יונדאי אלנטרה 2016 במבחן דרכים

 

יונדאי מחזירה לנוף המקומי מכונית משפחתית חדשה עם שם ישן. יצאנו לבחון את יונדאי אלנטרה החדשה

תגיות | משפחתיות, יונדאי, אלנטרה

מכונית הסדאן המשפחתית של יונדאי משווקת ברחבי העולם כיונדאי אלנטרה עוד מהמאה הקודמת ועם השנים בנתה לעצמה מוניטין של יעילות ואמינות. הדור הקודם, שכונה בישראל יונדאי i35, הוסיף למתכון המוצלח עיצוב פורץ דרך ויחידת הנעה שנחשבה מודרנית בזמנה. למרות ששוק המשפחתיות מאבד אט אט מנפחו לטובת רכבי הפנאי שטח, ביונדאי לא נוטשים את הסגמנט שעדיין נחשב לגדול ביותר, ומחזקים את היצע הדגמים עם יונדאי אלנטרה החדשה שמיועדת הן לציי הרכב והן ללקוחות פרטיים.

 

יונדאי אלנטרה החדשהיונדאי אלנטרה החדשה

 

עיצוב

 

לעומת יונדאי i35 המוחלפת, ניתן לומר שיונדאי הלכה חצי צעד אחורה עם עיצוב האלנטרה החדשה. עיצובה נקי ואלגנטי, מזוויות מסוימות מעט אגרסיבי, אך באופן כללי משדרת יונדאי אלנטרה החדשה תחושה סולידית ובוגרת. מלפנים מצויידת המכונית בשבכת קירור חדשה וגדולה ויחידות תאורה עם תאורת יום LED מעוצבת. הפגוש הקדמי המפוסל כולל פנסי ערפל עגולים המאוכלסים בכונסי אוויר נאים בצורת L. מבט מהצד חושף עיצוב דמוי קופה וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 17 אינץ'. מאחור העיצוב דומה ליונדאי i35 עם יחידות תאורה מלוכסנות ושפת תא מטען בולטת שתורמים רבות למראה הדינמי. התוצאה אינה מהפכנית אך בהחלט נאה ונעימה לעין.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - אינה מהפכנית, אך בהחלט נאהיונדאי אלנטרה החדשה - אינה מהפכנית, אך בהחלט נאה

 

תא הנוסעים

 

יונדאי אלנטרה החדשה משווקת בישראל בשתי רמות אבזור: אינספייר הבסיסית המיועדת בעיקר לציי רכב ומחירה עומד על 131,700 ₪, וסופרים הבכירה המיועדת ללקוח הפרטי ומחירה עומד על 133,500 ₪. תא הנוסעים של יונדאי אלנטרה בגרסת סופרים שהתייצבה למבחן משדר אווריריות ופרקטיות. חומרי הדיפון ואיכות ההרכבה טובים מאוד, ושילוב הצבעים שחור ובז' בתא הנוסעים יוצר חלל נעים למראה.

 

עיצובו של הדשבורד פונקציונלי והנדסת האנוש טובה וצפוייה. לוח המחוונים נקי וקריא, והשליטה במערכות המיזוג והמולטימדיה פשוטה וכמעט אינה דורשת הסתגלות או הכנה מראש. ההגה מחופה עור נעים לאחיזה ועליו פקדי שליטה על מערכת השמע, מחשב הדרך ובקרת השיוט. מערכת השמע מפיקה צליל איכותי למדי וההגה שמתכוון לעומק ולגובה מקל מאוד על מציאת תנוחת נהיגה טובה.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - משדרת אווריריות ופרקטיותיונדאי אלנטרה החדשה - משדרת אווריריות ופרקטיות

 

המושבים הקדמיים נוחים ותומכים, וגם לאחר נסיעה ארוכה ממרכז הארץ צפונה, יצאנו מהרכב ללא תלונות או כאבים. אמנם ברך ימין של הנהג התמקמה קרוב מדי לדשבורד אך מלבד זאת המרווח מלפנים מצויין. בזכות בסיס גלגלים של 2,700 מ"מ, גם מרווח הרגליים מאחור נדיב, אם כי מרווח הראש מעט לוקה בחסר, במיוחד לנוסעים גבוהים. מאחור הרצפה שטוחה לחלוטין ושלושה נוסעים מבוגרים נהנו מפתחי מיזוג אוויר והגיעו לכנרת ללא תלונות על אי-נוחות או צפיפות. תלונותם היחידה הייתה על תחושת ישיבה נמוכה מאוד וסף חלונות גבוה.

