וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

 

אאודי A4 מתייצבת למבחן דרכים תובעני עם עיצוב מרשים, טכנולוגיות מתקדמות, וניחוח פרימיום מעודן

תגיות | משפחתיות גדולות, אאודי, A4

אחרי 22 שנים שהיא משקיעה בעצמה ומראה לכולם כמה היא שווה, זוכה אאודי A4 בדורה החמישי לתדמית בוגרת ואצילית. מה שזיכה את הדורות הקודמים בתשואות כבר הפך למובן מאליו וכעת היא צריכה להוכיח שהיא מסוגלת ליותר מבלי לצעוק. יריבותיה לסגמנט לא מאפשרות לה לעצום עין והקרב על תואר מלכת הקטגוריה הפך לשיחת היום. ידידיה מסגמנט רכבי הפנאי מתגלים כאויבים ופולשים לאיטם לטריטוריית הבית שלה. אאודי A4 החדשה יפה יותר, חזקה יותר, טכנולוגית יותר, ועושה הכל באלגנטיות מרשימה. היא נראית מצוין גם בצבע לבן והגריל הגדול בשילוב פנסי הלד יוצרים נוכחות שקשה להתעלם ממנה. גרסת המבחן מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים. רמת האבזור הבכירה לוקצ'ורי נמכרת במחיר 307,000 שקלים ויוצרת ציפיות בהתאם. האם הדור החמישי של אאודי A4 יצליח להצדיק את המחיר ולהצטיין בפלח משפחתיות הפרימיום הגדולות?

 

סרטון אאודי A4 במבחן דרכים

 

עיצוב חיצוני - אלגנטיות אתלטית

 

עיצובה החיצוני של אאודי A4 מרשים ואלגנטי. היא מתפרשת לאורך 4,726 מ"מ ויכולה להיראות לחלק מהמתבוננים הפחות מנוסים כאאודי A6, אחותה הגדולה. אאודי A4 החדשה פחות סולידית מהדור הקודם ומרגישה מספיק בטוחה בעצמה כדי לספר על זה לכולם. קווי המתאר משייטים כמכחול עדין על גוף המרכב ויוצרים מראה מרהיב. החזית כוללת גריל כרום גדול וזוויתי הנושא את סמל הטבעות המפורסם, והפגושים העדינים משווים לחזית את הצד המאופק שלה. יחידות התאורה כוללות תאורת יום מסוג LED ליצירת אפקט הגעה מרשים. מכסה המנוע רחב ומפוסל. חישוקי 19 אינץ' בצבע טיטניום הנועלים צמיגים רחבים תורמים למראה וממשיכים לדבר את שפת העיצוב הספורט-אלגנטית החמקמקה. חלקה האחורי כולל יחידות תאורה עדכניות ומרשימות יותר בהשוואה לדור הקודם והן מבוססות תאורת LED. דלת תא המטען המלוטשת יוצרת אשליית ספויילר עגלגל וזוג המפלטים הבוהקים חותמים את המראה המוצק והמאוזן.

 

אאודי A4אאודי A4

 

עיצוב פנימי - סלון טכנולוגי מפנק

 

כניסה לתא הנוסעים מחזקת את הרושם החיצוני ומפגישה אתכם עם סלון נינוח ומעוצב המצוייד במיטב הטכנולוגיה. תא הנוסעים של אאודי A4 הוא מקום שמאוד נעים לשהות בו. ההקפדה על הפרטים הקטנים ניכרת בכל פינה ואיכות החומרים וההרכבה גבוהים מאוד. שילוב מרקמי החומרים והגוונים נראה ומרגיש נהדר. פתחי המיזוג נמתחים לרוחב הדשבורד ומשווים מראה רחב ונקי. תפעול הרכב דורש הסתגלות, אך לאחר לימוד קצר תפעול הפקדים מרגיש אינטואיטיבי. הקונסולה המרכזית כוללת מסך מולטימדיה עם מערכת ההפעלה העדכנית MMI הנשלטת על ידי פקד הממוקם בין המושבים. היבואנית התקינה ברכב תוכנת ניווט Waze הפועלת על גבי המסך המרכזי, אך מכיוון שאיננו מסך מגע, הותקן גם משטח מגע ייעודי בתוך מחזיק הכוסות של הנהג ולמעשה נותר רק מחזיק כוסות בודד. הפתרון אמנם עובד אך אינו אלגנטי מספיק ומרגיש כנטע זר בתא הנוסעים המוקפד.

