וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

פיג'ו 2008 הינו קרוסאובר מעוצב ושימושי. האם יש לו את כל הדרוש כדי להתחרות בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים? יצאנו לבדוק

תגיות | פנאי שטח, פיג'ו, 2008

עולם הרכב עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות עם ביקוש הולך וגובר למכוניות מעוצבות עם נוכחות ושימושיות טובה, במחיר נגיש. היצרניות מצאו לכך פתרון העונה לשם קרוסאובר עירוני או ג'יפון כפי שנהוג לכנותו בישראל. בדרך כלל מדובר ברכב על בסיס מכונית סופר מיני שזכה למרווח גחון מוגדל וכמה תוספות קוסמטיות למראה המסוקס שאותו כל כך אוהבים. היצרנית הצרפתית פיג'ו לא נשארת מאחור ורוצה לנגוס בעוגת שוק הקרוסאוברים עם פיג'ו 2008 שעבר מתיחת פנים. למבחן הדרכים שלנו התייצב פיג'ו 2008 בגרסת אקטיב עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר שהצטרף להיצע עם מתיחת הפנים. מחירו עומד על 114,900 ₪.

 

סרטון מבחן דרכים 2008 החדש

 

עיצוב חיצוני

 

בפיג'ו עמלו רבות על המראה החיצוני של ה- 2008 ולהבדיל מהדגם היוצא שנראה כמו מכונית סטיישן מוגבהת, הדגם החדש נראה כמו קרוסאובר אמיתי. העיצוב החיצוני הפך מעגלגל וחמוד לאגרסיבי וספורטיבי הודות לגריל קדמי גדול ומעוצב הכולל סמל גדול של המותג, פגושים מעודכנים, ופנסי חזית חתוליים המשלימים את המראה. צמיגי שטח רך ומדרגות צד עם כיתוב 2008 תורמים למראה השטח הנחשק. גם החלק האחורי של פיג'ו 2008 נראה טוב וכולל פנסים מעוצבים בחתימת טפר האריה המזוהה עם המותג. גרסת המבחן מצויידת גם בחישוקי סגסוגת נאים בקוטר 16 אינץ'.

 

פיג'ו 2008פיג'ו 2008

 

תא הנוסעים

 

העיצוב הפנימי של פיג'ו 2008 לא השתנה במתיחת הפנים אך איננו מאכזב. איכות החומרים טובה אם כי פשוטה בחלק מהמקומות, ואיכות ההרכבה סבירה. גימורי הפלסטיק הבוהקים ומסך המגע הבולט בחלק העליון של הקונסולה המרכזית, יוצרים מראה אלגנטי ונעים לעין. לוח המחוונים וגלגל ההגה הקטן יוצרים יחד תחושה של ישיבה ברכב ספורטיבי. פיג'ו השקיעו מחשבה בתכנון סביבת נהג שימושית וציידו את ה- 2008 בלא מעט תאי אחסון, ביניהם תא כפפות גדול ונגיש המאפשר אחסון חפצים גדולים ותאים גדולים בכל הדלתות. התאכזבנו לגלות כי מחזיקי הכוסות לא שימושיים במיוחד בגלל מיקום לא נוח מתחת לקונסולה המרכזית. הם מכוסים חלקית ומקשים על הכנסת והוצאת כוסות.

 

פיג'ו 2008פיג'ו 2008

 

רשימת האבזור בגרסת אקטיב אותה בחנו כוללת בין היתר מסך מגע איכותי בגודל 7 אינץ' עם מערכת הפעלה הייחודית לפיג'ו, קישוריות בלוטות' לניגון מוזיקה ולדיבורית, הצגת ספר טלפונים בעברית על גבי המסך, וחיבורי USB ו- AUX. על המערכת ניתן לנצח בעזרת פקדי גלגלת על גלגל ההגה. עוד ניתן למצוא בפיג'ו 2008 ארבע חלונת חשמל אוטומטיים, מראות צד מתקפלות חשמלית ונעילת דלתות אוטומטית בתחילת נסיעה. בנוסף קיימת בקרת שיוט עם מגביל מהירות אשר פקדיה ממוקמים בחלקו התחתון של ההגה ומקשים מעט על תפעולה. פיג'ו מעוניינת להציע פתרון למי שמבקש יכולת שטח וציידה את הדגם במערכת גריפ קונטרול. מדובר בבורר מצבי נהיגה הכולל מצב שלג, מצב חול, ומצב שטח המנסה לדמות נהיגה ברכב 4x4. מיותר לציין שללא מערכת הנעה כפולה עם מרווח גחון של 160 מ"מ לא ניתן לקבל יכולת שטח אמיתית אך בהחלט ניתן לטייל עם פיג'ו 2008 בשבילים לא סלולים.

 

פיג'ו 2008פיג'ו 2008

 

שימושיות והנדסת אנוש

 

מעבר לעיצוב הנאה מציג פיג'ו 2008 שימושיות גבוהה. הכניסה והיציאה מהדלתות הקדמיות והאחוריות נוחה אם כי אנשים גבוהים יחסית יתקלו בקושי מסויים בכניסה ויציאה מהמושב האחורי. המכוניות הצרפתיות ידועות כמכוניות נוחות, גם בזכות המושבים. בהתאם למסורת המושבים בפיג'ו 2008 נפלאים. המושבים הקדמיים נוחים, רכים, תומכים, וקל מאוד למצוא בהם תנוחת נהיגה טובה. המושבים האחוריים גם הם טובים ונוחים בעיקר בזכות ספסל שטוח ומשענות גב תומכות. מרווח הרגליים טוב למדי מאחור ומרווח הראש מצויין, אך מרווח הכתפיים מוגבל ולכן שלושה מבוגרים ירגישו צפוף. שלושה כסאות תינוק לא יכנסו במושב האחורי. תא מטען בנפח 350 ליטרים מספק עבור משפחה ממוצעת ויכול לאחסן בתוכו שלל ציוד יומיומי. מי שמעוניין בנפח הטענה נוסף יוכל לקפל את המושבים האחוריים ויקבל משטח הטענה כמעט שטוח. חבל שסף ההטענה של תא המטען גבוה ומקשה מעט על הכנסת ציוד.

 

מנוע וביצועים

 

במסגרת מתיחת הפנים זכתה לשדרוג גם מערכת ההנעה. מעתה ניתן לקבל את פיג'ו 2008 עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר המפיק 110 כ"ס ומומנט מרבי של 20.9 קג"מ. המנוע מסדרת פיורטק החדשה המשרתת את הקונצרן הצרפתי, מחליף את מנוע ה- 1.6 ליטר הותיק. תיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת 6 יחסי העברה מבית אייסין היפנית מחליפה את תיבת ה- 4 הילוכים המיושנת של הדגם המוחלף. שילוב המנוע ותיבת ההילוכים פועל בצורה חלקה ואפילו מהנה לנהיגה. מערכת ההנעה מספקת כוח זמין גם בסל"ד נמוך והנסיעה מרגישה חלקה וזריזה. צריכת הדלק הממוצעת שנמדדה במהלך ימי המבחן עמדה על 13.5 ק"מ לליטר, נתון יפה לכל הדעות.

 

פיג'ו 2008פיג'ו 2008

 

בנסיעה עירונית קל לתמרן עם פיג'ו 2008 הודות להגה הקטן והקל. המתלים הרכים סופגים את מהמורות הכביש ופסי ההאטה בצורה נעימה מבלי להתרסק. בנסיעה בין עירונית נשמעים בתא הנוסעים רעשי המנוע והכביש, בעיקר בגלל הצמיגים, והמתלים מרסנים היטב את המרכב ושומרים על יציבות ותחושת בטחון גם בפניות מהירות. רק במצבי קיצון אליהם לא יגיע הנהג הממוצע, מאבד פיג'ו 2008 את שלוותו. דוושת הבלם הרגישה מגיבה לכל לחיצה והבלמים מבצעים את עבודתם נאמנה גם במהירות גבוהה. כאמור, יכולת השטח של פיג'ו 2008 עם מערכת הגריפ קונטרול, טובה מספיק עבור שבילים לא סלולים אם כי לא יכולה להשתוות להנעה כפולה אמיתית. מרווח הגחון ומהלך המתלים, בשילוב צמיגי שטח קלים, מאפשרים להנות גם בשטח רך. כעת לפיג'ו יחידת הנעה מודרנית ומוצלחת המתאימה לנהיגה בעיר, מחוץ לעיר ולטיולים משפחתיים בשבילי ישראל.

 

סיכום

 

לפיג'ו 2008 יש בהחלט מה להציע בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. הוא עונה לדרישות העיצוב, האיכות, הנוחות, והביצועים, ומהווה בחירה הגיונית ונבונה. גרסת המבחן נמכרת במחיר אטרקטיבי של 114,900 ₪ ומציעה תמורה טובה עבור לקוחות המחפשים קרוסאובר קומפקטי ושימושי עם עיצוב מושך עין ויחידת הנעה מודרנית וחסכונית.

 

 

 

פיג'ו 2008 אקטיב 1.2 טורבו אוטומטי
מנוע 1,199 סמ"ק טורבו בנזין
הספק מרבי 110/5,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 20.9/1,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,159 מ"מ
רוחב כללי 1,739 מ"מ
גובה כללי 1,556 מ"מ
בסיס גלגלים 2,537 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

350 ליטרים

משקל עצמי 1,140 ק"ג
מהירות מרבית 188 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 10.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 20.8 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 13.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 3
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2013)
מחיר

114,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק ATS במבחן דרכים

    קאדילק ATS במבחן דרכים

    21.06.18 | מבחני רכב

    רגע לפני שתרד מפס הייצור, לקחנו את קאדילק ATS למבחן דרכים מלהיב ומפתיע

    קאדילק ATS היא מכונית פרימיום חזקה ומהירה עם הנעה אחורית המהווה מתחרה אמריקאית ראויה למכוניות גרמניות דוגמת ב.מ.וו סדרה 3, אאודי A4 ומרצדס C קלאס. למבחן שלנו התייצבה גרסת פרימיום הבכירה, המציעה נוכחות מרשימה, שלל פינוקים ומנוע חזק בהספק 272 כ''ס במחיר 310,000 ₪. קאדילק הודיעה כי החל מהשנה ה

     
  • אופל קרוסלנד X במבחן דרכים

    אופל קרוסלנד X במבחן דרכים

    20.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    אופל קרוסלנד X מציע מרווח פנימי נדיב ושימושיות ברמה גבוהה במיוחד. האם זה יספיק לו במלחמה על קטגוריית הפנאי הקטנים?

    זמן לא רב עבר מאז פרסמנו את רשמינו ממבחן הדרכים של אופל אינסיגניה החדשה, המכונית האחרונה שנולדה במסגרת הבעלות הארוכה של ג'נרל מוטורס על אופל, והנה התייצבו בישראל בהשקה משותפת אופל גרנלנד X המתחרה בקטגוריית רכב הפנאי הקומפקטיים, ואופל קרוסלנד X לשמו התכנסנו, המתחרה בקטגוריית רכבי הפנאי הקטנים. שניהם

     
  • מיצובישי פאג'רו דקאר פרו במבחן - הטוב הפך לטוב יותר

    מיצובישי פאג'רו דקאר פרו במבחן - הטוב הפך לטוב יותר

    19.06.18 | מבחני רכב

    אחד הרכבים הוותיקים בנוף הישראלי קיבל ערכת שיפורים לשטח, רגע לפני שהדגם יוצא לגמלאות

    מיצובישי פאג'רו הוא לא סתם עוד רכב שטח, הוא אייקון של ממש, אחד מאבות רכבי השטח והמתחרה הוותיק של טויוטה לנד קרוזר. השם פאג'רו מחובר למונח "רכב שטח" כמו שהשם קלינקס מחובר למילה טישו. קרוב לשני עשורים מאז הגיע אלינו "פאג'רו קינג", אך לא הרבה השתנה בעיצוב ובאופי המוכר. כעת, רגע לפני סגירת פס היצור, מצי

     
  • סקודה קארוק 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה קארוק 1.0 ליטר במבחן דרכים

    12.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    הקרוסאובר החדש של סקודה נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק המקומי ומביא עימו מפרט מעניין ופוטנציאל להתברג בצמרת הסגמנט

