סיאט איביזה 1.0 ליטר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

סיאט איביזה, אחת ממכוניות הסופר מיני האהובות בשוק הרכב הישראלי עברה מתיחת פנים וקיבלה מנוע טורבו חדש. יצאנו לבדוק מה השתנה וכיצד מתפקדת יחידת ההנעה החדשה

תגיות | סופר מיני, סיאט, איביזה 5 דלתות

כבר שנים שהיא נמצאת איתנו ומסתובבת על כבישי ישראל. היא כבשה רבבות צעירים וניתן לראותה כמעט בכל פינה על מגוון גרסאותיה השונות. סיאט איביזה היא אחד הדגמים החשובים ביותר למותג הרכב הספרדי. הדור הנוכחי הושק בשנת 2009, עבר מתיחת פנים ראשונה בשנת 2013 ולאחרונה עבר מתיחת פנים שנייה שמתמקדת בעדכון יחידות ההנעה ושיפור איכות החומרים.

 

עיצובה החיצוני של סיאט איביזה החדשה כמעט ולא השתנה, ורק חדי עין ירגישו בהבדלעיצובה החיצוני של סיאט איביזה החדשה כמעט ולא השתנה, ורק חדי עין ירגישו בהבדל

 

עיצוב חיצוני

 

צריך להיות חדי עין ממש כדי להבדיל בין הגרסה החדשה לקודמת, שכן חיצונית כמעט כלום לא השתנה. מלפנים קיבלה סיאט איביזה החדשה יחידות תאורה מעודכנות קלות, מהצד ניתן להבחין בחישוקי סגסוגת בעיצוב חדש, ומאחור קיבלה סיאט איביזה יחידות תאורה עם גרפיקה חדשה. גם לוגו המותג עבר שינוי קל אך מרענן. התוצאה הכללית לא רעה אך העיצוב מיושן ביחס למתחרות המודרניות וגרסת הביניים סטייל שהתייצבה למבחן משעממת למראה.

 

בתוספת תשלום של 6,940 ₪ מוצעות ללקוחות חבילות עיצוב להתאמה אישית שמוסיפות צבע שונה לחישוקי הסגסוגת, בתי המראות, מסגרת שבכת הקירור, פתחי המיזוג, ריפודי המושבים וגלגל ההגה.

 

תא הנוסעים ושימושיות

 

בעוד שבעיצוב החיצוני לא נרשמו שינויים בולטים, תא הנוסעים השתנה לטובה באופן משמעותי ומרגיש כעת בוגר ואיכותי יותר. עיצוב הדשבורד נותר ללא שינוי ומוטה לכיוון הנהג אך איכות החומרים שופרה ומערכת השמע הקודמת פינתה את מקומה לטובת מערכת מולטימדיה מקורית מבית סיאט עם מסך בגודל 5 אינץ'. גלגל ההגה זכה לעיצוב נקי יותר וכולל פקדי שליטה על מערכת השמע ומחשב הדרך. פקדים מסויימים שינו את מקומם בסביבת הנהג לשם הנדסת אנוש משופרת. לוח המחוונים שומר על שני השעונים הגדולים אך ביניהם הותקן צג גדול יותר עבור נתוני מחשב הדרך וכמות הדלק במיכל.

 

מציאת תנוחת נהיגה טובה אינה משימה קשה באיביזה החדשה הודות לאפשרויות כיוון המושב וההגה. המושבים הקדמיים נוחים רוב הזמן ורק בנסיעות ארוכות נרשמו תלונות מהגב התחתון. שורת המושבים השנייה מספקת, ותאכלס שני מבוגרים בנוחות יחסית למרות מרווחי ראש ורגליים סבירים בלבד, ילדים יסתדרו בלי בעיה.

 

בסיאט איביזה מגוון תאי אחסון ביניהם תא כפפות, תאי אחסון בדלתות, כיסים בגב המושבים הקדמיים, זוג מחזיקי כוסות קדמיים, ותא נוסף לידם. משענת יד קדמית עם תא אחסון היא אופציה בתוספת תשלום. נעדרים מסיאט איביזה החדשה ווי תליה וידיות ביטחון לכל ארבעת הנוסעים. הגישה לתא המטען נוחה, גובה שפת ההטענה אינו נמוך או גבוה מדי והמפתח רחב מספיק על מנת להכניס עגלת תינוק בקלות. נפח תא המטען עומד על 292 ליטרים או 847 ליטרים כאשר שורת המושבים השנייה מקופלת. בכדי לקפל את המושבים מאחור יש להזיז מעט את המושבים הקדמיים והדבר יפגע בתנוחת הנהיגה של נהגים גבוהים במיוחד.

 

תא הנוסעים של סיאט איביזה החדשה השתנה לטובה באופן משמעותיתא הנוסעים של סיאט איביזה החדשה השתנה לטובה באופן משמעותי

 

אבזור

 

בנושא האבזור רושמת סיאט איביזה שיפור לעומת הדגם הקודם אך היא איננה המכונית המאובזרת ביותר בסגמנט, בייחוד בתחום מערכות הבטיחות המתקדמות. רשימת האבזור בגרסת סטייל כוללת בין היתר חישוקי סגסוגת בקוטר 15 אינץ', מראות צד מתקפלות חשמלית עם הפשרת אדים, חיישני גשם ותאורה, מראה מרכזית מתכהה, ומערכת מולטימדיה מקורית נשלטת מההגה עם מסך מגע בגודל 5 אינץ', דיבורית בלוטות' וחיבורי USB ו- AUX , אך ללא נגן CD.

 

אבזור הבטיחות כולל 4 כריות אוויר בלבד, עיגוני איזופיקס, כל מערכות בקרת הבלימה והיציבות הסטנדרטיות, מערכת המדמה נעילת דיפרנציאל, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מערכת סיוע לזינוק בעלייה, מערכת להתראת עייפות, ומערכת MKB הבולמת את הרכב במקרה של תאונה למניעת תאונות משניות.

 

יחידת הנעה

 

כאמור, השינוי הגדול ביותר במתיחת הפנים הנוכחית הוא ביחידת ההנעה. סיאט ציידה את האיביזה החדשה במנוע טורבו בנזין זעיר בעל שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר המפיק 110 כ"ס ומומנט של 20.4 קג"מ ב- 2,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG בת 7 מהירויות. צריכת הדלק הממוצעת עומדת עפ"י נתוני היצרן על 22.7 ק"מ לליטר ותאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 9.3 שניות. על הנייר ולפי הנתונים היבשים, יחידת ההנעה החדשה של סיאט איביזה מתעלה על מנועי ה- TSI המוחלפים למרות נפח המנוע הצנוע, אך האם זה המצב גם בכביש?

 

המיאוץ הקלאסי מאפס למאה קמ"ש ארך בפועל 10.2 שניות ולאורך כל ימי המבחן המאוד מאומצים שלנו שמרה סיאט איביזה על צריכת דלק ממוצעת של 14.1 ק"מ לליטר. לטובתה של יחידת ההנעה החדשה נציין שמהנדסי סיאט עשו עבודה נהדרת בעידון פעולת המנוע על שלושת בוכנותיו למרות שהמנוע אינו מאוזן מטבעו.

 

סיאט איביזה החדשה מצויידת במנוע טורבו בנזין זעיר בנפח 1.0 ליטר בהספק 110 כסיאט איביזה החדשה מצויידת במנוע טורבו בנזין זעיר בנפח 1.0 ליטר בהספק 110 כ"ס

 

חווית נהיגה

 

בנסיעה עירונית מרגישה סיאט איביזה החדשה קלילה וזריזה. המנוע ותיבת ההילוכים פועלים בצורה חלקה ונעימה ללא רעידות או היסוסים בתחילת הנסיעה. ההגה בעל משקל משתנה ועושה עבודתו נאמנה כך שטרטורים אין סופיים בעיר ופקקים יעברו ברוגע ובנעימות. תמרונים באזורים צפופים ובחנייה נעשים בקלות בזכות מצלמת נסיעה לאחור שמוצעת כאופציה בתוספת תשלום. חסרונן הבולט של המצלמה ומערכת המולטימדיה מורגש עקב זמן המתנה ארוך מרגע ההתנעה ועד שתמונת המצלמה מוצגת במסך.

