פולקסווגן גולף 1.4 TSI 150 כ"ס במבחן דרכים

 

יצאנו לבדוק כמה איכות גרמנית תקבלו עבור הדור השביעי של פולקסווגן גולף ברמת אבזור קומפורטליין המצוייד במנוע חזק ורשימת אבזור מכובדת, ועונד תג מחיר של 144,900 ₪

תגיות | משפחתיות, פולקסווגן, גולף 5 דלתות

פולקסווגן גולף היא לא פחות מאייקון מוטורי. היא מחליפתה של החיפושית המיתולוגית וצברה לעצמה במשך השנים שם נרדף לאיכות ותדמית בעולם הרכב. כבר 42 שנים שכ- 30 מיליון מכוניות גולף מתוצרת פולקסווגן מסתובבות על הכבישים ברחבי העולם. הדור השביעי והחדש של פולקסווגן גולף הוצג בתערוכת הרכב בפריז בשנת 2012 והביא עימו בשורה של איכויות חדשות, צריכת דלק משופרת, ועמידה בתקני זיהום אוויר מחמירים. פולקסווגן גולף משווקת בישראל עם שני מנועים ושתי רמות אבזור. לגולף מחיר יקר יותר מרוב הגרסאות הבכירות של המשפחתיות המוצעות כיום בשוק והיא מוצעת במחיר התחלתי של 129,900 ₪ לגרסת ה- 1.4 ליטר TSI ברמת אבזור טרנדליין, עד למחיר של 144,900 ₪ לגרסת ה- 1.4 ליטר TSI ברמת אבזור קומפורטליין הנבחנת (להוציא הדגמים הספורטיביים גולף GTI וגולף R).

 

פולקסווגן גולף 2016פולקסווגן גולף 2016

 

עיצוב

 

הדור השביעי של פולקסווגן גולף לא נראה שונה מאוד מהדור השישי והעיצוב נותר מכובד ושמרני. מעצבי הגולף ניסו לשמור על נוסחה מדוייקת שתשמור על קשר ישיר עם השושלת המשפחתית של המותג בכלל ושל הדגם בפרט, על מנת לא לאכזב מיליוני אוהדים בעולם. קווי העיצוב התחדדו, מלפנים נוספה תאורת יום ייעודית ומאחור בולטים זוג פתחי פליטה. למרות צבעו השחור של רכב המבחן מתבלט הגג הפנורמי ומוסיף לא מעט מבחינה עיצובית. רק חישוקי הסגסוגת בקוטר 16 אינץ' והצמיגים בעלי החתך הגבוה פוגעים מעט בתחושה הספורטיבית שהגולף דור שביעי מנסה לשדר. מידותיה של הגולף אינן גדולות, אורכה 4,255 מ"מ, רוחבה 1,790 מ"מ, ובסיס גלגלים נמתח על פני 2,620 מ"מ. התוצאה אינה ייחודית אך הגולף דור שביעי בהחלט נאה, בוגרת, עדכנית וסולידית.

 

תא הנוסעים ואבזור

 

תא הנוסעים חושף שילוב צבעים נאה של שחור ואלומיניום. הישיבה הראשונה במושב הנהג חושפת מושב רך ונעים ותחושה אוורירית מאוד. מרכז הדשבורד מוטה אל עבר הנהג בזווית ולוח השעונים מתיישב בדיוק במרכז ההגה ומאפשר קריאה ברורה של כל הנתונים. איכות תא הנוסעים של פולקסווגן גולף דור שביעי היא מהטובות שיש במכונית משפחתית. אפשר לומר שזהו תא נוסעים משובח ונושק לרמות הפרימיום הבסיסיות. תא הנוסעים גדוש בחומרים רכים ונעימים למגע ומשטחי האלומיניום המוברש התוחמים את מערכת המולטימדיה ומעטרים את הדשבורד ואת לוח המחוונים מרגישים איכותיים מאוד. איכות ההרכבה גם היא מצויינת וברכב המבחן, שגמע 10,000 ק"מ, לא נשמע אפילו קרקוש אחד.

 

פולקסווגן גולף 2016 - תא נוסעים איכותי מאודפולקסווגן גולף 2016 - תא נוסעים איכותי מאוד

 

הנדסת האנוש של הגולף דור שביעי מצויינת. אין שום בעיה למצוא תנוחת נהיגה טובה, וכל המתגים נמצאים בהישג יד. רמת האבזור קומפורטליין מצויידת כאמור ברשימת אבזור עשירה. מערכת המולטימדיה המקורית של פולקסווגן מתפקדת מצויין, מצויידת במסך מגע בגודל 6.5 אינץ' וכוללת חיבורי USB ו- AUX. בנוסף תתפנקו במפתח חכם, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת עם פתחי מיזוג ליושבים מאחור, פקדי שליטה על מערכת השמע ומחשב הדרך בגלגל ההגה, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, בקרת שיוט, מראות צד מתקפלות חשמלית, חלון גג, חיישני גשם, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, כיוון גובה ותמיכת גב תחתון למושבים, ותאורה חיצונית לסביבת הרכב.

 

לאור המחיר, התחום הבטיחותי של הגולף מעט מאכזב. היא מצוידת בשבע כריות אוויר, עיגוני איזופיקס, כלל מערכות הבקרה והבלימה הסטנדרטיות, מערכת התראה מפני עייפות הנהג, וגם ציון מלא של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי, אך לצערנו היא אינה מצויידת באבזור בטיחות אקטיבי מתקדם.

 

פולקסווגן גולף 2016 - מושב אחורי מצוייןפולקסווגן גולף 2016 - מושב אחורי מצויין

 

מאחור שני מבוגרים ישבו בנוחות. גם בנסיעתינו הארוכה צפונה לא נשמעה אף תלונה מיושבי השורה האחורית ואלו נהנו מהנסיעה. גם נוסע מרכזי יכול לשבת בנוחות די טובה בגולף, למרות תעלת ההינע, אך לא לאורך זמן. שני מושבי תינוק יכנסו פה בקלות ומרווחי הראש והרגליים מספקים מאוד. תא המטען מציג נפח של 380 ליטרים, ובתכנון נכון לא התקשה לבלוע את ציוד הטיול של ארבעה מבוגרים. גובה שפת הטענה מצויין ומפתח התא רחב דיו. לשימושים יומיומיים תא המטען יותר ממספק ובמקרה הצורך ניתן להגדיל את נפחו ע"י קיפול גב המושבים בספסל האחורי וקבלת רצפת הטענה כמעט שטוחה.

 

יחידת הנעה

 

בחזית הגולף שוכן מנוע טורבו בנזין TSI בנפח 1,395 סמ"ק בעל הספק של 150 כ"ס המושג בטווח שבין 5,000 ל- 6,000 סל"ד ומומנט מירבי של 25.5 קג"מ המושג בטווח שבין 1,500 ל- 3,500 סל"ד. המנוע מצוייד במערכת ACT המכבה שני צילינדרים בזמן שיוט לטובת תצרוכת הדלק וצמצום פליטת המזהמים. תיבת ההילוכים רובוטית כפולת מצמדים מסוג DSG בת 7 מהירויות. צריכת הדלק הממוצעת עמדה על 14.5 ק"מ לליטר בזמן המבחן.

 

פולקסווגן גולף 2016 - 150 כפולקסווגן גולף 2016 - 150 כ"ס לצד צריכת דלק מצויינת

 

חווית נהיגה

 

ההתנהלות העירונית עם פולקסווגן גולף נינוחה ושקטה. ברגע שמתרגלים לפונקציית ה- Auto Hold היא פועלת מצויין ומקלה מאוד בפקקים וברמזורים. גם מערכת ה- Start/Stop מעודנת ודי חרישית. בכיוון מושב נהג נמוך שדה הראייה נפגם, וביחד עם קורות A עבות מתקבל שדה ראייה מוגבל. סף החלונות אינו גבוה ומספק שדה ראייה טוב לצדדים. מצלמת הנסיעה לאחור פועלת בצורה טובה מאוד גם בשעות החשיכה./p>

 

רכות מפנקת ותחושת ריחוף לא תקבלו מהדור השביעי של פולקסווגן גולף היות וכיול המתלים מעט נוקשה. בכבישים טובים ואפילו מעט משובשים תעביר הגולף אל הישבן תחושה מוצקה וטובה, אך בכבישים בעלי איכות ירודה ניתן להרגיש את ההתעסקות המרובה של המתלים, למרות שתא הנוסעים לא יזדעזע. רמת השקט בתא הנוסעים נשמרת גם במהירויות גבוהות, רעשי הכביש אינם מורגשים כלל ורעשי הרוח ישמעו מדי פעם, בייחוד בנסיעה עם רוחות צולבות.

 

פולקסווגן גולף 2016 - אמת המידה בסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות פולקסווגן גולף 2016 - אמת המידה בסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות

 

כיול המתלים הנוקשה אינו מטיב עם נוחות הנוסעים, אך מטיב עם הנהג המחפש הנאה מנהיגה. בכבישים מפותלים המרכב של הגולף נותר מרוסן ולא מתקבלות זוויות גלגול גבוהות. הגולף מפתחת קצב נסיעה זריז, במיוחד במצב S הדינמי, ושומרת על תחושת ביטחון. הנאת הנהיגה עלולה להיפגם בעקבות ההגה החשמלי שאינו מעביר פידבק מהגלגלים הקדמיים, אך ניתן להגיד כי ההיגוי מדוייק ובטוח. את המיאוץ הקלאסי מעמידה ל- 100 קמ"ש ביצענו ב- 8.0 שניות בזמן המבחן, 2 מאיות השניה פחות מהצהרת היצרן. כדי לוודא שלא טעינו ביצענו את המדידה פעם נוספת.

 

סיכום

 

פולקסווגן גולף דור שביעי היא אינה המשפחתית המרשימה ביותר מבחינה עיצובית, היא אינה הנוחה ביותר, אינה המאובזרת ביותר, ובהחלט אינה הזולה ביותר. אבל בציון המשוקלל, תתקשו למצוא משפחתית פרקטית, מהנה, נאה, חסכונית, ואיכותית כמו הגולף. פולקסווגן גולף דור שביעי עושה את עבודתה נאמנה ועונה בדיוק על הפרמטרים הנדרשים ממכונית משפחתית. הדור השביעי של פולקסווגן גולף מוכיח מדוע הגולף הייתה ונשארה אמת המידה בסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות.

 

פולקסווגן גולף 1.4 TSI  קומפורטליין אוטומט
מנוע טורבו בנזין 1,395 סמ"ק
הספק מרבי 150/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 25.5/1,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים DSG
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,255 מ"מ
רוחב כללי 1,790 מ"מ
גובה כללי 1,437 מ"מ
בסיס גלגלים 2,620 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

380 ליטרים

משקל עצמי 1,313 ק"ג
מהירות מרבית 216 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש 8.2 שניות (יצרן)
קבוצת זיהום 4
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים
מחיר

144,900 ₪ 

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט