סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר מציגה שדרוג ביחידת ההנעה ומראה מצודד יותר. יצאנו לבדוק איך הוא נוסע

תגיות | פנאי שטח, סוזוקי, קרוסאובר

הדור האחרון של סוזוקי קרוסאובר הוצג בשנת 2013 וזכה לפופולריות רבה בארץ ובעולם. כעת הוא מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים מקיפה. נראה כי בזכות מוניטין אמינות גבוה וקהל לקוחות נאמן, הגיע סוזוקי קרוסאובר עם קלף חזק מהבית ולא נדרש להזיע יתר על המידה בכל הפרמטרים. בזכות אמינותו שקיבלה משנה תוקף ככל שחלפו השנים, נשמר ערכו היטב בשוק המשומשות המוצף. סוזוקי קרוסאובר הינו רכב שנע בין סגמנטים. פגושים בניחוח שטח ומרווח גחון של 18 ס"מ ממצבים אותו כרכב פנאי, אך מראהו הסולידי וגובהו הכללי מקרב אותו גם לסגמנט המשפחתיות. ניתן להגדירו כרכב כלאיים שמנסה לרקוד על כל החתונות ואוסף בדרכו לקוחות משני הסגמנטים.

 

סוזוקי קרוסאובר טורבו
יתרונות מנוע, תיבת הילוכים, מרווח פנים
חסרונות נוחות, בידוד רעשים, איכות חומרים

 

סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר

 

נקודות התורפה של הדור הראשון היו יחידת הנעה בינונית ועיצוב חיצוני מיושן. מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר מציעה מראה מצודד ומודגש יותר, והבשורה האמיתית היא מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 1.4 ליטר. האם שינויים אלו יספיקו לסוזוקי קרוסאובר להצליח גם עם הדגם החדש?

 

עיצוב ונוחות

 

סוזוקי קרוסאובר נותר נאמן לעיצוב הדגם המוחלף, לטוב ולרע. נראה כי המעצבים קיבלו דפי טיוטה לשרטוט החזית בלבד. הפרופורציות נשמרו, וחלקו האחורי השתנה מינורית בלבד ורק חדי עין יוכלו להצביע על שינוי. הריענון התרחש כאמור בעיקר בחזית הרכב המצויידת כעת בגריל כרום מובלט ומכסה מנוע אנכי יותר לעומת חזית רופסת ועגלגלה בדגם היוצא. הפגושים קיבלו מראה מסוקס יותר ויחידות התאורה הכוללות תאורת יום מסוג לד, התחדדו והתחטבו. מהצד בולטים לטובה חישוקי 17 אינץ' נאים ושמשות אחוריות כהות כסטנדרט. לא כל הבוחנים אהבו את התוצאה וקשה לומר שהמראה הרמוני וחינני במיוחד, אך בהחלט מדובר בחידוש מורגש.

 

סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר

 

בתוך תא הנוסעים של סוזוקי קרוסאובר אין הפתעות. המראה הרמוני ונעים למראה למרות היעדר גוונים בהירים. הקווים רחבים ורכים והקונסולה המרכזית כוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', ומסגרות מוכספות מעטרים אותו, את חישור ההגה ואת פתחי המיזוג המפוצל. לוח המחוונים נותר מיושן וחסר חיוניות לעומת ההגה שהתחדש בקווים רבועים יותר וסידור פקדים נוח לשימוש.

 

המושבים הקדמיים נוחים ונעימים, ובזכות גובהם קל למצוא בהם תנוחת נהיגה אופטימלית ושולטת. גם משענת היד נוחה ושימושית. שדה הראיה הרחב לכל הכיוונים מאפשר תמרון נוח בעיר ובחניות. המושבים האחוריים מכתיבים גם הם ישיבה גבוהה עם מרווח ראש מעולה ושפע מקום לרגליים. משום מה, פתחי המיזוג מאחור מצאו את עצמם מחוץ לרשימת האבזור. הודות למושבים הנוחים ומשענת היד הרכה, צמד מבוגרים יבלו במושב האחורי בזמן איכות כל עוד הטמפרטורות בחוץ לא גבוהות. נוסע שלישי ייאלץ להצטופף אך לא באופן חריג למשפחתיות סטנדרטיות.

 

סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר

 

החל מפתיחת הדלת הקלה מתקבלת תחושה של איכות חומרים זולה. הפלסטיקה ברוב המקומות משדרת פשטות נבובה. לחיצת הירך לכיוון הדלת מגלה חומרים קלים ורופסים. לא ציפינו לפגוש איכות כזו ברכב חדש בתג מחיר שכזה. לחיוב נציין את איכות ההרכבה הטובה בה לא מצאנו דופי. מערכת המולטימדיה בהתקנה מקומית מוצעת בתוספת תשלום וכוללת צג מגע עם מצלמת רוורס, קישוריות בלוטות', ושקעי USB ו- AUX. המערכת פועלת כשורה ואינטואיטיבית לתפעול אך אינה מהטובות שפגשנו. איכות השמע בינונית למדי.

 

סוזוקי קרוסאובר הוא רכב שמכוון לתכליתיות ושימושיות. הוא עשיר בתאי אחסון פרקטיים כגון תא האחסון בין המושבים הקדמיים, צמד מחזיקי הכוסות, תא הכפפות הנוח, ותא המשקפיים העילי. תא המטען מציע נפח אחסון של 430 ליטרים והינו מודולרי. סף ההטענה נמוך, המפתח רחב והוא שימושי בהחלט. בקיפול המושבים מתקבל נפח של 875 ליטרים.

 

סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר

 

בסעיף הנוחות סוזוקי קרוסאובר מסתפק בציון נמוך, וחבל. מערכת המתלים רועשת ומצליחה לטלטל את הרכב פעם אחר פעם. הבולמים מרגישים עסוקים ומתקשים להעלים את שיבושי הדרך. אם יצאתם מהעיר וצלחתם את שברי האספלט, תגלו שבמהירויות גבוהות שומר הקרוסאובר על ריסון בינוני ומצליח לשמר שגרה ברוכה, אך רעשי כביש ורוח נוכחים בהחלט מפרים את השלווה.

 

ביצועים

 

העולם עובר למנועי טורבו. הרעיון הוא פשוט, כדי לקבל ביצועים משופרים אין צורך לשתול מנועים אטמוספריים עתירי סמ"ק בזבזניים, וניתן להשתמש במנועים קטנים יותר המצויידים במגדשי טורבו. בנסיעה רגועה הם יספקו צריכת דלק מעולה מבלי לאמץ את המנוע, וכשהמנוע יידרש לביצועים הוא יפיק בחוכמה כוח מיידי גם אם על חשבון החיסכון בדלק.

 

סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר

 

סוזוקי נתפסת כיצרנית שמרנית שלא ממהרת לעקוב אחרי מהלכי השוק ומתבוננת על המתרחש בסבלנות. עד כה נמנעה היצרנית משימוש במנועי טורבו, אך במתיחת אמצע החיים של הקרוסאובר החליטה לצאת מהשגרה. נפרדנו לשלום ממנוע ה- 1.6 ליטר האטמוספרי שהיה בהחלט טוב בפני עצמו, וקיבלנו מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר המפיק 140 כ"ס ומומנט של 22.4 קג"מ הזמין כבר ב- 1,500 סל"ד.

 

תיבת ההילוכים הרציפה פינתה את מקומה לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 הילוכים. השידוך עם המנוע טוב ותיבת ההילוכים מתפקדת מעולה. לא תמצאו כאן את ההשהייה הקצרה והבעיטה שבעקבותיה, המאפיינת תאוצה עם מנועי טורבו אחרים. המנוע מרגיש כמעט אטמוספרי וזו מחמאה ראויה. סוזוקי מעדנת את תגובת המצערת וגם רמיסת הדוושה לא מייצרת פרץ היסטרי של כוח. תאוצה 0-100 קמ"ש מרגישה זריזה ואורכת 9.5 שניות, אך ההאצה ליניארית ורגועה.

 

סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר

 

התנהגות הכביש לא מאכזבת כל עוד ניגשים עם ציפיות ריאליות, היות וסוזוקי קרוסאובר לא מיועד למשחקי כביש. קשה לומר שהוא נכשל בסעיף בו הוא כלל לא ניגש למבחן ובטח שלא היה בשיעורים. מי שמחפש נסיעה בטוחה ורהוטה ימצא בקרוסאובר את מבוקשו. אם תנסו לגרור אותו לתעלולים ותפתו אותו להדק את הפניה, הוא יעשה זאת אך בצורה מחמיאה. סוזוקי קרוסאובר לא מגיב בחיוך לשינויי הגה מהירים, וכניסה מהירה לפניה תחסיר פעימה מליבכם בשל הגה עייף שלא משתף פעולה עם נהיגה מהירה. בנהיגת שבילים מתונה הוא עשוי להיות מהנה עקב הגדלת מרווח הגחון. גרסת ההנעה הכפולה שאמורה להציע יכולות שטח עדיפות, לא מגיעה לישראל בשלב זה.

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק הממוצעת שמפרסם היצרן עומדת על 18.5 ק"מ לליטר. בימי המבחן שכללו נסיעה מאומצת ומגוונת, עמדה צריכת הדלק הממוצעת על כ- 12 ק"מ לליטר. נתון לא רע בפני עצמו, אך ציפינו ליותר גם בשל מערכת ה- Start&Stop. עם מיכל דלק בנפח 47 ליטרים, טווח הנסיעה צפוי לעמוד על כ- 560 ק"מ. דרגת זיהום האוויר הינה 5 מתוך 15.

 

סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר

 

עלויות אחזקה

 

סוזוקי קרוסאובר מגיע עם אחריות יצרן מלאה לשנתיים ללא הגבלת קילומטרים, ולשנה שלישית או עד 100,000 קילומטרים, המוקדם מבין השניים. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסכי הרשת של היבואן עומדת על 759 ₪, עלות הטיפול השני 1,065 ₪, עלות הטיפול השלישי 1,238 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,915 ₪. עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21, ללא שלילת רישיון וללא תביעות עבר, יעלה כ- 6,000 ₪ לשנה. כל המחירים כוללים מע"מ. מחירי הטיפולים מעט גבוהים מהממוצע בניגוד לדעה הרווחת כי רכבי סוזוקי נהנים מטיפולים זולים במוסכי היבואן.

 

סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר

 

בטיחות

 

בשנת 2013 התייצב סוזוקי קרוסאובר למבחן הבטיחות של ארגון EuroNcap וקיבל ציון מקסימלי של 5 כוכבי בטיחות. הקרוסאובר קיבל ציון של 92% בהגנה על מבוגרים, 80% בהגנה על ילדים, 72% בהגנה על הולכי רגל, ו- 81% עבור מערכות עזר לבטיחות. סוזוקי קרוסאובר משווק עם אבזור בטיחות הכולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית, מערכת בקרת יציבות, מגביל מהירות וחיישני ניטור לחץ אוויר בצמיגים.

 

סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר

 

תמורה למחיר

 

מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר עשתה לו טוב. הוא מציע שילוב גיר-מנוע מוצלח ועיצוב אטרקטיבי יותר. הקרוסאובר ממשיך להוות בחירה ראויה עבור לקוחות המחפשים רכב גבוה, שימושי ולא יקר. הקרוסאובר הוא רכב פנאי משפחתי שלא יהיה שיחת היום בשכונה ויצליח להיכנס לחניה מבלי למשוך מבטים. בתמורה ל- 124,900 שקלים מקבלים רשימת אבזור הכוללת בין היתר בקרת שיוט, התנעה ללא מפתח, מראות צד חשמליות עם זכרונות, ושמשות אחוריות כהות. הגרסה הידנית מציעה ביצועים דומים ותחסוך לכם 15,000 שקלים ועוד כמה בתחנת הדלק.

 

סוזוקי קרוסאובר מקבל ציון כמעט טוב מאד. בחוויה הכללית פוגמת תחושה זולה עקב איכות החומרים הבסיסית, בידוד רעשים בינוני, ונוחות נסיעה בינונית שלא הולמת את הציפיות. לקוחות שאינם בעלי נטייה פרפקציוניסטית יראו בו אופציה ראויה וכדאית גם כלכלית, בתקווה שסוזוקי תמשיך לנופף בדגל האמינות המפורסם שלה ותוכיח שניתן ליהנות מטכנולוגיות מתקדמות בלי ביקורי מוסך מיותרים ומעיקים.

 

סוזוקי קרוסאובר GLX 1.4 טורבו בנזין
מנוע טורבו בנזין 1.4 ליטר
הספק מרבי משולב 140/5,550 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 22.4/1,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,300 מ"מ
רוחב כללי 1,785 מ"מ
גובה כללי 1,585 מ"מ
בסיס גלגלים 2,600 מ"מ
מיכל דלק 47 ליטרים
נפח תא מטען

430 ליטרים

משקל עצמי 1,170 ק"ג
מהירות מרבית 200 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.5 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 18.5 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 12 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 5 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2013)
מחיר

124,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט

     
  • טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    22.04.19 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

    טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה. סרטו

     
  • קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

    קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.04.19 | מבחני רכב

    בדורה השלישי מבטיחה קיה סיד המשפחתית להיות טובה יותר בכל ההיבטים. יצאנו לבדוק האם הפעם יש לה סיכוי להצליח בשוק הישראלי

    קיה סיד נשאה את דגל המהפכה של קיה - משפחתית קומפקטית שתוכננה ויוצרה באירופה כדי לקלוע לטעם המקומי. ההצלחה לא איחרה לבוא וערב השקת הדור השלישי מדווחת קיה על למעלה מ- 1.3 מיליון מסירות ברחבי העולם. קיה סיד מחזיקה בנתח של 16% מכלל המסירות של קיה באירופה כאשר גרסת הסטיישן תופסת נתח של 40% ממסירות הדגם.

     
  • פיג'ו 308 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פיג'ו 308 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    15.04.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני, יחידת הנעה משופרת ואבזור נוסף. יצאנו לבחון את המתכון המשופר

    פיג'ו 308 מוכרת מזה שנים בשוק הרכב הישראלי כמשפחתית סולידית ופרקטית שנפוצה בעיקר בציי הרכב. כעת מגיעה אלינו הצרפתייה לאחרת מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ומערכות בטיחות אקטיביות אשר נועדו לשפר את מעמדה בשוק. יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים הופכת את פיג'ו 308 לרלוונטית וכדאית לצ