וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

 

שברולט מאליבו החדשה משנה גישה. האם היא משנה גם את כללי המשחק בשוק המשפחתיות הגדולות?

תגיות | משפחתיות גדולות, שברולט, מאליבו

כאשר אתם שומעים את השם שברולט, לחלקכם עולות מחשבות על מכוניות אמריקאיות ספינתיות עם מנועים גדולים ולחלקכם עולות מחשבות על מכוניות קוריאניות זולות עם סמל אמריקאי. במקרה של שברולט מאליבו החדשה, הסיפור הוא אחר לגמרי. היא כבר לא כל כך אמריקאית אבל היא בכלל לא קוריאנית. שברולט מאליבו בדור העשירי הופכת למכונית עם ניחוח אירופאי אך שומרת על המימדים האמריקאים הנדיבים. בשברולט זנחו את הפלטפורמה הישנה של המאליבו והחליטו ליצור מכונית חדשה לחלוטין עם גישה שונה מדגמי מאליבו הקודמים. למבחן הדרכים שלנו התייצבה שברולט מאליבו LT הבכירה עם מנוע 1.5 ליטר טורבו שמחירה עומד על 165,900 ₪.

 

סרטון מבחן דרכים שברולט מאליבו

 

עיצוב חיצוני

 

כאשר מביטים על שברולט מאליבו החדשה, רואים שהיא משמרת את מימדיה האמריקאים המכובדים ולמרות שממדיה גדלו היא קלה מהמאליבו המוחלפת בכ- 200 ק"ג. אין ספק שהמעצבים עשו עבודה טובה מאוד. המאליבו מושכת מבטים מכל כיוון ובעלת נוכחות גבוהה על הכביש. הגריל הקדמי הרחב עם עיטורי הכרום, הסמל המוזהב והפנסים הצרים, יוצרים יחד מראה קרבי ומושך. צללית הצד המפוסלת ומסגרת הכרום סביב החלונות מקנים לרכב מראה אתלטי וחטוב. הגג המשתפל משתלב בדלת תא המטען והופך את שברולט מאליבו למכונית דמויית קופה כמעט. גם החלק האחורי נאה וספורטיבי ומזכיר את שברולט אימפלה הגדולה יותר. את עיצובה של המשפחתית האמריקאית משלימים חישוקי 17 אינץ' ותאורת לד קדמית.

 

שברולט מאליבושברולט מאליבו

 

עיצוב פנימי

 

כאשר מתיישבים בשברולט מאליבו מרגישים קצת שונה מהמקובל במכונית אמריקאית. העיצוב מינימליסטי ופחות עמוס מהדור הקודם. מסך המגע המותקן בקונסולה המרכזית נראה כאילו נשלף וניתן למצוא דיפוני בד במקומות בהם בדרך כלל מקובל למצוא פלסטיק. עוד ניתן למצוא תאורת לד בדלתות ובידיות הפתיחה, ונגיעות כרום בפתחי האוורור מלפנים ומאחור. לוח המחוונים מואר ונעים למראה ומחשב הדרך הממוקם במרכזו מרגיש מעט עמוס אם כי מאוד מפורט בנוגע לכל המתרחש ברכב. שברולט מאליבו אמנם מעוצבת בטוב טעם אך היינו שמחים למצוא בתא הנוסעים חומרים מעט איכותיים יותר כיאה לרכב בקטגוריה זו.

 

שברולט מאליבושברולט מאליבו

 

אבזור, הנדסת אנוש ובטיחות

 

רשימת האבזור בשברולט מאליבו ארוכה למדי ובדגם הנבחן בגרסת LT הבכירה ניתן למצוא בין היתר מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, מושב נהג חשמלי, הגה וידית הילוכים בחיפוי עור נעים למגע, ומערכת בקרת שיוט הניתנת לתפעול מההגה בצורה קלה. מערכת המיזוג הינה מכנית ולא כוללת בקרת אקלים כפי שמצופה ממכונית בסגמנט, אך ישנם פתחי מיזוג לנוסעים מאחור.

 

בקונסולה המרכזית ממוקמת מערכת מולטימדיה מצויינת עם מסך מגע רגיש בגודל 8 אינץ' המריצה את מערכת ההפעלה MyLink ולה ממשק ידידותי ונוח הדורש הסתגלות קצרה. המערכת תומכת בממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto המאפשרים את סנכרון הסמארטפון עם המערכת. עוד ניתן למצוא קישוריות בלוטות', חיבור AUX, זוג חיבורי USB מלפנים וזוג מאחור, שקע מתח 120V ומשטח טעינה אלחוטית לסמארטפונים תומכים. קיימת מערכת שליטה קולית עבור חיוג לאנשי קשר והחלפת תחנות רדיו התומכת בשפה האנגלית בלבד. מערכת השמע נשלטת בעזרת לחצנים הממוקמים מאחורי גלגל ההגה. מצד ימין שליטה על עוצמת השמע ומצד שמאל שליטה על העברת שירים ותחנות רדיו. לחצנים אלו נוחים לתפעול אך מיקומם מוסתר ואין סימון על קיומם ומהותם.

 

שברולט מאליבושברולט מאליבו

 

שברולט מאליבו החדשה היא מכונית נוחה ושימושית. קל מאוד למצוא תנוחת נהיגה טובה הודות לכיוונון המושבים וההגה המתכוונן לעומק ולגובה. מלפנים המרווח טוב והמושבים נעימים. קיימת תמיכת גב תחתון במושב הנהג אך חסרה תמיכת צד. הישיבה מאחור טובה למדי. התנוחה מעט זקופה והמרחב לא מהנדיבים בסגמנט, אך שני מבוגרים יסתדרו שם מצויין וירגישו בנוח. במשענת הגב האחורית קיימת משענת יד עם מחזיקי כוסות לנוסעים. הכניסה והיציאה מהרכב נוחה מלפנים ומאחור.

 

שברולט מאליבושברולט מאליבו

 

תאי אחסון במאליבו לא חסר, ישנם תאים בינוניים בדלתות, תא כפפות קטן יחסית, תא פתוח ליד ידית ההילוכים ושני מחזיקי כוסות במקביל לידית ההילוכים. משענת היד האמצעית נוחה וכוללת תא אחסון גדול למדי. תא המטען של שברולט מאליבו מציע 447 ליטרים אך סף ההטענה גבוה יחסית ופתח ההטענה מעט צר. ניתן להגדיל את תא המטען באמצעות קיפול המושבים האחוריים הנעשה בעזרת ידיות הממוקמות בשני צידי תא המטען. ברכב אין גלגל חלופי בגודל מלא ובמקרה של תקר נצטרך להגביל את מהירות הנסיעה ולחפש פנצ'ריה קרובה. כנהוג במכוניות אמריקאיות נמצא בלם החניה ליד דוושת הבלם בצד שמאל והוא מופעל בעזרת הרגל. חבל שאין כאן בלם חניה חשמלי המצוי במכוניות רבות בסגמנט.

 

שברולט מאליבושברולט מאליבו

 

שברולט מאליבו מצויידת ב- 10 כריות אוויר אך חסרות לה מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות המוצעות אצל חלק מהמתחרות. מנגד מציעה שברולט את מערכת Teen Driver המאפשרת לבקר ולהגביל את אופן הנהיגה של נהגים חדשים וצעירים.

 

ביצועים והתנהגות כביש

 

בשברולט החליטו ליישר קו עם המתחרות האירופאיות שכבר שנים עושות שימוש במנועים קטנים ומוגדשים. במאליבו החדשה מותקן מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 1.5 ליטר המפיק 160 כ"ס ומשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית. נשמע קצת מצחיק שמכונית באורך של כמעט 5 מטרים מצויידת במנוע קטן עם הספק כזה, אך חשוב לזכור שהמאליבו רזתה בכמעט 200 ק"ג והמנוע הקטן מאיץ את המכונית מאפס למאה קמ"ש תוך 9.5 שניות, נתון מספק למרבית הנהגים. תיבת ההילוכים לא רעה אך מעט עצלה ולא מאפשרת להשתמש במלוא כוחו של המנוע הקטן והעוצמתי. בידוד הרעשים ברכב מצויין וחוץ מצלילי הטורבו בתחילת הנסיעה, לא מבחינים ברעשים נוספים. צריכת הדלק היא גולת הכותרת. במהלך נסיעת המבחן מדדנו צריכת דלק של 11 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, נתון מרשים לרכב בגודל הזה המציב אותה כאחת מהמשפחתיות הגדולות החסכוניות ביותר. יש לציין כי מערכת העצור וסע לא ניתנת לביטול וסוללת 12V בתא המטען משמשת להפעלת המערכות החשמליות בין ההתנעות.

 

שברולט מאליבושברולט מאליבו

 

שברולט מאליבו הינה מכונית גדולה בעלת אופי נינוח המתאימה לנהגים אשר מחפשים את חווית הנהיגה השקטה והרגועה. המתלים מכויילים על הצד הרך ומציגים ספיגת מהמורות טובה אך מעט קופצניים לעיתים. בכבישים עירוניים היא מאוד נעימה וקלה לתמרון הודות להגה שמשקלו טוב. מחוץ לעיר שומרת המאליבו על שליטה ויציבות אך בפניות חדות אובדת מעט תחושת הבטחון. שברולט מאליבו החדשה מציעה שיוט רגוע ומפנק ולא תשתף פעולה בנסיעה מאתגרת או ספורטיבית.

 

סיכום

 

שברולט עשו מאמצים רבים והשקיעו לא מעט זמן ומשאבים כדי ליצור רכב חדש לחלוטין, מהפלטפורמה ועד המנוע, מהעיצוב ועד הנוחות. שברולט מאליבו החדשה מתחרה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ומציעה עיצוב נוכח בעל אפקט הגעה מרשים, רשימת אבזור נדיבה, מנוע חסכוני, ותג מחיר תחרותי של החל מ- 159,900 ₪ לגרסת LS הבסיסית או 165,900 ₪ לגרסת LT המאובזרת שבחנו כאן. לחובתה נרשמו העדר מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות ואיכות חומרים הנופלת ממתחרותיה האירופאיות.

 

שברולט מאליבו 1.5 טורבו LT אוטומטית
מנוע 1,490 סמ"ק טורבו בנזין
הספק מרבי 160/5,600 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 25.5/2,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,923 מ"מ
רוחב כללי 1,854 מ"מ
גובה כללי 1,463 מ"מ
בסיס גלגלים 2,830 מ"מ
מיכל דלק 49 ליטרים
נפח תא מטען

447 ליטרים

משקל עצמי 1,436 ק"ג
מהירות מרבית 210 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.5 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 13.5 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 5
ציון בטיחות ENCAP לא בוצע מבחן ריסוק
מחיר

165,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מרצדס S500e במבחן דרכים - אצולה מעוררת השראה

    מרצדס S500e במבחן דרכים - אצולה מעוררת השראה

    18.10.17 | מבחני רכב

    מרצדס S קלאס היא אחת המכוניות הכי מפנקות שכסף יכול לקנות, וגרסת 500e מבטיחה לפנק גם את הסביבה. יצאנו לבדוק את השילוב המסקרן

    מרצדס S קלאס נחשבת בעיני רבים למכונית הטובה ביותר בעולם, ובצדק. מדובר במכונית פאר גדולה ויקרה שמחירה הופך אותה ללא רלוונטית עבור הרוב המכריע של תושבי כדור הארץ. אז מה בכל זאת הופך אותה לכה חשובה? מרצדס S קלאס עומדת בראש פרמידת הדגמים הענפה של היצרנית הגרמנית ומצויידת במיטב הטכנולוגיה שיש לעולם הרכב

     
  • מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

    מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

    02.10.17 | מבחני רכב

    מזראטי לבנטה, רכב הפנאי הראשון של מותג היוקרה האקזוטי, מבקש לגעת בליבם של חובבי הנהיגה. יצאנו לבדוק האם הלבנטה קורצת גם לנהג וגם למשפחה

    מזראטי, יצרנית המכוניות האקזוטיות שעשו בשנים האחרונות את דרכן לכבישי ישראל, משיקה רכב פנאי עם הרבה כוח, מזג איטלקי ותג מחיר שלא יבייש את המותגים היקרים ביותר. מזראטי לבנטה הוא לא רק רכב הפנאי הראשון של המותג האיטלקי, הוא מהלך ראשון ומושקע של היצרן להיכנס לשוק רכבי הפנאי הגועש. מזראטי לבנטה נוצר עם ת

     
  • ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

    ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

    26.09.17 | מבחני רכב

    ב.מ.וו מבטיחה ללקוחותיה הוותיקים כי הדור השביעי בשושלת סדרה 5 יעצים את חווית הנהיגה תוך שמירה על איכות הרכבה והנדסת אנוש מהטובות בעולם. יצאנו לבדוק האם היא מצליחה לעמוד בהבטחותיה

    ב.מ.וו סדרה 5 החדשה הינה נצר לשושלת מפוארת של מכוניות יוקרה בתצורת סדאן. ייצורה של סדרה 5 החל בשנת 1972 והכתיב לעולם את הלך הרוח שעתיד להתפתח בקטגוריה זו. המנועים החזקים, השלדה הספורטיבית ומערכת ההנעה האחורית הפכו לשם דבר במרוצת הזמן, ובתחילת שנת 2008 נמכרה המכונית ה- 5 מיליון של ב.מ.וו סדרה 5.

     
  • טנדרים במבחן השוואתי

    טנדרים במבחן השוואתי

    19.09.17 | מבחני רכב

    יצאנו עם איסוזו דימקס, טויוטה היילקס, מיצובישי טרייטון, ופיאט פולבק למבחן דרכים מאובק ומאומץ בכדי להכתיר את הטנדר הטוב ביותר

    קטגוריית הטנדרים בישראל לא נמצאת בדרך כלל בכותרות. מאז ביטול הטבת המס על הטנדרים הבינוניים בשנת 2005 צנחו המכירות בקטגוריה ובימינו רק מי שבאמת זקוק לטנדר רוכש אחד. מזה שנים קיימים בישראל מספר מותגים עיקריים בסגמנט – איסוזו, טויוטה ומיצובישי. איסוזו שיווקה בשנות ה- 90 את האיפון ובימינו מובילה א

     
  • סוזוקי סוויפט החדשה במבחן דרכים

    סוזוקי סוויפט החדשה במבחן דרכים

    18.09.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    סוזוקי סוויפט החדשה מגיעה אלינו היישר מיפן עם עיצוב רענן ומנוע מעודכן. יצאנו לבדוק האם היא מתחרה ראויה בסגמנט הסופר מיני הצפוף

    בתקופה האחרונה חידשה יבואנית סוזוקי את היצע הדגמים והנחיתה בישראל 4 דגמים חדשים - בלנו, קרוסאובר, איגניס, וסוויפט. מזה שנים סוזוקי סוויפט היא הרבה יותר מסופר מיני, ומהווה אחד הסמלים הבולטים של הסגמנט ושל המותג עצמו. עוד לפני שסוזוקי איגניס וסוזוקי קרוסאובר היו פנטזיה מוטורית של החברה היפנית, כבשה סו

     
  • פיאט פולבק במבחן דרכים

    פיאט פולבק במבחן דרכים

    13.09.17 | מבחני רכב

    פיאט פולבק הוא המצטרף האחרון לקטגוריית הפיקאפים בישראל ומתהדר בהיותו האירופאי היחיד בשוק בו שולטים ביד רמה הטנדרים היפנים. יצאנו לתהות על קנקנו של פיאט פולבק ולגלות סוד משפחתי קטן שהוא לא מתאמץ להסתיר

    שוק הטנדרים בארץ נשלט מזה שנים בידי איסוזו דימקס המחזיק בנתח של כ- 50% מסך מכירות הפיקאפים בישראל. אל התחרות הצטרף לאחרונה שחקן אירופאי ראשון - פיאט פולבק, עם מפרט ותצורה מתאימים לתחרות ומנוע שרירי בהספק של 181 כ"ס ההופך אותו לחזק ביותר בקטגוריה. אם אתם תוהים כיצד יצרן איטלקי המתמחה בייצור מכוניות ק

     
  • מאזדה CX-5 החדש במבחן דרכים

    מאזדה CX-5 החדש במבחן דרכים

    11.09.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX-5 החדש מעוצב בסגנון קודו הייחודי למאזדה. יצאנו לבדוק האם דגם CX-5 החדש מציג איכויות משופרות לאחר שעבר מתיחת פנים

    בעשור האחרון עברה מאזדה העולמית שינוי משמעותי הכולל את פיתוח טכנולוגיות הסקיי-אקטיב לשיפור יעילות המנועים, ואת שפת העיצוב המרשימה המכונה קודו. נסיעת המבחן ארכה כיומיים קצרצרים במהלכם משך מאזדה CX-5 החדש מבטים מעוררי השתאות בכל מקום אליו הגיע. זהו ללא ספק אחד מרכבי הפנאי היפים בהם נהגתי, וההוכחה הגיע

     
  • יונדאי H350 במבחן דרכים - בא לשכונה בחור חדש

    יונדאי H350 במבחן דרכים - בא לשכונה בחור חדש

    06.09.17 | מבחני רכב

    יונדאי משיקה ואן חדש ועושה צעדים ראשונים בעולם המסחריות הגדולות. יצאנו לבדוק האם יצליח השחקן החדש להתברג לקבוצת השליטה בסגמנט המסחריות

    עולם המסחריות מרגיש קצת אפור ולא מוכר למרביתנו. יונדאי לעומת זאת, מזהה את הפוטנציאל הכלכלי של הסגמנט ומרגישה בנוח להסתובב בעולם חדש כאילו הייתה שם מקדמת דנא. יונדאי משיקה ואן מסחרי חדש המכונה H350 ומבטיחה להביא אס מנצח למשחק שבו כולם מלכים. יונדאי H350 מגיע במספר סוגי מרכב לבחירה, ואן קצר, ואן ארוך,

     
  • מרצדס SL400 במבחן דרכים

    מרצדס SL400 במבחן דרכים

    04.09.17 | מבחני רכב

    מרצדס SL היא אחד הדגמים הוותיקים והמיוחסים ביותר של מרצדס. יצאנו איתה לדייט ארוך כדי לתהות על קנקנה

    ישנן לא מעט מכוניות אשר הותירו חותם על עולם הרכב, הציגו חידושים ושכלולים, או נמכרו בכמויות עתק. מעט מאוד מכוניות הופכות לאייקון, כזה שכולם מכירים ואפילו מפנטזים עליו. אודה ואומר כי עבורי מרצדס SL היא מכונית חלומות. ה- SL היא אחד הדגמים הוותיקים ביותר של מרצדס והיא הוצגה במקור בשנת 1954, השם הוא למעש

     
  • וולוו S90 במבחן דרכים

    וולוו S90 במבחן דרכים

    30.08.17 | מבחני רכב

    וולוו S90 - מכונית הסלון החדשה של היצרנית השבדית כבר כאן. יצאנו לבדוק את יכולותיה על האספלט הישראלי והאם היא מהווה אלטרנטיבה ראויה לטריו מגרמניה

    וולוו שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות, אך חסרות כישורים דינמיים, החלה בניסיונות לשנות תדמית זו מאמצע שנות ה- 90 עם ה- 850 T5 שצוידה במנוע טורבו חזק, בימים בהם מנועי טורבו היו נחלתן הכמעט בלעדית של מכוניות ספורט מכוונות ביצועים. כיום בהתאם לתפיסת השוק הרווחת, מוכרת וולו

     
  • סיאט לאון במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סיאט לאון במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.08.17 | מבחני רכב

    סיאט לאון עברה את מתיחת הפנים של אמצע החיים ומשווקת בישראל עם מנוע חזק יותר במחיר אטרקטיבי במיוחד. אז איפה הקאץ'?

    סיאט לאון היא כרטיס הכניסה לקבוצת המשפחתיות של קונצרן פולקסווגן. לא מרווחת כמו סקודה אוקטביה, לא איכותית כמו גולף, ולא יוקרתית כמו אאודי A3. אבל לסיאט לאון תמיד היו נקודות זכות משלה - עיצובה מצודד וצעיר, היא מוצעת עם אותם מנועי טורבו קטנים וחזקים, רמת האבזור גבוהה, וכבר שנים שהיא מוצעת במחיר נוח ומע

     
  • מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    17.08.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX-3 מציע ממדים קטנים עם מנוע גדול ותג מחיר לא קטן. יצאנו לבדוק למי מתאים CX-3 והאם הוא מצדיק את המחיר

    שוק המשפחתיות מאבד נתחים יקרים לטובת פלח הקרוסאוברים האופנתיים, והמתחרות מקוריאה מתעלות בנתוני המסירות על מי שהייתה המלכה מיפן. כעת משגרת מאזדה את ה- CX3 כאלטרנטיבה קומפקטית וספורטיבית לרכבי הפנאי הקוריאנים המובילים את טבלת המכירות מאזדה CX3 Pure White יתרונות יחידת הנעה, התנ

     
  • סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    14.08.17 | מבחני רכב

    חמש שנים מאז הושקה לראשונה, משיקה סקודה את הראפיד המעודכנת עם מנוע צנוע בנפח ליטר אחד בלבד. יצאנו לבדוק האם 95 כ"ס מספיקים למשפחתית הקטנה

    נראה שסקודה ממטירה עלינו מבול של דגמים חדשים בתקופה האחרונה, ביניהם הקודיאק שהגיע ארצה בחודש יוני השנה, האוקטביה שעברה מקצה שיפורים, והקארוק שעתיד להגיע בתחילת שנה הבאה. הפעם הגיע תורה של הראפיד להתרענן. המשפחתית הקטנה של המותג הצ'כי הגיעה לפרקה והחלה להרגיש מעט מיושנת. כחמש שנים לאחר שהוצגה לראשונה

     
  • פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.08.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף היא שם נרדף למשפחתית קומפקטית איכותית ושימושית. יצאנו לבדוק כיצד היא השתפרה במתיחת הפנים

    פולקסווגן גולף נהנית ממעמד אייקוני. כבר שנים ארוכות שהיא קובעת את רף האיכות בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות. הגולף גם נושאת על כתפיה את בשורת החדשנות של קונצרן פולקסווגן. היא הייתה הקומפקטית העממית הראשונה להשתמש במנוע טורבו קטן, ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. כל יצרן חולם על משפחתית שתרכוש לעצמה

     
  • אאודי TTS במבחן דרכים

    אאודי TTS במבחן דרכים

    09.08.17 | מבחני רכב

    לקחנו את אאודי TTS למבחן דרכים מהיר בכבישים המפותלים של הצפון. לא נדרש זמן רב להגיע למסקנה שהיא אחת המכוניות היותר מהנות הנמכרות היום בישראל

    אאודי TT המקורית הוצגה לראשונה בשנת 1995 אך הגיעה לפס היצור בשנת רק בשנת 1998. אאודי בחרה לקרוא לסדרת ה- TT על שם מסלול מרוצי האופנועים הקטלניIsle of Man TT . במשך 20 השנים האחרונות הספיקה יצרנית הרכב הבאוורית להעלות על פס הייצור שלושה דורות של אאודי TT הממותגת כמכונית ספורטיבית, צעירה ועדכנית. למבח

     
  • ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    07.08.17 | מבחני רכב

    מותג ג'יפ הותיק הבין שדגם כניסה זאת לא מילה גסה והוסיף להיצע ג'יפון צנוע. יצאנו לבדוק האם ג'יפ רנגייד יכול להתחרות במובילי הקטגוריה עם ייחוס גדול ותג מחיר בהתאם

    ג'יפ רנגייד, האח הקטן למשפחת ג'יפ, לא חדש בישראל אך רבים לא ממש מכירים אותו מאחר ואינו נפוץ בנוף הישראלי. העיצוב המיוחד של ג'יפ רנגייד יכול לקסום להרבה אנשים שיראו בו תחליף מעניין למובילות הסגמנט הנמצאות בכל כביש ובכל מגרש חניה. יצאנו לכבישים ולחולות לבדוק האם הרנגייד רק יפה או גם אופה.

     
  • הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    02.08.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם הדור העשירי של הונדה סיוויק טוב מקודמיו. התוצאות הפתיעו אפילו אותנו

    בשנת 2016 השיקה הונדה את הדור העשירי לשושלת הסיוויק הידועה. הסיוויק עלתה לראשונה על פסי הייצור בשנת 1973, ומאז מכרה קרוב לעשרים מיליון רכבים ההופכים אותה למכונית הנמכרת ביותר אי פעם של הונדה. הדור העשירי בסדרת הסיוויק, מבטא את הלך הרוח המקובל היום בעולם הרכב. בדומה ליצרני רכב רבים החליטה גם הונדה על

     
  • מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    31.07.17 | מבחני רכב

    מיני משגרת את הקאנטרימן להתחרות בסגמנט רכבי הפנאי האופנתיים הלוהט עם ממדים שתפחו ויומרה ליכולת שטח. יצאנו לבחון את הבריטית הקטנה-גדולה בשטח המרעה הטבעי שלה

    מותג מיני בימינו מתבסס בעיקר על טהרת הנוסטלגיה, העיצוב, והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם. כמו כל מותג מצליח, הצורך להתאים את מבחר הדגמים לדרישות המשתנות בשוק הינו הכרחי לשרידות והצלחה. פורשה למשל, מוכרת היום יותר רכבי פנאי מאשר מכוניות ספורט, עתיד דומה צפוי גם למזראטי. גם במיני מודעי

     
  • סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    27.07.17 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס זוכה סוף סוף לגיר האוטומטי הנכסף וכעת הוא מציע להמונים חבילה מעוצבת וייחודית במחיר אטרקטיבי

    מאז היווסדה הציגה סיטרואן דגמים חדשניים וייחודיים, ביניהם סיטרואן טרקסיון אוונט שיוצרה לראשונה על פלטפורמת שלדה אחודה המוכרת כיום, והציגה לראשונה מערכת הנעה קדמית שלא הייתה מוכרת בעולם הרכב עד אז. עוד ניתן למנות דגמי ה- BX ,ZX ו- CX, שהציגו לראשונה מערכות מתלים הידראוליות במכוניות בייצור סדרתי. האם

     
  • טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    24.07.17 | מבחני רכב

    טויוטה יאריס עברה מתיחת פנים וקיבלה מנוע חדש. יצאנו לבדוק האם היא עדיין רלוונטית ביחס למתחרות

    טויוטה יאריס היא סוג של מנייה בטוחה בשוק הרכב הישראלי. הדור הראשון זוכה עד היום לביקוש גדול בשוק המשומשות ולשמירת ערך מצויינת. את הדור השני וסאגת הגיר הרובוטי יעדיפו בטויוטה לשכוח. בדור השלישי חזרה היאריס לתהילתה וזכתה להצלחה נאה בשוק הישראלי על אף המחירים הגבוהים. טויוטה יאריס עברה כבר את מתיחת הפנ