סיאט איביזה 1.0 ליטר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

סיאט איביזה, אחת ממכוניות הסופר מיני האהובות בשוק הרכב הישראלי עברה מתיחת פנים וקיבלה מנוע טורבו חדש. יצאנו לבדוק מה השתנה וכיצד מתפקדת יחידת ההנעה החדשה

תגיות | סופר מיני, סיאט, איביזה 5 דלתות

כבר שנים שהיא נמצאת איתנו ומסתובבת על כבישי ישראל. היא כבשה רבבות צעירים וניתן לראותה כמעט בכל פינה על מגוון גרסאותיה השונות. סיאט איביזה היא אחד הדגמים החשובים ביותר למותג הרכב הספרדי. הדור הנוכחי הושק בשנת 2009, עבר מתיחת פנים ראשונה בשנת 2013 ולאחרונה עבר מתיחת פנים שנייה שמתמקדת בעדכון יחידות ההנעה ושיפור איכות החומרים.

 

עיצובה החיצוני של סיאט איביזה החדשה כמעט ולא השתנה, ורק חדי עין ירגישו בהבדלעיצובה החיצוני של סיאט איביזה החדשה כמעט ולא השתנה, ורק חדי עין ירגישו בהבדל

 

עיצוב חיצוני

 

צריך להיות חדי עין ממש כדי להבדיל בין הגרסה החדשה לקודמת, שכן חיצונית כמעט כלום לא השתנה. מלפנים קיבלה סיאט איביזה החדשה יחידות תאורה מעודכנות קלות, מהצד ניתן להבחין בחישוקי סגסוגת בעיצוב חדש, ומאחור קיבלה סיאט איביזה יחידות תאורה עם גרפיקה חדשה. גם לוגו המותג עבר שינוי קל אך מרענן. התוצאה הכללית לא רעה אך העיצוב מיושן ביחס למתחרות המודרניות וגרסת הביניים סטייל שהתייצבה למבחן משעממת למראה.

 

בתוספת תשלום של 6,940 ₪ מוצעות ללקוחות חבילות עיצוב להתאמה אישית שמוסיפות צבע שונה לחישוקי הסגסוגת, בתי המראות, מסגרת שבכת הקירור, פתחי המיזוג, ריפודי המושבים וגלגל ההגה.

 

תא הנוסעים ושימושיות

 

בעוד שבעיצוב החיצוני לא נרשמו שינויים בולטים, תא הנוסעים השתנה לטובה באופן משמעותי ומרגיש כעת בוגר ואיכותי יותר. עיצוב הדשבורד נותר ללא שינוי ומוטה לכיוון הנהג אך איכות החומרים שופרה ומערכת השמע הקודמת פינתה את מקומה לטובת מערכת מולטימדיה מקורית מבית סיאט עם מסך בגודל 5 אינץ'. גלגל ההגה זכה לעיצוב נקי יותר וכולל פקדי שליטה על מערכת השמע ומחשב הדרך. פקדים מסויימים שינו את מקומם בסביבת הנהג לשם הנדסת אנוש משופרת. לוח המחוונים שומר על שני השעונים הגדולים אך ביניהם הותקן צג גדול יותר עבור נתוני מחשב הדרך וכמות הדלק במיכל.

 

מציאת תנוחת נהיגה טובה אינה משימה קשה באיביזה החדשה הודות לאפשרויות כיוון המושב וההגה. המושבים הקדמיים נוחים רוב הזמן ורק בנסיעות ארוכות נרשמו תלונות מהגב התחתון. שורת המושבים השנייה מספקת, ותאכלס שני מבוגרים בנוחות יחסית למרות מרווחי ראש ורגליים סבירים בלבד, ילדים יסתדרו בלי בעיה.

 

בסיאט איביזה מגוון תאי אחסון ביניהם תא כפפות, תאי אחסון בדלתות, כיסים בגב המושבים הקדמיים, זוג מחזיקי כוסות קדמיים, ותא נוסף לידם. משענת יד קדמית עם תא אחסון היא אופציה בתוספת תשלום. נעדרים מסיאט איביזה החדשה ווי תליה וידיות ביטחון לכל ארבעת הנוסעים. הגישה לתא המטען נוחה, גובה שפת ההטענה אינו נמוך או גבוה מדי והמפתח רחב מספיק על מנת להכניס עגלת תינוק בקלות. נפח תא המטען עומד על 292 ליטרים או 847 ליטרים כאשר שורת המושבים השנייה מקופלת. בכדי לקפל את המושבים מאחור יש להזיז מעט את המושבים הקדמיים והדבר יפגע בתנוחת הנהיגה של נהגים גבוהים במיוחד.

 

תא הנוסעים של סיאט איביזה החדשה השתנה לטובה באופן משמעותיתא הנוסעים של סיאט איביזה החדשה השתנה לטובה באופן משמעותי

 

אבזור

 

בנושא האבזור רושמת סיאט איביזה שיפור לעומת הדגם הקודם אך היא איננה המכונית המאובזרת ביותר בסגמנט, בייחוד בתחום מערכות הבטיחות המתקדמות. רשימת האבזור בגרסת סטייל כוללת בין היתר חישוקי סגסוגת בקוטר 15 אינץ', מראות צד מתקפלות חשמלית עם הפשרת אדים, חיישני גשם ותאורה, מראה מרכזית מתכהה, ומערכת מולטימדיה מקורית נשלטת מההגה עם מסך מגע בגודל 5 אינץ', דיבורית בלוטות' וחיבורי USB ו- AUX , אך ללא נגן CD.

 

אבזור הבטיחות כולל 4 כריות אוויר בלבד, עיגוני איזופיקס, כל מערכות בקרת הבלימה והיציבות הסטנדרטיות, מערכת המדמה נעילת דיפרנציאל, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מערכת סיוע לזינוק בעלייה, מערכת להתראת עייפות, ומערכת MKB הבולמת את הרכב במקרה של תאונה למניעת תאונות משניות.

 

יחידת הנעה

 

כאמור, השינוי הגדול ביותר במתיחת הפנים הנוכחית הוא ביחידת ההנעה. סיאט ציידה את האיביזה החדשה במנוע טורבו בנזין זעיר בעל שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר המפיק 110 כ"ס ומומנט של 20.4 קג"מ ב- 2,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG בת 7 מהירויות. צריכת הדלק הממוצעת עומדת עפ"י נתוני היצרן על 22.7 ק"מ לליטר ותאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 9.3 שניות. על הנייר ולפי הנתונים היבשים, יחידת ההנעה החדשה של סיאט איביזה מתעלה על מנועי ה- TSI המוחלפים למרות נפח המנוע הצנוע, אך האם זה המצב גם בכביש?

 

המיאוץ הקלאסי מאפס למאה קמ"ש ארך בפועל 10.2 שניות ולאורך כל ימי המבחן המאוד מאומצים שלנו שמרה סיאט איביזה על צריכת דלק ממוצעת של 14.1 ק"מ לליטר. לטובתה של יחידת ההנעה החדשה נציין שמהנדסי סיאט עשו עבודה נהדרת בעידון פעולת המנוע על שלושת בוכנותיו למרות שהמנוע אינו מאוזן מטבעו.

 

סיאט איביזה החדשה מצויידת במנוע טורבו בנזין זעיר בנפח 1.0 ליטר בהספק 110 כסיאט איביזה החדשה מצויידת במנוע טורבו בנזין זעיר בנפח 1.0 ליטר בהספק 110 כ"ס

 

חווית נהיגה

 

בנסיעה עירונית מרגישה סיאט איביזה החדשה קלילה וזריזה. המנוע ותיבת ההילוכים פועלים בצורה חלקה ונעימה ללא רעידות או היסוסים בתחילת הנסיעה. ההגה בעל משקל משתנה ועושה עבודתו נאמנה כך שטרטורים אין סופיים בעיר ופקקים יעברו ברוגע ובנעימות. תמרונים באזורים צפופים ובחנייה נעשים בקלות בזכות מצלמת נסיעה לאחור שמוצעת כאופציה בתוספת תשלום. חסרונן הבולט של המצלמה ומערכת המולטימדיה מורגש עקב זמן המתנה ארוך מרגע ההתנעה ועד שתמונת המצלמה מוצגת במסך.

 

בסיאט טוענים שמערך המתלים באיביזה החדשה שופר והיא נוחה יותר מקודמתה, אך כיול המתלים שנוטה לצד הנוקשה ומהלך מתלה קצר יחסית, מספקים נוחות נסיעה לא מבריקה, בייחוד בכבישים משובשים שם המתלים מתקשים לעמוד בקצב ומעבירים חבטות לתא הנוסעים.

 

בשיוט בין עירוני רגוע במהירות של כמאה קמ"ש, מחוג הסל"ד נע בין 2,000-2,500 סל"ד והמנוע מרגיש מעט מנומנם. אם נדרשת עקיפה או האצה פתאומית, מתבקשת לחיצה נחושה על דוושת הגז וגם אז התגובה אינה ממהרת להגיע. המצב משתפר עם הורדת הילוכים יזומה לשם האצה או העברת בורר ההילוכים למצב ספורט. גם בעליות תלולות האביזה החדשה לא אכזבה וסיפקה ביצועים טובים למרות שנתקלנו בחוסר בזמינות הכוח של המנוע במקרים מסויימים. כך לדוגמא באחת הנסיעות יצאנו לעקיפת רכב משפחתי סטנדרטי שנסע לאט. נהג הרכב החליט שאיננו רוצה להעקף על ידנו והחל להאיץ, אולם בשל המנוע הזעיר באיביזה נאלצנו לוותר ולחזור לנתיב הנסיעה.

 

במהירות גבוהה בולטים לרעה רעשי הרוח והכביש ובסל"ד גבוה חודר לתא הנוסעים גם רעש המנוע שאינו צליל נעים במיוחד. למרות המנוע הזעיר יכולה סיאט איביזה החדשה לספק חווית נהיגה דינמית משהו, האחיזה טובה ומערכות הבקרה עובדות מצויין. עם עליית המהירות ההגה מקבל משקל נכון וסך הכל קיבלנו מכונית קטנה שיודעת גם לכייף. בכל ההרמוניה הזו ישנה בעיה אחת עבור מי שמחפש קצת פלפל בנהיגה, תיבת ההילוכים מכויילת לחיסכון ואינה עומדת בדרישות נהיגה ספורטיבית, גם לא במצב ספורט. בנהיגה תובענית תיבת ההילוכים חובטת ולעיתים מתקשה לבחור בהילוך המתאים.

 

סיאט איביזה החדשה מרגישה קלילה וזריזה כמעט בכל מצבסיאט איביזה החדשה מרגישה קלילה וזריזה כמעט בכל מצב

 

סיכום

 

במחיר של 86,100 ₪ לגרסה האוטומטית או במחיר השקה של 83,100 ₪ נכון לכתיבת שורות אלו, מסתמנת סיאט איביזה החדשה כבחירה הגיונית ומשתלמת עבור מי שמחפש סופר מיני אוטומטית עם תמורה גבוהה למחיר. עיצובה מעט מיושן, האבזור בסיסי למדי והאחריות תקפה רק לשנתיים אך לטובתה עומדים תג מחיר הנמוך בכ- 20,000 ₪ מהמתחרות האוטומטיות המקבילות, היא מספקת שימושיות יומיומית נהדרת, ביצועים טובים, וצריכת דלק אמיתית מהטובות בקטגוריה. סיאט איביזה מזוהה עם קהל צעיר אך יכולה לשרת קהל יעד רחב בצורה נאמנה. החל מסטודנטים ומשפחות צעירות ועד לשימוש כרכב שני בבית. סיאט איביזה מאגדת את מרבית הפרמטרים החשובים בבחירת רכב קטן בחבילה מוצלחת ומוכחת.

 

סיאט איביזה 1.0 סטייל אוטומט

מנוע טורבו בנזין 1.0 ליטר
הספק מרבי 110/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 20.4/2,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית 7 מהירויות
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,403 מ"מ
רוחב כללי 1,693 מ"מ
גובה כללי 1,428 מ"מ
בסיס גלגלים 2,469 מ"מ
מיכל דלק 45 ליטרים
נפח תא מטען 292/847 ליטרים
משקל עצמי 1,140 ק"ג
מהירות מרבית 197 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש 9.3 שניות
קבוצת זיהום 3
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבי בטיחות
מחיר 86,100 ₪ 

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • קאדילק XT5 החדש 2020 בישראל - מתיחת פנים

    קאדילק XT5 החדש 2020 בישראל - מתיחת פנים

    09.01.20 | מבחני רכב

    קאדילק XT5 מתחדש בעיצוב מעודכן, מערכת מולטימדיה משודרגת, ותיבת 9 הילוכים אוטומטית. המחיר החל מ- 350,000 ₪

    קבוצת UMI, יבואנית קאדילק לשיראל, החלה בשיווק קאדילק XT5 החדש 2020 לאחר שעבר מתיחת פנים על מנת לשפר את מעמדו בסגמנט רכבי הפנאי פרימיום מול דגמים כגון לקסוס NX, אאודי Q5 ומרצדס GLC. העיצוב החיצוני התעדכן קלות וכולל שבכה קדמית בעלת קווים חדים התורמים למראה בעל נוכחות, וגופי תאורת LED אשר עוצבו מחדש. כ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר