וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

 

אאודי A4 מתייצבת למבחן דרכים תובעני עם עיצוב מרשים, טכנולוגיות מתקדמות, וניחוח פרימיום מעודן

תגיות | משפחתיות גדולות, אאודי, A4

אחרי 22 שנים שהיא משקיעה בעצמה ומראה לכולם כמה היא שווה, זוכה אאודי A4 בדורה החמישי לתדמית בוגרת ואצילית. מה שזיכה את הדורות הקודמים בתשואות כבר הפך למובן מאליו וכעת היא צריכה להוכיח שהיא מסוגלת ליותר מבלי לצעוק. יריבותיה לסגמנט לא מאפשרות לה לעצום עין והקרב על תואר מלכת הקטגוריה הפך לשיחת היום. ידידיה מסגמנט רכבי הפנאי מתגלים כאויבים ופולשים לאיטם לטריטוריית הבית שלה. אאודי A4 החדשה יפה יותר, חזקה יותר, טכנולוגית יותר, ועושה הכל באלגנטיות מרשימה. היא נראית מצוין גם בצבע לבן והגריל הגדול בשילוב פנסי הלד יוצרים נוכחות שקשה להתעלם ממנה. גרסת המבחן מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים. רמת האבזור הבכירה לוקצ'ורי נמכרת במחיר 307,000 שקלים ויוצרת ציפיות בהתאם. האם הדור החמישי של אאודי A4 יצליח להצדיק את המחיר ולהצטיין בפלח משפחתיות הפרימיום הגדולות?

 

סרטון אאודי A4 במבחן דרכים

 

עיצוב חיצוני - אלגנטיות אתלטית

 

עיצובה החיצוני של אאודי A4 מרשים ואלגנטי. היא מתפרשת לאורך 4,726 מ"מ ויכולה להיראות לחלק מהמתבוננים הפחות מנוסים כאאודי A6, אחותה הגדולה. אאודי A4 החדשה פחות סולידית מהדור הקודם ומרגישה מספיק בטוחה בעצמה כדי לספר על זה לכולם. קווי המתאר משייטים כמכחול עדין על גוף המרכב ויוצרים מראה מרהיב. החזית כוללת גריל כרום גדול וזוויתי הנושא את סמל הטבעות המפורסם, והפגושים העדינים משווים לחזית את הצד המאופק שלה. יחידות התאורה כוללות תאורת יום מסוג LED ליצירת אפקט הגעה מרשים. מכסה המנוע רחב ומפוסל. חישוקי 19 אינץ' בצבע טיטניום הנועלים צמיגים רחבים תורמים למראה וממשיכים לדבר את שפת העיצוב הספורט-אלגנטית החמקמקה. חלקה האחורי כולל יחידות תאורה עדכניות ומרשימות יותר בהשוואה לדור הקודם והן מבוססות תאורת LED. דלת תא המטען המלוטשת יוצרת אשליית ספויילר עגלגל וזוג המפלטים הבוהקים חותמים את המראה המוצק והמאוזן.

 

אאודי A4אאודי A4

 

עיצוב פנימי - סלון טכנולוגי מפנק

 

כניסה לתא הנוסעים מחזקת את הרושם החיצוני ומפגישה אתכם עם סלון נינוח ומעוצב המצוייד במיטב הטכנולוגיה. תא הנוסעים של אאודי A4 הוא מקום שמאוד נעים לשהות בו. ההקפדה על הפרטים הקטנים ניכרת בכל פינה ואיכות החומרים וההרכבה גבוהים מאוד. שילוב מרקמי החומרים והגוונים נראה ומרגיש נהדר. פתחי המיזוג נמתחים לרוחב הדשבורד ומשווים מראה רחב ונקי. תפעול הרכב דורש הסתגלות, אך לאחר לימוד קצר תפעול הפקדים מרגיש אינטואיטיבי. הקונסולה המרכזית כוללת מסך מולטימדיה עם מערכת ההפעלה העדכנית MMI הנשלטת על ידי פקד הממוקם בין המושבים. היבואנית התקינה ברכב תוכנת ניווט Waze הפועלת על גבי המסך המרכזי, אך מכיוון שאיננו מסך מגע, הותקן גם משטח מגע ייעודי בתוך מחזיק הכוסות של הנהג ולמעשה נותר רק מחזיק כוסות בודד. הפתרון אמנם עובד אך אינו אלגנטי מספיק ומרגיש כנטע זר בתא הנוסעים המוקפד.

 

אאודי A4אאודי A4

 

בתא הנוסעים חסרים תאי אחסון. בדלתות ישנו חלל אחסון אך איננו נוח, תא האחסון בין המושבים מזערי, ותא הכפפות יכול להכיל רק כפפות. לוח המחוונים ברור וקריא, ומד המהירות מגיע עד 300 קמ"ש. המושבים המתכווננים חשמלית נוחים מאוד ומספקים תנוחת נהיגה אידיאלית לכל נהג בזכות מגוון אפשרויות כוונון, כולל כיוון כרית לגב תחתון. גרסת המבחן מגיעה עם זכרונות למושב הנהג ולמראות, מעולה אם אתם לא הנהגים היחידים ברכב. ההגה הקטן מחופה עור, נעים לאחיזה, מתכוונן לגובה ולעומק, וכולל פקדים לשליטה על מערכות הרכב ומשוטים להחלפת הילוכים. גם ידית ההילוכים מחופה עור ונעימה לשימוש, לתפעולה נדרש רק קליק קדימה או אחורה. מעבר להילוך חניה מתבצע בלחיצת כפתור. כשתצאו מהמכונית, היא תסרוק עבורכם את התנועה מאחור ותתריע מפני סכנה באמצעות הפעלת תאורת האוירה הפנימית בצבע אדום רמזור. מערכת ה- AUTO HOLD השימושית תשמור על דוושת הבלם לחוצה בעת עמידה ברמזור.

 

המושבים האחוריים נוחים ומרווחים עבור שני מבוגרים בגובה ממוצע אשר ייהנו גם מבקרת אקלים ייעודית. נוסעים גבוהים יותר יחושו בחוסר במימד הגובה. המושב האמצעי לא מומלץ לנוסע מבוגר בשל מרווח מצומצם ותעלת הינע גבוהה. תא המטען בנפח 480 ליטרים שימושי ונוח להטענה בזכות שפת הטענה נוחה ומפתח רחב.

 

אאודי A4אאודי A4

 

אבזור - הרשימה עוד ארוכה...

 

גרסת הבסיס של אאודי A4 המצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר, מגיעה כסטנדרט עם רשימת אבזור נדיבה הכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה נשלטת מההגה עם מסך בגודל 7 אינץ', חיבורי USB ו- AUX, דיבורית בלוטות', בקרת שיוט, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, מערכת עצור וסע, בלם יד חשמלי, פנסי קסנון עם מערכת שטיפה, וילונות צד אחוריים, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים עם חיווי על גבי המסך המרכזי, ריפוד עור משולב בד, חלון גג, וחישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינץ'. גרסת הטורבו בנזין 2.0 ליטרים מוסיפה לרשימה פנסי LED קדמיים ואחוריים עם כיוון טווח אוטומטי, מושבים קדמיים עם תמיכה חשמלית לגב התחתון, משענת מושב אחורי מתקפלת, בורר מצבי נהיגה וחישוקי 18 אינץ'. חבילת אקזקיוטיב המוצעת בתמורה ל- 4,900 ₪ נוספים, כוללת מושב נהג מתכוונן חשמלית ותאורת אווירה פנימית.

 

אאודי A4אאודי A4

 

גרסת לוקצ'ורי שהתייצבה למבחן שלנו מוסיפה לרשימה בין היתר חבילת מערכות סיוע בטיחות בנסיעה עירונית, מושבים קדמיים חשמליים עם כוונון מלא וזיכרונות לנהג, מראות מתקפלות חשמלית, תאורת אוירה פנימית, ומערכת שמע תוצרת B&O שהיא שיר הלל למוזיקה. הרמקולים האיכותיים מדמים צליל תלת ממדי ואם תעצמו את העיניים תוכלו לחוש ברעד מיתר הכינור שלצדכם. הצליל הנקי עם הבאסים החדים יגרמו לכם להקשיב מחדש לפלייליסט שלכם.

 

היצע המנועים

 

גרסת הכניסה של אאודי A4 מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר בהספק 150 כ"ס המאיץ את המכונית מעמידה למאה קמ"ש תוך 8.5 שניות. מחירה עומד על 235,700 ₪ או 265,600 ₪ לגרסת לוקצ'ורי המאובזרת. גרסת הביניים אותה בחנו מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס המאיץ את המכונית מאפס למאה קמ"ש תוך 7.3 שניות. מחירה עומד על 277,100 ₪ או 307,000 ₪ לגרסת לוקצ'ורי. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רובוטית S-tronic בעלת שבעה הילוכים המעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים. גרסת הקוואטרו עם ההנעה הכפולה משודכת למנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 252 כ"ס ומחירה עומד על החל מ- 332,500 ₪.

 

מתניעים

 

הגיע הזמן להניע את המכונית ולהרגיש איך כל זה מתורגם לתחושות ורגשות והאם הפרמיה שגובה יצרנית פרימיום מקבלת ביטוי גם בחווית הנהיגה. אאודי A4 היא מכונית גרמנית קלאסית, בולמי הזעזועים מכויילים על הצד הנוקשה של הסקאלה ולכן בתוך העיר ובמהירויות נמוכות היא רגישה לבורות ושברים ולא פעם מתקבלת חבטה לא נעימה. ככל שעולה המהירות ומשתפרת איכות האספלט, אאודי A4 נוחה ונינוחה יותר. בנסיעה בין עירונית היא מרגישה מרוסנת מאוד, המתלים עושים עבודה נהדרת ומשאירים את "נפלאות" האספלט מחוץ לתא הנוסעים.

 

אאודי A4אאודי A4

 

ארבעת הצילינדרים לא מפיקים צליל שידחוק בנהג ללחוץ על דוושת התאוצה אך הביצועים דווקא כן. אאודי A4 זריזה למדי ואחרי השהיית טורבו קצרצרה מתקבל מלוא הכוח בצורה ליניארית. בנהיגה רגועה מתחלפים ההילוכים במהירות וביעילות. בורר מצבי הנהיגה מאפשר בחירה בין מצב נוחות למצב אוטומטי המתאים את עצמו לתנאי הדרך והנהיגה. בבחירת מצב דינמיק בבורר מצבי הנהיגה, ההגה מתקשח והמנוע שומר על סל"ד גבוה כדי לספק זמינות מיידית לכל ליטוף דוושת התאוצה.

 

אאודי A4אאודי A4

 

בשיוט במהירות בינעירונית מספקת אאודי A4 חוויה רגועה ושקטה מאוד. המנוע לא נשמע, המזגן עובד ברחש ובידוד הרעשים מושלם. רעשי הרוח לא נשמעים והמכונית נטועה בנתיב הנסיעה בצייתנות. כשמוציאים את ה- A4 לרעות בשדות אספלט מפותלים, מגלים שותפה חביבה אך לא יותר מכך. היא מדוייקת, צפוייה, ותפעיל את בקרת היציבות הרבה לפני שתתחילו ליהנות. אאודי A4 תשמור עליכם ותזכיר לכם שהיא מעדיפה לשייט בנינוחות ולשמוע מוזיקה טובה. הבלמים מספקים בלימה חדה גם לאורך זמן וההגה מדוייק וחד אך לא שש לספר יותר מדי על המתרחש מתחת לגלגלים. צריכת הדלק הממוצעת בימי המבחן המאומצים עמדה על 11 ק"מ לליטר. נהיגה מתונה תקרב אתכם קצת יותר לצריכת הדלק הממוצעת שמפרסם היצרן העומדת על 18.8 ק"מ לליטר.

 

סיכום

 

אאודי A4 החדשה היא מכונית נפלאה. היא מהוקצעת, הדוקה, ועושה הכל בצורה כמעט מושלמת ובלי הפתעות. תא הנוסעים נוח ומבודד היטב ותרגישו שאתם ספונים במיטב התוצרת הגרמנית, אך המושב האחורי צפוף והמתלים מעט נוקשים. ברמת מחירים זו היינו מצפים לאבזור בטיחות אקטיבית הכולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ותיקון סטייה מנתיב. אאודי A4 החדשה מצליחה לשלב מראה יוקרתי מבלי להתאמץ, בדיוק כמו הלקוחות שלה שמבקשים ליהנות מהאיכות הגבוהה עם הסמל הנכון מבלי לנקר עיניים.

 

אאודי A4 2.0 TFSI לוקצ'ורי
מנוע טורבו בנזין 2.0 ליטרים
הספק מרבי 190/4,200 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 32.6/1,450 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,726 מ"מ
רוחב כללי 1,842 מ"מ
גובה כללי 1,429 מ"מ
בסיס גלגלים 2,830 מ"מ
מיכל דלק 54 ליטרים
נפח תא מטען

480 ליטרים

משקל עצמי 1,480 ק"ג
מהירות מרבית 240 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 18.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 3
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2015)
מחיר

307,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • פיג'ו 308 GTI במבחן דרכים - צרפתייה לוהטת

    פיג'ו 308 GTI במבחן דרכים - צרפתייה לוהטת

    23.11.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    לפיג'ו מסורת מפוארת וארוכת שנים עם דגמי GTI ספורטיביים ומהנים ופיג'ו 308 GTI נכנסת לנעליים גדולות ויוצרת ציפיות רבות. יצאנו לבחון את הצרפתייה החמה על כבישים לוהטים

    לפיג'ו מוניטין רב שנים בייצור מכוניות מהנות לנהיגה, בפרט דגמי היצרן אשר זכו לשאת את תג GTI. אמנם לפולקסווגן גולף שמור תואר הוגת קונספט ההאצ'בק הספורטיבית עוד בתחילת שנות ה- 80, אך פיג'ו שבאה אחריה, עשתה זו בדרכה שלה עם תוצאות טובות לא פחות. דגמי פיג'ו 205 GTI האגדיים בשלל גרסאותיהם היו למשאת נפשם של

     
  • קיה ריו החדשה במבחן דרכים

    קיה ריו החדשה במבחן דרכים

    16.11.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    קיה ריו החדשה נחתה בישראל והיא לא מצליחה לעורר עניין כמו ספורטאז' ופיקנטו. יצאנו לבדוק מדוע

    בעשור האחרון התחוללה טרנספורמציה בקיה. מיצרן המייצר מכוניות פשוטות עם מכלולים מיושנים, לעיתים תוך התבססות על דגמים קודמים של יצרניות אחרות, הפכה קיה למשהו אחר לחלוטין. נקודת המפנה הראשונה הייתה המעבר לבעלות יונדאי בעלת החזון שהציבה יעדים שאפתניים ודאגה גם לעמוד בהם. בהמשך גוייס למשימה מעצב העל פיטר

     
  • פורד קוגה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פורד קוגה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    09.11.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק איך פורד קוגה, שעבר מקצה שיפורים, מתכוון לכבוש לעצמו נתח מההצלחה המסחררת בקטגוריית רכבי הפנאי שטח בישראל

    פורד קוגה הגיע לישראל בשנת 2013 אך דלק מוטורס היבואנית לא קראה נכון את המפה והציעה לקהל הישראלי את הקוגה ברמות אבזור גבוהות עם הנעה כפולה כסטנדרט, בזמן שהמתחרות הציעו גרסאות כניסה מוזלות עם הנעה קדמית ומנועים צנועים. מאז ביצעו בפורד מספר ניסיונות להפיח חיים בקוגה שכללו החלפת מנוע, שיווק גרסאות הנעה

     
  • יגואר F-PACE במבחן דרכים

    יגואר F-PACE במבחן דרכים

    02.11.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    יצאנו לבדוק האם יגואר F-PACE, רכב הפנאי הראשון של המותג, נושא את תכונות האופי הספורטיביות והעידון הבריטי המאפיינים את רכבי יגואר

    במהלך ארבעת העשורים האחרונים, עברה יצרנית הרכב הבריטית יגואר טלטלות רבות. בשנת 1975 פתחה הממשלה הבריטית בתהליך הלאמה גורף, שכלל בין היתר את העברת הבעלות על קונצרן יגואר מידיים פרטיות לבעלות המדינה. כעשר שנים לאחר מכן חזרה יגואר לבעלות ציבורית. בשנת 1990 נרכשה על ידי קונצרן פורד, ובשנת 2008 הפכה לחבר

     
  • ג'יפ גרנד צ'ירוקי טריילהוק במבחן - אייקון אמריקאי בשטח הישראלי

    ג'יפ גרנד צ'ירוקי טריילהוק במבחן - אייקון אמריקאי בשטח הישראלי

    26.10.17 | מבחני רכב

    ג'יפ גרנד צ'ירוקי הוא שם דבר זה שנים רבות, ותמיד הציע נוחות נסיעה גבוהה ויכולות שטח מרשימות. כעת משיק היבואן את גרסת טריילהוק עם יכולות שטח משופרות. יצאנו לבדוק

    ג'יפ גרנד צ'ירוקי הוא הרבה יותר מרכב פנאי, מדובר באייקון אמריקאי שנוגע בליבם של חובבי הגה ושטח בכל העולם כבר למעלה מעשרים שנה. ג'יפ גרנד צ'ירוקי ידוע כרכב פנאי בעל יכולות שטח מצוינות, אך מהנדסי ג'יפ חשבו שגם את המצוין ניתן לשפר, וכך נולד גרנד צ'ירוקי טריילהוק החדש. הטריילהוק מביא עימו יכולות שטח מוג

     
  • מרצדס S500e במבחן דרכים - אצולה מעוררת השראה

    מרצדס S500e במבחן דרכים - אצולה מעוררת השראה

    18.10.17 | מבחני רכב

    מרצדס S קלאס היא אחת המכוניות הכי מפנקות שכסף יכול לקנות, וגרסת 500e מבטיחה לפנק גם את הסביבה. יצאנו לבדוק את השילוב המסקרן

    מרצדס S קלאס נחשבת בעיני רבים למכונית הטובה ביותר בעולם, ובצדק. מדובר במכונית פאר גדולה ויקרה שמחירה הופך אותה ללא רלוונטית עבור הרוב המכריע של תושבי כדור הארץ. אז מה בכל זאת הופך אותה לכה חשובה? מרצדס S קלאס עומדת בראש פרמידת הדגמים הענפה של היצרנית הגרמנית ומצויידת במיטב הטכנולוגיה שיש לעולם הרכב

     
  • מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

    מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

    02.10.17 | מבחני רכב

    מזראטי לבנטה, רכב הפנאי הראשון של מותג היוקרה האקזוטי, מבקש לגעת בליבם של חובבי הנהיגה. יצאנו לבדוק האם הלבנטה קורצת גם לנהג וגם למשפחה

