סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

 

סובארו לבורג היא משפחתית סטיישן שונה בנוף הישראלי. יצאנו לבדוק את הצהרתה על ספורטיביות ושימושיות

תגיות | משפחתיות, סובארו, לבורג

סובארו לבורג החדשה הוצגה בעולם כבר בשנת 2013 אך היצרן היפני הקטן לא מיהר לייצא אותה אל מחוץ לגבולות היבשת. השם לבורג (Levorg) אם תהיתם הוא הכלאה בין שלוש מילים: לגאסי, רבולושיין, וטורינג (Legacy, revolution, touring). סובארו לבורג מצויידת במנוע טורבו בנזין חדש, מערכת הנעה כפולה, ובעיצוב שצפוי לעורר את בלוטות הרוק של חובבי הנהיגה בכלל וחובבי סובארו בפרט.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

ייעודה העיקרי של סובארו לבורג החדשה הוא להיות מכונית סטיישן פרקטית ונעימה שתוכל לשנע משפחה שלמה בזריזות ובנוחות, ובו זמנית תדע לספק גם הנאה לנהג, בדיוק כמו חלק מדגמי המותג בשלהי שנות ה- 90.

 

עיצוב

 

סובארו לבורג היא הכלאה מוצלחת לטעמנו בין סובארו אימפרזה לבין סובארו B4, אך לא רק. החזית של הלבורג לקוחה ישירות מסובארו STI עם סבכת קירור עצומה מעוטרת כרום, פתח אוורור על מכסה המנוע, ויחידות תאורה משוכות לאחור עם תאורת לד מלאה. במבט פרופיל בולטות חצאיות הצד המקנות ללבורג תחושה של רכב נמוך יותר, במיוחד עם חישוקי הסגסוגת בקוטר 18 אינץ'. אנשי סובארו טוענים כי לצורך עיצוב חלקה האחורי של הלבורג נלקחו אלמנטים שונים מסובארו אאוטבק משני דורות לאחור. ניתן לומר בוודאות כי יחידות התאורה הגדולות מאחור בשילוב פס הכרום הרוחבי מוסיפים עניין ופלפל גם בירכתי הלבורג.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

סובארו לבורג איננה סטיישן אפרורית והיא מצליחה להתבלט עיצובית בעיקר בזכות החרטום הזועק. הלבורג מושכת המון מבטים ותהיות ובהחלט יכולה לתרום לאגו של נהגים המחפשים תשומת לב. התוצאה הנראית לעין היא מכונית מעניינת מאוד ושונה בנוף הישראלי.

 

תא הנוסעים

 

הכניסה לתא הנוסעים של הלבורג חושפת תא נוסעים של סובארו אימפרזה אך מוקפד, מאובזר ואיכותי יותר. אין קושי במציאת תנוחת נהיגה טובה, אך נציין כי בבסיסה תנוחת הנהיגה של הלבורג היא נמוכה. ההגה מגיע ישירות מסובארו STI ואין צורך להרחיב על כך. הנדסת האנוש של הלבורג טובה בבסיסה אם כי דורשת הסתגלות קלה. בליל המידע הרב שיודע להציג הרכב מפוצל לשלושה תצוגות שונות שלכל אחת מהן שליטה נפרדת, מעט מיותר אך בהחלט מוסיף לפאסון בתא הנוסעים. מעבר לכך כל הפקדים ממוקמים במקומם הטבעי.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

המרווח מלפנים טוב מאוד, המושבים נוחים לאורך זמן ומספקים תמיכה מצויינת. מאחור המצב אינו מרשים בעקבות בסיס גלגלים קצר באורך 2,650 מ"מ שפוגע במרווח הברכיים של הנוסעים מאחור. קו שיפול הגג פוגם במרווח הראש ותעלת ההינע האימתנית מחסלת לחלוטין את הרצון לשבת במושב האמצעי מאחור. הלברוג' תתאים למשפחות עם שני ילדים מתבגרים או שלושה ילדים קטנים, אך לא יותר.

 

תא המטען מציע שפת הטענה ומפתח מצויינים. הנדסת האנוש בתא המטען מצויינת והוא כולל ווי תליה ותאורה. בהשוואה למכוניות סטיישן אחרות נפחו של תא המטען של סובארו לבורג לוקה בחסר ומציע 486 ליטרים בלבד וניתן להגדלה עם קיפול הספסל האחורי.

 

אבזור

 

סובארו לבורג משווקת בישראל בגרסה אחת שמחירה 179,990 ₪. גרסה זו מאובזרת למדי וכוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', דיבורית בלוטות', חיבורי USB ו- AUX, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם לכניסה והנעה, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת שיוט, מערכת מצבי נהיגה SI-DRIVE, חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינץ', יחידות תאורה קסנון, תאורת LED, ופתחי מפלט כפולים מאחור.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

לצערינו עם תג מחיר של 179,990 ₪ נעדרים מרשימת האבזור פיצ'רים נדרשים כגון כיוונון חשמלי למושבים, פתחי מיזוג מאחור, וגג פנורמי צנוע. מה שחסר עוד יותר הוא היעדרן של מערכות בטיחות מתקדמות כגון ניטור שטח מת, זיהוי סטיה מנתיב ובלימה אוטונומית. את אלו מחליפה מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית ללא תוספת תשלום.

 

חווית נסיעה

 

מתחת לכונס האוויר האימתני על מכסה המנוע שוכן מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 1.6 ליטרים המפיק 170 כ"ס המגיעים לכל לארבעת הגלגלים באמצעות תיבת הילוכים רציפה. המנוע החדש של סובארו מייצר שפע של דחף זמין בזכות נתון מומנט העומד על 25.5 קג"מ, אך בגלל התיבה הרציפה ישנה השהייה מציקה בזינוקים ובעקיפות. התיבה כשלעצמה טובה מאוד ומדמה יחסי העברה קבועים של תיבה אוטומטית. צריכת הדלק הממוצעת עמדה על 11.3 ק"מ לליטר בזמן המבחן.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

הלבורג הינה משפחתית ספורטיבית וזריזה אך לא כזו שתקפיץ לכם את האנדרנלין בדם. מיאוץ מעמידה ל- 100 קמ"ש ארך 8.9 שניות ומצב התיבה הספורטיבי מחדד את תגובות הרכב עוד יותר. בניית הכח הלינארית מאפשרת התנהלות ידידותית בפקקים ובשיוט רגוע בכבישים בין עירוניים. ההתנהלות העירונית של הלבורג נעימה, ההגה קל ושדה ראייה מצויין לכל הכיוונים.

 

למרות צמיגים נמוכי חתך מצליחה הלבורג לספוג ולבודד את מרבית שיבושי הדרך הקטנים. כיול המתלים מתייצב בדיוק באמצע. הלבורג לא סופר נוחה, כמצופה ממכונית ספורטיבית, אך גם לא שוברת עמודי שידרה. בידוד רעשי הכביש והרוח טובים, וגם צלילי המנוע והתיבה נעימים כל עוד הם בטווח הפעולה הרגוע.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

קהל היעד המצומצם אליו פונה הלבורג יידע להעריך אותה בפיתולים. עם שלדה מכויילת היטב ומכלולים מסובארו STI, ניתן לחוש בשורשים הספורטיביים. ההגה זריז ומדוייק, ההנעה הכפולה באה לידי ביטוי עם שפע של אחיזה בלתי נגמרת, וזוויות הגלגול הקטנות מוכיחות שזו מכונית ספורטיבית ומהנה מאוד לנהיגה.

 

סיכום

 

מי שהתרפק על אגדות הראלי מן העבר לא ימצא את מבוקשו בסובארו לבורג החדשה. סובארו לבורג אמנם מהנה לנהיגה אך חסר בה הכוח והניצוץ שהפך את המכוניות ההן לאגדות. סובארו לבורג פונה לקהל יעד מצומצם מאוד, במיוחד לנוכח תג המחיר העומד על 179,990 ₪. במחיר של 40,000 ₪ פחות ניתן למצוא משפחתיות סטיישן חזקות ומהנות לנהיגה לא פחות. לחילופין, במחירה של הלבורג יכולה משפחה להעמיד בחניה רכב פנאי שטח חדש ונוצץ.

 

סובארו לבורג החדשה היא מכונית טובה אך לא מדובר פה במהפכה. לדעתנו נהגים שירכשו את סובארו לבורג החדשה יעשו זאת בגלל המורשת ולבטח לא בגלל הביצועים.

 

סובארו לבורג 1.6 טורבו אוטומט
מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין
הספק מרבי 170/5,600 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 25.5/1,800 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רציפה
יחידת הנעה כפולה קבועה
אורך כללי 4,690 מ"מ
רוחב כללי 1,780 מ"מ
גובה כללי 1,490 מ"מ
בסיס גלגלים 2,650 מ"מ
מיכל דלק 60 ליטרים
נפח תא מטען

486 ליטרים

משקל עצמי 1,513 ק"ג
מהירות מרבית 210 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 8.9 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 13.5 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11.3 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 12
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2016)
מחיר

179,990 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מבחן דרכים טויוטה ורסו

    מבחן דרכים טויוטה ורסו

    24.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    טויוטה ורסו הוא מיניוואן קומפקטי מוכר ואמין. יצאנו לבדוק האם הוא עדיין רלוונטי בשוק הנוכחי אשר מעדיף קרוסאוברים אופנתיים

    המיניוואן טויוטה ורסו הוצג לראשונה בשנת 2009 וזכה למתיחת פנים מקיפה לקראת תערוכת פריז בשנת 2012. מאז לא קיבל טויוטה ורסו שדרוגים או שינויים דרמטיים. הדגם מיוצר במפעלי טויוטה בטורקיה ומשווק במספר מדינות אירופאיות מצומצם. בישראל קיבל טויוטה ורסו תדמית של רכב בשירות ציי רכב, חברות ליסינג ומשפחות מרובות

     
  • אופל גרנדלנד X במבחן דרכים

    אופל גרנדלנד X במבחן דרכים

    23.05.18 | מבחני רכב

    רכב הפנאי אופל גרנדלנד X נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק הרכב המקומי. יצאנו לבחון את השחקן החדש

    רכבי הפנאי שטח תופסים נתח מכירות משמעותי וגדל בשוק הרכב העולמי והישראלי, ואהודים מאוד בקרב ציבור הנהגים. אופל גרנדלנד X מתבסס על הפלטפורמה של פיג'ו 3008 המוצלח שגרף את תואר רכב השנה באירופה לשנת 2017, ולכן זוכה לנקודת פתיחה חזקה. אופל גרנדלנד X 1.2 ליטרים אינוביישן יתרונות צר

     
  • אאודי Q3 במבחן דרכים

    אאודי Q3 במבחן דרכים

    22.05.18 | מבחני רכב

    אאודי Q3 צבר פופולריות בחסות טרנד הקרוסאוברים ובזכות הסמל הנכון. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים כדי לבדוק האם הוא שווה את הכסף

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב בכדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעות דומות בשוק הרכב העולמי. מספיק להעיף מבט חטוף על הרכבים המזדחלים סביבנו בפקקי הבוקר כדי לזהות שקרוסאוברים במגוון גדלים ומחירים הם אחוז ניכר מהם. תנוחת הישיבה הגבוהה מקנה תחושת ביטחון

     
  • אאודי A3 סדאן במבחן – פרימיום משפחתית

    אאודי A3 סדאן במבחן – פרימיום משפחתית

    21.05.18 | מבחני רכב

    באאודי כבר מזמן הבינו את הפוטנציאל הגלום בקהל צעיר השואף להצלחה ולשם בדיוק הם מכוונים עם אאודיA3 סדאן החדשה

    אאודי A3 היא אחת המכוניות החשובות ביותר במבחר של מותג היוקרה הגרמני. מעבר להיותה שחקנית ראשית בטבלת המכירות של דגמי המותג, יש לה תפקיד היסטורי של ממש. אאודי A3 הייתה בין הראשונות להנגיש את מותג היוקרה לעם ולהציע משפחתית קומפקטית יוקרתית. ההצלחה לא איחרה לבוא ואיתה גם המתחרות. באאודי לא שקטו על השמרי

     
  • סקודה קארוק 1.5 TSI במבחן דרכים

    סקודה קארוק 1.5 TSI במבחן דרכים

    15.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    לאחר ציפייה ממושכת מושק בישראל רכב הפנאי החדש סקודה קארוק. יצאנו לבדוק האם היה שווה לחכות

    סקודה משיקה בישראל את הקארוק, רכב פנאי בגודל בינוני הממוקם מתחת לסקודה קודיאק ומיועד להתחרות ברבי מכר כגון יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. סקודה קארוק מציע איכות הרכבה גרמנית, מפרט בטיחות נדיב ורמת שימושיות גבוהה במיוחד. ירדנו איתו לאילת, על מנת ליהנות מארוחה חפוזה על חוף הים ולתפוס קצת שמש, חזרנו עם תו

     
  • טויוטה לנד קרוזר 2018 במבחן דרכים - אגדת שטח מודרנית

    טויוטה לנד קרוזר 2018 במבחן דרכים - אגדת שטח מודרנית

    14.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    טויוטה לנד קרוזר מזכיר לנו איך נראה ומתנהג רכב שטח אמיתי. יצאנו לסופ"ש בשטח מדברי על מנת לברר האם המלך בשטח, עדיין שולט בממלכה

    טויוטה לנד קרוזר הוא דינוזאור מזן נכחד השייך לסגמנט הולך ומצטמצם. בעוד דגמים דומים מאבדים את הצדקת ייצורם ויורדים מפס הייצור, מצליח הלנד קרוזר לרכוב על תהילת העבר ולשמר נתח שוק מכובד ביחס למתחריו בעלי שלדת סולם, הילוך כוח ונעילת דיפרנציאל. הצטרפו אלינו למבחן דרכים אתגרי ומאובק על מנת להבין האם טויוט

     
  • סקודה אוקטביה RS במבחן דרכים

    סקודה אוקטביה RS במבחן דרכים

    09.05.18 | מבחני רכב

    סקודה אוקטביה RS חוזרת לישראל עם יותר כוח ויותר אבזור ומציעה פתרון שימושי במיוחד לנהג המשפחתי הממהר

    כשחושבים על סקודה אוקטביה מדמיינים משפחתית מהוקצעת, ומיד נזכרים במרווח הפנימי הנדיב, תא המטען הגדול, ופתרונות האחסון השימושיים. אלה מאפיינים את רוב האוקטביות המקיפות אתכם בין הרמזורים בפקקי הבוקר. סקודה אוקטביה RS שנבחנה אצלנו היא נמוכה, אגרסיבית, ועצבנית יותר. היא בעצם משהו אחר לחלוטין.

     
  • מרצדס A45 AMG במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מרצדס A45 AMG במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    03.05.18 | מבחני רכב

    הגרסה החזקה ביותר של המרצדס הקטנה ביותר מבטיחה ביצועים ויכולת ספורטיבית לצד שימושיות ואיכות המזוהים עם המותג

    הדור הנוכחי של מרצדס A קלאס, דגם הכניסה אל מותג היוקרה הגרמני, הושק עוד בשנת 2012 ועבר מתיחת פנים שהגיעה אלינו בשנת 2016. מרצדס A45 AMG שהתייצבה למבחן הדרכים שלנו, מצויידת במנוע, מתלים, בלמים, ועדכונים קוסמטיים מבית AMG - חטיבת הביצועים של מרצדס, ונועדה להתחרות בעיקר באאודי RS3. כדרכה של AMG, גרסת ה

     
  • יונדאי קונה במבחן דרכים

    יונדאי קונה במבחן דרכים

    01.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    יונדאי קונה אמור לתפוס מקום של כבוד בסגמנט רכבי הפנאי הקטנים. יצאנו לברר האם הוא מצדיק את תג המחיר הגבוה

    מרבית יצרניות הרכב זיהו מזמן את הפוטנציאל האדיר בסגמנט הקרוסאוברים הקטנים ונערכו לכך בהתאם. יונדאי, שלא הציגה עד כה מתמודד ראוי, השיקה במהירות את יונדאי קונה, כשהוא לבוש בבגדים הנוצצים והמעניינים ביותר במסיבה. ליונדאי קונה מטרה עיקרית אחת - לשנות את מאזן הכוחות הקיים בקטגוריה וליטול את ההובלה על טבל

     
  • לנד רובר דיסקברי 5 במבחן דרכים - אצולה בשטח

    לנד רובר דיסקברי 5 במבחן דרכים - אצולה בשטח

    26.04.18 | מבחני רכב

    לנד רובר דיסקברי החדש מגיע לישראל עם מפרט מודרני הכולל מרכב אחוד ושפע מערכות אלקטרוניקה לסיוע בנסיעת שטח. יצאנו לבחון כיצד מתמודד הדור החדש עם הכביש והשטח

    לנד רובר מתמחים בייצור רכבי שטח כבר 70 שנה. הם עושים זאת בדרך ייחודית ושונה משאר היצרנים, ולאורך השנים טיפחו תדמית קשוחה של יצרן רכבי עבירות שרידים, המקנים לבעליהם יכולת שטח מהמעלה הראשונה, ומסוגלים לצלוח כמעט כל אתגר שיוצב בפניהם. לנד רובר ו- JEEP הם המותגים היחידים בשוק הרכב העולמי עם היצע רכבי שט

     
  • אלפא רומיאו סטלביו במבחן דרכים - קרוסאובר עם דם חם

    אלפא רומיאו סטלביו במבחן דרכים - קרוסאובר עם דם חם

    23.04.18 | מבחני רכב

    אלפא רומיאו מצרפת קרוסאובר ראשון בתולדותיה לסיגמנט החם ביותר בשוק הרכב, ועושה זאת בדרכה הייחודית עם עיצוב יפייפה ו- DNA אלפיסטי

    יצרניות הרכב נכנסות במרץ אל פלח השוק המתפתח ביותר, גם אם איננו נמנה, ואף נוגד את מורשת המותג. אם לפורשה, מזראטי ולמבורגיני מותר, אז ברור שאף אחד לא הרים גבה כאשר אלפא רומיאו הציגה את המתחרה שלה בקטגוריה המונה מתחרים רבים וטובים כגון אאודי Q5, וולבו XC60, ב.מ.וו X3 ומרצדס GLC. אלפא רומיא

     
  • ריינג' רובר וולאר במבחן דרכים

    ריינג' רובר וולאר במבחן דרכים

    17.04.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    יצאנו לשייט עם ריינג' רובר וולאר ולפזר גלאם בכבישי הארץ. לא רצינו כל כך להחזיר את הרכב אבל בכל זאת חזרנו לספר לכם על החוייה המיוחדת

    לא כל יום יצא לכם לפגוש ריינג' רובר וולאר בכביש ועל חווית נהיגה בו בטח לא הייתם מוותרים. הוולאר הוא האח החדש במשפחה הבריטית אריסטוקרטית המיוחסת ומתברג בין ריינג' רובר איווק לבין ריינג' רובר ספורט. וולאר המקורי היה הדגם הראשון אותו יצרה ריינג' רובר אשר הגיח לאוויר העולם בשנת 1969, ועתה החליטה ריינג'

     
  • קיה אופטימה הייבריד במבחן דרכים

    קיה אופטימה הייבריד במבחן דרכים

    16.04.18 | מבחני רכב

    עם עיצוב מודרני ומנוע היברידי, מאיימת קיה אופטימה החדשה לכבוש את ליבם של המנהלים הצעירים ונהגי המוניות

    קיה אופטימה מהדור הקודם לא הצליחה לכבוש את סגמנט המכוניות המשפחתיות הגדולות אך גרסת הדיזל זכתה להצלחה בקרב נהגי המוניות. הדור הנוכחי והחדש מציג עיצוב מודרני ומנוע היברידי בתקווה לתפוס מקום של כבוד בראש הסגמנט - אתגר לא פשוט. קיה התקדמה משמעותית בשנים האחרונות אך גם היצרנים האחרים מציעים מכוניות ברמה

     
  • פיג'ו 5008 החדש במבחן דרכים - למשפחה המורחבת

    פיג'ו 5008 החדש במבחן דרכים - למשפחה המורחבת

    12.04.18 | מבחני רכב

    פיג'ו 5008 הפך ממיניוואן משמים לקרוסאובר אופנתי בעל 7 מושבים. יצאנו לבדוק מה פוטנציאל הצלחתו בישראל

    לאחרונה מנסה פיג'ו ליישר קו עם הרכבים המובילים בקטגוריות השונות, ובמרבית מהמקרים היא בהחלט מצליחה. לאחר הצלחת פיג'ו 3008, משיקה החברה את האח הגדול במשפחה - פיג'ו 5008 עם 7 מושבים, מנועי טורבו בנזין ודיזל, ורצון לכבוש את ליבם של בעלי המשפחות הגדולות. האם השינוי הדרמטי שעבר פיג'ו 5008 יהפוך את הדגם לא

     
  • יונדאי טוסון 1.6 טורבו במבחן דרכים

    יונדאי טוסון 1.6 טורבו במבחן דרכים

    09.04.18 | מבחני רכב

    קבלו הזמנה מיוחדת להצטרף אלינו לבחינת הגרסה החזקה והמאובזרת ביותר של הג'יפון הנמכר ביותר בישראל

    הדור הנוכחי של יונדאי טוסון נמצא איתנו כבר 3 שנים ובשנת 2017 נמסרו קרוב לעשרת אלפים רכבי יונדאי טוסון בישראל. הדגם מחזיק במקום הראשון בטבלת המסירות של קטגוריית רכבי הפנאי בגודל בינוני, והוא מהרכבים הנמכרים ביותר בארץ. יונדאי טוסון 1.6 טורבו בנזין לוקצ'רי אוטומט יתרונות עיצוב

     
  • טויוטה פרואייס במבחן דרכים

    טויוטה פרואייס במבחן דרכים

    04.04.18 | מבחני רכב

    טויוטה פרואייס מתיימר להציע פתרון פרקטי ויעיל כרכב מסחרי קומפקטי להובלה או היסעים באמצעות מבנה מודולרי המאפשר התאמה אישית. יצאנו לבדוק את הגרסה המשלבת את הטוב שבשני העולמות

    טויוטה פרואייס נולד כתוצאה משיתוף פעולה בין טויוטה לקבוצת PSA ונמכר בשינויים מינימליים מתבקשים גם תחת המותגים הצרפתיים בקבוצה - פיג'ו וסיטרואן, בדומה לשיתוף פעולה בתכנון וייצור מכוניות המיני פיג'ו 108, סיטרואן C1, וטויוטה אייגו. טויוטה פרואייס מתמודד בקטגורית המסחריות הקומפקטיות המתחזקת לאחרונה בעקב

     
  • סקודה סיטיגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סיטיגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    29.03.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    סקודה סיטיגו מציגה מפרט עירוני אידיאלי עם מידות צנומות, מנוע חסכוני ותיבה אוטומטית רובוטית. יצאנו לעמוד על מעלותיה בעיר ומחוצה לה

    סקודה סיטיגו מתחרה בסגמנט מכוניות המיני העירוניות, המתאפיינות בממדים קטנטנים, תמרון עירוני זריז, מנועים זעירים וחסכוניים בדלק, משקל נוצה, ומחיר נגיש. סקודה סיטיגו היא אחת משלוש התאומות בקונצרן פולקסווגן המונות את פולקסווגן אפ!, סיאט מיי, וכלת השמחה אשר הופיעה למבחן עם תיבת 5 הילוכים רובוטית חד מצמדי

     
  • קיה סורנטו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    קיה סורנטו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    21.03.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    קיה סורנטו זכה למתיחת פנים וקיבל גרסה מאובזרת עם מנוע V6 חדש. זו סיבה מצויינת לבדוק במה הוא טוב יותר

    מאז הושק לראשונה בשנת 2003, קיבל קיה סורנטו מספר הגדרות תפקיד שונות. בעוד הדור הראשון בסדרה הציג יכולות שטח מרשימות ומנוע דיזל בלבד, הדור שלישי שהושק בשנת 2014 מדיר גלגליו ממסלולי השטח התובעניים ומציע נוחות נסיעה טובה, אבזור מפנק ותא נוסעים שקט ומהודר. בשנת 2017 השיקה קיה את הסורנטו החדש שע

     
  • אאודי RS3 במבחן - מכונית מירוץ חוקית לכביש

    אאודי RS3 במבחן - מכונית מירוץ חוקית לכביש

    15.03.18 | מבחני רכב

    אאודי RS3 החדשה זכתה לתוספת כוח והשילה מעט ממשקלה. יצאנו לבדוק האם הצליחו באאודי לשפר עוד יותר את את חווית הנהיגה

    אאודי RS3 החדשה היא התשובה של אאודי למירוץ החימוש המשולש, הנערך כבר כמה עשורים בינה לבין מרצדס וב.מ.וו. מרחוק, היא אולי נראית כמו אאודי A3 סטנדרטית שעברה בסדנת שיפורים, כזו שאנו רואים ושומעים מדי פעם ברמזור, אבל האמת היא שאין שום דבר סטנדרטי במכונית המאיימת הזאת. כשהיא מצוידת במנוע חדש ועוצמתי המסוג

     
  • סיאט ארונה במבחן דרכים

    סיאט ארונה במבחן דרכים

    12.03.18 | מבחני רכב

    סיאט ארונה מסתער על קטגוריית רכבי הפנאי הקטנים ובידיו לא מעט כלים שיהפכו את חיי המתחרים לקשים מתמיד

    התגובה של סיאט לאופנת הג'יפונים הגיעה מעט מאוחר. רק בשנת 2016 הציגה סיאט את האטקה, נציגה הראשון להתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי בגודל בינוני. האח הקטן סיאט ארונה הוצג בחודש יוני 2017 והוא הדגם הראשון של קבוצת פולקסווגן בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים. סיאט ארונה עושה שימוש בפלטפורמת MQB A0 החדשה המשמשת