קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

קיה נירו הוא קרוסאובר היברידי המשלב מגוון יתרונות בחבילה מגובשת ואטרקטיבית

תגיות | פנאי שטח, קיה, נירו

קיה נירו מוגדר כקרוסאובר אך מראהו מזכיר מרכב סטיישן מוגבה. הוא מתפרש לאורך 4,355 מ"מ לעומת אחיו קיה ספורטאז' הנמתח לאורך 4,480 מ"מ. עם זאת, בסיס הגלגלים של הנירו ארוך ב- 30 מ"מ לעומת הספורטאז', מה שמקנה מרווח ברכיים עדיף ליושבים מאחור. קיה נירו משתייך אמנם לסגמנט הקרוסאוברים הלוהט אך קורץ גם ללקוחות עם מודעות סביבתית הנוהגים במשפחתיות כגון טויוטה פריוס והונדה אינסייט, ויראו בו אלטרנטיבה מעניינת. קיה נירו, אם כן, הוא קרוסאובר משפחתי היבירידי במחיר תחרותי של 137,000 שקלים.

 

קיה נירו - לא מגלה שהוא היברידיקיה נירו - לא מגלה שהוא היברידי

 

קיה נירו
יתרונות   צריכת דלק מעולה, אבזור, בטיחות     
חסרונות   ביצועים, מערכת מולטימדיה בסיסית

 

עיצוב ונוחות

 

קיה נירו הוא רכב היברידי, אבל לא מגלה זאת במבט ראשון. אין לו אלמנטים מיוחדים המעידים שהוא חושב על הסביבה והוא מרגיש מספיק בוגר ובטוח בעצמו להישאר סולידי. החזית מציגה גריל שגרתי המשתלב עם יחידות תאורת הלד העדינות והמלוכסנות. הפגושים מוסיפים טאץ' עיצובי עם עיטורים כסופים התוחמים את פנסי הערפל. מסתבר שתכנון רכב אקולוגי מביא עימו גם סיעור מוחות לשולחן המעצב. מהצד, נראה קיה נירו כרכב סטיישן מוגבה שמצליח להראות טוב גם בזכות בתי גלגלים מודגשים, חישוקים עם כיסויי פלסטיק נאים וסף חלונות בוהק מכרום. החלק האחורי לא נותר מאחור וזכה אף הוא לתשומת לב. הוא מעוצב בקווים חלקים ומתקבלת תחושה שהג'יפון רחב ומוצק. יחידות התאורה גדולות ומרשימות, השמשה האחורית גדולה, הספויילר המושחר מוסיף לא מעט, והפגושים מציגים את הגיאומטריה שראינו בחלק הקדמי. עם פרופורציות מאוזנות, קל לסלוח לו על מימד הגובה הנמוך מהמקובל בז'אנר ולקבל אותו בזרועות פתוחות למשפחת הג'יפונים. על מכסה המנוע השטוח, ניתן להבחין ב"צביטת" חיבה שהעניק המעצב פיטר שרייר לקיה נירו, לאחר שנהנה מפרי עמלו.

 

קיה נירו מציג פרופורציות מאוזנותקיה נירו מציג פרופורציות מאוזנות

 

כבר מפתיחת הדלת ניתן לחוש באיכות החומרים הגבוהה ואיכות ההרכבה המעולה. החלקים העליונים של הדלתות והדשבורד עשויים פלסטיק רך למגע, ושילוב דמוי עור בריפודי הדלתות והמושבים מוסיף לאווירה. תא הנוסעים ממשיך את תפיסת העיצוב הנקי והתכליתי ומציג מקום מרווח מספיק שנעים לשהות בו. עיצוב ההגה אופייני לקיה, הדשבורד שטוח וחלק, פתחי המיזוג משתלבים בזרימה ומשטחי הפלסטיק מבריקים. ידית ההילוכים נעימה ועיצובה שואב השראה ממותגי פרימיום גרמניים. למרות שהגוון השחור שולט בתא הנוסעים, התוצאה הסופית מבורכת. שדה הראייה רחב וקל לתמרן גם בחניות מאתגרות מבלי להיעזר במצלמת הרוורס.

 

כיאה לרכב פנאי, מצוייד קיה נירו בשפע תאי אחסון גדולים, מחזיקי כוסות, תא עילי למשקפיים ועוד. המושבים הנאים מרופדים בעור משולב בד ומספקים תנוחת ישיבה גבוהה, נוחה ותומכת גם לאורך זמן. היושבים מאחור ייהנו מפתחי מיזוג, משענת יד עם מחזיק לכוסות, ומושבים נוחים ותומכים עם מרווח ברכיים גדול. מרווחי הראש והכתפיים גם הם גדולים אם כי קיה נירו צר ביחס לדגמים מתחרים ולנוסע שלישי יהיה פחות נוח. תא המטען בנפח 401 ליטרים בעל מבנה רחב ושטוח, ומספק לשימוש יומיומי. אם תזדקקו למקום נוסף, תוכלו לקפל את המושבים האחוריים וליהנות מנפח הטענה של 1,399 ליטרים.

 

בניגוד לרוח התקופה, לא ציידה היבואנית את קיה נירו במסך מולטימדיה גדול ומרשים, והסתפקה במסך מגע קטן בגודל 5 אינץ' המקרין שעון אנלוגי כשהמערכת הבינונית מנמנמת. היא קלה לתפעול וכוללת כפתורי שליטה מההגה, שקעי USB ו- AUX, וקישוריות בלוטות'. המסך מקרין תמונה חדה גם באור יום, ומתגי ההפעלה נוחים לשימוש. מערכת בקרת האקלים מפוצלת וכוללת כאמור פתחי מיזוג ליושבים מאחור. העיצוב החכם תורם להנדסת האנוש מבלי ליפול לגימיקים עיצוביים ופקדים מסורבלים. הכל ברור, נגיש ואינטואיטיבי, ואין צורך ביום לימודים ארוך כדי להבין את הלוגיקה. גם מערכות הבטיחות האקטיביות, עליהן נרחיב בהמשך, קלות לתפעול. אין ספק שקיה חשבה גם על לקוחות החוששים ממורכבות רכב היברידי והנגישה את קיה נירו גם לטכנולוגופובים שבינינו.

 

קיה נירו - תא נוסעים נקי ותכליתיקיה נירו - תא נוסעים נקי ותכליתי

 

נוחות הנסיעה גבוהה ומרוסנת, ורוב השיבושים נותרים מחוץ למכונית. בנסיעה עירונית סופג קיה נירו את רוב המהמורות בשיכוך נעים, אך בורות ושברים באספלט יפרו את השלווה בתא הנוסעים בצורה מורגשת. בנסיעה בינעירונית מספק קיה נירו חווית נסיעה נעימה והבולמים שומרים על הרכב מאוזן ויציב גם על כבישים גליים ומהמורות. כיול המתלים מציג פשרה המתבררת כאיכותית ומספקת נסיעה חלקה ונעימה בעיר ומחוצה לה. בידוד הרעשים טוב מאוד. קיה נירו שקט מאוד בעיר, ורעשי רוח נוכחים רק במהירויות גבוהות.

 

ביצועים

 

משחררים את בלם החניה הרגלי (המרמז על ייעודו לשוק האמריקאי) ומסובבים את המפתח. ההתנעה חרישית כמקובל במכוניות היברידיות, ושילוב להילוך נסיעה יזניק בדממה את הנירו. רק אם תלחצו על דוושת התאוצה יתעורר לחיים מנוע הבנזין בנפח 1.6 ליטר, אשר יחד עם המנוע החשמלי בהספק 43 קילוואט, מפיקים 141 כ"ס ו- 27 קג"מ המאיצים את הנירו מעמידה למאה קמ"ש תוך 11.5 שניות בדרך למהירות מקסימלית של 165 קמ"ש. בפועל מרגיש קיה נירו מעט כבד ובהאצות הביניים ציפינו ליותר. הנירו נאלץ להתמודד עם משקל של 1,500 ק"ג למרות השימוש באלומיניום בחלקים מסויימים לטובת הפחתה במשקל. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים הפועלת בצורה חלקה ונעימה.

