רנו קדג'אר 1.5 דיזל במבחן דרכים

רנו מרחיבה את היצע דגמי רכבי הפנאי ונכנסת לפלח הג'פונים עם רנו קדג'אר החדש בגרסאות דיזל ובנזין. הוצאנו את גרסת הדיזל למבחן דרכים על מנת לבדוק האם הקדג'אר יהווה מתחרה חזק בסגמנט הלוהט

תגיות | פנאי שטח, רנו, קדג'אר

זה כבר לא סוד שסגמנט דגמי הפנאי שטח הוא כמעט הסגמנט המרכזי היום במרבית שווקי הרכב בעולם. כמעט כל יצרן רכב היום מציע דגם פנאי שטח אחד לפחות. גם קונצרן רנו ניסאן מציע יותר מדגם פנאי שטח אחד - החל מניסאן ג'וק וניסאן קשקאי, ועד לדגמי הפנאי שטח המפוארים של אינפיניטי. רנו הציעה עד היום רק את רנו קפצ'ור הקומפקטי והססגוני (מלבד רנו קולאוס האנונימי) ולאחרונה החלה בשיווק רנו קדג'אר החדש בישראל, החולק מכלולים רבים עם ניסאן קשקאי. רנו קדג'אר הוא רכב פנאי שטח בינוני שיהווה תחרות ליונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. קבוצת קרסו היא בין יבואני הרכב היחידים בישראל שעדיין שומרים על היצע מנועי הדיזל ומשתדלים לשווק את מרבית דגמיהם עם מנועי בנזין ודיזל. בקרסו לא חרגו ממינהגם גם עם רנו קדג'אר החדש. במסגרת מבחן הדרכים בחנו את רנו קדג'אר דיזל ברמת אבזור דינאמיק שמחירו עומד על 153,990 ₪.

 

רנו קדג'אר מציג קווים עגלגלים ותפוחים עם קימורים נאיםרנו קדג'אר מציג קווים עגלגלים ותפוחים עם קימורים נאים

 

עיצוב

 

למרות הקשר המשפחתי ההדוק בין רנו קאגד'אר לבין ניסאן קשקאי, מציגים השניים עיצוב חיצוני שונה. הקדג'אר מציג קווים עגלגלים ותפוחים עם קימורים נאים. מלפנים הוא מצוייד בשבכת קירור גדולה עם סמל רנו ענק. יחידות התאורה מצויידות בתאורת LED ליום והפגוש הקדמי צבוע בשחור מט ומאכלס צמד פנסי הערפל. פרופיל הקדג'אר נראה ארוך במיוחד למרות בסיס גלגלים ממוצע של 2,647 מ"מ. חלונות הצד הולכים וקטנים ככל שמגיעים לחלקו האחורי בשל שיפוע מורגש של סף החלונות. מאחור מזכיר הקדג'אר את רנו קליאו עם תפיחה בדמות מעויין על מכסה תא המטען. יחידות התאורה הגדולות מאחור כוללות גרפיקה נאה. עיצובו של רנו קדג'אר נאה מאוד והוא משדר את תחושת הג'יפון המבוקשת.

 

רנו קדג'אר משדר את תחושת הג'יפון המבוקשתרנו קדג'אר משדר את תחושת הג'יפון המבוקשת

 

תא הנוסעים

 

בתא הנוסעים של רנו קדג'אר פגשנו עיצוב נעים וזורם. הדשבורד ומרבית חומרי הדיפון נעימים ואיכותיים, וגם איכות ההרכבה אינה נופלת מאיכות ההרכבה של המתחרים הקוריאנים. הנדסת האנוש של הפקדים הפיזיים ברנו קדג'אר טובה מאוד, ותפעול בקרת האקלים, בלם היד, או כיוון המראות פשוט מאוד. מערכת המולטימדיה מצויידת במסך מגע בגודל 7 אינץ' ומריצה את מערכת ה- R2 – LINK של רנו. המערכת מעט מסורבלת לתפעול עם מגוון גדול של תפריטים ומסכים ששולטים כמעט בכל הגדרות הרכב, החל מתצוגת לוח המחוונים ומערכת הניווט ועד לבקרות הבטיחות. המערכת דורשת הסתגלות קלה ויתרונה הגדול הוא תמיכתה בשפה העברית בכל התפריטים וברשימת אנשי הקשר.

