סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

 

סובארו לבורג היא משפחתית סטיישן שונה בנוף הישראלי. יצאנו לבדוק את הצהרתה על ספורטיביות ושימושיות

תגיות | משפחתיות, סובארו, לבורג

סובארו לבורג החדשה הוצגה בעולם כבר בשנת 2013 אך היצרן היפני הקטן לא מיהר לייצא אותה אל מחוץ לגבולות היבשת. השם לבורג (Levorg) אם תהיתם הוא הכלאה בין שלוש מילים: לגאסי, רבולושיין, וטורינג (Legacy, revolution, touring). סובארו לבורג מצויידת במנוע טורבו בנזין חדש, מערכת הנעה כפולה, ובעיצוב שצפוי לעורר את בלוטות הרוק של חובבי הנהיגה בכלל וחובבי סובארו בפרט.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

ייעודה העיקרי של סובארו לבורג החדשה הוא להיות מכונית סטיישן פרקטית ונעימה שתוכל לשנע משפחה שלמה בזריזות ובנוחות, ובו זמנית תדע לספק גם הנאה לנהג, בדיוק כמו חלק מדגמי המותג בשלהי שנות ה- 90.

 

עיצוב

 

סובארו לבורג היא הכלאה מוצלחת לטעמנו בין סובארו אימפרזה לבין סובארו B4, אך לא רק. החזית של הלבורג לקוחה ישירות מסובארו STI עם סבכת קירור עצומה מעוטרת כרום, פתח אוורור על מכסה המנוע, ויחידות תאורה משוכות לאחור עם תאורת לד מלאה. במבט פרופיל בולטות חצאיות הצד המקנות ללבורג תחושה של רכב נמוך יותר, במיוחד עם חישוקי הסגסוגת בקוטר 18 אינץ'. אנשי סובארו טוענים כי לצורך עיצוב חלקה האחורי של הלבורג נלקחו אלמנטים שונים מסובארו אאוטבק משני דורות לאחור. ניתן לומר בוודאות כי יחידות התאורה הגדולות מאחור בשילוב פס הכרום הרוחבי מוסיפים עניין ופלפל גם בירכתי הלבורג.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

סובארו לבורג איננה סטיישן אפרורית והיא מצליחה להתבלט עיצובית בעיקר בזכות החרטום הזועק. הלבורג מושכת המון מבטים ותהיות ובהחלט יכולה לתרום לאגו של נהגים המחפשים תשומת לב. התוצאה הנראית לעין היא מכונית מעניינת מאוד ושונה בנוף הישראלי.

 

תא הנוסעים

 

הכניסה לתא הנוסעים של הלבורג חושפת תא נוסעים של סובארו אימפרזה אך מוקפד, מאובזר ואיכותי יותר. אין קושי במציאת תנוחת נהיגה טובה, אך נציין כי בבסיסה תנוחת הנהיגה של הלבורג היא נמוכה. ההגה מגיע ישירות מסובארו STI ואין צורך להרחיב על כך. הנדסת האנוש של הלבורג טובה בבסיסה אם כי דורשת הסתגלות קלה. בליל המידע הרב שיודע להציג הרכב מפוצל לשלושה תצוגות שונות שלכל אחת מהן שליטה נפרדת, מעט מיותר אך בהחלט מוסיף לפאסון בתא הנוסעים. מעבר לכך כל הפקדים ממוקמים במקומם הטבעי.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

המרווח מלפנים טוב מאוד, המושבים נוחים לאורך זמן ומספקים תמיכה מצויינת. מאחור המצב אינו מרשים בעקבות בסיס גלגלים קצר באורך 2,650 מ"מ שפוגע במרווח הברכיים של הנוסעים מאחור. קו שיפול הגג פוגם במרווח הראש ותעלת ההינע האימתנית מחסלת לחלוטין את הרצון לשבת במושב האמצעי מאחור. הלברוג' תתאים למשפחות עם שני ילדים מתבגרים או שלושה ילדים קטנים, אך לא יותר.

 

תא המטען מציע שפת הטענה ומפתח מצויינים. הנדסת האנוש בתא המטען מצויינת והוא כולל ווי תליה ותאורה. בהשוואה למכוניות סטיישן אחרות נפחו של תא המטען של סובארו לבורג לוקה בחסר ומציע 486 ליטרים בלבד וניתן להגדלה עם קיפול הספסל האחורי.

 

אבזור

 

סובארו לבורג משווקת בישראל בגרסה אחת שמחירה 179,990 ₪. גרסה זו מאובזרת למדי וכוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', דיבורית בלוטות', חיבורי USB ו- AUX, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם לכניסה והנעה, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת שיוט, מערכת מצבי נהיגה SI-DRIVE, חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינץ', יחידות תאורה קסנון, תאורת LED, ופתחי מפלט כפולים מאחור.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

לצערינו עם תג מחיר של 179,990 ₪ נעדרים מרשימת האבזור פיצ'רים נדרשים כגון כיוונון חשמלי למושבים, פתחי מיזוג מאחור, וגג פנורמי צנוע. מה שחסר עוד יותר הוא היעדרן של מערכות בטיחות מתקדמות כגון ניטור שטח מת, זיהוי סטיה מנתיב ובלימה אוטונומית. את אלו מחליפה מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית ללא תוספת תשלום.

 

חווית נסיעה

 

מתחת לכונס האוויר האימתני על מכסה המנוע שוכן מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 1.6 ליטרים המפיק 170 כ"ס המגיעים לכל לארבעת הגלגלים באמצעות תיבת הילוכים רציפה. המנוע החדש של סובארו מייצר שפע של דחף זמין בזכות נתון מומנט העומד על 25.5 קג"מ, אך בגלל התיבה הרציפה ישנה השהייה מציקה בזינוקים ובעקיפות. התיבה כשלעצמה טובה מאוד ומדמה יחסי העברה קבועים של תיבה אוטומטית. צריכת הדלק הממוצעת עמדה על 11.3 ק"מ לליטר בזמן המבחן.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

הלבורג הינה משפחתית ספורטיבית וזריזה אך לא כזו שתקפיץ לכם את האנדרנלין בדם. מיאוץ מעמידה ל- 100 קמ"ש ארך 8.9 שניות ומצב התיבה הספורטיבי מחדד את תגובות הרכב עוד יותר. בניית הכח הלינארית מאפשרת התנהלות ידידותית בפקקים ובשיוט רגוע בכבישים בין עירוניים. ההתנהלות העירונית של הלבורג נעימה, ההגה קל ושדה ראייה מצויין לכל הכיוונים.

 

למרות צמיגים נמוכי חתך מצליחה הלבורג לספוג ולבודד את מרבית שיבושי הדרך הקטנים. כיול המתלים מתייצב בדיוק באמצע. הלבורג לא סופר נוחה, כמצופה ממכונית ספורטיבית, אך גם לא שוברת עמודי שידרה. בידוד רעשי הכביש והרוח טובים, וגם צלילי המנוע והתיבה נעימים כל עוד הם בטווח הפעולה הרגוע.

 

סובארו לבורגסובארו לבורג

 

קהל היעד המצומצם אליו פונה הלבורג יידע להעריך אותה בפיתולים. עם שלדה מכויילת היטב ומכלולים מסובארו STI, ניתן לחוש בשורשים הספורטיביים. ההגה זריז ומדוייק, ההנעה הכפולה באה לידי ביטוי עם שפע של אחיזה בלתי נגמרת, וזוויות הגלגול הקטנות מוכיחות שזו מכונית ספורטיבית ומהנה מאוד לנהיגה.

 

סיכום

 

מי שהתרפק על אגדות הראלי מן העבר לא ימצא את מבוקשו בסובארו לבורג החדשה. סובארו לבורג אמנם מהנה לנהיגה אך חסר בה הכוח והניצוץ שהפך את המכוניות ההן לאגדות. סובארו לבורג פונה לקהל יעד מצומצם מאוד, במיוחד לנוכח תג המחיר העומד על 179,990 ₪. במחיר של 40,000 ₪ פחות ניתן למצוא משפחתיות סטיישן חזקות ומהנות לנהיגה לא פחות. לחילופין, במחירה של הלבורג יכולה משפחה להעמיד בחניה רכב פנאי שטח חדש ונוצץ.

 

סובארו לבורג החדשה היא מכונית טובה אך לא מדובר פה במהפכה. לדעתנו נהגים שירכשו את סובארו לבורג החדשה יעשו זאת בגלל המורשת ולבטח לא בגלל הביצועים.

 

סובארו לבורג 1.6 טורבו אוטומט
מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין
הספק מרבי 170/5,600 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 25.5/1,800 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רציפה
יחידת הנעה כפולה קבועה
אורך כללי 4,690 מ"מ
רוחב כללי 1,780 מ"מ
גובה כללי 1,490 מ"מ
בסיס גלגלים 2,650 מ"מ
מיכל דלק 60 ליטרים
נפח תא מטען

486 ליטרים

משקל עצמי 1,513 ק"ג
מהירות מרבית 210 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 8.9 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 13.5 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11.3 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 12
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2016)
מחיר

179,990 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אלפא רומיאו ג'וליה במבחן דרכים

    אלפא רומיאו ג'וליה במבחן דרכים

    11.01.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    אלפא רומיאו ג'וליה היא אחת המכוניות המדוברות והמסקרנות ביותר שהוצגו בשנים האחרונות, וכעת היא מגיעה אלינו למבחן. יצאנו לבדוק כיצד היא עומדת בציפיות

    מעט מאוד דגמים חדשים עוררו עניין ואמוציות בעולם הרכב כמו שעוררה אלפא רומיאו ג'וליה. מדובר במשפחתית גדולה יוקרתית וספורטיבית, מחליפת ה- 159 מנוחתה עדן שירדה מפס הייצור עוד בשנת 2011. למעשה מחליפת ה- 159 הייתה מוכנה כבר מזמן, אלא שבישורת האחרונה לפני העלייה אל פס הייצור, החליטו באלפא לעצור את הכל

     
  • פולקסווגן גולף GTI במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פולקסווגן גולף GTI במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    04.01.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    פולקסווגן גולף GTI נמצאת איתנו מאז שנת 1976 שבה המציאה את קטגוריית המכוניות הקומפקטיות ה-"החמות". יצאנו לבדוק איך היא מתפקדת בסטנדרטים החדשים של השנים האחרונות

    בתערוכת פרנקפורט בשנת 1975 נחשף לראשונה דגם שעתיד לייסד קטגוריה חדשה. לא עניין של מה בכך כשאנחנו מדברים על שנות ה- 70 נטולות הקרוסאוברים ושלל ההמצאות של ימינו. הייתה זו פולקסווגן גולף GTI, מייסדת עדת ההוט האצ'בק - גרסאות ספורטיביות למשפחתיות קומפקטיות או מכוניות סופר מיני. פולקסווגן גולף GTI הציעה מ

     
  • יגואר F-TYPE במבחן דרכים קולני במיוחד

    יגואר F-TYPE במבחן דרכים קולני במיוחד

    27.12.17 | מבחני רכב

    זכינו לצאת למבחן דרכים עם יפיפייה אמיתית - יגואר F-TYPE קבריולט המציעה חווית נהיגה משובחת שקשה לתאר במילים

    תארו לעצמכם את חווית הנהיגה במכונית המשלבת בין שתי אידאולוגיות חיים מנוגדות ועושה זאת בהרמוניה מושלמת. מכונית המחברת בין עיצוב מרהיב וחדשני לבין ניחוח נוסטלגי של שושלת רכבים עתיקת ימים. מכונית המצליחה להעניק לשוהים בה ניחוח אריסטוקרטי מאופק המעורבב בריח של רוחות מלחמה מסרט אקשן הוליוודי. כזו היא יגו

     
  • נהיגה ראשונה בסובארו XV החדש 2018

    נהיגה ראשונה בסובארו XV החדש 2018

    21.12.17 | מבחני רכב, שטח, רכב חדש

    סובארו XV החדש הושק בארוע נהיגת כביש ושטח מאתגרת. יצאנו לעמוד על יכולתיו של רכב ה- 4X4 הנמכר ביותר בישראל

    סובארו XV החדש 2018 מתחרה בקטגוריה צפופה וגדושה הכוללת כמה מרבי המכר בשוק הישראלי, ביניהם קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון. בסגמנט תחרותי זה, התבלט סובארו XV הקודם בעזרת יכולת שטח טובה הודות למערכת הנעה כפולה יעילה ונוחות נסיעה גבוהה ביחס למתחריו. בדור החדש עדכנה סובארו את הנוסחה, הוסיפה אבזור בטיחות אקטי

     
  • סיאט לאון קופרה במבחן - ספרדיה פיקנטית

    סיאט לאון קופרה במבחן - ספרדיה פיקנטית

    20.12.17 | מבחני רכב

    סיאט השיקה את הלאון קופרה החדשה עם הספק של 290 כ"ס ורצון עז להמשיך להוביל את הקטגוריה. יצאנו לבדוק האם למתחרות יש סיבה לדאגה

    סיאט לאון קופרה, מכונית הביצועים הנחשקת ביותר של החברה, עברה לאחרונה מתיחת פנים במסגרתה קיבלה עיצוב רענן ואבזור משודרג. בדומה לדגם היוצא, סיאט לאון קופרה החדשה מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 290 כ"ס, מתלים אדפטיביים ודיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה. הדגם המוחלף הצליח להרשים אותנו בעבר וק

     
  • סיאט איביזה 1.0 במבחן דרכים

    סיאט איביזה 1.0 במבחן דרכים

    14.12.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    סיאט איביזה החדשה מגיעה לשחזר את הצלחת קודמתה שהייתה רבת מכר גם בערוב ימייה. יצאנו לבדוק האם יצליח הדור החדש לשמר את נתוני המכירות של קודמו

    סיאט איביזה הציעה בשנים האחרונות חבילה מעניינת בשוק הרכב המקומי. מחיר רכישה אטרקטיבי, יחידות הנעה יעילות, אבזור נאה, ועיצוב צעיר ומצודד, סייעו לה לפנות אל לבם של רוכשים רבים אשר תרו אחר רכב קומפקטי וחסכוני ולא הסתפקו במכונית מיני. לקראת סוף חיי הדגם היוצא ציידה סיאט את האיביזה במנוע 1.0 ליטר חדש בעל

     
  • רנו מגאן גרנד קופה במבחן דרכים

    רנו מגאן גרנד קופה במבחן דרכים

    13.12.17 | מבחני רכב

    רנו משגרת אל סגמנט המשפחתיות מתמודדת חדשה המציעה ממדים נדיבים ואבזור נוחות שופע. יצאנו לבדוק איך היא מתכוונת לכבוש את המשפחה הישראלית

    שוק המשפחתיות מאבד נתח מכירות משמעותי לטובת רכבי פנאי שטח אופנתיים. למרות זאת עדיין מוקדם להספיד את הקטגוריה הנמכרת ביותר בישראל, אליה בדיוק מכוונת רנו מגאן גרנד קופה החדשה. מחליפתה של רנו פלואנס הוותיקה מציעה ממדים מכובדים ורשימת אבזור נאה בתחרות על ליבו של הלקוח המשפחתי הקלאסי, זה שטרם נשבה בצו או

     
  • מרצדס GLE 500e במבחן

    מרצדס GLE 500e במבחן

    07.12.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    מרצדס מוסיפה גרסה היברידית נטענת PHEV למבחר גרסאות ה- GLE עם יותר סוסים תחת מכסה המנוע, צריכת דלק חסכונית ומחיר אטרקטיבי. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו של הענק ההיברידי

    בשנת 1997, לפני כ- 20 שנים, הייתה זו מרצדס שניערה את סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות הייתה מרצדס חלוצה בתחום, בימים בהם רכבי שטח לא היו נראים בכבישי היבשת הקלאסית. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור ה

     
  • סיאט לאון 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סיאט לאון 1.0 ליטר במבחן דרכים

    06.12.17 | מבחני רכב

    סיאט לאון מושקת בגרסת 1.0 ליטר עם מחיר אטרקטיבי. יצאנו לבדוק האם המנוע הקטן יספק את הנהג הישראלי והאם החבילה המוזלת אטרקטיבית כפי שהיא מסתמנת

    סיאט הוא המותג הצעיר והדינמי במשפחת פולקסווגן. סיאט לאון המשפחתית התאפיינה בעיצוב נאה ודינמי בדורותיה השונים, תוך התבססות על שלדת פולקסווגן גולף, ואימוץ ליין המנועים, תיבות ההילוכים, ומכלולים רבים של הקונצרן. סיאט לאון מתומחרת באופן אטרקטיבי ביחס לפולקסווגן גולף וביחס לסגמנט המשפחתיות. לאחר שבחנו את

     
  • ב.מ.וו 330e במבחן דרכים - דינמיקה היברידית

    ב.מ.וו 330e במבחן דרכים - דינמיקה היברידית

    30.11.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    ב.מ.וו מצרפת להיצע סדרה 3 את ה- 330e, היברידית נטענת עם מפרט אבזור והספק המייתר לכאורה את שאר גרסאות הסדרה. יצאנו לנסיעת מבחן לעמוד על יכולתה של ההיברידית החדשה על הכביש

    את ב.מ.וו סדרה 3 אין צורך להציג. מי שהייתה ועודנה במשך דורות המשפחתית הטובה בעולם, זכתה בשלל תארים מעיתונאי רכב בזכות יכולת דינמית מצטיינת המספקת גם הנאה מנהיגה, איכות ללא רבב, והנדסת אנוש מופתית. ב.מ.וו 330e יתרונות תמורה למחיר, ביצועים, תא נוסעים, צריכת דלק חסרונות &nb

     
  • סיטרואן ברלינגו במבחן עבודה עם 75 כוחות סוס

    סיטרואן ברלינגו במבחן עבודה עם 75 כוחות סוס

    27.11.17 | מבחני רכב

    לקחנו למבחן את סיטרואן ברלינגו, אחד מהטנדרונים המבוקשים בקטגוריה. יצאנו לבדוק האם מנוע דיזל בנפח 1.6 ליטר ו- 75 כוחות סוס יספיקו כדי לקחת אותו אל ראש טבלת המסירות

    קטגוריית טנדרוני העבודה דלה יחסית ואינה מציעה שלל דגמים וצבעים כמו בסגמנטים אחרים. יחד עם זאת, נראה שמרבית הלקוחות יודעים מה הם מחפשים והיצרנים הבינו זאת. סיטרואן משווקת את הברלינגו המבוקש בגרסת כניסה עם מנוע דיזל בנפח 1.6 ליטר, בעל הספק צנוע של 75 כוחות סוס, ברמת אבזור בסיסית. על הנייר, הוא לא נראה

     
  • פיג'ו 308 GTI במבחן דרכים - צרפתייה לוהטת

    פיג'ו 308 GTI במבחן דרכים - צרפתייה לוהטת

    23.11.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    לפיג'ו מסורת מפוארת וארוכת שנים עם דגמי GTI ספורטיביים ומהנים ופיג'ו 308 GTI נכנסת לנעליים גדולות ויוצרת ציפיות רבות. יצאנו לבחון את הצרפתייה החמה על כבישים לוהטים

    לפיג'ו מוניטין רב שנים בייצור מכוניות מהנות לנהיגה, בפרט דגמי היצרן אשר זכו לשאת את תג GTI. אמנם לפולקסווגן גולף שמור תואר הוגת קונספט ההאצ'בק הספורטיבית עוד בתחילת שנות ה- 80, אך פיג'ו שבאה אחריה, עשתה זו בדרכה שלה עם תוצאות טובות לא פחות. דגמי פיג'ו 205 GTI האגדיים בשלל גרסאותיהם היו למשאת נפשם של

     
  • קיה ריו החדשה במבחן דרכים

    קיה ריו החדשה במבחן דרכים

    16.11.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    קיה ריו החדשה נחתה בישראל והיא לא מצליחה לעורר עניין כמו ספורטאז' ופיקנטו. יצאנו לבדוק מדוע

    בעשור האחרון התחוללה טרנספורמציה בקיה. מיצרן המייצר מכוניות פשוטות עם מכלולים מיושנים, לעיתים תוך התבססות על דגמים קודמים של יצרניות אחרות, הפכה קיה למשהו אחר לחלוטין. נקודת המפנה הראשונה הייתה המעבר לבעלות יונדאי בעלת החזון שהציבה יעדים שאפתניים ודאגה גם לעמוד בהם. בהמשך גוייס למשימה מעצב העל פיטר

     
  • פורד קוגה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פורד קוגה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    09.11.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק איך פורד קוגה, שעבר מקצה שיפורים, מתכוון לכבוש לעצמו נתח מההצלחה המסחררת בקטגוריית רכבי הפנאי שטח בישראל

    פורד קוגה הגיע לישראל בשנת 2013 אך דלק מוטורס היבואנית לא קראה נכון את המפה והציעה לקהל הישראלי את הקוגה ברמות אבזור גבוהות עם הנעה כפולה כסטנדרט, בזמן שהמתחרות הציעו גרסאות כניסה מוזלות עם הנעה קדמית ומנועים צנועים. מאז ביצעו בפורד מספר ניסיונות להפיח חיים בקוגה שכללו החלפת מנוע, שיווק גרסאות הנעה

     
  • יגואר F-PACE במבחן דרכים

    יגואר F-PACE במבחן דרכים

    02.11.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    יצאנו לבדוק האם יגואר F-PACE, רכב הפנאי הראשון של המותג, נושא את תכונות האופי הספורטיביות והעידון הבריטי המאפיינים את רכבי יגואר

    במהלך ארבעת העשורים האחרונים, עברה יצרנית הרכב הבריטית יגואר טלטלות רבות. בשנת 1975 פתחה הממשלה הבריטית בתהליך הלאמה גורף, שכלל בין היתר את העברת הבעלות על קונצרן יגואר מידיים פרטיות לבעלות המדינה. כעשר שנים לאחר מכן חזרה יגואר לבעלות ציבורית. בשנת 1990 נרכשה על ידי קונצרן פורד, ובשנת 2008 הפכה לחבר

     
  • ג'יפ גרנד צ'ירוקי טריילהוק במבחן - אייקון אמריקאי בשטח הישראלי

    ג'יפ גרנד צ'ירוקי טריילהוק במבחן - אייקון אמריקאי בשטח הישראלי

    26.10.17 | מבחני רכב

    ג'יפ גרנד צ'ירוקי הוא שם דבר זה שנים רבות, ותמיד הציע נוחות נסיעה גבוהה ויכולות שטח מרשימות. כעת משיק היבואן את גרסת טריילהוק עם יכולות שטח משופרות. יצאנו לבדוק

    ג'יפ גרנד צ'ירוקי הוא הרבה יותר מרכב פנאי, מדובר באייקון אמריקאי שנוגע בליבם של חובבי הגה ושטח בכל העולם כבר למעלה מעשרים שנה. ג'יפ גרנד צ'ירוקי ידוע כרכב פנאי בעל יכולות שטח מצוינות, אך מהנדסי ג'יפ חשבו שגם את המצוין ניתן לשפר, וכך נולד גרנד צ'ירוקי טריילהוק החדש. הטריילהוק מביא עימו יכולות שטח מוג

     
  • מרצדס S500e במבחן דרכים - אצולה מעוררת השראה

    מרצדס S500e במבחן דרכים - אצולה מעוררת השראה

    18.10.17 | מבחני רכב

    מרצדס S קלאס היא אחת המכוניות הכי מפנקות שכסף יכול לקנות, וגרסת 500e מבטיחה לפנק גם את הסביבה. יצאנו לבדוק את השילוב המסקרן

    מרצדס S קלאס נחשבת בעיני רבים למכונית הטובה ביותר בעולם, ובצדק. מדובר במכונית פאר גדולה ויקרה שמחירה הופך אותה ללא רלוונטית עבור הרוב המכריע של תושבי כדור הארץ. אז מה בכל זאת הופך אותה לכה חשובה? מרצדס S קלאס עומדת בראש פרמידת הדגמים הענפה של היצרנית הגרמנית ומצויידת במיטב הטכנולוגיה שיש לעולם הרכב

     
  • מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

    מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

    02.10.17 | מבחני רכב

    מזראטי לבנטה, רכב הפנאי הראשון של מותג היוקרה האקזוטי, מבקש לגעת בליבם של חובבי הנהיגה. יצאנו לבדוק האם הלבנטה קורצת גם לנהג וגם למשפחה

    מזראטי, יצרנית המכוניות האקזוטיות שעשו בשנים האחרונות את דרכן לכבישי ישראל, משיקה רכב פנאי עם הרבה כוח, מזג איטלקי ותג מחיר שלא יבייש את המותגים היקרים ביותר. מזראטי לבנטה הוא לא רק רכב הפנאי הראשון של המותג האיטלקי, הוא מהלך ראשון ומושקע של היצרן להיכנס לשוק רכבי הפנאי הגועש. מזראטי לבנטה נוצר עם ת

     
  • ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

    ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

    26.09.17 | מבחני רכב

    ב.מ.וו מבטיחה ללקוחותיה הוותיקים כי הדור השביעי בשושלת סדרה 5 יעצים את חווית הנהיגה תוך שמירה על איכות הרכבה והנדסת אנוש מהטובות בעולם. יצאנו לבדוק האם היא מצליחה לעמוד בהבטחותיה

    ב.מ.וו סדרה 5 החדשה הינה נצר לשושלת מפוארת של מכוניות יוקרה בתצורת סדאן. ייצורה של סדרה 5 החל בשנת 1972 והכתיב לעולם את הלך הרוח שעתיד להתפתח בקטגוריה זו. המנועים החזקים, השלדה הספורטיבית ומערכת ההנעה האחורית הפכו לשם דבר במרוצת הזמן, ובתחילת שנת 2008 נמכרה המכונית ה- 5 מיליון של ב.מ.וו סדרה 5.

     
  • טנדרים במבחן השוואתי

    טנדרים במבחן השוואתי

    19.09.17 | מבחני רכב

    יצאנו עם איסוזו דימקס, טויוטה היילקס, מיצובישי טרייטון, ופיאט פולבק למבחן דרכים מאובק ומאומץ בכדי להכתיר את הטנדר הטוב ביותר

    קטגוריית הטנדרים בישראל לא נמצאת בדרך כלל בכותרות. מאז ביטול הטבת המס על הטנדרים הבינוניים בשנת 2005 צנחו המכירות בקטגוריה ובימינו רק מי שבאמת זקוק לטנדר רוכש אחד. מזה שנים קיימים בישראל מספר מותגים עיקריים בסגמנט – איסוזו, טויוטה ומיצובישי. איסוזו שיווקה בשנות ה- 90 את האיפון ובימינו מובילה א