פיג'ו 508 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

המשפחתית הגדולה של פיג'ו עברה מתיחת פנים שנועדה להשאיר אותה רלוונטית גם היום. יצאנו לבדוק האם זה מספיק כדי להוות תחרות לדגמים המובילים בסגמנט

תגיות | משפחתיות גדולות, פיג'ו, 508

פיג'ו 508 הוצגה בשנת 2011 כמחליפתה של פיג'ו 407 ושל מכונית הסלון פיג'ו 607. כיום, ארבע שנים מאוחר יותר, משווקת פיג'ו 508 לאחר שעברה מתיחת פנים במסגרתה קיבלה עיצוב מעודכן, יחידת הנעה משופרת ורשימת אבזור משודרגת. פיג'ו 508 מתמודדת בסגמנט המשפחתיות הגדולות מול מתחרות חזקות כגון פולקסווגן פאסאט, סקודה סופרב ומאזדה 6. יצאנו לבדוק האם לאחר השינויים האחרונים מצליחה פיג'ו 508 להוות תחרות למובילות הסגמנט.

 

עיצוב

 

עיצובה של פיג'ו 508 החדשה נותר די זהה לדגם המקורי משנת 2011. השינויים מורגשים אך לא בולטים במיוחד במבט ראשון. מלפנים קיבלה פיג'ו 508 חזית מרובעת יותר בהתאם לשפת העיצוב החדשה של פיג'ו הכוללת פגוש חדש ושבכת קירור חדשה בעלת מסגרת כרום עם כיתוב "פיג'ו" בחלקה העליון. עוד קיבלה פיג'ו 508 יחידות תאורה חדשות הכוללות תאורת יום ונורות איתות בטכנולוגיית LED.

 

פיג'ו 508 2016פיג'ו 508 2016

 

במבט מהצד קשה להבחין בשינוי עיצובי. מידותיה של פיג'ו 508 החדשה נותרו כמעט זהות לדגם היוצא עם בסיס גלגלים של 2,817 מ"מ ותוספת קטנה לאורך שעומד כעת על 4,830 מ"מ. חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ' צנוע יחסית משלימים את מראה הפרופיל של ה- 508. גם מאחור נרשמו שינויים קלים, ביניהם פגוש חדש, תא מטען בעיצוב חדש, ויחידות תאורה מעודכנות בעלות גרפיקה נאה. לסיכום חלק העיצוב ניתן לומר כי פיג'ו 508 המעודכנת מביאה עימה עיצוב אלגנטי בניחוח אירופאי מאופק.

 

תא הנוסעים

 

הדשבורד נאה למראה אך גילו ניכר בעומס הפקדים. שילובי הצבעים הכהים בתא הנוסעים מקנים אווירה של צפיפות למרות שלא כך הדבר. המרווח מלפנים מצויין והמושבים הקדמיים נוחים מאוד ותומכים. איכות החומרים וההרכבה מצויינת ובמשך ימי המבחן לא שמענו קרקושים מיותרים.

 

פיג'ו 508 - דשבורד עמוס, אך מרחב מחייה מצוייןפיג'ו 508 - דשבורד עמוס, אך מרחב מחייה מצויין

 

הנדסת האנוש בפיג'ו 508 החדשה אינה מצטיינת כלל. לא את כל מערכות הרכב ניתן לתפעל בקלות ממושב הנהג, והראשונה שבהן היא מערכת המולטימדיה בעלת מסך המגע שממוקם רחוק מהנהג. דוגמה נוספת הם מחזיקי הכוסות הנשלפים הממוקמים תחת מסך המגע וחוסמים את תצוגת המסך כאשר מניחים בהם בקבוק שתיה. לחצני מצב החסכון, בקרת היציבות וכיוון גובה אלומת האורות ממוקמים במגירה נסתרת בצידו השמאלי של תא הנהג וגם אליהם קשה להגיע בעת נסיעה.

 

לוח המחוונים כולל שעוני סל"ד ומהירות גדולים וברורים וביניהם מסך מידע ושלושה שעונים נוספים: מד כמות הדלק, טמפרטורת נוזל הקירור וטמפרטורת השמן. האחרונים נראים כמעמסה במבט ראשון אך מתגלים כברורים לצפייה ותורמים לחוויה המוטורית. גלגל ההגה נוח לאחיזה, ניתן לכיוון לעומק ולגובה, וכולל שליטה על מערכת השמע, בקרת השיוט ומחשב הדרך.

 

המושב האחורי נוח ומרווח, ויאכלס בשמחה שלושה מבוגרים הודות למרווחי הברכיים, הכתפיים והראש הנדיבים. מדרגת תעלת ההינע נמוכה מאוד כך שגם הנוסע האמצעי ימצא מקום נוח לרגליו. בנוסף יהנו הנוסעים מאחור מפתחי מיזוג, מרשתות אחסון, ומתאי אחסון גדולים בדלתות שיכולים להכיל בקבוקים בנפח 1.5 ליטר.

 

פיג'ו 508 - מושב אחורי נוח ומרווחפיג'ו 508 - מושב אחורי נוח ומרווח

 

לחיצה על כפתור נסתר בספרה 0 בכיתוב 508 שעל גבי דלת תא המטען, חושפת תא נוח ושימושי בנפח 515 ליטרים שעם קיפול המושב האחורי יגדל לכדי 1,244 ליטרים. המפתח הרחב מקל על הטענת ציוד לתא המטען.

 

אבזור

 

מחירה הרשמי של פיג'ו 508 ברמת אבזור אקסס הבסיסית שהתייצבה למבחן הדרכים הנוכחי עומד על 168,900 ₪ אך נכון לזמן כתיבת שורות אלו מוצע הדגם לעיתים קרובות במבצעים שמוזילים את המחיר לאזור 150,000 ₪. רשימת האבזור בגרסה זו כוללת מערכת מולטימדיה מצויינת עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', קישוריות בלוטות' וחיבורי מדיה חיצוניים. המערכת קלה ונוחה לתפעול ותומכת בשפה העברית. בנוסף מצויידת פיג'ו 508 בין היתר בבקרת שיוט, בקרת אקלים דו-אזורית, תא כפפות מקורר, חיישני חניה אחוריים, וחישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ'. אבזור הבטיחות אינו עשיר במיוחד וכולל את כלל מערכות הבלימה והבקרה הסטנדרטיות, 6 כריות אוויר וצמד עיגוני איזופיקס.

 

יחידת הנעה וחווית נסיעה

 

במסגרת מתיחת הפנים קיבלה פיג'ו 508 מנוע מעודכן שזכה לתוספת 10 סוסים לאורווה וכעת מפיק מנוע ה- 1.6 ליטר טורבו בנזין 165 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט מירבי של 24.4 קג"מ הזמינים החל מ- 1,400 סל"ד נמוכים. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית שבמהלך המבחן תפקדה היטב. לשם החסכון בדלק ממהרת התיבה להעלות הילוכים ולהביא את המנוע לסל"ד נמוך, אך בעת הצורך לכוח זמין, מגיבה התיבה בזריזות ודייקנות וכך גם המנוע.

 

פיג'ו 508 - זריזה ודייקניתפיג'ו 508 - זריזה ודייקנית

 

רצועת הכוח הרחבה של המנוע מספקת כוח זמין ומיידי כמעט בכל מצב. בנסיעה עירונית מרגישה פיג'ו 508 החדשה קלילה וזריזה למרות גודלה החיצוני, והיא קלה לתמרון הודות לשדה ראייה מצויין, בעיקר לפנים. מערכת עצור וסע המעיטה להתערב, כנראה עקב החום הגבוה, אך במספר הפעמים בהם נכבה המנוע, הדבר נעשה בצורה מעודנת וכמעט בלתי מורגשת.

 

בנסיעה בין עירונית מצליחה פיג'ו 508 החדשה להצטיין בתחום הנוחות עם יכולות שיוט גבוהות. הכוח זמין לעקיפות והאצות ביניים, ושיוט נעים מלווה בסל"ד נמוך שנע באזור ה- 2,000 סל"ד. תא הנוסעים שקט למדי, רעשי הרוח כמעט ואינם נשמעים ורעשי הכביש והמנוע מעומעמים. לנו נותר רק להפעיל את בקרת השיוט, להתרווח במושב ולעלות צפונה בדרך 6 אל עבר הכבישים המהנים.

 

נוחות הנסיעה בפיג'ו 508 החדשה טובה מאוד אך אינה מושלמת. בכבישים משובשים במהירויות בינוניות ניתן לחוש בהתעסקות מיותרת מצד המתלים אך בנסיעה עירונית מנהלתית או בשיוט בכביש המהיר, מתגלה פיג'ו 508 החדשה כמכונית נוחה ונעימה מאוד.

 

פיג'ו 508 - מכונית נוחה ונעימה מאודפיג'ו 508 - מכונית נוחה ונעימה מאוד

 

מעבר לפרקטיות והנוחות, מצליחה פיג'ו 508 החדשה להביא עמה גם מעט אופי. היא בהחלט מכונית מהנה לנהיגה. המרכב מרוסן בצורה טובה ולהגה משקל טוב ותגובות חדות ומדוייקות. פיג'ו 508 החדשה היא מכונית שכיף להשתובב איתה בכבישים מפותלים, היא מרגישה בטוחה ומתקשרת כך שאפשר לייצר איתה קצב התקדמות מהיר גם בדרכים מפותלות. לפי בדיקתנו, את המיאוץ הקלאסי מאפס למאה קמ"ש צלחה פיג'ו 508 החדשה תוך 9.0 שניות ושמרה על צריכת דלק ממוצעת של 10.3 ק"מ לליטר בתנאי מבחן דינמיים למדי.

 

סיכום

 

מתיחת הפנים שעברה פיג'ו 508 הפכה אותה ממכונית טובה למכונית טובה יותר. עם זאת, בישראל נמצאת פיג'ו 508 בעמדת נחיתות מסויימת מול המתחרות, בעיקר בשל מוצאה אך גם בגלל תא נוסעים מעט מיושן. מי שיתעלם מסמל האריה שסובל מסטיגמה רעה שפחות רלוונטית היום, יגלה כי פיג'ו 508 החדשה הינה מכונית נוחה מאוד, מרווחת, זריזה ומהנה לנהיגה. היא לא מלכת הסגמנט אך בהחלט מכונית מוצלחת שכדאי לקחת בחשבון כאשר הולכים לבחור מכונית משפחתית גדולה חדשה. במסגרת מבצעים אגרסיביים הופכת פיג'ו 508 לבחירה משתלמת.

 

פיג'ו 508 1.6 אקסס אוטומט
מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין THP
הספק מרבי 165/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 24.4/1,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 מהירויות
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,830 מ"מ
רוחב כללי 1,853 מ"מ
גובה כללי 1,456 מ"מ
בסיס גלגלים 2,817 מ"מ
מיכל דלק 72 ליטרים
נפח תא מטען

515/1,244 ליטרים

משקל עצמי 1,410 ק"ג
מהירות מרבית 210
תאוצה 0-100 קמ"ש 8.9 שניות (יצרן)
קבוצת זיהום 10
ציון בטיחות ENCAP  5 כוכבי בטיחות
מחיר

168,900 ₪  

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    29.12.16 | מבחני רכב

    קיה נירו הוא קרוסאובר היברידי המשלב מגוון יתרונות בחבילה מגובשת ואטרקטיבית

    קיה נירו מוגדר כקרוסאובר אך מראהו מזכיר מרכב סטיישן מוגבה. הוא מתפרש לאורך 4,355 מ"מ לעומת אחיו קיה ספורטאז' הנמתח לאורך 4,480 מ"מ. עם זאת, בסיס הגלגלים של הנירו ארוך ב- 30 מ"מ לעומת הספורטאז', מה שמקנה מרווח ברכיים עדיף ליושבים מאחור. קיה נירו משתייך אמנם לסגמנט הקרוסאוברים הלוהט אך קורץ גם ללקוחות

     
  • וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    01.12.16 | מבחני רכב

    על הנייר, אופל קורסה OPC החדשה מצליחה להרשים, אבל אותנו מעניין איך היא על הכביש

    סרטון מבחן דרכים אופל קורסה OPC אופל קורסה OPC יתרונות התנהגות כביש, אבזור, תא הנוסעים חסרונות מחיר, היגוי, נוחות נסיעה אופל קורסה OPC, הגרסה המהירה של הסופר מיני הגרמנית, קוראת תיגר על פולקסווגן פולו GTI, סיאט איביזה קופרה ופיג

     
  • וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    24.11.16 | מבחני רכב

    מרצדס E קלאס לוקחת אותנו אל העתיד בו לא נצטרך לנהוג במכונית והנסיעה תהפוך לאוטונומית

    סרטון מבחן דרכים מרצדס E קלאס יצרנית הפרימיום הגרמנית מציבה סטנדרטים מאוד גבוהים כהרגלה ואלו באים לידי ביטוי בדור החדש של מרצדס E קלאס, המוצבת בין מרצדס C קלאס המשפחתית לספינת הדגל מרצדס S קלאס. מרצדס E קלאס החדשה היא המכונית הטכנולוגית ביותר של היצרנית. כל החידושים אשר פותחו במהלך השנים הא

     
  • וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    13.11.16 | מבחני רכב

    אאודי A4 מתייצבת למבחן דרכים תובעני עם עיצוב מרשים, טכנולוגיות מתקדמות, וניחוח פרימיום מעודן

    אחרי 22 שנים שהיא משקיעה בעצמה ומראה לכולם כמה היא שווה, זוכה אאודי A4 בדורה החמישי לתדמית בוגרת ואצילית. מה שזיכה את הדורות הקודמים בתשואות כבר הפך למובן מאליו וכעת היא צריכה להוכיח שהיא מסוגלת ליותר מבלי לצעוק. יריבותיה לסגמנט לא מאפשרות לה לעצום עין והקרב על תואר מלכת הקטגוריה הפך לשיחת היום. ידי

     
  • וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    20.10.16 | מבחני רכב

    הונדה סיוויק טייפ אר מגיעה אלינו לאחר המתנה ארוכה. האם היא תעמוד בציפיות הגבוהות?

    לאחר חמש שנות המתנה יודעת הונדה שאסור לה לאכזב עם הסיוויק טייפ אר החדשה. היא בנתה מנוע טורבו חדש, טיפלה באווירודימניות וכיילה את השלדה ושאר המכלולים על מנת לחזור לסגמנט הספורט עם ראש מורם. התוצאות לא איחרו להגיע. עם השקתה שברה הונדה סיוויק טייפ אר החדשה זמני הקפה חדשות לבקרים. ההישג החשוב ביותר נרשם

     
  • וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    28.09.16 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו החדשה משנה גישה. האם היא משנה גם את כללי המשחק בשוק המשפחתיות הגדולות?

    כאשר אתם שומעים את השם שברולט, לחלקכם עולות מחשבות על מכוניות אמריקאיות ספינתיות עם מנועים גדולים ולחלקכם עולות מחשבות על מכוניות קוריאניות זולות עם סמל אמריקאי. במקרה של שברולט מאליבו החדשה, הסיפור הוא אחר לגמרי. היא כבר לא כל כך אמריקאית אבל היא בכלל לא קוריאנית. שברולט מאליבו בדור העשירי הופכת למ

     
  • וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.09.16 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 הינו קרוסאובר מעוצב ושימושי. האם יש לו את כל הדרוש כדי להתחרות בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים? יצאנו לבדוק

    עולם הרכב עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות עם ביקוש הולך וגובר למכוניות מעוצבות עם נוכחות ושימושיות טובה, במחיר נגיש. היצרניות מצאו לכך פתרון העונה לשם קרוסאובר עירוני או ג'יפון כפי שנהוג לכנותו בישראל. בדרך כלל מדובר ברכב על בסיס מכונית סופר מיני שזכה למרווח גחון מוגדל וכמה תוספות קוסמטיות למראה המ

     
  • סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    01.09.16 | מבחני רכב

    סובארו לבורג היא משפחתית סטיישן שונה בנוף הישראלי. יצאנו לבדוק את הצהרתה על ספורטיביות ושימושיות

    סובארו לבורג החדשה הוצגה בעולם כבר בשנת 2013 אך היצרן היפני הקטן לא מיהר לייצא אותה אל מחוץ לגבולות היבשת. השם לבורג (Levorg) אם תהיתם הוא הכלאה בין שלוש מילים: לגאסי, רבולושיין, וטורינג (Legacy, revolution, touring). סובארו לבורג מצויידת במנוע טורבו בנזין חדש, מערכת הנעה כפולה, ובעיצוב שצפוי ל

     
  • יונדאי סונטה הייבריד 2016 במבחן דרכים

    יונדאי סונטה הייבריד 2016 במבחן דרכים

    25.08.16 | מבחני רכב

    יונדאי סונטה החדשה עושה עלייה מחודשת לישראל כשהיא חמושה בטכנולוגיה היברידית ובגנים אמריקאים

    כשנתיים לאחר הפסקת שיווקה של יונדאי i40, שלא זכתה להצלחה גדולה בישראל וממנה נמכרו כ- 800 יחידות בסך הכל, מגיעה יונדאי סונטה החדשה לכפר על חוסר ההצלחה של האחות האירופאית כשהיא חמושה בעיצוב מרענן ובמערכת הנעה היברידית. יונדאי סונטה החדשה מיוצרת בקוריאה אך מיועדת לשוק האמריקאי בעיקר והדבר בא לידי ביטוי

     
  • טויוטה קורולה 2016 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    טויוטה קורולה 2016 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    18.08.16 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה עברה מתיחת פנים של אמצע החיים וקיבלה עיצוב ואבזור מעודכנים וכן מערכות בטיחות מתקדמות. יצאנו לבדוק איך המשפחתית הנמכרת בישראל מתכוונת לשמור על מעמדה

    טויוטה קורולה הינה המכונית הנמכרת ביותר בעולם בכל הזמנים, אפילו יותר מהחיפושית והגולף של פולקסווגן. גם בישראל שמרה קורולה על מעמדה וכיכבה בראש טבלת המסירות מספר פעמים לא מבוטל. טויוטה קורולה משווקת בכל העולם ומיוצרת במספר רב של מדינות, והצליחה ביובל האחרון לבסס את מעמדה כמשפחתית אמינה ופרקטית. הדור

     
  • רנו קדג'אר 1.5 דיזל במבחן דרכים

    רנו קדג'אר 1.5 דיזל במבחן דרכים

    04.08.16 | מבחני רכב

    רנו מרחיבה את היצע דגמי רכבי הפנאי ונכנסת לפלח הג'פונים עם רנו קדג'אר החדש בגרסאות דיזל ובנזין. הוצאנו את גרסת הדיזל למבחן דרכים על מנת לבדוק האם הקדג'אר יהווה מתחרה חזק בסגמנט הלוהט

    זה כבר לא סוד שסגמנט דגמי הפנאי שטח הוא כמעט הסגמנט המרכזי היום במרבית שווקי הרכב בעולם. כמעט כל יצרן רכב היום מציע דגם פנאי שטח אחד לפחות. גם קונצרן רנו ניסאן מציע יותר מדגם פנאי שטח אחד - החל מניסאן ג'וק וניסאן קשקאי, ועד לדגמי הפנאי שטח המפוארים של אינפיניטי. רנו הציעה עד היום רק את רנו קפצ'ור הק

     
  • יונדאי i20 קרוס במבחן דרכים

    יונדאי i20 קרוס במבחן דרכים

    28.07.16 | מבחני רכב

    יונדאי i20 קרוס הוא למעשה יונדאי i20 עם מדי עבודה ונעליים גבוהות. האם זה יספיק לו כדי להוות תחרות אמיתית בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים?

    עד להגעת יונדאי i20 קרוס לישראל, לא היה לכלמוביל היבואנית מענה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים הרותח. אמנם יש לה את יונדאי טוסון החדש שמצליח מאוד בישראל ובעולם, אך הוא גדול ויקר יחסית מדגמים בסגמנט נמוך יותר כגון ניסאן ג'וק, שברולט טראקס ופיג'ו 2008. בארסנל הדגמים של יונדאי דווקא קיים דגם פנאי שטח קומפ

     
  • סוזוקי בלנו 2016 במבחן דרכים

    סוזוקי בלנו 2016 במבחן דרכים

    21.07.16 | מבחני רכב

    סוזוקי מחזירה לנוף המקומי שם ישן בחליפה חדשה. הפעם כמכונית סופר מיני מרווחת ומאובזרת

    סוזוקי בלנו 2016 מחזירה לחיים שם נוסטלגי ומוכר, אך הבלנו החדשה שונה לחלוטין מאותה בלנו שהצליחה מאוד בישראל בשנות ה- 90. בניגוד לסוזוקי בלנו המקורית שהשתייכה לקטגוריית המשפחתיות ושווקה בעיקר בגרסת סדאן, הבלנו החדשה הינה סופר מיני מרווחת במרכב האצ'בק 5 דלתות. בישראל משווקת סוזוקי בלנו בגרסת GLS הבסיסי

     
  • טויוטה פריוס 2016 החדשה במבחן דרכים

    טויוטה פריוס 2016 החדשה במבחן דרכים

    19.07.16 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של טויוטה פריוס מבוסס על פלטפורמה חדשה, מצוייד ביחידת הנעה היברידית עדכנית, ומציג עיצוב יוצא דופן

    בשלהי שנות ה- 90 עמלו מהנדסי טויוטה על רעיון חדש-ישן: שילוב בין מערכת הנעה מסורתית לוגמת בנזין למערכת הנעה חשמלית. בשנת 1997 חשפה הענקית היפנית את הדור הראשון של הפריוס שהתהדר בחדשנות פורצת דרך הבאה לידי ביטוי ביחידת הנעה היברידית ובעיצוב אווירודינמי מיוחד. במשך השנים הבינו בטויוטה שההימור השתלם והפ

     
  • אופל אסטרה החדשה במבחן דרכים

    אופל אסטרה החדשה במבחן דרכים

    12.07.16 | מבחני רכב

    יצאתי לפגישה עם אירופאית נאה, בייישנית ומנומסת עם שמלה אדומה והמון תכונות טובות. האם צפוי לנו עתיד משותף וזוגיות מוצלחת?

    שמעתי עליה המון דברים טובים מחברים. כשהסכימה להיפגש קבענו דייט לשעת אחר צהריים לא מחייבת. אני לבשתי קז'ואל והגעתי באיחור קל, היא הגיעה בשמלה אדומה מושקעת וחיכתה לי מעט. אופל אסטרה החדשה היא לא רק מכונית יפה, היא מכונית בטיחותית ומושקעת וכבר הספיקה לקטוף את תואר מכונית השנה לשנת 2016. אם לא די בכך, א

     
  • פורד אקספלורר במבחן דרכים

    פורד אקספלורר במבחן דרכים

    07.07.16 | מבחני רכב

    פורד אקספלורר עבר עדכון לקראת סוף חיי הדגם והגיע לישראל חמוש בעיצוב מעודכן ורשימת אבזור ארוכה. יצאנו לבדוק מה התחדש

    הדור האחרון של פורד אקספלורר הושק בשנת 2011. הוא נטש את שלדת הסולם ויכולות השטח לטובת נוחות ופינוקים. כעת לקראת סוף חיי הדגם עבר פורד אקספלורר עדכון מקיף שכולל שינוי עיצובי ושידרוגים ברשימת האבזור. פורד אקספלורר החדש הוא עוף מעט מוזר בישראל, הוא גדול מאוד ורחב, יכול לשנע בנוחות 7 נוסעים, והוא ספק מי

     
  • סיאט איביזה קופרה 2016 במבחן דרכים - כוח להמון

    סיאט איביזה קופרה 2016 במבחן דרכים - כוח להמון

    23.06.16 | מבחני רכב

    סיאט איביזה קופרה מסמלת את הרוח הצעירה והספורטיבית של המותג הספרדי. הדגם החדש קיבל מנוע 1.8 ליטר טורבו בשרני, תיבת הילוכים ידנית ותג מחיר נגיש של 136,900 ₪

    הכינוי קופרה מוצמד לדגמי הקצה של סיאט ומסמל יכולות דינמיות גבוהות, טכנולוגיה מתקדמת, ועיצוב קרבי. סיאט איביזה קופרה שנחתה לאחרונה בישראל לאחר שעברה מתיחת פנים, משווקת עם מנוע 1.8 ליטר טורבו חדש ותיבת הילוכים ידנית בלבד במחיר תחרותי של 136,900 ₪ המנגיש אותה גם לקהל צעיר ומהווה נקודת פתיחה טובה מול המ

     
  • יונדאי אלנטרה 2016 במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2016 במבחן דרכים

    16.06.16 | מבחני רכב

    יונדאי מחזירה לנוף המקומי מכונית משפחתית חדשה עם שם ישן. יצאנו לבחון את יונדאי אלנטרה החדשה

    מכונית הסדאן המשפחתית של יונדאי משווקת ברחבי העולם כיונדאי אלנטרה עוד מהמאה הקודמת ועם השנים בנתה לעצמה מוניטין של יעילות ואמינות. הדור הקודם, שכונה בישראל יונדאי i35, הוסיף למתכון המוצלח עיצוב פורץ דרך ויחידת הנעה שנחשבה מודרנית בזמנה. למרות ששוק המשפחתיות מאבד אט אט מנפחו לטובת רכבי הפנאי שטח, ביו

     
  • סוזוקי סלריו במבחן דרכים

    סוזוקי סלריו במבחן דרכים

    09.06.16 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם מחליפתה של סוזוקי אלטו, חלוצת המכוניות העירוניות בישראל, יכולה לשחזר את הצלחתה

    חברת מכשירי תנועה הייתה הראשונה שזיהתה בשנת 2009 את יתרונות המיסוי הירוק והשכילה להביא לישראל את סוזוקי אלטו במחיר שובר שוק שאיפשר לישראלים רבים לקרוע את הניילונים ממכונית חדשה בחצי המחיר. בתחילה שווקה האלטו עם תיבת הילוכים ידנית בלבד וברמת אבזור בסיסית, אך למרבית הלקוחות שבחרו באלטו זה לא הפריע. מא