ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

 

מותג ג'יפ הותיק הבין שדגם כניסה זאת לא מילה גסה והוסיף להיצע ג'יפון צנוע. יצאנו לבדוק האם ג'יפ רנגייד יכול להתחרות במובילי הקטגוריה עם ייחוס גדול ותג מחיר בהתאם

תגיות | פנאי שטח, ג'יפ, רנגייד

ג'יפ רנגייד, האח הקטן למשפחת ג'יפ, לא חדש בישראל אך רבים לא ממש מכירים אותו מאחר ואינו נפוץ בנוף הישראלי. העיצוב המיוחד של ג'יפ רנגייד יכול לקסום להרבה אנשים שיראו בו תחליף מעניין למובילות הסגמנט הנמצאות בכל כביש ובכל מגרש חניה. יצאנו לכבישים ולחולות לבדוק האם הרנגייד רק יפה או גם אופה.

 

ג'יפ רנגייד לימיטד 1.4 טורבו
יתרונות   פרקטיות, מרווח, יכולת שטח
חסרונות   גרסאות הבסיס ללא מערכות בטיחות אקטיביות

 

ג'יפ רנגיידג'יפ רנגייד

 

עיצוב ונוחות

 

לא קשה להבחין בייחודיות העיצובית של הרנגייד. יפה או לא זה עניין של טעם אבל על הייחודיות אין ויכוח. הג'יפון האמריקאי בהחלט קוסם בעיצובו. ישנו סוג של אגרסיביות רגועה בעיצוב. גריל כוחני, עיצוב קרבי ומראה של ג'יפ לשטח יותר מאשר ג'יפון לסופר. אי אפשר להתעלם מהגריל הפרוס לרוחבו של הרנגייד. הפסים המזוהים כל כך עם ג'יפ שאפילו הפכו ללוגו השני של ג'יפ, מבהירים לכל מאן דבעי כי כאן מדובר במשהו אחר. לא עוד ג'יפון ליסינג ממוצע אלא חיית שטח מאולפת. אותה תחושה מורגשת במבט מכל זווית על ג'יפ רנגייד. גם בחלק האחורי עם הפנסים המרובעים בעלי כיסוי הפלסטיק וסימון ה- 4x4 מבהירים לנו היטב שמדובר בג'יפון שיילחם בכל הכוח להוכיח שהוא יכול לטפס איתכם לגבעות בהם הנוף יפה יותר.

 

ג'יפ רנגיידג'יפ רנגייד

 

פרופיל הרנגייד, קופסתי ככל שיהיה, מעביר תחושה של משהו מיוחד הודות לחישוקי 17 אינץ' בעיצוב קצת שונה מהמקובל, גג פנורמי מושחר ומסילות גג לאורכו. לג'יפ רנגייד עיצוב פונקציונלי ועוד לפני שבודקים לסוס בשיניים ניתן לראות שמדובר ברכב לפעילויות הפנאי, אם להעמסת אופניים על הגג או לטיול משפחתי על 4 גלגלים בחיק הטבע.

 

המסר שמדובר ברכב פנאי כייפי לשטח ממשיך גם לתא הנוסעים. ג'יפ רנגייד הוא לא רכב עדין, ההיפך הוא הנכון. העיצוב שלו די גס במובן הטוב של המילה. לא מדובר בעוד ג'יפון אלגנטי אלא חיית שטח קטנה, לפחות לפי תפיסת היצרנית. הפקדים גדולים ומרגישים אפילו כמו ברכב מסחרי. הכל ברור, הכל שם, והכל מזמין גם כשהידיים מלוכלכות מהשטח. אין מחשבות כמו לשמור שלא יתלכלך כי ברור שלא יקרה דבר והפקדים השונים יעמדו בהכל, זהו הרושם הראשוני. במציאות, איכות ההרכבה והחומרים סבירה, וברכב המבחן שקיבלנו בן חצי שנה, כל הפקדים תיפקדו כמו שצריך. .

 

ג'יפ רנגיידג'יפ רנגייד

 

לג'יפ רנגייד לוח מחוונים טוב וברור עם רמיזות לפילוסופיית השטח של המותג וכולל מסך גדול עבור האינפורמציה שמספק מחשב הדרך. בניגוד למסך בלוח המחוונים, מסך המולטימדיה במרכז הקונסולה מיושן וקטן בגודל 5 אינץ'. מערכת השמע כוללת שקעי AUX ו- USB, ואפשרות לשליטה מההגה. כדאי לדעת שמתגי השליטה בעוצמת השמע נמצאים מאחורי ההגה ואינם גלויים לעין. הרנגייד ברמת אבזור לימיטד כולל גג שמש פנורמי נפתח חשמלית עם כיסוי בד פנימי שלא תמיד חוסם את השמש ופוגם בבידוד התרמי של תא הנוסעים.

 

הישיבה בג'יפ רנגייד נוחה לנהג ולכל הנוסעים כולל אלו שבשורה האחורית. הנסיעה אמנם קופצנית מעט אך לא באופן מעיק, ונסיעות ארוכות לא יהוו אתגר פיזי לגב הנוסעים. מלפנים כמו מאחור יש מרווח ראש מספק גם לגבוהים שביניכם בזכות העיצוב הקופסתי. מרווח הרגליים לא מצטיין אך בהחלט מספק עם בסיס גלגלים של 2,570 מ"מ. שני נוסעים מאחור ירגישו בנוח והשלישי יגרום לצפיפות. תא המטען ממוצע בגודלו עם נפח של 351 ליטרים אך קל מאוד להעמסה. שוב מתגלות יתרונות העיצוב הקופסתי.

 

ג'יפ רנגיידג'יפ רנגייד

 

הנסיעה ברנגייד די נוחה. מושב הנהג גבוה והקימור על מכסה המנוע נותן תחושה טובה כאילו נוהגים ברכב גדול בהרבה ממה שהוא באמת. המתלים משככים את המהמורות בצורה מספקת ובידוד הרעשים מצליח לשמור על תא הנוסעים כמקום נעים לשהייה, למרות מבנה רבוע ולא אווירודינמי המקשה על בידוד הרעשים.

 

ביצועים

 

ג'יפ רנגייד לימיטד מצוייד במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים בהספק 170 כ"ס. הנתון לא רע על הנייר אך בפועל הרנגייד לא מרגיש מהיר במיוחד. תחילת הנסיעה קצת איטית והשהיית הטורבו ארוכה כמעט כמו הסרט טיטאניק. תיבת ההילוכים האוטומטית של הרנגייד בעלת 9 מהירויות ועובדת מצויין. היא שקטה, מהירה ודואגת שתמיד יהיה כוח זמין. אמנם מורגשת השהיית טורבו אך החוויה הכללית חיובית. כבישים מפותלים ופניות חדות הם לא "הקטע" של ג'יפ רנגייד. מערכת ההנעה הכפולה מספקת אחיזה טובה וגם הרגשה של בטחון, אבל הרנגייד לא רכב דינמי, לא לשם כך הוא יוצר.

ג'יפ רנגיידג'יפ רנגייד

 

 

בשטח ההרגשה אחרת. ג'יפונים קטנים מגיעים בדרך כלל עם הנעה קדמית ומרווח גחון קטן, מה שגורם לנו לוותר על נסיעת שטח. ג'יפ רנגייד לעומת זאת, קרץ לנו לקחת אותו לשטח ולאתגר את ההנעה הכפולה מעבר למדרכות הסופר הקרוב לביתנו. בשטח הזכיר לנו הרנגייד מהיכן הוא בא ולאן הוא צריך לנסוע. מערכת ההנעה הכפולה על שלל הגדרותיה עובדת מצויין בשטח, ומרווח גחון של 201 מ"מ עם זוויות גישה ונטישה של 21 ו- 32.1 מעלות בהתאמה, עוזרות לרנגייד לימיטד לעבור מעל מכשולים מורכבים יותר משבילי הקרן הקיימת לישראל.

 

ג'יפ רנגיידג'יפ רנגייד

 

מערכת ההנעה 4x4 בה מצוייד ג'יפ רנגייד לימיטד בהחלט תורמת לעבירות בשטח. למערכת בקרת האחיזה 4 מצבי פעולה: אוטומטי, שלג, ספורט, חול/בוץ. גם בחולות פועלת מערכת ההנעה הכפולה היטב וההרגשה הכללית היא שיש כאן רכב שטח שיכול להגיע מנקודה A לנקודה B גם לא דרך הכביש הישר או הסלול ביותר.

 

צריכת דלק

 

על אף תיבת ההילוכים המשוכללת, ג'יפ רנגייד לימיטד הוא רכב די צמא. במהלך המבחן שכלל נהיגה מגוונת, נרשמה צריכת דלק של 8.9 ק"מ לליטר. עם מיכל דלק של 48 ליטרים תצטרכו לעצור בתחנת דלק כל 350-400 ק"מ, מה שיכול להיות די מציק ודי יקר למי שנוסע הרבה. הסיבה היא לא רק העיצוב והמנוע אלא גם תוספת המשקל המשמעותית של מערכת ההנעה הכפולה שמכבידה על הרנגייד. בדגם הלונגיטוד הבסיסי בעל ההנעה הקדמית, תקבלו צריכת דלק טובה יותר על חשבון ביצועים בכביש ובשטח.

 

ג'יפ רנגיידג'יפ רנגייד

 

עלויות אחזקה

 

ג'יפ רנגייד לימיטד משווק עם שנתיים אחריות ודרישה לטיפול תקופתי כל שנה או 15 אלף קילומטרים. עלות הטיפול הראשון במוסכי היבואן עומדת על 585 ₪. עלות הטיפול השני 2,350 ₪. עלות הטיפול השלישי 585 ₪ ועלות הטיפול הרביעי תעמוד על 2,497 ₪.

 

נקודה נוספת שכדאי לקחת בחשבון היא מחירי חלקי החילוף. עלות פנס קדמי עומדת על 3,663 ₪, עלות פנס אחורי 2,802 ₪, ועלות מראת צד 4,295 ₪.

 

עלות ביטוח חובה ומקיף לכל נהג מגיל 21 ומעלה, ללא תביעות וללא שלילות בעבר, עומד על כ- 8,000 ₪. כל המחירים כוללים מע"מ. מנתונים אלו ניתן להסיק שעלויות האחזקה של ג'יפ רנגייד גבוהות ביחס לג'יפונים עממיים יותר.

 

ג'יפ רנגיידג'יפ רנגייד

 

בטיחות

 

מעבר להרגשה של נהיגה ברכב גדול שתורמת לתחושת הביטחון, הרנגייד הוא רכב בטיחותי עם קבלות. ג'יפ רנגייד קיבל ציון מרבי של חמישה כוכבים במבחן הבטיחות האירופאי EuroNcap עם ציון גבוה בהגנה על מבוגרים ועל תינוקות היושבים במושבי בטיחות. לרנגייד לימיטד 6 כריות אוויר ושלל מערכות בטיחות כגון מערכת אלקטרונית למניעת התהפכות, מערכת התרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה שעובדת מצוין ואפקטיבית מאוד, מערכת התרעה על אי שמירת מרחק מלפנים, ומערכת לייבוש בלמים בגשם.

 

ג'יפ רנגיידג'יפ רנגייד

 

תמורה למחיר

 

ג'יפ רנגייד לימיטד מאובזר לא רע וכולל בין היתר מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת עצור וסע שלעיתים מעיקה, בלם חניה חשמלי שנכנס לפעולה גם כשלא צריך, מערכת בקרת שיוט, שקע מתח 230V, גג שמש פנורמי, תאורת אווירה, בקרת אקלים דו אזורית, חיישני אורות וגשם, חיישני חניה מלפנים ומאחור, וחישוקי 17 אינץ'. מרכב במחיר כזה היינו מצפים למערכות בטיחות אקטיביות כגון בלימה אוטונומית, ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית.

 

מדובר ברכב מעניין ומסקרן בהחלט אך הבעיה העיקרית של ג'יפ רנגייד לימיטד היא מחיר גבוה העומד על 205,900 ₪, תמורתו ניתן לרכוש רכבי פנאי מרווחים ומפנקים הרבה יותר. אמנם ג'יפ רנגייד בגרסת המבחן מציע יכולת שטח לא רעה אך האם מרבית רוכשי רכבי הפנאי באמת יורדים איתם למסלולי שטח מאתגרים? כמובן שלא. הרנגייד סקסי, סוג של אקססורי לשטח לכאלה שיכולים להרשות לעצמם.

 

ג'יפ רנגייד לימיטד הוא יותר מג'יפון אופנתי, הוא באמת אח קטן למשפחת ג'יפ המסוקסת ומי שיקנה אותו ירצה בודאי לשדר ייחודיות. אין לו את היכולות של הרוביקון או הגרנד צ'רוקי אבל יש לו את הגנים ויש לו את הסטייל, וכיאה לאח הקטן במשפחה, תמיד שמחים במה שהוא עושה.

 

 

 

ג'יפ רנגייד לימיטד 1.4 טורבו
מנוע טורבו בנזין 1.4 ליטר
הספק מרבי משולב 170/5,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 25.5/2,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 9 הילוכים
יחידת הנעה 4X4
אורך כללי 4,255 מ"מ
רוחב כללי 1,805 מ"מ
גובה כללי 1,697 מ"מ
בסיס גלגלים 2,570 מ"מ
מיכל דלק 48 ליטרים
נפח תא מטען

351/1438 ליטרים

משקל עצמי 1,505 ק"ג
מהירות מרבית 196 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 8.8 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 14.4 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 8.9 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 14 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2014)
מחיר

205,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט