יונדאי H350 במבחן דרכים - בא לשכונה בחור חדש

 

יונדאי משיקה ואן חדש ועושה צעדים ראשונים בעולם המסחריות הגדולות. יצאנו לבדוק האם יצליח השחקן החדש להתברג לקבוצת השליטה בסגמנט המסחריות

תגיות | מסחרי, יונדאי, יונדאי H350 ארוך

עולם המסחריות מרגיש קצת אפור ולא מוכר למרביתנו. יונדאי לעומת זאת, מזהה את הפוטנציאל הכלכלי של הסגמנט ומרגישה בנוח להסתובב בעולם חדש כאילו הייתה שם מקדמת דנא. יונדאי משיקה ואן מסחרי חדש המכונה H350 ומבטיחה להביא אס מנצח למשחק שבו כולם מלכים. יונדאי H350 מגיע במספר סוגי מרכב לבחירה, ואן קצר, ואן ארוך, וקבינה בודדת עם בסיס גלגלים קצר או ארוך. את דגמי הקבינה הבודדת ניתן להסב לצרכים שונים כגון רכב עם תא קירור או טנדר גדול עם ארגז פתוח. יונדאי H350 משווק עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.5 ליטרים בהספקים של 150 ו- 170 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית, ושתי רמות אבזור לבחירה. בנוסף מוצע יונדאי H350 עם חמש שנות אחריות מלאות ללא הגבלת ק"מ, שהופכת את היוצרות בסגמנט ונותנת לו יתרון אדיר עוד לפני שעבר את הקילומטר הראשון. לקחנו למבחן את הואן הארוך ברמת אבזור אקסס הבכירה עם מנוע בהספק 150 כ"ס, שמחירו 245,000 ₪ לפני מע"מ או 289,100 ₪ כולל מע"מ, ויצאנו לבדוק האם ליונדאי יש אס חדש לכבוש קטגוריה נוספת.

 

יונדאי H350 ארוך אקסס
יתרונות   אחריות, סביבת נהג
חסרונות   בידוד רעשים, חדש בקטגוריה

 

יונדאי H350יונדאי H350

 

עיצוב ונוחות

 

הדגמים הפרטיים, ובעיקר הג'יפונים המוצלחים של יונדאי, עזרו לה לטפס מעלה בטבלת המסירות ולזכות פעמים רבות בתואר מלכת המכירות בישראל. כעת מבצעת יונדאי דריסת רגל ראשונה בסגמנט אחר לגמרי, לא עוד ג'יפון חדש או משפחתית שתהפוך ללהיט ליסינג, אלא רכב מסחרי של ממש. יונדאי H350 מנסה להדגיש בעיצובו אלמנטים "יונדאיים" האופייניים לשפת העיצוב העדכנית של החברה. בולט במיוחד הינו גריל משושה ענק שבמרכזו סמל גדול שיבהיר לכולם, זאת יונדאי. בצידי הפגוש הקדמי הותקנו מדרגות אינטגרליות המאפשרת גישה נוחה לנקיון החלון הקדמי, פיצ'ר יעיל שאינו קיים ברכבים אחרים בקטגוריה.

 

אם נשים את היד על הלב הרי שהוואנים הגדולים לא באמת נבדלים בעיצוב החיצוני כפי שניתן לראות בקטגוריות שונות בעולם הרכב. הרכבים המסחריים צריכים להיות מרובעים ופרקטיים, ולכן מנסות היצרניות לשים דגש על סביבת הנהג ותא הנוסעים על מנת לקסום ללקוח הפוטנציאלי. עיצוב הפנים תואם לשפת העיצוב המוכרת של יונדאי אך עבר הסבה לקנה מידה של ואן מסחרי. ההגה והפקדים זהים כמעט לחלוטין לאלו שתמצאו ביונדאי אלנטרה למשל, וכך גם מערכת המולטימדיה קונקטד-קאר הכוללת מסך מגע בגודל 8 אינץ' ומוכרת משאר דגמי יונדאי. איכות החומרים בסיסית למדי אך רמת ההרכבה טובה ומספקת. ההרגשה הכללית במושב הנהג טובה יחסית לרכב מסחרי. מושב הנהג הידראולי, נוח ולא מעייף בנסיעה ארוכה, נתון משמעותי עבור הנהג הפוטנציאלי שצפוי לבלות שעות רבות על הכביש.

 

יונדאי H350יונדאי H350

 

מרבית הפונקציות של מערכת המולטימדיה ניתנות לשליטה מגלגל ההגה והופכות את חווית הנהיגה היומיומית לנעימה יותר. המערכת מבוססת אנדרואיד וכוללת דיבורית בלוטות', חיבור לרדיו אינטרנטי, נקודת WiFi לגלישה באינטרנט, ניווט Waze, מצלמת רוורס, וכרטיס סים עם חבילת דאטה בנפח חודשי של 3GB למשך שלוש שנים. המסך לא מצטיין באיכותו ולעיתים סירב להגיב ללחיצות, והתברר כפרטנר לא אידיאלי לנהג העסוק. את החלונות הקדמיים ניתן לפתוח בלחיצה אחת אך סגירתם מתאפשרת רק במשיכה ארוכה של אותו המתג.

 

ביונדאי חשבו על השימושיות כי בסופו של דבר מדובר ברכב עבודה ולא ברכב לנסיעות מפנקות. בתא הנהג מצאנו לא פחות מ- 25 תאי אחסון שונים כולל תא כפפות מקורר. עוד בתא שלושה שקעי 12V ושקע USB. לצד מושב הנהג עוד שני מושבים עם תאי אחסון גדולים בתחתיתם. תא המטען גדול מאוד ומנסה לענות על כל הצרכים. לדגם עם בסיס הגלגלים הארוך (3,780 מ"מ) חלל הטענה בנפח של 12.9 מ"ק המאפשר הובלה של עד חמישה משטחים סטנדרטיים. על אף שתא המטען נראה קצת עירום, תמצאו כאן 14 נקודות עיגון, תאורה מעל הדלתות האחוריות ומעל הדלת הצידית, פסי עיגון ברצפה, מדרגה בפגוש האחורי, ואפילו מדף אחסון הממוקם בחלק הקדמי של תא המטען.

 

יונדאי H350יונדאי H350

 

ביצועים

 

רכב המבחן מצוייד במנוע המפיק 150 כ"ס ב- 3,600 סל"ד ומומנט של 38 קג"מ בטווח של 1,500-2,500 סל"ד, ומשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית. מדובר במנוע החלש בהיצע אך מציע מספיק כוח ולא נופל ממרבית המתחרים בקטגוריה. ניתן לשייט בקלות בכביש המהיר ולא הרגשנו מחסור בכוח זמין כשהרכב ללא מטען. תחילת הנסיעה איטית מעט ושילוב להילוך ראשון נוקשה אך לא ברמה מטרידה. הקלאץ' נעים לתפעול, עם נקודת חיכוך במיקום נוח. מערכת הסיוע לזינוק בעליה מאוד עוזרת אך לא תמיד עובדת כמצופה.

 

יונדאי H350יונדאי H350

 

נקודה חשובה לציון היא יכולת העמסה של 1,226 ק"ג (1,330 ק"ג בדגם הקצר) ומשקל כולל של 3.5 טון. במילים אחרות, כדי לנהוג ביונדאי H350 אין צורך ברשיון C אלא ניתן להסתפק ברשיון B בתנאי שהוצא לפני שנת 2007. היות ומדובר ברכב עבודה, ישנן גם הטבות מס מהם נהנה יונדאי H350 וביניהן החזר מע"מ מלא, 100% הכרה בהוצאות, 20 אחוז הכרה בפחת שנתי, ושווי שימוש אפס.

 

שמחנו לגלות כי למרות גודלו (אורך של 6,195 מ"מ ורוחב של 2,038 מ"מ) עדיין קל לנהוג ביונדאי H350. הוא לא מרגיש כמו ואן ענק ומגושם אלא מעניק תחושת בטחון גם במקומות צפופים יותר בתוך העיר. התמרון בעיר קל יחסית בזכות רדיוס סיבוב של 6,425 מ"מ. הנסיעה נוחה למדי ומרבית שיבושי הכביש נבלעים במתלים, אך בידוד הרעשים לא מצטיין.

 

יונדאי H350יונדאי H350

 

צריכת דלק

 

ליונדאי H350 מיכל דלק בנפח 75 ליטר. 150 הסוסים שהיו עימנו במבחן סיפקו צריכת דלק ממוצעת של 8.5 ק"מ לליטר, כלומר טווח נסיעה של כ- 600 קילומטרים מתדלוק לתדלוק. עם זאת, חשוב לזכור כי במרבית המקרים צריכת הדלק תהיה גבוה יותר היות ורכב המבחן היה ריק ממטען ואילו בעבודתו היומית יהיה עמוס בכל טוב.

 

בטיחות

 

ביונדאי לא לקחו את נושא הבטיחות בקלות דעת וה- H350 הוא מהמאובזרים בקבוצתו בתחום. ליונדאי H350 שתי כריות אוויר קדמיות, מערכת למניעת התהפכות, סייען לזינוק בעליה, מצלמת רוורס, התרעת סטייה מנתיב, חיווי על בלאי רפידות בלם, ומערכת מובילאיי כסטנדרט. מראות הצד המפוצלות מכסות שדה ראיה רחב בצידי הרכב, אך היינו שמחים לקבל כסטנדרט גם חיישני חניה מלפנים ומאחור שיעזרו מאוד במקומות צרים.

 

יונדאי H350יונדאי H350

 

תמורה למחיר

 

יונדאי H350 נכנס לעולם המסחריות הגדולות ברגל ימין. הוא מספקת את כל מה שמספקים ותיקי הקטגוריה ובמרבית האספקטים עושה זאת טוב יותר. מדובר במסחרית נוחה שמתחשבת בנהג ובסביבתו, ומציעה תא נוסעים נעים לשהיה. עם שלל פ'יצרים פרקטיים, מערכת מולטימדיה טובה ומושב הידראולי, גם יום ארוך של נסיעות ועמידה בפקקים יעבור בנעימות וללא כאבי גב. מעבר לכך, יונדאי H350 נוח לעבודה ותא המטען הגדול מתוכנן לעשות את החיים קלים.

 

רכב המבחן הגיע ברמת אבזור אקסס הבכירה הכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה, איתורן, מושב נהג הידראולי עם חימום, בקרת שיוט, ותא כפפות מקורר. בתוספת תשלום ניתן לקבל גם חישוקי אלומיניום, תאורה בתא המטען, תאורת יום LED, גריל בצבע הרכב, חיישני רוורס, ופתיחת דלתות ב- 270 מעלות במקום 180 מעלות (זמין בדגם הארוך בלבד). ביחס לסגמנט, מדובר ברשימת אבזור נדיבה.

 

שוק המסחריות שמרן למדי ולא מעט סקפטיים יטילו ספק בהצלחתה של שחקנית חדשה בקטגוריית המסחריות, אך כלמוביל היבואנית מנוסה בתחום ומעניקה חמש שנות אחריות ושקט נפשי ללא הגבלת ק"מ, בזמן שהמתחרים מוצעים עם שלוש שנות אחריות והגבלת ק"מ. אם ניקח את הנתון החשוב הזה בחשבון ונוסיף את האמינות המוכרת של היצרנית, הרי שליונדאי H350 סיכויי הצלחה טובים מאוד בשוק המסחריות הישראלי.

 

 

יונדאי H350 אורך אקסס
מנוע 2.5 ליטרים טורבו דיזל
הספק מרבי משולב 150/3,600 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 38/1,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים
יחידת הנעה אחורית
אורך כללי 6,195 מ"מ
רוחב כללי 2,038 מ"מ
גובה כללי 2,690 מ"מ
בסיס גלגלים 3,670 מ"מ
מיכל דלק 75 ליטרים
נפח תא מטען

12.9 מ"ק

משקל עצמי 2,284 ק"ג
משקל העמסה 1,226 ק"ג
משקל כולל 3,510 ק"ג
צריכת דלק משולבת (מבחן) 8.5 ק"מ לליטר 
ציון בטיחות ENCAP טרם נבדק
מחיר

289,100 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט