וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

פיג'ו 2008 הינו קרוסאובר מעוצב ושימושי. האם יש לו את כל הדרוש כדי להתחרות בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים? יצאנו לבדוק

תגיות | פנאי שטח, פיג'ו, 2008

עולם הרכב עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות עם ביקוש הולך וגובר למכוניות מעוצבות עם נוכחות ושימושיות טובה, במחיר נגיש. היצרניות מצאו לכך פתרון העונה לשם קרוסאובר עירוני או ג'יפון כפי שנהוג לכנותו בישראל. בדרך כלל מדובר ברכב על בסיס מכונית סופר מיני שזכה למרווח גחון מוגדל וכמה תוספות קוסמטיות למראה המסוקס שאותו כל כך אוהבים. היצרנית הצרפתית פיג'ו לא נשארת מאחור ורוצה לנגוס בעוגת שוק הקרוסאוברים עם פיג'ו 2008 שעבר מתיחת פנים. למבחן הדרכים שלנו התייצב פיג'ו 2008 בגרסת אקטיב עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר שהצטרף להיצע עם מתיחת הפנים. מחירו עומד על 114,900 ₪.

 

סרטון מבחן דרכים 2008 החדש

 

עיצוב חיצוני

 

בפיג'ו עמלו רבות על המראה החיצוני של ה- 2008 ולהבדיל מהדגם היוצא שנראה כמו מכונית סטיישן מוגבהת, הדגם החדש נראה כמו קרוסאובר אמיתי. העיצוב החיצוני הפך מעגלגל וחמוד לאגרסיבי וספורטיבי הודות לגריל קדמי גדול ומעוצב הכולל סמל גדול של המותג, פגושים מעודכנים, ופנסי חזית חתוליים המשלימים את המראה. צמיגי שטח רך ומדרגות צד עם כיתוב 2008 תורמים למראה השטח הנחשק. גם החלק האחורי של פיג'ו 2008 נראה טוב וכולל פנסים מעוצבים בחתימת טפר האריה המזוהה עם המותג. גרסת המבחן מצויידת גם בחישוקי סגסוגת נאים בקוטר 16 אינץ'.

 

פיג'ו 2008פיג'ו 2008

 

תא הנוסעים

 

העיצוב הפנימי של פיג'ו 2008 לא השתנה במתיחת הפנים אך איננו מאכזב. איכות החומרים טובה אם כי פשוטה בחלק מהמקומות, ואיכות ההרכבה סבירה. גימורי הפלסטיק הבוהקים ומסך המגע הבולט בחלק העליון של הקונסולה המרכזית, יוצרים מראה אלגנטי ונעים לעין. לוח המחוונים וגלגל ההגה הקטן יוצרים יחד תחושה של ישיבה ברכב ספורטיבי. פיג'ו השקיעו מחשבה בתכנון סביבת נהג שימושית וציידו את ה- 2008 בלא מעט תאי אחסון, ביניהם תא כפפות גדול ונגיש המאפשר אחסון חפצים גדולים ותאים גדולים בכל הדלתות. התאכזבנו לגלות כי מחזיקי הכוסות לא שימושיים במיוחד בגלל מיקום לא נוח מתחת לקונסולה המרכזית. הם מכוסים חלקית ומקשים על הכנסת והוצאת כוסות.

 

פיג'ו 2008פיג'ו 2008

 

רשימת האבזור בגרסת אקטיב אותה בחנו כוללת בין היתר מסך מגע איכותי בגודל 7 אינץ' עם מערכת הפעלה הייחודית לפיג'ו, קישוריות בלוטות' לניגון מוזיקה ולדיבורית, הצגת ספר טלפונים בעברית על גבי המסך, וחיבורי USB ו- AUX. על המערכת ניתן לנצח בעזרת פקדי גלגלת על גלגל ההגה. עוד ניתן למצוא בפיג'ו 2008 ארבע חלונת חשמל אוטומטיים, מראות צד מתקפלות חשמלית ונעילת דלתות אוטומטית בתחילת נסיעה. בנוסף קיימת בקרת שיוט עם מגביל מהירות אשר פקדיה ממוקמים בחלקו התחתון של ההגה ומקשים מעט על תפעולה. פיג'ו מעוניינת להציע פתרון למי שמבקש יכולת שטח וציידה את הדגם במערכת גריפ קונטרול. מדובר בבורר מצבי נהיגה הכולל מצב שלג, מצב חול, ומצב שטח המנסה לדמות נהיגה ברכב 4x4. מיותר לציין שללא מערכת הנעה כפולה עם מרווח גחון של 160 מ"מ לא ניתן לקבל יכולת שטח אמיתית אך בהחלט ניתן לטייל עם פיג'ו 2008 בשבילים לא סלולים.

 

פיג'ו 2008פיג'ו 2008

 

שימושיות והנדסת אנוש

 

מעבר לעיצוב הנאה מציג פיג'ו 2008 שימושיות גבוהה. הכניסה והיציאה מהדלתות הקדמיות והאחוריות נוחה אם כי אנשים גבוהים יחסית יתקלו בקושי מסויים בכניסה ויציאה מהמושב האחורי. המכוניות הצרפתיות ידועות כמכוניות נוחות, גם בזכות המושבים. בהתאם למסורת המושבים בפיג'ו 2008 נפלאים. המושבים הקדמיים נוחים, רכים, תומכים, וקל מאוד למצוא בהם תנוחת נהיגה טובה. המושבים האחוריים גם הם טובים ונוחים בעיקר בזכות ספסל שטוח ומשענות גב תומכות. מרווח הרגליים טוב למדי מאחור ומרווח הראש מצויין, אך מרווח הכתפיים מוגבל ולכן שלושה מבוגרים ירגישו צפוף. שלושה כסאות תינוק לא יכנסו במושב האחורי. תא מטען בנפח 350 ליטרים מספק עבור משפחה ממוצעת ויכול לאחסן בתוכו שלל ציוד יומיומי. מי שמעוניין בנפח הטענה נוסף יוכל לקפל את המושבים האחוריים ויקבל משטח הטענה כמעט שטוח. חבל שסף ההטענה של תא המטען גבוה ומקשה מעט על הכנסת ציוד.

 

מנוע וביצועים

 

במסגרת מתיחת הפנים זכתה לשדרוג גם מערכת ההנעה. מעתה ניתן לקבל את פיג'ו 2008 עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר המפיק 110 כ"ס ומומנט מרבי של 20.9 קג"מ. המנוע מסדרת פיורטק החדשה המשרתת את הקונצרן הצרפתי, מחליף את מנוע ה- 1.6 ליטר הותיק. תיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת 6 יחסי העברה מבית אייסין היפנית מחליפה את תיבת ה- 4 הילוכים המיושנת של הדגם המוחלף. שילוב המנוע ותיבת ההילוכים פועל בצורה חלקה ואפילו מהנה לנהיגה. מערכת ההנעה מספקת כוח זמין גם בסל"ד נמוך והנסיעה מרגישה חלקה וזריזה. צריכת הדלק הממוצעת שנמדדה במהלך ימי המבחן עמדה על 13.5 ק"מ לליטר, נתון יפה לכל הדעות.

 

פיג'ו 2008פיג'ו 2008

 

בנסיעה עירונית קל לתמרן עם פיג'ו 2008 הודות להגה הקטן והקל. המתלים הרכים סופגים את מהמורות הכביש ופסי ההאטה בצורה נעימה מבלי להתרסק. בנסיעה בין עירונית נשמעים בתא הנוסעים רעשי המנוע והכביש, בעיקר בגלל הצמיגים, והמתלים מרסנים היטב את המרכב ושומרים על יציבות ותחושת בטחון גם בפניות מהירות. רק במצבי קיצון אליהם לא יגיע הנהג הממוצע, מאבד פיג'ו 2008 את שלוותו. דוושת הבלם הרגישה מגיבה לכל לחיצה והבלמים מבצעים את עבודתם נאמנה גם במהירות גבוהה. כאמור, יכולת השטח של פיג'ו 2008 עם מערכת הגריפ קונטרול, טובה מספיק עבור שבילים לא סלולים אם כי לא יכולה להשתוות להנעה כפולה אמיתית. מרווח הגחון ומהלך המתלים, בשילוב צמיגי שטח קלים, מאפשרים להנות גם בשטח רך. כעת לפיג'ו יחידת הנעה מודרנית ומוצלחת המתאימה לנהיגה בעיר, מחוץ לעיר ולטיולים משפחתיים בשבילי ישראל.

 

סיכום

 

לפיג'ו 2008 יש בהחלט מה להציע בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. הוא עונה לדרישות העיצוב, האיכות, הנוחות, והביצועים, ומהווה בחירה הגיונית ונבונה. גרסת המבחן נמכרת במחיר אטרקטיבי של 114,900 ₪ ומציעה תמורה טובה עבור לקוחות המחפשים קרוסאובר קומפקטי ושימושי עם עיצוב מושך עין ויחידת הנעה מודרנית וחסכונית.

 

 

 

פיג'ו 2008 אקטיב 1.2 טורבו אוטומטי
מנוע 1,199 סמ"ק טורבו בנזין
הספק מרבי 110/5,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 20.9/1,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,159 מ"מ
רוחב כללי 1,739 מ"מ
גובה כללי 1,556 מ"מ
בסיס גלגלים 2,537 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

350 ליטרים

משקל עצמי 1,140 ק"ג
מהירות מרבית 188 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 10.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 20.8 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 13.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 3
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2013)
מחיר

114,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

    מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

    02.10.17 | מבחני רכב

    מזראטי לבנטה, רכב הפנאי הראשון של מותג היוקרה האקזוטי, מבקש לגעת בליבם של חובבי הנהיגה. יצאנו לבדוק האם הלבנטה קורצת גם לנהג וגם למשפחה

    מזראטי, יצרנית המכוניות האקזוטיות שעשו בשנים האחרונות את דרכן לכבישי ישראל, משיקה רכב פנאי עם הרבה כוח, מזג איטלקי ותג מחיר שלא יבייש את המותגים היקרים ביותר. מזראטי לבנטה הוא לא רק רכב הפנאי הראשון של המותג האיטלקי, הוא מהלך ראשון ומושקע של היצרן להיכנס לשוק רכבי הפנאי הגועש. מזראטי לבנטה נוצר עם ת

     
  • ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

    ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

    26.09.17 | מבחני רכב

    ב.מ.וו מבטיחה ללקוחותיה הוותיקים כי הדור השביעי בשושלת סדרה 5 יעצים את חווית הנהיגה תוך שמירה על איכות הרכבה והנדסת אנוש מהטובות בעולם. יצאנו לבדוק האם היא מצליחה לעמוד בהבטחותיה

    ב.מ.וו סדרה 5 החדשה הינה נצר לשושלת מפוארת של מכוניות יוקרה בתצורת סדאן. ייצורה של סדרה 5 החל בשנת 1972 והכתיב לעולם את הלך הרוח שעתיד להתפתח בקטגוריה זו. המנועים החזקים, השלדה הספורטיבית ומערכת ההנעה האחורית הפכו לשם דבר במרוצת הזמן, ובתחילת שנת 2008 נמכרה המכונית ה- 5 מיליון של ב.מ.וו סדרה 5.

     
  • טנדרים במבחן השוואתי

    טנדרים במבחן השוואתי

    19.09.17 | מבחני רכב

    יצאנו עם איסוזו דימקס, טויוטה היילקס, מיצובישי טרייטון, ופיאט פולבק למבחן דרכים מאובק ומאומץ בכדי להכתיר את הטנדר הטוב ביותר

    קטגוריית הטנדרים בישראל לא נמצאת בדרך כלל בכותרות. מאז ביטול הטבת המס על הטנדרים הבינוניים בשנת 2005 צנחו המכירות בקטגוריה ובימינו רק מי שבאמת זקוק לטנדר רוכש אחד. מזה שנים קיימים בישראל מספר מותגים עיקריים בסגמנט – איסוזו, טויוטה ומיצובישי. איסוזו שיווקה בשנות ה- 90 את האיפון ובימינו מובילה א

     
  • סוזוקי סוויפט החדשה במבחן דרכים

    סוזוקי סוויפט החדשה במבחן דרכים

    18.09.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    סוזוקי סוויפט החדשה מגיעה אלינו היישר מיפן עם עיצוב רענן ומנוע מעודכן. יצאנו לבדוק האם היא מתחרה ראויה בסגמנט הסופר מיני הצפוף

    בתקופה האחרונה חידשה יבואנית סוזוקי את היצע הדגמים והנחיתה בישראל 4 דגמים חדשים - בלנו, קרוסאובר, איגניס, וסוויפט. מזה שנים סוזוקי סוויפט היא הרבה יותר מסופר מיני, ומהווה אחד הסמלים הבולטים של הסגמנט ושל המותג עצמו. עוד לפני שסוזוקי איגניס וסוזוקי קרוסאובר היו פנטזיה מוטורית של החברה היפנית, כבשה סו

     
  • פיאט פולבק במבחן דרכים

    פיאט פולבק במבחן דרכים

    13.09.17 | מבחני רכב

    פיאט פולבק הוא המצטרף האחרון לקטגוריית הפיקאפים בישראל ומתהדר בהיותו האירופאי היחיד בשוק בו שולטים ביד רמה הטנדרים היפנים. יצאנו לתהות על קנקנו של פיאט פולבק ולגלות סוד משפחתי קטן שהוא לא מתאמץ להסתיר

    שוק הטנדרים בארץ נשלט מזה שנים בידי איסוזו דימקס המחזיק בנתח של כ- 50% מסך מכירות הפיקאפים בישראל. אל התחרות הצטרף לאחרונה שחקן אירופאי ראשון - פיאט פולבק, עם מפרט ותצורה מתאימים לתחרות ומנוע שרירי בהספק של 181 כ"ס ההופך אותו לחזק ביותר בקטגוריה. אם אתם תוהים כיצד יצרן איטלקי המתמחה בייצור מכוניות ק

     
  • מאזדה CX-5 החדש במבחן דרכים

    מאזדה CX-5 החדש במבחן דרכים

    11.09.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX-5 החדש מעוצב בסגנון קודו הייחודי למאזדה. יצאנו לבדוק האם דגם CX-5 החדש מציג איכויות משופרות לאחר שעבר מתיחת פנים

    בעשור האחרון עברה מאזדה העולמית שינוי משמעותי הכולל את פיתוח טכנולוגיות הסקיי-אקטיב לשיפור יעילות המנועים, ואת שפת העיצוב המרשימה המכונה קודו. נסיעת המבחן ארכה כיומיים קצרצרים במהלכם משך מאזדה CX-5 החדש מבטים מעוררי השתאות בכל מקום אליו הגיע. זהו ללא ספק אחד מרכבי הפנאי היפים בהם נהגתי, וההוכחה הגיע

     
  • יונדאי H350 במבחן דרכים - בא לשכונה בחור חדש

    יונדאי H350 במבחן דרכים - בא לשכונה בחור חדש

    06.09.17 | מבחני רכב

    יונדאי משיקה ואן חדש ועושה צעדים ראשונים בעולם המסחריות הגדולות. יצאנו לבדוק האם יצליח השחקן החדש להתברג לקבוצת השליטה בסגמנט המסחריות

    עולם המסחריות מרגיש קצת אפור ולא מוכר למרביתנו. יונדאי לעומת זאת, מזהה את הפוטנציאל הכלכלי של הסגמנט ומרגישה בנוח להסתובב בעולם חדש כאילו הייתה שם מקדמת דנא. יונדאי משיקה ואן מסחרי חדש המכונה H350 ומבטיחה להביא אס מנצח למשחק שבו כולם מלכים. יונדאי H350 מגיע במספר סוגי מרכב לבחירה, ואן קצר, ואן ארוך,

     
  • מרצדס SL400 במבחן דרכים

    מרצדס SL400 במבחן דרכים

    04.09.17 | מבחני רכב

    מרצדס SL היא אחד הדגמים הוותיקים והמיוחסים ביותר של מרצדס. יצאנו איתה לדייט ארוך כדי לתהות על קנקנה

    ישנן לא מעט מכוניות אשר הותירו חותם על עולם הרכב, הציגו חידושים ושכלולים, או נמכרו בכמויות עתק. מעט מאוד מכוניות הופכות לאייקון, כזה שכולם מכירים ואפילו מפנטזים עליו. אודה ואומר כי עבורי מרצדס SL היא מכונית חלומות. ה- SL היא אחד הדגמים הוותיקים ביותר של מרצדס והיא הוצגה במקור בשנת 1954, השם הוא למעש

     
  • וולוו S90 במבחן דרכים

    וולוו S90 במבחן דרכים

    30.08.17 | מבחני רכב

    וולוו S90 - מכונית הסלון החדשה של היצרנית השבדית כבר כאן. יצאנו לבדוק את יכולותיה על האספלט הישראלי והאם היא מהווה אלטרנטיבה ראויה לטריו מגרמניה

    וולוו שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות, אך חסרות כישורים דינמיים, החלה בניסיונות לשנות תדמית זו מאמצע שנות ה- 90 עם ה- 850 T5 שצוידה במנוע טורבו חזק, בימים בהם מנועי טורבו היו נחלתן הכמעט בלעדית של מכוניות ספורט מכוונות ביצועים. כיום בהתאם לתפיסת השוק הרווחת, מוכרת וולו

     
  • סיאט לאון במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סיאט לאון במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.08.17 | מבחני רכב

    סיאט לאון עברה את מתיחת הפנים של אמצע החיים ומשווקת בישראל עם מנוע חזק יותר במחיר אטרקטיבי במיוחד. אז איפה הקאץ'?

