קאדילק CT6 במבחן דרכים

 

קאדילק CT6, ספינת הדגל של היצרן האמריקאי, מנסה לספק תשובה הולמת ליצרניות רכבי היוקרה הגרמניות

תגיות | יוקרה, קאדילק, CT6

בעשור האחרון הפכו מותגים אמריקאים רבים לבלתי רלוונטיים עבור צרכני רכב המחפשים פרקטיות וחסכון בדלק על חשבון גודל, נוחות ומנוע גדול וזללן. על אף שדגמי קאדילק נמכרים באמריקה ובסין כמו לחמניות חמות, במגרש הבינלאומי נחלה החברה הפסדים משמעותיים. בשנה החולפת החליטה הנהלת הקונצרן האמריקאי ג'נרל מוטורס על שינוי גישה מקיף וכעת משיקה רכבי סלון ויוקרה בייצור סדרתי, בתקווה להוות תחרות הולמת לרכבי היוקרה הגרמניים.

קאדילק CT6
יתרונות   טכנולוגיה, בטיחות, עיצוב, הנדסת אנוש, מחיר
חסרונות   צריכת דלק, רמת אבזור אחת בישראל, תמרון בעיר

 

קדילאק CT6קדילאק CT6

 

עיצוב ונוחות

 

קאדילק CT6 רוצה להשאיר רושם הנשאר לאורך זמן, זה היה ברור מהרגע הראשון שנפגשנו. אורכה עומד על 5,184 מ"מ, קצר רק במעט מהגרסה הארוכה של מרצדס S קלאס. חרטומה הקרבי מעורר צורך עז לדעת עוד עליה ועל בעליה.

 

קדילאק CT6קדילאק CT6

 

פנסי החזית מתוחים מעלה כלפי מכסה המנוע ובנוסף גולשים מטה כפס LED דק לכיוון חלקו התחתון של הרכב. גלגלי ה- 19 אינץ' עשויים סגסוגת אלומיניום משובחת ומשלבים גימור כרום נוצץ. חלקו האחורי של הרכב גבוה אך משאיר שדה ראיה מספק דרך השמשה האחורית. ארבעת המפלטים מוסיפים למראה הספורטיבי, ומציעים נחמה לנהגים הנעקפים על ידי אחד ממוצרי הדגל של תעשיית הרכב האמריקאי. במבט צד נחשף אורכו המרשים, שכן הדלת האחורית ארוכה יותר מהקדמית, כיאה לרכב פאר בו הבעלים יושב דווקא מאחור.

 

קדילאק CT6קדילאק CT6

 

כבר בכניסה הראשונה לתא הנהג ניכר כי קאדילק לא חסכו בנוחות ובפינוקים, למרות שדאגו להשאיר את המחיר תחרותי מאוד. קאדילק 6CT משווקת בישראל בגרסה אחת בלבד שמחירה עומד על 549,900 ₪. תא הנוסעים מאובזר בטכנולוגיה חדשנית ומרעננת. ההגה מתכוונן חשמלית, מחופה עור, בשרני, וכולל שלל מתגי שליטה על המערכות השונות. לוח המחוונים משלב צגים דיגיטליים ואנלוגיים ובעל מסך התראות נוח ושימושי. קונסולת השליטה המרכזית ממוקמת בגובה המתאים ומאפשרת צפייה נוחה וגישה נוחה לתפעול. באמצעות מסך המגע המרכזי ומשטח מגע נוסף הממוקם מאחורי ידית ההילוכים, ניתן לנטר ולשלוט על מערכות רבות ביניהן בקרת האקלים המפוצלת, מערכת ניווט לווייני, מערכת סאונד משובחת מבית BOSE, מצלמת נסיעה לאחור ולחץ האוויר בצמיגים.

 

קדילאק CT6קדילאק CT6

 

הדשבורד בגימור עור ומשטחי סיבי פחמן (קרבון) אמיתיים ונעימים למגע. המושבים הקדמיים מאפשרים כיוונונים חשמליים בכל הכיוונים, ומוסטים לאחור באופן אוטומטי על מנת לאפשר לנוסעים המפונקים כניסה ויציאה נוחה ומהירה מהרכב. מראות הצד החשמליות יפות ומעוצבות אך קטנות מדי. הן כוללות עמעום אוטומטי, אורות איתות, מצלמות ותאורת ליווי בעת כניסה ויציאה מהרכב.

 

קדילאק CT6קדילאק CT6

 

כיוון מושב הנהג, ההגה ומראות הצד כולל זכרון לשני מצבים. גם כוון מושב הנוסע הקדמי כולל זכרון מצבים כפול. משענת הראש המפנקת ניתנת לכיוון ידני הן בציר האנכי והן באופקי. איכויות החומרים וההרכבה בקאדילק CT6 לא נופלות מאלו של מכוניות היוקרה הגרמניות המשובחות. על אף שמכסה המנוע ארוך וגבוה, לא הרגשנו שום הסתרה לשדה הראיה לאדם בגובה ממוצע. נמוכים יותר יוכלו להרים את המושב גבוה או לשכור נהג שיבצע את העבודה.

נראה שמהנדסי החברה ניסו לייצר נגישות מרבית לשלל הפקדים בקונסולה המרכזית, אך לא מצאו היכן למקם את פתחי המיזוג המרכזיים והתפשרו על מיקום נמוך ולא פרקטי. משענת היד האמצעית כוללת תא אחסון ואף מאפשרת טעינה אלחוטית למכשיר סלולרי.

קדילאק CT6קדילאק CT6

 

אהבנו את מוטיב עיצוב ה- V הכסוף והמוכר של מותג קאדילק, המופיע שוב ושוב בחלקי המרכב השונים ובאלמנטים רבים בתא הנוסעים. ריפודי העור ברכב המבחן בצבע חום קינמון עושה חסד עם אופיה היוקרתי של המכונית. ניתן להזמין ריפודי עור בשני צבעים נוספים: שחור מט ואפור פלטינום. שהייה ממושכת בתא הנוסעים של קאדילק CT6 מאפשרת ניתוק מהעולם שבחוץ, שכן בידוד הרעשים ברכב יוצא מן הכלל ומערכת המיזוג המפוצלת יודעת לענות על דרישותיהם של כלל הנוסעים ברכב.

קדילאק CT6קדילאק CT6

 

רכב בסגמנט היוקרה לא נועד להסיע נוסע אמצעי בספסל האחורי. מדרגת מנהרת ההינע ממוקמת גבוה ביחס לרצפת הרכב בשל אכלוס גל ההינע האחראי על הנעת הגלגלים האחוריים. לנוסע אמצעי מאחור יהיה קשה למקם את רגליו בתנוחה נוחה. לעומת זאת, שני הנוסעים האחרים במושב האחורי יהנו ממרחב גדול ומפנק.

 

קדילאק CT6קדילאק CT6

 

ביצועים

מתחת למכסה המנוע של קאדילק CT6 מתחבא מנוע V6 עוצמתי בנפח 3.6 ליטרים המוזן בהזרקה ישירה. הספקו המרבי 335 כ''ס ב- 6,800 סל''ד והמומנט המרבי עומד על 39.1 קג''מ ב- 5,300 סל''ד. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית ולמערכת הנעה כפולה, ומספק כוח זמין המוגש בצורה ליניארית ונעימה.

 

קדילאק CT6קדילאק CT6

 

מרכב קאדילק CT6 בנוי מ- 64% אלומיניום ו- 36% פלדה. הדלתות, מכסה המנוע ומכסה תא המטען בנויים אף הם מאלומיניום. כל אלו מאפשרים הצגת רכב גדול, מפנק ומהיר במשקל 1,797 ק"ג בלבד. נסיעה מהירה בכביש רעוע ומשובש מתבצעת בקלות יתרה. ה- CT6 יודעת לגהץ בנונשלנטיות אמריקאית כל צלקת ובור בכביש. קאדילק CT6מסוגלת גם להאיץ בזריזות, מאפס למאה קמ"ש ב- 5.9 שניות. יציאה לכביש הפתוח והצמדת דוושת המצערת לרצפה תוכיח לאחרוני המקטרגים שה- CT6 יודעת גם לבעוט חזק כשצריך. צליל המנוע עמוק וגרוני כיאה לרכב אמריקאי בעל שש בוכנות.

לקאדילק CT6 מערכת מתלים מתקדמת. לא מדובר במתלי אוויר אלא בנוזלי בולמים המשנים את צמיגותם בהשפעת מגנט אלקטרוני. מחשב הבקרה של הרכב דוגם את נתוני הנסיעה אלף פעמים בשנייה ומשנה את קשיחות הבולמים כדי להעניק נסיעה חלקה ואחיזה גבוהה מאוד. הגלגלים הגדולים בגודל 19 אינץ' נועלים צמיגי Good Year-Eagle רחבים בחתך נמוך במידות 245/45 בעלי אחיזה גבוהה גם בכביש רטוב. ארבעת הבלמים מסוג דיסק מאוורר מתוצרת ברמבו מציגים יכולות בלימה מעוררות השתאות.

 

קדילאק CT6קדילאק CT6

 

בנסיעת המבחן ניסינו להוציא את מכונית הפאר משלוותה על ידי כניסה במהירות גבוהה לפניות. מערכות חלוקת הכוח דרוכות וערניות במהלך הנסיעה ומבטיחות שכל גלגל יקבל מינון מדויק של כוח תאוצה וכוח בלימה. קאדילק CT6 ידעה לשמור על קור רוח והשאירה רושם כי כל עוד יש אספלט, יש אחיזה גבוהה.

 

צריכת דלק

 

קאדילק CT6 מצויידת במערכת עצור וסע ובמערכת ניהול דלק אקטיבית המנתקת שני צילינדרים בזמן שיוט רגוע. במבחן שלנו נרשמה צריכת דלק ממוצעת של 7.2 ק"מ לליטר. נפח מיכל דלק העומד על 74 ליטרים יספיק לטווח נסיעה של כ- 550 ק"מ. דרגת זיהום האוויר נמצאת בקטגוריה 15 הגבוהה ביותר.

 

עלויות אחזקה

 

קאדילק CT6 משווקת עם שנתיים אחריות ללא הגבלת קילומטרים, ושנה שלישית עד 100 אלף ק"מ. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 781 ₪, עלות הטיפול השני 990 ₪, עלות הטיפול השלישי 781 ₪ ועלות הטיפול הרביעי 990 ₪. סך ארבעת הטיפולים הראשונים עומד על 3,542 ₪ וכולל מע"מ ושינוע הלוך וחזור למוסך ללא עלות. בעוד עלות הטיפולים השוטפים זולה ונגישה, עלויות חלקי החילוף יקרות כמצופה מרכב פאר חדיש. מחיר פנס קדמי עומד על 11,845 ₪ ומחיר פנס אחורי 6,851 ₪. מחיר מראת צד קומפלט עומד על 7,306 ₪.

 

קדילאק CT6קדילאק CT6

 

בטיחות

 

קאדילק CT6 נכנסה ליצור סדרתי בסוף שנת 2016. על מנת להיות ולהישאר רלוונטית בשוק רכבי היוקרה בשנים הקרובות, ציידה היצרנית את ה- CT6 במערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות. קאדילק CT6מציגה סטנדרט בטיחותי גבוה וזוכה בישראל לציון 7 (מתוך 8) ברמת האבזור הבטיחותי.

 

גרסת לוקצ'ורי, היחידה המשווקת בישראל, מצוידת בשמונה כריות אוויר, מערכת התרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה הנעזרת ברדאר ובמצלמת דרך, מערכת התרעה בפני התנגשות חזיתית כולל זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית, אור גבוה משתנה אוטומטית למניעת סינוור נהגים אחרים, זיהוי כלי רכב בשטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, ומצלמות היקפיות 360 מעלות.

 

קדילאק CT6קדילאק CT6

 בנוסף דאגה קאדילק לפנק את הנהג בפיצ'רים בטיחותיים חדשניים ומעניינים הכוללים בין היתר מערכת חנייה אוטומטית, רטט במושב הנהג בקירבת המכונית לעצם מסוים, ומראה מרכזית המקרינה תמונה פנורמית רחבה המצלמת בזמן אמת המצלמה האחורית במכונית.

 

תמורה למחיר

 

קאדילק CT6 היא מכונית פאר במחיר של מכונית סלון, ומחירה של גרסת לוקצ'ורי עומד על 549,900 ₪ בלבד. ה- CT6 מרשימה, חזקה ומרווחת ומציעה טכנולוגיה גבוהה במחיר נגיש. קאדילק CT6 היא מכונית נוחה ומפנקת, המציעה גם ביצועים טובים ותמורה גבוהה למחיר, ולכן נמליץ עליה בחום.

 

קאדילק CT6 לוקצ'ורי אוטומטית
מנוע בנזין 3,600 סמ"ק
הספק מרבי משולב 335/6,800 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב  39.1/5,300 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים
יחידת הנעה AWD לכל הגלגלים
אורך כללי 5,184 מ"מ
רוחב כללי 1880 מ"מ
גובה כללי 1,473 מ"מ
בסיס גלגלים 3,109 מ"מ
מיכל דלק 74 ליטרים
נפח תא מטען

433 ליטרים

משקל עצמי 1,797 ק"ג
מהירות מרבית 220 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 5.9 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 9.6 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 7.0 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP טרם נבחן
מחיר

549,500 ₪

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק XT5 טורבו 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    קאדילק XT5 טורבו 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.05.20 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק כמה טוב עשתה מתיחת הפנים לרכב הפנאי קאדילק XT5 ואיך מתמודד מנוע 2.0 ליטרים עם רכב במשקל 1.8 טון

    קאדילק עושה בעשור האחרון צעדים חשובים בהפיכת המותג לצעיר ואטרקטיבי יותר בכל קשת דגמיה תוך שמירה על התדמית היוקרתית. קאדילק XT5 הושק בשנת 2017 כמחליף לקאדילק SRX והציג עיצוב שונה מהמתחרים. מתיחת הפנים האחרונה שומרת על עיצובו המוצלח של רכב הפנאי האמריקאי אך כוללת נגיעות קוסמטיות קלות, מערכות בטיחות עד

     
  • פיג'ו 5008 1.2 ליטרים במבחן דרכים

    פיג'ו 5008 1.2 ליטרים במבחן דרכים

    30.04.20 | מבחני רכב

    הקרב בין רכבי הפנאי 7 מושבים הולך ומתעצם עם גרסה חדשה ומוזלת לפיג'ו 5008 אשר חמושה במנוע 3 צילינדרים צנוע בנפח 1.2 ליטרים

    רכבי הפנאי החמושים בשבעה מושבים ביצעו חיסול ממוקד במיניוואנים המסורתיים. משפחות גדולות כבר לא חייבות לרכוש רכב מגודל עם חזות מסחרית ורובן בוחרות בישיבה הגבוהה ובעיצוב הפנאי על אף פשרות בסעיפי המרחב הפנימי והשימושיות. פיג'ו 5008 1.2 טורבו אקטיב יתרונות עיצוב, מרווח, שימושיות, נוחות נ

     
  • פיג'ו 2008 החדש 2020 במבחן דרכים

    פיג'ו 2008 החדש 2020 במבחן דרכים

    19.04.20 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 החדש מתמודד בסגמנט רווי מתחרים ומתבלט בזכות עיצוב מרשים, תא נוסעים חדשני, ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. יצאנו לעמוד על מעלותיו וחסרונותיו של גור האריות החדש

    קטגוריית הקרוסאוברים העירוניים ממשיכה לפרוח, ולמרבית היצרניות יש נציג בקטגוריה המאיימת להוות תחליף למכונית סופר מיני. נראה כי מדובר בתהליך טבעי לאור העדפת השוק לרכבים המציעים תנוחת ישיבה מעט גבוהה יותר לצד פוזת שטח. העובדה כי המתחרים בסגמנט מבוססים על מכוניות סופר מיני ומהווים למעשה גרסה מוגבהת שלהן

     
  • ראם 2020 במבחן דרכים

    ראם 2020 במבחן דרכים

    12.04.20 | מבחני רכב

    ראם 2500 בגרסת לימיטד עושה בסטייל את מה שמצופה מטנדר אמריקאי גדול וחזק

    את טבלת המכירות בארה"ב מובילים באופן קבוע הטנדרים של פורד, שברולט וראם. בישראל המצב שונה, אך בעזרת הטבות מס נדיבות נמכרים טנדרים כאלה במספרים יפים. למבחן הדרכים שלנו התייצב ראם 2500 בגרסת לימיטד הבכירה והמפנקת שמחירה 280,000 ₪ לפני מע"מ ואין זה מקרי שדווקא גרסה זו נבחרה לייצג את הדגם. ר

     
  • אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    02.04.20 | מבחני רכב

    אופל קורסה החדשה מציעה יחידת הנעה חזקה, אבזור נדיב ועיצוב ספורטיבי במחיר גבוה ביחס לסגמנט. יצאנו לבחון את ההצעה החדשה בשוק הסופר מיני

    אופל קורסה בדורה השישי מציגה קפיצת מדרגה ענקית ביחס לקודמתה שלא זכתה להצלחה בשוק המקומי עקב עיצוב אנמי, מפרט מיושן ומוניטין חלש למותג אופל בישראל. אופל קורסה 2020 מבוססת על פלטפורמת CMP הגלובלית של קונצרן PSA, הקלה ב - 30 ק"ג לעומת קודמתה ומותאמת למנועים חשמליים. היבואנית החדשה לובינסקי תולה תקוות ר

     
  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן C3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב