טויוטה יאריס במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

טויוטה יאריס עברה מתיחת פנים וקיבלה מנוע חדש. יצאנו לבדוק האם היא עדיין רלוונטית ביחס למתחרות

תגיות | סופר מיני, טויוטה, יאריס, יאריס הייבריד

טויוטה יאריס היא סוג של מנייה בטוחה בשוק הרכב הישראלי. הדור הראשון זוכה עד היום לביקוש גדול בשוק המשומשות ולשמירת ערך מצויינת. את הדור השני וסאגת הגיר הרובוטי יעדיפו בטויוטה לשכוח. בדור השלישי חזרה היאריס לתהילתה וזכתה להצלחה נאה בשוק הישראלי על אף המחירים הגבוהים. טויוטה יאריס עברה כבר את מתיחת הפנים של אמצע החיים בשנת 2014 אך בתחילת 2017 עברה עדכון נוסף, מקיף ומשמעותי יותר שהביא עמו גם מנוע חדש בנפח 1.5 ליטר המחליף את יחידת הכוח הקודמת. יצאנו עם היאריס החדשה לנסיעת מבחן בכדי לגלות מה גורם לאנשים לאהוב אותה כל כך.

 

סרטון מבחן דרכים טויוטה יאריס 2017

 

טויוטה יאריס 2017
יתרונות    מרווחת, קלה לתמרון בעיר 
חסרונות   אבזור צנוע, מחיר גבוה ביחס למתחרות

 

טויוטה יאריס 2017טויוטה יאריס 2017

 

עיצוב ונוחות

 

מתיחת הפנים של היאריס לא מביאה עמה בשורות עיצוב משמעותיות. בחזית ממשיך מוטיב ה- X של טויוטה לתת את הטון וכעת הוא גולש אל תוך הפנסים הקדמיים בעיצוב תאורת הלד ליום. גם מהצד לא נרשמו שינויים משמעותיים אך ברכב המבחן בלטו הגג והמראות הצבועים בשחור, חלק מחבילת Black Top שעיטרה את רכב המבחן. השינוי העיצובי המשמעותי ביותר נמצא בחלק האחורי, שם מעניקים הפנסים הגדולים והרחבים רושם מסיבי לעומת הדגם הקודם. אהבנו את עיצוב דלת תא המטען והפגוש החולקים אלמנט עיצובי בצורת חצי סהר. צבעו של רכב המבחן מכונה בטויוטה 'אדום רוז' והוא נאה במיוחד עם נצנוץ מטאלי חזק הבולט למרחקים.

 

טויוטה יאריס 2017טויוטה יאריס 2017

 

ממדיה של טויוטה יאריס מציבים אותה במרכז קטגוריית מכוניות הסופר מיני. אורכה 3,945 מ"מ, רוחבה 1,695 מ"מ, גובהה 1,510 מ"מ, ובסיס גלגליה נמתח על פני 2,510 מ"מ.

 

גם בתא הנוסעים של טויוטה יאריס לא חלו תמורות משמעותיות. הדשבורד שטוח ונמוך, ויחד עם החלונות הגדולים תורם להרגשת מרחב ותחושה אוורירית במושבים הקדמיים. פתחי המיזוג בצדדים זכו לעיצוב חדש ולפטנט סגירה ופתיחה המזכיר את המנגנון מדגמי אאודי. מסך המולטימדיה המרכזי בולט ונאה ואליו מצטרף מסך צבעוני נוסף במרכז לוח השעונים. רכב המבחן ברמת אבזור Black Top זכה לתא נוסעים ססגוני המתכתב עם הגוון החיצוני האדום. על הדשבורד רצועה רכה המחופה בחומר דמוי עור בגוון אדום. גם הדלתות זכו לחיפוי דומה, והמושבים מרופדים בבד איכותי בדוגמה נאה המשלבת אף היא את הגוון האדום. נגיעת הצבע מכניסות חיים אל תא הנוסעים אשר נראה מעט עגמומי ברמת האבזור הבסיסית.

 

טויוטה יאריס 2017טויוטה יאריס 2017

 

במסגרת מתיחת הפנים שודרגו חומרי הדיפון בתא הנוסעים של טויוטה יאריס. היא עדיין לא בין האיכותיות בקבוצת הסופר מיני אך מעניקה לנוסעים הרגשה טובה מבעבר. ההגה זכה לחיפוי עור נעים במיוחד, ובדי הריפוד נעימים למגע. והשטיחים עבים ואיכותיים ובעלי מנגנון עיגון איכותי שלא נתקלנו בו אצלי יצרנים אחרים. ייתכן והוא מסמל את הלקחים שהפיקה טויוטה מפרשת השטיחים שהחליקו ולחצו על דוושת התאוצה. בחשיכה גילינו שהתאורה בתא הנוסעים צנועה ולא מספקת, בנוסף באופן מוזר מתגי השליטה שעל ההגה לא מוארים וקשה להשתמש בהם בלילה.

 

טויוטה יאריס 2017טויוטה יאריס 2017

 

ההתמקמות במושב הנהג של היאריס קלה ומהירה. הדלת הגדולה נפתחת בזווית רחבה והמושב נותר גבוה גם כאשר מנמיכים את תנוחת הישיבה. חסרה לנו האפשרות לכוון את זווית בסיס המושב וגם תמיכה נוספת לירכיים לא הייתה מזיקה. גם למושב האחורי קל להיכנס בזכות התקרה הגבוהה שאינה משתפלת בחדות לאחור. המרווח מאחור יספק שני נוסעים בוגרים או שלושה ילדים. סף ההטענה של תא המטען נמצא באותו מפלס עם רצפת תא המטען ומקל על הטענה ופריקת ציוד. המושב האחורי מתקפל ויוצר רצפה שטוחה יחד עם תא המטען.

 

תפעול המערכות בתא הנוסעים לא מצריך הכשרה מיוחדת. על ההגה מתגי שליטה במערכת השמע ובמחשב הדרך. משמאל לנהג שליטה על כוונון המראות וגובה אלומות הפנסים ולידם כפתור המחליף בין תצוגת מערכת המולטימדיה לזו של מערכת הקונקטד של טויוטה. ניכר כי מדובר בתוספת מקומית לפי מיקום הלחצן שמרגיש לא שייך. מערכת הקונקטד עצמה פעלה באופן מרשים לעומת המפגש הקודם שלנו איתה בטויוטה C-HR. אפליקציית הניווט וויז עבדה באופן מהיר וחלק יותר וכך גם אפליקציית פנגו.

 

טויוטה יאריס 2017טויוטה יאריס 2017

 

המוזיקה מאפליקציות הרדיו לא נשמעת דרך הרמקולים המקוריים של הרכב אלא דרך רמקול קטן במרכז המכונית המעביר צלילים צורמים. במפלס התחתון משמאל לנהג לחצני השליטה במערכת ההתראה על סטייה מנתיב הנסיעה, במערכת השליטה האוטומטית באורות הגבוהים, ובמערכת הסיוע על שמירת המרחק מלפנים. הגישה אל פקדי מערכות אלו לא נוחה ומיקומם מעניק הרגשה שנוספו לאחר שהושלמה מלאכת תכנון תא הנוסעים. גם מיקום לחצן ספורט של תיבת ההילוכים ומתג נטרול בקרת היציבות מתחת לבלם היד לא אידיאליים.

 

טויוטה יאריס היא בת לוויה נעימה במיוחד לשיטוט בכרך העירוני. החלונות הגדולים והמראות הרחבות מסייעים לתמרון ברחובות צפופים. בנסיעה לאחור תוכלו להסתייע במצלמת רוורס המציגה תמונה ברורה ואיכותית. היאריס לא מצליחה לסנן את כל מפגעי הסלילה בתוך העיר אך לא מתרסקת ונותרת מרוסנת ויציבה. מחוץ לעיר הנוחות משתפרת והריסון נשמר. רעשי רוח וכביש מלווים את הנסיעה באופן קבוע, אך הופכים מוחשיים מעל מהירות של 100 קמ"ש. תחת מאמץ חודרים רעשים חזקים מכיוון המנוע ותיבת ההילוכים.

 

ביצועים

 

במסגרת מתיחת הפנים זכתה טויוטה יאריס למנוע חדש לחלוטין. המנוע החדש בנפח 1.5 ליטר מציע הספק של 112 כ"ס ב- 6,000 סל"ד, ו- 13.9 קג"מ מומנט ב-4,400 סל"ד. לכבוד המנוע החדש תכננו בטויוטה מערכת תזמון שסתומים חדשה המאפשרת פעולה במחזור אטקינסון בזמן שיוט רגוע לטובת חיסכון בדלק. הביצועים הרשמיים מספרים על תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 11.2 שניות, ומהירות מרבית של 175 קמ"ש. המנוע החדש משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה המאפשרת תפעול ידני בעזרת מנופים מאחורי גלגל ההגה, עם חלוקה ל- 7 הילוכים. בנסיעה רגועה השילוב בין המנוע לתיבת ההילוכים מצויין, התגובה ללחיצה על דוושה מיידית, והיאריס מרגישה קלילה וזריזה. תחת עומס שומר הגיר את המנוע בסל"ד גבוה ורעש רב חודר אל תא הנוסעים. בעליות ארוכות זה עלול להפוך מטרד.

 

טויוטה יאריס 2017טויוטה יאריס 2017

 

טויוטה יאריס היא לא מכונית שמדברת אל הרגש ולכן לא היו לנו ציפיות מיוחדות ממנה בנושא הנאה מנהיגה. היאריס מפגינה אחיזה טובה באספלט וכאשר מנסים לדחוק אותה לקצה היא נותרת יציבה למרות יללות הצמיגים הדרמטיות. התגובה להגברת מהירות בתוך הפניה היא תת היגוי מתון הנקטע על ידי בקרת היציבות, הדואגת להחזיר את המכונית למסלול. היאריס אמנם לא ספורטיבית אך מפגינה התנהגות כביש בטוחה, כזאת שלא תרתיע את הרוכשים המסורתיים שלה.

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק המשולבת של טויוטה יאריס החדשה עומדת על 20.8 על פי נתוני היצרן. במבחן שלנו צרכה היאריס 13.4 ק"מ לליטר לאחר יום רצוף שיטוטים ברחובות תל אביב. בנסיעה משולבת שכללה נסיעה ארוכה בכביש 6, נסיעה עירונית פקוקה, וגם עליות, קיבלנו צריכה משולבת שעמדה על 14.8 ק"מ לליטר. נתון צריכת הדלק אף צפוי להשתפר בנסיעה רגועה ולאחר שהיאריס תצבור עוד קצת קילומטרים והמנוע "יפתח", שכן רכב המבחן עבר 1,200 קילומטרים בלבד לפני שהגיע אלינו.

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

לטויוטה יאריס אחריות יצרן מלאה לשנתיים ללא הגבלת קילומטרים, ואחריות לשנה השלישית או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מבניהם. טיפולים יש לבצע אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון 408 ₪, עלות הטיפול השני 665 ₪, עלות הטיפול השלישי 469 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 804 ₪. סך עלות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומדת על 2,346 ₪, סכום המעיד על עלות אחזקה נמוכה.

 

עלות פנס קדמי חדש לטויוטה יאריס עומדת על 2,883, עלות פנס אחורי 1,680 ₪, ועלות מראת צד 1,015 ₪. עלות ביטוח מקיף וחובה לכל נהג מעל גיל 21, עם וותק נהיגה של 3 שנים לפחות, וללא תביעות עומדת על 6,878 ₪. עלות החלפים תואמת את המקובל בקטגוריית הסופר מיני, אך עלות הביטוח גבוהה. לטויוטה יאריס מוניטין אמינות מצויין אשר משפיע לא מעט על הביקוש הגבוה לו היא זוכה בשוק הרכב המשומש.

 

טויוטה יאריס 2017טויוטה יאריס 2017

 

בטיחות

 

טויוטה יאריס עברה את מבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP בשנת 2011 וזכתה לציון של 5 כוכבים. היאריס זכתה לציון של 89% בהגנה על מבוגרים, 81% בהגנה על ילדים, 60% בהגנה על הולכי רגל, ו- 86% על ציוד הבטיחות. הארגון הקשיח מאז את התנאים לקבלת הכוכב החמישי, בעיקר בסעיף אבזור הבטיחות. טויוטה יאריס משווקת בישראל בשלוש רמות אבזור. רמות האבזור סטייל ו- Black Top כוללות את מערך TOYOTA SAFTY SENSE שכולל מערכת התרעה מפני התנגשות הכוללת בלימה אוטונומית, מערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, זיהוי תמרורי דרך והצגתם בלוח המחוונים עם אפשרות להתרעה קולית על חריגה מהמהירות המותרת, ומערכת אוטומטית להחלפה בין אור גבוה לאור דרך למניעת סנוור. רמת אבזור SOL הבסיסית מסתפקת בשבע כריות אוויר ובקרת לחץ אוויר בגלגלים, ללא אבזור בטיחות מתקדם.

 

טויוטה יאריס 2017טויוטה יאריס 2017

 

תמורה למחיר

 

טויוטה יאריס החדשה מוצעת בישראל במחיר של החל מ- 89,900 ₪ לרכב ברמת אבזור SOL עם תיבת הילוכים ידנית. מפרט האבזור של גרסה זו צנוע והיא כוללת הגה מחופה עור, מערכת שמע מקורית, דיבורית Bluetooth עם שליטה מההגה, ומראות עם כוונון חשמלי. מחיר הדגם האוטומטי ברמת אבזור SOL עומד על 100,900 ₪. רמת אבזור סטייל מוצעת תמורת 103,900 ₪, ומוסיפה את מערכת המולטימדיה TOYOTA TOUCH עם מסך מגע 7 אינץ' הכולל מצלמת רוורס, מחשב דרך צבעוני בלוח המחוונים, חיישן גשם, ותאורת DRL לד בפנסים הקדמיים.

 

טויוטה יאריס 2017טויוטה יאריס 2017

 

רכב המבחן הגיע כאמור ברמת אבזור Blcak Top המוצעת בגוון האדום של רכב המבחן או בצבע כחול בהיר בלבד. בנוסף לאבזור של גרסת הסטייל כוללת גרסת Blcak Top משענת יד לנהג, ריפודים ודיפונים צבעוניים התואמים לגוון החיצוני, חישוקים קלים בקוטר 15 אינץ', צביעה שחורה לגג ולמראות הצד, ספויילר אחורי, חלונות אחוריים כהים, פנסי ערפל, פנסי לד מאחור, וגריל קדמי בצבע שחור מבריק. מחירה של גרסת Blcak Top עומד על 106,900 ₪.

 

טויוטה יאריס החדשה טובה מהדגם המוחלף בנקודות בהם יבחינו בעיקר בעלים של הדגם המוחלף. היא לא מכונית רעה ולמעשה איננה נופלת בשום שלב למעט בידוד רעשים ועידון. למרות זאת, מחירה של היאריס מציב אותה באור בעייתי. דגמים חדשים בקטגוריית הסופר מיני זוכים למחירים נמוכים משמעותית, ולמפרטי אבזור עשירים, ובסופו של דבר מעניקים תמורה עדיפה למחיר. אנו מעריכים כי טויוטה יאריס תמשיך להימכר היטב לחסידי טויוטה מושבעים.

 

טויוטה יאריס Black Top
מנוע בנזין 1.5 ליטרים
הספק מרבי משולב 112/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 13.9/4,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 3,945 מ''מ
רוחב כללי 1,695 מ"מ
גובה כללי 1,510 מ"מ
בסיס גלגלים 2,510 מ"מ
מיכל דלק 42 ליטרים
נפח תא מטען

286 ליטרים

משקל עצמי 1,065 ק"ג
מהירות מרבית 175 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.2 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 20.8 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 14.8 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 4
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2011)
מחיר

106,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק XT5 טורבו 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    קאדילק XT5 טורבו 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.05.20 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק כמה טוב עשתה מתיחת הפנים לרכב הפנאי קאדילק XT5 ואיך מתמודד מנוע 2.0 ליטרים עם רכב במשקל 1.8 טון

    קאדילק עושה בעשור האחרון צעדים חשובים בהפיכת המותג לצעיר ואטרקטיבי יותר בכל קשת דגמיה תוך שמירה על התדמית היוקרתית. קאדילק XT5 הושק בשנת 2017 כמחליף לקאדילק SRX והציג עיצוב שונה מהמתחרים. מתיחת הפנים האחרונה שומרת על עיצובו המוצלח של רכב הפנאי האמריקאי אך כוללת נגיעות קוסמטיות קלות, מערכות בטיחות עד

     
  • פיג'ו 5008 1.2 ליטרים במבחן דרכים

    פיג'ו 5008 1.2 ליטרים במבחן דרכים

    30.04.20 | מבחני רכב

    הקרב בין רכבי הפנאי 7 מושבים הולך ומתעצם עם גרסה חדשה ומוזלת לפיג'ו 5008 אשר חמושה במנוע 3 צילינדרים צנוע בנפח 1.2 ליטרים

    רכבי הפנאי החמושים בשבעה מושבים ביצעו חיסול ממוקד במיניוואנים המסורתיים. משפחות גדולות כבר לא חייבות לרכוש רכב מגודל עם חזות מסחרית ורובן בוחרות בישיבה הגבוהה ובעיצוב הפנאי על אף פשרות בסעיפי המרחב הפנימי והשימושיות. פיג'ו 5008 1.2 טורבו אקטיב יתרונות עיצוב, מרווח, שימושיות, נוחות נ

     
  • פיג'ו 2008 החדש 2020 במבחן דרכים

    פיג'ו 2008 החדש 2020 במבחן דרכים

    19.04.20 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 החדש מתמודד בסגמנט רווי מתחרים ומתבלט בזכות עיצוב מרשים, תא נוסעים חדשני, ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. יצאנו לעמוד על מעלותיו וחסרונותיו של גור האריות החדש

    קטגוריית הקרוסאוברים העירוניים ממשיכה לפרוח, ולמרבית היצרניות יש נציג בקטגוריה המאיימת להוות תחליף למכונית סופר מיני. נראה כי מדובר בתהליך טבעי לאור העדפת השוק לרכבים המציעים תנוחת ישיבה מעט גבוהה יותר לצד פוזת שטח. העובדה כי המתחרים בסגמנט מבוססים על מכוניות סופר מיני ומהווים למעשה גרסה מוגבהת שלהן

     
  • ראם 2020 במבחן דרכים

    ראם 2020 במבחן דרכים

    12.04.20 | מבחני רכב

    ראם 2500 בגרסת לימיטד עושה בסטייל את מה שמצופה מטנדר אמריקאי גדול וחזק

    את טבלת המכירות בארה"ב מובילים באופן קבוע הטנדרים של פורד, שברולט וראם. בישראל המצב שונה, אך בעזרת הטבות מס נדיבות נמכרים טנדרים כאלה במספרים יפים. למבחן הדרכים שלנו התייצב ראם 2500 בגרסת לימיטד הבכירה והמפנקת שמחירה 280,000 ₪ לפני מע"מ ואין זה מקרי שדווקא גרסה זו נבחרה לייצג את הדגם. ר

     
  • אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    02.04.20 | מבחני רכב

    אופל קורסה החדשה מציעה יחידת הנעה חזקה, אבזור נדיב ועיצוב ספורטיבי במחיר גבוה ביחס לסגמנט. יצאנו לבחון את ההצעה החדשה בשוק הסופר מיני

    אופל קורסה בדורה השישי מציגה קפיצת מדרגה ענקית ביחס לקודמתה שלא זכתה להצלחה בשוק המקומי עקב עיצוב אנמי, מפרט מיושן ומוניטין חלש למותג אופל בישראל. אופל קורסה 2020 מבוססת על פלטפורמת CMP הגלובלית של קונצרן PSA, הקלה ב - 30 ק"ג לעומת קודמתה ומותאמת למנועים חשמליים. היבואנית החדשה לובינסקי תולה תקוות ר

     
  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן C3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב