טויוטה קורולה 2016 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

טויוטה קורולה עברה מתיחת פנים של אמצע החיים וקיבלה עיצוב ואבזור מעודכנים וכן מערכות בטיחות מתקדמות. יצאנו לבדוק איך המשפחתית הנמכרת בישראל מתכוונת לשמור על מעמדה

תגיות | משפחתיות, טויוטה, קורולה

טויוטה קורולה הינה המכונית הנמכרת ביותר בעולם בכל הזמנים, אפילו יותר מהחיפושית והגולף של פולקסווגן. גם בישראל שמרה קורולה על מעמדה וכיכבה בראש טבלת המסירות מספר פעמים לא מבוטל. טויוטה קורולה משווקת בכל העולם ומיוצרת במספר רב של מדינות, והצליחה ביובל האחרון לבסס את מעמדה כמשפחתית אמינה ופרקטית. הדור ה- 11 של טויוטה קורולה מגיע אלינו ממפעל החברה בטורקיה.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

טויוטה קורולה עברה מתיחת פנים שהתייחסה, על פי היצרנית, בכל מגרעות הדגם היוצא. הדגם החדש משווק בשלוש גרסאות עם אותו מנוע בנזין ותיק ואמין בנפח 1.6 ליטר. גרסת ה-GLI הידנית נמכרת בכמות מזערית ומחירה עומד על 125,900 ₪. גרסת סאן מיועדת בעיקר לציי רכב ומוצעת עם תיבת הילוכים אוטומטית במחיר 128,900 ₪. גרסת GLI האוטומטית והמאובזרת מיועדת לשוק הפרטי ומחירה עומד על 131,900 ₪. טויוטה קורולה החדשה הביאה עימה התייקרות קלה במחיר הנעה בין 1,000 ל- 2,000 ₪ בהתאם לרמת האבזור, אך בתמורה מקבלים הרוכשים אבזור מעודכן ומערכות בטיחות מתקדמות.

 

עיצוב ונראות

 

במסגרת מתיחת הפנים קיבלה טויוטה קורולה החדשה חזית מודרנית ונאה יותר המיישרת קו עם שפת העיצוב החדשה של טויוטה, ומציגה קשר משפחתי ברור לטויוטה אוונסיס ושאר דגמי המותג. יחידות התאורה הוצרו, שבכת הקירור הקדמית עודנה והפגוש הקדמי כולל כונס אוויר גדול ורחב המאכלס את צמד פנסי הערפל המעוטרים בניקל ובפלסטיקה שחורה המדמה כונסי אוויר קטנים. מבט בפרופיל טויוטה קורולה החדשה אינו חושף שינויים בולטים. מאחור הותקנו יחידות תאורה חדשות הכוללות כעת תאורת LED מלאה. רכב המבחן שלנו הגיע ברמת אבזור GLI ועטה צבע חום קפוצ'ינו מטאלי נאה. כמו כן, צוייד הרכב בתוספות כרום המקנות לקורולה מראה יוקרתי יותר.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

תא נוסעים ואבזור

 

תא הנוסעים של טויוטה קורולה החדשה יוצר רושם ראשוני אוורירי ונעים. העיקרון העיצובי של הדשבורד ותא הנוסעים נותר זהה לדגם היוצא אך מגוון חלקי פלסטיקה שחורים הוחלפו בחלקים בצבע בז'. גם המושבים מרופדים בבד באותו הצבע, רק חבל שאלו לא יראו חדשים לאורך זמן. בתא הנוסעים החדש בוצעו שינויים מורגשים. החומרים איכותיים ונעימים יותר למגע ואיכות ההרכבה מצויינת. בטויוטה מתגאים בכך שהדשבורד אינו כולל פקדים פיזיים. אנו פחות התרשמנו מעובדה זו שכן פקדי המגע סביב מסך המגע אינם נוחים לשימוש ואף מסיחים את הדעת בעת הנהיגה. פקדי השליטה מההגה שולטים על מרבית המערכות, מה שמפצה על כך במידה מסויימת, אך לדעתנו עדיף היה למקם בדשבורד בורר פיזי אחד לפחות.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

הדשבורד בעל קווי עיצוב אנכיים וכולל מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ'. מערכת Toyota Connected החדשה תגיע בקרוב לכל גרסאות הקורולה ותכלול אפשרויות קישור רחבות, אינטרנט אלחוטי, ניווט, בידור, סיוע במקרה חירום, ספר טיפולים, וספר רכב דיגיטלי. מתחת למסך ניצבת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ופשוטה לתפעול, ותחתיה ממוקם תא אחסון קטנטן הכולל שקע מתח V12 וחיבורי מדיה. בורר ההילוכים ובלם היד ממוקמים בצורה קונבנציונלית לחלוטין ולצידם צמד מחזיקי כוסות.

 

לוח המחוונים בעל שני שעונים גדולים וקריאים וביניהם מסך מידע צבעוני ברור להפליא בגודל 4.2 אינץ' המספק מידע על מצב הרכב, מחשב הדרך, המדיה, והדיבורית. פתחי המיזוג בצדדים דמויי מניפת סילון, משלימים את המראה המודרני בתא הנוסעים ומוסיפים לו תחושה ספורטיבית.

 

מרחב המחייה מלפנים טוב מאוד. מרווח הראש מצויין ואין כל בעיה למצוא תנוחת נהיגה טובה. המושבים כאמור עוטים בד מהודר בצבע בז' והם נעימים למגע אך חשוב מכך, נוחים לאורך זמן. גם מאחור המרווח מצויין ושלושה מבוגרים יכולים לשבת בנוחות מספקת וליהנות ממרווח רגליים נדיב, שכן מדרגת תעלת ההינע נמוכה מאוד. רק היעדר פתחי מיזוג אחוריים מעיבים על חווית הנסיעה במושב האחורי. טויוטה קורולה הציגה תמיד מימדים נדיבים ביחס למתחרות בקבוצתה ואכן המרווח הנדיב מאחור הוא תוצאה של בסיס גלגלים באורך 2,700 מ"מ. תא המטען בעל נפח אחסון מכובד של 452 ליטרים ויכול לאכלס מטען רב ומגוון. אם יש צורך בהובלת חפצים ארוכים, ניתן לקפל את שורת המושבים האחורית ולקבל רצפת הטענה כמעט שטוחה. גובה שפת ההטענה, מפתח תא המטען ועומקו, נוחים מאוד ומקלים על סידור הציוד בתא המטען.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

טויוטה קורולה ברמת אבזור GLI כבר אינה אפרורית כפי שהייתה ואת זה מקפיד היבואן לציין בקמפיין הפרסום הנרחב תחת הסלוגן Cool Corolla. היא מצויידת בבקרת שיוט עם מגביל מהירות, התנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, שקעי מתח 12V, מערכת Toyota Connected עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', דיבורית בלוטות', חיבורי USB ו- AUX, מצלמת נסיעה לאחור, הגה מחופה עור, חיישני גשם ותאורה, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, מראות חיצוניות מתקפלות חשמלית, פנסי ערפל, חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ', ושמשות אחוריות כהות.

 

טויוטה קורולה החדשה קיבלה ממשרד התחבורה ציון בטיחות של 7.5 נקודות, הגבוה ביותר בקבוצת המשפחתיות סדאן העממיות. כמו כן, קיבלה הקורולה ציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות במבחני Euro NCAP. אבזור הבטיחות כולל את חבילת טויוטה סייפטי-סנס המגיעה כסטנדרט בכל רמות האבזור וכוללת התראות קרבה לרכב מלפנים, סיוע בבלימה, בלימה אוטונומית, מעבר אוטומטי בין אור דרך לאור מעבר, זיהוי תמרורים, והתראה על סטיה מנתיב. בנוסף מצויידת הקורולה בשבע כריות אוויר, עיגוני איזופיקס, וחיישני לחץ אוויר בצמיגים.

 

יחידת ההנעה וחווית הנסיעה

 

טויוטה קורולה החדשה מצויידת ביחידת הנעה זהה לחלוטין לקורולה הקודמת: מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר המפיק 132 כ"ס ב- 6,400 סל"ד ומומנט מירבי של 16.3 קג"מ ב- 4,400 סל"ד המשודך לתיבת הילוכים רציפה בעלת 7 יחסי העברה מתוכנתים. יחידת ההנעה של הקורולה אינה המודרנית ביותר בשוק אם כי אינה מיושנת. בטויוטה עדיין לא ששים להקטין את נפחי המנועים ולציידם במגדשי טורבו. הקורולה מצליחה לשמור על צריכת דלק טובה יותר מזו של המתחרות הקוריאניות ולכך מתווספים אלמנטים שהישראלים מאוד אוהבים - פשטות ואמינות עם מינימום כאבי ראש. על פי נתוני היצרן עומדת צריכת הדלק הממוצעת על 17.9 ק"מ לליטר, אם כי בפועל לאורך המבחן מדדנו צריכת דלק ממוצעת של 11.8 ק"מ לליטר. מיאוץ מעמידה למאה קמ"ש ארך 11.3 שניות, קרוב מאוד ל- 11.1 שניות שמציין היצרן.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

טויוטה קורולה החדשה אינה המשפחתית החזקה ביותר בישראל אך 132 הסוסים שמתחת למכסה המנוע עושים את עבודתם נאמנה. ההתנעה שקטה ותגובת הדוושה מיידית. הקורולה זריזה ונעימה הן בעיר והן בשיוט בין עירוני. שדה הראייה טוב לכל הכיוונים והתמרון עם הקורולה קל מאוד. במרבית מצבי הנהיגה שומרת תיבת ההילוכים על מספיק כוח זמין ופועלת בצורה חלקה. ההשהייה בזינוק המאפיינת תיבות רציפות כמעט ואינה קיימת, אך בעומסים גדולים היא אוהבת לשמור על סל"ד גבוה שמלווה ברעשי מנוע ניכרים החודרים לתא הנוסעים. בטויוטה קורולה קיים מצב ספורט המחדד מעט את תגובת המצערת ותו לא.

 

טויוטה קורולה החדשה הינה מכונית משפחתית שעושה את עבודתה נאמנה, ועל מנת לשמור על כך שיפרו במסגרת מתיחת הפנים את בידוד הרעשים. תא הנוסעים אכן שקט ונעים לשהייה, ורק בנהיגה מאומצת חודרים רעשי המנוע לתא הנוסעים. רעשי הרוח והכביש נשארים מחוץ לתא הנוסעים כמעט בכל זמן. בדגם החדש גם המתלים זכו לטיפול וכויילו להיות רכים מאוד, מה שתורם לגיהוץ מוצלח של מפגעי הכביש. טויוטה קורולה החדשה אינה מכונית ספורטיבית וגם אינה מתיימרת להיות כזו. כיול המתלים הרך מחדד נקודה זו. משקלו של ההגה טוב ואחיזת הכביש טובה גם היא. הקורולה החדשה לא פונה לחובבי הנהיגה אך מספקת ביצועים נאותים ותחושת ביטחון רבה.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

סיכום

 

טויוטה קורולה החדשה היא גלגול משופר ומגובש של הקורולה הקודמת בה טופלו מרבית המגרעות. הקורולה מקבלת נקודות זכות הודות למערכות בטיחות מתקדמות, תא נוסעים מרווח, אבזור נדיב, ומערכת מולטימדיה מוצלחת. עוד מציגה הקורולה צריכת דלק טובה וביצועים נאותים שלא יביישו אף מכונית משפחתית. טויוטה קורולה החדשה אמנם השתכללה אך אינה המשפחתית האיכותית והטכנולוגית ביותר בשוק. עם זאת, בשקלול נתונים נוספים כגון אמינות, עלות אחזקה, סחירות ושמירת ערך, טויוטה קורולה החדשה היא מכונית משפחתית מומלצת ומשתלמת.

 

טויוטה קורולה 1.6 GLI אוטומט
מנוע בנזין 4 צילינדרים 1,598 סמ"ק
הספק מרבי 132/6,400 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 16.3/4,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,620 מ"מ
רוחב כללי 1,775 מ"מ
גובה כללי 1,465 מ"מ
בסיס גלגלים 2,700 מ"מ
מיכל דלק 55 ליטרים
נפח תא מטען

452 ליטרים

משקל עצמי 1,205 ק"ג
מהירות מרבית 190 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.1 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 17.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11.8 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 4
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים
מחיר

131,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    16.02.17 | מבחני רכב

    פיג'ו 3008 החדש הינו קרוסאובר מעוצב וייחודי עם תא נוסעים מקורי והתנהגות כביש מהנה

    פיג'ו ידועה כיצרנית המקפידה על עיצוב מכוניות מרשימות, אך הדור הקודם של פיג'ו 3008 לא עמד בציפיות והתוצאה הייתה רכב פנאי-שטח מבולבל שלא זכה להצלחה מסחרית. הדור החדש שהושק לאחרונה בישראל, מתבסס על פלטפורמה מודולרית חדשה עם עיצוב מיוחד, ומבשר על עידן חדש לחלוטין. הזמנו את גרסת הבסיס עם מנוע דיזל ברמת א

     
  • וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    09.02.17 | מבחני רכב

    על התפר שבין קטגוריית המיני לסופר מיני, נמצאת מיצובישי ספייס סטאר. יצאנו לבדוק מה השתנה במתיחת הפנים שעברה

    מיצובישי ספייס סטאר הגיעה ארצה לראשונה בשנת 2013 ולמרות עיצוב חיצוני אנמי ותא נוסעים פשוט, הצליחה לנגוס בפלח שוק מכובד בקטגוריית המכוניות הקטנות. כעת, לאחר תקופה בה הופסק שיווקה בהמתנה לדגם המעודכן, הגיעה מיצובישי ספייס סטאר לישראל לאחר מתיחת פנים ומקצה שיפורים. למבחן הדרכים שלנו התייצבה גרסת הפרימי

     
  • וידאו: מרצדס 2017 C450 AMG במבחן דרכים: זאב בעור כבש

    וידאו: מרצדס 2017 C450 AMG במבחן דרכים: זאב בעור כבש

    02.02.17 | מבחני רכב

    מרצדס C450 AMG היא מכונית ביצועים מדויקת עם נתונים מרשימים. יצאנו למבחן דרכים ווקאלי במיוחד כדי להתרשם מקרוב

    מרצדס C קלאס כבר מזמן לא משמשת כגרסת הכניסה למותג הפרימיום הגרמני, אך שנים ארוכות היוותה "המרצדס הכי קטנה" בהיצע. במחירה, היו מכוניות מנהלים מרווחות ומאובזרות ממנה, אך לקוחותיה היו אלה שחשקו בסמל הנכון במחיר "נגיש". האבולוציה עשתה את שלה וכיום דגמי המשפחתיות הגדולות של מותגי היוקרה מרווחות יותר, מאו

     
  • וידאו: יונדאי איוניק במבחן דרכים - משפחתית אקולוגית

    וידאו: יונדאי איוניק במבחן דרכים - משפחתית אקולוגית

    25.01.17 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית הראשונה של יונדאי מכוונת גבוה ומציעה אבזור בטיחות שופע וצריכת דלק מעולה

    שוק הרכב העולמי משתנה בקצב מהיר. ממדי הרכבים גדלים, גבולות הסגמנטים הופכים למטושטשים, ולא מעט רכבים חובשים כובעים של כמה קטגוריות במקביל. לרכבים מונעי בנזין ודיזל קמו מתחרים, ביניהם רכבים מונעי מימן, רכבים חשמליים, היברידיים והיד עוד נטויה. יצרני הרכב משתתפים במרוץ האנרגיה ושוקדים במקביל על פיתוח מע

