יונדאי אלנטרה 2016 במבחן דרכים

יונדאי מחזירה לנוף המקומי מכונית משפחתית חדשה עם שם ישן. יצאנו לבחון את יונדאי אלנטרה החדשה

תגיות | משפחתיות, יונדאי, אלנטרה

מכונית הסדאן המשפחתית של יונדאי משווקת ברחבי העולם כיונדאי אלנטרה עוד מהמאה הקודמת ועם השנים בנתה לעצמה מוניטין של יעילות ואמינות. הדור הקודם, שכונה בישראל יונדאי i35, הוסיף למתכון המוצלח עיצוב פורץ דרך ויחידת הנעה שנחשבה מודרנית בזמנה. למרות ששוק המשפחתיות מאבד אט אט מנפחו לטובת רכבי הפנאי שטח, ביונדאי לא נוטשים את הסגמנט שעדיין נחשב לגדול ביותר, ומחזקים את היצע הדגמים עם יונדאי אלנטרה החדשה שמיועדת הן לציי הרכב והן ללקוחות פרטיים.

 

יונדאי אלנטרה החדשהיונדאי אלנטרה החדשה

 

עיצוב

 

לעומת יונדאי i35 המוחלפת, ניתן לומר שיונדאי הלכה חצי צעד אחורה עם עיצוב האלנטרה החדשה. עיצובה נקי ואלגנטי, מזוויות מסוימות מעט אגרסיבי, אך באופן כללי משדרת יונדאי אלנטרה החדשה תחושה סולידית ובוגרת. מלפנים מצויידת המכונית בשבכת קירור חדשה וגדולה ויחידות תאורה עם תאורת יום LED מעוצבת. הפגוש הקדמי המפוסל כולל פנסי ערפל עגולים המאוכלסים בכונסי אוויר נאים בצורת L. מבט מהצד חושף עיצוב דמוי קופה וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 17 אינץ'. מאחור העיצוב דומה ליונדאי i35 עם יחידות תאורה מלוכסנות ושפת תא מטען בולטת שתורמים רבות למראה הדינמי. התוצאה אינה מהפכנית אך בהחלט נאה ונעימה לעין.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - אינה מהפכנית, אך בהחלט נאהיונדאי אלנטרה החדשה - אינה מהפכנית, אך בהחלט נאה

 

תא הנוסעים

 

יונדאי אלנטרה החדשה משווקת בישראל בשתי רמות אבזור: אינספייר הבסיסית המיועדת בעיקר לציי רכב ומחירה עומד על 131,700 ₪, וסופרים הבכירה המיועדת ללקוח הפרטי ומחירה עומד על 133,500 ₪. תא הנוסעים של יונדאי אלנטרה בגרסת סופרים שהתייצבה למבחן משדר אווריריות ופרקטיות. חומרי הדיפון ואיכות ההרכבה טובים מאוד, ושילוב הצבעים שחור ובז' בתא הנוסעים יוצר חלל נעים למראה.

 

עיצובו של הדשבורד פונקציונלי והנדסת האנוש טובה וצפוייה. לוח המחוונים נקי וקריא, והשליטה במערכות המיזוג והמולטימדיה פשוטה וכמעט אינה דורשת הסתגלות או הכנה מראש. ההגה מחופה עור נעים לאחיזה ועליו פקדי שליטה על מערכת השמע, מחשב הדרך ובקרת השיוט. מערכת השמע מפיקה צליל איכותי למדי וההגה שמתכוון לעומק ולגובה מקל מאוד על מציאת תנוחת נהיגה טובה.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - משדרת אווריריות ופרקטיותיונדאי אלנטרה החדשה - משדרת אווריריות ופרקטיות

 

המושבים הקדמיים נוחים ותומכים, וגם לאחר נסיעה ארוכה ממרכז הארץ צפונה, יצאנו מהרכב ללא תלונות או כאבים. אמנם ברך ימין של הנהג התמקמה קרוב מדי לדשבורד אך מלבד זאת המרווח מלפנים מצויין. בזכות בסיס גלגלים של 2,700 מ"מ, גם מרווח הרגליים מאחור נדיב, אם כי מרווח הראש מעט לוקה בחסר, במיוחד לנוסעים גבוהים. מאחור הרצפה שטוחה לחלוטין ושלושה נוסעים מבוגרים נהנו מפתחי מיזוג אוויר והגיעו לכנרת ללא תלונות על אי-נוחות או צפיפות. תלונותם היחידה הייתה על תחושת ישיבה נמוכה מאוד וסף חלונות גבוה.

 

תא המטען בנפח 458 ליטרים הכיל את הציוד של כל חמשת הנוסעים, אם כי מפתחו מעט גבוה וצר, ומקשה על סידור הציוד בתא המטען. במשיכת ידית ניתן לקפל את המושבים האחוריים ביחס של 60/40 ולהגדיל את נפחו.

 

אבזור

 

יונדאי אלנטרה ברמת אבזור סופרים מציעה רשימת אבזור מכובדת שתענה על כל צורך בסיסי. בסעיף הבטיחות מצויידת האלנטרה החדשה ב- 7 כריות אוויר, עיגוני איזופיקס וכל בקרות הבלימה והאחיזה הסטנדרטיות. היבואנית בחרה שלא לשווק את האלנטרה החדשה עם אבזור בטיחות אקטיבי מתקדם ובמקום זאת תקבלו מערכת מובילאיי לסיוע במניעת תאונות דרכים המתריעה על סטיה מנתיב הנסיעה, קרבה למכונית מלפנים, זיהוי הולכי רגל, וזיהוי תמרורי תנועה.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - מושב אחורי רחב ונוח במיוחדיונדאי אלנטרה החדשה - מושב אחורי רחב ונוח במיוחד

 

בסעיף אבזור הנוחות דווקא לא חסכו וציידו את האלנטרה החדשה בכל טוב. רשימת האבזור בגרסת סופרים כוללת בין היתר מערכת מולטימידה CONNECTED מבוססת אנדרואיד, תוכנת ניווט Waze, חיבורי USB ו- AUX, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני תאורה וגשם, חלון גג חשמלי, התנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, מראות מתקפלות חשמלית, וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 17 אינץ'.

 

יחידת הנעה וחווית נסיעה

 

יונדאי אלנטרה החדשה מצויידת במערכת הנעה מסורתית שהוכיחה את אמינותה. בדגם המשווק בישראל לא תמצאו מנוע טורבו קטן ותיבת הילוכים חכמה אלא מנוע בנזין MPI המפיק 127 כ"ס ב- 6,300 סל"ד ומומנט של 15.8 קג"מ ב- 4,850 סל"ד. מהנתונים ניתן להבין שעל מנת לחלץ את כל כוחו של המנוע יש לטפס במעלה הסל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 מהירויות.

 

המנוע מציג נתוני זיהום אוויר טובים שהקלו על המיסוי של הדגם החדש, אך מספק צריכת דלק לא מזהירה אשר עמדה במבחן שלנו על 11.1 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, רחוק מאוד מנתוני היצרן שנעשו מן הסתם בבדיקת מעבדה סטרילית. מיאוץ מעמידה למאה קמ"ש ארך במסגרת המבחן שלנו 12.0 שניות.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - מנוע ותיבת הילוכים מסורתייםיונדאי אלנטרה החדשה - מנוע ותיבת הילוכים מסורתיים

 

במסגרת ההשקה של יונדאי אלנטרה החדשה, דיווחה היצרנית כי הושם דגש על שיפור בידוד הרעשים ורמת העידון בתא הנוסעים, והתוצאה בהחלט מורגשת. בעמידה מרגישה האלנטרה חרישית למדי ומעט מאוד רעשים חודרים לתא הנוסעים. גם במהלך נסיעה, רעשי כביש ורוח כמעט ואינם מורגשים, רק רעשי המנוע חודרים לתא הנוסעים בסל"ד גבוה.

 

בתנועה עירונית פועלים המנוע ותיבת ההילוכים בסינרגיה. המנוע זריז ותגובת הדוושה מיידית כך שהאלנטרה החדשה מזנקת בנחישות ולא מתמהמהת. תיבת ההילוכים פועלת בנעימות, יחסי ההעברה טובים, וכיאה לתיבות אוטומטיות פלנטריות, ההעברות חלקות ללא קפיצות או חבטות.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - חלשה מעט תחת עומסיונדאי אלנטרה החדשה - חלשה מעט תחת עומס

 

ההגה קל ומעורפל בתחושתו, עובדה התורמת לקלות התמרון אך גורעת מהנאת הנהיגה והחדות. שדה הראייה טוב לכל הכיוונים ומצלמת הנסיעה לאחור עושה עבודתה נאמנה כך שאין כל בעיה להתנהל עם יונדאי אלנטרה החדשה בסביבה האורבנית. בדרכים בין-עירוניות משייטת יונדאי אלנטרה החדשה בנעימות במהירות חוקית בכ- 2,200 סל"ד. הפעלת בקרת השיוט בכביש 6 וההתרווחות במושב גרמה לנו לתהות האם ישנם שורשים אמריקאים באלנטרה הזאת, שכן היא הפגינה יכולת שיוט מצויינת.

 

הבעיה מתחילה בעליות תלולות, בעקיפות, וכאשר הרכב עמוס בנוסעים וציוד. אז מתקשה המנוע לספק מומנט זמין שכן זמינות הכוח מגיעה בסל"ד גבוה ונדרשת לחיצה בריאה על דוושת התאוצה הגוררת עימה הורדת שני הילוכים לפחות. עקיפות היינו ממליצים לתכנן מראש ביתר זהירות. מצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה משפר מעט את תגובת ההגה והדוושות אך לא מעבר לכך.

 

נוחות והתנהגות

 

כיול המתלים ביונדאי אלנטרה החדשה מכוון לנוחות ולכן המתלים רכים. ספיגת השיבושים טובה ומרבית תלאות הדרך ישארו מחוץ לתא הנוסעים כל עוד מדובר במהירויות נמוכות. בכבישים משובשים מאוד במהירויות גבוהות, מתקשה מערך המתלים של האלנטרה לעמוד בקצב ונוצרת תחושה של עומס ונדנוד. למזלנו לא נתקלנו בקטעים משובשים ארוכים מדי בכבישים המהירים בהם נסענו.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - בין המשפחתיות המובילותיונדאי אלנטרה החדשה - בין המשפחתיות המובילות

 

יונדאי אלנטרה החדשה מצליחה להשרות בטחון כמעט בכל מצב. רמת האחיזה גבוהה ועוצמת הבלימה הייתה טובה לכל אורך המבחן. למרות המתלים הרכים ומרכב שאינו מרוסן מספיק, האלנטרה לא רוכנת בפניות חדות באופן קיצוני ומעבירה תחושה בוגרת ובטיחותית.

 

סיכום

 

יונדאי אלנטרה החדשה אינה משפחתית מושלמת. ניתן למצוא בה יתרונות וחסרונות כמו בשאר הדגמים בסגמנט, אך בשורה התחתונה, כחבילה כוללת, מצליחה יונדאי אלנטרה לספק את כל מה שחשוב לנהג הישראלי ומשפחתו. היא נוחה, שימושית ומאובזרת, ולמעט צריכת הדלק, היא טובה מאוד בכל הפרמטרים. מי שמחפש מכונית בתצורת 3 קופסאות ימצא כי יונדאי אלנטרה החדשה מהווה אופציה מצויינת, ומבחינתנו היא בהחלט ממוקמת בין המשפחתיות המובילות בסגמנט.

 

יונדאי אלנטרה 1.6 סופרים אוטומט
מנוע 1,591 סמ"ק
הספק מרבי 127/6,300 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 15.8/4,850 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 6 מהירויות
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,570 מ"מ
רוחב כללי 1,800 מ"מ
גובה כללי 1,450 מ"מ
בסיס גלגלים 2,700 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

458 ליטרים

משקל עצמי 1,250 ק"ג
מהירות מרבית 195
תאוצה 0-100 קמ"ש 11.6 שניות (יצרן)
קבוצת זיהום 6
ציון בטיחות ENCAP  
מחיר

133,500 ₪  

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    29.12.16 | מבחני רכב

    קיה נירו הוא קרוסאובר היברידי המשלב מגוון יתרונות בחבילה מגובשת ואטרקטיבית

    קיה נירו מוגדר כקרוסאובר אך מראהו מזכיר מרכב סטיישן מוגבה. הוא מתפרש לאורך 4,355 מ"מ לעומת אחיו קיה ספורטאז' הנמתח לאורך 4,480 מ"מ. עם זאת, בסיס הגלגלים של הנירו ארוך ב- 30 מ"מ לעומת הספורטאז', מה שמקנה מרווח ברכיים עדיף ליושבים מאחור. קיה נירו משתייך אמנם לסגמנט הקרוסאוברים הלוהט אך קורץ גם ללקוחות

     
  • וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    01.12.16 | מבחני רכב

    על הנייר, אופל קורסה OPC החדשה מצליחה להרשים, אבל אותנו מעניין איך היא על הכביש

    סרטון מבחן דרכים אופל קורסה OPC אופל קורסה OPC יתרונות התנהגות כביש, אבזור, תא הנוסעים חסרונות מחיר, היגוי, נוחות נסיעה אופל קורסה OPC, הגרסה המהירה של הסופר מיני הגרמנית, קוראת תיגר על פולקסווגן פולו GTI, סיאט איביזה קופרה ופיג

     
  • וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    24.11.16 | מבחני רכב

    מרצדס E קלאס לוקחת אותנו אל העתיד בו לא נצטרך לנהוג במכונית והנסיעה תהפוך לאוטונומית

    סרטון מבחן דרכים מרצדס E קלאס יצרנית הפרימיום הגרמנית מציבה סטנדרטים מאוד גבוהים כהרגלה ואלו באים לידי ביטוי בדור החדש של מרצדס E קלאס, המוצבת בין מרצדס C קלאס המשפחתית לספינת הדגל מרצדס S קלאס. מרצדס E קלאס החדשה היא המכונית הטכנולוגית ביותר של היצרנית. כל החידושים אשר פותחו במהלך השנים הא

     
  • וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    13.11.16 | מבחני רכב

    אאודי A4 מתייצבת למבחן דרכים תובעני עם עיצוב מרשים, טכנולוגיות מתקדמות, וניחוח פרימיום מעודן

    אחרי 22 שנים שהיא משקיעה בעצמה ומראה לכולם כמה היא שווה, זוכה אאודי A4 בדורה החמישי לתדמית בוגרת ואצילית. מה שזיכה את הדורות הקודמים בתשואות כבר הפך למובן מאליו וכעת היא צריכה להוכיח שהיא מסוגלת ליותר מבלי לצעוק. יריבותיה לסגמנט לא מאפשרות לה לעצום עין והקרב על תואר מלכת הקטגוריה הפך לשיחת היום. ידי

     
  • וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    20.10.16 | מבחני רכב

    הונדה סיוויק טייפ אר מגיעה אלינו לאחר המתנה ארוכה. האם היא תעמוד בציפיות הגבוהות?

    לאחר חמש שנות המתנה יודעת הונדה שאסור לה לאכזב עם הסיוויק טייפ אר החדשה. היא בנתה מנוע טורבו חדש, טיפלה באווירודימניות וכיילה את השלדה ושאר המכלולים על מנת לחזור לסגמנט הספורט עם ראש מורם. התוצאות לא איחרו להגיע. עם השקתה שברה הונדה סיוויק טייפ אר החדשה זמני הקפה חדשות לבקרים. ההישג החשוב ביותר נרשם

     
  • וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    28.09.16 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו החדשה משנה גישה. האם היא משנה גם את כללי המשחק בשוק המשפחתיות הגדולות?