 

ברנו נטשו את לוח המחוונים האנלוגי הקלאסי לטובת לוח מחוונים דיגיטלי שנראה מעט מצועצע. לוח המחוונים ניתן להתאמה אישית ויכול להציג מגוון גדול של וריאציות ביניהן מד מהירות דיגיטלי ראשי ומד סל"ד אנלוגי, או מד מהירות אנלוגי ותצוגת מידע ראשית במרכז. לוח המחוונים יודע להציג בצורה גרפית נאה את אזהרות התמרורים, מצב חגורות הבטיחות בתוך הרכב, מצבי הדלתות, מחשב הדרך, והוראות הניווט, כשמערכת הניווט פועלת.

 

תא הנוסעים של רנו קדג'אר בעל עיצוב נעים וזורםתא הנוסעים של רנו קדג'אר בעל עיצוב נעים וזורם

 

המושבים של רנו קדג'אר מעט קצרים אך הציגו נוחות מצויינת במשך כל המבחן. מושב הנהג מתכוונן לגובה וכולל תמיכה לגב תחתון. גם גלגל ההגה ניתן לכיוון לגובה ולעומק ואין כל בעיה למצוא תנוחת נהיגה נוחה. המרווח מלפנים טוב מאוד בשני המושבים. הקדג'אר מכיל מגוון תאי אחסון ביניהם תא כפפות נדיב, תאי אחסון בדלתות, צמד מחזיקי כוסות, תא אחסון עמוק בין המושבים, מחזיק מטבעות, ותא אחסון קטן ליושבים מאחור.

 

מרווח הרגליים בספסל האחורי סביר ומרווחי הראש טובים. רנו קדג'אר יכול להסיע שלושה מבוגרים מאחור בנוחות אך מדרגת תעלת ההינע הגבוהה פוגעת במרווח הרגליים של הנוסע במושב האמצעי. המושבים מאחור נוחים אך חסרים מאחור פתחי מיזוג והתחושה מעט חנוקה עקב הצבעים הכהים וקו החלונות הגבוה. פתיחת הגג הפנורמי המלא בו מצויידת רמת האבזור דינאמיק מקלה על התופעה אך גורמת למערכת המיזוג לעבוד שעות נוספות.

 

רנו קדג'אר - מערכת המולטימדיה מעט מסורבלת לתפעולרנו קדג'אר - מערכת המולטימדיה מעט מסורבלת לתפעול

 

תא המטען של רנו קדג'אר מציג נפח הטענה של 472 ליטרים. שפת ההטענה נוחה ואינה גבוהה וגם מפתח התא מספיק רחב ונוח. תא המטען של הקדג'אר מחולק לשני חלקים עם תאי אחסון נפרדים ברצפה ויספיק בהחלט לשימוש שגרתי של משפחה. בעת הצורך ניתן לקפל את מושבי הספסל האחורי ביחס של 60/40 וליצור נפח הטענה של 1,478 ליטרים עם רצפה כמעט שטוחה.

 

רנו קדג'אר משווק בישראל עם תיבת הילוכים אוטומטית בלבד ובמגוון רמות מחיר המשלבות בין מנוע ורמת אבזור. הבסיסית שבהן היא רמת האבזור לייף עם מנוע טורבו בנזין 1.2 ליטר שמחירה עומד על 139,990 ₪ ויכולה להוות תחרות ראוייה לקיה ספורטאז'. מחירן של גרסאות הדיזל מתחיל בהפרש לא גדול עם 144,990 ₪ לגרסת הדיזל הבסיסית ו- 153,990 ₪ לגרסת הדיזל הנבחנת ברמת אבזור דינאמיק.

 

רנו קדג'אר - לוח מחוונים דיגיטלי הניתן להתאמה אישיתרנו קדג'אר - לוח מחוונים דיגיטלי הניתן להתאמה אישית

 

אבזור הרכב הנבחן כולל בין היתר בקרת שיוט, חישוקים קלים בקוטר 17 אינץ', מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', תפריט מלא בעברית, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חנייה מלפנים ומאחור, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, מראות מתקפלות חשמלית, וגג פנורמי כאמור. בנוסף מצוייד רנו קדג'אר ברמת אבזור דינאמיק במערכות בטיחות מקוריות בהן מערכת התראה על סטייה מנתיב, מערכת לזיהוי רכבים בשטחים מתים, מערכת לזיהוי תמרורים, ומערכת תאורה אדפטיבית.

 

יחידת הנעה

 

רנו קדג'אר החדש בגרסת המבחן מצוייד במנוע טורבו דיזל ותיק ומוכר בנפח 1.5 ליטר. המנוע משנע נאמנה את רנו פלואנס ונחשב לאחד המנועים המוצלחים של הקונצרן. המנוע מפיק 110 כ"ס ב- 4,000 סל"ד ומציג מומנט מירבי של 25.5 קג"מ ב- 1,750 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בת 6 מהירויות. נתוני היצרן מדברים על צריכת דלק ממוצעת של 26.3 ק"מ לליטר אך אנו במסגרת המבחן רשמנו צריכת דלק ממוצעת של 15.8 ק"מ לליטר, נתון מכובד שרכבי פנאי שטח מונעי בנזין יכולים לחלום עליו.

 

חווית הנהיגה

 

ההתנהלות עם רנו קדג'אר החדש נעימה מאוד. למרות ההספק הצנוע, נתון המומנט מפצה על כך במצבים רבים. בנסיעה עירונית לא חסר לקדג'אר כוח כדי לנוע, תודות לזמינות כוח מצויינת. התחושה הכללית אינה זריזה או מוחצת, במיוחד בזינוקים מהמקום, אך בתאוצות ביניים המצב טוב יותר. תיבת ההילוכים מעט איטית בפעולתה הן בהעלאות והן בהורדות הילוכים, ודורשת הסתגלות קלה. למרות מערכת למניעת דרדור, הקדג'אר יכול לדרדר מעט בעליות.

 

מרווח הגחון של הקדג'אר עומד על 200 מ

 

שיוט במהירות חוקית מתבצע ב- 2,000 סל"ד נוחים ושקטים למדי. למרות שהמנוע אינו חדש הוא מצליח להיות שקט בזכות בידוד רעשים טוב, ואינו מרעיד את המרכב תודות לבידוד ויברציות מעולה. המנוע עדיין לא משתווה למנועי בנזין בתחום העידון, אך בהחלט ניתן לחיות עימו וליהנות מיתרונותיו. בידוד הרעשים טוב באופן כללי אך בסל"ד גבוה יחדרו צלילי הדיזל אל תא הנוסעים. רעשי רוח כמעט ולא שמענו במהלך המבחן. רנו קדג'אר מצוייד במערכת עצור וסע המרבה לכבות את המנוע אך איטית בהנעתו מחדש, לכן העדפנו לבטלה בזמן המבחן.

 

תנוחת הישיבה ברנו קדג'אר גבוהה ושולטת. הראות לפנים ולצדדים טובה והראות לאחור מעט מוגבלת. החיישנים והמצלמה מקלים מאוד על נסיעה לאחור, תמרונים עירוניים ותמרוני חנייה. רנו קדג'אר אינו משווק בישראל עם מערכת הנעה כפולה. מרווח הגחון של הקדג'אר עומד על 200 מ"מ כך שבהחלט ניתן לצאת איתו לטיולי שבילים רגועים.

