פיג'ו 508 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

המשפחתית הגדולה של פיג'ו עברה מתיחת פנים שנועדה להשאיר אותה רלוונטית גם היום. יצאנו לבדוק האם זה מספיק כדי להוות תחרות לדגמים המובילים בסגמנט

תגיות | משפחתיות גדולות, פיג'ו, 508

פיג'ו 508 הוצגה בשנת 2011 כמחליפתה של פיג'ו 407 ושל מכונית הסלון פיג'ו 607. כיום, ארבע שנים מאוחר יותר, משווקת פיג'ו 508 לאחר שעברה מתיחת פנים במסגרתה קיבלה עיצוב מעודכן, יחידת הנעה משופרת ורשימת אבזור משודרגת. פיג'ו 508 מתמודדת בסגמנט המשפחתיות הגדולות מול מתחרות חזקות כגון פולקסווגן פאסאט, סקודה סופרב ומאזדה 6. יצאנו לבדוק האם לאחר השינויים האחרונים מצליחה פיג'ו 508 להוות תחרות למובילות הסגמנט.

 

עיצוב

 

עיצובה של פיג'ו 508 החדשה נותר די זהה לדגם המקורי משנת 2011. השינויים מורגשים אך לא בולטים במיוחד במבט ראשון. מלפנים קיבלה פיג'ו 508 חזית מרובעת יותר בהתאם לשפת העיצוב החדשה של פיג'ו הכוללת פגוש חדש ושבכת קירור חדשה בעלת מסגרת כרום עם כיתוב "פיג'ו" בחלקה העליון. עוד קיבלה פיג'ו 508 יחידות תאורה חדשות הכוללות תאורת יום ונורות איתות בטכנולוגיית LED.

 

פיג'ו 508 2016פיג'ו 508 2016

 

במבט מהצד קשה להבחין בשינוי עיצובי. מידותיה של פיג'ו 508 החדשה נותרו כמעט זהות לדגם היוצא עם בסיס גלגלים של 2,817 מ"מ ותוספת קטנה לאורך שעומד כעת על 4,830 מ"מ. חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ' צנוע יחסית משלימים את מראה הפרופיל של ה- 508. גם מאחור נרשמו שינויים קלים, ביניהם פגוש חדש, תא מטען בעיצוב חדש, ויחידות תאורה מעודכנות בעלות גרפיקה נאה. לסיכום חלק העיצוב ניתן לומר כי פיג'ו 508 המעודכנת מביאה עימה עיצוב אלגנטי בניחוח אירופאי מאופק.

 

תא הנוסעים

 

הדשבורד נאה למראה אך גילו ניכר בעומס הפקדים. שילובי הצבעים הכהים בתא הנוסעים מקנים אווירה של צפיפות למרות שלא כך הדבר. המרווח מלפנים מצויין והמושבים הקדמיים נוחים מאוד ותומכים. איכות החומרים וההרכבה מצויינת ובמשך ימי המבחן לא שמענו קרקושים מיותרים.

 

פיג'ו 508 - דשבורד עמוס, אך מרחב מחייה מצוייןפיג'ו 508 - דשבורד עמוס, אך מרחב מחייה מצויין

 

הנדסת האנוש בפיג'ו 508 החדשה אינה מצטיינת כלל. לא את כל מערכות הרכב ניתן לתפעל בקלות ממושב הנהג, והראשונה שבהן היא מערכת המולטימדיה בעלת מסך המגע שממוקם רחוק מהנהג. דוגמה נוספת הם מחזיקי הכוסות הנשלפים הממוקמים תחת מסך המגע וחוסמים את תצוגת המסך כאשר מניחים בהם בקבוק שתיה. לחצני מצב החסכון, בקרת היציבות וכיוון גובה אלומת האורות ממוקמים במגירה נסתרת בצידו השמאלי של תא הנהג וגם אליהם קשה להגיע בעת נסיעה.

 

לוח המחוונים כולל שעוני סל"ד ומהירות גדולים וברורים וביניהם מסך מידע ושלושה שעונים נוספים: מד כמות הדלק, טמפרטורת נוזל הקירור וטמפרטורת השמן. האחרונים נראים כמעמסה במבט ראשון אך מתגלים כברורים לצפייה ותורמים לחוויה המוטורית. גלגל ההגה נוח לאחיזה, ניתן לכיוון לעומק ולגובה, וכולל שליטה על מערכת השמע, בקרת השיוט ומחשב הדרך.

 

המושב האחורי נוח ומרווח, ויאכלס בשמחה שלושה מבוגרים הודות למרווחי הברכיים, הכתפיים והראש הנדיבים. מדרגת תעלת ההינע נמוכה מאוד כך שגם הנוסע האמצעי ימצא מקום נוח לרגליו. בנוסף יהנו הנוסעים מאחור מפתחי מיזוג, מרשתות אחסון, ומתאי אחסון גדולים בדלתות שיכולים להכיל בקבוקים בנפח 1.5 ליטר.

 

פיג'ו 508 - מושב אחורי נוח ומרווחפיג'ו 508 - מושב אחורי נוח ומרווח

 

לחיצה על כפתור נסתר בספרה 0 בכיתוב 508 שעל גבי דלת תא המטען, חושפת תא נוח ושימושי בנפח 515 ליטרים שעם קיפול המושב האחורי יגדל לכדי 1,244 ליטרים. המפתח הרחב מקל על הטענת ציוד לתא המטען.

 

אבזור

 

מחירה הרשמי של פיג'ו 508 ברמת אבזור אקסס הבסיסית שהתייצבה למבחן הדרכים הנוכחי עומד על 168,900 ₪ אך נכון לזמן כתיבת שורות אלו מוצע הדגם לעיתים קרובות במבצעים שמוזילים את המחיר לאזור 150,000 ₪. רשימת האבזור בגרסה זו כוללת מערכת מולטימדיה מצויינת עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', קישוריות בלוטות' וחיבורי מדיה חיצוניים. המערכת קלה ונוחה לתפעול ותומכת בשפה העברית. בנוסף מצויידת פיג'ו 508 בין היתר בבקרת שיוט, בקרת אקלים דו-אזורית, תא כפפות מקורר, חיישני חניה אחוריים, וחישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ'. אבזור הבטיחות אינו עשיר במיוחד וכולל את כלל מערכות הבלימה והבקרה הסטנדרטיות, 6 כריות אוויר וצמד עיגוני איזופיקס.

 

יחידת הנעה וחווית נסיעה

 

במסגרת מתיחת הפנים קיבלה פיג'ו 508 מנוע מעודכן שזכה לתוספת 10 סוסים לאורווה וכעת מפיק מנוע ה- 1.6 ליטר טורבו בנזין 165 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט מירבי של 24.4 קג"מ הזמינים החל מ- 1,400 סל"ד נמוכים. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית שבמהלך המבחן תפקדה היטב. לשם החסכון בדלק ממהרת התיבה להעלות הילוכים ולהביא את המנוע לסל"ד נמוך, אך בעת הצורך לכוח זמין, מגיבה התיבה בזריזות ודייקנות וכך גם המנוע.

 

פיג'ו 508 - זריזה ודייקניתפיג'ו 508 - זריזה ודייקנית

 

רצועת הכוח הרחבה של המנוע מספקת כוח זמין ומיידי כמעט בכל מצב. בנסיעה עירונית מרגישה פיג'ו 508 החדשה קלילה וזריזה למרות גודלה החיצוני, והיא קלה לתמרון הודות לשדה ראייה מצויין, בעיקר לפנים. מערכת עצור וסע המעיטה להתערב, כנראה עקב החום הגבוה, אך במספר הפעמים בהם נכבה המנוע, הדבר נעשה בצורה מעודנת וכמעט בלתי מורגשת.

 

בנסיעה בין עירונית מצליחה פיג'ו 508 החדשה להצטיין בתחום הנוחות עם יכולות שיוט גבוהות. הכוח זמין לעקיפות והאצות ביניים, ושיוט נעים מלווה בסל"ד נמוך שנע באזור ה- 2,000 סל"ד. תא הנוסעים שקט למדי, רעשי הרוח כמעט ואינם נשמעים ורעשי הכביש והמנוע מעומעמים. לנו נותר רק להפעיל את בקרת השיוט, להתרווח במושב ולעלות צפונה בדרך 6 אל עבר הכבישים המהנים.

 

נוחות הנסיעה בפיג'ו 508 החדשה טובה מאוד אך אינה מושלמת. בכבישים משובשים במהירויות בינוניות ניתן לחוש בהתעסקות מיותרת מצד המתלים אך בנסיעה עירונית מנהלתית או בשיוט בכביש המהיר, מתגלה פיג'ו 508 החדשה כמכונית נוחה ונעימה מאוד.

 

פיג'ו 508 - מכונית נוחה ונעימה מאודפיג'ו 508 - מכונית נוחה ונעימה מאוד

 

מעבר לפרקטיות והנוחות, מצליחה פיג'ו 508 החדשה להביא עמה גם מעט אופי. היא בהחלט מכונית מהנה לנהיגה. המרכב מרוסן בצורה טובה ולהגה משקל טוב ותגובות חדות ומדוייקות. פיג'ו 508 החדשה היא מכונית שכיף להשתובב איתה בכבישים מפותלים, היא מרגישה בטוחה ומתקשרת כך שאפשר לייצר איתה קצב התקדמות מהיר גם בדרכים מפותלות. לפי בדיקתנו, את המיאוץ הקלאסי מאפס למאה קמ"ש צלחה פיג'ו 508 החדשה תוך 9.0 שניות ושמרה על צריכת דלק ממוצעת של 10.3 ק"מ לליטר בתנאי מבחן דינמיים למדי.

 

סיכום

 

מתיחת הפנים שעברה פיג'ו 508 הפכה אותה ממכונית טובה למכונית טובה יותר. עם זאת, בישראל נמצאת פיג'ו 508 בעמדת נחיתות מסויימת מול המתחרות, בעיקר בשל מוצאה אך גם בגלל תא נוסעים מעט מיושן. מי שיתעלם מסמל האריה שסובל מסטיגמה רעה שפחות רלוונטית היום, יגלה כי פיג'ו 508 החדשה הינה מכונית נוחה מאוד, מרווחת, זריזה ומהנה לנהיגה. היא לא מלכת הסגמנט אך בהחלט מכונית מוצלחת שכדאי לקחת בחשבון כאשר הולכים לבחור מכונית משפחתית גדולה חדשה. במסגרת מבצעים אגרסיביים הופכת פיג'ו 508 לבחירה משתלמת.

 

פיג'ו 508 1.6 אקסס אוטומט
מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין THP
הספק מרבי 165/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 24.4/1,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 מהירויות
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,830 מ"מ
רוחב כללי 1,853 מ"מ
גובה כללי 1,456 מ"מ
בסיס גלגלים 2,817 מ"מ
מיכל דלק 72 ליטרים
נפח תא מטען

515/1,244 ליטרים

משקל עצמי 1,410 ק"ג
מהירות מרבית 210
תאוצה 0-100 קמ"ש 8.9 שניות (יצרן)
קבוצת זיהום 10
ציון בטיחות ENCAP  5 כוכבי בטיחות
מחיר

168,900 ₪  

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק CT6 במבחן דרכים

    קאדילק CT6 במבחן דרכים

    22.06.17 | מבחני רכב

    קאדילק CT6, ספינת הדגל של היצרן האמריקאי, מנסה לספק תשובה הולמת ליצרניות רכבי היוקרה הגרמניות

    בעשור האחרון הפכו מותגים אמריקאים רבים לבלתי רלוונטיים עבור צרכני רכב המחפשים פרקטיות וחסכון בדלק על חשבון גודל, נוחות ומנוע גדול וזללן. על אף שדגמי קאדילק נמכרים באמריקה ובסין כמו לחמניות חמות, במגרש הבינלאומי נחלה החברה הפסדים משמעותיים. בשנה החולפת החליטה הנהלת הקונצרן האמריקאי ג'נרל מוטורס על שי

     
  • מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    14.06.17 | מבחני רכב

    מרצדס C63 AMG קופה החדשה צריכה להיכנס לנעליים הנחשקות של קודמתה. יצאנו לבדוק איך מתנהגת מכונית מסלול חוקית לכביש

    במרצדס ציינו בחודש שעבר יובל לחטיבת AMG. הסדנה הוקמה בסוף שנות ה- 60 של המאה הקודמת על ידי האנס-וורנר אופרכט ואברהרד מייקר, ועסקה בעיקר בהסבת רכבי כביש למכוניות מרוץ. בשנת 1971 זכתה מרצדס SEL300 AMG שטופלה על ידם במקום השני במרוץ 24 השעות בספא שבבלגיה וקנתה להם תהילת עולם. בשנת 1990 נחתם הסכם רשמי ב

     
  • אופל מוקה X במבחן דרכים

    אופל מוקה X במבחן דרכים

    08.06.17 | מבחני רכב

    אופל מוקה עבר מתיחת פנים ומתייצב לקרב חוזר באחת הקטגוריות החמות ביותר בשוק הרכב הישראלי

    אופל מוקה הוא רכב פנאי שטח קומפקטי אשר הוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה בשנת 2012. לישראל הגיע המוקה באיחור אופנתי רק בשנת 2014 עם רמת אבזור גבוהה, אך זכה לתג מחיר גבוה ביחס לחבריו בקטגוריה. בכדי להתמודד עם הגעת מתחרים חדשים ניסו מאז באופל להפחית את המחיר ולהציע רמות אבזור חדשות אך המכירות לא הצליחו להתרו

     
  • קאדילק XT5 במבחן דרכים

    קאדילק XT5 במבחן דרכים

    05.06.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם קאדילק XT5 טוב כמו שהוא נראה והאם יוכל לשאת על גבו את צמיחת המותג בישראל

    אין ספק שקאדילק עברה שינוי מהותי וחיוני בשנים האחרונות. חברת האם ג'נרל מוטורס השקיעה מיליארדים בקאדילק, מינתה מנכ"ל חדש והעבירה את מטה החברה מעיר המכוניות דטרויט שבמדינת מישיגן (אותה ייסד הצרפתי אנטואן דה לה מוט קאדילק) ישירות לכור ההיתוך של הטרנדים העולמיים במנהטן שבמדינת ניו יורק. לאחר גיוס מאסיבי

     
  • סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    29.05.17 | מבחני רכב

    מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר מציגה שדרוג ביחידת ההנעה ומראה מצודד יותר. יצאנו לבדוק איך הוא נוסע

    הדור האחרון של סוזוקי קרוסאובר הוצג בשנת 2013 וזכה לפופולריות רבה בארץ ובעולם. כעת הוא מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים מקיפה. נראה כי בזכות מוניטין אמינות גבוה וקהל לקוחות נאמן, הגיע סוזוקי קרוסאובר עם קלף חזק מהבית ולא נדרש להזיע יתר על המידה בכל הפרמטרים. בזכות אמינותו שקיבלה משנה תוקף ככל שחלפו השנים,

     
  • פולקסווגן טיגואן במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן במבחן דרכים

    24.05.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן התייצב אצלנו למבחן דרכים עם מנוע חזק 2.0 TSI והנעה כפולה. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק את תוספת המחיר

    הדור הראשון של פולקסווגן טיגואן נחת בארץ בסערה עם מסע פרסום פרובוקטיבי שהציג אותו כאח הקטן והחתיך של פולקסווגן טוארג. הביקוש בישראל ומסביב לגלובס היה גדול ונפתחו רשימות המתנה ארוכות. בחלוף הזמן הועם זוהרו של הטיגואן עם הגעת מתחרים חדשים במחירים אטרקטיביים. פולקסווגן טיגואן יתרונות א

     
  • סקודה אוקטביה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה אוקטביה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.05.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים של המשפחתית האירופאית הפופולרית תספיק לה כדי להתמודד עם מובילות הקטגוריה

    הדור השלישי של סקודה אוקטביה נחשף והושק בישראל בשנת 2013 והציג שינויים קטנים בעיצוב החיצוני בהשוואה לדור השני והמוצלח. 4 שנים נדרשו לסקודה להציג מתיחת פנים מזערית לדור השלישי בניסיון ליישר קו עם הדגמים החדשים בקבוצת המשפחתיות. עיקר השינויים הם מנוע 1.0 ליטר חדש, מערכות בטיחות מתקדמות, ושיפור איכות ה

     
  • אאודי Q2 במבחן דרכים

    אאודי Q2 במבחן דרכים

    18.05.17 | מבחני רכב

    אאודי Q2 מנסה להגדיר קטגוריה חדשה ולפתות את לקוחות רכבי הפרימיום הקומפקטיים עם ניחוח פנאי שטח

    עושה רושם שאחד התחביבים של אאודי הוא איתור קטגוריות ונישות חדשות. אאודי הייתה מחלוצי סגמנט היוקרה הקומפקטי עם אאודי A3, והיום היא יצרנית הפרימיום היחידה שמשווקת סופר מיני יוקרתית - אאודי A1. עתה הושק בישראל בן חדש למשפחת הדגמים הענפה בקטגוריה חדשה וקוראים לו אאודי Q2. אאודי Q2 1.4 TFSI

     
  • מבחן דרכים: אאודי A5 קופה

    מבחן דרכים: אאודי A5 קופה

    10.05.17 | מבחני רכב

    אודי A5 החדשה מדגימה לנו איך בונים מכונית קופה אלגנטית ומהירה לכיסוי מרחקים

    אלגנטיות היא מושג חמקמק, קשה להגדיר אותה במילים ולייחס לה תכונות אופי. מה מביא אנשים לתפוס מוצר כאלגנטי? ובכן, אנחנו חושבים שבאאודי הצליחו לעלות על נוסחה מדויקת ולפיה הם תכננו באופן מדויק את אאודי A5 החדשה. אאודי A5 קופה יתרונות עיצוב, איכות, נוחות נסיעה חסרונות לא מרגשת, העדר

     
  • וידאו: טויוטה CHR הייבריד במבחן דרכים

    וידאו: טויוטה CHR הייבריד במבחן דרכים

    30.04.17 | מבחני רכב

    טויוטה CHR עורר את סקרנותם של נהגי ישראל ושיווקו החל בקול תרועה רמה. יצאנו לנסיעת התרשמות בכדי לגלות איך הוא על הכביש

    תחשבו על טויוטה ותסתכלו על ה- CHR. לא נראה שייך? מסתבר שלא רק לכם. טויוטה CHR הוא אחד הרכבים המעוצבים והנועזים ביותר שהציגה טויוטה אי פעם. היו מי שהוא העלה בזיכרונם את ניסאן ג'וק הוותיק אך לטעמנו טויוטה CHR נושא בשורה עיצובית של קרוסאובר קופה ייחודי. סרטון טויוטה CHR במבחן דרכים

     
  • וידאו: סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    וידאו: סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    25.04.17 | מבחני רכב

    סיאט אטקה התייצב למבחן הדרכים שלנו בגרסת סטייל הבסיסית. האם הוא מציע תמורה טובה במחיר 139,900 ₪?

    סיאט אטקה הוא הקרוסאובר הראשון של היצרנית הספרדית. ההשקה לוותה בקול רעש גדול וציפיות רבות נרקמו לראשו. בעולם ובישראל נתפס סיאט כמותג צעיר בעל אופי ספורטיבי עם האיכויות המפורסמות של קונצרן פולקסווגן. סיאט אטקה מתחרה בפלח השוק הצומח ביותר מול דגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ופיג'ו 3008. יצאנו לב

     
  • וידאו: ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    וידאו: ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    13.04.17 | מבחני רכב

    ניסאן אקס טרייל הוא קרוסאובר מעוצב וחסכוני המציע 7 מושבים. האם הוא ראוי גם להוות תחליף למיניוואן?

    משפחות מרובות ילדים או אלה הזקוקים למקומות נוספים ברכב המשפחתי, לא עומדים בפני היצע גדול במיוחד. ישנם מיניוואנים קומפקטיים המציעים זוג מושבים נוספים עם תא מטען מזערי, ומיניוואנים בגודל מלא המסוגלים לשנע בנוחות מרבית שבעה מבוגרים על מטענם. עם השתלטות רכבי הכביש-שטח על השוק, מציעות היצרניות גם ג'יפוני

     
  • וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    06.04.17 | מבחני רכב

    יונדאי i10 היא מכונית מיני נוחה ומרווחת, הנראית צעירה אך מרגישה בוגרת

    יונדאי i10 היא מכונית מיני שזוכה להצלחה בשוק הישראלי השמרני, ונוגסת בנתח שמן מהסגמנט הנשלט על ידי אחותה הפופולרית קיה פיקנטו. הרעיון במכונית מיני חדשה במחיר נגיש תפס תאוצה רבה והישראלים הצביעו ברגליים ואפילו העירו את הרגל השמאלית לתפעול גרסאות ידניות מוזלות. הדור הנוכחי והשני במספר הוצג בשנת 2013 וב

     
  • וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    30.03.17 | מבחני רכב

    עיצוב שלא מותיר מקום לדמיון, ביצועים מרשימים ונוכחות בולטת. שברולט קמארו במבחן דרכים רועש

    שברולט קמארו צברה אוהדים מסביב לגלובוס, וככל שהיא ותיקה יותר, היא תגרום ליותר מבטי ערגה ואנחות הנאה. אם אמרת שברולט קמארו, אמרת אגדה. שורשיה נטועים אי שם באמריקה של שנות ה- 60, עת פריחתן של מכוניות הפוני. שיקול עלויות הדלק היה משני, והתחרות התמקדה בגודל, בצליל ובעיצוב. הדור השישי שהושק בשנת 2015 טומ

     
  • וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.03.17 | מבחני רכב

    שברולט טראקס המעודכן חוזר לסיבוב נוסף מול שלל הג'יפונים הקומפקטיים הצעירים

    שברולט הייתה בין הראשונות לזהות את הפוטנציאל בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים והציגה ב- 2012 את הטראקס. למרות העיצוב הקשוח, בישראל התקשה הטראקס להתחרות במייסד הקטגוריה ניסאן ג'וק האופנתי, גם בעקבות תמחור גבוה בתחילת דרכו. סרטון מבחן דרכים שברולט טראקס שברולט טראקס LT יתרונות

     
  • וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    19.03.17 | מבחני רכב

    קיה פיקנטו החדשה מציגה מתכון משופר למכונית המיני המבוקשת ביותר בישראל

    קיה פיקנטו היוצאת כבר בת שש ועדיין מצליחה להתגבר על מתחרות חדשות בשוק ולשמור על מעמדה המכובד בצמרת סגמנט המיני בישראל, כחדשה וכמשומשת. הדור החדש והשלישי במספר של קיה פיקנטו, שהחל עתה את דרכו בישראל, לא מציג רבולוציה ביחס לדור הקודם אלא אבולוציה טבעית. קיה בחרה בגישה שאין צורך לתקן מה שעובד, אלא רק ל

     
  • וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    16.03.17 | מבחני רכב

    רנו טווינגו היא מכונית מיני צעירה שמצליחה להפתיע ברוחה ובהתנהגותה

    רנו ישראל השיקה לאחרונה את מכונית המיני החיננית רנו טווינגו שהוצגה לראשונה בתחילת שנות ה- 90. הדור הנוכחי והשלישי במספר שהוצג בשנת 2014 מציג מכונית מיני מעוצבת שכיף להסתכל עליה. מנוע אחורי מוגדש טורבו והנעה אחורית נראים כמו מתכון בדוק להנאה מנהיגה. האם היא אכן עומדת בציפיות? יצאנו למבחן דרכים ארוך ע

     
  • וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    06.03.17 | מבחני רכב

    שברולט קרוז החדשה מבטיחה להיות מהטובות במכוניות המשפחתיות, יצאנו לבדוק האם היא גם מקיימת

    שברולט קרוז, המשפחתית הגלובלית של היצרנית האמריקאית, הוצגה לראשונה בשנת 2008 לאחר פיתוח משותף של חטיבות שברולט מכל קצוות הגלובוס. מאז הפכה שברולט קרוז לדגם הנמכר ביותר של היצרנית ולאחד הדגמים הנמכרים ביותר בעולם. בישראל הדברים התנהלו אחרת. שברולט קרוז הגיעה עם שילוב מנוע- גיר לא מוצלח שסבל ממחלות יל

     
  • וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    16.02.17 | מבחני רכב

    פיג'ו 3008 החדש הינו קרוסאובר מעוצב וייחודי עם תא נוסעים מקורי והתנהגות כביש מהנה

    פיג'ו ידועה כיצרנית המקפידה על עיצוב מכוניות מרשימות, אך הדור הקודם של פיג'ו 3008 לא עמד בציפיות והתוצאה הייתה רכב פנאי-שטח מבולבל שלא זכה להצלחה מסחרית. הדור החדש שהושק לאחרונה בישראל, מתבסס על פלטפורמה מודולרית חדשה עם עיצוב מיוחד, ומבשר על עידן חדש לחלוטין. הזמנו את גרסת הבסיס עם מנוע דיזל ברמת א

     
  • וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    09.02.17 | מבחני רכב

    על התפר שבין קטגוריית המיני לסופר מיני, נמצאת מיצובישי ספייס סטאר. יצאנו לבדוק מה השתנה במתיחת הפנים שעברה

    מיצובישי ספייס סטאר הגיעה ארצה לראשונה בשנת 2013 ולמרות עיצוב חיצוני אנמי ותא נוסעים פשוט, הצליחה לנגוס בפלח שוק מכובד בקטגוריית המכוניות הקטנות. כעת, לאחר תקופה בה הופסק שיווקה בהמתנה לדגם המעודכן, הגיעה מיצובישי ספייס סטאר לישראל לאחר מתיחת פנים ומקצה שיפורים. למבחן הדרכים שלנו התייצבה גרסת הפרימי