וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

 

מרצדס E קלאס לוקחת אותנו אל העתיד בו לא נצטרך לנהוג במכונית והנסיעה תהפוך לאוטונומית

תגיות | סלון, מרצדס, מרצדס E220d, E סדאן, E סדאן הייבריד

סרטון מבחן דרכים מרצדס E קלאס

 

יצרנית הפרימיום הגרמנית מציבה סטנדרטים מאוד גבוהים כהרגלה ואלו באים לידי ביטוי בדור החדש של מרצדס E קלאס, המוצבת בין מרצדס C קלאס המשפחתית לספינת הדגל מרצדס S קלאס. מרצדס E קלאס החדשה היא המכונית הטכנולוגית ביותר של היצרנית. כל החידושים אשר פותחו במהלך השנים האחרונות נכללו במכונית הסלון החדשה והם יגיעו בקרוב לשאר דגמי החברה. למבחן שלנו התייצבה גרסת הדיזל E220d עם חבילת עיצוב AMG ומחירה עומד על 535,000 ₪.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

מראה חיצוני

 

מרצדס E קלאס החדשה מושכת מבטים רבים מצידם של העוברים והשבים, בעיקר כשהיא מגיעה בצבע שחור עם סמל גדול במרכז הגריל, חישוקי 19 אינץ' ופגושי AMG בולטים כמו בגרסת המבחן שלנו. הגריל גדול ומרשים וכולל סמל מותג ענק אשר יקדם נהדר כל הגעה שלכם. מערכת התאורה הראשית החכמה Multibeam מורכבת מ- 84 נורות LED המסוגלות להאיר כגוף אחד ולהתאים את אלומת האור לתנאי הדרך כדי להשיג ראות מקסימלית מבלי לסנוור נהגים אחרים ומבלי שתדאגו לכך. את מרצדס E קלאס החדשה ניתן לקבל עם חישוקי 17, 18 או 19 אינץ' בהתאם לרמת האבזור, ובמגוון של 12 צבעי מרכב עשירים. הפרופיל ויחידות התאורה המרשימות מאחור משלימות את ההופעה היוקרתית.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

עיצוב פנימי

 

כאשר מתיישבים במרצדס E קלאס החדשה מרגישים את האיכות והיוקרה מכל עבר ובכל פרט קטן. החל ממתגי מתכת, דרך חיפויי עור מעל לוח המחוונים, ועד גימורי עץ אמיתי לאורכן של הקונסולה המרכזית והדלתות. עוד מוסיפים לתחושה גימורי כרום סביב פתחי המיזוג והלחצנים השונים, משטחי פלסטיק איכותיים, הגה מחופה עור, ספי דלתות מוארים עם כיתוב מרצדס-בנץ, וחלון גג גדול.

 

מושבי העור תוכננו ועוצבו במיוחד עבור מרצדס E קלאס ואותם לא ניתן לקבל בשום דגם אחר של מרצדס נכון לעכשיו. המושבים הקדמיים כוללים חימום, מתכוונים חשמלית וקל מאוד למצוא תנוחת נהיגה טובה. השליטה על המושבים נעשית בעזרת פקדים על דפנות הדלתות של הנהג והנוסע. כמו כן, ניתן לכוון את אורכו של בסיס המושב אך לא באמצעות כרית נשלפת כמקובל אלא באמצעות ריקליינר קטן וחשמלי. כל תאי האחסון ברכב נפתחים ונסגרים בצורה עדינה ואיכותית, כמו שאמור להיות ברכב סלון יוקרתי.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

הישיבה במושבים האחוריים מרגישה אצילית ומלכותית ויש הרבה מקום לרגליים ולראש. כמו כן, קיימת משענת יד מרכזית נשלפת ובה שני מחזיקי כוסות ותא אחסון. הנוסעים ייהנו מפתחי מיזוג אוויר אחוריים, ובתוספת תשלום ניתן לקבל בקרת אקלים אחורית נפרדת. פרט עיצובי חשוב במרצדס E קלאס היא תאורת האווירה הנמתחת לאורך הסלון הגדול, מהקונסולה המרכזית עד הדלתות האחוריות. ניתן לבחור מבין 64 גוונים שונים ונועזים לטעמו של הנהג ולמצב רוחו.

 

אבזור

 

כיאה למכונית סלון יוקרתית, מאובזרת מרצדס E קלאס החדשה בשלל מערכות נוחות ובטיחות מתקדמות ומתוחכמות. בולטים במיוחד הם שני מסכים איכותיים בגודל 12.3 אינץ'. הראשון מחליף את לוח המחוונים האנלוגי המוכר וניתן לבחור עבורו שלושה עיצובים שונים: קלאסי, ספורטיבי או טכנולוגי. על גבי מסך זה מוצג מידע חיוני לנהג הכולל בין היתר את מהירות הנסיעה, צריכת הדלק, ומספר הק"מ שעבר הרכב מתחילת הנסיעה. המסך השני מציג את מערכת הבידור והתקשורת המתקדמת הכוללת גם 12 רמקולים איכותיים מבית בורמסטר. מערכת הבידור נשלטת מיחידת פיקוד מרכזית המשדרת יוקרה אין סופית ומשלבת גלגלת ומשטח מגע. המערכת נשלטת גם מגלגל ההגה שכולל אף הוא משטחי מגע קטנים המאפשרים מעבר בין אפשרויות שונות ללא לחיצה אלא בהזזה קלה של האצבע. המערכת כוללת חיבורי USB ו- AUX ותומכת בקישוריות בלוטות' וממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto. דרך המסך המרכזי שולטים גם במצבי הנהיגה, בתאורת האווירה ובשלל מערכות הבטיחות המתקדמות בהן מצויידת מרצדס E קלאס החדשה.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

ידית ההילוכים דורשת זמן הסתגלות היות וממוקמת מימין להגה, במקום בו בדרך כלל נמצאת ידית הפעלת המגבים. בלם החניה חשמלי ולמעשה אין צורך להפעילו ידנית מפני שהרכב מבצע זאת אוטומטית. כאשר מעבירים להילוך נסיעה D ניתן ללחוץ על דוושת התאוצה והבלם משתחרר אוטומטית, וכאשר מעבירים למצב חניה P הרכב מפעיל את בלם החניה באופן אוטומטי. משמאל להגה מספר ידיות. הראשונה שולטת במגבים ובאיתות. הידית השניה שולטת על מערכת הנהיגה האוטונומית - תזוזה מעלה להגדרת מהירות מרבית ותזוזה כלפי הנהג להפעלת הנהיגה האוטונומית. הידית השלישית קצרה יותר וממוקמת עמוק יותר, ואחראית על כיוונון חשמלי של ההגה. מערכת עצור וסע ניתנת לביטול לאחר הנעת הרכב, ומערכת Auto Hold מאפשרת עמידה ברמזור מבלי לחיצה על דוושת הבלם. אם לא סגרתם היטב את הדלתות, אין צורך לפתוח ולסגור שוב. מערכת הוואקום תשאב את הדלת פנימה ותסגור אותה באופן הרמטי.

 

חיישני קרבה מזהירים על עצמים קרובים מסביב הרכב. מערכת מצלמות היקפיות מאפשרת תצוגת תמונת על של הרכב על גבי המסך המרכזי, העוזרת בתמרון במקומות צרים. מרצדס E קלאס החדשה מצויידת במערכת נהיגה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית המאפשרת לנהג להסיר את הידיים מגלגל ההגה ואת הרגל מדוושת ההאצה. המערכת האקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה עובדת בצורה טובה ומבצעת היגוי איכותי בנתיב בו היא נמצאת. המערכת מחזירה את הרכב למסלול במקרה של סטיה מנתיב, ומרעידה את ההגה כאשר מתבצעת סטיה מכוונת או מעבר נתיב ללא איתות. נתקלנו במצבים בהם היה קשה למערכת לשמור על הנתיב בעיקולים והיא התריעה וביקשה מהנהג תמיכה ידנית בנהיגה. אמנם מתבקש ליטוש נוסף למערכות הבטיחות האקטיביות אך מדובר בהתקדמות נוספת ומשמעותית לעבר מכונית אוטונומית לחלוטין.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

מרצדס E קלאס החדשה מצויידת גם במערכת בלימת חירום אוטונומית הפועלת עד 250 קמ"ש ומאטה או עוצרת את הרכב עצירה מלאה כדי להימנע מתאונה. בפקק תנועה ניתן להפעיל מצב נהיגה אוטונומי ולנסות ליהנות מהשהייה בפקק. המכונית תבצע את העבודה בעצמה, היא תאיץ ותעצור כשצריך. כמו כן ישנן מערכות להתרעה על אי שמירת מרחק, התרעה על עייפות הנהג, מערכת חניה אוטומטית, ומערכת PRE-SAFE Sound ייחודית המפעילה צליל מיוחד לפני התנגשות הגורם להתכווצות שרירים באוזניים ומפחיתה את הנזק לשמיעה הנגרם מעוצמת רעש הפגיעה בזמן תאונה.

 

יחידת הנעה וחווית נסיעה

 

מרצדס E קלאס החדשה מוצעת בישראל עם מנוע בנזין אחד ושני מנועי דיזל. גרסת E220d שנבחנה אצלנו, מצויידת במנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים המפיק 194 כ"ס ב- 3,800 סל"ד ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ ב- 1,600 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית חדשה של מרצדס הנקראת 9G tronic ולמערכת הנעה אחורית. מרצדס היא בין יצרניות הרכב הבודדות המפתחות את תיבות ההילוכים באופן עצמאי ולא עושה שימוש בתיבות של יצרנים אחרים כגון ZF. התיבה החדשה פועלת מצוין ומעבירה את ההילוכים בצורה נכונה ומדויקת מבלי שנבחין בכך ותורמת משמעותית לשיפור צריכת הדלק.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

היצרנית מצהירה על צריכת דלק ממוצעת העומדת על 23 ק"מ לליטר. במבחן שלנו שכלל בעיקר נסיעה בכבישים בין עירוניים נמדדה צריכת דלק ממוצעת של 21 ק"מ לליטר, נתון מרשים מאד למכונית בגודל כזה. מנוע הדיזל בגרסת E220d מרגיש חזק ומספק תאוצות ביניים זריזות. המנוע שקט מאוד וכמעט אינו נשמע, אך פעולתו מורגשת בעמידת הרכב. ללא ספק מדובר באחד ממנועי הדיזל השקטים והיעילים ביותר בשוק היום.

 

מערכת המתלים סופגת את מהמורות הכביש ומרסנת את המרכב בצורה טובה. ההגה טוב אך רך מדי ומנותק לגמרי מהגלגלים הקדמיים. במצב ספורט מתקשחים מעט ההגה והבולמים האדפטיביים לטובת הקטנת זוויות הגלגול ושיפור האחיזה, אך לא טוב מספיק כדי ממש ליהנות מנהיגה. בהתחשב במידות המכונית הנדיבות, קל לתמרן עם ה- E קלאס בעיר אבל יותר מהנה לשייט איתה בכבישים המהירים אליהם היא נועדה, וליהנות מנסיעה איכותית ומשלל מערכות נוחות ובטיחות שיש לה להציע. בידוד הרעשים מוצלח אך נשמעים רעשי רוח מכיוון חלונות הרכב בדלתות האחוריות.

 

מרצדס E קלאסמרצדס E קלאס

 

סיכום

 

מרצדס E קלאס החדשה היא מכונית סלון מפנקת, נעימה ומתקדמת הקובעת את הרף בסגמנט. העיצוב החיצוני יכול להיות קלאסי או ספורטיבי, איך שתבחרו, ותא הנוסעים מדהים ביופיו. מנוע הדיזל בגרסת E220d מציע ביצועים טובים וצריכת דלק מצויינת. רשימת האבזור ארוכה ועשירה, ושלל מערכות העזר והבטיחות מעלות אותה לרמה אחת מעל המתחרות. עם תג מחיר התחלתי של 465,000 ₪ היא אחת המתחרות המובילות בקטגוריה ובהחלט כדאי לקחת אותה לנסיעת מבחן.

 

מרצדס E220d AMG אוטומטית
מנוע טורבו דיזל 2.0 ליטרים
הספק מרבי 194/3,800 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 40.8/1,600 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 9 הילוכים
יחידת הנעה אחורית
אורך כללי 4,923 מ"מ
רוחב כללי 1,852 מ"מ
גובה כללי 1,468 מ"מ
בסיס גלגלים 2,939 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

540 ליטרים

משקל עצמי 1,680 ק"ג
מהירות מרבית 240 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 23.2-25.6 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 21 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 4
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2016)
מחיר

535,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אלפא רומיאו סטלביו במבחן דרכים - קרוסאובר עם דם חם

    אלפא רומיאו סטלביו במבחן דרכים - קרוסאובר עם דם חם

    23.04.18 | מבחני רכב

    אלפא רומיאו מצרפת קרוסאובר ראשון בתולדותיה לסיגמנט החם ביותר בשוק הרכב, ועושה זאת בדרכה הייחודית עם עיצוב יפייפה ו- DNA אלפיסטי

    יצרניות הרכב נכנסות במרץ אל פלח השוק המתפתח ביותר, גם אם איננו נמנה, ואף נוגד את מורשת המותג. אם לפורשה, מזראטי ולמבורגיני מותר, אז ברור שאף אחד לא הרים גבה כאשר אלפא רומיאו הציגה את המתחרה שלה בקטגוריה המונה מתחרים רבים וטובים כגון אאודי Q5, וולבו XC60, ב.מ.וו X3 ומרצדס GLC. אלפא רומיא

     
  • ריינג' רובר וולאר במבחן דרכים

    ריינג' רובר וולאר במבחן דרכים

    17.04.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    יצאנו לשייט עם ריינג' רובר וולאר ולפזר גלאם בכבישי הארץ. לא רצינו כל כך להחזיר את הרכב אבל בכל זאת חזרנו לספר לכם על החוייה המיוחדת

    לא כל יום יצא לכם לפגוש ריינג' רובר וולאר בכביש ועל חווית נהיגה בו בטח לא הייתם מוותרים. הוולאר הוא האח החדש במשפחה הבריטית אריסטוקרטית המיוחסת ומתברג בין ריינג' רובר איווק לבין ריינג' רובר ספורט. וולאר המקורי היה הדגם הראשון אותו יצרה ריינג' רובר אשר הגיח לאוויר העולם בשנת 1969, ועתה החליטה ריינג'

     
  • קיה אופטימה הייבריד במבחן דרכים

    קיה אופטימה הייבריד במבחן דרכים

    16.04.18 | מבחני רכב

    עם עיצוב מודרני ומנוע היברידי, מאיימת קיה אופטימה החדשה לכבוש את ליבם של המנהלים הצעירים ונהגי המוניות

    קיה אופטימה מהדור הקודם לא הצליחה לכבוש את סגמנט המכוניות המשפחתיות הגדולות אך גרסת הדיזל זכתה להצלחה בקרב נהגי המוניות. הדור הנוכחי והחדש מציג עיצוב מודרני ומנוע היברידי בתקווה לתפוס מקום של כבוד בראש הסגמנט - אתגר לא פשוט. קיה התקדמה משמעותית בשנים האחרונות אך גם היצרנים האחרים מציעים מכוניות ברמה

     
  • פיג'ו 5008 החדש במבחן דרכים - למשפחה המורחבת

    פיג'ו 5008 החדש במבחן דרכים - למשפחה המורחבת

    12.04.18 | מבחני רכב

    פיג'ו 5008 הפך ממיניוואן משמים לקרוסאובר אופנתי בעל 7 מושבים. יצאנו לבדוק מה פוטנציאל הצלחתו בישראל

    לאחרונה מנסה פיג'ו ליישר קו עם הרכבים המובילים בקטגוריות השונות, ובמרבית מהמקרים היא בהחלט מצליחה. לאחר הצלחת פיג'ו 3008, משיקה החברה את האח הגדול במשפחה - פיג'ו 5008 עם 7 מושבים, מנועי טורבו בנזין ודיזל, ורצון לכבוש את ליבם של בעלי המשפחות הגדולות. האם השינוי הדרמטי שעבר פיג'ו 5008 יהפוך את הדגם לא

     
  • יונדאי טוסון 1.6 טורבו במבחן דרכים

    יונדאי טוסון 1.6 טורבו במבחן דרכים

    09.04.18 | מבחני רכב

    קבלו הזמנה מיוחדת להצטרף אלינו לבחינת הגרסה החזקה והמאובזרת ביותר של הג'יפון הנמכר ביותר בישראל

    הדור הנוכחי של יונדאי טוסון נמצא איתנו כבר 3 שנים ובשנת 2017 נמסרו קרוב לעשרת אלפים רכבי יונדאי טוסון בישראל. הדגם מחזיק במקום הראשון בטבלת המסירות של קטגוריית רכבי הפנאי בגודל בינוני, והוא מהרכבים הנמכרים ביותר בארץ. יונדאי טוסון 1.6 טורבו בנזין לוקצ'רי אוטומט יתרונות עיצוב

     
  • טויוטה פרואייס במבחן דרכים

    טויוטה פרואייס במבחן דרכים

    04.04.18 | מבחני רכב

    טויוטה פרואייס מתיימר להציע פתרון פרקטי ויעיל כרכב מסחרי קומפקטי להובלה או היסעים באמצעות מבנה מודולרי המאפשר התאמה אישית. יצאנו לבדוק את הגרסה המשלבת את הטוב שבשני העולמות

    טויוטה פרואייס נולד כתוצאה משיתוף פעולה בין טויוטה לקבוצת PSA ונמכר בשינויים מינימליים מתבקשים גם תחת המותגים הצרפתיים בקבוצה - פיג'ו וסיטרואן, בדומה לשיתוף פעולה בתכנון וייצור מכוניות המיני פיג'ו 108, סיטרואן C1, וטויוטה אייגו. טויוטה פרואייס מתמודד בקטגורית המסחריות הקומפקטיות המתחזקת לאחרונה בעקב

     
  • סקודה סיטיגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סיטיגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    29.03.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    סקודה סיטיגו מציגה מפרט עירוני אידיאלי עם מידות צנומות, מנוע חסכוני ותיבה אוטומטית רובוטית. יצאנו לעמוד על מעלותיה בעיר ומחוצה לה

    סקודה סיטיגו מתחרה בסגמנט מכוניות המיני העירוניות, המתאפיינות בממדים קטנטנים, תמרון עירוני זריז, מנועים זעירים וחסכוניים בדלק, משקל נוצה, ומחיר נגיש. סקודה סיטיגו היא אחת משלוש התאומות בקונצרן פולקסווגן המונות את פולקסווגן אפ!, סיאט מיי, וכלת השמחה אשר הופיעה למבחן עם תיבת 5 הילוכים רובוטית חד מצמדי

     
  • קיה סורנטו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    קיה סורנטו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    21.03.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    קיה סורנטו זכה למתיחת פנים וקיבל גרסה מאובזרת עם מנוע V6 חדש. זו סיבה מצויינת לבדוק במה הוא טוב יותר

    מאז הושק לראשונה בשנת 2003, קיבל קיה סורנטו מספר הגדרות תפקיד שונות. בעוד הדור הראשון בסדרה הציג יכולות שטח מרשימות ומנוע דיזל בלבד, הדור שלישי שהושק בשנת 2014 מדיר גלגליו ממסלולי השטח התובעניים ומציע נוחות נסיעה טובה, אבזור מפנק ותא נוסעים שקט ומהודר. בשנת 2017 השיקה קיה את הסורנטו החדש שע

     
  • אאודי RS3 במבחן - מכונית מירוץ חוקית לכביש

    אאודי RS3 במבחן - מכונית מירוץ חוקית לכביש

    15.03.18 | מבחני רכב

    אאודי RS3 החדשה זכתה לתוספת כוח והשילה מעט ממשקלה. יצאנו לבדוק האם הצליחו באאודי לשפר עוד יותר את את חווית הנהיגה

    אאודי RS3 החדשה היא התשובה של אאודי למירוץ החימוש המשולש, הנערך כבר כמה עשורים בינה לבין מרצדס וב.מ.וו. מרחוק, היא אולי נראית כמו אאודי A3 סטנדרטית שעברה בסדנת שיפורים, כזו שאנו רואים ושומעים מדי פעם ברמזור, אבל האמת היא שאין שום דבר סטנדרטי במכונית המאיימת הזאת. כשהיא מצוידת במנוע חדש ועוצמתי המסוג

     
  • סיאט ארונה במבחן דרכים

    סיאט ארונה במבחן דרכים

    12.03.18 | מבחני רכב

    סיאט ארונה מסתער על קטגוריית רכבי הפנאי הקטנים ובידיו לא מעט כלים שיהפכו את חיי המתחרים לקשים מתמיד

    התגובה של סיאט לאופנת הג'יפונים הגיעה מעט מאוחר. רק בשנת 2016 הציגה סיאט את האטקה, נציגה הראשון להתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי בגודל בינוני. האח הקטן סיאט ארונה הוצג בחודש יוני 2017 והוא הדגם הראשון של קבוצת פולקסווגן בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים. סיאט ארונה עושה שימוש בפלטפורמת MQB A0 החדשה המשמשת

     
  • לקסוס IS 300h 2018 במבחן דרכים - התשובה היפנית ליוקרה דינמית

    לקסוס IS 300h 2018 במבחן דרכים - התשובה היפנית ליוקרה דינמית

    07.03.18 | מבחני רכב

    לקסוס IS 300h מציעה אלטרנטיבה נוסח יפן בפלח שוק הנשלט ע"י תוצרת גרמניה, ועושה זאת באמצעות איכות גבוהה של ביצוע ונהיגה. יצאנו לבדוק כיצד מרגישה הגרסה המלוכסנת על כבישי ארצנו

    לקסוס הינו מותג צעיר יחסית בעולם הרכב אך הצליח לבנות את המוניטין החיובי המיוחס לו בזכות סקרי אמינות וחוות דעת של צרכנים לאורך השנים. כך קיבל המותג תדמית של יצרן מכוניות יוקרה מופנמות, שקטות ואמינות, אך כאלו שאינן מתיימרות להתחרות ביכולת הדינמית המוצעת אצל המתחרות מגרמניה. רק בשנים האחרונות שינתה לקס

     
  • סובארו XV החדש במבחן דרכים

    סובארו XV החדש במבחן דרכים

    01.03.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    סובארו XV הוא רכב ה- 4X4 הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות. לקחנו את הדגם החדש לנסיעה בכביש ובשטח ובחנו את סיבות ההצלחה

    הדור הקודם של סובארו XV קיבל ביקורת שלילית מצרכנים עקב צריכת שמן גבוהה מהרגיל, אך למרות זאת הצליח רכב הפנאי הקומפקטי להפוך לפופולרי מאוד בארץ ואף זכה בתואר רכב ה- 4x4 הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות. סוד הקסם של סובארו XV טמון ביכולות שטח מרשימות, אחיזת כביש גבוהה, ותא נוסעים שימושי לצרכים משפחתיי

     
  • וולוו XC60 T8 במבחן דרכים

    וולוו XC60 T8 במבחן דרכים

    26.02.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    וולוו XC60 T8 הוא רכב פנאי היברידי נטען המציע צריכת דלק נמוכה, ביצועים מרשימים ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם גרסת ה- T8 הבכירה מצדיקה את המחיר

    וולוו XC60 החדש בהחלט מצליח לסובב ראשים הודות לעיצוב החדש התואם את התדמית הצעירה והדינמית שאימצה לאחרונה היצרנית השוודית. וולוו XC60 T8 שהתייצב למבחן הדרכים שלנו מציג קווי מתאר חדים וספורטיביים, מערכת מולטימדיה חדשנית, ויחידת הנעה היברידית חזקה בהספק 407 כ''ס המבטיחה ביצועים טובים לצד צריכת דל

     
  • אופל אינסיגניה החדשה במבחן דרכים

    אופל אינסיגניה החדשה במבחן דרכים

    22.02.18 | מבחני רכב

    אופל אינסיגניה החדשה מתיימרת להצליח יותר מקודמתה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות הנלחמת על מקומה בשוק הרכב

    לאופל שושלת מכובדת של משפחתיות גדולות שעשו חייל באירופה וגם בשוק המקומי שלנו. קוראים ותיקים ודאי זוכרים את אופל אסקונה, שמסרה לא מעט עותקים בישראל. אופל וקטרה שהגיעה לאחר מכן הצליחה באירופה אך לא נחלה הצלחה גדולה אצלנו, למרות תמחור אגרסיבי והיותה מכונית מוצלחת. הדור השני של אופל וקטרה היה יקר משמעות

     
  • שברולט אקווינוקס במבחן דרכים - ארה"ב מול קוריאה

    שברולט אקווינוקס במבחן דרכים - ארה"ב מול קוריאה

    20.02.18 | מבחני רכב

    שברולט אקווינוקס נוחת היישר אל סגמנט רכבי הפנאי שטח הלוהט וינסה לנגוס במכירות של רבות המכר באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט ומנוע חזק

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב בכדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעות דומות בשוק הרכב העולמי. מספיק להעיף מבט חטוף על הרכבים המזדחלים סביבנו בפקקי הבוקר בכדי לזהות כי אחוז ניכר מהם הם רכבי פנאי שטח במגוון גדלים, תצורות, ומחירים. תנוחת הישיבה הגבוה מקנה

     
  • יונדאי סונטה הייבריד 2018 במבחן דרכים - פינוק חסכוני

    יונדאי סונטה הייבריד 2018 במבחן דרכים - פינוק חסכוני

    13.02.18 | מבחני רכב

    יונדאי סונטה מציעה אלטרנטיבה היברידית וחסכונית בפלח השוק שנפגע קשות מאופנת הקרוסאוברים. יצאנו לבחון את יונדאי סונטה לאחר שעברה מתיחת פנים

    יונדאי סונטה הינה המשפחתית הגדולה השניה הכי נמכרת בישראל אחרי סקודה סופרב. במהלך שנת 2017 נמכרו בישראל כ- 1,735 סונטות חדשות, נתון מכובד שלא נשמע מרשים במיוחד משום שקטגוריית המשפחתיות הגדולות היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים. נכון שקרוסאובר מעניק ישיבה גבוהה, פוזת שטח אופנתית ומקל

     
  • אאודי Q5 החדש במבחן דרכים

    אאודי Q5 החדש במבחן דרכים

    06.02.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    אאודי Q5 היוצא הוביל את טבלת המסירות בסגמנט רכבי הפנאי שטח היוקרתיים. יצאנו לבדוק את הדור החדש כדי להבין כיצד הוא מתכוון לשמר את ההצלחה

    אאודי Q5 הוא מראה נפוץ בכבישי ישראל. שיווקו החל בשנת 2009 ומאז גרף בעיקר תשואות ושבחים, הן ברמה המקומית והן ברמה הבינלאומית. רכב הפנאי היוקרתי מציע חבילה מאוזנת הכוללת ביצועים מעולים, נוחות נסיעה מרשימה ושימושיות גבוהה. אאודי Q5 החדש הוצג לאחר שמלאו 9 שנים לדור היוצא, מדובר בנצח במושגי עולם הרכב של

     
  • סיטרואן ג'אמפי במבחן - דור שלישי של הצלחה

    סיטרואן ג'אמפי במבחן - דור שלישי של הצלחה

    30.01.18 | מבחני רכב

    הדור השלישי של סיטרואן ג'אמפי נחת בישראל. יצאנו עם גרסת הנוסעים החזקה לבדוק מה הוא מציע לנהג העובד

    סיטרואן ג'אמפי הוא דגם ותיק ומוכר בכבישי ישראל. שני הדורות הקודמים של הג'אמפי נמכרו במספרים מכובדים על שלל גרסאותיהם. גרסת הנוסעים בעלת תשעה מושבים זכתה אף היא להצלחה, במיוחד בקרב משפחות מרובות ילדים, בזכות המרחב הנדיב ומספר המושבים. סגמנט המסחריות לא זר לסיטרואן. הדור השלישי של הג'אמפי מנסה להמשיך

     
  • מיצובישי ASX במבחן דרכים

    מיצובישי ASX במבחן דרכים

    24.01.18 | מבחני רכב

    באיחור ניכר נחת לאחרונה מיצובישי ASX בישראל. יצאנו לבדוק האם הוא מוצלח ושימושי כמו אחיו הגדול, מיצובישי אאוטלנדר

    כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, החלה לאחרונה בשיווקו של רכב פנאי קומפקטי העונה לשם מיצובישי ASX. למרות שמיצובישי ASX הינו עולה חדש בישראל, ייצורו החל כבר בשנת 2010. הגרסה הנוכחית של רכב הפנאי היפני הינה תוצאה של שתי מתיחות פנים שעבר במהלך 7 השנים האחרונות. כעת סוף כל סוף התממשו כל התנאים הדרושים ל