וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

 

מרצדס E קלאס לוקחת אותנו אל העתיד בו לא נצטרך לנהוג במכונית והנסיעה תהפוך לאוטונומית

תגיות | סלון, מרצדס, מרצדס E220d

סרטון מבחן דרכים מרצדס E קלאס

 

יצרנית הפרימיום הגרמנית מציבה סטנדרטים מאוד גבוהים כהרגלה ואלו באים לידי ביטוי בדור החדש של מרצדס E קלאס, המוצבת בין מרצדס C קלאס המשפחתית לספינת הדגל מרצדס S קלאס. מרצדס E קלאס החדשה היא המכונית הטכנולוגית ביותר של היצרנית. כל החידושים אשר פותחו במהלך השנים האחרונות נכללו במכונית הסלון החדשה והם יגיעו בקרוב לשאר דגמי החברה. למבחן שלנו התייצבה גרסת הדיזל E220d עם חבילת עיצוב AMG ומחירה עומד על 535,000 ₪.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

מראה חיצוני

 

מרצדס E קלאס החדשה מושכת מבטים רבים מצידם של העוברים והשבים, בעיקר כשהיא מגיעה בצבע שחור עם סמל גדול במרכז הגריל, חישוקי 19 אינץ' ופגושי AMG בולטים כמו בגרסת המבחן שלנו. הגריל גדול ומרשים וכולל סמל מותג ענק אשר יקדם נהדר כל הגעה שלכם. מערכת התאורה הראשית החכמה Multibeam מורכבת מ- 84 נורות LED המסוגלות להאיר כגוף אחד ולהתאים את אלומת האור לתנאי הדרך כדי להשיג ראות מקסימלית מבלי לסנוור נהגים אחרים ומבלי שתדאגו לכך. את מרצדס E קלאס החדשה ניתן לקבל עם חישוקי 17, 18 או 19 אינץ' בהתאם לרמת האבזור, ובמגוון של 12 צבעי מרכב עשירים. הפרופיל ויחידות התאורה המרשימות מאחור משלימות את ההופעה היוקרתית.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

עיצוב פנימי

 

כאשר מתיישבים במרצדס E קלאס החדשה מרגישים את האיכות והיוקרה מכל עבר ובכל פרט קטן. החל ממתגי מתכת, דרך חיפויי עור מעל לוח המחוונים, ועד גימורי עץ אמיתי לאורכן של הקונסולה המרכזית והדלתות. עוד מוסיפים לתחושה גימורי כרום סביב פתחי המיזוג והלחצנים השונים, משטחי פלסטיק איכותיים, הגה מחופה עור, ספי דלתות מוארים עם כיתוב מרצדס-בנץ, וחלון גג גדול.

 

מושבי העור תוכננו ועוצבו במיוחד עבור מרצדס E קלאס ואותם לא ניתן לקבל בשום דגם אחר של מרצדס נכון לעכשיו. המושבים הקדמיים כוללים חימום, מתכוונים חשמלית וקל מאוד למצוא תנוחת נהיגה טובה. השליטה על המושבים נעשית בעזרת פקדים על דפנות הדלתות של הנהג והנוסע. כמו כן, ניתן לכוון את אורכו של בסיס המושב אך לא באמצעות כרית נשלפת כמקובל אלא באמצעות ריקליינר קטן וחשמלי. כל תאי האחסון ברכב נפתחים ונסגרים בצורה עדינה ואיכותית, כמו שאמור להיות ברכב סלון יוקרתי.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

הישיבה במושבים האחוריים מרגישה אצילית ומלכותית ויש הרבה מקום לרגליים ולראש. כמו כן, קיימת משענת יד מרכזית נשלפת ובה שני מחזיקי כוסות ותא אחסון. הנוסעים ייהנו מפתחי מיזוג אוויר אחוריים, ובתוספת תשלום ניתן לקבל בקרת אקלים אחורית נפרדת. פרט עיצובי חשוב במרצדס E קלאס היא תאורת האווירה הנמתחת לאורך הסלון הגדול, מהקונסולה המרכזית עד הדלתות האחוריות. ניתן לבחור מבין 64 גוונים שונים ונועזים לטעמו של הנהג ולמצב רוחו.

 

אבזור

 

כיאה למכונית סלון יוקרתית, מאובזרת מרצדס E קלאס החדשה בשלל מערכות נוחות ובטיחות מתקדמות ומתוחכמות. בולטים במיוחד הם שני מסכים איכותיים בגודל 12.3 אינץ'. הראשון מחליף את לוח המחוונים האנלוגי המוכר וניתן לבחור עבורו שלושה עיצובים שונים: קלאסי, ספורטיבי או טכנולוגי. על גבי מסך זה מוצג מידע חיוני לנהג הכולל בין היתר את מהירות הנסיעה, צריכת הדלק, ומספר הק"מ שעבר הרכב מתחילת הנסיעה. המסך השני מציג את מערכת הבידור והתקשורת המתקדמת הכוללת גם 12 רמקולים איכותיים מבית בורמסטר. מערכת הבידור נשלטת מיחידת פיקוד מרכזית המשדרת יוקרה אין סופית ומשלבת גלגלת ומשטח מגע. המערכת נשלטת גם מגלגל ההגה שכולל אף הוא משטחי מגע קטנים המאפשרים מעבר בין אפשרויות שונות ללא לחיצה אלא בהזזה קלה של האצבע. המערכת כוללת חיבורי USB ו- AUX ותומכת בקישוריות בלוטות' וממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto. דרך המסך המרכזי שולטים גם במצבי הנהיגה, בתאורת האווירה ובשלל מערכות הבטיחות המתקדמות בהן מצויידת מרצדס E קלאס החדשה.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

ידית ההילוכים דורשת זמן הסתגלות היות וממוקמת מימין להגה, במקום בו בדרך כלל נמצאת ידית הפעלת המגבים. בלם החניה חשמלי ולמעשה אין צורך להפעילו ידנית מפני שהרכב מבצע זאת אוטומטית. כאשר מעבירים להילוך נסיעה D ניתן ללחוץ על דוושת התאוצה והבלם משתחרר אוטומטית, וכאשר מעבירים למצב חניה P הרכב מפעיל את בלם החניה באופן אוטומטי. משמאל להגה מספר ידיות. הראשונה שולטת במגבים ובאיתות. הידית השניה שולטת על מערכת הנהיגה האוטונומית - תזוזה מעלה להגדרת מהירות מרבית ותזוזה כלפי הנהג להפעלת הנהיגה האוטונומית. הידית השלישית קצרה יותר וממוקמת עמוק יותר, ואחראית על כיוונון חשמלי של ההגה. מערכת עצור וסע ניתנת לביטול לאחר הנעת הרכב, ומערכת Auto Hold מאפשרת עמידה ברמזור מבלי לחיצה על דוושת הבלם. אם לא סגרתם היטב את הדלתות, אין צורך לפתוח ולסגור שוב. מערכת הוואקום תשאב את הדלת פנימה ותסגור אותה באופן הרמטי.

 

חיישני קרבה מזהירים על עצמים קרובים מסביב הרכב. מערכת מצלמות היקפיות מאפשרת תצוגת תמונת על של הרכב על גבי המסך המרכזי, העוזרת בתמרון במקומות צרים. מרצדס E קלאס החדשה מצויידת במערכת נהיגה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית המאפשרת לנהג להסיר את הידיים מגלגל ההגה ואת הרגל מדוושת ההאצה. המערכת האקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה עובדת בצורה טובה ומבצעת היגוי איכותי בנתיב בו היא נמצאת. המערכת מחזירה את הרכב למסלול במקרה של סטיה מנתיב, ומרעידה את ההגה כאשר מתבצעת סטיה מכוונת או מעבר נתיב ללא איתות. נתקלנו במצבים בהם היה קשה למערכת לשמור על הנתיב בעיקולים והיא התריעה וביקשה מהנהג תמיכה ידנית בנהיגה. אמנם מתבקש ליטוש נוסף למערכות הבטיחות האקטיביות אך מדובר בהתקדמות נוספת ומשמעותית לעבר מכונית אוטונומית לחלוטין.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

מרצדס E קלאס החדשה מצויידת גם במערכת בלימת חירום אוטונומית הפועלת עד 250 קמ"ש ומאטה או עוצרת את הרכב עצירה מלאה כדי להימנע מתאונה. בפקק תנועה ניתן להפעיל מצב נהיגה אוטונומי ולנסות ליהנות מהשהייה בפקק. המכונית תבצע את העבודה בעצמה, היא תאיץ ותעצור כשצריך. כמו כן ישנן מערכות להתרעה על אי שמירת מרחק, התרעה על עייפות הנהג, מערכת חניה אוטומטית, ומערכת PRE-SAFE Sound ייחודית המפעילה צליל מיוחד לפני התנגשות הגורם להתכווצות שרירים באוזניים ומפחיתה את הנזק לשמיעה הנגרם מעוצמת רעש הפגיעה בזמן תאונה.

 

יחידת הנעה וחווית נסיעה

 

מרצדס E קלאס החדשה מוצעת בישראל עם מנוע בנזין אחד ושני מנועי דיזל. גרסת E220d שנבחנה אצלנו, מצויידת במנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים המפיק 194 כ"ס ב- 3,800 סל"ד ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ ב- 1,600 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית חדשה של מרצדס הנקראת 9G tronic ולמערכת הנעה אחורית. מרצדס היא בין יצרניות הרכב הבודדות המפתחות את תיבות ההילוכים באופן עצמאי ולא עושה שימוש בתיבות של יצרנים אחרים כגון ZF. התיבה החדשה פועלת מצוין ומעבירה את ההילוכים בצורה נכונה ומדויקת מבלי שנבחין בכך ותורמת משמעותית לשיפור צריכת הדלק.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

היצרנית מצהירה על צריכת דלק ממוצעת העומדת על 23 ק"מ לליטר. במבחן שלנו שכלל בעיקר נסיעה בכבישים בין עירוניים נמדדה צריכת דלק ממוצעת של 21 ק"מ לליטר, נתון מרשים מאד למכונית בגודל כזה. מנוע הדיזל בגרסת E220d מרגיש חזק ומספק תאוצות ביניים זריזות. המנוע שקט מאוד וכמעט אינו נשמע, אך פעולתו מורגשת בעמידת הרכב. ללא ספק מדובר באחד ממנועי הדיזל השקטים והיעילים ביותר בשוק היום.

 

מערכת המתלים סופגת את מהמורות הכביש ומרסנת את המרכב בצורה טובה. ההגה טוב אך רך מדי ומנותק לגמרי מהגלגלים הקדמיים. במצב ספורט מתקשחים מעט ההגה והבולמים האדפטיביים לטובת הקטנת זוויות הגלגול ושיפור האחיזה, אך לא טוב מספיק כדי ממש ליהנות מנהיגה. בהתחשב במידות המכונית הנדיבות, קל לתמרן עם ה- E קלאס בעיר אבל יותר מהנה לשייט איתה בכבישים המהירים אליהם היא נועדה, וליהנות מנסיעה איכותית ומשלל מערכות נוחות ובטיחות שיש לה להציע. בידוד הרעשים מוצלח אך נשמעים רעשי רוח מכיוון חלונות הרכב בדלתות האחוריות.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

סיכום

 

מרצדס E קלאס החדשה היא מכונית סלון מפנקת, נעימה ומתקדמת הקובעת את הרף בסגמנט. העיצוב החיצוני יכול להיות קלאסי או ספורטיבי, איך שתבחרו, ותא הנוסעים מדהים ביופיו. מנוע הדיזל בגרסת E220d מציע ביצועים טובים וצריכת דלק מצויינת. רשימת האבזור ארוכה ועשירה, ושלל מערכות העזר והבטיחות מעלות אותה לרמה אחת מעל המתחרות. עם תג מחיר התחלתי של 465,000 ₪ היא אחת המתחרות המובילות בקטגוריה ובהחלט כדאי לקחת אותה לנסיעת מבחן.

 

מרצדס E220d AMG אוטומטית
מנוע טורבו דיזל 2.0 ליטרים
הספק מרבי 194/3,800 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 40.8/1,600 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 9 הילוכים
יחידת הנעה אחורית
אורך כללי 4,923 מ"מ
רוחב כללי 1,852 מ"מ
גובה כללי 1,468 מ"מ
בסיס גלגלים 2,939 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

540 ליטרים

משקל עצמי 1,680 ק"ג
מהירות מרבית 240 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 23.2-25.6 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 21 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 4
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2016)
מחיר

535,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מרצדס S500e במבחן דרכים - אצולה מעוררת השראה

    מרצדס S500e במבחן דרכים - אצולה מעוררת השראה

    18.10.17 | מבחני רכב

    מרצדס S קלאס היא אחת המכוניות הכי מפנקות שכסף יכול לקנות, וגרסת 500e מבטיחה לפנק גם את הסביבה. יצאנו לבדוק את השילוב המסקרן

    מרצדס S קלאס נחשבת בעיני רבים למכונית הטובה ביותר בעולם, ובצדק. מדובר במכונית פאר גדולה ויקרה שמחירה הופך אותה ללא רלוונטית עבור הרוב המכריע של תושבי כדור הארץ. אז מה בכל זאת הופך אותה לכה חשובה? מרצדס S קלאס עומדת בראש פרמידת הדגמים הענפה של היצרנית הגרמנית ומצויידת במיטב הטכנולוגיה שיש לעולם הרכב

     
  • מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

    מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

    02.10.17 | מבחני רכב

    מזראטי לבנטה, רכב הפנאי הראשון של מותג היוקרה האקזוטי, מבקש לגעת בליבם של חובבי הנהיגה. יצאנו לבדוק האם הלבנטה קורצת גם לנהג וגם למשפחה

    מזראטי, יצרנית המכוניות האקזוטיות שעשו בשנים האחרונות את דרכן לכבישי ישראל, משיקה רכב פנאי עם הרבה כוח, מזג איטלקי ותג מחיר שלא יבייש את המותגים היקרים ביותר. מזראטי לבנטה הוא לא רק רכב הפנאי הראשון של המותג האיטלקי, הוא מהלך ראשון ומושקע של היצרן להיכנס לשוק רכבי הפנאי הגועש. מזראטי לבנטה נוצר עם ת

     
  • ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

    ב.מ.וו סדרה 5 החדשה במבחן דרכים

    26.09.17 | מבחני רכב

    ב.מ.וו מבטיחה ללקוחותיה הוותיקים כי הדור השביעי בשושלת סדרה 5 יעצים את חווית הנהיגה תוך שמירה על איכות הרכבה והנדסת אנוש מהטובות בעולם. יצאנו לבדוק האם היא מצליחה לעמוד בהבטחותיה

    ב.מ.וו סדרה 5 החדשה הינה נצר לשושלת מפוארת של מכוניות יוקרה בתצורת סדאן. ייצורה של סדרה 5 החל בשנת 1972 והכתיב לעולם את הלך הרוח שעתיד להתפתח בקטגוריה זו. המנועים החזקים, השלדה הספורטיבית ומערכת ההנעה האחורית הפכו לשם דבר במרוצת הזמן, ובתחילת שנת 2008 נמכרה המכונית ה- 5 מיליון של ב.מ.וו סדרה 5.

     
  • טנדרים במבחן השוואתי

    טנדרים במבחן השוואתי

    19.09.17 | מבחני רכב

    יצאנו עם איסוזו דימקס, טויוטה היילקס, מיצובישי טרייטון, ופיאט פולבק למבחן דרכים מאובק ומאומץ בכדי להכתיר את הטנדר הטוב ביותר

    קטגוריית הטנדרים בישראל לא נמצאת בדרך כלל בכותרות. מאז ביטול הטבת המס על הטנדרים הבינוניים בשנת 2005 צנחו המכירות בקטגוריה ובימינו רק מי שבאמת זקוק לטנדר רוכש אחד. מזה שנים קיימים בישראל מספר מותגים עיקריים בסגמנט – איסוזו, טויוטה ומיצובישי. איסוזו שיווקה בשנות ה- 90 את האיפון ובימינו מובילה א

     
  • סוזוקי סוויפט החדשה במבחן דרכים

    סוזוקי סוויפט החדשה במבחן דרכים

    18.09.17 | מבחני רכב, רכב חדש

    סוזוקי סוויפט החדשה מגיעה אלינו היישר מיפן עם עיצוב רענן ומנוע מעודכן. יצאנו לבדוק האם היא מתחרה ראויה בסגמנט הסופר מיני הצפוף

    בתקופה האחרונה חידשה יבואנית סוזוקי את היצע הדגמים והנחיתה בישראל 4 דגמים חדשים - בלנו, קרוסאובר, איגניס, וסוויפט. מזה שנים סוזוקי סוויפט היא הרבה יותר מסופר מיני, ומהווה אחד הסמלים הבולטים של הסגמנט ושל המותג עצמו. עוד לפני שסוזוקי איגניס וסוזוקי קרוסאובר היו פנטזיה מוטורית של החברה היפנית, כבשה סו

     
  • פיאט פולבק במבחן דרכים

    פיאט פולבק במבחן דרכים

    13.09.17 | מבחני רכב

    פיאט פולבק הוא המצטרף האחרון לקטגוריית הפיקאפים בישראל ומתהדר בהיותו האירופאי היחיד בשוק בו שולטים ביד רמה הטנדרים היפנים. יצאנו לתהות על קנקנו של פיאט פולבק ולגלות סוד משפחתי קטן שהוא לא מתאמץ להסתיר

    שוק הטנדרים בארץ נשלט מזה שנים בידי איסוזו דימקס המחזיק בנתח של כ- 50% מסך מכירות הפיקאפים בישראל. אל התחרות הצטרף לאחרונה שחקן אירופאי ראשון - פיאט פולבק, עם מפרט ותצורה מתאימים לתחרות ומנוע שרירי בהספק של 181 כ"ס ההופך אותו לחזק ביותר בקטגוריה. אם אתם תוהים כיצד יצרן איטלקי המתמחה בייצור מכוניות ק

     
  • מאזדה CX-5 החדש במבחן דרכים

    מאזדה CX-5 החדש במבחן דרכים

    11.09.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX-5 החדש מעוצב בסגנון קודו הייחודי למאזדה. יצאנו לבדוק האם דגם CX-5 החדש מציג איכויות משופרות לאחר שעבר מתיחת פנים

    בעשור האחרון עברה מאזדה העולמית שינוי משמעותי הכולל את פיתוח טכנולוגיות הסקיי-אקטיב לשיפור יעילות המנועים, ואת שפת העיצוב המרשימה המכונה קודו. נסיעת המבחן ארכה כיומיים קצרצרים במהלכם משך מאזדה CX-5 החדש מבטים מעוררי השתאות בכל מקום אליו הגיע. זהו ללא ספק אחד מרכבי הפנאי היפים בהם נהגתי, וההוכחה הגיע

     
  • יונדאי H350 במבחן דרכים - בא לשכונה בחור חדש

    יונדאי H350 במבחן דרכים - בא לשכונה בחור חדש

    06.09.17 | מבחני רכב

    יונדאי משיקה ואן חדש ועושה צעדים ראשונים בעולם המסחריות הגדולות. יצאנו לבדוק האם יצליח השחקן החדש להתברג לקבוצת השליטה בסגמנט המסחריות

    עולם המסחריות מרגיש קצת אפור ולא מוכר למרביתנו. יונדאי לעומת זאת, מזהה את הפוטנציאל הכלכלי של הסגמנט ומרגישה בנוח להסתובב בעולם חדש כאילו הייתה שם מקדמת דנא. יונדאי משיקה ואן מסחרי חדש המכונה H350 ומבטיחה להביא אס מנצח למשחק שבו כולם מלכים. יונדאי H350 מגיע במספר סוגי מרכב לבחירה, ואן קצר, ואן ארוך,

     
  • מרצדס SL400 במבחן דרכים

    מרצדס SL400 במבחן דרכים

    04.09.17 | מבחני רכב

    מרצדס SL היא אחד הדגמים הוותיקים והמיוחסים ביותר של מרצדס. יצאנו איתה לדייט ארוך כדי לתהות על קנקנה

    ישנן לא מעט מכוניות אשר הותירו חותם על עולם הרכב, הציגו חידושים ושכלולים, או נמכרו בכמויות עתק. מעט מאוד מכוניות הופכות לאייקון, כזה שכולם מכירים ואפילו מפנטזים עליו. אודה ואומר כי עבורי מרצדס SL היא מכונית חלומות. ה- SL היא אחד הדגמים הוותיקים ביותר של מרצדס והיא הוצגה במקור בשנת 1954, השם הוא למעש

     
  • וולוו S90 במבחן דרכים

    וולוו S90 במבחן דרכים

    30.08.17 | מבחני רכב

    וולוו S90 - מכונית הסלון החדשה של היצרנית השבדית כבר כאן. יצאנו לבדוק את יכולותיה על האספלט הישראלי והאם היא מהווה אלטרנטיבה ראויה לטריו מגרמניה

    וולוו שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות, אך חסרות כישורים דינמיים, החלה בניסיונות לשנות תדמית זו מאמצע שנות ה- 90 עם ה- 850 T5 שצוידה במנוע טורבו חזק, בימים בהם מנועי טורבו היו נחלתן הכמעט בלעדית של מכוניות ספורט מכוונות ביצועים. כיום בהתאם לתפיסת השוק הרווחת, מוכרת וולו

     
  • סיאט לאון במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סיאט לאון במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.08.17 | מבחני רכב

    סיאט לאון עברה את מתיחת הפנים של אמצע החיים ומשווקת בישראל עם מנוע חזק יותר במחיר אטרקטיבי במיוחד. אז איפה הקאץ'?

    סיאט לאון היא כרטיס הכניסה לקבוצת המשפחתיות של קונצרן פולקסווגן. לא מרווחת כמו סקודה אוקטביה, לא איכותית כמו גולף, ולא יוקרתית כמו אאודי A3. אבל לסיאט לאון תמיד היו נקודות זכות משלה - עיצובה מצודד וצעיר, היא מוצעת עם אותם מנועי טורבו קטנים וחזקים, רמת האבזור גבוהה, וכבר שנים שהיא מוצעת במחיר נוח ומע

     
  • מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    מאזדה CX-3 במבחן דרכים - Pure Red

    17.08.17 | מבחני רכב

    מאזדה CX-3 מציע ממדים קטנים עם מנוע גדול ותג מחיר לא קטן. יצאנו לבדוק למי מתאים CX-3 והאם הוא מצדיק את המחיר

    שוק המשפחתיות מאבד נתחים יקרים לטובת פלח הקרוסאוברים האופנתיים, והמתחרות מקוריאה מתעלות בנתוני המסירות על מי שהייתה המלכה מיפן. כעת משגרת מאזדה את ה- CX3 כאלטרנטיבה קומפקטית וספורטיבית לרכבי הפנאי הקוריאנים המובילים את טבלת המכירות מאזדה CX3 Pure White יתרונות יחידת הנעה, התנ

     
  • סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה ראפיד 1.0 ליטר במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    14.08.17 | מבחני רכב

    חמש שנים מאז הושקה לראשונה, משיקה סקודה את הראפיד המעודכנת עם מנוע צנוע בנפח ליטר אחד בלבד. יצאנו לבדוק האם 95 כ"ס מספיקים למשפחתית הקטנה

    נראה שסקודה ממטירה עלינו מבול של דגמים חדשים בתקופה האחרונה, ביניהם הקודיאק שהגיע ארצה בחודש יוני השנה, האוקטביה שעברה מקצה שיפורים, והקארוק שעתיד להגיע בתחילת שנה הבאה. הפעם הגיע תורה של הראפיד להתרענן. המשפחתית הקטנה של המותג הצ'כי הגיעה לפרקה והחלה להרגיש מעט מיושנת. כחמש שנים לאחר שהוצגה לראשונה

     
  • פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פולקסווגן גולף במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.08.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף היא שם נרדף למשפחתית קומפקטית איכותית ושימושית. יצאנו לבדוק כיצד היא השתפרה במתיחת הפנים

    פולקסווגן גולף נהנית ממעמד אייקוני. כבר שנים ארוכות שהיא קובעת את רף האיכות בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות. הגולף גם נושאת על כתפיה את בשורת החדשנות של קונצרן פולקסווגן. היא הייתה הקומפקטית העממית הראשונה להשתמש במנוע טורבו קטן, ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. כל יצרן חולם על משפחתית שתרכוש לעצמה

     
  • אאודי TTS במבחן דרכים

    אאודי TTS במבחן דרכים

    09.08.17 | מבחני רכב

    לקחנו את אאודי TTS למבחן דרכים מהיר בכבישים המפותלים של הצפון. לא נדרש זמן רב להגיע למסקנה שהיא אחת המכוניות היותר מהנות הנמכרות היום בישראל

    אאודי TT המקורית הוצגה לראשונה בשנת 1995 אך הגיעה לפס היצור בשנת רק בשנת 1998. אאודי בחרה לקרוא לסדרת ה- TT על שם מסלול מרוצי האופנועים הקטלניIsle of Man TT . במשך 20 השנים האחרונות הספיקה יצרנית הרכב הבאוורית להעלות על פס הייצור שלושה דורות של אאודי TT הממותגת כמכונית ספורטיבית, צעירה ועדכנית. למבח

     
  • ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

    07.08.17 | מבחני רכב

    מותג ג'יפ הותיק הבין שדגם כניסה זאת לא מילה גסה והוסיף להיצע ג'יפון צנוע. יצאנו לבדוק האם ג'יפ רנגייד יכול להתחרות במובילי הקטגוריה עם ייחוס גדול ותג מחיר בהתאם

    ג'יפ רנגייד, האח הקטן למשפחת ג'יפ, לא חדש בישראל אך רבים לא ממש מכירים אותו מאחר ואינו נפוץ בנוף הישראלי. העיצוב המיוחד של ג'יפ רנגייד יכול לקסום להרבה אנשים שיראו בו תחליף מעניין למובילות הסגמנט הנמצאות בכל כביש ובכל מגרש חניה. יצאנו לכבישים ולחולות לבדוק האם הרנגייד רק יפה או גם אופה.

     
  • הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    הונדה סיוויק החדשה במבחן דרכים

    02.08.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם הדור העשירי של הונדה סיוויק טוב מקודמיו. התוצאות הפתיעו אפילו אותנו

    בשנת 2016 השיקה הונדה את הדור העשירי לשושלת הסיוויק הידועה. הסיוויק עלתה לראשונה על פסי הייצור בשנת 1973, ומאז מכרה קרוב לעשרים מיליון רכבים ההופכים אותה למכונית הנמכרת ביותר אי פעם של הונדה. הדור העשירי בסדרת הסיוויק, מבטא את הלך הרוח המקובל היום בעולם הרכב. בדומה ליצרני רכב רבים החליטה גם הונדה על

     
  • מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    מיני קופר קאנטרימן במבחן דרכים נוטף סטייל

    31.07.17 | מבחני רכב

    מיני משגרת את הקאנטרימן להתחרות בסגמנט רכבי הפנאי האופנתיים הלוהט עם ממדים שתפחו ויומרה ליכולת שטח. יצאנו לבחון את הבריטית הקטנה-גדולה בשטח המרעה הטבעי שלה

    מותג מיני בימינו מתבסס בעיקר על טהרת הנוסטלגיה, העיצוב, והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם. כמו כל מותג מצליח, הצורך להתאים את מבחר הדגמים לדרישות המשתנות בשוק הינו הכרחי לשרידות והצלחה. פורשה למשל, מוכרת היום יותר רכבי פנאי מאשר מכוניות ספורט, עתיד דומה צפוי גם למזראטי. גם במיני מודעי

     
  • סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    סיטרואן קקטוס אוטומטי במבחן דרכים

    27.07.17 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס זוכה סוף סוף לגיר האוטומטי הנכסף וכעת הוא מציע להמונים חבילה מעוצבת וייחודית במחיר אטרקטיבי

    מאז היווסדה הציגה סיטרואן דגמים חדשניים וייחודיים, ביניהם סיטרואן טרקסיון אוונט שיוצרה לראשונה על פלטפורמת שלדה אחודה המוכרת כיום, והציגה לראשונה מערכת הנעה קדמית שלא הייתה מוכרת בעולם הרכב עד אז. עוד ניתן למנות דגמי ה- BX ,ZX ו- CX, שהציגו לראשונה מערכות מתלים הידראוליות במכוניות בייצור סדרתי. האם

     
  • טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    24.07.17 | מבחני רכב

    טויוטה יאריס עברה מתיחת פנים וקיבלה מנוע חדש. יצאנו לבדוק האם היא עדיין רלוונטית ביחס למתחרות

    טויוטה יאריס היא סוג של מנייה בטוחה בשוק הרכב הישראלי. הדור הראשון זוכה עד היום לביקוש גדול בשוק המשומשות ולשמירת ערך מצויינת. את הדור השני וסאגת הגיר הרובוטי יעדיפו בטויוטה לשכוח. בדור השלישי חזרה היאריס לתהילתה וזכתה להצלחה נאה בשוק הישראלי על אף המחירים הגבוהים. טויוטה יאריס עברה כבר את מתיחת הפנ