פיג'ו 508 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

המשפחתית הגדולה של פיג'ו עברה מתיחת פנים שנועדה להשאיר אותה רלוונטית גם היום. יצאנו לבדוק האם זה מספיק כדי להוות תחרות לדגמים המובילים בסגמנט

תגיות | משפחתיות גדולות, פיג'ו, 508

פיג'ו 508 הוצגה בשנת 2011 כמחליפתה של פיג'ו 407 ושל מכונית הסלון פיג'ו 607. כיום, ארבע שנים מאוחר יותר, משווקת פיג'ו 508 לאחר שעברה מתיחת פנים במסגרתה קיבלה עיצוב מעודכן, יחידת הנעה משופרת ורשימת אבזור משודרגת. פיג'ו 508 מתמודדת בסגמנט המשפחתיות הגדולות מול מתחרות חזקות כגון פולקסווגן פאסאט, סקודה סופרב ומאזדה 6. יצאנו לבדוק האם לאחר השינויים האחרונים מצליחה פיג'ו 508 להוות תחרות למובילות הסגמנט.

 

עיצוב

 

עיצובה של פיג'ו 508 החדשה נותר די זהה לדגם המקורי משנת 2011. השינויים מורגשים אך לא בולטים במיוחד במבט ראשון. מלפנים קיבלה פיג'ו 508 חזית מרובעת יותר בהתאם לשפת העיצוב החדשה של פיג'ו הכוללת פגוש חדש ושבכת קירור חדשה בעלת מסגרת כרום עם כיתוב "פיג'ו" בחלקה העליון. עוד קיבלה פיג'ו 508 יחידות תאורה חדשות הכוללות תאורת יום ונורות איתות בטכנולוגיית LED.

 

פיג'ו 508 2016פיג'ו 508 2016

 

במבט מהצד קשה להבחין בשינוי עיצובי. מידותיה של פיג'ו 508 החדשה נותרו כמעט זהות לדגם היוצא עם בסיס גלגלים של 2,817 מ"מ ותוספת קטנה לאורך שעומד כעת על 4,830 מ"מ. חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ' צנוע יחסית משלימים את מראה הפרופיל של ה- 508. גם מאחור נרשמו שינויים קלים, ביניהם פגוש חדש, תא מטען בעיצוב חדש, ויחידות תאורה מעודכנות בעלות גרפיקה נאה. לסיכום חלק העיצוב ניתן לומר כי פיג'ו 508 המעודכנת מביאה עימה עיצוב אלגנטי בניחוח אירופאי מאופק.

 

תא הנוסעים

 

הדשבורד נאה למראה אך גילו ניכר בעומס הפקדים. שילובי הצבעים הכהים בתא הנוסעים מקנים אווירה של צפיפות למרות שלא כך הדבר. המרווח מלפנים מצויין והמושבים הקדמיים נוחים מאוד ותומכים. איכות החומרים וההרכבה מצויינת ובמשך ימי המבחן לא שמענו קרקושים מיותרים.

 

פיג'ו 508 - דשבורד עמוס, אך מרחב מחייה מצוייןפיג'ו 508 - דשבורד עמוס, אך מרחב מחייה מצויין

 

הנדסת האנוש בפיג'ו 508 החדשה אינה מצטיינת כלל. לא את כל מערכות הרכב ניתן לתפעל בקלות ממושב הנהג, והראשונה שבהן היא מערכת המולטימדיה בעלת מסך המגע שממוקם רחוק מהנהג. דוגמה נוספת הם מחזיקי הכוסות הנשלפים הממוקמים תחת מסך המגע וחוסמים את תצוגת המסך כאשר מניחים בהם בקבוק שתיה. לחצני מצב החסכון, בקרת היציבות וכיוון גובה אלומת האורות ממוקמים במגירה נסתרת בצידו השמאלי של תא הנהג וגם אליהם קשה להגיע בעת נסיעה.

 

לוח המחוונים כולל שעוני סל"ד ומהירות גדולים וברורים וביניהם מסך מידע ושלושה שעונים נוספים: מד כמות הדלק, טמפרטורת נוזל הקירור וטמפרטורת השמן. האחרונים נראים כמעמסה במבט ראשון אך מתגלים כברורים לצפייה ותורמים לחוויה המוטורית. גלגל ההגה נוח לאחיזה, ניתן לכיוון לעומק ולגובה, וכולל שליטה על מערכת השמע, בקרת השיוט ומחשב הדרך.

 

המושב האחורי נוח ומרווח, ויאכלס בשמחה שלושה מבוגרים הודות למרווחי הברכיים, הכתפיים והראש הנדיבים. מדרגת תעלת ההינע נמוכה מאוד כך שגם הנוסע האמצעי ימצא מקום נוח לרגליו. בנוסף יהנו הנוסעים מאחור מפתחי מיזוג, מרשתות אחסון, ומתאי אחסון גדולים בדלתות שיכולים להכיל בקבוקים בנפח 1.5 ליטר.

 

פיג'ו 508 - מושב אחורי נוח ומרווחפיג'ו 508 - מושב אחורי נוח ומרווח

 

לחיצה על כפתור נסתר בספרה 0 בכיתוב 508 שעל גבי דלת תא המטען, חושפת תא נוח ושימושי בנפח 515 ליטרים שעם קיפול המושב האחורי יגדל לכדי 1,244 ליטרים. המפתח הרחב מקל על הטענת ציוד לתא המטען.

 

אבזור

 

מחירה הרשמי של פיג'ו 508 ברמת אבזור אקסס הבסיסית שהתייצבה למבחן הדרכים הנוכחי עומד על 168,900 ₪ אך נכון לזמן כתיבת שורות אלו מוצע הדגם לעיתים קרובות במבצעים שמוזילים את המחיר לאזור 150,000 ₪. רשימת האבזור בגרסה זו כוללת מערכת מולטימדיה מצויינת עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', קישוריות בלוטות' וחיבורי מדיה חיצוניים. המערכת קלה ונוחה לתפעול ותומכת בשפה העברית. בנוסף מצויידת פיג'ו 508 בין היתר בבקרת שיוט, בקרת אקלים דו-אזורית, תא כפפות מקורר, חיישני חניה אחוריים, וחישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ'. אבזור הבטיחות אינו עשיר במיוחד וכולל את כלל מערכות הבלימה והבקרה הסטנדרטיות, 6 כריות אוויר וצמד עיגוני איזופיקס.

 

יחידת הנעה וחווית נסיעה

 

במסגרת מתיחת הפנים קיבלה פיג'ו 508 מנוע מעודכן שזכה לתוספת 10 סוסים לאורווה וכעת מפיק מנוע ה- 1.6 ליטר טורבו בנזין 165 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט מירבי של 24.4 קג"מ הזמינים החל מ- 1,400 סל"ד נמוכים. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית שבמהלך המבחן תפקדה היטב. לשם החסכון בדלק ממהרת התיבה להעלות הילוכים ולהביא את המנוע לסל"ד נמוך, אך בעת הצורך לכוח זמין, מגיבה התיבה בזריזות ודייקנות וכך גם המנוע.

 

פיג'ו 508 - זריזה ודייקניתפיג'ו 508 - זריזה ודייקנית

 

רצועת הכוח הרחבה של המנוע מספקת כוח זמין ומיידי כמעט בכל מצב. בנסיעה עירונית מרגישה פיג'ו 508 החדשה קלילה וזריזה למרות גודלה החיצוני, והיא קלה לתמרון הודות לשדה ראייה מצויין, בעיקר לפנים. מערכת עצור וסע המעיטה להתערב, כנראה עקב החום הגבוה, אך במספר הפעמים בהם נכבה המנוע, הדבר נעשה בצורה מעודנת וכמעט בלתי מורגשת.

 

בנסיעה בין עירונית מצליחה פיג'ו 508 החדשה להצטיין בתחום הנוחות עם יכולות שיוט גבוהות. הכוח זמין לעקיפות והאצות ביניים, ושיוט נעים מלווה בסל"ד נמוך שנע באזור ה- 2,000 סל"ד. תא הנוסעים שקט למדי, רעשי הרוח כמעט ואינם נשמעים ורעשי הכביש והמנוע מעומעמים. לנו נותר רק להפעיל את בקרת השיוט, להתרווח במושב ולעלות צפונה בדרך 6 אל עבר הכבישים המהנים.

 

נוחות הנסיעה בפיג'ו 508 החדשה טובה מאוד אך אינה מושלמת. בכבישים משובשים במהירויות בינוניות ניתן לחוש בהתעסקות מיותרת מצד המתלים אך בנסיעה עירונית מנהלתית או בשיוט בכביש המהיר, מתגלה פיג'ו 508 החדשה כמכונית נוחה ונעימה מאוד.

 

פיג'ו 508 - מכונית נוחה ונעימה מאודפיג'ו 508 - מכונית נוחה ונעימה מאוד

 

מעבר לפרקטיות והנוחות, מצליחה פיג'ו 508 החדשה להביא עמה גם מעט אופי. היא בהחלט מכונית מהנה לנהיגה. המרכב מרוסן בצורה טובה ולהגה משקל טוב ותגובות חדות ומדוייקות. פיג'ו 508 החדשה היא מכונית שכיף להשתובב איתה בכבישים מפותלים, היא מרגישה בטוחה ומתקשרת כך שאפשר לייצר איתה קצב התקדמות מהיר גם בדרכים מפותלות. לפי בדיקתנו, את המיאוץ הקלאסי מאפס למאה קמ"ש צלחה פיג'ו 508 החדשה תוך 9.0 שניות ושמרה על צריכת דלק ממוצעת של 10.3 ק"מ לליטר בתנאי מבחן דינמיים למדי.

 

סיכום

 

מתיחת הפנים שעברה פיג'ו 508 הפכה אותה ממכונית טובה למכונית טובה יותר. עם זאת, בישראל נמצאת פיג'ו 508 בעמדת נחיתות מסויימת מול המתחרות, בעיקר בשל מוצאה אך גם בגלל תא נוסעים מעט מיושן. מי שיתעלם מסמל האריה שסובל מסטיגמה רעה שפחות רלוונטית היום, יגלה כי פיג'ו 508 החדשה הינה מכונית נוחה מאוד, מרווחת, זריזה ומהנה לנהיגה. היא לא מלכת הסגמנט אך בהחלט מכונית מוצלחת שכדאי לקחת בחשבון כאשר הולכים לבחור מכונית משפחתית גדולה חדשה. במסגרת מבצעים אגרסיביים הופכת פיג'ו 508 לבחירה משתלמת.

 

פיג'ו 508 1.6 אקסס אוטומט
מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין THP
הספק מרבי 165/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 24.4/1,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 מהירויות
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,830 מ"מ
רוחב כללי 1,853 מ"מ
גובה כללי 1,456 מ"מ
בסיס גלגלים 2,817 מ"מ
מיכל דלק 72 ליטרים
נפח תא מטען

515/1,244 ליטרים

משקל עצמי 1,410 ק"ג
מהירות מרבית 210
תאוצה 0-100 קמ"ש 8.9 שניות (יצרן)
קבוצת זיהום 10
ציון בטיחות ENCAP  5 כוכבי בטיחות
מחיר

168,900 ₪  

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מרצדס S500e במבחן דרכים - אצולה מעוררת השראה

    מרצדס S500e במבחן דרכים - אצולה מעוררת השראה

    18.10.17 | מבחני רכב

    מרצדס S קלאס היא אחת המכוניות הכי מפנקות שכסף יכול לקנות, וגרסת 500e מבטיחה לפנק גם את הסביבה. יצאנו לבדוק את השילוב המסקרן

    מרצדס S קלאס נחשבת בעיני רבים למכונית הטובה ביותר בעולם, ובצדק. מדובר במכונית פאר גדולה ויקרה שמחירה הופך אותה ללא רלוונטית עבור הרוב המכריע של תושבי כדור הארץ. אז מה בכל זאת הופך אותה לכה חשובה? מרצדס S קלאס עומדת בראש פרמידת הדגמים הענפה של היצרנית הגרמנית ומצויידת במיטב הטכנולוגיה שיש לעולם הרכב

     
  • מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

    מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

    02.10.17 | מבחני רכב

    מזראטי לבנטה, רכב הפנאי הראשון של מותג היוקרה האקזוטי, מבקש לגעת בליבם של חובבי הנהיגה. יצאנו לבדוק האם הלבנטה קורצת גם לנהג וגם למשפחה

    מזראטי, יצרנית המכוניות האקזוטיות שעשו בשנים האחרונות את דרכן לכבישי ישראל, משיקה רכב פנאי עם הרבה כוח, מזג איטלקי ותג מחיר שלא יבייש את המותגים היקרים ביותר. מזראטי לבנטה הוא לא רק רכב הפנאי הראשון של המותג האיטלקי, הוא מהלך ראשון ומושקע של היצרן להיכנס לשוק רכבי הפנאי הגועש. מזראטי לבנטה נוצר עם ת

     
  • ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

    ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

    26.09.17 | מבחני רכב

    ב.מ.וו מבטיחה ללקוחותיה הוותיקים כי הדור השביעי בשושלת סדרה 5 יעצים את חווית הנהיגה תוך שמירה על איכות הרכבה והנדסת אנוש מהטובות בעולם. יצאנו לבדוק האם היא מצליחה לעמוד בהבטחותיה

    ב.מ.וו סדרה 5 החדשה הינה נצר לשושלת מפוארת של מכוניות יוקרה בתצורת סדאן. ייצורה של סדרה 5 החל בשנת 1972 והכתיב לעולם את הלך הרוח שעתיד להתפתח בקטגוריה זו. המנועים החזקים, השלדה הספורטיבית ומערכת ההנעה האחורית הפכו לשם דבר במרוצת הזמן, ובתחילת שנת 2008 נמכרה המכונית ה- 5 מיליון של ב.מ.וו סדרה 5.

     
  • טנדרים במבחן השוואתי

    טנדרים במבחן השוואתי

    19.09.17 | מבחני רכב

    יצאנו עם איסוזו דימקס, טויוטה היילקס, מיצובישי טרייטון, ופיאט פולבק למבחן דרכים מאובק ומאומץ בכדי להכתיר את הטנדר הטוב ביותר

    קטגוריית הטנדרים בישראל לא נמצאת בדרך כלל בכותרות. מאז ביטול הטבת המס על הטנדרים הבינוניים בשנת 2005 צנחו המכירות בקטגוריה ובימינו רק מי שבאמת זקוק לטנדר רוכש אחד. מזה שנים קיימים בישראל מספר מותגים עיקריים בסגמנט – איסוזו, טויוטה ומיצובישי. איסוזו שיווקה בשנות ה- 90 את האיפון ובימינו מובילה א

     
  • סוזוקי סוויפט החדשה במבחן דרכים

    סוזוקי סוויפט החדשה במבחן דרכים

    18.09.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    סוזוקי סוויפט החדשה מגיעה אלינו היישר מיפן עם עיצוב רענן ומנוע מעודכן. יצאנו לבדוק האם היא מתחרה ראויה בסגמנט הסופר מיני הצפוף

    בתקופה האחרונה חידשה יבואנית סוזוקי את היצע הדגמים והנחיתה בישראל 4 דגמים חדשים - בלנו, קרוסאובר, איגניס, וסוויפט. מזה שנים סוזוקי סוויפט היא הרבה יותר מסופר מיני, ומהווה אחד הסמלים הבולטים של הסגמנט ושל המותג עצמו. עוד לפני שסוזוקי איגניס וסוזוקי קרוסאובר היו פנטזיה מוטורית של החברה היפנית, כבשה סו

     
  • פיאט פולבק במבחן דרכים

    פיאט פולבק במבחן דרכים

    13.09.17 | מבחני רכב

    פיאט פולבק הוא המצטרף האחרון לקטגוריית הפיקאפים בישראל ומתהדר בהיותו האירופאי היחיד בשוק בו שולטים ביד רמה הטנדרים היפנים. יצאנו לתהות על קנקנו של פיאט פולבק ולגלות סוד משפחתי קטן שהוא לא מתאמץ להסתיר

    שוק הטנדרים בארץ נשלט מזה שנים בידי איסוזו דימקס המחזיק בנתח של כ- 50% מסך מכירות הפיקאפים בישראל. אל התחרות הצטרף לאחרונה שחקן אירופאי ראשון - פיאט פולבק, עם מפרט ותצורה מתאימים לתחרות ומנוע שרירי בהספק של 181 כ"ס ההופך אותו לחזק ביותר בקטגוריה. אם אתם תוהים כיצד יצרן איטלקי המתמחה בייצור מכוניות ק

     
  • מאזדה CX-5 החדש במבחן דרכים

    מאזדה CX-5 החדש במבחן דרכים

    11.09.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX-5 החדש מעוצב בסגנון קודו הייחודי למאזדה. יצאנו לבדוק האם דגם CX-5 החדש מציג איכויות משופרות לאחר שעבר מתיחת פנים

    בעשור האחרון עברה מאזדה העולמית שינוי משמעותי הכולל את פיתוח טכנולוגיות הסקיי-אקטיב לשיפור יעילות המנועים, ואת שפת העיצוב המרשימה המכונה קודו. נסיעת המבחן ארכה כיומיים קצרצרים במהלכם משך מאזדה CX-5 החדש מבטים מעוררי השתאות בכל מקום אליו הגיע. זהו ללא ספק אחד מרכבי הפנאי היפים בהם נהגתי, וההוכחה הגיע

     
  • יונדאי H350 במבחן דרכים - בא לשכונה בחור חדש

    יונדאי H350 במבחן דרכים - בא לשכונה בחור חדש

    06.09.17 | מבחני רכב

    יונדאי משיקה ואן חדש ועושה צעדים ראשונים בעולם המסחריות הגדולות. יצאנו לבדוק האם יצליח השחקן החדש להתברג לקבוצת השליטה בסגמנט המסחריות

    עולם המסחריות מרגיש קצת אפור ולא מוכר למרביתנו. יונדאי לעומת זאת, מזהה את הפוטנציאל הכלכלי של הסגמנט ומרגישה בנוח להסתובב בעולם חדש כאילו הייתה שם מקדמת דנא. יונדאי משיקה ואן מסחרי חדש המכונה H350 ומבטיחה להביא אס מנצח למשחק שבו כולם מלכים. יונדאי H350 מגיע במספר סוגי מרכב לבחירה, ואן קצר, ואן ארוך,

     
  • מרצדס SL400 במבחן דרכים

    מרצדס SL400 במבחן דרכים

    04.09.17 | מבחני רכב

    מרצדס SL היא אחד הדגמים הוותיקים והמיוחסים ביותר של מרצדס. יצאנו איתה לדייט ארוך כדי לתהות על קנקנה

    ישנן לא מעט מכוניות אשר הותירו חותם על עולם הרכב, הציגו חידושים ושכלולים, או נמכרו בכמויות עתק. מעט מאוד מכוניות הופכות לאייקון, כזה שכולם מכירים ואפילו מפנטזים עליו. אודה ואומר כי עבורי מרצדס SL היא מכונית חלומות. ה- SL היא אחד הדגמים הוותיקים ביותר של מרצדס והיא הוצגה במקור בשנת 1954, השם הוא למעש

     
  • וולוו S90 במבחן דרכים

    וולוו S90 במבחן דרכים

    30.08.17 | מבחני רכב

    וולוו S90 - מכונית הסלון החדשה של היצרנית השבדית כבר כאן. יצאנו לבדוק את יכולותיה על האספלט הישראלי והאם היא מהווה אלטרנטיבה ראויה לטריו מגרמניה

    וולוו שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות, אך חסרות כישורים דינמיים, החלה בניסיונות לשנות תדמית זו מאמצע שנות ה- 90 עם ה- 850 T5 שצוידה במנוע טורבו חזק, בימים בהם מנועי טורבו היו נחלתן הכמעט בלעדית של מכוניות ספורט מכוונות ביצועים. כיום בהתאם לתפיסת השוק הרווחת, מוכרת וולו

     
  • סיאט לאון במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סיאט לאון במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.08.17 | מבחני רכב

    סיאט לאון עברה את מתיחת הפנים של אמצע החיים ומשווקת בישראל עם מנוע חזק יותר במחיר אטרקטיבי במיוחד. אז איפה הקאץ'?

    סיאט לאון היא כרטיס הכניסה לקבוצת המשפחתיות של קונצרן פולקסווגן. לא מרווחת כמו סקודה אוקטביה, לא איכותית כמו גולף, ולא יוקרתית כמו אאודי A3. אבל לסיאט לאון תמיד היו נקודות זכות משלה - עיצובה מצודד וצעיר, היא מוצעת עם אותם מנועי טורבו קטנים וחזקים, רמת האבזור גבוהה, וכבר שנים שהיא מוצעת במחיר נוח ומע

     
  • מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    17.08.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX-3 מציע ממדים קטנים עם מנוע גדול ותג מחיר לא קטן. יצאנו לבדוק למי מתאים CX-3 והאם הוא מצדיק את המחיר

    שוק המשפחתיות מאבד נתחים יקרים לטובת פלח הקרוסאוברים האופנתיים, והמתחרות מקוריאה מתעלות בנתוני המסירות על מי שהייתה המלכה מיפן. כעת משגרת מאזדה את ה- CX3 כאלטרנטיבה קומפקטית וספורטיבית לרכבי הפנאי הקוריאנים המובילים את טבלת המכירות מאזדה CX3 Pure White יתרונות יחידת הנעה, התנ

     
  • סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    14.08.17 | מבחני רכב

    חמש שנים מאז הושקה לראשונה, משיקה סקודה את הראפיד המעודכנת עם מנוע צנוע בנפח ליטר אחד בלבד. יצאנו לבדוק האם 95 כ"ס מספיקים למשפחתית הקטנה

    נראה שסקודה ממטירה עלינו מבול של דגמים חדשים בתקופה האחרונה, ביניהם הקודיאק שהגיע ארצה בחודש יוני השנה, האוקטביה שעברה מקצה שיפורים, והקארוק שעתיד להגיע בתחילת שנה הבאה. הפעם הגיע תורה של הראפיד להתרענן. המשפחתית הקטנה של המותג הצ'כי הגיעה לפרקה והחלה להרגיש מעט מיושנת. כחמש שנים לאחר שהוצגה לראשונה

     
  • פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.08.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף היא שם נרדף למשפחתית קומפקטית איכותית ושימושית. יצאנו לבדוק כיצד היא השתפרה במתיחת הפנים

    פולקסווגן גולף נהנית ממעמד אייקוני. כבר שנים ארוכות שהיא קובעת את רף האיכות בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות. הגולף גם נושאת על כתפיה את בשורת החדשנות של קונצרן פולקסווגן. היא הייתה הקומפקטית העממית הראשונה להשתמש במנוע טורבו קטן, ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. כל יצרן חולם על משפחתית שתרכוש לעצמה

     
  • אאודי TTS במבחן דרכים

    אאודי TTS במבחן דרכים

    09.08.17 | מבחני רכב

    לקחנו את אאודי TTS למבחן דרכים מהיר בכבישים המפותלים של הצפון. לא נדרש זמן רב להגיע למסקנה שהיא אחת המכוניות היותר מהנות הנמכרות היום בישראל

    אאודי TT המקורית הוצגה לראשונה בשנת 1995 אך הגיעה לפס היצור בשנת רק בשנת 1998. אאודי בחרה לקרוא לסדרת ה- TT על שם מסלול מרוצי האופנועים הקטלניIsle of Man TT . במשך 20 השנים האחרונות הספיקה יצרנית הרכב הבאוורית להעלות על פס הייצור שלושה דורות של אאודי TT הממותגת כמכונית ספורטיבית, צעירה ועדכנית. למבח

     
  • ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    07.08.17 | מבחני רכב

    מותג ג'יפ הותיק הבין שדגם כניסה זאת לא מילה גסה והוסיף להיצע ג'יפון צנוע. יצאנו לבדוק האם ג'יפ רנגייד יכול להתחרות במובילי הקטגוריה עם ייחוס גדול ותג מחיר בהתאם

    ג'יפ רנגייד, האח הקטן למשפחת ג'יפ, לא חדש בישראל אך רבים לא ממש מכירים אותו מאחר ואינו נפוץ בנוף הישראלי. העיצוב המיוחד של ג'יפ רנגייד יכול לקסום להרבה אנשים שיראו בו תחליף מעניין למובילות הסגמנט הנמצאות בכל כביש ובכל מגרש חניה. יצאנו לכבישים ולחולות לבדוק האם הרנגייד רק יפה או גם אופה.

     
  • הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    02.08.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם הדור העשירי של הונדה סיוויק טוב מקודמיו. התוצאות הפתיעו אפילו אותנו

    בשנת 2016 השיקה הונדה את הדור העשירי לשושלת הסיוויק הידועה. הסיוויק עלתה לראשונה על פסי הייצור בשנת 1973, ומאז מכרה קרוב לעשרים מיליון רכבים ההופכים אותה למכונית הנמכרת ביותר אי פעם של הונדה. הדור העשירי בסדרת הסיוויק, מבטא את הלך הרוח המקובל היום בעולם הרכב. בדומה ליצרני רכב רבים החליטה גם הונדה על

     
  • מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    31.07.17 | מבחני רכב

    מיני משגרת את הקאנטרימן להתחרות בסגמנט רכבי הפנאי האופנתיים הלוהט עם ממדים שתפחו ויומרה ליכולת שטח. יצאנו לבחון את הבריטית הקטנה-גדולה בשטח המרעה הטבעי שלה

    מותג מיני בימינו מתבסס בעיקר על טהרת הנוסטלגיה, העיצוב, והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם. כמו כל מותג מצליח, הצורך להתאים את מבחר הדגמים לדרישות המשתנות בשוק הינו הכרחי לשרידות והצלחה. פורשה למשל, מוכרת היום יותר רכבי פנאי מאשר מכוניות ספורט, עתיד דומה צפוי גם למזראטי. גם במיני מודעי

     
  • סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    27.07.17 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס זוכה סוף סוף לגיר האוטומטי הנכסף וכעת הוא מציע להמונים חבילה מעוצבת וייחודית במחיר אטרקטיבי

    מאז היווסדה הציגה סיטרואן דגמים חדשניים וייחודיים, ביניהם סיטרואן טרקסיון אוונט שיוצרה לראשונה על פלטפורמת שלדה אחודה המוכרת כיום, והציגה לראשונה מערכת הנעה קדמית שלא הייתה מוכרת בעולם הרכב עד אז. עוד ניתן למנות דגמי ה- BX ,ZX ו- CX, שהציגו לראשונה מערכות מתלים הידראוליות במכוניות בייצור סדרתי. האם

     
  • טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    24.07.17 | מבחני רכב

    טויוטה יאריס עברה מתיחת פנים וקיבלה מנוע חדש. יצאנו לבדוק האם היא עדיין רלוונטית ביחס למתחרות

    טויוטה יאריס היא סוג של מנייה בטוחה בשוק הרכב הישראלי. הדור הראשון זוכה עד היום לביקוש גדול בשוק המשומשות ולשמירת ערך מצויינת. את הדור השני וסאגת הגיר הרובוטי יעדיפו בטויוטה לשכוח. בדור השלישי חזרה היאריס לתהילתה וזכתה להצלחה נאה בשוק הישראלי על אף המחירים הגבוהים. טויוטה יאריס עברה כבר את מתיחת הפנ