פורד אקספלורר במבחן דרכים

פורד אקספלורר עבר עדכון לקראת סוף חיי הדגם והגיע לישראל חמוש בעיצוב מעודכן ורשימת אבזור ארוכה. יצאנו לבדוק מה התחדש

תגיות | פנאי שטח, פורד, אקספלורר

הדור האחרון של פורד אקספלורר הושק בשנת 2011. הוא נטש את שלדת הסולם ויכולות השטח לטובת נוחות ופינוקים. כעת לקראת סוף חיי הדגם עבר פורד אקספלורר עדכון מקיף שכולל שינוי עיצובי ושידרוגים ברשימת האבזור. פורד אקספלורר החדש הוא עוף מעט מוזר בישראל, הוא גדול מאוד ורחב, יכול לשנע בנוחות 7 נוסעים, והוא ספק מיניוואן ספק רכב פנאי שטח. העיצוב נוטה ללא ספק להצהרת פנאי שטח אופנתית.

 

עיצוב

 

נוכחות הינה מוטיב חזק ומשמעותי בבחירת רכב פנאי שטח יוקרתי, ולפורד אקספלורר החדש יש המון ממנה. מלפנים קיבל האקספלורר שבכת קירור מעודכנת משובצת כרום והפגוש הקדמי מציג קמטים כוחניים ומאלכס צמד פנסי ערפל בתצורת C. גם מכסה המנוע קיבל בליטות כוחניות ויחידות התאורה החדשות עם תאורת ה- LED משלימות את המראה הכוחני-יוקרתי מלפנים. מהצד בולטים 5,013 המ"מ שלאורכם נמתח האקספלורר ו- 1,804 המ"מ אליהם מתנשא פורד אקספלורר החדש. חישוקי הסגסוגת בקוטר 20 אינץ' ממחישים בצורה נהדרת את גודלו הכללי של הרכב. בישראל נחשב פורד אקספלורר לרכב פנאי גדול מאוד, אך בארצות הברית, ארץ מוצאו של האקספלורר, יש גדולים ממנו. מאחור פס כרום רוחבי מקשר בין שתי יחידות התאורה שכוללות גרפיקה בתצורת C, והפגוש האחורי אגרסיבי וכולל שילוב של שני צבעים. ספוילר אחורי חותם את המראה החיצוני של פורד אקספלורר שמצליח להיות יוקרתי, כוחני ומודרני בו זמנית.

 

פורד אקספלורר 2016פורד אקספלורר 2016

 

תא נוסעים

 

פורד אקספלורר החדש מציע תא נוסעים ענק. עיצובו של הדשבורד עתידני משהו אך דורש הסתגלות מסויימת. במרכזו ניצב מסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ'. את השליטה על המערכת ניתן לבצע על ידי מגע במסך או מהמתגים בגלגל הגה, ואת רוב המידע ניתן להציג על זוג המסכים הדיגיטליים שבלוח המחוונים, הניתנים לשינוי ולהתאמה אישית. המערכת שולטת בהגדרות הרכב, במערכת המדיה, במערכת הניווט, במערכת בקרת האקלים, בטלפון, ובמחשב הדרך.

 

המרווח מלפנים מצויין ואיכות החומרים טובה מאוד אך נתקלנו גם במספר פלסטיקים פשוטים. איכות ההרכבה מצויינת ולאורך המבחן כולו לא שמענו קרקושים וצלילים טורדניים מיותרים. האקספלורר מציע שפע תאי אחסון בדלתות ובין המושבים, תא כפפות גדול ועמוק, ותא ייעודי למשקפיים. כמעט בכל פינה ברכב קיים שקע טעינה 12V או שקע טעינה USB, מאחור ישנו גם שקע 220V.

 

פורד אקספלורר 2016 - המרווח מלפנים מצויין ואיכות החומרים טובה מאודפורד אקספלורר 2016 - המרווח מלפנים מצויין ואיכות החומרים טובה מאוד

 

פורד אקספלורר משווק בישראל בשלוש רמות אבזור - לימיטד, לקצ'ורי ופרימיום 4x4 שאותה בחנו. זו רמת האבזור העשירה והיקרה ביותר שכוללת את כל הפינוקים האפשריים, ומחירה עומד על 359,000 ₪. רמת האבזור פרימיום באה לידי ביטוי עוד מחוץ לרכב כאשר בימי המבחן החמים, ההתנעה מרחוק עבדה מצויין והצליחה לצנן את תא הנוסעים בטרם נכנסנו אליו. לאחר הכניסה וההתמקמות במושב הנהג מצאנו תנוחת נהיגה נוחה ושולטת בעזרת אפשרויות כוונון חשמליות רבות להגה, למושב ולדוושות.

 

בשורת המושבים האמצעית, מרווח הברכיים טוב ושני המושבים הקיצוניים נוחים מאוד ומרווחים. המושב האמצעי נופל מהשניים האחרים בנוחות אך הוא נסבל בהחלט. שלושת המושבים כוללים אפשרות לכיוון זווית משענת הגב. בנוסף, יהנו יושבי השורה האמצעית משקעי USB להטענה, מפתחי מיזוג, משליטה נפרדת על בקרת האקלים, ומתאי אחסון. הספסל בשורה השלישית מחולק לשני מושבים שייעודם העיקרי הוא הסעת ילדים, אך גם אנשים מבוגרים במידות סבירות יוכלו להידחק שם וליהנות מהנסיעה. המושבים מתקפלים חשמלית, לחוד או יחדיו לשלושה מצבים: שימוש מלא, צמוד לגב המושבים האמצעיים, או מקופלים לתוך הרצפה, מצב שיוצר רצפה שטוחה להטענה.

 

פורד אקספלורר 2016 - המושבים מאחור נוחים ומרווחיםפורד אקספלורר 2016 - המושבים מאחור נוחים ומרווחים

 

תא המטעען כולל פתיחה וסגירה חשמליים על ידי לחצן או על ידי חיישן בתחתית הפגוש האחורי. כאשר כל המושבים בשימוש מציג תא המטען נפח הטענה מכובד של 595 ליטרים. קיפול שורת המושבים האחורית יוצר נפח הטענה של 1,243 ליטרים. הגישה לתא המטען, המפתח ושפת ההטענה נוחים מאוד.

 

אבזור

 

כאמור, פורד אקספלורר הינו רכב פנאי שטח יוקרתי. למרות שתג המחיר אינו מהגבוהים ביותר בישראל מציע פורד אקספלורר רשימת אבזור ארוכה ומפנקת שלא תבייש אפילו את מותגי היוקרה. אבזור גרסת הפרימיום כולל בין היתר התנעה ללא מפתח, התנעה מרחוק, בקרת אקלים מפוצלת בעלת שליטה נפרדת מאחור, מראות צד עם קיפול חשמלי, מערכת עזר לחנייה, חיישני חנייה קדמיים, צידיים ואחוריים, זכרונות למושב הנהג ולמראות, חימום וקירור מושבים, וגג פנורמי. אהבנו במיוחד את מצלמות העזר לנסיעה לפנים ולאחור בהן ניתן להגדיל את זוויות הצפייה ל- 180 מעלות על מנת להימנע משטחים מתים. אהבנו גם את פונקציית העיסוי לזוג המושבים הקדמיים שפועלת מצויין ומפיגה מתחים בנסיעות ארוכות.

 

פורד אקספלורר 2016 - שפע של אבזור יוקרתי ובטיחותיפורד אקספלורר 2016 - שפע של אבזור יוקרתי ובטיחותי

 

אבזור הבטיחות גם כן לא חסר וכולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת סיוע לזינוק בעלייה, מערכת בקרת נדנוד הגרור, מערכת לניטור שטחים מתים הכוללת התרעה על תנועה צולבת מאחור, ומערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים. ברמת האבזור הגבוהה פרימיום מצוייד האקספלורר גם במערכת בלימה אוטונמית עירונית ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית שפועלת מצויין.

 

יחידת הנעה וחויית נסיעה

 

בהתאם לארץ מוצאו, מצוייד פורד אקספלורר במנוע בנזין עתיר נפח שאינו מיישר קו עם מגמת המנועים הקטנים והמוגדשים. בארצות הברית מוצע האקספלורר עם יחידות הנעה נוספות לבחירה אך בישראל מצוייד האקספלורר במנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר בהספק 290 כ"ס המושגים ב- 6,500 סל"ד ובעל מומנט מירבי של 35.2 קג"מ הזמינים מ- 4,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית וברמת האבזור פרימיום הבכירה מצוייד הרכב גם במערכת הנעה כפולה חכמה.

 

משקלו של פורד אקספלורר עומד על 2,179 ק"ג והמומנט הנדיב של המנוע מבצע בנאמנות את עבודת השינוע של המשקל הרב. למרות ששיא ההספק מגיע בסל"ד גבוה, יחידת ההנעה מהירה ונחושה. זינוק מעמידה ל- 100 קמ"ש מדדנו ב- 8.9 שניות, ואת מיאוץ העקיפה הקלאסי השלים האקספלורר בזמן של 7.1 שניות. צריכת הדלק הממוצעת במשך המבחן עמדה על 7.6 ק"מ ליטר, לא צריכת דלק מבריקה אך סבירה בהחלט.

 

פורד אקספלורר 2016 - 3.5 ליטרים V6 שעושים נאמנה את העבודהפורד אקספלורר 2016 - 3.5 ליטרים V6 שעושים נאמנה את העבודה

 

המנוע נעים בפעולתו ורעשו חודר לתא הנוסעים רק בסל"ד מאוד גבוה. שיוט חוקי מתבצע בכ- 2,000 סל"ד נעימים כאשר בדוושה נותרת תחושה של עוד הרבה כוח זמין למקרה הצורך. רעשי הרוח גם כן אינם חודרים לתא הנוסעים ועבודת העידון שנעשתה על פורד אקספלורר החדש מרשימה. בשיוט מהיר באוטוסטרדות מרגיש האקספלורר בבית. הוא גדול ושולט ולא מעט נהגים בנתיב השמאלי פינו לו מקום בזריזות.

 

בעיר לעומת זאת ההתנהלות עם האקספלורר מעט מסורבלת, בסמטאות וברחובות צרים הרגשנו כמו פיל בחנות חרסינה. צריך להתרגל לגודלו של האקספלורר ויש לו לא מעט שטחים מתים. גם קוטר הסיבוב הגדול של ההגה אינו תורם להתנהלות העירונית, אך מצלמות העזר, החיישנים והמראות הגדולות מקלות על המלאכה. גם מערכת החנייה האוטומטית עובדת בצורה טובה.

 

נוחות נסיעה והתנהגות

 

המתלים בפורד אקספלורר מצליחים לתמוך במשקל הרב ולשמור על ריסון המרכב, ועם זאת לשמור על נוחות הנסיעה בצורה טובה מאוד. בעיר התחושה מעט נוקשה, אך את מרבית השיבושים מצליח האקספלורר לספוג. מחוץ לעיר המצב משתפר רבות והאקספלורר מצליח להיות רך ונעים, כמו רכב אמריקאי אמיתי.

 

יומרות ספורטיביות אין לאקספלורר, ההגה מנותק לחלוטין וכבישים מפותלים הם ממש לא השטח הביתי שלו. הוא אומנם מצליח לייצר קצב נסיעה טוב ושומר גם על ריסון מרכב טוב אך ההגה ממחיש שוב שהוא לא בעד נסיעות ספורטיביות. רמת האבזור פרימיום מצויידת במערכת הנעה כפולה שעובדת מצויין. בשילוב הבלמים הטובים שלא גילו סימני עייפות, האקספלורר משדר תחושת ביטחון בנסיעה.

 

פורד אקספלורר 2016 - שיוט בכבישים מהירים הם המגרש הביתי שלופורד אקספלורר 2016 - שיוט בכבישים מהירים הם המגרש הביתי שלו

 

גרסת הפרימיום של האקספלורר מצויידת בנוסף בבורר מצבי נהיגה בשטח שיודע להתאים את התנהגות ומכלולי הרכב לתוואי השטח המבוקש עם אפשרויות לכביש, חול, חצץ\שלג, ובוץ. לא את כל מצבי הנהיגה בדקנו אך מרווח הגחון בגובה 211 מ"מ, וזוויות הגישה והנטישה הלא מחמיאות מבהירות לנו את יכולותיו של האקספלורר בשטח. נסיעה בשטח טכני ואתגרי לא מומלצת. נסיעה בכורכר ובשבילים לטיול משפחתי נעים, מומלצת בהחלט, עם מידת זהירות.

 

סיכום

 

פורד אקספלורר החדש הוא רכב טוב, ויוקרתי ומפנק במיוחד ברמת האבזור פרימיום הבכירה. האקספלורר יכול בקלות להצהיר על סטטוס או מעמד מסויים ומהווה בחירה מצויינת ללקוחות אמידים אשר מחפשים דרך נוחה לשנע 7 נוסעים וליהנות מרכב גדול ומפנק, ללא פחד מצריכת דלק מעט גבוהה. לפורד אקספלורר החדש מתחרה ישיר אחד בישראל - שברולט טראוורס, אשר מגיע עם מנוע ומימדים דומים אך מאובזר פחות. הדגמים המתחרים ממותגי הפרימיום קטנים יותר ויקרים ב- 200,000 ₪ ואף יותר. לדעתנו פורד אקספלורר הוא בחירה הגיונית מאוד לנישה זו, עד כמה שהוא יכול להיות הגיוני בישראל.

 

פורד אקספלורר 3.5 ליטר V6 פרימיום 4X4 אוטומט
מנוע .3.5 ליטר V6 בנזין
הספק מרבי 290/6,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 35.2/4,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 מהירויות
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 5,013 מ"מ
רוחב כללי 2,005 מ"מ
גובה כללי 1,804 מ"מ
בסיס גלגלים 2,860 מ"מ
מיכל דלק 70 ליטרים
נפח תא מטען

595/1,243 ליטרים

משקל עצמי 2,179 ק"ג
מהירות מרבית 183 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש 8.2 שניות (יצרן)
קבוצת זיהום 15
ציון בטיחות ENCAP -
מחיר

359,000 ₪  

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סובארו BRZ במבחן דרכים - זן נדיר

    סובארו BRZ במבחן דרכים - זן נדיר

    29.06.17 | מבחני רכב

    סובארו BRZ גרמה לנו לשמוח, לרצות איתה לברוח ומכל הצרות לשכוח

    בעוד 12 שעות אני צריך להחזיר אותה לבעליה ולמרות שבילינו יחד סוף שבוע שלם וכמעט אלף ק"מ, טרם שבעתי. אז לקינוח לקחתי אותה, שוב, לסיבוב אחרון בכביש הררי אליו אני לוקח את כל היפות והטובות. חצי שעה מאוחר יותר עצרנו בצד להסדיר נשימה. הגוף שטוף אדרנלין ותחושת הסיפוק ממלאת את הריאות. עכשיו עולות בי מחשבות ז

     
  • סיטרואן C3 החדשה במבחן דרכים

    סיטרואן C3 החדשה במבחן דרכים

    27.06.17 | מבחני רכב

    סיטרואן C3 החדשה מביאה עמה משב רוב עיצובי מרענן לקטגוריית הסופר מיני

    סיטרואן, היצרן הצרפתי האוונגרדי, סיפק במהלך השנים מספר דגמים אלמותיים אשר הותירו חותם על עולם הרכב, כגון ה- DS, טרקסיון אוונט, הפיקאסו המקורי, וגם הקקטוס החביב. בסיטרואן לא הסתפקו רק בעיצוב מיוחד וציידו את הרכבים בפיצ'רים ייחודיים כגון מערכת מתלים הידרו פנאומטית שתרמה לנוחות נסיעה משובחת.

     
  • קאדילק CT6 במבחן דרכים

    קאדילק CT6 במבחן דרכים

    22.06.17 | מבחני רכב

    קאדילק CT6, ספינת הדגל של היצרן האמריקאי, מנסה לספק תשובה הולמת ליצרניות רכבי היוקרה הגרמניות

    בעשור האחרון הפכו מותגים אמריקאים רבים לבלתי רלוונטיים עבור צרכני רכב המחפשים פרקטיות וחסכון בדלק על חשבון גודל, נוחות ומנוע גדול וזללן. על אף שדגמי קאדילק נמכרים באמריקה ובסין כמו לחמניות חמות, במגרש הבינלאומי נחלה החברה הפסדים משמעותיים. בשנה החולפת החליטה הנהלת הקונצרן האמריקאי ג'נרל מוטורס על שי

     
  • מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    14.06.17 | מבחני רכב

    מרצדס C63 AMG קופה החדשה צריכה להיכנס לנעליים הנחשקות של קודמתה. יצאנו לבדוק איך מתנהגת מכונית מסלול חוקית לכביש

    במרצדס ציינו בחודש שעבר יובל לחטיבת AMG. הסדנה הוקמה בסוף שנות ה- 60 של המאה הקודמת על ידי האנס-וורנר אופרכט ואברהרד מייקר, ועסקה בעיקר בהסבת רכבי כביש למכוניות מרוץ. בשנת 1971 זכתה מרצדס SEL300 AMG שטופלה על ידם במקום השני במרוץ 24 השעות בספא שבבלגיה וקנתה להם תהילת עולם. בשנת 1990 נחתם הסכם רשמי ב

     
  • אופל מוקה X במבחן דרכים

    אופל מוקה X במבחן דרכים

    08.06.17 | מבחני רכב

    אופל מוקה עבר מתיחת פנים ומתייצב לקרב חוזר באחת הקטגוריות החמות ביותר בשוק הרכב הישראלי

    אופל מוקה הוא רכב פנאי שטח קומפקטי אשר הוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה בשנת 2012. לישראל הגיע המוקה באיחור אופנתי רק בשנת 2014 עם רמת אבזור גבוהה, אך זכה לתג מחיר גבוה ביחס לחבריו בקטגוריה. בכדי להתמודד עם הגעת מתחרים חדשים ניסו מאז באופל להפחית את המחיר ולהציע רמות אבזור חדשות אך המכירות לא הצליחו להתרו

     
  • קאדילק XT5 במבחן דרכים

    קאדילק XT5 במבחן דרכים

    05.06.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם קאדילק XT5 טוב כמו שהוא נראה והאם יוכל לשאת על גבו את צמיחת המותג בישראל

    אין ספק שקאדילק עברה שינוי מהותי וחיוני בשנים האחרונות. חברת האם ג'נרל מוטורס השקיעה מיליארדים בקאדילק, מינתה מנכ"ל חדש והעבירה את מטה החברה מעיר המכוניות דטרויט שבמדינת מישיגן (אותה ייסד הצרפתי אנטואן דה לה מוט קאדילק) ישירות לכור ההיתוך של הטרנדים העולמיים במנהטן שבמדינת ניו יורק. לאחר גיוס מאסיבי

     
  • סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    29.05.17 | מבחני רכב

    מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר מציגה שדרוג ביחידת ההנעה ומראה מצודד יותר. יצאנו לבדוק איך הוא נוסע

    הדור האחרון של סוזוקי קרוסאובר הוצג בשנת 2013 וזכה לפופולריות רבה בארץ ובעולם. כעת הוא מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים מקיפה. נראה כי בזכות מוניטין אמינות גבוה וקהל לקוחות נאמן, הגיע סוזוקי קרוסאובר עם קלף חזק מהבית ולא נדרש להזיע יתר על המידה בכל הפרמטרים. בזכות אמינותו שקיבלה משנה תוקף ככל שחלפו השנים,

     
  • פולקסווגן טיגואן במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן במבחן דרכים

    24.05.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן התייצב אצלנו למבחן דרכים עם מנוע חזק 2.0 TSI והנעה כפולה. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק את תוספת המחיר

    הדור הראשון של פולקסווגן טיגואן נחת בארץ בסערה עם מסע פרסום פרובוקטיבי שהציג אותו כאח הקטן והחתיך של פולקסווגן טוארג. הביקוש בישראל ומסביב לגלובס היה גדול ונפתחו רשימות המתנה ארוכות. בחלוף הזמן הועם זוהרו של הטיגואן עם הגעת מתחרים חדשים במחירים אטרקטיביים. פולקסווגן טיגואן יתרונות א

     
  • סקודה אוקטביה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה אוקטביה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.05.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים של המשפחתית האירופאית הפופולרית תספיק לה כדי להתמודד עם מובילות הקטגוריה

    הדור השלישי של סקודה אוקטביה נחשף והושק בישראל בשנת 2013 והציג שינויים קטנים בעיצוב החיצוני בהשוואה לדור השני והמוצלח. 4 שנים נדרשו לסקודה להציג מתיחת פנים מזערית לדור השלישי בניסיון ליישר קו עם הדגמים החדשים בקבוצת המשפחתיות. עיקר השינויים הם מנוע 1.0 ליטר חדש, מערכות בטיחות מתקדמות, ושיפור איכות ה

     
  • אאודי Q2 במבחן דרכים

    אאודי Q2 במבחן דרכים

    18.05.17 | מבחני רכב

    אאודי Q2 מנסה להגדיר קטגוריה חדשה ולפתות את לקוחות רכבי הפרימיום הקומפקטיים עם ניחוח פנאי שטח

    עושה רושם שאחד התחביבים של אאודי הוא איתור קטגוריות ונישות חדשות. אאודי הייתה מחלוצי סגמנט היוקרה הקומפקטי עם אאודי A3, והיום היא יצרנית הפרימיום היחידה שמשווקת סופר מיני יוקרתית - אאודי A1. עתה הושק בישראל בן חדש למשפחת הדגמים הענפה בקטגוריה חדשה וקוראים לו אאודי Q2. אאודי Q2 1.4 TFSI

     
  • מבחן דרכים: אאודי A5 קופה

    מבחן דרכים: אאודי A5 קופה

    10.05.17 | מבחני רכב

    אודי A5 החדשה מדגימה לנו איך בונים מכונית קופה אלגנטית ומהירה לכיסוי מרחקים

    אלגנטיות היא מושג חמקמק, קשה להגדיר אותה במילים ולייחס לה תכונות אופי. מה מביא אנשים לתפוס מוצר כאלגנטי? ובכן, אנחנו חושבים שבאאודי הצליחו לעלות על נוסחה מדויקת ולפיה הם תכננו באופן מדויק את אאודי A5 החדשה. אאודי A5 קופה יתרונות עיצוב, איכות, נוחות נסיעה חסרונות לא מרגשת, העדר

     
  • וידאו: טויוטה CHR הייבריד במבחן דרכים

    וידאו: טויוטה CHR הייבריד במבחן דרכים

    30.04.17 | מבחני רכב

    טויוטה CHR עורר את סקרנותם של נהגי ישראל ושיווקו החל בקול תרועה רמה. יצאנו לנסיעת התרשמות בכדי לגלות איך הוא על הכביש

    תחשבו על טויוטה ותסתכלו על ה- CHR. לא נראה שייך? מסתבר שלא רק לכם. טויוטה CHR הוא אחד הרכבים המעוצבים והנועזים ביותר שהציגה טויוטה אי פעם. היו מי שהוא העלה בזיכרונם את ניסאן ג'וק הוותיק אך לטעמנו טויוטה CHR נושא בשורה עיצובית של קרוסאובר קופה ייחודי. סרטון טויוטה CHR במבחן דרכים

     
  • וידאו: סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    וידאו: סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    25.04.17 | מבחני רכב

    סיאט אטקה התייצב למבחן הדרכים שלנו בגרסת סטייל הבסיסית. האם הוא מציע תמורה טובה במחיר 139,900 ₪?

    סיאט אטקה הוא הקרוסאובר הראשון של היצרנית הספרדית. ההשקה לוותה בקול רעש גדול וציפיות רבות נרקמו לראשו. בעולם ובישראל נתפס סיאט כמותג צעיר בעל אופי ספורטיבי עם האיכויות המפורסמות של קונצרן פולקסווגן. סיאט אטקה מתחרה בפלח השוק הצומח ביותר מול דגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ופיג'ו 3008. יצאנו לב

     
  • וידאו: ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    וידאו: ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    13.04.17 | מבחני רכב

    ניסאן אקס טרייל הוא קרוסאובר מעוצב וחסכוני המציע 7 מושבים. האם הוא ראוי גם להוות תחליף למיניוואן?

    משפחות מרובות ילדים או אלה הזקוקים למקומות נוספים ברכב המשפחתי, לא עומדים בפני היצע גדול במיוחד. ישנם מיניוואנים קומפקטיים המציעים זוג מושבים נוספים עם תא מטען מזערי, ומיניוואנים בגודל מלא המסוגלים לשנע בנוחות מרבית שבעה מבוגרים על מטענם. עם השתלטות רכבי הכביש-שטח על השוק, מציעות היצרניות גם ג'יפוני

     
  • וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    06.04.17 | מבחני רכב

    יונדאי i10 היא מכונית מיני נוחה ומרווחת, הנראית צעירה אך מרגישה בוגרת

    יונדאי i10 היא מכונית מיני שזוכה להצלחה בשוק הישראלי השמרני, ונוגסת בנתח שמן מהסגמנט הנשלט על ידי אחותה הפופולרית קיה פיקנטו. הרעיון במכונית מיני חדשה במחיר נגיש תפס תאוצה רבה והישראלים הצביעו ברגליים ואפילו העירו את הרגל השמאלית לתפעול גרסאות ידניות מוזלות. הדור הנוכחי והשני במספר הוצג בשנת 2013 וב

     
  • וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    30.03.17 | מבחני רכב

    עיצוב שלא מותיר מקום לדמיון, ביצועים מרשימים ונוכחות בולטת. שברולט קמארו במבחן דרכים רועש

    שברולט קמארו צברה אוהדים מסביב לגלובוס, וככל שהיא ותיקה יותר, היא תגרום ליותר מבטי ערגה ואנחות הנאה. אם אמרת שברולט קמארו, אמרת אגדה. שורשיה נטועים אי שם באמריקה של שנות ה- 60, עת פריחתן של מכוניות הפוני. שיקול עלויות הדלק היה משני, והתחרות התמקדה בגודל, בצליל ובעיצוב. הדור השישי שהושק בשנת 2015 טומ

     
  • וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.03.17 | מבחני רכב

    שברולט טראקס המעודכן חוזר לסיבוב נוסף מול שלל הג'יפונים הקומפקטיים הצעירים

    שברולט הייתה בין הראשונות לזהות את הפוטנציאל בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים והציגה ב- 2012 את הטראקס. למרות העיצוב הקשוח, בישראל התקשה הטראקס להתחרות במייסד הקטגוריה ניסאן ג'וק האופנתי, גם בעקבות תמחור גבוה בתחילת דרכו. סרטון מבחן דרכים שברולט טראקס שברולט טראקס LT יתרונות

     
  • וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    19.03.17 | מבחני רכב

    קיה פיקנטו החדשה מציגה מתכון משופר למכונית המיני המבוקשת ביותר בישראל

    קיה פיקנטו היוצאת כבר בת שש ועדיין מצליחה להתגבר על מתחרות חדשות בשוק ולשמור על מעמדה המכובד בצמרת סגמנט המיני בישראל, כחדשה וכמשומשת. הדור החדש והשלישי במספר של קיה פיקנטו, שהחל עתה את דרכו בישראל, לא מציג רבולוציה ביחס לדור הקודם אלא אבולוציה טבעית. קיה בחרה בגישה שאין צורך לתקן מה שעובד, אלא רק ל

     
  • וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    16.03.17 | מבחני רכב

    רנו טווינגו היא מכונית מיני צעירה שמצליחה להפתיע ברוחה ובהתנהגותה

    רנו ישראל השיקה לאחרונה את מכונית המיני החיננית רנו טווינגו שהוצגה לראשונה בתחילת שנות ה- 90. הדור הנוכחי והשלישי במספר שהוצג בשנת 2014 מציג מכונית מיני מעוצבת שכיף להסתכל עליה. מנוע אחורי מוגדש טורבו והנעה אחורית נראים כמו מתכון בדוק להנאה מנהיגה. האם היא אכן עומדת בציפיות? יצאנו למבחן דרכים ארוך ע

     
  • וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    06.03.17 | מבחני רכב

    שברולט קרוז החדשה מבטיחה להיות מהטובות במכוניות המשפחתיות, יצאנו לבדוק האם היא גם מקיימת

    שברולט קרוז, המשפחתית הגלובלית של היצרנית האמריקאית, הוצגה לראשונה בשנת 2008 לאחר פיתוח משותף של חטיבות שברולט מכל קצוות הגלובוס. מאז הפכה שברולט קרוז לדגם הנמכר ביותר של היצרנית ולאחד הדגמים הנמכרים ביותר בעולם. בישראל הדברים התנהלו אחרת. שברולט קרוז הגיעה עם שילוב מנוע- גיר לא מוצלח שסבל ממחלות יל