טויוטה אוריס הייבריד סטיישן במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

טויוטה אוריס הייבריד עברה מתיחת פנים מקיפה של אמצע החיים ובטויוטה טוענים שנעשו מגוון שיפורים ושינויים. יצאנו לבדוק האם האוריס נותרה מתחרה ראוייה בקטגוריה

תגיות | משפחתיות, טויוטה, אוריס סטיישן הייבריד, אוריס הייבריד, אוריס

טויוטה אוריס הגיחה לאוויר העולם בשנת 2007 כמשפחתית קומפקטית שנועדה להחליף את טויוטה קורולה RunX. בשנת 2010 הגיע אלינו הדור השני של האוריס אך הפעם גם בגרסה היברידית חדשה. עם השנים תפחו מימדיה של טויוטה אוריס והדור השלישי שהושק בשנת 2013 כבר הציג זהות עצמאית ומגובשת ושווק גם בגרסת סטיישן שימושית. הדור השלישי עבר לאחרונה מתיחת פנים מקיפה שכוללת שינויי עיצוב. מרבית השינויים, על פי טויוטה, אינם נראים לעין ומתמקדים בעידון ושיפור איכות הנסיעה. האוריס החדשה עדיין שומרת על שיוכה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות אך גרסת הסטיישן ההיברידית והפופולרית מציעה חבילה משפחתית פרקטית ומאוד חסכונית, אנחנו מדדנו 18.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. למבחן הדרכים התייצבה טויוטה אוריס סטיישן הייבריד סקיי הבכירה שמחירה עומד על 138,900 ₪.

 

עיצוב ונראות

 

במסגרת מתיחת הפנים קיבלה טויוטה אוריס חזית מודרנית ונאה יותר שהגיעה לטויוטה ראב 4 החדש ותגיע בקרוב גם לטויוטה קורולה. יחידות התאורה הוחלפו ביחידות תאורה צרות הכוללות תאורת LED ומחוברות בפס כרום המדגיש את שבכת הקירור החדשה והמעודנת. הפגוש הקדמי כולל כונס אוויר גדול ורחב יותר שחולש כמעט על כל רוחבו ומאכלס את פנסי הערפל. מהצד אין שינויים בולטים אך מאחור קיבלה טויוטה אוריס סטיישן החדשה יחידות תאורה מעודכנות ופגוש אחורי חדש עם פס כרום וצבע שחור מבריק סביב מחזירי האור. רכב המבחן עטה צבע כחול קאריבי נאה במיוחד ואת החבילה הכוללת השלימו חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 16 אינץ', פסי גגון, ואנטנת סנפיר בולטת.

 

מתיחת הפנים הפכה את טויוטה אוריס החדשה לנאה ומודרניתמתיחת הפנים הפכה את טויוטה אוריס החדשה לנאה ומודרנית

 

תא הנוסעים ואבזור

 

העיקרון העיצובי שעומד מאחורי תא הנוסעים של טויטה אוריס החדשה לא השתנה. תא הנוסעים החדש דומה לתא הנוסעים הקודם אך נעשו בו שינויים לטובה. החומרים איכותיים ונעימים יותר למגע ואיכות ההרכבה מצויינת למעט קרקוש מציק מאזור הגג. הדשבורד נותר אנכי אך מודרני וכולל מערכת מולטימדיה אינטגרלית עם מסך מגע בגודל 7 אינץ' ופקדי מגע שפוגמים בהנדסת האנוש. מצידו השמאלי של המסך ניצבים כפתור ההתנעה וכפתור תאורת החירום, ומימינו שעון דיגיטלי. מתחת למסך ניצבת בקרת אקלים דיגיטלית לא מפוצלת אך נקייה וקלה לתפעול. תחתיה ממוקמים שקע מתח V12, חיבורי USB ו- AUX ובורר ההילוכים ומצבי הנסיעה. לצד בלם היד נמצאים שני מחזיקי כוסות עמוקים במיוחד שהתגלו כלא ידידותיים לכוסות חד פעמיות בגודל סטנדרטי.

 

לוח המחוונים בעל שני שעונים גדולים וקריאים. הימני מד מהירות קלאסי בשילוב מד כמות הדלק במיכל ואילו הימני מד סל"ד שקיבל אינטרפטציה היברידית ואינו מציג מספרים אלא טווחים ומצבי פעולה של המערכת ההיברידית, מצב טעינה בצבע כחול, מצב חסכון בצבע ירוק, ומצב כוח בצבע אדום. זה רעיון נחמד אך היינו שמחים לתצוגת מספרים בנוסף. בין שני מנהרות השעונים ניצב מסך מידע צבעוני ברור להפליא בגודל ¬¬¬4.2 אינץ' המספק מידע על מצב הרכב, מחשב הדרך, המדיה, והדיבורית. פתחי המיזוג הקיצוניים דמויי מניפת סילון ומשלימים את המראה המודרני של תא הנוסעים ומוסיפים לו תחושה ספורטיבית.

 

מרחב המחייה מלפנים טוב מאוד. מרווח הראש מצויין ואין בעיה למצוא תנוחת נהיגה טובה. המושבים עוטים בד מהודר והם נעימים למגע אך חשוב מכך, הם נוחים גם לאורך זמן. מאחור המרווח טוב ושלושה מבוגרים יכולים לשבת בנוחות מספקת. הדלתות האחוריות מעט צרות ומקשות על כניסת נוסעים גדלי ממדים, והיעדר פתחי מיזוג אחוריים הורידו נקודה או שתיים לאוריס החדשה. גולת הכותרת של גרסת הסטיישן הוא תא מטען בנפח 530 ליטרים שיכול לאכלס בתוכו מגוון רחב של ציוד, החל מעגלות ילדים וצידניות ועד למזוודות ענק ורהיטים קטנים. אם יש צורך בהובלת חפצים גדולים, ניתן לקפל את שורת המושבים האחורית ולקבל רצפה כמעט שטוחה. שפת ההטענה נוחה וקיים כיסוי נגלל לתא המטען שאותו ניתן לקבע לגג כאשר תא המטען עמוס.

 

טויוטה אוריס החדשה מציגה תא נוסעים נעים ומודרני עם הנדסת אנוש כמעט מצויינתטויוטה אוריס החדשה מציגה תא נוסעים נעים ומודרני עם הנדסת אנוש כמעט מצויינת

 

טויוטה אוריס סטיישן הייבריד ברמת אבזור סקיי מצויידת בגג זכוכית פנורמי בגודל מלא עם כיסוי בד פנימי בשליטה חשמלית. את כיסוי הבד ניתן לפתוח או לסגור בלחיצת כפתור אחת או לחילופין ניתן לבחור את שטח הכיסוי הרצוי. מעבר לכך מצויידת טויוטה אוריס סטיישן הייבריד בבקרת שיוט, התנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית, 3 שקעי מתח 12V, מערכת TOYOTA TOUCH2 עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', דיבורית בלוטות', חיבורי USB ו- AUX, מצלמת נסיעה לאחור, הגה מחופה עור, פנסי ערפל, חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ', ושמשות אחוריות כהות.

 

בניגוד למכוניות משפחתיות אחרות באותו טווח מחיר, אבזור הבטיחות לא כולל מערכות בטיחות אקטיביות מודרניות אך הוא כולל 7 כריות אוויר כולל אפשרות ניתוק בצד הנוסע הקדמי, עיגוני איזופיקס, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, כלל מערכות הבלימה והבקרה המקובלות, וקורות פלדה כפולות בדלתות.

 

יחידת ההנעה וחווית הנסיעה

 

טויוטה אוריס סטיישן הייבריד מצויידת במערכת ההנעה ההיברידית המוכרת של טויוטה המורכבת ממנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר בהספק 99.3 כ"ס צנועים המשודך למנוע חשמלי ולסוללה בהספק 80 כ"ס. ההספק הכולל של המערכת ההיברידית עומד על 136 כ"ס שמציבים אותה בשורה אחת אל מול המשפחתיות הזוללות בנזין טהור. המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה שמספקת פעולה חלקה ונעימה.

 

את מרבית ההתנעות והתחלות הנסיעה בטויוטה אוריס הייבריד כמעט לא שומעים מכיוון שברובן נעשה שימוש רק במנוע החשמלי השקט להפליא. מחשב הרכב מחליט מתי להפעיל את מנוע הבנזין על מנת לספק כח או לשם הטענת הסוללות ולרוב גם כניסת מנוע הבנזין לפעולה אינה מורגשת. התחלות נסיעה ילוו בעזרה מהמנוע החשמלי שמציג ביצועים מספקים ומומנט זמין לשימוש החל מאפס סל"ד.

 

טויוטה אוריס החדשה מצויידת במערכת היברידית בעלת הספק שלא יבייש אף משפחתית מתחרהטויוטה אוריס החדשה מצויידת במערכת היברידית בעלת הספק שלא יבייש אף משפחתית מתחרה

 

לנהגים שלא נהגו קודם ברכב היברידי של טויוטה, תדרש הסתגלות קלה לבורר ההילוכים ותפעולו, אך תהליך הלמידה קצר ולאחר מספר נסיעות הכל מתחבר. מנוע הבנזין והמנוע החשמלי פועלים בסינרגיה כמעט מושלמת ומשלימים זה את זה. לאוריס הייבריד קיימים שלושה מצבי נסיעה: כח, אקו ו- EV. במצב כח מוביל מנוע הבנזין ויחד עם המנוע החשמלי מסופקת תגובת מצערת נמרצת וזריזה יותר. במצב אקו שני המנועים עובדים בשילוב על מנת להשיג את צריכת הדלק הטובה ביותר. במצב EV או Electric Vehicle נעשה שימוש במערכת החשמלית בלבד והנסיעה במצב זה נעימה וחרישית להפליא, אך תתאפשר למספר קילומטרים בודדים במהירות שאינה עולה על 50 קמ"ש.

 

טויוטה אוריס הייבריד מכוונת לחסכון בדלק ואת זה היא עושה מצויין מבלי להתפשר על כח מהמנוע. מיאוץ מאפס למאה קמ"ש ארך 11.4 שניות והאצת ביניים קלאסית מ- 80 ל- 120 קמ"ש ארכה 8.3 שניות במדידה שלנו. את צריכת הדלק מדדנו במגוון מצבים. בנסיעה משולבת עם פקקים כבדים הציגה טויוטה אוריס הייבריד סטיישן צריכת דלק ממוצעת של 20.1 ק"מ לליטר, בנסיעה נמרצת ואגרסיבית נמדדה צריכת דלק ממוצעת של 14.1 ק"מ לליטר. בתום ימי המבחן נרשמה צריכת דלק מצויינת של 18.5 ק"מ לליטר בממוצע, כל הכבוד לטויוטה.

 

טויוטה אוריס הייבריד סטיישן הינה מכונית משפחתית שעושה את עבודתה נאמנה ועל מנת לשמור על כך, שיפרו במסגרת מתיחת הפנים את בידוד הרעשים. תא הנוסעים אכן שקט ונעים לשהיה ורק בעת מאמץ חודרים רעשי המנוע לתא הנוסעים. כיול המתלים רך אך טויוטה אוריס מספקת תחושה מוצקה ונכונה. את מרבית השיבושים היא בולעת באופן משביע רצון ורק הקשים שבהם הצליחו לזעזע את תא הנוסעים. באופן כללי מצליחה האוריס סטיישן לשמור על תחושה נעימה בתא הנוסעים רוב הזמן. האוריס סטיישן אינה מכונית חורכת אספלט אך משקלו של ההגה טוב ואחיזת הכביש טובה גם היא. טויוטה אוריס אמנם לא מהנה לנהיגה במובנים של חובבי הגה אך היא מספקת ביצועים נאותים וטונות של תחושת ביטחון.

 

טויוטה אוריס היא מכונית טובה ונעימה בכל דרך, עירונית או בין עירונית, מפותלת או ישרה, ובכדי להשיג את מטרותיה הטבעיות היא מעודדת נהיגה רגועה וחסכונית. ניתן לנטר את אופי פעולת המערכת ההיברידת בכל זמן על ידי אחד משני המסכים ובנוסף תדאג מחט טווחי הפעולה להזכיר לכם שאתם מגזימים עם דוושת הגז, כאשר תגיעו לחלקו העליון של המד תהפוך המחט לאדומה וזועקת.

 

טויוטה אוריס החדשה היא מכונית חסכונית, טובה, ונעימה בכל דרךטויוטה אוריס החדשה היא מכונית חסכונית, טובה, ונעימה בכל דרך

 

סיכום

 

טויוטה אוריס הייבריד סטיישן היא מכונית נאה ומגובשת. מהנדסי טויוטה הצליחו להתגבר על מרבית נקודות התורפה של הדגם הקודם ולשפר אותן. טויוטה אוריס סטיישן הייבריד מציגה צריכת דלק מצויינת, ביצועים נאותים שלא יביישו אף משפחתית סטנדרטית, ושימושיות גבוהה עם תא מטען גדול ותא נוסעים מרווח. חסרונה היחיד של טויוטה אוריס הייבריד סטיישן הוא תג המחיר הגבוה יותר ממחירן של מרבית המשפחתיות המתחרות ומתחיל ב- 136,900 ₪ לגרסת הבסיס, אך אין ספק כי התוספת הקטנה במחיר הרכב תוחזר לכם בתחנת הדלק.

 

טויוטה אוריס סטיישן הייבריד סקיי 1.8 אוטומט
מנוע 1.8 ליטר בנזין בשילוב מנוע חשמלי 
הספק מרבי 136/5,200 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 14.5/2,800 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה 
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,595 מ"מ
רוחב כללי 1,760 מ"מ
גובה כללי 1,485 מ"מ
בסיס גלגלים 2,600 מ"מ
מיכל דלק 45 ליטרים
נפח תא מטען 530 ליטרים
משקל עצמי 1,335 ק"ג
מהירות מרבית  175 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש 11.2 שניות
קבוצת זיהום 3
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים
מחיר

138,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,