וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

על הנייר, אופל קורסה OPC החדשה מצליחה להרשים, אבל אותנו מעניין איך היא על הכביש

תגיות | ספורט, אופל, קורסה OPC, חוות דעת

סרטון מבחן דרכים אופל קורסה OPC

 

אופל קורסה OPC
יתרונות   התנהגות כביש, אבזור, תא הנוסעים     
חסרונות   מחיר, היגוי, נוחות נסיעה

 

אופל קורסה OPC, הגרסה המהירה של הסופר מיני הגרמנית, קוראת תיגר על פולקסווגן פולו GTI, סיאט איביזה קופרה ופיג'ו 208 GTi. אופל קורסה OPC החדשה מבוססת על שלדה משופרת של הדור הקודם וגם מנוע ה- 1.6 ליטר טורבו מצא את דרכו לדגם החדש אחרי שקיבל תוספת של 15 כ"ס ומציע כעת 207 כ"ס. מחירה של אופל קורסה OPC עומד על 154,900 ₪ והיא מוצעת גם עם חבילת ביצועים מפתה המקפיצה את המחיר ל- 179,900 ₪.

 

גרסת המבחן שלנו מצויידת בחבילת הביצועים הכוללת חישוקי 18 אינץ' במקום 17 אינץ', צמיגי מישלין פיילוט סופר ספורט בחתך נמוך, בלמי Brembo קדמיים בקוטר 330 מ"מ, כיול שלדה ספורטיבי יותר, והדובדבן שבקצפת - דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני מבית דרקסלר. ואם זה לא מספיק, בקרת היציבות כוללת מצב ספורט ומאפשרת לשחרר את הרסן.

 

אופל קורסה OPCאופל קורסה OPC - עיניים יפות יש לה

 

עיצוב ונוחות

 

אופל קורסה OPC מיוצרת במרכב שלוש דלתות בלבד עם אותה צדודית בועתית שאפיינה את הדור הקודם ונמצאת איתנו יותר מדי שנים. גם חישוקי ה- 18 אינץ' המרשימים הושאלו מהדגם הקודם והיינו שמחים לקבל מאופל משהו חדש ושונה. החזית נאה וספורטיבית עם יחידות תאורה מעוצבות מסוג בי-קסנון, מכסה מנוע מודגש עם פס שחור המדמה כונס אוויר, גריל גדול, ופגוש בעיצוב קרבי עם עיטורי כרום. מאחור ספויילר גדול, צמד מפלטים מבית REMUS, דיפיוזר בולט, ויחידות תאורה מאורכות. עם כל האלמנטים הללו, ברור לכולם שזו לא עוד סופר מיני מבוייתת. אופל קורסה OPC רק רוצה לרקוד.

 

העיצוב הספורטיבי זולג לתא הנוסעים ובא לידי ביטוי בהגה שמנמן וקטום בתחתית, לוח מחוונים עם רקע בהשראת דגל מרוצים משובץ, ומושבי ספורט יפיפיים מבית ריקארו. גרסת המבחן מצויידת בגג שמש חשמלי המוסיף אור ואווירה נעימה. איכות החומרים טובה וכך גם איכות ההרכבה. בחלקים התחתונים ומאחור פגשנו פלסטיקה קשיחה וחלולה - לא משהו חריג בסגמנט. קו העיצוב הנקי והמודרני מספק תחושה טובה ומוצקה.

 

אופל קורסה OPCאופל קורסה OPC - לא עוד סופר מיני מבוייתת

 

מידותיה של אופל קורסה הן מהנדיבות בסגמנט וכך גם המרחב לנוסעים. המושבים הקדמיים לא רק יפים אלא גם נוחים ותומכים. תמיכת הצד יכלה להיות טובה יותר אך אנו לא רוצים להיות קטנוניים מדי. המושבים יורדים כמעט עד לרצפה, דבר מבורך במכונית ספורטיבית, אך ההגה לא יורד נמוך מספיק בהתאם, ולמעשה מנע מאיתנו להוריד את המושב למינימום גובה. למרות זאת, תנוחת הנהיגה טובה ומאפשרת שליטה מצויינת בהגה, בידית ההילוכים, ובדוושות שזכו לסידור מושלם.

 

כניסת נוסעים למושב האחורי יכולה לתסכל דווקא את הנוסעים מלפנים. לאחר שהנוסע התמקם במושב האחורי, המושב הקדמי לא חוזר למצבו הקודם אלא נשאר קרוב לדשבורד ולכן הנוסע הקדמי נדרש להתכופף לידית כיוון מרחק המושב ולהרחיק את המושב כדי לשבת. כניסה ויציאה מהמושב האחורי סבירה אם אתם ילדים או מבוגרים קומפקטיים, אך התחושה מעט קלסטרופובית עקב המושבים הקדמיים הגדולים והקורות האחוריות העבות הנכנסות לשדה הראיה ופוגעות במרווח הראש. המושבים נוחים למדי ומרווח הרגליים סביר, רק הנוסע האמצעי ירגיש מקופח עקב מושב מוגבה ותעלת הינע רחבה.

 

אופל קורסה OPCאופל קורסה OPC - תא נוסעים איכותי ומאובזר

 

תא הנוסעים שימושי יחסית הודות לתאים גדולים בדלתות, תא כפפות בגודל סביר, ותא אחסון גדול ליד ידית ההילוכים הכולל גם מחזיק כוסות מתקפל מגומי קשיח. תא המטען בנפח 285 ליטרים או 1,120 ליטרים לאחר קיפול המושבים. נפחו ומבנהו מספקים בהחלט לשימוש יומיומי.

 

הנדסת האנוש ותפעול הפקדים הפיזיים אינטואיטיבי ונגיש, אך הפעלת פונקציות מתקדמות במחשב הדרך דורשת התעסקות והסתגלות, ומזכירה תפעול של טלפון נייד ישן. מערכת המולטימדיה המקורית IntelliLink משתלבת נהדר בעיצוב הדשבורד ופשוטה מאוד לתפעול. מערכת ההפעלה מהירה ומסך המגע בגודל 7 אינץ' מציג תמונה חדה וברורה בכל תנאי התאורה. מערכת המולטימדיה כוללת שקע USB, שקע AUX ושישה רמקולים המפיקים צליל משביע רצון, אלא אם אתם אודיופילים. המערכת תומכת באפליקציית AppleCarPlay אך לא ב- Android Auto.

 

נוחות הנסיעה רחוקה מלהיות טובה ומפנקת. הבולמים הקשיחים דואגים להכיר לנוסעים את כל פגמי הכביש. בורות, פסי האטה, ומכסי ביוב מורגשים במיוחד אך בנסיעה רגועה בכביש גלי עם שיבושים קלים, הנסיעה מרוסנת יחסית ואף הפתיעה לטובה. יכולת בידוד הרעשים סבירה. רעשי רוח ומנוע לא מפריעים במיוחד והצמיגים הרחבים בעלי החתך הנמוך אחראים על רוב הרעש החודר לתא הנוסעים.

 

אופל קורסה OPCאופל קורסה OPC - מושבי RECARO יפים ותומכים

 

ביצועים

 

מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר המפיק 207 כ"ס ב- 5,800 סל"ד ומומנט של 25 עד 28.5 קג"מ החל מ- 1,900 סל"ד, מאיץ את אופל קורסה OPC מעמידה למאה קמ"ש תוך 6.5 שניות ולמהירות מרבית של 230 קמ"ש. אין לנו ציוד מעבדה לאישוש הזמנים אך התחושה זריזה ומספקת. למנוע הרבה סוסים אבל המומנט לא מהגבוהים בסגמנט. עם משקל עצמי לא נמוך של 1,278 ק"ג, מתבקש מנוע בשרני יותר שיוכל לדחוף את הרכב בקלות יחסית גם בסל"ד נמוך ובהאצות ביניים, ללא צורך בהורדת שני הילוכים. על מנת לקבל את המיטב מהמנוע, צריך לשמור עליו בסל"ד בינוני עד גבוה, אז הטורבו גודש בקצב, דוושת התאוצה תגובתית, הכוח זמין בשפע, וקשה למחוק את החיוך מהפרצוף.

 

אופל קורסה OPC זמינה עם תיבת הילוכים ידנית בלבד בת 6 הילוכים. אנו חושבים שבחישת ההילוכים היא חלק גדול מחווית הנהיגה ברכב ספורט. העברת ההילוכים נקיה, מדוייקת וחלקה. שני ההילוכים הראשונים קצרים מאוד לטובת זינוק זריז מהמקום ואילו ההילוך השישי ארוך ויעיל בשיוט. המצמד כבד וקפיצי, זה אומר שכיף בנהיגה אגריסבית אך פחות כיף בפקקים.

 

אופל קורסה OPCאופל קורסה OPC שמחה לשנות כיוון בזריזות

 

ההגה אמנם מתוגבר חשמלית אך ציפינו לקבל ממנו מידע מפורט יותר אודות מצב הגלגלים, כמו אצל חלק מהמתחרות. ההיגוי אולי טוב ביחס לסופר מיני סטנדרטית, אבל לא עומד ברמה של השלדה המצויינת ופוגם בתחושת המעורבות בנעשה ובחווית הנהיגה. עם זאת, ההיגוי חד, מהיר ומאפשר לזרוק את הקורסה בקלות לתוך פניות ולשמור על קצב גבוה במסלול המפותל. הצמיגים הדביקים יחד עם הבולמים הקשיחים והדיפרנציאל של דרקסלר, מאפשרים לחזור לגז מוקדם יותר, דואגים לצמצם תת היגוי, ושומרים שהאף יהיה בכיוון הנכון - בקו הפניה ולא בתעלה.

 

השלדה הקשיחה מספרת לנהג מה קורה עם הגלגלים ושמחה לשנות כיוון בזריזות ובקלות. מתקבלת תחושה של מכונית קלה וקטנה ממה שהיא בפועל וזה טוב. גם כאשר בקרת היציבות פועלת, הזנב יהדק את הפניה בהחלקה מעודנת - פשוט כיף. אם תבטלו את בקרת היציבות, תתחיל הקורסה לכשכש בזנב כמו כלב שעומד לקבל סטייק עסיסי. בלמי הברמבו ברכב המבחן שלנו מגיבים במהירות עם נשיכה טובה ופועלים היטב גם תחת עומס, מה שמגביר את הבטחון אצל מי שנוהג בקורסה החמה.

 

אופל קורסה OPCאופל קורסה OPC - עוד תמונה לשטוף את העיניים

 

צריכת דלק

 

מנוע הטורבו המפונק שותה בנזין אוקטן 98 בלבד ובימי המבחן שכללו קטעים של נהיגה בין-עירונית ונהיגה מאומצת, נרשמה צריכת דלק ממוצעת של 8.5 ק"מ לליטר. אם תוכלו לעמוד בפיתוי ולא תתנו בגז, תוכלו לקבל צריכת דלק טובה יותר.

 

עלויות אחזקה

 

אופל קורסה OPC מגיעה עם שלוש שנות אחריות יצרן מלאות. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או כל 15,000 ק"מ. מחירו של הטיפול הראשון במוסך היבואן עומד על 601 ₪, הטיפול השני 758 ₪, הטיפול השלישי 601 ₪, והטיפול הרביעי 1,948 ₪. עשו לעצמכם טובה והשתדלו לא לדפוק את הפנס הראשי כי מחירו עומד על 6,903 ₪ ליחידה. גם מראת צד קומפלט לא זולה ומחירה 3,656 ₪. פנס אחורי דווקא לא יקר ומחירו 971 ₪ בלבד. עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21, ללא שלילת רשיון וללא תביעות עבר, יעלה כ- 8,000 ₪ לשנה. כל המחירים כוללים מע"מ.

 

אופל קורסה OPCאופל קורסה OPC - פנס כזה עולה 6,903 שקלים

 

בטיחות

 

בשנת 2014 התייצבה אופל קורסה למבחן הבטיחות של ארגון EuroNcap וסיימה אותו עם ציון של 4 כוכבי בטיחות מתוך 5. הקורסה קיבלה ציון של 79% בהגנה על מבוגרים, 77% בהגנה על ילדים, 71% בהגנה על הולכי רגל, ו- 56% עבור מערכות עזר לבטיחות. ציוד הבטיחות באופל קורסה OPC כולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת סיוע לזינוק בעלייה, חיישני חניה מלפנים ומאחור, מצלמת נסיעה לאחור, נקודות isofix עם גישה קלה, וחבילת בטיחות מקורית Opel EYE הכוללת מערכת זיהוי תמרורים, מערכת התרעה על סטייה מנתיב הפועלת במהירות מעל 60 קמ"ש, ומערכת התרעה על סכנת התנגשות מלפנים המדליקה בעת הצורך נורות אזהרה אדומות מעל לוח המחוונים, בטווח הראיה של הנהג. נדגיש כי מדובר רק בהתרעות ולא במערכות אקטיביות השולטות על הבלמים וההיגוי.

 

תמורה למחיר

 

תמורת 154,900 ₪ מקבלים מכונית מאובזרת למדי עם ביצועים טובים ואופי אגרסיבי. אם נהיגת הארד-קור אלימה ומהירה בכבישים איכותיים היא הבילוי המועדף עליכם ואתם צריכים גם את רשימת האבזור הנדיבה או את חבילת הביצועים המקורית והייחודית (תוספת של 25,000 ₪), כדאי שתקחו את הקורסה OPC לנסיעת מבחן. אם אתם מחפשים קטנה חמה לנשמה עם תמורה גבוהה יותר למחיר, תוכלו לקבל אחת באולם התצוגה של פיג'ו או סיאט. בשורה התחתונה, אופל קורסה OPC מציעה חבילה איכותית ומהנה אך יקרה ביחס למתחרות טובות לא פחות.

 

תודה לדורי אסף, מוקי אדיב ומגה קארטינג בית שאן על העזרה בהכנת הכתבה.

 

אופל קורסה OPC עם חבילת ביצועים
מנוע טורבו בנזין 1.6 ליטר
הספק מרבי 207/5,800 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 28.5/1,900 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,021 מ"מ
רוחב כללי 1,736 מ"מ
גובה כללי 1,479 מ"מ
בסיס גלגלים 2,510 מ"מ
מיכל דלק 45 ליטרים
נפח תא מטען

285 ליטרים

משקל עצמי 1,278 ק"ג
מהירות מרבית 230 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 6.8 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 13.3 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 8.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 14
ציון בטיחות ENCAP 4 כוכבים (2014)
מחיר

179,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק CT6 במבחן דרכים

    קאדילק CT6 במבחן דרכים

    22.06.17 | מבחני רכב

    קאדילק CT6, ספינת הדגל של היצרן האמריקאי, מנסה לספק תשובה הולמת ליצרניות רכבי היוקרה הגרמניות

    בעשור האחרון הפכו מותגים אמריקאים רבים לבלתי רלוונטיים עבור צרכני רכב המחפשים פרקטיות וחסכון בדלק על חשבון גודל, נוחות ומנוע גדול וזללן. על אף שדגמי קאדילק נמכרים באמריקה ובסין כמו לחמניות חמות, במגרש הבינלאומי נחלה החברה הפסדים משמעותיים. בשנה החולפת החליטה הנהלת הקונצרן האמריקאי ג'נרל מוטורס על שי

     
  • מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    מרצדס C63 AMG קופה במבחן דרכים

    14.06.17 | מבחני רכב

    מרצדס C63 AMG קופה החדשה צריכה להיכנס לנעליים הנחשקות של קודמתה. יצאנו לבדוק איך מתנהגת מכונית מסלול חוקית לכביש

    במרצדס ציינו בחודש שעבר יובל לחטיבת AMG. הסדנה הוקמה בסוף שנות ה- 60 של המאה הקודמת על ידי האנס-וורנר אופרכט ואברהרד מייקר, ועסקה בעיקר בהסבת רכבי כביש למכוניות מרוץ. בשנת 1971 זכתה מרצדס SEL300 AMG שטופלה על ידם במקום השני במרוץ 24 השעות בספא שבבלגיה וקנתה להם תהילת עולם. בשנת 1990 נחתם הסכם רשמי ב

     
  • אופל מוקה X במבחן דרכים

    אופל מוקה X במבחן דרכים

    08.06.17 | מבחני רכב

    אופל מוקה עבר מתיחת פנים ומתייצב לקרב חוזר באחת הקטגוריות החמות ביותר בשוק הרכב הישראלי

    אופל מוקה הוא רכב פנאי שטח קומפקטי אשר הוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה בשנת 2012. לישראל הגיע המוקה באיחור אופנתי רק בשנת 2014 עם רמת אבזור גבוהה, אך זכה לתג מחיר גבוה ביחס לחבריו בקטגוריה. בכדי להתמודד עם הגעת מתחרים חדשים ניסו מאז באופל להפחית את המחיר ולהציע רמות אבזור חדשות אך המכירות לא הצליחו להתרו

     
  • קאדילק XT5 במבחן דרכים

    קאדילק XT5 במבחן דרכים

    05.06.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם קאדילק XT5 טוב כמו שהוא נראה והאם יוכל לשאת על גבו את צמיחת המותג בישראל

    אין ספק שקאדילק עברה שינוי מהותי וחיוני בשנים האחרונות. חברת האם ג'נרל מוטורס השקיעה מיליארדים בקאדילק, מינתה מנכ"ל חדש והעבירה את מטה החברה מעיר המכוניות דטרויט שבמדינת מישיגן (אותה ייסד הצרפתי אנטואן דה לה מוט קאדילק) ישירות לכור ההיתוך של הטרנדים העולמיים במנהטן שבמדינת ניו יורק. לאחר גיוס מאסיבי

     
  • סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    29.05.17 | מבחני רכב

    מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר מציגה שדרוג ביחידת ההנעה ומראה מצודד יותר. יצאנו לבדוק איך הוא נוסע

    הדור האחרון של סוזוקי קרוסאובר הוצג בשנת 2013 וזכה לפופולריות רבה בארץ ובעולם. כעת הוא מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים מקיפה. נראה כי בזכות מוניטין אמינות גבוה וקהל לקוחות נאמן, הגיע סוזוקי קרוסאובר עם קלף חזק מהבית ולא נדרש להזיע יתר על המידה בכל הפרמטרים. בזכות אמינותו שקיבלה משנה תוקף ככל שחלפו השנים,

     
  • פולקסווגן טיגואן במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן במבחן דרכים

    24.05.17 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן התייצב אצלנו למבחן דרכים עם מנוע חזק 2.0 TSI והנעה כפולה. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק את תוספת המחיר

    הדור הראשון של פולקסווגן טיגואן נחת בארץ בסערה עם מסע פרסום פרובוקטיבי שהציג אותו כאח הקטן והחתיך של פולקסווגן טוארג. הביקוש בישראל ומסביב לגלובס היה גדול ונפתחו רשימות המתנה ארוכות. בחלוף הזמן הועם זוהרו של הטיגואן עם הגעת מתחרים חדשים במחירים אטרקטיביים. פולקסווגן טיגואן יתרונות א

     
  • סקודה אוקטביה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    סקודה אוקטביה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.05.17 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים של המשפחתית האירופאית הפופולרית תספיק לה כדי להתמודד עם מובילות הקטגוריה

    הדור השלישי של סקודה אוקטביה נחשף והושק בישראל בשנת 2013 והציג שינויים קטנים בעיצוב החיצוני בהשוואה לדור השני והמוצלח. 4 שנים נדרשו לסקודה להציג מתיחת פנים מזערית לדור השלישי בניסיון ליישר קו עם הדגמים החדשים בקבוצת המשפחתיות. עיקר השינויים הם מנוע 1.0 ליטר חדש, מערכות בטיחות מתקדמות, ושיפור איכות ה

     
  • אאודי Q2 במבחן דרכים

    אאודי Q2 במבחן דרכים

    18.05.17 | מבחני רכב

    אאודי Q2 מנסה להגדיר קטגוריה חדשה ולפתות את לקוחות רכבי הפרימיום הקומפקטיים עם ניחוח פנאי שטח

    עושה רושם שאחד התחביבים של אאודי הוא איתור קטגוריות ונישות חדשות. אאודי הייתה מחלוצי סגמנט היוקרה הקומפקטי עם אאודי A3, והיום היא יצרנית הפרימיום היחידה שמשווקת סופר מיני יוקרתית - אאודי A1. עתה הושק בישראל בן חדש למשפחת הדגמים הענפה בקטגוריה חדשה וקוראים לו אאודי Q2. אאודי Q2 1.4 TFSI

     
  • מבחן דרכים: אאודי A5 קופה

    מבחן דרכים: אאודי A5 קופה

    10.05.17 | מבחני רכב

    אודי A5 החדשה מדגימה לנו איך בונים מכונית קופה אלגנטית ומהירה לכיסוי מרחקים

    אלגנטיות היא מושג חמקמק, קשה להגדיר אותה במילים ולייחס לה תכונות אופי. מה מביא אנשים לתפוס מוצר כאלגנטי? ובכן, אנחנו חושבים שבאאודי הצליחו לעלות על נוסחה מדויקת ולפיה הם תכננו באופן מדויק את אאודי A5 החדשה. אאודי A5 קופה יתרונות עיצוב, איכות, נוחות נסיעה חסרונות לא מרגשת, העדר

     
  • וידאו: טויוטה CHR הייבריד במבחן דרכים

    וידאו: טויוטה CHR הייבריד במבחן דרכים

    30.04.17 | מבחני רכב

    טויוטה CHR עורר את סקרנותם של נהגי ישראל ושיווקו החל בקול תרועה רמה. יצאנו לנסיעת התרשמות בכדי לגלות איך הוא על הכביש

    תחשבו על טויוטה ותסתכלו על ה- CHR. לא נראה שייך? מסתבר שלא רק לכם. טויוטה CHR הוא אחד הרכבים המעוצבים והנועזים ביותר שהציגה טויוטה אי פעם. היו מי שהוא העלה בזיכרונם את ניסאן ג'וק הוותיק אך לטעמנו טויוטה CHR נושא בשורה עיצובית של קרוסאובר קופה ייחודי. סרטון טויוטה CHR במבחן דרכים

     
  • וידאו: סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    וידאו: סיאט אטקה 2017 במבחן דרכים - חבילה מגובשת במחיר אטרקטיבי

    25.04.17 | מבחני רכב

    סיאט אטקה התייצב למבחן הדרכים שלנו בגרסת סטייל הבסיסית. האם הוא מציע תמורה טובה במחיר 139,900 ₪?

    סיאט אטקה הוא הקרוסאובר הראשון של היצרנית הספרדית. ההשקה לוותה בקול רעש גדול וציפיות רבות נרקמו לראשו. בעולם ובישראל נתפס סיאט כמותג צעיר בעל אופי ספורטיבי עם האיכויות המפורסמות של קונצרן פולקסווגן. סיאט אטקה מתחרה בפלח השוק הצומח ביותר מול דגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ופיג'ו 3008. יצאנו לב

     
  • וידאו: ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    וידאו: ניסאן אקס טרייל 2017 במבחן דרכים

    13.04.17 | מבחני רכב

    ניסאן אקס טרייל הוא קרוסאובר מעוצב וחסכוני המציע 7 מושבים. האם הוא ראוי גם להוות תחליף למיניוואן?

    משפחות מרובות ילדים או אלה הזקוקים למקומות נוספים ברכב המשפחתי, לא עומדים בפני היצע גדול במיוחד. ישנם מיניוואנים קומפקטיים המציעים זוג מושבים נוספים עם תא מטען מזערי, ומיניוואנים בגודל מלא המסוגלים לשנע בנוחות מרבית שבעה מבוגרים על מטענם. עם השתלטות רכבי הכביש-שטח על השוק, מציעות היצרניות גם ג'יפוני

     
  • וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    וידאו: יונדאי i10 החדשה 2017 במבחן דרכים

    06.04.17 | מבחני רכב

    יונדאי i10 היא מכונית מיני נוחה ומרווחת, הנראית צעירה אך מרגישה בוגרת

    יונדאי i10 היא מכונית מיני שזוכה להצלחה בשוק הישראלי השמרני, ונוגסת בנתח שמן מהסגמנט הנשלט על ידי אחותה הפופולרית קיה פיקנטו. הרעיון במכונית מיני חדשה במחיר נגיש תפס תאוצה רבה והישראלים הצביעו ברגליים ואפילו העירו את הרגל השמאלית לתפעול גרסאות ידניות מוזלות. הדור הנוכחי והשני במספר הוצג בשנת 2013 וב

     
  • וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קמארו 2017 - כריש במבחן דרכים

    30.03.17 | מבחני רכב

    עיצוב שלא מותיר מקום לדמיון, ביצועים מרשימים ונוכחות בולטת. שברולט קמארו במבחן דרכים רועש

    שברולט קמארו צברה אוהדים מסביב לגלובוס, וככל שהיא ותיקה יותר, היא תגרום ליותר מבטי ערגה ואנחות הנאה. אם אמרת שברולט קמארו, אמרת אגדה. שורשיה נטועים אי שם באמריקה של שנות ה- 60, עת פריחתן של מכוניות הפוני. שיקול עלויות הדלק היה משני, והתחרות התמקדה בגודל, בצליל ובעיצוב. הדור השישי שהושק בשנת 2015 טומ

     
  • וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    23.03.17 | מבחני רכב

    שברולט טראקס המעודכן חוזר לסיבוב נוסף מול שלל הג'יפונים הקומפקטיים הצעירים

    שברולט הייתה בין הראשונות לזהות את הפוטנציאל בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים והציגה ב- 2012 את הטראקס. למרות העיצוב הקשוח, בישראל התקשה הטראקס להתחרות במייסד הקטגוריה ניסאן ג'וק האופנתי, גם בעקבות תמחור גבוה בתחילת דרכו. סרטון מבחן דרכים שברולט טראקס שברולט טראקס LT יתרונות

     
  • וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

    19.03.17 | מבחני רכב

    קיה פיקנטו החדשה מציגה מתכון משופר למכונית המיני המבוקשת ביותר בישראל

    קיה פיקנטו היוצאת כבר בת שש ועדיין מצליחה להתגבר על מתחרות חדשות בשוק ולשמור על מעמדה המכובד בצמרת סגמנט המיני בישראל, כחדשה וכמשומשת. הדור החדש והשלישי במספר של קיה פיקנטו, שהחל עתה את דרכו בישראל, לא מציג רבולוציה ביחס לדור הקודם אלא אבולוציה טבעית. קיה בחרה בגישה שאין צורך לתקן מה שעובד, אלא רק ל

     
  • וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    וידאו: רנו טווינגו 2017 במבחן דרכים - קוקטייל אורבני מרענן

    16.03.17 | מבחני רכב

    רנו טווינגו היא מכונית מיני צעירה שמצליחה להפתיע ברוחה ובהתנהגותה

    רנו ישראל השיקה לאחרונה את מכונית המיני החיננית רנו טווינגו שהוצגה לראשונה בתחילת שנות ה- 90. הדור הנוכחי והשלישי במספר שהוצג בשנת 2014 מציג מכונית מיני מעוצבת שכיף להסתכל עליה. מנוע אחורי מוגדש טורבו והנעה אחורית נראים כמו מתכון בדוק להנאה מנהיגה. האם היא אכן עומדת בציפיות? יצאנו למבחן דרכים ארוך ע

     
  • וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים

    06.03.17 | מבחני רכב

    שברולט קרוז החדשה מבטיחה להיות מהטובות במכוניות המשפחתיות, יצאנו לבדוק האם היא גם מקיימת

    שברולט קרוז, המשפחתית הגלובלית של היצרנית האמריקאית, הוצגה לראשונה בשנת 2008 לאחר פיתוח משותף של חטיבות שברולט מכל קצוות הגלובוס. מאז הפכה שברולט קרוז לדגם הנמכר ביותר של היצרנית ולאחד הדגמים הנמכרים ביותר בעולם. בישראל הדברים התנהלו אחרת. שברולט קרוז הגיעה עם שילוב מנוע- גיר לא מוצלח שסבל ממחלות יל

     
  • וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    וידאו: פיג'ו 3008 דיזל במבחן דרכים - קרוסאובר אופנתי ודינמי

    16.02.17 | מבחני רכב

    פיג'ו 3008 החדש הינו קרוסאובר מעוצב וייחודי עם תא נוסעים מקורי והתנהגות כביש מהנה

    פיג'ו ידועה כיצרנית המקפידה על עיצוב מכוניות מרשימות, אך הדור הקודם של פיג'ו 3008 לא עמד בציפיות והתוצאה הייתה רכב פנאי-שטח מבולבל שלא זכה להצלחה מסחרית. הדור החדש שהושק לאחרונה בישראל, מתבסס על פלטפורמה מודולרית חדשה עם עיצוב מיוחד, ומבשר על עידן חדש לחלוטין. הזמנו את גרסת הבסיס עם מנוע דיזל ברמת א

     
  • וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    וידאו: מיצובישי ספייס סטאר 2017 במבחן דרכים - כוכבת בעיר

    09.02.17 | מבחני רכב

    על התפר שבין קטגוריית המיני לסופר מיני, נמצאת מיצובישי ספייס סטאר. יצאנו לבדוק מה השתנה במתיחת הפנים שעברה

    מיצובישי ספייס סטאר הגיעה ארצה לראשונה בשנת 2013 ולמרות עיצוב חיצוני אנמי ותא נוסעים פשוט, הצליחה לנגוס בפלח שוק מכובד בקטגוריית המכוניות הקטנות. כעת, לאחר תקופה בה הופסק שיווקה בהמתנה לדגם המעודכן, הגיעה מיצובישי ספייס סטאר לישראל לאחר מתיחת פנים ומקצה שיפורים. למבחן הדרכים שלנו התייצבה גרסת הפרימי