וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

שברולט טראקס המעודכן חוזר לסיבוב נוסף מול שלל הג'יפונים הקומפקטיים הצעירים

תגיות | פנאי שטח, שברולט, טראקס

שברולט הייתה בין הראשונות לזהות את הפוטנציאל בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים והציגה ב- 2012 את הטראקס. למרות העיצוב הקשוח, בישראל התקשה הטראקס להתחרות במייסד הקטגוריה ניסאן ג'וק האופנתי, גם בעקבות תמחור גבוה בתחילת דרכו.

 

סרטון מבחן דרכים שברולט טראקס

 

שברולט טראקס LT
יתרונות   עיצוב, תנוחת ישיבה 
חסרונות   בידוד רעשים, נוחות נסיעה, מחיר גבוה

 

שברולט טראקס עבר מתיחת פנים של אמצע החיים, הזדמנות לרענן את העיצוב החיצוני ואת תא הנוסעים ולערוך מקצה שיפורים לנקודות התורפה בכדי להתמודד עם שלל הדגמים החדשים המציפים את קטגוריית הג'יפונים הקטנים. יצאנו עם הטראקס החדש ברמת אבזור LT לבדוק מה השתנה.

 

שברולט טראקס 2017שברולט טראקס 2017

 

עיצוב ונוחות

 

במסגרת מתיחת הפנים זכה שברולט טראקס לחזית חדשה לחלוטין. לא עוד קווים רבועים וגסים, אלא אלמנטים מעוצבים המשתלבים בהרמוניה. הפנסים הקדמיים מלוכסנים וגדולים, וכללו גם נורות לד נאות ברכב המבחן המאובזר. בין הפנסים משתלב גריל צר, ובמרכז הפגוש גריל נוסף גדול ממדים. מהצד לא נצפו שינויים, ומאחור זכו הפנסים והפגוש לעיצוב חדש. בזכות הגגון והצמיגים הגדולים, ולמרות החזית החדשה והרכה, נותר הטראקס חסון ותכליתי יחסית למתחריו הנוטים חלקם לעיצוב מצועצע.

 

מידותיו החיצוניות של הטראקס מציבות אותו עמוק בתוך קטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים. אורכו 4,257 מ"מ, רוחבו 1,776מ"מ, אורך בסיס גלגליו 2,555 מ"מ, והוא מתנשא לגובה 1,674 מ"מ, מהגבוהים בקטגוריה.

 

שברולט טראקס 2017שברולט טראקס 2017

 

בתא הנוסעים חלו שינויים משמעותיים, לוח השעונים המצועצע בסגנון אופנוע, פינה את מקומו לאחד סטנדרטי ונוח יותר לשימוש. הקונסולה המרכזית עוצבה מחדש, וגם פתחי המיזוג החדשים תורמים למראה המעודכן של תא הנוסעים. שימוש בציפוי עור, רצועות כרום, ופלסטיק שחור מבריק מצליח להפיג במעט את האווירה הקודרת בתא הנוסעים הכהה.

 

גובהו של הטראקס תורם רבות לתנוחת הישיבה הגבוהה, בניגוד למתחריו אשר מרגישים גבוהים רק במעט ממכוניות משפחתיות קומפקטיות. הדלתות הקדמיות רחבות וקל מאוד להיכנס ולהתמקם במושבים הקדמיים. המושבים טובים אך חסרה מעט תמיכה לירכיים. המרווח במושב האחורי טוב, הרצפה כמעט שטוחה, אך בסיס המושב מעט קצר ולא תומך ברגליים. המושב האחורי יאכלס בנוחות שני נוסעים, ולשלושה יהיה צפוף. השילוב בין החלונות הקטנים מאחור ותא הנוסעים הכהה גורם לתחושה מעט אפרורית מאחור. בכדי להמתיק את השהות מאחור דאגו בשברולט לשקע חשמל לטובת הטענת סמארטפונים והפעלת מכשירי חשמל קטנים.

 

שברולט טראקס 2017שברולט טראקס 2017

 

תפעול תא הנוסעים בשברולט טראקס פשוט ולא מתחכם. מערכת הכניסה וההנעה ללא מפתח עובדת נפלא, מערכת המולטימדיה קלה לתפעול ומסך המגע מגיב היטב. המזגן מכאני ומקרר מצוין אך ניתוקי המדחס מורגשים בזמן עמידה. למחשב הדרך מסך גדול בלוח השעונים אך התפעול דרך ידית האיתות לא מצטיין. מלפנים שפע תאים פתוחים המיועדים לכוסות שתיה אך חסרים תאים סגורים לאחסון חפצים. פתחי המיזוג של הנהג מכוונים ישירות לידיים ועלולים להקפיא אותן.

 

לשברולט טראקס תא מטען בנפח 354 ליטר והוא שימושי ומרווח. המושב האחורי המפוצל מתקפל בשני שלבים ויוצר רצפה כמעט שטוחה המאפשרת להוביל בטראקס כמעט כל מה שתחפצו. מתחת לרצפת תא המטען נמצא גלגל חלופי זמני לטובת חיסכון במקום.

 

שברולט טראקס 2017שברולט טראקס 2017

 

המתלים של שברולט טראקס קצרים ונוקשים, הם ידאגו להעביר את כל תלאות הכביש אל תא הנוסעים. כבישים גליים יחייבו האטה בכדי להפחית את הנדנודים בתוך תא הנוסעים. גם בתוך העיר מתקשה הטראקס להבריק ולשכך את השיבושים, מורגשות חבטות וקפיצות במעבר מעל בורות ושברי אספלט. בידוד הרעשים עבר שיפור אך עדיין לא ניתן להגדיר את הנסיעה בטראקס כשקטה. שאון הצמיגים ורעשי רוח בולטים כבר ממהירות 80 קמ"ש, ובתאוצות בולטים רעשים וחספוס מהמנוע ותיבת ההילוכים. השמשה הקדמית וחלונות הצד גדולים, והשילוב עם תנוחת הנהיגה הגבוהה ומראות הצד הגדולות מקל מאוד על השתחלות לחניות צפופות ותמרון ברחובות צרים.

 

ביצועים

 

במסגרת מתיחת הפנים של הטראקס הוצא לגמלאות מנוע ה- 1.8 ליטר האטמוספרי של הדור הקודם וכעת מוצע הטראקס עם מנוע 1.4 ליטר בהספק 140 כ"ס הזמינים החל מ- 4,900 סל"ד, ומומנט של 20.4 קג"מ החל מ- 1,850 סל"ד. למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית בת 6 הילוכים. נתוני הביצועים מעידים על רכב זריז למדי עם 10.0 שניות מעמידה ל- 100 קמ"ש ומהירות מרבית של 191 קמ"ש. על הכביש מאשש הטראקס את הנתונים והוא מרגיש קליל וזריז, אולם נסייג ונוסיף כי דוושת התאוצה רגישה מאוד ולעתים מקשה להאיץ במתינות ולמנוע פרצי כוח. תיבת ההילוכים חלקה, אך ההילוכים ארוכים וקיימת נטייה למשיכת ההילוך החמישי המעלה את מפלס הרעש בתא הנוסעים. תפעול ידני מתאפשר בעזרת מתג בצדו של בורר ההילוכים אך התפעול לא נוח, ולא אינטואיטיבי.

 

חשבנו שהמתלים הנוקשים אשר פגמו בנוחות הנסיעה יחזירו דיווידנד בתחום ההתנהגות אך טעינו. בכבישים מפותלים מרגיש הטראקס מחוץ לאזור הנוחות. רכינת הגוף מורגשת היטב וזוויות הגלגול גדולות. הבלמים טובים והנשיכה מורגשת אך בלימה בתוך הפניה תערער את הביטחון ותגרום לזנב להרגיש משוחרר.

 

שברולט טראקס 2017שברולט טראקס 2017

 

צריכת דלק

 

בהתחשב בביצועים הזריזים, צריכת הדלק של שברולט טראקס טובה, והציגה במהלך המבחן נתון משולב של 12.4 ק"מ לליטר. בתוך העיר נמדדה צריכת דלק של 9.9 ק"מ לליטר, ובנסיעה בין עירונית במהירויות כביש 6 נרשמה צריכה נאה של 14.9 ק"מ לליטר.

 

עלויות אחזקה

 

שברולט טראקס מגיע עם אחריות מלאה לשנתיים ללא הגבלת קילומטרים, ולשנה שלישית או עד 100,000 קילומטרים המוקדם מבין השניים. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 557 ₪, עלות הטיפול השני 802 ₪, ועלות הטיפול השלישי 557 ₪. מחיר פנס קדמי עומד על 5,557 ₪. מחיר מראת צד עומד על 1,755 ₪. עלות פנס אחורי עומדת על 2,761 ₪. כל המחירים כוללים מע"מ.

 

שברולט טראקס 2017שברולט טראקס 2017

 

בטיחות

 

שברולט טראקס עבר את מבחן הריסוק של EuroNcap בשנת 2013 וזכה ל- 5 כוכבים עם ציון מרשים של 94% בהגנה על מבוגרים, 85% בהגנה על ילדים, ו- 64% בהגנה על הולכי רגל. אבזור הבטיחות הסטנדרטי של הטראקס כולל 6 כריות אוויר, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית למניעת תאונות דרכים, והתרעה מפני סכנות.

 

שברולט טראקס 2017שברולט טראקס 2017

 

תמורה למחיר

 

שברולט טראקס מוצע בשתי רמות אבזור. רמת אבזור LS מוצעת במחיר של 122,900 ₪ וכוללת בין היתר חישוקי גלגלים מפלדה המכוסים בצלחות נוי, בקרת שיוט, דיבורית בלוטות', מערכת שמע מקורית עם 6 רמקולים וחיבורי AUX ו- USB. רמת אבזור LT מוצעת במחיר של 132,900 ₪ ומוסיפה מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך בגודל 7 אינץ', מצלמת נסיעה לאחור, כניסה והנעה ללא מפתח, הגה מחופה עור, עמעום אוטומטי במראה האחורית למניעת סנוור, שקע חשמל לנוסעים מאחור, ריפוד בד משולב עור, תאורת לד ליום בפנסים הקדמיים, פנסי ערפל קדמיים, פנסי לד אחוריים, חישוקים קלים, ועיטורים כסופים לפגושים מלפנים ומאחור. לטעמנו רמת האבזור LS בסיסית וסגפנית למדי ומחירה לא מספיק אטרקטיבי. ברמת אבזור LT המצב משתפר אך המחיר גבוה משמעותית.

 

שברולט טראקס הותיר אותנו ברגשות מעורבים. הוא נותר מעט מחוספס, נוחות הנסיעה ובידוד הרעשים לוקים בחסר ובמדד התמורה לכסף הוא לא מספיק אטרקטיבי נוכח רמת האבזור הנמוכה בדגם LS, והמחיר הגבוה של גרסת ה- LT מקרב אותו לכלים גדולים ומאובזרים ממנו. התחרות בקטגוריה הצפופה קשה מאוד ושברולט טראקס מתקשה לתת פייט למתחרים. עם זאת הטראקס נראה טוב, מציע תנוחת נהיגה גבוהה ותדמית נחשקת של רכב פנאי מסוקס.

 

תודה לאלון סולימן על העזרה בהכנת הכתבה.

 

שברולט טראקס LT
מנוע טורבו בנזין 1.4 ליטר
הספק מרבי משולב 140/4,900 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 20.4/1,850 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,257 מ"מ
רוחב כללי 1,776 מ"מ
גובה כללי 1,674 מ"מ
בסיס גלגלים 2,555 מ"מ
מיכל דלק 53 ליטרים
נפח תא מטען

354 ליטרים

משקל עצמי 1,409 ק"ג
מהירות מרבית 191 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 10.0 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 15.1 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 12.4 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 11
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2013)
מחיר

132,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט

     
  • טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    22.04.19 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

    טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה. סרטו