פורד פוקוס 2016 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

 

פורד פוקוס החדשה מקבלת מנוע טורבו עוצמתי ותיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית. יצאנו לבדוק האם היא יכולה לשחזר את הצלחתה משנת 2011

תגיות | משפחתיות, פורד, פוקוס 5 דלתות

הדור השלישי של המשפחתית האירופאית החל את דרכו בעולם בשנת 2011. כבר באותה השנה הגיעה הפוקוס דור 3 לישראל וכבשה את טבלת המסירות הארצית, במיוחד בזכות גרסת הסטיישן הפרקטית ובזכות שיווק נרחב בשוק ציי הרכב. עם ההצלחה המהירה לא אחרו להגיע גם הבעיות ורכבי הפוקוס החלו לסבול מתקלות שמקורן בתיבת ההילוכים הרובוטית. הלקוחות סבלו, גירים הוחלפו, מחשבים עודכנו, אך הנזק כבר נעשה, גם ללקוחות וגם ליבואנית דלק מוטורס. התדמית של המותג בישראל נפגעה, שווי הרכבים המשומשים צנח, והמכירות של פורד פוקוס דעכו עד שבשנת 2014 שיווקה הופסק לחלוטין.

 

פורד פוקוס החדשהפורד פוקוס החדשה

 

כעת החלה דלק מוטורס, יבואנית פורד לישראל, בשיווק הפוקוס החדשה שהיא מתיחת הפנים של הדור השלישי. כל נקודות התורפה של הדגם הקודם תוקנו ושופרו. הפוקוס החדשה קיבלה מנוע טורבו בנזין חדש עוצמתי וחסכוני בנפח 1.5 ליטר בהספק 150 כ"ס, ותיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית טהורה מבית אייסין היפנית. פורד פוקוס החדשה משווקת גם בגרסת דיזל וזו עדיין מצויידת בתיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים פאוור-שיפט. למבחן הדרכים קיבלנו את פורד פוקוס החדשה במרכב האצ'בק וברמת האבזור טיטניום הבכירה שמחירה עומד על 133,000 ₪.

 

עיצוב

 

מתיחת הפנים עשתה טוב לפורד פוקוס המזדקנת. המידות נותרו זהות וכך גם העיצוב הכללי. מלפנים קיבלה הפוקוס את שבכת הקירור הענקית והאגרסיבית בסגנון אסטון מרטין. ברמת האבזור טיטניום שבכת הקירור מצופה כרום שמבליט אותה מאוד. הפגוש הקדמי עודכן וכך גם יחידות התאורה שכוללות תאורת LED דקה וארוכה המשתלבת נהדר עם הקווים הכוחניים של מכסה המנוע. למעט יחידות התאורה החדשות, מאחור ומהצד לא נעשו שינויים מהותיים בגרסת ההאצ'בק. הפוקוס החדשה שומרת על חזות ספורטיבית ונאה, במיוחד עם חישוקי הסגסוגת הקלה ברמת האבזור טיטניום.

 

פורד פוקוס החדשה מציגה חזית כוחנית וספורטיביתפורד פוקוס החדשה מציגה חזית כוחנית וספורטיבית

 

תא הנוסעים

 

פורד פוקוס החדשה שומרת על מראה נקי וספורטיבי גם בתא הנוסעים. שילוב הצבעים מעט כהה, אך איכות החומרים וההרכבה מצויינים. המושבים ספורטיביים ומזמינים ועוטים בד מהודר. הדשבורד של הפוקוס החדשה נותר כמעט זהה לזו המוחלפת אך עם שינוי אחד מהותי - ניקיון עיצובי. במרכז הדשבורד ניצב מסך מגע בגודל 9 אינץ' ותחתיו מספר פקדי מגע נאים ופונקציונליים המחליפים את בליל הפקדים שפקדו את הדגם המוחלף. מתחת למערכת המדיה ניצבת בקרת אקלים מפוצלת חדשה קלה מאוד לתפעול ותחתיה חיבורי המדיה, תא אחסון קטן, ומחזיקי כוסות. לוח המחוונים נעים וקריא, וכולל שני שעונים גדולים ומסך מידע מיושן וקשה להבנה שמציג את נתוני מחשב הדרך.

 

בעוד הפוקוס החדשה מצטיינת במספר לא מבוטל של תחומים, היא מעט נופלת בסעיף מרחב המחייה לנוסעים. מלפנים המרווח מספק, אך התחושה מעט צפופה. המושבים נוחים ותומכים, אך לאורך זמן התגלו כמעט נוקשים. מאחור יכולים לשבת שני מבוגרים בנוחות, וניתן לחילופין להכניס שני כסאות תינוק בקלות. נוחות הנסיעה מאחור טובה הודות למרווחי ראש ורגליים טובים, אך נוחות הנוסע האמצעי נפגמת עקב תעלת ההינע הגבוהה. מאחור ספי החלונות גבוהים ובשילוב הצבעים הכהים נוצרת תחושה מעט קלסטרופובית. תא המטען סביר בנפחו שעומד על 317 ליטרים, ומצוייד במפתח רחב ושפת הטענה נוחה. את המושבים האחוריים ניתן לקפל ביחס של 40/60 וליצור ריצפה כמעט שטוחה להטענה.

 

פורד פוקוס החדשה קיבלה תא נוסעים נקי מבעברפורד פוקוס החדשה קיבלה תא נוסעים נקי מבעבר

 

פורד פוקוס מגיעה אלינו היישר ממפעל פורד בגרמניה ואת האיכות האירופאית ניתן להרגיש מהרגע הראשון. הדלתות כבדות והפוקוס משדרת תחושה של מכונית מאסיבית ואיכותית בכל אספקט. פורד פוקוס החדשה משווקת בשתי רמות אבזור, טרנד הבסיסית שמחירה עומד על 128,000 ₪ ומיועדת בעיקר לציי רכב, וטיטניום הבכירה, שנבחנה אצלנו ומיועדת בעיקר ללקוח הפרטי, ומחירה עומד על 133,000 ₪. אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, ומערכת בלימה אוטונומית עירונית. רמת האבזור טיטניום מצויידת ברשימת אבזור מכובדת הכוללת בין היתר כפתור הנעה, מפתח חכם המאפשר הגבלת מהירות הנסיעה ועוצמת השמע המירבית בזכרון המפתח, מערכת מולטימדיה מבוססת אנדרואיד, מסך מגע בגודל 9 אינץ', תוכנת ניווט ווייז, דיבורית בלוטות', חיבורי USB ו- AUX, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מראה מרכזית מכתכהה אוטומטית, חיישני גשם ותאורה, עיטורי כרום חיצוניים, מראות צד מתקפלות עם חימום, פנסי ערפל, שמשות אחוריות כהות, וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 18 אינץ'.

 

יחידת הנעה וחווית נהיגה

 

פורד פוקוס החדשה מצויידת ביחידת הנעה מפתיעה במיוחד: מנוע טורבו בנזין בנפח 1,498 סמ"ק המספק 150 כ"ס המושגים ב- 6,000 סל"ד ומומנט של 24.4 קג"מ הזמין מ- 1,500 סל"ד. מדובר בנתונים שאפיינו מכוניות ספורטיביות משנות ה- 90, והיום מתחילים לחלחל אל המכוניות המשפחתיות הסטנדרטיות. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית המעבירה את הכח לגלגלים הקדמיים.

 

פורד פוקוס החדשה היא המשפחתית הסטנדרטית החזקה ביותר בישראל ועל הנייר היא גם הכי זריזה. במיאוץ מאפס למאה קמ"ש מדדנו 9.1 שניות ובעקיפה מ- 80 ל- 120 קמ"ש מדדנו 7.0 שניות זריזות. הפוקוס החדשה הייתה יכולה להיות ספורטיבית יותר אילולא בניית הכח הלינארית של המנוע ופעולתה המנומנמת מעט של תיבת ההילוכים. לנהג המשפחתי הפוקוס החדשה זריזה בהחלט, אפילו זריזה מאוד. האצות חזקות ועקיפות מבוצעות בקלות, והמנוע גמיש ומספק רצועת כח רחבה לאורך כל קשת הסל"ד.

 

פורד פוקוס החדשה היא המשפחתית הסטנדרטית החזקה ביותר בשוק כיוםפורד פוקוס החדשה היא המשפחתית הסטנדרטית החזקה ביותר בשוק כיום

 

למאמץ בצמצום צריכת הדלק מצטרפות גם מערכת Start & Stop ומערכת תריסים אקטיביים בשבכת הקירור הקדמית המווסתים את כניסת האוויר לתא המנוע. צריכת הדלק שנמדדה במהלך המבחן שלנו עמדה על 13.6 ק"מ לליטר, ואת נתון זה ניתן אף לשפר בנסיעה מנהלתית.

 

ניתן לשלוט בתיבת ההילוכים באופן ידני באמצעות כפתור על בורר ההילוכים כמו בדגם הקודם. המעבר למצב ספורט מחדד את תגובת המצערת ותיבת ההילוכים הופכת לנמרצת וזריזה גם בהאטות והורדות הילוכים. השילוב של המנוע הנמרץ, השלדה המצויינת וההגה הנהדר הופכים את הפוקוס החדשה לאחת המשפחתיות המהנות ביותר לנהיגה בישראל. הפוקוס החדשה יודעת לתקוף פניות בדיוק ובחדות מופתית, ולייצר שינויי כיוון חדים ללא כל היסוס ודרמה. הפוקוס מרגישה קלילה אך מספקת שפע של אחיזה, במיוחד עם הצמיגים נמוכי החתך המוצעים בגרסת הטיטניום. ההגה החדש מתוגבר חשמלית אך משקלו נכון, הוא חד, מדוייק וצייתני ואנו בהחלט יכולים להעיד על כך שהוא אחד ההגאים המתוגברים חשמלית הטובים ביותר שפגשנו.

 

מהנדסי פורד עשו עבודה מצויינת בכיול המתלים של פורד פוקס החדשה. המכונית מצויידת במתלים קונבנציונליים המכויילים על הצד הנוקשה, ומספקים ריסון מצויין של מרכב הרכב מצד אחד, ונוחות נסיעה מצויינת מצד שני. אורכה הקצר יחסית של פורד פוקוס האצ'בק, העומד על 4,360 מ"מ, הופך אותה למכונית קלה ופשוטה לתמרונים ולחניות. בנסיעות בין עירוניות שומרת פורד פוקוס החדשה על שקט בתא הנוסעים ומשייטת במאה קמ"ש בנינוחות מתחת ל- 2,000 סל"ד.

 

פורד פוקוס החדשה אינה חפה ממגרעות אך היא בהחלט משפחתית טובה מאודפורד פוקוס החדשה אינה חפה ממגרעות אך היא בהחלט משפחתית טובה מאוד

 

סיכום

 

פורד פוקוס החדשה היא המשפחתית הסטנדרטית החזקה ביותר שיש היום בישראל ולכן תתאים מאוד לנהג המעוניין במשפחתית זריזה ומהנה לנהיגה. הפוקוס תתאים פחות למשפחות הזקוקות לתא מטען ענק, ספסל אחורי מרווח, ושימושיות משפחתית גבוהה. גם לקוחות הליסינג ימצאו בפורד פוקוס החדשה מכונית נעימה, אירופאית איכותית, זריזה, ובעיקר מהנה מאוד לנהיגה. פורד פוקס החדשה משפרת את מגרעותיו הגדולים ביותר של הדור הקודם ובהחלט בעלת הנתונים לכבוש שוב את טבלת המסירות.

 

פורד פוקוס האצ'בק 1.5 טורבו טיטניום אוטומטית

מנוע 1.5 ליטר טורבו בנזין   
הספק מרבי 150/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 24.4/1,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 6 מהירויות
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,360 מ"מ
רוחב כללי 1,823 מ"מ
גובה כללי 1,455 מ"מ
בסיס גלגלים 2,648 מ"מ
מיכל דלק 55 ליטרים
נפח תא מטען

316 ליטרים

משקל עצמי 1,364 ק"ג
מהירות מרבית 208 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש 9.2 שניות
קבוצת זיהום 4
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים
מחיר

133,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק XT5 טורבו 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    קאדילק XT5 טורבו 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.05.20 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק כמה טוב עשתה מתיחת הפנים לרכב הפנאי קאדילק XT5 ואיך מתמודד מנוע 2.0 ליטרים עם רכב במשקל 1.8 טון