 

רנו קדג'אר - רכב פנאי שטח טוב ושימושירנו קדג'אר - רכב פנאי שטח טוב ושימושי

 

כיול המתלים של הקדג'אר מעט נוקשה. בדרכים עירוניות הוא מצליח לספוג את מרבית השיבושים והמהמורות אך ישנם כאלה שיחדרו לתא הנוסעים ויפגעו בגסות בנוחות הנסיעה. רנו קדג'אר מצליח לשמור על ריסון טוב וגם זוויות הגלגול אינן גדולות במיוחד. באופן כללי רנו קדג'אר החדש אינו אוהב שדוחקים בו ומציג הגה מנותק ונטייה לתת היגוי בשינויי כיוון חדים. בנסיעה מנהלתית מצליח הקדג'אר להיות צפוי ולשדר ביטחון מספיק לנהג ולמשפחה. הבלמים עשו עבודה טובה במשך כל המבחן ואת המיאוץ מעמידה למאה קמ"ש השלים הקדג'אר דיזל תוך 12.0 שניות.

 

סיכום

 

רנו קדג'אר דיזל הוא רכב פנאי שטח טוב ושימושי. ברמת התמחור הנוכחית ורמות האבזור שמציע הקדג'אר הוא מהווה תחרות טובה מאוד לקיה ספורטאז' ויונדאי טוסון, כל עוד הלקוח הישראלי יתגבר על דעותיו הקדומות. הקלף החזק ביותר של רנו קדג'אר החדש הוא מנוע הדיזל שנהנה ממוניטין אמינות מצויין ומצריכת דלק טובה משמעותית מדגמי הפנאי המתחרים בעלי מנוע בנזין. בנוסף לצריכת הדלק הטובה מציע רנו קדג'אר נימוסי כביש טובים, מרווח פנים מכובד ורשימת אבזור מצויינת.

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.03.17 | מבחני רכב

    שברולט טראקס המעודכן חוזר לסיבוב נוסף מול שלל הג'יפונים הקומפקטיים הצעירים

    שברולט הייתה בין הראשונות לזהות את הפוטנציאל בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים והציגה ב- 2012 את הטראקס. למרות העיצוב הקשוח, בישראל התקשה הטראקס להתחרות במייסד הקטגוריה ניסאן ג'וק האופנתי, גם בעקבות תמחור גבוה בתחילת דרכו. שברולט טראקס 2017 שברולט טראקס LT יתרונות עיצו

     
  • קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    19.03.17 | מבחני רכב

    קיה פיקנטו החדשה מציגה מתכון משופר למכונית המיני המבוקשת ביותר בישראל

    קיה פיקנטו היוצאת כבר בת שש ועדיין מצליחה להתגבר על מתחרות חדשות בשוק ולשמור על מעמדה המכובד בצמרת סגמנט המיני בישראל, כחדשה וכמשומשת. הדור החדש והשלישי במספר של קיה פיקנטו, שהחל עתה את דרכו בישראל, לא מציג רבולוציה ביחס לדור הקודם אלא אבולוציה טבעית. קיה בחרה בגישה שאין צורך לתקן מה שעובד, אלא רק ל

     
  • רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    16.03.17 | מבחני רכב

    רנו טווינגו היא מכונית מיני צעירה שמצליחה להפתיע ברוחה ובהתנהגותה

    רנו ישראל השיקה לאחרונה את מכונית המיני החיננית רנו טווינגו שהוצגה לראשונה בתחילת שנות ה- 90. הדור הנוכחי והשלישי במספר שהוצג בשנת 2014 מציג מכונית מיני מעוצבת שכיף להסתכל עליה. מנוע אחורי מוגדש טורבו והנעה אחורית נראים כמו מתכון בדוק להנאה מנהיגה. האם היא אכן עומדת בציפיות? יצאנו למבחן דרכים ארוך ע

     
  • וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    06.03.17 | מבחני רכב

    שברולט קרוז החדשה מבטיחה להיות מהטובות במכוניות המשפחתיות, יצאנו לבדוק האם היא גם מקיימת

    שברולט קרוז, המשפחתית הגלובלית של היצרנית האמריקאית, הוצגה לראשונה בשנת 2008 לאחר פיתוח משותף של חטיבות שברולט מכל קצוות הגלובוס. מאז הפכה שברולט קרוז לדגם הנמכר ביותר של היצרנית ולאחד הדגמים הנמכרים ביותר בעולם. בישראל הדברים התנהלו אחרת. שברולט קרוז הגיעה עם שילוב מנוע- גיר לא מוצלח שסבל ממחלות יל

     
  • וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    16.02.17 | מבחני רכב

    פיג'ו 3008 החדש הינו קרוסאובר מעוצב וייחודי עם תא נוסעים מקורי והתנהגות כביש מהנה

    פיג'ו ידועה כיצרנית המקפידה על עיצוב מכוניות מרשימות, אך הדור הקודם של פיג'ו 3008 לא עמד בציפיות והתוצאה הייתה רכב פנאי-שטח מבולבל שלא זכה להצלחה מסחרית. הדור החדש שהושק לאחרונה בישראל, מתבסס על פלטפורמה מודולרית חדשה עם עיצוב מיוחד, ומבשר על עידן חדש לחלוטין. הזמנו את גרסת הבסיס עם מנוע דיזל ברמת א

     
  • וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    09.02.17 | מבחני רכב

    על התפר שבין קטגוריית המיני לסופר מיני, נמצאת מיצובישי ספייס סטאר. יצאנו לבדוק מה השתנה במתיחת הפנים שעברה

    מיצובישי ספייס סטאר הגיעה ארצה לראשונה בשנת 2013 ולמרות עיצוב חיצוני אנמי ותא נוסעים פשוט, הצליחה לנגוס בפלח שוק מכובד בקטגוריית המכוניות הקטנות. כעת, לאחר תקופה בה הופסק שיווקה בהמתנה לדגם המעודכן, הגיעה מיצובישי ספייס סטאר לישראל לאחר מתיחת פנים ומקצה שיפורים. למבחן הדרכים שלנו התייצבה גרסת הפרימי

     
  • וידאו: מרצדס 2017 C450 AMG במבחן דרכים: זאב בעור כבש

    וידאו: מרצדס 2017 C450 AMG במבחן דרכים: זאב בעור כבש

    02.02.17 | מבחני רכב

    מרצדס C450 AMG היא מכונית ביצועים מדויקת עם נתונים מרשימים. יצאנו למבחן דרכים ווקאלי במיוחד כדי להתרשם מקרוב

    מרצדס C קלאס כבר מזמן לא משמשת כגרסת הכניסה למותג הפרימיום הגרמני, אך שנים ארוכות היוותה "המרצדס הכי קטנה" בהיצע. במחירה, היו מכוניות מנהלים מרווחות ומאובזרות ממנה, אך לקוחותיה היו אלה שחשקו בסמל הנכון במחיר "נגיש". האבולוציה עשתה את שלה וכיום דגמי המשפחתיות הגדולות של מותגי היוקרה מרווחות יותר, מאו

     
  • וידאו: יונדאי איוניק במבחן דרכים - משפחתית אקולוגית

    וידאו: יונדאי איוניק במבחן דרכים - משפחתית אקולוגית

    25.01.17 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית הראשונה של יונדאי מכוונת גבוה ומציעה אבזור בטיחות שופע וצריכת דלק מעולה

    שוק הרכב העולמי משתנה בקצב מהיר. ממדי הרכבים גדלים, גבולות הסגמנטים הופכים למטושטשים, ולא מעט רכבים חובשים כובעים של כמה קטגוריות במקביל. לרכבים מונעי בנזין ודיזל קמו מתחרים, ביניהם רכבים מונעי מימן, רכבים חשמליים, היברידיים והיד עוד נטויה. יצרני הרכב משתתפים במרוץ האנרגיה ושוקדים במקביל על פיתוח מע

     
  • קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    29.12.16 | מבחני רכב

    קיה נירו הוא קרוסאובר היברידי המשלב מגוון יתרונות בחבילה מגובשת ואטרקטיבית

    קיה נירו מוגדר כקרוסאובר אך מראהו מזכיר מרכב סטיישן מוגבה. הוא מתפרש לאורך 4,355 מ"מ לעומת אחיו קיה ספורטאז' הנמתח לאורך 4,480 מ"מ. עם זאת, בסיס הגלגלים של הנירו ארוך ב- 30 מ"מ לעומת הספורטאז', מה שמקנה מרווח ברכיים עדיף ליושבים מאחור. קיה נירו משתייך אמנם לסגמנט הקרוסאוברים הלוהט אך קורץ גם ללקוחות

     
  • וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    01.12.16 | מבחני רכב

    על הנייר, אופל קורסה OPC החדשה מצליחה להרשים, אבל אותנו מעניין איך היא על הכביש

    סרטון מבחן דרכים אופל קורסה OPC אופל קורסה OPC יתרונות התנהגות כביש, אבזור, תא הנוסעים חסרונות מחיר, היגוי, נוחות נסיעה אופל קורסה OPC, הגרסה המהירה של הסופר מיני הגרמנית, קוראת תיגר על פולקסווגן פולו GTI, סיאט איביזה קופרה ופיג

     
  • וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    24.11.16 | מבחני רכב

    מרצדס E קלאס לוקחת אותנו אל העתיד בו לא נצטרך לנהוג במכונית והנסיעה תהפוך לאוטונומית

    סרטון מבחן דרכים מרצדס E קלאס יצרנית הפרימיום הגרמנית מציבה סטנדרטים מאוד גבוהים כהרגלה ואלו באים לידי ביטוי בדור החדש של מרצדס E קלאס, המוצבת בין מרצדס C קלאס המשפחתית לספינת הדגל מרצדס S קלאס. מרצדס E קלאס החדשה היא המכונית הטכנולוגית ביותר של היצרנית. כל החידושים אשר פותחו במהלך השנים הא

     
  • וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    13.11.16 | מבחני רכב

    אאודי A4 מתייצבת למבחן דרכים תובעני עם עיצוב מרשים, טכנולוגיות מתקדמות, וניחוח פרימיום מעודן

    אחרי 22 שנים שהיא משקיעה בעצמה ומראה לכולם כמה היא שווה, זוכה אאודי A4 בדורה החמישי לתדמית בוגרת ואצילית. מה שזיכה את הדורות הקודמים בתשואות כבר הפך למובן מאליו וכעת היא צריכה להוכיח שהיא מסוגלת ליותר מבלי לצעוק. יריבותיה לסגמנט לא מאפשרות לה לעצום עין והקרב על תואר מלכת הקטגוריה הפך לשיחת היום. ידי

     
  • וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    20.10.16 | מבחני רכב

    הונדה סיוויק טייפ אר מגיעה אלינו לאחר המתנה ארוכה. האם היא תעמוד בציפיות הגבוהות?

    לאחר חמש שנות המתנה יודעת הונדה שאסור לה לאכזב עם הסיוויק טייפ אר החדשה. היא בנתה מנוע טורבו חדש, טיפלה באווירודימניות וכיילה את השלדה ושאר המכלולים על מנת לחזור לסגמנט הספורט עם ראש מורם. התוצאות לא איחרו להגיע. עם השקתה שברה הונדה סיוויק טייפ אר החדשה זמני הקפה חדשות לבקרים. ההישג החשוב ביותר נרשם

     
  • וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    28.09.16 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו החדשה משנה גישה. האם היא משנה גם את כללי המשחק בשוק המשפחתיות הגדולות?

    כאשר אתם שומעים את השם שברולט, לחלקכם עולות מחשבות על מכוניות אמריקאיות ספינתיות עם מנועים גדולים ולחלקכם עולות מחשבות על מכוניות קוריאניות זולות עם סמל אמריקאי. במקרה של שברולט מאליבו החדשה, הסיפור הוא אחר לגמרי. היא כבר לא כל כך אמריקאית אבל היא בכלל לא קוריאנית. שברולט מאליבו בדור העשירי הופכת למ

     
  • וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.09.16 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 הינו קרוסאובר מעוצב ושימושי. האם יש לו את כל הדרוש כדי להתחרות בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים? יצאנו לבדוק

    עולם הרכב עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות עם ביקוש הולך וגובר למכוניות מעוצבות עם נוכחות ושימושיות טובה, במחיר נגיש. היצרניות מצאו לכך פתרון העונה לשם קרוסאובר עירוני או ג'יפון כפי שנהוג לכנותו בישראל. בדרך כלל מדובר ברכב על בסיס מכונית סופר מיני שזכה למרווח גחון מוגדל וכמה תוספות קוסמטיות למראה המ

     
  • סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    01.09.16 | מבחני רכב

    סובארו לבורג היא משפחתית סטיישן שונה בנוף הישראלי. יצאנו לבדוק את הצהרתה על ספורטיביות ושימושיות

    סובארו לבורג החדשה הוצגה בעולם כבר בשנת 2013 אך היצרן היפני הקטן לא מיהר לייצא אותה אל מחוץ לגבולות היבשת. השם לבורג (Levorg) אם תהיתם הוא הכלאה בין שלוש מילים: לגאסי, רבולושיין, וטורינג (Legacy, revolution, touring). סובארו לבורג מצויידת במנוע טורבו בנזין חדש, מערכת הנעה כפולה, ובעיצוב שצפוי ל

     
  • יונדאי סונטה הייבריד 2016 במבחן דרכים

    יונדאי סונטה הייבריד 2016 במבחן דרכים

    25.08.16 | מבחני רכב

    יונדאי סונטה החדשה עושה עלייה מחודשת לישראל כשהיא חמושה בטכנולוגיה היברידית ובגנים אמריקאים

    כשנתיים לאחר הפסקת שיווקה של יונדאי i40, שלא זכתה להצלחה גדולה בישראל וממנה נמכרו כ- 800 יחידות בסך הכל, מגיעה יונדאי סונטה החדשה לכפר על חוסר ההצלחה של האחות האירופאית כשהיא חמושה בעיצוב מרענן ובמערכת הנעה היברידית. יונדאי סונטה החדשה מיוצרת בקוריאה אך מיועדת לשוק האמריקאי בעיקר והדבר בא לידי ביטוי

     
  • טויוטה קורולה 2016 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    טויוטה קורולה 2016 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    18.08.16 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה עברה מתיחת פנים של אמצע החיים וקיבלה עיצוב ואבזור מעודכנים וכן מערכות בטיחות מתקדמות. יצאנו לבדוק איך המשפחתית הנמכרת בישראל מתכוונת לשמור על מעמדה

    טויוטה קורולה הינה המכונית הנמכרת ביותר בעולם בכל הזמנים, אפילו יותר מהחיפושית והגולף של פולקסווגן. גם בישראל שמרה קורולה על מעמדה וכיכבה בראש טבלת המסירות מספר פעמים לא מבוטל. טויוטה קורולה משווקת בכל העולם ומיוצרת במספר רב של מדינות, והצליחה ביובל האחרון לבסס את מעמדה כמשפחתית אמינה ופרקטית. הדור

     
  • יונדאי i20 קרוס במבחן דרכים

    יונדאי i20 קרוס במבחן דרכים

    28.07.16 | מבחני רכב

    יונדאי i20 קרוס הוא למעשה יונדאי i20 עם מדי עבודה ונעליים גבוהות. האם זה יספיק לו כדי להוות תחרות אמיתית בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים?

    עד להגעת יונדאי i20 קרוס לישראל, לא היה לכלמוביל היבואנית מענה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים הרותח. אמנם יש לה את יונדאי טוסון החדש שמצליח מאוד בישראל ובעולם, אך הוא גדול ויקר יחסית מדגמים בסגמנט נמוך יותר כגון ניסאן ג'וק, שברולט טראקס ופיג'ו 2008. בארסנל הדגמים של יונדאי דווקא קיים דגם פנאי שטח קומפ