סיאט איביזה קופרה 2016 במבחן דרכים - כוח להמון

 

סיאט איביזה קופרה מסמלת את הרוח הצעירה והספורטיבית של המותג הספרדי. הדגם החדש קיבל מנוע 1.8 ליטר טורבו בשרני, תיבת הילוכים ידנית ותג מחיר נגיש של 136,900 ₪

תגיות | ספורט, סופר מיני, סיאט, איביזה קופרה

הכינוי קופרה מוצמד לדגמי הקצה של סיאט ומסמל יכולות דינמיות גבוהות, טכנולוגיה מתקדמת, ועיצוב קרבי. סיאט איביזה קופרה שנחתה לאחרונה בישראל לאחר שעברה מתיחת פנים, משווקת עם מנוע 1.8 ליטר טורבו חדש ותיבת הילוכים ידנית בלבד במחיר תחרותי של 136,900 ₪ המנגיש אותה גם לקהל צעיר ומהווה נקודת פתיחה טובה מול המתחרות. למעשה תג המחיר של איביזה קופרה נמוך משמעותית ממרבית מתחרותיה, ביניהן פולקסווגן פולו GTI, אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק, רנו קליאו RS, ואופל קורסה OPC. רק פיג'ו 208 GTI מוצעת במחיר דומה במסגרת מבצעים.

 

עיצוב

 

קשה למצוא יחודיות או מוחצנות באיביזה קופרה מכיוון שגרסת ה- FR 3 דלתות הנמכרת בכמויות, הופכת את גרסת הקופרה למכונית שנבלעת בנוף המקומי. זו לא מכונית שצועקת ביצועים אך היא גם אינה נחבאת אל הכלים. מלפנים ומאחור תמצאו את לוגו הקופרה, ושבכת הקירור מלווה בארבעה פתחי אוורור נוספים המשרתים את מערכת הקירור הייחודית של המנוע. יחידות התאורה כוללת חתימת LED מרשימה וחישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינץ' משלימים את המראה.

 

סיאט איביזה קופרהסיאט איביזה קופרה

 

מרכב 3 הדלתות מחמיא למימדים החיצוניים של הקופרה, הדלתות הארוכות וקו החלונות שעולה אט אט, מדגישים את הקווים הדינמיים של הרכב ומקנים תחושת זרימה. מאחור בולט מאוד פגוש המצוייד בפתחי אוורור גדולים ודיפיוזר שחור וגדול. במרכז הדיפיוזר מפלט טרפזי שבמבט קרוב יותר חושף בתוכו שני מפלטים רגילים, עובדה מעט מאכזבת שמעבירה תחושה מעט מצועצעת.

 

תא הנוסעים

 

למרות צבעים כהים מאוד, אין בתא הנוסעים תחושה חונקת והמרווח מלפנים טוב. היינו שמחים למצוא מעט יותר סממנים ספורטיביים בתא הנוסעים שמרגיש די רגיל ולא ספורטיבי במיוחד. צמד מושבי הספורט בריפוד שחור ולבן מספקים תמיכה צידית מצויינת והתגלו כנוחים מאוד. ההגה שמנמן ואחיזתו נוחה וכך גם ידית ההילוכים. הגמישות בכיוון ההגה ובמושב הנהג מאפשרת מציאת תנוחת נהיגה טובה. עיצובו של הדשבורד אינו שונה מהגרסאות הסטנדרטיות של סיאט איביזה וכולל ארבעה פתחי מיזוג עגולים עם עיטורי ניקל, מערכת מולטימדיה מרכזית עם מסך בגודל 7 אינץ' ובקרת אקלים דיגיטלית. תחת בקרת האקלים ממוקם לחצן קטן ומיוחד, לחצן מצב הספורט של הקופרה עליו נרחיב בהמשך.

 

קיפול המושבים הקדמיים והגישה לספסל האחורי קלה ופשוטה. זו אינה פעולה שכולם נהנים לעשות, אך היא בהחלט נסבלת בזכות הדלתות הגדולות. מאחור יש מספיק מקום לשני מבוגרים או לשלושה ילדים, אך התחושה מאחור מעט קלסטרופובית. הגישה לתא המטען נוחה, גובה שפת ההטענה אינו נמוך או גבוה מדי והמפתח רחב ונגיש. נפח תא המטען עומד על 292 ליטרים.

 

סיאט איביזה קופרה - תא נוסעים מרווח אך ללא מספיק רוח ספורטיביתסיאט איביזה קופרה - תא נוסעים מרווח אך ללא מספיק רוח ספורטיבית

 

סיאט איביזה קופרה כוללת מגוון תאי אחסון ביניהם תא כפפות, תאי אחסון בדלתות, תא נסתר תחת מושב הנוסע, צמד מחזיקי כוסות קדמיים, ומשענת יד קדמית עם תא אחסון. איכות החומרים וההרכבה עושה רושם טוב והנדסת האנוש טובה כשלעצמה. לוח המחוונים בצבעי שחור ולבן ברור וקריא ומציג את כל המידע הדרוש לנהג. במקביל ניתן להציג מידע ממחשב הדרך על גבי מסך המולטימדיה המרכזי.

 

מערכת המולטימדיה מפיקה צלילים נעימים ואיכותיים, ובעלת קישוריות מלאה (Full link) שבאמת עובדת עם מכשירי אפל ואנדורואיד. המערכת כוללת דיבורית בלוטות', חיבורי USB ו- AUX, 6 רמקולים, ומגבר. בנוסף מצויידת איביזה קופרה בבקרת שיוט, חלון גג חשמלי שאינו נפתח במלואו, מראות צד מתקפלות חשמלית, חיישני גשם ותאורה, ותאורת קסנון אדפטיבית. אבזור הבטיחות כולל חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מערכת להתראת עייפות נהג, מערכת סיוע לזינוק בעליה, ושש כריות אוויר.

 

יחידת הנעה וחווית הנסיעה - המון כוח

 

על פי נתוני היצרן, סיאט אביזה קופרה מאיצה מעמידה למאה קמ"ש תוך 6.7 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 235 קמ"ש. את העוצמה והנתונים הללו מספק מנוע טורבו בנזין בשרני בנפח 1.8 ליטר המפיק 192 כ"ס ב- 4,300 סל"ד ומומנט מירבי של 32.6 קג"מ הזמינים החל מ- 1,450 סל"ד. בישראל משווק הדגם רק עם תיבת 6 הילוכים ידנית. במסגרת המבחן שלנו לא הצלחנו להגיע לנתוני היצרן ומדדנו מיאוץ מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 7.3 שניות ומיאוץ ביניים מ- 80 קמ"ש ל- 120 קמ"ש תוך 5.2 שניות. צריכת הדלק הממוצעת בסיכומו של המבחן המאומץ עמדה על 10.3 ק"מ לליטר.

 

נעזוב לרגע את המספרים בצד. הייעוד העיקרי של סיאט איביזה קופרה, כמו כל הוט האץ' אחרת, הוא לספק הנאה, והקופרה מצליחה לספק המון ממנה. עוד לפני המבחן ידענו שאפשר להאיץ ללא כל בעיה עם הקופרה הקטנה, אך איך היא מתנהגת בפניות ובכבישים מפותלים? שמנו פעמינו לבקעה על מנת לענות על השאלה.

 

סיאט איביזה קופרה - מנוע 1.8 TSI בהספק 192 כסיאט איביזה קופרה - מנוע 1.8 TSI בהספק 192 כ"ס

 

כמעט בכל מצב מצליחה סיאט איביזה קופרה לייצר כמויות אדירות של אחיזה. היא אוחזת באספלט כמו דבק שאינו מרפה. עם האיביזה קופרה אפשר לתקוף פניות במהירויות גבוהות והיא נענית לאתגר ללא חשש. הפניית ההגה גוררת צייתנות מופתית וניתן ממש להרגיש את מערכת ה- XDS (מדמה דיפרנציאל מוגבל החלקה) עובדת על מנת להשאיר את הגלגלים הקדמיים בתוך הסיבוב. ההגה החשמלי מעביר פידבק סביר אך מעט מנותק ומלאכותי, והיינו שמחים לקבל אותו עם משקל מעט משמעותי יותר. זוויות הגלגול של האיביזה קופרה קטנות ובשילוב עם המושבים האוחזים אין יותר מדי תנודות בתא הנוסעים.

 

לסיאט איביזה קופרה שני מצבי נהיגה, מצב רגיל שהוא ברירת המחדל ומצב ספורט בו המתלים מתקשחים, ההגה מקבל מעט יותר משקל, תגובת הדוושות מתחדדת וצליל המנוע בתוך הרכב מתעצם. גם במצב רגיל מרגישה האיביזה קופרה הדוקה וספורטיבית, ולהפתעתנו מצליחה להתמודד עם בורות קטנים ושיבושים בצורה טובה מאוד. דווקא במצב ספורט היינו שמחים לקבל הקשחה משמעותית יותר של המתלים.

 

סיאט איביזה קופרה - אחיזה מצויינת והתנהגות מדוייקתסיאט איביזה קופרה - אחיזה מצויינת והתנהגות מדוייקת

 

רוצים לנתק את בקרת האחיזה והיציבות? אין אפשרות כזו בסיאט איביזה קופרה החדשה. מצב ספורט ממתן את המערכות ב- 8% אך אין אפשרות לניתוק מלא. זה עדיף מבחינה בטיחותית אך לא מאפשר לנהג חיבור טוטאלי למכונה.

 

בתחילת נסיעה מתקבלת תחושה של המון כוח. בזכות כמויות המומנט שהמנוע הבשרני הזה מספק בקשת סל"ד נרחבת, לאיביזה קופרה לא חסר כוח אף פעם ובאף הילוך. המשמעות היא שעקיפות ניתן לצלוח בקלות וכל העליות קטנות עליה. תיבת ההילוכים הידנית טובה ומדוייקת, ולמרות מהלך ידית ארוך יחסית, לא יהיה מצב בו תפספסו את ההילוך אליו אתם מכוונים. דוושת המצמד רכה ונקודת החיכוך שלה די גבוהה.

 

בעיר מצליחה סיאט איביזה קופרה להיות זריזה וקלה לתמרון. שדה הראיה טוב לכל הכיוונים ואין שום קושי לבצע איתה תמרוני חניה גם במקומות צפופים. המומנט הגבוה שמספק המנוע מאפשר להתנהל עם הרכב בעיר ללא שימוש בהילוך ראשון. ניתן להתחיל האצה באמצעות ההילוך השני הארוך ולהמנע מבחישה מיותרת בהילוכים. בכבישים בין עירוניים הנסיעה נעימה, רעשי הרוח והכביש אינם מורגשים יתר על המידה וכך גם צלילי המנוע, שאפילו מעט מנומנמים.

 

סיאט איביזה קופרה - ספורטיבית, ופרקטית ונעימה גם בחיי היום יוםסיאט איביזה קופרה - ספורטיבית, ופרקטית ונעימה גם בחיי היום יום

 

גם נהגים שאינם רודפים אחר חווית הנהיגה הספורטיבית נהנו במחיצתה של סיאט איביזה קופרה החדשה. היא מכונית חזקה ונשלטת שמשרה ביטחון רב על הנהג. כיול מתלים מוצלח, תא מטען שימושי ואופי אירופאי תרבותי, מאפשרים לסיאט איביזה קופרה להיות פרקטית ונעימה גם בחיי היום יום.

 

סיכום

 

הפספוסים העיקריים של סיאט איביזה קופרה נוגעים באופיה של המכונית. היא מהנה ונשלטת אך בו זמנית מעט קרירה ומנותקת, ואינה מספיק מרגשת. במחיר של 136,900 ₪ מציעה סיאט איביזה קופרה החדשה עסקה משתלמת בהחלט הודות למחירה הנגיש ולרשימת האבזור העשירה. אך חשוב מזאת, היא מהנה מאוד לנהיגה, מספקת ביצועים מצויינים וגם נוחה ושימושית ביום יום.

 

סיאט איביזה קופרה 1.8 TSI ידני
מנוע 1.8 ליטר טורבו בנזיןTSI
הספק מרבי 192/4,300 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 32.6/1,450 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים ידנית בת 6 מהירויות
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,043 מ"מ
רוחב כללי 1,693 מ"מ
גובה כללי 1,428 מ"מ
בסיס גלגלים 2,469 מ"מ
מיכל דלק 45 ליטרים
נפח תא מטען

292 ליטרים

משקל עצמי 1,314 ק"ג
מהירות מרבית 235
תאוצה 0-100 קמ"ש 6.7 שניות (יצרן)
קבוצת זיהום 9
ציון בטיחות ENCAP  5 כוכבי בטיחות
מחיר

136,900 ₪  

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אופל קרוסלנד X במבחן דרכים

    אופל קרוסלנד X במבחן דרכים

    20.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    אופל קרוסלנד X מציע מרווח פנימי נדיב ושימושיות ברמה גבוהה במיוחד. האם זה יספיק לו במלחמה על קטגוריית הפנאי הקטנים?

    זמן לא רב עבר מאז פרסמנו את רשמינו ממבחן הדרכים של אופל אינסיגניה החדשה, המכונית האחרונה שנולדה במסגרת הבעלות הארוכה של ג'נרל מוטורס על אופל, והנה התייצבו בישראל בהשקה משותפת אופל גרנלנד X המתחרה בקטגוריית רכב הפנאי הקומפקטיים, ואופל קרוסלנד X לשמו התכנסנו, המתחרה בקטגוריית רכבי הפנאי הקטנים. שניהם

     
  • מיצובישי פאג'רו דקאר פרו במבחן - הטוב הפך לטוב יותר

    מיצובישי פאג'רו דקאר פרו במבחן - הטוב הפך לטוב יותר

    19.06.18 | מבחני רכב

    אחד הרכבים הוותיקים בנוף הישראלי קיבל ערכת שיפורים לשטח, רגע לפני שהדגם יוצא לגמלאות

    מיצובישי פאג'רו הוא לא סתם עוד רכב שטח, הוא אייקון של ממש, אחד מאבות רכבי השטח והמתחרה הוותיק של טויוטה לנד קרוזר. השם פאג'רו מחובר למונח "רכב שטח" כמו שהשם קלינקס מחובר למילה טישו. קרוב לשני עשורים מאז הגיע אלינו "פאג'רו קינג", אך לא הרבה השתנה בעיצוב ובאופי המוכר. כעת, רגע לפני סגירת פס היצור, מצי

     
  • סקודה קארוק 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה קארוק 1.0 ליטר במבחן דרכים

    12.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    הקרוסאובר החדש של סקודה נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק המקומי ומביא עימו מפרט מעניין ופוטנציאל להתברג בצמרת הסגמנט

    סקודה קארוק נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק הרכב המקומי, קטגוריית רכבי הפנאי בגודל בינוני, אשר נשלטת ביד רמה ע"י תוצרת קוריאה. מדי כמה חודשים נכנסים שחקנים חדשים המנסים לנגוס בפלח המכירות, אך עד כה אף אחד מהם לא זכה לקחת את הכתר העובר בין צמד האחים הקוריאנים - קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון, האהודים על הק

     
  • MG ZS במבחן דרכים

    MG ZS במבחן דרכים

    11.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    MG משגרת למרכז הזירה את ה- ZS, רכב פנאי שטח קומפקטי עם עיצוב מצודד במחיר אטרקטיבי

    MG ZS יתרונות עיצוב חיצוני, תא נוסעים מעוצב וכייפי, אחריות יצרן ארוכה חסרונות בטיחות, תמורה למחיר אם צירוף האותיות MG מעלה בדמיונכם מכונית רודסטר קטנה ונמוכה בגוון ירוק מירוצים בריטי כדאי שתתעוררו, MG בגלגולה המודרני היא משהו אחר לחלוטין. לאחר פשיטת הרגל של

     
  • אופל זפירה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    אופל זפירה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.06.18 | מבחני רכב

    לקחנו את אופל זפירה למבחן דרכים כדי לברר האם בשוק הנשלט על ידי רכבי פנאי, קיים עדיין מקום למיניוואן 7 מושבים מסורתי

    אופל זפירה הושק לראשונה בשנת 1999 ובעברו התחרה ראש בראש מול טויוטה ומאזדה היפניות על ליבן של משפחות מרובות ילדים. במשך שני העשורים האחרונים ייצרה אופל שני דורות נוספים בסדרה, ובשנת 2016 עבר הדור השלישי של הזפירה מתיחת פנים אשר הפכה אותו מאחד המיניוואנים המיוחדים בשוק, לרכב סולידי עם עיצוב בוגר. מאחר

     
  • ב.מ.וו X2 במבחן דרכים - עיצוב לפני הכל

    ב.מ.וו X2 במבחן דרכים - עיצוב לפני הכל

    07.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    ב.מ.וו X2 מציג עיצוב ייחודי, ובשילוב עם הסמל הנכון נדמה כי זו הנוסחה המנצחת לכבוש את קטגוריית הפנאי פרימיום

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב כדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעה דומה בשוק הרכב העולמי. כדי להגשים את החלום האמיתי, רצוי שהקרוסאובר שלנו יתפאר בסמל הנכון בחרטומו ובעיצוב אופנתי, כזה שיבדל אותו ממכוניות העם הקוריאניות והיפניות השורצות מסביבנ

     
  • סיטרואן C4 פיקאסו במבחן דרכים

    סיטרואן C4 פיקאסו במבחן דרכים

    04.06.18 | מבחני רכב

    סיטרואן C4 פיקאסו מציע עיצוב צרפתי, מנוע חזק, שימושיות גבוהה, ותג מחיר מפתה. יצאנו לבדוק האם הוא קולע לטעם הישראלי

    סיטרואן C4 פיקאסו בגרסתו הקצרה, אינו נפוץ בישראל כמו אחיו הגדול בעל 7 המושבים - C4 גרנד פיקאסו. נראה כי בישראל הביקוש למיניוואנים בעלי 5 מושבים נמוך מאוד, והופעתם של רכבי פנאי שטח במחירים של כ- 140,000 ₪ מחסלת את הנישה הזו. סיטרואן C4 פיקאסו הינו מהדגמים האחרונים מסוגו ומבטיח שימושיות משפחתית מעולה,

     
  • סאנגיונג רקסטון במבחן דרכים

    סאנגיונג רקסטון במבחן דרכים

    31.05.18 | מבחני רכב

    17 שנים לאחר הצגת הדור הראשון זוכה סאנגיונג רקסטון לדגם חדש לחלוטין ומציע אלטרנטיבה אטרקטיבית לרכבי השטח האמיתיים שהולכים ומתמעטים

    הדור הראשון של סאנגיונג רקסטון הוצג בשנת 2001 ושווק במשך 17 שנים שהם נצח במושגי עולם הרכב. סאנגיונג לא חסכה בתכנון ספינת הדגל שלה ושכרה את שירותי סדנת העיצוב איטל דיזיין (Italdesign) בבעלות מעצב העל ג'וג'ארו (Giugiaro) שעיצבה עבורה את הרקסטון. מכלולי ההנעה הגיעו כמיטב המסורת מחברת מרצדס. במהלך שנות

     
  • פולקסווגן אמארוק במבחן דרכים - זאב רעב

    פולקסווגן אמארוק במבחן דרכים - זאב רעב

    28.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    פולקסווגן התקינה בטנדר הוותיק שלה מנוע V6 חדש ועוצמתי. יצאנו לבדוק האם האמארוק המחוזק עונה על הציפיות

    פולקסווגן אמארוק הושק בשנת 2010 עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים, ותג מחיר גבוה בהרבה מהמתחרים בקטגוריה. תוך פרק זמן קצר זכה הטנדר הגרמני בתואר ''הטנדר היקר בישראל'' ונדחף לתחתית טבלת המסירות, הרחק מליבם וכיסם של חקלאי הארץ. פולקסווגן הבינה כי האמארוק אינו מייצר התלהבות בציבור כפי שחשבה ו

     
  • שברולט טראוורס במבחן - להיות באמריקה בלי ויזה

    שברולט טראוורס במבחן - להיות באמריקה בלי ויזה

    27.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    שברולט טראוורס החדש מנסה לשחזר את הצלחת הדור הקודם עם המון מקום לנוסעים ונוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה

    שברולט טראוורס הוא סמל לאמריקאים האוהבים את הנוחות המוכרת של המכוניות האמריקאיות וצריכים מדי פעם להוביל את המשפחה המורחבת אך לא רוצים להיראות בתוך מיניוואן לא אטרקטיבי. הטראוורס החדש מציג נוכחות כוחנית ואגרסיבית, אבזור נוחות עשיר, מושבים מפנקים, ישיבה גבוהה והרבה פוזה. יצאנו לבדוק האם לטרווארס החדש

     
  • מבחן דרכים טויוטה ורסו

    מבחן דרכים טויוטה ורסו

    24.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    טויוטה ורסו הוא מיניוואן קומפקטי מוכר ואמין. יצאנו לבדוק האם הוא עדיין רלוונטי בשוק הנוכחי אשר מעדיף קרוסאוברים אופנתיים

    המיניוואן טויוטה ורסו הוצג לראשונה בשנת 2009 וזכה למתיחת פנים מקיפה לקראת תערוכת פריז בשנת 2012. מאז לא קיבל טויוטה ורסו שדרוגים או שינויים דרמטיים. הדגם מיוצר במפעלי טויוטה בטורקיה ומשווק במספר מדינות אירופאיות מצומצם. בישראל קיבל טויוטה ורסו תדמית של רכב בשירות ציי רכב, חברות ליסינג ומשפחות מרובות

     
  • אופל גרנדלנד X במבחן דרכים

    אופל גרנדלנד X במבחן דרכים

    23.05.18 | מבחני רכב

    רכב הפנאי אופל גרנדלנד X נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק הרכב המקומי. יצאנו לבחון את השחקן החדש

    רכבי הפנאי שטח תופסים נתח מכירות משמעותי וגדל בשוק הרכב העולמי והישראלי, ואהודים מאוד בקרב ציבור הנהגים. אופל גרנדלנד X מתבסס על הפלטפורמה של פיג'ו 3008 המוצלח שגרף את תואר רכב השנה באירופה לשנת 2017, ולכן זוכה לנקודת פתיחה חזקה. אופל גרנדלנד X 1.2 ליטרים אינוביישן יתרונות צר

     
  • אאודי Q3 במבחן דרכים

    אאודי Q3 במבחן דרכים

    22.05.18 | מבחני רכב

    אאודי Q3 צבר פופולריות בחסות טרנד הקרוסאוברים ובזכות הסמל הנכון. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים כדי לבדוק האם הוא שווה את הכסף

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב בכדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעות דומות בשוק הרכב העולמי. מספיק להעיף מבט חטוף על הרכבים המזדחלים סביבנו בפקקי הבוקר כדי לזהות שקרוסאוברים במגוון גדלים ומחירים הם אחוז ניכר מהם. תנוחת הישיבה הגבוהה מקנה תחושת ביטחון

     
  • אאודי A3 סדאן במבחן – פרימיום משפחתית

    אאודי A3 סדאן במבחן – פרימיום משפחתית

    21.05.18 | מבחני רכב

    באאודי כבר מזמן הבינו את הפוטנציאל הגלום בקהל צעיר השואף להצלחה ולשם בדיוק הם מכוונים עם אאודי A3 סדאן החדשה

    אאודי A3 היא אחת המכוניות החשובות ביותר במבחר של מותג היוקרה הגרמני. מעבר להיותה שחקנית ראשית בטבלת המכירות של דגמי המותג, יש לה תפקיד היסטורי של ממש. אאודי A3 הייתה בין הראשונות להנגיש את מותג היוקרה לעם ולהציע משפחתית קומפקטית יוקרתית. ההצלחה לא איחרה לבוא ואיתה גם המתחרות. באאודי לא שקטו על השמרי

     
  • סקודה קארוק 1.5 TSI במבחן דרכים

    סקודה קארוק 1.5 TSI במבחן דרכים

    15.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    לאחר ציפייה ממושכת מושק בישראל רכב הפנאי החדש סקודה קארוק. יצאנו לבדוק האם היה שווה לחכות

    סקודה משיקה בישראל את הקארוק, רכב פנאי בגודל בינוני הממוקם מתחת לסקודה קודיאק ומיועד להתחרות ברבי מכר כגון יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. סקודה קארוק מציע איכות הרכבה גרמנית, מפרט בטיחות נדיב ורמת שימושיות גבוהה במיוחד. ירדנו איתו לאילת, על מנת ליהנות מארוחה חפוזה על חוף הים ולתפוס קצת שמש, חזרנו עם תו

     
  • טויוטה לנד קרוזר 2018 במבחן דרכים - אגדת שטח מודרנית

    טויוטה לנד קרוזר 2018 במבחן דרכים - אגדת שטח מודרנית

    14.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    טויוטה לנד קרוזר מזכיר לנו איך נראה ומתנהג רכב שטח אמיתי. יצאנו לסופ"ש בשטח מדברי על מנת לברר האם המלך בשטח, עדיין שולט בממלכה

    טויוטה לנד קרוזר הוא דינוזאור מזן נכחד השייך לסגמנט הולך ומצטמצם. בעוד דגמים דומים מאבדים את הצדקת ייצורם ויורדים מפס הייצור, מצליח הלנד קרוזר לרכוב על תהילת העבר ולשמר נתח שוק מכובד ביחס למתחריו בעלי שלדת סולם, הילוך כוח ונעילת דיפרנציאל. הצטרפו אלינו למבחן דרכים אתגרי ומאובק על מנת להבין האם טויוט

     
  • סקודה אוקטביה RS במבחן דרכים

    סקודה אוקטביה RS במבחן דרכים

    09.05.18 | מבחני רכב

    סקודה אוקטביה RS חוזרת לישראל עם יותר כוח ויותר אבזור ומציעה פתרון שימושי במיוחד לנהג המשפחתי הממהר

    כשחושבים על סקודה אוקטביה מדמיינים משפחתית מהוקצעת, ומיד נזכרים במרווח הפנימי הנדיב, תא המטען הגדול, ופתרונות האחסון השימושיים. אלה מאפיינים את רוב האוקטביות המקיפות אתכם בין הרמזורים בפקקי הבוקר. סקודה אוקטביה RS שנבחנה אצלנו היא נמוכה, אגרסיבית, ועצבנית יותר. היא בעצם משהו אחר לחלוטין.

     
  • מרצדס A45 AMG במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מרצדס A45 AMG במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    03.05.18 | מבחני רכב

    הגרסה החזקה ביותר של המרצדס הקטנה ביותר מבטיחה ביצועים ויכולת ספורטיבית לצד שימושיות ואיכות המזוהים עם המותג

    הדור הנוכחי של מרצדס A קלאס, דגם הכניסה אל מותג היוקרה הגרמני, הושק עוד בשנת 2012 ועבר מתיחת פנים שהגיעה אלינו בשנת 2016. מרצדס A45 AMG שהתייצבה למבחן הדרכים שלנו, מצויידת במנוע, מתלים, בלמים, ועדכונים קוסמטיים מבית AMG - חטיבת הביצועים של מרצדס, ונועדה להתחרות בעיקר באאודי RS3. כדרכה של AMG, גרסת ה

     
  • יונדאי קונה במבחן דרכים

    יונדאי קונה במבחן דרכים

    01.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    יונדאי קונה אמור לתפוס מקום של כבוד בסגמנט רכבי הפנאי הקטנים. יצאנו לברר האם הוא מצדיק את תג המחיר הגבוה

    מרבית יצרניות הרכב זיהו מזמן את הפוטנציאל האדיר בסגמנט הקרוסאוברים הקטנים ונערכו לכך בהתאם. יונדאי, שלא הציגה עד כה מתמודד ראוי, השיקה במהירות את יונדאי קונה, כשהוא לבוש בבגדים הנוצצים והמעניינים ביותר במסיבה. ליונדאי קונה מטרה עיקרית אחת - לשנות את מאזן הכוחות הקיים בקטגוריה וליטול את ההובלה על טבל