    כאשר אתם שומעים את השם שברולט, לחלקכם עולות מחשבות על מכוניות אמריקאיות ספינתיות עם מנועים גדולים ולחלקכם עולות מחשבות על מכוניות קוריאניות זולות עם סמל אמריקאי. במקרה של שברולט מאליבו החדשה, הסיפור הוא אחר לגמרי. היא כבר לא כל כך אמריקאית אבל היא בכלל לא קוריאנית. שברולט מאליבו בדור העשירי הופכת למ

     
  • וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.09.16 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 הינו קרוסאובר מעוצב ושימושי. האם יש לו את כל הדרוש כדי להתחרות בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים? יצאנו לבדוק

    עולם הרכב עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות עם ביקוש הולך וגובר למכוניות מעוצבות עם נוכחות ושימושיות טובה, במחיר נגיש. היצרניות מצאו לכך פתרון העונה לשם קרוסאובר עירוני או ג'יפון כפי שנהוג לכנותו בישראל. בדרך כלל מדובר ברכב על בסיס מכונית סופר מיני שזכה למרווח גחון מוגדל וכמה תוספות קוסמטיות למראה המ

     
  • סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    01.09.16 | מבחני רכב

    סובארו לבורג היא משפחתית סטיישן שונה בנוף הישראלי. יצאנו לבדוק את הצהרתה על ספורטיביות ושימושיות

    סובארו לבורג החדשה הוצגה בעולם כבר בשנת 2013 אך היצרן היפני הקטן לא מיהר לייצא אותה אל מחוץ לגבולות היבשת. השם לבורג (Levorg) אם תהיתם הוא הכלאה בין שלוש מילים: לגאסי, רבולושיין, וטורינג (Legacy, revolution, touring). סובארו לבורג מצויידת במנוע טורבו בנזין חדש, מערכת הנעה כפולה, ובעיצוב שצפוי ל

     
  • יונדאי סונטה הייבריד 2016 במבחן דרכים

    יונדאי סונטה הייבריד 2016 במבחן דרכים

    25.08.16 | מבחני רכב

    יונדאי סונטה החדשה עושה עלייה מחודשת לישראל כשהיא חמושה בטכנולוגיה היברידית ובגנים אמריקאים

    כשנתיים לאחר הפסקת שיווקה של יונדאי i40, שלא זכתה להצלחה גדולה בישראל וממנה נמכרו כ- 800 יחידות בסך הכל, מגיעה יונדאי סונטה החדשה לכפר על חוסר ההצלחה של האחות האירופאית כשהיא חמושה בעיצוב מרענן ובמערכת הנעה היברידית. יונדאי סונטה החדשה מיוצרת בקוריאה אך מיועדת לשוק האמריקאי בעיקר והדבר בא לידי ביטוי

     
  • טויוטה קורולה 2016 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    טויוטה קורולה 2016 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    18.08.16 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה עברה מתיחת פנים של אמצע החיים וקיבלה עיצוב ואבזור מעודכנים וכן מערכות בטיחות מתקדמות. יצאנו לבדוק איך המשפחתית הנמכרת בישראל מתכוונת לשמור על מעמדה

    טויוטה קורולה הינה המכונית הנמכרת ביותר בעולם בכל הזמנים, אפילו יותר מהחיפושית והגולף של פולקסווגן. גם בישראל שמרה קורולה על מעמדה וכיכבה בראש טבלת המסירות מספר פעמים לא מבוטל. טויוטה קורולה משווקת בכל העולם ומיוצרת במספר רב של מדינות, והצליחה ביובל האחרון לבסס את מעמדה כמשפחתית אמינה ופרקטית. הדור

     
  • רנו קדג'אר 1.5 דיזל במבחן דרכים

    רנו קדג'אר 1.5 דיזל במבחן דרכים

    04.08.16 | מבחני רכב

    רנו מרחיבה את היצע דגמי רכבי הפנאי ונכנסת לפלח הג'פונים עם רנו קדג'אר החדש בגרסאות דיזל ובנזין. הוצאנו את גרסת הדיזל למבחן דרכים על מנת לבדוק האם הקדג'אר יהווה מתחרה חזק בסגמנט הלוהט

    זה כבר לא סוד שסגמנט דגמי הפנאי שטח הוא כמעט הסגמנט המרכזי היום במרבית שווקי הרכב בעולם. כמעט כל יצרן רכב היום מציע דגם פנאי שטח אחד לפחות. גם קונצרן רנו ניסאן מציע יותר מדגם פנאי שטח אחד - החל מניסאן ג'וק וניסאן קשקאי, ועד לדגמי הפנאי שטח המפוארים של אינפיניטי. רנו הציעה עד היום רק את רנו קפצ'ור הק

     
  • יונדאי i20 קרוס במבחן דרכים

    יונדאי i20 קרוס במבחן דרכים

    28.07.16 | מבחני רכב

    יונדאי i20 קרוס הוא למעשה יונדאי i20 עם מדי עבודה ונעליים גבוהות. האם זה יספיק לו כדי להוות תחרות אמיתית בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים?

    עד להגעת יונדאי i20 קרוס לישראל, לא היה לכלמוביל היבואנית מענה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים הרותח. אמנם יש לה את יונדאי טוסון החדש שמצליח מאוד בישראל ובעולם, אך הוא גדול ויקר יחסית מדגמים בסגמנט נמוך יותר כגון ניסאן ג'וק, שברולט טראקס ופיג'ו 2008. בארסנל הדגמים של יונדאי דווקא קיים דגם פנאי שטח קומפ

     
  • סוזוקי בלנו 2016 במבחן דרכים

    סוזוקי בלנו 2016 במבחן דרכים

    21.07.16 | מבחני רכב

    סוזוקי מחזירה לנוף המקומי שם ישן בחליפה חדשה. הפעם כמכונית סופר מיני מרווחת ומאובזרת

    סוזוקי בלנו 2016 מחזירה לחיים שם נוסטלגי ומוכר, אך הבלנו החדשה שונה לחלוטין מאותה בלנו שהצליחה מאוד בישראל בשנות ה- 90. בניגוד לסוזוקי בלנו המקורית שהשתייכה לקטגוריית המשפחתיות ושווקה בעיקר בגרסת סדאן, הבלנו החדשה הינה סופר מיני מרווחת במרכב האצ'בק 5 דלתות. בישראל משווקת סוזוקי בלנו בגרסת GLS הבסיסי

     
  • טויוטה פריוס 2016 החדשה במבחן דרכים

    טויוטה פריוס 2016 החדשה במבחן דרכים

    19.07.16 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של טויוטה פריוס מבוסס על פלטפורמה חדשה, מצוייד ביחידת הנעה היברידית עדכנית, ומציג עיצוב יוצא דופן

    בשלהי שנות ה- 90 עמלו מהנדסי טויוטה על רעיון חדש-ישן: שילוב בין מערכת הנעה מסורתית לוגמת בנזין למערכת הנעה חשמלית. בשנת 1997 חשפה הענקית היפנית את הדור הראשון של הפריוס שהתהדר בחדשנות פורצת דרך הבאה לידי ביטוי ביחידת הנעה היברידית ובעיצוב אווירודינמי מיוחד. במשך השנים הבינו בטויוטה שההימור השתלם והפ

     
  • אופל אסטרה החדשה במבחן דרכים

    אופל אסטרה החדשה במבחן דרכים

    12.07.16 | מבחני רכב

    יצאתי לפגישה עם אירופאית נאה, בייישנית ומנומסת עם שמלה אדומה והמון תכונות טובות. האם צפוי לנו עתיד משותף וזוגיות מוצלחת?

    שמעתי עליה המון דברים טובים מחברים. כשהסכימה להיפגש קבענו דייט לשעת אחר צהריים לא מחייבת. אני לבשתי קז'ואל והגעתי באיחור קל, היא הגיעה בשמלה אדומה מושקעת וחיכתה לי מעט. אופל אסטרה החדשה היא לא רק מכונית יפה, היא מכונית בטיחותית ומושקעת וכבר הספיקה לקטוף את תואר מכונית השנה לשנת 2016. אם לא די בכך, א

     
  • פורד אקספלורר במבחן דרכים

    פורד אקספלורר במבחן דרכים

    07.07.16 | מבחני רכב

    פורד אקספלורר עבר עדכון לקראת סוף חיי הדגם והגיע לישראל חמוש בעיצוב מעודכן ורשימת אבזור ארוכה. יצאנו לבדוק מה התחדש

    הדור האחרון של פורד אקספלורר הושק בשנת 2011. הוא נטש את שלדת הסולם ויכולות השטח לטובת נוחות ופינוקים. כעת לקראת סוף חיי הדגם עבר פורד אקספלורר עדכון מקיף שכולל שינוי עיצובי ושידרוגים ברשימת האבזור. פורד אקספלורר החדש הוא עוף מעט מוזר בישראל, הוא גדול מאוד ורחב, יכול לשנע בנוחות 7 נוסעים, והוא ספק מי

     
  • פיג'ו 508 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פיג'ו 508 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    30.06.16 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של פיג'ו עברה מתיחת פנים שנועדה להשאיר אותה רלוונטית גם היום. יצאנו לבדוק האם זה מספיק כדי להוות תחרות לדגמים המובילים בסגמנט

    פיג'ו 508 הוצגה בשנת 2011 כמחליפתה של פיג'ו 407 ושל מכונית הסלון פיג'ו 607. כיום, ארבע שנים מאוחר יותר, משווקת פיג'ו 508 לאחר שעברה מתיחת פנים במסגרתה קיבלה עיצוב מעודכן, יחידת הנעה משופרת ורשימת אבזור משודרגת. פיג'ו 508 מתמודדת בסגמנט המשפחתיות הגדולות מול מתחרות חזקות כגון פולקסווגן פאסאט, סקודה ס

     
  • סיאט איביזה קופרה 2016 במבחן דרכים - כוח להמון

    סיאט איביזה קופרה 2016 במבחן דרכים - כוח להמון

    23.06.16 | מבחני רכב

    סיאט איביזה קופרה מסמלת את הרוח הצעירה והספורטיבית של המותג הספרדי. הדגם החדש קיבל מנוע 1.8 ליטר טורבו בשרני, תיבת הילוכים ידנית ותג מחיר נגיש של 136,900 ₪

    הכינוי קופרה מוצמד לדגמי הקצה של סיאט ומסמל יכולות דינמיות גבוהות, טכנולוגיה מתקדמת, ועיצוב קרבי. סיאט איביזה קופרה שנחתה לאחרונה בישראל לאחר שעברה מתיחת פנים, משווקת עם מנוע 1.8 ליטר טורבו חדש ותיבת הילוכים ידנית בלבד במחיר תחרותי של 136,900 ₪ המנגיש אותה גם לקהל צעיר ומהווה נקודת פתיחה טובה מול המ

     
  • סוזוקי סלריו במבחן דרכים

    סוזוקי סלריו במבחן דרכים

    09.06.16 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם מחליפתה של סוזוקי אלטו, חלוצת המכוניות העירוניות בישראל, יכולה לשחזר את הצלחתה

    חברת מכשירי תנועה הייתה הראשונה שזיהתה בשנת 2009 את יתרונות המיסוי הירוק והשכילה להביא לישראל את סוזוקי אלטו במחיר שובר שוק שאיפשר לישראלים רבים לקרוע את הניילונים ממכונית חדשה בחצי המחיר. בתחילה שווקה האלטו עם תיבת הילוכים ידנית בלבד וברמת אבזור בסיסית, אך למרבית הלקוחות שבחרו באלטו זה לא הפריע. מא