סאנגיונג טיבולי במבחן דרכים

 

סאנגיונג טיבולי נוחת בישראל עם עיצוב מיוחד, יחידת הנעה מסורתית ותג מחיר של 120,000 ₪. יצאנו לבדוק האם לסאנגיונג יש קלף מכירות מנצח

תגיות | פנאי שטח, סאנגיונג, טיבולי

סאנגיונג, היצרנית הקוריאנית העממית, התגלגלה בשנים האחרונות בין מספר חברות שליטה וכעת הינה בבעלות חברת מהינדרה ההודית. תחת כנפיו וחוזקו הכלכלי של תאגיד מהינדרה פיתחה סאנגיונג מנועי בנזין ודיזל חדשים ואת סאנגיונג טיבולי החדש. הג'יפון החדש של סאנגיונג מתמקם בסגמנט רכבי הפנאי העירוניים וצפוייה לו תחרות קשה במיוחד מול סוזוקי ויטרה שעולה רק מעט יותר ומציע מוניטין אמינות ממותג פופולרי יותר.

 

עיצוב

 

סאנגיונג טיבולי קרוי על שמה של עיירה ציורית קטנה באיטליה אך כאן נגמר הקשר לאיטליה. עיצוב הוא עניין של טעם ולטעמי סאנגיונג טיבולי נראה טוב ובעל פרופורציות מחמיאות. יש שיתווכחו על כך אך אין ספק שסאנגיונג טיבולי מציג עיצוב מיוחד ושונה. את חזית הרכב מעטרת שבכת קירור שחורה שמקנה לטיבולי מראה אגרסיבי אך מעודן בו זמנית. יחידות התאורה הצרות משוכות לאחור וכוללות תאורת LED ליום והפגוש הקדמי מכיל פנסי ערפל רבועים.

 

סאנגיונג טיבולי מציג עיצוב מיוחד ושונהסאנגיונג טיבולי מציג עיצוב מיוחד ושונה

 

בסיס הגלגלים עומד על 2,600 מ"מ והאורך הכללי עומד על 4,195 מ"מ. קו החלונות גבוה ובתי הגלגלים האחוריים התפוחים ומאכלסים חישוקי סגסוגת נאים בקוטר 18 אינץ'. מאחור הותקנו יחידות תאורה מבוססות LED וגם דלת תא המטען זכתה לקימורים נאים. במרכז הפגוש האחורי ממוקם פנס הערפל האחורי ופסי הגגון משלימים את החבילה. סאנגיונג טיבולי הצליח להזכיר לי סממנים מתרבות הרכב הבריטית, אולי מכיוון שהמעצב הראשי בריטי.

 

תא הנוסעים

 

הכניסה לרכב חושפת תא נוסעים מיוחד פחות. קווי העיצוב מתקשרים עם העיצוב החיצוני אך התוצאה מעט משעממת. איכות ההרכבה טובה ברובה אך איכות החומרים לא מבריקה, בשורה התחתונה מתקבל רושם של תא נוסעים עמיד ונעים לשהייה. נציין שברכב המבחן חלק מהפקדים בדשבורד היו בעיתיים. אחד היה רופף ואחר פשוט נתקע במצב לחוץ ודרש פעולת חילוץ. יכול מאוד להיות שנפלנו על פרזנטור בעייתי אך כדאי לקחת את העניין בחשבון.

 

רכב המבחן הגיע עם תא נוסעים בשילוב צבעי שחור ובז' שיוצרים תחושה אוורירית ונעימה. ההגה קטום ומחופה עור נעים למגע אך משום מה חלקו התחתון עבה יותר ללא כל סיבה הגיונית.

 

לוח המחוונים כולל מדי מהירות וסל"ד גדולים וברורים וביניהם צג מידע דיגיטלי המציג את נתוני מחשב הדרך, כמות הדלק, חום המנוע, ומצב תגבור ההגה. הצג הדיגיטלי קטן, דחוס, ואינו קל לקריאה בעת נסיעה. הקונסולה המרכזית כוללת את מערכת השמע ומערכת בקרת האקלים עליהן נרחיב בהמשך. הדשבורד נאה וכולל תא כפפות עמוק במיוחד ותא אחסון חיצוני מעליו. בין המושבים ניתן למצוא את חיבורי ה- USB וה- AUX ותחתם נמצא תא אחסון נוסף ושני שקעי מתח V12. משענת היד הקדמית כוללת תא אחסון ושני מחזיקי כוסות בנוסף לשמונה מחזיקי כוסות נוספים הפזורים בתא הנוסעים.

 

בזכות מימד הרוחב הנדיב העומד על 1,795 מ"מ מציע סאנגיונג טיבולי מרחב מחייה מצויין מלפנים. המושבים מפתיעים לטובה בנוחיותם ומספקים תמיכה צידית טובה, רק אנשים גדולים מהממוצע עלולים להתלונן שהמושב צפוף מעט עבורם. מאחור יכולים לשבת שלושה מבוגרים בנוחות סבירה בהחלט עם מרווח ראש מצויין ומרווח רגליים טוב מאוד הודות לרצפה שטוחה כמעט לחלוטין. תא המטען הוא מהנדיבים בסגמנט ונפחו עומד על 423 ליטרים אך שימושיותו נפגמת עקב סף ההטענה הגבוה. את המושב האחורי ניתן לקפל ביחס של 60/40 רק חבל שלא מתקבלת רצפת הטענה שטוחה.

 

תא הנוסעים של סאנגיונג טיבולי עמיד ונעים לשהייהתא הנוסעים של סאנגיונג טיבולי עמיד ונעים לשהייה

 

הנדסת אנוש ואבזור

 

האחראי על הנדסת האנוש בסאנגיונג טיבולי צריך לצאת לחופשת רענון או שנת שבתון. תפעול המערכות השונות ברכב מסורבל ולא ברור. כך לדוגמא בורר מצבי ההיגוי ממוקם בקצה הימני הרחוק של הקונסולה ואילו בורר מצבי הנהיגה ממוקם בצד שמאל הרחוק מעל לברך. וזה לא נגמר כאן. לאחר שמצאנו את בורר מצבי ההיגוי, גילינו שהמעבר בין שלושת המצבים אינו פשוט: לחיצה ראשונה על הבורר גורמת למצב ביניים שדורש לחיצה נוספת על מנת לעבור למצב ההיגוי הבא וכן הלאה - מיותר ולא נוח. מה גם שמצבי ההיגוי משפיעים מעט מאוד על תגובת ההגה.

 

תפעול בקרת האקלים אינו מסורבל אך פקדיה דקים ולא נוחים לשימוש, ניתן בקלות להתבלבל בין פקדי בקרת האקלים לבין בורר מצבי ההיגוי ומחשב הדרך שכמעט זהים וממוקמים מעל בקרת האקלים. המעבר לשליטה ידנית בתיבת ההילוכים נעשה על ידי העברת הידית למצב M ומעבר בין ההילוכים נעשה באמצעות ג'ויסטיק קטן שמורכב בצד הידית בסגנון פורד פוקוס. שוב, מיותר ולא נוח. עד כאן התלונות בנוגע להנדסת האנוש.

 

סאנגיונג טיבולי משווק בישראל ברמת אבזור אחת במחיר 120,000 ₪ הכוללת בין היתר מערכת שמע נשלטת מגלגל ההגה, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, בקרת אקלים מפוצלת, מראות חשמליות, חיישני נסיעה לאחור, דיבורית בלוטות', 3 שקעי 12V, חיבורי USB ו- AUX, חלונות אחוריים כהים, וחישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינץ'. רכב המבחן הגיע עם מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית שמוצעת בתוספת תשלום. המערכת מבוססת אנדרואיד וכוללת תוכנת ניווט WAZE וממשק תפעול פשוט וקל, תוספת מומלצת בהחלט.

 

אבזור הבטיחות כולל את כל מערכות הבקרה והבלימה המוכרות ושבע כריות אוויר. אל תצפו למצוא כאן אבזור בטיחות אקטיבי מתקדם וגם לא ציון בטיחות, שכן סאנגיונג טיבולי עוד לא עבר את מבחני הריסוק של Euro NCAP.

 

יחידת ההנעה וחווית הנסיעה

 

מתחת למכסה המנוע נמצא הפיתוח האחרון של סאנגיונג - מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטר המפיק 128 כ"ס ומומנט של 16.3 קג"מ ב- 4,600 סל"ד המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית מבית אייסין היפנית.

 

סאנגיונג טיבולי מזנק מהמקום בנחישות ואפילו בפראות מסויימת, זאת בזכות יחס העברה נמוך של ההילוך הראשון. בזינוק מעמידה למאה קמ"ש מדדנו 10.9 שניות. יתר יחסי ההעברה ארוכים יותר ומכויילים לחסכון בדלק ולכן החל מההילוך השלישי מרגיש הטיבולי מנומנם ונדרשת לחיצה נחושה על דוושת ההאצה על מנת להגביר את הקצב. הדבר בא לידי ביטוי בנתון מיאוץ העקיפה הקלאסי. לטיבולי נדרשות 11 שניות ארוכות על מנת להאיץ ממהירות שיוט של 80 קמ"ש למהירות של 120 קמ"ש. רצועת הכח הצרה של המנוע מחייבת לשמור על סל"ד גבוה על מנת לייצר קצב נסיעה מהיר.

 

סאנגיונג טיבולי מצוייד במנוע 1.6 ליטר ותיבת 6 הילוכים אוטומטיתסאנגיונג טיבולי מצוייד במנוע 1.6 ליטר ותיבת 6 הילוכים אוטומטית

 

במצבים בהם נדרש יותר כוח מהמנוע, ניתן לחדד את תגובתו על ידי העברת בורר מצבי הנהיגה ממצב חסכוני למצב כוח. בנוסף קיים מצב חורף שמאפשר התחלת נסיעה בהילוך שני. תיבת 6 ההילוכים מבית אייסין טובה כשלעצמה אך משהו בדרך, בתקשורת בין תיבת ההילוכים למנוע השתבש. התיבה אינה מהירה וחדה מספיק, וגם מעבירה חבטה או שתיים תחת עומס.

 

סאנגיונג טיבולי עוטה חישוקי סגסוגת אופנתיים בקוטר 18 אינץ' עם צמיגים בחתך נמוך שמספקים אחיזה טובה. התנהגות הכביש צפוייה על אף זוויות הגלגול הבולטות,הטיבולי לא יספק התנהגות חדה וספורטיבית ועל כך אין תלונות כי אין זה יעודו. עם זאת, חוסר ההשקעה בכיול המתלים גורם לטיבולי לאבד הרבה נקודות. המתלים קשיחים ומתקשים להתמודד עם תלאות היומיום של כבישי ישראל. נוחות הנסיעה בסאנגיונג טיבולי אינה מרשימה.

 

תנוחת הנהיגה בסאנגיונג טיבולי גבוהה אך חוסר כוונון עומק גלגל ההגה פוגם במציאת תנוחת נהיגה אופטימלית. בנוסף יכול להיפגם שדה הראיה של הנהג עקב קורות A עבות ועקב גודלם ומיקומם של מראות הצד. ההתנהלות עם סאנגיונג טיבולי בעיר קלה ופשוטה למדי והמראות הגדולות ומצלמת החניה האחורית מקלות מאוד על תמרוני החניה.

 

למרות מיתוגו של סאנגיונג טיבולי כרכב פנאי, יכולת השטח הינה בגדר מרכיב סמלי, בדומה לשאר המתחרים בסגמנט. לטיולים קלילים בחיק הטבע אפשר ורצוי לצאת עם הטיבולי, הוא מתמודד יפה עם שבילים.

 

שיוט בין עירוני יתבצע בנחת סביב 2,500 סל"ד שקטים יחסית. ב- 3,000 סל"ד ומעלה חודרים רעשי המנוע לתא הנוסעים בצורה גסה ובשילוב עם רעשי הכביש ורעשי הרוח החיצוניים מהמראות הגדולות, נוצרת סביבה מאוד רועשת. גם פתיחת חלון בנסיעה בין עירונית גוררת רעש של ממש. בסיכומו של המבחן שכלל נהיגה אינטנסיבית, נסיעות עירוניות ובין עירוניות, זחילה בפקקים, וטיול שטח קליל, סיפק סאנגיונג טיבולי צריכת דלק סבירה וצפוייה של 10.8 ק"מ לליטר בממוצע.

 

יכולות השטח של סאנגיונג טיבולי סימליות, אך ניתן ורצוי לטייל איתו בשבילים קלילים ובחיק הטבעיכולות השטח של סאנגיונג טיבולי סימליות, אך ניתן ורצוי לטייל איתו בשבילים קלילים ובחיק הטבע

 

סיכום

 

לסאנגיונג טיבולי מצפה תחרות עזה אך בניגוד למתחריו מספק הטיבולי חבילה מיוחדת, שונה ומאובזרת. סאנגיונג טיבולי נמנה בין רכבי הפנאי שטח הבודדים שמוצעים עם תיבת הילוכים אוטומטית בגזרת המחירים הזו. תמורת 120,000 ₪ מקבלים שלוש שנות אחריות, מרחב פנימי נהדר ורשימת אבזור מכובדת. החבילה הכוללת נפגמת מעט עקב נוחות הנסיעה שלא הרשימה אך מי שמחפש רכב שונה ומיוחד במחיר אטרקטיבי, כדאי שיבדוק את סאנגיונג טיבולי החדש.

 

סאנגיונג טיבולי 1.6 ליטר אוטומט
מנוע 1.6 ליטר בנזין
הספק מרבי 128/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 16.3/4,600 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 6 מהירויות
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,195 מ"מ
רוחב כללי 1,795 מ"מ
גובה כללי 1,590 מ"מ
בסיס גלגלים 2,600 מ"מ
מיכל דלק 47 ליטרים
נפח תא מטען 423 ליטרים
משקל עצמי 1,375 ק"ג
מהירות מרבית  175 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש 11.0 שניות
קבוצת זיהום 13
ציון בטיחות ENCAP לא נבחן
מחיר

120,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלה ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.