 

קיה נירו -  צריכת דלק של 17.5 קילומטר לליטרקיה נירו - צריכת דלק של 17.5 קילומטר לליטר

 

קיה נירו לא נועד לספק הנאה מנהיגה ולכן אל תצפו לשותף דינמי לנסיעה בקצב גבוה. התנהגות הכביש צפוייה ורהוטה. בנהיגה מהירה בפניות הוא מצליח לשמור על הנתיב בבטחון וללא זוויות גלגול גדולות הודות למיקום הסוללות מתחת למושבים האחוריים לטובת הורדת מרכז הכובד. בנסיעה בינעירונית מרגיש הנירו נטוע ויציב, וקשה להוציא אותו מאיזון.

 

צריכת דלק

 

כשקיה נירו מבקר בתחנת הדלק הוא לא חש בנוח. זה לא מקום טבעי עבורו והוא לא מבקר בו לעיתים תכופות. היצרנית מתגאה בנתון צריכת דלק ממוצעת של 26.3 ק"מ לליטר. בימי המבחן, עמדה צריכת הדלק הממוצעת על 17.5 ק"מ לליטר - נתון מרשים בהחלט בהתחשב בתנאי נהיגה מאומצים ומגוונים. דרגת זיהום האוויר עומדת על 2 מתוך 15 וקיה נירו נהנה ממיסוי נמוך בעידוד ממשלת ישראל.

 

עלויות אחזקה

 

קיה נירו משווק בארץ עם אחריות יצרן לשלוש שנים מלאות. טיפולים מתבצעים אחת לשנה או כל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 626 ₪, עלות הטיפול השני 1,117 ₪, עלות הטיפול השלישי 843 ₪, ועלות הטיפול הרביעי עומדת על 1,195 ₪. עלות יחידת תאורה ראשית עומדת על 3,560 ₪, פנס אחורי יעלה לכם 3,408 ₪ ומראה חיצונית תעלה 2,473 ₪. עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21, ללא שלילת רישיון וללא תביעות עבר, עומדת על כ- 8,500 ₪ לשנה(כל המחירים כוללים מע"מ).

 

בטיחות

 

מעבר להיותו קרוסאובר היברידי עממי ראשון בישראל ברמת המחירים הזו, מציג קיה נירו אבזור בטיחות עשיר הכולל בין היתר 7 כריות אוויר ומערכות בטיחות אקטיביות חשובות ביניהן בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לתיקון סטייה מנתיב, מערכת לבלימת חירום אוטונמית, ומערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים. מערכת בקרת הסטייה מנתיב הנסיעה מזהה בדיוק רב את קווי המסלול ומתקנת את ההיגוי במידה ומתגלה סטייה ללא הפעלת איתות. המערכת עובדת נהדר ואף טובה יותר ממערכות המצויות ברכבים יקרים פי כמה מהנירו. אם תנסו להוריד את הידיים מההגה, קיה נירו ייתן לכם הזדמנות של 8 שניות ליהנות מהיכולות האוטונומיות ולאחר מכן ירטון ויבקש שוב את ידכם. אם תתמהמהו עם החזרת הידיים אל ההגה, יסיר הנירו מיידית את האחריות לתיקון סטייה מנתיב.

 

קיה נירו מצוייד באבזור בטיחות עשירקיה נירו מצוייד באבזור בטיחות עשיר

 

בבקרת השיוט האדפטיבית תוכלו לקבוע את מהירות הנסיעה והמערכת תשמור עליה עבורכם תוך התחשבות בתנאי הדרך. מערכת נוספת מנטרת את התנועה שלפני הרכב ומסוגלת לזהות גם הולכי רגל. היא תתריע במקרה חירום ותבלום את הרכב אוטונומית אם לא תספיקו להגיב. בקיה נירו ניכר כי העתיד כבר כאן, אבל הוא מבקש את ידינו כדי להסתגל למציאות העכשווית.

 

במבחן הריסוק של ארגון EuroNcap קיבל קיה נירו דירוג של 5 כוכבי בטיחות מתוך 5, עם ציון 91% בהגנה על מבוגרים, 80% בהגנה על ילדים, 70% בהגנה על הולכי רגל, וציון 81% על מערכות עזר לבטיחות.

