סוזוקי בלנו 2016 במבחן דרכים

 

סוזוקי מחזירה לנוף המקומי שם ישן בחליפה חדשה. הפעם כמכונית סופר מיני מרווחת ומאובזרת

תגיות | סופר מיני, סוזוקי, בלנו

סוזוקי בלנו 2016 מחזירה לחיים שם נוסטלגי ומוכר, אך הבלנו החדשה שונה לחלוטין מאותה בלנו שהצליחה מאוד בישראל בשנות ה- 90. בניגוד לסוזוקי בלנו המקורית שהשתייכה לקטגוריית המשפחתיות ושווקה בעיקר בגרסת סדאן, הבלנו החדשה הינה סופר מיני מרווחת במרכב האצ'בק 5 דלתות. בישראל משווקת סוזוקי בלנו בגרסת GLS הבסיסית עם מנוע 1.2 ליטר ותיבת הילוכים ידנית במחיר 74,990 ₪, ובגרסת GLX הבכירה המצויידת באותו מנוע ובתיבת הילוכים אוטומטית במחיר 93,990 ₪. האחרונה היא זו שהתייצבה למבחן הדרכים שלנו. מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל החליטה לנצל את מידותיה הנדיבות של הבלנו כדי לשווק אותה כמכונית משפחתית קומפקטית המיועדת למשפחות צעירות הרוצות ליהנות ממכונית אמינה ומאובזרת במחיר נגיש.

 

עיצוב

 

עיצובה של סוזוקי בלנו החדשה יפה וזורם, ומביא עימו משב מעניין בקטגוריה. איכשהו המרכב הגבוה גורם לבלנו להראות גדולה ממה שהיא באמת. צמד הפנסים הקדמיים כוללים תאורת LED ליום ומשתלבים עם פס הכרום שמעטר את שבכת הקירור. במבט צד ניכר גובהה של הבלנו החדשה שעומד על 1,470 מ"מ ומרכב ההאצ'בק בשילוב חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ' משלימים פרופיל נאה. מאחור מקבלת סוזוקי בלנו החדשה צמד פנסים פשוטים למדי ופס כרום לעיטור המותקן בתחתית השמשה.

 

סוזוקי בלנו 2016 - נראית גדולה ממה שהיא באמתסוזוקי בלנו 2016 - נראית גדולה ממה שהיא באמת

 

תא הנוסעים

 

תא הנוסעים של סוזוקי בלנו החדשה בסיסי למראה ומעט קודר. מרבית המשטחים כהים מאוד ומספר פריטים בודדים צבוע בכסוף כדי ליצור ניגודיות ועניין בתא הנוסעים. החומרים פשוטים וחלולים, ואיכות הרכבה טובה באופן כללי מלבד באזורים המרוחקים מהעין. לא מעט משטחים דקים מדי יכולים לנוע ממקומם עם הפעלת מעט לחץ. הנדסת האנוש של סוזוקי בלנו החדשה טובה באופן כללי אך אינה מצטיינת. השליטה מההגה טובה ומרבית הפקדים נמצאים היכן שתצפו למצוא אותם, אך בקרת האקלים דורשת הכרה מוקדמת וכל המידע אודות מצב פעולתה מתנקז אל צג עגול ועמוס במרכז הדשבורד. כמו כן, צמד פתחי המיזוג המרכזיים אינם ניתנים לסגירה. מעל פקדי בקרת האקלים תמצאו מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית המוצעת ללא תוספת תשלום בתקופת ההשקה. המערכת מבוססת אנדרואיד וכוללת מסך מגע, קישוריות בלוטות', ותוכנת ניווט Waze.

 

סוזוקי בלנו 2016 - תא נוסעים בסיסיסוזוקי בלנו 2016 - תא נוסעים בסיסי

 

בקונסולה המרכזית נמצאים שני תאי אחסון וצמד מחזיקי כוסות המצטרפים לתאי האחסון בדלתות, אך תא הכפפות קטן ואינו מספק. בלוח המחוונים קיים צג מידע צבעוני בעל גרפיקה נאה שבו מוצג מידע שאינו באמת נחוץ: שעון אנלוגי בנוסף לשעון דיגיטלי, מד מומנט וכוח, מד כוחות G, ומד תאוצה ובלימה. המסך החשוב היחיד הוא של מחשב צריכת הדלק. סוככי השמש פשוטים וכוללים מראות איפור ללא תאורה.

 

המרחב מלפנים טוב לנהג ולנוסע אך המושבים הקדמיים מעט נוקשים וחסרי תמיכה, וכנראה לא יתאימו למי שסובל מבעיות גב. את גלגל ההגה ניתן לכוון לגובה ולעומק כך שאין כל בעיה למצוא תנוחת נהיגה אידאלית. הספסל האחורי מתאים לשני מבוגרים או לשני כסאות בטיחות לילדים. נוסע שלישי ייאלץ להצטופף ולפשק את רגליו בעקבות מדרגת תעלת הינע בולטת. קו החלונות הגבוה מאחור והצבעים הכהים יוצרים תחושה מעט חנוקה במושב האחורי למרות המרחב הטוב. מאחור קיים תא אחסון נוסף ושקע מתח 12V.

 

סוזוקי בלנו 2016 - ספסל אחורי מרווחסוזוקי בלנו 2016 - ספסל אחורי מרווח

 

נפחו של תא המטען עומד על 320 ליטרים או על 756 ליטרים לאחר קיפול המושבים האחוריים, הניתנים לקיפול ביחס 60/40 אך לא מתיישרים לכדי רצפת הטענה שטוחה. שפת תא המטען אמנם גבוהה אך התא עמוק ומפתחו רחב, כך שאין בעיה לסדר בו את כל הציוד של המשפחה. בתא המטען נמצא גלגל חלופי זמני וחסרים בו ווי תליה ותאורה.

 

אבזור ובטיחות

 

ביחס למכוניות סופר מיני מתחרות וביחס למחירה, מצויידת סוזוקי בלנו GLX ברשימת אבזור ארוכה הכוללת בין היתר כפתור התנעה, בקרת אקלים, מחשב דרך צבעוני, מערכת מולטימדיה אנדרואיד עם מסך מגע, תוכנת ניווט Waze, בקרת שיוט, שמשות אחוריות כהות, תאורת קסנון, תאורת LED ליום, וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 16 אינץ'.

 

סוזוקי בלנו 2016 - מציגה רשימת אבזור ארוכהסוזוקי בלנו 2016 - מציגה רשימת אבזור ארוכה

 

באירופה משווקת סוזוקי בלנו עם אבזור בטיחות מתקדם כגון מערכת בלימה אוטונומית, אך בשווקים אחרים כולל בישראל מערכות אלו נעדרות מרשימת ציוד הבטיחות. לכן, במבחני הריסוק של ENCAP תמצאו שני ציוני בטיחות שונים לסוזוקי בלנו: 4 כוכבים לגרסה האירופאית ו- 3 כוכבים לגרסת הבסיס המשווקת גם בישראל. מערכת המובילאיי שהותקנה בישראל מפצה חלקית על היעדר המערכות האקטיביות המקוריות ומסוזוקי ישראל נמסר כי בשנה הבאה תגיע אלינו הבלנו הבטיחותית יותר שזכתה לציון של 4 כוכבים. נכון לעכשיו מצויידת סוזוקי בלנו בציוד בטיחות הכולל שש כריות אוויר, עיגוני איזופיקס, ובקרת יציבות על כל נגזרותיה.

 

יחידת הנעה וחווית נסיעה

 

סוזקי בלנו החדשה מצויידת ביחידת הנעה מוכרת ומעודכנת מבית סוזוקי. מדובר במנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר שהושאל מסוזוקי סוויפט ונעשו בו מספר שינויים על מנת שיפיק 90 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט של 12.2 קג"מ ב- 4,400 סל"ד. בגרסת המבחן משודך המנוע לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. במסגרת המבחן מדדנו מיאוץ מעמידה למאה קמ"ש תוך 12.5 שניות. צריכת הדלק הממוצעת במהלך המבחן עמדה על 14.2 ק"מ לליטר, נתון טוב שהושג גם בזכות המשקל הנמוך העומד על 905 ק"ג בלבד. נפח מיכל הדלק קטן ועומד על 37 ליטרים בלבד, נתון המצמצם את טווח הנסיעה בין תדלוקים.

 

סוזוקי בלנו 2016 - צריכת הדלק מצויינת, אך מיכל הדלק קטןסוזוקי בלנו 2016 - צריכת הדלק מצויינת אך מיכל הדלק קטן

 

למרות נתוני הספק לא מלהיבים, הבלנו מצליחה להפתיע לטובה עם תחושת זריזות ונמרצות. דוושת הגז מגיבה יפה וההתנהלות בעיר קלה מאוד בזכות שדה ראייה רחב, הגה קל משקל, ומצלמת נסיעה לאחור. תיבת ההילוכים הרציפה פועלת בצורה זריזה ונעימה. במצבים בהם נדרש כוח מהמנוע, בעליות ובעקיפות למשל, תאלצו להתרגל לרעשי מנוע שיחדרו לתא הנוסעים. ההגה בעל שטח מת רב, הוא מנותק לחלוטין ותחושתו מלאכותית, ומאלץ התעסקות מוגברת בהיגוי בנסיעות בין עירוניות. הבלנו מצליחה לספק תמיד כח זמין למקרה הצורך והמנוע שקט בזמן שיוט, אך רעשי הכביש והרוח מלווים את הנסיעה ואינם מבודדים מספיק.

 

נוחות נסיעה

 

נוחות הנסיעה של סוזוקי בלנו החדשה לוקה בחסר וזו אחת הבעיות העיקריות בה. כיול המתלים הלא מוצלח של הבלנו פוגע בנוחות הנסיעה בעיקר בעיר ובכבישים משובשים, שם הבלנו אינה מצליחה לספוג את מרבית תלאות הדרך ואלו עוברים אל תא הנוסעים. מחוץ לעיר המצב משתפר אך מורגשות תנודות עקב רוחות צד. באופן כללי, למרות הגה מנותק וחוסר יומרות ספורטיביות, מצליחה הבלנו להשרות ביטחון אצל הנהג. הבלנו יציבה, אוחזת, ואם דוחקים בה ניתן לחוש שבקרת היציבות עובדת שעות נוספות.

 

סוזוקי בלנו 2016 - מצויינת למשפחות צעירותסוזוקי בלנו 2016 - מצויינת למשפחות צעירות

 

סיכום

 

סוזוקי בלנו החדשה תתאים למשפחות צעירות המחפשות רכב חדש וזול עם תא נוסעים מרווח ומאובזר, צריכת דלק טובה, ומוניטין אמינות מצויין. לבלנו החדשה מתחרות מודרניות ואיכותיות יותר, אך הן יקרות בכ- 10,000 ₪ וגם קטנות יותר. במחיר של 93,990 ₪ מציעה סוזוקי בלנו עסקה מעניינת ומשתלמת עבור מי שמבקש ליהנות מיתרונותיה.

 

סוזוקי בלנו 1.2 GLX אוטומט
מנוע 1.2 ליטר בנזין 
הספק מרבי 90/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 12.6/4,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 3,995 מ"מ
רוחב כללי 1,745 מ"מ
גובה כללי 1,470 מ"מ
בסיס גלגלים 2,520 מ"מ
מיכל דלק 37 ליטרים
נפח תא מטען

320/756 ליטרים

משקל עצמי 905 ק"ג
מהירות מרבית 175 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש 12.3 שניות (יצרן)
צריכת דלק משולבת (יצרן) 21.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 14.2 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 3
ציון בטיחות ENCAP 3 כוכבים
מחיר

93,990 ₪  

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אלפא רומיאו סטלביו במבחן דרכים - קרוסאובר עם דם חם

    אלפא רומיאו סטלביו במבחן דרכים - קרוסאובר עם דם חם

    23.04.18 | מבחני רכב

    אלפא רומיאו מצרפת קרוסאובר ראשון בתולדותיה לסיגמנט החם ביותר בשוק הרכב, ועושה זאת בדרכה הייחודית עם עיצוב יפייפה ו- DNA אלפיסטי

    יצרניות הרכב נכנסות במרץ אל פלח השוק המתפתח ביותר, גם אם איננו נמנה, ואף נוגד את מורשת המותג. אם לפורשה, מזראטי ולמבורגיני מותר, אז ברור שאף אחד לא הרים גבה כאשר אלפא רומיאו הציגה את המתחרה שלה בקטגוריה המונה מתחרים רבים וטובים כגון אאודי Q5, וולבו XC60, ב.מ.וו X3 ומרצדס GLC. אלפא רומיא

     
  • ריינג' רובר וולאר במבחן דרכים

    ריינג' רובר וולאר במבחן דרכים

    17.04.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    יצאנו לשייט עם ריינג' רובר וולאר ולפזר גלאם בכבישי הארץ. לא רצינו כל כך להחזיר את הרכב אבל בכל זאת חזרנו לספר לכם על החוייה המיוחדת

    לא כל יום יצא לכם לפגוש ריינג' רובר וולאר בכביש ועל חווית נהיגה בו בטח לא הייתם מוותרים. הוולאר הוא האח החדש במשפחה הבריטית אריסטוקרטית המיוחסת ומתברג בין ריינג' רובר איווק לבין ריינג' רובר ספורט. וולאר המקורי היה הדגם הראשון אותו יצרה ריינג' רובר אשר הגיח לאוויר העולם בשנת 1969, ועתה החליטה ריינג'

     
  • קיה אופטימה הייבריד במבחן דרכים

    קיה אופטימה הייבריד במבחן דרכים

    16.04.18 | מבחני רכב

    עם עיצוב מודרני ומנוע היברידי, מאיימת קיה אופטימה החדשה לכבוש את ליבם של המנהלים הצעירים ונהגי המוניות

    קיה אופטימה מהדור הקודם לא הצליחה לכבוש את סגמנט המכוניות המשפחתיות הגדולות אך גרסת הדיזל זכתה להצלחה בקרב נהגי המוניות. הדור הנוכחי והחדש מציג עיצוב מודרני ומנוע היברידי בתקווה לתפוס מקום של כבוד בראש הסגמנט - אתגר לא פשוט. קיה התקדמה משמעותית בשנים האחרונות אך גם היצרנים האחרים מציעים מכוניות ברמה

     
  • פיג'ו 5008 החדש במבחן דרכים - למשפחה המורחבת

    פיג'ו 5008 החדש במבחן דרכים - למשפחה המורחבת

    12.04.18 | מבחני רכב

    פיג'ו 5008 הפך ממיניוואן משמים לקרוסאובר אופנתי בעל 7 מושבים. יצאנו לבדוק מה פוטנציאל הצלחתו בישראל

    לאחרונה מנסה פיג'ו ליישר קו עם הרכבים המובילים בקטגוריות השונות, ובמרבית מהמקרים היא בהחלט מצליחה. לאחר הצלחת פיג'ו 3008, משיקה החברה את האח הגדול במשפחה - פיג'ו 5008 עם 7 מושבים, מנועי טורבו בנזין ודיזל, ורצון לכבוש את ליבם של בעלי המשפחות הגדולות. האם השינוי הדרמטי שעבר פיג'ו 5008 יהפוך את הדגם לא

     
  • יונדאי טוסון 1.6 טורבו במבחן דרכים

    יונדאי טוסון 1.6 טורבו במבחן דרכים

    09.04.18 | מבחני רכב

    קבלו הזמנה מיוחדת להצטרף אלינו לבחינת הגרסה החזקה והמאובזרת ביותר של הג'יפון הנמכר ביותר בישראל

    הדור הנוכחי של יונדאי טוסון נמצא איתנו כבר 3 שנים ובשנת 2017 נמסרו קרוב לעשרת אלפים רכבי יונדאי טוסון בישראל. הדגם מחזיק במקום הראשון בטבלת המסירות של קטגוריית רכבי הפנאי בגודל בינוני, והוא מהרכבים הנמכרים ביותר בארץ. יונדאי טוסון 1.6 טורבו בנזין לוקצ'רי אוטומט יתרונות עיצוב

     
  • טויוטה פרואייס במבחן דרכים

    טויוטה פרואייס במבחן דרכים

    04.04.18 | מבחני רכב

    טויוטה פרואייס מתיימר להציע פתרון פרקטי ויעיל כרכב מסחרי קומפקטי להובלה או היסעים באמצעות מבנה מודולרי המאפשר התאמה אישית. יצאנו לבדוק את הגרסה המשלבת את הטוב שבשני העולמות

    טויוטה פרואייס נולד כתוצאה משיתוף פעולה בין טויוטה לקבוצת PSA ונמכר בשינויים מינימליים מתבקשים גם תחת המותגים הצרפתיים בקבוצה - פיג'ו וסיטרואן, בדומה לשיתוף פעולה בתכנון וייצור מכוניות המיני פיג'ו 108, סיטרואן C1, וטויוטה אייגו. טויוטה פרואייס מתמודד בקטגורית המסחריות הקומפקטיות המתחזקת לאחרונה בעקב

     
  • סקודה סיטיגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סיטיגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    29.03.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    סקודה סיטיגו מציגה מפרט עירוני אידיאלי עם מידות צנומות, מנוע חסכוני ותיבה אוטומטית רובוטית. יצאנו לעמוד על מעלותיה בעיר ומחוצה לה

    סקודה סיטיגו מתחרה בסגמנט מכוניות המיני העירוניות, המתאפיינות בממדים קטנטנים, תמרון עירוני זריז, מנועים זעירים וחסכוניים בדלק, משקל נוצה, ומחיר נגיש. סקודה סיטיגו היא אחת משלוש התאומות בקונצרן פולקסווגן המונות את פולקסווגן אפ!, סיאט מיי, וכלת השמחה אשר הופיעה למבחן עם תיבת 5 הילוכים רובוטית חד מצמדי

     
  • קיה סורנטו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    קיה סורנטו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    21.03.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    קיה סורנטו זכה למתיחת פנים וקיבל גרסה מאובזרת עם מנוע V6 חדש. זו סיבה מצויינת לבדוק במה הוא טוב יותר

    מאז הושק לראשונה בשנת 2003, קיבל קיה סורנטו מספר הגדרות תפקיד שונות. בעוד הדור הראשון בסדרה הציג יכולות שטח מרשימות ומנוע דיזל בלבד, הדור שלישי שהושק בשנת 2014 מדיר גלגליו ממסלולי השטח התובעניים ומציע נוחות נסיעה טובה, אבזור מפנק ותא נוסעים שקט ומהודר. בשנת 2017 השיקה קיה את הסורנטו החדש שע

     
  • אאודי RS3 במבחן - מכונית מירוץ חוקית לכביש

    אאודי RS3 במבחן - מכונית מירוץ חוקית לכביש

    15.03.18 | מבחני רכב

    אאודי RS3 החדשה זכתה לתוספת כוח והשילה מעט ממשקלה. יצאנו לבדוק האם הצליחו באאודי לשפר עוד יותר את את חווית הנהיגה

    אאודי RS3 החדשה היא התשובה של אאודי למירוץ החימוש המשולש, הנערך כבר כמה עשורים בינה לבין מרצדס וב.מ.וו. מרחוק, היא אולי נראית כמו אאודי A3 סטנדרטית שעברה בסדנת שיפורים, כזו שאנו רואים ושומעים מדי פעם ברמזור, אבל האמת היא שאין שום דבר סטנדרטי במכונית המאיימת הזאת. כשהיא מצוידת במנוע חדש ועוצמתי המסוג

     
  • סיאט ארונה במבחן דרכים

    סיאט ארונה במבחן דרכים

    12.03.18 | מבחני רכב

    סיאט ארונה מסתער על קטגוריית רכבי הפנאי הקטנים ובידיו לא מעט כלים שיהפכו את חיי המתחרים לקשים מתמיד

    התגובה של סיאט לאופנת הג'יפונים הגיעה מעט מאוחר. רק בשנת 2016 הציגה סיאט את האטקה, נציגה הראשון להתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי בגודל בינוני. האח הקטן סיאט ארונה הוצג בחודש יוני 2017 והוא הדגם הראשון של קבוצת פולקסווגן בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים. סיאט ארונה עושה שימוש בפלטפורמת MQB A0 החדשה המשמשת

     
  • לקסוס IS 300h 2018 במבחן דרכים - התשובה היפנית ליוקרה דינמית

    לקסוס IS 300h 2018 במבחן דרכים - התשובה היפנית ליוקרה דינמית

    07.03.18 | מבחני רכב

    לקסוס IS 300h מציעה אלטרנטיבה נוסח יפן בפלח שוק הנשלט ע"י תוצרת גרמניה, ועושה זאת באמצעות איכות גבוהה של ביצוע ונהיגה. יצאנו לבדוק כיצד מרגישה הגרסה המלוכסנת על כבישי ארצנו

    לקסוס הינו מותג צעיר יחסית בעולם הרכב אך הצליח לבנות את המוניטין החיובי המיוחס לו בזכות סקרי אמינות וחוות דעת של צרכנים לאורך השנים. כך קיבל המותג תדמית של יצרן מכוניות יוקרה מופנמות, שקטות ואמינות, אך כאלו שאינן מתיימרות להתחרות ביכולת הדינמית המוצעת אצל המתחרות מגרמניה. רק בשנים האחרונות שינתה לקס

     
  • סובארו XV החדש במבחן דרכים

    סובארו XV החדש במבחן דרכים

    01.03.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    סובארו XV הוא רכב ה- 4X4 הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות. לקחנו את הדגם החדש לנסיעה בכביש ובשטח ובחנו את סיבות ההצלחה

    הדור הקודם של סובארו XV קיבל ביקורת שלילית מצרכנים עקב צריכת שמן גבוהה מהרגיל, אך למרות זאת הצליח רכב הפנאי הקומפקטי להפוך לפופולרי מאוד בארץ ואף זכה בתואר רכב ה- 4x4 הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות. סוד הקסם של סובארו XV טמון ביכולות שטח מרשימות, אחיזת כביש גבוהה, ותא נוסעים שימושי לצרכים משפחתיי

     
  • וולוו XC60 T8 במבחן דרכים

    וולוו XC60 T8 במבחן דרכים

    26.02.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    וולוו XC60 T8 הוא רכב פנאי היברידי נטען המציע צריכת דלק נמוכה, ביצועים מרשימים ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם גרסת ה- T8 הבכירה מצדיקה את המחיר

    וולוו XC60 החדש בהחלט מצליח לסובב ראשים הודות לעיצוב החדש התואם את התדמית הצעירה והדינמית שאימצה לאחרונה היצרנית השוודית. וולוו XC60 T8 שהתייצב למבחן הדרכים שלנו מציג קווי מתאר חדים וספורטיביים, מערכת מולטימדיה חדשנית, ויחידת הנעה היברידית חזקה בהספק 407 כ''ס המבטיחה ביצועים טובים לצד צריכת דל

     
  • אופל אינסיגניה החדשה במבחן דרכים

    אופל אינסיגניה החדשה במבחן דרכים

    22.02.18 | מבחני רכב

    אופל אינסיגניה החדשה מתיימרת להצליח יותר מקודמתה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות הנלחמת על מקומה בשוק הרכב

    לאופל שושלת מכובדת של משפחתיות גדולות שעשו חייל באירופה וגם בשוק המקומי שלנו. קוראים ותיקים ודאי זוכרים את אופל אסקונה, שמסרה לא מעט עותקים בישראל. אופל וקטרה שהגיעה לאחר מכן הצליחה באירופה אך לא נחלה הצלחה גדולה אצלנו, למרות תמחור אגרסיבי והיותה מכונית מוצלחת. הדור השני של אופל וקטרה היה יקר משמעות

     
  • שברולט אקווינוקס במבחן דרכים - ארה"ב מול קוריאה

    שברולט אקווינוקס במבחן דרכים - ארה"ב מול קוריאה

    20.02.18 | מבחני רכב

    שברולט אקווינוקס נוחת היישר אל סגמנט רכבי הפנאי שטח הלוהט וינסה לנגוס במכירות של רבות המכר באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט ומנוע חזק

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב בכדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעות דומות בשוק הרכב העולמי. מספיק להעיף מבט חטוף על הרכבים המזדחלים סביבנו בפקקי הבוקר בכדי לזהות כי אחוז ניכר מהם הם רכבי פנאי שטח במגוון גדלים, תצורות, ומחירים. תנוחת הישיבה הגבוה מקנה

     
  • יונדאי סונטה הייבריד 2018 במבחן דרכים - פינוק חסכוני

    יונדאי סונטה הייבריד 2018 במבחן דרכים - פינוק חסכוני

    13.02.18 | מבחני רכב

    יונדאי סונטה מציעה אלטרנטיבה היברידית וחסכונית בפלח השוק שנפגע קשות מאופנת הקרוסאוברים. יצאנו לבחון את יונדאי סונטה לאחר שעברה מתיחת פנים

    יונדאי סונטה הינה המשפחתית הגדולה השניה הכי נמכרת בישראל אחרי סקודה סופרב. במהלך שנת 2017 נמכרו בישראל כ- 1,735 סונטות חדשות, נתון מכובד שלא נשמע מרשים במיוחד משום שקטגוריית המשפחתיות הגדולות היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים. נכון שקרוסאובר מעניק ישיבה גבוהה, פוזת שטח אופנתית ומקל

     
  • אאודי Q5 החדש במבחן דרכים

    אאודי Q5 החדש במבחן דרכים

    06.02.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    אאודי Q5 היוצא הוביל את טבלת המסירות בסגמנט רכבי הפנאי שטח היוקרתיים. יצאנו לבדוק את הדור החדש כדי להבין כיצד הוא מתכוון לשמר את ההצלחה

    אאודי Q5 הוא מראה נפוץ בכבישי ישראל. שיווקו החל בשנת 2009 ומאז גרף בעיקר תשואות ושבחים, הן ברמה המקומית והן ברמה הבינלאומית. רכב הפנאי היוקרתי מציע חבילה מאוזנת הכוללת ביצועים מעולים, נוחות נסיעה מרשימה ושימושיות גבוהה. אאודי Q5 החדש הוצג לאחר שמלאו 9 שנים לדור היוצא, מדובר בנצח במושגי עולם הרכב של

     
  • סיטרואן ג'אמפי במבחן - דור שלישי של הצלחה

    סיטרואן ג'אמפי במבחן - דור שלישי של הצלחה

    30.01.18 | מבחני רכב

    הדור השלישי של סיטרואן ג'אמפי נחת בישראל. יצאנו עם גרסת הנוסעים החזקה לבדוק מה הוא מציע לנהג העובד

    סיטרואן ג'אמפי הוא דגם ותיק ומוכר בכבישי ישראל. שני הדורות הקודמים של הג'אמפי נמכרו במספרים מכובדים על שלל גרסאותיהם. גרסת הנוסעים בעלת תשעה מושבים זכתה אף היא להצלחה, במיוחד בקרב משפחות מרובות ילדים, בזכות המרחב הנדיב ומספר המושבים. סגמנט המסחריות לא זר לסיטרואן. הדור השלישי של הג'אמפי מנסה להמשיך

     
  • מיצובישי ASX במבחן דרכים

    מיצובישי ASX במבחן דרכים

    24.01.18 | מבחני רכב

    באיחור ניכר נחת לאחרונה מיצובישי ASX בישראל. יצאנו לבדוק האם הוא מוצלח ושימושי כמו אחיו הגדול, מיצובישי אאוטלנדר

    כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, החלה לאחרונה בשיווקו של רכב פנאי קומפקטי העונה לשם מיצובישי ASX. למרות שמיצובישי ASX הינו עולה חדש בישראל, ייצורו החל כבר בשנת 2010. הגרסה הנוכחית של רכב הפנאי היפני הינה תוצאה של שתי מתיחות פנים שעבר במהלך 7 השנים האחרונות. כעת סוף כל סוף התממשו כל התנאים הדרושים ל