רנו קדג'אר 1.5 דיזל במבחן דרכים

 

רנו מרחיבה את היצע דגמי רכבי הפנאי ונכנסת לפלח הג'פונים עם רנו קדג'אר החדש בגרסאות דיזל ובנזין. הוצאנו את גרסת הדיזל למבחן דרכים על מנת לבדוק האם הקדג'אר יהווה מתחרה חזק בסגמנט הלוהט

תגיות | פנאי שטח, רנו, קדג'אר

זה כבר לא סוד שסגמנט דגמי הפנאי שטח הוא כמעט הסגמנט המרכזי היום במרבית שווקי הרכב בעולם. כמעט כל יצרן רכב היום מציע דגם פנאי שטח אחד לפחות. גם קונצרן רנו ניסאן מציע יותר מדגם פנאי שטח אחד - החל מניסאן ג'וק וניסאן קשקאי, ועד לדגמי הפנאי שטח המפוארים של אינפיניטי. רנו הציעה עד היום רק את רנו קפצ'ור הקומפקטי והססגוני (מלבד רנו קולאוס האנונימי) ולאחרונה החלה בשיווק רנו קדג'אר החדש בישראל, החולק מכלולים רבים עם ניסאן קשקאי. רנו קדג'אר הוא רכב פנאי שטח בינוני שיהווה תחרות ליונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. קבוצת קרסו היא בין יבואני הרכב היחידים בישראל שעדיין שומרים על היצע מנועי הדיזל ומשתדלים לשווק את מרבית דגמיהם עם מנועי בנזין ודיזל. בקרסו לא חרגו ממינהגם גם עם רנו קדג'אר החדש. במסגרת מבחן הדרכים בחנו את רנו קדג'אר דיזל ברמת אבזור דינאמיק שמחירו עומד על 153,990 ₪.

 

רנו קדג'אר מציג קווים עגלגלים ותפוחים עם קימורים נאיםרנו קדג'אר מציג קווים עגלגלים ותפוחים עם קימורים נאים

 

עיצוב

 

למרות הקשר המשפחתי ההדוק בין רנו קאגד'אר לבין ניסאן קשקאי, מציגים השניים עיצוב חיצוני שונה. הקדג'אר מציג קווים עגלגלים ותפוחים עם קימורים נאים. מלפנים הוא מצוייד בשבכת קירור גדולה עם סמל רנו ענק. יחידות התאורה מצויידות בתאורת LED ליום והפגוש הקדמי צבוע בשחור מט ומאכלס צמד פנסי הערפל. פרופיל הקדג'אר נראה ארוך במיוחד למרות בסיס גלגלים ממוצע של 2,647 מ"מ. חלונות הצד הולכים וקטנים ככל שמגיעים לחלקו האחורי בשל שיפוע מורגש של סף החלונות. מאחור מזכיר הקדג'אר את רנו קליאו עם תפיחה בדמות מעויין על מכסה תא המטען. יחידות התאורה הגדולות מאחור כוללות גרפיקה נאה. עיצובו של רנו קדג'אר נאה מאוד והוא משדר את תחושת הג'יפון המבוקשת.

 

רנו קדג'אר משדר את תחושת הג'יפון המבוקשתרנו קדג'אר משדר את תחושת הג'יפון המבוקשת

 

תא הנוסעים

 

בתא הנוסעים של רנו קדג'אר פגשנו עיצוב נעים וזורם. הדשבורד ומרבית חומרי הדיפון נעימים ואיכותיים, וגם איכות ההרכבה אינה נופלת מאיכות ההרכבה של המתחרים הקוריאנים. הנדסת האנוש של הפקדים הפיזיים ברנו קדג'אר טובה מאוד, ותפעול בקרת האקלים, בלם היד, או כיוון המראות פשוט מאוד. מערכת המולטימדיה מצויידת במסך מגע בגודל 7 אינץ' ומריצה את מערכת ה- R2 – LINK של רנו. המערכת מעט מסורבלת לתפעול עם מגוון גדול של תפריטים ומסכים ששולטים כמעט בכל הגדרות הרכב, החל מתצוגת לוח המחוונים ומערכת הניווט ועד לבקרות הבטיחות. המערכת דורשת הסתגלות קלה ויתרונה הגדול הוא תמיכתה בשפה העברית בכל התפריטים וברשימת אנשי הקשר.

 

ברנו נטשו את לוח המחוונים האנלוגי הקלאסי לטובת לוח מחוונים דיגיטלי שנראה מעט מצועצע. לוח המחוונים ניתן להתאמה אישית ויכול להציג מגוון גדול של וריאציות ביניהן מד מהירות דיגיטלי ראשי ומד סל"ד אנלוגי, או מד מהירות אנלוגי ותצוגת מידע ראשית במרכז. לוח המחוונים יודע להציג בצורה גרפית נאה את אזהרות התמרורים, מצב חגורות הבטיחות בתוך הרכב, מצבי הדלתות, מחשב הדרך, והוראות הניווט, כשמערכת הניווט פועלת.

 

תא הנוסעים של רנו קדג'אר בעל עיצוב נעים וזורםתא הנוסעים של רנו קדג'אר בעל עיצוב נעים וזורם

 

המושבים של רנו קדג'אר מעט קצרים אך הציגו נוחות מצויינת במשך כל המבחן. מושב הנהג מתכוונן לגובה וכולל תמיכה לגב תחתון. גם גלגל ההגה ניתן לכיוון לגובה ולעומק ואין כל בעיה למצוא תנוחת נהיגה נוחה. המרווח מלפנים טוב מאוד בשני המושבים. הקדג'אר מכיל מגוון תאי אחסון ביניהם תא כפפות נדיב, תאי אחסון בדלתות, צמד מחזיקי כוסות, תא אחסון עמוק בין המושבים, מחזיק מטבעות, ותא אחסון קטן ליושבים מאחור.

 

מרווח הרגליים בספסל האחורי סביר ומרווחי הראש טובים. רנו קדג'אר יכול להסיע שלושה מבוגרים מאחור בנוחות אך מדרגת תעלת ההינע הגבוהה פוגעת במרווח הרגליים של הנוסע במושב האמצעי. המושבים מאחור נוחים אך חסרים מאחור פתחי מיזוג והתחושה מעט חנוקה עקב הצבעים הכהים וקו החלונות הגבוה. פתיחת הגג הפנורמי המלא בו מצויידת רמת האבזור דינאמיק מקלה על התופעה אך גורמת למערכת המיזוג לעבוד שעות נוספות.

 

רנו קדג'אר - מערכת המולטימדיה מעט מסורבלת לתפעולרנו קדג'אר - מערכת המולטימדיה מעט מסורבלת לתפעול

 

תא המטען של רנו קדג'אר מציג נפח הטענה של 472 ליטרים. שפת ההטענה נוחה ואינה גבוהה וגם מפתח התא מספיק רחב ונוח. תא המטען של הקדג'אר מחולק לשני חלקים עם תאי אחסון נפרדים ברצפה ויספיק בהחלט לשימוש שגרתי של משפחה. בעת הצורך ניתן לקפל את מושבי הספסל האחורי ביחס של 60/40 וליצור נפח הטענה של 1,478 ליטרים עם רצפה כמעט שטוחה.

 

רנו קדג'אר משווק בישראל עם תיבת הילוכים אוטומטית בלבד ובמגוון רמות מחיר המשלבות בין מנוע ורמת אבזור. הבסיסית שבהן היא רמת האבזור לייף עם מנוע טורבו בנזין 1.2 ליטר שמחירה עומד על 139,990 ₪ ויכולה להוות תחרות ראוייה לקיה ספורטאז'. מחירן של גרסאות הדיזל מתחיל בהפרש לא גדול עם 144,990 ₪ לגרסת הדיזל הבסיסית ו- 153,990 ₪ לגרסת הדיזל הנבחנת ברמת אבזור דינאמיק.

 

רנו קדג'אר - לוח מחוונים דיגיטלי הניתן להתאמה אישיתרנו קדג'אר - לוח מחוונים דיגיטלי הניתן להתאמה אישית

 

אבזור הרכב הנבחן כולל בין היתר בקרת שיוט, חישוקים קלים בקוטר 17 אינץ', מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', תפריט מלא בעברית, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חנייה מלפנים ומאחור, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, מראות מתקפלות חשמלית, וגג פנורמי כאמור. בנוסף מצוייד רנו קדג'אר ברמת אבזור דינאמיק במערכות בטיחות מקוריות בהן מערכת התראה על סטייה מנתיב, מערכת לזיהוי רכבים בשטחים מתים, מערכת לזיהוי תמרורים, ומערכת תאורה אדפטיבית.

 

יחידת הנעה

 

רנו קדג'אר החדש בגרסת המבחן מצוייד במנוע טורבו דיזל ותיק ומוכר בנפח 1.5 ליטר. המנוע משנע נאמנה את רנו פלואנס ונחשב לאחד המנועים המוצלחים של הקונצרן. המנוע מפיק 110 כ"ס ב- 4,000 סל"ד ומציג מומנט מירבי של 25.5 קג"מ ב- 1,750 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בת 6 מהירויות. נתוני היצרן מדברים על צריכת דלק ממוצעת של 26.3 ק"מ לליטר אך אנו במסגרת המבחן רשמנו צריכת דלק ממוצעת של 15.8 ק"מ לליטר, נתון מכובד שרכבי פנאי שטח מונעי בנזין יכולים לחלום עליו.

 

חווית הנהיגה

 

ההתנהלות עם רנו קדג'אר החדש נעימה מאוד. למרות ההספק הצנוע, נתון המומנט מפצה על כך במצבים רבים. בנסיעה עירונית לא חסר לקדג'אר כוח כדי לנוע, תודות לזמינות כוח מצויינת. התחושה הכללית אינה זריזה או מוחצת, במיוחד בזינוקים מהמקום, אך בתאוצות ביניים המצב טוב יותר. תיבת ההילוכים מעט איטית בפעולתה הן בהעלאות והן בהורדות הילוכים, ודורשת הסתגלות קלה. למרות מערכת למניעת דרדור, הקדג'אר יכול לדרדר מעט בעליות.

 

מרווח הגחון של הקדג'אר עומד על 200 מ

 

שיוט במהירות חוקית מתבצע ב- 2,000 סל"ד נוחים ושקטים למדי. למרות שהמנוע אינו חדש הוא מצליח להיות שקט בזכות בידוד רעשים טוב, ואינו מרעיד את המרכב תודות לבידוד ויברציות מעולה. המנוע עדיין לא משתווה למנועי בנזין בתחום העידון, אך בהחלט ניתן לחיות עימו וליהנות מיתרונותיו. בידוד הרעשים טוב באופן כללי אך בסל"ד גבוה יחדרו צלילי הדיזל אל תא הנוסעים. רעשי רוח כמעט ולא שמענו במהלך המבחן. רנו קדג'אר מצוייד במערכת עצור וסע המרבה לכבות את המנוע אך איטית בהנעתו מחדש, לכן העדפנו לבטלה בזמן המבחן.

 

תנוחת הישיבה ברנו קדג'אר גבוהה ושולטת. הראות לפנים ולצדדים טובה והראות לאחור מעט מוגבלת. החיישנים והמצלמה מקלים מאוד על נסיעה לאחור, תמרונים עירוניים ותמרוני חנייה. רנו קדג'אר אינו משווק בישראל עם מערכת הנעה כפולה. מרווח הגחון של הקדג'אר עומד על 200 מ"מ כך שבהחלט ניתן לצאת איתו לטיולי שבילים רגועים.

 

רנו קדג'אר - רכב פנאי שטח טוב ושימושירנו קדג'אר - רכב פנאי שטח טוב ושימושי

 

כיול המתלים של הקדג'אר מעט נוקשה. בדרכים עירוניות הוא מצליח לספוג את מרבית השיבושים והמהמורות אך ישנם כאלה שיחדרו לתא הנוסעים ויפגעו בגסות בנוחות הנסיעה. רנו קדג'אר מצליח לשמור על ריסון טוב וגם זוויות הגלגול אינן גדולות במיוחד. באופן כללי רנו קדג'אר החדש אינו אוהב שדוחקים בו ומציג הגה מנותק ונטייה לתת היגוי בשינויי כיוון חדים. בנסיעה מנהלתית מצליח הקדג'אר להיות צפוי ולשדר ביטחון מספיק לנהג ולמשפחה. הבלמים עשו עבודה טובה במשך כל המבחן ואת המיאוץ מעמידה למאה קמ"ש השלים הקדג'אר דיזל תוך 12.0 שניות.

 

סיכום

 

רנו קדג'אר דיזל הוא רכב פנאי שטח טוב ושימושי. ברמת התמחור הנוכחית ורמות האבזור שמציע הקדג'אר הוא מהווה תחרות טובה מאוד לקיה ספורטאז' ויונדאי טוסון, כל עוד הלקוח הישראלי יתגבר על דעותיו הקדומות. הקלף החזק ביותר של רנו קדג'אר החדש הוא מנוע הדיזל שנהנה ממוניטין אמינות מצויין ומצריכת דלק טובה משמעותית מדגמי הפנאי המתחרים בעלי מנוע בנזין. בנוסף לצריכת הדלק הטובה מציע רנו קדג'אר נימוסי כביש טובים, מרווח פנים מכובד ורשימת אבזור מצויינת.

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מרצדס S500e במבחן דרכים - אצולה מעוררת השראה

    מרצדס S500e במבחן דרכים - אצולה מעוררת השראה

    18.10.17 | מבחני רכב

    מרצדס S קלאס היא אחת המכוניות הכי מפנקות שכסף יכול לקנות, וגרסת 500e מבטיחה לפנק גם את הסביבה. יצאנו לבדוק את השילוב המסקרן

    מרצדס S קלאס נחשבת בעיני רבים למכונית הטובה ביותר בעולם, ובצדק. מדובר במכונית פאר גדולה ויקרה שמחירה הופך אותה ללא רלוונטית עבור הרוב המכריע של תושבי כדור הארץ. אז מה בכל זאת הופך אותה לכה חשובה? מרצדס S קלאס עומדת בראש פרמידת הדגמים הענפה של היצרנית הגרמנית ומצויידת במיטב הטכנולוגיה שיש לעולם הרכב

     
  • מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

    מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

    02.10.17 | מבחני רכב

    מזראטי לבנטה, רכב הפנאי הראשון של מותג היוקרה האקזוטי, מבקש לגעת בליבם של חובבי הנהיגה. יצאנו לבדוק האם הלבנטה קורצת גם לנהג וגם למשפחה

    מזראטי, יצרנית המכוניות האקזוטיות שעשו בשנים האחרונות את דרכן לכבישי ישראל, משיקה רכב פנאי עם הרבה כוח, מזג איטלקי ותג מחיר שלא יבייש את המותגים היקרים ביותר. מזראטי לבנטה הוא לא רק רכב הפנאי הראשון של המותג האיטלקי, הוא מהלך ראשון ומושקע של היצרן להיכנס לשוק רכבי הפנאי הגועש. מזראטי לבנטה נוצר עם ת

     
  • ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

    ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

    26.09.17 | מבחני רכב

    ב.מ.וו מבטיחה ללקוחותיה הוותיקים כי הדור השביעי בשושלת סדרה 5 יעצים את חווית הנהיגה תוך שמירה על איכות הרכבה והנדסת אנוש מהטובות בעולם. יצאנו לבדוק האם היא מצליחה לעמוד בהבטחותיה

    ב.מ.וו סדרה 5 החדשה הינה נצר לשושלת מפוארת של מכוניות יוקרה בתצורת סדאן. ייצורה של סדרה 5 החל בשנת 1972 והכתיב לעולם את הלך הרוח שעתיד להתפתח בקטגוריה זו. המנועים החזקים, השלדה הספורטיבית ומערכת ההנעה האחורית הפכו לשם דבר במרוצת הזמן, ובתחילת שנת 2008 נמכרה המכונית ה- 5 מיליון של ב.מ.וו סדרה 5.

     
  • טנדרים במבחן השוואתי

    טנדרים במבחן השוואתי

    19.09.17 | מבחני רכב

    יצאנו עם איסוזו דימקס, טויוטה היילקס, מיצובישי טרייטון, ופיאט פולבק למבחן דרכים מאובק ומאומץ בכדי להכתיר את הטנדר הטוב ביותר

    קטגוריית הטנדרים בישראל לא נמצאת בדרך כלל בכותרות. מאז ביטול הטבת המס על הטנדרים הבינוניים בשנת 2005 צנחו המכירות בקטגוריה ובימינו רק מי שבאמת זקוק לטנדר רוכש אחד. מזה שנים קיימים בישראל מספר מותגים עיקריים בסגמנט – איסוזו, טויוטה ומיצובישי. איסוזו שיווקה בשנות ה- 90 את האיפון ובימינו מובילה א

     
  • סוזוקי סוויפט החדשה במבחן דרכים

    סוזוקי סוויפט החדשה במבחן דרכים

    18.09.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    סוזוקי סוויפט החדשה מגיעה אלינו היישר מיפן עם עיצוב רענן ומנוע מעודכן. יצאנו לבדוק האם היא מתחרה ראויה בסגמנט הסופר מיני הצפוף

    בתקופה האחרונה חידשה יבואנית סוזוקי את היצע הדגמים והנחיתה בישראל 4 דגמים חדשים - בלנו, קרוסאובר, איגניס, וסוויפט. מזה שנים סוזוקי סוויפט היא הרבה יותר מסופר מיני, ומהווה אחד הסמלים הבולטים של הסגמנט ושל המותג עצמו. עוד לפני שסוזוקי איגניס וסוזוקי קרוסאובר היו פנטזיה מוטורית של החברה היפנית, כבשה סו

     
  • פיאט פולבק במבחן דרכים

    פיאט פולבק במבחן דרכים

    13.09.17 | מבחני רכב

    פיאט פולבק הוא המצטרף האחרון לקטגוריית הפיקאפים בישראל ומתהדר בהיותו האירופאי היחיד בשוק בו שולטים ביד רמה הטנדרים היפנים. יצאנו לתהות על קנקנו של פיאט פולבק ולגלות סוד משפחתי קטן שהוא לא מתאמץ להסתיר

    שוק הטנדרים בארץ נשלט מזה שנים בידי איסוזו דימקס המחזיק בנתח של כ- 50% מסך מכירות הפיקאפים בישראל. אל התחרות הצטרף לאחרונה שחקן אירופאי ראשון - פיאט פולבק, עם מפרט ותצורה מתאימים לתחרות ומנוע שרירי בהספק של 181 כ"ס ההופך אותו לחזק ביותר בקטגוריה. אם אתם תוהים כיצד יצרן איטלקי המתמחה בייצור מכוניות ק

     
  • מאזדה CX-5 החדש במבחן דרכים

    מאזדה CX-5 החדש במבחן דרכים

    11.09.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX-5 החדש מעוצב בסגנון קודו הייחודי למאזדה. יצאנו לבדוק האם דגם CX-5 החדש מציג איכויות משופרות לאחר שעבר מתיחת פנים

    בעשור האחרון עברה מאזדה העולמית שינוי משמעותי הכולל את פיתוח טכנולוגיות הסקיי-אקטיב לשיפור יעילות המנועים, ואת שפת העיצוב המרשימה המכונה קודו. נסיעת המבחן ארכה כיומיים קצרצרים במהלכם משך מאזדה CX-5 החדש מבטים מעוררי השתאות בכל מקום אליו הגיע. זהו ללא ספק אחד מרכבי הפנאי היפים בהם נהגתי, וההוכחה הגיע

     
  • יונדאי H350 במבחן דרכים - בא לשכונה בחור חדש

    יונדאי H350 במבחן דרכים - בא לשכונה בחור חדש

    06.09.17 | מבחני רכב

    יונדאי משיקה ואן חדש ועושה צעדים ראשונים בעולם המסחריות הגדולות. יצאנו לבדוק האם יצליח השחקן החדש להתברג לקבוצת השליטה בסגמנט המסחריות

    עולם המסחריות מרגיש קצת אפור ולא מוכר למרביתנו. יונדאי לעומת זאת, מזהה את הפוטנציאל הכלכלי של הסגמנט ומרגישה בנוח להסתובב בעולם חדש כאילו הייתה שם מקדמת דנא. יונדאי משיקה ואן מסחרי חדש המכונה H350 ומבטיחה להביא אס מנצח למשחק שבו כולם מלכים. יונדאי H350 מגיע במספר סוגי מרכב לבחירה, ואן קצר, ואן ארוך,

     
  • מרצדס SL400 במבחן דרכים

    מרצדס SL400 במבחן דרכים

    04.09.17 | מבחני רכב

    מרצדס SL היא אחד הדגמים הוותיקים והמיוחסים ביותר של מרצדס. יצאנו איתה לדייט ארוך כדי לתהות על קנקנה

    ישנן לא מעט מכוניות אשר הותירו חותם על עולם הרכב, הציגו חידושים ושכלולים, או נמכרו בכמויות עתק. מעט מאוד מכוניות הופכות לאייקון, כזה שכולם מכירים ואפילו מפנטזים עליו. אודה ואומר כי עבורי מרצדס SL היא מכונית חלומות. ה- SL היא אחד הדגמים הוותיקים ביותר של מרצדס והיא הוצגה במקור בשנת 1954, השם הוא למעש

     
  • וולוו S90 במבחן דרכים

    וולוו S90 במבחן דרכים

    30.08.17 | מבחני רכב

    וולוו S90 - מכונית הסלון החדשה של היצרנית השבדית כבר כאן. יצאנו לבדוק את יכולותיה על האספלט הישראלי והאם היא מהווה אלטרנטיבה ראויה לטריו מגרמניה

    וולוו שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות, אך חסרות כישורים דינמיים, החלה בניסיונות לשנות תדמית זו מאמצע שנות ה- 90 עם ה- 850 T5 שצוידה במנוע טורבו חזק, בימים בהם מנועי טורבו היו נחלתן הכמעט בלעדית של מכוניות ספורט מכוונות ביצועים. כיום בהתאם לתפיסת השוק הרווחת, מוכרת וולו

     
  • סיאט לאון במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סיאט לאון במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.08.17 | מבחני רכב

    סיאט לאון עברה את מתיחת הפנים של אמצע החיים ומשווקת בישראל עם מנוע חזק יותר במחיר אטרקטיבי במיוחד. אז איפה הקאץ'?

    סיאט לאון היא כרטיס הכניסה לקבוצת המשפחתיות של קונצרן פולקסווגן. לא מרווחת כמו סקודה אוקטביה, לא איכותית כמו גולף, ולא יוקרתית כמו אאודי A3. אבל לסיאט לאון תמיד היו נקודות זכות משלה - עיצובה מצודד וצעיר, היא מוצעת עם אותם מנועי טורבו קטנים וחזקים, רמת האבזור גבוהה, וכבר שנים שהיא מוצעת במחיר נוח ומע

     
  • מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    17.08.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX-3 מציע ממדים קטנים עם מנוע גדול ותג מחיר לא קטן. יצאנו לבדוק למי מתאים CX-3 והאם הוא מצדיק את המחיר

    שוק המשפחתיות מאבד נתחים יקרים לטובת פלח הקרוסאוברים האופנתיים, והמתחרות מקוריאה מתעלות בנתוני המסירות על מי שהייתה המלכה מיפן. כעת משגרת מאזדה את ה- CX3 כאלטרנטיבה קומפקטית וספורטיבית לרכבי הפנאי הקוריאנים המובילים את טבלת המכירות מאזדה CX3 Pure White יתרונות יחידת הנעה, התנ

     
  • סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    14.08.17 | מבחני רכב

    חמש שנים מאז הושקה לראשונה, משיקה סקודה את הראפיד המעודכנת עם מנוע צנוע בנפח ליטר אחד בלבד. יצאנו לבדוק האם 95 כ"ס מספיקים למשפחתית הקטנה

    נראה שסקודה ממטירה עלינו מבול של דגמים חדשים בתקופה האחרונה, ביניהם הקודיאק שהגיע ארצה בחודש יוני השנה, האוקטביה שעברה מקצה שיפורים, והקארוק שעתיד להגיע בתחילת שנה הבאה. הפעם הגיע תורה של הראפיד להתרענן. המשפחתית הקטנה של המותג הצ'כי הגיעה לפרקה והחלה להרגיש מעט מיושנת. כחמש שנים לאחר שהוצגה לראשונה

     
  • פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.08.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף היא שם נרדף למשפחתית קומפקטית איכותית ושימושית. יצאנו לבדוק כיצד היא השתפרה במתיחת הפנים

    פולקסווגן גולף נהנית ממעמד אייקוני. כבר שנים ארוכות שהיא קובעת את רף האיכות בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות. הגולף גם נושאת על כתפיה את בשורת החדשנות של קונצרן פולקסווגן. היא הייתה הקומפקטית העממית הראשונה להשתמש במנוע טורבו קטן, ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. כל יצרן חולם על משפחתית שתרכוש לעצמה

     
  • אאודי TTS במבחן דרכים

    אאודי TTS במבחן דרכים

    09.08.17 | מבחני רכב

    לקחנו את אאודי TTS למבחן דרכים מהיר בכבישים המפותלים של הצפון. לא נדרש זמן רב להגיע למסקנה שהיא אחת המכוניות היותר מהנות הנמכרות היום בישראל

    אאודי TT המקורית הוצגה לראשונה בשנת 1995 אך הגיעה לפס היצור בשנת רק בשנת 1998. אאודי בחרה לקרוא לסדרת ה- TT על שם מסלול מרוצי האופנועים הקטלניIsle of Man TT . במשך 20 השנים האחרונות הספיקה יצרנית הרכב הבאוורית להעלות על פס הייצור שלושה דורות של אאודי TT הממותגת כמכונית ספורטיבית, צעירה ועדכנית. למבח

     
  • ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    07.08.17 | מבחני רכב

    מותג ג'יפ הותיק הבין שדגם כניסה זאת לא מילה גסה והוסיף להיצע ג'יפון צנוע. יצאנו לבדוק האם ג'יפ רנגייד יכול להתחרות במובילי הקטגוריה עם ייחוס גדול ותג מחיר בהתאם

    ג'יפ רנגייד, האח הקטן למשפחת ג'יפ, לא חדש בישראל אך רבים לא ממש מכירים אותו מאחר ואינו נפוץ בנוף הישראלי. העיצוב המיוחד של ג'יפ רנגייד יכול לקסום להרבה אנשים שיראו בו תחליף מעניין למובילות הסגמנט הנמצאות בכל כביש ובכל מגרש חניה. יצאנו לכבישים ולחולות לבדוק האם הרנגייד רק יפה או גם אופה.

     
  • הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    02.08.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם הדור העשירי של הונדה סיוויק טוב מקודמיו. התוצאות הפתיעו אפילו אותנו

    בשנת 2016 השיקה הונדה את הדור העשירי לשושלת הסיוויק הידועה. הסיוויק עלתה לראשונה על פסי הייצור בשנת 1973, ומאז מכרה קרוב לעשרים מיליון רכבים ההופכים אותה למכונית הנמכרת ביותר אי פעם של הונדה. הדור העשירי בסדרת הסיוויק, מבטא את הלך הרוח המקובל היום בעולם הרכב. בדומה ליצרני רכב רבים החליטה גם הונדה על

     
  • מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    31.07.17 | מבחני רכב

    מיני משגרת את הקאנטרימן להתחרות בסגמנט רכבי הפנאי האופנתיים הלוהט עם ממדים שתפחו ויומרה ליכולת שטח. יצאנו לבחון את הבריטית הקטנה-גדולה בשטח המרעה הטבעי שלה

    מותג מיני בימינו מתבסס בעיקר על טהרת הנוסטלגיה, העיצוב, והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם. כמו כל מותג מצליח, הצורך להתאים את מבחר הדגמים לדרישות המשתנות בשוק הינו הכרחי לשרידות והצלחה. פורשה למשל, מוכרת היום יותר רכבי פנאי מאשר מכוניות ספורט, עתיד דומה צפוי גם למזראטי. גם במיני מודעי

     
  • סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    27.07.17 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס זוכה סוף סוף לגיר האוטומטי הנכסף וכעת הוא מציע להמונים חבילה מעוצבת וייחודית במחיר אטרקטיבי

    מאז היווסדה הציגה סיטרואן דגמים חדשניים וייחודיים, ביניהם סיטרואן טרקסיון אוונט שיוצרה לראשונה על פלטפורמת שלדה אחודה המוכרת כיום, והציגה לראשונה מערכת הנעה קדמית שלא הייתה מוכרת בעולם הרכב עד אז. עוד ניתן למנות דגמי ה- BX ,ZX ו- CX, שהציגו לראשונה מערכות מתלים הידראוליות במכוניות בייצור סדרתי. האם

     
  • טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    24.07.17 | מבחני רכב

    טויוטה יאריס עברה מתיחת פנים וקיבלה מנוע חדש. יצאנו לבדוק האם היא עדיין רלוונטית ביחס למתחרות

    טויוטה יאריס היא סוג של מנייה בטוחה בשוק הרכב הישראלי. הדור הראשון זוכה עד היום לביקוש גדול בשוק המשומשות ולשמירת ערך מצויינת. את הדור השני וסאגת הגיר הרובוטי יעדיפו בטויוטה לשכוח. בדור השלישי חזרה היאריס לתהילתה וזכתה להצלחה נאה בשוק הישראלי על אף המחירים הגבוהים. טויוטה יאריס עברה כבר את מתיחת הפנ