 

תא המטען בנפח 458 ליטרים הכיל את הציוד של כל חמשת הנוסעים, אם כי מפתחו מעט גבוה וצר, ומקשה על סידור הציוד בתא המטען. במשיכת ידית ניתן לקפל את המושבים האחוריים ביחס של 60/40 ולהגדיל את נפחו.

 

אבזור

 

יונדאי אלנטרה ברמת אבזור סופרים מציעה רשימת אבזור מכובדת שתענה על כל צורך בסיסי. בסעיף הבטיחות מצויידת האלנטרה החדשה ב- 7 כריות אוויר, עיגוני איזופיקס וכל בקרות הבלימה והאחיזה הסטנדרטיות. היבואנית בחרה שלא לשווק את האלנטרה החדשה עם אבזור בטיחות אקטיבי מתקדם ובמקום זאת תקבלו מערכת מובילאיי לסיוע במניעת תאונות דרכים המתריעה על סטיה מנתיב הנסיעה, קרבה למכונית מלפנים, זיהוי הולכי רגל, וזיהוי תמרורי תנועה.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - מושב אחורי רחב ונוח במיוחדיונדאי אלנטרה החדשה - מושב אחורי רחב ונוח במיוחד

 

בסעיף אבזור הנוחות דווקא לא חסכו וציידו את האלנטרה החדשה בכל טוב. רשימת האבזור בגרסת סופרים כוללת בין היתר מערכת מולטימידה CONNECTED מבוססת אנדרואיד, תוכנת ניווט Waze, חיבורי USB ו- AUX, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני תאורה וגשם, חלון גג חשמלי, התנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, מראות מתקפלות חשמלית, וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 17 אינץ'.

 

יחידת הנעה וחווית נסיעה

 

יונדאי אלנטרה החדשה מצויידת במערכת הנעה מסורתית שהוכיחה את אמינותה. בדגם המשווק בישראל לא תמצאו מנוע טורבו קטן ותיבת הילוכים חכמה אלא מנוע בנזין MPI המפיק 127 כ"ס ב- 6,300 סל"ד ומומנט של 15.8 קג"מ ב- 4,850 סל"ד. מהנתונים ניתן להבין שעל מנת לחלץ את כל כוחו של המנוע יש לטפס במעלה הסל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 מהירויות.

 

המנוע מציג נתוני זיהום אוויר טובים שהקלו על המיסוי של הדגם החדש, אך מספק צריכת דלק לא מזהירה אשר עמדה במבחן שלנו על 11.1 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, רחוק מאוד מנתוני היצרן שנעשו מן הסתם בבדיקת מעבדה סטרילית. מיאוץ מעמידה למאה קמ"ש ארך במסגרת המבחן שלנו 12.0 שניות.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - מנוע ותיבת הילוכים מסורתייםיונדאי אלנטרה החדשה - מנוע ותיבת הילוכים מסורתיים

 

במסגרת ההשקה של יונדאי אלנטרה החדשה, דיווחה היצרנית כי הושם דגש על שיפור בידוד הרעשים ורמת העידון בתא הנוסעים, והתוצאה בהחלט מורגשת. בעמידה מרגישה האלנטרה חרישית למדי ומעט מאוד רעשים חודרים לתא הנוסעים. גם במהלך נסיעה, רעשי כביש ורוח כמעט ואינם מורגשים, רק רעשי המנוע חודרים לתא הנוסעים בסל"ד גבוה.

 

בתנועה עירונית פועלים המנוע ותיבת ההילוכים בסינרגיה. המנוע זריז ותגובת הדוושה מיידית כך שהאלנטרה החדשה מזנקת בנחישות ולא מתמהמהת. תיבת ההילוכים פועלת בנעימות, יחסי ההעברה טובים, וכיאה לתיבות אוטומטיות פלנטריות, ההעברות חלקות ללא קפיצות או חבטות.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - חלשה מעט תחת עומסיונדאי אלנטרה החדשה - חלשה מעט תחת עומס

 

ההגה קל ומעורפל בתחושתו, עובדה התורמת לקלות התמרון אך גורעת מהנאת הנהיגה והחדות. שדה הראייה טוב לכל הכיוונים ומצלמת הנסיעה לאחור עושה עבודתה נאמנה כך שאין כל בעיה להתנהל עם יונדאי אלנטרה החדשה בסביבה האורבנית. בדרכים בין-עירוניות משייטת יונדאי אלנטרה החדשה בנעימות במהירות חוקית בכ- 2,200 סל"ד. הפעלת בקרת השיוט בכביש 6 וההתרווחות במושב גרמה לנו לתהות האם ישנם שורשים אמריקאים באלנטרה הזאת, שכן היא הפגינה יכולת שיוט מצויינת.

 

הבעיה מתחילה בעליות תלולות, בעקיפות, וכאשר הרכב עמוס בנוסעים וציוד. אז מתקשה המנוע לספק מומנט זמין שכן זמינות הכוח מגיעה בסל"ד גבוה ונדרשת לחיצה בריאה על דוושת התאוצה הגוררת עימה הורדת שני הילוכים לפחות. עקיפות היינו ממליצים לתכנן מראש ביתר זהירות. מצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה משפר מעט את תגובת ההגה והדוושות אך לא מעבר לכך.

 

נוחות והתנהגות

 

כיול המתלים ביונדאי אלנטרה החדשה מכוון לנוחות ולכן המתלים רכים. ספיגת השיבושים טובה ומרבית תלאות הדרך ישארו מחוץ לתא הנוסעים כל עוד מדובר במהירויות נמוכות. בכבישים משובשים מאוד במהירויות גבוהות, מתקשה מערך המתלים של האלנטרה לעמוד בקצב ונוצרת תחושה של עומס ונדנוד. למזלנו לא נתקלנו בקטעים משובשים ארוכים מדי בכבישים המהירים בהם נסענו.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - בין המשפחתיות המובילותיונדאי אלנטרה החדשה - בין המשפחתיות המובילות

 

יונדאי אלנטרה החדשה מצליחה להשרות בטחון כמעט בכל מצב. רמת האחיזה גבוהה ועוצמת הבלימה הייתה טובה לכל אורך המבחן. למרות המתלים הרכים ומרכב שאינו מרוסן מספיק, האלנטרה לא רוכנת בפניות חדות באופן קיצוני ומעבירה תחושה בוגרת ובטיחותית.

 

סיכום

 

יונדאי אלנטרה החדשה אינה משפחתית מושלמת. ניתן למצוא בה יתרונות וחסרונות כמו בשאר הדגמים בסגמנט, אך בשורה התחתונה, כחבילה כוללת, מצליחה יונדאי אלנטרה לספק את כל מה שחשוב לנהג הישראלי ומשפחתו. היא נוחה, שימושית ומאובזרת, ולמעט צריכת הדלק, היא טובה מאוד בכל הפרמטרים. מי שמחפש מכונית בתצורת 3 קופסאות ימצא כי יונדאי אלנטרה החדשה מהווה אופציה מצויינת, ומבחינתנו היא בהחלט ממוקמת בין המשפחתיות המובילות בסגמנט.

 

יונדאי אלנטרה 1.6 סופרים אוטומט
מנוע 1,591 סמ"ק
הספק מרבי 127/6,300 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 15.8/4,850 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 6 מהירויות
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,570 מ"מ
רוחב כללי 1,800 מ"מ
גובה כללי 1,450 מ"מ
בסיס גלגלים 2,700 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

458 ליטרים

משקל עצמי 1,250 ק"ג
מהירות מרבית 195
תאוצה 0-100 קמ"ש 11.6 שניות (יצרן)
קבוצת זיהום 6
ציון בטיחות ENCAP  
מחיר

133,500 ₪  

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • פיג'ו 308 GTI במבחן דרכים - צרפתייה לוהטת

    פיג'ו 308 GTI במבחן דרכים - צרפתייה לוהטת

    23.11.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    לפיג'ו מסורת מפוארת וארוכת שנים עם דגמי GTI ספורטיביים ומהנים ופיג'ו 308 GTI נכנסת לנעליים גדולות ויוצרת ציפיות רבות. יצאנו לבחון את הצרפתייה החמה על כבישים לוהטים