    קאדילק עושה בעשור האחרון צעדים חשובים בהפיכת המותג לצעיר ואטרקטיבי יותר בכל קשת דגמיה תוך שמירה על התדמית היוקרתית. קאדילק XT5 הושק בשנת 2017 כמחליף לקאדילק SRX והציג עיצוב שונה מהמתחרים. מתיחת הפנים האחרונה שומרת על עיצובו המוצלח של רכב הפנאי האמריקאי אך כוללת נגיעות קוסמטיות קלות, מערכות בטיחות עד

     
  • פיג'ו 5008 1.2 ליטרים במבחן דרכים

    פיג'ו 5008 1.2 ליטרים במבחן דרכים

    30.04.20 | מבחני רכב

    הקרב בין רכבי הפנאי 7 מושבים הולך ומתעצם עם גרסה חדשה ומוזלת לפיג'ו 5008 אשר חמושה במנוע 3 צילינדרים צנוע בנפח 1.2 ליטרים

    רכבי הפנאי החמושים בשבעה מושבים ביצעו חיסול ממוקד במיניוואנים המסורתיים. משפחות גדולות כבר לא חייבות לרכוש רכב מגודל עם חזות מסחרית ורובן בוחרות בישיבה הגבוהה ובעיצוב הפנאי על אף פשרות בסעיפי המרחב הפנימי והשימושיות. פיג'ו 5008 1.2 טורבו אקטיב יתרונות עיצוב, מרווח, שימושיות, נוחות נ

     
  • פיג'ו 2008 החדש 2020 במבחן דרכים

    פיג'ו 2008 החדש 2020 במבחן דרכים

    19.04.20 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 החדש מתמודד בסגמנט רווי מתחרים ומתבלט בזכות עיצוב מרשים, תא נוסעים חדשני, ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. יצאנו לעמוד על מעלותיו וחסרונותיו של גור האריות החדש

    קטגוריית הקרוסאוברים העירוניים ממשיכה לפרוח, ולמרבית היצרניות יש נציג בקטגוריה המאיימת להוות תחליף למכונית סופר מיני. נראה כי מדובר בתהליך טבעי לאור העדפת השוק לרכבים המציעים תנוחת ישיבה מעט גבוהה יותר לצד פוזת שטח. העובדה כי המתחרים בסגמנט מבוססים על מכוניות סופר מיני ומהווים למעשה גרסה מוגבהת שלהן

     
  • ראם 2020 במבחן דרכים

    ראם 2020 במבחן דרכים

    12.04.20 | מבחני רכב

    ראם 2500 בגרסת לימיטד עושה בסטייל את מה שמצופה מטנדר אמריקאי גדול וחזק

    את טבלת המכירות בארה"ב מובילים באופן קבוע הטנדרים של פורד, שברולט וראם. בישראל המצב שונה, אך בעזרת הטבות מס נדיבות נמכרים טנדרים כאלה במספרים יפים. למבחן הדרכים שלנו התייצב ראם 2500 בגרסת לימיטד הבכירה והמפנקת שמחירה 280,000 ₪ לפני מע"מ ואין זה מקרי שדווקא גרסה זו נבחרה לייצג את הדגם. ר

     
  • אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    02.04.20 | מבחני רכב

    אופל קורסה החדשה מציעה יחידת הנעה חזקה, אבזור נדיב ועיצוב ספורטיבי במחיר גבוה ביחס לסגמנט. יצאנו לבחון את ההצעה החדשה בשוק הסופר מיני

    אופל קורסה בדורה השישי מציגה קפיצת מדרגה ענקית ביחס לקודמתה שלא זכתה להצלחה בשוק המקומי עקב עיצוב אנמי, מפרט מיושן ומוניטין חלש למותג אופל בישראל. אופל קורסה 2020 מבוססת על פלטפורמת CMP הגלובלית של קונצרן PSA, הקלה ב - 30 ק"ג לעומת קודמתה ומותאמת למנועים חשמליים. היבואנית החדשה לובינסקי תולה תקוות ר

     
  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן C3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב