טויוטה יאריס 2016 במבחן דרכים

 

יצאנו לבחון את טויוטה יאריס שלאחר מתיחת הפנים ולבדוק האם המוניטין והשם הטוב מספיקים כדי לשמר את המקום בצמרת הסגמנט

תגיות | סופר מיני, טויוטה, יאריס, יאריס הייבריד

עם השקת הדור השלישי של טויוטה יאריס זנחה טויוטה, ובצורה מושכלת, את תיבת ההילוכים הרובוטית של הדור השני ועברה לתיבת הילוכים רציפה שאהודה יותר בישראל. מתיחת הפנים של הדור השלישי הוצגה לקראת סוף שנת 2014 וכעת כשנה וחצי לאחר השקת הדגם המעודכן, יצאנו לבדוק האם טויוטה יאריס מצליחה לשמור על מעמדה בשוק מכוניות הסופר מיני לנוכח המתחרות החזקות והחדשות שצצות מכל עבר.

 

טויוטה יאריס משווקת עם מנוע בנזין בנפח 1.3 ליטר וארבע גרסאות לבחירה. בתחתית ההיצע ניצבת גרסת סול עם תיבת הילוכים ידנית ולה חלק מזערי בנתח המכירות של היאריס. מעליה ניצבות שלוש גרסאות עם תיבת הילוכים אוטומטית - סול, סטייל וסקיי הבכירה המשווקת במחיר 106,900 ₪ והיא זו שהתייצבה למבחן הדרכים שלנו. נכון לכתיבת שורות אלו מוצעת טויוטה יאריס במהדורת BlackTop מוגבלת המציעה שילובי צבעים ועיצוב צעיר ורענן. בנוסף משווקת טויוטה יאריס גם בגרסה היברידית מאובזרת עם מנוע בנפח 1.5 ליטר במחיר 113,900 ₪.

 

טויוטה יאריס - מתיחת הפנים הושקה בשנת 2014טויוטה יאריס - מתיחת הפנים הושקה בשנת 2014

 

עיצוב חיצוני – השקעה בחזית אחת

 

מתיחת הפנים של טויוטה יאריס החדשה בישרה רבות בעיקר בחזית הרכב. המידות החיצוניות נשארו זהות אך החזית החדשה נותנת ליאריס תחושה כבדה וחסרת פרופורציות בין החזית לזנב. ה-X המוכר של טויוטה אייגו הקטנה הגיע גם למתיחת הפנים של טויוטה יאריס, יחד עם יחידות תאורה דומיננטיות, תאורת LED ליום, פנסי ערפל, ושבכת קירור גדולה בצבע שחור. ה- X מודגש בפסי כרום בוהקים וכך גם בתי פנסי הערפל. במבט מהצד המראה הכללי של הרכב די זהה למראה של הדגם המוחלף אך רמת האבזור סקיי המצויידת בחישוקי סגסוגת קלה וחלונות כהים מאחור, נאה יותר משאר גרסאות הדגם. מבט מאחור חושף יחידות תאורה כמעט זהות לאלו של של הדור המוחלף וחוסר השקעה מסויים בעיצוב חלקו האחורי של הרכב לעומת עיצוב חלקו הקדמי. על התוצאה הסופית ניתן להתווכח, לטעמנו טויוטה יאריס אינה מלהיבה או מרגשת אך בהחלט נעימה למראה.

 

תא נוסעים ואבזור

 

עיצוב הפנים של טויוטה יאריס נאה. מרבית חלקי הפלסטיקה שחורים ודי ומשעממים אך חלקו האפור של הדשבורד ומספר עיטורי פלסטיק בצבע כסוף, במיוחד סביב פתחי המיזוג ובגלגל ההגה, מספקים ניגודיות מעניינת בתא הנוסעים. איכות החומרים אינה מצטיינת אך מספקת. איכות ההרכבה לעומת זאת,מצויינת וכך גם הנדסת האנוש. הרכב פשוט וצפוי לתפעול, למעט פקדי ניתוק בקרת האחיזה והפעלת מצב הספורט שחבויים מתחת לבלם היד. לוח המחוונים בנוי משעון מהירות מרכזי כאשר מצידיו מד סל"ד ומד דלק. במרכז ניצב צג מחשב הדרך שאיפוסו נעשה בצורה די פרימיטיבית אך כל השעונים קריאים וברורים. מוטיב ה- X של טויוטה חוזר גם בתא הנוסעים במספר מקומות, מעל לוח המחוונים ומתחת לבקרת האקלים.

 

טויוטה יאריס - עיצוב פנים נאה והנדסת אנוש מצויינת טויוטה יאריס - עיצוב פנים נאה והנדסת אנוש מצויינת

 

במרכז הדשבורד ניצבת מערכת מולטימדיה טויוטה טאץ' 2 עם מסך מגע בגודל 7 אינץ'. המערכת פשוטה לתפעול אך התצוגה לא ברורה תחת אור שמש ישיר. לצדה ממוקמים כפתור איתות החירום וחיווי מצב חגורות הבטיחות. בחלקו התחתון של הדשבורד ניתן למצוא בקרת אקלים מכנית ותחתיה תא אחסון, מחזיק כוסות כפול, שקע מתח 12V ושקעי USB ו- AUX. גלגל ההגה של טויוטה יאריס קטום בתחתית ומחופה עור, מידותיו טובות והוא נעים לאחיזה. על ההגה ניתן למצוא פקדי שליטה על מערכת השמע והדיבורית.

 

הדובדבן שבקצפת ברמת האבזור הבכירה סקיי הוא הגג הפנורמי. גג הזכוכית הפנורמי נמתח לכל אורכו של הגג ואיננו נפתח. תחת אור שמש ישיר ניתן להסתנוור למרות הזכוכית הכהה בגג ולשם כך קיימים שני וילונות בד פנימיים, אחד לחלקו הקדמי של הגג ואחד לחלקו האחורי. הוילונות נפתחים בלחיצה פשוטה ולא תלויים אחד בשני.

 

מרווח הפנים בטויוטה יאריס הוא מהטובים בסגמנט. מלפנים המרווח נדיב, המושבים נוחים והתחושה אוורירית ונעימה. מאחור יוכלו לשבת שני מבוגרים בנוחות הודות למרווחי ראש ורגליים טובים ותעלת הינע כמעט שטוחה. מאחור ספי החלונות גבוהים ובשילוב הצבעים השחורים נוצרת ליושבים מאחור תחושה מעט קלסטרופובית, אך בגרסת סקיי פתיחת כיסוי וילון הגג פותרת את העניין. תא המטען אינו מהגדולים בסגמנט ונפחו עומד על 286 ליטרים בלבד, עקב הימצאותו של גלגל חלופי מלא, אך הוא נגיש ונוח הודות למפתח רחב. במקרה הצורך ניתן לקפל את המושבים האחוריים ביחס של 40/60 וליצור רצפה כמעט שטוחה להטענה.

 

טויוטה יאריס - זריזה וקלה לתמרון בעיר טויוטה יאריס - זריזה וקלה לתמרון בעיר

 

מחירה של טויוטה יאריס סקיי עומד על 106,900 ₪, תמורתם תקבלו חבילת אבזור נדיבה הכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה נשלטת מההגה טויוטה טאץ' 2 עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', דיבורית בלוטות', מצלמת נסיעה לאחור, גג זכוכית פנורמי מלא, חיבורי USB ו- AUX, ארבע חלונות חשמל, חלונות כהים מאחור, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 15 אינץ'. אבזור הבטיחות כולל 7 כריות אוויר ובקרת יציבות על כל נגזרותיה אך אינו כולל מערכות בטיחות אקטיביות חדישות. את מבחני הריסוק של ארגון ENCAP צלחה טויוטה יאריס בשנת 2011 עם ציון מרבי של 5 כוכבים.

 

חווית נהיגה ויחידת הנעה

 

טויוטה יאריס מצויידת במנוע בנזין בנפח 1.3 ליטר המפיק 99 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט של 12.7 קג"מ ב- 4,000 סל"ד ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. ביצועיו של המנוע טובים אך בהתאם לאופיה של תיבת ההילוכים הרציפה, פעולתו מונוטונית ודי רועשת. בשיוט בין עירוני התיבה שומרת על סל"ד נמוך אך בולטים רעשי הרוח והכביש, בייחוד בהאצות לצורך עקיפה. בנהיגה עירונית ניתן להבין שהיאריס נמצאת במקומה הטבעי, היא מרגישה זריזה וקלה לתמרון. ההגה קל מדי לטעמנו וחסר פידבק מהגלגלים. הכנסת הסופר מיני היפנית למקומות חניה צפופים היא משימה פשוטה למדי בזכות הראות הנהדרת החוצה ומצלמת הנסיעה לאחור. פעולתה של תיבת ההילוכים חלקה ונעימה. התיבה מכויילת לחסכון בדלק ויודעת לבחור את יחסי ההעברה בצורה מדוייקת.

 

טויוטה יאריס - נהנת ממוניטין אמינות ושמירת ערך מצויינים טויוטה יאריס - נהנת ממוניטין אמינות ושמירת ערך מצויינים

 

התנהגות הכביש של היאריס אינה מפתיעה. המתלים די נוקשים ורוב המהמורות בכביש מורגשות. נוחות הנסיעה אינה מצטיינת אך מצד שני טויוטה יאריס היא מכונית צפוייה ובטיחותית לנהיגה. חובבי ההגה יתאכזבו לגלות שהיאריס אינה מספקת חווית נהיגה מהנה או ספורטיבית אך הלקוחות המסורתיים של היאריס יצליחו להתחבר אליה בקלות וליהנות מהאופי הנינוח. תנוחת הנהיגה טובה, אפילו מעט גבוהה ביחס למכוניות סופר מיני אחרות, וזו ככל הנראה תנוחת הנהיגה המועדפת על רוב לקוחותיה של היאריס. מיאוץ מעמידה למאה קמ"ש ארך 12.5 שניות וצריכת הדלק הממוצעת עמדה על 13.9 קילומטר לליטר בתנאי מבחן קשים. צריכת דלק טובה וחסכונית בהחלט.

 

סיכום

 

טויוטה יאריס עושה את תפקידה נאמנה. היא תיקח אתכם מנקודה א' לנקודה ב' בפשטות ובזריזות אך ללא ריגושים מיותרים. טויוטה יאריס נהנית ממוניטין אמינות מהטובים שיש בשוק הרכב בעולם ולכן היא גם נחשבת למשומשת מבוקשת ביותר עם שמירת ערך גבוהה. טויוטה יאריס מזדקנת בכבוד ומתיחת הפנים מוכיחה שהיא רלוונטית גם כיום אל מול מתחרות טובות כגון מאזדה 2 והונדה ג'אז.

 

בסגמנט הסופר מיני טויוטה יאריס היא אחת מהמכוניות הבולטות והנמכרות שקיימות היום בשוק. רק בשנת 2015 נמסרו בישראל 4,115 מכוניות טויוטה יאריס וכל עוד טויוטה תשמור על המתכון המוצלח, תמשיך היאריס לככב בטבלת המסירות. בשורה התחתונה, טויוטה יאריס היא בחירה הגיונית ומושכלת, מדובר במכונית שימושית וחסכונית עם תמורה טובה למחיר.

 

טויוטה יאריס 1.3 סקיי גיר רציף
מנוע 1.3 ליטר בנזין
הספק מרבי 99.3/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 12.7/4,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה 7 מהירויות
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 3,950 מ"מ
רוחב כללי 1,695 מ"מ
גובה כללי 1,510 מ"מ
בסיס גלגלים 2,510 מ"מ
מיכל דלק 42 ליטרים
נפח תא מטען 286 ליטרים
משקל עצמי 1,050 ק"ג
מהירות מרבית  175 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש 12.3 שניות
קבוצת זיהום 3
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים
מחיר

106,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק XT5 טורבו 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    קאדילק XT5 טורבו 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.05.20 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק כמה טוב עשתה מתיחת הפנים לרכב הפנאי קאדילק XT5 ואיך מתמודד מנוע 2.0 ליטרים עם רכב במשקל 1.8 טון

    קאדילק עושה בעשור האחרון צעדים חשובים בהפיכת המותג לצעיר ואטרקטיבי יותר בכל קשת דגמיה תוך שמירה על התדמית היוקרתית. קאדילק XT5 הושק בשנת 2017 כמחליף לקאדילק SRX והציג עיצוב שונה מהמתחרים. מתיחת הפנים האחרונה שומרת על עיצובו המוצלח של רכב הפנאי האמריקאי אך כוללת נגיעות קוסמטיות קלות, מערכות בטיחות עד

     
  • פיג'ו 5008 1.2 ליטרים במבחן דרכים

    פיג'ו 5008 1.2 ליטרים במבחן דרכים

    30.04.20 | מבחני רכב

    הקרב בין רכבי הפנאי 7 מושבים הולך ומתעצם עם גרסה חדשה ומוזלת לפיג'ו 5008 אשר חמושה במנוע 3 צילינדרים צנוע בנפח 1.2 ליטרים

    רכבי הפנאי החמושים בשבעה מושבים ביצעו חיסול ממוקד במיניוואנים המסורתיים. משפחות גדולות כבר לא חייבות לרכוש רכב מגודל עם חזות מסחרית ורובן בוחרות בישיבה הגבוהה ובעיצוב הפנאי על אף פשרות בסעיפי המרחב הפנימי והשימושיות. פיג'ו 5008 1.2 טורבו אקטיב יתרונות עיצוב, מרווח, שימושיות, נוחות נ

     
  • פיג'ו 2008 החדש 2020 במבחן דרכים

    פיג'ו 2008 החדש 2020 במבחן דרכים

    19.04.20 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 החדש מתמודד בסגמנט רווי מתחרים ומתבלט בזכות עיצוב מרשים, תא נוסעים חדשני, ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. יצאנו לעמוד על מעלותיו וחסרונותיו של גור האריות החדש

    קטגוריית הקרוסאוברים העירוניים ממשיכה לפרוח, ולמרבית היצרניות יש נציג בקטגוריה המאיימת להוות תחליף למכונית סופר מיני. נראה כי מדובר בתהליך טבעי לאור העדפת השוק לרכבים המציעים תנוחת ישיבה מעט גבוהה יותר לצד פוזת שטח. העובדה כי המתחרים בסגמנט מבוססים על מכוניות סופר מיני ומהווים למעשה גרסה מוגבהת שלהן

     
  • ראם 2020 במבחן דרכים

    ראם 2020 במבחן דרכים

    12.04.20 | מבחני רכב

    ראם 2500 בגרסת לימיטד עושה בסטייל את מה שמצופה מטנדר אמריקאי גדול וחזק

    את טבלת המכירות בארה"ב מובילים באופן קבוע הטנדרים של פורד, שברולט וראם. בישראל המצב שונה, אך בעזרת הטבות מס נדיבות נמכרים טנדרים כאלה במספרים יפים. למבחן הדרכים שלנו התייצב ראם 2500 בגרסת לימיטד הבכירה והמפנקת שמחירה 280,000 ₪ לפני מע"מ ואין זה מקרי שדווקא גרסה זו נבחרה לייצג את הדגם. ר

     
  • אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    02.04.20 | מבחני רכב

    אופל קורסה החדשה מציעה יחידת הנעה חזקה, אבזור נדיב ועיצוב ספורטיבי במחיר גבוה ביחס לסגמנט. יצאנו לבחון את ההצעה החדשה בשוק הסופר מיני

    אופל קורסה בדורה השישי מציגה קפיצת מדרגה ענקית ביחס לקודמתה שלא זכתה להצלחה בשוק המקומי עקב עיצוב אנמי, מפרט מיושן ומוניטין חלש למותג אופל בישראל. אופל קורסה 2020 מבוססת על פלטפורמת CMP הגלובלית של קונצרן PSA, הקלה ב - 30 ק"ג לעומת קודמתה ומותאמת למנועים חשמליים. היבואנית החדשה לובינסקי תולה תקוות ר

     
  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן C3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב