טויוטה אוריס הייבריד סטיישן במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

טויוטה אוריס הייבריד עברה מתיחת פנים מקיפה של אמצע החיים ובטויוטה טוענים שנעשו מגוון שיפורים ושינויים. יצאנו לבדוק האם האוריס נותרה מתחרה ראוייה בקטגוריה

תגיות | משפחתיות, טויוטה, אוריס סטיישן הייבריד, אוריס הייבריד, אוריס

טויוטה אוריס הגיחה לאוויר העולם בשנת 2007 כמשפחתית קומפקטית שנועדה להחליף את טויוטה קורולה RunX. בשנת 2010 הגיע אלינו הדור השני של האוריס אך הפעם גם בגרסה היברידית חדשה. עם השנים תפחו מימדיה של טויוטה אוריס והדור השלישי שהושק בשנת 2013 כבר הציג זהות עצמאית ומגובשת ושווק גם בגרסת סטיישן שימושית. הדור השלישי עבר לאחרונה מתיחת פנים מקיפה שכוללת שינויי עיצוב. מרבית השינויים, על פי טויוטה, אינם נראים לעין ומתמקדים בעידון ושיפור איכות הנסיעה. האוריס החדשה עדיין שומרת על שיוכה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות אך גרסת הסטיישן ההיברידית והפופולרית מציעה חבילה משפחתית פרקטית ומאוד חסכונית, אנחנו מדדנו 18.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. למבחן הדרכים התייצבה טויוטה אוריס סטיישן הייבריד סקיי הבכירה שמחירה עומד על 138,900 ₪.

 

עיצוב ונראות

 

במסגרת מתיחת הפנים קיבלה טויוטה אוריס חזית מודרנית ונאה יותר שהגיעה לטויוטה ראב 4 החדש ותגיע בקרוב גם לטויוטה קורולה. יחידות התאורה הוחלפו ביחידות תאורה צרות הכוללות תאורת LED ומחוברות בפס כרום המדגיש את שבכת הקירור החדשה והמעודנת. הפגוש הקדמי כולל כונס אוויר גדול ורחב יותר שחולש כמעט על כל רוחבו ומאכלס את פנסי הערפל. מהצד אין שינויים בולטים אך מאחור קיבלה טויוטה אוריס סטיישן החדשה יחידות תאורה מעודכנות ופגוש אחורי חדש עם פס כרום וצבע שחור מבריק סביב מחזירי האור. רכב המבחן עטה צבע כחול קאריבי נאה במיוחד ואת החבילה הכוללת השלימו חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 16 אינץ', פסי גגון, ואנטנת סנפיר בולטת.

 

מתיחת הפנים הפכה את טויוטה אוריס החדשה לנאה ומודרניתמתיחת הפנים הפכה את טויוטה אוריס החדשה לנאה ומודרנית

 

תא הנוסעים ואבזור

 

העיקרון העיצובי שעומד מאחורי תא הנוסעים של טויטה אוריס החדשה לא השתנה. תא הנוסעים החדש דומה לתא הנוסעים הקודם אך נעשו בו שינויים לטובה. החומרים איכותיים ונעימים יותר למגע ואיכות ההרכבה מצויינת למעט קרקוש מציק מאזור הגג. הדשבורד נותר אנכי אך מודרני וכולל מערכת מולטימדיה אינטגרלית עם מסך מגע בגודל 7 אינץ' ופקדי מגע שפוגמים בהנדסת האנוש. מצידו השמאלי של המסך ניצבים כפתור ההתנעה וכפתור תאורת החירום, ומימינו שעון דיגיטלי. מתחת למסך ניצבת בקרת אקלים דיגיטלית לא מפוצלת אך נקייה וקלה לתפעול. תחתיה ממוקמים שקע מתח V12, חיבורי USB ו- AUX ובורר ההילוכים ומצבי הנסיעה. לצד בלם היד נמצאים שני מחזיקי כוסות עמוקים במיוחד שהתגלו כלא ידידותיים לכוסות חד פעמיות בגודל סטנדרטי.

 

לוח המחוונים בעל שני שעונים גדולים וקריאים. הימני מד מהירות קלאסי בשילוב מד כמות הדלק במיכל ואילו הימני מד סל"ד שקיבל אינטרפטציה היברידית ואינו מציג מספרים אלא טווחים ומצבי פעולה של המערכת ההיברידית, מצב טעינה בצבע כחול, מצב חסכון בצבע ירוק, ומצב כוח בצבע אדום. זה רעיון נחמד אך היינו שמחים לתצוגת מספרים בנוסף. בין שני מנהרות השעונים ניצב מסך מידע צבעוני ברור להפליא בגודל ¬¬¬4.2 אינץ' המספק מידע על מצב הרכב, מחשב הדרך, המדיה, והדיבורית. פתחי המיזוג הקיצוניים דמויי מניפת סילון ומשלימים את המראה המודרני של תא הנוסעים ומוסיפים לו תחושה ספורטיבית.

 

מרחב המחייה מלפנים טוב מאוד. מרווח הראש מצויין ואין בעיה למצוא תנוחת נהיגה טובה. המושבים עוטים בד מהודר והם נעימים למגע אך חשוב מכך, הם נוחים גם לאורך זמן. מאחור המרווח טוב ושלושה מבוגרים יכולים לשבת בנוחות מספקת. הדלתות האחוריות מעט צרות ומקשות על כניסת נוסעים גדלי ממדים, והיעדר פתחי מיזוג אחוריים הורידו נקודה או שתיים לאוריס החדשה. גולת הכותרת של גרסת הסטיישן הוא תא מטען בנפח 530 ליטרים שיכול לאכלס בתוכו מגוון רחב של ציוד, החל מעגלות ילדים וצידניות ועד למזוודות ענק ורהיטים קטנים. אם יש צורך בהובלת חפצים גדולים, ניתן לקפל את שורת המושבים האחורית ולקבל רצפה כמעט שטוחה. שפת ההטענה נוחה וקיים כיסוי נגלל לתא המטען שאותו ניתן לקבע לגג כאשר תא המטען עמוס.

 

טויוטה אוריס החדשה מציגה תא נוסעים נעים ומודרני עם הנדסת אנוש כמעט מצויינתטויוטה אוריס החדשה מציגה תא נוסעים נעים ומודרני עם הנדסת אנוש כמעט מצויינת

 

טויוטה אוריס סטיישן הייבריד ברמת אבזור סקיי מצויידת בגג זכוכית פנורמי בגודל מלא עם כיסוי בד פנימי בשליטה חשמלית. את כיסוי הבד ניתן לפתוח או לסגור בלחיצת כפתור אחת או לחילופין ניתן לבחור את שטח הכיסוי הרצוי. מעבר לכך מצויידת טויוטה אוריס סטיישן הייבריד בבקרת שיוט, התנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית, 3 שקעי מתח 12V, מערכת TOYOTA TOUCH2 עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', דיבורית בלוטות', חיבורי USB ו- AUX, מצלמת נסיעה לאחור, הגה מחופה עור, פנסי ערפל, חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ', ושמשות אחוריות כהות.

 

בניגוד למכוניות משפחתיות אחרות באותו טווח מחיר, אבזור הבטיחות לא כולל מערכות בטיחות אקטיביות מודרניות אך הוא כולל 7 כריות אוויר כולל אפשרות ניתוק בצד הנוסע הקדמי, עיגוני איזופיקס, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, כלל מערכות הבלימה והבקרה המקובלות, וקורות פלדה כפולות בדלתות.

 

יחידת ההנעה וחווית הנסיעה

 

טויוטה אוריס סטיישן הייבריד מצויידת במערכת ההנעה ההיברידית המוכרת של טויוטה המורכבת ממנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר בהספק 99.3 כ"ס צנועים המשודך למנוע חשמלי ולסוללה בהספק 80 כ"ס. ההספק הכולל של המערכת ההיברידית עומד על 136 כ"ס שמציבים אותה בשורה אחת אל מול המשפחתיות הזוללות בנזין טהור. המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה שמספקת פעולה חלקה ונעימה.

 

את מרבית ההתנעות והתחלות הנסיעה בטויוטה אוריס הייבריד כמעט לא שומעים מכיוון שברובן נעשה שימוש רק במנוע החשמלי השקט להפליא. מחשב הרכב מחליט מתי להפעיל את מנוע הבנזין על מנת לספק כח או לשם הטענת הסוללות ולרוב גם כניסת מנוע הבנזין לפעולה אינה מורגשת. התחלות נסיעה ילוו בעזרה מהמנוע החשמלי שמציג ביצועים מספקים ומומנט זמין לשימוש החל מאפס סל"ד.

 

טויוטה אוריס החדשה מצויידת במערכת היברידית בעלת הספק שלא יבייש אף משפחתית מתחרהטויוטה אוריס החדשה מצויידת במערכת היברידית בעלת הספק שלא יבייש אף משפחתית מתחרה

 

לנהגים שלא נהגו קודם ברכב היברידי של טויוטה, תדרש הסתגלות קלה לבורר ההילוכים ותפעולו, אך תהליך הלמידה קצר ולאחר מספר נסיעות הכל מתחבר. מנוע הבנזין והמנוע החשמלי פועלים בסינרגיה כמעט מושלמת ומשלימים זה את זה. לאוריס הייבריד קיימים שלושה מצבי נסיעה: כח, אקו ו- EV. במצב כח מוביל מנוע הבנזין ויחד עם המנוע החשמלי מסופקת תגובת מצערת נמרצת וזריזה יותר. במצב אקו שני המנועים עובדים בשילוב על מנת להשיג את צריכת הדלק הטובה ביותר. במצב EV או Electric Vehicle נעשה שימוש במערכת החשמלית בלבד והנסיעה במצב זה נעימה וחרישית להפליא, אך תתאפשר למספר קילומטרים בודדים במהירות שאינה עולה על 50 קמ"ש.

