סיאט איביזה קופרה 2016 במבחן דרכים - כוח להמון

סיאט איביזה קופרה מסמלת את הרוח הצעירה והספורטיבית של המותג הספרדי. הדגם החדש קיבל מנוע 1.8 ליטר טורבו בשרני, תיבת הילוכים ידנית ותג מחיר נגיש של 136,900 ₪

תגיות | ספורט, סופר מיני, סיאט, איביזה קופרה

הכינוי קופרה מוצמד לדגמי הקצה של סיאט ומסמל יכולות דינמיות גבוהות, טכנולוגיה מתקדמת, ועיצוב קרבי. סיאט איביזה קופרה שנחתה לאחרונה בישראל לאחר שעברה מתיחת פנים, משווקת עם מנוע 1.8 ליטר טורבו חדש ותיבת הילוכים ידנית בלבד במחיר תחרותי של 136,900 ₪ המנגיש אותה גם לקהל צעיר ומהווה נקודת פתיחה טובה מול המתחרות. למעשה תג המחיר של איביזה קופרה נמוך משמעותית ממרבית מתחרותיה, ביניהן פולקסווגן פולו GTI, אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק, רנו קליאו RS, ואופל קורסה OPC. רק פיג'ו 208 GTI מוצעת במחיר דומה במסגרת מבצעים.

 

עיצוב

 

קשה למצוא יחודיות או מוחצנות באיביזה קופרה מכיוון שגרסת ה- FR 3 דלתות הנמכרת בכמויות, הופכת את גרסת הקופרה למכונית שנבלעת בנוף המקומי. זו לא מכונית שצועקת ביצועים אך היא גם אינה נחבאת אל הכלים. מלפנים ומאחור תמצאו את לוגו הקופרה, ושבכת הקירור מלווה בארבעה פתחי אוורור נוספים המשרתים את מערכת הקירור הייחודית של המנוע. יחידות התאורה כוללת חתימת LED מרשימה וחישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינץ' משלימים את המראה.

 

סיאט איביזה קופרהסיאט איביזה קופרה

 

מרכב 3 הדלתות מחמיא למימדים החיצוניים של הקופרה, הדלתות הארוכות וקו החלונות שעולה אט אט, מדגישים את הקווים הדינמיים של הרכב ומקנים תחושת זרימה. מאחור בולט מאוד פגוש המצוייד בפתחי אוורור גדולים ודיפיוזר שחור וגדול. במרכז הדיפיוזר מפלט טרפזי שבמבט קרוב יותר חושף בתוכו שני מפלטים רגילים, עובדה מעט מאכזבת שמעבירה תחושה מעט מצועצעת.

 

תא הנוסעים

 

למרות צבעים כהים מאוד, אין בתא הנוסעים תחושה חונקת והמרווח מלפנים טוב. היינו שמחים למצוא מעט יותר סממנים ספורטיביים בתא הנוסעים שמרגיש די רגיל ולא ספורטיבי במיוחד. צמד מושבי הספורט בריפוד שחור ולבן מספקים תמיכה צידית מצויינת והתגלו כנוחים מאוד. ההגה שמנמן ואחיזתו נוחה וכך גם ידית ההילוכים. הגמישות בכיוון ההגה ובמושב הנהג מאפשרת מציאת תנוחת נהיגה טובה. עיצובו של הדשבורד אינו שונה מהגרסאות הסטנדרטיות של סיאט איביזה וכולל ארבעה פתחי מיזוג עגולים עם עיטורי ניקל, מערכת מולטימדיה מרכזית עם מסך בגודל 7 אינץ' ובקרת אקלים דיגיטלית. תחת בקרת האקלים ממוקם לחצן קטן ומיוחד, לחצן מצב הספורט של הקופרה עליו נרחיב בהמשך.

 

קיפול המושבים הקדמיים והגישה לספסל האחורי קלה ופשוטה. זו אינה פעולה שכולם נהנים לעשות, אך היא בהחלט נסבלת בזכות הדלתות הגדולות. מאחור יש מספיק מקום לשני מבוגרים או לשלושה ילדים, אך התחושה מאחור מעט קלסטרופובית. הגישה לתא המטען נוחה, גובה שפת ההטענה אינו נמוך או גבוה מדי והמפתח רחב ונגיש. נפח תא המטען עומד על 292 ליטרים.

 

סיאט איביזה קופרה - תא נוסעים מרווח אך ללא מספיק רוח ספורטיביתסיאט איביזה קופרה - תא נוסעים מרווח אך ללא מספיק רוח ספורטיבית

 

סיאט איביזה קופרה כוללת מגוון תאי אחסון ביניהם תא כפפות, תאי אחסון בדלתות, תא נסתר תחת מושב הנוסע, צמד מחזיקי כוסות קדמיים, ומשענת יד קדמית עם תא אחסון. איכות החומרים וההרכבה עושה רושם טוב והנדסת האנוש טובה כשלעצמה. לוח המחוונים בצבעי שחור ולבן ברור וקריא ומציג את כל המידע הדרוש לנהג. במקביל ניתן להציג מידע ממחשב הדרך על גבי מסך המולטימדיה המרכזי.

 

מערכת המולטימדיה מפיקה צלילים נעימים ואיכותיים, ובעלת קישוריות מלאה (Full link) שבאמת עובדת עם מכשירי אפל ואנדורואיד. המערכת כוללת דיבורית בלוטות', חיבורי USB ו- AUX, 6 רמקולים, ומגבר. בנוסף מצויידת איביזה קופרה בבקרת שיוט, חלון גג חשמלי שאינו נפתח במלואו, מראות צד מתקפלות חשמלית, חיישני גשם ותאורה, ותאורת קסנון אדפטיבית. אבזור הבטיחות כולל חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מערכת להתראת עייפות נהג, מערכת סיוע לזינוק בעליה, ושש כריות אוויר.

 

יחידת הנעה וחווית הנסיעה - המון כוח

 

על פי נתוני היצרן, סיאט אביזה קופרה מאיצה מעמידה למאה קמ"ש תוך 6.7 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 235 קמ"ש. את העוצמה והנתונים הללו מספק מנוע טורבו בנזין בשרני בנפח 1.8 ליטר המפיק 192 כ"ס ב- 4,300 סל"ד ומומנט מירבי של 32.6 קג"מ הזמינים החל מ- 1,450 סל"ד. בישראל משווק הדגם רק עם תיבת 6 הילוכים ידנית. במסגרת המבחן שלנו לא הצלחנו להגיע לנתוני היצרן ומדדנו מיאוץ מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 7.3 שניות ומיאוץ ביניים מ- 80 קמ"ש ל- 120 קמ"ש תוך 5.2 שניות. צריכת הדלק הממוצעת בסיכומו של המבחן המאומץ עמדה על 10.3 ק"מ לליטר.

 

נעזוב לרגע את המספרים בצד. הייעוד העיקרי של סיאט איביזה קופרה, כמו כל הוט האץ' אחרת, הוא לספק הנאה, והקופרה מצליחה לספק המון ממנה. עוד לפני המבחן ידענו שאפשר להאיץ ללא כל בעיה עם הקופרה הקטנה, אך איך היא מתנהגת בפניות ובכבישים מפותלים? שמנו פעמינו לבקעה על מנת לענות על השאלה.

 

סיאט איביזה קופרה - מנוע 1.8 TSI בהספק 192 כסיאט איביזה קופרה - מנוע 1.8 TSI בהספק 192 כ"ס

 

כמעט בכל מצב מצליחה סיאט איביזה קופרה לייצר כמויות אדירות של אחיזה. היא אוחזת באספלט כמו דבק שאינו מרפה. עם האיביזה קופרה אפשר לתקוף פניות במהירויות גבוהות והיא נענית לאתגר ללא חשש. הפניית ההגה גוררת צייתנות מופתית וניתן ממש להרגיש את מערכת ה- XDS (מדמה דיפרנציאל מוגבל החלקה) עובדת על מנת להשאיר את הגלגלים הקדמיים בתוך הסיבוב. ההגה החשמלי מעביר פידבק סביר אך מעט מנותק ומלאכותי, והיינו שמחים לקבל אותו עם משקל מעט משמעותי יותר. זוויות הגלגול של האיביזה קופרה קטנות ובשילוב עם המושבים האוחזים אין יותר מדי תנודות בתא הנוסעים.

 

לסיאט איביזה קופרה שני מצבי נהיגה, מצב רגיל שהוא ברירת המחדל ומצב ספורט בו המתלים מתקשחים, ההגה מקבל מעט יותר משקל, תגובת הדוושות מתחדדת וצליל המנוע בתוך הרכב מתעצם. גם במצב רגיל מרגישה האיביזה קופרה הדוקה וספורטיבית, ולהפתעתנו מצליחה להתמודד עם בורות קטנים ושיבושים בצורה טובה מאוד. דווקא במצב ספורט היינו שמחים לקבל הקשחה משמעותית יותר של המתלים.

 

סיאט איביזה קופרה - אחיזה מצויינת והתנהגות מדוייקתסיאט איביזה קופרה - אחיזה מצויינת והתנהגות מדוייקת

 

רוצים לנתק את בקרת האחיזה והיציבות? אין אפשרות כזו בסיאט איביזה קופרה החדשה. מצב ספורט ממתן את המערכות ב- 8% אך אין אפשרות לניתוק מלא. זה עדיף מבחינה בטיחותית אך לא מאפשר לנהג חיבור טוטאלי למכונה.

 

בתחילת נסיעה מתקבלת תחושה של המון כוח. בזכות כמויות המומנט שהמנוע הבשרני הזה מספק בקשת סל"ד נרחבת, לאיביזה קופרה לא חסר כוח אף פעם ובאף הילוך. המשמעות היא שעקיפות ניתן לצלוח בקלות וכל העליות קטנות עליה. תיבת ההילוכים הידנית טובה ומדוייקת, ולמרות מהלך ידית ארוך יחסית, לא יהיה מצב בו תפספסו את ההילוך אליו אתם מכוונים. דוושת המצמד רכה ונקודת החיכוך שלה די גבוהה.

 

בעיר מצליחה סיאט איביזה קופרה להיות זריזה וקלה לתמרון. שדה הראיה טוב לכל הכיוונים ואין שום קושי לבצע איתה תמרוני חניה גם במקומות צפופים. המומנט הגבוה שמספק המנוע מאפשר להתנהל עם הרכב בעיר ללא שימוש בהילוך ראשון. ניתן להתחיל האצה באמצעות ההילוך השני הארוך ולהמנע מבחישה מיותרת בהילוכים. בכבישים בין עירוניים הנסיעה נעימה, רעשי הרוח והכביש אינם מורגשים יתר על המידה וכך גם צלילי המנוע, שאפילו מעט מנומנמים.

 

סיאט איביזה קופרה - ספורטיבית, ופרקטית ונעימה גם בחיי היום יוםסיאט איביזה קופרה - ספורטיבית, ופרקטית ונעימה גם בחיי היום יום

 

גם נהגים שאינם רודפים אחר חווית הנהיגה הספורטיבית נהנו במחיצתה של סיאט איביזה קופרה החדשה. היא מכונית חזקה ונשלטת שמשרה ביטחון רב על הנהג. כיול מתלים מוצלח, תא מטען שימושי ואופי אירופאי תרבותי, מאפשרים לסיאט איביזה קופרה להיות פרקטית ונעימה גם בחיי היום יום.

 

סיכום

 

הפספוסים העיקריים של סיאט איביזה קופרה נוגעים באופיה של המכונית. היא מהנה ונשלטת אך בו זמנית מעט קרירה ומנותקת, ואינה מספיק מרגשת. במחיר של 136,900 ₪ מציעה סיאט איביזה קופרה החדשה עסקה משתלמת בהחלט הודות למחירה הנגיש ולרשימת האבזור העשירה. אך חשוב מזאת, היא מהנה מאוד לנהיגה, מספקת ביצועים מצויינים וגם נוחה ושימושית ביום יום.

 

סיאט איביזה קופרה 1.8 TSI ידני
מנוע 1.8 ליטר טורבו בנזיןTSI
הספק מרבי 192/4,300 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 32.6/1,450 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים ידנית בת 6 מהירויות
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,043 מ"מ
רוחב כללי 1,693 מ"מ
גובה כללי 1,428 מ"מ
בסיס גלגלים 2,469 מ"מ
מיכל דלק 45 ליטרים
נפח תא מטען

292 ליטרים

משקל עצמי 1,314 ק"ג
מהירות מרבית 235
תאוצה 0-100 קמ"ש 6.7 שניות (יצרן)
קבוצת זיהום 9
ציון בטיחות ENCAP  5 כוכבי בטיחות
מחיר

136,900 ₪  

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק CT6 במבחן דרכים

    קאדילק CT6 במבחן דרכים

    22.06.17 | מבחני רכב

    קאדילק CT6, ספינת הדגל של היצרן האמריקאי, מנסה לספק תשובה הולמת ליצרניות רכבי היוקרה הגרמניות

    בעשור האחרון הפכו מותגים אמריקאים רבים לבלתי רלוונטיים עבור צרכני רכב המחפשים פרקטיות וחסכון בדלק על חשבון גודל, נוחות ומנוע גדול וזללן. על אף שדגמי קאדילק נמכרים באמריקה ובסין כמו לחמניות חמות, במגרש הבינלאומי נחלה החברה הפסדים משמעותיים. בשנה החולפת החליטה הנהלת הקונצרן האמריקאי ג'נרל מוטורס על שי

     
  • מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    14.06.17 | מבחני רכב

    מרצדס C63 AMG קופה החדשה צריכה להיכנס לנעליים הנחשקות של קודמתה. יצאנו לבדוק איך מתנהגת מכונית מסלול חוקית לכביש

    במרצדס ציינו בחודש שעבר יובל לחטיבת AMG. הסדנה הוקמה בסוף שנות ה- 60 של המאה הקודמת על ידי האנס-וורנר אופרכט ואברהרד מייקר, ועסקה בעיקר בהסבת רכבי כביש למכוניות מרוץ. בשנת 1971 זכתה מרצדס SEL300 AMG שטופלה על ידם במקום השני במרוץ 24 השעות בספא שבבלגיה וקנתה להם תהילת עולם. בשנת 1990 נחתם הסכם רשמי ב

     
  • אופל מוקה X במבחן דרכים

    אופל מוקה X במבחן דרכים

    08.06.17 | מבחני רכב

    אופל מוקה עבר מתיחת פנים ומתייצב לקרב חוזר באחת הקטגוריות החמות ביותר בשוק הרכב הישראלי

    אופל מוקה הוא רכב פנאי שטח קומפקטי אשר הוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה בשנת 2012. לישראל הגיע המוקה באיחור אופנתי רק בשנת 2014 עם רמת אבזור גבוהה, אך זכה לתג מחיר גבוה ביחס לחבריו בקטגוריה. בכדי להתמודד עם הגעת מתחרים חדשים ניסו מאז באופל להפחית את המחיר ולהציע רמות אבזור חדשות אך המכירות לא הצליחו להתרו

     
  • קאדילק XT5 במבחן דרכים

    קאדילק XT5 במבחן דרכים

    05.06.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם קאדילק XT5 טוב כמו שהוא נראה והאם יוכל לשאת על גבו את צמיחת המותג בישראל

    אין ספק שקאדילק עברה שינוי מהותי וחיוני בשנים האחרונות. חברת האם ג'נרל מוטורס השקיעה מיליארדים בקאדילק, מינתה מנכ"ל חדש והעבירה את מטה החברה מעיר המכוניות דטרויט שבמדינת מישיגן (אותה ייסד הצרפתי אנטואן דה לה מוט קאדילק) ישירות לכור ההיתוך של הטרנדים העולמיים במנהטן שבמדינת ניו יורק. לאחר גיוס מאסיבי

     
  • סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    29.05.17 | מבחני רכב

    מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר מציגה שדרוג ביחידת ההנעה ומראה מצודד יותר. יצאנו לבדוק איך הוא נוסע

    הדור האחרון של סוזוקי קרוסאובר הוצג בשנת 2013 וזכה לפופולריות רבה בארץ ובעולם. כעת הוא מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים מקיפה. נראה כי בזכות מוניטין אמינות גבוה וקהל לקוחות נאמן, הגיע סוזוקי קרוסאובר עם קלף חזק מהבית ולא נדרש להזיע יתר על המידה בכל הפרמטרים. בזכות אמינותו שקיבלה משנה תוקף ככל שחלפו השנים,

     
  • פולקסווגן טיגואן במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן במבחן דרכים

    24.05.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן התייצב אצלנו למבחן דרכים עם מנוע חזק 2.0 TSI והנעה כפולה. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק את תוספת המחיר

    הדור הראשון של פולקסווגן טיגואן נחת בארץ בסערה עם מסע פרסום פרובוקטיבי שהציג אותו כאח הקטן והחתיך של פולקסווגן טוארג. הביקוש בישראל ומסביב לגלובס היה גדול ונפתחו רשימות המתנה ארוכות. בחלוף הזמן הועם זוהרו של הטיגואן עם הגעת מתחרים חדשים במחירים אטרקטיביים. פולקסווגן טיגואן יתרונות א

     
  • סקודה אוקטביה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה אוקטביה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.05.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים של המשפחתית האירופאית הפופולרית תספיק לה כדי להתמודד עם מובילות הקטגוריה

    הדור השלישי של סקודה אוקטביה נחשף והושק בישראל בשנת 2013 והציג שינויים קטנים בעיצוב החיצוני בהשוואה לדור השני והמוצלח. 4 שנים נדרשו לסקודה להציג מתיחת פנים מזערית לדור השלישי בניסיון ליישר קו עם הדגמים החדשים בקבוצת המשפחתיות. עיקר השינויים הם מנוע 1.0 ליטר חדש, מערכות בטיחות מתקדמות, ושיפור איכות ה

     
  • אאודי Q2 במבחן דרכים

    אאודי Q2 במבחן דרכים

    18.05.17 | מבחני רכב

    אאודי Q2 מנסה להגדיר קטגוריה חדשה ולפתות את לקוחות רכבי הפרימיום הקומפקטיים עם ניחוח פנאי שטח

    עושה רושם שאחד התחביבים של אאודי הוא איתור קטגוריות ונישות חדשות. אאודי הייתה מחלוצי סגמנט היוקרה הקומפקטי עם אאודי A3, והיום היא יצרנית הפרימיום היחידה שמשווקת סופר מיני יוקרתית - אאודי A1. עתה הושק בישראל בן חדש למשפחת הדגמים הענפה בקטגוריה חדשה וקוראים לו אאודי Q2. אאודי Q2 1.4 TFSI

     
  • מבחן דרכים: אאודי A5 קופה

    מבחן דרכים: אאודי A5 קופה

    10.05.17 | מבחני רכב

    אודי A5 החדשה מדגימה לנו איך בונים מכונית קופה אלגנטית ומהירה לכיסוי מרחקים

    אלגנטיות היא מושג חמקמק, קשה להגדיר אותה במילים ולייחס לה תכונות אופי. מה מביא אנשים לתפוס מוצר כאלגנטי? ובכן, אנחנו חושבים שבאאודי הצליחו לעלות על נוסחה מדויקת ולפיה הם תכננו באופן מדויק את אאודי A5 החדשה. אאודי A5 קופה יתרונות עיצוב, איכות, נוחות נסיעה חסרונות לא מרגשת, העדר

     
  • וידאו: טויוטה CHR הייבריד במבחן דרכים

    וידאו: טויוטה CHR הייבריד במבחן דרכים

    30.04.17 | מבחני רכב

    טויוטה CHR עורר את סקרנותם של נהגי ישראל ושיווקו החל בקול תרועה רמה. יצאנו לנסיעת התרשמות בכדי לגלות איך הוא על הכביש

    תחשבו על טויוטה ותסתכלו על ה- CHR. לא נראה שייך? מסתבר שלא רק לכם. טויוטה CHR הוא אחד הרכבים המעוצבים והנועזים ביותר שהציגה טויוטה אי פעם. היו מי שהוא העלה בזיכרונם את ניסאן ג'וק הוותיק אך לטעמנו טויוטה CHR נושא בשורה עיצובית של קרוסאובר קופה ייחודי. סרטון טויוטה CHR במבחן דרכים

     
  • וידאו: סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    וידאו: סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    25.04.17 | מבחני רכב

    סיאט אטקה התייצב למבחן הדרכים שלנו בגרסת סטייל הבסיסית. האם הוא מציע תמורה טובה במחיר 139,900 ₪?

    סיאט אטקה הוא הקרוסאובר הראשון של היצרנית הספרדית. ההשקה לוותה בקול רעש גדול וציפיות רבות נרקמו לראשו. בעולם ובישראל נתפס סיאט כמותג צעיר בעל אופי ספורטיבי עם האיכויות המפורסמות של קונצרן פולקסווגן. סיאט אטקה מתחרה בפלח השוק הצומח ביותר מול דגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ופיג'ו 3008. יצאנו לב

     
  • וידאו: ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    וידאו: ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    13.04.17 | מבחני רכב

    ניסאן אקס טרייל הוא קרוסאובר מעוצב וחסכוני המציע 7 מושבים. האם הוא ראוי גם להוות תחליף למיניוואן?

    משפחות מרובות ילדים או אלה הזקוקים למקומות נוספים ברכב המשפחתי, לא עומדים בפני היצע גדול במיוחד. ישנם מיניוואנים קומפקטיים המציעים זוג מושבים נוספים עם תא מטען מזערי, ומיניוואנים בגודל מלא המסוגלים לשנע בנוחות מרבית שבעה מבוגרים על מטענם. עם השתלטות רכבי הכביש-שטח על השוק, מציעות היצרניות גם ג'יפוני

     
  • וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    06.04.17 | מבחני רכב

    יונדאי i10 היא מכונית מיני נוחה ומרווחת, הנראית צעירה אך מרגישה בוגרת

    יונדאי i10 היא מכונית מיני שזוכה להצלחה בשוק הישראלי השמרני, ונוגסת בנתח שמן מהסגמנט הנשלט על ידי אחותה הפופולרית קיה פיקנטו. הרעיון במכונית מיני חדשה במחיר נגיש תפס תאוצה רבה והישראלים הצביעו ברגליים ואפילו העירו את הרגל השמאלית לתפעול גרסאות ידניות מוזלות. הדור הנוכחי והשני במספר הוצג בשנת 2013 וב

     
  • וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    30.03.17 | מבחני רכב

    עיצוב שלא מותיר מקום לדמיון, ביצועים מרשימים ונוכחות בולטת. שברולט קמארו במבחן דרכים רועש

    שברולט קמארו צברה אוהדים מסביב לגלובוס, וככל שהיא ותיקה יותר, היא תגרום ליותר מבטי ערגה ואנחות הנאה. אם אמרת שברולט קמארו, אמרת אגדה. שורשיה נטועים אי שם באמריקה של שנות ה- 60, עת פריחתן של מכוניות הפוני. שיקול עלויות הדלק היה משני, והתחרות התמקדה בגודל, בצליל ובעיצוב. הדור השישי שהושק בשנת 2015 טומ

     
  • וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.03.17 | מבחני רכב

    שברולט טראקס המעודכן חוזר לסיבוב נוסף מול שלל הג'יפונים הקומפקטיים הצעירים

    שברולט הייתה בין הראשונות לזהות את הפוטנציאל בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים והציגה ב- 2012 את הטראקס. למרות העיצוב הקשוח, בישראל התקשה הטראקס להתחרות במייסד הקטגוריה ניסאן ג'וק האופנתי, גם בעקבות תמחור גבוה בתחילת דרכו. סרטון מבחן דרכים שברולט טראקס שברולט טראקס LT יתרונות

