סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

סובארו לבורג היא משפחתית סטיישן שונה בנוף הישראלי. יצאנו לבדוק את הצהרתה על ספורטיביות ושימושיות

תגיות | משפחתיות, סובארו, לבורג

סובארו לבורג החדשה הוצגה בעולם כבר בשנת 2013 אך היצרן היפני הקטן לא מיהר לייצא אותה אל מחוץ לגבולות היבשת. השם לבורג (Levorg) אם תהיתם הוא הכלאה בין שלוש מילים: לגאסי, רבולושיין, וטורינג (Legacy, revolution, touring). סובארו לבורג מצויידת במנוע טורבו בנזין חדש, מערכת הנעה כפולה, ובעיצוב שצפוי לעורר את בלוטות הרוק של חובבי הנהיגה בכלל וחובבי סובארו בפרט.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

ייעודה העיקרי של סובארו לבורג החדשה הוא להיות מכונית סטיישן פרקטית ונעימה שתוכל לשנע משפחה שלמה בזריזות ובנוחות, ובו זמנית תדע לספק גם הנאה לנהג, בדיוק כמו חלק מדגמי המותג בשלהי שנות ה- 90.

 

עיצוב

 

סובארו לבורג היא הכלאה מוצלחת לטעמנו בין סובארו אימפרזה לבין סובארו B4, אך לא רק. החזית של הלבורג לקוחה ישירות מסובארו STI עם סבכת קירור עצומה מעוטרת כרום, פתח אוורור על מכסה המנוע, ויחידות תאורה משוכות לאחור עם תאורת לד מלאה. במבט פרופיל בולטות חצאיות הצד המקנות ללבורג תחושה של רכב נמוך יותר, במיוחד עם חישוקי הסגסוגת בקוטר 18 אינץ'. אנשי סובארו טוענים כי לצורך עיצוב חלקה האחורי של הלבורג נלקחו אלמנטים שונים מסובארו אאוטבק משני דורות לאחור. ניתן לומר בוודאות כי יחידות התאורה הגדולות מאחור בשילוב פס הכרום הרוחבי מוסיפים עניין ופלפל גם בירכתי הלבורג.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

סובארו לבורג איננה סטיישן אפרורית והיא מצליחה להתבלט עיצובית בעיקר בזכות החרטום הזועק. הלבורג מושכת המון מבטים ותהיות ובהחלט יכולה לתרום לאגו של נהגים המחפשים תשומת לב. התוצאה הנראית לעין היא מכונית מעניינת מאוד ושונה בנוף הישראלי.

 

תא הנוסעים

 

הכניסה לתא הנוסעים של הלבורג חושפת תא נוסעים של סובארו אימפרזה אך מוקפד, מאובזר ואיכותי יותר. אין קושי במציאת תנוחת נהיגה טובה, אך נציין כי בבסיסה תנוחת הנהיגה של הלבורג היא נמוכה. ההגה מגיע ישירות מסובארו STI ואין צורך להרחיב על כך. הנדסת האנוש של הלבורג טובה בבסיסה אם כי דורשת הסתגלות קלה. בליל המידע הרב שיודע להציג הרכב מפוצל לשלושה תצוגות שונות שלכל אחת מהן שליטה נפרדת, מעט מיותר אך בהחלט מוסיף לפאסון בתא הנוסעים. מעבר לכך כל הפקדים ממוקמים במקומם הטבעי.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

המרווח מלפנים טוב מאוד, המושבים נוחים לאורך זמן ומספקים תמיכה מצויינת. מאחור המצב אינו מרשים בעקבות בסיס גלגלים קצר באורך 2,650 מ"מ שפוגע במרווח הברכיים של הנוסעים מאחור. קו שיפול הגג פוגם במרווח הראש ותעלת ההינע האימתנית מחסלת לחלוטין את הרצון לשבת במושב האמצעי מאחור. הלברוג' תתאים למשפחות עם שני ילדים מתבגרים או שלושה ילדים קטנים, אך לא יותר.

 

תא המטען מציע שפת הטענה ומפתח מצויינים. הנדסת האנוש בתא המטען מצויינת והוא כולל ווי תליה ותאורה. בהשוואה למכוניות סטיישן אחרות נפחו של תא המטען של סובארו לבורג לוקה בחסר ומציע 486 ליטרים בלבד וניתן להגדלה עם קיפול הספסל האחורי.

 

אבזור

 

סובארו לבורג משווקת בישראל בגרסה אחת שמחירה 179,990 ₪. גרסה זו מאובזרת למדי וכוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', דיבורית בלוטות', חיבורי USB ו- AUX, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם לכניסה והנעה, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת שיוט, מערכת מצבי נהיגה SI-DRIVE, חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינץ', יחידות תאורה קסנון, תאורת LED, ופתחי מפלט כפולים מאחור.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

לצערינו עם תג מחיר של 179,990 ₪ נעדרים מרשימת האבזור פיצ'רים נדרשים כגון כיוונון חשמלי למושבים, פתחי מיזוג מאחור, וגג פנורמי צנוע. מה שחסר עוד יותר הוא היעדרן של מערכות בטיחות מתקדמות כגון ניטור שטח מת, זיהוי סטיה מנתיב ובלימה אוטונומית. את אלו מחליפה מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית ללא תוספת תשלום.

 

חווית נסיעה

 

מתחת לכונס האוויר האימתני על מכסה המנוע שוכן מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 1.6 ליטרים המפיק 170 כ"ס המגיעים לכל לארבעת הגלגלים באמצעות תיבת הילוכים רציפה. המנוע החדש של סובארו מייצר שפע של דחף זמין בזכות נתון מומנט העומד על 25.5 קג"מ, אך בגלל התיבה הרציפה ישנה השהייה מציקה בזינוקים ובעקיפות. התיבה כשלעצמה טובה מאוד ומדמה יחסי העברה קבועים של תיבה אוטומטית. צריכת הדלק הממוצעת עמדה על 11.3 ק"מ לליטר בזמן המבחן.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

הלבורג הינה משפחתית ספורטיבית וזריזה אך לא כזו שתקפיץ לכם את האנדרנלין בדם. מיאוץ מעמידה ל- 100 קמ"ש ארך 8.9 שניות ומצב התיבה הספורטיבי מחדד את תגובות הרכב עוד יותר. בניית הכח הלינארית מאפשרת התנהלות ידידותית בפקקים ובשיוט רגוע בכבישים בין עירוניים. ההתנהלות העירונית של הלבורג נעימה, ההגה קל ושדה ראייה מצויין לכל הכיוונים.

 

למרות צמיגים נמוכי חתך מצליחה הלבורג לספוג ולבודד את מרבית שיבושי הדרך הקטנים. כיול המתלים מתייצב בדיוק באמצע. הלבורג לא סופר נוחה, כמצופה ממכונית ספורטיבית, אך גם לא שוברת עמודי שידרה. בידוד רעשי הכביש והרוח טובים, וגם צלילי המנוע והתיבה נעימים כל עוד הם בטווח הפעולה הרגוע.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

קהל היעד המצומצם אליו פונה הלבורג יידע להעריך אותה בפיתולים. עם שלדה מכויילת היטב ומכלולים מסובארו STI, ניתן לחוש בשורשים הספורטיביים. ההגה זריז ומדוייק, ההנעה הכפולה באה לידי ביטוי עם שפע של אחיזה בלתי נגמרת, וזוויות הגלגול הקטנות מוכיחות שזו מכונית ספורטיבית ומהנה מאוד לנהיגה.

 

סיכום

 

מי שהתרפק על אגדות הראלי מן העבר לא ימצא את מבוקשו בסובארו לבורג החדשה. סובארו לבורג אמנם מהנה לנהיגה אך חסר בה הכוח והניצוץ שהפך את המכוניות ההן לאגדות. סובארו לבורג פונה לקהל יעד מצומצם מאוד, במיוחד לנוכח תג המחיר העומד על 179,990 ₪. במחיר של 40,000 ₪ פחות ניתן למצוא משפחתיות סטיישן חזקות ומהנות לנהיגה לא פחות. לחילופין, במחירה של הלבורג יכולה משפחה להעמיד בחניה רכב פנאי שטח חדש ונוצץ.

 

סובארו לבורג החדשה היא מכונית טובה אך לא מדובר פה במהפכה. לדעתנו נהגים שירכשו את סובארו לבורג החדשה יעשו זאת בגלל המורשת ולבטח לא בגלל הביצועים.

 

סובארו לבורג 1.6 טורבו אוטומט
מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין
הספק מרבי 170/5,600 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 25.5/1,800 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רציפה
יחידת הנעה כפולה קבועה
אורך כללי 4,690 מ"מ
רוחב כללי 1,780 מ"מ
גובה כללי 1,490 מ"מ
בסיס גלגלים 2,650 מ"מ
מיכל דלק 60 ליטרים
נפח תא מטען

486 ליטרים

משקל עצמי 1,513 ק"ג
מהירות מרבית 210 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 8.9 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 13.5 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11.3 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 12
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2016)
מחיר

179,990 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק CT6 במבחן דרכים

    קאדילק CT6 במבחן דרכים

    22.06.17 | מבחני רכב

    קאדילק CT6, ספינת הדגל של היצרן האמריקאי, מנסה לספק תשובה הולמת ליצרניות רכבי היוקרה הגרמניות

    בעשור האחרון הפכו מותגים אמריקאים רבים לבלתי רלוונטיים עבור צרכני רכב המחפשים פרקטיות וחסכון בדלק על חשבון גודל, נוחות ומנוע גדול וזללן. על אף שדגמי קאדילק נמכרים באמריקה ובסין כמו לחמניות חמות, במגרש הבינלאומי נחלה החברה הפסדים משמעותיים. בשנה החולפת החליטה הנהלת הקונצרן האמריקאי ג'נרל מוטורס על שי

     
  • מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    14.06.17 | מבחני רכב

    מרצדס C63 AMG קופה החדשה צריכה להיכנס לנעליים הנחשקות של קודמתה. יצאנו לבדוק איך מתנהגת מכונית מסלול חוקית לכביש

    במרצדס ציינו בחודש שעבר יובל לחטיבת AMG. הסדנה הוקמה בסוף שנות ה- 60 של המאה הקודמת על ידי האנס-וורנר אופרכט ואברהרד מייקר, ועסקה בעיקר בהסבת רכבי כביש למכוניות מרוץ. בשנת 1971 זכתה מרצדס SEL300 AMG שטופלה על ידם במקום השני במרוץ 24 השעות בספא שבבלגיה וקנתה להם תהילת עולם. בשנת 1990 נחתם הסכם רשמי ב

     
  • אופל מוקה X במבחן דרכים

    אופל מוקה X במבחן דרכים

    08.06.17 | מבחני רכב

    אופל מוקה עבר מתיחת פנים ומתייצב לקרב חוזר באחת הקטגוריות החמות ביותר בשוק הרכב הישראלי

    אופל מוקה הוא רכב פנאי שטח קומפקטי אשר הוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה בשנת 2012. לישראל הגיע המוקה באיחור אופנתי רק בשנת 2014 עם רמת אבזור גבוהה, אך זכה לתג מחיר גבוה ביחס לחבריו בקטגוריה. בכדי להתמודד עם הגעת מתחרים חדשים ניסו מאז באופל להפחית את המחיר ולהציע רמות אבזור חדשות אך המכירות לא הצליחו להתרו

     
  • קאדילק XT5 במבחן דרכים

    קאדילק XT5 במבחן דרכים

    05.06.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם קאדילק XT5 טוב כמו שהוא נראה והאם יוכל לשאת על גבו את צמיחת המותג בישראל

    אין ספק שקאדילק עברה שינוי מהותי וחיוני בשנים האחרונות. חברת האם ג'נרל מוטורס השקיעה מיליארדים בקאדילק, מינתה מנכ"ל חדש והעבירה את מטה החברה מעיר המכוניות דטרויט שבמדינת מישיגן (אותה ייסד הצרפתי אנטואן דה לה מוט קאדילק) ישירות לכור ההיתוך של הטרנדים העולמיים במנהטן שבמדינת ניו יורק. לאחר גיוס מאסיבי

     
  • סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    29.05.17 | מבחני רכב

    מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר מציגה שדרוג ביחידת ההנעה ומראה מצודד יותר. יצאנו לבדוק איך הוא נוסע

    הדור האחרון של סוזוקי קרוסאובר הוצג בשנת 2013 וזכה לפופולריות רבה בארץ ובעולם. כעת הוא מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים מקיפה. נראה כי בזכות מוניטין אמינות גבוה וקהל לקוחות נאמן, הגיע סוזוקי קרוסאובר עם קלף חזק מהבית ולא נדרש להזיע יתר על המידה בכל הפרמטרים. בזכות אמינותו שקיבלה משנה תוקף ככל שחלפו השנים,

     
  • פולקסווגן טיגואן במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן במבחן דרכים

    24.05.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן התייצב אצלנו למבחן דרכים עם מנוע חזק 2.0 TSI והנעה כפולה. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק את תוספת המחיר

    הדור הראשון של פולקסווגן טיגואן נחת בארץ בסערה עם מסע פרסום פרובוקטיבי שהציג אותו כאח הקטן והחתיך של פולקסווגן טוארג. הביקוש בישראל ומסביב לגלובס היה גדול ונפתחו רשימות המתנה ארוכות. בחלוף הזמן הועם זוהרו של הטיגואן עם הגעת מתחרים חדשים במחירים אטרקטיביים. פולקסווגן טיגואן יתרונות א

     
  • סקודה אוקטביה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה אוקטביה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.05.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים של המשפחתית האירופאית הפופולרית תספיק לה כדי להתמודד עם מובילות הקטגוריה

    הדור השלישי של סקודה אוקטביה נחשף והושק בישראל בשנת 2013 והציג שינויים קטנים בעיצוב החיצוני בהשוואה לדור השני והמוצלח. 4 שנים נדרשו לסקודה להציג מתיחת פנים מזערית לדור השלישי בניסיון ליישר קו עם הדגמים החדשים בקבוצת המשפחתיות. עיקר השינויים הם מנוע 1.0 ליטר חדש, מערכות בטיחות מתקדמות, ושיפור איכות ה

     
  • אאודי Q2 במבחן דרכים

    אאודי Q2 במבחן דרכים

    18.05.17 | מבחני רכב

    אאודי Q2 מנסה להגדיר קטגוריה חדשה ולפתות את לקוחות רכבי הפרימיום הקומפקטיים עם ניחוח פנאי שטח

    עושה רושם שאחד התחביבים של אאודי הוא איתור קטגוריות ונישות חדשות. אאודי הייתה מחלוצי סגמנט היוקרה הקומפקטי עם אאודי A3, והיום היא יצרנית הפרימיום היחידה שמשווקת סופר מיני יוקרתית - אאודי A1. עתה הושק בישראל בן חדש למשפחת הדגמים הענפה בקטגוריה חדשה וקוראים לו אאודי Q2. אאודי Q2 1.4 TFSI

     
  • מבחן דרכים: אאודי A5 קופה

    מבחן דרכים: אאודי A5 קופה

    10.05.17 | מבחני רכב

    אודי A5 החדשה מדגימה לנו איך בונים מכונית קופה אלגנטית ומהירה לכיסוי מרחקים

    אלגנטיות היא מושג חמקמק, קשה להגדיר אותה במילים ולייחס לה תכונות אופי. מה מביא אנשים לתפוס מוצר כאלגנטי? ובכן, אנחנו חושבים שבאאודי הצליחו לעלות על נוסחה מדויקת ולפיה הם תכננו באופן מדויק את אאודי A5 החדשה. אאודי A5 קופה יתרונות עיצוב, איכות, נוחות נסיעה חסרונות לא מרגשת, העדר

     
  • וידאו: טויוטה CHR הייבריד במבחן דרכים

    וידאו: טויוטה CHR הייבריד במבחן דרכים

    30.04.17 | מבחני רכב

    טויוטה CHR עורר את סקרנותם של נהגי ישראל ושיווקו החל בקול תרועה רמה. יצאנו לנסיעת התרשמות בכדי לגלות איך הוא על הכביש

    תחשבו על טויוטה ותסתכלו על ה- CHR. לא נראה שייך? מסתבר שלא רק לכם. טויוטה CHR הוא אחד הרכבים המעוצבים והנועזים ביותר שהציגה טויוטה אי פעם. היו מי שהוא העלה בזיכרונם את ניסאן ג'וק הוותיק אך לטעמנו טויוטה CHR נושא בשורה עיצובית של קרוסאובר קופה ייחודי. סרטון טויוטה CHR במבחן דרכים

     
  • וידאו: סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    וידאו: סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    25.04.17 | מבחני רכב

    סיאט אטקה התייצב למבחן הדרכים שלנו בגרסת סטייל הבסיסית. האם הוא מציע תמורה טובה במחיר 139,900 ₪?

    סיאט אטקה הוא הקרוסאובר הראשון של היצרנית הספרדית. ההשקה לוותה בקול רעש גדול וציפיות רבות נרקמו לראשו. בעולם ובישראל נתפס סיאט כמותג צעיר בעל אופי ספורטיבי עם האיכויות המפורסמות של קונצרן פולקסווגן. סיאט אטקה מתחרה בפלח השוק הצומח ביותר מול דגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ופיג'ו 3008. יצאנו לב

     
  • וידאו: ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    וידאו: ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    13.04.17 | מבחני רכב

    ניסאן אקס טרייל הוא קרוסאובר מעוצב וחסכוני המציע 7 מושבים. האם הוא ראוי גם להוות תחליף למיניוואן?

    משפחות מרובות ילדים או אלה הזקוקים למקומות נוספים ברכב המשפחתי, לא עומדים בפני היצע גדול במיוחד. ישנם מיניוואנים קומפקטיים המציעים זוג מושבים נוספים עם תא מטען מזערי, ומיניוואנים בגודל מלא המסוגלים לשנע בנוחות מרבית שבעה מבוגרים על מטענם. עם השתלטות רכבי הכביש-שטח על השוק, מציעות היצרניות גם ג'יפוני

     
  • וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    06.04.17 | מבחני רכב

    יונדאי i10 היא מכונית מיני נוחה ומרווחת, הנראית צעירה אך מרגישה בוגרת

    יונדאי i10 היא מכונית מיני שזוכה להצלחה בשוק הישראלי השמרני, ונוגסת בנתח שמן מהסגמנט הנשלט על ידי אחותה הפופולרית קיה פיקנטו. הרעיון במכונית מיני חדשה במחיר נגיש תפס תאוצה רבה והישראלים הצביעו ברגליים ואפילו העירו את הרגל השמאלית לתפעול גרסאות ידניות מוזלות. הדור הנוכחי והשני במספר הוצג בשנת 2013 וב

     
  • וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    30.03.17 | מבחני רכב

    עיצוב שלא מותיר מקום לדמיון, ביצועים מרשימים ונוכחות בולטת. שברולט קמארו במבחן דרכים רועש

    שברולט קמארו צברה אוהדים מסביב לגלובוס, וככל שהיא ותיקה יותר, היא תגרום ליותר מבטי ערגה ואנחות הנאה. אם אמרת שברולט קמארו, אמרת אגדה. שורשיה נטועים אי שם באמריקה של שנות ה- 60, עת פריחתן של מכוניות הפוני. שיקול עלויות הדלק היה משני, והתחרות התמקדה בגודל, בצליל ובעיצוב. הדור השישי שהושק בשנת 2015 טומ

     
  • וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.03.17 | מבחני רכב

    שברולט טראקס המעודכן חוזר לסיבוב נוסף מול שלל הג'יפונים הקומפקטיים הצעירים

    שברולט הייתה בין הראשונות לזהות את הפוטנציאל בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים והציגה ב- 2012 את הטראקס. למרות העיצוב הקשוח, בישראל התקשה הטראקס להתחרות במייסד הקטגוריה ניסאן ג'וק האופנתי, גם בעקבות תמחור גבוה בתחילת דרכו. סרטון מבחן דרכים שברולט טראקס שברולט טראקס LT יתרונות

     
  • וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    19.03.17 | מבחני רכב

    קיה פיקנטו החדשה מציגה מתכון משופר למכונית המיני המבוקשת ביותר בישראל

    קיה פיקנטו היוצאת כבר בת שש ועדיין מצליחה להתגבר על מתחרות חדשות בשוק ולשמור על מעמדה המכובד בצמרת סגמנט המיני בישראל, כחדשה וכמשומשת. הדור החדש והשלישי במספר של קיה פיקנטו, שהחל עתה את דרכו בישראל, לא מציג רבולוציה ביחס לדור הקודם אלא אבולוציה טבעית. קיה בחרה בגישה שאין צורך לתקן מה שעובד, אלא רק ל

     
  • וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    16.03.17 | מבחני רכב

    רנו טווינגו היא מכונית מיני צעירה שמצליחה להפתיע ברוחה ובהתנהגותה

    רנו ישראל השיקה לאחרונה את מכונית המיני החיננית רנו טווינגו שהוצגה לראשונה בתחילת שנות ה- 90. הדור הנוכחי והשלישי במספר שהוצג בשנת 2014 מציג מכונית מיני מעוצבת שכיף להסתכל עליה. מנוע אחורי מוגדש טורבו והנעה אחורית נראים כמו מתכון בדוק להנאה מנהיגה. האם היא אכן עומדת בציפיות? יצאנו למבחן דרכים ארוך ע

     
  • וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    06.03.17 | מבחני רכב

    שברולט קרוז החדשה מבטיחה להיות מהטובות במכוניות המשפחתיות, יצאנו לבדוק האם היא גם מקיימת

    שברולט קרוז, המשפחתית הגלובלית של היצרנית האמריקאית, הוצגה לראשונה בשנת 2008 לאחר פיתוח משותף של חטיבות שברולט מכל קצוות הגלובוס. מאז הפכה שברולט קרוז לדגם הנמכר ביותר של היצרנית ולאחד הדגמים הנמכרים ביותר בעולם. בישראל הדברים התנהלו אחרת. שברולט קרוז הגיעה עם שילוב מנוע- גיר לא מוצלח שסבל ממחלות יל

     
  • וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    16.02.17 | מבחני רכב

    פיג'ו 3008 החדש הינו קרוסאובר מעוצב וייחודי עם תא נוסעים מקורי והתנהגות כביש מהנה

    פיג'ו ידועה כיצרנית המקפידה על עיצוב מכוניות מרשימות, אך הדור הקודם של פיג'ו 3008 לא עמד בציפיות והתוצאה הייתה רכב פנאי-שטח מבולבל שלא זכה להצלחה מסחרית. הדור החדש שהושק לאחרונה בישראל, מתבסס על פלטפורמה מודולרית חדשה עם עיצוב מיוחד, ומבשר על עידן חדש לחלוטין. הזמנו את גרסת הבסיס עם מנוע דיזל ברמת א

     
  • וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    09.02.17 | מבחני רכב

    על התפר שבין קטגוריית המיני לסופר מיני, נמצאת מיצובישי ספייס סטאר. יצאנו לבדוק מה השתנה במתיחת הפנים שעברה

    מיצובישי ספייס סטאר הגיעה ארצה לראשונה בשנת 2013 ולמרות עיצוב חיצוני אנמי ותא נוסעים פשוט, הצליחה לנגוס בפלח שוק מכובד בקטגוריית המכוניות הקטנות. כעת, לאחר תקופה בה הופסק שיווקה בהמתנה לדגם המעודכן, הגיעה מיצובישי ספייס סטאר לישראל לאחר מתיחת פנים ומקצה שיפורים. למבחן הדרכים שלנו התייצבה גרסת הפרימי