יונדאי אלנטרה 2016 במבחן דרכים

 

יונדאי מחזירה לנוף המקומי מכונית משפחתית חדשה עם שם ישן. יצאנו לבחון את יונדאי אלנטרה החדשה

תגיות | משפחתיות, יונדאי, אלנטרה

מכונית הסדאן המשפחתית של יונדאי משווקת ברחבי העולם כיונדאי אלנטרה עוד מהמאה הקודמת ועם השנים בנתה לעצמה מוניטין של יעילות ואמינות. הדור הקודם, שכונה בישראל יונדאי i35, הוסיף למתכון המוצלח עיצוב פורץ דרך ויחידת הנעה שנחשבה מודרנית בזמנה. למרות ששוק המשפחתיות מאבד אט אט מנפחו לטובת רכבי הפנאי שטח, ביונדאי לא נוטשים את הסגמנט שעדיין נחשב לגדול ביותר, ומחזקים את היצע הדגמים עם יונדאי אלנטרה החדשה שמיועדת הן לציי הרכב והן ללקוחות פרטיים.

 

יונדאי אלנטרה החדשהיונדאי אלנטרה החדשה

 

עיצוב

 

לעומת יונדאי i35 המוחלפת, ניתן לומר שיונדאי הלכה חצי צעד אחורה עם עיצוב האלנטרה החדשה. עיצובה נקי ואלגנטי, מזוויות מסוימות מעט אגרסיבי, אך באופן כללי משדרת יונדאי אלנטרה החדשה תחושה סולידית ובוגרת. מלפנים מצויידת המכונית בשבכת קירור חדשה וגדולה ויחידות תאורה עם תאורת יום LED מעוצבת. הפגוש הקדמי המפוסל כולל פנסי ערפל עגולים המאוכלסים בכונסי אוויר נאים בצורת L. מבט מהצד חושף עיצוב דמוי קופה וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 17 אינץ'. מאחור העיצוב דומה ליונדאי i35 עם יחידות תאורה מלוכסנות ושפת תא מטען בולטת שתורמים רבות למראה הדינמי. התוצאה אינה מהפכנית אך בהחלט נאה ונעימה לעין.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - אינה מהפכנית, אך בהחלט נאהיונדאי אלנטרה החדשה - אינה מהפכנית, אך בהחלט נאה

 

תא הנוסעים

 

יונדאי אלנטרה החדשה משווקת בישראל בשתי רמות אבזור: אינספייר הבסיסית המיועדת בעיקר לציי רכב ומחירה עומד על 131,700 ₪, וסופרים הבכירה המיועדת ללקוח הפרטי ומחירה עומד על 133,500 ₪. תא הנוסעים של יונדאי אלנטרה בגרסת סופרים שהתייצבה למבחן משדר אווריריות ופרקטיות. חומרי הדיפון ואיכות ההרכבה טובים מאוד, ושילוב הצבעים שחור ובז' בתא הנוסעים יוצר חלל נעים למראה.

 

עיצובו של הדשבורד פונקציונלי והנדסת האנוש טובה וצפוייה. לוח המחוונים נקי וקריא, והשליטה במערכות המיזוג והמולטימדיה פשוטה וכמעט אינה דורשת הסתגלות או הכנה מראש. ההגה מחופה עור נעים לאחיזה ועליו פקדי שליטה על מערכת השמע, מחשב הדרך ובקרת השיוט. מערכת השמע מפיקה צליל איכותי למדי וההגה שמתכוון לעומק ולגובה מקל מאוד על מציאת תנוחת נהיגה טובה.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - משדרת אווריריות ופרקטיותיונדאי אלנטרה החדשה - משדרת אווריריות ופרקטיות

 

המושבים הקדמיים נוחים ותומכים, וגם לאחר נסיעה ארוכה ממרכז הארץ צפונה, יצאנו מהרכב ללא תלונות או כאבים. אמנם ברך ימין של הנהג התמקמה קרוב מדי לדשבורד אך מלבד זאת המרווח מלפנים מצויין. בזכות בסיס גלגלים של 2,700 מ"מ, גם מרווח הרגליים מאחור נדיב, אם כי מרווח הראש מעט לוקה בחסר, במיוחד לנוסעים גבוהים. מאחור הרצפה שטוחה לחלוטין ושלושה נוסעים מבוגרים נהנו מפתחי מיזוג אוויר והגיעו לכנרת ללא תלונות על אי-נוחות או צפיפות. תלונותם היחידה הייתה על תחושת ישיבה נמוכה מאוד וסף חלונות גבוה.

 

תא המטען בנפח 458 ליטרים הכיל את הציוד של כל חמשת הנוסעים, אם כי מפתחו מעט גבוה וצר, ומקשה על סידור הציוד בתא המטען. במשיכת ידית ניתן לקפל את המושבים האחוריים ביחס של 60/40 ולהגדיל את נפחו.

 

אבזור

 

יונדאי אלנטרה ברמת אבזור סופרים מציעה רשימת אבזור מכובדת שתענה על כל צורך בסיסי. בסעיף הבטיחות מצויידת האלנטרה החדשה ב- 7 כריות אוויר, עיגוני איזופיקס וכל בקרות הבלימה והאחיזה הסטנדרטיות. היבואנית בחרה שלא לשווק את האלנטרה החדשה עם אבזור בטיחות אקטיבי מתקדם ובמקום זאת תקבלו מערכת מובילאיי לסיוע במניעת תאונות דרכים המתריעה על סטיה מנתיב הנסיעה, קרבה למכונית מלפנים, זיהוי הולכי רגל, וזיהוי תמרורי תנועה.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - מושב אחורי רחב ונוח במיוחדיונדאי אלנטרה החדשה - מושב אחורי רחב ונוח במיוחד

 

בסעיף אבזור הנוחות דווקא לא חסכו וציידו את האלנטרה החדשה בכל טוב. רשימת האבזור בגרסת סופרים כוללת בין היתר מערכת מולטימידה CONNECTED מבוססת אנדרואיד, תוכנת ניווט Waze, חיבורי USB ו- AUX, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני תאורה וגשם, חלון גג חשמלי, התנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, מראות מתקפלות חשמלית, וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 17 אינץ'.

 

יחידת הנעה וחווית נסיעה

 

יונדאי אלנטרה החדשה מצויידת במערכת הנעה מסורתית שהוכיחה את אמינותה. בדגם המשווק בישראל לא תמצאו מנוע טורבו קטן ותיבת הילוכים חכמה אלא מנוע בנזין MPI המפיק 127 כ"ס ב- 6,300 סל"ד ומומנט של 15.8 קג"מ ב- 4,850 סל"ד. מהנתונים ניתן להבין שעל מנת לחלץ את כל כוחו של המנוע יש לטפס במעלה הסל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 מהירויות.

 

המנוע מציג נתוני זיהום אוויר טובים שהקלו על המיסוי של הדגם החדש, אך מספק צריכת דלק לא מזהירה אשר עמדה במבחן שלנו על 11.1 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, רחוק מאוד מנתוני היצרן שנעשו מן הסתם בבדיקת מעבדה סטרילית. מיאוץ מעמידה למאה קמ"ש ארך במסגרת המבחן שלנו 12.0 שניות.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - מנוע ותיבת הילוכים מסורתייםיונדאי אלנטרה החדשה - מנוע ותיבת הילוכים מסורתיים

 

במסגרת ההשקה של יונדאי אלנטרה החדשה, דיווחה היצרנית כי הושם דגש על שיפור בידוד הרעשים ורמת העידון בתא הנוסעים, והתוצאה בהחלט מורגשת. בעמידה מרגישה האלנטרה חרישית למדי ומעט מאוד רעשים חודרים לתא הנוסעים. גם במהלך נסיעה, רעשי כביש ורוח כמעט ואינם מורגשים, רק רעשי המנוע חודרים לתא הנוסעים בסל"ד גבוה.

 

בתנועה עירונית פועלים המנוע ותיבת ההילוכים בסינרגיה. המנוע זריז ותגובת הדוושה מיידית כך שהאלנטרה החדשה מזנקת בנחישות ולא מתמהמהת. תיבת ההילוכים פועלת בנעימות, יחסי ההעברה טובים, וכיאה לתיבות אוטומטיות פלנטריות, ההעברות חלקות ללא קפיצות או חבטות.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - חלשה מעט תחת עומסיונדאי אלנטרה החדשה - חלשה מעט תחת עומס

 

ההגה קל ומעורפל בתחושתו, עובדה התורמת לקלות התמרון אך גורעת מהנאת הנהיגה והחדות. שדה הראייה טוב לכל הכיוונים ומצלמת הנסיעה לאחור עושה עבודתה נאמנה כך שאין כל בעיה להתנהל עם יונדאי אלנטרה החדשה בסביבה האורבנית. בדרכים בין-עירוניות משייטת יונדאי אלנטרה החדשה בנעימות במהירות חוקית בכ- 2,200 סל"ד. הפעלת בקרת השיוט בכביש 6 וההתרווחות במושב גרמה לנו לתהות האם ישנם שורשים אמריקאים באלנטרה הזאת, שכן היא הפגינה יכולת שיוט מצויינת.