    סקודה קארוק נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק הרכב המקומי, קטגוריית רכבי הפנאי בגודל בינוני, אשר נשלטת ביד רמה ע"י תוצרת קוריאה. מדי כמה חודשים נכנסים שחקנים חדשים המנסים לנגוס בפלח המכירות, אך עד כה אף אחד מהם לא זכה לקחת את הכתר העובר בין צמד האחים הקוריאנים - קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון, האהודים על הק

     
  • MG ZS במבחן דרכים

    MG ZS במבחן דרכים

    11.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    MG משגרת למרכז הזירה את ה- ZS, רכב פנאי שטח קומפקטי עם עיצוב מצודד במחיר אטרקטיבי

    MG ZS יתרונות עיצוב חיצוני, תא נוסעים מעוצב וכייפי, אחריות יצרן ארוכה חסרונות בטיחות, תמורה למחיר אם צירוף האותיות MG מעלה בדמיונכם מכונית רודסטר קטנה ונמוכה בגוון ירוק מירוצים בריטי כדאי שתתעוררו, MG בגלגולה המודרני היא משהו אחר לחלוטין. לאחר פשיטת הרגל של

     
  • אופל זפירה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    אופל זפירה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.06.18 | מבחני רכב

    לקחנו את אופל זפירה למבחן דרכים כדי לברר האם בשוק הנשלט על ידי רכבי פנאי, קיים עדיין מקום למיניוואן 7 מושבים מסורתי

    אופל זפירה הושק לראשונה בשנת 1999 ובעברו התחרה ראש בראש מול טויוטה ומאזדה היפניות על ליבן של משפחות מרובות ילדים. במשך שני העשורים האחרונים ייצרה אופל שני דורות נוספים בסדרה, ובשנת 2016 עבר הדור השלישי של הזפירה מתיחת פנים אשר הפכה אותו מאחד המיניוואנים המיוחדים בשוק, לרכב סולידי עם עיצוב בוגר. מאחר

     
  • ב.מ.וו X2 במבחן דרכים - עיצוב לפני הכל

    ב.מ.וו X2 במבחן דרכים - עיצוב לפני הכל

    07.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    ב.מ.וו X2 מציג עיצוב ייחודי, ובשילוב עם הסמל הנכון נדמה כי זו הנוסחה המנצחת לכבוש את קטגוריית הפנאי פרימיום

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב כדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעה דומה בשוק הרכב העולמי. כדי להגשים את החלום האמיתי, רצוי שהקרוסאובר שלנו יתפאר בסמל הנכון בחרטומו ובעיצוב אופנתי, כזה שיבדל אותו ממכוניות העם הקוריאניות והיפניות השורצות מסביבנ

     
  • סיטרואן C4 פיקאסו במבחן דרכים

    סיטרואן C4 פיקאסו במבחן דרכים

    04.06.18 | מבחני רכב

    סיטרואן C4 פיקאסו מציע עיצוב צרפתי, מנוע חזק, שימושיות גבוהה, ותג מחיר מפתה. יצאנו לבדוק האם הוא קולע לטעם הישראלי

    סיטרואן C4 פיקאסו בגרסתו הקצרה, אינו נפוץ בישראל כמו אחיו הגדול בעל 7 המושבים - C4 גרנד פיקאסו. נראה כי בישראל הביקוש למיניוואנים בעלי 5 מושבים נמוך מאוד, והופעתם של רכבי פנאי שטח במחירים של כ- 140,000 ₪ מחסלת את הנישה הזו. סיטרואן C4 פיקאסו הינו מהדגמים האחרונים מסוגו ומבטיח שימושיות משפחתית מעולה,

     
  • סאנגיונג רקסטון במבחן דרכים

    סאנגיונג רקסטון במבחן דרכים

    31.05.18 | מבחני רכב

    17 שנים לאחר הצגת הדור הראשון זוכה סאנגיונג רקסטון לדגם חדש לחלוטין ומציע אלטרנטיבה אטרקטיבית לרכבי השטח האמיתיים שהולכים ומתמעטים

    הדור הראשון של סאנגיונג רקסטון הוצג בשנת 2001 ושווק במשך 17 שנים שהם נצח במושגי עולם הרכב. סאנגיונג לא חסכה בתכנון ספינת הדגל שלה ושכרה את שירותי סדנת העיצוב איטל דיזיין (Italdesign) בבעלות מעצב העל ג'וג'ארו (Giugiaro) שעיצבה עבורה את הרקסטון. מכלולי ההנעה הגיעו כמיטב המסורת מחברת מרצדס. במהלך שנות

     
  • פולקסווגן אמארוק במבחן דרכים - זאב רעב

    פולקסווגן אמארוק במבחן דרכים - זאב רעב

    28.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    פולקסווגן התקינה בטנדר הוותיק שלה מנוע V6 חדש ועוצמתי. יצאנו לבדוק האם האמארוק המחוזק עונה על הציפיות

    פולקסווגן אמארוק הושק בשנת 2010 עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים, ותג מחיר גבוה בהרבה מהמתחרים בקטגוריה. תוך פרק זמן קצר זכה הטנדר הגרמני בתואר ''הטנדר היקר בישראל'' ונדחף לתחתית טבלת המסירות, הרחק מליבם וכיסם של חקלאי הארץ. פולקסווגן הבינה כי האמארוק אינו מייצר התלהבות בציבור כפי שחשבה ו

     
  • שברולט טראוורס במבחן - להיות באמריקה בלי ויזה

    שברולט טראוורס במבחן - להיות באמריקה בלי ויזה

    27.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    שברולט טראוורס החדש מנסה לשחזר את הצלחת הדור הקודם עם המון מקום לנוסעים ונוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה

    שברולט טראוורס הוא סמל לאמריקאים האוהבים את הנוחות המוכרת של המכוניות האמריקאיות וצריכים מדי פעם להוביל את המשפחה המורחבת אך לא רוצים להיראות בתוך מיניוואן לא אטרקטיבי. הטראוורס החדש מציג נוכחות כוחנית ואגרסיבית, אבזור נוחות עשיר, מושבים מפנקים, ישיבה גבוהה והרבה פוזה. יצאנו לבדוק האם לטרווארס החדש

     
  • מבחן דרכים טויוטה ורסו

    מבחן דרכים טויוטה ורסו

    24.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    טויוטה ורסו הוא מיניוואן קומפקטי מוכר ואמין. יצאנו לבדוק האם הוא עדיין רלוונטי בשוק הנוכחי אשר מעדיף קרוסאוברים אופנתיים

    המיניוואן טויוטה ורסו הוצג לראשונה בשנת 2009 וזכה למתיחת פנים מקיפה לקראת תערוכת פריז בשנת 2012. מאז לא קיבל טויוטה ורסו שדרוגים או שינויים דרמטיים. הדגם מיוצר במפעלי טויוטה בטורקיה ומשווק במספר מדינות אירופאיות מצומצם. בישראל קיבל טויוטה ורסו תדמית של רכב בשירות ציי רכב, חברות ליסינג ומשפחות מרובות

     
  • אופל גרנדלנד X במבחן דרכים

    אופל גרנדלנד X במבחן דרכים

    23.05.18 | מבחני רכב

    רכב הפנאי אופל גרנדלנד X נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק הרכב המקומי. יצאנו לבחון את השחקן החדש

    רכבי הפנאי שטח תופסים נתח מכירות משמעותי וגדל בשוק הרכב העולמי והישראלי, ואהודים מאוד בקרב ציבור הנהגים. אופל גרנדלנד X מתבסס על הפלטפורמה של פיג'ו 3008 המוצלח שגרף את תואר רכב השנה באירופה לשנת 2017, ולכן זוכה לנקודת פתיחה חזקה. אופל גרנדלנד X 1.2 ליטרים אינוביישן יתרונות צר

     
  • אאודי Q3 במבחן דרכים

    אאודי Q3 במבחן דרכים

    22.05.18 | מבחני רכב

    אאודי Q3 צבר פופולריות בחסות טרנד הקרוסאוברים ובזכות הסמל הנכון. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים כדי לבדוק האם הוא שווה את הכסף

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב בכדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעות דומות בשוק הרכב העולמי. מספיק להעיף מבט חטוף על הרכבים המזדחלים סביבנו בפקקי הבוקר כדי לזהות שקרוסאוברים במגוון גדלים ומחירים הם אחוז ניכר מהם. תנוחת הישיבה הגבוהה מקנה תחושת ביטחון

     
  • אאודי A3 סדאן במבחן – פרימיום משפחתית

    אאודי A3 סדאן במבחן – פרימיום משפחתית

    21.05.18 | מבחני רכב

    באאודי כבר מזמן הבינו את הפוטנציאל הגלום בקהל צעיר השואף להצלחה ולשם בדיוק הם מכוונים עם אאודי A3 סדאן החדשה

    אאודי A3 היא אחת המכוניות החשובות ביותר במבחר של מותג היוקרה הגרמני. מעבר להיותה שחקנית ראשית בטבלת המכירות של דגמי המותג, יש לה תפקיד היסטורי של ממש. אאודי A3 הייתה בין הראשונות להנגיש את מותג היוקרה לעם ולהציע משפחתית קומפקטית יוקרתית. ההצלחה לא איחרה לבוא ואיתה גם המתחרות. באאודי לא שקטו על השמרי

     
  • סקודה קארוק 1.5 TSI במבחן דרכים

    סקודה קארוק 1.5 TSI במבחן דרכים

    15.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    לאחר ציפייה ממושכת מושק בישראל רכב הפנאי החדש סקודה קארוק. יצאנו לבדוק האם היה שווה לחכות

    סקודה משיקה בישראל את הקארוק, רכב פנאי בגודל בינוני הממוקם מתחת לסקודה קודיאק ומיועד להתחרות ברבי מכר כגון יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. סקודה קארוק מציע איכות הרכבה גרמנית, מפרט בטיחות נדיב ורמת שימושיות גבוהה במיוחד. ירדנו איתו לאילת, על מנת ליהנות מארוחה חפוזה על חוף הים ולתפוס קצת שמש, חזרנו עם תו

     
  • טויוטה לנד קרוזר 2018 במבחן דרכים - אגדת שטח מודרנית

    טויוטה לנד קרוזר 2018 במבחן דרכים - אגדת שטח מודרנית

    14.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    טויוטה לנד קרוזר מזכיר לנו איך נראה ומתנהג רכב שטח אמיתי. יצאנו לסופ"ש בשטח מדברי על מנת לברר האם המלך בשטח, עדיין שולט בממלכה

    טויוטה לנד קרוזר הוא דינוזאור מזן נכחד השייך לסגמנט הולך ומצטמצם. בעוד דגמים דומים מאבדים את הצדקת ייצורם ויורדים מפס הייצור, מצליח הלנד קרוזר לרכוב על תהילת העבר ולשמר נתח שוק מכובד ביחס למתחריו בעלי שלדת סולם, הילוך כוח ונעילת דיפרנציאל. הצטרפו אלינו למבחן דרכים אתגרי ומאובק על מנת להבין האם טויוט

     
  • סקודה אוקטביה RS במבחן דרכים

    סקודה אוקטביה RS במבחן דרכים

    09.05.18 | מבחני רכב

    סקודה אוקטביה RS חוזרת לישראל עם יותר כוח ויותר אבזור ומציעה פתרון שימושי במיוחד לנהג המשפחתי הממהר

    כשחושבים על סקודה אוקטביה מדמיינים משפחתית מהוקצעת, ומיד נזכרים במרווח הפנימי הנדיב, תא המטען הגדול, ופתרונות האחסון השימושיים. אלה מאפיינים את רוב האוקטביות המקיפות אתכם בין הרמזורים בפקקי הבוקר. סקודה אוקטביה RS שנבחנה אצלנו היא נמוכה, אגרסיבית, ועצבנית יותר. היא בעצם משהו אחר לחלוטין.

     
  • מרצדס A45 AMG במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מרצדס A45 AMG במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    03.05.18 | מבחני רכב

    הגרסה החזקה ביותר של המרצדס הקטנה ביותר מבטיחה ביצועים ויכולת ספורטיבית לצד שימושיות ואיכות המזוהים עם המותג

    הדור הנוכחי של מרצדס A קלאס, דגם הכניסה אל מותג היוקרה הגרמני, הושק עוד בשנת 2012 ועבר מתיחת פנים שהגיעה אלינו בשנת 2016. מרצדס A45 AMG שהתייצבה למבחן הדרכים שלנו, מצויידת במנוע, מתלים, בלמים, ועדכונים קוסמטיים מבית AMG - חטיבת הביצועים של מרצדס, ונועדה להתחרות בעיקר באאודי RS3. כדרכה של AMG, גרסת ה