    לפיג'ו מוניטין רב שנים בייצור מכוניות מהנות לנהיגה, בפרט דגמי היצרן אשר זכו לשאת את תג GTI. אמנם לפולקסווגן גולף שמור תואר הוגת קונספט ההאצ'בק הספורטיבית עוד בתחילת שנות ה- 80, אך פיג'ו שבאה אחריה, עשתה זו בדרכה שלה עם תוצאות טובות לא פחות. דגמי פיג'ו 205 GTI האגדיים בשלל גרסאותיהם היו למשאת נפשם של

     
  • קיה ריו החדשה במבחן דרכים

    קיה ריו החדשה במבחן דרכים

    16.11.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    קיה ריו החדשה נחתה בישראל והיא לא מצליחה לעורר עניין כמו ספורטאז' ופיקנטו. יצאנו לבדוק מדוע

    בעשור האחרון התחוללה טרנספורמציה בקיה. מיצרן המייצר מכוניות פשוטות עם מכלולים מיושנים, לעיתים תוך התבססות על דגמים קודמים של יצרניות אחרות, הפכה קיה למשהו אחר לחלוטין. נקודת המפנה הראשונה הייתה המעבר לבעלות יונדאי בעלת החזון שהציבה יעדים שאפתניים ודאגה גם לעמוד בהם. בהמשך גוייס למשימה מעצב העל פיטר

     
  • פורד קוגה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פורד קוגה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    09.11.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק איך פורד קוגה, שעבר מקצה שיפורים, מתכוון לכבוש לעצמו נתח מההצלחה המסחררת בקטגוריית רכבי הפנאי שטח בישראל

    פורד קוגה הגיע לישראל בשנת 2013 אך דלק מוטורס היבואנית לא קראה נכון את המפה והציעה לקהל הישראלי את הקוגה ברמות אבזור גבוהות עם הנעה כפולה כסטנדרט, בזמן שהמתחרות הציעו גרסאות כניסה מוזלות עם הנעה קדמית ומנועים צנועים. מאז ביצעו בפורד מספר ניסיונות להפיח חיים בקוגה שכללו החלפת מנוע, שיווק גרסאות הנעה

     
  • יגואר F-PACE במבחן דרכים

    יגואר F-PACE במבחן דרכים

    02.11.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    יצאנו לבדוק האם יגואר F-PACE, רכב הפנאי הראשון של המותג, נושא את תכונות האופי הספורטיביות והעידון הבריטי המאפיינים את רכבי יגואר

    במהלך ארבעת העשורים האחרונים, עברה יצרנית הרכב הבריטית יגואר טלטלות רבות. בשנת 1975 פתחה הממשלה הבריטית בתהליך הלאמה גורף, שכלל בין היתר את העברת הבעלות על קונצרן יגואר מידיים פרטיות לבעלות המדינה. כעשר שנים לאחר מכן חזרה יגואר לבעלות ציבורית. בשנת 1990 נרכשה על ידי קונצרן פורד, ובשנת 2008 הפכה לחבר

     
  • ג'יפ גרנד צ'ירוקי טריילהוק במבחן - אייקון אמריקאי בשטח הישראלי

    ג'יפ גרנד צ'ירוקי טריילהוק במבחן - אייקון אמריקאי בשטח הישראלי

    26.10.17 | מבחני רכב

    ג'יפ גרנד צ'ירוקי הוא שם דבר זה שנים רבות, ותמיד הציע נוחות נסיעה גבוהה ויכולות שטח מרשימות. כעת משיק היבואן את גרסת טריילהוק עם יכולות שטח משופרות. יצאנו לבדוק

    ג'יפ גרנד צ'ירוקי הוא הרבה יותר מרכב פנאי, מדובר באייקון אמריקאי שנוגע בליבם של חובבי הגה ושטח בכל העולם כבר למעלה מעשרים שנה. ג'יפ גרנד צ'ירוקי ידוע כרכב פנאי בעל יכולות שטח מצוינות, אך מהנדסי ג'יפ חשבו שגם את המצוין ניתן לשפר, וכך נולד גרנד צ'ירוקי טריילהוק החדש. הטריילהוק מביא עימו יכולות שטח מוג

     
  • מרצדס S500e במבחן דרכים - אצולה מעוררת השראה

    מרצדס S500e במבחן דרכים - אצולה מעוררת השראה

    18.10.17 | מבחני רכב

    מרצדס S קלאס היא אחת המכוניות הכי מפנקות שכסף יכול לקנות, וגרסת 500e מבטיחה לפנק גם את הסביבה. יצאנו לבדוק את השילוב המסקרן

    מרצדס S קלאס נחשבת בעיני רבים למכונית הטובה ביותר בעולם, ובצדק. מדובר במכונית פאר גדולה ויקרה שמחירה הופך אותה ללא רלוונטית עבור הרוב המכריע של תושבי כדור הארץ. אז מה בכל זאת הופך אותה לכה חשובה? מרצדס S קלאס עומדת בראש פרמידת הדגמים הענפה של היצרנית הגרמנית ומצויידת במיטב הטכנולוגיה שיש לעולם הרכב

     
  • מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

    מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

    02.10.17 | מבחני רכב

    מזראטי לבנטה, רכב הפנאי הראשון של מותג היוקרה האקזוטי, מבקש לגעת בליבם של חובבי הנהיגה. יצאנו לבדוק האם הלבנטה קורצת גם לנהג וגם למשפחה

    מזראטי, יצרנית המכוניות האקזוטיות שעשו בשנים האחרונות את דרכן לכבישי ישראל, משיקה רכב פנאי עם הרבה כוח, מזג איטלקי ותג מחיר שלא יבייש את המותגים היקרים ביותר. מזראטי לבנטה הוא לא רק רכב הפנאי הראשון של המותג האיטלקי, הוא מהלך ראשון ומושקע של היצרן להיכנס לשוק רכבי הפנאי הגועש. מזראטי לבנטה נוצר עם ת

     
  • ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

    ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

    26.09.17 | מבחני רכב

    ב.מ.וו מבטיחה ללקוחותיה הוותיקים כי הדור השביעי בשושלת סדרה 5 יעצים את חווית הנהיגה תוך שמירה על איכות הרכבה והנדסת אנוש מהטובות בעולם. יצאנו לבדוק האם היא מצליחה לעמוד בהבטחותיה

    ב.מ.וו סדרה 5 החדשה הינה נצר לשושלת מפוארת של מכוניות יוקרה בתצורת סדאן. ייצורה של סדרה 5 החל בשנת 1972 והכתיב לעולם את הלך הרוח שעתיד להתפתח בקטגוריה זו. המנועים החזקים, השלדה הספורטיבית ומערכת ההנעה האחורית הפכו לשם דבר במרוצת הזמן, ובתחילת שנת 2008 נמכרה המכונית ה- 5 מיליון של ב.מ.וו סדרה 5.

     
  • טנדרים במבחן השוואתי

    טנדרים במבחן השוואתי

    19.09.17 | מבחני רכב

    יצאנו עם איסוזו דימקס, טויוטה היילקס, מיצובישי טרייטון, ופיאט פולבק למבחן דרכים מאובק ומאומץ בכדי להכתיר את הטנדר הטוב ביותר

    קטגוריית הטנדרים בישראל לא נמצאת בדרך כלל בכותרות. מאז ביטול הטבת המס על הטנדרים הבינוניים בשנת 2005 צנחו המכירות בקטגוריה ובימינו רק מי שבאמת זקוק לטנדר רוכש אחד. מזה שנים קיימים בישראל מספר מותגים עיקריים בסגמנט – איסוזו, טויוטה ומיצובישי. איסוזו שיווקה בשנות ה- 90 את האיפון ובימינו מובילה א

     
  • סוזוקי סוויפט החדשה במבחן דרכים

    סוזוקי סוויפט החדשה במבחן דרכים

    18.09.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    סוזוקי סוויפט החדשה מגיעה אלינו היישר מיפן עם עיצוב רענן ומנוע מעודכן. יצאנו לבדוק האם היא מתחרה ראויה בסגמנט הסופר מיני הצפוף

    בתקופה האחרונה חידשה יבואנית סוזוקי את היצע הדגמים והנחיתה בישראל 4 דגמים חדשים - בלנו, קרוסאובר, איגניס, וסוויפט. מזה שנים סוזוקי סוויפט היא הרבה יותר מסופר מיני, ומהווה אחד הסמלים הבולטים של הסגמנט ושל המותג עצמו. עוד לפני שסוזוקי איגניס וסוזוקי קרוסאובר היו פנטזיה מוטורית של החברה היפנית, כבשה סו

     
  • פיאט פולבק במבחן דרכים

    פיאט פולבק במבחן דרכים

    13.09.17 | מבחני רכב

    פיאט פולבק הוא המצטרף האחרון לקטגוריית הפיקאפים בישראל ומתהדר בהיותו האירופאי היחיד בשוק בו שולטים ביד רמה הטנדרים היפנים. יצאנו לתהות על קנקנו של פיאט פולבק ולגלות סוד משפחתי קטן שהוא לא מתאמץ להסתיר

    שוק הטנדרים בארץ נשלט מזה שנים בידי איסוזו דימקס המחזיק בנתח של כ- 50% מסך מכירות הפיקאפים בישראל. אל התחרות הצטרף לאחרונה שחקן אירופאי ראשון - פיאט פולבק, עם מפרט ותצורה מתאימים לתחרות ומנוע שרירי בהספק של 181 כ"ס ההופך אותו לחזק ביותר בקטגוריה. אם אתם תוהים כיצד יצרן איטלקי המתמחה בייצור מכוניות ק

     
  • מאזדה CX-5 החדש במבחן דרכים

    מאזדה CX-5 החדש במבחן דרכים

    11.09.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX-5 החדש מעוצב בסגנון קודו הייחודי למאזדה. יצאנו לבדוק האם דגם CX-5 החדש מציג איכויות משופרות לאחר שעבר מתיחת פנים

    בעשור האחרון עברה מאזדה העולמית שינוי משמעותי הכולל את פיתוח טכנולוגיות הסקיי-אקטיב לשיפור יעילות המנועים, ואת שפת העיצוב המרשימה המכונה קודו. נסיעת המבחן ארכה כיומיים קצרצרים במהלכם משך מאזדה CX-5 החדש מבטים מעוררי השתאות בכל מקום אליו הגיע. זהו ללא ספק אחד מרכבי הפנאי היפים בהם נהגתי, וההוכחה הגיע

     
  • יונדאי H350 במבחן דרכים - בא לשכונה בחור חדש

    יונדאי H350 במבחן דרכים - בא לשכונה בחור חדש

    06.09.17 | מבחני רכב

    יונדאי משיקה ואן חדש ועושה צעדים ראשונים בעולם המסחריות הגדולות. יצאנו לבדוק האם יצליח השחקן החדש להתברג לקבוצת השליטה בסגמנט המסחריות

    עולם המסחריות מרגיש קצת אפור ולא מוכר למרביתנו. יונדאי לעומת זאת, מזהה את הפוטנציאל הכלכלי של הסגמנט ומרגישה בנוח להסתובב בעולם חדש כאילו הייתה שם מקדמת דנא. יונדאי משיקה ואן מסחרי חדש המכונה H350 ומבטיחה להביא אס מנצח למשחק שבו כולם מלכים. יונדאי H350 מגיע במספר סוגי מרכב לבחירה, ואן קצר, ואן ארוך,

     
  • מרצדס SL400 במבחן דרכים

    מרצדס SL400 במבחן דרכים

    04.09.17 | מבחני רכב

    מרצדס SL היא אחד הדגמים הוותיקים והמיוחסים ביותר של מרצדס. יצאנו איתה לדייט ארוך כדי לתהות על קנקנה

    ישנן לא מעט מכוניות אשר הותירו חותם על עולם הרכב, הציגו חידושים ושכלולים, או נמכרו בכמויות עתק. מעט מאוד מכוניות הופכות לאייקון, כזה שכולם מכירים ואפילו מפנטזים עליו. אודה ואומר כי עבורי מרצדס SL היא מכונית חלומות. ה- SL היא אחד הדגמים הוותיקים ביותר של מרצדס והיא הוצגה במקור בשנת 1954, השם הוא למעש

     
  • וולוו S90 במבחן דרכים

    וולוו S90 במבחן דרכים

    30.08.17 | מבחני רכב

    וולוו S90 - מכונית הסלון החדשה של היצרנית השבדית כבר כאן. יצאנו לבדוק את יכולותיה על האספלט הישראלי והאם היא מהווה אלטרנטיבה ראויה לטריו מגרמניה

    וולוו שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות, אך חסרות כישורים דינמיים, החלה בניסיונות לשנות תדמית זו מאמצע שנות ה- 90 עם ה- 850 T5 שצוידה במנוע טורבו חזק, בימים בהם מנועי טורבו היו נחלתן הכמעט בלעדית של מכוניות ספורט מכוונות ביצועים. כיום בהתאם לתפיסת השוק הרווחת, מוכרת וולו

     
  • סיאט לאון במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סיאט לאון במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.08.17 | מבחני רכב

    סיאט לאון עברה את מתיחת הפנים של אמצע החיים ומשווקת בישראל עם מנוע חזק יותר במחיר אטרקטיבי במיוחד. אז איפה הקאץ'?

    סיאט לאון היא כרטיס הכניסה לקבוצת המשפחתיות של קונצרן פולקסווגן. לא מרווחת כמו סקודה אוקטביה, לא איכותית כמו גולף, ולא יוקרתית כמו אאודי A3. אבל לסיאט לאון תמיד היו נקודות זכות משלה - עיצובה מצודד וצעיר, היא מוצעת עם אותם מנועי טורבו קטנים וחזקים, רמת האבזור גבוהה, וכבר שנים שהיא מוצעת במחיר נוח ומע

     
  • מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    17.08.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX-3 מציע ממדים קטנים עם מנוע גדול ותג מחיר לא קטן. יצאנו לבדוק למי מתאים CX-3 והאם הוא מצדיק את המחיר

    שוק המשפחתיות מאבד נתחים יקרים לטובת פלח הקרוסאוברים האופנתיים, והמתחרות מקוריאה מתעלות בנתוני המסירות על מי שהייתה המלכה מיפן. כעת משגרת מאזדה את ה- CX3 כאלטרנטיבה קומפקטית וספורטיבית לרכבי הפנאי הקוריאנים המובילים את טבלת המכירות מאזדה CX3 Pure White יתרונות יחידת הנעה, התנ

     
  • סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    14.08.17 | מבחני רכב

    חמש שנים מאז הושקה לראשונה, משיקה סקודה את הראפיד המעודכנת עם מנוע צנוע בנפח ליטר אחד בלבד. יצאנו לבדוק האם 95 כ"ס מספיקים למשפחתית הקטנה

    נראה שסקודה ממטירה עלינו מבול של דגמים חדשים בתקופה האחרונה, ביניהם הקודיאק שהגיע ארצה בחודש יוני השנה, האוקטביה שעברה מקצה שיפורים, והקארוק שעתיד להגיע בתחילת שנה הבאה. הפעם הגיע תורה של הראפיד להתרענן. המשפחתית הקטנה של המותג הצ'כי הגיעה לפרקה והחלה להרגיש מעט מיושנת. כחמש שנים לאחר שהוצגה לראשונה

     
  • פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.08.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף היא שם נרדף למשפחתית קומפקטית איכותית ושימושית. יצאנו לבדוק כיצד היא השתפרה במתיחת הפנים

    פולקסווגן גולף נהנית ממעמד אייקוני. כבר שנים ארוכות שהיא קובעת את רף האיכות בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות. הגולף גם נושאת על כתפיה את בשורת החדשנות של קונצרן פולקסווגן. היא הייתה הקומפקטית העממית הראשונה להשתמש במנוע טורבו קטן, ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. כל יצרן חולם על משפחתית שתרכוש לעצמה

     
  • אאודי TTS במבחן דרכים

    אאודי TTS במבחן דרכים

    09.08.17 | מבחני רכב

    לקחנו את אאודי TTS למבחן דרכים מהיר בכבישים המפותלים של הצפון. לא נדרש זמן רב להגיע למסקנה שהיא אחת המכוניות היותר מהנות הנמכרות היום בישראל

    אאודי TT המקורית הוצגה לראשונה בשנת 1995 אך הגיעה לפס היצור בשנת רק בשנת 1998. אאודי בחרה לקרוא לסדרת ה- TT על שם מסלול מרוצי האופנועים הקטלניIsle of Man TT . במשך 20 השנים האחרונות הספיקה יצרנית הרכב הבאוורית להעלות על פס הייצור שלושה דורות של אאודי TT הממותגת כמכונית ספורטיבית, צעירה ועדכנית. למבח