    סיאט לאון היא כרטיס הכניסה לקבוצת המשפחתיות של קונצרן פולקסווגן. לא מרווחת כמו סקודה אוקטביה, לא איכותית כמו גולף, ולא יוקרתית כמו אאודי A3. אבל לסיאט לאון תמיד היו נקודות זכות משלה - עיצובה מצודד וצעיר, היא מוצעת עם אותם מנועי טורבו קטנים וחזקים, רמת האבזור גבוהה, וכבר שנים שהיא מוצעת במחיר נוח ומע

     
  • מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    17.08.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX-3 מציע ממדים קטנים עם מנוע גדול ותג מחיר לא קטן. יצאנו לבדוק למי מתאים CX-3 והאם הוא מצדיק את המחיר

    שוק המשפחתיות מאבד נתחים יקרים לטובת פלח הקרוסאוברים האופנתיים, והמתחרות מקוריאה מתעלות בנתוני המסירות על מי שהייתה המלכה מיפן. כעת משגרת מאזדה את ה- CX3 כאלטרנטיבה קומפקטית וספורטיבית לרכבי הפנאי הקוריאנים המובילים את טבלת המכירות מאזדה CX3 Pure White יתרונות יחידת הנעה, התנ

     
  • סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    14.08.17 | מבחני רכב

    חמש שנים מאז הושקה לראשונה, משיקה סקודה את הראפיד המעודכנת עם מנוע צנוע בנפח ליטר אחד בלבד. יצאנו לבדוק האם 95 כ"ס מספיקים למשפחתית הקטנה

    נראה שסקודה ממטירה עלינו מבול של דגמים חדשים בתקופה האחרונה, ביניהם הקודיאק שהגיע ארצה בחודש יוני השנה, האוקטביה שעברה מקצה שיפורים, והקארוק שעתיד להגיע בתחילת שנה הבאה. הפעם הגיע תורה של הראפיד להתרענן. המשפחתית הקטנה של המותג הצ'כי הגיעה לפרקה והחלה להרגיש מעט מיושנת. כחמש שנים לאחר שהוצגה לראשונה

     
  • פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.08.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף היא שם נרדף למשפחתית קומפקטית איכותית ושימושית. יצאנו לבדוק כיצד היא השתפרה במתיחת הפנים

    פולקסווגן גולף נהנית ממעמד אייקוני. כבר שנים ארוכות שהיא קובעת את רף האיכות בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות. הגולף גם נושאת על כתפיה את בשורת החדשנות של קונצרן פולקסווגן. היא הייתה הקומפקטית העממית הראשונה להשתמש במנוע טורבו קטן, ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. כל יצרן חולם על משפחתית שתרכוש לעצמה

     
  • אאודי TTS במבחן דרכים

    אאודי TTS במבחן דרכים

    09.08.17 | מבחני רכב

    לקחנו את אאודי TTS למבחן דרכים מהיר בכבישים המפותלים של הצפון. לא נדרש זמן רב להגיע למסקנה שהיא אחת המכוניות היותר מהנות הנמכרות היום בישראל

    אאודי TT המקורית הוצגה לראשונה בשנת 1995 אך הגיעה לפס היצור בשנת רק בשנת 1998. אאודי בחרה לקרוא לסדרת ה- TT על שם מסלול מרוצי האופנועים הקטלניIsle of Man TT . במשך 20 השנים האחרונות הספיקה יצרנית הרכב הבאוורית להעלות על פס הייצור שלושה דורות של אאודי TT הממותגת כמכונית ספורטיבית, צעירה ועדכנית. למבח

     
  • ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    07.08.17 | מבחני רכב

    מותג ג'יפ הותיק הבין שדגם כניסה זאת לא מילה גסה והוסיף להיצע ג'יפון צנוע. יצאנו לבדוק האם ג'יפ רנגייד יכול להתחרות במובילי הקטגוריה עם ייחוס גדול ותג מחיר בהתאם

    ג'יפ רנגייד, האח הקטן למשפחת ג'יפ, לא חדש בישראל אך רבים לא ממש מכירים אותו מאחר ואינו נפוץ בנוף הישראלי. העיצוב המיוחד של ג'יפ רנגייד יכול לקסום להרבה אנשים שיראו בו תחליף מעניין למובילות הסגמנט הנמצאות בכל כביש ובכל מגרש חניה. יצאנו לכבישים ולחולות לבדוק האם הרנגייד רק יפה או גם אופה.