 

תמורה למחיר

 

קיה נירו הוא גם וגם. הוא קרוסאובר היברידי, גם רכב פנאי וגם משפחתי, סופר חסכוני, בטיחותי להפליא, שימושי למדי, ובמחיר 137,000 ₪ מספק תמורה טובה למחיר. אמנם מערכת ההנעה לא מספקת את הגוף הכבד ופוגמת בביצועים, אך ברמת המחירים הזו רק סיאט אטקה טוב יותר וכל השאר אף עצלים ממנו. קיה נירו גדול מסך חלקיו ועם תג המחיר הנוכחי נכנס לשוק הקרוסאוברים הלוהט חמוש בקלפים חזקים וייחודיים. אין ספק שלקיה נירו צפוייה הצלחה רבה ומקום מכובד במועדון ה"נמכרים ביותר בישראל" בדומה לאחיו קיה ספורטאז'.

 

קיה נירו
מנוע בנזין הייבריד 1.6 ליטר
הספק מרבי משולב 141/5,700 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 27/1,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,355 מ"מ
רוחב כללי 1,805 מ"מ
גובה כללי 1,545 מ"מ
בסיס גלגלים 2,700 מ"מ
מיכל דלק 45 ליטרים
נפח תא מטען

401 ליטרים

משקל עצמי 1,500 ק"ג
מהירות מרבית 162 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.5 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 26.3 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 17.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 2
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2016)
מחיר

136,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    וידאו: אופל קורסה OPC 2016 במבחן דרכים

    01.12.16 | מבחני רכב

    על הנייר, אופל קורסה OPC החדשה מצליחה להרשים, אבל אותנו מעניין איך היא על הכביש

    סרטון מבחן דרכים אופל קורסה OPC אופל קורסה OPC יתרונות התנהגות כביש, אבזור, תא הנוסעים חסרונות מחיר, היגוי, נוחות נסיעה אופל קורסה OPC, הגרסה המהירה של הסופר מיני הגרמנית, קוראת תיגר על פולקסווגן פולו GTI, סיאט איביזה קופרה ופיג

     
  • וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    וידאו: מרצדס E קלאס החדשה במבחן דרכים

    24.11.16 | מבחני רכב

    מרצדס E קלאס לוקחת אותנו אל העתיד בו לא נצטרך לנהוג במכונית והנסיעה תהפוך לאוטונומית

    סרטון מבחן דרכים מרצדס E קלאס יצרנית הפרימיום הגרמנית מציבה סטנדרטים מאוד גבוהים כהרגלה ואלו באים לידי ביטוי בדור החדש של מרצדס E קלאס, המוצבת בין מרצדס C קלאס המשפחתית לספינת הדגל מרצדס S קלאס. מרצדס E קלאס החדשה היא המכונית הטכנולוגית ביותר של היצרנית. כל החידושים אשר פותחו במהלך השנים הא

     
  • וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    וידאו: אאודי A4 במבחן דרכים

    13.11.16 | מבחני רכב

    אאודי A4 מתייצבת למבחן דרכים תובעני עם עיצוב מרשים, טכנולוגיות מתקדמות, וניחוח פרימיום מעודן

    אחרי 22 שנים שהיא משקיעה בעצמה ומראה לכולם כמה היא שווה, זוכה אאודי A4 בדורה החמישי לתדמית בוגרת ואצילית. מה שזיכה את הדורות הקודמים בתשואות כבר הפך למובן מאליו וכעת היא צריכה להוכיח שהיא מסוגלת ליותר מבלי לצעוק. יריבותיה לסגמנט לא מאפשרות לה לעצום עין והקרב על תואר מלכת הקטגוריה הפך לשיחת היום. ידי

     
  • וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    וידאו: הונדה סיוויק טייפ אר (TYPE R) במבחן דרכים

    20.10.16 | מבחני רכב

    הונדה סיוויק טייפ אר מגיעה אלינו לאחר המתנה ארוכה. האם היא תעמוד בציפיות הגבוהות?

    לאחר חמש שנות המתנה יודעת הונדה שאסור לה לאכזב עם הסיוויק טייפ אר החדשה. היא בנתה מנוע טורבו חדש, טיפלה באווירודימניות וכיילה את השלדה ושאר המכלולים על מנת לחזור לסגמנט הספורט עם ראש מורם. התוצאות לא איחרו להגיע. עם השקתה שברה הונדה סיוויק טייפ אר החדשה זמני הקפה חדשות לבקרים. ההישג החשוב ביותר נרשם

     
  • וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    וידאו: שברולט מאליבו במבחן דרכים

    28.09.16 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו החדשה משנה גישה. האם היא משנה גם את כללי המשחק בשוק המשפחתיות הגדולות?

    כאשר אתם שומעים את השם שברולט, לחלקכם עולות מחשבות על מכוניות אמריקאיות ספינתיות עם מנועים גדולים ולחלקכם עולות מחשבות על מכוניות קוריאניות זולות עם סמל אמריקאי. במקרה של שברולט מאליבו החדשה, הסיפור הוא אחר לגמרי. היא כבר לא כל כך אמריקאית אבל היא בכלל לא קוריאנית. שברולט מאליבו בדור העשירי הופכת למ

     
  • וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    וידאו: פיג'ו 2008 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.09.16 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 הינו קרוסאובר מעוצב ושימושי. האם יש לו את כל הדרוש כדי להתחרות בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים? יצאנו לבדוק

    עולם הרכב עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות עם ביקוש הולך וגובר למכוניות מעוצבות עם נוכחות ושימושיות טובה, במחיר נגיש. היצרניות מצאו לכך פתרון העונה לשם קרוסאובר עירוני או ג'יפון כפי שנהוג לכנותו בישראל. בדרך כלל מדובר ברכב על בסיס מכונית סופר מיני שזכה למרווח גחון מוגדל וכמה תוספות קוסמטיות למראה המ

     
  • סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    סובארו לבורג 2016 במבחן דרכים

    01.09.16 | מבחני רכב

    סובארו לבורג היא משפחתית סטיישן שונה בנוף הישראלי. יצאנו לבדוק את הצהרתה על ספורטיביות ושימושיות

    סובארו לבורג החדשה הוצגה בעולם כבר בשנת 2013 אך היצרן היפני הקטן לא מיהר לייצא אותה אל מחוץ לגבולות היבשת. השם לבורג (Levorg) אם תהיתם הוא הכלאה בין שלוש מילים: לגאסי, רבולושיין, וטורינג (Legacy, revolution, touring). סובארו לבורג מצויידת במנוע טורבו בנזין חדש, מערכת הנעה כפולה, ובעיצוב שצפוי ל

     
  • יונדאי סונטה הייבריד 2016 במבחן דרכים

    יונדאי סונטה הייבריד 2016 במבחן דרכים

    25.08.16 | מבחני רכב

    יונדאי סונטה החדשה עושה עלייה מחודשת לישראל כשהיא חמושה בטכנולוגיה היברידית ובגנים אמריקאים

    כשנתיים לאחר הפסקת שיווקה של יונדאי i40, שלא זכתה להצלחה גדולה בישראל וממנה נמכרו כ- 800 יחידות בסך הכל, מגיעה יונדאי סונטה החדשה לכפר על חוסר ההצלחה של האחות האירופאית כשהיא חמושה בעיצוב מרענן ובמערכת הנעה היברידית. יונדאי סונטה החדשה מיוצרת בקוריאה אך מיועדת לשוק האמריקאי בעיקר והדבר בא לידי ביטוי

     
  • טויוטה קורולה 2016 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    טויוטה קורולה 2016 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    18.08.16 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה עברה מתיחת פנים של אמצע החיים וקיבלה עיצוב ואבזור מעודכנים וכן מערכות בטיחות מתקדמות. יצאנו לבדוק איך המשפחתית הנמכרת בישראל מתכוונת לשמור על מעמדה

    טויוטה קורולה הינה המכונית הנמכרת ביותר בעולם בכל הזמנים, אפילו יותר מהחיפושית והגולף של פולקסווגן. גם בישראל שמרה קורולה על מעמדה וכיכבה בראש טבלת המסירות מספר פעמים לא מבוטל. טויוטה קורולה משווקת בכל העולם ומיוצרת במספר רב של מדינות, והצליחה ביובל האחרון לבסס את מעמדה כמשפחתית אמינה ופרקטית. הדור

     
  • רנו קדג'אר 1.5 דיזל במבחן דרכים

    רנו קדג'אר 1.5 דיזל במבחן דרכים

    04.08.16 | מבחני רכב

    רנו מרחיבה את היצע דגמי רכבי הפנאי ונכנסת לפלח הג'פונים עם רנו קדג'אר החדש בגרסאות דיזל ובנזין. הוצאנו את גרסת הדיזל למבחן דרכים על מנת לבדוק האם הקדג'אר יהווה מתחרה חזק בסגמנט הלוהט

    זה כבר לא סוד שסגמנט דגמי הפנאי שטח הוא כמעט הסגמנט המרכזי היום במרבית שווקי הרכב בעולם. כמעט כל יצרן רכב היום מציע דגם פנאי שטח אחד לפחות. גם קונצרן רנו ניסאן מציע יותר מדגם פנאי שטח אחד - החל מניסאן ג'וק וניסאן קשקאי, ועד לדגמי הפנאי שטח המפוארים של אינפיניטי. רנו הציעה עד היום רק את רנו קפצ'ור הק

     
  • יונדאי i20 קרוס במבחן דרכים

    יונדאי i20 קרוס במבחן דרכים

    28.07.16 | מבחני רכב

    יונדאי i20 קרוס הוא למעשה יונדאי i20 עם מדי עבודה ונעליים גבוהות. האם זה יספיק לו כדי להוות תחרות אמיתית בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים?

    עד להגעת יונדאי i20 קרוס לישראל, לא היה לכלמוביל היבואנית מענה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים הרותח. אמנם יש לה את יונדאי טוסון החדש שמצליח מאוד בישראל ובעולם, אך הוא גדול ויקר יחסית מדגמים בסגמנט נמוך יותר כגון ניסאן ג'וק, שברולט טראקס ופיג'ו 2008. בארסנל הדגמים של יונדאי דווקא קיים דגם פנאי שטח קומפ

     
  • סוזוקי בלנו 2016 במבחן דרכים

    סוזוקי בלנו 2016 במבחן דרכים

    21.07.16 | מבחני רכב

    סוזוקי מחזירה לנוף המקומי שם ישן בחליפה חדשה. הפעם כמכונית סופר מיני מרווחת ומאובזרת

    סוזוקי בלנו 2016 מחזירה לחיים שם נוסטלגי ומוכר, אך הבלנו החדשה שונה לחלוטין מאותה בלנו שהצליחה מאוד בישראל בשנות ה- 90. בניגוד לסוזוקי בלנו המקורית שהשתייכה לקטגוריית המשפחתיות ושווקה בעיקר בגרסת סדאן, הבלנו החדשה הינה סופר מיני מרווחת במרכב האצ'בק 5 דלתות. בישראל משווקת סוזוקי בלנו בגרסת GLS הבסיסי

     
  • טויוטה פריוס 2016 החדשה במבחן דרכים

    טויוטה פריוס 2016 החדשה במבחן דרכים

    19.07.16 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של טויוטה פריוס מבוסס על פלטפורמה חדשה, מצוייד ביחידת הנעה היברידית עדכנית, ומציג עיצוב יוצא דופן

    בשלהי שנות ה- 90 עמלו מהנדסי טויוטה על רעיון חדש-ישן: שילוב בין מערכת הנעה מסורתית לוגמת בנזין למערכת הנעה חשמלית. בשנת 1997 חשפה הענקית היפנית את הדור הראשון של הפריוס שהתהדר בחדשנות פורצת דרך הבאה לידי ביטוי ביחידת הנעה היברידית ובעיצוב אווירודינמי מיוחד. במשך השנים הבינו בטויוטה שההימור השתלם והפ

     
  • אופל אסטרה החדשה במבחן דרכים

    אופל אסטרה החדשה במבחן דרכים

    12.07.16 | מבחני רכב

    יצאתי לפגישה עם אירופאית נאה, בייישנית ומנומסת עם שמלה אדומה והמון תכונות טובות. האם צפוי לנו עתיד משותף וזוגיות מוצלחת?

    שמעתי עליה המון דברים טובים מחברים. כשהסכימה להיפגש קבענו דייט לשעת אחר צהריים לא מחייבת. אני לבשתי קז'ואל והגעתי באיחור קל, היא הגיעה בשמלה אדומה מושקעת וחיכתה לי מעט. אופל אסטרה החדשה היא לא רק מכונית יפה, היא מכונית בטיחותית ומושקעת וכבר הספיקה לקטוף את תואר מכונית השנה לשנת 2016. אם לא די בכך, א

     
  • פורד אקספלורר במבחן דרכים

    פורד אקספלורר במבחן דרכים

    07.07.16 | מבחני רכב

    פורד אקספלורר עבר עדכון לקראת סוף חיי הדגם והגיע לישראל חמוש בעיצוב מעודכן ורשימת אבזור ארוכה. יצאנו לבדוק מה התחדש

    הדור האחרון של פורד אקספלורר הושק בשנת 2011. הוא נטש את שלדת הסולם ויכולות השטח לטובת נוחות ופינוקים. כעת לקראת סוף חיי הדגם עבר פורד אקספלורר עדכון מקיף שכולל שינוי עיצובי ושידרוגים ברשימת האבזור. פורד אקספלורר החדש הוא עוף מעט מוזר בישראל, הוא גדול מאוד ורחב, יכול לשנע בנוחות 7 נוסעים, והוא ספק מי

     
  • פיג'ו 508 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פיג'ו 508 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    30.06.16 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של פיג'ו עברה מתיחת פנים שנועדה להשאיר אותה רלוונטית גם היום. יצאנו לבדוק האם זה מספיק כדי להוות תחרות לדגמים המובילים בסגמנט

    פיג'ו 508 הוצגה בשנת 2011 כמחליפתה של פיג'ו 407 ושל מכונית הסלון פיג'ו 607. כיום, ארבע שנים מאוחר יותר, משווקת פיג'ו 508 לאחר שעברה מתיחת פנים במסגרתה קיבלה עיצוב מעודכן, יחידת הנעה משופרת ורשימת אבזור משודרגת. פיג'ו 508 מתמודדת בסגמנט המשפחתיות הגדולות מול מתחרות חזקות כגון פולקסווגן פאסאט, סקודה ס

     
  • סיאט איביזה קופרה 2016 במבחן דרכים - כוח להמון

    סיאט איביזה קופרה 2016 במבחן דרכים - כוח להמון

    23.06.16 | מבחני רכב

    סיאט איביזה קופרה מסמלת את הרוח הצעירה והספורטיבית של המותג הספרדי. הדגם החדש קיבל מנוע 1.8 ליטר טורבו בשרני, תיבת הילוכים ידנית ותג מחיר נגיש של 136,900 ₪

    הכינוי קופרה מוצמד לדגמי הקצה של סיאט ומסמל יכולות דינמיות גבוהות, טכנולוגיה מתקדמת, ועיצוב קרבי. סיאט איביזה קופרה שנחתה לאחרונה בישראל לאחר שעברה מתיחת פנים, משווקת עם מנוע 1.8 ליטר טורבו חדש ותיבת הילוכים ידנית בלבד במחיר תחרותי של 136,900 ₪ המנגיש אותה גם לקהל צעיר ומהווה נקודת פתיחה טובה מול המ

     
  • יונדאי אלנטרה 2016 במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2016 במבחן דרכים

    16.06.16 | מבחני רכב

    יונדאי מחזירה לנוף המקומי מכונית משפחתית חדשה עם שם ישן. יצאנו לבחון את יונדאי אלנטרה החדשה

    מכונית הסדאן המשפחתית של יונדאי משווקת ברחבי העולם כיונדאי אלנטרה עוד מהמאה הקודמת ועם השנים בנתה לעצמה מוניטין של יעילות ואמינות. הדור הקודם, שכונה בישראל יונדאי i35, הוסיף למתכון המוצלח עיצוב פורץ דרך ויחידת הנעה שנחשבה מודרנית בזמנה. למרות ששוק המשפחתיות מאבד אט אט מנפחו לטובת רכבי הפנאי שטח, ביו

     
  • סוזוקי סלריו במבחן דרכים

    סוזוקי סלריו במבחן דרכים

    09.06.16 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם מחליפתה של סוזוקי אלטו, חלוצת המכוניות העירוניות בישראל, יכולה לשחזר את הצלחתה

    חברת מכשירי תנועה הייתה הראשונה שזיהתה בשנת 2009 את יתרונות המיסוי הירוק והשכילה להביא לישראל את סוזוקי אלטו במחיר שובר שוק שאיפשר לישראלים רבים לקרוע את הניילונים ממכונית חדשה בחצי המחיר. בתחילה שווקה האלטו עם תיבת הילוכים ידנית בלבד וברמת אבזור בסיסית, אך למרבית הלקוחות שבחרו באלטו זה לא הפריע. מא