 

אאודי A4אאודי A4

 

בתא הנוסעים חסרים תאי אחסון. בדלתות ישנו חלל אחסון אך איננו נוח, תא האחסון בין המושבים מזערי, ותא הכפפות יכול להכיל רק כפפות. לוח המחוונים ברור וקריא, ומד המהירות מגיע עד 300 קמ"ש. המושבים המתכווננים חשמלית נוחים מאוד ומספקים תנוחת נהיגה אידיאלית לכל נהג בזכות מגוון אפשרויות כוונון, כולל כיוון כרית לגב תחתון. גרסת המבחן מגיעה עם זכרונות למושב הנהג ולמראות, מעולה אם אתם לא הנהגים היחידים ברכב. ההגה הקטן מחופה עור, נעים לאחיזה, מתכוונן לגובה ולעומק, וכולל פקדים לשליטה על מערכות הרכב ומשוטים להחלפת הילוכים. גם ידית ההילוכים מחופה עור ונעימה לשימוש, לתפעולה נדרש רק קליק קדימה או אחורה. מעבר להילוך חניה מתבצע בלחיצת כפתור. כשתצאו מהמכונית, היא תסרוק עבורכם את התנועה מאחור ותתריע מפני סכנה באמצעות הפעלת תאורת האוירה הפנימית בצבע אדום רמזור. מערכת ה- AUTO HOLD השימושית תשמור על דוושת הבלם לחוצה בעת עמידה ברמזור.

 

המושבים האחוריים נוחים ומרווחים עבור שני מבוגרים בגובה ממוצע אשר ייהנו גם מבקרת אקלים ייעודית. נוסעים גבוהים יותר יחושו בחוסר במימד הגובה. המושב האמצעי לא מומלץ לנוסע מבוגר בשל מרווח מצומצם ותעלת הינע גבוהה. תא המטען בנפח 480 ליטרים שימושי ונוח להטענה בזכות שפת הטענה נוחה ומפתח רחב.

 

אאודי A4אאודי A4

 

אבזור - הרשימה עוד ארוכה...

 

גרסת הבסיס של אאודי A4 המצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר, מגיעה כסטנדרט עם רשימת אבזור נדיבה הכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה נשלטת מההגה עם מסך בגודל 7 אינץ', חיבורי USB ו- AUX, דיבורית בלוטות', בקרת שיוט, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, מערכת עצור וסע, בלם יד חשמלי, פנסי קסנון עם מערכת שטיפה, וילונות צד אחוריים, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים עם חיווי על גבי המסך המרכזי, ריפוד עור משולב בד, חלון גג, וחישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינץ'. גרסת הטורבו בנזין 2.0 ליטרים מוסיפה לרשימה פנסי LED קדמיים ואחוריים עם כיוון טווח אוטומטי, מושבים קדמיים עם תמיכה חשמלית לגב התחתון, משענת מושב אחורי מתקפלת, בורר מצבי נהיגה וחישוקי 18 אינץ'. חבילת אקזקיוטיב המוצעת בתמורה ל- 4,900 ₪ נוספים, כוללת מושב נהג מתכוונן חשמלית ותאורת אווירה פנימית.

 

אאודי A4אאודי A4

 

גרסת לוקצ'ורי שהתייצבה למבחן שלנו מוסיפה לרשימה בין היתר חבילת מערכות סיוע בטיחות בנסיעה עירונית, מושבים קדמיים חשמליים עם כוונון מלא וזיכרונות לנהג, מראות מתקפלות חשמלית, תאורת אוירה פנימית, ומערכת שמע תוצרת B&O שהיא שיר הלל למוזיקה. הרמקולים האיכותיים מדמים צליל תלת ממדי ואם תעצמו את העיניים תוכלו לחוש ברעד מיתר הכינור שלצדכם. הצליל הנקי עם הבאסים החדים יגרמו לכם להקשיב מחדש לפלייליסט שלכם.

 

היצע המנועים

 

גרסת הכניסה של אאודי A4 מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר בהספק 150 כ"ס המאיץ את המכונית מעמידה למאה קמ"ש תוך 8.5 שניות. מחירה עומד על 235,700 ₪ או 265,600 ₪ לגרסת לוקצ'ורי המאובזרת. גרסת הביניים אותה בחנו מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס המאיץ את המכונית מאפס למאה קמ"ש תוך 7.3 שניות. מחירה עומד על 277,100 ₪ או 307,000 ₪ לגרסת לוקצ'ורי. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רובוטית S-tronic בעלת שבעה הילוכים המעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים. גרסת הקוואטרו עם ההנעה הכפולה משודכת למנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 252 כ"ס ומחירה עומד על החל מ- 332,500 ₪.

 

מתניעים

 

הגיע הזמן להניע את המכונית ולהרגיש איך כל זה מתורגם לתחושות ורגשות והאם הפרמיה שגובה יצרנית פרימיום מקבלת ביטוי גם בחווית הנהיגה. אאודי A4 היא מכונית גרמנית קלאסית, בולמי הזעזועים מכויילים על הצד הנוקשה של הסקאלה ולכן בתוך העיר ובמהירויות נמוכות היא רגישה לבורות ושברים ולא פעם מתקבלת חבטה לא נעימה. ככל שעולה המהירות ומשתפרת איכות האספלט, אאודי A4 נוחה ונינוחה יותר. בנסיעה בין עירונית היא מרגישה מרוסנת מאוד, המתלים עושים עבודה נהדרת ומשאירים את "נפלאות" האספלט מחוץ לתא הנוסעים.

 

אאודי A4אאודי A4

 

ארבעת הצילינדרים לא מפיקים צליל שידחוק בנהג ללחוץ על דוושת התאוצה אך הביצועים דווקא כן. אאודי A4 זריזה למדי ואחרי השהיית טורבו קצרצרה מתקבל מלוא הכוח בצורה ליניארית. בנהיגה רגועה מתחלפים ההילוכים במהירות וביעילות. בורר מצבי הנהיגה מאפשר בחירה בין מצב נוחות למצב אוטומטי המתאים את עצמו לתנאי הדרך והנהיגה. בבחירת מצב דינמיק בבורר מצבי הנהיגה, ההגה מתקשח והמנוע שומר על סל"ד גבוה כדי לספק זמינות מיידית לכל ליטוף דוושת התאוצה.

 

אאודי A4אאודי A4

 

בשיוט במהירות בינעירונית מספקת אאודי A4 חוויה רגועה ושקטה מאוד. המנוע לא נשמע, המזגן עובד ברחש ובידוד הרעשים מושלם. רעשי הרוח לא נשמעים והמכונית נטועה בנתיב הנסיעה בצייתנות. כשמוציאים את ה- A4 לרעות בשדות אספלט מפותלים, מגלים שותפה חביבה אך לא יותר מכך. היא מדוייקת, צפוייה, ותפעיל את בקרת היציבות הרבה לפני שתתחילו ליהנות. אאודי A4 תשמור עליכם ותזכיר לכם שהיא מעדיפה לשייט בנינוחות ולשמוע מוזיקה טובה. הבלמים מספקים בלימה חדה גם לאורך זמן וההגה מדוייק וחד אך לא שש לספר יותר מדי על המתרחש מתחת לגלגלים. צריכת הדלק הממוצעת בימי המבחן המאומצים עמדה על 11 ק"מ לליטר. נהיגה מתונה תקרב אתכם קצת יותר לצריכת הדלק הממוצעת שמפרסם היצרן העומדת על 18.8 ק"מ לליטר.

 

סיכום

 

אאודי A4 החדשה היא מכונית נפלאה. היא מהוקצעת, הדוקה, ועושה הכל בצורה כמעט מושלמת ובלי הפתעות. תא הנוסעים נוח ומבודד היטב ותרגישו שאתם ספונים במיטב התוצרת הגרמנית, אך המושב האחורי צפוף והמתלים מעט נוקשים. ברמת מחירים זו היינו מצפים לאבזור בטיחות אקטיבית הכולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ותיקון סטייה מנתיב. אאודי A4 החדשה מצליחה לשלב מראה יוקרתי מבלי להתאמץ, בדיוק כמו הלקוחות שלה שמבקשים ליהנות מהאיכות הגבוהה עם הסמל הנכון מבלי לנקר עיניים.

 

אאודי A4 2.0 TFSI לוקצ'ורי
מנוע טורבו בנזין 2.0 ליטרים
הספק מרבי 190/4,200 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 32.6/1,450 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,726 מ"מ
רוחב כללי 1,842 מ"מ
גובה כללי 1,429 מ"מ
בסיס גלגלים 2,830 מ"מ
מיכל דלק 54 ליטרים
נפח תא מטען

480 ליטרים

משקל עצמי 1,480 ק"ג
מהירות מרבית 240 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 18.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 3
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2015)
מחיר

307,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • יונדאי סונטה הייבריד 2018 במבחן דרכים - פינוק חסכוני

    יונדאי סונטה הייבריד 2018 במבחן דרכים - פינוק חסכוני

    13.02.18 | מבחני רכב

    יונדאי סונטה מציעה אלטרניטבה היברידית וחסכונית בפלח השוק שנפגע קשות מאופנת הקרוסאוברים. יצאנו לבחון את יונדאי סונטה לאחר שעברה מתיחת פנים

    יונדאי סונטה הינה המשפחתית הגדולה השניה הכי נמכרת בישראל אחרי סקודה סופרב. במהלך שנת 2017 נמכרו בישראל כ- 1,735 סונטות חדשות, נתון מכובד שלא נשמע מרשים במיוחד משום שקטגוריית המשפחתיות הגדולות היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים. נכון שקרוסאובר מעניק ישיבה גבוהה, פוזת שטח אופנתית ומקל

     
  • אאודי Q5 החדש במבחן דרכים

    אאודי Q5 החדש במבחן דרכים

    06.02.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    אאודי Q5 היוצא הוביל את טבלת המסירות בסגמנט רכבי הפנאי שטח היוקרתיים. יצאנו לבדוק את הדור החדש כדי להבין כיצד הוא מתכוון לשמר את ההצלחה

    אאודי Q5 הוא מראה נפוץ בכבישי ישראל. שיווקו החל בשנת 2009 ומאז גרף בעיקר תשואות ושבחים, הן ברמה המקומית והן ברמה הבינלאומית. רכב הפנאי היוקרתי מציע חבילה מאוזנת הכוללת ביצועים מעולים, נוחות נסיעה מרשימה ושימושיות גבוהה. אאודי Q5 החדש הוצג לאחר שמלאו 9 שנים לדור היוצא, מדובר בנצח במושגי עולם הרכב של

     
  • סיטרואן ג'אמפי במבחן - דור שלישי של הצלחה

    סיטרואן ג'אמפי במבחן - דור שלישי של הצלחה

    30.01.18 | מבחני רכב

    הדור השלישי של סיטרואן ג'אמפי נחת בישראל. יצאנו עם גרסת הנוסעים החזקה לבדוק מה הוא מציע לנהג העובד

    סיטרואן ג'אמפי הוא דגם ותיק ומוכר בכבישי ישראל. שני הדורות הקודמים של הג'אמפי נמכרו במספרים מכובדים על שלל גרסאותיהם. גרסת הנוסעים בעלת תשעה מושבים זכתה אף היא להצלחה, במיוחד בקרב משפחות מרובות ילדים, בזכות המרחב הנדיב ומספר המושבים. סגמנט המסחריות לא זר לסיטרואן. הדור השלישי של הג'אמפי מנסה להמשיך

     
  • מיצובישי ASX במבחן דרכים

    מיצובישי ASX במבחן דרכים

    24.01.18 | מבחני רכב

    באיחור ניכר נחת לאחרונה מיצובישי ASX בישראל. יצאנו לבדוק האם הוא מוצלח ושימושי כמו אחיו הגדול, מיצובישי אאוטלנדר

    כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, החלה לאחרונה בשיווקו של רכב פנאי קומפקטי העונה לשם מיצובישי ASX. למרות שמיצובישי ASX הינו עולה חדש בישראל, ייצורו החל כבר בשנת 2010. הגרסה הנוכחית של רכב הפנאי היפני הינה תוצאה של שתי מתיחות פנים שעבר במהלך 7 השנים האחרונות. כעת סוף כל סוף התממשו כל התנאים הדרושים ל

     
  • פולקסווגן קאדי במבחן דרכים

    פולקסווגן קאדי במבחן דרכים

    18.01.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    פולקסווגן קאדי מתחרה בקטגוריה פופולרית עם מעט מתחרים. יצאנו לבדוק האם האיכות הגרמנית המוכרת של המותג מספיקה כדי לכבוש את ליבם של משתמשי המסחריות הקטנות

    פולקסווגן קאדי משווק בישראל במגוון גרסאות ולמבחן שלנו התייצב הרכב המסחרי עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים ותיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. בזמן שמרבית המתחרים נמכרים עם תיבת הילוכים ידנית ורמת אבזור נמוכה, החליטה פולקסווגן לשווק מסחרית המוכנה לשמש גם כרכב עבודה וגם כרכב משפחתי גדול לשעות הפנא

     
  • אלפא רומיאו ג'וליה במבחן דרכים

    אלפא רומיאו ג'וליה במבחן דרכים

    11.01.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    אלפא רומיאו ג'וליה היא אחת המכוניות המדוברות והמסקרנות ביותר שהוצגו בשנים האחרונות, וכעת היא מגיעה אלינו למבחן. יצאנו לבדוק כיצד היא עומדת בציפיות

    מעט מאוד דגמים חדשים עוררו עניין ואמוציות בעולם הרכב כמו שעוררה אלפא רומיאו ג'וליה. מדובר במשפחתית גדולה יוקרתית וספורטיבית, מחליפת ה- 159 מנוחתה עדן שירדה מפס הייצור עוד בשנת 2011. למעשה מחליפת ה- 159 הייתה מוכנה כבר מזמן, אלא שבישורת האחרונה לפני העלייה אל פס הייצור, החליטו באלפא לעצור את הכל

     
  • פולקסווגן גולף GTI במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פולקסווגן גולף GTI במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    04.01.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    פולקסווגן גולף GTI נמצאת איתנו מאז שנת 1976 שבה המציאה את קטגוריית המכוניות הקומפקטיות ה-"החמות". יצאנו לבדוק איך היא מתפקדת בסטנדרטים החדשים של השנים האחרונות

    בתערוכת פרנקפורט בשנת 1975 נחשף לראשונה דגם שעתיד לייסד קטגוריה חדשה. לא עניין של מה בכך כשאנחנו מדברים על שנות ה- 70 נטולות הקרוסאוברים ושלל ההמצאות של ימינו. הייתה זו פולקסווגן גולף GTI, מייסדת עדת ההוט האצ'בק - גרסאות ספורטיביות למשפחתיות קומפקטיות או מכוניות סופר מיני. פולקסווגן גולף GTI הציעה מ

     
  • יגואר F-TYPE במבחן דרכים קולני במיוחד

    יגואר F-TYPE במבחן דרכים קולני במיוחד

    27.12.17 | מבחני רכב

    זכינו לצאת למבחן דרכים עם יפיפייה אמיתית - יגואר F-TYPE קבריולט המציעה חווית נהיגה משובחת שקשה לתאר במילים

    תארו לעצמכם את חווית הנהיגה במכונית המשלבת בין שתי אידאולוגיות חיים מנוגדות ועושה זאת בהרמוניה מושלמת. מכונית המחברת בין עיצוב מרהיב וחדשני לבין ניחוח נוסטלגי של שושלת רכבים עתיקת ימים. מכונית המצליחה להעניק לשוהים בה ניחוח אריסטוקרטי מאופק המעורבב בריח של רוחות מלחמה מסרט אקשן הוליוודי. כזו היא יגו

     
  • נהיגה ראשונה בסובארו XV החדש 2018

    נהיגה ראשונה בסובארו XV החדש 2018

    21.12.17 | מבחני רכב, שטח, רכב חדש

    סובארו XV החדש הושק בארוע נהיגת כביש ושטח מאתגרת. יצאנו לעמוד על יכולתיו של רכב ה- 4X4 הנמכר ביותר בישראל

    סובארו XV החדש 2018 מתחרה בקטגוריה צפופה וגדושה הכוללת כמה מרבי המכר בשוק הישראלי, ביניהם קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון. בסגמנט תחרותי זה, התבלט סובארו XV הקודם בעזרת יכולת שטח טובה הודות למערכת הנעה כפולה יעילה ונוחות נסיעה גבוהה ביחס למתחריו. בדור החדש עדכנה סובארו את הנוסחה, הוסיפה אבזור בטיחות אקטי

     
  • סיאט לאון קופרה במבחן - ספרדיה פיקנטית

    סיאט לאון קופרה במבחן - ספרדיה פיקנטית

    20.12.17 | מבחני רכב

    סיאט השיקה את הלאון קופרה החדשה עם הספק של 290 כ"ס ורצון עז להמשיך להוביל את הקטגוריה. יצאנו לבדוק האם למתחרות יש סיבה לדאגה

    סיאט לאון קופרה, מכונית הביצועים הנחשקת ביותר של החברה, עברה לאחרונה מתיחת פנים במסגרתה קיבלה עיצוב רענן ואבזור משודרג. בדומה לדגם היוצא, סיאט לאון קופרה החדשה מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 290 כ"ס, מתלים אדפטיביים ודיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה. הדגם המוחלף הצליח להרשים אותנו בעבר וק

     
  • סיאט איביזה 1.0 במבחן דרכים

    סיאט איביזה 1.0 במבחן דרכים

    14.12.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    סיאט איביזה החדשה מגיעה לשחזר את הצלחת קודמתה שהייתה רבת מכר גם בערוב ימייה. יצאנו לבדוק האם יצליח הדור החדש לשמר את נתוני המכירות של קודמו

    סיאט איביזה הציעה בשנים האחרונות חבילה מעניינת בשוק הרכב המקומי. מחיר רכישה אטרקטיבי, יחידות הנעה יעילות, אבזור נאה, ועיצוב צעיר ומצודד, סייעו לה לפנות אל לבם של רוכשים רבים אשר תרו אחר רכב קומפקטי וחסכוני ולא הסתפקו במכונית מיני. לקראת סוף חיי הדגם היוצא ציידה סיאט את האיביזה במנוע 1.0 ליטר חדש בעל

     
  • רנו מגאן גרנד קופה במבחן דרכים

    רנו מגאן גרנד קופה במבחן דרכים

    13.12.17 | מבחני רכב

    רנו משגרת אל סגמנט המשפחתיות מתמודדת חדשה המציעה ממדים נדיבים ואבזור נוחות שופע. יצאנו לבדוק איך היא מתכוונת לכבוש את המשפחה הישראלית

    שוק המשפחתיות מאבד נתח מכירות משמעותי לטובת רכבי פנאי שטח אופנתיים. למרות זאת עדיין מוקדם להספיד את הקטגוריה הנמכרת ביותר בישראל, אליה בדיוק מכוונת רנו מגאן גרנד קופה החדשה. מחליפתה של רנו פלואנס הוותיקה מציעה ממדים מכובדים ורשימת אבזור נאה בתחרות על ליבו של הלקוח המשפחתי הקלאסי, זה שטרם נשבה בצו או

     
  • מרצדס GLE 500e במבחן

    מרצדס GLE 500e במבחן

    07.12.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    מרצדס מוסיפה גרסה היברידית נטענת PHEV למבחר גרסאות ה- GLE עם יותר סוסים תחת מכסה המנוע, צריכת דלק חסכונית ומחיר אטרקטיבי. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו של הענק ההיברידי

    בשנת 1997, לפני כ- 20 שנים, הייתה זו מרצדס שניערה את סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות הייתה מרצדס חלוצה בתחום, בימים בהם רכבי שטח לא היו נראים בכבישי היבשת הקלאסית. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור ה

     
  • סיאט לאון 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סיאט לאון 1.0 ליטר במבחן דרכים

    06.12.17 | מבחני רכב

    סיאט לאון מושקת בגרסת 1.0 ליטר עם מחיר אטרקטיבי. יצאנו לבדוק האם המנוע הקטן יספק את הנהג הישראלי והאם החבילה המוזלת אטרקטיבית כפי שהיא מסתמנת

    סיאט הוא המותג הצעיר והדינמי במשפחת פולקסווגן. סיאט לאון המשפחתית התאפיינה בעיצוב נאה ודינמי בדורותיה השונים, תוך התבססות על שלדת פולקסווגן גולף, ואימוץ ליין המנועים, תיבות ההילוכים, ומכלולים רבים של הקונצרן. סיאט לאון מתומחרת באופן אטרקטיבי ביחס לפולקסווגן גולף וביחס לסגמנט המשפחתיות. לאחר שבחנו את

     
  • ב.מ.וו 330e במבחן דרכים - דינמיקה היברידית

    ב.מ.וו 330e במבחן דרכים - דינמיקה היברידית

    30.11.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    ב.מ.וו מצרפת להיצע סדרה 3 את ה- 330e, היברידית נטענת עם מפרט אבזור והספק המייתר לכאורה את שאר גרסאות הסדרה. יצאנו לנסיעת מבחן לעמוד על יכולתה של ההיברידית החדשה על הכביש

    את ב.מ.וו סדרה 3 אין צורך להציג. מי שהייתה ועודנה במשך דורות המשפחתית הטובה בעולם, זכתה בשלל תארים מעיתונאי רכב בזכות יכולת דינמית מצטיינת המספקת גם הנאה מנהיגה, איכות ללא רבב, והנדסת אנוש מופתית. ב.מ.וו 330e יתרונות תמורה למחיר, ביצועים, תא נוסעים, צריכת דלק חסרונות &nb

     
  • סיטרואן ברלינגו במבחן עבודה עם 75 כוחות סוס

    סיטרואן ברלינגו במבחן עבודה עם 75 כוחות סוס

    27.11.17 | מבחני רכב

    לקחנו למבחן את סיטרואן ברלינגו, אחד מהטנדרונים המבוקשים בקטגוריה. יצאנו לבדוק האם מנוע דיזל בנפח 1.6 ליטר ו- 75 כוחות סוס יספיקו כדי לקחת אותו אל ראש טבלת המסירות

    קטגוריית טנדרוני העבודה דלה יחסית ואינה מציעה שלל דגמים וצבעים כמו בסגמנטים אחרים. יחד עם זאת, נראה שמרבית הלקוחות יודעים מה הם מחפשים והיצרנים הבינו זאת. סיטרואן משווקת את הברלינגו המבוקש בגרסת כניסה עם מנוע דיזל בנפח 1.6 ליטר, בעל הספק צנוע של 75 כוחות סוס, ברמת אבזור בסיסית. על הנייר, הוא לא נראה

     
  • פיג'ו 308 GTI במבחן דרכים - צרפתייה לוהטת

    פיג'ו 308 GTI במבחן דרכים - צרפתייה לוהטת

    23.11.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    לפיג'ו מסורת מפוארת וארוכת שנים עם דגמי GTI ספורטיביים ומהנים ופיג'ו 308 GTI נכנסת לנעליים גדולות ויוצרת ציפיות רבות. יצאנו לבחון את הצרפתייה החמה על כבישים לוהטים

    לפיג'ו מוניטין רב שנים בייצור מכוניות מהנות לנהיגה, בפרט דגמי היצרן אשר זכו לשאת את תג GTI. אמנם לפולקסווגן גולף שמור תואר הוגת קונספט ההאצ'בק הספורטיבית עוד בתחילת שנות ה- 80, אך פיג'ו שבאה אחריה, עשתה זו בדרכה שלה עם תוצאות טובות לא פחות. דגמי פיג'ו 205 GTI האגדיים בשלל גרסאותיהם היו למשאת נפשם של

     
  • קיה ריו החדשה במבחן דרכים

    קיה ריו החדשה במבחן דרכים

    16.11.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    קיה ריו החדשה נחתה בישראל והיא לא מצליחה לעורר עניין כמו ספורטאז' ופיקנטו. יצאנו לבדוק מדוע

    בעשור האחרון התחוללה טרנספורמציה בקיה. מיצרן המייצר מכוניות פשוטות עם מכלולים מיושנים, לעיתים תוך התבססות על דגמים קודמים של יצרניות אחרות, הפכה קיה למשהו אחר לחלוטין. נקודת המפנה הראשונה הייתה המעבר לבעלות יונדאי בעלת החזון שהציבה יעדים שאפתניים ודאגה גם לעמוד בהם. בהמשך גוייס למשימה מעצב העל פיטר

     
  • פורד קוגה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פורד קוגה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    09.11.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק איך פורד קוגה, שעבר מקצה שיפורים, מתכוון לכבוש לעצמו נתח מההצלחה המסחררת בקטגוריית רכבי הפנאי שטח בישראל

    פורד קוגה הגיע לישראל בשנת 2013 אך דלק מוטורס היבואנית לא קראה נכון את המפה והציעה לקהל הישראלי את הקוגה ברמות אבזור גבוהות עם הנעה כפולה כסטנדרט, בזמן שהמתחרות הציעו גרסאות כניסה מוזלות עם הנעה קדמית ומנועים צנועים. מאז ביצעו בפורד מספר ניסיונות להפיח חיים בקוגה שכללו החלפת מנוע, שיווק גרסאות הנעה

     
  • יגואר F-PACE במבחן דרכים

    יגואר F-PACE במבחן דרכים

    02.11.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    יצאנו לבדוק האם יגואר F-PACE, רכב הפנאי הראשון של המותג, נושא את תכונות האופי הספורטיביות והעידון הבריטי המאפיינים את רכבי יגואר

    במהלך ארבעת העשורים האחרונים, עברה יצרנית הרכב הבריטית יגואר טלטלות רבות. בשנת 1975 פתחה הממשלה הבריטית בתהליך הלאמה גורף, שכלל בין היתר את העברת הבעלות על קונצרן יגואר מידיים פרטיות לבעלות המדינה. כעשר שנים לאחר מכן חזרה יגואר לבעלות ציבורית. בשנת 1990 נרכשה על ידי קונצרן פורד, ובשנת 2008 הפכה לחבר