     
  • קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    29.12.16 | מבחני רכב

    קיה נירו הוא קרוסאובר היברידי המשלב מגוון יתרונות בחבילה מגובשת ואטרקטיבית

    קיה נירו מוגדר כקרוסאובר אך מראהו מזכיר מרכב סטיישן מוגבה. הוא מתפרש לאורך 4,355 מ"מ לעומת אחיו קיה ספורטאז' הנמתח לאורך 4,480 מ"מ. עם זאת, בסיס הגלגלים של הנירו ארוך ב- 30 מ"מ לעומת הספורטאז', מה שמקנה מרווח ברכיים עדיף ליושבים מאחור. קיה נירו משתייך אמנם לסגמנט הקרוסאוברים הלוהט אך קורץ גם ללקוחות

     
  • וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    01.12.16 | מבחני רכב

    על הנייר, אופל קורסה OPC החדשה מצליחה להרשים, אבל אותנו מעניין איך היא על הכביש

    סרטון מבחן דרכים אופל קורסה OPC אופל קורסה OPC יתרונות התנהגות כביש, אבזור, תא הנוסעים חסרונות מחיר, היגוי, נוחות נסיעה אופל קורסה OPC, הגרסה המהירה של הסופר מיני הגרמנית, קוראת תיגר על פולקסווגן פולו GTI, סיאט איביזה קופרה ופיג

     
  • וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    24.11.16 | מבחני רכב

    מרצדס E קלאס לוקחת אותנו אל העתיד בו לא נצטרך לנהוג במכונית והנסיעה תהפוך לאוטונומית

    סרטון מבחן דרכים מרצדס E קלאס יצרנית הפרימיום הגרמנית מציבה סטנדרטים מאוד גבוהים כהרגלה ואלו באים לידי ביטוי בדור החדש של מרצדס E קלאס, המוצבת בין מרצדס C קלאס המשפחתית לספינת הדגל מרצדס S קלאס. מרצדס E קלאס החדשה היא המכונית הטכנולוגית ביותר של היצרנית. כל החידושים אשר פותחו במהלך השנים הא

     
  • וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    13.11.16 | מבחני רכב

    אאודי A4 מתייצבת למבחן דרכים תובעני עם עיצוב מרשים, טכנולוגיות מתקדמות, וניחוח פרימיום מעודן

    אחרי 22 שנים שהיא משקיעה בעצמה ומראה לכולם כמה היא שווה, זוכה אאודי A4 בדורה החמישי לתדמית בוגרת ואצילית. מה שזיכה את הדורות הקודמים בתשואות כבר הפך למובן מאליו וכעת היא צריכה להוכיח שהיא מסוגלת ליותר מבלי לצעוק. יריבותיה לסגמנט לא מאפשרות לה לעצום עין והקרב על תואר מלכת הקטגוריה הפך לשיחת היום. ידי

     
  • וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    20.10.16 | מבחני רכב

    הונדה סיוויק טייפ אר מגיעה אלינו לאחר המתנה ארוכה. האם היא תעמוד בציפיות הגבוהות?

    לאחר חמש שנות המתנה יודעת הונדה שאסור לה לאכזב עם הסיוויק טייפ אר החדשה. היא בנתה מנוע טורבו חדש, טיפלה באווירודימניות וכיילה את השלדה ושאר המכלולים על מנת לחזור לסגמנט הספורט עם ראש מורם. התוצאות לא איחרו להגיע. עם השקתה שברה הונדה סיוויק טייפ אר החדשה זמני הקפה חדשות לבקרים. ההישג החשוב ביותר נרשם

     
  • וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    28.09.16 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו החדשה משנה גישה. האם היא משנה גם את כללי המשחק בשוק המשפחתיות הגדולות?

    כאשר אתם שומעים את השם שברולט, לחלקכם עולות מחשבות על מכוניות אמריקאיות ספינתיות עם מנועים גדולים ולחלקכם עולות מחשבות על מכוניות קוריאניות זולות עם סמל אמריקאי. במקרה של שברולט מאליבו החדשה, הסיפור הוא אחר לגמרי. היא כבר לא כל כך אמריקאית אבל היא בכלל לא קוריאנית. שברולט מאליבו בדור העשירי הופכת למ

     
  • וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.09.16 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 הינו קרוסאובר מעוצב ושימושי. האם יש לו את כל הדרוש כדי להתחרות בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים? יצאנו לבדוק

    עולם הרכב עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות עם ביקוש הולך וגובר למכוניות מעוצבות עם נוכחות ושימושיות טובה, במחיר נגיש. היצרניות מצאו לכך פתרון העונה לשם קרוסאובר עירוני או ג'יפון כפי שנהוג לכנותו בישראל. בדרך כלל מדובר ברכב על בסיס מכונית סופר מיני שזכה למרווח גחון מוגדל וכמה תוספות קוסמטיות למראה המ

     
  • סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    01.09.16 | מבחני רכב

    סובארו לבורג היא משפחתית סטיישן שונה בנוף הישראלי. יצאנו לבדוק את הצהרתה על ספורטיביות ושימושיות

    סובארו לבורג החדשה הוצגה בעולם כבר בשנת 2013 אך היצרן היפני הקטן לא מיהר לייצא אותה אל מחוץ לגבולות היבשת. השם לבורג (Levorg) אם תהיתם הוא הכלאה בין שלוש מילים: לגאסי, רבולושיין, וטורינג (Legacy, revolution, touring). סובארו לבורג מצויידת במנוע טורבו בנזין חדש, מערכת הנעה כפולה, ובעיצוב שצפוי ל

     
  • יונדאי סונטה הייבריד 2016 במבחן דרכים

    יונדאי סונטה הייבריד 2016 במבחן דרכים

    25.08.16 | מבחני רכב

    יונדאי סונטה החדשה עושה עלייה מחודשת לישראל כשהיא חמושה בטכנולוגיה היברידית ובגנים אמריקאים

    כשנתיים לאחר הפסקת שיווקה של יונדאי i40, שלא זכתה להצלחה גדולה בישראל וממנה נמכרו כ- 800 יחידות בסך הכל, מגיעה יונדאי סונטה החדשה לכפר על חוסר ההצלחה של האחות האירופאית כשהיא חמושה בעיצוב מרענן ובמערכת הנעה היברידית. יונדאי סונטה החדשה מיוצרת בקוריאה אך מיועדת לשוק האמריקאי בעיקר והדבר בא לידי ביטוי

     
  • רנו קדג'אר 1.5 דיזל במבחן דרכים

    רנו קדג'אר 1.5 דיזל במבחן דרכים

    04.08.16 | מבחני רכב

    רנו מרחיבה את היצע דגמי רכבי הפנאי ונכנסת לפלח הג'פונים עם רנו קדג'אר החדש בגרסאות דיזל ובנזין. הוצאנו את גרסת הדיזל למבחן דרכים על מנת לבדוק האם הקדג'אר יהווה מתחרה חזק בסגמנט הלוהט

    זה כבר לא סוד שסגמנט דגמי הפנאי שטח הוא כמעט הסגמנט המרכזי היום במרבית שווקי הרכב בעולם. כמעט כל יצרן רכב היום מציע דגם פנאי שטח אחד לפחות. גם קונצרן רנו ניסאן מציע יותר מדגם פנאי שטח אחד - החל מניסאן ג'וק וניסאן קשקאי, ועד לדגמי הפנאי שטח המפוארים של אינפיניטי. רנו הציעה עד היום רק את רנו קפצ'ור הק

     
  • יונדאי i20 קרוס במבחן דרכים

    יונדאי i20 קרוס במבחן דרכים

    28.07.16 | מבחני רכב

    יונדאי i20 קרוס הוא למעשה יונדאי i20 עם מדי עבודה ונעליים גבוהות. האם זה יספיק לו כדי להוות תחרות אמיתית בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים?

    עד להגעת יונדאי i20 קרוס לישראל, לא היה לכלמוביל היבואנית מענה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים הרותח. אמנם יש לה את יונדאי טוסון החדש שמצליח מאוד בישראל ובעולם, אך הוא גדול ויקר יחסית מדגמים בסגמנט נמוך יותר כגון ניסאן ג'וק, שברולט טראקס ופיג'ו 2008. בארסנל הדגמים של יונדאי דווקא קיים דגם פנאי שטח קומפ

     
  • סוזוקי בלנו 2016 במבחן דרכים

    סוזוקי בלנו 2016 במבחן דרכים

    21.07.16 | מבחני רכב

    סוזוקי מחזירה לנוף המקומי שם ישן בחליפה חדשה. הפעם כמכונית סופר מיני מרווחת ומאובזרת

    סוזוקי בלנו 2016 מחזירה לחיים שם נוסטלגי ומוכר, אך הבלנו החדשה שונה לחלוטין מאותה בלנו שהצליחה מאוד בישראל בשנות ה- 90. בניגוד לסוזוקי בלנו המקורית שהשתייכה לקטגוריית המשפחתיות ושווקה בעיקר בגרסת סדאן, הבלנו החדשה הינה סופר מיני מרווחת במרכב האצ'בק 5 דלתות. בישראל משווקת סוזוקי בלנו בגרסת GLS הבסיסי

     
  • טויוטה פריוס 2016 החדשה במבחן דרכים

    טויוטה פריוס 2016 החדשה במבחן דרכים

    19.07.16 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של טויוטה פריוס מבוסס על פלטפורמה חדשה, מצוייד ביחידת הנעה היברידית עדכנית, ומציג עיצוב יוצא דופן

    בשלהי שנות ה- 90 עמלו מהנדסי טויוטה על רעיון חדש-ישן: שילוב בין מערכת הנעה מסורתית לוגמת בנזין למערכת הנעה חשמלית. בשנת 1997 חשפה הענקית היפנית את הדור הראשון של הפריוס שהתהדר בחדשנות פורצת דרך הבאה לידי ביטוי ביחידת הנעה היברידית ובעיצוב אווירודינמי מיוחד. במשך השנים הבינו בטויוטה שההימור השתלם והפ

     
  • אופל אסטרה החדשה במבחן דרכים

    אופל אסטרה החדשה במבחן דרכים

    12.07.16 | מבחני רכב

    יצאתי לפגישה עם אירופאית נאה, בייישנית ומנומסת עם שמלה אדומה והמון תכונות טובות. האם צפוי לנו עתיד משותף וזוגיות מוצלחת?

    שמעתי עליה המון דברים טובים מחברים. כשהסכימה להיפגש קבענו דייט לשעת אחר צהריים לא מחייבת. אני לבשתי קז'ואל והגעתי באיחור קל, היא הגיעה בשמלה אדומה מושקעת וחיכתה לי מעט. אופל אסטרה החדשה היא לא רק מכונית יפה, היא מכונית בטיחותית ומושקעת וכבר הספיקה לקטוף את תואר מכונית השנה לשנת 2016. אם לא די בכך, א

     
  • פורד אקספלורר במבחן דרכים

    פורד אקספלורר במבחן דרכים

    07.07.16 | מבחני רכב

    פורד אקספלורר עבר עדכון לקראת סוף חיי הדגם והגיע לישראל חמוש בעיצוב מעודכן ורשימת אבזור ארוכה. יצאנו לבדוק מה התחדש

    הדור האחרון של פורד אקספלורר הושק בשנת 2011. הוא נטש את שלדת הסולם ויכולות השטח לטובת נוחות ופינוקים. כעת לקראת סוף חיי הדגם עבר פורד אקספלורר עדכון מקיף שכולל שינוי עיצובי ושידרוגים ברשימת האבזור. פורד אקספלורר החדש הוא עוף מעט מוזר בישראל, הוא גדול מאוד ורחב, יכול לשנע בנוחות 7 נוסעים, והוא ספק מי