וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

 

שברולט מאליבו החדשה משנה גישה. האם היא משנה גם את כללי המשחק בשוק המשפחתיות הגדולות?

תגיות | משפחתיות גדולות, שברולט, מאליבו

כאשר אתם שומעים את השם שברולט, לחלקכם עולות מחשבות על מכוניות אמריקאיות ספינתיות עם מנועים גדולים ולחלקכם עולות מחשבות על מכוניות קוריאניות זולות עם סמל אמריקאי. במקרה של שברולט מאליבו החדשה, הסיפור הוא אחר לגמרי. היא כבר לא כל כך אמריקאית אבל היא בכלל לא קוריאנית. שברולט מאליבו בדור העשירי הופכת למכונית עם ניחוח אירופאי אך שומרת על המימדים האמריקאים הנדיבים. בשברולט זנחו את הפלטפורמה הישנה של המאליבו והחליטו ליצור מכונית חדשה לחלוטין עם גישה שונה מדגמי מאליבו הקודמים. למבחן הדרכים שלנו התייצבה שברולט מאליבו LT הבכירה עם מנוע 1.5 ליטר טורבו שמחירה עומד על 165,900 ₪.

 

סרטון מבחן דרכים שברולט מאליבו

 

עיצוב חיצוני

 

כאשר מביטים על שברולט מאליבו החדשה, רואים שהיא משמרת את מימדיה האמריקאים המכובדים ולמרות שממדיה גדלו היא קלה מהמאליבו המוחלפת בכ- 200 ק"ג. אין ספק שהמעצבים עשו עבודה טובה מאוד. המאליבו מושכת מבטים מכל כיוון ובעלת נוכחות גבוהה על הכביש. הגריל הקדמי הרחב עם עיטורי הכרום, הסמל המוזהב והפנסים הצרים, יוצרים יחד מראה קרבי ומושך. צללית הצד המפוסלת ומסגרת הכרום סביב החלונות מקנים לרכב מראה אתלטי וחטוב. הגג המשתפל משתלב בדלת תא המטען והופך את שברולט מאליבו למכונית דמויית קופה כמעט. גם החלק האחורי נאה וספורטיבי ומזכיר את שברולט אימפלה הגדולה יותר. את עיצובה של המשפחתית האמריקאית משלימים חישוקי 17 אינץ' ותאורת לד קדמית.

 

שברולט מאליבושברולט מאליבו

 

עיצוב פנימי

 

כאשר מתיישבים בשברולט מאליבו מרגישים קצת שונה מהמקובל במכונית אמריקאית. העיצוב מינימליסטי ופחות עמוס מהדור הקודם. מסך המגע המותקן בקונסולה המרכזית נראה כאילו נשלף וניתן למצוא דיפוני בד במקומות בהם בדרך כלל מקובל למצוא פלסטיק. עוד ניתן למצוא תאורת לד בדלתות ובידיות הפתיחה, ונגיעות כרום בפתחי האוורור מלפנים ומאחור. לוח המחוונים מואר ונעים למראה ומחשב הדרך הממוקם במרכזו מרגיש מעט עמוס אם כי מאוד מפורט בנוגע לכל המתרחש ברכב. שברולט מאליבו אמנם מעוצבת בטוב טעם אך היינו שמחים למצוא בתא הנוסעים חומרים מעט איכותיים יותר כיאה לרכב בקטגוריה זו.

 

שברולט מאליבושברולט מאליבו

 

אבזור, הנדסת אנוש ובטיחות

 

רשימת האבזור בשברולט מאליבו ארוכה למדי ובדגם הנבחן בגרסת LT הבכירה ניתן למצוא בין היתר מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, מושב נהג חשמלי, הגה וידית הילוכים בחיפוי עור נעים למגע, ומערכת בקרת שיוט הניתנת לתפעול מההגה בצורה קלה. מערכת המיזוג הינה מכנית ולא כוללת בקרת אקלים כפי שמצופה ממכונית בסגמנט, אך ישנם פתחי מיזוג לנוסעים מאחור.

 

בקונסולה המרכזית ממוקמת מערכת מולטימדיה מצויינת עם מסך מגע רגיש בגודל 8 אינץ' המריצה את מערכת ההפעלה MyLink ולה ממשק ידידותי ונוח הדורש הסתגלות קצרה. המערכת תומכת בממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto המאפשרים את סנכרון הסמארטפון עם המערכת. עוד ניתן למצוא קישוריות בלוטות', חיבור AUX, זוג חיבורי USB מלפנים וזוג מאחור, שקע מתח 120V ומשטח טעינה אלחוטית לסמארטפונים תומכים. קיימת מערכת שליטה קולית עבור חיוג לאנשי קשר והחלפת תחנות רדיו התומכת בשפה האנגלית בלבד. מערכת השמע נשלטת בעזרת לחצנים הממוקמים מאחורי גלגל ההגה. מצד ימין שליטה על עוצמת השמע ומצד שמאל שליטה על העברת שירים ותחנות רדיו. לחצנים אלו נוחים לתפעול אך מיקומם מוסתר ואין סימון על קיומם ומהותם.

 

שברולט מאליבושברולט מאליבו

 

שברולט מאליבו החדשה היא מכונית נוחה ושימושית. קל מאוד למצוא תנוחת נהיגה טובה הודות לכיוונון המושבים וההגה המתכוונן לעומק ולגובה. מלפנים המרווח טוב והמושבים נעימים. קיימת תמיכת גב תחתון במושב הנהג אך חסרה תמיכת צד. הישיבה מאחור טובה למדי. התנוחה מעט זקופה והמרחב לא מהנדיבים בסגמנט, אך שני מבוגרים יסתדרו שם מצויין וירגישו בנוח. במשענת הגב האחורית קיימת משענת יד עם מחזיקי כוסות לנוסעים. הכניסה והיציאה מהרכב נוחה מלפנים ומאחור.

 

שברולט מאליבושברולט מאליבו

 

תאי אחסון במאליבו לא חסר, ישנם תאים בינוניים בדלתות, תא כפפות קטן יחסית, תא פתוח ליד ידית ההילוכים ושני מחזיקי כוסות במקביל לידית ההילוכים. משענת היד האמצעית נוחה וכוללת תא אחסון גדול למדי. תא המטען של שברולט מאליבו מציע 447 ליטרים אך סף ההטענה גבוה יחסית ופתח ההטענה מעט צר. ניתן להגדיל את תא המטען באמצעות קיפול המושבים האחוריים הנעשה בעזרת ידיות הממוקמות בשני צידי תא המטען. ברכב אין גלגל חלופי בגודל מלא ובמקרה של תקר נצטרך להגביל את מהירות הנסיעה ולחפש פנצ'ריה קרובה. כנהוג במכוניות אמריקאיות נמצא בלם החניה ליד דוושת הבלם בצד שמאל והוא מופעל בעזרת הרגל. חבל שאין כאן בלם חניה חשמלי המצוי במכוניות רבות בסגמנט.

 

שברולט מאליבושברולט מאליבו

 

שברולט מאליבו מצויידת ב- 10 כריות אוויר אך חסרות לה מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות המוצעות אצל חלק מהמתחרות. מנגד מציעה שברולט את מערכת Teen Driver המאפשרת לבקר ולהגביל את אופן הנהיגה של נהגים חדשים וצעירים.

 

ביצועים והתנהגות כביש

 

בשברולט החליטו ליישר קו עם המתחרות האירופאיות שכבר שנים עושות שימוש במנועים קטנים ומוגדשים. במאליבו החדשה מותקן מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 1.5 ליטר המפיק 160 כ"ס ומשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית. נשמע קצת מצחיק שמכונית באורך של כמעט 5 מטרים מצויידת במנוע קטן עם הספק כזה, אך חשוב לזכור שהמאליבו רזתה בכמעט 200 ק"ג והמנוע הקטן מאיץ את המכונית מאפס למאה קמ"ש תוך 9.5 שניות, נתון מספק למרבית הנהגים. תיבת ההילוכים לא רעה אך מעט עצלה ולא מאפשרת להשתמש במלוא כוחו של המנוע הקטן והעוצמתי. בידוד הרעשים ברכב מצויין וחוץ מצלילי הטורבו בתחילת הנסיעה, לא מבחינים ברעשים נוספים. צריכת הדלק היא גולת הכותרת. במהלך נסיעת המבחן מדדנו צריכת דלק של 11 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, נתון מרשים לרכב בגודל הזה המציב אותה כאחת מהמשפחתיות הגדולות החסכוניות ביותר. יש לציין כי מערכת העצור וסע לא ניתנת לביטול וסוללת 12V בתא המטען משמשת להפעלת המערכות החשמליות בין ההתנעות.

 

שברולט מאליבושברולט מאליבו

 

שברולט מאליבו הינה מכונית גדולה בעלת אופי נינוח המתאימה לנהגים אשר מחפשים את חווית הנהיגה השקטה והרגועה. המתלים מכויילים על הצד הרך ומציגים ספיגת מהמורות טובה אך מעט קופצניים לעיתים. בכבישים עירוניים היא מאוד נעימה וקלה לתמרון הודות להגה שמשקלו טוב. מחוץ לעיר שומרת המאליבו על שליטה ויציבות אך בפניות חדות אובדת מעט תחושת הבטחון. שברולט מאליבו החדשה מציעה שיוט רגוע ומפנק ולא תשתף פעולה בנסיעה מאתגרת או ספורטיבית.

 

סיכום

 

שברולט עשו מאמצים רבים והשקיעו לא מעט זמן ומשאבים כדי ליצור רכב חדש לחלוטין, מהפלטפורמה ועד המנוע, מהעיצוב ועד הנוחות. שברולט מאליבו החדשה מתחרה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ומציעה עיצוב נוכח בעל אפקט הגעה מרשים, רשימת אבזור נדיבה, מנוע חסכוני, ותג מחיר תחרותי של החל מ- 159,900 ₪ לגרסת LS הבסיסית או 165,900 ₪ לגרסת LT המאובזרת שבחנו כאן. לחובתה נרשמו העדר מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות ואיכות חומרים הנופלת ממתחרותיה האירופאיות.

 

שברולט מאליבו 1.5 טורבו LT אוטומטית
מנוע 1,490 סמ"ק טורבו בנזין
הספק מרבי 160/5,600 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 25.5/2,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,923 מ"מ
רוחב כללי 1,854 מ"מ
גובה כללי 1,463 מ"מ
בסיס גלגלים 2,830 מ"מ
מיכל דלק 49 ליטרים
נפח תא מטען

447 ליטרים

משקל עצמי 1,436 ק"ג
מהירות מרבית 210 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.5 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 13.5 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 5
ציון בטיחות ENCAP לא בוצע מבחן ריסוק
מחיר

165,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    17.08.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX-3 מציע ממדים קטנים עם מנוע גדול ותג מחיר לא קטן. יצאנו לבדוק למי מתאים CX-3 והאם הוא מצדיק את המחיר

    שוק המשפחתיות מאבד נתחים יקרים לטובת פלח הקרוסאוברים האופנתיים, והמתחרות מקוריאה מתעלות בנתוני המסירות על מי שהייתה המלכה מיפן. כעת משגרת מאזדה את ה- CX3 כאלטרנטיבה קומפקטית וספורטיבית לרכבי הפנאי הקוריאנים המובילים את טבלת המכירות מאזדה CX3 Pure White יתרונות יחידת הנעה, התנ

     
  • סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    14.08.17 | מבחני רכב

    חמש שנים מאז הושקה לראשונה, משיקה סקודה את הראפיד המעודכנת עם מנוע צנוע בנפח ליטר אחד בלבד. יצאנו לבדוק האם 95 כ"ס מספיקים למשפחתית הקטנה

    נראה שסקודה ממטירה עלינו מבול של דגמים חדשים בתקופה האחרונה, ביניהם הקודיאק שהגיע ארצה בחודש יוני השנה, האוקטביה שעברה מקצה שיפורים, והקארוק שעתיד להגיע בתחילת שנה הבאה. הפעם הגיע תורה של הראפיד להתרענן. המשפחתית הקטנה של המותג הצ'כי הגיעה לפרקה והחלה להרגיש מעט מיושנת. כחמש שנים לאחר שהוצגה לראשונה

     
  • פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.08.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף היא שם נרדף למשפחתית קומפקטית איכותית ושימושית. יצאנו לבדוק כיצד היא השתפרה במתיחת הפנים

    פולקסווגן גולף נהנית ממעמד אייקוני. כבר שנים ארוכות שהיא קובעת את רף האיכות בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות. הגולף גם נושאת על כתפיה את בשורת החדשנות של קונצרן פולקסווגן. היא הייתה הקומפקטית העממית הראשונה להשתמש במנוע טורבו קטן, ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. כל יצרן חולם על משפחתית שתרכוש לעצמה

     
  • אאודי TTS במבחן דרכים

    אאודי TTS במבחן דרכים

    09.08.17 | מבחני רכב

    לקחנו את אאודי TTS למבחן דרכים מהיר בכבישים המפותלים של הצפון. לא נדרש זמן רב להגיע למסקנה שהיא אחת המכוניות היותר מהנות הנמכרות היום בישראל

    אאודי TT המקורית הוצגה לראשונה בשנת 1995 אך הגיעה לפס היצור בשנת רק בשנת 1998. אאודי בחרה לקרוא לסדרת ה- TT על שם מסלול מרוצי האופנועים הקטלניIsle of Man TT . במשך 20 השנים האחרונות הספיקה יצרנית הרכב הבאוורית להעלות על פס הייצור שלושה דורות של אאודי TT הממותגת כמכונית ספורטיבית, צעירה ועדכנית. למבח

     
  • ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    07.08.17 | מבחני רכב

    מותג ג'יפ הותיק הבין שדגם כניסה זאת לא מילה גסה והוסיף להיצע ג'יפון צנוע. יצאנו לבדוק האם ג'יפ רנגייד יכול להתחרות במובילי הקטגוריה עם ייחוס גדול ותג מחיר בהתאם

    ג'יפ רנגייד, האח הקטן למשפחת ג'יפ, לא חדש בישראל אך רבים לא ממש מכירים אותו מאחר ואינו נפוץ בנוף הישראלי. העיצוב המיוחד של ג'יפ רנגייד יכול לקסום להרבה אנשים שיראו בו תחליף מעניין למובילות הסגמנט הנמצאות בכל כביש ובכל מגרש חניה. יצאנו לכבישים ולחולות לבדוק האם הרנגייד רק יפה או גם אופה.

     
  • הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    02.08.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם הדור העשירי של הונדה סיוויק טוב מקודמיו. התוצאות הפתיעו אפילו אותנו

    בשנת 2016 השיקה הונדה את הדור העשירי לשושלת הסיוויק הידועה. הסיוויק עלתה לראשונה על פסי הייצור בשנת 1973, ומאז מכרה קרוב לעשרים מיליון רכבים ההופכים אותה למכונית הנמכרת ביותר אי פעם של הונדה. הדור העשירי בסדרת הסיוויק, מבטא את הלך הרוח המקובל היום בעולם הרכב. בדומה ליצרני רכב רבים החליטה גם הונדה על

     
  • מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    31.07.17 | מבחני רכב

    מיני משגרת את הקאנטרימן להתחרות בסגמנט רכבי הפנאי האופנתיים הלוהט עם ממדים שתפחו ויומרה ליכולת שטח. יצאנו לבחון את הבריטית הקטנה-גדולה בשטח המרעה הטבעי שלה

    מותג מיני בימינו מתבסס בעיקר על טהרת הנוסטלגיה, העיצוב, והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם. כמו כל מותג מצליח, הצורך להתאים את מבחר הדגמים לדרישות המשתנות בשוק הינו הכרחי לשרידות והצלחה. פורשה למשל, מוכרת היום יותר רכבי פנאי מאשר מכוניות ספורט, עתיד דומה צפוי גם למזראטי. גם במיני מודעי

     
  • סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    27.07.17 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס זוכה סוף סוף לגיר האוטומטי הנכסף וכעת הוא מציע להמונים חבילה מעוצבת וייחודית במחיר אטרקטיבי

    מאז היווסדה הציגה סיטרואן דגמים חדשניים וייחודיים, ביניהם סיטרואן טרקסיון אוונט שיוצרה לראשונה על פלטפורמת שלדה אחודה המוכרת כיום, והציגה לראשונה מערכת הנעה קדמית שלא הייתה מוכרת בעולם הרכב עד אז. עוד ניתן למנות דגמי ה- BX ,ZX ו- CX, שהציגו לראשונה מערכות מתלים הידראוליות במכוניות בייצור סדרתי. האם

     
  • טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    24.07.17 | מבחני רכב

    טויוטה יאריס עברה מתיחת פנים וקיבלה מנוע חדש. יצאנו לבדוק האם היא עדיין רלוונטית ביחס למתחרות

    טויוטה יאריס היא סוג של מנייה בטוחה בשוק הרכב הישראלי. הדור הראשון זוכה עד היום לביקוש גדול בשוק המשומשות ולשמירת ערך מצויינת. את הדור השני וסאגת הגיר הרובוטי יעדיפו בטויוטה לשכוח. בדור השלישי חזרה היאריס לתהילתה וזכתה להצלחה נאה בשוק הישראלי על אף המחירים הגבוהים. טויוטה יאריס עברה כבר את מתיחת הפנ

     
  • מיצובישי אאוטלנדר PHEV במבחן דרכים - ירוק בשטח

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV במבחן דרכים - ירוק בשטח

    20.07.17 | מבחני רכב

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV מתיימר לשלב את הטוב שבכל העולמות - חיסכון ויעילות לצד יכולת שטח וביצועים טובים. יצאנו לבדוק כיצד הנוסחה המיוחדת הזו מתורגמת בכביש ובשטח

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV הינה גרסה היברידית נטענת (פלאג אין הייבריד) לרכב הפנאי שטח המצליח של היצרנית. משמעות הדבר היא שיחידת ההנעה כוללת מנוע בנזין בשילוב שני מנועים חשמליים, מלפנים ומאחור, המונעים ע"י סוללה הניתנת לטעינה גם משקע תלת פאזי ביתי. טעינת הסוללה במלואה אורכת כ- 7 שעות או במחצית הזמן באמצע

     
  • סובארו אימפרזה 2.0 האצ'בק במבחן דרכים

    סובארו אימפרזה 2.0 האצ'בק במבחן דרכים

    17.07.17 | מבחני רכב

    ההבדלים בין הנייר לכביש עשויים להיות מהותיים ביותר. סובארו אימפרזה החדשה מדגימה עד כמה

    סובארו היא אחת מיצרניות הרכב המוכרות והמזוהות ביותר בישראל, בעיקר בזכות השליטה המרשימה בטבלאות המסירות בסוף שנות ה- 80 עם המשפחתית הלאומית דאז, סובארו לאונה. במרץ 2016, בתערוכת הרכב ניו יורק הציגה סובארו את האימפרזה החדשה, המבוססת על פלטפורמה חדשה לחלוטין, עם הבטחה למרווח פנימי משופר, צריכת דלק עדיפ

     
  • סוזוקי איגניס במבחן דרכים

    סוזוקי איגניס במבחן דרכים

    10.07.17 | מבחני רכב

    סוזוקי יוצרת תת-קטגוריה עם רכב פנאי חדש בעיצוב אופנתי. יצאנו לבדוק האם המתכון עומד בציפיות הנהג הישראלי

    סוזוקי מצליחה לקרוא את השוק. רכבי פנאי משתלטים על טבלאות המכירות בארץ ובאירופה, ומסמנים את העדפת השוק לצו האופנה העכשווי. הדרישה לרכבי פנאי זולגת מטה גם לסגמנטים עממיים וקומפקטים יותר, לכן טבעי היה כי אחת היצרניות תרים את הכפפה ותציג דגם שישלב את הטוב שבשני העולמות. טבעי עוד יותר שתהיה זו סוזוקי, לה

     
  • סקודה קודיאק במבחן דרכים

    סקודה קודיאק במבחן דרכים

    05.07.17 | מבחני רכב

    סקודה משיקה קרוסאובר חדש בעל 7 מושבים שינסה לנגוס בעוגת הג'יפונים הטעימה. יצאנו לבדוק האם היה שווה לחכות לסקודה קודיאק הידוע גם בכינויו "סקודיאק"

    דווקא בתקופה שבה מכוניות מנהלים חדשות מושקות על ימין ועל שמאל ומציעות שלל שכלולים וטכנולוגיות שהיו חלק מעולמן של מכוניות הפאר, מבול של ג'יפונים שוטף את ארץ הקודש ותופס את מקומן בשוק. יותר ויותר משפחות, קטנות וגדולות כאחד, נהנות ממה שמכונה "רכב פנאי משפחתי". נהגים רבים מתחברים לישיבה הגבוהה המעניקה ה

     
  • סובארו BRZ במבחן דרכים - זן נדיר

    סובארו BRZ במבחן דרכים - זן נדיר

    29.06.17 | מבחני רכב

    סובארו BRZ גרמה לנו לשמוח, לרצות איתה לברוח ומכל הצרות לשכוח

    בעוד 12 שעות אני צריך להחזיר אותה לבעליה ולמרות שבילינו יחד סוף שבוע שלם וכמעט אלף ק"מ, טרם שבעתי. אז לקינוח לקחתי אותה, שוב, לסיבוב אחרון בכביש הררי אליו אני לוקח את כל היפות והטובות. חצי שעה מאוחר יותר עצרנו בצד להסדיר נשימה. הגוף שטוף אדרנלין ותחושת הסיפוק ממלאת את הריאות. עכשיו עולות בי מחשבות ז

     
  • סיטרואן C3 החדשה במבחן דרכים

    סיטרואן C3 החדשה במבחן דרכים

    27.06.17 | מבחני רכב

    סיטרואן C3 החדשה מביאה עמה משב רוב עיצובי מרענן לקטגוריית הסופר מיני

    סיטרואן, היצרן הצרפתי האוונגרדי, סיפק במהלך השנים מספר דגמים אלמותיים אשר הותירו חותם על עולם הרכב, כגון ה- DS, טרקסיון אוונט, הפיקאסו המקורי, וגם הקקטוס החביב. בסיטרואן לא הסתפקו רק בעיצוב מיוחד וציידו את הרכבים בפיצ'רים ייחודיים כגון מערכת מתלים הידרו פנאומטית שתרמה לנוחות נסיעה משובחת.

     
  • קאדילק CT6 במבחן דרכים

    קאדילק CT6 במבחן דרכים

    22.06.17 | מבחני רכב

    קאדילק CT6, ספינת הדגל של היצרן האמריקאי, מנסה לספק תשובה הולמת ליצרניות רכבי היוקרה הגרמניות

    בעשור האחרון הפכו מותגים אמריקאים רבים לבלתי רלוונטיים עבור צרכני רכב המחפשים פרקטיות וחסכון בדלק על חשבון גודל, נוחות ומנוע גדול וזללן. על אף שדגמי קאדילק נמכרים באמריקה ובסין כמו לחמניות חמות, במגרש הבינלאומי נחלה החברה הפסדים משמעותיים. בשנה החולפת החליטה הנהלת הקונצרן האמריקאי ג'נרל מוטורס על שי

     
  • מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    14.06.17 | מבחני רכב

    מרצדס C63 AMG קופה החדשה צריכה להיכנס לנעליים הנחשקות של קודמתה. יצאנו לבדוק איך מתנהגת מכונית מסלול חוקית לכביש

    במרצדס ציינו בחודש שעבר יובל לחטיבת AMG. הסדנה הוקמה בסוף שנות ה- 60 של המאה הקודמת על ידי האנס-וורנר אופרכט ואברהרד מייקר, ועסקה בעיקר בהסבת רכבי כביש למכוניות מרוץ. בשנת 1971 זכתה מרצדס SEL300 AMG שטופלה על ידם במקום השני במרוץ 24 השעות בספא שבבלגיה וקנתה להם תהילת עולם. בשנת 1990 נחתם הסכם רשמי ב

     
  • אופל מוקה X במבחן דרכים

    אופל מוקה X במבחן דרכים

    08.06.17 | מבחני רכב

    אופל מוקה עבר מתיחת פנים ומתייצב לקרב חוזר באחת הקטגוריות החמות ביותר בשוק הרכב הישראלי

    אופל מוקה הוא רכב פנאי שטח קומפקטי אשר הוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה בשנת 2012. לישראל הגיע המוקה באיחור אופנתי רק בשנת 2014 עם רמת אבזור גבוהה, אך זכה לתג מחיר גבוה ביחס לחבריו בקטגוריה. בכדי להתמודד עם הגעת מתחרים חדשים ניסו מאז באופל להפחית את המחיר ולהציע רמות אבזור חדשות אך המכירות לא הצליחו להתרו

     
  • קאדילק XT5 במבחן דרכים

    קאדילק XT5 במבחן דרכים

    05.06.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם קאדילק XT5 טוב כמו שהוא נראה והאם יוכל לשאת על גבו את צמיחת המותג בישראל

    אין ספק שקאדילק עברה שינוי מהותי וחיוני בשנים האחרונות. חברת האם ג'נרל מוטורס השקיעה מיליארדים בקאדילק, מינתה מנכ"ל חדש והעבירה את מטה החברה מעיר המכוניות דטרויט שבמדינת מישיגן (אותה ייסד הצרפתי אנטואן דה לה מוט קאדילק) ישירות לכור ההיתוך של הטרנדים העולמיים במנהטן שבמדינת ניו יורק. לאחר גיוס מאסיבי

     
  • סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    29.05.17 | מבחני רכב

    מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר מציגה שדרוג ביחידת ההנעה ומראה מצודד יותר. יצאנו לבדוק איך הוא נוסע

    הדור האחרון של סוזוקי קרוסאובר הוצג בשנת 2013 וזכה לפופולריות רבה בארץ ובעולם. כעת הוא מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים מקיפה. נראה כי בזכות מוניטין אמינות גבוה וקהל לקוחות נאמן, הגיע סוזוקי קרוסאובר עם קלף חזק מהבית ולא נדרש להזיע יתר על המידה בכל הפרמטרים. בזכות אמינותו שקיבלה משנה תוקף ככל שחלפו השנים,