יונדאי סונטה הייבריד 2016 במבחן דרכים

 

יונדאי סונטה החדשה עושה עלייה מחודשת לישראל כשהיא חמושה בטכנולוגיה היברידית ובגנים אמריקאים

תגיות | משפחתיות גדולות, יונדאי, סונטה הייבריד

כשנתיים לאחר הפסקת שיווקה של יונדאי i40, שלא זכתה להצלחה גדולה בישראל וממנה נמכרו כ- 800 יחידות בסך הכל, מגיעה יונדאי סונטה החדשה לכפר על חוסר ההצלחה של האחות האירופאית כשהיא חמושה בעיצוב מרענן ובמערכת הנעה היברידית. יונדאי סונטה החדשה מיוצרת בקוריאה אך מיועדת לשוק האמריקאי בעיקר והדבר בא לידי ביטוי בעיצוב, באבזור ובהתנהגות הכביש.

 

יונדאי סונטה הייברידיונדאי סונטה הייבריד

 

מחירה של יונדאי סונטה החדשה עומד על 159,000 ₪ לרמת האבזור פרימיום הבסיסית ו- 179,900 ₪ לגרסת לימיטד המפוארת שהתייצבה למבחן שלנו. התמחור האגרסיבי של יונדאי סונטה החדשה מאפשר לה להתחרות ישירות מול טויוטה קאמרי, סקודה סופרב ושאר המתחרות החזקות בסגמנט. על הנייר יש לה את כל הדרוש על מנת להצליח בישראל. יצאנו לבדוק איך היא מסתדרת עם כבישי ציון.

 

עיצוב חיצוני

 

יונדאי סונטה החדשה נאה ומגובשת, ואף מצליחה למשוך מבטים בוחנים מדי פעם. המימדים הגדולים מפוסלים בקווים סולידיים וזורמים בלי התחכמויות מיותרות. חזית הרכב אגרסיבית וכוללת תאורת קסנון ותאורת LED ליום. שבכת הקירור דומיננטית ועוטה עיטורי כרום. במבט צד נחשף אורכה של הסונטה החדשה שעומד על 4,855 מ"מ ואיתו קווי החלונות הגבוהים וחישוקי סגסוגת נאים בקוטר 17 אינץ'. מאחור מקבלת הסונטה החדשה שיפוע נאה באזור שפת תא המטען ויחידות תאורה בעלות גרפיקה מעניינת שמקנות לה מראה ייחודי.

 

יונדאי סונטה הייברידיונדאי סונטה הייבריד

 

עיצוב פנימי

 

תא הנוסעים של יונדאי סונטה החדשה מרשים, יוקרתי ואיכותי למדי. שילובי הצבעים הבהירים של המושבים, דיפוני העץ והפלסטיקה השחורה, משתלבים באופן נהדר ויוצרים תא נוסעים מרשים ונעים מאוד לשהייה. המרחב מלפנים מצויין אם כי מרווח הראש נפגע מעט בעקבות הגג הפנורמי. מלפנים מקבלים הנוסעים מושבים בעלי כיוון חשמלי, אוורור וחימום. בסיס הגלגלים של יונדאי סונטה החדשה עומד על 2,805 מ"מ המעניקים מרחב מחייה נדיב מאוד גם לנוסעים מאחור. הספסל האחורי מרווח מספיק לשלושה מבוגרים. המושבים נוחים והתחושה היא של סלון עור מפנק, למעט במושב האמצעי. בימי החורף הקרים ניתן לחמם גם את המושבים מאחור. בנוסף ייהנו הנוסעים מאחור מפתחי מיזוג, שקע מתח 12V, והצללה לחלונות.

 

יונדאי סונטה הייברידיונדאי סונטה הייבריד

 

תא המטען נפתח מהשלט או מתא הנוסעים ומציג נפח הטענה סביר העומד על 440 ליטרים בלבד עקב איכלוס הסוללות של המערכת ההיברידית. מפתח תא המטען מעט צר ומקשה על הטענת חפצים רחבים לתא המטען. לא תמצאו בהישג יד גלגל חלופי אלא ערכת ניפוח בלבד. המושב האחורי בגרסת הלימיטד יכול להתקפל ביחס של 60/40 ולהגדיל את נפח תא המטען.

 

במרכז הדשבורד מותקנת מערכת מולטימדיה יונדאי קונקטד מבוססת אנדרואיד עם מסך מגע בגודל 8 אינץ'. המערכת מוכרת משאר דגמי יונדאי ומתגלה גם כאן כמוצלחת למדי. מתחת למערכת המולטימדיה ניצבת בקרת אקלים מפוצלת גדושה בפקדים הדורשת הסתגלות קלה ואף כוללת מצב קירור לנהג בלבד. מצב זה מרכז את כל מאמצי מערכת המיזוג לטובת קירור הנהג – מושלם לנהיגת סולו ביום קיץ חם, וגם חוסך באנרגיה. הקונסולה המרכזית כוללת תא אחסון עם חיבורי מדיה חיצוניים ומחזיקי כוסות עם כיסוי נגלל. לצידם ניצבים בורר ההילוכים, בלם החניה האלקטרוני, ובורר מצבי הנהיגה.

 

יונדאי סונטה הייברידיונדאי סונטה הייבריד

 

ההגה נעים לאחיזה, מחופה עור וכולל שליטה על בקרת השיוט, מערכת השמע ותפריטי הגדרות הרכב. גלגל ההגה מתכוונן לגובה ולעומק ובשילוב כוונון המושבים מתקבלת בקלות תנוחת נהיגה נוחה. במרכז לוח המחוונים ממוקם צג מידע רב תכליתי המציג בין היתר את מצב מערכת ההנעה. לוח המחוונים כולל מד מהירות קונבנציונלי אך מד הסל"ד המסורתי הוחלף בשעון המציג את אחוזי ניצול הכוח, מד טעינת הסוללות ומחוון המציג עד כמה חסכונית הנהיגה בכל רגע נתון.

 

אבזור

 

אחד הקלפים החזקים של יונדאי סונטה החדשה הוא האבזור העשיר בגרסת לימיטד. מחיר גרסה זו עומד כאמור על 179,000 ₪, 20,900 ₪ יותר מגרסת הכניסה, אך היא מצויידת במיטב הפינוקים ממולדתו של הדוד סם. המושבים הקדמיים כוללים כיוון חשמלי, זכרונות, חימום ואוורור. בנוסף קיים חימום גם למושבים האחוריים ולגלגל ההגה. עוד כוללת הסונטה דיבורית בלוטות', מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים דיגיטלית, מפתח חכם לכניסה והנעה ללא מפתח, חיישני גשם ואורות, בלם חניה חשמלי, בקרת שיוט אדפטיבית, גג שמש פנורמי עם פתיחה חשמלית, מראה מתכהה אוטומטית, וילונות צד מובנים בחלונות האחוריים, תאורת LED פנימית, פנסים אחוריים בטכנולגיית LED, ותאורת קסנון מלפנים. אבזור הבטיחות כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת התרעה על סטייה מהנתיב, מערכת התרעה על אי שמירת מרחק מלפנים, ומערכת לזיהוי רכבים בשטח מת.

 

יחידת הנעה וחווית נהיגה

 

יונדאי סונטה הייבריד מצויידת ביחידת הנעה המורכבת ממנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר בהספק 154 כ"ס בשילוב מנוע חשמלי בהספק 38 קילוואט המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בת 6 הילוכים. ההספק המשולב של המערכת ההיברידית עומד על 193 כ"ס והמומנט המרבי עומד על 34.0 קג"מ ב- 1,850 סל"ד.

 

מרבית מערכות ההנעה ההיברידיות מצויידות בתיבת הילוכים רציפה אך יונדאי ציידה את הסונטה החדשה בתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 יחסי העברה. התיבה מציגה אופי פעולה חלק ונעים. את תגובת התיבה ודוושת התאוצה ניתן לחדד באמצעות בורר מצבי הנהיגה הכולל גם מצב ספורט ומצב אקו. יונדאי סונטה הייבריד החדשה אמנם שוקלת 1,615 ק"ג אך מערכת ההנעה מצליחה להסיע אותה בזריזות וללא גחמות מיותרות. לחיצה על דוושת התאוצה גוררת עימה תגובה מיידית והמנוע מספק את הכוח ישירות וללא השהייה. המערכת ההיברידית יודעת לספק מומנט כבר מאפס סל"ד כך שמתקבלת רצועת כוח רחבה וזמינה בכל מצב.