 

טויוטה אוריס הייבריד מכוונת לחסכון בדלק ואת זה היא עושה מצויין מבלי להתפשר על כח מהמנוע. מיאוץ מאפס למאה קמ"ש ארך 11.4 שניות והאצת ביניים קלאסית מ- 80 ל- 120 קמ"ש ארכה 8.3 שניות במדידה שלנו. את צריכת הדלק מדדנו במגוון מצבים. בנסיעה משולבת עם פקקים כבדים הציגה טויוטה אוריס הייבריד סטיישן צריכת דלק ממוצעת של 20.1 ק"מ לליטר, בנסיעה נמרצת ואגרסיבית נמדדה צריכת דלק ממוצעת של 14.1 ק"מ לליטר. בתום ימי המבחן נרשמה צריכת דלק מצויינת של 18.5 ק"מ לליטר בממוצע, כל הכבוד לטויוטה.

 

טויוטה אוריס הייבריד סטיישן הינה מכונית משפחתית שעושה את עבודתה נאמנה ועל מנת לשמור על כך, שיפרו במסגרת מתיחת הפנים את בידוד הרעשים. תא הנוסעים אכן שקט ונעים לשהיה ורק בעת מאמץ חודרים רעשי המנוע לתא הנוסעים. כיול המתלים רך אך טויוטה אוריס מספקת תחושה מוצקה ונכונה. את מרבית השיבושים היא בולעת באופן משביע רצון ורק הקשים שבהם הצליחו לזעזע את תא הנוסעים. באופן כללי מצליחה האוריס סטיישן לשמור על תחושה נעימה בתא הנוסעים רוב הזמן. האוריס סטיישן אינה מכונית חורכת אספלט אך משקלו של ההגה טוב ואחיזת הכביש טובה גם היא. טויוטה אוריס אמנם לא מהנה לנהיגה במובנים של חובבי הגה אך היא מספקת ביצועים נאותים וטונות של תחושת ביטחון.

 

טויוטה אוריס היא מכונית טובה ונעימה בכל דרך, עירונית או בין עירונית, מפותלת או ישרה, ובכדי להשיג את מטרותיה הטבעיות היא מעודדת נהיגה רגועה וחסכונית. ניתן לנטר את אופי פעולת המערכת ההיברידת בכל זמן על ידי אחד משני המסכים ובנוסף תדאג מחט טווחי הפעולה להזכיר לכם שאתם מגזימים עם דוושת הגז, כאשר תגיעו לחלקו העליון של המד תהפוך המחט לאדומה וזועקת.

 

טויוטה אוריס החדשה היא מכונית חסכונית, טובה, ונעימה בכל דרךטויוטה אוריס החדשה היא מכונית חסכונית, טובה, ונעימה בכל דרך

 

סיכום

 

טויוטה אוריס הייבריד סטיישן היא מכונית נאה ומגובשת. מהנדסי טויוטה הצליחו להתגבר על מרבית נקודות התורפה של הדגם הקודם ולשפר אותן. טויוטה אוריס סטיישן הייבריד מציגה צריכת דלק מצויינת, ביצועים נאותים שלא יביישו אף משפחתית סטנדרטית, ושימושיות גבוהה עם תא מטען גדול ותא נוסעים מרווח. חסרונה היחיד של טויוטה אוריס הייבריד סטיישן הוא תג המחיר הגבוה יותר ממחירן של מרבית המשפחתיות המתחרות ומתחיל ב- 136,900 ₪ לגרסת הבסיס, אך אין ספק כי התוספת הקטנה במחיר הרכב תוחזר לכם בתחנת הדלק.

 

טויוטה אוריס סטיישן הייבריד סקיי 1.8 אוטומט
מנוע 1.8 ליטר בנזין בשילוב מנוע חשמלי 
הספק מרבי 136/5,200 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 14.5/2,800 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה 
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,595 מ"מ
רוחב כללי 1,760 מ"מ
גובה כללי 1,485 מ"מ
בסיס גלגלים 2,600 מ"מ
מיכל דלק 45 ליטרים
נפח תא מטען 530 ליטרים
משקל עצמי 1,335 ק"ג
מהירות מרבית  175 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש 11.2 שניות
קבוצת זיהום 3
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים
מחיר

138,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט