וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

מרצדס E קלאס לוקחת אותנו אל העתיד בו לא נצטרך לנהוג במכונית והנסיעה תהפוך לאוטונומית

תגיות | סלון, מרצדס, מרצדס E220d

סרטון מבחן דרכים מרצדס E קלאס

 

יצרנית הפרימיום הגרמנית מציבה סטנדרטים מאוד גבוהים כהרגלה ואלו באים לידי ביטוי בדור החדש של מרצדס E קלאס, המוצבת בין מרצדס C קלאס המשפחתית לספינת הדגל מרצדס S קלאס. מרצדס E קלאס החדשה היא המכונית הטכנולוגית ביותר של היצרנית. כל החידושים אשר פותחו במהלך השנים האחרונות נכללו במכונית הסלון החדשה והם יגיעו בקרוב לשאר דגמי החברה. למבחן שלנו התייצבה גרסת הדיזל E220d עם חבילת עיצוב AMG ומחירה עומד על 535,000 ₪.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

מראה חיצוני

 

מרצדס E קלאס החדשה מושכת מבטים רבים מצידם של העוברים והשבים, בעיקר כשהיא מגיעה בצבע שחור עם סמל גדול במרכז הגריל, חישוקי 19 אינץ' ופגושי AMG בולטים כמו בגרסת המבחן שלנו. הגריל גדול ומרשים וכולל סמל מותג ענק אשר יקדם נהדר כל הגעה שלכם. מערכת התאורה הראשית החכמה Multibeam מורכבת מ- 84 נורות LED המסוגלות להאיר כגוף אחד ולהתאים את אלומת האור לתנאי הדרך כדי להשיג ראות מקסימלית מבלי לסנוור נהגים אחרים ומבלי שתדאגו לכך. את מרצדס E קלאס החדשה ניתן לקבל עם חישוקי 17, 18 או 19 אינץ' בהתאם לרמת האבזור, ובמגוון של 12 צבעי מרכב עשירים. הפרופיל ויחידות התאורה המרשימות מאחור משלימות את ההופעה היוקרתית.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

עיצוב פנימי

 

כאשר מתיישבים במרצדס E קלאס החדשה מרגישים את האיכות והיוקרה מכל עבר ובכל פרט קטן. החל ממתגי מתכת, דרך חיפויי עור מעל לוח המחוונים, ועד גימורי עץ אמיתי לאורכן של הקונסולה המרכזית והדלתות. עוד מוסיפים לתחושה גימורי כרום סביב פתחי המיזוג והלחצנים השונים, משטחי פלסטיק איכותיים, הגה מחופה עור, ספי דלתות מוארים עם כיתוב מרצדס-בנץ, וחלון גג גדול.

 

מושבי העור תוכננו ועוצבו במיוחד עבור מרצדס E קלאס ואותם לא ניתן לקבל בשום דגם אחר של מרצדס נכון לעכשיו. המושבים הקדמיים כוללים חימום, מתכוונים חשמלית וקל מאוד למצוא תנוחת נהיגה טובה. השליטה על המושבים נעשית בעזרת פקדים על דפנות הדלתות של הנהג והנוסע. כמו כן, ניתן לכוון את אורכו של בסיס המושב אך לא באמצעות כרית נשלפת כמקובל אלא באמצעות ריקליינר קטן וחשמלי. כל תאי האחסון ברכב נפתחים ונסגרים בצורה עדינה ואיכותית, כמו שאמור להיות ברכב סלון יוקרתי.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

הישיבה במושבים האחוריים מרגישה אצילית ומלכותית ויש הרבה מקום לרגליים ולראש. כמו כן, קיימת משענת יד מרכזית נשלפת ובה שני מחזיקי כוסות ותא אחסון. הנוסעים ייהנו מפתחי מיזוג אוויר אחוריים, ובתוספת תשלום ניתן לקבל בקרת אקלים אחורית נפרדת. פרט עיצובי חשוב במרצדס E קלאס היא תאורת האווירה הנמתחת לאורך הסלון הגדול, מהקונסולה המרכזית עד הדלתות האחוריות. ניתן לבחור מבין 64 גוונים שונים ונועזים לטעמו של הנהג ולמצב רוחו.

 

אבזור

 

כיאה למכונית סלון יוקרתית, מאובזרת מרצדס E קלאס החדשה בשלל מערכות נוחות ובטיחות מתקדמות ומתוחכמות. בולטים במיוחד הם שני מסכים איכותיים בגודל 12.3 אינץ'. הראשון מחליף את לוח המחוונים האנלוגי המוכר וניתן לבחור עבורו שלושה עיצובים שונים: קלאסי, ספורטיבי או טכנולוגי. על גבי מסך זה מוצג מידע חיוני לנהג הכולל בין היתר את מהירות הנסיעה, צריכת הדלק, ומספר הק"מ שעבר הרכב מתחילת הנסיעה. המסך השני מציג את מערכת הבידור והתקשורת המתקדמת הכוללת גם 12 רמקולים איכותיים מבית בורמסטר. מערכת הבידור נשלטת מיחידת פיקוד מרכזית המשדרת יוקרה אין סופית ומשלבת גלגלת ומשטח מגע. המערכת נשלטת גם מגלגל ההגה שכולל אף הוא משטחי מגע קטנים המאפשרים מעבר בין אפשרויות שונות ללא לחיצה אלא בהזזה קלה של האצבע. המערכת כוללת חיבורי USB ו- AUX ותומכת בקישוריות בלוטות' וממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto. דרך המסך המרכזי שולטים גם במצבי הנהיגה, בתאורת האווירה ובשלל מערכות הבטיחות המתקדמות בהן מצויידת מרצדס E קלאס החדשה.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

ידית ההילוכים דורשת זמן הסתגלות היות וממוקמת מימין להגה, במקום בו בדרך כלל נמצאת ידית הפעלת המגבים. בלם החניה חשמלי ולמעשה אין צורך להפעילו ידנית מפני שהרכב מבצע זאת אוטומטית. כאשר מעבירים להילוך נסיעה D ניתן ללחוץ על דוושת התאוצה והבלם משתחרר אוטומטית, וכאשר מעבירים למצב חניה P הרכב מפעיל את בלם החניה באופן אוטומטי. משמאל להגה מספר ידיות. הראשונה שולטת במגבים ובאיתות. הידית השניה שולטת על מערכת הנהיגה האוטונומית - תזוזה מעלה להגדרת מהירות מרבית ותזוזה כלפי הנהג להפעלת הנהיגה האוטונומית. הידית השלישית קצרה יותר וממוקמת עמוק יותר, ואחראית על כיוונון חשמלי של ההגה. מערכת עצור וסע ניתנת לביטול לאחר הנעת הרכב, ומערכת Auto Hold מאפשרת עמידה ברמזור מבלי לחיצה על דוושת הבלם. אם לא סגרתם היטב את הדלתות, אין צורך לפתוח ולסגור שוב. מערכת הוואקום תשאב את הדלת פנימה ותסגור אותה באופן הרמטי.

 

חיישני קרבה מזהירים על עצמים קרובים מסביב הרכב. מערכת מצלמות היקפיות מאפשרת תצוגת תמונת על של הרכב על גבי המסך המרכזי, העוזרת בתמרון במקומות צרים. מרצדס E קלאס החדשה מצויידת במערכת נהיגה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית המאפשרת לנהג להסיר את הידיים מגלגל ההגה ואת הרגל מדוושת ההאצה. המערכת האקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה עובדת בצורה טובה ומבצעת היגוי איכותי בנתיב בו היא נמצאת. המערכת מחזירה את הרכב למסלול במקרה של סטיה מנתיב, ומרעידה את ההגה כאשר מתבצעת סטיה מכוונת או מעבר נתיב ללא איתות. נתקלנו במצבים בהם היה קשה למערכת לשמור על הנתיב בעיקולים והיא התריעה וביקשה מהנהג תמיכה ידנית בנהיגה. אמנם מתבקש ליטוש נוסף למערכות הבטיחות האקטיביות אך מדובר בהתקדמות נוספת ומשמעותית לעבר מכונית אוטונומית לחלוטין.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

מרצדס E קלאס החדשה מצויידת גם במערכת בלימת חירום אוטונומית הפועלת עד 250 קמ"ש ומאטה או עוצרת את הרכב עצירה מלאה כדי להימנע מתאונה. בפקק תנועה ניתן להפעיל מצב נהיגה אוטונומי ולנסות ליהנות מהשהייה בפקק. המכונית תבצע את העבודה בעצמה, היא תאיץ ותעצור כשצריך. כמו כן ישנן מערכות להתרעה על אי שמירת מרחק, התרעה על עייפות הנהג, מערכת חניה אוטומטית, ומערכת PRE-SAFE Sound ייחודית המפעילה צליל מיוחד לפני התנגשות הגורם להתכווצות שרירים באוזניים ומפחיתה את הנזק לשמיעה הנגרם מעוצמת רעש הפגיעה בזמן תאונה.

 

יחידת הנעה וחווית נסיעה

 

מרצדס E קלאס החדשה מוצעת בישראל עם מנוע בנזין אחד ושני מנועי דיזל. גרסת E220d שנבחנה אצלנו, מצויידת במנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים המפיק 194 כ"ס ב- 3,800 סל"ד ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ ב- 1,600 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית חדשה של מרצדס הנקראת 9G tronic ולמערכת הנעה אחורית. מרצדס היא בין יצרניות הרכב הבודדות המפתחות את תיבות ההילוכים באופן עצמאי ולא עושה שימוש בתיבות של יצרנים אחרים כגון ZF. התיבה החדשה פועלת מצוין ומעבירה את ההילוכים בצורה נכונה ומדויקת מבלי שנבחין בכך ותורמת משמעותית לשיפור צריכת הדלק.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

היצרנית מצהירה על צריכת דלק ממוצעת העומדת על 23 ק"מ לליטר. במבחן שלנו שכלל בעיקר נסיעה בכבישים בין עירוניים נמדדה צריכת דלק ממוצעת של 21 ק"מ לליטר, נתון מרשים מאד למכונית בגודל כזה. מנוע הדיזל בגרסת E220d מרגיש חזק ומספק תאוצות ביניים זריזות. המנוע שקט מאוד וכמעט אינו נשמע, אך פעולתו מורגשת בעמידת הרכב. ללא ספק מדובר באחד ממנועי הדיזל השקטים והיעילים ביותר בשוק היום.

 

מערכת המתלים סופגת את מהמורות הכביש ומרסנת את המרכב בצורה טובה. ההגה טוב אך רך מדי ומנותק לגמרי מהגלגלים הקדמיים. במצב ספורט מתקשחים מעט ההגה והבולמים האדפטיביים לטובת הקטנת זוויות הגלגול ושיפור האחיזה, אך לא טוב מספיק כדי ממש ליהנות מנהיגה. בהתחשב במידות המכונית הנדיבות, קל לתמרן עם ה- E קלאס בעיר אבל יותר מהנה לשייט איתה בכבישים המהירים אליהם היא נועדה, וליהנות מנסיעה איכותית ומשלל מערכות נוחות ובטיחות שיש לה להציע. בידוד הרעשים מוצלח אך נשמעים רעשי רוח מכיוון חלונות הרכב בדלתות האחוריות.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

סיכום

 

מרצדס E קלאס החדשה היא מכונית סלון מפנקת, נעימה ומתקדמת הקובעת את הרף בסגמנט. העיצוב החיצוני יכול להיות קלאסי או ספורטיבי, איך שתבחרו, ותא הנוסעים מדהים ביופיו. מנוע הדיזל בגרסת E220d מציע ביצועים טובים וצריכת דלק מצויינת. רשימת האבזור ארוכה ועשירה, ושלל מערכות העזר והבטיחות מעלות אותה לרמה אחת מעל המתחרות. עם תג מחיר התחלתי של 465,000 ₪ היא אחת המתחרות המובילות בקטגוריה ובהחלט כדאי לקחת אותה לנסיעת מבחן.

 

מרצדס E220d AMG אוטומטית
מנוע טורבו דיזל 2.0 ליטרים
הספק מרבי 194/3,800 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 40.8/1,600 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 9 הילוכים
יחידת הנעה אחורית
אורך כללי 4,923 מ"מ
רוחב כללי 1,852 מ"מ
גובה כללי 1,468 מ"מ
בסיס גלגלים 2,939 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

540 ליטרים

משקל עצמי 1,680 ק"ג
מהירות מרבית 240 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 23.2-25.6 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 21 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 4
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2016)
מחיר

535,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

    29.12.16 | מבחני רכב

    קיה נירו הוא קרוסאובר היברידי המשלב מגוון יתרונות בחבילה מגובשת ואטרקטיבית

    קיה נירו מוגדר כקרוסאובר אך מראהו מזכיר מרכב סטיישן מוגבה. הוא מתפרש לאורך 4,355 מ"מ לעומת אחיו קיה ספורטאז' הנמתח לאורך 4,480 מ"מ. עם זאת, בסיס הגלגלים של הנירו ארוך ב- 30 מ"מ לעומת הספורטאז', מה שמקנה מרווח ברכיים עדיף ליושבים מאחור. קיה נירו משתייך אמנם לסגמנט הקרוסאוברים הלוהט אך קורץ גם ללקוחות

     
  • וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    01.12.16 | מבחני רכב

    על הנייר, אופל קורסה OPC החדשה מצליחה להרשים, אבל אותנו מעניין איך היא על הכביש

    סרטון מבחן דרכים אופל קורסה OPC אופל קורסה OPC יתרונות התנהגות כביש, אבזור, תא הנוסעים חסרונות מחיר, היגוי, נוחות נסיעה אופל קורסה OPC, הגרסה המהירה של הסופר מיני הגרמנית, קוראת תיגר על פולקסווגן פולו GTI, סיאט איביזה קופרה ופיג

     
  • וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    13.11.16 | מבחני רכב

    אאודי A4 מתייצבת למבחן דרכים תובעני עם עיצוב מרשים, טכנולוגיות מתקדמות, וניחוח פרימיום מעודן

    אחרי 22 שנים שהיא משקיעה בעצמה ומראה לכולם כמה היא שווה, זוכה אאודי A4 בדורה החמישי לתדמית בוגרת ואצילית. מה שזיכה את הדורות הקודמים בתשואות כבר הפך למובן מאליו וכעת היא צריכה להוכיח שהיא מסוגלת ליותר מבלי לצעוק. יריבותיה לסגמנט לא מאפשרות לה לעצום עין והקרב על תואר מלכת הקטגוריה הפך לשיחת היום. ידי

     
  • וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    20.10.16 | מבחני רכב

    הונדה סיוויק טייפ אר מגיעה אלינו לאחר המתנה ארוכה. האם היא תעמוד בציפיות הגבוהות?

    לאחר חמש שנות המתנה יודעת הונדה שאסור לה לאכזב עם הסיוויק טייפ אר החדשה. היא בנתה מנוע טורבו חדש, טיפלה באווירודימניות וכיילה את השלדה ושאר המכלולים על מנת לחזור לסגמנט הספורט עם ראש מורם. התוצאות לא איחרו להגיע. עם השקתה שברה הונדה סיוויק טייפ אר החדשה זמני הקפה חדשות לבקרים. ההישג החשוב ביותר נרשם

     
  • וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    28.09.16 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו החדשה משנה גישה. האם היא משנה גם את כללי המשחק בשוק המשפחתיות הגדולות?

    כאשר אתם שומעים את השם שברולט, לחלקכם עולות מחשבות על מכוניות אמריקאיות ספינתיות עם מנועים גדולים ולחלקכם עולות מחשבות על מכוניות קוריאניות זולות עם סמל אמריקאי. במקרה של שברולט מאליבו החדשה, הסיפור הוא אחר לגמרי. היא כבר לא כל כך אמריקאית אבל היא בכלל לא קוריאנית. שברולט מאליבו בדור העשירי הופכת למ

     
  • וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.09.16 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 הינו קרוסאובר מעוצב ושימושי. האם יש לו את כל הדרוש כדי להתחרות בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים? יצאנו לבדוק

    עולם הרכב עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות עם ביקוש הולך וגובר למכוניות מעוצבות עם נוכחות ושימושיות טובה, במחיר נגיש. היצרניות מצאו לכך פתרון העונה לשם קרוסאובר עירוני או ג'יפון כפי שנהוג לכנותו בישראל. בדרך כלל מדובר ברכב על בסיס מכונית סופר מיני שזכה למרווח גחון מוגדל וכמה תוספות קוסמטיות למראה המ

     
  • סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    01.09.16 | מבחני רכב

    סובארו לבורג היא משפחתית סטיישן שונה בנוף הישראלי. יצאנו לבדוק את הצהרתה על ספורטיביות ושימושיות

    סובארו לבורג החדשה הוצגה בעולם כבר בשנת 2013 אך היצרן היפני הקטן לא מיהר לייצא אותה אל מחוץ לגבולות היבשת. השם לבורג (Levorg) אם תהיתם הוא הכלאה בין שלוש מילים: לגאסי, רבולושיין, וטורינג (Legacy, revolution, touring). סובארו לבורג מצויידת במנוע טורבו בנזין חדש, מערכת הנעה כפולה, ובעיצוב שצפוי ל

     
  • יונדאי סונטה הייבריד 2016 במבחן דרכים

    יונדאי סונטה הייבריד 2016 במבחן דרכים

    25.08.16 | מבחני רכב

    יונדאי סונטה החדשה עושה עלייה מחודשת לישראל כשהיא חמושה בטכנולוגיה היברידית ובגנים אמריקאים

    כשנתיים לאחר הפסקת שיווקה של יונדאי i40, שלא זכתה להצלחה גדולה בישראל וממנה נמכרו כ- 800 יחידות בסך הכל, מגיעה יונדאי סונטה החדשה לכפר על חוסר ההצלחה של האחות האירופאית כשהיא חמושה בעיצוב מרענן ובמערכת הנעה היברידית. יונדאי סונטה החדשה מיוצרת בקוריאה אך מיועדת לשוק האמריקאי בעיקר והדבר בא לידי ביטוי

     
  • טויוטה קורולה 2016 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    טויוטה קורולה 2016 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    18.08.16 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה עברה מתיחת פנים של אמצע החיים וקיבלה עיצוב ואבזור מעודכנים וכן מערכות בטיחות מתקדמות. יצאנו לבדוק איך המשפחתית הנמכרת בישראל מתכוונת לשמור על מעמדה

    טויוטה קורולה הינה המכונית הנמכרת ביותר בעולם בכל הזמנים, אפילו יותר מהחיפושית והגולף של פולקסווגן. גם בישראל שמרה קורולה על מעמדה וכיכבה בראש טבלת המסירות מספר פעמים לא מבוטל. טויוטה קורולה משווקת בכל העולם ומיוצרת במספר רב של מדינות, והצליחה ביובל האחרון לבסס את מעמדה כמשפחתית אמינה ופרקטית. הדור

     
  • רנו קדג'אר 1.5 דיזל במבחן דרכים

    רנו קדג'אר 1.5 דיזל במבחן דרכים

    04.08.16 | מבחני רכב

    רנו מרחיבה את היצע דגמי רכבי הפנאי ונכנסת לפלח הג'פונים עם רנו קדג'אר החדש בגרסאות דיזל ובנזין. הוצאנו את גרסת הדיזל למבחן דרכים על מנת לבדוק האם הקדג'אר יהווה מתחרה חזק בסגמנט הלוהט

    זה כבר לא סוד שסגמנט דגמי הפנאי שטח הוא כמעט הסגמנט המרכזי היום במרבית שווקי הרכב בעולם. כמעט כל יצרן רכב היום מציע דגם פנאי שטח אחד לפחות. גם קונצרן רנו ניסאן מציע יותר מדגם פנאי שטח אחד - החל מניסאן ג'וק וניסאן קשקאי, ועד לדגמי הפנאי שטח המפוארים של אינפיניטי. רנו הציעה עד היום רק את רנו קפצ'ור הק

     
  • יונדאי i20 קרוס במבחן דרכים

    יונדאי i20 קרוס במבחן דרכים

    28.07.16 | מבחני רכב

    יונדאי i20 קרוס הוא למעשה יונדאי i20 עם מדי עבודה ונעליים גבוהות. האם זה יספיק לו כדי להוות תחרות אמיתית בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים?

    עד להגעת יונדאי i20 קרוס לישראל, לא היה לכלמוביל היבואנית מענה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים הרותח. אמנם יש לה את יונדאי טוסון החדש שמצליח מאוד בישראל ובעולם, אך הוא גדול ויקר יחסית מדגמים בסגמנט נמוך יותר כגון ניסאן ג'וק, שברולט טראקס ופיג'ו 2008. בארסנל הדגמים של יונדאי דווקא קיים דגם פנאי שטח קומפ

     
  • סוזוקי בלנו 2016 במבחן דרכים

    סוזוקי בלנו 2016 במבחן דרכים

    21.07.16 | מבחני רכב

    סוזוקי מחזירה לנוף המקומי שם ישן בחליפה חדשה. הפעם כמכונית סופר מיני מרווחת ומאובזרת

    סוזוקי בלנו 2016 מחזירה לחיים שם נוסטלגי ומוכר, אך הבלנו החדשה שונה לחלוטין מאותה בלנו שהצליחה מאוד בישראל בשנות ה- 90. בניגוד לסוזוקי בלנו המקורית שהשתייכה לקטגוריית המשפחתיות ושווקה בעיקר בגרסת סדאן, הבלנו החדשה הינה סופר מיני מרווחת במרכב האצ'בק 5 דלתות. בישראל משווקת סוזוקי בלנו בגרסת GLS הבסיסי

     
  • טויוטה פריוס 2016 החדשה במבחן דרכים

    טויוטה פריוס 2016 החדשה במבחן דרכים

    19.07.16 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של טויוטה פריוס מבוסס על פלטפורמה חדשה, מצוייד ביחידת הנעה היברידית עדכנית, ומציג עיצוב יוצא דופן

    בשלהי שנות ה- 90 עמלו מהנדסי טויוטה על רעיון חדש-ישן: שילוב בין מערכת הנעה מסורתית לוגמת בנזין למערכת הנעה חשמלית. בשנת 1997 חשפה הענקית היפנית את הדור הראשון של הפריוס שהתהדר בחדשנות פורצת דרך הבאה לידי ביטוי ביחידת הנעה היברידית ובעיצוב אווירודינמי מיוחד. במשך השנים הבינו בטויוטה שההימור השתלם והפ

     
  • אופל אסטרה החדשה במבחן דרכים

    אופל אסטרה החדשה במבחן דרכים

    12.07.16 | מבחני רכב

    יצאתי לפגישה עם אירופאית נאה, בייישנית ומנומסת עם שמלה אדומה והמון תכונות טובות. האם צפוי לנו עתיד משותף וזוגיות מוצלחת?

    שמעתי עליה המון דברים טובים מחברים. כשהסכימה להיפגש קבענו דייט לשעת אחר צהריים לא מחייבת. אני לבשתי קז'ואל והגעתי באיחור קל, היא הגיעה בשמלה אדומה מושקעת וחיכתה לי מעט. אופל אסטרה החדשה היא לא רק מכונית יפה, היא מכונית בטיחותית ומושקעת וכבר הספיקה לקטוף את תואר מכונית השנה לשנת 2016. אם לא די בכך, א

     
  • פורד אקספלורר במבחן דרכים

    פורד אקספלורר במבחן דרכים

    07.07.16 | מבחני רכב

    פורד אקספלורר עבר עדכון לקראת סוף חיי הדגם והגיע לישראל חמוש בעיצוב מעודכן ורשימת אבזור ארוכה. יצאנו לבדוק מה התחדש

    הדור האחרון של פורד אקספלורר הושק בשנת 2011. הוא נטש את שלדת הסולם ויכולות השטח לטובת נוחות ופינוקים. כעת לקראת סוף חיי הדגם עבר פורד אקספלורר עדכון מקיף שכולל שינוי עיצובי ושידרוגים ברשימת האבזור. פורד אקספלורר החדש הוא עוף מעט מוזר בישראל, הוא גדול מאוד ורחב, יכול לשנע בנוחות 7 נוסעים, והוא ספק מי

     
  • פיג'ו 508 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פיג'ו 508 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    30.06.16 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של פיג'ו עברה מתיחת פנים שנועדה להשאיר אותה רלוונטית גם היום. יצאנו לבדוק האם זה מספיק כדי להוות תחרות לדגמים המובילים בסגמנט

    פיג'ו 508 הוצגה בשנת 2011 כמחליפתה של פיג'ו 407 ושל מכונית הסלון פיג'ו 607. כיום, ארבע שנים מאוחר יותר, משווקת פיג'ו 508 לאחר שעברה מתיחת פנים במסגרתה קיבלה עיצוב מעודכן, יחידת הנעה משופרת ורשימת אבזור משודרגת. פיג'ו 508 מתמודדת בסגמנט המשפחתיות הגדולות מול מתחרות חזקות כגון פולקסווגן פאסאט, סקודה ס

     
  • סיאט איביזה קופרה 2016 במבחן דרכים - כוח להמון

    סיאט איביזה קופרה 2016 במבחן דרכים - כוח להמון

    23.06.16 | מבחני רכב

    סיאט איביזה קופרה מסמלת את הרוח הצעירה והספורטיבית של המותג הספרדי. הדגם החדש קיבל מנוע 1.8 ליטר טורבו בשרני, תיבת הילוכים ידנית ותג מחיר נגיש של 136,900 ₪

    הכינוי קופרה מוצמד לדגמי הקצה של סיאט ומסמל יכולות דינמיות גבוהות, טכנולוגיה מתקדמת, ועיצוב קרבי. סיאט איביזה קופרה שנחתה לאחרונה בישראל לאחר שעברה מתיחת פנים, משווקת עם מנוע 1.8 ליטר טורבו חדש ותיבת הילוכים ידנית בלבד במחיר תחרותי של 136,900 ₪ המנגיש אותה גם לקהל צעיר ומהווה נקודת פתיחה טובה מול המ

     
  • יונדאי אלנטרה 2016 במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2016 במבחן דרכים

    16.06.16 | מבחני רכב

    יונדאי מחזירה לנוף המקומי מכונית משפחתית חדשה עם שם ישן. יצאנו לבחון את יונדאי אלנטרה החדשה

    מכונית הסדאן המשפחתית של יונדאי משווקת ברחבי העולם כיונדאי אלנטרה עוד מהמאה הקודמת ועם השנים בנתה לעצמה מוניטין של יעילות ואמינות. הדור הקודם, שכונה בישראל יונדאי i35, הוסיף למתכון המוצלח עיצוב פורץ דרך ויחידת הנעה שנחשבה מודרנית בזמנה. למרות ששוק המשפחתיות מאבד אט אט מנפחו לטובת רכבי הפנאי שטח, ביו

     
  • סוזוקי סלריו במבחן דרכים

    סוזוקי סלריו במבחן דרכים

    09.06.16 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם מחליפתה של סוזוקי אלטו, חלוצת המכוניות העירוניות בישראל, יכולה לשחזר את הצלחתה

    חברת מכשירי תנועה הייתה הראשונה שזיהתה בשנת 2009 את יתרונות המיסוי הירוק והשכילה להביא לישראל את סוזוקי אלטו במחיר שובר שוק שאיפשר לישראלים רבים לקרוע את הניילונים ממכונית חדשה בחצי המחיר. בתחילה שווקה האלטו עם תיבת הילוכים ידנית בלבד וברמת אבזור בסיסית, אך למרבית הלקוחות שבחרו באלטו זה לא הפריע. מא