יונדאי אלנטרה 2016 במבחן דרכים

 

יונדאי מחזירה לנוף המקומי מכונית משפחתית חדשה עם שם ישן. יצאנו לבחון את יונדאי אלנטרה החדשה

תגיות | משפחתיות, יונדאי, אלנטרה

מכונית הסדאן המשפחתית של יונדאי משווקת ברחבי העולם כיונדאי אלנטרה עוד מהמאה הקודמת ועם השנים בנתה לעצמה מוניטין של יעילות ואמינות. הדור הקודם, שכונה בישראל יונדאי i35, הוסיף למתכון המוצלח עיצוב פורץ דרך ויחידת הנעה שנחשבה מודרנית בזמנה. למרות ששוק המשפחתיות מאבד אט אט מנפחו לטובת רכבי הפנאי שטח, ביונדאי לא נוטשים את הסגמנט שעדיין נחשב לגדול ביותר, ומחזקים את היצע הדגמים עם יונדאי אלנטרה החדשה שמיועדת הן לציי הרכב והן ללקוחות פרטיים.

 

יונדאי אלנטרה החדשהיונדאי אלנטרה החדשה

 

עיצוב

 

לעומת יונדאי i35 המוחלפת, ניתן לומר שיונדאי הלכה חצי צעד אחורה עם עיצוב האלנטרה החדשה. עיצובה נקי ואלגנטי, מזוויות מסוימות מעט אגרסיבי, אך באופן כללי משדרת יונדאי אלנטרה החדשה תחושה סולידית ובוגרת. מלפנים מצויידת המכונית בשבכת קירור חדשה וגדולה ויחידות תאורה עם תאורת יום LED מעוצבת. הפגוש הקדמי המפוסל כולל פנסי ערפל עגולים המאוכלסים בכונסי אוויר נאים בצורת L. מבט מהצד חושף עיצוב דמוי קופה וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 17 אינץ'. מאחור העיצוב דומה ליונדאי i35 עם יחידות תאורה מלוכסנות ושפת תא מטען בולטת שתורמים רבות למראה הדינמי. התוצאה אינה מהפכנית אך בהחלט נאה ונעימה לעין.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - אינה מהפכנית, אך בהחלט נאהיונדאי אלנטרה החדשה - אינה מהפכנית, אך בהחלט נאה

 

תא הנוסעים

 

יונדאי אלנטרה החדשה משווקת בישראל בשתי רמות אבזור: אינספייר הבסיסית המיועדת בעיקר לציי רכב ומחירה עומד על 131,700 ₪, וסופרים הבכירה המיועדת ללקוח הפרטי ומחירה עומד על 133,500 ₪. תא הנוסעים של יונדאי אלנטרה בגרסת סופרים שהתייצבה למבחן משדר אווריריות ופרקטיות. חומרי הדיפון ואיכות ההרכבה טובים מאוד, ושילוב הצבעים שחור ובז' בתא הנוסעים יוצר חלל נעים למראה.

 

עיצובו של הדשבורד פונקציונלי והנדסת האנוש טובה וצפוייה. לוח המחוונים נקי וקריא, והשליטה במערכות המיזוג והמולטימדיה פשוטה וכמעט אינה דורשת הסתגלות או הכנה מראש. ההגה מחופה עור נעים לאחיזה ועליו פקדי שליטה על מערכת השמע, מחשב הדרך ובקרת השיוט. מערכת השמע מפיקה צליל איכותי למדי וההגה שמתכוון לעומק ולגובה מקל מאוד על מציאת תנוחת נהיגה טובה.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - משדרת אווריריות ופרקטיותיונדאי אלנטרה החדשה - משדרת אווריריות ופרקטיות

 

המושבים הקדמיים נוחים ותומכים, וגם לאחר נסיעה ארוכה ממרכז הארץ צפונה, יצאנו מהרכב ללא תלונות או כאבים. אמנם ברך ימין של הנהג התמקמה קרוב מדי לדשבורד אך מלבד זאת המרווח מלפנים מצויין. בזכות בסיס גלגלים של 2,700 מ"מ, גם מרווח הרגליים מאחור נדיב, אם כי מרווח הראש מעט לוקה בחסר, במיוחד לנוסעים גבוהים. מאחור הרצפה שטוחה לחלוטין ושלושה נוסעים מבוגרים נהנו מפתחי מיזוג אוויר והגיעו לכנרת ללא תלונות על אי-נוחות או צפיפות. תלונותם היחידה הייתה על תחושת ישיבה נמוכה מאוד וסף חלונות גבוה.

 

תא המטען בנפח 458 ליטרים הכיל את הציוד של כל חמשת הנוסעים, אם כי מפתחו מעט גבוה וצר, ומקשה על סידור הציוד בתא המטען. במשיכת ידית ניתן לקפל את המושבים האחוריים ביחס של 60/40 ולהגדיל את נפחו.

 

אבזור

 

יונדאי אלנטרה ברמת אבזור סופרים מציעה רשימת אבזור מכובדת שתענה על כל צורך בסיסי. בסעיף הבטיחות מצויידת האלנטרה החדשה ב- 7 כריות אוויר, עיגוני איזופיקס וכל בקרות הבלימה והאחיזה הסטנדרטיות. היבואנית בחרה שלא לשווק את האלנטרה החדשה עם אבזור בטיחות אקטיבי מתקדם ובמקום זאת תקבלו מערכת מובילאיי לסיוע במניעת תאונות דרכים המתריעה על סטיה מנתיב הנסיעה, קרבה למכונית מלפנים, זיהוי הולכי רגל, וזיהוי תמרורי תנועה.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - מושב אחורי רחב ונוח במיוחדיונדאי אלנטרה החדשה - מושב אחורי רחב ונוח במיוחד

 

בסעיף אבזור הנוחות דווקא לא חסכו וציידו את האלנטרה החדשה בכל טוב. רשימת האבזור בגרסת סופרים כוללת בין היתר מערכת מולטימידה CONNECTED מבוססת אנדרואיד, תוכנת ניווט Waze, חיבורי USB ו- AUX, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני תאורה וגשם, חלון גג חשמלי, התנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, מראות מתקפלות חשמלית, וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 17 אינץ'.

 

יחידת הנעה וחווית נסיעה

 

יונדאי אלנטרה החדשה מצויידת במערכת הנעה מסורתית שהוכיחה את אמינותה. בדגם המשווק בישראל לא תמצאו מנוע טורבו קטן ותיבת הילוכים חכמה אלא מנוע בנזין MPI המפיק 127 כ"ס ב- 6,300 סל"ד ומומנט של 15.8 קג"מ ב- 4,850 סל"ד. מהנתונים ניתן להבין שעל מנת לחלץ את כל כוחו של המנוע יש לטפס במעלה הסל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 מהירויות.

 

המנוע מציג נתוני זיהום אוויר טובים שהקלו על המיסוי של הדגם החדש, אך מספק צריכת דלק לא מזהירה אשר עמדה במבחן שלנו על 11.1 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, רחוק מאוד מנתוני היצרן שנעשו מן הסתם בבדיקת מעבדה סטרילית. מיאוץ מעמידה למאה קמ"ש ארך במסגרת המבחן שלנו 12.0 שניות.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - מנוע ותיבת הילוכים מסורתייםיונדאי אלנטרה החדשה - מנוע ותיבת הילוכים מסורתיים

 

במסגרת ההשקה של יונדאי אלנטרה החדשה, דיווחה היצרנית כי הושם דגש על שיפור בידוד הרעשים ורמת העידון בתא הנוסעים, והתוצאה בהחלט מורגשת. בעמידה מרגישה האלנטרה חרישית למדי ומעט מאוד רעשים חודרים לתא הנוסעים. גם במהלך נסיעה, רעשי כביש ורוח כמעט ואינם מורגשים, רק רעשי המנוע חודרים לתא הנוסעים בסל"ד גבוה.

 

בתנועה עירונית פועלים המנוע ותיבת ההילוכים בסינרגיה. המנוע זריז ותגובת הדוושה מיידית כך שהאלנטרה החדשה מזנקת בנחישות ולא מתמהמהת. תיבת ההילוכים פועלת בנעימות, יחסי ההעברה טובים, וכיאה לתיבות אוטומטיות פלנטריות, ההעברות חלקות ללא קפיצות או חבטות.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - חלשה מעט תחת עומסיונדאי אלנטרה החדשה - חלשה מעט תחת עומס

 

ההגה קל ומעורפל בתחושתו, עובדה התורמת לקלות התמרון אך גורעת מהנאת הנהיגה והחדות. שדה הראייה טוב לכל הכיוונים ומצלמת הנסיעה לאחור עושה עבודתה נאמנה כך שאין כל בעיה להתנהל עם יונדאי אלנטרה החדשה בסביבה האורבנית. בדרכים בין-עירוניות משייטת יונדאי אלנטרה החדשה בנעימות במהירות חוקית בכ- 2,200 סל"ד. הפעלת בקרת השיוט בכביש 6 וההתרווחות במושב גרמה לנו לתהות האם ישנם שורשים אמריקאים באלנטרה הזאת, שכן היא הפגינה יכולת שיוט מצויינת.

 

הבעיה מתחילה בעליות תלולות, בעקיפות, וכאשר הרכב עמוס בנוסעים וציוד. אז מתקשה המנוע לספק מומנט זמין שכן זמינות הכוח מגיעה בסל"ד גבוה ונדרשת לחיצה בריאה על דוושת התאוצה הגוררת עימה הורדת שני הילוכים לפחות. עקיפות היינו ממליצים לתכנן מראש ביתר זהירות. מצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה משפר מעט את תגובת ההגה והדוושות אך לא מעבר לכך.

 

נוחות והתנהגות

 

כיול המתלים ביונדאי אלנטרה החדשה מכוון לנוחות ולכן המתלים רכים. ספיגת השיבושים טובה ומרבית תלאות הדרך ישארו מחוץ לתא הנוסעים כל עוד מדובר במהירויות נמוכות. בכבישים משובשים מאוד במהירויות גבוהות, מתקשה מערך המתלים של האלנטרה לעמוד בקצב ונוצרת תחושה של עומס ונדנוד. למזלנו לא נתקלנו בקטעים משובשים ארוכים מדי בכבישים המהירים בהם נסענו.

 

יונדאי אלנטרה החדשה - בין המשפחתיות המובילותיונדאי אלנטרה החדשה - בין המשפחתיות המובילות

 

יונדאי אלנטרה החדשה מצליחה להשרות בטחון כמעט בכל מצב. רמת האחיזה גבוהה ועוצמת הבלימה הייתה טובה לכל אורך המבחן. למרות המתלים הרכים ומרכב שאינו מרוסן מספיק, האלנטרה לא רוכנת בפניות חדות באופן קיצוני ומעבירה תחושה בוגרת ובטיחותית.

 

סיכום

 

יונדאי אלנטרה החדשה אינה משפחתית מושלמת. ניתן למצוא בה יתרונות וחסרונות כמו בשאר הדגמים בסגמנט, אך בשורה התחתונה, כחבילה כוללת, מצליחה יונדאי אלנטרה לספק את כל מה שחשוב לנהג הישראלי ומשפחתו. היא נוחה, שימושית ומאובזרת, ולמעט צריכת הדלק, היא טובה מאוד בכל הפרמטרים. מי שמחפש מכונית בתצורת 3 קופסאות ימצא כי יונדאי אלנטרה החדשה מהווה אופציה מצויינת, ומבחינתנו היא בהחלט ממוקמת בין המשפחתיות המובילות בסגמנט.

 

יונדאי אלנטרה 1.6 סופרים אוטומט
מנוע 1,591 סמ"ק
הספק מרבי 127/6,300 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 15.8/4,850 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 6 מהירויות
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,570 מ"מ
רוחב כללי 1,800 מ"מ
גובה כללי 1,450 מ"מ
בסיס גלגלים 2,700 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

458 ליטרים

משקל עצמי 1,250 ק"ג
מהירות מרבית 195
תאוצה 0-100 קמ"ש 11.6 שניות (יצרן)
קבוצת זיהום 6
ציון בטיחות ENCAP  
מחיר

133,500 ₪  

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט

     
  • טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    22.04.19 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

    טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה. סרטו