וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

 

קיה פיקנטו החדשה מציגה מתכון משופר למכונית המיני המבוקשת ביותר בישראל

תגיות | עירוניות, קיה, פיקנטו

קיה פיקנטו היוצאת כבר בת שש ועדיין מצליחה להתגבר על מתחרות חדשות בשוק ולשמור על מעמדה המכובד בצמרת סגמנט המיני בישראל, כחדשה וכמשומשת. הדור החדש והשלישי במספר של קיה פיקנטו, שהחל עתה את דרכו בישראל, לא מציג רבולוציה ביחס לדור הקודם אלא אבולוציה טבעית. קיה בחרה בגישה שאין צורך לתקן מה שעובד, אלא רק לשפרו, ונראה כי היא יודעת בדיוק מה היא עושה. יצאנו לבדוק האם השיפורים בדור החדש יאפשרו לקיה פיקנטו לשמור על הכתר.

 

סרטון קיה פיקנטו 2017 במבחן דרכים

 

קיה פיקנטו EX
יתרונות   בטיחות, שימושיות, אבזור, בידוד רעשים
חסרונות   ביצועים, צריכת דלק

 

קיה פיקנטו 2017 החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה וקשיחה ב- 32% ביחס לדור הקודם, אך המידות נותרו ללא שינוי כמעט. אורכה הכללי עומד על 3,595 מ"מ, רוחבה 1,595 מ"מ, ובסיס הגלגלים נמתח על פני 2,400 מ"מ. עם זאת, תכנון חכם של תא הנוסעים הניב מרווח טוב לנוסעים ותוספת של 55 ליטרים לתא המטען שנפחו עומד כעת על 255 ליטרים והוא הגדול בסגמנט. למבחן הדרכים שלנו התייצבה קיה פיקנטו ברמת אבזור EX הבכירה עם מנוע בנפח 1.25 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית, שמחירה עומד 79,900 ₪.

 

עיצוב ונוחות

 

מספיק מבט אחד מהיר כדי להבין שזו קיה פיקנטו. קווי העיצוב הכלליים דומים לדגם היוצא אך התוצאה בוגרת ומרשימה יותר. פנסים מחודדים המשתלבים עם גריל אף הנמר של קיה, ופגוש קדמי רחב וקובייתי, מעניקים לפיקנטו החדשה חזית ספורטיבית ותחושה שהיא רחבה וגדולה ממה שהיא באמת. מהצד ניתן לזהות פרופורציות מחמיאות ובתי גלגלים תפוחים, ומאחור פנסים מעוצבים ופגוש רחב עם שילוב פלסטיקה שחורה.

 

קיה פיקנטו 2017 החדשהקיה פיקנטו 2017 החדשה

 

קיה תכננה את תא הנוסעים לטובת ניצול המרחב בצורה אופטימלית. מחד הינו פרקטי ומרווח לנוסעים ומאידך מעוצב ונעים לשהייה. התחושה הכללית היא כי גם כאן ניסתה קיה לתת למכונית הקטנה אופי ותחושה של מכונית גדולה יותר. העיצוב סולידי ובוגר, אולי בוגר מדי, עם גלגל הגה שנלקח מהדגמים היקרים יותר של החברה, לוח מחוונים קלאסי עם תאורה לבנה, ושימוש נרחב בצבע שחור. פקדי בקרת האקלים המעוצבים בקפידה, פס כסוף לרוחב הדשבורד ומסך מולטימדיה נאה, הינם האלמנטים העיצוביים היחידים שתמצאו בתא הנוסעים.

 

איכות החומרים הינה מהגבוהות בסגמנט אך בכל אופן מדובר בפלסטיקה קשיחה ופשוטה. איכות ההרכבה גבוהה ולא נמצאו חלקים חופשיים או קרקושים בזמן הנסיעה. החלקים איתם בא הנהג במגע מרגישים איכותיים וזה מה שחשוב באמת. ההגה מחופה עור באיכות טובה וכולל מתגי שליטה על מערכת השמע ומחשב הדרך. ידית ההילוכים מרגישה מוצקה, ושאר הפקדים מרגישים יציבים וחזקים. בניגוד למכוניות מיני אירופאיות, אין כאן תחושה של חיסכון בפלסטיקה, בריפודים או ברמת הגימור.

 

קיה פיקנטו 2017 החדשהקיה פיקנטו 2017 החדשה

 

המושבים הקדמיים גבוהים יחסית, דבר התורם לכניסה ויציאה קלה מהרכב, ויוצר תנוחת ישיבה מעט גבוהה עם שדה ראיה מצויין לכל הכיוונים. המושבים הקדמיים נוחים, רחבים יחסית למכונית מיני, ומספקים תמיכה טובה גם בנסיעות ארוכות. המרחב לנוסעים מלפנים טוב מאד והרגליים לא פגשו את הדשבורד אפילו פעם אחת הודות למיקומו הגבוה ומידותיו הקומפקטיות.

 

הכניסה למושב האחורי מאתגרת יותר עקב הדלתות הקטנות. המושב האחורי קשיח והחלק האחורי צפוף יותר כצפוי. מרווח הראש טוב אך מרווח הרגליים מצומצם וברכי הנוסעים יפגשו את גב המושבים הקדמיים. בשורה התחתונה, שני מבוגרים בגודל ממוצע יוכלו להסתדר במושב האחורי בלי בעיות מיוחדות.

 

תאי אחסון לא חסרים לקיה פיקנטו. יש כאן תא אחסון גדול ונגיש מתחת למתגי בקרת האקלים, זוג מחזיקי כוסות הנשלפים בלחיצת כפתור, תא כפפות בגודל סביר, ותא אחסון סגור במשענת היד המתכווננת. הדלתות הקדמיות כוללות מחזיקי בקבוקים קטנים ומקום לציוד נוסף, אך מאחור אין תאי אחסון כלל. תא המטען בנפח 255 ליטרים כאמור. שפת ההטענה גבוהה והמבנה לא אידיאלי, אך המפתח גדול ונגיש, וקשה לבקש ממכונית מיני תא מטען טוב יותר. כאן המקום לציין כי ניתן לקפל את המושבים ביחס 60:40 ולקבל משטח הטענה שטוח בנפח 1,010 ליטרים שימושיים. מתחת לרצפת תא המטען יושב גלגל חלופי זמני.

 

קיה פיקנטו 2017 החדשהקיה פיקנטו 2017 החדשה

 

קיה פיקנטו מציגה הנדסת אנוש מצויינת ואם מסך המולטימדיה לא היה מוריד כמה נקודות יכולנו לתת לה ציון מרבי בסעיף זה. לוח המחוונים איכותי, ברור וקריא עם מסך דיגיטלי בגודל 2.6 אינץ' עבור מחשב הדרך המפורט. ההגה מתכוונן לגובה, נוח לאחיזה והפקדים עליו קלים ונעימים לשימוש. פקדי בקרת האקלים נגישים וקלים לתפעול בלי להסיט את המבט מהכביש, ושקעי המדיה במיקום נוח וקרוב לאחסון הסמארטפון.

 

מערכת המולטימדיה המקורית דוברת עברית וכוללת מסך מגע בגודל 7 אינץ' בגימור מט למניעת השתקפויות, קישוריות בלוטות', שקעי USB ו- AUX, ותמיכה בממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto. סביב המסך פקדים פיזיים לגישה מהירה לתפריטים המרכזיים, לשליטה על עוצמת השמע ומעבר מהיר בין תחנות רדיו. על פניו נשמע כמו תפריט מושלם, אמנם תפעול המסך דורש לחיצה חזקה מהרגיל ולפעמים אף יותר מלחיצה אחת כדי לבחור באופציה הרצוייה. הממשק ברובו מורכב מאריחים גדולים ונוחים אך לחצן "חזור" המשמש לחזרה למסך הקודם, קטן מדי ולא נוח לשימוש בזמן נסיעה. כמו כן, היינו שמחים לממשק מעט יותר שמח וצבעוני במקום ממשק שחור-לבן עם נגיעות בצבע אדום. מערכת השמע כוללת 4 רמקולים ומפיקה צליל סביר בלבד, לא משהו לרוץ לספר לחבר'ה.

 

קיה פיקנטו 2017 החדשהקיה פיקנטו 2017 החדשה

 

המתלים בקיה פיקנטו החדשה זכו לכיול עם פשרה טובה באמצע, לא רכים ולא קשיחים מדי. בנהיגה מרגישה קיה פיקנטו כמו מכונית גדולה יותר ממה שהיא. היא מעניקה תחושה יציבה ומהודקת לצד נוחות נסיעה טובה בעיר ומחוצה לה. מפגעי הכביש העירוני מורגשים בתא הנוסעים אך לא ברמה מטרידה בדרך כלל, ובנסיעה עירונית המרכב מרוסן ויציב. החניה והתמרון בעיר מתבצעים בקלות הודות למידות הצנומות, הגה קל במיוחד, ורדיוס סיבוב קטן של 4,700 מ"מ. בידוד הרעשים הינו מהטובים בסגמנט ורק במהירות גבוהה נשמע שאון הצמיגים ברמה שמתחילה להפריע.

 

ביצועים

 

קיה פיקנטו בגרסת המבחן הבכירה, מצויידת במנוע בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 1.25 ליטר המפיק 84 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 12.4 קג"מ ב- 4,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 4 הילוכים אוטומטית פלנטרית ללא שליטה ידנית, ומאיץ את הרכב מאפס למאה קמ"ש תוך 13.7 שניות. תיבת ההילוכים פועלת בצורה חלקה ובלתי מורגשת, רק חבל שיש לה 4 הילוכים בלבד והיא פוגעת בצריכת הדלק וגורמת למנוע לעבוד בסל"ד גבוה בשיוט, כ- 3,000 סל"ד ב- 100 קמ"ש.

 

קיה פיקנטו 2017 החדשהקיה פיקנטו 2017 החדשה

 

עם משקל עצמי של 959 ק"ג, מספק המנוע ביצועים טובים אך רחוק ממרגשים. בתנועה עירונית ובתחילת נסיעה התחושה זריזה ומספקת, ומחוץ לעיר מרגיש המנוע אנמי יותר, אך זה מספיק כדי לשמור על קצב התנועה ולשייט בבטחה בכבישים המהירים. בעליות תלולות עם רכב מלא בנוסעים ובציוד, תצטרך קיה פיקנטו להתאמץ מאד. הבלמים פועלים טוב אך אם להיות קטנוני, נספר כי הדוושה לא הכי מדוייקת ומעט גבוהה לטעמנו, לא משהו שצריך למנוע רכישה אבל שימו לב לכך בנסיעת המבחן שלכם.

 

השלדה שהוקשחה משמעותית מעניקה לקיה פיקנטו התנהגות כביש צפויה, מהודקת ובטיחותית לצד אחיזה גבוהה מהמקובל בקטגוריה. משקל ההגה עולה עם המהירות. בתנועה עירונית איטית הוא קל במיוחד ואפשר לסובב את ההגה עם הזרת. במהירות בין עירונית מקבל ההגה משקל גבוה יותר ומגיב במהירות לדרישות האוחז בהגה. מערכת ההיגוי והתנהגות הכביש ללא ספק יענו לדרישות הלקוח הפוטנציאלי.

 

קיה פיקנטו 2017 החדשהקיה פיקנטו 2017 החדשה

 

צריכת דלק

 

ביום המבחן שכלל נסיעה בין עירונית בעיקר, נרשמה צריכת דלק ממוצעת של 13.4 ק"מ לליטר, לא נתון שמכונית מיני יכולה להתגאות בו. נציין כי הרכב חדש לחלוטין וצריכת הדלק צפוייה להשתפר מעט אך לא תתקרב לנתון של 18.5 ק"מ לליטר כפי שמצהיר היצרן. עם מיכל דלק של 35 ליטרים מתקבל טווח נסיעה של כ- 450 ק"מ. דרגת הזיהום של קיה פיקנטו בגרסת המבחן עומדת על 4 מתוך 15.

 

עלויות אחזקה

 

קיה פיקנטו מוצעת עם שבע שנות אחריות יצרן או 150,000 ק"מ. האחריות כוללת שלוש שנות אחריות מפגוש לפגוש ועוד ארבע שנים על מנוע וגיר. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 546 ₪, עלות הטיפול השני 905 ₪, עלות הטיפול השלישי 546 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,074 ₪. מחיר הפנס הקדמי עומד על 1,649 ₪. מחיר מראת צד עומד על 2,890 ₪, ועלות פנס אחורי עומדת על 1,310 ₪. ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21, ללא שלילות רישיון, וללא תביעות בעבר יעלה כ- 5,000 ₪ לשנה. כל המחירים כוללים מע"מ.

 

קיה פיקנטו 2017 החדשהקיה פיקנטו 2017 החדשה

 

בטיחות

 

טלקאר היבואנית שמה דגש מיוחד על תחום הבטיחות וציידה את כל גרסאות קיה פיקנטו בציוד הבטיחות העשיר בסגמנט. אבזור הבטיחות הסטנדרטי כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית עד למהירות 75 קמ"ש, ומערכת התרעה והאטה של הרכב הפועלת עד למהירות של 160 קמ"ש. בנוסף כוללת הפיקנטו בקרת יציבות מתקדמת עם מערכת המדמה דיפרנציאל מוגבל החלקה לשמירה על היציבות בפניות, מערכת מובילאיי מהדגם המתקדם ביותר להתרעה על סטייה מנתיב הנסיעה ולזיהוי תמרורים, קדם מותחנים גם במושבים האחוריים, התרעה על אי חגירת חגורות בטיחות מלפנים ומאחור, ומגוון מערכות אלקטרוניות לבקרת בלימה. קיה פיקנטו החדשה טרם התייצבה למבחן הבטיחות של ארגון EuroNcap אך אנו מהמרים כי תקבל ציון גבוה.

 

 

קיה פיקנטו 2017 החדשהקיה פיקנטו 2017 החדשה

 

תמורה למחיר

 

קיה פיקנטו מוצעת עם מנוע 1.0 ליטר או 1.25 ליטר ובשתי רמות אבזור. רמת LX הבסיסית כוללת בין היתר מערכת שמע מקורית (ללא מסך מגע) עם שליטה מגלגל ההגה, חיבורי AUX ו- USB, קישוריות בלוטות', 4 חלונות חשמל, ומחשב דרך. רמת אבזור EX המוצעת עם מנוע 1.25 ליטר בלבד מוסיפה לרשימה בקרת אקלים דיגיטלית, הגה בחיפוי עור, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע, מצלמת רוורס, חיישני רוורס, פנסי ערפל, חלונות אחוריים כהים, וחישוקים קלים בקוטר 15 אינץ'. קיה פיקנטו ברמת אבזור EX עם מנוע 1.25 ליטר היא הגרסה המומלצת עבור הלקוח הפרטי ופער של 400 ₪ בלבד מגרסת LX עם אותו מנוע מדגישה זאת היטב.

 

העיצוב החיצוני מחמיא למימדים הקומפקטיים, תא הנוסעים איכותי ביחס לסגמנט, המושבים נוחים ואיכותיים, והמרחב הפנימי מספק לשימוש יומיומי. בנהיגה מרגישה קיה פיקנטו כמו מכונית גדולה יותר. היא מעניקה תחושה יציבה ונוחות נסיעה טובה בעיר ומחוצה לה, לצד בידוד רעשים מהטובים בסגמנט. יחידת ההנעה אינה חזקה אך פועלת בצורה חלקה, מספקת תגובות זריזות בתוך העיר, ומאפשרת נסיעה בקצב התנועה גם מחוץ לעיר. התרשמנו כי קיה תכננה מכונית מיני מוצלחת שכאילו נתפרה עבור הנהג הישראלי, ויש לה את מה שצריך כדי להמשיך לעמוד בצמרת הסגמנט.

 

קיה פיקנטו 1.25 ליטר EX אוטומטית
מנוע בנזין 1.25 ליטר
הספק מרבי משולב 84/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 12.4/4,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 4 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 3,595 מ"מ
רוחב כללי 1,595 מ"מ
גובה כללי 1,485 מ"מ
בסיס גלגלים 2,400 מ"מ
מיכל דלק 35 ליטרים
נפח תא מטען

255 ליטרים

משקל עצמי 959 ק"ג
מהירות מרבית 161 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 13.7 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 18.5 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 13.4 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 4
ציון בטיחות ENCAP טרם נבחנה
מחיר

79,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלה ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.