סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

 

סובארו לבורג היא משפחתית סטיישן שונה בנוף הישראלי. יצאנו לבדוק את הצהרתה על ספורטיביות ושימושיות

תגיות | משפחתיות, סובארו, לבורג

סובארו לבורג החדשה הוצגה בעולם כבר בשנת 2013 אך היצרן היפני הקטן לא מיהר לייצא אותה אל מחוץ לגבולות היבשת. השם לבורג (Levorg) אם תהיתם הוא הכלאה בין שלוש מילים: לגאסי, רבולושיין, וטורינג (Legacy, revolution, touring). סובארו לבורג מצויידת במנוע טורבו בנזין חדש, מערכת הנעה כפולה, ובעיצוב שצפוי לעורר את בלוטות הרוק של חובבי הנהיגה בכלל וחובבי סובארו בפרט.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

ייעודה העיקרי של סובארו לבורג החדשה הוא להיות מכונית סטיישן פרקטית ונעימה שתוכל לשנע משפחה שלמה בזריזות ובנוחות, ובו זמנית תדע לספק גם הנאה לנהג, בדיוק כמו חלק מדגמי המותג בשלהי שנות ה- 90.

 

עיצוב

 

סובארו לבורג היא הכלאה מוצלחת לטעמנו בין סובארו אימפרזה לבין סובארו B4, אך לא רק. החזית של הלבורג לקוחה ישירות מסובארו STI עם סבכת קירור עצומה מעוטרת כרום, פתח אוורור על מכסה המנוע, ויחידות תאורה משוכות לאחור עם תאורת לד מלאה. במבט פרופיל בולטות חצאיות הצד המקנות ללבורג תחושה של רכב נמוך יותר, במיוחד עם חישוקי הסגסוגת בקוטר 18 אינץ'. אנשי סובארו טוענים כי לצורך עיצוב חלקה האחורי של הלבורג נלקחו אלמנטים שונים מסובארו אאוטבק משני דורות לאחור. ניתן לומר בוודאות כי יחידות התאורה הגדולות מאחור בשילוב פס הכרום הרוחבי מוסיפים עניין ופלפל גם בירכתי הלבורג.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

סובארו לבורג איננה סטיישן אפרורית והיא מצליחה להתבלט עיצובית בעיקר בזכות החרטום הזועק. הלבורג מושכת המון מבטים ותהיות ובהחלט יכולה לתרום לאגו של נהגים המחפשים תשומת לב. התוצאה הנראית לעין היא מכונית מעניינת מאוד ושונה בנוף הישראלי.

 

תא הנוסעים

 

הכניסה לתא הנוסעים של הלבורג חושפת תא נוסעים של סובארו אימפרזה אך מוקפד, מאובזר ואיכותי יותר. אין קושי במציאת תנוחת נהיגה טובה, אך נציין כי בבסיסה תנוחת הנהיגה של הלבורג היא נמוכה. ההגה מגיע ישירות מסובארו STI ואין צורך להרחיב על כך. הנדסת האנוש של הלבורג טובה בבסיסה אם כי דורשת הסתגלות קלה. בליל המידע הרב שיודע להציג הרכב מפוצל לשלושה תצוגות שונות שלכל אחת מהן שליטה נפרדת, מעט מיותר אך בהחלט מוסיף לפאסון בתא הנוסעים. מעבר לכך כל הפקדים ממוקמים במקומם הטבעי.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

המרווח מלפנים טוב מאוד, המושבים נוחים לאורך זמן ומספקים תמיכה מצויינת. מאחור המצב אינו מרשים בעקבות בסיס גלגלים קצר באורך 2,650 מ"מ שפוגע במרווח הברכיים של הנוסעים מאחור. קו שיפול הגג פוגם במרווח הראש ותעלת ההינע האימתנית מחסלת לחלוטין את הרצון לשבת במושב האמצעי מאחור. הלברוג' תתאים למשפחות עם שני ילדים מתבגרים או שלושה ילדים קטנים, אך לא יותר.

 

תא המטען מציע שפת הטענה ומפתח מצויינים. הנדסת האנוש בתא המטען מצויינת והוא כולל ווי תליה ותאורה. בהשוואה למכוניות סטיישן אחרות נפחו של תא המטען של סובארו לבורג לוקה בחסר ומציע 486 ליטרים בלבד וניתן להגדלה עם קיפול הספסל האחורי.

 

אבזור

 

סובארו לבורג משווקת בישראל בגרסה אחת שמחירה 179,990 ₪. גרסה זו מאובזרת למדי וכוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', דיבורית בלוטות', חיבורי USB ו- AUX, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם לכניסה והנעה, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת שיוט, מערכת מצבי נהיגה SI-DRIVE, חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינץ', יחידות תאורה קסנון, תאורת LED, ופתחי מפלט כפולים מאחור.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

לצערינו עם תג מחיר של 179,990 ₪ נעדרים מרשימת האבזור פיצ'רים נדרשים כגון כיוונון חשמלי למושבים, פתחי מיזוג מאחור, וגג פנורמי צנוע. מה שחסר עוד יותר הוא היעדרן של מערכות בטיחות מתקדמות כגון ניטור שטח מת, זיהוי סטיה מנתיב ובלימה אוטונומית. את אלו מחליפה מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית ללא תוספת תשלום.

 

חווית נסיעה

 

מתחת לכונס האוויר האימתני על מכסה המנוע שוכן מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 1.6 ליטרים המפיק 170 כ"ס המגיעים לכל לארבעת הגלגלים באמצעות תיבת הילוכים רציפה. המנוע החדש של סובארו מייצר שפע של דחף זמין בזכות נתון מומנט העומד על 25.5 קג"מ, אך בגלל התיבה הרציפה ישנה השהייה מציקה בזינוקים ובעקיפות. התיבה כשלעצמה טובה מאוד ומדמה יחסי העברה קבועים של תיבה אוטומטית. צריכת הדלק הממוצעת עמדה על 11.3 ק"מ לליטר בזמן המבחן.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

הלבורג הינה משפחתית ספורטיבית וזריזה אך לא כזו שתקפיץ לכם את האנדרנלין בדם. מיאוץ מעמידה ל- 100 קמ"ש ארך 8.9 שניות ומצב התיבה הספורטיבי מחדד את תגובות הרכב עוד יותר. בניית הכח הלינארית מאפשרת התנהלות ידידותית בפקקים ובשיוט רגוע בכבישים בין עירוניים. ההתנהלות העירונית של הלבורג נעימה, ההגה קל ושדה ראייה מצויין לכל הכיוונים.

 

למרות צמיגים נמוכי חתך מצליחה הלבורג לספוג ולבודד את מרבית שיבושי הדרך הקטנים. כיול המתלים מתייצב בדיוק באמצע. הלבורג לא סופר נוחה, כמצופה ממכונית ספורטיבית, אך גם לא שוברת עמודי שידרה. בידוד רעשי הכביש והרוח טובים, וגם צלילי המנוע והתיבה נעימים כל עוד הם בטווח הפעולה הרגוע.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

קהל היעד המצומצם אליו פונה הלבורג יידע להעריך אותה בפיתולים. עם שלדה מכויילת היטב ומכלולים מסובארו STI, ניתן לחוש בשורשים הספורטיביים. ההגה זריז ומדוייק, ההנעה הכפולה באה לידי ביטוי עם שפע של אחיזה בלתי נגמרת, וזוויות הגלגול הקטנות מוכיחות שזו מכונית ספורטיבית ומהנה מאוד לנהיגה.

 

סיכום

 

מי שהתרפק על אגדות הראלי מן העבר לא ימצא את מבוקשו בסובארו לבורג החדשה. סובארו לבורג אמנם מהנה לנהיגה אך חסר בה הכוח והניצוץ שהפך את המכוניות ההן לאגדות. סובארו לבורג פונה לקהל יעד מצומצם מאוד, במיוחד לנוכח תג המחיר העומד על 179,990 ₪. במחיר של 40,000 ₪ פחות ניתן למצוא משפחתיות סטיישן חזקות ומהנות לנהיגה לא פחות. לחילופין, במחירה של הלבורג יכולה משפחה להעמיד בחניה רכב פנאי שטח חדש ונוצץ.

 

סובארו לבורג החדשה היא מכונית טובה אך לא מדובר פה במהפכה. לדעתנו נהגים שירכשו את סובארו לבורג החדשה יעשו זאת בגלל המורשת ולבטח לא בגלל הביצועים.

 

סובארו לבורג 1.6 טורבו אוטומט
מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין
הספק מרבי 170/5,600 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 25.5/1,800 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רציפה
יחידת הנעה כפולה קבועה
אורך כללי 4,690 מ"מ
רוחב כללי 1,780 מ"מ
גובה כללי 1,490 מ"מ
בסיס גלגלים 2,650 מ"מ
מיכל דלק 60 ליטרים
נפח תא מטען

486 ליטרים

משקל עצמי 1,513 ק"ג
מהירות מרבית 210 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 8.9 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 13.5 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11.3 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 12
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2016)
מחיר

179,990 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מאזדה CX3 במבחן דרכים - Pure Red

    מאזדה CX3 במבחן דרכים - Pure Red

    17.08.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX3 מציע ממדים קטנים עם מנוע גדול ותג מחיר לא קטן. יצאנו לבדוק למי מתאים CX3 והאם הוא מצדיק את המחיר

    שוק המשפחתיות מאבד נתחים יקרים לטובת פלח הקרוסאוברים האופנתיים, והמתחרות מקוריאה מתעלות בנתוני המסירות על מי שהייתה המלכה מיפן. כעת משגרת מאזדה את ה- CX3 כאלטרנטיבה קומפקטית וספורטיבית לרכבי הפנאי הקוריאנים המובילים את טבלת המכירות מאזדה CX3 Pure White יתרונות יחידת הנעה, התנ

     
  • סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    14.08.17 | מבחני רכב

    חמש שנים מאז הושקה לראשונה, משיקה סקודה את הראפיד המעודכנת עם מנוע צנוע בנפח ליטר אחד בלבד. יצאנו לבדוק האם 95 כ"ס מספיקים למשפחתית הקטנה

    נראה שסקודה ממטירה עלינו מבול של דגמים חדשים בתקופה האחרונה, ביניהם הקודיאק שהגיע ארצה בחודש יוני השנה, האוקטביה שעברה מקצה שיפורים, והקארוק שעתיד להגיע בתחילת שנה הבאה. הפעם הגיע תורה של הראפיד להתרענן. המשפחתית הקטנה של המותג הצ'כי הגיעה לפרקה והחלה להרגיש מעט מיושנת. כחמש שנים לאחר שהוצגה לראשונה

     
  • פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.08.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף היא שם נרדף למשפחתית קומפקטית איכותית ושימושית. יצאנו לבדוק כיצד היא השתפרה במתיחת הפנים

    פולקסווגן גולף נהנית ממעמד אייקוני. כבר שנים ארוכות שהיא קובעת את רף האיכות בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות. הגולף גם נושאת על כתפיה את בשורת החדשנות של קונצרן פולקסווגן. היא הייתה הקומפקטית העממית הראשונה להשתמש במנוע טורבו קטן, ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. כל יצרן חולם על משפחתית שתרכוש לעצמה

     
  • אאודי TTS במבחן דרכים

    אאודי TTS במבחן דרכים

    09.08.17 | מבחני רכב

    לקחנו את אאודי TTS למבחן דרכים מהיר בכבישים המפותלים של הצפון. לא נדרש זמן רב להגיע למסקנה שהיא אחת המכוניות היותר מהנות הנמכרות היום בישראל

    אאודי TT המקורית הוצגה לראשונה בשנת 1995 אך הגיעה לפס היצור בשנת רק בשנת 1998. אאודי בחרה לקרוא לסדרת ה- TT על שם מסלול מרוצי האופנועים הקטלניIsle of Man TT . במשך 20 השנים האחרונות הספיקה יצרנית הרכב הבאוורית להעלות על פס הייצור שלושה דורות של אאודי TT הממותגת כמכונית ספורטיבית, צעירה ועדכנית. למבח

     
  • ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    07.08.17 | מבחני רכב

    מותג ג'יפ הותיק הבין שדגם כניסה זאת לא מילה גסה והוסיף להיצע ג'יפון צנוע. יצאנו לבדוק האם ג'יפ רנגייד יכול להתחרות במובילי הקטגוריה עם ייחוס גדול ותג מחיר בהתאם

    ג'יפ רנגייד, האח הקטן למשפחת ג'יפ, לא חדש בישראל אך רבים לא ממש מכירים אותו מאחר ואינו נפוץ בנוף הישראלי. העיצוב המיוחד של ג'יפ רנגייד יכול לקסום להרבה אנשים שיראו בו תחליף מעניין למובילות הסגמנט הנמצאות בכל כביש ובכל מגרש חניה. יצאנו לכבישים ולחולות לבדוק האם הרנגייד רק יפה או גם אופה.

     
  • הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    02.08.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם הדור העשירי של הונדה סיוויק טוב מקודמיו. התוצאות הפתיעו אפילו אותנו

    בשנת 2016 השיקה הונדה את הדור העשירי לשושלת הסיוויק הידועה. הסיוויק עלתה לראשונה על פסי הייצור בשנת 1973, ומאז מכרה קרוב לעשרים מיליון רכבים ההופכים אותה למכונית הנמכרת ביותר אי פעם של הונדה. הדור העשירי בסדרת הסיוויק, מבטא את הלך הרוח המקובל היום בעולם הרכב. בדומה ליצרני רכב רבים החליטה גם הונדה על

     
  • מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    31.07.17 | מבחני רכב

    מיני משגרת את הקאנטרימן להתחרות בסגמנט רכבי הפנאי האופנתיים הלוהט עם ממדים שתפחו ויומרה ליכולת שטח. יצאנו לבחון את הבריטית הקטנה-גדולה בשטח המרעה הטבעי שלה

    מותג מיני בימינו מתבסס בעיקר על טהרת הנוסטלגיה, העיצוב, והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם. כמו כל מותג מצליח, הצורך להתאים את מבחר הדגמים לדרישות המשתנות בשוק הינו הכרחי לשרידות והצלחה. פורשה למשל, מוכרת היום יותר רכבי פנאי מאשר מכוניות ספורט, עתיד דומה צפוי גם למזראטי. גם במיני מודעי

     
  • סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    27.07.17 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס זוכה סוף סוף לגיר האוטומטי הנכסף וכעת הוא מציע להמונים חבילה מעוצבת וייחודית במחיר אטרקטיבי

    מאז היווסדה הציגה סיטרואן דגמים חדשניים וייחודיים, ביניהם סיטרואן טרקסיון אוונט שיוצרה לראשונה על פלטפורמת שלדה אחודה המוכרת כיום, והציגה לראשונה מערכת הנעה קדמית שלא הייתה מוכרת בעולם הרכב עד אז. עוד ניתן למנות דגמי ה- BX ,ZX ו- CX, שהציגו לראשונה מערכות מתלים הידראוליות במכוניות בייצור סדרתי. האם

     
  • טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    24.07.17 | מבחני רכב

    טויוטה יאריס עברה מתיחת פנים וקיבלה מנוע חדש. יצאנו לבדוק האם היא עדיין רלוונטית ביחס למתחרות

    טויוטה יאריס היא סוג של מנייה בטוחה בשוק הרכב הישראלי. הדור הראשון זוכה עד היום לביקוש גדול בשוק המשומשות ולשמירת ערך מצויינת. את הדור השני וסאגת הגיר הרובוטי יעדיפו בטויוטה לשכוח. בדור השלישי חזרה היאריס לתהילתה וזכתה להצלחה נאה בשוק הישראלי על אף המחירים הגבוהים. טויוטה יאריס עברה כבר את מתיחת הפנ

     
  • מיצובישי אאוטלנדר PHEV במבחן דרכים - ירוק בשטח

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV במבחן דרכים - ירוק בשטח

    20.07.17 | מבחני רכב

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV מתיימר לשלב את הטוב שבכל העולמות - חיסכון ויעילות לצד יכולת שטח וביצועים טובים. יצאנו לבדוק כיצד הנוסחה המיוחדת הזו מתורגמת בכביש ובשטח

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV הינה גרסה היברידית נטענת (פלאג אין הייבריד) לרכב הפנאי שטח המצליח של היצרנית. משמעות הדבר היא שיחידת ההנעה כוללת מנוע בנזין בשילוב שני מנועים חשמליים, מלפנים ומאחור, המונעים ע"י סוללה הניתנת לטעינה גם משקע תלת פאזי ביתי. טעינת הסוללה במלואה אורכת כ- 7 שעות או במחצית הזמן באמצע

     
  • סובארו אימפרזה 2.0 האצ'בק במבחן דרכים

    סובארו אימפרזה 2.0 האצ'בק במבחן דרכים

    17.07.17 | מבחני רכב

    ההבדלים בין הנייר לכביש עשויים להיות מהותיים ביותר. סובארו אימפרזה החדשה מדגימה עד כמה

    סובארו היא אחת מיצרניות הרכב המוכרות והמזוהות ביותר בישראל, בעיקר בזכות השליטה המרשימה בטבלאות המסירות בסוף שנות ה- 80 עם המשפחתית הלאומית דאז, סובארו לאונה. במרץ 2016, בתערוכת הרכב ניו יורק הציגה סובארו את האימפרזה החדשה, המבוססת על פלטפורמה חדשה לחלוטין, עם הבטחה למרווח פנימי משופר, צריכת דלק עדיפ

     
  • סוזוקי איגניס במבחן דרכים

    סוזוקי איגניס במבחן דרכים

    10.07.17 | מבחני רכב

    סוזוקי יוצרת תת-קטגוריה עם רכב פנאי חדש בעיצוב אופנתי. יצאנו לבדוק האם המתכון עומד בציפיות הנהג הישראלי

    סוזוקי מצליחה לקרוא את השוק. רכבי פנאי משתלטים על טבלאות המכירות בארץ ובאירופה, ומסמנים את העדפת השוק לצו האופנה העכשווי. הדרישה לרכבי פנאי זולגת מטה גם לסגמנטים עממיים וקומפקטים יותר, לכן טבעי היה כי אחת היצרניות תרים את הכפפה ותציג דגם שישלב את הטוב שבשני העולמות. טבעי עוד יותר שתהיה זו סוזוקי, לה

     
  • סקודה קודיאק במבחן דרכים

    סקודה קודיאק במבחן דרכים

    05.07.17 | מבחני רכב

    סקודה משיקה קרוסאובר חדש בעל 7 מושבים שינסה לנגוס בעוגת הג'יפונים הטעימה. יצאנו לבדוק האם היה שווה לחכות לסקודה קודיאק הידוע גם בכינויו "סקודיאק"

    דווקא בתקופה שבה מכוניות מנהלים חדשות מושקות על ימין ועל שמאל ומציעות שלל שכלולים וטכנולוגיות שהיו חלק מעולמן של מכוניות הפאר, מבול של ג'יפונים שוטף את ארץ הקודש ותופס את מקומן בשוק. יותר ויותר משפחות, קטנות וגדולות כאחד, נהנות ממה שמכונה "רכב פנאי משפחתי". נהגים רבים מתחברים לישיבה הגבוהה המעניקה ה

     
  • סובארו BRZ במבחן דרכים - זן נדיר

    סובארו BRZ במבחן דרכים - זן נדיר

    29.06.17 | מבחני רכב

    סובארו BRZ גרמה לנו לשמוח, לרצות איתה לברוח ומכל הצרות לשכוח

    בעוד 12 שעות אני צריך להחזיר אותה לבעליה ולמרות שבילינו יחד סוף שבוע שלם וכמעט אלף ק"מ, טרם שבעתי. אז לקינוח לקחתי אותה, שוב, לסיבוב אחרון בכביש הררי אליו אני לוקח את כל היפות והטובות. חצי שעה מאוחר יותר עצרנו בצד להסדיר נשימה. הגוף שטוף אדרנלין ותחושת הסיפוק ממלאת את הריאות. עכשיו עולות בי מחשבות ז

     
  • סיטרואן C3 החדשה במבחן דרכים

    סיטרואן C3 החדשה במבחן דרכים

    27.06.17 | מבחני רכב

    סיטרואן C3 החדשה מביאה עמה משב רוב עיצובי מרענן לקטגוריית הסופר מיני

    סיטרואן, היצרן הצרפתי האוונגרדי, סיפק במהלך השנים מספר דגמים אלמותיים אשר הותירו חותם על עולם הרכב, כגון ה- DS, טרקסיון אוונט, הפיקאסו המקורי, וגם הקקטוס החביב. בסיטרואן לא הסתפקו רק בעיצוב מיוחד וציידו את הרכבים בפיצ'רים ייחודיים כגון מערכת מתלים הידרו פנאומטית שתרמה לנוחות נסיעה משובחת.

     
  • קאדילק CT6 במבחן דרכים

    קאדילק CT6 במבחן דרכים

    22.06.17 | מבחני רכב

    קאדילק CT6, ספינת הדגל של היצרן האמריקאי, מנסה לספק תשובה הולמת ליצרניות רכבי היוקרה הגרמניות

    בעשור האחרון הפכו מותגים אמריקאים רבים לבלתי רלוונטיים עבור צרכני רכב המחפשים פרקטיות וחסכון בדלק על חשבון גודל, נוחות ומנוע גדול וזללן. על אף שדגמי קאדילק נמכרים באמריקה ובסין כמו לחמניות חמות, במגרש הבינלאומי נחלה החברה הפסדים משמעותיים. בשנה החולפת החליטה הנהלת הקונצרן האמריקאי ג'נרל מוטורס על שי

     
  • מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    14.06.17 | מבחני רכב

    מרצדס C63 AMG קופה החדשה צריכה להיכנס לנעליים הנחשקות של קודמתה. יצאנו לבדוק איך מתנהגת מכונית מסלול חוקית לכביש

    במרצדס ציינו בחודש שעבר יובל לחטיבת AMG. הסדנה הוקמה בסוף שנות ה- 60 של המאה הקודמת על ידי האנס-וורנר אופרכט ואברהרד מייקר, ועסקה בעיקר בהסבת רכבי כביש למכוניות מרוץ. בשנת 1971 זכתה מרצדס SEL300 AMG שטופלה על ידם במקום השני במרוץ 24 השעות בספא שבבלגיה וקנתה להם תהילת עולם. בשנת 1990 נחתם הסכם רשמי ב

     
  • אופל מוקה X במבחן דרכים

    אופל מוקה X במבחן דרכים

    08.06.17 | מבחני רכב

    אופל מוקה עבר מתיחת פנים ומתייצב לקרב חוזר באחת הקטגוריות החמות ביותר בשוק הרכב הישראלי

    אופל מוקה הוא רכב פנאי שטח קומפקטי אשר הוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה בשנת 2012. לישראל הגיע המוקה באיחור אופנתי רק בשנת 2014 עם רמת אבזור גבוהה, אך זכה לתג מחיר גבוה ביחס לחבריו בקטגוריה. בכדי להתמודד עם הגעת מתחרים חדשים ניסו מאז באופל להפחית את המחיר ולהציע רמות אבזור חדשות אך המכירות לא הצליחו להתרו

     
  • קאדילק XT5 במבחן דרכים

    קאדילק XT5 במבחן דרכים

    05.06.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם קאדילק XT5 טוב כמו שהוא נראה והאם יוכל לשאת על גבו את צמיחת המותג בישראל

    אין ספק שקאדילק עברה שינוי מהותי וחיוני בשנים האחרונות. חברת האם ג'נרל מוטורס השקיעה מיליארדים בקאדילק, מינתה מנכ"ל חדש והעבירה את מטה החברה מעיר המכוניות דטרויט שבמדינת מישיגן (אותה ייסד הצרפתי אנטואן דה לה מוט קאדילק) ישירות לכור ההיתוך של הטרנדים העולמיים במנהטן שבמדינת ניו יורק. לאחר גיוס מאסיבי

     
  • סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    29.05.17 | מבחני רכב

    מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר מציגה שדרוג ביחידת ההנעה ומראה מצודד יותר. יצאנו לבדוק איך הוא נוסע

    הדור האחרון של סוזוקי קרוסאובר הוצג בשנת 2013 וזכה לפופולריות רבה בארץ ובעולם. כעת הוא מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים מקיפה. נראה כי בזכות מוניטין אמינות גבוה וקהל לקוחות נאמן, הגיע סוזוקי קרוסאובר עם קלף חזק מהבית ולא נדרש להזיע יתר על המידה בכל הפרמטרים. בזכות אמינותו שקיבלה משנה תוקף ככל שחלפו השנים,