יונדאי אלנטרה 2016 במבחן דרכים

 

יונדאי מחזירה לנוף המקומי מכונית משפחתית חדשה עם שם ישן. יצאנו לבחון את יונדאי אלנטרה החדשה

תגיות | משפחתיות, יונדאי, אלנטרה

מכונית הסדאן המשפחתית של יונדאי משווקת ברחבי העולם כיונדאי אלנטרה עוד מהמאה הקודמת ועם השנים בנתה לעצמה מוניטין של יעילות ואמינות. הדור הקודם, שכונה בישראל יונדאי i35, הוסיף למתכון המוצלח עיצוב פורץ דרך ויחידת הנעה שנחשבה מודרנית בזמנה. למרות ששוק המשפחתיות מאבד אט אט מנפחו לטובת רכבי הפנאי שטח, ביונדאי לא נוטשים את הסגמנט שעדיין נחשב לגדול ביותר, ומחזקים את היצע הדגמים עם יונדאי אלנטרה החדשה שמיועדת הן לציי הרכב והן ללקוחות פרטיים.

 

יונדאי אלנטרה החדשהיונדאי אלנטרה החדשה

 

עיצוב

 

לעומת יונדאי i35 המוחלפת, ניתן לומר שיונדאי הלכה חצי צעד אחורה עם עיצוב האלנטרה החדשה. עיצובה נקי ואלגנטי, מזוויות מסוימות מעט אגרסיבי, אך באופן כללי משדרת יונדאי אלנטרה החדשה תחושה סולידית ובוגרת. מלפנים מצויידת המכונית בשבכת קירור חדשה וגדולה ויחידות תאורה עם תאורת יום LED מעוצבת. הפגוש הקדמי המפוסל כולל פנסי ערפל עגולים המאוכלסים בכונסי אוויר נאים בצורת L. מבט מהצד חושף עיצוב דמוי קופה וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 17 אינץ'. מאחור העיצוב דומה ליונדאי i35 עם יחידות תאורה מלוכסנות ושפת תא מטען בולטת שתורמים רבות למראה הדינמי. התוצאה אינה מהפכנית אך בהחלט נאה ונעימה לעין.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - אינה מהפכנית, אך בהחלט נאהיונדאי אלנטרה החדשה - אינה מהפכנית, אך בהחלט נאה

 

תא הנוסעים

 

יונדאי אלנטרה החדשה משווקת בישראל בשתי רמות אבזור: אינספייר הבסיסית המיועדת בעיקר לציי רכב ומחירה עומד על 131,700 ₪, וסופרים הבכירה המיועדת ללקוח הפרטי ומחירה עומד על 133,500 ₪. תא הנוסעים של יונדאי אלנטרה בגרסת סופרים שהתייצבה למבחן משדר אווריריות ופרקטיות. חומרי הדיפון ואיכות ההרכבה טובים מאוד, ושילוב הצבעים שחור ובז' בתא הנוסעים יוצר חלל נעים למראה.

 

עיצובו של הדשבורד פונקציונלי והנדסת האנוש טובה וצפוייה. לוח המחוונים נקי וקריא, והשליטה במערכות המיזוג והמולטימדיה פשוטה וכמעט אינה דורשת הסתגלות או הכנה מראש. ההגה מחופה עור נעים לאחיזה ועליו פקדי שליטה על מערכת השמע, מחשב הדרך ובקרת השיוט. מערכת השמע מפיקה צליל איכותי למדי וההגה שמתכוון לעומק ולגובה מקל מאוד על מציאת תנוחת נהיגה טובה.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - משדרת אווריריות ופרקטיותיונדאי אלנטרה החדשה - משדרת אווריריות ופרקטיות

 

המושבים הקדמיים נוחים ותומכים, וגם לאחר נסיעה ארוכה ממרכז הארץ צפונה, יצאנו מהרכב ללא תלונות או כאבים. אמנם ברך ימין של הנהג התמקמה קרוב מדי לדשבורד אך מלבד זאת המרווח מלפנים מצויין. בזכות בסיס גלגלים של 2,700 מ"מ, גם מרווח הרגליים מאחור נדיב, אם כי מרווח הראש מעט לוקה בחסר, במיוחד לנוסעים גבוהים. מאחור הרצפה שטוחה לחלוטין ושלושה נוסעים מבוגרים נהנו מפתחי מיזוג אוויר והגיעו לכנרת ללא תלונות על אי-נוחות או צפיפות. תלונותם היחידה הייתה על תחושת ישיבה נמוכה מאוד וסף חלונות גבוה.

 

תא המטען בנפח 458 ליטרים הכיל את הציוד של כל חמשת הנוסעים, אם כי מפתחו מעט גבוה וצר, ומקשה על סידור הציוד בתא המטען. במשיכת ידית ניתן לקפל את המושבים האחוריים ביחס של 60/40 ולהגדיל את נפחו.

 

אבזור

 

יונדאי אלנטרה ברמת אבזור סופרים מציעה רשימת אבזור מכובדת שתענה על כל צורך בסיסי. בסעיף הבטיחות מצויידת האלנטרה החדשה ב- 7 כריות אוויר, עיגוני איזופיקס וכל בקרות הבלימה והאחיזה הסטנדרטיות. היבואנית בחרה שלא לשווק את האלנטרה החדשה עם אבזור בטיחות אקטיבי מתקדם ובמקום זאת תקבלו מערכת מובילאיי לסיוע במניעת תאונות דרכים המתריעה על סטיה מנתיב הנסיעה, קרבה למכונית מלפנים, זיהוי הולכי רגל, וזיהוי תמרורי תנועה.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - מושב אחורי רחב ונוח במיוחדיונדאי אלנטרה החדשה - מושב אחורי רחב ונוח במיוחד

 

בסעיף אבזור הנוחות דווקא לא חסכו וציידו את האלנטרה החדשה בכל טוב. רשימת האבזור בגרסת סופרים כוללת בין היתר מערכת מולטימידה CONNECTED מבוססת אנדרואיד, תוכנת ניווט Waze, חיבורי USB ו- AUX, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני תאורה וגשם, חלון גג חשמלי, התנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, מראות מתקפלות חשמלית, וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 17 אינץ'.

 

יחידת הנעה וחווית נסיעה

 

יונדאי אלנטרה החדשה מצויידת במערכת הנעה מסורתית שהוכיחה את אמינותה. בדגם המשווק בישראל לא תמצאו מנוע טורבו קטן ותיבת הילוכים חכמה אלא מנוע בנזין MPI המפיק 127 כ"ס ב- 6,300 סל"ד ומומנט של 15.8 קג"מ ב- 4,850 סל"ד. מהנתונים ניתן להבין שעל מנת לחלץ את כל כוחו של המנוע יש לטפס במעלה הסל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 מהירויות.

 

המנוע מציג נתוני זיהום אוויר טובים שהקלו על המיסוי של הדגם החדש, אך מספק צריכת דלק לא מזהירה אשר עמדה במבחן שלנו על 11.1 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, רחוק מאוד מנתוני היצרן שנעשו מן הסתם בבדיקת מעבדה סטרילית. מיאוץ מעמידה למאה קמ"ש ארך במסגרת המבחן שלנו 12.0 שניות.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - מנוע ותיבת הילוכים מסורתייםיונדאי אלנטרה החדשה - מנוע ותיבת הילוכים מסורתיים

 

במסגרת ההשקה של יונדאי אלנטרה החדשה, דיווחה היצרנית כי הושם דגש על שיפור בידוד הרעשים ורמת העידון בתא הנוסעים, והתוצאה בהחלט מורגשת. בעמידה מרגישה האלנטרה חרישית למדי ומעט מאוד רעשים חודרים לתא הנוסעים. גם במהלך נסיעה, רעשי כביש ורוח כמעט ואינם מורגשים, רק רעשי המנוע חודרים לתא הנוסעים בסל"ד גבוה.

 

בתנועה עירונית פועלים המנוע ותיבת ההילוכים בסינרגיה. המנוע זריז ותגובת הדוושה מיידית כך שהאלנטרה החדשה מזנקת בנחישות ולא מתמהמהת. תיבת ההילוכים פועלת בנעימות, יחסי ההעברה טובים, וכיאה לתיבות אוטומטיות פלנטריות, ההעברות חלקות ללא קפיצות או חבטות.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - חלשה מעט תחת עומסיונדאי אלנטרה החדשה - חלשה מעט תחת עומס

 

ההגה קל ומעורפל בתחושתו, עובדה התורמת לקלות התמרון אך גורעת מהנאת הנהיגה והחדות. שדה הראייה טוב לכל הכיוונים ומצלמת הנסיעה לאחור עושה עבודתה נאמנה כך שאין כל בעיה להתנהל עם יונדאי אלנטרה החדשה בסביבה האורבנית. בדרכים בין-עירוניות משייטת יונדאי אלנטרה החדשה בנעימות במהירות חוקית בכ- 2,200 סל"ד. הפעלת בקרת השיוט בכביש 6 וההתרווחות במושב גרמה לנו לתהות האם ישנם שורשים אמריקאים באלנטרה הזאת, שכן היא הפגינה יכולת שיוט מצויינת.

 

הבעיה מתחילה בעליות תלולות, בעקיפות, וכאשר הרכב עמוס בנוסעים וציוד. אז מתקשה המנוע לספק מומנט זמין שכן זמינות הכוח מגיעה בסל"ד גבוה ונדרשת לחיצה בריאה על דוושת התאוצה הגוררת עימה הורדת שני הילוכים לפחות. עקיפות היינו ממליצים לתכנן מראש ביתר זהירות. מצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה משפר מעט את תגובת ההגה והדוושות אך לא מעבר לכך.

 

נוחות והתנהגות

 

כיול המתלים ביונדאי אלנטרה החדשה מכוון לנוחות ולכן המתלים רכים. ספיגת השיבושים טובה ומרבית תלאות הדרך ישארו מחוץ לתא הנוסעים כל עוד מדובר במהירויות נמוכות. בכבישים משובשים מאוד במהירויות גבוהות, מתקשה מערך המתלים של האלנטרה לעמוד בקצב ונוצרת תחושה של עומס ונדנוד. למזלנו לא נתקלנו בקטעים משובשים ארוכים מדי בכבישים המהירים בהם נסענו.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - בין המשפחתיות המובילותיונדאי אלנטרה החדשה - בין המשפחתיות המובילות

 

יונדאי אלנטרה החדשה מצליחה להשרות בטחון כמעט בכל מצב. רמת האחיזה גבוהה ועוצמת הבלימה הייתה טובה לכל אורך המבחן. למרות המתלים הרכים ומרכב שאינו מרוסן מספיק, האלנטרה לא רוכנת בפניות חדות באופן קיצוני ומעבירה תחושה בוגרת ובטיחותית.

 

סיכום

 

יונדאי אלנטרה החדשה אינה משפחתית מושלמת. ניתן למצוא בה יתרונות וחסרונות כמו בשאר הדגמים בסגמנט, אך בשורה התחתונה, כחבילה כוללת, מצליחה יונדאי אלנטרה לספק את כל מה שחשוב לנהג הישראלי ומשפחתו. היא נוחה, שימושית ומאובזרת, ולמעט צריכת הדלק, היא טובה מאוד בכל הפרמטרים. מי שמחפש מכונית בתצורת 3 קופסאות ימצא כי יונדאי אלנטרה החדשה מהווה אופציה מצויינת, ומבחינתנו היא בהחלט ממוקמת בין המשפחתיות המובילות בסגמנט.

 

יונדאי אלנטרה 1.6 סופרים אוטומט
מנוע 1,591 סמ"ק
הספק מרבי 127/6,300 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 15.8/4,850 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 6 מהירויות
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,570 מ"מ
רוחב כללי 1,800 מ"מ
גובה כללי 1,450 מ"מ
בסיס גלגלים 2,700 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

458 ליטרים

משקל עצמי 1,250 ק"ג
מהירות מרבית 195
תאוצה 0-100 קמ"ש 11.6 שניות (יצרן)
קבוצת זיהום 6
ציון בטיחות ENCAP  
מחיר

133,500 ₪  

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אופל קרוסלנד X במבחן דרכים

    אופל קרוסלנד X במבחן דרכים

    20.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    אופל קרוסלנד X מציע מרווח פנימי נדיב ושימושיות ברמה גבוהה במיוחד. האם זה יספיק לו במלחמה על קטגוריית הפנאי הקטנים?

    זמן לא רב עבר מאז פרסמנו את רשמינו ממבחן הדרכים של אופל אינסיגניה החדשה, המכונית האחרונה שנולדה במסגרת הבעלות הארוכה של ג'נרל מוטורס על אופל, והנה התייצבו בישראל בהשקה משותפת אופל גרנלנד X המתחרה בקטגוריית רכב הפנאי הקומפקטיים, ואופל קרוסלנד X לשמו התכנסנו, המתחרה בקטגוריית רכבי הפנאי הקטנים. שניהם

     
  • מיצובישי פאג'רו דקאר פרו במבחן - הטוב הפך לטוב יותר

    מיצובישי פאג'רו דקאר פרו במבחן - הטוב הפך לטוב יותר

    19.06.18 | מבחני רכב

    אחד הרכבים הוותיקים בנוף הישראלי קיבל ערכת שיפורים לשטח, רגע לפני שהדגם יוצא לגמלאות

    מיצובישי פאג'רו הוא לא סתם עוד רכב שטח, הוא אייקון של ממש, אחד מאבות רכבי השטח והמתחרה הוותיק של טויוטה לנד קרוזר. השם פאג'רו מחובר למונח "רכב שטח" כמו שהשם קלינקס מחובר למילה טישו. קרוב לשני עשורים מאז הגיע אלינו "פאג'רו קינג", אך לא הרבה השתנה בעיצוב ובאופי המוכר. כעת, רגע לפני סגירת פס היצור, מצי

     
  • סקודה קארוק 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה קארוק 1.0 ליטר במבחן דרכים

    12.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    הקרוסאובר החדש של סקודה נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק המקומי ומביא עימו מפרט מעניין ופוטנציאל להתברג בצמרת הסגמנט

    סקודה קארוק נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק הרכב המקומי, קטגוריית רכבי הפנאי בגודל בינוני, אשר נשלטת ביד רמה ע"י תוצרת קוריאה. מדי כמה חודשים נכנסים שחקנים חדשים המנסים לנגוס בפלח המכירות, אך עד כה אף אחד מהם לא זכה לקחת את הכתר העובר בין צמד האחים הקוריאנים - קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון, האהודים על הק

     
  • MG ZS במבחן דרכים

    MG ZS במבחן דרכים

    11.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    MG משגרת למרכז הזירה את ה- ZS, רכב פנאי שטח קומפקטי עם עיצוב מצודד במחיר אטרקטיבי

    MG ZS יתרונות עיצוב חיצוני, תא נוסעים מעוצב וכייפי, אחריות יצרן ארוכה חסרונות בטיחות, תמורה למחיר אם צירוף האותיות MG מעלה בדמיונכם מכונית רודסטר קטנה ונמוכה בגוון ירוק מירוצים בריטי כדאי שתתעוררו, MG בגלגולה המודרני היא משהו אחר לחלוטין. לאחר פשיטת הרגל של

     
  • אופל זפירה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    אופל זפירה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.06.18 | מבחני רכב

    לקחנו את אופל זפירה למבחן דרכים כדי לברר האם בשוק הנשלט על ידי רכבי פנאי, קיים עדיין מקום למיניוואן 7 מושבים מסורתי

    אופל זפירה הושק לראשונה בשנת 1999 ובעברו התחרה ראש בראש מול טויוטה ומאזדה היפניות על ליבן של משפחות מרובות ילדים. במשך שני העשורים האחרונים ייצרה אופל שני דורות נוספים בסדרה, ובשנת 2016 עבר הדור השלישי של הזפירה מתיחת פנים אשר הפכה אותו מאחד המיניוואנים המיוחדים בשוק, לרכב סולידי עם עיצוב בוגר. מאחר

     
  • ב.מ.וו X2 במבחן דרכים - עיצוב לפני הכל

    ב.מ.וו X2 במבחן דרכים - עיצוב לפני הכל

    07.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    ב.מ.וו X2 מציג עיצוב ייחודי, ובשילוב עם הסמל הנכון נדמה כי זו הנוסחה המנצחת לכבוש את קטגוריית הפנאי פרימיום

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב כדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעה דומה בשוק הרכב העולמי. כדי להגשים את החלום האמיתי, רצוי שהקרוסאובר שלנו יתפאר בסמל הנכון בחרטומו ובעיצוב אופנתי, כזה שיבדל אותו ממכוניות העם הקוריאניות והיפניות השורצות מסביבנ

     
  • סיטרואן C4 פיקאסו במבחן דרכים

    סיטרואן C4 פיקאסו במבחן דרכים

    04.06.18 | מבחני רכב

    סיטרואן C4 פיקאסו מציע עיצוב צרפתי, מנוע חזק, שימושיות גבוהה, ותג מחיר מפתה. יצאנו לבדוק האם הוא קולע לטעם הישראלי

    סיטרואן C4 פיקאסו בגרסתו הקצרה, אינו נפוץ בישראל כמו אחיו הגדול בעל 7 המושבים - C4 גרנד פיקאסו. נראה כי בישראל הביקוש למיניוואנים בעלי 5 מושבים נמוך מאוד, והופעתם של רכבי פנאי שטח במחירים של כ- 140,000 ₪ מחסלת את הנישה הזו. סיטרואן C4 פיקאסו הינו מהדגמים האחרונים מסוגו ומבטיח שימושיות משפחתית מעולה,

     
  • סאנגיונג רקסטון במבחן דרכים

    סאנגיונג רקסטון במבחן דרכים

    31.05.18 | מבחני רכב

    17 שנים לאחר הצגת הדור הראשון זוכה סאנגיונג רקסטון לדגם חדש לחלוטין ומציע אלטרנטיבה אטרקטיבית לרכבי השטח האמיתיים שהולכים ומתמעטים

    הדור הראשון של סאנגיונג רקסטון הוצג בשנת 2001 ושווק במשך 17 שנים שהם נצח במושגי עולם הרכב. סאנגיונג לא חסכה בתכנון ספינת הדגל שלה ושכרה את שירותי סדנת העיצוב איטל דיזיין (Italdesign) בבעלות מעצב העל ג'וג'ארו (Giugiaro) שעיצבה עבורה את הרקסטון. מכלולי ההנעה הגיעו כמיטב המסורת מחברת מרצדס. במהלך שנות

     
  • פולקסווגן אמארוק במבחן דרכים - זאב רעב

    פולקסווגן אמארוק במבחן דרכים - זאב רעב

    28.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    פולקסווגן התקינה בטנדר הוותיק שלה מנוע V6 חדש ועוצמתי. יצאנו לבדוק האם האמארוק המחוזק עונה על הציפיות

    פולקסווגן אמארוק הושק בשנת 2010 עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים, ותג מחיר גבוה בהרבה מהמתחרים בקטגוריה. תוך פרק זמן קצר זכה הטנדר הגרמני בתואר ''הטנדר היקר בישראל'' ונדחף לתחתית טבלת המסירות, הרחק מליבם וכיסם של חקלאי הארץ. פולקסווגן הבינה כי האמארוק אינו מייצר התלהבות בציבור כפי שחשבה ו

     
  • שברולט טראוורס במבחן - להיות באמריקה בלי ויזה

    שברולט טראוורס במבחן - להיות באמריקה בלי ויזה

    27.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    שברולט טראוורס החדש מנסה לשחזר את הצלחת הדור הקודם עם המון מקום לנוסעים ונוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה

    שברולט טראוורס הוא סמל לאמריקאים האוהבים את הנוחות המוכרת של המכוניות האמריקאיות וצריכים מדי פעם להוביל את המשפחה המורחבת אך לא רוצים להיראות בתוך מיניוואן לא אטרקטיבי. הטראוורס החדש מציג נוכחות כוחנית ואגרסיבית, אבזור נוחות עשיר, מושבים מפנקים, ישיבה גבוהה והרבה פוזה. יצאנו לבדוק האם לטרווארס החדש

     
  • מבחן דרכים טויוטה ורסו

    מבחן דרכים טויוטה ורסו

    24.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    טויוטה ורסו הוא מיניוואן קומפקטי מוכר ואמין. יצאנו לבדוק האם הוא עדיין רלוונטי בשוק הנוכחי אשר מעדיף קרוסאוברים אופנתיים

    המיניוואן טויוטה ורסו הוצג לראשונה בשנת 2009 וזכה למתיחת פנים מקיפה לקראת תערוכת פריז בשנת 2012. מאז לא קיבל טויוטה ורסו שדרוגים או שינויים דרמטיים. הדגם מיוצר במפעלי טויוטה בטורקיה ומשווק במספר מדינות אירופאיות מצומצם. בישראל קיבל טויוטה ורסו תדמית של רכב בשירות ציי רכב, חברות ליסינג ומשפחות מרובות

     
  • אופל גרנדלנד X במבחן דרכים

    אופל גרנדלנד X במבחן דרכים

    23.05.18 | מבחני רכב

    רכב הפנאי אופל גרנדלנד X נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק הרכב המקומי. יצאנו לבחון את השחקן החדש

    רכבי הפנאי שטח תופסים נתח מכירות משמעותי וגדל בשוק הרכב העולמי והישראלי, ואהודים מאוד בקרב ציבור הנהגים. אופל גרנדלנד X מתבסס על הפלטפורמה של פיג'ו 3008 המוצלח שגרף את תואר רכב השנה באירופה לשנת 2017, ולכן זוכה לנקודת פתיחה חזקה. אופל גרנדלנד X 1.2 ליטרים אינוביישן יתרונות צר

     
  • אאודי Q3 במבחן דרכים

    אאודי Q3 במבחן דרכים

    22.05.18 | מבחני רכב

    אאודי Q3 צבר פופולריות בחסות טרנד הקרוסאוברים ובזכות הסמל הנכון. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים כדי לבדוק האם הוא שווה את הכסף

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב בכדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעות דומות בשוק הרכב העולמי. מספיק להעיף מבט חטוף על הרכבים המזדחלים סביבנו בפקקי הבוקר כדי לזהות שקרוסאוברים במגוון גדלים ומחירים הם אחוז ניכר מהם. תנוחת הישיבה הגבוהה מקנה תחושת ביטחון

     
  • אאודי A3 סדאן במבחן – פרימיום משפחתית

    אאודי A3 סדאן במבחן – פרימיום משפחתית

    21.05.18 | מבחני רכב

    באאודי כבר מזמן הבינו את הפוטנציאל הגלום בקהל צעיר השואף להצלחה ולשם בדיוק הם מכוונים עם אאודי A3 סדאן החדשה

    אאודי A3 היא אחת המכוניות החשובות ביותר במבחר של מותג היוקרה הגרמני. מעבר להיותה שחקנית ראשית בטבלת המכירות של דגמי המותג, יש לה תפקיד היסטורי של ממש. אאודי A3 הייתה בין הראשונות להנגיש את מותג היוקרה לעם ולהציע משפחתית קומפקטית יוקרתית. ההצלחה לא איחרה לבוא ואיתה גם המתחרות. באאודי לא שקטו על השמרי

     
  • סקודה קארוק 1.5 TSI במבחן דרכים

    סקודה קארוק 1.5 TSI במבחן דרכים

    15.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    לאחר ציפייה ממושכת מושק בישראל רכב הפנאי החדש סקודה קארוק. יצאנו לבדוק האם היה שווה לחכות

    סקודה משיקה בישראל את הקארוק, רכב פנאי בגודל בינוני הממוקם מתחת לסקודה קודיאק ומיועד להתחרות ברבי מכר כגון יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. סקודה קארוק מציע איכות הרכבה גרמנית, מפרט בטיחות נדיב ורמת שימושיות גבוהה במיוחד. ירדנו איתו לאילת, על מנת ליהנות מארוחה חפוזה על חוף הים ולתפוס קצת שמש, חזרנו עם תו

     
  • טויוטה לנד קרוזר 2018 במבחן דרכים - אגדת שטח מודרנית

    טויוטה לנד קרוזר 2018 במבחן דרכים - אגדת שטח מודרנית

    14.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    טויוטה לנד קרוזר מזכיר לנו איך נראה ומתנהג רכב שטח אמיתי. יצאנו לסופ"ש בשטח מדברי על מנת לברר האם המלך בשטח, עדיין שולט בממלכה

    טויוטה לנד קרוזר הוא דינוזאור מזן נכחד השייך לסגמנט הולך ומצטמצם. בעוד דגמים דומים מאבדים את הצדקת ייצורם ויורדים מפס הייצור, מצליח הלנד קרוזר לרכוב על תהילת העבר ולשמר נתח שוק מכובד ביחס למתחריו בעלי שלדת סולם, הילוך כוח ונעילת דיפרנציאל. הצטרפו אלינו למבחן דרכים אתגרי ומאובק על מנת להבין האם טויוט

     
  • סקודה אוקטביה RS במבחן דרכים

    סקודה אוקטביה RS במבחן דרכים

    09.05.18 | מבחני רכב

    סקודה אוקטביה RS חוזרת לישראל עם יותר כוח ויותר אבזור ומציעה פתרון שימושי במיוחד לנהג המשפחתי הממהר

    כשחושבים על סקודה אוקטביה מדמיינים משפחתית מהוקצעת, ומיד נזכרים במרווח הפנימי הנדיב, תא המטען הגדול, ופתרונות האחסון השימושיים. אלה מאפיינים את רוב האוקטביות המקיפות אתכם בין הרמזורים בפקקי הבוקר. סקודה אוקטביה RS שנבחנה אצלנו היא נמוכה, אגרסיבית, ועצבנית יותר. היא בעצם משהו אחר לחלוטין.

     
  • מרצדס A45 AMG במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מרצדס A45 AMG במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    03.05.18 | מבחני רכב

    הגרסה החזקה ביותר של המרצדס הקטנה ביותר מבטיחה ביצועים ויכולת ספורטיבית לצד שימושיות ואיכות המזוהים עם המותג

    הדור הנוכחי של מרצדס A קלאס, דגם הכניסה אל מותג היוקרה הגרמני, הושק עוד בשנת 2012 ועבר מתיחת פנים שהגיעה אלינו בשנת 2016. מרצדס A45 AMG שהתייצבה למבחן הדרכים שלנו, מצויידת במנוע, מתלים, בלמים, ועדכונים קוסמטיים מבית AMG - חטיבת הביצועים של מרצדס, ונועדה להתחרות בעיקר באאודי RS3. כדרכה של AMG, גרסת ה

     
  • יונדאי קונה במבחן דרכים

    יונדאי קונה במבחן דרכים

    01.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    יונדאי קונה אמור לתפוס מקום של כבוד בסגמנט רכבי הפנאי הקטנים. יצאנו לברר האם הוא מצדיק את תג המחיר הגבוה

    מרבית יצרניות הרכב זיהו מזמן את הפוטנציאל האדיר בסגמנט הקרוסאוברים הקטנים ונערכו לכך בהתאם. יונדאי, שלא הציגה עד כה מתמודד ראוי, השיקה במהירות את יונדאי קונה, כשהוא לבוש בבגדים הנוצצים והמעניינים ביותר במסיבה. ליונדאי קונה מטרה עיקרית אחת - לשנות את מאזן הכוחות הקיים בקטגוריה וליטול את ההובלה על טבל