סוזוקי סלריו במבחן דרכים

יצאנו לבדוק האם מחליפתה של סוזוקי אלטו, חלוצת המכוניות העירוניות בישראל, יכולה לשחזר את הצלחתה

תגיות | עירוניות, סוזוקי, סלריו

חברת מכשירי תנועה הייתה הראשונה שזיהתה בשנת 2009 את יתרונות המיסוי הירוק והשכילה להביא לישראל את סוזוקי אלטו במחיר שובר שוק שאיפשר לישראלים רבים לקרוע את הניילונים ממכונית חדשה בחצי המחיר. בתחילה שווקה האלטו עם תיבת הילוכים ידנית בלבד וברמת אבזור בסיסית, אך למרבית הלקוחות שבחרו באלטו זה לא הפריע. מאז צמח שוק המכוניות העירוניות שהיום מהווה כ- 12% מסך המסירות בשנת 2015. בנוסף מראים נתוני המסירות שהלקוח הישראלי מעדיף להוסיף אלפי שקלים חדשים ולרכוש רכב חדש שמצוייד בתיבת הילוכים אוטומטית וברמת אבזור עשירה יותר.

 

סוזוקי סלריו החדשהסוזוקי סלריו החדשה

 

סוזוקי סלריו החדשה נכנסת לנעליה של סוזוקי אלטו וסוזוקי ספלאש שייצורה הופסק. את הצלחתה של האלטו היא ככל הנראה לא תצליח לשחזר בגלל מתחרות חזקות, אך היא העירונית הזולה ביותר המוצעת בישראל עם תיבת הילוכים אוטומטית וזה בטח לא יכול להזיק. מחירה הרשמי של סוזוקי סלריו אוטומטית עומד על 66,000 ₪ לפני הנחות ומבצעים וזו הגרסה שהתייצבה למבחן.

 

עיצוב

 

הסלריו החדשה של סוזוקי אינה מנסה להתבלט או להיות מיוחדת. יש זוויות בהם היא מצליחה להעביר קמצוץ של יופי, אך באופן כללי עיצובה פשוט ומשעמם. רוחב של 1,600 מ"מ וגובה של 1,540 מ"מ מקנים לסלריו עיצוב קופסתי ולא מחמיא אך גם מרווח פנימי נדיב ביחס לסגמנט. הפגוש הקדמי כולל זוג פנסי ערפל ופתחי אוורור, ושבכת הקירור עמוסה עיטורי כרום המנסים לחפות על חוסר ההשקעה העיצובי. במבט צד נגלים צמד קימורים בדלתות וחישוקי סגסוגת בקוטר 14 אינץ', ומאחור מתעצמת תחושת חוסר ההשקעה בעיצוב. הפריטים המעוצבים ביותר מאחור הם ידית פתיחת תא המטען והכנף הקטנה. רכב המבחן צוייד בחבילת קרוס-פאק (Cross pack) שמחירה עומד על 4,600 ₪ וזו מוסיפה עיטורי פלסטיק חיצוניים בצבע שחור שמקנים לסלריו מראה מעט יותר קשוח. בתחום העיצוב ניתן לומר כי סוזוקי סלריו אינה מהווה איום למתחרות המובילות והיא חסרת ייחוד.

 

סוזוקי סלריו החדשה - אינה מהווה איום למתחרות המובילותסוזוקי סלריו החדשה - אינה מהווה איום למתחרות המובילות

 

תא נוסעים ואבזור

 

הפשטות העיצובית ממשיכה גם אל תא הנוסעים. בכל מקום פגשנו פלסטיקה פשוטה וקשיחה אך באיכות הרכבה טובה. התחושה מעט אפורה וקודרת ורק מספר עיטורים מצומצם סביב פתחי המיזוג ומערכת השמע מהווים ניגודיות כלשהי בתא הנוסעים.

 

מידותיו של ההגה טובות אך הוא אינו נעים למגע, אינו מתכוונן לעומק וכולל שליטה רק על הדיבורית. במרכז הדשבורד ניצבת מערכת שמע פשוטה וקלה לתפעול הכוללת חיבור USB ודיבורית בלוטות'. מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית מוצעת בתוספת 4,600 ₪. לוח המחוונים גדול וקריא, וכולל מסך דיגיטלי בסיסי שמציג את מד האוץ וההילוך הנוכחי. עוד ברשימת האבזור ניתן למצוא מערכת מיזוג מכנית שפועלת היטב, 4 חלונות חשמל, מראות חשמל, צמד מחזיקי כוסות, מספר תאי אחסון כולל בדלתות, וזהו פחות או יותר.

 

סוזוקי סלריו החדשה - תא נוסעים פשוט אך באיכות הרכבה טובהסוזוקי סלריו החדשה - תא נוסעים פשוט אך באיכות הרכבה טובה

 

היושבים מלפנים ומאחור ייהנו ממרווחי רגליים וראש טובים ביחס לסגמנט אך המושבים די נוקשים וחסרי תמיכה. בסיס הגלגלים של הסלריו גדול יותר משל המתחרות ועומד על 2,425 מ"מ, נתון שבא לידי ביטוי בתא נוסעים מרווח למדי. למרות זאת עדיין מדובר במכונית קטנה וצרה שבה שלושה מבוגרים במושב האחורי ינועו באי נוחות למרות מדרגת תעלת הינע נמוכה. תא המטען הינו מהמרווחים בקטגוריה ומציע 254 ליטרים. את המושב האחורי ניתן לקפל ביחס של 60/40. למרות שבקיפול המושבים לא נוצרת רצפת הטענה שטוחה, מתקבל נפח הטענה של 726 ליטרים. גובה שפת ההטענה של הסלריו נוח אך המפתח מעט צר.

 

יחידת הנעה

 

סוזוקי סלריו בגרסת המבחן מצויידת בתיבת הילוכים אוטומטית. לא אוטומטית פלנטרית כמו שכולם אוהבים אלא תיבה רובוטית בעלת 5 מהירויות ומצמד בודד. התיבה הרובוטית משודכת למנוע בנזין משולש צילינדרים בנפח 1.0 ליטר המפיק 68 כ"ס ומומנט של 9.1 קג"מ ב- 3,500 סל"ד. על פי סוזוקי, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 23.2 ק"מ לליטר, אך המדידות שלנו הציגו בפועל נתון של 16.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ומאומצת, נתון הניתן לשיפור בנהיגה מנהלתית. המיאוץ הקלאסי מ- 0 ל- 100 קמ"ש ארך 14.2 שניות ארוכות.

 

סוזוקי סלריו החדשה - צריכת דלק מצויינתסוזוקי סלריו החדשה - צריכת דלק מצויינת

 

תגובת המצערת חדה ונחושה בהאצה, ולמעט במהירויות גבוהות ובעליות תלולות, שומרת הסלריו על רצועת כוח זמינה ומפתיעה לטובה. התיבה הרובוטית החדשה של הסלריו כוללת שני מאפיינים המייחדים אותה: הילוך חמישי ארוך המאפשר שיוט נעים בסל"ד נמוך יחסית ותורם לצריכת דלק חסכונית, ומצב "זחילה" המאפשר התחלת נסיעה ללא לחיצה על דוושת התאוצה, ממש כמו בתיבה אוטומטית פלנטרית, וכך נמנעות קפיצות מיותרות, ואומנות החניה הופכת לקלה וחלקה.

 

התנהגות, נוחות ובטיחות

 

ההתנהלות בעיר עם סוזוקי סלריו נעימה ונוחה בפן התפעולי. ההגה קל מאוד ורדיוס הסיבוב קטן. תנוחת הישיבה הגבוהה ושדה הראייה הנרחב מקלים על כל תמרון. רעשי המנוע והכביש אינם מטרידים במיוחד בנסיעה עירונית. השילוב בין המנוע לתיבת ההילוכים החדשה מתגלה כמוצלח למדי, אך עדיין מדובר בתיבה רובוטית חד מצמדית שמאופיינת בהעברות הילוכים איטיות ומורגשות לעיתים, בייחוד במעבר מהילוך ראשון לשני.

 

כיול המתלים של סוזוקו סלריו החדשה אינו מבריק. היא מצליחה להתמודד עם שיבושים קלים, אך כבישים באיכות ירודה יכולים להשפיע רבות על תא הנוסעים. תוסיפו על כך בידוד רעשי כביש ורוח לא מרשים ורעשי מנוע צורמים תחת מאמץ, וקיבלתם "חגיגה" של ממש בתא הנוסעים. עם העלייה במהירות משתפרת נוחות הנסיעה, אך רעשי הרוח והכביש בולטים עוד יותר.

 

סוזוקי סלריו החדשה - מכונית מרווחת וחסכונית במחיר נגישסוזוקי סלריו החדשה - מכונית מרווחת וחסכונית במחיר נגיש

 

כיול המתלים, זווית הגלגול, ההגה הקל, והצמיגים הצרים, אינם מבשרים על התנהגות כביש מענגת, אך זהו אינו ייעודה של הסלריו. היא אוחזת היטב בפניות, הבלמים מתפקדים היטב ולמרות מרכז הכובד הגבוה, מצליחה הסלריו להעניק תחושה בוגרת ובטיחותית בזמן הנהיגה. במבחני הריסוק של EURO NCAP קיבלה סוזוקי סלריו רק 3 כוכבי בטיחות וציון לא מרשים של 61% בהגנה על מבוגרים. הדגם הנבחן ע"י NCAP צוייד ב- 4 כריות אוויר ואילו פה בישראל משווקת סוזוקי סלריו עם 6 כריות אוויר, תוספת המסוגלת לעשות הבדל לא קטן בתוצאות מבחן הריסוק הצידי. בנוסף מצויידת סוזוקי סלריו בבקרת יציבות, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מערכת למניעת התדרדרות, ומערכת מובילאיי לסיוע במניעת תאונות דרכים ללא תוספת תשלום.

 

סיכום

 

על פניו נראה כי סוזוקי סלריו החדשה לא תצליח לשחזר את הצלחתה של סוזוקי אלטו. היא אינה מביאה כל חידוש אלא רק מנסה ליישר קו עם המתחרות בסגמנט. על הנייר יש לסוזוקי סלריו את כל הנדרש כדי להיכנס לרשימת המובילות בסגמנט. היא שימושית, מרווחת וחסכונית ממרבית מתחרותיה. בפועל סוזוקי סלריו פשוטה, לא מלהיבה ולוקה בחסר בתחום העיצוב והנוחות. בסעיף התמורה למחיר מקבלת הסלריו ציון גבוה ותתאים במיוחד למי שאינו מחפש להתפנק אלא מחפש מכונית מרווחת, אוטומטית וחסכונית במחיר נגיש.

 

סוזוקי סלריו 1.0 ליטר GLX אוטומט
מנוע 998 סמ"ק
הספק מרבי 67.9/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 9.1/3,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רובוטית חד מצמדית
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 3,600 מ"מ
רוחב כללי 1,600 מ"מ
גובה כללי 1,540 מ"מ
בסיס גלגלים 2,425 מ"מ
מיכל דלק 35 ליטרים
נפח תא מטען

254/726 ליטרים

משקל עצמי 840 ק"ג
מהירות מרבית -
תאוצה 0-100 קמ"ש 14.2 שניות (מבחן)
קבוצת זיהום 3
ציון בטיחות ENCAP 3 כוכבים 
מחיר

65,990 ₪ 
חבילת קרוס-פאק 4,600 ₪  

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק CT6 במבחן דרכים

    קאדילק CT6 במבחן דרכים

    22.06.17 | מבחני רכב

    קאדילק CT6, ספינת הדגל של היצרן האמריקאי, מנסה לספק תשובה הולמת ליצרניות רכבי היוקרה הגרמניות

    בעשור האחרון הפכו מותגים אמריקאים רבים לבלתי רלוונטיים עבור צרכני רכב המחפשים פרקטיות וחסכון בדלק על חשבון גודל, נוחות ומנוע גדול וזללן. על אף שדגמי קאדילק נמכרים באמריקה ובסין כמו לחמניות חמות, במגרש הבינלאומי נחלה החברה הפסדים משמעותיים. בשנה החולפת החליטה הנהלת הקונצרן האמריקאי ג'נרל מוטורס על שי

     
  • מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    14.06.17 | מבחני רכב

    מרצדס C63 AMG קופה החדשה צריכה להיכנס לנעליים הנחשקות של קודמתה. יצאנו לבדוק איך מתנהגת מכונית מסלול חוקית לכביש

    במרצדס ציינו בחודש שעבר יובל לחטיבת AMG. הסדנה הוקמה בסוף שנות ה- 60 של המאה הקודמת על ידי האנס-וורנר אופרכט ואברהרד מייקר, ועסקה בעיקר בהסבת רכבי כביש למכוניות מרוץ. בשנת 1971 זכתה מרצדס SEL300 AMG שטופלה על ידם במקום השני במרוץ 24 השעות בספא שבבלגיה וקנתה להם תהילת עולם. בשנת 1990 נחתם הסכם רשמי ב

     
  • אופל מוקה X במבחן דרכים

    אופל מוקה X במבחן דרכים

    08.06.17 | מבחני רכב

    אופל מוקה עבר מתיחת פנים ומתייצב לקרב חוזר באחת הקטגוריות החמות ביותר בשוק הרכב הישראלי

    אופל מוקה הוא רכב פנאי שטח קומפקטי אשר הוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה בשנת 2012. לישראל הגיע המוקה באיחור אופנתי רק בשנת 2014 עם רמת אבזור גבוהה, אך זכה לתג מחיר גבוה ביחס לחבריו בקטגוריה. בכדי להתמודד עם הגעת מתחרים חדשים ניסו מאז באופל להפחית את המחיר ולהציע רמות אבזור חדשות אך המכירות לא הצליחו להתרו

     
  • קאדילק XT5 במבחן דרכים

    קאדילק XT5 במבחן דרכים

    05.06.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם קאדילק XT5 טוב כמו שהוא נראה והאם יוכל לשאת על גבו את צמיחת המותג בישראל

    אין ספק שקאדילק עברה שינוי מהותי וחיוני בשנים האחרונות. חברת האם ג'נרל מוטורס השקיעה מיליארדים בקאדילק, מינתה מנכ"ל חדש והעבירה את מטה החברה מעיר המכוניות דטרויט שבמדינת מישיגן (אותה ייסד הצרפתי אנטואן דה לה מוט קאדילק) ישירות לכור ההיתוך של הטרנדים העולמיים במנהטן שבמדינת ניו יורק. לאחר גיוס מאסיבי

     
  • סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    29.05.17 | מבחני רכב

    מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר מציגה שדרוג ביחידת ההנעה ומראה מצודד יותר. יצאנו לבדוק איך הוא נוסע

    הדור האחרון של סוזוקי קרוסאובר הוצג בשנת 2013 וזכה לפופולריות רבה בארץ ובעולם. כעת הוא מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים מקיפה. נראה כי בזכות מוניטין אמינות גבוה וקהל לקוחות נאמן, הגיע סוזוקי קרוסאובר עם קלף חזק מהבית ולא נדרש להזיע יתר על המידה בכל הפרמטרים. בזכות אמינותו שקיבלה משנה תוקף ככל שחלפו השנים,

     
  • פולקסווגן טיגואן במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן במבחן דרכים

    24.05.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן התייצב אצלנו למבחן דרכים עם מנוע חזק 2.0 TSI והנעה כפולה. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק את תוספת המחיר

    הדור הראשון של פולקסווגן טיגואן נחת בארץ בסערה עם מסע פרסום פרובוקטיבי שהציג אותו כאח הקטן והחתיך של פולקסווגן טוארג. הביקוש בישראל ומסביב לגלובס היה גדול ונפתחו רשימות המתנה ארוכות. בחלוף הזמן הועם זוהרו של הטיגואן עם הגעת מתחרים חדשים במחירים אטרקטיביים. פולקסווגן טיגואן יתרונות א

     
  • סקודה אוקטביה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה אוקטביה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.05.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים של המשפחתית האירופאית הפופולרית תספיק לה כדי להתמודד עם מובילות הקטגוריה

    הדור השלישי של סקודה אוקטביה נחשף והושק בישראל בשנת 2013 והציג שינויים קטנים בעיצוב החיצוני בהשוואה לדור השני והמוצלח. 4 שנים נדרשו לסקודה להציג מתיחת פנים מזערית לדור השלישי בניסיון ליישר קו עם הדגמים החדשים בקבוצת המשפחתיות. עיקר השינויים הם מנוע 1.0 ליטר חדש, מערכות בטיחות מתקדמות, ושיפור איכות ה

     
  • אאודי Q2 במבחן דרכים

    אאודי Q2 במבחן דרכים

    18.05.17 | מבחני רכב

    אאודי Q2 מנסה להגדיר קטגוריה חדשה ולפתות את לקוחות רכבי הפרימיום הקומפקטיים עם ניחוח פנאי שטח

    עושה רושם שאחד התחביבים של אאודי הוא איתור קטגוריות ונישות חדשות. אאודי הייתה מחלוצי סגמנט היוקרה הקומפקטי עם אאודי A3, והיום היא יצרנית הפרימיום היחידה שמשווקת סופר מיני יוקרתית - אאודי A1. עתה הושק בישראל בן חדש למשפחת הדגמים הענפה בקטגוריה חדשה וקוראים לו אאודי Q2. אאודי Q2 1.4 TFSI

     
  • מבחן דרכים: אאודי A5 קופה

    מבחן דרכים: אאודי A5 קופה

    10.05.17 | מבחני רכב

    אודי A5 החדשה מדגימה לנו איך בונים מכונית קופה אלגנטית ומהירה לכיסוי מרחקים

    אלגנטיות היא מושג חמקמק, קשה להגדיר אותה במילים ולייחס לה תכונות אופי. מה מביא אנשים לתפוס מוצר כאלגנטי? ובכן, אנחנו חושבים שבאאודי הצליחו לעלות על נוסחה מדויקת ולפיה הם תכננו באופן מדויק את אאודי A5 החדשה. אאודי A5 קופה יתרונות עיצוב, איכות, נוחות נסיעה חסרונות לא מרגשת, העדר

     
  • וידאו: טויוטה CHR הייבריד במבחן דרכים

    וידאו: טויוטה CHR הייבריד במבחן דרכים

    30.04.17 | מבחני רכב

    טויוטה CHR עורר את סקרנותם של נהגי ישראל ושיווקו החל בקול תרועה רמה. יצאנו לנסיעת התרשמות בכדי לגלות איך הוא על הכביש

    תחשבו על טויוטה ותסתכלו על ה- CHR. לא נראה שייך? מסתבר שלא רק לכם. טויוטה CHR הוא אחד הרכבים המעוצבים והנועזים ביותר שהציגה טויוטה אי פעם. היו מי שהוא העלה בזיכרונם את ניסאן ג'וק הוותיק אך לטעמנו טויוטה CHR נושא בשורה עיצובית של קרוסאובר קופה ייחודי. סרטון טויוטה CHR במבחן דרכים

     
  • וידאו: סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    וידאו: סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    25.04.17 | מבחני רכב

    סיאט אטקה התייצב למבחן הדרכים שלנו בגרסת סטייל הבסיסית. האם הוא מציע תמורה טובה במחיר 139,900 ₪?

    סיאט אטקה הוא הקרוסאובר הראשון של היצרנית הספרדית. ההשקה לוותה בקול רעש גדול וציפיות רבות נרקמו לראשו. בעולם ובישראל נתפס סיאט כמותג צעיר בעל אופי ספורטיבי עם האיכויות המפורסמות של קונצרן פולקסווגן. סיאט אטקה מתחרה בפלח השוק הצומח ביותר מול דגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ופיג'ו 3008. יצאנו לב

     
  • וידאו: ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    וידאו: ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    13.04.17 | מבחני רכב

    ניסאן אקס טרייל הוא קרוסאובר מעוצב וחסכוני המציע 7 מושבים. האם הוא ראוי גם להוות תחליף למיניוואן?

    משפחות מרובות ילדים או אלה הזקוקים למקומות נוספים ברכב המשפחתי, לא עומדים בפני היצע גדול במיוחד. ישנם מיניוואנים קומפקטיים המציעים זוג מושבים נוספים עם תא מטען מזערי, ומיניוואנים בגודל מלא המסוגלים לשנע בנוחות מרבית שבעה מבוגרים על מטענם. עם השתלטות רכבי הכביש-שטח על השוק, מציעות היצרניות גם ג'יפוני

     
  • וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    06.04.17 | מבחני רכב

    יונדאי i10 היא מכונית מיני נוחה ומרווחת, הנראית צעירה אך מרגישה בוגרת

    יונדאי i10 היא מכונית מיני שזוכה להצלחה בשוק הישראלי השמרני, ונוגסת בנתח שמן מהסגמנט הנשלט על ידי אחותה הפופולרית קיה פיקנטו. הרעיון במכונית מיני חדשה במחיר נגיש תפס תאוצה רבה והישראלים הצביעו ברגליים ואפילו העירו את הרגל השמאלית לתפעול גרסאות ידניות מוזלות. הדור הנוכחי והשני במספר הוצג בשנת 2013 וב

     
  • וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    30.03.17 | מבחני רכב

    עיצוב שלא מותיר מקום לדמיון, ביצועים מרשימים ונוכחות בולטת. שברולט קמארו במבחן דרכים רועש

    שברולט קמארו צברה אוהדים מסביב לגלובוס, וככל שהיא ותיקה יותר, היא תגרום ליותר מבטי ערגה ואנחות הנאה. אם אמרת שברולט קמארו, אמרת אגדה. שורשיה נטועים אי שם באמריקה של שנות ה- 60, עת פריחתן של מכוניות הפוני. שיקול עלויות הדלק היה משני, והתחרות התמקדה בגודל, בצליל ובעיצוב. הדור השישי שהושק בשנת 2015 טומ

     
  • וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.03.17 | מבחני רכב

    שברולט טראקס המעודכן חוזר לסיבוב נוסף מול שלל הג'יפונים הקומפקטיים הצעירים

    שברולט הייתה בין הראשונות לזהות את הפוטנציאל בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים והציגה ב- 2012 את הטראקס. למרות העיצוב הקשוח, בישראל התקשה הטראקס להתחרות במייסד הקטגוריה ניסאן ג'וק האופנתי, גם בעקבות תמחור גבוה בתחילת דרכו. סרטון מבחן דרכים שברולט טראקס שברולט טראקס LT יתרונות

     
  • וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    19.03.17 | מבחני רכב

    קיה פיקנטו החדשה מציגה מתכון משופר למכונית המיני המבוקשת ביותר בישראל

    קיה פיקנטו היוצאת כבר בת שש ועדיין מצליחה להתגבר על מתחרות חדשות בשוק ולשמור על מעמדה המכובד בצמרת סגמנט המיני בישראל, כחדשה וכמשומשת. הדור החדש והשלישי במספר של קיה פיקנטו, שהחל עתה את דרכו בישראל, לא מציג רבולוציה ביחס לדור הקודם אלא אבולוציה טבעית. קיה בחרה בגישה שאין צורך לתקן מה שעובד, אלא רק ל

     
  • וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    16.03.17 | מבחני רכב

    רנו טווינגו היא מכונית מיני צעירה שמצליחה להפתיע ברוחה ובהתנהגותה

    רנו ישראל השיקה לאחרונה את מכונית המיני החיננית רנו טווינגו שהוצגה לראשונה בתחילת שנות ה- 90. הדור הנוכחי והשלישי במספר שהוצג בשנת 2014 מציג מכונית מיני מעוצבת שכיף להסתכל עליה. מנוע אחורי מוגדש טורבו והנעה אחורית נראים כמו מתכון בדוק להנאה מנהיגה. האם היא אכן עומדת בציפיות? יצאנו למבחן דרכים ארוך ע

     
  • וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    06.03.17 | מבחני רכב

    שברולט קרוז החדשה מבטיחה להיות מהטובות במכוניות המשפחתיות, יצאנו לבדוק האם היא גם מקיימת

    שברולט קרוז, המשפחתית הגלובלית של היצרנית האמריקאית, הוצגה לראשונה בשנת 2008 לאחר פיתוח משותף של חטיבות שברולט מכל קצוות הגלובוס. מאז הפכה שברולט קרוז לדגם הנמכר ביותר של היצרנית ולאחד הדגמים הנמכרים ביותר בעולם. בישראל הדברים התנהלו אחרת. שברולט קרוז הגיעה עם שילוב מנוע- גיר לא מוצלח שסבל ממחלות יל

     
  • וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    16.02.17 | מבחני רכב

    פיג'ו 3008 החדש הינו קרוסאובר מעוצב וייחודי עם תא נוסעים מקורי והתנהגות כביש מהנה

    פיג'ו ידועה כיצרנית המקפידה על עיצוב מכוניות מרשימות, אך הדור הקודם של פיג'ו 3008 לא עמד בציפיות והתוצאה הייתה רכב פנאי-שטח מבולבל שלא זכה להצלחה מסחרית. הדור החדש שהושק לאחרונה בישראל, מתבסס על פלטפורמה מודולרית חדשה עם עיצוב מיוחד, ומבשר על עידן חדש לחלוטין. הזמנו את גרסת הבסיס עם מנוע דיזל ברמת א

     
  • וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    09.02.17 | מבחני רכב

    על התפר שבין קטגוריית המיני לסופר מיני, נמצאת מיצובישי ספייס סטאר. יצאנו לבדוק מה השתנה במתיחת הפנים שעברה

    מיצובישי ספייס סטאר הגיעה ארצה לראשונה בשנת 2013 ולמרות עיצוב חיצוני אנמי ותא נוסעים פשוט, הצליחה לנגוס בפלח שוק מכובד בקטגוריית המכוניות הקטנות. כעת, לאחר תקופה בה הופסק שיווקה בהמתנה לדגם המעודכן, הגיעה מיצובישי ספייס סטאר לישראל לאחר מתיחת פנים ומקצה שיפורים. למבחן הדרכים שלנו התייצבה גרסת הפרימי