סוזוקי קרוסאובר טורבו במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר מציגה שדרוג ביחידת ההנעה ומראה מצודד יותר. יצאנו לבדוק איך הוא נוסע

תגיות | פנאי שטח, סוזוקי, קרוסאובר

הדור האחרון של סוזוקי קרוסאובר הוצג בשנת 2013 וזכה לפופולריות רבה בארץ ובעולם. כעת הוא מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים מקיפה. נראה כי בזכות מוניטין אמינות גבוה וקהל לקוחות נאמן, הגיע סוזוקי קרוסאובר עם קלף חזק מהבית ולא נדרש להזיע יתר על המידה בכל הפרמטרים. בזכות אמינותו שקיבלה משנה תוקף ככל שחלפו השנים, נשמר ערכו היטב בשוק המשומשות המוצף. סוזוקי קרוסאובר הינו רכב שנע בין סגמנטים. פגושים בניחוח שטח ומרווח גחון של 18 ס"מ ממצבים אותו כרכב פנאי, אך מראהו הסולידי וגובהו הכללי מקרב אותו גם לסגמנט המשפחתיות. ניתן להגדירו כרכב כלאיים שמנסה לרקוד על כל החתונות ואוסף בדרכו לקוחות משני הסגמנטים.

 

סוזוקי קרוסאובר טורבו
יתרונות מנוע, תיבת הילוכים, מרווח פנים
חסרונות נוחות, בידוד רעשים, איכות חומרים

 

סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר

 

נקודות התורפה של הדור הראשון היו יחידת הנעה בינונית ועיצוב חיצוני מיושן. מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר מציעה מראה מצודד ומודגש יותר, והבשורה האמיתית היא מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 1.4 ליטר. האם שינויים אלו יספיקו לסוזוקי קרוסאובר להצליח גם עם הדגם החדש?

 

עיצוב ונוחות

 

סוזוקי קרוסאובר נותר נאמן לעיצוב הדגם המוחלף, לטוב ולרע. נראה כי המעצבים קיבלו דפי טיוטה לשרטוט החזית בלבד. הפרופורציות נשמרו, וחלקו האחורי השתנה מינורית בלבד ורק חדי עין יוכלו להצביע על שינוי. הריענון התרחש כאמור בעיקר בחזית הרכב המצויידת כעת בגריל כרום מובלט ומכסה מנוע אנכי יותר לעומת חזית רופסת ועגלגלה בדגם היוצא. הפגושים קיבלו מראה מסוקס יותר ויחידות התאורה הכוללות תאורת יום מסוג לד, התחדדו והתחטבו. מהצד בולטים לטובה חישוקי 17 אינץ' נאים ושמשות אחוריות כהות כסטנדרט. לא כל הבוחנים אהבו את התוצאה וקשה לומר שהמראה הרמוני וחינני במיוחד, אך בהחלט מדובר בחידוש מורגש.

 

סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר

 

בתוך תא הנוסעים של סוזוקי קרוסאובר אין הפתעות. המראה הרמוני ונעים למראה למרות היעדר גוונים בהירים. הקווים רחבים ורכים והקונסולה המרכזית כוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', ומסגרות מוכספות מעטרים אותו, את חישור ההגה ואת פתחי המיזוג המפוצל. לוח המחוונים נותר מיושן וחסר חיוניות לעומת ההגה שהתחדש בקווים רבועים יותר וסידור פקדים נוח לשימוש.

 

המושבים הקדמיים נוחים ונעימים, ובזכות גובהם קל למצוא בהם תנוחת נהיגה אופטימלית ושולטת. גם משענת היד נוחה ושימושית. שדה הראיה הרחב לכל הכיוונים מאפשר תמרון נוח בעיר ובחניות. המושבים האחוריים מכתיבים גם הם ישיבה גבוהה עם מרווח ראש מעולה ושפע מקום לרגליים. משום מה, פתחי המיזוג מאחור מצאו את עצמם מחוץ לרשימת האבזור. הודות למושבים הנוחים ומשענת היד הרכה, צמד מבוגרים יבלו במושב האחורי בזמן איכות כל עוד הטמפרטורות בחוץ לא גבוהות. נוסע שלישי ייאלץ להצטופף אך לא באופן חריג למשפחתיות סטנדרטיות.

 

סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר

 

החל מפתיחת הדלת הקלה מתקבלת תחושה של איכות חומרים זולה. הפלסטיקה ברוב המקומות משדרת פשטות נבובה. לחיצת הירך לכיוון הדלת מגלה חומרים קלים ורופסים. לא ציפינו לפגוש איכות כזו ברכב חדש בתג מחיר שכזה. לחיוב נציין את איכות ההרכבה הטובה בה לא מצאנו דופי. מערכת המולטימדיה בהתקנה מקומית מוצעת בתוספת תשלום וכוללת צג מגע עם מצלמת רוורס, קישוריות בלוטות', ושקעי USB ו- AUX. המערכת פועלת כשורה ואינטואיטיבית לתפעול אך אינה מהטובות שפגשנו. איכות השמע בינונית למדי.

 

סוזוקי קרוסאובר הוא רכב שמכוון לתכליתיות ושימושיות. הוא עשיר בתאי אחסון פרקטיים כגון תא האחסון בין המושבים הקדמיים, צמד מחזיקי הכוסות, תא הכפפות הנוח, ותא המשקפיים העילי. תא המטען מציע נפח אחסון של 430 ליטרים והינו מודולרי. סף ההטענה נמוך, המפתח רחב והוא שימושי בהחלט. בקיפול המושבים מתקבל נפח של 875 ליטרים.

 

סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר

 

בסעיף הנוחות סוזוקי קרוסאובר מסתפק בציון נמוך, וחבל. מערכת המתלים רועשת ומצליחה לטלטל את הרכב פעם אחר פעם. הבולמים מרגישים עסוקים ומתקשים להעלים את שיבושי הדרך. אם יצאתם מהעיר וצלחתם את שברי האספלט, תגלו שבמהירויות גבוהות שומר הקרוסאובר על ריסון בינוני ומצליח לשמר שגרה ברוכה, אך רעשי כביש ורוח נוכחים בהחלט מפרים את השלווה.

 

ביצועים

 

העולם עובר למנועי טורבו. הרעיון הוא פשוט, כדי לקבל ביצועים משופרים אין צורך לשתול מנועים אטמוספריים עתירי סמ"ק בזבזניים, וניתן להשתמש במנועים קטנים יותר המצויידים במגדשי טורבו. בנסיעה רגועה הם יספקו צריכת דלק מעולה מבלי לאמץ את המנוע, וכשהמנוע יידרש לביצועים הוא יפיק בחוכמה כוח מיידי גם אם על חשבון החיסכון בדלק.

 

סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר

 

סוזוקי נתפסת כיצרנית שמרנית שלא ממהרת לעקוב אחרי מהלכי השוק ומתבוננת על המתרחש בסבלנות. עד כה נמנעה היצרנית משימוש במנועי טורבו, אך במתיחת אמצע החיים של הקרוסאובר החליטה לצאת מהשגרה. נפרדנו לשלום ממנוע ה- 1.6 ליטר האטמוספרי שהיה בהחלט טוב בפני עצמו, וקיבלנו מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר המפיק 140 כ"ס ומומנט של 22.4 קג"מ הזמין כבר ב- 1,500 סל"ד.

 

תיבת ההילוכים הרציפה פינתה את מקומה לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 הילוכים. השידוך עם המנוע טוב ותיבת ההילוכים מתפקדת מעולה. לא תמצאו כאן את ההשהייה הקצרה והבעיטה שבעקבותיה, המאפיינת תאוצה עם מנועי טורבו אחרים. המנוע מרגיש כמעט אטמוספרי וזו מחמאה ראויה. סוזוקי מעדנת את תגובת המצערת וגם רמיסת הדוושה לא מייצרת פרץ היסטרי של כוח. תאוצה 0-100 קמ"ש מרגישה זריזה ואורכת 9.5 שניות, אך ההאצה ליניארית ורגועה.

 

סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר

 

התנהגות הכביש לא מאכזבת כל עוד ניגשים עם ציפיות ריאליות, היות וסוזוקי קרוסאובר לא מיועד למשחקי כביש. קשה לומר שהוא נכשל בסעיף בו הוא כלל לא ניגש למבחן ובטח שלא היה בשיעורים. מי שמחפש נסיעה בטוחה ורהוטה ימצא בקרוסאובר את מבוקשו. אם תנסו לגרור אותו לתעלולים ותפתו אותו להדק את הפניה, הוא יעשה זאת אך בצורה מחמיאה. סוזוקי קרוסאובר לא מגיב בחיוך לשינויי הגה מהירים, וכניסה מהירה לפניה תחסיר פעימה מליבכם בשל הגה עייף שלא משתף פעולה עם נהיגה מהירה. בנהיגת שבילים מתונה הוא עשוי להיות מהנה עקב הגדלת מרווח הגחון. גרסת ההנעה הכפולה שאמורה להציע יכולות שטח עדיפות, לא מגיעה לישראל בשלב זה.

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק הממוצעת שמפרסם היצרן עומדת על 18.5 ק"מ לליטר. בימי המבחן שכללו נסיעה מאומצת ומגוונת, עמדה צריכת הדלק הממוצעת על כ- 12 ק"מ לליטר. נתון לא רע בפני עצמו, אך ציפינו ליותר גם בשל מערכת ה- Start&Stop. עם מיכל דלק בנפח 47 ליטרים, טווח הנסיעה צפוי לעמוד על כ- 560 ק"מ. דרגת זיהום האוויר הינה 5 מתוך 15.

 

סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר

 

עלויות אחזקה

 

סוזוקי קרוסאובר מגיע עם אחריות יצרן מלאה לשנתיים ללא הגבלת קילומטרים, ולשנה שלישית או עד 100,000 קילומטרים, המוקדם מבין השניים. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסכי הרשת של היבואן עומדת על 759 ₪, עלות הטיפול השני 1,065 ₪, עלות הטיפול השלישי 1,238 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,915 ₪. עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21, ללא שלילת רישיון וללא תביעות עבר, יעלה כ- 6,000 ₪ לשנה. כל המחירים כוללים מע"מ. מחירי הטיפולים מעט גבוהים מהממוצע בניגוד לדעה הרווחת כי רכבי סוזוקי נהנים מטיפולים זולים במוסכי היבואן.

 

סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר

 

בטיחות

 

בשנת 2013 התייצב סוזוקי קרוסאובר למבחן הבטיחות של ארגון EuroNcap וקיבל ציון מקסימלי של 5 כוכבי בטיחות. הקרוסאובר קיבל ציון של 92% בהגנה על מבוגרים, 80% בהגנה על ילדים, 72% בהגנה על הולכי רגל, ו- 81% עבור מערכות עזר לבטיחות. סוזוקי קרוסאובר משווק עם אבזור בטיחות הכולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית, מערכת בקרת יציבות, מגביל מהירות וחיישני ניטור לחץ אוויר בצמיגים.

 

סוזוקי קרוסאוברסוזוקי קרוסאובר

 

תמורה למחיר

 

מתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר עשתה לו טוב. הוא מציע שילוב גיר-מנוע מוצלח ועיצוב אטרקטיבי יותר. הקרוסאובר ממשיך להוות בחירה ראויה עבור לקוחות המחפשים רכב גבוה, שימושי ולא יקר. הקרוסאובר הוא רכב פנאי משפחתי שלא יהיה שיחת היום בשכונה ויצליח להיכנס לחניה מבלי למשוך מבטים. בתמורה ל- 124,900 שקלים מקבלים רשימת אבזור הכוללת בין היתר בקרת שיוט, התנעה ללא מפתח, מראות צד חשמליות עם זכרונות, ושמשות אחוריות כהות. הגרסה הידנית מציעה ביצועים דומים ותחסוך לכם 15,000 שקלים ועוד כמה בתחנת הדלק.

 

סוזוקי קרוסאובר מקבל ציון כמעט טוב מאד. בחוויה הכללית פוגמת תחושה זולה עקב איכות החומרים הבסיסית, בידוד רעשים בינוני, ונוחות נסיעה בינונית שלא הולמת את הציפיות. לקוחות שאינם בעלי נטייה פרפקציוניסטית יראו בו אופציה ראויה וכדאית גם כלכלית, בתקווה שסוזוקי תמשיך לנופף בדגל האמינות המפורסם שלה ותוכיח שניתן ליהנות מטכנולוגיות מתקדמות בלי ביקורי מוסך מיותרים ומעיקים.

 

סוזוקי קרוסאובר GLX 1.4 טורבו בנזין
מנוע טורבו בנזין 1.4 ליטר
הספק מרבי משולב 140/5,550 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 22.4/1,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,300 מ"מ
רוחב כללי 1,785 מ"מ
גובה כללי 1,585 מ"מ
בסיס גלגלים 2,600 מ"מ
מיכל דלק 47 ליטרים
נפח תא מטען

430 ליטרים

משקל עצמי 1,170 ק"ג
מהירות מרבית 200 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.5 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 18.5 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 12 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 5 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2013)
מחיר

124,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלה ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.