פיג'ו 508 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

המשפחתית הגדולה של פיג'ו עברה מתיחת פנים שנועדה להשאיר אותה רלוונטית גם היום. יצאנו לבדוק האם זה מספיק כדי להוות תחרות לדגמים המובילים בסגמנט

תגיות | משפחתיות גדולות, פיג'ו, 508

פיג'ו 508 הוצגה בשנת 2011 כמחליפתה של פיג'ו 407 ושל מכונית הסלון פיג'ו 607. כיום, ארבע שנים מאוחר יותר, משווקת פיג'ו 508 לאחר שעברה מתיחת פנים במסגרתה קיבלה עיצוב מעודכן, יחידת הנעה משופרת ורשימת אבזור משודרגת. פיג'ו 508 מתמודדת בסגמנט המשפחתיות הגדולות מול מתחרות חזקות כגון פולקסווגן פאסאט, סקודה סופרב ומאזדה 6. יצאנו לבדוק האם לאחר השינויים האחרונים מצליחה פיג'ו 508 להוות תחרות למובילות הסגמנט.

 

עיצוב

 

עיצובה של פיג'ו 508 החדשה נותר די זהה לדגם המקורי משנת 2011. השינויים מורגשים אך לא בולטים במיוחד במבט ראשון. מלפנים קיבלה פיג'ו 508 חזית מרובעת יותר בהתאם לשפת העיצוב החדשה של פיג'ו הכוללת פגוש חדש ושבכת קירור חדשה בעלת מסגרת כרום עם כיתוב "פיג'ו" בחלקה העליון. עוד קיבלה פיג'ו 508 יחידות תאורה חדשות הכוללות תאורת יום ונורות איתות בטכנולוגיית LED.

 

פיג'ו 508 2016פיג'ו 508 2016

 

במבט מהצד קשה להבחין בשינוי עיצובי. מידותיה של פיג'ו 508 החדשה נותרו כמעט זהות לדגם היוצא עם בסיס גלגלים של 2,817 מ"מ ותוספת קטנה לאורך שעומד כעת על 4,830 מ"מ. חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ' צנוע יחסית משלימים את מראה הפרופיל של ה- 508. גם מאחור נרשמו שינויים קלים, ביניהם פגוש חדש, תא מטען בעיצוב חדש, ויחידות תאורה מעודכנות בעלות גרפיקה נאה. לסיכום חלק העיצוב ניתן לומר כי פיג'ו 508 המעודכנת מביאה עימה עיצוב אלגנטי בניחוח אירופאי מאופק.

 

תא הנוסעים

 

הדשבורד נאה למראה אך גילו ניכר בעומס הפקדים. שילובי הצבעים הכהים בתא הנוסעים מקנים אווירה של צפיפות למרות שלא כך הדבר. המרווח מלפנים מצויין והמושבים הקדמיים נוחים מאוד ותומכים. איכות החומרים וההרכבה מצויינת ובמשך ימי המבחן לא שמענו קרקושים מיותרים.

 

פיג'ו 508 - דשבורד עמוס, אך מרחב מחייה מצוייןפיג'ו 508 - דשבורד עמוס, אך מרחב מחייה מצויין

 

הנדסת האנוש בפיג'ו 508 החדשה אינה מצטיינת כלל. לא את כל מערכות הרכב ניתן לתפעל בקלות ממושב הנהג, והראשונה שבהן היא מערכת המולטימדיה בעלת מסך המגע שממוקם רחוק מהנהג. דוגמה נוספת הם מחזיקי הכוסות הנשלפים הממוקמים תחת מסך המגע וחוסמים את תצוגת המסך כאשר מניחים בהם בקבוק שתיה. לחצני מצב החסכון, בקרת היציבות וכיוון גובה אלומת האורות ממוקמים במגירה נסתרת בצידו השמאלי של תא הנהג וגם אליהם קשה להגיע בעת נסיעה.

 

לוח המחוונים כולל שעוני סל"ד ומהירות גדולים וברורים וביניהם מסך מידע ושלושה שעונים נוספים: מד כמות הדלק, טמפרטורת נוזל הקירור וטמפרטורת השמן. האחרונים נראים כמעמסה במבט ראשון אך מתגלים כברורים לצפייה ותורמים לחוויה המוטורית. גלגל ההגה נוח לאחיזה, ניתן לכיוון לעומק ולגובה, וכולל שליטה על מערכת השמע, בקרת השיוט ומחשב הדרך.

 

המושב האחורי נוח ומרווח, ויאכלס בשמחה שלושה מבוגרים הודות למרווחי הברכיים, הכתפיים והראש הנדיבים. מדרגת תעלת ההינע נמוכה מאוד כך שגם הנוסע האמצעי ימצא מקום נוח לרגליו. בנוסף יהנו הנוסעים מאחור מפתחי מיזוג, מרשתות אחסון, ומתאי אחסון גדולים בדלתות שיכולים להכיל בקבוקים בנפח 1.5 ליטר.

 

פיג'ו 508 - מושב אחורי נוח ומרווחפיג'ו 508 - מושב אחורי נוח ומרווח

 

לחיצה על כפתור נסתר בספרה 0 בכיתוב 508 שעל גבי דלת תא המטען, חושפת תא נוח ושימושי בנפח 515 ליטרים שעם קיפול המושב האחורי יגדל לכדי 1,244 ליטרים. המפתח הרחב מקל על הטענת ציוד לתא המטען.

 

אבזור

 

מחירה הרשמי של פיג'ו 508 ברמת אבזור אקסס הבסיסית שהתייצבה למבחן הדרכים הנוכחי עומד על 168,900 ₪ אך נכון לזמן כתיבת שורות אלו מוצע הדגם לעיתים קרובות במבצעים שמוזילים את המחיר לאזור 150,000 ₪. רשימת האבזור בגרסה זו כוללת מערכת מולטימדיה מצויינת עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', קישוריות בלוטות' וחיבורי מדיה חיצוניים. המערכת קלה ונוחה לתפעול ותומכת בשפה העברית. בנוסף מצויידת פיג'ו 508 בין היתר בבקרת שיוט, בקרת אקלים דו-אזורית, תא כפפות מקורר, חיישני חניה אחוריים, וחישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ'. אבזור הבטיחות אינו עשיר במיוחד וכולל את כלל מערכות הבלימה והבקרה הסטנדרטיות, 6 כריות אוויר וצמד עיגוני איזופיקס.

 

יחידת הנעה וחווית נסיעה

 

במסגרת מתיחת הפנים קיבלה פיג'ו 508 מנוע מעודכן שזכה לתוספת 10 סוסים לאורווה וכעת מפיק מנוע ה- 1.6 ליטר טורבו בנזין 165 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט מירבי של 24.4 קג"מ הזמינים החל מ- 1,400 סל"ד נמוכים. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית שבמהלך המבחן תפקדה היטב. לשם החסכון בדלק ממהרת התיבה להעלות הילוכים ולהביא את המנוע לסל"ד נמוך, אך בעת הצורך לכוח זמין, מגיבה התיבה בזריזות ודייקנות וכך גם המנוע.

 

פיג'ו 508 - זריזה ודייקניתפיג'ו 508 - זריזה ודייקנית

 

רצועת הכוח הרחבה של המנוע מספקת כוח זמין ומיידי כמעט בכל מצב. בנסיעה עירונית מרגישה פיג'ו 508 החדשה קלילה וזריזה למרות גודלה החיצוני, והיא קלה לתמרון הודות לשדה ראייה מצויין, בעיקר לפנים. מערכת עצור וסע המעיטה להתערב, כנראה עקב החום הגבוה, אך במספר הפעמים בהם נכבה המנוע, הדבר נעשה בצורה מעודנת וכמעט בלתי מורגשת.

 

בנסיעה בין עירונית מצליחה פיג'ו 508 החדשה להצטיין בתחום הנוחות עם יכולות שיוט גבוהות. הכוח זמין לעקיפות והאצות ביניים, ושיוט נעים מלווה בסל"ד נמוך שנע באזור ה- 2,000 סל"ד. תא הנוסעים שקט למדי, רעשי הרוח כמעט ואינם נשמעים ורעשי הכביש והמנוע מעומעמים. לנו נותר רק להפעיל את בקרת השיוט, להתרווח במושב ולעלות צפונה בדרך 6 אל עבר הכבישים המהנים.

 

נוחות הנסיעה בפיג'ו 508 החדשה טובה מאוד אך אינה מושלמת. בכבישים משובשים במהירויות בינוניות ניתן לחוש בהתעסקות מיותרת מצד המתלים אך בנסיעה עירונית מנהלתית או בשיוט בכביש המהיר, מתגלה פיג'ו 508 החדשה כמכונית נוחה ונעימה מאוד.

 

פיג'ו 508 - מכונית נוחה ונעימה מאודפיג'ו 508 - מכונית נוחה ונעימה מאוד

 

מעבר לפרקטיות והנוחות, מצליחה פיג'ו 508 החדשה להביא עמה גם מעט אופי. היא בהחלט מכונית מהנה לנהיגה. המרכב מרוסן בצורה טובה ולהגה משקל טוב ותגובות חדות ומדוייקות. פיג'ו 508 החדשה היא מכונית שכיף להשתובב איתה בכבישים מפותלים, היא מרגישה בטוחה ומתקשרת כך שאפשר לייצר איתה קצב התקדמות מהיר גם בדרכים מפותלות. לפי בדיקתנו, את המיאוץ הקלאסי מאפס למאה קמ"ש צלחה פיג'ו 508 החדשה תוך 9.0 שניות ושמרה על צריכת דלק ממוצעת של 10.3 ק"מ לליטר בתנאי מבחן דינמיים למדי.

 

סיכום

 

מתיחת הפנים שעברה פיג'ו 508 הפכה אותה ממכונית טובה למכונית טובה יותר. עם זאת, בישראל נמצאת פיג'ו 508 בעמדת נחיתות מסויימת מול המתחרות, בעיקר בשל מוצאה אך גם בגלל תא נוסעים מעט מיושן. מי שיתעלם מסמל האריה שסובל מסטיגמה רעה שפחות רלוונטית היום, יגלה כי פיג'ו 508 החדשה הינה מכונית נוחה מאוד, מרווחת, זריזה ומהנה לנהיגה. היא לא מלכת הסגמנט אך בהחלט מכונית מוצלחת שכדאי לקחת בחשבון כאשר הולכים לבחור מכונית משפחתית גדולה חדשה. במסגרת מבצעים אגרסיביים הופכת פיג'ו 508 לבחירה משתלמת.

 

פיג'ו 508 1.6 אקסס אוטומט
מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין THP
הספק מרבי 165/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 24.4/1,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 מהירויות
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,830 מ"מ
רוחב כללי 1,853 מ"מ
גובה כללי 1,456 מ"מ
בסיס גלגלים 2,817 מ"מ
מיכל דלק 72 ליטרים
נפח תא מטען

515/1,244 ליטרים

משקל עצמי 1,410 ק"ג
מהירות מרבית 210
תאוצה 0-100 קמ"ש 8.9 שניות (יצרן)
קבוצת זיהום 10
ציון בטיחות ENCAP  5 כוכבי בטיחות
מחיר

168,900 ₪  

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מאזדה CX3 במבחן דרכים - Pure Red

    מאזדה CX3 במבחן דרכים - Pure Red

    17.08.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX3 מציע ממדים קטנים עם מנוע גדול ותג מחיר לא קטן. יצאנו לבדוק למי מתאים CX3 והאם הוא מצדיק את המחיר

    שוק המשפחתיות מאבד נתחים יקרים לטובת פלח הקרוסאוברים האופנתיים, והמתחרות מקוריאה מתעלות בנתוני המסירות על מי שהייתה המלכה מיפן. כעת משגרת מאזדה את ה- CX3 כאלטרנטיבה קומפקטית וספורטיבית לרכבי הפנאי הקוריאנים המובילים את טבלת המכירות מאזדה CX3 Pure White יתרונות יחידת הנעה, התנ

     
  • סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    14.08.17 | מבחני רכב

    חמש שנים מאז הושקה לראשונה, משיקה סקודה את הראפיד המעודכנת עם מנוע צנוע בנפח ליטר אחד בלבד. יצאנו לבדוק האם 95 כ"ס מספיקים למשפחתית הקטנה

    נראה שסקודה ממטירה עלינו מבול של דגמים חדשים בתקופה האחרונה, ביניהם הקודיאק שהגיע ארצה בחודש יוני השנה, האוקטביה שעברה מקצה שיפורים, והקארוק שעתיד להגיע בתחילת שנה הבאה. הפעם הגיע תורה של הראפיד להתרענן. המשפחתית הקטנה של המותג הצ'כי הגיעה לפרקה והחלה להרגיש מעט מיושנת. כחמש שנים לאחר שהוצגה לראשונה

     
  • פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.08.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף היא שם נרדף למשפחתית קומפקטית איכותית ושימושית. יצאנו לבדוק כיצד היא השתפרה במתיחת הפנים

    פולקסווגן גולף נהנית ממעמד אייקוני. כבר שנים ארוכות שהיא קובעת את רף האיכות בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות. הגולף גם נושאת על כתפיה את בשורת החדשנות של קונצרן פולקסווגן. היא הייתה הקומפקטית העממית הראשונה להשתמש במנוע טורבו קטן, ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. כל יצרן חולם על משפחתית שתרכוש לעצמה

     
  • אאודי TTS במבחן דרכים

    אאודי TTS במבחן דרכים

    09.08.17 | מבחני רכב

    לקחנו את אאודי TTS למבחן דרכים מהיר בכבישים המפותלים של הצפון. לא נדרש זמן רב להגיע למסקנה שהיא אחת המכוניות היותר מהנות הנמכרות היום בישראל

    אאודי TT המקורית הוצגה לראשונה בשנת 1995 אך הגיעה לפס היצור בשנת רק בשנת 1998. אאודי בחרה לקרוא לסדרת ה- TT על שם מסלול מרוצי האופנועים הקטלניIsle of Man TT . במשך 20 השנים האחרונות הספיקה יצרנית הרכב הבאוורית להעלות על פס הייצור שלושה דורות של אאודי TT הממותגת כמכונית ספורטיבית, צעירה ועדכנית. למבח

     
  • ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    07.08.17 | מבחני רכב

    מותג ג'יפ הותיק הבין שדגם כניסה זאת לא מילה גסה והוסיף להיצע ג'יפון צנוע. יצאנו לבדוק האם ג'יפ רנגייד יכול להתחרות במובילי הקטגוריה עם ייחוס גדול ותג מחיר בהתאם

    ג'יפ רנגייד, האח הקטן למשפחת ג'יפ, לא חדש בישראל אך רבים לא ממש מכירים אותו מאחר ואינו נפוץ בנוף הישראלי. העיצוב המיוחד של ג'יפ רנגייד יכול לקסום להרבה אנשים שיראו בו תחליף מעניין למובילות הסגמנט הנמצאות בכל כביש ובכל מגרש חניה. יצאנו לכבישים ולחולות לבדוק האם הרנגייד רק יפה או גם אופה.

     
  • הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    02.08.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם הדור העשירי של הונדה סיוויק טוב מקודמיו. התוצאות הפתיעו אפילו אותנו

    בשנת 2016 השיקה הונדה את הדור העשירי לשושלת הסיוויק הידועה. הסיוויק עלתה לראשונה על פסי הייצור בשנת 1973, ומאז מכרה קרוב לעשרים מיליון רכבים ההופכים אותה למכונית הנמכרת ביותר אי פעם של הונדה. הדור העשירי בסדרת הסיוויק, מבטא את הלך הרוח המקובל היום בעולם הרכב. בדומה ליצרני רכב רבים החליטה גם הונדה על

     
  • מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    31.07.17 | מבחני רכב

    מיני משגרת את הקאנטרימן להתחרות בסגמנט רכבי הפנאי האופנתיים הלוהט עם ממדים שתפחו ויומרה ליכולת שטח. יצאנו לבחון את הבריטית הקטנה-גדולה בשטח המרעה הטבעי שלה

    מותג מיני בימינו מתבסס בעיקר על טהרת הנוסטלגיה, העיצוב, והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם. כמו כל מותג מצליח, הצורך להתאים את מבחר הדגמים לדרישות המשתנות בשוק הינו הכרחי לשרידות והצלחה. פורשה למשל, מוכרת היום יותר רכבי פנאי מאשר מכוניות ספורט, עתיד דומה צפוי גם למזראטי. גם במיני מודעי

     
  • סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    27.07.17 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס זוכה סוף סוף לגיר האוטומטי הנכסף וכעת הוא מציע להמונים חבילה מעוצבת וייחודית במחיר אטרקטיבי

    מאז היווסדה הציגה סיטרואן דגמים חדשניים וייחודיים, ביניהם סיטרואן טרקסיון אוונט שיוצרה לראשונה על פלטפורמת שלדה אחודה המוכרת כיום, והציגה לראשונה מערכת הנעה קדמית שלא הייתה מוכרת בעולם הרכב עד אז. עוד ניתן למנות דגמי ה- BX ,ZX ו- CX, שהציגו לראשונה מערכות מתלים הידראוליות במכוניות בייצור סדרתי. האם

     
  • טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    24.07.17 | מבחני רכב

    טויוטה יאריס עברה מתיחת פנים וקיבלה מנוע חדש. יצאנו לבדוק האם היא עדיין רלוונטית ביחס למתחרות

    טויוטה יאריס היא סוג של מנייה בטוחה בשוק הרכב הישראלי. הדור הראשון זוכה עד היום לביקוש גדול בשוק המשומשות ולשמירת ערך מצויינת. את הדור השני וסאגת הגיר הרובוטי יעדיפו בטויוטה לשכוח. בדור השלישי חזרה היאריס לתהילתה וזכתה להצלחה נאה בשוק הישראלי על אף המחירים הגבוהים. טויוטה יאריס עברה כבר את מתיחת הפנ

     
  • מיצובישי אאוטלנדר PHEV במבחן דרכים - ירוק בשטח

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV במבחן דרכים - ירוק בשטח

    20.07.17 | מבחני רכב

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV מתיימר לשלב את הטוב שבכל העולמות - חיסכון ויעילות לצד יכולת שטח וביצועים טובים. יצאנו לבדוק כיצד הנוסחה המיוחדת הזו מתורגמת בכביש ובשטח

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV הינה גרסה היברידית נטענת (פלאג אין הייבריד) לרכב הפנאי שטח המצליח של היצרנית. משמעות הדבר היא שיחידת ההנעה כוללת מנוע בנזין בשילוב שני מנועים חשמליים, מלפנים ומאחור, המונעים ע"י סוללה הניתנת לטעינה גם משקע תלת פאזי ביתי. טעינת הסוללה במלואה אורכת כ- 7 שעות או במחצית הזמן באמצע

     
  • סובארו אימפרזה 2.0 האצ'בק במבחן דרכים

    סובארו אימפרזה 2.0 האצ'בק במבחן דרכים

    17.07.17 | מבחני רכב

    ההבדלים בין הנייר לכביש עשויים להיות מהותיים ביותר. סובארו אימפרזה החדשה מדגימה עד כמה

    סובארו היא אחת מיצרניות הרכב המוכרות והמזוהות ביותר בישראל, בעיקר בזכות השליטה המרשימה בטבלאות המסירות בסוף שנות ה- 80 עם המשפחתית הלאומית דאז, סובארו לאונה. במרץ 2016, בתערוכת הרכב ניו יורק הציגה סובארו את האימפרזה החדשה, המבוססת על פלטפורמה חדשה לחלוטין, עם הבטחה למרווח פנימי משופר, צריכת דלק עדיפ

     
  • סוזוקי איגניס במבחן דרכים

    סוזוקי איגניס במבחן דרכים

    10.07.17 | מבחני רכב

    סוזוקי יוצרת תת-קטגוריה עם רכב פנאי חדש בעיצוב אופנתי. יצאנו לבדוק האם המתכון עומד בציפיות הנהג הישראלי

    סוזוקי מצליחה לקרוא את השוק. רכבי פנאי משתלטים על טבלאות המכירות בארץ ובאירופה, ומסמנים את העדפת השוק לצו האופנה העכשווי. הדרישה לרכבי פנאי זולגת מטה גם לסגמנטים עממיים וקומפקטים יותר, לכן טבעי היה כי אחת היצרניות תרים את הכפפה ותציג דגם שישלב את הטוב שבשני העולמות. טבעי עוד יותר שתהיה זו סוזוקי, לה

     
  • סקודה קודיאק במבחן דרכים

    סקודה קודיאק במבחן דרכים

    05.07.17 | מבחני רכב

    סקודה משיקה קרוסאובר חדש בעל 7 מושבים שינסה לנגוס בעוגת הג'יפונים הטעימה. יצאנו לבדוק האם היה שווה לחכות לסקודה קודיאק הידוע גם בכינויו "סקודיאק"

    דווקא בתקופה שבה מכוניות מנהלים חדשות מושקות על ימין ועל שמאל ומציעות שלל שכלולים וטכנולוגיות שהיו חלק מעולמן של מכוניות הפאר, מבול של ג'יפונים שוטף את ארץ הקודש ותופס את מקומן בשוק. יותר ויותר משפחות, קטנות וגדולות כאחד, נהנות ממה שמכונה "רכב פנאי משפחתי". נהגים רבים מתחברים לישיבה הגבוהה המעניקה ה

     
  • סובארו BRZ במבחן דרכים - זן נדיר

    סובארו BRZ במבחן דרכים - זן נדיר

    29.06.17 | מבחני רכב

    סובארו BRZ גרמה לנו לשמוח, לרצות איתה לברוח ומכל הצרות לשכוח

    בעוד 12 שעות אני צריך להחזיר אותה לבעליה ולמרות שבילינו יחד סוף שבוע שלם וכמעט אלף ק"מ, טרם שבעתי. אז לקינוח לקחתי אותה, שוב, לסיבוב אחרון בכביש הררי אליו אני לוקח את כל היפות והטובות. חצי שעה מאוחר יותר עצרנו בצד להסדיר נשימה. הגוף שטוף אדרנלין ותחושת הסיפוק ממלאת את הריאות. עכשיו עולות בי מחשבות ז

     
  • סיטרואן C3 החדשה במבחן דרכים

    סיטרואן C3 החדשה במבחן דרכים

    27.06.17 | מבחני רכב

    סיטרואן C3 החדשה מביאה עמה משב רוב עיצובי מרענן לקטגוריית הסופר מיני

    סיטרואן, היצרן הצרפתי האוונגרדי, סיפק במהלך השנים מספר דגמים אלמותיים אשר הותירו חותם על עולם הרכב, כגון ה- DS, טרקסיון אוונט, הפיקאסו המקורי, וגם הקקטוס החביב. בסיטרואן לא הסתפקו רק בעיצוב מיוחד וציידו את הרכבים בפיצ'רים ייחודיים כגון מערכת מתלים הידרו פנאומטית שתרמה לנוחות נסיעה משובחת.

     
  • קאדילק CT6 במבחן דרכים

    קאדילק CT6 במבחן דרכים

    22.06.17 | מבחני רכב

    קאדילק CT6, ספינת הדגל של היצרן האמריקאי, מנסה לספק תשובה הולמת ליצרניות רכבי היוקרה הגרמניות

    בעשור האחרון הפכו מותגים אמריקאים רבים לבלתי רלוונטיים עבור צרכני רכב המחפשים פרקטיות וחסכון בדלק על חשבון גודל, נוחות ומנוע גדול וזללן. על אף שדגמי קאדילק נמכרים באמריקה ובסין כמו לחמניות חמות, במגרש הבינלאומי נחלה החברה הפסדים משמעותיים. בשנה החולפת החליטה הנהלת הקונצרן האמריקאי ג'נרל מוטורס על שי

     
  • מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    14.06.17 | מבחני רכב

    מרצדס C63 AMG קופה החדשה צריכה להיכנס לנעליים הנחשקות של קודמתה. יצאנו לבדוק איך מתנהגת מכונית מסלול חוקית לכביש

    במרצדס ציינו בחודש שעבר יובל לחטיבת AMG. הסדנה הוקמה בסוף שנות ה- 60 של המאה הקודמת על ידי האנס-וורנר אופרכט ואברהרד מייקר, ועסקה בעיקר בהסבת רכבי כביש למכוניות מרוץ. בשנת 1971 זכתה מרצדס SEL300 AMG שטופלה על ידם במקום השני במרוץ 24 השעות בספא שבבלגיה וקנתה להם תהילת עולם. בשנת 1990 נחתם הסכם רשמי ב

     
  • אופל מוקה X במבחן דרכים

    אופל מוקה X במבחן דרכים

    08.06.17 | מבחני רכב

    אופל מוקה עבר מתיחת פנים ומתייצב לקרב חוזר באחת הקטגוריות החמות ביותר בשוק הרכב הישראלי

    אופל מוקה הוא רכב פנאי שטח קומפקטי אשר הוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה בשנת 2012. לישראל הגיע המוקה באיחור אופנתי רק בשנת 2014 עם רמת אבזור גבוהה, אך זכה לתג מחיר גבוה ביחס לחבריו בקטגוריה. בכדי להתמודד עם הגעת מתחרים חדשים ניסו מאז באופל להפחית את המחיר ולהציע רמות אבזור חדשות אך המכירות לא הצליחו להתרו

     
  • קאדילק XT5 במבחן דרכים

    קאדילק XT5 במבחן דרכים

    05.06.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם קאדילק XT5 טוב כמו שהוא נראה והאם יוכל לשאת על גבו את צמיחת המותג בישראל

    אין ספק שקאדילק עברה שינוי מהותי וחיוני בשנים האחרונות. חברת האם ג'נרל מוטורס השקיעה מיליארדים בקאדילק, מינתה מנכ"ל חדש והעבירה את מטה החברה מעיר המכוניות דטרויט שבמדינת מישיגן (אותה ייסד הצרפתי אנטואן דה לה מוט קאדילק) ישירות לכור ההיתוך של הטרנדים העולמיים במנהטן שבמדינת ניו יורק. לאחר גיוס מאסיבי

     
  • סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    29.05.17 | מבחני רכב

    מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר מציגה שדרוג ביחידת ההנעה ומראה מצודד יותר. יצאנו לבדוק איך הוא נוסע

    הדור האחרון של סוזוקי קרוסאובר הוצג בשנת 2013 וזכה לפופולריות רבה בארץ ובעולם. כעת הוא מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים מקיפה. נראה כי בזכות מוניטין אמינות גבוה וקהל לקוחות נאמן, הגיע סוזוקי קרוסאובר עם קלף חזק מהבית ולא נדרש להזיע יתר על המידה בכל הפרמטרים. בזכות אמינותו שקיבלה משנה תוקף ככל שחלפו השנים,