     
  • הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    02.08.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם הדור העשירי של הונדה סיוויק טוב מקודמיו. התוצאות הפתיעו אפילו אותנו

    בשנת 2016 השיקה הונדה את הדור העשירי לשושלת הסיוויק הידועה. הסיוויק עלתה לראשונה על פסי הייצור בשנת 1973, ומאז מכרה קרוב לעשרים מיליון רכבים ההופכים אותה למכונית הנמכרת ביותר אי פעם של הונדה. הדור העשירי בסדרת הסיוויק, מבטא את הלך הרוח המקובל היום בעולם הרכב. בדומה ליצרני רכב רבים החליטה גם הונדה על

     
  • מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    31.07.17 | מבחני רכב

    מיני משגרת את הקאנטרימן להתחרות בסגמנט רכבי הפנאי האופנתיים הלוהט עם ממדים שתפחו ויומרה ליכולת שטח. יצאנו לבחון את הבריטית הקטנה-גדולה בשטח המרעה הטבעי שלה

    מותג מיני בימינו מתבסס בעיקר על טהרת הנוסטלגיה, העיצוב, והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם. כמו כל מותג מצליח, הצורך להתאים את מבחר הדגמים לדרישות המשתנות בשוק הינו הכרחי לשרידות והצלחה. פורשה למשל, מוכרת היום יותר רכבי פנאי מאשר מכוניות ספורט, עתיד דומה צפוי גם למזראטי. גם במיני מודעי

     
  • סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    27.07.17 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס זוכה סוף סוף לגיר האוטומטי הנכסף וכעת הוא מציע להמונים חבילה מעוצבת וייחודית במחיר אטרקטיבי

    מאז היווסדה הציגה סיטרואן דגמים חדשניים וייחודיים, ביניהם סיטרואן טרקסיון אוונט שיוצרה לראשונה על פלטפורמת שלדה אחודה המוכרת כיום, והציגה לראשונה מערכת הנעה קדמית שלא הייתה מוכרת בעולם הרכב עד אז. עוד ניתן למנות דגמי ה- BX ,ZX ו- CX, שהציגו לראשונה מערכות מתלים הידראוליות במכוניות בייצור סדרתי. האם

     
  • טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    24.07.17 | מבחני רכב

    טויוטה יאריס עברה מתיחת פנים וקיבלה מנוע חדש. יצאנו לבדוק האם היא עדיין רלוונטית ביחס למתחרות

    טויוטה יאריס היא סוג של מנייה בטוחה בשוק הרכב הישראלי. הדור הראשון זוכה עד היום לביקוש גדול בשוק המשומשות ולשמירת ערך מצויינת. את הדור השני וסאגת הגיר הרובוטי יעדיפו בטויוטה לשכוח. בדור השלישי חזרה היאריס לתהילתה וזכתה להצלחה נאה בשוק הישראלי על אף המחירים הגבוהים. טויוטה יאריס עברה כבר את מתיחת הפנ

     
  • מיצובישי אאוטלנדר PHEV במבחן דרכים - ירוק בשטח

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV במבחן דרכים - ירוק בשטח

    20.07.17 | מבחני רכב

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV מתיימר לשלב את הטוב שבכל העולמות - חיסכון ויעילות לצד יכולת שטח וביצועים טובים. יצאנו לבדוק כיצד הנוסחה המיוחדת הזו מתורגמת בכביש ובשטח

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV הינה גרסה היברידית נטענת (פלאג אין הייבריד) לרכב הפנאי שטח המצליח של היצרנית. משמעות הדבר היא שיחידת ההנעה כוללת מנוע בנזין בשילוב שני מנועים חשמליים, מלפנים ומאחור, המונעים ע"י סוללה הניתנת לטעינה גם משקע תלת פאזי ביתי. טעינת הסוללה במלואה אורכת כ- 7 שעות או במחצית הזמן באמצע