וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

 

אאודי A4 מתייצבת למבחן דרכים תובעני עם עיצוב מרשים, טכנולוגיות מתקדמות, וניחוח פרימיום מעודן

תגיות | משפחתיות גדולות, אאודי, A4

אחרי 22 שנים שהיא משקיעה בעצמה ומראה לכולם כמה היא שווה, זוכה אאודי A4 בדורה החמישי לתדמית בוגרת ואצילית. מה שזיכה את הדורות הקודמים בתשואות כבר הפך למובן מאליו וכעת היא צריכה להוכיח שהיא מסוגלת ליותר מבלי לצעוק. יריבותיה לסגמנט לא מאפשרות לה לעצום עין והקרב על תואר מלכת הקטגוריה הפך לשיחת היום. ידידיה מסגמנט רכבי הפנאי מתגלים כאויבים ופולשים לאיטם לטריטוריית הבית שלה. אאודי A4 החדשה יפה יותר, חזקה יותר, טכנולוגית יותר, ועושה הכל באלגנטיות מרשימה. היא נראית מצוין גם בצבע לבן והגריל הגדול בשילוב פנסי הלד יוצרים נוכחות שקשה להתעלם ממנה. גרסת המבחן מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים. רמת האבזור הבכירה לוקצ'ורי נמכרת במחיר 307,000 שקלים ויוצרת ציפיות בהתאם. האם הדור החמישי של אאודי A4 יצליח להצדיק את המחיר ולהצטיין בפלח משפחתיות הפרימיום הגדולות?

 

סרטון אאודי A4 במבחן דרכים

 

עיצוב חיצוני - אלגנטיות אתלטית

 

עיצובה החיצוני של אאודי A4 מרשים ואלגנטי. היא מתפרשת לאורך 4,726 מ"מ ויכולה להיראות לחלק מהמתבוננים הפחות מנוסים כאאודי A6, אחותה הגדולה. אאודי A4 החדשה פחות סולידית מהדור הקודם ומרגישה מספיק בטוחה בעצמה כדי לספר על זה לכולם. קווי המתאר משייטים כמכחול עדין על גוף המרכב ויוצרים מראה מרהיב. החזית כוללת גריל כרום גדול וזוויתי הנושא את סמל הטבעות המפורסם, והפגושים העדינים משווים לחזית את הצד המאופק שלה. יחידות התאורה כוללות תאורת יום מסוג LED ליצירת אפקט הגעה מרשים. מכסה המנוע רחב ומפוסל. חישוקי 19 אינץ' בצבע טיטניום הנועלים צמיגים רחבים תורמים למראה וממשיכים לדבר את שפת העיצוב הספורט-אלגנטית החמקמקה. חלקה האחורי כולל יחידות תאורה עדכניות ומרשימות יותר בהשוואה לדור הקודם והן מבוססות תאורת LED. דלת תא המטען המלוטשת יוצרת אשליית ספויילר עגלגל וזוג המפלטים הבוהקים חותמים את המראה המוצק והמאוזן.

 

אאודי A4אאודי A4

 

עיצוב פנימי - סלון טכנולוגי מפנק

 

כניסה לתא הנוסעים מחזקת את הרושם החיצוני ומפגישה אתכם עם סלון נינוח ומעוצב המצוייד במיטב הטכנולוגיה. תא הנוסעים של אאודי A4 הוא מקום שמאוד נעים לשהות בו. ההקפדה על הפרטים הקטנים ניכרת בכל פינה ואיכות החומרים וההרכבה גבוהים מאוד. שילוב מרקמי החומרים והגוונים נראה ומרגיש נהדר. פתחי המיזוג נמתחים לרוחב הדשבורד ומשווים מראה רחב ונקי. תפעול הרכב דורש הסתגלות, אך לאחר לימוד קצר תפעול הפקדים מרגיש אינטואיטיבי. הקונסולה המרכזית כוללת מסך מולטימדיה עם מערכת ההפעלה העדכנית MMI הנשלטת על ידי פקד הממוקם בין המושבים. היבואנית התקינה ברכב תוכנת ניווט Waze הפועלת על גבי המסך המרכזי, אך מכיוון שאיננו מסך מגע, הותקן גם משטח מגע ייעודי בתוך מחזיק הכוסות של הנהג ולמעשה נותר רק מחזיק כוסות בודד. הפתרון אמנם עובד אך אינו אלגנטי מספיק ומרגיש כנטע זר בתא הנוסעים המוקפד.

 

אאודי A4אאודי A4

 

בתא הנוסעים חסרים תאי אחסון. בדלתות ישנו חלל אחסון אך איננו נוח, תא האחסון בין המושבים מזערי, ותא הכפפות יכול להכיל רק כפפות. לוח המחוונים ברור וקריא, ומד המהירות מגיע עד 300 קמ"ש. המושבים המתכווננים חשמלית נוחים מאוד ומספקים תנוחת נהיגה אידיאלית לכל נהג בזכות מגוון אפשרויות כוונון, כולל כיוון כרית לגב תחתון. גרסת המבחן מגיעה עם זכרונות למושב הנהג ולמראות, מעולה אם אתם לא הנהגים היחידים ברכב. ההגה הקטן מחופה עור, נעים לאחיזה, מתכוונן לגובה ולעומק, וכולל פקדים לשליטה על מערכות הרכב ומשוטים להחלפת הילוכים. גם ידית ההילוכים מחופה עור ונעימה לשימוש, לתפעולה נדרש רק קליק קדימה או אחורה. מעבר להילוך חניה מתבצע בלחיצת כפתור. כשתצאו מהמכונית, היא תסרוק עבורכם את התנועה מאחור ותתריע מפני סכנה באמצעות הפעלת תאורת האוירה הפנימית בצבע אדום רמזור. מערכת ה- AUTO HOLD השימושית תשמור על דוושת הבלם לחוצה בעת עמידה ברמזור.

 

המושבים האחוריים נוחים ומרווחים עבור שני מבוגרים בגובה ממוצע אשר ייהנו גם מבקרת אקלים ייעודית. נוסעים גבוהים יותר יחושו בחוסר במימד הגובה. המושב האמצעי לא מומלץ לנוסע מבוגר בשל מרווח מצומצם ותעלת הינע גבוהה. תא המטען בנפח 480 ליטרים שימושי ונוח להטענה בזכות שפת הטענה נוחה ומפתח רחב.

 

אאודי A4אאודי A4

 

אבזור - הרשימה עוד ארוכה...

 

גרסת הבסיס של אאודי A4 המצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר, מגיעה כסטנדרט עם רשימת אבזור נדיבה הכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה נשלטת מההגה עם מסך בגודל 7 אינץ', חיבורי USB ו- AUX, דיבורית בלוטות', בקרת שיוט, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, מערכת עצור וסע, בלם יד חשמלי, פנסי קסנון עם מערכת שטיפה, וילונות צד אחוריים, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים עם חיווי על גבי המסך המרכזי, ריפוד עור משולב בד, חלון גג, וחישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינץ'. גרסת הטורבו בנזין 2.0 ליטרים מוסיפה לרשימה פנסי LED קדמיים ואחוריים עם כיוון טווח אוטומטי, מושבים קדמיים עם תמיכה חשמלית לגב התחתון, משענת מושב אחורי מתקפלת, בורר מצבי נהיגה וחישוקי 18 אינץ'. חבילת אקזקיוטיב המוצעת בתמורה ל- 4,900 ₪ נוספים, כוללת מושב נהג מתכוונן חשמלית ותאורת אווירה פנימית.

 

אאודי A4אאודי A4

 

גרסת לוקצ'ורי שהתייצבה למבחן שלנו מוסיפה לרשימה בין היתר חבילת מערכות סיוע בטיחות בנסיעה עירונית, מושבים קדמיים חשמליים עם כוונון מלא וזיכרונות לנהג, מראות מתקפלות חשמלית, תאורת אוירה פנימית, ומערכת שמע תוצרת B&O שהיא שיר הלל למוזיקה. הרמקולים האיכותיים מדמים צליל תלת ממדי ואם תעצמו את העיניים תוכלו לחוש ברעד מיתר הכינור שלצדכם. הצליל הנקי עם הבאסים החדים יגרמו לכם להקשיב מחדש לפלייליסט שלכם.

 

היצע המנועים

 

גרסת הכניסה של אאודי A4 מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר בהספק 150 כ"ס המאיץ את המכונית מעמידה למאה קמ"ש תוך 8.5 שניות. מחירה עומד על 235,700 ₪ או 265,600 ₪ לגרסת לוקצ'ורי המאובזרת. גרסת הביניים אותה בחנו מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס המאיץ את המכונית מאפס למאה קמ"ש תוך 7.3 שניות. מחירה עומד על 277,100 ₪ או 307,000 ₪ לגרסת לוקצ'ורי. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רובוטית S-tronic בעלת שבעה הילוכים המעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים. גרסת הקוואטרו עם ההנעה הכפולה משודכת למנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 252 כ"ס ומחירה עומד על החל מ- 332,500 ₪.

 

מתניעים

 

הגיע הזמן להניע את המכונית ולהרגיש איך כל זה מתורגם לתחושות ורגשות והאם הפרמיה שגובה יצרנית פרימיום מקבלת ביטוי גם בחווית הנהיגה. אאודי A4 היא מכונית גרמנית קלאסית, בולמי הזעזועים מכויילים על הצד הנוקשה של הסקאלה ולכן בתוך העיר ובמהירויות נמוכות היא רגישה לבורות ושברים ולא פעם מתקבלת חבטה לא נעימה. ככל שעולה המהירות ומשתפרת איכות האספלט, אאודי A4 נוחה ונינוחה יותר. בנסיעה בין עירונית היא מרגישה מרוסנת מאוד, המתלים עושים עבודה נהדרת ומשאירים את "נפלאות" האספלט מחוץ לתא הנוסעים.

 

אאודי A4אאודי A4

 

ארבעת הצילינדרים לא מפיקים צליל שידחוק בנהג ללחוץ על דוושת התאוצה אך הביצועים דווקא כן. אאודי A4 זריזה למדי ואחרי השהיית טורבו קצרצרה מתקבל מלוא הכוח בצורה ליניארית. בנהיגה רגועה מתחלפים ההילוכים במהירות וביעילות. בורר מצבי הנהיגה מאפשר בחירה בין מצב נוחות למצב אוטומטי המתאים את עצמו לתנאי הדרך והנהיגה. בבחירת מצב דינמיק בבורר מצבי הנהיגה, ההגה מתקשח והמנוע שומר על סל"ד גבוה כדי לספק זמינות מיידית לכל ליטוף דוושת התאוצה.

 

אאודי A4אאודי A4

 

בשיוט במהירות בינעירונית מספקת אאודי A4 חוויה רגועה ושקטה מאוד. המנוע לא נשמע, המזגן עובד ברחש ובידוד הרעשים מושלם. רעשי הרוח לא נשמעים והמכונית נטועה בנתיב הנסיעה בצייתנות. כשמוציאים את ה- A4 לרעות בשדות אספלט מפותלים, מגלים שותפה חביבה אך לא יותר מכך. היא מדוייקת, צפוייה, ותפעיל את בקרת היציבות הרבה לפני שתתחילו ליהנות. אאודי A4 תשמור עליכם ותזכיר לכם שהיא מעדיפה לשייט בנינוחות ולשמוע מוזיקה טובה. הבלמים מספקים בלימה חדה גם לאורך זמן וההגה מדוייק וחד אך לא שש לספר יותר מדי על המתרחש מתחת לגלגלים. צריכת הדלק הממוצעת בימי המבחן המאומצים עמדה על 11 ק"מ לליטר. נהיגה מתונה תקרב אתכם קצת יותר לצריכת הדלק הממוצעת שמפרסם היצרן העומדת על 18.8 ק"מ לליטר.

