קיה נירו במבחן דרכים - סינרגיה רציונלית

 

קיה נירו הוא קרוסאובר היברידי המשלב מגוון יתרונות בחבילה מגובשת ואטרקטיבית

תגיות | פנאי שטח, קיה, נירו

קיה נירו מוגדר כקרוסאובר אך מראהו מזכיר מרכב סטיישן מוגבה. הוא מתפרש לאורך 4,355 מ"מ לעומת אחיו קיה ספורטאז' הנמתח לאורך 4,480 מ"מ. עם זאת, בסיס הגלגלים של הנירו ארוך ב- 30 מ"מ לעומת הספורטאז', מה שמקנה מרווח ברכיים עדיף ליושבים מאחור. קיה נירו משתייך אמנם לסגמנט הקרוסאוברים הלוהט אך קורץ גם ללקוחות עם מודעות סביבתית הנוהגים במשפחתיות כגון טויוטה פריוס והונדה אינסייט, ויראו בו אלטרנטיבה מעניינת. קיה נירו, אם כן, הוא קרוסאובר משפחתי היבירידי במחיר תחרותי של 137,000 שקלים.

 

סרטון קיה נירו במבחן דרכים

 

קיה נירו
יתרונות   צריכת דלק מעולה, אבזור, בטיחות     
חסרונות   ביצועים, מערכת מולטימדיה בסיסית

 

עיצוב ונוחות

 

קיה נירו הוא רכב היברידי, אבל לא מגלה זאת במבט ראשון. אין לו אלמנטים מיוחדים המעידים שהוא חושב על הסביבה והוא מרגיש מספיק בוגר ובטוח בעצמו להישאר סולידי. החזית מציגה גריל שגרתי המשתלב עם יחידות תאורת הלד העדינות והמלוכסנות. הפגושים מוסיפים טאץ' עיצובי עם עיטורים כסופים התוחמים את פנסי הערפל. מסתבר שתכנון רכב אקולוגי מביא עימו גם סיעור מוחות לשולחן המעצב. מהצד, נראה קיה נירו כרכב סטיישן מוגבה שמצליח להראות טוב גם בזכות בתי גלגלים מודגשים, חישוקים עם כיסויי פלסטיק נאים וסף חלונות בוהק מכרום. החלק האחורי לא נותר מאחור וזכה אף הוא לתשומת לב. הוא מעוצב בקווים חלקים ומתקבלת תחושה שהג'יפון רחב ומוצק. יחידות התאורה גדולות ומרשימות, השמשה האחורית גדולה, הספויילר המושחר מוסיף לא מעט, והפגושים מציגים את הגיאומטריה שראינו בחלק הקדמי. עם פרופורציות מאוזנות, קל לסלוח לו על מימד הגובה הנמוך מהמקובל בז'אנר ולקבל אותו בזרועות פתוחות למשפחת הג'יפונים. על מכסה המנוע השטוח, ניתן להבחין ב"צביטת" חיבה שהעניק המעצב פיטר שרייר לקיה נירו, לאחר שנהנה מפרי עמלו.

 

קיה נירו מציג פרופורציות מאוזנותקיה נירו מציג פרופורציות מאוזנות

 

כבר מפתיחת הדלת ניתן לחוש באיכות החומרים הגבוהה ואיכות ההרכבה המעולה. החלקים העליונים של הדלתות והדשבורד עשויים פלסטיק רך למגע, ושילוב דמוי עור בריפודי הדלתות והמושבים מוסיף לאווירה. תא הנוסעים ממשיך את תפיסת העיצוב הנקי והתכליתי ומציג מקום מרווח מספיק שנעים לשהות בו. עיצוב ההגה אופייני לקיה, הדשבורד שטוח וחלק, פתחי המיזוג משתלבים בזרימה ומשטחי הפלסטיק מבריקים. ידית ההילוכים נעימה ועיצובה שואב השראה ממותגי פרימיום גרמניים. למרות שהגוון השחור שולט בתא הנוסעים, התוצאה הסופית מבורכת. שדה הראייה רחב וקל לתמרן גם בחניות מאתגרות מבלי להיעזר במצלמת הרוורס.

 

כיאה לרכב פנאי, מצוייד קיה נירו בשפע תאי אחסון גדולים, מחזיקי כוסות, תא עילי למשקפיים ועוד. המושבים הנאים מרופדים בעור משולב בד ומספקים תנוחת ישיבה גבוהה, נוחה ותומכת גם לאורך זמן. היושבים מאחור ייהנו מפתחי מיזוג, משענת יד עם מחזיק לכוסות, ומושבים נוחים ותומכים עם מרווח ברכיים גדול. מרווחי הראש והכתפיים גם הם גדולים אם כי קיה נירו צר ביחס לדגמים מתחרים ולנוסע שלישי יהיה פחות נוח. תא המטען בנפח 401 ליטרים בעל מבנה רחב ושטוח, ומספק לשימוש יומיומי. אם תזדקקו למקום נוסף, תוכלו לקפל את המושבים האחוריים וליהנות מנפח הטענה של 1,399 ליטרים.

 

בניגוד לרוח התקופה, לא ציידה היבואנית את קיה נירו במסך מולטימדיה גדול ומרשים, והסתפקה במסך מגע קטן בגודל 5 אינץ' המקרין שעון אנלוגי כשהמערכת הבינונית מנמנמת. היא קלה לתפעול וכוללת כפתורי שליטה מההגה, שקעי USB ו- AUX, וקישוריות בלוטות'. המסך מקרין תמונה חדה גם באור יום, ומתגי ההפעלה נוחים לשימוש. מערכת בקרת האקלים מפוצלת וכוללת כאמור פתחי מיזוג ליושבים מאחור. העיצוב החכם תורם להנדסת האנוש מבלי ליפול לגימיקים עיצוביים ופקדים מסורבלים. הכל ברור, נגיש ואינטואיטיבי, ואין צורך ביום לימודים ארוך כדי להבין את הלוגיקה. גם מערכות הבטיחות האקטיביות, עליהן נרחיב בהמשך, קלות לתפעול. אין ספק שקיה חשבה גם על לקוחות החוששים ממורכבות רכב היברידי והנגישה את קיה נירו גם לטכנולוגופובים שבינינו.

 

קיה נירו - תא נוסעים נקי ותכליתיקיה נירו - תא נוסעים נקי ותכליתי

 

נוחות הנסיעה גבוהה ומרוסנת, ורוב השיבושים נותרים מחוץ למכונית. בנסיעה עירונית סופג קיה נירו את רוב המהמורות בשיכוך נעים, אך בורות ושברים באספלט יפרו את השלווה בתא הנוסעים בצורה מורגשת. בנסיעה בינעירונית מספק קיה נירו חווית נסיעה נעימה והבולמים שומרים על הרכב מאוזן ויציב גם על כבישים גליים ומהמורות. כיול המתלים מציג פשרה המתבררת כאיכותית ומספקת נסיעה חלקה ונעימה בעיר ומחוצה לה. בידוד הרעשים בינוני ולא מספק. רמת הרעש אמנם סבירה בנסיעה עירונית אך רעשי הרוח והצמיגים נשמעים היטב במהירות בין עירונית.

 

ביצועים

 

משחררים את בלם החניה הרגלי (המרמז על ייעודו לשוק האמריקאי) ומסובבים את המפתח. ההתנעה חרישית כמקובל במכוניות היברידיות, ושילוב להילוך נסיעה יזניק בדממה את הנירו. רק אם תלחצו על דוושת התאוצה יתעורר לחיים מנוע הבנזין בנפח 1.6 ליטר, אשר יחד עם המנוע החשמלי בהספק 43 קילוואט, מפיקים 141 כ"ס ו- 27 קג"מ המאיצים את הנירו מעמידה למאה קמ"ש תוך 11.5 שניות בדרך למהירות מקסימלית של 165 קמ"ש. בפועל מרגיש קיה נירו מעט כבד ובהאצות הביניים ציפינו ליותר. הנירו נאלץ להתמודד עם משקל של 1,500 ק"ג למרות השימוש באלומיניום בחלקים מסויימים לטובת הפחתה במשקל. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים הפועלת בצורה חלקה ונעימה.

 

קיה נירו -  צריכת דלק של 17.5 קילומטר לליטרקיה נירו - צריכת דלק של 17.5 קילומטר לליטר

 

קיה נירו לא נועד לספק הנאה מנהיגה ולכן אל תצפו לשותף דינמי לנסיעה בקצב גבוה. התנהגות הכביש צפוייה ורהוטה. בנהיגה מהירה בפניות הוא מצליח לשמור על הנתיב בבטחון וללא זוויות גלגול גדולות הודות למיקום הסוללות מתחת למושבים האחוריים לטובת הורדת מרכז הכובד. בנסיעה בינעירונית מרגיש הנירו נטוע ויציב, וקשה להוציא אותו מאיזון.

 

צריכת דלק

 

כשקיה נירו מבקר בתחנת הדלק הוא לא חש בנוח. זה לא מקום טבעי עבורו והוא לא מבקר בו לעיתים תכופות. היצרנית מתגאה בנתון צריכת דלק ממוצעת של 26.3 ק"מ לליטר. בימי המבחן, עמדה צריכת הדלק הממוצעת על 17.5 ק"מ לליטר - נתון מרשים בהחלט בהתחשב בתנאי נהיגה מאומצים ומגוונים. דרגת זיהום האוויר עומדת על 2 מתוך 15 וקיה נירו נהנה ממיסוי נמוך בעידוד ממשלת ישראל.

 

עלויות אחזקה

 

קיה נירו משווק בארץ עם אחריות יצרן לשלוש שנים מלאות. טיפולים מתבצעים אחת לשנה או כל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 626 ₪, עלות הטיפול השני 1,117 ₪, עלות הטיפול השלישי 843 ₪, ועלות הטיפול הרביעי עומדת על 1,195 ₪. עלות יחידת תאורה ראשית עומדת על 3,560 ₪, פנס אחורי יעלה לכם 3,408 ₪ ומראה חיצונית תעלה 2,473 ₪. עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21, ללא שלילת רישיון וללא תביעות עבר, עומדת על כ- 8,500 ₪ לשנה(כל המחירים כוללים מע"מ).

 

בטיחות

 

מעבר להיותו קרוסאובר היברידי עממי ראשון בישראל ברמת המחירים הזו, מציג קיה נירו אבזור בטיחות עשיר הכולל בין היתר 7 כריות אוויר ומערכות בטיחות אקטיביות חשובות ביניהן בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לתיקון סטייה מנתיב, מערכת לבלימת חירום אוטונמית, ומערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים. מערכת בקרת הסטייה מנתיב הנסיעה מזהה בדיוק רב את קווי המסלול ומתקנת את ההיגוי במידה ומתגלה סטייה ללא הפעלת איתות. המערכת עובדת נהדר ואף טובה יותר ממערכות המצויות ברכבים יקרים פי כמה מהנירו. אם תנסו להוריד את הידיים מההגה, קיה נירו ייתן לכם הזדמנות של 8 שניות ליהנות מהיכולות האוטונומיות ולאחר מכן ירטון ויבקש שוב את ידכם. אם תתמהמהו עם החזרת הידיים אל ההגה, יסיר הנירו מיידית את האחריות לתיקון סטייה מנתיב.

 

קיה נירו מצוייד באבזור בטיחות עשירקיה נירו מצוייד באבזור בטיחות עשיר

 

בבקרת השיוט האדפטיבית תוכלו לקבוע את מהירות הנסיעה והמערכת תשמור עליה עבורכם תוך התחשבות בתנאי הדרך. מערכת נוספת מנטרת את התנועה שלפני הרכב ומסוגלת לזהות גם הולכי רגל. היא תתריע במקרה חירום ותבלום את הרכב אוטונומית אם לא תספיקו להגיב. בקיה נירו ניכר כי העתיד כבר כאן, אבל הוא מבקש את ידינו כדי להסתגל למציאות העכשווית.

 

במבחן הריסוק של ארגון EuroNcap קיבל קיה נירו דירוג של 5 כוכבי בטיחות מתוך 5, עם ציון 91% בהגנה על מבוגרים, 80% בהגנה על ילדים, 70% בהגנה על הולכי רגל, וציון 81% על מערכות עזר לבטיחות.

 

תמורה למחיר

 

קיה נירו הוא גם וגם. הוא קרוסאובר היברידי, גם רכב פנאי וגם משפחתי, סופר חסכוני, בטיחותי להפליא, שימושי למדי, ובמחיר 137,000 ₪ מספק תמורה טובה למחיר. אמנם מערכת ההנעה לא מספקת את הגוף הכבד ופוגמת בביצועים, אך ברמת המחירים הזו רק סיאט אטקה טוב יותר וכל השאר אף עצלים ממנו. קיה נירו גדול מסך חלקיו ועם תג המחיר הנוכחי נכנס לשוק הקרוסאוברים הלוהט חמוש בקלפים חזקים וייחודיים. אין ספק שלקיה נירו צפוייה הצלחה רבה ומקום מכובד במועדון ה"נמכרים ביותר בישראל" בדומה לאחיו קיה ספורטאז'.

 

קיה נירו
מנוע בנזין הייבריד 1.6 ליטר
הספק מרבי משולב 141/5,700 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 27/1,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,355 מ"מ
רוחב כללי 1,805 מ"מ
גובה כללי 1,545 מ"מ
בסיס גלגלים 2,700 מ"מ
מיכל דלק 45 ליטרים
נפח תא מטען

401 ליטרים

משקל עצמי 1,500 ק"ג
מהירות מרבית 162 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.5 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 26.3 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 17.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 2
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2016)
מחיר

136,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סקודה קארוק 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה קארוק 1.0 ליטר במבחן דרכים

    12.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    הקרוסאובר החדש של סקודה נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק המקומי ומביא עימו מפרט מעניין ופוטנציאל להתברג בצמרת הסגמנט

    סקודה קארוק נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק הרכב המקומי, קטגוריית רכבי הפנאי בגודל בינוני, אשר נשלטת ביד רמה ע"י תוצרת קוריאה. מדי כמה חודשים נכנסים שחקנים חדשים המנסים לנגוס בפלח המכירות, אך עד כה אף אחד מהם לא זכה לקחת את הכתר העובר בין צמד האחים הקוריאנים - קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון, האהודים על הק

     
  • MG ZS במבחן דרכים

    MG ZS במבחן דרכים

    11.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    MG משגרת למרכז הזירה את ה- ZS, רכב פנאי שטח קומפקטי עם עיצוב מצודד במחיר אטרקטיבי

    MG ZS יתרונות עיצוב חיצוני, תא נוסעים מעוצב וכייפי, אחריות יצרן ארוכה חסרונות בטיחות, תמורה למחיר אם צירוף האותיות MG מעלה בדמיונכם מכונית רודסטר קטנה ונמוכה בגוון ירוק מירוצים בריטי כדאי שתתעוררו, MG בגלגולה המודרני היא משהו אחר לחלוטין. לאחר פשיטת הרגל של

     
  • אופל זפירה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    אופל זפירה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    10.06.18 | מבחני רכב

    לקחנו את אופל זפירה למבחן דרכים כדי לברר האם בשוק הנשלט על ידי רכבי פנאי, קיים עדיין מקום למיניוואן 7 מושבים מסורתי

    אופל זפירה הושק לראשונה בשנת 1999 ובעברו התחרה ראש בראש מול טויוטה ומאזדה היפניות על ליבן של משפחות מרובות ילדים. במשך שני העשורים האחרונים ייצרה אופל שני דורות נוספים בסדרה, ובשנת 2016 עבר הדור השלישי של הזפירה מתיחת פנים אשר הפכה אותו מאחד המיניוואנים המיוחדים בשוק, לרכב סולידי עם עיצוב בוגר. מאחר

     
  • ב.מ.וו X2 במבחן דרכים - עיצוב לפני הכל

    ב.מ.וו X2 במבחן דרכים - עיצוב לפני הכל

    07.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    ב.מ.וו X2 מציג עיצוב ייחודי, ובשילוב עם הסמל הנכון נדמה כי זו הנוסחה המנצחת לכבוש את קטגוריית הפנאי פרימיום

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב כדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעה דומה בשוק הרכב העולמי. כדי להגשים את החלום האמיתי, רצוי שהקרוסאובר שלנו יתפאר בסמל הנכון בחרטומו ובעיצוב אופנתי, כזה שיבדל אותו ממכוניות העם הקוריאניות והיפניות השורצות מסביבנ

     
  • סיטרואן C4 פיקאסו במבחן דרכים

    סיטרואן C4 פיקאסו במבחן דרכים

    04.06.18 | מבחני רכב

    סיטרואן C4 פיקאסו מציע עיצוב צרפתי, מנוע חזק, שימושיות גבוהה, ותג מחיר מפתה. יצאנו לבדוק האם הוא קולע לטעם הישראלי

    סיטרואן C4 פיקאסו בגרסתו הקצרה, אינו נפוץ בישראל כמו אחיו הגדול בעל 7 המושבים - C4 גרנד פיקאסו. נראה כי בישראל הביקוש למיניוואנים בעלי 5 מושבים נמוך מאוד, והופעתם של רכבי פנאי שטח במחירים של כ- 140,000 ₪ מחסלת את הנישה הזו. סיטרואן C4 פיקאסו הינו מהדגמים האחרונים מסוגו ומבטיח שימושיות משפחתית מעולה,

     
  • סאנגיונג רקסטון במבחן דרכים

    סאנגיונג רקסטון במבחן דרכים

    31.05.18 | מבחני רכב

    17 שנים לאחר הצגת הדור הראשון זוכה סאנגיונג רקסטון לדגם חדש לחלוטין ומציע אלטרנטיבה אטרקטיבית לרכבי השטח האמיתיים שהולכים ומתמעטים

    הדור הראשון של סאנגיונג רקסטון הוצג בשנת 2001 ושווק במשך 17 שנים שהם נצח במושגי עולם הרכב. סאנגיונג לא חסכה בתכנון ספינת הדגל שלה ושכרה את שירותי סדנת העיצוב איטל דיזיין (Italdesign) בבעלות מעצב העל ג'וג'ארו (Giugiaro) שעיצבה עבורה את הרקסטון. מכלולי ההנעה הגיעו כמיטב המסורת מחברת מרצדס. במהלך שנות

     
  • פולקסווגן אמארוק במבחן דרכים - זאב רעב

    פולקסווגן אמארוק במבחן דרכים - זאב רעב

    28.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    פולקסווגן התקינה בטנדר הוותיק שלה מנוע V6 חדש ועוצמתי. יצאנו לבדוק האם האמארוק המחוזק עונה על הציפיות

    פולקסווגן אמארוק הושק בשנת 2010 עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים, ותג מחיר גבוה בהרבה מהמתחרים בקטגוריה. תוך פרק זמן קצר זכה הטנדר הגרמני בתואר ''הטנדר היקר בישראל'' ונדחף לתחתית טבלת המסירות, הרחק מליבם וכיסם של חקלאי הארץ. פולקסווגן הבינה כי האמארוק אינו מייצר התלהבות בציבור כפי שחשבה ו

     
  • שברולט טראוורס במבחן - להיות באמריקה בלי ויזה

    שברולט טראוורס במבחן - להיות באמריקה בלי ויזה

    27.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    שברולט טראוורס החדש מנסה לשחזר את הצלחת הדור הקודם עם המון מקום לנוסעים ונוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה

    שברולט טראוורס הוא סמל לאמריקאים האוהבים את הנוחות המוכרת של המכוניות האמריקאיות וצריכים מדי פעם להוביל את המשפחה המורחבת אך לא רוצים להיראות בתוך מיניוואן לא אטרקטיבי. הטראוורס החדש מציג נוכחות כוחנית ואגרסיבית, אבזור נוחות עשיר, מושבים מפנקים, ישיבה גבוהה והרבה פוזה. יצאנו לבדוק האם לטרווארס החדש

     
  • מבחן דרכים טויוטה ורסו

    מבחן דרכים טויוטה ורסו

    24.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    טויוטה ורסו הוא מיניוואן קומפקטי מוכר ואמין. יצאנו לבדוק האם הוא עדיין רלוונטי בשוק הנוכחי אשר מעדיף קרוסאוברים אופנתיים

    המיניוואן טויוטה ורסו הוצג לראשונה בשנת 2009 וזכה למתיחת פנים מקיפה לקראת תערוכת פריז בשנת 2012. מאז לא קיבל טויוטה ורסו שדרוגים או שינויים דרמטיים. הדגם מיוצר במפעלי טויוטה בטורקיה ומשווק במספר מדינות אירופאיות מצומצם. בישראל קיבל טויוטה ורסו תדמית של רכב בשירות ציי רכב, חברות ליסינג ומשפחות מרובות

     
  • אופל גרנדלנד X במבחן דרכים

    אופל גרנדלנד X במבחן דרכים

    23.05.18 | מבחני רכב

    רכב הפנאי אופל גרנדלנד X נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק הרכב המקומי. יצאנו לבחון את השחקן החדש

    רכבי הפנאי שטח תופסים נתח מכירות משמעותי וגדל בשוק הרכב העולמי והישראלי, ואהודים מאוד בקרב ציבור הנהגים. אופל גרנדלנד X מתבסס על הפלטפורמה של פיג'ו 3008 המוצלח שגרף את תואר רכב השנה באירופה לשנת 2017, ולכן זוכה לנקודת פתיחה חזקה. אופל גרנדלנד X 1.2 ליטרים אינוביישן יתרונות צר

     
  • אאודי Q3 במבחן דרכים

    אאודי Q3 במבחן דרכים

    22.05.18 | מבחני רכב

    אאודי Q3 צבר פופולריות בחסות טרנד הקרוסאוברים ובזכות הסמל הנכון. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים כדי לבדוק האם הוא שווה את הכסף

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב בכדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעות דומות בשוק הרכב העולמי. מספיק להעיף מבט חטוף על הרכבים המזדחלים סביבנו בפקקי הבוקר כדי לזהות שקרוסאוברים במגוון גדלים ומחירים הם אחוז ניכר מהם. תנוחת הישיבה הגבוהה מקנה תחושת ביטחון

     
  • אאודי A3 סדאן במבחן – פרימיום משפחתית

    אאודי A3 סדאן במבחן – פרימיום משפחתית

    21.05.18 | מבחני רכב

    באאודי כבר מזמן הבינו את הפוטנציאל הגלום בקהל צעיר השואף להצלחה ולשם בדיוק הם מכוונים עם אאודי A3 סדאן החדשה

    אאודי A3 היא אחת המכוניות החשובות ביותר במבחר של מותג היוקרה הגרמני. מעבר להיותה שחקנית ראשית בטבלת המכירות של דגמי המותג, יש לה תפקיד היסטורי של ממש. אאודי A3 הייתה בין הראשונות להנגיש את מותג היוקרה לעם ולהציע משפחתית קומפקטית יוקרתית. ההצלחה לא איחרה לבוא ואיתה גם המתחרות. באאודי לא שקטו על השמרי

     
  • סקודה קארוק 1.5 TSI במבחן דרכים

    סקודה קארוק 1.5 TSI במבחן דרכים

    15.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    לאחר ציפייה ממושכת מושק בישראל רכב הפנאי החדש סקודה קארוק. יצאנו לבדוק האם היה שווה לחכות

    סקודה משיקה בישראל את הקארוק, רכב פנאי בגודל בינוני הממוקם מתחת לסקודה קודיאק ומיועד להתחרות ברבי מכר כגון יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. סקודה קארוק מציע איכות הרכבה גרמנית, מפרט בטיחות נדיב ורמת שימושיות גבוהה במיוחד. ירדנו איתו לאילת, על מנת ליהנות מארוחה חפוזה על חוף הים ולתפוס קצת שמש, חזרנו עם תו

     
  • טויוטה לנד קרוזר 2018 במבחן דרכים - אגדת שטח מודרנית

    טויוטה לנד קרוזר 2018 במבחן דרכים - אגדת שטח מודרנית

    14.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    טויוטה לנד קרוזר מזכיר לנו איך נראה ומתנהג רכב שטח אמיתי. יצאנו לסופ"ש בשטח מדברי על מנת לברר האם המלך בשטח, עדיין שולט בממלכה

    טויוטה לנד קרוזר הוא דינוזאור מזן נכחד השייך לסגמנט הולך ומצטמצם. בעוד דגמים דומים מאבדים את הצדקת ייצורם ויורדים מפס הייצור, מצליח הלנד קרוזר לרכוב על תהילת העבר ולשמר נתח שוק מכובד ביחס למתחריו בעלי שלדת סולם, הילוך כוח ונעילת דיפרנציאל. הצטרפו אלינו למבחן דרכים אתגרי ומאובק על מנת להבין האם טויוט

     
  • סקודה אוקטביה RS במבחן דרכים

    סקודה אוקטביה RS במבחן דרכים

    09.05.18 | מבחני רכב

    סקודה אוקטביה RS חוזרת לישראל עם יותר כוח ויותר אבזור ומציעה פתרון שימושי במיוחד לנהג המשפחתי הממהר

    כשחושבים על סקודה אוקטביה מדמיינים משפחתית מהוקצעת, ומיד נזכרים במרווח הפנימי הנדיב, תא המטען הגדול, ופתרונות האחסון השימושיים. אלה מאפיינים את רוב האוקטביות המקיפות אתכם בין הרמזורים בפקקי הבוקר. סקודה אוקטביה RS שנבחנה אצלנו היא נמוכה, אגרסיבית, ועצבנית יותר. היא בעצם משהו אחר לחלוטין.

     
  • מרצדס A45 AMG במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מרצדס A45 AMG במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    03.05.18 | מבחני רכב

    הגרסה החזקה ביותר של המרצדס הקטנה ביותר מבטיחה ביצועים ויכולת ספורטיבית לצד שימושיות ואיכות המזוהים עם המותג

    הדור הנוכחי של מרצדס A קלאס, דגם הכניסה אל מותג היוקרה הגרמני, הושק עוד בשנת 2012 ועבר מתיחת פנים שהגיעה אלינו בשנת 2016. מרצדס A45 AMG שהתייצבה למבחן הדרכים שלנו, מצויידת במנוע, מתלים, בלמים, ועדכונים קוסמטיים מבית AMG - חטיבת הביצועים של מרצדס, ונועדה להתחרות בעיקר באאודי RS3. כדרכה של AMG, גרסת ה

     
  • יונדאי קונה במבחן דרכים

    יונדאי קונה במבחן דרכים

    01.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    יונדאי קונה אמור לתפוס מקום של כבוד בסגמנט רכבי הפנאי הקטנים. יצאנו לברר האם הוא מצדיק את תג המחיר הגבוה

    מרבית יצרניות הרכב זיהו מזמן את הפוטנציאל האדיר בסגמנט הקרוסאוברים הקטנים ונערכו לכך בהתאם. יונדאי, שלא הציגה עד כה מתמודד ראוי, השיקה במהירות את יונדאי קונה, כשהוא לבוש בבגדים הנוצצים והמעניינים ביותר במסיבה. ליונדאי קונה מטרה עיקרית אחת - לשנות את מאזן הכוחות הקיים בקטגוריה וליטול את ההובלה על טבל

     
  • לנד רובר דיסקברי 5 במבחן דרכים - אצולה בשטח

    לנד רובר דיסקברי 5 במבחן דרכים - אצולה בשטח

    26.04.18 | מבחני רכב

    לנד רובר דיסקברי החדש מגיע לישראל עם מפרט מודרני הכולל מרכב אחוד ושפע מערכות אלקטרוניקה לסיוע בנסיעת שטח. יצאנו לבחון כיצד מתמודד הדור החדש עם הכביש והשטח

    לנד רובר מתמחים בייצור רכבי שטח כבר 70 שנה. הם עושים זאת בדרך ייחודית ושונה משאר היצרנים, ולאורך השנים טיפחו תדמית קשוחה של יצרן רכבי עבירות שרידים, המקנים לבעליהם יכולת שטח מהמעלה הראשונה, ומסוגלים לצלוח כמעט כל אתגר שיוצב בפניהם. לנד רובר ו- JEEP הם המותגים היחידים בשוק הרכב העולמי עם היצע רכבי שט

     
  • אלפא רומיאו סטלביו במבחן דרכים - קרוסאובר עם דם חם

    אלפא רומיאו סטלביו במבחן דרכים - קרוסאובר עם דם חם

    23.04.18 | מבחני רכב

    אלפא רומיאו מצרפת קרוסאובר ראשון בתולדותיה לסיגמנט החם ביותר בשוק הרכב, ועושה זאת בדרכה הייחודית עם עיצוב יפייפה ו- DNA אלפיסטי

    יצרניות הרכב נכנסות במרץ אל פלח השוק המתפתח ביותר, גם אם איננו נמנה, ואף נוגד את מורשת המותג. אם לפורשה, מזראטי ולמבורגיני מותר, אז ברור שאף אחד לא הרים גבה כאשר אלפא רומיאו הציגה את המתחרה שלה בקטגוריה המונה מתחרים רבים וטובים כגון אאודי Q5, וולבו XC60, ב.מ.וו X3 ומרצדס GLC. אלפא רומיא