וידאו: שברולט טראקס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

שברולט טראקס המעודכן חוזר לסיבוב נוסף מול שלל הג'יפונים הקומפקטיים הצעירים

תגיות | פנאי שטח, שברולט, טראקס

שברולט הייתה בין הראשונות לזהות את הפוטנציאל בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים והציגה ב- 2012 את הטראקס. למרות העיצוב הקשוח, בישראל התקשה הטראקס להתחרות במייסד הקטגוריה ניסאן ג'וק האופנתי, גם בעקבות תמחור גבוה בתחילת דרכו.

 

סרטון מבחן דרכים שברולט טראקס

 

שברולט טראקס LT
יתרונות   עיצוב, תנוחת ישיבה 
חסרונות   בידוד רעשים, נוחות נסיעה, מחיר גבוה

 

שברולט טראקס עבר מתיחת פנים של אמצע החיים, הזדמנות לרענן את העיצוב החיצוני ואת תא הנוסעים ולערוך מקצה שיפורים לנקודות התורפה בכדי להתמודד עם שלל הדגמים החדשים המציפים את קטגוריית הג'יפונים הקטנים. יצאנו עם הטראקס החדש ברמת אבזור LT לבדוק מה השתנה.

 

שברולט טראקס 2017שברולט טראקס 2017

 

עיצוב ונוחות

 

במסגרת מתיחת הפנים זכה שברולט טראקס לחזית חדשה לחלוטין. לא עוד קווים רבועים וגסים, אלא אלמנטים מעוצבים המשתלבים בהרמוניה. הפנסים הקדמיים מלוכסנים וגדולים, וכללו גם נורות לד נאות ברכב המבחן המאובזר. בין הפנסים משתלב גריל צר, ובמרכז הפגוש גריל נוסף גדול ממדים. מהצד לא נצפו שינויים, ומאחור זכו הפנסים והפגוש לעיצוב חדש. בזכות הגגון והצמיגים הגדולים, ולמרות החזית החדשה והרכה, נותר הטראקס חסון ותכליתי יחסית למתחריו הנוטים חלקם לעיצוב מצועצע.

 

מידותיו החיצוניות של הטראקס מציבות אותו עמוק בתוך קטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים. אורכו 4,257 מ"מ, רוחבו 1,776מ"מ, אורך בסיס גלגליו 2,555 מ"מ, והוא מתנשא לגובה 1,674 מ"מ, מהגבוהים בקטגוריה.

 

שברולט טראקס 2017שברולט טראקס 2017

 

בתא הנוסעים חלו שינויים משמעותיים, לוח השעונים המצועצע בסגנון אופנוע, פינה את מקומו לאחד סטנדרטי ונוח יותר לשימוש. הקונסולה המרכזית עוצבה מחדש, וגם פתחי המיזוג החדשים תורמים למראה המעודכן של תא הנוסעים. שימוש בציפוי עור, רצועות כרום, ופלסטיק שחור מבריק מצליח להפיג במעט את האווירה הקודרת בתא הנוסעים הכהה.

 

גובהו של הטראקס תורם רבות לתנוחת הישיבה הגבוהה, בניגוד למתחריו אשר מרגישים גבוהים רק במעט ממכוניות משפחתיות קומפקטיות. הדלתות הקדמיות רחבות וקל מאוד להיכנס ולהתמקם במושבים הקדמיים. המושבים טובים אך חסרה מעט תמיכה לירכיים. המרווח במושב האחורי טוב, הרצפה כמעט שטוחה, אך בסיס המושב מעט קצר ולא תומך ברגליים. המושב האחורי יאכלס בנוחות שני נוסעים, ולשלושה יהיה צפוף. השילוב בין החלונות הקטנים מאחור ותא הנוסעים הכהה גורם לתחושה מעט אפרורית מאחור. בכדי להמתיק את השהות מאחור דאגו בשברולט לשקע חשמל לטובת הטענת סמארטפונים והפעלת מכשירי חשמל קטנים.

 

שברולט טראקס 2017שברולט טראקס 2017

 

תפעול תא הנוסעים בשברולט טראקס פשוט ולא מתחכם. מערכת הכניסה וההנעה ללא מפתח עובדת נפלא, מערכת המולטימדיה קלה לתפעול ומסך המגע מגיב היטב. המזגן מכאני ומקרר מצוין אך ניתוקי המדחס מורגשים בזמן עמידה. למחשב הדרך מסך גדול בלוח השעונים אך התפעול דרך ידית האיתות לא מצטיין. מלפנים שפע תאים פתוחים המיועדים לכוסות שתיה אך חסרים תאים סגורים לאחסון חפצים. פתחי המיזוג של הנהג מכוונים ישירות לידיים ועלולים להקפיא אותן.

 

לשברולט טראקס תא מטען בנפח 354 ליטר והוא שימושי ומרווח. המושב האחורי המפוצל מתקפל בשני שלבים ויוצר רצפה כמעט שטוחה המאפשרת להוביל בטראקס כמעט כל מה שתחפצו. מתחת לרצפת תא המטען נמצא גלגל חלופי זמני לטובת חיסכון במקום.

 

שברולט טראקס 2017שברולט טראקס 2017

 

המתלים של שברולט טראקס קצרים ונוקשים, הם ידאגו להעביר את כל תלאות הכביש אל תא הנוסעים. כבישים גליים יחייבו האטה בכדי להפחית את הנדנודים בתוך תא הנוסעים. גם בתוך העיר מתקשה הטראקס להבריק ולשכך את השיבושים, מורגשות חבטות וקפיצות במעבר מעל בורות ושברי אספלט. בידוד הרעשים עבר שיפור אך עדיין לא ניתן להגדיר את הנסיעה בטראקס כשקטה. שאון הצמיגים ורעשי רוח בולטים כבר ממהירות 80 קמ"ש, ובתאוצות בולטים רעשים וחספוס מהמנוע ותיבת ההילוכים. השמשה הקדמית וחלונות הצד גדולים, והשילוב עם תנוחת הנהיגה הגבוהה ומראות הצד הגדולות מקל מאוד על השתחלות לחניות צפופות ותמרון ברחובות צרים.

 

ביצועים

 

במסגרת מתיחת הפנים של הטראקס הוצא לגמלאות מנוע ה- 1.8 ליטר האטמוספרי של הדור הקודם וכעת מוצע הטראקס עם מנוע 1.4 ליטר בהספק 140 כ"ס הזמינים החל מ- 4,900 סל"ד, ומומנט של 20.4 קג"מ החל מ- 1,850 סל"ד. למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית בת 6 הילוכים. נתוני הביצועים מעידים על רכב זריז למדי עם 10.0 שניות מעמידה ל- 100 קמ"ש ומהירות מרבית של 191 קמ"ש. על הכביש מאשש הטראקס את הנתונים והוא מרגיש קליל וזריז, אולם נסייג ונוסיף כי דוושת התאוצה רגישה מאוד ולעתים מקשה להאיץ במתינות ולמנוע פרצי כוח. תיבת ההילוכים חלקה, אך ההילוכים ארוכים וקיימת נטייה למשיכת ההילוך החמישי המעלה את מפלס הרעש בתא הנוסעים. תפעול ידני מתאפשר בעזרת מתג בצדו של בורר ההילוכים אך התפעול לא נוח, ולא אינטואיטיבי.

 

חשבנו שהמתלים הנוקשים אשר פגמו בנוחות הנסיעה יחזירו דיווידנד בתחום ההתנהגות אך טעינו. בכבישים מפותלים מרגיש הטראקס מחוץ לאזור הנוחות. רכינת הגוף מורגשת היטב וזוויות הגלגול גדולות. הבלמים טובים והנשיכה מורגשת אך בלימה בתוך הפניה תערער את הביטחון ותגרום לזנב להרגיש משוחרר.

 

שברולט טראקס 2017שברולט טראקס 2017

 

צריכת דלק

 

בהתחשב בביצועים הזריזים, צריכת הדלק של שברולט טראקס טובה, והציגה במהלך המבחן נתון משולב של 12.4 ק"מ לליטר. בתוך העיר נמדדה צריכת דלק של 9.9 ק"מ לליטר, ובנסיעה בין עירונית במהירויות כביש 6 נרשמה צריכה נאה של 14.9 ק"מ לליטר.

 

עלויות אחזקה

 

שברולט טראקס מגיע עם אחריות מלאה לשנתיים ללא הגבלת קילומטרים, ולשנה שלישית או עד 100,000 קילומטרים המוקדם מבין השניים. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 557 ₪, עלות הטיפול השני 802 ₪, ועלות הטיפול השלישי 557 ₪. מחיר פנס קדמי עומד על 5,557 ₪. מחיר מראת צד עומד על 1,755 ₪. עלות פנס אחורי עומדת על 2,761 ₪. כל המחירים כוללים מע"מ.

 

שברולט טראקס 2017שברולט טראקס 2017

 

בטיחות

 

שברולט טראקס עבר את מבחן הריסוק של EuroNcap בשנת 2013 וזכה ל- 5 כוכבים עם ציון מרשים של 94% בהגנה על מבוגרים, 85% בהגנה על ילדים, ו- 64% בהגנה על הולכי רגל. אבזור הבטיחות הסטנדרטי של הטראקס כולל 6 כריות אוויר, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית למניעת תאונות דרכים, והתרעה מפני סכנות.

 

שברולט טראקס 2017שברולט טראקס 2017

 

תמורה למחיר

 

שברולט טראקס מוצע בשתי רמות אבזור. רמת אבזור LS מוצעת במחיר של 122,900 ₪ וכוללת בין היתר חישוקי גלגלים מפלדה המכוסים בצלחות נוי, בקרת שיוט, דיבורית בלוטות', מערכת שמע מקורית עם 6 רמקולים וחיבורי AUX ו- USB. רמת אבזור LT מוצעת במחיר של 132,900 ₪ ומוסיפה מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך בגודל 7 אינץ', מצלמת נסיעה לאחור, כניסה והנעה ללא מפתח, הגה מחופה עור, עמעום אוטומטי במראה האחורית למניעת סנוור, שקע חשמל לנוסעים מאחור, ריפוד בד משולב עור, תאורת לד ליום בפנסים הקדמיים, פנסי ערפל קדמיים, פנסי לד אחוריים, חישוקים קלים, ועיטורים כסופים לפגושים מלפנים ומאחור. לטעמנו רמת האבזור LS בסיסית וסגפנית למדי ומחירה לא מספיק אטרקטיבי. ברמת אבזור LT המצב משתפר אך המחיר גבוה משמעותית.

 

שברולט טראקס הותיר אותנו ברגשות מעורבים. הוא נותר מעט מחוספס, נוחות הנסיעה ובידוד הרעשים לוקים בחסר ובמדד התמורה לכסף הוא לא מספיק אטרקטיבי נוכח רמת האבזור הנמוכה בדגם LS, והמחיר הגבוה של גרסת ה- LT מקרב אותו לכלים גדולים ומאובזרים ממנו. התחרות בקטגוריה הצפופה קשה מאוד ושברולט טראקס מתקשה לתת פייט למתחרים. עם זאת הטראקס נראה טוב, מציע תנוחת נהיגה גבוהה ותדמית נחשקת של רכב פנאי מסוקס.

 

תודה לאלון סולימן על העזרה בהכנת הכתבה.

 

שברולט טראקס LT
מנוע טורבו בנזין 1.4 ליטר
הספק מרבי משולב 140/4,900 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 20.4/1,850 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,257 מ"מ
רוחב כללי 1,776 מ"מ
גובה כללי 1,674 מ"מ
בסיס גלגלים 2,555 מ"מ
מיכל דלק 53 ליטרים
נפח תא מטען

354 ליטרים

משקל עצמי 1,409 ק"ג
מהירות מרבית 191 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 10.0 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 15.1 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 12.4 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 11
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2013)
מחיר

132,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק XT5 טורבו 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    קאדילק XT5 טורבו 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.05.20 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק כמה טוב עשתה מתיחת הפנים לרכב הפנאי קאדילק XT5 ואיך מתמודד מנוע 2.0 ליטרים עם רכב במשקל 1.8 טון

    קאדילק עושה בעשור האחרון צעדים חשובים בהפיכת המותג לצעיר ואטרקטיבי יותר בכל קשת דגמיה תוך שמירה על התדמית היוקרתית. קאדילק XT5 הושק בשנת 2017 כמחליף לקאדילק SRX והציג עיצוב שונה מהמתחרים. מתיחת הפנים האחרונה שומרת על עיצובו המוצלח של רכב הפנאי האמריקאי אך כוללת נגיעות קוסמטיות קלות, מערכות בטיחות עד

     
  • פיג'ו 5008 1.2 ליטרים במבחן דרכים

    פיג'ו 5008 1.2 ליטרים במבחן דרכים

    30.04.20 | מבחני רכב

    הקרב בין רכבי הפנאי 7 מושבים הולך ומתעצם עם גרסה חדשה ומוזלת לפיג'ו 5008 אשר חמושה במנוע 3 צילינדרים צנוע בנפח 1.2 ליטרים

    רכבי הפנאי החמושים בשבעה מושבים ביצעו חיסול ממוקד במיניוואנים המסורתיים. משפחות גדולות כבר לא חייבות לרכוש רכב מגודל עם חזות מסחרית ורובן בוחרות בישיבה הגבוהה ובעיצוב הפנאי על אף פשרות בסעיפי המרחב הפנימי והשימושיות. פיג'ו 5008 1.2 טורבו אקטיב יתרונות עיצוב, מרווח, שימושיות, נוחות נ

     
  • פיג'ו 2008 החדש 2020 במבחן דרכים

    פיג'ו 2008 החדש 2020 במבחן דרכים

    19.04.20 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 החדש מתמודד בסגמנט רווי מתחרים ומתבלט בזכות עיצוב מרשים, תא נוסעים חדשני, ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. יצאנו לעמוד על מעלותיו וחסרונותיו של גור האריות החדש

    קטגוריית הקרוסאוברים העירוניים ממשיכה לפרוח, ולמרבית היצרניות יש נציג בקטגוריה המאיימת להוות תחליף למכונית סופר מיני. נראה כי מדובר בתהליך טבעי לאור העדפת השוק לרכבים המציעים תנוחת ישיבה מעט גבוהה יותר לצד פוזת שטח. העובדה כי המתחרים בסגמנט מבוססים על מכוניות סופר מיני ומהווים למעשה גרסה מוגבהת שלהן

     
  • ראם 2020 במבחן דרכים

    ראם 2020 במבחן דרכים

    12.04.20 | מבחני רכב

    ראם 2500 בגרסת לימיטד עושה בסטייל את מה שמצופה מטנדר אמריקאי גדול וחזק

    את טבלת המכירות בארה"ב מובילים באופן קבוע הטנדרים של פורד, שברולט וראם. בישראל המצב שונה, אך בעזרת הטבות מס נדיבות נמכרים טנדרים כאלה במספרים יפים. למבחן הדרכים שלנו התייצב ראם 2500 בגרסת לימיטד הבכירה והמפנקת שמחירה 280,000 ₪ לפני מע"מ ואין זה מקרי שדווקא גרסה זו נבחרה לייצג את הדגם. ר

     
  • אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    02.04.20 | מבחני רכב

    אופל קורסה החדשה מציעה יחידת הנעה חזקה, אבזור נדיב ועיצוב ספורטיבי במחיר גבוה ביחס לסגמנט. יצאנו לבחון את ההצעה החדשה בשוק הסופר מיני

    אופל קורסה בדורה השישי מציגה קפיצת מדרגה ענקית ביחס לקודמתה שלא זכתה להצלחה בשוק המקומי עקב עיצוב אנמי, מפרט מיושן ומוניטין חלש למותג אופל בישראל. אופל קורסה 2020 מבוססת על פלטפורמת CMP הגלובלית של קונצרן PSA, הקלה ב - 30 ק"ג לעומת קודמתה ומותאמת למנועים חשמליים. היבואנית החדשה לובינסקי תולה תקוות ר

     
  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן C3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב