סוזוקי בלנו 2016 במבחן דרכים

 

סוזוקי מחזירה לנוף המקומי שם ישן בחליפה חדשה. הפעם כמכונית סופר מיני מרווחת ומאובזרת

תגיות | סופר מיני, סוזוקי, בלנו

סוזוקי בלנו 2016 מחזירה לחיים שם נוסטלגי ומוכר, אך הבלנו החדשה שונה לחלוטין מאותה בלנו שהצליחה מאוד בישראל בשנות ה- 90. בניגוד לסוזוקי בלנו המקורית שהשתייכה לקטגוריית המשפחתיות ושווקה בעיקר בגרסת סדאן, הבלנו החדשה הינה סופר מיני מרווחת במרכב האצ'בק 5 דלתות. בישראל משווקת סוזוקי בלנו בגרסת GLS הבסיסית עם מנוע 1.2 ליטר ותיבת הילוכים ידנית במחיר 74,990 ₪, ובגרסת GLX הבכירה המצויידת באותו מנוע ובתיבת הילוכים אוטומטית במחיר 93,990 ₪. האחרונה היא זו שהתייצבה למבחן הדרכים שלנו. מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל החליטה לנצל את מידותיה הנדיבות של הבלנו כדי לשווק אותה כמכונית משפחתית קומפקטית המיועדת למשפחות צעירות הרוצות ליהנות ממכונית אמינה ומאובזרת במחיר נגיש.

 

עיצוב

 

עיצובה של סוזוקי בלנו החדשה יפה וזורם, ומביא עימו משב מעניין בקטגוריה. איכשהו המרכב הגבוה גורם לבלנו להראות גדולה ממה שהיא באמת. צמד הפנסים הקדמיים כוללים תאורת LED ליום ומשתלבים עם פס הכרום שמעטר את שבכת הקירור. במבט צד ניכר גובהה של הבלנו החדשה שעומד על 1,470 מ"מ ומרכב ההאצ'בק בשילוב חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ' משלימים פרופיל נאה. מאחור מקבלת סוזוקי בלנו החדשה צמד פנסים פשוטים למדי ופס כרום לעיטור המותקן בתחתית השמשה.

 

סוזוקי בלנו 2016 - נראית גדולה ממה שהיא באמתסוזוקי בלנו 2016 - נראית גדולה ממה שהיא באמת

 

תא הנוסעים

 

תא הנוסעים של סוזוקי בלנו החדשה בסיסי למראה ומעט קודר. מרבית המשטחים כהים מאוד ומספר פריטים בודדים צבוע בכסוף כדי ליצור ניגודיות ועניין בתא הנוסעים. החומרים פשוטים וחלולים, ואיכות הרכבה טובה באופן כללי מלבד באזורים המרוחקים מהעין. לא מעט משטחים דקים מדי יכולים לנוע ממקומם עם הפעלת מעט לחץ. הנדסת האנוש של סוזוקי בלנו החדשה טובה באופן כללי אך אינה מצטיינת. השליטה מההגה טובה ומרבית הפקדים נמצאים היכן שתצפו למצוא אותם, אך בקרת האקלים דורשת הכרה מוקדמת וכל המידע אודות מצב פעולתה מתנקז אל צג עגול ועמוס במרכז הדשבורד. כמו כן, צמד פתחי המיזוג המרכזיים אינם ניתנים לסגירה. מעל פקדי בקרת האקלים תמצאו מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית המוצעת ללא תוספת תשלום בתקופת ההשקה. המערכת מבוססת אנדרואיד וכוללת מסך מגע, קישוריות בלוטות', ותוכנת ניווט Waze.

 

סוזוקי בלנו 2016 - תא נוסעים בסיסיסוזוקי בלנו 2016 - תא נוסעים בסיסי

 

בקונסולה המרכזית נמצאים שני תאי אחסון וצמד מחזיקי כוסות המצטרפים לתאי האחסון בדלתות, אך תא הכפפות קטן ואינו מספק. בלוח המחוונים קיים צג מידע צבעוני בעל גרפיקה נאה שבו מוצג מידע שאינו באמת נחוץ: שעון אנלוגי בנוסף לשעון דיגיטלי, מד מומנט וכוח, מד כוחות G, ומד תאוצה ובלימה. המסך החשוב היחיד הוא של מחשב צריכת הדלק. סוככי השמש פשוטים וכוללים מראות איפור ללא תאורה.

 

המרחב מלפנים טוב לנהג ולנוסע אך המושבים הקדמיים מעט נוקשים וחסרי תמיכה, וכנראה לא יתאימו למי שסובל מבעיות גב. את גלגל ההגה ניתן לכוון לגובה ולעומק כך שאין כל בעיה למצוא תנוחת נהיגה אידאלית. הספסל האחורי מתאים לשני מבוגרים או לשני כסאות בטיחות לילדים. נוסע שלישי ייאלץ להצטופף ולפשק את רגליו בעקבות מדרגת תעלת הינע בולטת. קו החלונות הגבוה מאחור והצבעים הכהים יוצרים תחושה מעט חנוקה במושב האחורי למרות המרחב הטוב. מאחור קיים תא אחסון נוסף ושקע מתח 12V.

 

סוזוקי בלנו 2016 - ספסל אחורי מרווחסוזוקי בלנו 2016 - ספסל אחורי מרווח

 

נפחו של תא המטען עומד על 320 ליטרים או על 756 ליטרים לאחר קיפול המושבים האחוריים, הניתנים לקיפול ביחס 60/40 אך לא מתיישרים לכדי רצפת הטענה שטוחה. שפת תא המטען אמנם גבוהה אך התא עמוק ומפתחו רחב, כך שאין בעיה לסדר בו את כל הציוד של המשפחה. בתא המטען נמצא גלגל חלופי זמני וחסרים בו ווי תליה ותאורה.

 

אבזור ובטיחות

 

ביחס למכוניות סופר מיני מתחרות וביחס למחירה, מצויידת סוזוקי בלנו GLX ברשימת אבזור ארוכה הכוללת בין היתר כפתור התנעה, בקרת אקלים, מחשב דרך צבעוני, מערכת מולטימדיה אנדרואיד עם מסך מגע, תוכנת ניווט Waze, בקרת שיוט, שמשות אחוריות כהות, תאורת קסנון, תאורת LED ליום, וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 16 אינץ'.

 

סוזוקי בלנו 2016 - מציגה רשימת אבזור ארוכהסוזוקי בלנו 2016 - מציגה רשימת אבזור ארוכה

 

באירופה משווקת סוזוקי בלנו עם אבזור בטיחות מתקדם כגון מערכת בלימה אוטונומית, אך בשווקים אחרים כולל בישראל מערכות אלו נעדרות מרשימת ציוד הבטיחות. לכן, במבחני הריסוק של ENCAP תמצאו שני ציוני בטיחות שונים לסוזוקי בלנו: 4 כוכבים לגרסה האירופאית ו- 3 כוכבים לגרסת הבסיס המשווקת גם בישראל. מערכת המובילאיי שהותקנה בישראל מפצה חלקית על היעדר המערכות האקטיביות המקוריות ומסוזוקי ישראל נמסר כי בשנה הבאה תגיע אלינו הבלנו הבטיחותית יותר שזכתה לציון של 4 כוכבים. נכון לעכשיו מצויידת סוזוקי בלנו בציוד בטיחות הכולל שש כריות אוויר, עיגוני איזופיקס, ובקרת יציבות על כל נגזרותיה.

 

יחידת הנעה וחווית נסיעה

 

סוזקי בלנו החדשה מצויידת ביחידת הנעה מוכרת ומעודכנת מבית סוזוקי. מדובר במנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר שהושאל מסוזוקי סוויפט ונעשו בו מספר שינויים על מנת שיפיק 90 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט של 12.2 קג"מ ב- 4,400 סל"ד. בגרסת המבחן משודך המנוע לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. במסגרת המבחן מדדנו מיאוץ מעמידה למאה קמ"ש תוך 12.5 שניות. צריכת הדלק הממוצעת במהלך המבחן עמדה על 14.2 ק"מ לליטר, נתון טוב שהושג גם בזכות המשקל הנמוך העומד על 905 ק"ג בלבד. נפח מיכל הדלק קטן ועומד על 37 ליטרים בלבד, נתון המצמצם את טווח הנסיעה בין תדלוקים.

 

סוזוקי בלנו 2016 - צריכת הדלק מצויינת, אך מיכל הדלק קטןסוזוקי בלנו 2016 - צריכת הדלק מצויינת אך מיכל הדלק קטן

 

למרות נתוני הספק לא מלהיבים, הבלנו מצליחה להפתיע לטובה עם תחושת זריזות ונמרצות. דוושת הגז מגיבה יפה וההתנהלות בעיר קלה מאוד בזכות שדה ראייה רחב, הגה קל משקל, ומצלמת נסיעה לאחור. תיבת ההילוכים הרציפה פועלת בצורה זריזה ונעימה. במצבים בהם נדרש כוח מהמנוע, בעליות ובעקיפות למשל, תאלצו להתרגל לרעשי מנוע שיחדרו לתא הנוסעים. ההגה בעל שטח מת רב, הוא מנותק לחלוטין ותחושתו מלאכותית, ומאלץ התעסקות מוגברת בהיגוי בנסיעות בין עירוניות. הבלנו מצליחה לספק תמיד כח זמין למקרה הצורך והמנוע שקט בזמן שיוט, אך רעשי הכביש והרוח מלווים את הנסיעה ואינם מבודדים מספיק.

 

נוחות נסיעה

 

נוחות הנסיעה של סוזוקי בלנו החדשה לוקה בחסר וזו אחת הבעיות העיקריות בה. כיול המתלים הלא מוצלח של הבלנו פוגע בנוחות הנסיעה בעיקר בעיר ובכבישים משובשים, שם הבלנו אינה מצליחה לספוג את מרבית תלאות הדרך ואלו עוברים אל תא הנוסעים. מחוץ לעיר המצב משתפר אך מורגשות תנודות עקב רוחות צד. באופן כללי, למרות הגה מנותק וחוסר יומרות ספורטיביות, מצליחה הבלנו להשרות ביטחון אצל הנהג. הבלנו יציבה, אוחזת, ואם דוחקים בה ניתן לחוש שבקרת היציבות עובדת שעות נוספות.

 

סוזוקי בלנו 2016 - מצויינת למשפחות צעירותסוזוקי בלנו 2016 - מצויינת למשפחות צעירות

 

סיכום

 

סוזוקי בלנו החדשה תתאים למשפחות צעירות המחפשות רכב חדש וזול עם תא נוסעים מרווח ומאובזר, צריכת דלק טובה, ומוניטין אמינות מצויין. לבלנו החדשה מתחרות מודרניות ואיכותיות יותר, אך הן יקרות בכ- 10,000 ₪ וגם קטנות יותר. במחיר של 93,990 ₪ מציעה סוזוקי בלנו עסקה מעניינת ומשתלמת עבור מי שמבקש ליהנות מיתרונותיה.

 

סוזוקי בלנו 1.2 GLX אוטומט
מנוע 1.2 ליטר בנזין 
הספק מרבי 90/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 12.6/4,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 3,995 מ"מ
רוחב כללי 1,745 מ"מ
גובה כללי 1,470 מ"מ
בסיס גלגלים 2,520 מ"מ
מיכל דלק 37 ליטרים
נפח תא מטען

320/756 ליטרים

משקל עצמי 905 ק"ג
מהירות מרבית 175 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש 12.3 שניות (יצרן)
צריכת דלק משולבת (יצרן) 21.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 14.2 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 3
ציון בטיחות ENCAP 3 כוכבים
מחיר

93,990 ₪  

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מאזדה CX3 במבחן דרכים - Pure Red

    מאזדה CX3 במבחן דרכים - Pure Red

    17.08.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX3 מציע ממדים קטנים עם מנוע גדול ותג מחיר לא קטן. יצאנו לבדוק למי מתאים CX3 והאם הוא מצדיק את המחיר

    שוק המשפחתיות מאבד נתחים יקרים לטובת פלח הקרוסאוברים האופנתיים, והמתחרות מקוריאה מתעלות בנתוני המסירות על מי שהייתה המלכה מיפן. כעת משגרת מאזדה את ה- CX3 כאלטרנטיבה קומפקטית וספורטיבית לרכבי הפנאי הקוריאנים המובילים את טבלת המכירות מאזדה CX3 Pure White יתרונות יחידת הנעה, התנ

     
  • סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    14.08.17 | מבחני רכב

    חמש שנים מאז הושקה לראשונה, משיקה סקודה את הראפיד המעודכנת עם מנוע צנוע בנפח ליטר אחד בלבד. יצאנו לבדוק האם 95 כ"ס מספיקים למשפחתית הקטנה

    נראה שסקודה ממטירה עלינו מבול של דגמים חדשים בתקופה האחרונה, ביניהם הקודיאק שהגיע ארצה בחודש יוני השנה, האוקטביה שעברה מקצה שיפורים, והקארוק שעתיד להגיע בתחילת שנה הבאה. הפעם הגיע תורה של הראפיד להתרענן. המשפחתית הקטנה של המותג הצ'כי הגיעה לפרקה והחלה להרגיש מעט מיושנת. כחמש שנים לאחר שהוצגה לראשונה

     
  • פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.08.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף היא שם נרדף למשפחתית קומפקטית איכותית ושימושית. יצאנו לבדוק כיצד היא השתפרה במתיחת הפנים

    פולקסווגן גולף נהנית ממעמד אייקוני. כבר שנים ארוכות שהיא קובעת את רף האיכות בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות. הגולף גם נושאת על כתפיה את בשורת החדשנות של קונצרן פולקסווגן. היא הייתה הקומפקטית העממית הראשונה להשתמש במנוע טורבו קטן, ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. כל יצרן חולם על משפחתית שתרכוש לעצמה

     
  • אאודי TTS במבחן דרכים

    אאודי TTS במבחן דרכים

    09.08.17 | מבחני רכב

    לקחנו את אאודי TTS למבחן דרכים מהיר בכבישים המפותלים של הצפון. לא נדרש זמן רב להגיע למסקנה שהיא אחת המכוניות היותר מהנות הנמכרות היום בישראל

    אאודי TT המקורית הוצגה לראשונה בשנת 1995 אך הגיעה לפס היצור בשנת רק בשנת 1998. אאודי בחרה לקרוא לסדרת ה- TT על שם מסלול מרוצי האופנועים הקטלניIsle of Man TT . במשך 20 השנים האחרונות הספיקה יצרנית הרכב הבאוורית להעלות על פס הייצור שלושה דורות של אאודי TT הממותגת כמכונית ספורטיבית, צעירה ועדכנית. למבח

     
  • ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    07.08.17 | מבחני רכב

    מותג ג'יפ הותיק הבין שדגם כניסה זאת לא מילה גסה והוסיף להיצע ג'יפון צנוע. יצאנו לבדוק האם ג'יפ רנגייד יכול להתחרות במובילי הקטגוריה עם ייחוס גדול ותג מחיר בהתאם

    ג'יפ רנגייד, האח הקטן למשפחת ג'יפ, לא חדש בישראל אך רבים לא ממש מכירים אותו מאחר ואינו נפוץ בנוף הישראלי. העיצוב המיוחד של ג'יפ רנגייד יכול לקסום להרבה אנשים שיראו בו תחליף מעניין למובילות הסגמנט הנמצאות בכל כביש ובכל מגרש חניה. יצאנו לכבישים ולחולות לבדוק האם הרנגייד רק יפה או גם אופה.

     
  • הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    02.08.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם הדור העשירי של הונדה סיוויק טוב מקודמיו. התוצאות הפתיעו אפילו אותנו

    בשנת 2016 השיקה הונדה את הדור העשירי לשושלת הסיוויק הידועה. הסיוויק עלתה לראשונה על פסי הייצור בשנת 1973, ומאז מכרה קרוב לעשרים מיליון רכבים ההופכים אותה למכונית הנמכרת ביותר אי פעם של הונדה. הדור העשירי בסדרת הסיוויק, מבטא את הלך הרוח המקובל היום בעולם הרכב. בדומה ליצרני רכב רבים החליטה גם הונדה על

     
  • מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    31.07.17 | מבחני רכב

    מיני משגרת את הקאנטרימן להתחרות בסגמנט רכבי הפנאי האופנתיים הלוהט עם ממדים שתפחו ויומרה ליכולת שטח. יצאנו לבחון את הבריטית הקטנה-גדולה בשטח המרעה הטבעי שלה

    מותג מיני בימינו מתבסס בעיקר על טהרת הנוסטלגיה, העיצוב, והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם. כמו כל מותג מצליח, הצורך להתאים את מבחר הדגמים לדרישות המשתנות בשוק הינו הכרחי לשרידות והצלחה. פורשה למשל, מוכרת היום יותר רכבי פנאי מאשר מכוניות ספורט, עתיד דומה צפוי גם למזראטי. גם במיני מודעי

     
  • סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    27.07.17 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס זוכה סוף סוף לגיר האוטומטי הנכסף וכעת הוא מציע להמונים חבילה מעוצבת וייחודית במחיר אטרקטיבי

    מאז היווסדה הציגה סיטרואן דגמים חדשניים וייחודיים, ביניהם סיטרואן טרקסיון אוונט שיוצרה לראשונה על פלטפורמת שלדה אחודה המוכרת כיום, והציגה לראשונה מערכת הנעה קדמית שלא הייתה מוכרת בעולם הרכב עד אז. עוד ניתן למנות דגמי ה- BX ,ZX ו- CX, שהציגו לראשונה מערכות מתלים הידראוליות במכוניות בייצור סדרתי. האם

     
  • טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    24.07.17 | מבחני רכב

    טויוטה יאריס עברה מתיחת פנים וקיבלה מנוע חדש. יצאנו לבדוק האם היא עדיין רלוונטית ביחס למתחרות

    טויוטה יאריס היא סוג של מנייה בטוחה בשוק הרכב הישראלי. הדור הראשון זוכה עד היום לביקוש גדול בשוק המשומשות ולשמירת ערך מצויינת. את הדור השני וסאגת הגיר הרובוטי יעדיפו בטויוטה לשכוח. בדור השלישי חזרה היאריס לתהילתה וזכתה להצלחה נאה בשוק הישראלי על אף המחירים הגבוהים. טויוטה יאריס עברה כבר את מתיחת הפנ

     
  • מיצובישי אאוטלנדר PHEV במבחן דרכים - ירוק בשטח

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV במבחן דרכים - ירוק בשטח

    20.07.17 | מבחני רכב

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV מתיימר לשלב את הטוב שבכל העולמות - חיסכון ויעילות לצד יכולת שטח וביצועים טובים. יצאנו לבדוק כיצד הנוסחה המיוחדת הזו מתורגמת בכביש ובשטח

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV הינה גרסה היברידית נטענת (פלאג אין הייבריד) לרכב הפנאי שטח המצליח של היצרנית. משמעות הדבר היא שיחידת ההנעה כוללת מנוע בנזין בשילוב שני מנועים חשמליים, מלפנים ומאחור, המונעים ע"י סוללה הניתנת לטעינה גם משקע תלת פאזי ביתי. טעינת הסוללה במלואה אורכת כ- 7 שעות או במחצית הזמן באמצע

     
  • סובארו אימפרזה 2.0 האצ'בק במבחן דרכים

    סובארו אימפרזה 2.0 האצ'בק במבחן דרכים

    17.07.17 | מבחני רכב

    ההבדלים בין הנייר לכביש עשויים להיות מהותיים ביותר. סובארו אימפרזה החדשה מדגימה עד כמה

    סובארו היא אחת מיצרניות הרכב המוכרות והמזוהות ביותר בישראל, בעיקר בזכות השליטה המרשימה בטבלאות המסירות בסוף שנות ה- 80 עם המשפחתית הלאומית דאז, סובארו לאונה. במרץ 2016, בתערוכת הרכב ניו יורק הציגה סובארו את האימפרזה החדשה, המבוססת על פלטפורמה חדשה לחלוטין, עם הבטחה למרווח פנימי משופר, צריכת דלק עדיפ

     
  • סוזוקי איגניס במבחן דרכים

    סוזוקי איגניס במבחן דרכים

    10.07.17 | מבחני רכב

    סוזוקי יוצרת תת-קטגוריה עם רכב פנאי חדש בעיצוב אופנתי. יצאנו לבדוק האם המתכון עומד בציפיות הנהג הישראלי

    סוזוקי מצליחה לקרוא את השוק. רכבי פנאי משתלטים על טבלאות המכירות בארץ ובאירופה, ומסמנים את העדפת השוק לצו האופנה העכשווי. הדרישה לרכבי פנאי זולגת מטה גם לסגמנטים עממיים וקומפקטים יותר, לכן טבעי היה כי אחת היצרניות תרים את הכפפה ותציג דגם שישלב את הטוב שבשני העולמות. טבעי עוד יותר שתהיה זו סוזוקי, לה

     
  • סקודה קודיאק במבחן דרכים

    סקודה קודיאק במבחן דרכים

    05.07.17 | מבחני רכב

    סקודה משיקה קרוסאובר חדש בעל 7 מושבים שינסה לנגוס בעוגת הג'יפונים הטעימה. יצאנו לבדוק האם היה שווה לחכות לסקודה קודיאק הידוע גם בכינויו "סקודיאק"

    דווקא בתקופה שבה מכוניות מנהלים חדשות מושקות על ימין ועל שמאל ומציעות שלל שכלולים וטכנולוגיות שהיו חלק מעולמן של מכוניות הפאר, מבול של ג'יפונים שוטף את ארץ הקודש ותופס את מקומן בשוק. יותר ויותר משפחות, קטנות וגדולות כאחד, נהנות ממה שמכונה "רכב פנאי משפחתי". נהגים רבים מתחברים לישיבה הגבוהה המעניקה ה

     
  • סובארו BRZ במבחן דרכים - זן נדיר

    סובארו BRZ במבחן דרכים - זן נדיר

    29.06.17 | מבחני רכב

    סובארו BRZ גרמה לנו לשמוח, לרצות איתה לברוח ומכל הצרות לשכוח

    בעוד 12 שעות אני צריך להחזיר אותה לבעליה ולמרות שבילינו יחד סוף שבוע שלם וכמעט אלף ק"מ, טרם שבעתי. אז לקינוח לקחתי אותה, שוב, לסיבוב אחרון בכביש הררי אליו אני לוקח את כל היפות והטובות. חצי שעה מאוחר יותר עצרנו בצד להסדיר נשימה. הגוף שטוף אדרנלין ותחושת הסיפוק ממלאת את הריאות. עכשיו עולות בי מחשבות ז

     
  • סיטרואן C3 החדשה במבחן דרכים

    סיטרואן C3 החדשה במבחן דרכים

    27.06.17 | מבחני רכב

    סיטרואן C3 החדשה מביאה עמה משב רוב עיצובי מרענן לקטגוריית הסופר מיני

    סיטרואן, היצרן הצרפתי האוונגרדי, סיפק במהלך השנים מספר דגמים אלמותיים אשר הותירו חותם על עולם הרכב, כגון ה- DS, טרקסיון אוונט, הפיקאסו המקורי, וגם הקקטוס החביב. בסיטרואן לא הסתפקו רק בעיצוב מיוחד וציידו את הרכבים בפיצ'רים ייחודיים כגון מערכת מתלים הידרו פנאומטית שתרמה לנוחות נסיעה משובחת.

     
  • קאדילק CT6 במבחן דרכים

    קאדילק CT6 במבחן דרכים

    22.06.17 | מבחני רכב

    קאדילק CT6, ספינת הדגל של היצרן האמריקאי, מנסה לספק תשובה הולמת ליצרניות רכבי היוקרה הגרמניות

    בעשור האחרון הפכו מותגים אמריקאים רבים לבלתי רלוונטיים עבור צרכני רכב המחפשים פרקטיות וחסכון בדלק על חשבון גודל, נוחות ומנוע גדול וזללן. על אף שדגמי קאדילק נמכרים באמריקה ובסין כמו לחמניות חמות, במגרש הבינלאומי נחלה החברה הפסדים משמעותיים. בשנה החולפת החליטה הנהלת הקונצרן האמריקאי ג'נרל מוטורס על שי

     
  • מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    14.06.17 | מבחני רכב

    מרצדס C63 AMG קופה החדשה צריכה להיכנס לנעליים הנחשקות של קודמתה. יצאנו לבדוק איך מתנהגת מכונית מסלול חוקית לכביש

    במרצדס ציינו בחודש שעבר יובל לחטיבת AMG. הסדנה הוקמה בסוף שנות ה- 60 של המאה הקודמת על ידי האנס-וורנר אופרכט ואברהרד מייקר, ועסקה בעיקר בהסבת רכבי כביש למכוניות מרוץ. בשנת 1971 זכתה מרצדס SEL300 AMG שטופלה על ידם במקום השני במרוץ 24 השעות בספא שבבלגיה וקנתה להם תהילת עולם. בשנת 1990 נחתם הסכם רשמי ב

     
  • אופל מוקה X במבחן דרכים

    אופל מוקה X במבחן דרכים

    08.06.17 | מבחני רכב

    אופל מוקה עבר מתיחת פנים ומתייצב לקרב חוזר באחת הקטגוריות החמות ביותר בשוק הרכב הישראלי

    אופל מוקה הוא רכב פנאי שטח קומפקטי אשר הוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה בשנת 2012. לישראל הגיע המוקה באיחור אופנתי רק בשנת 2014 עם רמת אבזור גבוהה, אך זכה לתג מחיר גבוה ביחס לחבריו בקטגוריה. בכדי להתמודד עם הגעת מתחרים חדשים ניסו מאז באופל להפחית את המחיר ולהציע רמות אבזור חדשות אך המכירות לא הצליחו להתרו

     
  • קאדילק XT5 במבחן דרכים

    קאדילק XT5 במבחן דרכים

    05.06.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם קאדילק XT5 טוב כמו שהוא נראה והאם יוכל לשאת על גבו את צמיחת המותג בישראל

    אין ספק שקאדילק עברה שינוי מהותי וחיוני בשנים האחרונות. חברת האם ג'נרל מוטורס השקיעה מיליארדים בקאדילק, מינתה מנכ"ל חדש והעבירה את מטה החברה מעיר המכוניות דטרויט שבמדינת מישיגן (אותה ייסד הצרפתי אנטואן דה לה מוט קאדילק) ישירות לכור ההיתוך של הטרנדים העולמיים במנהטן שבמדינת ניו יורק. לאחר גיוס מאסיבי

     
  • סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    29.05.17 | מבחני רכב

    מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר מציגה שדרוג ביחידת ההנעה ומראה מצודד יותר. יצאנו לבדוק איך הוא נוסע

    הדור האחרון של סוזוקי קרוסאובר הוצג בשנת 2013 וזכה לפופולריות רבה בארץ ובעולם. כעת הוא מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים מקיפה. נראה כי בזכות מוניטין אמינות גבוה וקהל לקוחות נאמן, הגיע סוזוקי קרוסאובר עם קלף חזק מהבית ולא נדרש להזיע יתר על המידה בכל הפרמטרים. בזכות אמינותו שקיבלה משנה תוקף ככל שחלפו השנים,