טויוטה קורולה 2016 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

טויוטה קורולה עברה מתיחת פנים של אמצע החיים וקיבלה עיצוב ואבזור מעודכנים וכן מערכות בטיחות מתקדמות. יצאנו לבדוק איך המשפחתית הנמכרת בישראל מתכוונת לשמור על מעמדה

תגיות | משפחתיות, טויוטה, קורולה

טויוטה קורולה הינה המכונית הנמכרת ביותר בעולם בכל הזמנים, אפילו יותר מהחיפושית והגולף של פולקסווגן. גם בישראל שמרה קורולה על מעמדה וכיכבה בראש טבלת המסירות מספר פעמים לא מבוטל. טויוטה קורולה משווקת בכל העולם ומיוצרת במספר רב של מדינות, והצליחה ביובל האחרון לבסס את מעמדה כמשפחתית אמינה ופרקטית. הדור ה- 11 של טויוטה קורולה מגיע אלינו ממפעל החברה בטורקיה.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

טויוטה קורולה עברה מתיחת פנים שהתייחסה, על פי היצרנית, בכל מגרעות הדגם היוצא. הדגם החדש משווק בשלוש גרסאות עם אותו מנוע בנזין ותיק ואמין בנפח 1.6 ליטר. גרסת ה-GLI הידנית נמכרת בכמות מזערית ומחירה עומד על 125,900 ₪. גרסת סאן מיועדת בעיקר לציי רכב ומוצעת עם תיבת הילוכים אוטומטית במחיר 128,900 ₪. גרסת GLI האוטומטית והמאובזרת מיועדת לשוק הפרטי ומחירה עומד על 131,900 ₪. טויוטה קורולה החדשה הביאה עימה התייקרות קלה במחיר הנעה בין 1,000 ל- 2,000 ₪ בהתאם לרמת האבזור, אך בתמורה מקבלים הרוכשים אבזור מעודכן ומערכות בטיחות מתקדמות.

 

עיצוב ונראות

 

במסגרת מתיחת הפנים קיבלה טויוטה קורולה החדשה חזית מודרנית ונאה יותר המיישרת קו עם שפת העיצוב החדשה של טויוטה, ומציגה קשר משפחתי ברור לטויוטה אוונסיס ושאר דגמי המותג. יחידות התאורה הוצרו, שבכת הקירור הקדמית עודנה והפגוש הקדמי כולל כונס אוויר גדול ורחב המאכלס את צמד פנסי הערפל המעוטרים בניקל ובפלסטיקה שחורה המדמה כונסי אוויר קטנים. מבט בפרופיל טויוטה קורולה החדשה אינו חושף שינויים בולטים. מאחור הותקנו יחידות תאורה חדשות הכוללות כעת תאורת LED מלאה. רכב המבחן שלנו הגיע ברמת אבזור GLI ועטה צבע חום קפוצ'ינו מטאלי נאה. כמו כן, צוייד הרכב בתוספות כרום המקנות לקורולה מראה יוקרתי יותר.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

תא נוסעים ואבזור

 

תא הנוסעים של טויוטה קורולה החדשה יוצר רושם ראשוני אוורירי ונעים. העיקרון העיצובי של הדשבורד ותא הנוסעים נותר זהה לדגם היוצא אך מגוון חלקי פלסטיקה שחורים הוחלפו בחלקים בצבע בז'. גם המושבים מרופדים בבד באותו הצבע, רק חבל שאלו לא יראו חדשים לאורך זמן. בתא הנוסעים החדש בוצעו שינויים מורגשים. החומרים איכותיים ונעימים יותר למגע ואיכות ההרכבה מצויינת. בטויוטה מתגאים בכך שהדשבורד אינו כולל פקדים פיזיים. אנו פחות התרשמנו מעובדה זו שכן פקדי המגע סביב מסך המגע אינם נוחים לשימוש ואף מסיחים את הדעת בעת הנהיגה. פקדי השליטה מההגה שולטים על מרבית המערכות, מה שמפצה על כך במידה מסויימת, אך לדעתנו עדיף היה למקם בדשבורד בורר פיזי אחד לפחות.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

הדשבורד בעל קווי עיצוב אנכיים וכולל מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ'. מערכת Toyota Connected החדשה תגיע בקרוב לכל גרסאות הקורולה ותכלול אפשרויות קישור רחבות, אינטרנט אלחוטי, ניווט, בידור, סיוע במקרה חירום, ספר טיפולים, וספר רכב דיגיטלי. מתחת למסך ניצבת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ופשוטה לתפעול, ותחתיה ממוקם תא אחסון קטנטן הכולל שקע מתח V12 וחיבורי מדיה. בורר ההילוכים ובלם היד ממוקמים בצורה קונבנציונלית לחלוטין ולצידם צמד מחזיקי כוסות.

 

לוח המחוונים בעל שני שעונים גדולים וקריאים וביניהם מסך מידע צבעוני ברור להפליא בגודל 4.2 אינץ' המספק מידע על מצב הרכב, מחשב הדרך, המדיה, והדיבורית. פתחי המיזוג בצדדים דמויי מניפת סילון, משלימים את המראה המודרני בתא הנוסעים ומוסיפים לו תחושה ספורטיבית.

 

מרחב המחייה מלפנים טוב מאוד. מרווח הראש מצויין ואין כל בעיה למצוא תנוחת נהיגה טובה. המושבים כאמור עוטים בד מהודר בצבע בז' והם נעימים למגע אך חשוב מכך, נוחים לאורך זמן. גם מאחור המרווח מצויין ושלושה מבוגרים יכולים לשבת בנוחות מספקת וליהנות ממרווח רגליים נדיב, שכן מדרגת תעלת ההינע נמוכה מאוד. רק היעדר פתחי מיזוג אחוריים מעיבים על חווית הנסיעה במושב האחורי. טויוטה קורולה הציגה תמיד מימדים נדיבים ביחס למתחרות בקבוצתה ואכן המרווח הנדיב מאחור הוא תוצאה של בסיס גלגלים באורך 2,700 מ"מ. תא המטען בעל נפח אחסון מכובד של 452 ליטרים ויכול לאכלס מטען רב ומגוון. אם יש צורך בהובלת חפצים ארוכים, ניתן לקפל את שורת המושבים האחורית ולקבל רצפת הטענה כמעט שטוחה. גובה שפת ההטענה, מפתח תא המטען ועומקו, נוחים מאוד ומקלים על סידור הציוד בתא המטען.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

טויוטה קורולה ברמת אבזור GLI כבר אינה אפרורית כפי שהייתה ואת זה מקפיד היבואן לציין בקמפיין הפרסום הנרחב תחת הסלוגן Cool Corolla. היא מצויידת בבקרת שיוט עם מגביל מהירות, התנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, שקעי מתח 12V, מערכת Toyota Connected עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', דיבורית בלוטות', חיבורי USB ו- AUX, מצלמת נסיעה לאחור, הגה מחופה עור, חיישני גשם ותאורה, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, מראות חיצוניות מתקפלות חשמלית, פנסי ערפל, חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ', ושמשות אחוריות כהות.

 

טויוטה קורולה החדשה קיבלה ממשרד התחבורה ציון בטיחות של 7.5 נקודות, הגבוה ביותר בקבוצת המשפחתיות סדאן העממיות. כמו כן, קיבלה הקורולה ציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות במבחני Euro NCAP. אבזור הבטיחות כולל את חבילת טויוטה סייפטי-סנס המגיעה כסטנדרט בכל רמות האבזור וכוללת התראות קרבה לרכב מלפנים, סיוע בבלימה, בלימה אוטונומית, מעבר אוטומטי בין אור דרך לאור מעבר, זיהוי תמרורים, והתראה על סטיה מנתיב. בנוסף מצויידת הקורולה בשבע כריות אוויר, עיגוני איזופיקס, וחיישני לחץ אוויר בצמיגים.

 

יחידת ההנעה וחווית הנסיעה

 

טויוטה קורולה החדשה מצויידת ביחידת הנעה זהה לחלוטין לקורולה הקודמת: מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר המפיק 132 כ"ס ב- 6,400 סל"ד ומומנט מירבי של 16.3 קג"מ ב- 4,400 סל"ד המשודך לתיבת הילוכים רציפה בעלת 7 יחסי העברה מתוכנתים. יחידת ההנעה של הקורולה אינה המודרנית ביותר בשוק אם כי אינה מיושנת. בטויוטה עדיין לא ששים להקטין את נפחי המנועים ולציידם במגדשי טורבו. הקורולה מצליחה לשמור על צריכת דלק טובה יותר מזו של המתחרות הקוריאניות ולכך מתווספים אלמנטים שהישראלים מאוד אוהבים - פשטות ואמינות עם מינימום כאבי ראש. על פי נתוני היצרן עומדת צריכת הדלק הממוצעת על 17.9 ק"מ לליטר, אם כי בפועל לאורך המבחן מדדנו צריכת דלק ממוצעת של 11.8 ק"מ לליטר. מיאוץ מעמידה למאה קמ"ש ארך 11.3 שניות, קרוב מאוד ל- 11.1 שניות שמציין היצרן.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

טויוטה קורולה החדשה אינה המשפחתית החזקה ביותר בישראל אך 132 הסוסים שמתחת למכסה המנוע עושים את עבודתם נאמנה. ההתנעה שקטה ותגובת הדוושה מיידית. הקורולה זריזה ונעימה הן בעיר והן בשיוט בין עירוני. שדה הראייה טוב לכל הכיוונים והתמרון עם הקורולה קל מאוד. במרבית מצבי הנהיגה שומרת תיבת ההילוכים על מספיק כוח זמין ופועלת בצורה חלקה. ההשהייה בזינוק המאפיינת תיבות רציפות כמעט ואינה קיימת, אך בעומסים גדולים היא אוהבת לשמור על סל"ד גבוה שמלווה ברעשי מנוע ניכרים החודרים לתא הנוסעים. בטויוטה קורולה קיים מצב ספורט המחדד מעט את תגובת המצערת ותו לא.

 

טויוטה קורולה החדשה הינה מכונית משפחתית שעושה את עבודתה נאמנה, ועל מנת לשמור על כך שיפרו במסגרת מתיחת הפנים את בידוד הרעשים. תא הנוסעים אכן שקט ונעים לשהייה, ורק בנהיגה מאומצת חודרים רעשי המנוע לתא הנוסעים. רעשי הרוח והכביש נשארים מחוץ לתא הנוסעים כמעט בכל זמן. בדגם החדש גם המתלים זכו לטיפול וכויילו להיות רכים מאוד, מה שתורם לגיהוץ מוצלח של מפגעי הכביש. טויוטה קורולה החדשה אינה מכונית ספורטיבית וגם אינה מתיימרת להיות כזו. כיול המתלים הרך מחדד נקודה זו. משקלו של ההגה טוב ואחיזת הכביש טובה גם היא. הקורולה החדשה לא פונה לחובבי הנהיגה אך מספקת ביצועים נאותים ותחושת ביטחון רבה.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

סיכום

 

טויוטה קורולה החדשה היא גלגול משופר ומגובש של הקורולה הקודמת בה טופלו מרבית המגרעות. הקורולה מקבלת נקודות זכות הודות למערכות בטיחות מתקדמות, תא נוסעים מרווח, אבזור נדיב, ומערכת מולטימדיה מוצלחת. עוד מציגה הקורולה צריכת דלק טובה וביצועים נאותים שלא יביישו אף מכונית משפחתית. טויוטה קורולה החדשה אמנם השתכללה אך אינה המשפחתית האיכותית והטכנולוגית ביותר בשוק. עם זאת, בשקלול נתונים נוספים כגון אמינות, עלות אחזקה, סחירות ושמירת ערך, טויוטה קורולה החדשה היא מכונית משפחתית מומלצת ומשתלמת.

 

טויוטה קורולה 1.6 GLI אוטומט
מנוע בנזין 4 צילינדרים 1,598 סמ"ק
הספק מרבי 132/6,400 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 16.3/4,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,620 מ"מ
רוחב כללי 1,775 מ"מ
גובה כללי 1,465 מ"מ
בסיס גלגלים 2,700 מ"מ
מיכל דלק 55 ליטרים
נפח תא מטען

452 ליטרים

משקל עצמי 1,205 ק"ג
מהירות מרבית 190 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.1 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 17.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11.8 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 4
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים
מחיר

131,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,