וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

אאודי A4 מתייצבת למבחן דרכים תובעני עם עיצוב מרשים, טכנולוגיות מתקדמות, וניחוח פרימיום מעודן

תגיות | משפחתיות גדולות, אאודי, A4

אחרי 22 שנים שהיא משקיעה בעצמה ומראה לכולם כמה היא שווה, זוכה אאודי A4 בדורה החמישי לתדמית בוגרת ואצילית. מה שזיכה את הדורות הקודמים בתשואות כבר הפך למובן מאליו וכעת היא צריכה להוכיח שהיא מסוגלת ליותר מבלי לצעוק. יריבותיה לסגמנט לא מאפשרות לה לעצום עין והקרב על תואר מלכת הקטגוריה הפך לשיחת היום. ידידיה מסגמנט רכבי הפנאי מתגלים כאויבים ופולשים לאיטם לטריטוריית הבית שלה. אאודי A4 החדשה יפה יותר, חזקה יותר, טכנולוגית יותר, ועושה הכל באלגנטיות מרשימה. היא נראית מצוין גם בצבע לבן והגריל הגדול בשילוב פנסי הלד יוצרים נוכחות שקשה להתעלם ממנה. גרסת המבחן מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים. רמת האבזור הבכירה לוקצ'ורי נמכרת במחיר 307,000 שקלים ויוצרת ציפיות בהתאם. האם הדור החמישי של אאודי A4 יצליח להצדיק את המחיר ולהצטיין בפלח משפחתיות הפרימיום הגדולות?

 

סרטון אאודי A4 במבחן דרכים

 

עיצוב חיצוני - אלגנטיות אתלטית

 

עיצובה החיצוני של אאודי A4 מרשים ואלגנטי. היא מתפרשת לאורך 4,726 מ"מ ויכולה להיראות לחלק מהמתבוננים הפחות מנוסים כאאודי A6, אחותה הגדולה. אאודי A4 החדשה פחות סולידית מהדור הקודם ומרגישה מספיק בטוחה בעצמה כדי לספר על זה לכולם. קווי המתאר משייטים כמכחול עדין על גוף המרכב ויוצרים מראה מרהיב. החזית כוללת גריל כרום גדול וזוויתי הנושא את סמל הטבעות המפורסם, והפגושים העדינים משווים לחזית את הצד המאופק שלה. יחידות התאורה כוללות תאורת יום מסוג LED ליצירת אפקט הגעה מרשים. מכסה המנוע רחב ומפוסל. חישוקי 19 אינץ' בצבע טיטניום הנועלים צמיגים רחבים תורמים למראה וממשיכים לדבר את שפת העיצוב הספורט-אלגנטית החמקמקה. חלקה האחורי כולל יחידות תאורה עדכניות ומרשימות יותר בהשוואה לדור הקודם והן מבוססות תאורת LED. דלת תא המטען המלוטשת יוצרת אשליית ספויילר עגלגל וזוג המפלטים הבוהקים חותמים את המראה המוצק והמאוזן.

 

אאודי A4אאודי A4

 

עיצוב פנימי - סלון טכנולוגי מפנק

 

כניסה לתא הנוסעים מחזקת את הרושם החיצוני ומפגישה אתכם עם סלון נינוח ומעוצב המצוייד במיטב הטכנולוגיה. תא הנוסעים של אאודי A4 הוא מקום שמאוד נעים לשהות בו. ההקפדה על הפרטים הקטנים ניכרת בכל פינה ואיכות החומרים וההרכבה גבוהים מאוד. שילוב מרקמי החומרים והגוונים נראה ומרגיש נהדר. פתחי המיזוג נמתחים לרוחב הדשבורד ומשווים מראה רחב ונקי. תפעול הרכב דורש הסתגלות, אך לאחר לימוד קצר תפעול הפקדים מרגיש אינטואיטיבי. הקונסולה המרכזית כוללת מסך מולטימדיה עם מערכת ההפעלה העדכנית MMI הנשלטת על ידי פקד הממוקם בין המושבים. היבואנית התקינה ברכב תוכנת ניווט Waze הפועלת על גבי המסך המרכזי, אך מכיוון שאיננו מסך מגע, הותקן גם משטח מגע ייעודי בתוך מחזיק הכוסות של הנהג ולמעשה נותר רק מחזיק כוסות בודד. הפתרון אמנם עובד אך אינו אלגנטי מספיק ומרגיש כנטע זר בתא הנוסעים המוקפד.

 

אאודי A4אאודי A4

 

בתא הנוסעים חסרים תאי אחסון. בדלתות ישנו חלל אחסון אך איננו נוח, תא האחסון בין המושבים מזערי, ותא הכפפות יכול להכיל רק כפפות. לוח המחוונים ברור וקריא, ומד המהירות מגיע עד 300 קמ"ש. המושבים המתכווננים חשמלית נוחים מאוד ומספקים תנוחת נהיגה אידיאלית לכל נהג בזכות מגוון אפשרויות כוונון, כולל כיוון כרית לגב תחתון. גרסת המבחן מגיעה עם זכרונות למושב הנהג ולמראות, מעולה אם אתם לא הנהגים היחידים ברכב. ההגה הקטן מחופה עור, נעים לאחיזה, מתכוונן לגובה ולעומק, וכולל פקדים לשליטה על מערכות הרכב ומשוטים להחלפת הילוכים. גם ידית ההילוכים מחופה עור ונעימה לשימוש, לתפעולה נדרש רק קליק קדימה או אחורה. מעבר להילוך חניה מתבצע בלחיצת כפתור. כשתצאו מהמכונית, היא תסרוק עבורכם את התנועה מאחור ותתריע מפני סכנה באמצעות הפעלת תאורת האוירה הפנימית בצבע אדום רמזור. מערכת ה- AUTO HOLD השימושית תשמור על דוושת הבלם לחוצה בעת עמידה ברמזור.

 

המושבים האחוריים נוחים ומרווחים עבור שני מבוגרים בגובה ממוצע אשר ייהנו גם מבקרת אקלים ייעודית. נוסעים גבוהים יותר יחושו בחוסר במימד הגובה. המושב האמצעי לא מומלץ לנוסע מבוגר בשל מרווח מצומצם ותעלת הינע גבוהה. תא המטען בנפח 480 ליטרים שימושי ונוח להטענה בזכות שפת הטענה נוחה ומפתח רחב.

 

אאודי A4אאודי A4

 

אבזור - הרשימה עוד ארוכה...

 

גרסת הבסיס של אאודי A4 המצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר, מגיעה כסטנדרט עם רשימת אבזור נדיבה הכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה נשלטת מההגה עם מסך בגודל 7 אינץ', חיבורי USB ו- AUX, דיבורית בלוטות', בקרת שיוט, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, מערכת עצור וסע, בלם יד חשמלי, פנסי קסנון עם מערכת שטיפה, וילונות צד אחוריים, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים עם חיווי על גבי המסך המרכזי, ריפוד עור משולב בד, חלון גג, וחישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינץ'. גרסת הטורבו בנזין 2.0 ליטרים מוסיפה לרשימה פנסי LED קדמיים ואחוריים עם כיוון טווח אוטומטי, מושבים קדמיים עם תמיכה חשמלית לגב התחתון, משענת מושב אחורי מתקפלת, בורר מצבי נהיגה וחישוקי 18 אינץ'. חבילת אקזקיוטיב המוצעת בתמורה ל- 4,900 ₪ נוספים, כוללת מושב נהג מתכוונן חשמלית ותאורת אווירה פנימית.

 

אאודי A4אאודי A4

 

גרסת לוקצ'ורי שהתייצבה למבחן שלנו מוסיפה לרשימה בין היתר חבילת מערכות סיוע בטיחות בנסיעה עירונית, מושבים קדמיים חשמליים עם כוונון מלא וזיכרונות לנהג, מראות מתקפלות חשמלית, תאורת אוירה פנימית, ומערכת שמע תוצרת B&O שהיא שיר הלל למוזיקה. הרמקולים האיכותיים מדמים צליל תלת ממדי ואם תעצמו את העיניים תוכלו לחוש ברעד מיתר הכינור שלצדכם. הצליל הנקי עם הבאסים החדים יגרמו לכם להקשיב מחדש לפלייליסט שלכם.

 

היצע המנועים

 

גרסת הכניסה של אאודי A4 מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר בהספק 150 כ"ס המאיץ את המכונית מעמידה למאה קמ"ש תוך 8.5 שניות. מחירה עומד על 235,700 ₪ או 265,600 ₪ לגרסת לוקצ'ורי המאובזרת. גרסת הביניים אותה בחנו מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס המאיץ את המכונית מאפס למאה קמ"ש תוך 7.3 שניות. מחירה עומד על 277,100 ₪ או 307,000 ₪ לגרסת לוקצ'ורי. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רובוטית S-tronic בעלת שבעה הילוכים המעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים. גרסת הקוואטרו עם ההנעה הכפולה משודכת למנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 252 כ"ס ומחירה עומד על החל מ- 332,500 ₪.

 

מתניעים

 

הגיע הזמן להניע את המכונית ולהרגיש איך כל זה מתורגם לתחושות ורגשות והאם הפרמיה שגובה יצרנית פרימיום מקבלת ביטוי גם בחווית הנהיגה. אאודי A4 היא מכונית גרמנית קלאסית, בולמי הזעזועים מכויילים על הצד הנוקשה של הסקאלה ולכן בתוך העיר ובמהירויות נמוכות היא רגישה לבורות ושברים ולא פעם מתקבלת חבטה לא נעימה. ככל שעולה המהירות ומשתפרת איכות האספלט, אאודי A4 נוחה ונינוחה יותר. בנסיעה בין עירונית היא מרגישה מרוסנת מאוד, המתלים עושים עבודה נהדרת ומשאירים את "נפלאות" האספלט מחוץ לתא הנוסעים.

 

אאודי A4אאודי A4

 

ארבעת הצילינדרים לא מפיקים צליל שידחוק בנהג ללחוץ על דוושת התאוצה אך הביצועים דווקא כן. אאודי A4 זריזה למדי ואחרי השהיית טורבו קצרצרה מתקבל מלוא הכוח בצורה ליניארית. בנהיגה רגועה מתחלפים ההילוכים במהירות וביעילות. בורר מצבי הנהיגה מאפשר בחירה בין מצב נוחות למצב אוטומטי המתאים את עצמו לתנאי הדרך והנהיגה. בבחירת מצב דינמיק בבורר מצבי הנהיגה, ההגה מתקשח והמנוע שומר על סל"ד גבוה כדי לספק זמינות מיידית לכל ליטוף דוושת התאוצה.

 

אאודי A4אאודי A4

 

בשיוט במהירות בינעירונית מספקת אאודי A4 חוויה רגועה ושקטה מאוד. המנוע לא נשמע, המזגן עובד ברחש ובידוד הרעשים מושלם. רעשי הרוח לא נשמעים והמכונית נטועה בנתיב הנסיעה בצייתנות. כשמוציאים את ה- A4 לרעות בשדות אספלט מפותלים, מגלים שותפה חביבה אך לא יותר מכך. היא מדוייקת, צפוייה, ותפעיל את בקרת היציבות הרבה לפני שתתחילו ליהנות. אאודי A4 תשמור עליכם ותזכיר לכם שהיא מעדיפה לשייט בנינוחות ולשמוע מוזיקה טובה. הבלמים מספקים בלימה חדה גם לאורך זמן וההגה מדוייק וחד אך לא שש לספר יותר מדי על המתרחש מתחת לגלגלים. צריכת הדלק הממוצעת בימי המבחן המאומצים עמדה על 11 ק"מ לליטר. נהיגה מתונה תקרב אתכם קצת יותר לצריכת הדלק הממוצעת שמפרסם היצרן העומדת על 18.8 ק"מ לליטר.

 

סיכום

 

אאודי A4 החדשה היא מכונית נפלאה. היא מהוקצעת, הדוקה, ועושה הכל בצורה כמעט מושלמת ובלי הפתעות. תא הנוסעים נוח ומבודד היטב ותרגישו שאתם ספונים במיטב התוצרת הגרמנית, אך המושב האחורי צפוף והמתלים מעט נוקשים. ברמת מחירים זו היינו מצפים לאבזור בטיחות אקטיבית הכולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ותיקון סטייה מנתיב. אאודי A4 החדשה מצליחה לשלב מראה יוקרתי מבלי להתאמץ, בדיוק כמו הלקוחות שלה שמבקשים ליהנות מהאיכות הגבוהה עם הסמל הנכון מבלי לנקר עיניים.

 

אאודי A4 2.0 TFSI לוקצ'ורי
מנוע טורבו בנזין 2.0 ליטרים
הספק מרבי 190/4,200 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 32.6/1,450 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,726 מ"מ
רוחב כללי 1,842 מ"מ
גובה כללי 1,429 מ"מ
בסיס גלגלים 2,830 מ"מ
מיכל דלק 54 ליטרים
נפח תא מטען

480 ליטרים

משקל עצמי 1,480 ק"ג
מהירות מרבית 240 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 18.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 3
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2015)
מחיר

307,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    25.04.17 | מבחני רכב

    סיאט אטקה התייצב למבחן הדרכים שלנו בגרסת סטייל הבסיסית. האם הוא מציע תמורה במחיר 139,900 ₪?

    סיאט אטקה הוא הקרוסאובר הראשון של היצרנית הספרדית. ההשקה לוותה בקול רעש גדול וציפיות רבות נרקמו לראשו. בעולם ובישראל נתפס סיאט כמותג צעיר בעל אופי ספורטיבי עם האיכויות המפורסמות של קונצרן פולקסווגן. סיאט אטקה מתחרה בפלח השוק הצומח ביותר מול דגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ופיג'ו 3008. יצאנו לב

     
  • ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    13.04.17 | מבחני רכב

    ניסאן אקס טרייל הוא קרוסאובר מעוצב וחסכוני המציע 7 מושבים. האם הוא ראוי גם להוות תחליף למיניוואן?

    משפחות מרובות ילדים או אלה הזקוקים למקומות נוספים ברכב המשפחתי, לא עומדים בפני היצע גדול במיוחד. ישנם מיניוואנים קומפקטיים המציעים זוג מושבים נוספים עם תא מטען מזערי, ומיניוואנים בגודל מלא המסוגלים לשנע בנוחות מרבית שבעה מבוגרים על מטענם. עם השתלטות רכבי הכביש-שטח על השוק, מציעות היצרניות גם ג'יפוני

     
  • וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    06.04.17 | מבחני רכב

    יונדאי i10 היא מכונית מיני נוחה ומרווחת, הנראית צעירה אך מרגישה בוגרת

    יונדאי i10 היא מכונית מיני שזוכה להצלחה בשוק הישראלי השמרני, ונוגסת בנתח שמן מהסגמנט הנשלט על ידי אחותה הפופולרית קיה פיקנטו. הרעיון במכונית מיני חדשה במחיר נגיש תפס תאוצה רבה והישראלים הצביעו ברגליים ואפילו העירו את הרגל השמאלית לתפעול גרסאות ידניות מוזלות. הדור הנוכחי והשני במספר הוצג בשנת 2013 וב

     
  • וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    30.03.17 | מבחני רכב

    עיצוב שלא מותיר מקום לדמיון, ביצועים מרשימים ונוכחות בולטת. שברולט קמארו במבחן דרכים רועש

    שברולט קמארו צברה אוהדים מסביב לגלובוס, וככל שהיא ותיקה יותר, היא תגרום ליותר מבטי ערגה ואנחות הנאה. אם אמרת שברולט קמארו, אמרת אגדה. שורשיה נטועים אי שם באמריקה של שנות ה- 60, עת פריחתן של מכוניות הפוני. שיקול עלויות הדלק היה משני, והתחרות התמקדה בגודל, בצליל ובעיצוב. הדור השישי שהושק בשנת 2015 טומ

     
  • וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.03.17 | מבחני רכב

    שברולט טראקס המעודכן חוזר לסיבוב נוסף מול שלל הג'יפונים הקומפקטיים הצעירים

    שברולט הייתה בין הראשונות לזהות את הפוטנציאל בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים והציגה ב- 2012 את הטראקס. למרות העיצוב הקשוח, בישראל התקשה הטראקס להתחרות במייסד הקטגוריה ניסאן ג'וק האופנתי, גם בעקבות תמחור גבוה בתחילת דרכו. סרטון מבחן דרכים שברולט טראקס שברולט טראקס LT יתרונות

     
  • וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    19.03.17 | מבחני רכב

    קיה פיקנטו החדשה מציגה מתכון משופר למכונית המיני המבוקשת ביותר בישראל

    קיה פיקנטו היוצאת כבר בת שש ועדיין מצליחה להתגבר על מתחרות חדשות בשוק ולשמור על מעמדה המכובד בצמרת סגמנט המיני בישראל, כחדשה וכמשומשת. הדור החדש והשלישי במספר של קיה פיקנטו, שהחל עתה את דרכו בישראל, לא מציג רבולוציה ביחס לדור הקודם אלא אבולוציה טבעית. קיה בחרה בגישה שאין צורך לתקן מה שעובד, אלא רק ל

     
  • וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    16.03.17 | מבחני רכב

    רנו טווינגו היא מכונית מיני צעירה שמצליחה להפתיע ברוחה ובהתנהגותה

    רנו ישראל השיקה לאחרונה את מכונית המיני החיננית רנו טווינגו שהוצגה לראשונה בתחילת שנות ה- 90. הדור הנוכחי והשלישי במספר שהוצג בשנת 2014 מציג מכונית מיני מעוצבת שכיף להסתכל עליה. מנוע אחורי מוגדש טורבו והנעה אחורית נראים כמו מתכון בדוק להנאה מנהיגה. האם היא אכן עומדת בציפיות? יצאנו למבחן דרכים ארוך ע

     
  • וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    06.03.17 | מבחני רכב

    שברולט קרוז החדשה מבטיחה להיות מהטובות במכוניות המשפחתיות, יצאנו לבדוק האם היא גם מקיימת

    שברולט קרוז, המשפחתית הגלובלית של היצרנית האמריקאית, הוצגה לראשונה בשנת 2008 לאחר פיתוח משותף של חטיבות שברולט מכל קצוות הגלובוס. מאז הפכה שברולט קרוז לדגם הנמכר ביותר של היצרנית ולאחד הדגמים הנמכרים ביותר בעולם. בישראל הדברים התנהלו אחרת. שברולט קרוז הגיעה עם שילוב מנוע- גיר לא מוצלח שסבל ממחלות יל

     
  • וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    16.02.17 | מבחני רכב

    פיג'ו 3008 החדש הינו קרוסאובר מעוצב וייחודי עם תא נוסעים מקורי והתנהגות כביש מהנה

    פיג'ו ידועה כיצרנית המקפידה על עיצוב מכוניות מרשימות, אך הדור הקודם של פיג'ו 3008 לא עמד בציפיות והתוצאה הייתה רכב פנאי-שטח מבולבל שלא זכה להצלחה מסחרית. הדור החדש שהושק לאחרונה בישראל, מתבסס על פלטפורמה מודולרית חדשה עם עיצוב מיוחד, ומבשר על עידן חדש לחלוטין. הזמנו את גרסת הבסיס עם מנוע דיזל ברמת א

     
  • וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    09.02.17 | מבחני רכב

    על התפר שבין קטגוריית המיני לסופר מיני, נמצאת מיצובישי ספייס סטאר. יצאנו לבדוק מה השתנה במתיחת הפנים שעברה

    מיצובישי ספייס סטאר הגיעה ארצה לראשונה בשנת 2013 ולמרות עיצוב חיצוני אנמי ותא נוסעים פשוט, הצליחה לנגוס בפלח שוק מכובד בקטגוריית המכוניות הקטנות. כעת, לאחר תקופה בה הופסק שיווקה בהמתנה לדגם המעודכן, הגיעה מיצובישי ספייס סטאר לישראל לאחר מתיחת פנים ומקצה שיפורים. למבחן הדרכים שלנו התייצבה גרסת הפרימי

     
  • וידאו: מרצדס 2017 C450 AMG במבחן דרכים: זאב בעור כבש

    וידאו: מרצדס 2017 C450 AMG במבחן דרכים: זאב בעור כבש

    02.02.17 | מבחני רכב

    מרצדס C450 AMG היא מכונית ביצועים מדויקת עם נתונים מרשימים. יצאנו למבחן דרכים ווקאלי במיוחד כדי להתרשם מקרוב

    מרצדס C קלאס כבר מזמן לא משמשת כגרסת הכניסה למותג הפרימיום הגרמני, אך שנים ארוכות היוותה "המרצדס הכי קטנה" בהיצע. במחירה, היו מכוניות מנהלים מרווחות ומאובזרות ממנה, אך לקוחותיה היו אלה שחשקו בסמל הנכון במחיר "נגיש". האבולוציה עשתה את שלה וכיום דגמי המשפחתיות הגדולות של מותגי היוקרה מרווחות יותר, מאו

     
  • וידאו: יונדאי איוניק במבחן דרכים - משפחתית אקולוגית

    וידאו: יונדאי איוניק במבחן דרכים - משפחתית אקולוגית

    25.01.17 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית הראשונה של יונדאי מכוונת גבוה ומציעה אבזור בטיחות שופע וצריכת דלק מעולה

    שוק הרכב העולמי משתנה בקצב מהיר. ממדי הרכבים גדלים, גבולות הסגמנטים הופכים למטושטשים, ולא מעט רכבים חובשים כובעים של כמה קטגוריות במקביל. לרכבים מונעי בנזין ודיזל קמו מתחרים, ביניהם רכבים מונעי מימן, רכבים חשמליים, היברידיים והיד עוד נטויה. יצרני הרכב משתתפים במרוץ האנרגיה ושוקדים במקביל על פיתוח מע

     
  • קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    29.12.16 | מבחני רכב

    קיה נירו הוא קרוסאובר היברידי המשלב מגוון יתרונות בחבילה מגובשת ואטרקטיבית

    קיה נירו מוגדר כקרוסאובר אך מראהו מזכיר מרכב סטיישן מוגבה. הוא מתפרש לאורך 4,355 מ"מ לעומת אחיו קיה ספורטאז' הנמתח לאורך 4,480 מ"מ. עם זאת, בסיס הגלגלים של הנירו ארוך ב- 30 מ"מ לעומת הספורטאז', מה שמקנה מרווח ברכיים עדיף ליושבים מאחור. קיה נירו משתייך אמנם לסגמנט הקרוסאוברים הלוהט אך קורץ גם ללקוחות

     
  • וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    01.12.16 | מבחני רכב

    על הנייר, אופל קורסה OPC החדשה מצליחה להרשים, אבל אותנו מעניין איך היא על הכביש

    סרטון מבחן דרכים אופל קורסה OPC אופל קורסה OPC יתרונות התנהגות כביש, אבזור, תא הנוסעים חסרונות מחיר, היגוי, נוחות נסיעה אופל קורסה OPC, הגרסה המהירה של הסופר מיני הגרמנית, קוראת תיגר על פולקסווגן פולו GTI, סיאט איביזה קופרה ופיג

     
  • וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    24.11.16 | מבחני רכב

    מרצדס E קלאס לוקחת אותנו אל העתיד בו לא נצטרך לנהוג במכונית והנסיעה תהפוך לאוטונומית

    סרטון מבחן דרכים מרצדס E קלאס יצרנית הפרימיום הגרמנית מציבה סטנדרטים מאוד גבוהים כהרגלה ואלו באים לידי ביטוי בדור החדש של מרצדס E קלאס, המוצבת בין מרצדס C קלאס המשפחתית לספינת הדגל מרצדס S קלאס. מרצדס E קלאס החדשה היא המכונית הטכנולוגית ביותר של היצרנית. כל החידושים אשר פותחו במהלך השנים הא

     
  • וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    20.10.16 | מבחני רכב

    הונדה סיוויק טייפ אר מגיעה אלינו לאחר המתנה ארוכה. האם היא תעמוד בציפיות הגבוהות?

    לאחר חמש שנות המתנה יודעת הונדה שאסור לה לאכזב עם הסיוויק טייפ אר החדשה. היא בנתה מנוע טורבו חדש, טיפלה באווירודימניות וכיילה את השלדה ושאר המכלולים על מנת לחזור לסגמנט הספורט עם ראש מורם. התוצאות לא איחרו להגיע. עם השקתה שברה הונדה סיוויק טייפ אר החדשה זמני הקפה חדשות לבקרים. ההישג החשוב ביותר נרשם

     
  • וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    28.09.16 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו החדשה משנה גישה. האם היא משנה גם את כללי המשחק בשוק המשפחתיות הגדולות?

    כאשר אתם שומעים את השם שברולט, לחלקכם עולות מחשבות על מכוניות אמריקאיות ספינתיות עם מנועים גדולים ולחלקכם עולות מחשבות על מכוניות קוריאניות זולות עם סמל אמריקאי. במקרה של שברולט מאליבו החדשה, הסיפור הוא אחר לגמרי. היא כבר לא כל כך אמריקאית אבל היא בכלל לא קוריאנית. שברולט מאליבו בדור העשירי הופכת למ

     
  • וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.09.16 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 הינו קרוסאובר מעוצב ושימושי. האם יש לו את כל הדרוש כדי להתחרות בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים? יצאנו לבדוק

    עולם הרכב עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות עם ביקוש הולך וגובר למכוניות מעוצבות עם נוכחות ושימושיות טובה, במחיר נגיש. היצרניות מצאו לכך פתרון העונה לשם קרוסאובר עירוני או ג'יפון כפי שנהוג לכנותו בישראל. בדרך כלל מדובר ברכב על בסיס מכונית סופר מיני שזכה למרווח גחון מוגדל וכמה תוספות קוסמטיות למראה המ

     
  • סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    01.09.16 | מבחני רכב

    סובארו לבורג היא משפחתית סטיישן שונה בנוף הישראלי. יצאנו לבדוק את הצהרתה על ספורטיביות ושימושיות

    סובארו לבורג החדשה הוצגה בעולם כבר בשנת 2013 אך היצרן היפני הקטן לא מיהר לייצא אותה אל מחוץ לגבולות היבשת. השם לבורג (Levorg) אם תהיתם הוא הכלאה בין שלוש מילים: לגאסי, רבולושיין, וטורינג (Legacy, revolution, touring). סובארו לבורג מצויידת במנוע טורבו בנזין חדש, מערכת הנעה כפולה, ובעיצוב שצפוי ל