 

בסיאט טוענים שמערך המתלים באיביזה החדשה שופר והיא נוחה יותר מקודמתה, אך כיול המתלים שנוטה לצד הנוקשה ומהלך מתלה קצר יחסית, מספקים נוחות נסיעה לא מבריקה, בייחוד בכבישים משובשים שם המתלים מתקשים לעמוד בקצב ומעבירים חבטות לתא הנוסעים.

 

בשיוט בין עירוני רגוע במהירות של כמאה קמ"ש, מחוג הסל"ד נע בין 2,000-2,500 סל"ד והמנוע מרגיש מעט מנומנם. אם נדרשת עקיפה או האצה פתאומית, מתבקשת לחיצה נחושה על דוושת הגז וגם אז התגובה אינה ממהרת להגיע. המצב משתפר עם הורדת הילוכים יזומה לשם האצה או העברת בורר ההילוכים למצב ספורט. גם בעליות תלולות האביזה החדשה לא אכזבה וסיפקה ביצועים טובים למרות שנתקלנו בחוסר בזמינות הכוח של המנוע במקרים מסויימים. כך לדוגמא באחת הנסיעות יצאנו לעקיפת רכב משפחתי סטנדרטי שנסע לאט. נהג הרכב החליט שאיננו רוצה להעקף על ידנו והחל להאיץ, אולם בשל המנוע הזעיר באיביזה נאלצנו לוותר ולחזור לנתיב הנסיעה.

 

במהירות גבוהה בולטים לרעה רעשי הרוח והכביש ובסל"ד גבוה חודר לתא הנוסעים גם רעש המנוע שאינו צליל נעים במיוחד. למרות המנוע הזעיר יכולה סיאט איביזה החדשה לספק חווית נהיגה דינמית משהו, האחיזה טובה ומערכות הבקרה עובדות מצויין. עם עליית המהירות ההגה מקבל משקל נכון וסך הכל קיבלנו מכונית קטנה שיודעת גם לכייף. בכל ההרמוניה הזו ישנה בעיה אחת עבור מי שמחפש קצת פלפל בנהיגה, תיבת ההילוכים מכויילת לחיסכון ואינה עומדת בדרישות נהיגה ספורטיבית, גם לא במצב ספורט. בנהיגה תובענית תיבת ההילוכים חובטת ולעיתים מתקשה לבחור בהילוך המתאים.

 

סיאט איביזה החדשה מרגישה קלילה וזריזה כמעט בכל מצבסיאט איביזה החדשה מרגישה קלילה וזריזה כמעט בכל מצב

 

סיכום

 

במחיר של 86,100 ₪ לגרסה האוטומטית או במחיר השקה של 83,100 ₪ נכון לכתיבת שורות אלו, מסתמנת סיאט איביזה החדשה כבחירה הגיונית ומשתלמת עבור מי שמחפש סופר מיני אוטומטית עם תמורה גבוהה למחיר. עיצובה מעט מיושן, האבזור בסיסי למדי והאחריות תקפה רק לשנתיים אך לטובתה עומדים תג מחיר הנמוך בכ- 20,000 ₪ מהמתחרות האוטומטיות המקבילות, היא מספקת שימושיות יומיומית נהדרת, ביצועים טובים, וצריכת דלק אמיתית מהטובות בקטגוריה. סיאט איביזה מזוהה עם קהל צעיר אך יכולה לשרת קהל יעד רחב בצורה נאמנה. החל מסטודנטים ומשפחות צעירות ועד לשימוש כרכב שני בבית. סיאט איביזה מאגדת את מרבית הפרמטרים החשובים בבחירת רכב קטן בחבילה מוצלחת ומוכחת.

 

סיאט איביזה 1.0 סטייל אוטומט

מנוע טורבו בנזין 1.0 ליטר
הספק מרבי 110/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 20.4/2,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית 7 מהירויות
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,403 מ"מ
רוחב כללי 1,693 מ"מ
גובה כללי 1,428 מ"מ
בסיס גלגלים 2,469 מ"מ
מיכל דלק 45 ליטרים
נפח תא מטען 292/847 ליטרים
משקל עצמי 1,140 ק"ג
מהירות מרבית 197 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש 9.3 שניות
קבוצת זיהום 3
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבי בטיחות
מחיר 86,100 ₪ 

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט

     
  • טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    22.04.19 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

    טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה. סרטו