 

יונדאי סונטה הייברידיונדאי סונטה הייבריד

 

במצב חשמלי טהור מסוגלת הסונטה להגיע עד למהירות של כ- 60 קמ"ש לפני שמנוע הבנזין נכנס לפעולה. במצב זה הסונטה חרישית מאוד, אך מנוע הבנזין מעט גס בתחילת פעולתו. מיאוץ מעמידה למאה קמ"ש ארך במסגרת המבחן 9.4 שניות ומיאוץ העקיפה מ- 80 ל- 120 קמ"ש ארך 5.7 שניות. יונדאי סונטה החדשה היא מכונית חזקה שיכולה לספק מגוון רחב של צרכים. בעיר היא זריזה וקלה לתמרון ואילו בנסיעות בין עירוניות היא פרטנרית מוצלחת לשיוט ארוך ונעים שלא מעייפת את הנוסעים. בידוד רעשי הרוח, הכביש והמנוע טובים מאוד.

 

למרות שארץ מוצאה של הסונטה החדשה היא קוריאה, הסונטה מיוצרת על פי אמות מידה אמריקאיות וזהו גם ייעודה. נוחות הנסיעה טובה מאוד במרבית המצבים והסונטה מצליחה לגהץ את רוב מהמורות הדרך בצורה מצויינת. בניגוד למכוניות אמריקאיות קלאסיות, המתלים לא רכים מדי ויונדאי סונטה מצליחה לשמור על ריסון מספק. כצפוי, כבישי הנהיגה המאתגרים אינם מרחב המחייה הטבעי של הסונטה. רמת האחיזה טובה ותספק את הנהג הממוצע, אך לא תתאים למי שמחפש מעבר לכך בגלל הגה קל ומנותק וחוסר בדיוק ספורטיבי. פעולת הבלימה אינה נשכנית מספיק והבלמים דועכים תחת עומס. בנוסף מורגש המעבר בין בלימה חשמלית רגנרטיבית לבלימה מכנית.

 

יונדאי סונטה הייברידיונדאי סונטה הייבריד

 

קלף חזק נוסף ששומרת יונדאי סונטה בשרוול הוא כמובן צריכת הדלק החסכונית. בסיום ימי המבחן שכללו נסיעה במגוון רחב של כבישים וסוגי נהיגה, עמדה צריכת הדלק הממוצעת על 15.6 ק"מ לליטר. נתון מצויין לכל הדעות הניתן אף לשיפור בנסיעה מנהלתית במצב אקו חסכוני.

 

סיכום

 

יונדאי סונטה הייבריד החדשה היא מכונית טובה. היא נהנית ממגוון רחב של איכויות ומציעה חבילה שלמה ומקיפה לכל מי שמעוניין במשפחתית גדולה, מפנקת ומאובזרת. יונדאי סונטה החדשה מתומחרת בצורה אגרסיבית ובהחלט כדאי לבדוק אותה לפני שבוחרים באחת המתחרות. לזכותה זוקפת הסונטה רשימת אבזור עשירה מאוד וצריכת דלק מצויינת. עם 5 שנות אחריות מקיפה, 7 שנות אחריות על המערכת ההיברידית, והמוניטין החיובי של מותג יונדאי בישראל, הסונטה יכולה להוות עסקה מצויינת. רוצו לקנות לפני שינוי נוסחת המיסוי הירוק בחודש ינואר הקרוב, הצפוי להקפיץ את מחיר הסונטה בעשרות אלפי שקלים.

 

 

יונדאי סונטה 2.0 ליטר לימיטד אוטומט
מנוע בנזין 1,999 סמ"ק היברידי
הספק מרבי 193/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 34.0/1,850 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית בת 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,855 מ"מ
רוחב כללי 1,865 מ"מ
גובה כללי 1,470 מ"מ
בסיס גלגלים 2,805 מ"מ
מיכל דלק 60 ליטרים
נפח תא מטען

440 ליטרים

משקל עצמי 1,615 ק"ג
מהירות מרבית 192 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 17.5 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 15.6 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 2
ציון בטיחות ENCAP לא נבחנה
מחיר

179,900 ₪

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אלפא רומיאו סטלביו במבחן דרכים - קרוסאובר עם דם חם

    אלפא רומיאו סטלביו במבחן דרכים - קרוסאובר עם דם חם

    23.04.18 | מבחני רכב

    אלפא רומיאו מצרפת קרוסאובר ראשון בתולדותיה לסיגמנט החם ביותר בשוק הרכב, ועושה זאת בדרכה הייחודית עם עיצוב יפייפה ו- DNA אלפיסטי

    יצרניות הרכב נכנסות במרץ אל פלח השוק המתפתח ביותר, גם אם איננו נמנה, ואף נוגד את מורשת המותג. אם לפורשה, מזראטי ולמבורגיני מותר, אז ברור שאף אחד לא הרים גבה כאשר אלפא רומיאו הציגה את המתחרה שלה בקטגוריה המונה מתחרים רבים וטובים כגון אאודי Q5, וולבו XC60, ב.מ.וו X3 ומרצדס GLC. אלפא רומיא

     
  • ריינג' רובר וולאר במבחן דרכים

    ריינג' רובר וולאר במבחן דרכים

    17.04.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    יצאנו לשייט עם ריינג' רובר וולאר ולפזר גלאם בכבישי הארץ. לא רצינו כל כך להחזיר את הרכב אבל בכל זאת חזרנו לספר לכם על החוייה המיוחדת

    לא כל יום יצא לכם לפגוש ריינג' רובר וולאר בכביש ועל חווית נהיגה בו בטח לא הייתם מוותרים. הוולאר הוא האח החדש במשפחה הבריטית אריסטוקרטית המיוחסת ומתברג בין ריינג' רובר איווק לבין ריינג' רובר ספורט. וולאר המקורי היה הדגם הראשון אותו יצרה ריינג' רובר אשר הגיח לאוויר העולם בשנת 1969, ועתה החליטה ריינג'

     
  • קיה אופטימה הייבריד במבחן דרכים

    קיה אופטימה הייבריד במבחן דרכים

    16.04.18 | מבחני רכב

    עם עיצוב מודרני ומנוע היברידי, מאיימת קיה אופטימה החדשה לכבוש את ליבם של המנהלים הצעירים ונהגי המוניות

    קיה אופטימה מהדור הקודם לא הצליחה לכבוש את סגמנט המכוניות המשפחתיות הגדולות אך גרסת הדיזל זכתה להצלחה בקרב נהגי המוניות. הדור הנוכחי והחדש מציג עיצוב מודרני ומנוע היברידי בתקווה לתפוס מקום של כבוד בראש הסגמנט - אתגר לא פשוט. קיה התקדמה משמעותית בשנים האחרונות אך גם היצרנים האחרים מציעים מכוניות ברמה

     
  • פיג'ו 5008 החדש במבחן דרכים - למשפחה המורחבת

    פיג'ו 5008 החדש במבחן דרכים - למשפחה המורחבת

    12.04.18 | מבחני רכב

    פיג'ו 5008 הפך ממיניוואן משמים לקרוסאובר אופנתי בעל 7 מושבים. יצאנו לבדוק מה פוטנציאל הצלחתו בישראל

    לאחרונה מנסה פיג'ו ליישר קו עם הרכבים המובילים בקטגוריות השונות, ובמרבית מהמקרים היא בהחלט מצליחה. לאחר הצלחת פיג'ו 3008, משיקה החברה את האח הגדול במשפחה - פיג'ו 5008 עם 7 מושבים, מנועי טורבו בנזין ודיזל, ורצון לכבוש את ליבם של בעלי המשפחות הגדולות. האם השינוי הדרמטי שעבר פיג'ו 5008 יהפוך את הדגם לא

     
  • יונדאי טוסון 1.6 טורבו במבחן דרכים

    יונדאי טוסון 1.6 טורבו במבחן דרכים

    09.04.18 | מבחני רכב

    קבלו הזמנה מיוחדת להצטרף אלינו לבחינת הגרסה החזקה והמאובזרת ביותר של הג'יפון הנמכר ביותר בישראל

    הדור הנוכחי של יונדאי טוסון נמצא איתנו כבר 3 שנים ובשנת 2017 נמסרו קרוב לעשרת אלפים רכבי יונדאי טוסון בישראל. הדגם מחזיק במקום הראשון בטבלת המסירות של קטגוריית רכבי הפנאי בגודל בינוני, והוא מהרכבים הנמכרים ביותר בארץ. יונדאי טוסון 1.6 טורבו בנזין לוקצ'רי אוטומט יתרונות עיצוב

     
  • טויוטה פרואייס במבחן דרכים

    טויוטה פרואייס במבחן דרכים

    04.04.18 | מבחני רכב

    טויוטה פרואייס מתיימר להציע פתרון פרקטי ויעיל כרכב מסחרי קומפקטי להובלה או היסעים באמצעות מבנה מודולרי המאפשר התאמה אישית. יצאנו לבדוק את הגרסה המשלבת את הטוב שבשני העולמות

    טויוטה פרואייס נולד כתוצאה משיתוף פעולה בין טויוטה לקבוצת PSA ונמכר בשינויים מינימליים מתבקשים גם תחת המותגים הצרפתיים בקבוצה - פיג'ו וסיטרואן, בדומה לשיתוף פעולה בתכנון וייצור מכוניות המיני פיג'ו 108, סיטרואן C1, וטויוטה אייגו. טויוטה פרואייס מתמודד בקטגורית המסחריות הקומפקטיות המתחזקת לאחרונה בעקב

     
  • סקודה סיטיגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סיטיגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    29.03.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    סקודה סיטיגו מציגה מפרט עירוני אידיאלי עם מידות צנומות, מנוע חסכוני ותיבה אוטומטית רובוטית. יצאנו לעמוד על מעלותיה בעיר ומחוצה לה

    סקודה סיטיגו מתחרה בסגמנט מכוניות המיני העירוניות, המתאפיינות בממדים קטנטנים, תמרון עירוני זריז, מנועים זעירים וחסכוניים בדלק, משקל נוצה, ומחיר נגיש. סקודה סיטיגו היא אחת משלוש התאומות בקונצרן פולקסווגן המונות את פולקסווגן אפ!, סיאט מיי, וכלת השמחה אשר הופיעה למבחן עם תיבת 5 הילוכים רובוטית חד מצמדי

     
  • קיה סורנטו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    קיה סורנטו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    21.03.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    קיה סורנטו זכה למתיחת פנים וקיבל גרסה מאובזרת עם מנוע V6 חדש. זו סיבה מצויינת לבדוק במה הוא טוב יותר

    מאז הושק לראשונה בשנת 2003, קיבל קיה סורנטו מספר הגדרות תפקיד שונות. בעוד הדור הראשון בסדרה הציג יכולות שטח מרשימות ומנוע דיזל בלבד, הדור שלישי שהושק בשנת 2014 מדיר גלגליו ממסלולי השטח התובעניים ומציע נוחות נסיעה טובה, אבזור מפנק ותא נוסעים שקט ומהודר. בשנת 2017 השיקה קיה את הסורנטו החדש שע

     
  • אאודי RS3 במבחן - מכונית מירוץ חוקית לכביש

    אאודי RS3 במבחן - מכונית מירוץ חוקית לכביש

    15.03.18 | מבחני רכב

    אאודי RS3 החדשה זכתה לתוספת כוח והשילה מעט ממשקלה. יצאנו לבדוק האם הצליחו באאודי לשפר עוד יותר את את חווית הנהיגה

    אאודי RS3 החדשה היא התשובה של אאודי למירוץ החימוש המשולש, הנערך כבר כמה עשורים בינה לבין מרצדס וב.מ.וו. מרחוק, היא אולי נראית כמו אאודי A3 סטנדרטית שעברה בסדנת שיפורים, כזו שאנו רואים ושומעים מדי פעם ברמזור, אבל האמת היא שאין שום דבר סטנדרטי במכונית המאיימת הזאת. כשהיא מצוידת במנוע חדש ועוצמתי המסוג

     
  • סיאט ארונה במבחן דרכים

    סיאט ארונה במבחן דרכים

    12.03.18 | מבחני רכב

    סיאט ארונה מסתער על קטגוריית רכבי הפנאי הקטנים ובידיו לא מעט כלים שיהפכו את חיי המתחרים לקשים מתמיד

