טויוטה קורולה 2016 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

טויוטה קורולה עברה מתיחת פנים של אמצע החיים וקיבלה עיצוב ואבזור מעודכנים וכן מערכות בטיחות מתקדמות. יצאנו לבדוק איך המשפחתית הנמכרת בישראל מתכוונת לשמור על מעמדה

תגיות | משפחתיות, טויוטה, קורולה

טויוטה קורולה הינה המכונית הנמכרת ביותר בעולם בכל הזמנים, אפילו יותר מהחיפושית והגולף של פולקסווגן. גם בישראל שמרה קורולה על מעמדה וכיכבה בראש טבלת המסירות מספר פעמים לא מבוטל. טויוטה קורולה משווקת בכל העולם ומיוצרת במספר רב של מדינות, והצליחה ביובל האחרון לבסס את מעמדה כמשפחתית אמינה ופרקטית. הדור ה- 11 של טויוטה קורולה מגיע אלינו ממפעל החברה בטורקיה.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

טויוטה קורולה עברה מתיחת פנים שהתייחסה, על פי היצרנית, בכל מגרעות הדגם היוצא. הדגם החדש משווק בשלוש גרסאות עם אותו מנוע בנזין ותיק ואמין בנפח 1.6 ליטר. גרסת ה-GLI הידנית נמכרת בכמות מזערית ומחירה עומד על 125,900 ₪. גרסת סאן מיועדת בעיקר לציי רכב ומוצעת עם תיבת הילוכים אוטומטית במחיר 128,900 ₪. גרסת GLI האוטומטית והמאובזרת מיועדת לשוק הפרטי ומחירה עומד על 131,900 ₪. טויוטה קורולה החדשה הביאה עימה התייקרות קלה במחיר הנעה בין 1,000 ל- 2,000 ₪ בהתאם לרמת האבזור, אך בתמורה מקבלים הרוכשים אבזור מעודכן ומערכות בטיחות מתקדמות.

 

עיצוב ונראות

 

במסגרת מתיחת הפנים קיבלה טויוטה קורולה החדשה חזית מודרנית ונאה יותר המיישרת קו עם שפת העיצוב החדשה של טויוטה, ומציגה קשר משפחתי ברור לטויוטה אוונסיס ושאר דגמי המותג. יחידות התאורה הוצרו, שבכת הקירור הקדמית עודנה והפגוש הקדמי כולל כונס אוויר גדול ורחב המאכלס את צמד פנסי הערפל המעוטרים בניקל ובפלסטיקה שחורה המדמה כונסי אוויר קטנים. מבט בפרופיל טויוטה קורולה החדשה אינו חושף שינויים בולטים. מאחור הותקנו יחידות תאורה חדשות הכוללות כעת תאורת LED מלאה. רכב המבחן שלנו הגיע ברמת אבזור GLI ועטה צבע חום קפוצ'ינו מטאלי נאה. כמו כן, צוייד הרכב בתוספות כרום המקנות לקורולה מראה יוקרתי יותר.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

תא נוסעים ואבזור

 

תא הנוסעים של טויוטה קורולה החדשה יוצר רושם ראשוני אוורירי ונעים. העיקרון העיצובי של הדשבורד ותא הנוסעים נותר זהה לדגם היוצא אך מגוון חלקי פלסטיקה שחורים הוחלפו בחלקים בצבע בז'. גם המושבים מרופדים בבד באותו הצבע, רק חבל שאלו לא יראו חדשים לאורך זמן. בתא הנוסעים החדש בוצעו שינויים מורגשים. החומרים איכותיים ונעימים יותר למגע ואיכות ההרכבה מצויינת. בטויוטה מתגאים בכך שהדשבורד אינו כולל פקדים פיזיים. אנו פחות התרשמנו מעובדה זו שכן פקדי המגע סביב מסך המגע אינם נוחים לשימוש ואף מסיחים את הדעת בעת הנהיגה. פקדי השליטה מההגה שולטים על מרבית המערכות, מה שמפצה על כך במידה מסויימת, אך לדעתנו עדיף היה למקם בדשבורד בורר פיזי אחד לפחות.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

הדשבורד בעל קווי עיצוב אנכיים וכולל מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ'. מערכת Toyota Connected החדשה תגיע בקרוב לכל גרסאות הקורולה ותכלול אפשרויות קישור רחבות, אינטרנט אלחוטי, ניווט, בידור, סיוע במקרה חירום, ספר טיפולים, וספר רכב דיגיטלי. מתחת למסך ניצבת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ופשוטה לתפעול, ותחתיה ממוקם תא אחסון קטנטן הכולל שקע מתח V12 וחיבורי מדיה. בורר ההילוכים ובלם היד ממוקמים בצורה קונבנציונלית לחלוטין ולצידם צמד מחזיקי כוסות.

 

לוח המחוונים בעל שני שעונים גדולים וקריאים וביניהם מסך מידע צבעוני ברור להפליא בגודל 4.2 אינץ' המספק מידע על מצב הרכב, מחשב הדרך, המדיה, והדיבורית. פתחי המיזוג בצדדים דמויי מניפת סילון, משלימים את המראה המודרני בתא הנוסעים ומוסיפים לו תחושה ספורטיבית.

 

מרחב המחייה מלפנים טוב מאוד. מרווח הראש מצויין ואין כל בעיה למצוא תנוחת נהיגה טובה. המושבים כאמור עוטים בד מהודר בצבע בז' והם נעימים למגע אך חשוב מכך, נוחים לאורך זמן. גם מאחור המרווח מצויין ושלושה מבוגרים יכולים לשבת בנוחות מספקת וליהנות ממרווח רגליים נדיב, שכן מדרגת תעלת ההינע נמוכה מאוד. רק היעדר פתחי מיזוג אחוריים מעיבים על חווית הנסיעה במושב האחורי. טויוטה קורולה הציגה תמיד מימדים נדיבים ביחס למתחרות בקבוצתה ואכן המרווח הנדיב מאחור הוא תוצאה של בסיס גלגלים באורך 2,700 מ"מ. תא המטען בעל נפח אחסון מכובד של 452 ליטרים ויכול לאכלס מטען רב ומגוון. אם יש צורך בהובלת חפצים ארוכים, ניתן לקפל את שורת המושבים האחורית ולקבל רצפת הטענה כמעט שטוחה. גובה שפת ההטענה, מפתח תא המטען ועומקו, נוחים מאוד ומקלים על סידור הציוד בתא המטען.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

טויוטה קורולה ברמת אבזור GLI כבר אינה אפרורית כפי שהייתה ואת זה מקפיד היבואן לציין בקמפיין הפרסום הנרחב תחת הסלוגן Cool Corolla. היא מצויידת בבקרת שיוט עם מגביל מהירות, התנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, שקעי מתח 12V, מערכת Toyota Connected עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', דיבורית בלוטות', חיבורי USB ו- AUX, מצלמת נסיעה לאחור, הגה מחופה עור, חיישני גשם ותאורה, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, מראות חיצוניות מתקפלות חשמלית, פנסי ערפל, חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ', ושמשות אחוריות כהות.

 

טויוטה קורולה החדשה קיבלה ממשרד התחבורה ציון בטיחות של 7.5 נקודות, הגבוה ביותר בקבוצת המשפחתיות סדאן העממיות. כמו כן, קיבלה הקורולה ציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות במבחני Euro NCAP. אבזור הבטיחות כולל את חבילת טויוטה סייפטי-סנס המגיעה כסטנדרט בכל רמות האבזור וכוללת התראות קרבה לרכב מלפנים, סיוע בבלימה, בלימה אוטונומית, מעבר אוטומטי בין אור דרך לאור מעבר, זיהוי תמרורים, והתראה על סטיה מנתיב. בנוסף מצויידת הקורולה בשבע כריות אוויר, עיגוני איזופיקס, וחיישני לחץ אוויר בצמיגים.

 

יחידת ההנעה וחווית הנסיעה

 

טויוטה קורולה החדשה מצויידת ביחידת הנעה זהה לחלוטין לקורולה הקודמת: מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר המפיק 132 כ"ס ב- 6,400 סל"ד ומומנט מירבי של 16.3 קג"מ ב- 4,400 סל"ד המשודך לתיבת הילוכים רציפה בעלת 7 יחסי העברה מתוכנתים. יחידת ההנעה של הקורולה אינה המודרנית ביותר בשוק אם כי אינה מיושנת. בטויוטה עדיין לא ששים להקטין את נפחי המנועים ולציידם במגדשי טורבו. הקורולה מצליחה לשמור על צריכת דלק טובה יותר מזו של המתחרות הקוריאניות ולכך מתווספים אלמנטים שהישראלים מאוד אוהבים - פשטות ואמינות עם מינימום כאבי ראש. על פי נתוני היצרן עומדת צריכת הדלק הממוצעת על 17.9 ק"מ לליטר, אם כי בפועל לאורך המבחן מדדנו צריכת דלק ממוצעת של 11.8 ק"מ לליטר. מיאוץ מעמידה למאה קמ"ש ארך 11.3 שניות, קרוב מאוד ל- 11.1 שניות שמציין היצרן.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

טויוטה קורולה החדשה אינה המשפחתית החזקה ביותר בישראל אך 132 הסוסים שמתחת למכסה המנוע עושים את עבודתם נאמנה. ההתנעה שקטה ותגובת הדוושה מיידית. הקורולה זריזה ונעימה הן בעיר והן בשיוט בין עירוני. שדה הראייה טוב לכל הכיוונים והתמרון עם הקורולה קל מאוד. במרבית מצבי הנהיגה שומרת תיבת ההילוכים על מספיק כוח זמין ופועלת בצורה חלקה. ההשהייה בזינוק המאפיינת תיבות רציפות כמעט ואינה קיימת, אך בעומסים גדולים היא אוהבת לשמור על סל"ד גבוה שמלווה ברעשי מנוע ניכרים החודרים לתא הנוסעים. בטויוטה קורולה קיים מצב ספורט המחדד מעט את תגובת המצערת ותו לא.

 

טויוטה קורולה החדשה הינה מכונית משפחתית שעושה את עבודתה נאמנה, ועל מנת לשמור על כך שיפרו במסגרת מתיחת הפנים את בידוד הרעשים. תא הנוסעים אכן שקט ונעים לשהייה, ורק בנהיגה מאומצת חודרים רעשי המנוע לתא הנוסעים. רעשי הרוח והכביש נשארים מחוץ לתא הנוסעים כמעט בכל זמן. בדגם החדש גם המתלים זכו לטיפול וכויילו להיות רכים מאוד, מה שתורם לגיהוץ מוצלח של מפגעי הכביש. טויוטה קורולה החדשה אינה מכונית ספורטיבית וגם אינה מתיימרת להיות כזו. כיול המתלים הרך מחדד נקודה זו. משקלו של ההגה טוב ואחיזת הכביש טובה גם היא. הקורולה החדשה לא פונה לחובבי הנהיגה אך מספקת ביצועים נאותים ותחושת ביטחון רבה.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

סיכום

 

טויוטה קורולה החדשה היא גלגול משופר ומגובש של הקורולה הקודמת בה טופלו מרבית המגרעות. הקורולה מקבלת נקודות זכות הודות למערכות בטיחות מתקדמות, תא נוסעים מרווח, אבזור נדיב, ומערכת מולטימדיה מוצלחת. עוד מציגה הקורולה צריכת דלק טובה וביצועים נאותים שלא יביישו אף מכונית משפחתית. טויוטה קורולה החדשה אמנם השתכללה אך אינה המשפחתית האיכותית והטכנולוגית ביותר בשוק. עם זאת, בשקלול נתונים נוספים כגון אמינות, עלות אחזקה, סחירות ושמירת ערך, טויוטה קורולה החדשה היא מכונית משפחתית מומלצת ומשתלמת.

 

טויוטה קורולה 1.6 GLI אוטומט
מנוע בנזין 4 צילינדרים 1,598 סמ"ק
הספק מרבי 132/6,400 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 16.3/4,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,620 מ"מ
רוחב כללי 1,775 מ"מ
גובה כללי 1,465 מ"מ
בסיס גלגלים 2,700 מ"מ
מיכל דלק 55 ליטרים
נפח תא מטען

452 ליטרים

משקל עצמי 1,205 ק"ג
מהירות מרבית 190 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.1 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 17.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11.8 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 4
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים
מחיר

131,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

    מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

    02.10.17 | מבחני רכב

    מזראטי לבנטה, רכב הפנאי הראשון של מותג היוקרה האקזוטי, מבקש לגעת בליבם של חובבי הנהיגה. יצאנו לבדוק האם הלבנטה קורצת גם לנהג וגם למשפחה

    מזראטי, יצרנית המכוניות האקזוטיות שעשו בשנים האחרונות את דרכן לכבישי ישראל, משיקה רכב פנאי עם הרבה כוח, מזג איטלקי ותג מחיר שלא יבייש את המותגים היקרים ביותר. מזראטי לבנטה הוא לא רק רכב הפנאי הראשון של המותג האיטלקי, הוא מהלך ראשון ומושקע של היצרן להיכנס לשוק רכבי הפנאי הגועש. מזראטי לבנטה נוצר עם ת

     
  • ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

    ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

    26.09.17 | מבחני רכב

    ב.מ.וו מבטיחה ללקוחותיה הוותיקים כי הדור השביעי בשושלת סדרה 5 יעצים את חווית הנהיגה תוך שמירה על איכות הרכבה והנדסת אנוש מהטובות בעולם. יצאנו לבדוק האם היא מצליחה לעמוד בהבטחותיה

    ב.מ.וו סדרה 5 החדשה הינה נצר לשושלת מפוארת של מכוניות יוקרה בתצורת סדאן. ייצורה של סדרה 5 החל בשנת 1972 והכתיב לעולם את הלך הרוח שעתיד להתפתח בקטגוריה זו. המנועים החזקים, השלדה הספורטיבית ומערכת ההנעה האחורית הפכו לשם דבר במרוצת הזמן, ובתחילת שנת 2008 נמכרה המכונית ה- 5 מיליון של ב.מ.וו סדרה 5.

     
  • טנדרים במבחן השוואתי

    טנדרים במבחן השוואתי

    19.09.17 | מבחני רכב

    יצאנו עם איסוזו דימקס, טויוטה היילקס, מיצובישי טרייטון, ופיאט פולבק למבחן דרכים מאובק ומאומץ בכדי להכתיר את הטנדר הטוב ביותר

    קטגוריית הטנדרים בישראל לא נמצאת בדרך כלל בכותרות. מאז ביטול הטבת המס על הטנדרים הבינוניים בשנת 2005 צנחו המכירות בקטגוריה ובימינו רק מי שבאמת זקוק לטנדר רוכש אחד. מזה שנים קיימים בישראל מספר מותגים עיקריים בסגמנט – איסוזו, טויוטה ומיצובישי. איסוזו שיווקה בשנות ה- 90 את האיפון ובימינו מובילה א

     
  • סוזוקי סוויפט החדשה במבחן דרכים

    סוזוקי סוויפט החדשה במבחן דרכים

    18.09.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    סוזוקי סוויפט החדשה מגיעה אלינו היישר מיפן עם עיצוב רענן ומנוע מעודכן. יצאנו לבדוק האם היא מתחרה ראויה בסגמנט הסופר מיני הצפוף

    בתקופה האחרונה חידשה יבואנית סוזוקי את היצע הדגמים והנחיתה בישראל 4 דגמים חדשים - בלנו, קרוסאובר, איגניס, וסוויפט. מזה שנים סוזוקי סוויפט היא הרבה יותר מסופר מיני, ומהווה אחד הסמלים הבולטים של הסגמנט ושל המותג עצמו. עוד לפני שסוזוקי איגניס וסוזוקי קרוסאובר היו פנטזיה מוטורית של החברה היפנית, כבשה סו

     
  • פיאט פולבק במבחן דרכים

    פיאט פולבק במבחן דרכים

    13.09.17 | מבחני רכב

    פיאט פולבק הוא המצטרף האחרון לקטגוריית הפיקאפים בישראל ומתהדר בהיותו האירופאי היחיד בשוק בו שולטים ביד רמה הטנדרים היפנים. יצאנו לתהות על קנקנו של פיאט פולבק ולגלות סוד משפחתי קטן שהוא לא מתאמץ להסתיר

    שוק הטנדרים בארץ נשלט מזה שנים בידי איסוזו דימקס המחזיק בנתח של כ- 50% מסך מכירות הפיקאפים בישראל. אל התחרות הצטרף לאחרונה שחקן אירופאי ראשון - פיאט פולבק, עם מפרט ותצורה מתאימים לתחרות ומנוע שרירי בהספק של 181 כ"ס ההופך אותו לחזק ביותר בקטגוריה. אם אתם תוהים כיצד יצרן איטלקי המתמחה בייצור מכוניות ק

     
  • מאזדה CX-5 החדש במבחן דרכים

    מאזדה CX-5 החדש במבחן דרכים

    11.09.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX-5 החדש מעוצב בסגנון קודו הייחודי למאזדה. יצאנו לבדוק האם דגם CX-5 החדש מציג איכויות משופרות לאחר שעבר מתיחת פנים

    בעשור האחרון עברה מאזדה העולמית שינוי משמעותי הכולל את פיתוח טכנולוגיות הסקיי-אקטיב לשיפור יעילות המנועים, ואת שפת העיצוב המרשימה המכונה קודו. נסיעת המבחן ארכה כיומיים קצרצרים במהלכם משך מאזדה CX-5 החדש מבטים מעוררי השתאות בכל מקום אליו הגיע. זהו ללא ספק אחד מרכבי הפנאי היפים בהם נהגתי, וההוכחה הגיע

     
  • יונדאי H350 במבחן דרכים - בא לשכונה בחור חדש

    יונדאי H350 במבחן דרכים - בא לשכונה בחור חדש

    06.09.17 | מבחני רכב

    יונדאי משיקה ואן חדש ועושה צעדים ראשונים בעולם המסחריות הגדולות. יצאנו לבדוק האם יצליח השחקן החדש להתברג לקבוצת השליטה בסגמנט המסחריות

    עולם המסחריות מרגיש קצת אפור ולא מוכר למרביתנו. יונדאי לעומת זאת, מזהה את הפוטנציאל הכלכלי של הסגמנט ומרגישה בנוח להסתובב בעולם חדש כאילו הייתה שם מקדמת דנא. יונדאי משיקה ואן מסחרי חדש המכונה H350 ומבטיחה להביא אס מנצח למשחק שבו כולם מלכים. יונדאי H350 מגיע במספר סוגי מרכב לבחירה, ואן קצר, ואן ארוך,

     
  • מרצדס SL400 במבחן דרכים

    מרצדס SL400 במבחן דרכים

    04.09.17 | מבחני רכב

    מרצדס SL היא אחד הדגמים הוותיקים והמיוחסים ביותר של מרצדס. יצאנו איתה לדייט ארוך כדי לתהות על קנקנה

    ישנן לא מעט מכוניות אשר הותירו חותם על עולם הרכב, הציגו חידושים ושכלולים, או נמכרו בכמויות עתק. מעט מאוד מכוניות הופכות לאייקון, כזה שכולם מכירים ואפילו מפנטזים עליו. אודה ואומר כי עבורי מרצדס SL היא מכונית חלומות. ה- SL היא אחד הדגמים הוותיקים ביותר של מרצדס והיא הוצגה במקור בשנת 1954, השם הוא למעש

     
  • וולוו S90 במבחן דרכים

    וולוו S90 במבחן דרכים

    30.08.17 | מבחני רכב

    וולוו S90 - מכונית הסלון החדשה של היצרנית השבדית כבר כאן. יצאנו לבדוק את יכולותיה על האספלט הישראלי והאם היא מהווה אלטרנטיבה ראויה לטריו מגרמניה

    וולוו שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות, אך חסרות כישורים דינמיים, החלה בניסיונות לשנות תדמית זו מאמצע שנות ה- 90 עם ה- 850 T5 שצוידה במנוע טורבו חזק, בימים בהם מנועי טורבו היו נחלתן הכמעט בלעדית של מכוניות ספורט מכוונות ביצועים. כיום בהתאם לתפיסת השוק הרווחת, מוכרת וולו

     
  • סיאט לאון במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סיאט לאון במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.08.17 | מבחני רכב

    סיאט לאון עברה את מתיחת הפנים של אמצע החיים ומשווקת בישראל עם מנוע חזק יותר במחיר אטרקטיבי במיוחד. אז איפה הקאץ'?

    סיאט לאון היא כרטיס הכניסה לקבוצת המשפחתיות של קונצרן פולקסווגן. לא מרווחת כמו סקודה אוקטביה, לא איכותית כמו גולף, ולא יוקרתית כמו אאודי A3. אבל לסיאט לאון תמיד היו נקודות זכות משלה - עיצובה מצודד וצעיר, היא מוצעת עם אותם מנועי טורבו קטנים וחזקים, רמת האבזור גבוהה, וכבר שנים שהיא מוצעת במחיר נוח ומע

     
  • מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    17.08.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX-3 מציע ממדים קטנים עם מנוע גדול ותג מחיר לא קטן. יצאנו לבדוק למי מתאים CX-3 והאם הוא מצדיק את המחיר

    שוק המשפחתיות מאבד נתחים יקרים לטובת פלח הקרוסאוברים האופנתיים, והמתחרות מקוריאה מתעלות בנתוני המסירות על מי שהייתה המלכה מיפן. כעת משגרת מאזדה את ה- CX3 כאלטרנטיבה קומפקטית וספורטיבית לרכבי הפנאי הקוריאנים המובילים את טבלת המכירות מאזדה CX3 Pure White יתרונות יחידת הנעה, התנ

     
  • סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    14.08.17 | מבחני רכב

    חמש שנים מאז הושקה לראשונה, משיקה סקודה את הראפיד המעודכנת עם מנוע צנוע בנפח ליטר אחד בלבד. יצאנו לבדוק האם 95 כ"ס מספיקים למשפחתית הקטנה

    נראה שסקודה ממטירה עלינו מבול של דגמים חדשים בתקופה האחרונה, ביניהם הקודיאק שהגיע ארצה בחודש יוני השנה, האוקטביה שעברה מקצה שיפורים, והקארוק שעתיד להגיע בתחילת שנה הבאה. הפעם הגיע תורה של הראפיד להתרענן. המשפחתית הקטנה של המותג הצ'כי הגיעה לפרקה והחלה להרגיש מעט מיושנת. כחמש שנים לאחר שהוצגה לראשונה

     
  • פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.08.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף היא שם נרדף למשפחתית קומפקטית איכותית ושימושית. יצאנו לבדוק כיצד היא השתפרה במתיחת הפנים

    פולקסווגן גולף נהנית ממעמד אייקוני. כבר שנים ארוכות שהיא קובעת את רף האיכות בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות. הגולף גם נושאת על כתפיה את בשורת החדשנות של קונצרן פולקסווגן. היא הייתה הקומפקטית העממית הראשונה להשתמש במנוע טורבו קטן, ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. כל יצרן חולם על משפחתית שתרכוש לעצמה

     
  • אאודי TTS במבחן דרכים

    אאודי TTS במבחן דרכים

    09.08.17 | מבחני רכב

    לקחנו את אאודי TTS למבחן דרכים מהיר בכבישים המפותלים של הצפון. לא נדרש זמן רב להגיע למסקנה שהיא אחת המכוניות היותר מהנות הנמכרות היום בישראל

    אאודי TT המקורית הוצגה לראשונה בשנת 1995 אך הגיעה לפס היצור בשנת רק בשנת 1998. אאודי בחרה לקרוא לסדרת ה- TT על שם מסלול מרוצי האופנועים הקטלניIsle of Man TT . במשך 20 השנים האחרונות הספיקה יצרנית הרכב הבאוורית להעלות על פס הייצור שלושה דורות של אאודי TT הממותגת כמכונית ספורטיבית, צעירה ועדכנית. למבח

     
  • ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    07.08.17 | מבחני רכב

    מותג ג'יפ הותיק הבין שדגם כניסה זאת לא מילה גסה והוסיף להיצע ג'יפון צנוע. יצאנו לבדוק האם ג'יפ רנגייד יכול להתחרות במובילי הקטגוריה עם ייחוס גדול ותג מחיר בהתאם

    ג'יפ רנגייד, האח הקטן למשפחת ג'יפ, לא חדש בישראל אך רבים לא ממש מכירים אותו מאחר ואינו נפוץ בנוף הישראלי. העיצוב המיוחד של ג'יפ רנגייד יכול לקסום להרבה אנשים שיראו בו תחליף מעניין למובילות הסגמנט הנמצאות בכל כביש ובכל מגרש חניה. יצאנו לכבישים ולחולות לבדוק האם הרנגייד רק יפה או גם אופה.

     
  • הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    02.08.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם הדור העשירי של הונדה סיוויק טוב מקודמיו. התוצאות הפתיעו אפילו אותנו

    בשנת 2016 השיקה הונדה את הדור העשירי לשושלת הסיוויק הידועה. הסיוויק עלתה לראשונה על פסי הייצור בשנת 1973, ומאז מכרה קרוב לעשרים מיליון רכבים ההופכים אותה למכונית הנמכרת ביותר אי פעם של הונדה. הדור העשירי בסדרת הסיוויק, מבטא את הלך הרוח המקובל היום בעולם הרכב. בדומה ליצרני רכב רבים החליטה גם הונדה על

     
  • מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    31.07.17 | מבחני רכב

    מיני משגרת את הקאנטרימן להתחרות בסגמנט רכבי הפנאי האופנתיים הלוהט עם ממדים שתפחו ויומרה ליכולת שטח. יצאנו לבחון את הבריטית הקטנה-גדולה בשטח המרעה הטבעי שלה

    מותג מיני בימינו מתבסס בעיקר על טהרת הנוסטלגיה, העיצוב, והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם. כמו כל מותג מצליח, הצורך להתאים את מבחר הדגמים לדרישות המשתנות בשוק הינו הכרחי לשרידות והצלחה. פורשה למשל, מוכרת היום יותר רכבי פנאי מאשר מכוניות ספורט, עתיד דומה צפוי גם למזראטי. גם במיני מודעי

     
  • סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    27.07.17 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס זוכה סוף סוף לגיר האוטומטי הנכסף וכעת הוא מציע להמונים חבילה מעוצבת וייחודית במחיר אטרקטיבי

    מאז היווסדה הציגה סיטרואן דגמים חדשניים וייחודיים, ביניהם סיטרואן טרקסיון אוונט שיוצרה לראשונה על פלטפורמת שלדה אחודה המוכרת כיום, והציגה לראשונה מערכת הנעה קדמית שלא הייתה מוכרת בעולם הרכב עד אז. עוד ניתן למנות דגמי ה- BX ,ZX ו- CX, שהציגו לראשונה מערכות מתלים הידראוליות במכוניות בייצור סדרתי. האם

     
  • טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    24.07.17 | מבחני רכב

    טויוטה יאריס עברה מתיחת פנים וקיבלה מנוע חדש. יצאנו לבדוק האם היא עדיין רלוונטית ביחס למתחרות

    טויוטה יאריס היא סוג של מנייה בטוחה בשוק הרכב הישראלי. הדור הראשון זוכה עד היום לביקוש גדול בשוק המשומשות ולשמירת ערך מצויינת. את הדור השני וסאגת הגיר הרובוטי יעדיפו בטויוטה לשכוח. בדור השלישי חזרה היאריס לתהילתה וזכתה להצלחה נאה בשוק הישראלי על אף המחירים הגבוהים. טויוטה יאריס עברה כבר את מתיחת הפנ

     
  • מיצובישי אאוטלנדר PHEV במבחן דרכים - ירוק בשטח

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV במבחן דרכים - ירוק בשטח

    20.07.17 | מבחני רכב

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV מתיימר לשלב את הטוב שבכל העולמות - חיסכון ויעילות לצד יכולת שטח וביצועים טובים. יצאנו לבדוק כיצד הנוסחה המיוחדת הזו מתורגמת בכביש ובשטח

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV הינה גרסה היברידית נטענת (פלאג אין הייבריד) לרכב הפנאי שטח המצליח של היצרנית. משמעות הדבר היא שיחידת ההנעה כוללת מנוע בנזין בשילוב שני מנועים חשמליים, מלפנים ומאחור, המונעים ע"י סוללה הניתנת לטעינה גם משקע תלת פאזי ביתי. טעינת הסוללה במלואה אורכת כ- 7 שעות או במחצית הזמן באמצע