     
  • וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    19.03.17 | מבחני רכב

    קיה פיקנטו החדשה מציגה מתכון משופר למכונית המיני המבוקשת ביותר בישראל

    קיה פיקנטו היוצאת כבר בת שש ועדיין מצליחה להתגבר על מתחרות חדשות בשוק ולשמור על מעמדה המכובד בצמרת סגמנט המיני בישראל, כחדשה וכמשומשת. הדור החדש והשלישי במספר של קיה פיקנטו, שהחל עתה את דרכו בישראל, לא מציג רבולוציה ביחס לדור הקודם אלא אבולוציה טבעית. קיה בחרה בגישה שאין צורך לתקן מה שעובד, אלא רק ל

     
  • וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    16.03.17 | מבחני רכב

    רנו טווינגו היא מכונית מיני צעירה שמצליחה להפתיע ברוחה ובהתנהגותה

    רנו ישראל השיקה לאחרונה את מכונית המיני החיננית רנו טווינגו שהוצגה לראשונה בתחילת שנות ה- 90. הדור הנוכחי והשלישי במספר שהוצג בשנת 2014 מציג מכונית מיני מעוצבת שכיף להסתכל עליה. מנוע אחורי מוגדש טורבו והנעה אחורית נראים כמו מתכון בדוק להנאה מנהיגה. האם היא אכן עומדת בציפיות? יצאנו למבחן דרכים ארוך ע

     
  • וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    06.03.17 | מבחני רכב

    שברולט קרוז החדשה מבטיחה להיות מהטובות במכוניות המשפחתיות, יצאנו לבדוק האם היא גם מקיימת

    שברולט קרוז, המשפחתית הגלובלית של היצרנית האמריקאית, הוצגה לראשונה בשנת 2008 לאחר פיתוח משותף של חטיבות שברולט מכל קצוות הגלובוס. מאז הפכה שברולט קרוז לדגם הנמכר ביותר של היצרנית ולאחד הדגמים הנמכרים ביותר בעולם. בישראל הדברים התנהלו אחרת. שברולט קרוז הגיעה עם שילוב מנוע- גיר לא מוצלח שסבל ממחלות יל

     
  • וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    16.02.17 | מבחני רכב

    פיג'ו 3008 החדש הינו קרוסאובר מעוצב וייחודי עם תא נוסעים מקורי והתנהגות כביש מהנה

    פיג'ו ידועה כיצרנית המקפידה על עיצוב מכוניות מרשימות, אך הדור הקודם של פיג'ו 3008 לא עמד בציפיות והתוצאה הייתה רכב פנאי-שטח מבולבל שלא זכה להצלחה מסחרית. הדור החדש שהושק לאחרונה בישראל, מתבסס על פלטפורמה מודולרית חדשה עם עיצוב מיוחד, ומבשר על עידן חדש לחלוטין. הזמנו את גרסת הבסיס עם מנוע דיזל ברמת א

     
  • וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    09.02.17 | מבחני רכב

    על התפר שבין קטגוריית המיני לסופר מיני, נמצאת מיצובישי ספייס סטאר. יצאנו לבדוק מה השתנה במתיחת הפנים שעברה

    מיצובישי ספייס סטאר הגיעה ארצה לראשונה בשנת 2013 ולמרות עיצוב חיצוני אנמי ותא נוסעים פשוט, הצליחה לנגוס בפלח שוק מכובד בקטגוריית המכוניות הקטנות. כעת, לאחר תקופה בה הופסק שיווקה בהמתנה לדגם המעודכן, הגיעה מיצובישי ספייס סטאר לישראל לאחר מתיחת פנים ומקצה שיפורים. למבחן הדרכים שלנו התייצבה גרסת הפרימי