    התגובה של סיאט לאופנת הג'יפונים הגיעה מעט מאוחר. רק בשנת 2016 הציגה סיאט את האטקה, נציגה הראשון להתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי בגודל בינוני. האח הקטן סיאט ארונה הוצג בחודש יוני 2017 והוא הדגם הראשון של קבוצת פולקסווגן בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים. סיאט ארונה עושה שימוש בפלטפורמת MQB A0 החדשה המשמשת

     
  • לקסוס IS 300h 2018 במבחן דרכים - התשובה היפנית ליוקרה דינמית

    לקסוס IS 300h 2018 במבחן דרכים - התשובה היפנית ליוקרה דינמית

    07.03.18 | מבחני רכב

    לקסוס IS 300h מציעה אלטרנטיבה נוסח יפן בפלח שוק הנשלט ע"י תוצרת גרמניה, ועושה זאת באמצעות איכות גבוהה של ביצוע ונהיגה. יצאנו לבדוק כיצד מרגישה הגרסה המלוכסנת על כבישי ארצנו

    לקסוס הינו מותג צעיר יחסית בעולם הרכב אך הצליח לבנות את המוניטין החיובי המיוחס לו בזכות סקרי אמינות וחוות דעת של צרכנים לאורך השנים. כך קיבל המותג תדמית של יצרן מכוניות יוקרה מופנמות, שקטות ואמינות, אך כאלו שאינן מתיימרות להתחרות ביכולת הדינמית המוצעת אצל המתחרות מגרמניה. רק בשנים האחרונות שינתה לקס

     
  • סובארו XV החדש במבחן דרכים

    סובארו XV החדש במבחן דרכים

    01.03.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    סובארו XV הוא רכב ה- 4X4 הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות. לקחנו את הדגם החדש לנסיעה בכביש ובשטח ובחנו את סיבות ההצלחה

    הדור הקודם של סובארו XV קיבל ביקורת שלילית מצרכנים עקב צריכת שמן גבוהה מהרגיל, אך למרות זאת הצליח רכב הפנאי הקומפקטי להפוך לפופולרי מאוד בארץ ואף זכה בתואר רכב ה- 4x4 הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות. סוד הקסם של סובארו XV טמון ביכולות שטח מרשימות, אחיזת כביש גבוהה, ותא נוסעים שימושי לצרכים משפחתיי

     
  • וולוו XC60 T8 במבחן דרכים

    וולוו XC60 T8 במבחן דרכים

    26.02.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    וולוו XC60 T8 הוא רכב פנאי היברידי נטען המציע צריכת דלק נמוכה, ביצועים מרשימים ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם גרסת ה- T8 הבכירה מצדיקה את המחיר

    וולוו XC60 החדש בהחלט מצליח לסובב ראשים הודות לעיצוב החדש התואם את התדמית הצעירה והדינמית שאימצה לאחרונה היצרנית השוודית. וולוו XC60 T8 שהתייצב למבחן הדרכים שלנו מציג קווי מתאר חדים וספורטיביים, מערכת מולטימדיה חדשנית, ויחידת הנעה היברידית חזקה בהספק 407 כ''ס המבטיחה ביצועים טובים לצד צריכת דל

     
  • אופל אינסיגניה החדשה במבחן דרכים

    אופל אינסיגניה החדשה במבחן דרכים

    22.02.18 | מבחני רכב

    אופל אינסיגניה החדשה מתיימרת להצליח יותר מקודמתה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות הנלחמת על מקומה בשוק הרכב

    לאופל שושלת מכובדת של משפחתיות גדולות שעשו חייל באירופה וגם בשוק המקומי שלנו. קוראים ותיקים ודאי זוכרים את אופל אסקונה, שמסרה לא מעט עותקים בישראל. אופל וקטרה שהגיעה לאחר מכן הצליחה באירופה אך לא נחלה הצלחה גדולה אצלנו, למרות תמחור אגרסיבי והיותה מכונית מוצלחת. הדור השני של אופל וקטרה היה יקר משמעות

     
  • שברולט אקווינוקס במבחן דרכים - ארה"ב מול קוריאה

    שברולט אקווינוקס במבחן דרכים - ארה"ב מול קוריאה

    20.02.18 | מבחני רכב

    שברולט אקווינוקס נוחת היישר אל סגמנט רכבי הפנאי שטח הלוהט וינסה לנגוס במכירות של רבות המכר באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט ומנוע חזק

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב בכדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעות דומות בשוק הרכב העולמי. מספיק להעיף מבט חטוף על הרכבים המזדחלים סביבנו בפקקי הבוקר בכדי לזהות כי אחוז ניכר מהם הם רכבי פנאי שטח במגוון גדלים, תצורות, ומחירים. תנוחת הישיבה הגבוה מקנה

     
  • יונדאי סונטה הייבריד 2018 במבחן דרכים - פינוק חסכוני

    יונדאי סונטה הייבריד 2018 במבחן דרכים - פינוק חסכוני

    13.02.18 | מבחני רכב

    יונדאי סונטה מציעה אלטרנטיבה היברידית וחסכונית בפלח השוק שנפגע קשות מאופנת הקרוסאוברים. יצאנו לבחון את יונדאי סונטה לאחר שעברה מתיחת פנים

    יונדאי סונטה הינה המשפחתית הגדולה השניה הכי נמכרת בישראל אחרי סקודה סופרב. במהלך שנת 2017 נמכרו בישראל כ- 1,735 סונטות חדשות, נתון מכובד שלא נשמע מרשים במיוחד משום שקטגוריית המשפחתיות הגדולות היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים. נכון שקרוסאובר מעניק ישיבה גבוהה, פוזת שטח אופנתית ומקל

     
  • אאודי Q5 החדש במבחן דרכים

    אאודי Q5 החדש במבחן דרכים

    06.02.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    אאודי Q5 היוצא הוביל את טבלת המסירות בסגמנט רכבי הפנאי שטח היוקרתיים. יצאנו לבדוק את הדור החדש כדי להבין כיצד הוא מתכוון לשמר את ההצלחה

    אאודי Q5 הוא מראה נפוץ בכבישי ישראל. שיווקו החל בשנת 2009 ומאז גרף בעיקר תשואות ושבחים, הן ברמה המקומית והן ברמה הבינלאומית. רכב הפנאי היוקרתי מציע חבילה מאוזנת הכוללת ביצועים מעולים, נוחות נסיעה מרשימה ושימושיות גבוהה. אאודי Q5 החדש הוצג לאחר שמלאו 9 שנים לדור היוצא, מדובר בנצח במושגי עולם הרכב של

     
  • סיטרואן ג'אמפי במבחן - דור שלישי של הצלחה

    סיטרואן ג'אמפי במבחן - דור שלישי של הצלחה

    30.01.18 | מבחני רכב

    הדור השלישי של סיטרואן ג'אמפי נחת בישראל. יצאנו עם גרסת הנוסעים החזקה לבדוק מה הוא מציע לנהג העובד

    סיטרואן ג'אמפי הוא דגם ותיק ומוכר בכבישי ישראל. שני הדורות הקודמים של הג'אמפי נמכרו במספרים מכובדים על שלל גרסאותיהם. גרסת הנוסעים בעלת תשעה מושבים זכתה אף היא להצלחה, במיוחד בקרב משפחות מרובות ילדים, בזכות המרחב הנדיב ומספר המושבים. סגמנט המסחריות לא זר לסיטרואן. הדור השלישי של הג'אמפי מנסה להמשיך

     
  • מיצובישי ASX במבחן דרכים

    מיצובישי ASX במבחן דרכים

    24.01.18 | מבחני רכב

    באיחור ניכר נחת לאחרונה מיצובישי ASX בישראל. יצאנו לבדוק האם הוא מוצלח ושימושי כמו אחיו הגדול, מיצובישי אאוטלנדר

    כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, החלה לאחרונה בשיווקו של רכב פנאי קומפקטי העונה לשם מיצובישי ASX. למרות שמיצובישי ASX הינו עולה חדש בישראל, ייצורו החל כבר בשנת 2010. הגרסה הנוכחית של רכב הפנאי היפני הינה תוצאה של שתי מתיחות פנים שעבר במהלך 7 השנים האחרונות. כעת סוף כל סוף התממשו כל התנאים הדרושים ל