יונדאי סונטה הייבריד 2016 במבחן דרכים

יונדאי סונטה החדשה עושה עלייה מחודשת לישראל כשהיא חמושה בטכנולוגיה היברידית ובגנים אמריקאים

תגיות | משפחתיות גדולות, יונדאי, סונטה הייבריד

כשנתיים לאחר הפסקת שיווקה של יונדאי i40, שלא זכתה להצלחה גדולה בישראל וממנה נמכרו כ- 800 יחידות בסך הכל, מגיעה יונדאי סונטה החדשה לכפר על חוסר ההצלחה של האחות האירופאית כשהיא חמושה בעיצוב מרענן ובמערכת הנעה היברידית. יונדאי סונטה החדשה מיוצרת בקוריאה אך מיועדת לשוק האמריקאי בעיקר והדבר בא לידי ביטוי בעיצוב, באבזור ובהתנהגות הכביש.

 

יונדאי סונטה הייברידיונדאי סונטה הייבריד

 

מחירה של יונדאי סונטה החדשה עומד על 159,000 ₪ לרמת האבזור פרימיום הבסיסית ו- 179,900 ₪ לגרסת לימיטד המפוארת שהתייצבה למבחן שלנו. התמחור האגרסיבי של יונדאי סונטה החדשה מאפשר לה להתחרות ישירות מול טויוטה קאמרי, סקודה סופרב ושאר המתחרות החזקות בסגמנט. על הנייר יש לה את כל הדרוש על מנת להצליח בישראל. יצאנו לבדוק איך היא מסתדרת עם כבישי ציון.

 

עיצוב חיצוני

 

יונדאי סונטה החדשה נאה ומגובשת, ואף מצליחה למשוך מבטים בוחנים מדי פעם. המימדים הגדולים מפוסלים בקווים סולידיים וזורמים בלי התחכמויות מיותרות. חזית הרכב אגרסיבית וכוללת תאורת קסנון ותאורת LED ליום. שבכת הקירור דומיננטית ועוטה עיטורי כרום. במבט צד נחשף אורכה של הסונטה החדשה שעומד על 4,855 מ"מ ואיתו קווי החלונות הגבוהים וחישוקי סגסוגת נאים בקוטר 17 אינץ'. מאחור מקבלת הסונטה החדשה שיפוע נאה באזור שפת תא המטען ויחידות תאורה בעלות גרפיקה מעניינת שמקנות לה מראה ייחודי.

 

יונדאי סונטה הייברידיונדאי סונטה הייבריד

 

עיצוב פנימי

 

תא הנוסעים של יונדאי סונטה החדשה מרשים, יוקרתי ואיכותי למדי. שילובי הצבעים הבהירים של המושבים, דיפוני העץ והפלסטיקה השחורה, משתלבים באופן נהדר ויוצרים תא נוסעים מרשים ונעים מאוד לשהייה. המרחב מלפנים מצויין אם כי מרווח הראש נפגע מעט בעקבות הגג הפנורמי. מלפנים מקבלים הנוסעים מושבים בעלי כיוון חשמלי, אוורור וחימום. בסיס הגלגלים של יונדאי סונטה החדשה עומד על 2,805 מ"מ המעניקים מרחב מחייה נדיב מאוד גם לנוסעים מאחור. הספסל האחורי מרווח מספיק לשלושה מבוגרים. המושבים נוחים והתחושה היא של סלון עור מפנק, למעט במושב האמצעי. בימי החורף הקרים ניתן לחמם גם את המושבים מאחור. בנוסף ייהנו הנוסעים מאחור מפתחי מיזוג, שקע מתח 12V, והצללה לחלונות.

 

יונדאי סונטה הייברידיונדאי סונטה הייבריד

 

תא המטען נפתח מהשלט או מתא הנוסעים ומציג נפח הטענה סביר העומד על 440 ליטרים בלבד עקב איכלוס הסוללות של המערכת ההיברידית. מפתח תא המטען מעט צר ומקשה על הטענת חפצים רחבים לתא המטען. לא תמצאו בהישג יד גלגל חלופי אלא ערכת ניפוח בלבד. המושב האחורי בגרסת הלימיטד יכול להתקפל ביחס של 60/40 ולהגדיל את נפח תא המטען.

 

במרכז הדשבורד מותקנת מערכת מולטימדיה יונדאי קונקטד מבוססת אנדרואיד עם מסך מגע בגודל 8 אינץ'. המערכת מוכרת משאר דגמי יונדאי ומתגלה גם כאן כמוצלחת למדי. מתחת למערכת המולטימדיה ניצבת בקרת אקלים מפוצלת גדושה בפקדים הדורשת הסתגלות קלה ואף כוללת מצב קירור לנהג בלבד. מצב זה מרכז את כל מאמצי מערכת המיזוג לטובת קירור הנהג – מושלם לנהיגת סולו ביום קיץ חם, וגם חוסך באנרגיה. הקונסולה המרכזית כוללת תא אחסון עם חיבורי מדיה חיצוניים ומחזיקי כוסות עם כיסוי נגלל. לצידם ניצבים בורר ההילוכים, בלם החניה האלקטרוני, ובורר מצבי הנהיגה.

 

יונדאי סונטה הייברידיונדאי סונטה הייבריד

 

ההגה נעים לאחיזה, מחופה עור וכולל שליטה על בקרת השיוט, מערכת השמע ותפריטי הגדרות הרכב. גלגל ההגה מתכוונן לגובה ולעומק ובשילוב כוונון המושבים מתקבלת בקלות תנוחת נהיגה נוחה. במרכז לוח המחוונים ממוקם צג מידע רב תכליתי המציג בין היתר את מצב מערכת ההנעה. לוח המחוונים כולל מד מהירות קונבנציונלי אך מד הסל"ד המסורתי הוחלף בשעון המציג את אחוזי ניצול הכוח, מד טעינת הסוללות ומחוון המציג עד כמה חסכונית הנהיגה בכל רגע נתון.

 

אבזור

 

אחד הקלפים החזקים של יונדאי סונטה החדשה הוא האבזור העשיר בגרסת לימיטד. מחיר גרסה זו עומד כאמור על 179,000 ₪, 20,900 ₪ יותר מגרסת הכניסה, אך היא מצויידת במיטב הפינוקים ממולדתו של הדוד סם. המושבים הקדמיים כוללים כיוון חשמלי, זכרונות, חימום ואוורור. בנוסף קיים חימום גם למושבים האחוריים ולגלגל ההגה. עוד כוללת הסונטה דיבורית בלוטות', מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים דיגיטלית, מפתח חכם לכניסה והנעה ללא מפתח, חיישני גשם ואורות, בלם חניה חשמלי, בקרת שיוט אדפטיבית, גג שמש פנורמי עם פתיחה חשמלית, מראה מתכהה אוטומטית, וילונות צד מובנים בחלונות האחוריים, תאורת LED פנימית, פנסים אחוריים בטכנולגיית LED, ותאורת קסנון מלפנים. אבזור הבטיחות כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת התרעה על סטייה מהנתיב, מערכת התרעה על אי שמירת מרחק מלפנים, ומערכת לזיהוי רכבים בשטח מת.

 

יחידת הנעה וחווית נהיגה

 

יונדאי סונטה הייבריד מצויידת ביחידת הנעה המורכבת ממנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר בהספק 154 כ"ס בשילוב מנוע חשמלי בהספק 38 קילוואט המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בת 6 הילוכים. ההספק המשולב של המערכת ההיברידית עומד על 193 כ"ס והמומנט המרבי עומד על 34.0 קג"מ ב- 1,850 סל"ד.

 

מרבית מערכות ההנעה ההיברידיות מצויידות בתיבת הילוכים רציפה אך יונדאי ציידה את הסונטה החדשה בתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 יחסי העברה. התיבה מציגה אופי פעולה חלק ונעים. את תגובת התיבה ודוושת התאוצה ניתן לחדד באמצעות בורר מצבי הנהיגה הכולל גם מצב ספורט ומצב אקו. יונדאי סונטה הייבריד החדשה אמנם שוקלת 1,615 ק"ג אך מערכת ההנעה מצליחה להסיע אותה בזריזות וללא גחמות מיותרות. לחיצה על דוושת התאוצה גוררת עימה תגובה מיידית והמנוע מספק את הכוח ישירות וללא השהייה. המערכת ההיברידית יודעת לספק מומנט כבר מאפס סל"ד כך שמתקבלת רצועת כוח רחבה וזמינה בכל מצב.

 

יונדאי סונטה הייברידיונדאי סונטה הייבריד

 

במצב חשמלי טהור מסוגלת הסונטה להגיע עד למהירות של כ- 60 קמ"ש לפני שמנוע הבנזין נכנס לפעולה. במצב זה הסונטה חרישית מאוד, אך מנוע הבנזין מעט גס בתחילת פעולתו. מיאוץ מעמידה למאה קמ"ש ארך במסגרת המבחן 9.4 שניות ומיאוץ העקיפה מ- 80 ל- 120 קמ"ש ארך 5.7 שניות. יונדאי סונטה החדשה היא מכונית חזקה שיכולה לספק מגוון רחב של צרכים. בעיר היא זריזה וקלה לתמרון ואילו בנסיעות בין עירוניות היא פרטנרית מוצלחת לשיוט ארוך ונעים שלא מעייפת את הנוסעים. בידוד רעשי הרוח, הכביש והמנוע טובים מאוד.

 

למרות שארץ מוצאה של הסונטה החדשה היא קוריאה, הסונטה מיוצרת על פי אמות מידה אמריקאיות וזהו גם ייעודה. נוחות הנסיעה טובה מאוד במרבית המצבים והסונטה מצליחה לגהץ את רוב מהמורות הדרך בצורה מצויינת. בניגוד למכוניות אמריקאיות קלאסיות, המתלים לא רכים מדי ויונדאי סונטה מצליחה לשמור על ריסון מספק. כצפוי, כבישי הנהיגה המאתגרים אינם מרחב המחייה הטבעי של הסונטה. רמת האחיזה טובה ותספק את הנהג הממוצע, אך לא תתאים למי שמחפש מעבר לכך בגלל הגה קל ומנותק וחוסר בדיוק ספורטיבי. פעולת הבלימה אינה נשכנית מספיק והבלמים דועכים תחת עומס. בנוסף מורגש המעבר בין בלימה חשמלית רגנרטיבית לבלימה מכנית.

 

יונדאי סונטה הייברידיונדאי סונטה הייבריד

 

קלף חזק נוסף ששומרת יונדאי סונטה בשרוול הוא כמובן צריכת הדלק החסכונית. בסיום ימי המבחן שכללו נסיעה במגוון רחב של כבישים וסוגי נהיגה, עמדה צריכת הדלק הממוצעת על 15.6 ק"מ לליטר. נתון מצויין לכל הדעות הניתן אף לשיפור בנסיעה מנהלתית במצב אקו חסכוני.

 

סיכום

 

יונדאי סונטה הייבריד החדשה היא מכונית טובה. היא נהנית ממגוון רחב של איכויות ומציעה חבילה שלמה ומקיפה לכל מי שמעוניין במשפחתית גדולה, מפנקת ומאובזרת. יונדאי סונטה החדשה מתומחרת בצורה אגרסיבית ובהחלט כדאי לבדוק אותה לפני שבוחרים באחת המתחרות. לזכותה זוקפת הסונטה רשימת אבזור עשירה מאוד וצריכת דלק מצויינת. עם 5 שנות אחריות מקיפה, 7 שנות אחריות על המערכת ההיברידית, והמוניטין החיובי של מותג יונדאי בישראל, הסונטה יכולה להוות עסקה מצויינת. רוצו לקנות לפני שינוי נוסחת המיסוי הירוק בחודש ינואר הקרוב, הצפוי להקפיץ את מחיר הסונטה בעשרות אלפי שקלים.

 

 

יונדאי סונטה 2.0 ליטר לימיטד אוטומט
מנוע בנזין 1,999 סמ"ק היברידי
הספק מרבי 193/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 34.0/1,850 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית בת 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,855 מ"מ
רוחב כללי 1,865 מ"מ
גובה כללי 1,470 מ"מ
בסיס גלגלים 2,805 מ"מ
מיכל דלק 60 ליטרים
נפח תא מטען

440 ליטרים

משקל עצמי 1,615 ק"ג
מהירות מרבית 192 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 17.5 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 15.6 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 2
ציון בטיחות ENCAP לא נבחנה
מחיר

179,900 ₪

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    25.04.17 | מבחני רכב

    סיאט אטקה התייצב למבחן הדרכים שלנו בגרסת סטייל הבסיסית. האם הוא מציע תמורה במחיר 139,900 ₪?

    סיאט אטקה הוא הקרוסאובר הראשון של היצרנית הספרדית. ההשקה לוותה בקול רעש גדול וציפיות רבות נרקמו לראשו. בעולם ובישראל נתפס סיאט כמותג צעיר בעל אופי ספורטיבי עם האיכויות המפורסמות של קונצרן פולקסווגן. סיאט אטקה מתחרה בפלח השוק הצומח ביותר מול דגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ופיג'ו 3008. יצאנו לב

     
  • ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    13.04.17 | מבחני רכב

    ניסאן אקס טרייל הוא קרוסאובר מעוצב וחסכוני המציע 7 מושבים. האם הוא ראוי גם להוות תחליף למיניוואן?

    משפחות מרובות ילדים או אלה הזקוקים למקומות נוספים ברכב המשפחתי, לא עומדים בפני היצע גדול במיוחד. ישנם מיניוואנים קומפקטיים המציעים זוג מושבים נוספים עם תא מטען מזערי, ומיניוואנים בגודל מלא המסוגלים לשנע בנוחות מרבית שבעה מבוגרים על מטענם. עם השתלטות רכבי הכביש-שטח על השוק, מציעות היצרניות גם ג'יפוני

     
  • וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    06.04.17 | מבחני רכב

    יונדאי i10 היא מכונית מיני נוחה ומרווחת, הנראית צעירה אך מרגישה בוגרת

    יונדאי i10 היא מכונית מיני שזוכה להצלחה בשוק הישראלי השמרני, ונוגסת בנתח שמן מהסגמנט הנשלט על ידי אחותה הפופולרית קיה פיקנטו. הרעיון במכונית מיני חדשה במחיר נגיש תפס תאוצה רבה והישראלים הצביעו ברגליים ואפילו העירו את הרגל השמאלית לתפעול גרסאות ידניות מוזלות. הדור הנוכחי והשני במספר הוצג בשנת 2013 וב

     
  • וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    30.03.17 | מבחני רכב

    עיצוב שלא מותיר מקום לדמיון, ביצועים מרשימים ונוכחות בולטת. שברולט קמארו במבחן דרכים רועש

    שברולט קמארו צברה אוהדים מסביב לגלובוס, וככל שהיא ותיקה יותר, היא תגרום ליותר מבטי ערגה ואנחות הנאה. אם אמרת שברולט קמארו, אמרת אגדה. שורשיה נטועים אי שם באמריקה של שנות ה- 60, עת פריחתן של מכוניות הפוני. שיקול עלויות הדלק היה משני, והתחרות התמקדה בגודל, בצליל ובעיצוב. הדור השישי שהושק בשנת 2015 טומ

     
  • וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.03.17 | מבחני רכב

    שברולט טראקס המעודכן חוזר לסיבוב נוסף מול שלל הג'יפונים הקומפקטיים הצעירים

    שברולט הייתה בין הראשונות לזהות את הפוטנציאל בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים והציגה ב- 2012 את הטראקס. למרות העיצוב הקשוח, בישראל התקשה הטראקס להתחרות במייסד הקטגוריה ניסאן ג'וק האופנתי, גם בעקבות תמחור גבוה בתחילת דרכו. סרטון מבחן דרכים שברולט טראקס שברולט טראקס LT יתרונות

     
  • וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    19.03.17 | מבחני רכב

    קיה פיקנטו החדשה מציגה מתכון משופר למכונית המיני המבוקשת ביותר בישראל

    קיה פיקנטו היוצאת כבר בת שש ועדיין מצליחה להתגבר על מתחרות חדשות בשוק ולשמור על מעמדה המכובד בצמרת סגמנט המיני בישראל, כחדשה וכמשומשת. הדור החדש והשלישי במספר של קיה פיקנטו, שהחל עתה את דרכו בישראל, לא מציג רבולוציה ביחס לדור הקודם אלא אבולוציה טבעית. קיה בחרה בגישה שאין צורך לתקן מה שעובד, אלא רק ל

     
  • וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    16.03.17 | מבחני רכב

    רנו טווינגו היא מכונית מיני צעירה שמצליחה להפתיע ברוחה ובהתנהגותה

    רנו ישראל השיקה לאחרונה את מכונית המיני החיננית רנו טווינגו שהוצגה לראשונה בתחילת שנות ה- 90. הדור הנוכחי והשלישי במספר שהוצג בשנת 2014 מציג מכונית מיני מעוצבת שכיף להסתכל עליה. מנוע אחורי מוגדש טורבו והנעה אחורית נראים כמו מתכון בדוק להנאה מנהיגה. האם היא אכן עומדת בציפיות? יצאנו למבחן דרכים ארוך ע

     
  • וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    06.03.17 | מבחני רכב

    שברולט קרוז החדשה מבטיחה להיות מהטובות במכוניות המשפחתיות, יצאנו לבדוק האם היא גם מקיימת

    שברולט קרוז, המשפחתית הגלובלית של היצרנית האמריקאית, הוצגה לראשונה בשנת 2008 לאחר פיתוח משותף של חטיבות שברולט מכל קצוות הגלובוס. מאז הפכה שברולט קרוז לדגם הנמכר ביותר של היצרנית ולאחד הדגמים הנמכרים ביותר בעולם. בישראל הדברים התנהלו אחרת. שברולט קרוז הגיעה עם שילוב מנוע- גיר לא מוצלח שסבל ממחלות יל

     
  • וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    16.02.17 | מבחני רכב

    פיג'ו 3008 החדש הינו קרוסאובר מעוצב וייחודי עם תא נוסעים מקורי והתנהגות כביש מהנה

    פיג'ו ידועה כיצרנית המקפידה על עיצוב מכוניות מרשימות, אך הדור הקודם של פיג'ו 3008 לא עמד בציפיות והתוצאה הייתה רכב פנאי-שטח מבולבל שלא זכה להצלחה מסחרית. הדור החדש שהושק לאחרונה בישראל, מתבסס על פלטפורמה מודולרית חדשה עם עיצוב מיוחד, ומבשר על עידן חדש לחלוטין. הזמנו את גרסת הבסיס עם מנוע דיזל ברמת א

     
  • וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    09.02.17 | מבחני רכב

    על התפר שבין קטגוריית המיני לסופר מיני, נמצאת מיצובישי ספייס סטאר. יצאנו לבדוק מה השתנה במתיחת הפנים שעברה

    מיצובישי ספייס סטאר הגיעה ארצה לראשונה בשנת 2013 ולמרות עיצוב חיצוני אנמי ותא נוסעים פשוט, הצליחה לנגוס בפלח שוק מכובד בקטגוריית המכוניות הקטנות. כעת, לאחר תקופה בה הופסק שיווקה בהמתנה לדגם המעודכן, הגיעה מיצובישי ספייס סטאר לישראל לאחר מתיחת פנים ומקצה שיפורים. למבחן הדרכים שלנו התייצבה גרסת הפרימי

     
  • וידאו: מרצדס 2017 C450 AMG במבחן דרכים: זאב בעור כבש

    וידאו: מרצדס 2017 C450 AMG במבחן דרכים: זאב בעור כבש

    02.02.17 | מבחני רכב

    מרצדס C450 AMG היא מכונית ביצועים מדויקת עם נתונים מרשימים. יצאנו למבחן דרכים ווקאלי במיוחד כדי להתרשם מקרוב

    מרצדס C קלאס כבר מזמן לא משמשת כגרסת הכניסה למותג הפרימיום הגרמני, אך שנים ארוכות היוותה "המרצדס הכי קטנה" בהיצע. במחירה, היו מכוניות מנהלים מרווחות ומאובזרות ממנה, אך לקוחותיה היו אלה שחשקו בסמל הנכון במחיר "נגיש". האבולוציה עשתה את שלה וכיום דגמי המשפחתיות הגדולות של מותגי היוקרה מרווחות יותר, מאו

     
  • וידאו: יונדאי איוניק במבחן דרכים - משפחתית אקולוגית

    וידאו: יונדאי איוניק במבחן דרכים - משפחתית אקולוגית

    25.01.17 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית הראשונה של יונדאי מכוונת גבוה ומציעה אבזור בטיחות שופע וצריכת דלק מעולה

    שוק הרכב העולמי משתנה בקצב מהיר. ממדי הרכבים גדלים, גבולות הסגמנטים הופכים למטושטשים, ולא מעט רכבים חובשים כובעים של כמה קטגוריות במקביל. לרכבים מונעי בנזין ודיזל קמו מתחרים, ביניהם רכבים מונעי מימן, רכבים חשמליים, היברידיים והיד עוד נטויה. יצרני הרכב משתתפים במרוץ האנרגיה ושוקדים במקביל על פיתוח מע

     
  • קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    29.12.16 | מבחני רכב

    קיה נירו הוא קרוסאובר היברידי המשלב מגוון יתרונות בחבילה מגובשת ואטרקטיבית

    קיה נירו מוגדר כקרוסאובר אך מראהו מזכיר מרכב סטיישן מוגבה. הוא מתפרש לאורך 4,355 מ"מ לעומת אחיו קיה ספורטאז' הנמתח לאורך 4,480 מ"מ. עם זאת, בסיס הגלגלים של הנירו ארוך ב- 30 מ"מ לעומת הספורטאז', מה שמקנה מרווח ברכיים עדיף ליושבים מאחור. קיה נירו משתייך אמנם לסגמנט הקרוסאוברים הלוהט אך קורץ גם ללקוחות

     
  • וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    01.12.16 | מבחני רכב

    על הנייר, אופל קורסה OPC החדשה מצליחה להרשים, אבל אותנו מעניין איך היא על הכביש

    סרטון מבחן דרכים אופל קורסה OPC אופל קורסה OPC יתרונות התנהגות כביש, אבזור, תא הנוסעים חסרונות מחיר, היגוי, נוחות נסיעה אופל קורסה OPC, הגרסה המהירה של הסופר מיני הגרמנית, קוראת תיגר על פולקסווגן פולו GTI, סיאט איביזה קופרה ופיג

     
  • וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    24.11.16 | מבחני רכב

    מרצדס E קלאס לוקחת אותנו אל העתיד בו לא נצטרך לנהוג במכונית והנסיעה תהפוך לאוטונומית

    סרטון מבחן דרכים מרצדס E קלאס יצרנית הפרימיום הגרמנית מציבה סטנדרטים מאוד גבוהים כהרגלה ואלו באים לידי ביטוי בדור החדש של מרצדס E קלאס, המוצבת בין מרצדס C קלאס המשפחתית לספינת הדגל מרצדס S קלאס. מרצדס E קלאס החדשה היא המכונית הטכנולוגית ביותר של היצרנית. כל החידושים אשר פותחו במהלך השנים הא

     
  • וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    13.11.16 | מבחני רכב

    אאודי A4 מתייצבת למבחן דרכים תובעני עם עיצוב מרשים, טכנולוגיות מתקדמות, וניחוח פרימיום מעודן

    אחרי 22 שנים שהיא משקיעה בעצמה ומראה לכולם כמה היא שווה, זוכה אאודי A4 בדורה החמישי לתדמית בוגרת ואצילית. מה שזיכה את הדורות הקודמים בתשואות כבר הפך למובן מאליו וכעת היא צריכה להוכיח שהיא מסוגלת ליותר מבלי לצעוק. יריבותיה לסגמנט לא מאפשרות לה לעצום עין והקרב על תואר מלכת הקטגוריה הפך לשיחת היום. ידי

     
  • וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    20.10.16 | מבחני רכב

    הונדה סיוויק טייפ אר מגיעה אלינו לאחר המתנה ארוכה. האם היא תעמוד בציפיות הגבוהות?

    לאחר חמש שנות המתנה יודעת הונדה שאסור לה לאכזב עם הסיוויק טייפ אר החדשה. היא בנתה מנוע טורבו חדש, טיפלה באווירודימניות וכיילה את השלדה ושאר המכלולים על מנת לחזור לסגמנט הספורט עם ראש מורם. התוצאות לא איחרו להגיע. עם השקתה שברה הונדה סיוויק טייפ אר החדשה זמני הקפה חדשות לבקרים. ההישג החשוב ביותר נרשם

     
  • וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    28.09.16 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו החדשה משנה גישה. האם היא משנה גם את כללי המשחק בשוק המשפחתיות הגדולות?

    כאשר אתם שומעים את השם שברולט, לחלקכם עולות מחשבות על מכוניות אמריקאיות ספינתיות עם מנועים גדולים ולחלקכם עולות מחשבות על מכוניות קוריאניות זולות עם סמל אמריקאי. במקרה של שברולט מאליבו החדשה, הסיפור הוא אחר לגמרי. היא כבר לא כל כך אמריקאית אבל היא בכלל לא קוריאנית. שברולט מאליבו בדור העשירי הופכת למ

     
  • וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.09.16 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 הינו קרוסאובר מעוצב ושימושי. האם יש לו את כל הדרוש כדי להתחרות בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים? יצאנו לבדוק

    עולם הרכב עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות עם ביקוש הולך וגובר למכוניות מעוצבות עם נוכחות ושימושיות טובה, במחיר נגיש. היצרניות מצאו לכך פתרון העונה לשם קרוסאובר עירוני או ג'יפון כפי שנהוג לכנותו בישראל. בדרך כלל מדובר ברכב על בסיס מכונית סופר מיני שזכה למרווח גחון מוגדל וכמה תוספות קוסמטיות למראה המ

     
  • סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    01.09.16 | מבחני רכב

    סובארו לבורג היא משפחתית סטיישן שונה בנוף הישראלי. יצאנו לבדוק את הצהרתה על ספורטיביות ושימושיות

    סובארו לבורג החדשה הוצגה בעולם כבר בשנת 2013 אך היצרן היפני הקטן לא מיהר לייצא אותה אל מחוץ לגבולות היבשת. השם לבורג (Levorg) אם תהיתם הוא הכלאה בין שלוש מילים: לגאסי, רבולושיין, וטורינג (Legacy, revolution, touring). סובארו לבורג מצויידת במנוע טורבו בנזין חדש, מערכת הנעה כפולה, ובעיצוב שצפוי ל