 

הבעיה מתחילה בעליות תלולות, בעקיפות, וכאשר הרכב עמוס בנוסעים וציוד. אז מתקשה המנוע לספק מומנט זמין שכן זמינות הכוח מגיעה בסל"ד גבוה ונדרשת לחיצה בריאה על דוושת התאוצה הגוררת עימה הורדת שני הילוכים לפחות. עקיפות היינו ממליצים לתכנן מראש ביתר זהירות. מצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה משפר מעט את תגובת ההגה והדוושות אך לא מעבר לכך.

 

נוחות והתנהגות

 

כיול המתלים ביונדאי אלנטרה החדשה מכוון לנוחות ולכן המתלים רכים. ספיגת השיבושים טובה ומרבית תלאות הדרך ישארו מחוץ לתא הנוסעים כל עוד מדובר במהירויות נמוכות. בכבישים משובשים מאוד במהירויות גבוהות, מתקשה מערך המתלים של האלנטרה לעמוד בקצב ונוצרת תחושה של עומס ונדנוד. למזלנו לא נתקלנו בקטעים משובשים ארוכים מדי בכבישים המהירים בהם נסענו.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - בין המשפחתיות המובילותיונדאי אלנטרה החדשה - בין המשפחתיות המובילות

 

יונדאי אלנטרה החדשה מצליחה להשרות בטחון כמעט בכל מצב. רמת האחיזה גבוהה ועוצמת הבלימה הייתה טובה לכל אורך המבחן. למרות המתלים הרכים ומרכב שאינו מרוסן מספיק, האלנטרה לא רוכנת בפניות חדות באופן קיצוני ומעבירה תחושה בוגרת ובטיחותית.

 

סיכום

 

יונדאי אלנטרה החדשה אינה משפחתית מושלמת. ניתן למצוא בה יתרונות וחסרונות כמו בשאר הדגמים בסגמנט, אך בשורה התחתונה, כחבילה כוללת, מצליחה יונדאי אלנטרה לספק את כל מה שחשוב לנהג הישראלי ומשפחתו. היא נוחה, שימושית ומאובזרת, ולמעט צריכת הדלק, היא טובה מאוד בכל הפרמטרים. מי שמחפש מכונית בתצורת 3 קופסאות ימצא כי יונדאי אלנטרה החדשה מהווה אופציה מצויינת, ומבחינתנו היא בהחלט ממוקמת בין המשפחתיות המובילות בסגמנט.

 

יונדאי אלנטרה 1.6 סופרים אוטומט
מנוע 1,591 סמ"ק
הספק מרבי 127/6,300 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 15.8/4,850 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 6 מהירויות
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,570 מ"מ
רוחב כללי 1,800 מ"מ
גובה כללי 1,450 מ"מ
בסיס גלגלים 2,700 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

458 ליטרים

משקל עצמי 1,250 ק"ג
מהירות מרבית 195
תאוצה 0-100 קמ"ש 11.6 שניות (יצרן)
קבוצת זיהום 6
ציון בטיחות ENCAP  
מחיר

133,500 ₪  

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • קאדילק XT5 החדש 2020 בישראל - מתיחת פנים

    קאדילק XT5 החדש 2020 בישראל - מתיחת פנים

    09.01.20 | מבחני רכב

    קאדילק XT5 מתחדש בעיצוב מעודכן, מערכת מולטימדיה משודרגת, ותיבת 9 הילוכים אוטומטית. המחיר החל מ- 350,000 ₪

    קבוצת UMI, יבואנית קאדילק לשיראל, החלה בשיווק קאדילק XT5 החדש 2020 לאחר שעבר מתיחת פנים על מנת לשפר את מעמדו בסגמנט רכבי הפנאי פרימיום מול דגמים כגון לקסוס NX, אאודי Q5 ומרצדס GLC. העיצוב החיצוני התעדכן קלות וכולל שבכה קדמית בעלת קווים חדים התורמים למראה בעל נוכחות, וגופי תאורת LED אשר עוצבו מחדש. כ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר