קאדילק XT5 במבחן דרכים

 

יצאנו לבדוק האם קאדילק XT5 טוב כמו שהוא נראה והאם יוכל לשאת על גבו את צמיחת המותג בישראל

תגיות | פנאי שטח, קאדילק, XT5

אין ספק שקאדילק עברה שינוי מהותי וחיוני בשנים האחרונות. חברת האם ג'נרל מוטורס השקיעה מיליארדים בקאדילק, מינתה מנכ"ל חדש והעבירה את מטה החברה מעיר המכוניות דטרויט שבמדינת מישיגן (אותה ייסד הצרפתי אנטואן דה לה מוט קאדילק) ישירות לכור ההיתוך של הטרנדים העולמיים במנהטן שבמדינת ניו יורק. לאחר גיוס מאסיבי של כשרונות מחברות נחשבות מתחומים שונים, והצערת גילם של עובדי המטה, שינתה החברה מהייסוד את התנהלותה ומתכוונת להציג מכוניות נחשקות בכל ז'אנר מבוקש. כל דגמי המותג מיוצרים עתה בארה"ב ונראה כי לקאדילק לא תהיה בעיה עם חוקי עידוד הייצור המקומי שיוזם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

 

קאדילק XT5קאדילק XT5

 

קאדילק XT5
יתרונות עיצוב, מנוע V6 בשרני, תיבת הילוכים, נוחות, שימושיות
חסרונות מצב ספורט לא חד מספיק

 

עיצוב ונוחות

 

קאדילק XT5 הוא בעצם מחליפו של קאדילק SRX אשר כבר בשנת 2010 הציג עיצוב שונה ומיוחד לקרוסאובר מפואר. ה- XT5 נראה נפלא ומתיישר עם קו העיצוב החדש של החברה. המבנה הרבוע עם קווי העיצוב המחודדים מוצלח ומקנה לרכב שימושיות גבוהה. הגריל הקדמי ענק והתאורה הראשית מסוג LED כוללת פסי תאורה אנכיים ארוכים המתחילים בגופי התאורה הקידמיים ונמתחים מטה עד הפגוש הקדמי.

 

קאדילק XT5קאדילק XT5

 

הפרופיל מרשים אף הוא. קו המותניים גבוה, ידיות הדלתות מוארות, ומסגרת החלונות מעוטרת כרום. מסילות גג מאלומיניום מוברש יחד עם פסי כרום להגנת הדלתות וצמיגים ענקיים, העוטפים חישוקי אלומיניום מרשימים בקוטר 20 אינץ', תורמים למראה המודרני והמסוקס של הרכב. מאחור זוג פנסים ארוכים, דלת תא מטען גדולה ומעוצבת, שמשה קטנה, וספויילר גדול המשתלב יפה עם גג הרכב. הפגוש האחורי משלב צבע מרכב עם פלסטיק שחור וכולל עיטור פס כרום וצמד מפלטים מרובעים ומעוצבים.

 

פתיחת דלת הנהג חושפת בפנינו תא נוסעים מושקע ומהודר. העיצוב מקורי ומציג קווים זוויתיים התואמים את העיצוב החיצוני. שילוב צבעי הפנים ניתן לבחירה ורכב המבחן הכיל לטעמנו שילוב נפלא של אפור בהיר, בז' ונגיעות אלומיניום. חומרי הדיפון איכותיים לעילא ועד גובה המותניים תפגשו אך ורק עור ואלומיניום אמיתיים.

קאדילק XT5קאדילק XT5

 

 

במרכז הקונסולה בולט פאנל טרפזי של מערכת המולטימדיה הכולל מסך מגע בגודל 8 אינץ' עם כפתורי מגע בצידיו. מתחתיו כפתורי מגע נוספים למעבר לדף הבית ולשליטה בהחלקה על עוצמת השמע. נמוך יותר ממוקם פאנל השליטה על מערכת בקרת האקלים הכולל מתגים מעוצבים לשליטה על טמפרטורת הרכב והמושבים הקדמיים.

 

לוח המחוונים כולל מד מהירות ומד סל"ד אנלוגיים וביניהם מסך מחשב דרך צבעוני בגודל 5.7 אינץ'. גלגל ההגה בגודל המתאים, מעוצב, מרשים, עוטה עור ונוח לאחיזה. המתגים מעוצבים ומסודרים בארבעת זרועות ההגה. ידית ההילוכים קצרה ומעוצבת וכוללת את כפתור בלם היד. הנדסת האנוש טובה מאוד ונראה שמיעוט הכפתורים תורם לעיצוב אך לא פוגע בפונקציונליות.

 

קאדילק XT5קאדילק XT5

 

המושבים המעוצבים עוטים עור. מושב הנהג והנוסע לצידו מחוממים ומאווררים, וכוללים 8 מצבי כוונון חשמלי כולל תמיכת גב תחתון. בסיס המושבים הקדמיים ניתן להארכה ידנית. 2 מצבי כיוונון של מושב הנהג, מראות הצד וההגה ניתנים לשמירה בזכרון הרכב. המרווח מלפנים מעולה בכל המימדים והידיים מוצאות בקלות תנוחה נעימה לשהות נוחה ברכב.

 

הישיבה במושב הנהג נוחה מאוד וגבוהה אך חסרה תמיכת צד. מציאת תנוחת הנהיגה האופטימלית נוחה ומהירה עם כוונונים חשמליים מגוונים. החלונות גדולים והראות לפנים ולצדדים טובה מאוד. גם הראות לאחור טובה ואת השטחים המתים בנסיעה לאחור מכסה המצלמה האחורית. מראות הצד גדולות ושימושיות והמראה בצד הנהג כוללת גם עמעום אוטומטי. פתחי המיזוג קטנים ומעוצבים, ממוקמים נכון ומקררים מעולה.

 

קאדילק XT5קאדילק XT5

 

גם הישיבה במושב האחורי נוחה ומרווחת. המושב מפוצל בתצורת 40:20:40 וכל חלק נע קדימה ואחורה על גבי מסילה. גם משענת הגב ניתנת לכיוונון במושב האחורי. שני מבוגרים ישבו מאחור בנוחות מרבית ויהנו ממשענת יד מתכווננת ומפתחי מיזוג. גם שלושה מבוגרים יוכלו לשבת מאחור בנוחות והנוסע האמצעי יקבל רצפה שטוחה ומרווח טוב גם לרגליים. דלתות גדולות וישיבה גבוהה בכל המושבים תורמים לכניסה ויציאה מהרכב בנוחות מרבית.

 

מערכת המולטימדיה תומכת Apple Carplay ו- Android Auto וכוללת לא פחות מ- 14 רמקולים. איכות השמע נהדרת בכל המושבים. מסך המולטימדיה מציג מסכים בגרפיקה מושקעת אך איננו חד מספיק, מותקן בשיפוע ולא קריא ביום שמש.

 

קאדילק XT5קאדילק XT5

 

תא הנוסעים בקאדילק XT5 שימושי מאוד וכולל המון תאי אחסון ביניהם תא כפפות מואר וננעל, תא גדול מתחת למשענת היד עם מקום לטאבלט ויציאת מתח 12V. זוג מחזיקי כוסות מלפנים, זוג מחזיקי כוסות במשענת היד האמצעית מאחור, תא אחסון פתוח מתחת לידית ההילוכים, ותאי אחסון גדולים בכל הדלתות הכוללים מתקנים לבקבוקים.

 

תא המטען בנפח 849 ליטרים ענק ושימושי. דלת תא המטען נפתחת ונסגרת חשמלית וניתן לכוונן את גובה הפתיחה אם אתם חונים בחניה עם תקרה נמוכה. תא המטען מרופד ומואר וכולל יציאת מתח 12V ומעקה מודולרי הנע על גבי מסילות לחציית תא המטען בכל תצורה אפשרית, גם בצורה אלכסונית. בלחיצה על כפתור בתא המטען מתקפל המושב האחורי ויוצר משטח הטענה ענק עם רצפה בגובה אחיד.

 

קאדילק XT5קאדילק XT5

 

ביצועים

 

קאדילק XT5 מצוייד במנוע בנזין V6 בשרני בנפח 3,600 סמ"ק בעל הספק מרבי של 310 כ"ס ב- 6,700 סל"ד ומומנט מרבי של 37.6 קג"מ ב- 5,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 8 יחסי העברה. גרסת פרימיום הנבחנת כוללת הנעה AWD לכל ארבעת הגלגלים הכוללת דיפרנציאל אחורי כפול מצמדים עם אפשרות להעברה של עד 100% מכוח המנוע לכל גלגל.

 

מערכת ההנעה נפלאה. המנוע משושה הצילנדרים מספק צליל נהדר כמו שאף מנוע טורי מוגדש טורבו לא יוכל לספק. תיבת ההילוכים מהירה ומדוייקת ומנגנת עם המנוע החזק בהרמוניה מעולה. את משקל 2 הטון של הרכב הצלחנו להזיז ממצב עמידה ל- 100 קמ"ש תוך 7.9 שניות (6.7 שניות לפי נתוני היצרן). קאדילק XT5 צובר תאוצה במהירות מרשימה ואפשר לנהוג בו במהירויות גבוהות מאוד ללא מאמץ. בשיוט מהיר מתנתקים שני צילינדרים והמנוע הופך חרישי וחסכוני יותר.

 

קאדילק XT5קאדילק XT5

 

לרכב המבחן בגרסת פרימיום אפשרות בחירה בין שלושה מצבי נהיגה - Sport ,AWD ,Tour. מצב Tour הוא הנוח והחסכוני. במצב זה המתלים רכים ונעימים ובידוד הרעשים ברכב נפלא. מצב AWD יגרום להנעת כל הגלגלים ויוסיף לבטיחות בנהיגה במיוחד בכביש רטוב, מושלג או מפותל, וכמו כן בנהיגה מעבר לאספלט. מצב Sport כולל הנעה לכל הגלגלים, מקשיח את המתלים וההגה, ומאפשר לתיבת ההילוכים להישאר בסל"ד גבוה לטובת שיפור הביצועים. בנהיגה נמרצת במצב ספורט התיבה מתפקדת מצויין אך המתלים וההגה לא מספיק חדים. גוף הרכב מעט רוכן בפניות וההגה לא מספיק מדוייק ומתקשר. העברת ההילוכים מגלגל ההגה עובדת מצויין ונוחה במיוחד בירידות ארוכות. הבלמים טובים מאוד, מאיטים את הרכב בצורה חזקה, נחושה ומדוייקת, ולא מתעייפים גם בשימוש אגרסיבי.

 

קאדילק XT5קאדילק XT5

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק העירונית הממוצעת בגרסת AWD עומדת על 7.6 ק"מ לליטר (8.0 ק"מ לליטר בגרסת ההנעה הקדמית) על פי נתוני היצרן, וצריכת הדלק הבין-עירונית הממוצעת בגרסת AWD עומדת על 11.1 ק"מ לליטר (11.5 ק"מ לליטר בגרסת ההנעה הקדמית). בימי המבחן שכללו גם תנאי נהיגה מאומצת עמדה צריכת הדלק הממוצעת על 7 ק"מ לליטר, לא נתון חריג לרכב חזק הנושק לשני טון. אנו מניחים שנהיגה בין עירונית מתונה במצב Tour תניב ככל הנראה צריכת דלק משופרת שתנוע סביב ה- 10 ק"מ לליטר. עם מיכל דלק גדול בנפח 79 ליטרים אפשר לצפות לטווח נסיעה של כ- 800 ק"מ.

 

קאדילק XT5קאדילק XT5

 

עלויות אחזקה

 

קאדילק XT5 משווק עם שנתיים אחריות ללא הגבלת קילומטרים ושנה שלישית עד 100 אלף ק"מ. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 781 ₪, עלות הטיפול השני 990 ₪, עלות הטיפול השלישי 781 ₪ ועלות הטיפול הרביעי 990 ₪. סך ארבעת הטיפולים הראשונים עומד על 3,542 ₪ וכולל מע"מ ושינוע הלוך וחזור למוסך ללא עלות.

 

בעוד עלות הטיפולים השוטפים זולה ונגישה, עלויות חלקי החילוף המשוכללים והביטוח יקרות. מחיר פנס קדמי עומד על 12,951 ₪ ומחיר פנס אחורי 6,501 ₪. מחיר מראת צד קומפלט עומד על 7,381 ₪.

 

בטיחות

 

קאדילק XT5 לא נבחן עדיין במבחן הבטיחות של ארגון Euro Ncap אך נבחן ע"י ארגון חברות הביטוח בארה"ב (IIHS) וקיבל ציון גבוה - Top Safety Pick. ציוד הבטיחות הסטנדרטי בקאדילק XT5 כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מראה פנימית עם עמעום אוטומטי, תאורת כניסה לנהג ולנוסע לצידו, מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים, חיישני גשם, מערכת התראה מפני התנגשות חזיתית כולל אינדיקציה על מרחק מהרכב לפנים וכולל האטה ועצירת הרכב למניעת התנגשות במהירויות נמוכות, מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה כולל תיקון הגה, אור דרך אוטומטי, התראה על תנועה חוצה מאחור בנסיעה לאחור, התראה על תנועה בשטח מת בצידי הרכב, מערכת התראה לזיהוי הולכי רגל, מצלמה אחורית עם קווי הנחיה במסך הקדמי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, והתראות בטיחות ע"י רטט במושב הנהג.

 

קאדילק XT5קאדילק XT5

 

בגרסת פרימיום תקבלו בנוסף מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע לחנייה במקביל או בניצב, התראה על תנועה חוצה מאחור בנסיעה לאחור כולל עצירת הרכב למניעת התנגשות, ומערכת התראה מפני התנגשות חזיתית כולל האטה ועצירת הרכב במהירויות גבוהות למניעת התנגשות. מערכות הבטיחות האקטיביות המתקדמות נעזרות במצלמות היקפיות, חיישני רדיו, וחיישן רדאר הממוקם מתחת לסמל הקדמי. כל מערכות הבטיחות המתקדמות פעלו מצויין ברכב המבחן והמחישו לנו עד כמה אנו קרבים לרכבים אוטונומיים בכבישים.

 

תמורה למחיר

 

קאדילק XT5 משווק בישראל בשתי רמות אבזור - לוקצ'ורי ופרימיום. מחיר גרסת לוקצ'ורי עומד על 334,900 ₪ ומחיר גרסת הפרימיום עומד על 394,900 ₪. אבזור הנוחות הסטנדרטי בשתי רמות האבזור כולל בין היתר בלם יד חשמלי, מערכת בקרת אקלים מפוצלת עם שליטה נפרדת לנהג ולנוסע מלפנים, פתחי מיזוג מאחור, מערכת בקרת שיוט, העברת הילוכים מגלגל ההגה, מערכת התנעה מרחוק, מפתח חכם לפתיחה, נעילה והתנעה ללא מפתח, חלון גג פנורמי חשמלי, משטח הטענה אלחוטי, מערכת מולטימדיה תומכת Apple Carplay ו- Android Auto הכוללת מסך מגע בגודל 8 אינץ', חיבור בלוטות', 4 חיבורי USB, וחיבור AUX, ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, 2 זכרונות לכיוון מושב, מראות צד והגה, תאורת לד מלאה מלפנים, כוון פנסים אוטומטי, מראות צד חשמליות, מחוממות, מתקפלות חשמלית עם עמעום אוטומטי בצד הנהג, שמשות כהות, פתיחה וסגירה חשמלית של תא המטען עם אפשרות להגבלת גובה.

 

גרסת הפרימיום כוללת בנוסף הנעה AWD לכל ארבעת הגלגלים, מערכת בקרת שיכוך מתלים אוטומטית, בורר מצבי נהיגה, חישוקי אלומיניום בקוטר 20 אינץ' עם צמיגים במידות 235/55 (חישוקי אלומיניום בקוטר 18 אינץ' עם צמיגים במידות 235/65 בגרסת לוקצ'ורי), שליטה על טמפרטורת המיזוג מאחור, 14 רמקולים (8 רמקולים בגרסת לוקצ'ורי), מושבים קדמיים מחוממים ומאווררים (מושבים קדמיים מחוממים בלבד בגרסת לוקצ'ורי), מושבים אחוריים מחוממים, וידיות דלתות חיצוניות מוארות.

 

קאדילק XT5 הוא רכב פנאי שטח אמריקאי גדול, מרשים, חזק ושימושי. אבזור הבטיחות ואבזור הנוחות בקאדילק XT5 גבוהים מאוד, במיוחד בהשוואה למתחרים הישירים מגרמניה. מחיר גרסת הבסיס לוקצ'ורי העומד על 334,900 ₪ מציב את ה- XT5 במקום אטקרטיבי מאוד בקטגוריה ואין ספק כי יהווה בו שחקן מהותי. אנו מניחים שצמיחת המותג בישראל תישען בתקופה הקרובה על קאדילק XT5.

 

קאדילק XT5 פרימיום אוטומט
מנוע בנזין 3,600 סמ"ק
הספק מרבי משולב 310/6,700 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 37.6/5,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 8 הילוכים
יחידת הנעה AWD לכל הגלגלים
אורך כללי 4,813 מ"מ
רוחב כללי 1,905 מ"מ
גובה כללי 1,676 מ"מ
בסיס גלגלים 2,858 מ"מ
מיכל דלק 79 ליטרים
נפח תא מטען

849 ליטרים

משקל עצמי 1,955 ק"ג
מהירות מרבית 240 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 6.7 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 11.5 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 7.0 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP טרם נבחן
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

394,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • קאדילק XT5 החדש 2020 בישראל - מתיחת פנים

    קאדילק XT5 החדש 2020 בישראל - מתיחת פנים

    09.01.20 | מבחני רכב

    קאדילק XT5 מתחדש בעיצוב מעודכן, מערכת מולטימדיה משודרגת, ותיבת 9 הילוכים אוטומטית. המחיר החל מ- 350,000 ₪

    קבוצת UMI, יבואנית קאדילק לשיראל, החלה בשיווק קאדילק XT5 החדש 2020 לאחר שעבר מתיחת פנים על מנת לשפר את מעמדו בסגמנט רכבי הפנאי פרימיום מול דגמים כגון לקסוס NX, אאודי Q5 ומרצדס GLC. העיצוב החיצוני התעדכן קלות וכולל שבכה קדמית בעלת קווים חדים התורמים למראה בעל נוכחות, וגופי תאורת LED אשר עוצבו מחדש. כ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר