וידאו: קיה פיקנטו 2017 החדשה במבחן דרכים

 

קיה פיקנטו החדשה מציגה מתכון משופר למכונית המיני המבוקשת ביותר בישראל

תגיות | עירוניות, קיה, פיקנטו

קיה פיקנטו היוצאת כבר בת שש ועדיין מצליחה להתגבר על מתחרות חדשות בשוק ולשמור על מעמדה המכובד בצמרת סגמנט המיני בישראל, כחדשה וכמשומשת. הדור החדש והשלישי במספר של קיה פיקנטו, שהחל עתה את דרכו בישראל, לא מציג רבולוציה ביחס לדור הקודם אלא אבולוציה טבעית. קיה בחרה בגישה שאין צורך לתקן מה שעובד, אלא רק לשפרו, ונראה כי היא יודעת בדיוק מה היא עושה. יצאנו לבדוק האם השיפורים בדור החדש יאפשרו לקיה פיקנטו לשמור על הכתר.

 

סרטון קיה פיקנטו 2017 במבחן דרכים

 

קיה פיקנטו EX
יתרונות   בטיחות, שימושיות, אבזור, בידוד רעשים
חסרונות   ביצועים, צריכת דלק

 

קיה פיקנטו 2017 החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה וקשיחה ב- 32% ביחס לדור הקודם, אך המידות נותרו ללא שינוי כמעט. אורכה הכללי עומד על 3,595 מ"מ, רוחבה 1,595 מ"מ, ובסיס הגלגלים נמתח על פני 2,400 מ"מ. עם זאת, תכנון חכם של תא הנוסעים הניב מרווח טוב לנוסעים ותוספת של 55 ליטרים לתא המטען שנפחו עומד כעת על 255 ליטרים והוא הגדול בסגמנט. למבחן הדרכים שלנו התייצבה קיה פיקנטו ברמת אבזור EX הבכירה עם מנוע בנפח 1.25 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית, שמחירה עומד 79,900 ₪.

 

עיצוב ונוחות

 

מספיק מבט אחד מהיר כדי להבין שזו קיה פיקנטו. קווי העיצוב הכלליים דומים לדגם היוצא אך התוצאה בוגרת ומרשימה יותר. פנסים מחודדים המשתלבים עם גריל אף הנמר של קיה, ופגוש קדמי רחב וקובייתי, מעניקים לפיקנטו החדשה חזית ספורטיבית ותחושה שהיא רחבה וגדולה ממה שהיא באמת. מהצד ניתן לזהות פרופורציות מחמיאות ובתי גלגלים תפוחים, ומאחור פנסים מעוצבים ופגוש רחב עם שילוב פלסטיקה שחורה.

 

קיה פיקנטו 2017 החדשהקיה פיקנטו 2017 החדשה

 

קיה תכננה את תא הנוסעים לטובת ניצול המרחב בצורה אופטימלית. מחד הינו פרקטי ומרווח לנוסעים ומאידך מעוצב ונעים לשהייה. התחושה הכללית היא כי גם כאן ניסתה קיה לתת למכונית הקטנה אופי ותחושה של מכונית גדולה יותר. העיצוב סולידי ובוגר, אולי בוגר מדי, עם גלגל הגה שנלקח מהדגמים היקרים יותר של החברה, לוח מחוונים קלאסי עם תאורה לבנה, ושימוש נרחב בצבע שחור. פקדי בקרת האקלים המעוצבים בקפידה, פס כסוף לרוחב הדשבורד ומסך מולטימדיה נאה, הינם האלמנטים העיצוביים היחידים שתמצאו בתא הנוסעים.

 

איכות החומרים הינה מהגבוהות בסגמנט אך בכל אופן מדובר בפלסטיקה קשיחה ופשוטה. איכות ההרכבה גבוהה ולא נמצאו חלקים חופשיים או קרקושים בזמן הנסיעה. החלקים איתם בא הנהג במגע מרגישים איכותיים וזה מה שחשוב באמת. ההגה מחופה עור באיכות טובה וכולל מתגי שליטה על מערכת השמע ומחשב הדרך. ידית ההילוכים מרגישה מוצקה, ושאר הפקדים מרגישים יציבים וחזקים. בניגוד למכוניות מיני אירופאיות, אין כאן תחושה של חיסכון בפלסטיקה, בריפודים או ברמת הגימור.

 

קיה פיקנטו 2017 החדשהקיה פיקנטו 2017 החדשה

 

המושבים הקדמיים גבוהים יחסית, דבר התורם לכניסה ויציאה קלה מהרכב, ויוצר תנוחת ישיבה מעט גבוהה עם שדה ראיה מצויין לכל הכיוונים. המושבים הקדמיים נוחים, רחבים יחסית למכונית מיני, ומספקים תמיכה טובה גם בנסיעות ארוכות. המרחב לנוסעים מלפנים טוב מאד והרגליים לא פגשו את הדשבורד אפילו פעם אחת הודות למיקומו הגבוה ומידותיו הקומפקטיות.

 

הכניסה למושב האחורי מאתגרת יותר עקב הדלתות הקטנות. המושב האחורי קשיח והחלק האחורי צפוף יותר כצפוי. מרווח הראש טוב אך מרווח הרגליים מצומצם וברכי הנוסעים יפגשו את גב המושבים הקדמיים. בשורה התחתונה, שני מבוגרים בגודל ממוצע יוכלו להסתדר במושב האחורי בלי בעיות מיוחדות.

 

תאי אחסון לא חסרים לקיה פיקנטו. יש כאן תא אחסון גדול ונגיש מתחת למתגי בקרת האקלים, זוג מחזיקי כוסות הנשלפים בלחיצת כפתור, תא כפפות בגודל סביר, ותא אחסון סגור במשענת היד המתכווננת. הדלתות הקדמיות כוללות מחזיקי בקבוקים קטנים ומקום לציוד נוסף, אך מאחור אין תאי אחסון כלל. תא המטען בנפח 255 ליטרים כאמור. שפת ההטענה גבוהה והמבנה לא אידיאלי, אך המפתח גדול ונגיש, וקשה לבקש ממכונית מיני תא מטען טוב יותר. כאן המקום לציין כי ניתן לקפל את המושבים ביחס 60:40 ולקבל משטח הטענה שטוח בנפח 1,010 ליטרים שימושיים. מתחת לרצפת תא המטען יושב גלגל חלופי זמני.

 

קיה פיקנטו 2017 החדשהקיה פיקנטו 2017 החדשה

 

קיה פיקנטו מציגה הנדסת אנוש מצויינת ואם מסך המולטימדיה לא היה מוריד כמה נקודות יכולנו לתת לה ציון מרבי בסעיף זה. לוח המחוונים איכותי, ברור וקריא עם מסך דיגיטלי בגודל 2.6 אינץ' עבור מחשב הדרך המפורט. ההגה מתכוונן לגובה, נוח לאחיזה והפקדים עליו קלים ונעימים לשימוש. פקדי בקרת האקלים נגישים וקלים לתפעול בלי להסיט את המבט מהכביש, ושקעי המדיה במיקום נוח וקרוב לאחסון הסמארטפון.

 

מערכת המולטימדיה המקורית דוברת עברית וכוללת מסך מגע בגודל 7 אינץ' בגימור מט למניעת השתקפויות, קישוריות בלוטות', שקעי USB ו- AUX, ותמיכה בממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto. סביב המסך פקדים פיזיים לגישה מהירה לתפריטים המרכזיים, לשליטה על עוצמת השמע ומעבר מהיר בין תחנות רדיו. על פניו נשמע כמו תפריט מושלם, אמנם תפעול המסך דורש לחיצה חזקה מהרגיל ולפעמים אף יותר מלחיצה אחת כדי לבחור באופציה הרצוייה. הממשק ברובו מורכב מאריחים גדולים ונוחים אך לחצן "חזור" המשמש לחזרה למסך הקודם, קטן מדי ולא נוח לשימוש בזמן נסיעה. כמו כן, היינו שמחים לממשק מעט יותר שמח וצבעוני במקום ממשק שחור-לבן עם נגיעות בצבע אדום. מערכת השמע כוללת 4 רמקולים ומפיקה צליל סביר בלבד, לא משהו לרוץ לספר לחבר'ה.

 

קיה פיקנטו 2017 החדשהקיה פיקנטו 2017 החדשה

 

המתלים בקיה פיקנטו החדשה זכו לכיול עם פשרה טובה באמצע, לא רכים ולא קשיחים מדי. בנהיגה מרגישה קיה פיקנטו כמו מכונית גדולה יותר ממה שהיא. היא מעניקה תחושה יציבה ומהודקת לצד נוחות נסיעה טובה בעיר ומחוצה לה. מפגעי הכביש העירוני מורגשים בתא הנוסעים אך לא ברמה מטרידה בדרך כלל, ובנסיעה עירונית המרכב מרוסן ויציב. החניה והתמרון בעיר מתבצעים בקלות הודות למידות הצנומות, הגה קל במיוחד, ורדיוס סיבוב קטן של 4,700 מ"מ. בידוד הרעשים הינו מהטובים בסגמנט ורק במהירות גבוהה נשמע שאון הצמיגים ברמה שמתחילה להפריע.

 

ביצועים

 

קיה פיקנטו בגרסת המבחן הבכירה, מצויידת במנוע בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 1.25 ליטר המפיק 84 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 12.4 קג"מ ב- 4,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 4 הילוכים אוטומטית פלנטרית ללא שליטה ידנית, ומאיץ את הרכב מאפס למאה קמ"ש תוך 13.7 שניות. תיבת ההילוכים פועלת בצורה חלקה ובלתי מורגשת, רק חבל שיש לה 4 הילוכים בלבד והיא פוגעת בצריכת הדלק וגורמת למנוע לעבוד בסל"ד גבוה בשיוט, כ- 3,000 סל"ד ב- 100 קמ"ש.

 

קיה פיקנטו 2017 החדשהקיה פיקנטו 2017 החדשה

 

עם משקל עצמי של 959 ק"ג, מספק המנוע ביצועים טובים אך רחוק ממרגשים. בתנועה עירונית ובתחילת נסיעה התחושה זריזה ומספקת, ומחוץ לעיר מרגיש המנוע אנמי יותר, אך זה מספיק כדי לשמור על קצב התנועה ולשייט בבטחה בכבישים המהירים. בעליות תלולות עם רכב מלא בנוסעים ובציוד, תצטרך קיה פיקנטו להתאמץ מאד. הבלמים פועלים טוב אך אם להיות קטנוני, נספר כי הדוושה לא הכי מדוייקת ומעט גבוהה לטעמנו, לא משהו שצריך למנוע רכישה אבל שימו לב לכך בנסיעת המבחן שלכם.

 

השלדה שהוקשחה משמעותית מעניקה לקיה פיקנטו התנהגות כביש צפויה, מהודקת ובטיחותית לצד אחיזה גבוהה מהמקובל בקטגוריה. משקל ההגה עולה עם המהירות. בתנועה עירונית איטית הוא קל במיוחד ואפשר לסובב את ההגה עם הזרת. במהירות בין עירונית מקבל ההגה משקל גבוה יותר ומגיב במהירות לדרישות האוחז בהגה. מערכת ההיגוי והתנהגות הכביש ללא ספק יענו לדרישות הלקוח הפוטנציאלי.

 

קיה פיקנטו 2017 החדשהקיה פיקנטו 2017 החדשה

 

צריכת דלק

 

ביום המבחן שכלל נסיעה בין עירונית בעיקר, נרשמה צריכת דלק ממוצעת של 13.4 ק"מ לליטר, לא נתון שמכונית מיני יכולה להתגאות בו. נציין כי הרכב חדש לחלוטין וצריכת הדלק צפוייה להשתפר מעט אך לא תתקרב לנתון של 18.5 ק"מ לליטר כפי שמצהיר היצרן. עם מיכל דלק של 35 ליטרים מתקבל טווח נסיעה של כ- 450 ק"מ. דרגת הזיהום של קיה פיקנטו בגרסת המבחן עומדת על 4 מתוך 15.

 

עלויות אחזקה

 

קיה פיקנטו מוצעת עם שבע שנות אחריות יצרן או 150,000 ק"מ. האחריות כוללת שלוש שנות אחריות מפגוש לפגוש ועוד ארבע שנים על מנוע וגיר. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 546 ₪, עלות הטיפול השני 905 ₪, עלות הטיפול השלישי 546 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,074 ₪. מחיר הפנס הקדמי עומד על 1,649 ₪. מחיר מראת צד עומד על 2,890 ₪, ועלות פנס אחורי עומדת על 1,310 ₪. ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21, ללא שלילות רישיון, וללא תביעות בעבר יעלה כ- 5,000 ₪ לשנה. כל המחירים כוללים מע"מ.

 

קיה פיקנטו 2017 החדשהקיה פיקנטו 2017 החדשה

 

בטיחות

 

טלקאר היבואנית שמה דגש מיוחד על תחום הבטיחות וציידה את כל גרסאות קיה פיקנטו בציוד הבטיחות העשיר בסגמנט. אבזור הבטיחות הסטנדרטי כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית עד למהירות 75 קמ"ש, ומערכת התרעה והאטה של הרכב הפועלת עד למהירות של 160 קמ"ש. בנוסף כוללת הפיקנטו בקרת יציבות מתקדמת עם מערכת המדמה דיפרנציאל מוגבל החלקה לשמירה על היציבות בפניות, מערכת מובילאיי מהדגם המתקדם ביותר להתרעה על סטייה מנתיב הנסיעה ולזיהוי תמרורים, קדם מותחנים גם במושבים האחוריים, התרעה על אי חגירת חגורות בטיחות מלפנים ומאחור, ומגוון מערכות אלקטרוניות לבקרת בלימה. קיה פיקנטו החדשה טרם התייצבה למבחן הבטיחות של ארגון EuroNcap אך אנו מהמרים כי תקבל ציון גבוה.

 

 

קיה פיקנטו 2017 החדשהקיה פיקנטו 2017 החדשה

 

תמורה למחיר

 

קיה פיקנטו מוצעת עם מנוע 1.0 ליטר או 1.25 ליטר ובשתי רמות אבזור. רמת LX הבסיסית כוללת בין היתר מערכת שמע מקורית (ללא מסך מגע) עם שליטה מגלגל ההגה, חיבורי AUX ו- USB, קישוריות בלוטות', 4 חלונות חשמל, ומחשב דרך. רמת אבזור EX המוצעת עם מנוע 1.25 ליטר בלבד מוסיפה לרשימה בקרת אקלים דיגיטלית, הגה בחיפוי עור, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע, מצלמת רוורס, חיישני רוורס, פנסי ערפל, חלונות אחוריים כהים, וחישוקים קלים בקוטר 15 אינץ'. קיה פיקנטו ברמת אבזור EX עם מנוע 1.25 ליטר היא הגרסה המומלצת עבור הלקוח הפרטי ופער של 400 ₪ בלבד מגרסת LX עם אותו מנוע מדגישה זאת היטב.

 

העיצוב החיצוני מחמיא למימדים הקומפקטיים, תא הנוסעים איכותי ביחס לסגמנט, המושבים נוחים ואיכותיים, והמרחב הפנימי מספק לשימוש יומיומי. בנהיגה מרגישה קיה פיקנטו כמו מכונית גדולה יותר. היא מעניקה תחושה יציבה ונוחות נסיעה טובה בעיר ומחוצה לה, לצד בידוד רעשים מהטובים בסגמנט. יחידת ההנעה אינה חזקה אך פועלת בצורה חלקה, מספקת תגובות זריזות בתוך העיר, ומאפשרת נסיעה בקצב התנועה גם מחוץ לעיר. התרשמנו כי קיה תכננה מכונית מיני מוצלחת שכאילו נתפרה עבור הנהג הישראלי, ויש לה את מה שצריך כדי להמשיך לעמוד בצמרת הסגמנט.

 

קיה פיקנטו 1.25 ליטר EX אוטומטית
מנוע בנזין 1.25 ליטר
הספק מרבי משולב 84/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 12.4/4,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 4 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 3,595 מ"מ
רוחב כללי 1,595 מ"מ
גובה כללי 1,485 מ"מ
בסיס גלגלים 2,400 מ"מ
מיכל דלק 35 ליטרים
נפח תא מטען

255 ליטרים

משקל עצמי 959 ק"ג
מהירות מרבית 161 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 13.7 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 18.5 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 13.4 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 4
ציון בטיחות ENCAP טרם נבחנה
מחיר

79,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק XT5 טורבו 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    קאדילק XT5 טורבו 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.05.20 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק כמה טוב עשתה מתיחת הפנים לרכב הפנאי קאדילק XT5 ואיך מתמודד מנוע 2.0 ליטרים עם רכב במשקל 1.8 טון

    קאדילק עושה בעשור האחרון צעדים חשובים בהפיכת המותג לצעיר ואטרקטיבי יותר בכל קשת דגמיה תוך שמירה על התדמית היוקרתית. קאדילק XT5 הושק בשנת 2017 כמחליף לקאדילק SRX והציג עיצוב שונה מהמתחרים. מתיחת הפנים האחרונה שומרת על עיצובו המוצלח של רכב הפנאי האמריקאי אך כוללת נגיעות קוסמטיות קלות, מערכות בטיחות עד

     
  • פיג'ו 5008 1.2 ליטרים במבחן דרכים

    פיג'ו 5008 1.2 ליטרים במבחן דרכים

    30.04.20 | מבחני רכב

    הקרב בין רכבי הפנאי 7 מושבים הולך ומתעצם עם גרסה חדשה ומוזלת לפיג'ו 5008 אשר חמושה במנוע 3 צילינדרים צנוע בנפח 1.2 ליטרים

    רכבי הפנאי החמושים בשבעה מושבים ביצעו חיסול ממוקד במיניוואנים המסורתיים. משפחות גדולות כבר לא חייבות לרכוש רכב מגודל עם חזות מסחרית ורובן בוחרות בישיבה הגבוהה ובעיצוב הפנאי על אף פשרות בסעיפי המרחב הפנימי והשימושיות. פיג'ו 5008 1.2 טורבו אקטיב יתרונות עיצוב, מרווח, שימושיות, נוחות נ

     
  • פיג'ו 2008 החדש 2020 במבחן דרכים

    פיג'ו 2008 החדש 2020 במבחן דרכים

    19.04.20 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 החדש מתמודד בסגמנט רווי מתחרים ומתבלט בזכות עיצוב מרשים, תא נוסעים חדשני, ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. יצאנו לעמוד על מעלותיו וחסרונותיו של גור האריות החדש

    קטגוריית הקרוסאוברים העירוניים ממשיכה לפרוח, ולמרבית היצרניות יש נציג בקטגוריה המאיימת להוות תחליף למכונית סופר מיני. נראה כי מדובר בתהליך טבעי לאור העדפת השוק לרכבים המציעים תנוחת ישיבה מעט גבוהה יותר לצד פוזת שטח. העובדה כי המתחרים בסגמנט מבוססים על מכוניות סופר מיני ומהווים למעשה גרסה מוגבהת שלהן

     
  • ראם 2020 במבחן דרכים

    ראם 2020 במבחן דרכים

    12.04.20 | מבחני רכב

    ראם 2500 בגרסת לימיטד עושה בסטייל את מה שמצופה מטנדר אמריקאי גדול וחזק

    את טבלת המכירות בארה"ב מובילים באופן קבוע הטנדרים של פורד, שברולט וראם. בישראל המצב שונה, אך בעזרת הטבות מס נדיבות נמכרים טנדרים כאלה במספרים יפים. למבחן הדרכים שלנו התייצב ראם 2500 בגרסת לימיטד הבכירה והמפנקת שמחירה 280,000 ₪ לפני מע"מ ואין זה מקרי שדווקא גרסה זו נבחרה לייצג את הדגם. ר

     
  • אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    02.04.20 | מבחני רכב

    אופל קורסה החדשה מציעה יחידת הנעה חזקה, אבזור נדיב ועיצוב ספורטיבי במחיר גבוה ביחס לסגמנט. יצאנו לבחון את ההצעה החדשה בשוק הסופר מיני

    אופל קורסה בדורה השישי מציגה קפיצת מדרגה ענקית ביחס לקודמתה שלא זכתה להצלחה בשוק המקומי עקב עיצוב אנמי, מפרט מיושן ומוניטין חלש למותג אופל בישראל. אופל קורסה 2020 מבוססת על פלטפורמת CMP הגלובלית של קונצרן PSA, הקלה ב - 30 ק"ג לעומת קודמתה ומותאמת למנועים חשמליים. היבואנית החדשה לובינסקי תולה תקוות ר

     
  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן C3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב