וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

 

שברולט מאליבו החדשה משנה גישה. האם היא משנה גם את כללי המשחק בשוק המשפחתיות הגדולות?

תגיות | משפחתיות גדולות, שברולט, מאליבו

כאשר אתם שומעים את השם שברולט, לחלקכם עולות מחשבות על מכוניות אמריקאיות ספינתיות עם מנועים גדולים ולחלקכם עולות מחשבות על מכוניות קוריאניות זולות עם סמל אמריקאי. במקרה של שברולט מאליבו החדשה, הסיפור הוא אחר לגמרי. היא כבר לא כל כך אמריקאית אבל היא בכלל לא קוריאנית. שברולט מאליבו בדור העשירי הופכת למכונית עם ניחוח אירופאי אך שומרת על המימדים האמריקאים הנדיבים. בשברולט זנחו את הפלטפורמה הישנה של המאליבו והחליטו ליצור מכונית חדשה לחלוטין עם גישה שונה מדגמי מאליבו הקודמים. למבחן הדרכים שלנו התייצבה שברולט מאליבו LT הבכירה עם מנוע 1.5 ליטר טורבו שמחירה עומד על 165,900 ₪.

 

סרטון מבחן דרכים שברולט מאליבו

 

עיצוב חיצוני

 

כאשר מביטים על שברולט מאליבו החדשה, רואים שהיא משמרת את מימדיה האמריקאים המכובדים ולמרות שממדיה גדלו היא קלה מהמאליבו המוחלפת בכ- 200 ק"ג. אין ספק שהמעצבים עשו עבודה טובה מאוד. המאליבו מושכת מבטים מכל כיוון ובעלת נוכחות גבוהה על הכביש. הגריל הקדמי הרחב עם עיטורי הכרום, הסמל המוזהב והפנסים הצרים, יוצרים יחד מראה קרבי ומושך. צללית הצד המפוסלת ומסגרת הכרום סביב החלונות מקנים לרכב מראה אתלטי וחטוב. הגג המשתפל משתלב בדלת תא המטען והופך את שברולט מאליבו למכונית דמויית קופה כמעט. גם החלק האחורי נאה וספורטיבי ומזכיר את שברולט אימפלה הגדולה יותר. את עיצובה של המשפחתית האמריקאית משלימים חישוקי 17 אינץ' ותאורת לד קדמית.

 

שברולט מאליבושברולט מאליבו

 

עיצוב פנימי

 

כאשר מתיישבים בשברולט מאליבו מרגישים קצת שונה מהמקובל במכונית אמריקאית. העיצוב מינימליסטי ופחות עמוס מהדור הקודם. מסך המגע המותקן בקונסולה המרכזית נראה כאילו נשלף וניתן למצוא דיפוני בד במקומות בהם בדרך כלל מקובל למצוא פלסטיק. עוד ניתן למצוא תאורת לד בדלתות ובידיות הפתיחה, ונגיעות כרום בפתחי האוורור מלפנים ומאחור. לוח המחוונים מואר ונעים למראה ומחשב הדרך הממוקם במרכזו מרגיש מעט עמוס אם כי מאוד מפורט בנוגע לכל המתרחש ברכב. שברולט מאליבו אמנם מעוצבת בטוב טעם אך היינו שמחים למצוא בתא הנוסעים חומרים מעט איכותיים יותר כיאה לרכב בקטגוריה זו.

 

שברולט מאליבושברולט מאליבו

 

אבזור, הנדסת אנוש ובטיחות

 

רשימת האבזור בשברולט מאליבו ארוכה למדי ובדגם הנבחן בגרסת LT הבכירה ניתן למצוא בין היתר מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, מושב נהג חשמלי, הגה וידית הילוכים בחיפוי עור נעים למגע, ומערכת בקרת שיוט הניתנת לתפעול מההגה בצורה קלה. מערכת המיזוג הינה מכנית ולא כוללת בקרת אקלים כפי שמצופה ממכונית בסגמנט, אך ישנם פתחי מיזוג לנוסעים מאחור.

 

בקונסולה המרכזית ממוקמת מערכת מולטימדיה מצויינת עם מסך מגע רגיש בגודל 8 אינץ' המריצה את מערכת ההפעלה MyLink ולה ממשק ידידותי ונוח הדורש הסתגלות קצרה. המערכת תומכת בממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto המאפשרים את סנכרון הסמארטפון עם המערכת. עוד ניתן למצוא קישוריות בלוטות', חיבור AUX, זוג חיבורי USB מלפנים וזוג מאחור, שקע מתח 120V ומשטח טעינה אלחוטית לסמארטפונים תומכים. קיימת מערכת שליטה קולית עבור חיוג לאנשי קשר והחלפת תחנות רדיו התומכת בשפה האנגלית בלבד. מערכת השמע נשלטת בעזרת לחצנים הממוקמים מאחורי גלגל ההגה. מצד ימין שליטה על עוצמת השמע ומצד שמאל שליטה על העברת שירים ותחנות רדיו. לחצנים אלו נוחים לתפעול אך מיקומם מוסתר ואין סימון על קיומם ומהותם.

 

שברולט מאליבושברולט מאליבו

 

שברולט מאליבו החדשה היא מכונית נוחה ושימושית. קל מאוד למצוא תנוחת נהיגה טובה הודות לכיוונון המושבים וההגה המתכוונן לעומק ולגובה. מלפנים המרווח טוב והמושבים נעימים. קיימת תמיכת גב תחתון במושב הנהג אך חסרה תמיכת צד. הישיבה מאחור טובה למדי. התנוחה מעט זקופה והמרחב לא מהנדיבים בסגמנט, אך שני מבוגרים יסתדרו שם מצויין וירגישו בנוח. במשענת הגב האחורית קיימת משענת יד עם מחזיקי כוסות לנוסעים. הכניסה והיציאה מהרכב נוחה מלפנים ומאחור.

 

שברולט מאליבושברולט מאליבו

 

תאי אחסון במאליבו לא חסר, ישנם תאים בינוניים בדלתות, תא כפפות קטן יחסית, תא פתוח ליד ידית ההילוכים ושני מחזיקי כוסות במקביל לידית ההילוכים. משענת היד האמצעית נוחה וכוללת תא אחסון גדול למדי. תא המטען של שברולט מאליבו מציע 447 ליטרים אך סף ההטענה גבוה יחסית ופתח ההטענה מעט צר. ניתן להגדיל את תא המטען באמצעות קיפול המושבים האחוריים הנעשה בעזרת ידיות הממוקמות בשני צידי תא המטען. ברכב אין גלגל חלופי בגודל מלא ובמקרה של תקר נצטרך להגביל את מהירות הנסיעה ולחפש פנצ'ריה קרובה. כנהוג במכוניות אמריקאיות נמצא בלם החניה ליד דוושת הבלם בצד שמאל והוא מופעל בעזרת הרגל. חבל שאין כאן בלם חניה חשמלי המצוי במכוניות רבות בסגמנט.

 

שברולט מאליבושברולט מאליבו

 

שברולט מאליבו מצויידת ב- 10 כריות אוויר אך חסרות לה מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות המוצעות אצל חלק מהמתחרות. מנגד מציעה שברולט את מערכת Teen Driver המאפשרת לבקר ולהגביל את אופן הנהיגה של נהגים חדשים וצעירים.

 

ביצועים והתנהגות כביש

 

בשברולט החליטו ליישר קו עם המתחרות האירופאיות שכבר שנים עושות שימוש במנועים קטנים ומוגדשים. במאליבו החדשה מותקן מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 1.5 ליטר המפיק 160 כ"ס ומשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית. נשמע קצת מצחיק שמכונית באורך של כמעט 5 מטרים מצויידת במנוע קטן עם הספק כזה, אך חשוב לזכור שהמאליבו רזתה בכמעט 200 ק"ג והמנוע הקטן מאיץ את המכונית מאפס למאה קמ"ש תוך 9.5 שניות, נתון מספק למרבית הנהגים. תיבת ההילוכים לא רעה אך מעט עצלה ולא מאפשרת להשתמש במלוא כוחו של המנוע הקטן והעוצמתי. בידוד הרעשים ברכב מצויין וחוץ מצלילי הטורבו בתחילת הנסיעה, לא מבחינים ברעשים נוספים. צריכת הדלק היא גולת הכותרת. במהלך נסיעת המבחן מדדנו צריכת דלק של 11 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, נתון מרשים לרכב בגודל הזה המציב אותה כאחת מהמשפחתיות הגדולות החסכוניות ביותר. יש לציין כי מערכת העצור וסע לא ניתנת לביטול וסוללת 12V בתא המטען משמשת להפעלת המערכות החשמליות בין ההתנעות.

 

שברולט מאליבושברולט מאליבו

 

שברולט מאליבו הינה מכונית גדולה בעלת אופי נינוח המתאימה לנהגים אשר מחפשים את חווית הנהיגה השקטה והרגועה. המתלים מכויילים על הצד הרך ומציגים ספיגת מהמורות טובה אך מעט קופצניים לעיתים. בכבישים עירוניים היא מאוד נעימה וקלה לתמרון הודות להגה שמשקלו טוב. מחוץ לעיר שומרת המאליבו על שליטה ויציבות אך בפניות חדות אובדת מעט תחושת הבטחון. שברולט מאליבו החדשה מציעה שיוט רגוע ומפנק ולא תשתף פעולה בנסיעה מאתגרת או ספורטיבית.

 

סיכום

 

שברולט עשו מאמצים רבים והשקיעו לא מעט זמן ומשאבים כדי ליצור רכב חדש לחלוטין, מהפלטפורמה ועד המנוע, מהעיצוב ועד הנוחות. שברולט מאליבו החדשה מתחרה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ומציעה עיצוב נוכח בעל אפקט הגעה מרשים, רשימת אבזור נדיבה, מנוע חסכוני, ותג מחיר תחרותי של החל מ- 159,900 ₪ לגרסת LS הבסיסית או 165,900 ₪ לגרסת LT המאובזרת שבחנו כאן. לחובתה נרשמו העדר מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות ואיכות חומרים הנופלת ממתחרותיה האירופאיות.

 

שברולט מאליבו 1.5 טורבו LT אוטומטית
מנוע 1,490 סמ"ק טורבו בנזין
הספק מרבי 160/5,600 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 25.5/2,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,923 מ"מ
רוחב כללי 1,854 מ"מ
גובה כללי 1,463 מ"מ
בסיס גלגלים 2,830 מ"מ
מיכל דלק 49 ליטרים
נפח תא מטען

447 ליטרים

משקל עצמי 1,436 ק"ג
מהירות מרבית 210 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.5 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 13.5 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 5
ציון בטיחות ENCAP לא בוצע מבחן ריסוק
מחיר

165,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אלפא רומיאו סטלביו במבחן דרכים - קרוסאובר עם דם חם

    אלפא רומיאו סטלביו במבחן דרכים - קרוסאובר עם דם חם

    23.04.18 | מבחני רכב

    אלפא רומיאו מצרפת קרוסאובר ראשון בתולדותיה לסיגמנט החם ביותר בשוק הרכב, ועושה זאת בדרכה הייחודית עם עיצוב יפייפה ו- DNA אלפיסטי

    יצרניות הרכב נכנסות במרץ אל פלח השוק המתפתח ביותר, גם אם איננו נמנה, ואף נוגד את מורשת המותג. אם לפורשה, מזראטי ולמבורגיני מותר, אז ברור שאף אחד לא הרים גבה כאשר אלפא רומיאו הציגה את המתחרה שלה בקטגוריה המונה מתחרים רבים וטובים כגון אאודי Q5, וולבו XC60, ב.מ.וו X3 ומרצדס GLC. אלפא רומיא

     
  • ריינג' רובר וולאר במבחן דרכים

    ריינג' רובר וולאר במבחן דרכים

    17.04.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    יצאנו לשייט עם ריינג' רובר וולאר ולפזר גלאם בכבישי הארץ. לא רצינו כל כך להחזיר את הרכב אבל בכל זאת חזרנו לספר לכם על החוייה המיוחדת

    לא כל יום יצא לכם לפגוש ריינג' רובר וולאר בכביש ועל חווית נהיגה בו בטח לא הייתם מוותרים. הוולאר הוא האח החדש במשפחה הבריטית אריסטוקרטית המיוחסת ומתברג בין ריינג' רובר איווק לבין ריינג' רובר ספורט. וולאר המקורי היה הדגם הראשון אותו יצרה ריינג' רובר אשר הגיח לאוויר העולם בשנת 1969, ועתה החליטה ריינג'

     
  • קיה אופטימה הייבריד במבחן דרכים

    קיה אופטימה הייבריד במבחן דרכים

    16.04.18 | מבחני רכב

    עם עיצוב מודרני ומנוע היברידי, מאיימת קיה אופטימה החדשה לכבוש את ליבם של המנהלים הצעירים ונהגי המוניות

    קיה אופטימה מהדור הקודם לא הצליחה לכבוש את סגמנט המכוניות המשפחתיות הגדולות אך גרסת הדיזל זכתה להצלחה בקרב נהגי המוניות. הדור הנוכחי והחדש מציג עיצוב מודרני ומנוע היברידי בתקווה לתפוס מקום של כבוד בראש הסגמנט - אתגר לא פשוט. קיה התקדמה משמעותית בשנים האחרונות אך גם היצרנים האחרים מציעים מכוניות ברמה

     
  • פיג'ו 5008 החדש במבחן דרכים - למשפחה המורחבת

    פיג'ו 5008 החדש במבחן דרכים - למשפחה המורחבת

    12.04.18 | מבחני רכב

    פיג'ו 5008 הפך ממיניוואן משמים לקרוסאובר אופנתי בעל 7 מושבים. יצאנו לבדוק מה פוטנציאל הצלחתו בישראל

    לאחרונה מנסה פיג'ו ליישר קו עם הרכבים המובילים בקטגוריות השונות, ובמרבית מהמקרים היא בהחלט מצליחה. לאחר הצלחת פיג'ו 3008, משיקה החברה את האח הגדול במשפחה - פיג'ו 5008 עם 7 מושבים, מנועי טורבו בנזין ודיזל, ורצון לכבוש את ליבם של בעלי המשפחות הגדולות. האם השינוי הדרמטי שעבר פיג'ו 5008 יהפוך את הדגם לא

     
  • יונדאי טוסון 1.6 טורבו במבחן דרכים

    יונדאי טוסון 1.6 טורבו במבחן דרכים

    09.04.18 | מבחני רכב

    קבלו הזמנה מיוחדת להצטרף אלינו לבחינת הגרסה החזקה והמאובזרת ביותר של הג'יפון הנמכר ביותר בישראל

    הדור הנוכחי של יונדאי טוסון נמצא איתנו כבר 3 שנים ובשנת 2017 נמסרו קרוב לעשרת אלפים רכבי יונדאי טוסון בישראל. הדגם מחזיק במקום הראשון בטבלת המסירות של קטגוריית רכבי הפנאי בגודל בינוני, והוא מהרכבים הנמכרים ביותר בארץ. יונדאי טוסון 1.6 טורבו בנזין לוקצ'רי אוטומט יתרונות עיצוב

     
  • טויוטה פרואייס במבחן דרכים

    טויוטה פרואייס במבחן דרכים

    04.04.18 | מבחני רכב

    טויוטה פרואייס מתיימר להציע פתרון פרקטי ויעיל כרכב מסחרי קומפקטי להובלה או היסעים באמצעות מבנה מודולרי המאפשר התאמה אישית. יצאנו לבדוק את הגרסה המשלבת את הטוב שבשני העולמות

    טויוטה פרואייס נולד כתוצאה משיתוף פעולה בין טויוטה לקבוצת PSA ונמכר בשינויים מינימליים מתבקשים גם תחת המותגים הצרפתיים בקבוצה - פיג'ו וסיטרואן, בדומה לשיתוף פעולה בתכנון וייצור מכוניות המיני פיג'ו 108, סיטרואן C1, וטויוטה אייגו. טויוטה פרואייס מתמודד בקטגורית המסחריות הקומפקטיות המתחזקת לאחרונה בעקב

     
  • סקודה סיטיגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סיטיגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    29.03.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    סקודה סיטיגו מציגה מפרט עירוני אידיאלי עם מידות צנומות, מנוע חסכוני ותיבה אוטומטית רובוטית. יצאנו לעמוד על מעלותיה בעיר ומחוצה לה

    סקודה סיטיגו מתחרה בסגמנט מכוניות המיני העירוניות, המתאפיינות בממדים קטנטנים, תמרון עירוני זריז, מנועים זעירים וחסכוניים בדלק, משקל נוצה, ומחיר נגיש. סקודה סיטיגו היא אחת משלוש התאומות בקונצרן פולקסווגן המונות את פולקסווגן אפ!, סיאט מיי, וכלת השמחה אשר הופיעה למבחן עם תיבת 5 הילוכים רובוטית חד מצמדי

     
  • קיה סורנטו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    קיה סורנטו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    21.03.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    קיה סורנטו זכה למתיחת פנים וקיבל גרסה מאובזרת עם מנוע V6 חדש. זו סיבה מצויינת לבדוק במה הוא טוב יותר

    מאז הושק לראשונה בשנת 2003, קיבל קיה סורנטו מספר הגדרות תפקיד שונות. בעוד הדור הראשון בסדרה הציג יכולות שטח מרשימות ומנוע דיזל בלבד, הדור שלישי שהושק בשנת 2014 מדיר גלגליו ממסלולי השטח התובעניים ומציע נוחות נסיעה טובה, אבזור מפנק ותא נוסעים שקט ומהודר. בשנת 2017 השיקה קיה את הסורנטו החדש שע

     
  • אאודי RS3 במבחן - מכונית מירוץ חוקית לכביש

    אאודי RS3 במבחן - מכונית מירוץ חוקית לכביש

    15.03.18 | מבחני רכב

    אאודי RS3 החדשה זכתה לתוספת כוח והשילה מעט ממשקלה. יצאנו לבדוק האם הצליחו באאודי לשפר עוד יותר את את חווית הנהיגה

    אאודי RS3 החדשה היא התשובה של אאודי למירוץ החימוש המשולש, הנערך כבר כמה עשורים בינה לבין מרצדס וב.מ.וו. מרחוק, היא אולי נראית כמו אאודי A3 סטנדרטית שעברה בסדנת שיפורים, כזו שאנו רואים ושומעים מדי פעם ברמזור, אבל האמת היא שאין שום דבר סטנדרטי במכונית המאיימת הזאת. כשהיא מצוידת במנוע חדש ועוצמתי המסוג

     
  • סיאט ארונה במבחן דרכים

    סיאט ארונה במבחן דרכים

    12.03.18 | מבחני רכב

    סיאט ארונה מסתער על קטגוריית רכבי הפנאי הקטנים ובידיו לא מעט כלים שיהפכו את חיי המתחרים לקשים מתמיד

    התגובה של סיאט לאופנת הג'יפונים הגיעה מעט מאוחר. רק בשנת 2016 הציגה סיאט את האטקה, נציגה הראשון להתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי בגודל בינוני. האח הקטן סיאט ארונה הוצג בחודש יוני 2017 והוא הדגם הראשון של קבוצת פולקסווגן בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים. סיאט ארונה עושה שימוש בפלטפורמת MQB A0 החדשה המשמשת

     
  • לקסוס IS 300h 2018 במבחן דרכים - התשובה היפנית ליוקרה דינמית

    לקסוס IS 300h 2018 במבחן דרכים - התשובה היפנית ליוקרה דינמית

    07.03.18 | מבחני רכב

    לקסוס IS 300h מציעה אלטרנטיבה נוסח יפן בפלח שוק הנשלט ע"י תוצרת גרמניה, ועושה זאת באמצעות איכות גבוהה של ביצוע ונהיגה. יצאנו לבדוק כיצד מרגישה הגרסה המלוכסנת על כבישי ארצנו

    לקסוס הינו מותג צעיר יחסית בעולם הרכב אך הצליח לבנות את המוניטין החיובי המיוחס לו בזכות סקרי אמינות וחוות דעת של צרכנים לאורך השנים. כך קיבל המותג תדמית של יצרן מכוניות יוקרה מופנמות, שקטות ואמינות, אך כאלו שאינן מתיימרות להתחרות ביכולת הדינמית המוצעת אצל המתחרות מגרמניה. רק בשנים האחרונות שינתה לקס

     
  • סובארו XV החדש במבחן דרכים

    סובארו XV החדש במבחן דרכים

    01.03.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    סובארו XV הוא רכב ה- 4X4 הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות. לקחנו את הדגם החדש לנסיעה בכביש ובשטח ובחנו את סיבות ההצלחה

    הדור הקודם של סובארו XV קיבל ביקורת שלילית מצרכנים עקב צריכת שמן גבוהה מהרגיל, אך למרות זאת הצליח רכב הפנאי הקומפקטי להפוך לפופולרי מאוד בארץ ואף זכה בתואר רכב ה- 4x4 הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות. סוד הקסם של סובארו XV טמון ביכולות שטח מרשימות, אחיזת כביש גבוהה, ותא נוסעים שימושי לצרכים משפחתיי

     
  • וולוו XC60 T8 במבחן דרכים

    וולוו XC60 T8 במבחן דרכים

    26.02.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    וולוו XC60 T8 הוא רכב פנאי היברידי נטען המציע צריכת דלק נמוכה, ביצועים מרשימים ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם גרסת ה- T8 הבכירה מצדיקה את המחיר

    וולוו XC60 החדש בהחלט מצליח לסובב ראשים הודות לעיצוב החדש התואם את התדמית הצעירה והדינמית שאימצה לאחרונה היצרנית השוודית. וולוו XC60 T8 שהתייצב למבחן הדרכים שלנו מציג קווי מתאר חדים וספורטיביים, מערכת מולטימדיה חדשנית, ויחידת הנעה היברידית חזקה בהספק 407 כ''ס המבטיחה ביצועים טובים לצד צריכת דל

     
  • אופל אינסיגניה החדשה במבחן דרכים

    אופל אינסיגניה החדשה במבחן דרכים

    22.02.18 | מבחני רכב

    אופל אינסיגניה החדשה מתיימרת להצליח יותר מקודמתה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות הנלחמת על מקומה בשוק הרכב

    לאופל שושלת מכובדת של משפחתיות גדולות שעשו חייל באירופה וגם בשוק המקומי שלנו. קוראים ותיקים ודאי זוכרים את אופל אסקונה, שמסרה לא מעט עותקים בישראל. אופל וקטרה שהגיעה לאחר מכן הצליחה באירופה אך לא נחלה הצלחה גדולה אצלנו, למרות תמחור אגרסיבי והיותה מכונית מוצלחת. הדור השני של אופל וקטרה היה יקר משמעות

     
  • שברולט אקווינוקס במבחן דרכים - ארה"ב מול קוריאה

    שברולט אקווינוקס במבחן דרכים - ארה"ב מול קוריאה

    20.02.18 | מבחני רכב

    שברולט אקווינוקס נוחת היישר אל סגמנט רכבי הפנאי שטח הלוהט וינסה לנגוס במכירות של רבות המכר באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט ומנוע חזק

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב בכדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעות דומות בשוק הרכב העולמי. מספיק להעיף מבט חטוף על הרכבים המזדחלים סביבנו בפקקי הבוקר בכדי לזהות כי אחוז ניכר מהם הם רכבי פנאי שטח במגוון גדלים, תצורות, ומחירים. תנוחת הישיבה הגבוה מקנה

     
  • יונדאי סונטה הייבריד 2018 במבחן דרכים - פינוק חסכוני

    יונדאי סונטה הייבריד 2018 במבחן דרכים - פינוק חסכוני

    13.02.18 | מבחני רכב

    יונדאי סונטה מציעה אלטרנטיבה היברידית וחסכונית בפלח השוק שנפגע קשות מאופנת הקרוסאוברים. יצאנו לבחון את יונדאי סונטה לאחר שעברה מתיחת פנים

    יונדאי סונטה הינה המשפחתית הגדולה השניה הכי נמכרת בישראל אחרי סקודה סופרב. במהלך שנת 2017 נמכרו בישראל כ- 1,735 סונטות חדשות, נתון מכובד שלא נשמע מרשים במיוחד משום שקטגוריית המשפחתיות הגדולות היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים. נכון שקרוסאובר מעניק ישיבה גבוהה, פוזת שטח אופנתית ומקל

     
  • אאודי Q5 החדש במבחן דרכים

    אאודי Q5 החדש במבחן דרכים

    06.02.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    אאודי Q5 היוצא הוביל את טבלת המסירות בסגמנט רכבי הפנאי שטח היוקרתיים. יצאנו לבדוק את הדור החדש כדי להבין כיצד הוא מתכוון לשמר את ההצלחה

    אאודי Q5 הוא מראה נפוץ בכבישי ישראל. שיווקו החל בשנת 2009 ומאז גרף בעיקר תשואות ושבחים, הן ברמה המקומית והן ברמה הבינלאומית. רכב הפנאי היוקרתי מציע חבילה מאוזנת הכוללת ביצועים מעולים, נוחות נסיעה מרשימה ושימושיות גבוהה. אאודי Q5 החדש הוצג לאחר שמלאו 9 שנים לדור היוצא, מדובר בנצח במושגי עולם הרכב של

     
  • סיטרואן ג'אמפי במבחן - דור שלישי של הצלחה

    סיטרואן ג'אמפי במבחן - דור שלישי של הצלחה

    30.01.18 | מבחני רכב

    הדור השלישי של סיטרואן ג'אמפי נחת בישראל. יצאנו עם גרסת הנוסעים החזקה לבדוק מה הוא מציע לנהג העובד

    סיטרואן ג'אמפי הוא דגם ותיק ומוכר בכבישי ישראל. שני הדורות הקודמים של הג'אמפי נמכרו במספרים מכובדים על שלל גרסאותיהם. גרסת הנוסעים בעלת תשעה מושבים זכתה אף היא להצלחה, במיוחד בקרב משפחות מרובות ילדים, בזכות המרחב הנדיב ומספר המושבים. סגמנט המסחריות לא זר לסיטרואן. הדור השלישי של הג'אמפי מנסה להמשיך

     
  • מיצובישי ASX במבחן דרכים

    מיצובישי ASX במבחן דרכים

    24.01.18 | מבחני רכב

    באיחור ניכר נחת לאחרונה מיצובישי ASX בישראל. יצאנו לבדוק האם הוא מוצלח ושימושי כמו אחיו הגדול, מיצובישי אאוטלנדר

    כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, החלה לאחרונה בשיווקו של רכב פנאי קומפקטי העונה לשם מיצובישי ASX. למרות שמיצובישי ASX הינו עולה חדש בישראל, ייצורו החל כבר בשנת 2010. הגרסה הנוכחית של רכב הפנאי היפני הינה תוצאה של שתי מתיחות פנים שעבר במהלך 7 השנים האחרונות. כעת סוף כל סוף התממשו כל התנאים הדרושים ל