ג'יפ רנגייד לימיטד 4x4 במבחן דרכים - אמריקה בקטנה

 

מותג ג'יפ הותיק הבין שדגם כניסה זאת לא מילה גסה והוסיף להיצע ג'יפון צנוע. יצאנו לבדוק האם ג'יפ רנגייד יכול להתחרות במובילי הקטגוריה עם ייחוס גדול ותג מחיר בהתאם

תגיות | פנאי שטח, ג'יפ, רנגייד

ג'יפ רנגייד, האח הקטן למשפחת ג'יפ, לא חדש בישראל אך רבים לא ממש מכירים אותו מאחר ואינו נפוץ בנוף הישראלי. העיצוב המיוחד של ג'יפ רנגייד יכול לקסום להרבה אנשים שיראו בו תחליף מעניין למובילות הסגמנט הנמצאות בכל כביש ובכל מגרש חניה. יצאנו לכבישים ולחולות לבדוק האם הרנגייד רק יפה או גם אופה.

 

ג'יפ רנגייד לימיטד 1.4 טורבו
יתרונות   פרקטיות, מרווח, יכולת שטח
חסרונות   גרסאות הבסיס ללא מערכות בטיחות אקטיביות

 

ג'יפ רנגיידג'יפ רנגייד

 

עיצוב ונוחות

 

לא קשה להבחין בייחודיות העיצובית של הרנגייד. יפה או לא זה עניין של טעם אבל על הייחודיות אין ויכוח. הג'יפון האמריקאי בהחלט קוסם בעיצובו. ישנו סוג של אגרסיביות רגועה בעיצוב. גריל כוחני, עיצוב קרבי ומראה של ג'יפ לשטח יותר מאשר ג'יפון לסופר. אי אפשר להתעלם מהגריל הפרוס לרוחבו של הרנגייד. הפסים המזוהים כל כך עם ג'יפ שאפילו הפכו ללוגו השני של ג'יפ, מבהירים לכל מאן דבעי כי כאן מדובר במשהו אחר. לא עוד ג'יפון ליסינג ממוצע אלא חיית שטח מאולפת. אותה תחושה מורגשת במבט מכל זווית על ג'יפ רנגייד. גם בחלק האחורי עם הפנסים המרובעים בעלי כיסוי הפלסטיק וסימון ה- 4x4 מבהירים לנו היטב שמדובר בג'יפון שיילחם בכל הכוח להוכיח שהוא יכול לטפס איתכם לגבעות בהם הנוף יפה יותר.

 

ג'יפ רנגיידג'יפ רנגייד

 

פרופיל הרנגייד, קופסתי ככל שיהיה, מעביר תחושה של משהו מיוחד הודות לחישוקי 17 אינץ' בעיצוב קצת שונה מהמקובל, גג פנורמי מושחר ומסילות גג לאורכו. לג'יפ רנגייד עיצוב פונקציונלי ועוד לפני שבודקים לסוס בשיניים ניתן לראות שמדובר ברכב לפעילויות הפנאי, אם להעמסת אופניים על הגג או לטיול משפחתי על 4 גלגלים בחיק הטבע.

 

המסר שמדובר ברכב פנאי כייפי לשטח ממשיך גם לתא הנוסעים. ג'יפ רנגייד הוא לא רכב עדין, ההיפך הוא הנכון. העיצוב שלו די גס במובן הטוב של המילה. לא מדובר בעוד ג'יפון אלגנטי אלא חיית שטח קטנה, לפחות לפי תפיסת היצרנית. הפקדים גדולים ומרגישים אפילו כמו ברכב מסחרי. הכל ברור, הכל שם, והכל מזמין גם כשהידיים מלוכלכות מהשטח. אין מחשבות כמו לשמור שלא יתלכלך כי ברור שלא יקרה דבר והפקדים השונים יעמדו בהכל, זהו הרושם הראשוני. במציאות, איכות ההרכבה והחומרים סבירה, וברכב המבחן שקיבלנו בן חצי שנה, כל הפקדים תיפקדו כמו שצריך. .

 

ג'יפ רנגיידג'יפ רנגייד

 

לג'יפ רנגייד לוח מחוונים טוב וברור עם רמיזות לפילוסופיית השטח של המותג וכולל מסך גדול עבור האינפורמציה שמספק מחשב הדרך. בניגוד למסך בלוח המחוונים, מסך המולטימדיה במרכז הקונסולה מיושן וקטן בגודל 5 אינץ'. מערכת השמע כוללת שקעי AUX ו- USB, ואפשרות לשליטה מההגה. כדאי לדעת שמתגי השליטה בעוצמת השמע נמצאים מאחורי ההגה ואינם גלויים לעין. הרנגייד ברמת אבזור לימיטד כולל גג שמש פנורמי נפתח חשמלית עם כיסוי בד פנימי שלא תמיד חוסם את השמש ופוגם בבידוד התרמי של תא הנוסעים.

 

הישיבה בג'יפ רנגייד נוחה לנהג ולכל הנוסעים כולל אלו שבשורה האחורית. הנסיעה אמנם קופצנית מעט אך לא באופן מעיק, ונסיעות ארוכות לא יהוו אתגר פיזי לגב הנוסעים. מלפנים כמו מאחור יש מרווח ראש מספק גם לגבוהים שביניכם בזכות העיצוב הקופסתי. מרווח הרגליים לא מצטיין אך בהחלט מספק עם בסיס גלגלים של 2,570 מ"מ. שני נוסעים מאחור ירגישו בנוח והשלישי יגרום לצפיפות. תא המטען ממוצע בגודלו עם נפח של 351 ליטרים אך קל מאוד להעמסה. שוב מתגלות יתרונות העיצוב הקופסתי.

 

ג'יפ רנגיידג'יפ רנגייד

 

הנסיעה ברנגייד די נוחה. מושב הנהג גבוה והקימור על מכסה המנוע נותן תחושה טובה כאילו נוהגים ברכב גדול בהרבה ממה שהוא באמת. המתלים משככים את המהמורות בצורה מספקת ובידוד הרעשים מצליח לשמור על תא הנוסעים כמקום נעים לשהייה, למרות מבנה רבוע ולא אווירודינמי המקשה על בידוד הרעשים.

 

ביצועים

 

ג'יפ רנגייד לימיטד מצוייד במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים בהספק 170 כ"ס. הנתון לא רע על הנייר אך בפועל הרנגייד לא מרגיש מהיר במיוחד. תחילת הנסיעה קצת איטית והשהיית הטורבו ארוכה כמעט כמו הסרט טיטאניק. תיבת ההילוכים האוטומטית של הרנגייד בעלת 9 מהירויות ועובדת מצויין. היא שקטה, מהירה ודואגת שתמיד יהיה כוח זמין. אמנם מורגשת השהיית טורבו אך החוויה הכללית חיובית. כבישים מפותלים ופניות חדות הם לא "הקטע" של ג'יפ רנגייד. מערכת ההנעה הכפולה מספקת אחיזה טובה וגם הרגשה של בטחון, אבל הרנגייד לא רכב דינמי, לא לשם כך הוא יוצר.

ג'יפ רנגיידג'יפ רנגייד

 

 

בשטח ההרגשה אחרת. ג'יפונים קטנים מגיעים בדרך כלל עם הנעה קדמית ומרווח גחון קטן, מה שגורם לנו לוותר על נסיעת שטח. ג'יפ רנגייד לעומת זאת, קרץ לנו לקחת אותו לשטח ולאתגר את ההנעה הכפולה מעבר למדרכות הסופר הקרוב לביתנו. בשטח הזכיר לנו הרנגייד מהיכן הוא בא ולאן הוא צריך לנסוע. מערכת ההנעה הכפולה על שלל הגדרותיה עובדת מצויין בשטח, ומרווח גחון של 201 מ"מ עם זוויות גישה ונטישה של 21 ו- 32.1 מעלות בהתאמה, עוזרות לרנגייד לימיטד לעבור מעל מכשולים מורכבים יותר משבילי הקרן הקיימת לישראל.

 

ג'יפ רנגיידג'יפ רנגייד

 

מערכת ההנעה 4x4 בה מצוייד ג'יפ רנגייד לימיטד בהחלט תורמת לעבירות בשטח. למערכת בקרת האחיזה 4 מצבי פעולה: אוטומטי, שלג, ספורט, חול/בוץ. גם בחולות פועלת מערכת ההנעה הכפולה היטב וההרגשה הכללית היא שיש כאן רכב שטח שיכול להגיע מנקודה A לנקודה B גם לא דרך הכביש הישר או הסלול ביותר.

 

צריכת דלק

 

על אף תיבת ההילוכים המשוכללת, ג'יפ רנגייד לימיטד הוא רכב די צמא. במהלך המבחן שכלל נהיגה מגוונת, נרשמה צריכת דלק של 8.9 ק"מ לליטר. עם מיכל דלק של 48 ליטרים תצטרכו לעצור בתחנת דלק כל 350-400 ק"מ, מה שיכול להיות די מציק ודי יקר למי שנוסע הרבה. הסיבה היא לא רק העיצוב והמנוע אלא גם תוספת המשקל המשמעותית של מערכת ההנעה הכפולה שמכבידה על הרנגייד. בדגם הלונגיטוד הבסיסי בעל ההנעה הקדמית, תקבלו צריכת דלק טובה יותר על חשבון ביצועים בכביש ובשטח.

 

ג'יפ רנגיידג'יפ רנגייד

 

עלויות אחזקה

 

ג'יפ רנגייד לימיטד משווק עם שנתיים אחריות ודרישה לטיפול תקופתי כל שנה או 15 אלף קילומטרים. עלות הטיפול הראשון במוסכי היבואן עומדת על 585 ₪. עלות הטיפול השני 2,350 ₪. עלות הטיפול השלישי 585 ₪ ועלות הטיפול הרביעי תעמוד על 2,497 ₪.

 

נקודה נוספת שכדאי לקחת בחשבון היא מחירי חלקי החילוף. עלות פנס קדמי עומדת על 3,663 ₪, עלות פנס אחורי 2,802 ₪, ועלות מראת צד 4,295 ₪.

 

עלות ביטוח חובה ומקיף לכל נהג מגיל 21 ומעלה, ללא תביעות וללא שלילות בעבר, עומד על כ- 8,000 ₪. כל המחירים כוללים מע"מ. מנתונים אלו ניתן להסיק שעלויות האחזקה של ג'יפ רנגייד גבוהות ביחס לג'יפונים עממיים יותר.

 

ג'יפ רנגיידג'יפ רנגייד

 

בטיחות

 

מעבר להרגשה של נהיגה ברכב גדול שתורמת לתחושת הביטחון, הרנגייד הוא רכב בטיחותי עם קבלות. ג'יפ רנגייד קיבל ציון מרבי של חמישה כוכבים במבחן הבטיחות האירופאי EuroNcap עם ציון גבוה בהגנה על מבוגרים ועל תינוקות היושבים במושבי בטיחות. לרנגייד לימיטד 6 כריות אוויר ושלל מערכות בטיחות כגון מערכת אלקטרונית למניעת התהפכות, מערכת התרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה שעובדת מצוין ואפקטיבית מאוד, מערכת התרעה על אי שמירת מרחק מלפנים, ומערכת לייבוש בלמים בגשם.

 

ג'יפ רנגיידג'יפ רנגייד

 

תמורה למחיר

 

ג'יפ רנגייד לימיטד מאובזר לא רע וכולל בין היתר מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת עצור וסע שלעיתים מעיקה, בלם חניה חשמלי שנכנס לפעולה גם כשלא צריך, מערכת בקרת שיוט, שקע מתח 230V, גג שמש פנורמי, תאורת אווירה, בקרת אקלים דו אזורית, חיישני אורות וגשם, חיישני חניה מלפנים ומאחור, וחישוקי 17 אינץ'. מרכב במחיר כזה היינו מצפים למערכות בטיחות אקטיביות כגון בלימה אוטונומית, ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית.

 

מדובר ברכב מעניין ומסקרן בהחלט אך הבעיה העיקרית של ג'יפ רנגייד לימיטד היא מחיר גבוה העומד על 205,900 ₪, תמורתו ניתן לרכוש רכבי פנאי מרווחים ומפנקים הרבה יותר. אמנם ג'יפ רנגייד בגרסת המבחן מציע יכולת שטח לא רעה אך האם מרבית רוכשי רכבי הפנאי באמת יורדים איתם למסלולי שטח מאתגרים? כמובן שלא. הרנגייד סקסי, סוג של אקססורי לשטח לכאלה שיכולים להרשות לעצמם.

 

ג'יפ רנגייד לימיטד הוא יותר מג'יפון אופנתי, הוא באמת אח קטן למשפחת ג'יפ המסוקסת ומי שיקנה אותו ירצה בודאי לשדר ייחודיות. אין לו את היכולות של הרוביקון או הגרנד צ'רוקי אבל יש לו את הגנים ויש לו את הסטייל, וכיאה לאח הקטן במשפחה, תמיד שמחים במה שהוא עושה.

 

 

 

ג'יפ רנגייד לימיטד 1.4 טורבו
מנוע טורבו בנזין 1.4 ליטר
הספק מרבי משולב 170/5,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 25.5/2,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 9 הילוכים
יחידת הנעה 4X4
אורך כללי 4,255 מ"מ
רוחב כללי 1,805 מ"מ
גובה כללי 1,697 מ"מ
בסיס גלגלים 2,570 מ"מ
מיכל דלק 48 ליטרים
נפח תא מטען

351/1438 ליטרים

משקל עצמי 1,505 ק"ג
מהירות מרבית 196 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 8.8 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 14.4 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 8.9 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 14 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2014)
מחיר

205,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,