סוזוקי בלנו 2016 במבחן דרכים

סוזוקי מחזירה לנוף המקומי שם ישן בחליפה חדשה. הפעם כמכונית סופר מיני מרווחת ומאובזרת

תגיות | סופר מיני, סוזוקי, בלנו

סוזוקי בלנו 2016 מחזירה לחיים שם נוסטלגי ומוכר, אך הבלנו החדשה שונה לחלוטין מאותה בלנו שהצליחה מאוד בישראל בשנות ה- 90. בניגוד לסוזוקי בלנו המקורית שהשתייכה לקטגוריית המשפחתיות ושווקה בעיקר בגרסת סדאן, הבלנו החדשה הינה סופר מיני מרווחת במרכב האצ'בק 5 דלתות. בישראל משווקת סוזוקי בלנו בגרסת GLS הבסיסית עם מנוע 1.2 ליטר ותיבת הילוכים ידנית במחיר 74,990 ₪, ובגרסת GLX הבכירה המצויידת באותו מנוע ובתיבת הילוכים אוטומטית במחיר 93,990 ₪. האחרונה היא זו שהתייצבה למבחן הדרכים שלנו. מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל החליטה לנצל את מידותיה הנדיבות של הבלנו כדי לשווק אותה כמכונית משפחתית קומפקטית המיועדת למשפחות צעירות הרוצות ליהנות ממכונית אמינה ומאובזרת במחיר נגיש.

 

עיצוב

 

עיצובה של סוזוקי בלנו החדשה יפה וזורם, ומביא עימו משב מעניין בקטגוריה. איכשהו המרכב הגבוה גורם לבלנו להראות גדולה ממה שהיא באמת. צמד הפנסים הקדמיים כוללים תאורת LED ליום ומשתלבים עם פס הכרום שמעטר את שבכת הקירור. במבט צד ניכר גובהה של הבלנו החדשה שעומד על 1,470 מ"מ ומרכב ההאצ'בק בשילוב חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ' משלימים פרופיל נאה. מאחור מקבלת סוזוקי בלנו החדשה צמד פנסים פשוטים למדי ופס כרום לעיטור המותקן בתחתית השמשה.

 

סוזוקי בלנו 2016 - נראית גדולה ממה שהיא באמתסוזוקי בלנו 2016 - נראית גדולה ממה שהיא באמת

 

תא הנוסעים

 

תא הנוסעים של סוזוקי בלנו החדשה בסיסי למראה ומעט קודר. מרבית המשטחים כהים מאוד ומספר פריטים בודדים צבוע בכסוף כדי ליצור ניגודיות ועניין בתא הנוסעים. החומרים פשוטים וחלולים, ואיכות הרכבה טובה באופן כללי מלבד באזורים המרוחקים מהעין. לא מעט משטחים דקים מדי יכולים לנוע ממקומם עם הפעלת מעט לחץ. הנדסת האנוש של סוזוקי בלנו החדשה טובה באופן כללי אך אינה מצטיינת. השליטה מההגה טובה ומרבית הפקדים נמצאים היכן שתצפו למצוא אותם, אך בקרת האקלים דורשת הכרה מוקדמת וכל המידע אודות מצב פעולתה מתנקז אל צג עגול ועמוס במרכז הדשבורד. כמו כן, צמד פתחי המיזוג המרכזיים אינם ניתנים לסגירה. מעל פקדי בקרת האקלים תמצאו מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית המוצעת ללא תוספת תשלום בתקופת ההשקה. המערכת מבוססת אנדרואיד וכוללת מסך מגע, קישוריות בלוטות', ותוכנת ניווט Waze.

 

סוזוקי בלנו 2016 - תא נוסעים בסיסיסוזוקי בלנו 2016 - תא נוסעים בסיסי

 

בקונסולה המרכזית נמצאים שני תאי אחסון וצמד מחזיקי כוסות המצטרפים לתאי האחסון בדלתות, אך תא הכפפות קטן ואינו מספק. בלוח המחוונים קיים צג מידע צבעוני בעל גרפיקה נאה שבו מוצג מידע שאינו באמת נחוץ: שעון אנלוגי בנוסף לשעון דיגיטלי, מד מומנט וכוח, מד כוחות G, ומד תאוצה ובלימה. המסך החשוב היחיד הוא של מחשב צריכת הדלק. סוככי השמש פשוטים וכוללים מראות איפור ללא תאורה.

 

המרחב מלפנים טוב לנהג ולנוסע אך המושבים הקדמיים מעט נוקשים וחסרי תמיכה, וכנראה לא יתאימו למי שסובל מבעיות גב. את גלגל ההגה ניתן לכוון לגובה ולעומק כך שאין כל בעיה למצוא תנוחת נהיגה אידאלית. הספסל האחורי מתאים לשני מבוגרים או לשני כסאות בטיחות לילדים. נוסע שלישי ייאלץ להצטופף ולפשק את רגליו בעקבות מדרגת תעלת הינע בולטת. קו החלונות הגבוה מאחור והצבעים הכהים יוצרים תחושה מעט חנוקה במושב האחורי למרות המרחב הטוב. מאחור קיים תא אחסון נוסף ושקע מתח 12V.

 

סוזוקי בלנו 2016 - ספסל אחורי מרווחסוזוקי בלנו 2016 - ספסל אחורי מרווח

 

נפחו של תא המטען עומד על 320 ליטרים או על 756 ליטרים לאחר קיפול המושבים האחוריים, הניתנים לקיפול ביחס 60/40 אך לא מתיישרים לכדי רצפת הטענה שטוחה. שפת תא המטען אמנם גבוהה אך התא עמוק ומפתחו רחב, כך שאין בעיה לסדר בו את כל הציוד של המשפחה. בתא המטען נמצא גלגל חלופי זמני וחסרים בו ווי תליה ותאורה.

 

אבזור ובטיחות

 

ביחס למכוניות סופר מיני מתחרות וביחס למחירה, מצויידת סוזוקי בלנו GLX ברשימת אבזור ארוכה הכוללת בין היתר כפתור התנעה, בקרת אקלים, מחשב דרך צבעוני, מערכת מולטימדיה אנדרואיד עם מסך מגע, תוכנת ניווט Waze, בקרת שיוט, שמשות אחוריות כהות, תאורת קסנון, תאורת LED ליום, וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 16 אינץ'.

 

סוזוקי בלנו 2016 - מציגה רשימת אבזור ארוכהסוזוקי בלנו 2016 - מציגה רשימת אבזור ארוכה

 

באירופה משווקת סוזוקי בלנו עם אבזור בטיחות מתקדם כגון מערכת בלימה אוטונומית, אך בשווקים אחרים כולל בישראל מערכות אלו נעדרות מרשימת ציוד הבטיחות. לכן, במבחני הריסוק של ENCAP תמצאו שני ציוני בטיחות שונים לסוזוקי בלנו: 4 כוכבים לגרסה האירופאית ו- 3 כוכבים לגרסת הבסיס המשווקת גם בישראל. מערכת המובילאיי שהותקנה בישראל מפצה חלקית על היעדר המערכות האקטיביות המקוריות ומסוזוקי ישראל נמסר כי בשנה הבאה תגיע אלינו הבלנו הבטיחותית יותר שזכתה לציון של 4 כוכבים. נכון לעכשיו מצויידת סוזוקי בלנו בציוד בטיחות הכולל שש כריות אוויר, עיגוני איזופיקס, ובקרת יציבות על כל נגזרותיה.

 

יחידת הנעה וחווית נסיעה

 

סוזקי בלנו החדשה מצויידת ביחידת הנעה מוכרת ומעודכנת מבית סוזוקי. מדובר במנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר שהושאל מסוזוקי סוויפט ונעשו בו מספר שינויים על מנת שיפיק 90 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט של 12.2 קג"מ ב- 4,400 סל"ד. בגרסת המבחן משודך המנוע לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. במסגרת המבחן מדדנו מיאוץ מעמידה למאה קמ"ש תוך 12.5 שניות. צריכת הדלק הממוצעת במהלך המבחן עמדה על 14.2 ק"מ לליטר, נתון טוב שהושג גם בזכות המשקל הנמוך העומד על 905 ק"ג בלבד. נפח מיכל הדלק קטן ועומד על 37 ליטרים בלבד, נתון המצמצם את טווח הנסיעה בין תדלוקים.

 

סוזוקי בלנו 2016 - צריכת הדלק מצויינת, אך מיכל הדלק קטןסוזוקי בלנו 2016 - צריכת הדלק מצויינת אך מיכל הדלק קטן

 

למרות נתוני הספק לא מלהיבים, הבלנו מצליחה להפתיע לטובה עם תחושת זריזות ונמרצות. דוושת הגז מגיבה יפה וההתנהלות בעיר קלה מאוד בזכות שדה ראייה רחב, הגה קל משקל, ומצלמת נסיעה לאחור. תיבת ההילוכים הרציפה פועלת בצורה זריזה ונעימה. במצבים בהם נדרש כוח מהמנוע, בעליות ובעקיפות למשל, תאלצו להתרגל לרעשי מנוע שיחדרו לתא הנוסעים. ההגה בעל שטח מת רב, הוא מנותק לחלוטין ותחושתו מלאכותית, ומאלץ התעסקות מוגברת בהיגוי בנסיעות בין עירוניות. הבלנו מצליחה לספק תמיד כח זמין למקרה הצורך והמנוע שקט בזמן שיוט, אך רעשי הכביש והרוח מלווים את הנסיעה ואינם מבודדים מספיק.

 

נוחות נסיעה

 

נוחות הנסיעה של סוזוקי בלנו החדשה לוקה בחסר וזו אחת הבעיות העיקריות בה. כיול המתלים הלא מוצלח של הבלנו פוגע בנוחות הנסיעה בעיקר בעיר ובכבישים משובשים, שם הבלנו אינה מצליחה לספוג את מרבית תלאות הדרך ואלו עוברים אל תא הנוסעים. מחוץ לעיר המצב משתפר אך מורגשות תנודות עקב רוחות צד. באופן כללי, למרות הגה מנותק וחוסר יומרות ספורטיביות, מצליחה הבלנו להשרות ביטחון אצל הנהג. הבלנו יציבה, אוחזת, ואם דוחקים בה ניתן לחוש שבקרת היציבות עובדת שעות נוספות.

 

סוזוקי בלנו 2016 - מצויינת למשפחות צעירותסוזוקי בלנו 2016 - מצויינת למשפחות צעירות

 

סיכום

 

סוזוקי בלנו החדשה תתאים למשפחות צעירות המחפשות רכב חדש וזול עם תא נוסעים מרווח ומאובזר, צריכת דלק טובה, ומוניטין אמינות מצויין. לבלנו החדשה מתחרות מודרניות ואיכותיות יותר, אך הן יקרות בכ- 10,000 ₪ וגם קטנות יותר. במחיר של 93,990 ₪ מציעה סוזוקי בלנו עסקה מעניינת ומשתלמת עבור מי שמבקש ליהנות מיתרונותיה.

 

סוזוקי בלנו 1.2 GLX אוטומט
מנוע 1.2 ליטר בנזין 
הספק מרבי 90/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 12.6/4,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 3,995 מ"מ
רוחב כללי 1,745 מ"מ
גובה כללי 1,470 מ"מ
בסיס גלגלים 2,520 מ"מ
מיכל דלק 37 ליטרים
נפח תא מטען

320/756 ליטרים

משקל עצמי 905 ק"ג
מהירות מרבית 175 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש 12.3 שניות (יצרן)
צריכת דלק משולבת (יצרן) 21.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 14.2 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 3
ציון בטיחות ENCAP 3 כוכבים
מחיר

93,990 ₪  

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    29.12.16 | מבחני רכב

    קיה נירו הוא קרוסאובר היברידי המשלב מגוון יתרונות בחבילה מגובשת ואטרקטיבית

    קיה נירו מוגדר כקרוסאובר אך מראהו מזכיר מרכב סטיישן מוגבה. הוא מתפרש לאורך 4,355 מ"מ לעומת אחיו קיה ספורטאז' הנמתח לאורך 4,480 מ"מ. עם זאת, בסיס הגלגלים של הנירו ארוך ב- 30 מ"מ לעומת הספורטאז', מה שמקנה מרווח ברכיים עדיף ליושבים מאחור. קיה נירו משתייך אמנם לסגמנט הקרוסאוברים הלוהט אך קורץ גם ללקוחות

     
  • וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    01.12.16 | מבחני רכב

    על הנייר, אופל קורסה OPC החדשה מצליחה להרשים, אבל אותנו מעניין איך היא על הכביש

    סרטון מבחן דרכים אופל קורסה OPC אופל קורסה OPC יתרונות התנהגות כביש, אבזור, תא הנוסעים חסרונות מחיר, היגוי, נוחות נסיעה אופל קורסה OPC, הגרסה המהירה של הסופר מיני הגרמנית, קוראת תיגר על פולקסווגן פולו GTI, סיאט איביזה קופרה ופיג

     
  • וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    24.11.16 | מבחני רכב

    מרצדס E קלאס לוקחת אותנו אל העתיד בו לא נצטרך לנהוג במכונית והנסיעה תהפוך לאוטונומית

    סרטון מבחן דרכים מרצדס E קלאס יצרנית הפרימיום הגרמנית מציבה סטנדרטים מאוד גבוהים כהרגלה ואלו באים לידי ביטוי בדור החדש של מרצדס E קלאס, המוצבת בין מרצדס C קלאס המשפחתית לספינת הדגל מרצדס S קלאס. מרצדס E קלאס החדשה היא המכונית הטכנולוגית ביותר של היצרנית. כל החידושים אשר פותחו במהלך השנים הא

     
  • וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    13.11.16 | מבחני רכב

    אאודי A4 מתייצבת למבחן דרכים תובעני עם עיצוב מרשים, טכנולוגיות מתקדמות, וניחוח פרימיום מעודן

    אחרי 22 שנים שהיא משקיעה בעצמה ומראה לכולם כמה היא שווה, זוכה אאודי A4 בדורה החמישי לתדמית בוגרת ואצילית. מה שזיכה את הדורות הקודמים בתשואות כבר הפך למובן מאליו וכעת היא צריכה להוכיח שהיא מסוגלת ליותר מבלי לצעוק. יריבותיה לסגמנט לא מאפשרות לה לעצום עין והקרב על תואר מלכת הקטגוריה הפך לשיחת היום. ידי

     
  • וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    20.10.16 | מבחני רכב

    הונדה סיוויק טייפ אר מגיעה אלינו לאחר המתנה ארוכה. האם היא תעמוד בציפיות הגבוהות?

    לאחר חמש שנות המתנה יודעת הונדה שאסור לה לאכזב עם הסיוויק טייפ אר החדשה. היא בנתה מנוע טורבו חדש, טיפלה באווירודימניות וכיילה את השלדה ושאר המכלולים על מנת לחזור לסגמנט הספורט עם ראש מורם. התוצאות לא איחרו להגיע. עם השקתה שברה הונדה סיוויק טייפ אר החדשה זמני הקפה חדשות לבקרים. ההישג החשוב ביותר נרשם

     
  • וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    28.09.16 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו החדשה משנה גישה. האם היא משנה גם את כללי המשחק בשוק המשפחתיות הגדולות?

    כאשר אתם שומעים את השם שברולט, לחלקכם עולות מחשבות על מכוניות אמריקאיות ספינתיות עם מנועים גדולים ולחלקכם עולות מחשבות על מכוניות קוריאניות זולות עם סמל אמריקאי. במקרה של שברולט מאליבו החדשה, הסיפור הוא אחר לגמרי. היא כבר לא כל כך אמריקאית אבל היא בכלל לא קוריאנית. שברולט מאליבו בדור העשירי הופכת למ

     
  • וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.09.16 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 הינו קרוסאובר מעוצב ושימושי. האם יש לו את כל הדרוש כדי להתחרות בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים? יצאנו לבדוק

    עולם הרכב עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות עם ביקוש הולך וגובר למכוניות מעוצבות עם נוכחות ושימושיות טובה, במחיר נגיש. היצרניות מצאו לכך פתרון העונה לשם קרוסאובר עירוני או ג'יפון כפי שנהוג לכנותו בישראל. בדרך כלל מדובר ברכב על בסיס מכונית סופר מיני שזכה למרווח גחון מוגדל וכמה תוספות קוסמטיות למראה המ

     
  • סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    01.09.16 | מבחני רכב

    סובארו לבורג היא משפחתית סטיישן שונה בנוף הישראלי. יצאנו לבדוק את הצהרתה על ספורטיביות ושימושיות

    סובארו לבורג החדשה הוצגה בעולם כבר בשנת 2013 אך היצרן היפני הקטן לא מיהר לייצא אותה אל מחוץ לגבולות היבשת. השם לבורג (Levorg) אם תהיתם הוא הכלאה בין שלוש מילים: לגאסי, רבולושיין, וטורינג (Legacy, revolution, touring). סובארו לבורג מצויידת במנוע טורבו בנזין חדש, מערכת הנעה כפולה, ובעיצוב שצפוי ל

     
  • יונדאי סונטה הייבריד 2016 במבחן דרכים

    יונדאי סונטה הייבריד 2016 במבחן דרכים

    25.08.16 | מבחני רכב

    יונדאי סונטה החדשה עושה עלייה מחודשת לישראל כשהיא חמושה בטכנולוגיה היברידית ובגנים אמריקאים

    כשנתיים לאחר הפסקת שיווקה של יונדאי i40, שלא זכתה להצלחה גדולה בישראל וממנה נמכרו כ- 800 יחידות בסך הכל, מגיעה יונדאי סונטה החדשה לכפר על חוסר ההצלחה של האחות האירופאית כשהיא חמושה בעיצוב מרענן ובמערכת הנעה היברידית. יונדאי סונטה החדשה מיוצרת בקוריאה אך מיועדת לשוק האמריקאי בעיקר והדבר בא לידי ביטוי

     
  • טויוטה קורולה 2016 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    טויוטה קורולה 2016 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    18.08.16 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה עברה מתיחת פנים של אמצע החיים וקיבלה עיצוב ואבזור מעודכנים וכן מערכות בטיחות מתקדמות. יצאנו לבדוק איך המשפחתית הנמכרת בישראל מתכוונת לשמור על מעמדה

    טויוטה קורולה הינה המכונית הנמכרת ביותר בעולם בכל הזמנים, אפילו יותר מהחיפושית והגולף של פולקסווגן. גם בישראל שמרה קורולה על מעמדה וכיכבה בראש טבלת המסירות מספר פעמים לא מבוטל. טויוטה קורולה משווקת בכל העולם ומיוצרת במספר רב של מדינות, והצליחה ביובל האחרון לבסס את מעמדה כמשפחתית אמינה ופרקטית. הדור

     
  • רנו קדג'אר 1.5 דיזל במבחן דרכים

    רנו קדג'אר 1.5 דיזל במבחן דרכים

    04.08.16 | מבחני רכב

    רנו מרחיבה את היצע דגמי רכבי הפנאי ונכנסת לפלח הג'פונים עם רנו קדג'אר החדש בגרסאות דיזל ובנזין. הוצאנו את גרסת הדיזל למבחן דרכים על מנת לבדוק האם הקדג'אר יהווה מתחרה חזק בסגמנט הלוהט

    זה כבר לא סוד שסגמנט דגמי הפנאי שטח הוא כמעט הסגמנט המרכזי היום במרבית שווקי הרכב בעולם. כמעט כל יצרן רכב היום מציע דגם פנאי שטח אחד לפחות. גם קונצרן רנו ניסאן מציע יותר מדגם פנאי שטח אחד - החל מניסאן ג'וק וניסאן קשקאי, ועד לדגמי הפנאי שטח המפוארים של אינפיניטי. רנו הציעה עד היום רק את רנו קפצ'ור הק

     
  • יונדאי i20 קרוס במבחן דרכים

    יונדאי i20 קרוס במבחן דרכים

    28.07.16 | מבחני רכב

    יונדאי i20 קרוס הוא למעשה יונדאי i20 עם מדי עבודה ונעליים גבוהות. האם זה יספיק לו כדי להוות תחרות אמיתית בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים?

    עד להגעת יונדאי i20 קרוס לישראל, לא היה לכלמוביל היבואנית מענה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים הרותח. אמנם יש לה את יונדאי טוסון החדש שמצליח מאוד בישראל ובעולם, אך הוא גדול ויקר יחסית מדגמים בסגמנט נמוך יותר כגון ניסאן ג'וק, שברולט טראקס ופיג'ו 2008. בארסנל הדגמים של יונדאי דווקא קיים דגם פנאי שטח קומפ

     
  • טויוטה פריוס 2016 החדשה במבחן דרכים

    טויוטה פריוס 2016 החדשה במבחן דרכים

    19.07.16 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של טויוטה פריוס מבוסס על פלטפורמה חדשה, מצוייד ביחידת הנעה היברידית עדכנית, ומציג עיצוב יוצא דופן

    בשלהי שנות ה- 90 עמלו מהנדסי טויוטה על רעיון חדש-ישן: שילוב בין מערכת הנעה מסורתית לוגמת בנזין למערכת הנעה חשמלית. בשנת 1997 חשפה הענקית היפנית את הדור הראשון של הפריוס שהתהדר בחדשנות פורצת דרך הבאה לידי ביטוי ביחידת הנעה היברידית ובעיצוב אווירודינמי מיוחד. במשך השנים הבינו בטויוטה שההימור השתלם והפ

     
  • אופל אסטרה החדשה במבחן דרכים

    אופל אסטרה החדשה במבחן דרכים

    12.07.16 | מבחני רכב

    יצאתי לפגישה עם אירופאית נאה, בייישנית ומנומסת עם שמלה אדומה והמון תכונות טובות. האם צפוי לנו עתיד משותף וזוגיות מוצלחת?

    שמעתי עליה המון דברים טובים מחברים. כשהסכימה להיפגש קבענו דייט לשעת אחר צהריים לא מחייבת. אני לבשתי קז'ואל והגעתי באיחור קל, היא הגיעה בשמלה אדומה מושקעת וחיכתה לי מעט. אופל אסטרה החדשה היא לא רק מכונית יפה, היא מכונית בטיחותית ומושקעת וכבר הספיקה לקטוף את תואר מכונית השנה לשנת 2016. אם לא די בכך, א

     
  • פורד אקספלורר במבחן דרכים

    פורד אקספלורר במבחן דרכים

    07.07.16 | מבחני רכב

    פורד אקספלורר עבר עדכון לקראת סוף חיי הדגם והגיע לישראל חמוש בעיצוב מעודכן ורשימת אבזור ארוכה. יצאנו לבדוק מה התחדש

    הדור האחרון של פורד אקספלורר הושק בשנת 2011. הוא נטש את שלדת הסולם ויכולות השטח לטובת נוחות ופינוקים. כעת לקראת סוף חיי הדגם עבר פורד אקספלורר עדכון מקיף שכולל שינוי עיצובי ושידרוגים ברשימת האבזור. פורד אקספלורר החדש הוא עוף מעט מוזר בישראל, הוא גדול מאוד ורחב, יכול לשנע בנוחות 7 נוסעים, והוא ספק מי

     
  • פיג'ו 508 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פיג'ו 508 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    30.06.16 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של פיג'ו עברה מתיחת פנים שנועדה להשאיר אותה רלוונטית גם היום. יצאנו לבדוק האם זה מספיק כדי להוות תחרות לדגמים המובילים בסגמנט

    פיג'ו 508 הוצגה בשנת 2011 כמחליפתה של פיג'ו 407 ושל מכונית הסלון פיג'ו 607. כיום, ארבע שנים מאוחר יותר, משווקת פיג'ו 508 לאחר שעברה מתיחת פנים במסגרתה קיבלה עיצוב מעודכן, יחידת הנעה משופרת ורשימת אבזור משודרגת. פיג'ו 508 מתמודדת בסגמנט המשפחתיות הגדולות מול מתחרות חזקות כגון פולקסווגן פאסאט, סקודה ס

     
  • סיאט איביזה קופרה 2016 במבחן דרכים - כוח להמון

    סיאט איביזה קופרה 2016 במבחן דרכים - כוח להמון

    23.06.16 | מבחני רכב

    סיאט איביזה קופרה מסמלת את הרוח הצעירה והספורטיבית של המותג הספרדי. הדגם החדש קיבל מנוע 1.8 ליטר טורבו בשרני, תיבת הילוכים ידנית ותג מחיר נגיש של 136,900 ₪

    הכינוי קופרה מוצמד לדגמי הקצה של סיאט ומסמל יכולות דינמיות גבוהות, טכנולוגיה מתקדמת, ועיצוב קרבי. סיאט איביזה קופרה שנחתה לאחרונה בישראל לאחר שעברה מתיחת פנים, משווקת עם מנוע 1.8 ליטר טורבו חדש ותיבת הילוכים ידנית בלבד במחיר תחרותי של 136,900 ₪ המנגיש אותה גם לקהל צעיר ומהווה נקודת פתיחה טובה מול המ

     
  • יונדאי אלנטרה 2016 במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2016 במבחן דרכים

    16.06.16 | מבחני רכב

    יונדאי מחזירה לנוף המקומי מכונית משפחתית חדשה עם שם ישן. יצאנו לבחון את יונדאי אלנטרה החדשה

    מכונית הסדאן המשפחתית של יונדאי משווקת ברחבי העולם כיונדאי אלנטרה עוד מהמאה הקודמת ועם השנים בנתה לעצמה מוניטין של יעילות ואמינות. הדור הקודם, שכונה בישראל יונדאי i35, הוסיף למתכון המוצלח עיצוב פורץ דרך ויחידת הנעה שנחשבה מודרנית בזמנה. למרות ששוק המשפחתיות מאבד אט אט מנפחו לטובת רכבי הפנאי שטח, ביו

     
  • סוזוקי סלריו במבחן דרכים

    סוזוקי סלריו במבחן דרכים

    09.06.16 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם מחליפתה של סוזוקי אלטו, חלוצת המכוניות העירוניות בישראל, יכולה לשחזר את הצלחתה

    חברת מכשירי תנועה הייתה הראשונה שזיהתה בשנת 2009 את יתרונות המיסוי הירוק והשכילה להביא לישראל את סוזוקי אלטו במחיר שובר שוק שאיפשר לישראלים רבים לקרוע את הניילונים ממכונית חדשה בחצי המחיר. בתחילה שווקה האלטו עם תיבת הילוכים ידנית בלבד וברמת אבזור בסיסית, אך למרבית הלקוחות שבחרו באלטו זה לא הפריע. מא