טויוטה קורולה 2016 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

טויוטה קורולה עברה מתיחת פנים של אמצע החיים וקיבלה עיצוב ואבזור מעודכנים וכן מערכות בטיחות מתקדמות. יצאנו לבדוק איך המשפחתית הנמכרת בישראל מתכוונת לשמור על מעמדה

תגיות | משפחתיות, טויוטה, קורולה

טויוטה קורולה הינה המכונית הנמכרת ביותר בעולם בכל הזמנים, אפילו יותר מהחיפושית והגולף של פולקסווגן. גם בישראל שמרה קורולה על מעמדה וכיכבה בראש טבלת המסירות מספר פעמים לא מבוטל. טויוטה קורולה משווקת בכל העולם ומיוצרת במספר רב של מדינות, והצליחה ביובל האחרון לבסס את מעמדה כמשפחתית אמינה ופרקטית. הדור ה- 11 של טויוטה קורולה מגיע אלינו ממפעל החברה בטורקיה.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

טויוטה קורולה עברה מתיחת פנים שהתייחסה, על פי היצרנית, בכל מגרעות הדגם היוצא. הדגם החדש משווק בשלוש גרסאות עם אותו מנוע בנזין ותיק ואמין בנפח 1.6 ליטר. גרסת ה-GLI הידנית נמכרת בכמות מזערית ומחירה עומד על 125,900 ₪. גרסת סאן מיועדת בעיקר לציי רכב ומוצעת עם תיבת הילוכים אוטומטית במחיר 128,900 ₪. גרסת GLI האוטומטית והמאובזרת מיועדת לשוק הפרטי ומחירה עומד על 131,900 ₪. טויוטה קורולה החדשה הביאה עימה התייקרות קלה במחיר הנעה בין 1,000 ל- 2,000 ₪ בהתאם לרמת האבזור, אך בתמורה מקבלים הרוכשים אבזור מעודכן ומערכות בטיחות מתקדמות.

 

עיצוב ונראות

 

במסגרת מתיחת הפנים קיבלה טויוטה קורולה החדשה חזית מודרנית ונאה יותר המיישרת קו עם שפת העיצוב החדשה של טויוטה, ומציגה קשר משפחתי ברור לטויוטה אוונסיס ושאר דגמי המותג. יחידות התאורה הוצרו, שבכת הקירור הקדמית עודנה והפגוש הקדמי כולל כונס אוויר גדול ורחב המאכלס את צמד פנסי הערפל המעוטרים בניקל ובפלסטיקה שחורה המדמה כונסי אוויר קטנים. מבט בפרופיל טויוטה קורולה החדשה אינו חושף שינויים בולטים. מאחור הותקנו יחידות תאורה חדשות הכוללות כעת תאורת LED מלאה. רכב המבחן שלנו הגיע ברמת אבזור GLI ועטה צבע חום קפוצ'ינו מטאלי נאה. כמו כן, צוייד הרכב בתוספות כרום המקנות לקורולה מראה יוקרתי יותר.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

תא נוסעים ואבזור

 

תא הנוסעים של טויוטה קורולה החדשה יוצר רושם ראשוני אוורירי ונעים. העיקרון העיצובי של הדשבורד ותא הנוסעים נותר זהה לדגם היוצא אך מגוון חלקי פלסטיקה שחורים הוחלפו בחלקים בצבע בז'. גם המושבים מרופדים בבד באותו הצבע, רק חבל שאלו לא יראו חדשים לאורך זמן. בתא הנוסעים החדש בוצעו שינויים מורגשים. החומרים איכותיים ונעימים יותר למגע ואיכות ההרכבה מצויינת. בטויוטה מתגאים בכך שהדשבורד אינו כולל פקדים פיזיים. אנו פחות התרשמנו מעובדה זו שכן פקדי המגע סביב מסך המגע אינם נוחים לשימוש ואף מסיחים את הדעת בעת הנהיגה. פקדי השליטה מההגה שולטים על מרבית המערכות, מה שמפצה על כך במידה מסויימת, אך לדעתנו עדיף היה למקם בדשבורד בורר פיזי אחד לפחות.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

הדשבורד בעל קווי עיצוב אנכיים וכולל מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ'. מערכת Toyota Connected החדשה תגיע בקרוב לכל גרסאות הקורולה ותכלול אפשרויות קישור רחבות, אינטרנט אלחוטי, ניווט, בידור, סיוע במקרה חירום, ספר טיפולים, וספר רכב דיגיטלי. מתחת למסך ניצבת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ופשוטה לתפעול, ותחתיה ממוקם תא אחסון קטנטן הכולל שקע מתח V12 וחיבורי מדיה. בורר ההילוכים ובלם היד ממוקמים בצורה קונבנציונלית לחלוטין ולצידם צמד מחזיקי כוסות.

 

לוח המחוונים בעל שני שעונים גדולים וקריאים וביניהם מסך מידע צבעוני ברור להפליא בגודל 4.2 אינץ' המספק מידע על מצב הרכב, מחשב הדרך, המדיה, והדיבורית. פתחי המיזוג בצדדים דמויי מניפת סילון, משלימים את המראה המודרני בתא הנוסעים ומוסיפים לו תחושה ספורטיבית.

 

מרחב המחייה מלפנים טוב מאוד. מרווח הראש מצויין ואין כל בעיה למצוא תנוחת נהיגה טובה. המושבים כאמור עוטים בד מהודר בצבע בז' והם נעימים למגע אך חשוב מכך, נוחים לאורך זמן. גם מאחור המרווח מצויין ושלושה מבוגרים יכולים לשבת בנוחות מספקת וליהנות ממרווח רגליים נדיב, שכן מדרגת תעלת ההינע נמוכה מאוד. רק היעדר פתחי מיזוג אחוריים מעיבים על חווית הנסיעה במושב האחורי. טויוטה קורולה הציגה תמיד מימדים נדיבים ביחס למתחרות בקבוצתה ואכן המרווח הנדיב מאחור הוא תוצאה של בסיס גלגלים באורך 2,700 מ"מ. תא המטען בעל נפח אחסון מכובד של 452 ליטרים ויכול לאכלס מטען רב ומגוון. אם יש צורך בהובלת חפצים ארוכים, ניתן לקפל את שורת המושבים האחורית ולקבל רצפת הטענה כמעט שטוחה. גובה שפת ההטענה, מפתח תא המטען ועומקו, נוחים מאוד ומקלים על סידור הציוד בתא המטען.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

טויוטה קורולה ברמת אבזור GLI כבר אינה אפרורית כפי שהייתה ואת זה מקפיד היבואן לציין בקמפיין הפרסום הנרחב תחת הסלוגן Cool Corolla. היא מצויידת בבקרת שיוט עם מגביל מהירות, התנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, שקעי מתח 12V, מערכת Toyota Connected עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', דיבורית בלוטות', חיבורי USB ו- AUX, מצלמת נסיעה לאחור, הגה מחופה עור, חיישני גשם ותאורה, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, מראות חיצוניות מתקפלות חשמלית, פנסי ערפל, חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ', ושמשות אחוריות כהות.

 

טויוטה קורולה החדשה קיבלה ממשרד התחבורה ציון בטיחות של 7.5 נקודות, הגבוה ביותר בקבוצת המשפחתיות סדאן העממיות. כמו כן, קיבלה הקורולה ציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות במבחני Euro NCAP. אבזור הבטיחות כולל את חבילת טויוטה סייפטי-סנס המגיעה כסטנדרט בכל רמות האבזור וכוללת התראות קרבה לרכב מלפנים, סיוע בבלימה, בלימה אוטונומית, מעבר אוטומטי בין אור דרך לאור מעבר, זיהוי תמרורים, והתראה על סטיה מנתיב. בנוסף מצויידת הקורולה בשבע כריות אוויר, עיגוני איזופיקס, וחיישני לחץ אוויר בצמיגים.

 

יחידת ההנעה וחווית הנסיעה

 

טויוטה קורולה החדשה מצויידת ביחידת הנעה זהה לחלוטין לקורולה הקודמת: מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר המפיק 132 כ"ס ב- 6,400 סל"ד ומומנט מירבי של 16.3 קג"מ ב- 4,400 סל"ד המשודך לתיבת הילוכים רציפה בעלת 7 יחסי העברה מתוכנתים. יחידת ההנעה של הקורולה אינה המודרנית ביותר בשוק אם כי אינה מיושנת. בטויוטה עדיין לא ששים להקטין את נפחי המנועים ולציידם במגדשי טורבו. הקורולה מצליחה לשמור על צריכת דלק טובה יותר מזו של המתחרות הקוריאניות ולכך מתווספים אלמנטים שהישראלים מאוד אוהבים - פשטות ואמינות עם מינימום כאבי ראש. על פי נתוני היצרן עומדת צריכת הדלק הממוצעת על 17.9 ק"מ לליטר, אם כי בפועל לאורך המבחן מדדנו צריכת דלק ממוצעת של 11.8 ק"מ לליטר. מיאוץ מעמידה למאה קמ"ש ארך 11.3 שניות, קרוב מאוד ל- 11.1 שניות שמציין היצרן.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

טויוטה קורולה החדשה אינה המשפחתית החזקה ביותר בישראל אך 132 הסוסים שמתחת למכסה המנוע עושים את עבודתם נאמנה. ההתנעה שקטה ותגובת הדוושה מיידית. הקורולה זריזה ונעימה הן בעיר והן בשיוט בין עירוני. שדה הראייה טוב לכל הכיוונים והתמרון עם הקורולה קל מאוד. במרבית מצבי הנהיגה שומרת תיבת ההילוכים על מספיק כוח זמין ופועלת בצורה חלקה. ההשהייה בזינוק המאפיינת תיבות רציפות כמעט ואינה קיימת, אך בעומסים גדולים היא אוהבת לשמור על סל"ד גבוה שמלווה ברעשי מנוע ניכרים החודרים לתא הנוסעים. בטויוטה קורולה קיים מצב ספורט המחדד מעט את תגובת המצערת ותו לא.

 

טויוטה קורולה החדשה הינה מכונית משפחתית שעושה את עבודתה נאמנה, ועל מנת לשמור על כך שיפרו במסגרת מתיחת הפנים את בידוד הרעשים. תא הנוסעים אכן שקט ונעים לשהייה, ורק בנהיגה מאומצת חודרים רעשי המנוע לתא הנוסעים. רעשי הרוח והכביש נשארים מחוץ לתא הנוסעים כמעט בכל זמן. בדגם החדש גם המתלים זכו לטיפול וכויילו להיות רכים מאוד, מה שתורם לגיהוץ מוצלח של מפגעי הכביש. טויוטה קורולה החדשה אינה מכונית ספורטיבית וגם אינה מתיימרת להיות כזו. כיול המתלים הרך מחדד נקודה זו. משקלו של ההגה טוב ואחיזת הכביש טובה גם היא. הקורולה החדשה לא פונה לחובבי הנהיגה אך מספקת ביצועים נאותים ותחושת ביטחון רבה.

 

טויוטה קורולה החדשהטויוטה קורולה החדשה

 

סיכום

 

טויוטה קורולה החדשה היא גלגול משופר ומגובש של הקורולה הקודמת בה טופלו מרבית המגרעות. הקורולה מקבלת נקודות זכות הודות למערכות בטיחות מתקדמות, תא נוסעים מרווח, אבזור נדיב, ומערכת מולטימדיה מוצלחת. עוד מציגה הקורולה צריכת דלק טובה וביצועים נאותים שלא יביישו אף מכונית משפחתית. טויוטה קורולה החדשה אמנם השתכללה אך אינה המשפחתית האיכותית והטכנולוגית ביותר בשוק. עם זאת, בשקלול נתונים נוספים כגון אמינות, עלות אחזקה, סחירות ושמירת ערך, טויוטה קורולה החדשה היא מכונית משפחתית מומלצת ומשתלמת.

 

טויוטה קורולה 1.6 GLI אוטומט
מנוע בנזין 4 צילינדרים 1,598 סמ"ק
הספק מרבי 132/6,400 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 16.3/4,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,620 מ"מ
רוחב כללי 1,775 מ"מ
גובה כללי 1,465 מ"מ
בסיס גלגלים 2,700 מ"מ
מיכל דלק 55 ליטרים
נפח תא מטען

452 ליטרים

משקל עצמי 1,205 ק"ג
מהירות מרבית 190 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.1 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 17.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11.8 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 4
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים
מחיר

131,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סובארו BRZ במבחן דרכים - זן נדיר

    סובארו BRZ במבחן דרכים - זן נדיר

    29.06.17 | מבחני רכב

    סובארו BRZ גרמה לנו לשמוח, לרצות איתה לברוח ומכל הצרות לשכוח

    בעוד 12 שעות אני צריך להחזיר אותה לבעליה ולמרות שבילינו יחד סוף שבוע שלם וכמעט אלף ק"מ, טרם שבעתי. אז לקינוח לקחתי אותה, שוב, לסיבוב אחרון בכביש הררי אליו אני לוקח את כל היפות והטובות. חצי שעה מאוחר יותר עצרנו בצד להסדיר נשימה. הגוף שטוף אדרנלין ותחושת הסיפוק ממלאת את הריאות. עכשיו עולות בי מחשבות ז

     
  • סיטרואן C3 החדשה במבחן דרכים

    סיטרואן C3 החדשה במבחן דרכים

    27.06.17 | מבחני רכב

    סיטרואן C3 החדשה מביאה עמה משב רוב עיצובי מרענן לקטגוריית הסופר מיני

    סיטרואן, היצרן הצרפתי האוונגרדי, סיפק במהלך השנים מספר דגמים אלמותיים אשר הותירו חותם על עולם הרכב, כגון ה- DS, טרקסיון אוונט, הפיקאסו המקורי, וגם הקקטוס החביב. בסיטרואן לא הסתפקו רק בעיצוב מיוחד וציידו את הרכבים בפיצ'רים ייחודיים כגון מערכת מתלים הידרו פנאומטית שתרמה לנוחות נסיעה משובחת.

     
  • קאדילק CT6 במבחן דרכים

    קאדילק CT6 במבחן דרכים

    22.06.17 | מבחני רכב

    קאדילק CT6, ספינת הדגל של היצרן האמריקאי, מנסה לספק תשובה הולמת ליצרניות רכבי היוקרה הגרמניות

    בעשור האחרון הפכו מותגים אמריקאים רבים לבלתי רלוונטיים עבור צרכני רכב המחפשים פרקטיות וחסכון בדלק על חשבון גודל, נוחות ומנוע גדול וזללן. על אף שדגמי קאדילק נמכרים באמריקה ובסין כמו לחמניות חמות, במגרש הבינלאומי נחלה החברה הפסדים משמעותיים. בשנה החולפת החליטה הנהלת הקונצרן האמריקאי ג'נרל מוטורס על שי

     
  • מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    14.06.17 | מבחני רכב

    מרצדס C63 AMG קופה החדשה צריכה להיכנס לנעליים הנחשקות של קודמתה. יצאנו לבדוק איך מתנהגת מכונית מסלול חוקית לכביש

    במרצדס ציינו בחודש שעבר יובל לחטיבת AMG. הסדנה הוקמה בסוף שנות ה- 60 של המאה הקודמת על ידי האנס-וורנר אופרכט ואברהרד מייקר, ועסקה בעיקר בהסבת רכבי כביש למכוניות מרוץ. בשנת 1971 זכתה מרצדס SEL300 AMG שטופלה על ידם במקום השני במרוץ 24 השעות בספא שבבלגיה וקנתה להם תהילת עולם. בשנת 1990 נחתם הסכם רשמי ב

     
  • אופל מוקה X במבחן דרכים

    אופל מוקה X במבחן דרכים

    08.06.17 | מבחני רכב

    אופל מוקה עבר מתיחת פנים ומתייצב לקרב חוזר באחת הקטגוריות החמות ביותר בשוק הרכב הישראלי

    אופל מוקה הוא רכב פנאי שטח קומפקטי אשר הוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה בשנת 2012. לישראל הגיע המוקה באיחור אופנתי רק בשנת 2014 עם רמת אבזור גבוהה, אך זכה לתג מחיר גבוה ביחס לחבריו בקטגוריה. בכדי להתמודד עם הגעת מתחרים חדשים ניסו מאז באופל להפחית את המחיר ולהציע רמות אבזור חדשות אך המכירות לא הצליחו להתרו

     
  • קאדילק XT5 במבחן דרכים

    קאדילק XT5 במבחן דרכים

    05.06.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם קאדילק XT5 טוב כמו שהוא נראה והאם יוכל לשאת על גבו את צמיחת המותג בישראל

    אין ספק שקאדילק עברה שינוי מהותי וחיוני בשנים האחרונות. חברת האם ג'נרל מוטורס השקיעה מיליארדים בקאדילק, מינתה מנכ"ל חדש והעבירה את מטה החברה מעיר המכוניות דטרויט שבמדינת מישיגן (אותה ייסד הצרפתי אנטואן דה לה מוט קאדילק) ישירות לכור ההיתוך של הטרנדים העולמיים במנהטן שבמדינת ניו יורק. לאחר גיוס מאסיבי

     
  • סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    29.05.17 | מבחני רכב

    מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר מציגה שדרוג ביחידת ההנעה ומראה מצודד יותר. יצאנו לבדוק איך הוא נוסע

    הדור האחרון של סוזוקי קרוסאובר הוצג בשנת 2013 וזכה לפופולריות רבה בארץ ובעולם. כעת הוא מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים מקיפה. נראה כי בזכות מוניטין אמינות גבוה וקהל לקוחות נאמן, הגיע סוזוקי קרוסאובר עם קלף חזק מהבית ולא נדרש להזיע יתר על המידה בכל הפרמטרים. בזכות אמינותו שקיבלה משנה תוקף ככל שחלפו השנים,

     
  • פולקסווגן טיגואן במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן במבחן דרכים

    24.05.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן התייצב אצלנו למבחן דרכים עם מנוע חזק 2.0 TSI והנעה כפולה. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק את תוספת המחיר

    הדור הראשון של פולקסווגן טיגואן נחת בארץ בסערה עם מסע פרסום פרובוקטיבי שהציג אותו כאח הקטן והחתיך של פולקסווגן טוארג. הביקוש בישראל ומסביב לגלובס היה גדול ונפתחו רשימות המתנה ארוכות. בחלוף הזמן הועם זוהרו של הטיגואן עם הגעת מתחרים חדשים במחירים אטרקטיביים. פולקסווגן טיגואן יתרונות א

     
  • סקודה אוקטביה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה אוקטביה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.05.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים של המשפחתית האירופאית הפופולרית תספיק לה כדי להתמודד עם מובילות הקטגוריה

    הדור השלישי של סקודה אוקטביה נחשף והושק בישראל בשנת 2013 והציג שינויים קטנים בעיצוב החיצוני בהשוואה לדור השני והמוצלח. 4 שנים נדרשו לסקודה להציג מתיחת פנים מזערית לדור השלישי בניסיון ליישר קו עם הדגמים החדשים בקבוצת המשפחתיות. עיקר השינויים הם מנוע 1.0 ליטר חדש, מערכות בטיחות מתקדמות, ושיפור איכות ה

     
  • אאודי Q2 במבחן דרכים

    אאודי Q2 במבחן דרכים

    18.05.17 | מבחני רכב

    אאודי Q2 מנסה להגדיר קטגוריה חדשה ולפתות את לקוחות רכבי הפרימיום הקומפקטיים עם ניחוח פנאי שטח

    עושה רושם שאחד התחביבים של אאודי הוא איתור קטגוריות ונישות חדשות. אאודי הייתה מחלוצי סגמנט היוקרה הקומפקטי עם אאודי A3, והיום היא יצרנית הפרימיום היחידה שמשווקת סופר מיני יוקרתית - אאודי A1. עתה הושק בישראל בן חדש למשפחת הדגמים הענפה בקטגוריה חדשה וקוראים לו אאודי Q2. אאודי Q2 1.4 TFSI

     
  • מבחן דרכים: אאודי A5 קופה

    מבחן דרכים: אאודי A5 קופה

    10.05.17 | מבחני רכב

    אודי A5 החדשה מדגימה לנו איך בונים מכונית קופה אלגנטית ומהירה לכיסוי מרחקים

    אלגנטיות היא מושג חמקמק, קשה להגדיר אותה במילים ולייחס לה תכונות אופי. מה מביא אנשים לתפוס מוצר כאלגנטי? ובכן, אנחנו חושבים שבאאודי הצליחו לעלות על נוסחה מדויקת ולפיה הם תכננו באופן מדויק את אאודי A5 החדשה. אאודי A5 קופה יתרונות עיצוב, איכות, נוחות נסיעה חסרונות לא מרגשת, העדר

     
  • וידאו: טויוטה CHR הייבריד במבחן דרכים

    וידאו: טויוטה CHR הייבריד במבחן דרכים

    30.04.17 | מבחני רכב

    טויוטה CHR עורר את סקרנותם של נהגי ישראל ושיווקו החל בקול תרועה רמה. יצאנו לנסיעת התרשמות בכדי לגלות איך הוא על הכביש

    תחשבו על טויוטה ותסתכלו על ה- CHR. לא נראה שייך? מסתבר שלא רק לכם. טויוטה CHR הוא אחד הרכבים המעוצבים והנועזים ביותר שהציגה טויוטה אי פעם. היו מי שהוא העלה בזיכרונם את ניסאן ג'וק הוותיק אך לטעמנו טויוטה CHR נושא בשורה עיצובית של קרוסאובר קופה ייחודי. סרטון טויוטה CHR במבחן דרכים

     
  • וידאו: סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    וידאו: סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    25.04.17 | מבחני רכב

    סיאט אטקה התייצב למבחן הדרכים שלנו בגרסת סטייל הבסיסית. האם הוא מציע תמורה טובה במחיר 139,900 ₪?

    סיאט אטקה הוא הקרוסאובר הראשון של היצרנית הספרדית. ההשקה לוותה בקול רעש גדול וציפיות רבות נרקמו לראשו. בעולם ובישראל נתפס סיאט כמותג צעיר בעל אופי ספורטיבי עם האיכויות המפורסמות של קונצרן פולקסווגן. סיאט אטקה מתחרה בפלח השוק הצומח ביותר מול דגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ופיג'ו 3008. יצאנו לב

     
  • וידאו: ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    וידאו: ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    13.04.17 | מבחני רכב

    ניסאן אקס טרייל הוא קרוסאובר מעוצב וחסכוני המציע 7 מושבים. האם הוא ראוי גם להוות תחליף למיניוואן?

    משפחות מרובות ילדים או אלה הזקוקים למקומות נוספים ברכב המשפחתי, לא עומדים בפני היצע גדול במיוחד. ישנם מיניוואנים קומפקטיים המציעים זוג מושבים נוספים עם תא מטען מזערי, ומיניוואנים בגודל מלא המסוגלים לשנע בנוחות מרבית שבעה מבוגרים על מטענם. עם השתלטות רכבי הכביש-שטח על השוק, מציעות היצרניות גם ג'יפוני

     
  • וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    06.04.17 | מבחני רכב

    יונדאי i10 היא מכונית מיני נוחה ומרווחת, הנראית צעירה אך מרגישה בוגרת

    יונדאי i10 היא מכונית מיני שזוכה להצלחה בשוק הישראלי השמרני, ונוגסת בנתח שמן מהסגמנט הנשלט על ידי אחותה הפופולרית קיה פיקנטו. הרעיון במכונית מיני חדשה במחיר נגיש תפס תאוצה רבה והישראלים הצביעו ברגליים ואפילו העירו את הרגל השמאלית לתפעול גרסאות ידניות מוזלות. הדור הנוכחי והשני במספר הוצג בשנת 2013 וב

     
  • וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    30.03.17 | מבחני רכב

    עיצוב שלא מותיר מקום לדמיון, ביצועים מרשימים ונוכחות בולטת. שברולט קמארו במבחן דרכים רועש

    שברולט קמארו צברה אוהדים מסביב לגלובוס, וככל שהיא ותיקה יותר, היא תגרום ליותר מבטי ערגה ואנחות הנאה. אם אמרת שברולט קמארו, אמרת אגדה. שורשיה נטועים אי שם באמריקה של שנות ה- 60, עת פריחתן של מכוניות הפוני. שיקול עלויות הדלק היה משני, והתחרות התמקדה בגודל, בצליל ובעיצוב. הדור השישי שהושק בשנת 2015 טומ

     
  • וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.03.17 | מבחני רכב

    שברולט טראקס המעודכן חוזר לסיבוב נוסף מול שלל הג'יפונים הקומפקטיים הצעירים

    שברולט הייתה בין הראשונות לזהות את הפוטנציאל בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים והציגה ב- 2012 את הטראקס. למרות העיצוב הקשוח, בישראל התקשה הטראקס להתחרות במייסד הקטגוריה ניסאן ג'וק האופנתי, גם בעקבות תמחור גבוה בתחילת דרכו. סרטון מבחן דרכים שברולט טראקס שברולט טראקס LT יתרונות

     
  • וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    19.03.17 | מבחני רכב

    קיה פיקנטו החדשה מציגה מתכון משופר למכונית המיני המבוקשת ביותר בישראל

    קיה פיקנטו היוצאת כבר בת שש ועדיין מצליחה להתגבר על מתחרות חדשות בשוק ולשמור על מעמדה המכובד בצמרת סגמנט המיני בישראל, כחדשה וכמשומשת. הדור החדש והשלישי במספר של קיה פיקנטו, שהחל עתה את דרכו בישראל, לא מציג רבולוציה ביחס לדור הקודם אלא אבולוציה טבעית. קיה בחרה בגישה שאין צורך לתקן מה שעובד, אלא רק ל

     
  • וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    16.03.17 | מבחני רכב

    רנו טווינגו היא מכונית מיני צעירה שמצליחה להפתיע ברוחה ובהתנהגותה

    רנו ישראל השיקה לאחרונה את מכונית המיני החיננית רנו טווינגו שהוצגה לראשונה בתחילת שנות ה- 90. הדור הנוכחי והשלישי במספר שהוצג בשנת 2014 מציג מכונית מיני מעוצבת שכיף להסתכל עליה. מנוע אחורי מוגדש טורבו והנעה אחורית נראים כמו מתכון בדוק להנאה מנהיגה. האם היא אכן עומדת בציפיות? יצאנו למבחן דרכים ארוך ע

     
  • וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    06.03.17 | מבחני רכב

    שברולט קרוז החדשה מבטיחה להיות מהטובות במכוניות המשפחתיות, יצאנו לבדוק האם היא גם מקיימת

    שברולט קרוז, המשפחתית הגלובלית של היצרנית האמריקאית, הוצגה לראשונה בשנת 2008 לאחר פיתוח משותף של חטיבות שברולט מכל קצוות הגלובוס. מאז הפכה שברולט קרוז לדגם הנמכר ביותר של היצרנית ולאחד הדגמים הנמכרים ביותר בעולם. בישראל הדברים התנהלו אחרת. שברולט קרוז הגיעה עם שילוב מנוע- גיר לא מוצלח שסבל ממחלות יל