    מזראטי, יצרנית המכוניות האקזוטיות שעשו בשנים האחרונות את דרכן לכבישי ישראל, משיקה רכב פנאי עם הרבה כוח, מזג איטלקי ותג מחיר שלא יבייש את המותגים היקרים ביותר. מזראטי לבנטה הוא לא רק רכב הפנאי הראשון של המותג האיטלקי, הוא מהלך ראשון ומושקע של היצרן להיכנס לשוק רכבי הפנאי הגועש. מזראטי לבנטה נוצר עם ת

     
  • ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

    ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

    26.09.17 | מבחני רכב

    ב.מ.וו מבטיחה ללקוחותיה הוותיקים כי הדור השביעי בשושלת סדרה 5 יעצים את חווית הנהיגה תוך שמירה על איכות הרכבה והנדסת אנוש מהטובות בעולם. יצאנו לבדוק האם היא מצליחה לעמוד בהבטחותיה

    ב.מ.וו סדרה 5 החדשה הינה נצר לשושלת מפוארת של מכוניות יוקרה בתצורת סדאן. ייצורה של סדרה 5 החל בשנת 1972 והכתיב לעולם את הלך הרוח שעתיד להתפתח בקטגוריה זו. המנועים החזקים, השלדה הספורטיבית ומערכת ההנעה האחורית הפכו לשם דבר במרוצת הזמן, ובתחילת שנת 2008 נמכרה המכונית ה- 5 מיליון של ב.מ.וו סדרה 5.

     
  • טנדרים במבחן השוואתי

    טנדרים במבחן השוואתי

    19.09.17 | מבחני רכב

    יצאנו עם איסוזו דימקס, טויוטה היילקס, מיצובישי טרייטון, ופיאט פולבק למבחן דרכים מאובק ומאומץ בכדי להכתיר את הטנדר הטוב ביותר

    קטגוריית הטנדרים בישראל לא נמצאת בדרך כלל בכותרות. מאז ביטול הטבת המס על הטנדרים הבינוניים בשנת 2005 צנחו המכירות בקטגוריה ובימינו רק מי שבאמת זקוק לטנדר רוכש אחד. מזה שנים קיימים בישראל מספר מותגים עיקריים בסגמנט – איסוזו, טויוטה ומיצובישי. איסוזו שיווקה בשנות ה- 90 את האיפון ובימינו מובילה א

     
  • סוזוקי סוויפט החדשה במבחן דרכים

    סוזוקי סוויפט החדשה במבחן דרכים

    18.09.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    סוזוקי סוויפט החדשה מגיעה אלינו היישר מיפן עם עיצוב רענן ומנוע מעודכן. יצאנו לבדוק האם היא מתחרה ראויה בסגמנט הסופר מיני הצפוף

    בתקופה האחרונה חידשה יבואנית סוזוקי את היצע הדגמים והנחיתה בישראל 4 דגמים חדשים - בלנו, קרוסאובר, איגניס, וסוויפט. מזה שנים סוזוקי סוויפט היא הרבה יותר מסופר מיני, ומהווה אחד הסמלים הבולטים של הסגמנט ושל המותג עצמו. עוד לפני שסוזוקי איגניס וסוזוקי קרוסאובר היו פנטזיה מוטורית של החברה היפנית, כבשה סו

     
  • פיאט פולבק במבחן דרכים

    פיאט פולבק במבחן דרכים

    13.09.17 | מבחני רכב

    פיאט פולבק הוא המצטרף האחרון לקטגוריית הפיקאפים בישראל ומתהדר בהיותו האירופאי היחיד בשוק בו שולטים ביד רמה הטנדרים היפנים. יצאנו לתהות על קנקנו של פיאט פולבק ולגלות סוד משפחתי קטן שהוא לא מתאמץ להסתיר

    שוק הטנדרים בארץ נשלט מזה שנים בידי איסוזו דימקס המחזיק בנתח של כ- 50% מסך מכירות הפיקאפים בישראל. אל התחרות הצטרף לאחרונה שחקן אירופאי ראשון - פיאט פולבק, עם מפרט ותצורה מתאימים לתחרות ומנוע שרירי בהספק של 181 כ"ס ההופך אותו לחזק ביותר בקטגוריה. אם אתם תוהים כיצד יצרן איטלקי המתמחה בייצור מכוניות ק

     
  • מאזדה CX-5 החדש במבחן דרכים

    מאזדה CX-5 החדש במבחן דרכים

    11.09.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX-5 החדש מעוצב בסגנון קודו הייחודי למאזדה. יצאנו לבדוק האם דגם CX-5 החדש מציג איכויות משופרות לאחר שעבר מתיחת פנים

    בעשור האחרון עברה מאזדה העולמית שינוי משמעותי הכולל את פיתוח טכנולוגיות הסקיי-אקטיב לשיפור יעילות המנועים, ואת שפת העיצוב המרשימה המכונה קודו. נסיעת המבחן ארכה כיומיים קצרצרים במהלכם משך מאזדה CX-5 החדש מבטים מעוררי השתאות בכל מקום אליו הגיע. זהו ללא ספק אחד מרכבי הפנאי היפים בהם נהגתי, וההוכחה הגיע

     
  • יונדאי H350 במבחן דרכים - בא לשכונה בחור חדש

    יונדאי H350 במבחן דרכים - בא לשכונה בחור חדש

    06.09.17 | מבחני רכב

    יונדאי משיקה ואן חדש ועושה צעדים ראשונים בעולם המסחריות הגדולות. יצאנו לבדוק האם יצליח השחקן החדש להתברג לקבוצת השליטה בסגמנט המסחריות

    עולם המסחריות מרגיש קצת אפור ולא מוכר למרביתנו. יונדאי לעומת זאת, מזהה את הפוטנציאל הכלכלי של הסגמנט ומרגישה בנוח להסתובב בעולם חדש כאילו הייתה שם מקדמת דנא. יונדאי משיקה ואן מסחרי חדש המכונה H350 ומבטיחה להביא אס מנצח למשחק שבו כולם מלכים. יונדאי H350 מגיע במספר סוגי מרכב לבחירה, ואן קצר, ואן ארוך,

     
  • מרצדס SL400 במבחן דרכים

    מרצדס SL400 במבחן דרכים

    04.09.17 | מבחני רכב

    מרצדס SL היא אחד הדגמים הוותיקים והמיוחסים ביותר של מרצדס. יצאנו איתה לדייט ארוך כדי לתהות על קנקנה

    ישנן לא מעט מכוניות אשר הותירו חותם על עולם הרכב, הציגו חידושים ושכלולים, או נמכרו בכמויות עתק. מעט מאוד מכוניות הופכות לאייקון, כזה שכולם מכירים ואפילו מפנטזים עליו. אודה ואומר כי עבורי מרצדס SL היא מכונית חלומות. ה- SL היא אחד הדגמים הוותיקים ביותר של מרצדס והיא הוצגה במקור בשנת 1954, השם הוא למעש

     
  • וולוו S90 במבחן דרכים

    וולוו S90 במבחן דרכים

    30.08.17 | מבחני רכב

    וולוו S90 - מכונית הסלון החדשה של היצרנית השבדית כבר כאן. יצאנו לבדוק את יכולותיה על האספלט הישראלי והאם היא מהווה אלטרנטיבה ראויה לטריו מגרמניה

    וולוו שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות, אך חסרות כישורים דינמיים, החלה בניסיונות לשנות תדמית זו מאמצע שנות ה- 90 עם ה- 850 T5 שצוידה במנוע טורבו חזק, בימים בהם מנועי טורבו היו נחלתן הכמעט בלעדית של מכוניות ספורט מכוונות ביצועים. כיום בהתאם לתפיסת השוק הרווחת, מוכרת וולו

     
  • סיאט לאון במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סיאט לאון במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.08.17 | מבחני רכב

    סיאט לאון עברה את מתיחת הפנים של אמצע החיים ומשווקת בישראל עם מנוע חזק יותר במחיר אטרקטיבי במיוחד. אז איפה הקאץ'?

    סיאט לאון היא כרטיס הכניסה לקבוצת המשפחתיות של קונצרן פולקסווגן. לא מרווחת כמו סקודה אוקטביה, לא איכותית כמו גולף, ולא יוקרתית כמו אאודי A3. אבל לסיאט לאון תמיד היו נקודות זכות משלה - עיצובה מצודד וצעיר, היא מוצעת עם אותם מנועי טורבו קטנים וחזקים, רמת האבזור גבוהה, וכבר שנים שהיא מוצעת במחיר נוח ומע

     
  • מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    17.08.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX-3 מציע ממדים קטנים עם מנוע גדול ותג מחיר לא קטן. יצאנו לבדוק למי מתאים CX-3 והאם הוא מצדיק את המחיר

    שוק המשפחתיות מאבד נתחים יקרים לטובת פלח הקרוסאוברים האופנתיים, והמתחרות מקוריאה מתעלות בנתוני המסירות על מי שהייתה המלכה מיפן. כעת משגרת מאזדה את ה- CX3 כאלטרנטיבה קומפקטית וספורטיבית לרכבי הפנאי הקוריאנים המובילים את טבלת המכירות מאזדה CX3 Pure White יתרונות יחידת הנעה, התנ

     
  • סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    14.08.17 | מבחני רכב

    חמש שנים מאז הושקה לראשונה, משיקה סקודה את הראפיד המעודכנת עם מנוע צנוע בנפח ליטר אחד בלבד. יצאנו לבדוק האם 95 כ"ס מספיקים למשפחתית הקטנה

    נראה שסקודה ממטירה עלינו מבול של דגמים חדשים בתקופה האחרונה, ביניהם הקודיאק שהגיע ארצה בחודש יוני השנה, האוקטביה שעברה מקצה שיפורים, והקארוק שעתיד להגיע בתחילת שנה הבאה. הפעם הגיע תורה של הראפיד להתרענן. המשפחתית הקטנה של המותג הצ'כי הגיעה לפרקה והחלה להרגיש מעט מיושנת. כחמש שנים לאחר שהוצגה לראשונה

     
  • פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.08.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף היא שם נרדף למשפחתית קומפקטית איכותית ושימושית. יצאנו לבדוק כיצד היא השתפרה במתיחת הפנים

    פולקסווגן גולף נהנית ממעמד אייקוני. כבר שנים ארוכות שהיא קובעת את רף האיכות בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות. הגולף גם נושאת על כתפיה את בשורת החדשנות של קונצרן פולקסווגן. היא הייתה הקומפקטית העממית הראשונה להשתמש במנוע טורבו קטן, ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. כל יצרן חולם על משפחתית שתרכוש לעצמה

     
  • אאודי TTS במבחן דרכים

    אאודי TTS במבחן דרכים

    09.08.17 | מבחני רכב

    לקחנו את אאודי TTS למבחן דרכים מהיר בכבישים המפותלים של הצפון. לא נדרש זמן רב להגיע למסקנה שהיא אחת המכוניות היותר מהנות הנמכרות היום בישראל

    אאודי TT המקורית הוצגה לראשונה בשנת 1995 אך הגיעה לפס היצור בשנת רק בשנת 1998. אאודי בחרה לקרוא לסדרת ה- TT על שם מסלול מרוצי האופנועים הקטלניIsle of Man TT . במשך 20 השנים האחרונות הספיקה יצרנית הרכב הבאוורית להעלות על פס הייצור שלושה דורות של אאודי TT הממותגת כמכונית ספורטיבית, צעירה ועדכנית. למבח