר מכובדים. הבעיות המרכזיות הן אם כן ההתעסקות הבלתי פוסקת בהיגוי והתאמצות היתר של יחידת הכח המלווה ברעשי מנוע עזים.

 

את מדבר סהרה או את פסגות ההימאליה ככל הנראה לא תכבשו עם סוזוקי ויטרה החדש, אך שבילים עם מעט בוץ וחול תוכלו לעבור בקלות - סוזוקי ויטרה החדשאת מדבר סהרה או את פסגות ההימאליה ככל הנראה לא תכבשו עם סוזוקי ויטרה החדש, אך שבילים עם מעט בוץ וחול תוכלו לעבור בקלות - סוזוקי ויטרה החדש

 

סיכום – נתוני המכירות מדברים בעד עצמם

 

למרות שרוב הבוחנים לא נפלו לרגלי הויטרה החדש, בשורה התחתונה כולם הסכימו שיש לויטרה את כל מה שצריך ללא פינוקים מיותרים. סוזוקי ויטרה החדש מעט גס וחסר עידון, אך עם המוניטין של סוזוקי בישראל ומחיר אטרקטיבי יש למכשירי תנועה קלף מנצח. סוזוקי ויטרה הוא רכב אמין, פשוט וזול העונד תג מחיר של 131,990 ₪ לגרסה מאובזרת וכפולת הנעה, בהחלט מחיר הוגן ונתונים שיספיקו לרוב הצרכנים. הבחירה היותר הגיונית תהיה הגרסה הבסיסית בעלת ההנעה הקדמית שעולה 124,990 ₪ כי רוב הצרכנים לא באמת צריכים את ההנעה הכפולה.

 

סוזוקי ויטרה 1.6 4x4 GLXV

מנוע בנזין 1.6 ליטר
הספק מרבי 120/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 15.9/4,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 6 מהירויות
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 4,175 מ"מ
רוחב כללי 1,775 מ"מ
גובה כללי 1,610 מ"מ
בסיס גלגלים 2,500 מ"מ
מיכל דלק 47 ליטרים
נפח תא מטען 375/710 ליטרים
משקל עצמי 1,185 ק"ג
מהירות מרבית 180 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש 13 שניות
קבוצת זיהום 4
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבי בטיחות
מחיר

131,990 
תוספת 3,000  לשני צבעים 

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלה ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.