 

סיכום

 

אאודי A4 החדשה היא מכונית נפלאה. היא מהוקצעת, הדוקה, ועושה הכל בצורה כמעט מושלמת ובלי הפתעות. תא הנוסעים נוח ומבודד היטב ותרגישו שאתם ספונים במיטב התוצרת הגרמנית, אך המושב האחורי צפוף והמתלים מעט נוקשים. ברמת מחירים זו היינו מצפים לאבזור בטיחות אקטיבית הכולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ותיקון סטייה מנתיב. אאודי A4 החדשה מצליחה לשלב מראה יוקרתי מבלי להתאמץ, בדיוק כמו הלקוחות שלה שמבקשים ליהנות מהאיכות הגבוהה עם הסמל הנכון מבלי לנקר עיניים.

 

אאודי A4 2.0 TFSI לוקצ'ורי
מנוע טורבו בנזין 2.0 ליטרים
הספק מרבי 190/4,200 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 32.6/1,450 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,726 מ"מ
רוחב כללי 1,842 מ"מ
גובה כללי 1,429 מ"מ
בסיס גלגלים 2,830 מ"מ
מיכל דלק 54 ליטרים
נפח תא מטען

480 ליטרים

משקל עצמי 1,480 ק"ג
מהירות מרבית 240 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 18.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 3
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2015)
מחיר

307,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סקודה קארוק 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה קארוק 1.0 ליטר במבחן דרכים

    12.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    הקרוסאובר החדש של סקודה נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק המקומי ומביא עימו מפרט מעניין ופוטנציאל להתברג בצמרת הסגמנט

    סקודה קארוק נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק הרכב המקומי, קטגוריית רכבי הפנאי בגודל בינוני, אשר נשלטת ביד רמה ע"י תוצרת קוריאה. מדי כמה חודשים נכנסים שחקנים חדשים המנסים לנגוס בפלח המכירות, אך עד כה אף אחד מהם לא זכה לקחת את הכתר העובר בין צמד האחים הקוריאנים - קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון, האהודים על הק

     
  • MG ZS במבחן דרכים

    MG ZS במבחן דרכים

    11.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    MG משגרת למרכז הזירה את ה- ZS, רכב פנאי שטח קומפקטי עם עיצוב מצודד במחיר אטרקטיבי

    MG ZS יתרונות עיצוב חיצוני, תא נוסעים מעוצב וכייפי, אחריות יצרן ארוכה חסרונות בטיחות, תמורה למחיר אם צירוף האותיות MG מעלה בדמיונכם מכונית רודסטר קטנה ונמוכה בגוון ירוק מירוצים בריטי כדאי שתתעוררו, MG בגלגולה המודרני היא משהו אחר לחלוטין. לאחר פשיטת הרגל של

     
  • אופל זפירה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    אופל זפירה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.06.18 | מבחני רכב

    לקחנו את אופל זפירה למבחן דרכים כדי לברר האם בשוק הנשלט על ידי רכבי פנאי, קיים עדיין מקום למיניוואן 7 מושבים מסורתי

    אופל זפירה הושק לראשונה בשנת 1999 ובעברו התחרה ראש בראש מול טויוטה ומאזדה היפניות על ליבן של משפחות מרובות ילדים. במשך שני העשורים האחרונים ייצרה אופל שני דורות נוספים בסדרה, ובשנת 2016 עבר הדור השלישי של הזפירה מתיחת פנים אשר הפכה אותו מאחד המיניוואנים המיוחדים בשוק, לרכב סולידי עם עיצוב בוגר. מאחר

     
  • ב.מ.וו X2 במבחן דרכים - עיצוב לפני הכל

    ב.מ.וו X2 במבחן דרכים - עיצוב לפני הכל

    07.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    ב.מ.וו X2 מציג עיצוב ייחודי, ובשילוב עם הסמל הנכון נדמה כי זו הנוסחה המנצחת לכבוש את קטגוריית הפנאי פרימיום

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב כדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעה דומה בשוק הרכב העולמי. כדי להגשים את החלום האמיתי, רצוי שהקרוסאובר שלנו יתפאר בסמל הנכון בחרטומו ובעיצוב אופנתי, כזה שיבדל אותו ממכוניות העם הקוריאניות והיפניות השורצות מסביבנ

     
  • סיטרואן C4 פיקאסו במבחן דרכים

    סיטרואן C4 פיקאסו במבחן דרכים

    04.06.18 | מבחני רכב

    סיטרואן C4 פיקאסו מציע עיצוב צרפתי, מנוע חזק, שימושיות גבוהה, ותג מחיר מפתה. יצאנו לבדוק האם הוא קולע לטעם הישראלי

    סיטרואן C4 פיקאסו בגרסתו הקצרה, אינו נפוץ בישראל כמו אחיו הגדול בעל 7 המושבים - C4 גרנד פיקאסו. נראה כי בישראל הביקוש למיניוואנים בעלי 5 מושבים נמוך מאוד, והופעתם של רכבי פנאי שטח במחירים של כ- 140,000 ₪ מחסלת את הנישה הזו. סיטרואן C4 פיקאסו הינו מהדגמים האחרונים מסוגו ומבטיח שימושיות משפחתית מעולה,

     
  • סאנגיונג רקסטון במבחן דרכים

    סאנגיונג רקסטון במבחן דרכים

    31.05.18 | מבחני רכב

    17 שנים לאחר הצגת הדור הראשון זוכה סאנגיונג רקסטון לדגם חדש לחלוטין ומציע אלטרנטיבה אטרקטיבית לרכבי השטח האמיתיים שהולכים ומתמעטים

    הדור הראשון של סאנגיונג רקסטון הוצג בשנת 2001 ושווק במשך 17 שנים שהם נצח במושגי עולם הרכב. סאנגיונג לא חסכה בתכנון ספינת הדגל שלה ושכרה את שירותי סדנת העיצוב איטל דיזיין (Italdesign) בבעלות מעצב העל ג'וג'ארו (Giugiaro) שעיצבה עבורה את הרקסטון. מכלולי ההנעה הגיעו כמיטב המסורת מחברת מרצדס. במהלך שנות

     
  • פולקסווגן אמארוק במבחן דרכים - זאב רעב

    פולקסווגן אמארוק במבחן דרכים - זאב רעב

    28.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    פולקסווגן התקינה בטנדר הוותיק שלה מנוע V6 חדש ועוצמתי. יצאנו לבדוק האם האמארוק המחוזק עונה על הציפיות

    פולקסווגן אמארוק הושק בשנת 2010 עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים, ותג מחיר גבוה בהרבה מהמתחרים בקטגוריה. תוך פרק זמן קצר זכה הטנדר הגרמני בתואר ''הטנדר היקר בישראל'' ונדחף לתחתית טבלת המסירות, הרחק מליבם וכיסם של חקלאי הארץ. פולקסווגן הבינה כי האמארוק אינו מייצר התלהבות בציבור כפי שחשבה ו

     
  • שברולט טראוורס במבחן - להיות באמריקה בלי ויזה

    שברולט טראוורס במבחן - להיות באמריקה בלי ויזה

    27.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    שברולט טראוורס החדש מנסה לשחזר את הצלחת הדור הקודם עם המון מקום לנוסעים ונוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה

    שברולט טראוורס הוא סמל לאמריקאים האוהבים את הנוחות המוכרת של המכוניות האמריקאיות וצריכים מדי פעם להוביל את המשפחה המורחבת אך לא רוצים להיראות בתוך מיניוואן לא אטרקטיבי. הטראוורס החדש מציג נוכחות כוחנית ואגרסיבית, אבזור נוחות עשיר, מושבים מפנקים, ישיבה גבוהה והרבה פוזה. יצאנו לבדוק האם לטרווארס החדש

     
  • מבחן דרכים טויוטה ורסו

    מבחן דרכים טויוטה ורסו

    24.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    טויוטה ורסו הוא מיניוואן קומפקטי מוכר ואמין. יצאנו לבדוק האם הוא עדיין רלוונטי בשוק הנוכחי אשר מעדיף קרוסאוברים אופנתיים

    המיניוואן טויוטה ורסו הוצג לראשונה בשנת 2009 וזכה למתיחת פנים מקיפה לקראת תערוכת פריז בשנת 2012. מאז לא קיבל טויוטה ורסו שדרוגים או שינויים דרמטיים. הדגם מיוצר במפעלי טויוטה בטורקיה ומשווק במספר מדינות אירופאיות מצומצם. בישראל קיבל טויוטה ורסו תדמית של רכב בשירות ציי רכב, חברות ליסינג ומשפחות מרובות

     
  • אופל גרנדלנד X במבחן דרכים

    אופל גרנדלנד X במבחן דרכים

    23.05.18 | מבחני רכב

    רכב הפנאי אופל גרנדלנד X נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק הרכב המקומי. יצאנו לבחון את השחקן החדש

    רכבי הפנאי שטח תופסים נתח מכירות משמעותי וגדל בשוק הרכב העולמי והישראלי, ואהודים מאוד בקרב ציבור הנהגים. אופל גרנדלנד X מתבסס על הפלטפורמה של פיג'ו 3008 המוצלח שגרף את תואר רכב השנה באירופה לשנת 2017, ולכן זוכה לנקודת פתיחה חזקה. אופל גרנדלנד X 1.2 ליטרים אינוביישן יתרונות צר

     
  • אאודי Q3 במבחן דרכים

    אאודי Q3 במבחן דרכים

    22.05.18 | מבחני רכב

    אאודי Q3 צבר פופולריות בחסות טרנד הקרוסאוברים ובזכות הסמל הנכון. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים כדי לבדוק האם הוא שווה את הכסף

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב בכדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעות דומות בשוק הרכב העולמי. מספיק להעיף מבט חטוף על הרכבים המזדחלים סביבנו בפקקי הבוקר כדי לזהות שקרוסאוברים במגוון גדלים ומחירים הם אחוז ניכר מהם. תנוחת הישיבה הגבוהה מקנה תחושת ביטחון

     
  • אאודי A3 סדאן במבחן – פרימיום משפחתית

    אאודי A3 סדאן במבחן – פרימיום משפחתית

    21.05.18 | מבחני רכב

    באאודי כבר מזמן הבינו את הפוטנציאל הגלום בקהל צעיר השואף להצלחה ולשם בדיוק הם מכוונים עם אאודי A3 סדאן החדשה

    אאודי A3 היא אחת המכוניות החשובות ביותר במבחר של מותג היוקרה הגרמני. מעבר להיותה שחקנית ראשית בטבלת המכירות של דגמי המותג, יש לה תפקיד היסטורי של ממש. אאודי A3 הייתה בין הראשונות להנגיש את מותג היוקרה לעם ולהציע משפחתית קומפקטית יוקרתית. ההצלחה לא איחרה לבוא ואיתה גם המתחרות. באאודי לא שקטו על השמרי

     
  • סקודה קארוק 1.5 TSI במבחן דרכים

    סקודה קארוק 1.5 TSI במבחן דרכים

    15.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    לאחר ציפייה ממושכת מושק בישראל רכב הפנאי החדש סקודה קארוק. יצאנו לבדוק האם היה שווה לחכות

    סקודה משיקה בישראל את הקארוק, רכב פנאי בגודל בינוני הממוקם מתחת לסקודה קודיאק ומיועד להתחרות ברבי מכר כגון יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. סקודה קארוק מציע איכות הרכבה גרמנית, מפרט בטיחות נדיב ורמת שימושיות גבוהה במיוחד. ירדנו איתו לאילת, על מנת ליהנות מארוחה חפוזה על חוף הים ולתפוס קצת שמש, חזרנו עם תו

     
  • טויוטה לנד קרוזר 2018 במבחן דרכים - אגדת שטח מודרנית

    טויוטה לנד קרוזר 2018 במבחן דרכים - אגדת שטח מודרנית

    14.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    טויוטה לנד קרוזר מזכיר לנו איך נראה ומתנהג רכב שטח אמיתי. יצאנו לסופ"ש בשטח מדברי על מנת לברר האם המלך בשטח, עדיין שולט בממלכה

    טויוטה לנד קרוזר הוא דינוזאור מזן נכחד השייך לסגמנט הולך ומצטמצם. בעוד דגמים דומים מאבדים את הצדקת ייצורם ויורדים מפס הייצור, מצליח הלנד קרוזר לרכוב על תהילת העבר ולשמר נתח שוק מכובד ביחס למתחריו בעלי שלדת סולם, הילוך כוח ונעילת דיפרנציאל. הצטרפו אלינו למבחן דרכים אתגרי ומאובק על מנת להבין האם טויוט

     
  • סקודה אוקטביה RS במבחן דרכים

    סקודה אוקטביה RS במבחן דרכים

    09.05.18 | מבחני רכב

    סקודה אוקטביה RS חוזרת לישראל עם יותר כוח ויותר אבזור ומציעה פתרון שימושי במיוחד לנהג המשפחתי הממהר

    כשחושבים על סקודה אוקטביה מדמיינים משפחתית מהוקצעת, ומיד נזכרים במרווח הפנימי הנדיב, תא המטען הגדול, ופתרונות האחסון השימושיים. אלה מאפיינים את רוב האוקטביות המקיפות אתכם בין הרמזורים בפקקי הבוקר. סקודה אוקטביה RS שנבחנה אצלנו היא נמוכה, אגרסיבית, ועצבנית יותר. היא בעצם משהו אחר לחלוטין.

     
  • מרצדס A45 AMG במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מרצדס A45 AMG במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    03.05.18 | מבחני רכב

    הגרסה החזקה ביותר של המרצדס הקטנה ביותר מבטיחה ביצועים ויכולת ספורטיבית לצד שימושיות ואיכות המזוהים עם המותג

    הדור הנוכחי של מרצדס A קלאס, דגם הכניסה אל מותג היוקרה הגרמני, הושק עוד בשנת 2012 ועבר מתיחת פנים שהגיעה אלינו בשנת 2016. מרצדס A45 AMG שהתייצבה למבחן הדרכים שלנו, מצויידת במנוע, מתלים, בלמים, ועדכונים קוסמטיים מבית AMG - חטיבת הביצועים של מרצדס, ונועדה להתחרות בעיקר באאודי RS3. כדרכה של AMG, גרסת ה

     
  • יונדאי קונה במבחן דרכים

    יונדאי קונה במבחן דרכים

    01.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    יונדאי קונה אמור לתפוס מקום של כבוד בסגמנט רכבי הפנאי הקטנים. יצאנו לברר האם הוא מצדיק את תג המחיר הגבוה

    מרבית יצרניות הרכב זיהו מזמן את הפוטנציאל האדיר בסגמנט הקרוסאוברים הקטנים ונערכו לכך בהתאם. יונדאי, שלא הציגה עד כה מתמודד ראוי, השיקה במהירות את יונדאי קונה, כשהוא לבוש בבגדים הנוצצים והמעניינים ביותר במסיבה. ליונדאי קונה מטרה עיקרית אחת - לשנות את מאזן הכוחות הקיים בקטגוריה וליטול את ההובלה על טבל

     
  • לנד רובר דיסקברי 5 במבחן דרכים - אצולה בשטח

    לנד רובר דיסקברי 5 במבחן דרכים - אצולה בשטח

    26.04.18 | מבחני רכב

    לנד רובר דיסקברי החדש מגיע לישראל עם מפרט מודרני הכולל מרכב אחוד ושפע מערכות אלקטרוניקה לסיוע בנסיעת שטח. יצאנו לבחון כיצד מתמודד הדור החדש עם הכביש והשטח

    לנד רובר מתמחים בייצור רכבי שטח כבר 70 שנה. הם עושים זאת בדרך ייחודית ושונה משאר היצרנים, ולאורך השנים טיפחו תדמית קשוחה של יצרן רכבי עבירות שרידים, המקנים לבעליהם יכולת שטח מהמעלה הראשונה, ומסוגלים לצלוח כמעט כל אתגר שיוצב בפניהם. לנד רובר ו- JEEP הם המותגים היחידים בשוק הרכב העולמי עם היצע רכבי שט