סוזוקי סוויפט החדשה במבחן דרכים

 

סוזוקי סוויפט החדשה מגיעה אלינו היישר מיפן עם עיצוב רענן ומנוע מעודכן. יצאנו לבדוק האם היא מתחרה ראויה בסגמנט הסופר מיני הצפוף

תגיות | סופר מיני, סוזוקי, סוויפט

בתקופה האחרונה חידשה יבואנית סוזוקי את היצע הדגמים והנחיתה בישראל 4 דגמים חדשים - בלנו, קרוסאובר, איגניס, וסוויפט. מזה שנים סוזוקי סוויפט היא הרבה יותר מסופר מיני, ומהווה אחד הסמלים הבולטים של הסגמנט ושל המותג עצמו. עוד לפני שסוזוקי איגניס וסוזוקי קרוסאובר היו פנטזיה מוטורית של החברה היפנית, כבשה סוזוקי סוויפט בדורותיה הקודמים את כבישי ארץ ישראל הישנה והטובה והייתה לאחת המכוניות המבוקשות ביותר. בשנת 2017 הושק דור חדש ומעודכן של סוזוקי סוויפט עם מנוע מוכר ועיצוב דומה אבל שונה. יצאנו לבדוק האם הרענון שעברה סוזוקי סוויפט יספיק לה כדי להתחרות בכבוד בסגמנט הסופר מיני הצפוף.

 

סוזוקי סוויפט החדשה
יתרונות   עיצוב, מערכת מולטימדיה, מוניטין, אמינות
חסרונות   איכות חומרים, תא מטען

 

עיצוב ונוחות

 

העיצוב החיצוני של סוזוקי סוויפט לא עבר מהפך דרמטי אך השינויים בהחלט עשו אותה עדכנית ומושכת יותר. הנגיעות העיצוביות מלפנים ומאחור לא גדולות ומי שלא מכיר טוב את סוזוקי סוויפט לא ימצא שינויים גדולים. החזית מעודנת יותר וכוללת גופי תאורה ראשיים מבוססי LED המאירים את הדרך בצורה אפקטיבית. הגריל הגדול והבולט משדר כוח וחלקו התחתון של הפגוש משלב את פנסי הערפל ונראה כחלק משלים לגריל הגדול.

 

 

סוזוקי סוויפט 2017סוזוקי סוויפט 2017

 

נראה שהחלק האחורי זכה לפחות התייחסות וקשה לראות בו שינוי משמעותי. גופי התאורה שונים מעט בעיצובם ובצורתם שהיתה מלבנית בדגם הקודם. גם הפגוש האחורי עבר שינוי, נראה בשל יותר, ונותן לרכב קצת יותר נפח. במבט צד ניתן לראות שינוי בולט יותר. ידיות הדלתות האחוריות ממוקמות גבוה על מסגרת החלון ומוסיפות קצת גוון שחור לקורה C. חישוקים בקוטר 16 אינץ', גג בגוון אחר (בתוספת תשלום) ומראה בוגר יותר בהחלט נותנים את התחושה שהאבולוציה העיצובית של הסוויפט עושה לה טוב. הדור החדש נראה טוב יותר מקודמו מכל זווית. מעצבי סוזוקי שמרו על קווי העיצוב המסורתיים של הדגם וביצעו רק נגיעות קטנות שהוכיחו לנו כי הדברים הקטנים הם שמביאים לשינוי הגדול.

 

סוזוקי סוויפט 2017סוזוקי סוויפט 2017

 

עיצוב הפנים של סוזוקי סוויפט מיישר קו עם שאר דגמי היצרן שהבין שהצלחת הדגם תלויה בנגיעה בליבו של הנהג הצעיר. סוזוקי סוויפט החדשה מכוונת לצעירים עירוניים ולכן בחרה החברה בעיצוב ספורטיבי הכולל לוח מחוונים מודרני עם מסך בגודל 4.2 אינץ' המציג את האינפורמציה של מחשב הדרך, הגה ספורטיבי עם תחתית קטומה, ופס כסוף השובר את השעמום האפור.

 

סוזוקי סוויפט 2017סוזוקי סוויפט 2017

 

במרכז הקונסולה מערכת מולטימדיה מבוססת אנדרואיד עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' הכוללת מגוון אפליקציות וביניהן אפליקציית WEC (We Are Connected) עם קישור למוקדי חירום, שירותי גרירה ומרכזי השירות של סוזוקי. בנוסף כוללת המערכת אפליקציית ניווט Waze, אפליקציית מוזיקה של רדיו 100FM, קישוריות בלוטות', וכמובן חיבורי AUX ו- USB. מערכת המולטימדיה של הסוויפט נוחה לשימוש. הממשק המבוסס אנדרואיד מוכר, קל ומגיב במהירות. המסך איכותי והראות בו טובה וברורה. גם שמש חזקה לא מפריעה ליכולת קריאת הנתונים מהמסך. מערכת המולטימדיה מותקנת בישראל ומוצעת בתוספת 5,400 ₪ אך הרוכשים במהלך תקופת ההשקה יקבלו אותה ללא תוספת תשלום.

 

סוזוקי סוויפט 2017סוזוקי סוויפט 2017

 

מתחת למסך המגע נמצא מערך הפיקוד על מערכת המיזוג הכולל שלושה עיגולים. השמאלי בעל חוגה השולטת על הטמפרטורה, הימני בעל חוגה השולטת על עוצמת המיזוג, והאמצעי כולל מסך המציג את נתוני מערכת המיזוג. מכיוון שהעיגול האמצעי כולל תצוגה המושכת את העין, היד נשלחה אליו אוטומטית כדי לשנות את עוצמת המיזוג למרות שהוא לא שולט על דבר. מעבר לכך עיצוב הקונסולה והנדסת האנוש טובה.

 

סוזוקי סוויפט 2017סוזוקי סוויפט 2017

 

איכות החומרים בסוזוקי סוויפט לא מהאיכותיות בקטגוריית הסופר מיני, אך אפשר לעבור על כך בשתיקה כי ההגה נעים למגע וכך גם שאר הפקדים איתם בא הנהג במגע לעיתים קרובות. המושבים מעוצבים, נוחים ותומכים גם בנסיעות ארוכות ללא כאבי גב. בסוויפט, כמו בשאר דגמי סוזוקי, תנוחת הישיבה הגבוהה עוזרת בנהיגה עירונית ובמקומות צרים, ומאפשרת כניסה ויציאה נוחה מאוד מהרכב.

 

סוזוקי סוויפט 2017סוזוקי סוויפט 2017

 

הנוסעים מלפנים ייהנו ממרחב נדיב המאפשר ישיבה נוחה ומרווחת, לעיתים אף יותר ממכוניות גדולות ממנה. מרווח הראש מצויין מלפנים ומאחור וגם הספסל האחורי נוח לישיבה עבור זוג מבוגרים. בסיס גלגלים באורך 2,450 מ"מ מאפשר מרווח ברכיים סביר מאחור אך רוחב כללי של 1,735 מ"מ לא יאפשר לשלושה מבוגרים להתמקם בנוחות בספסל האחורי. תא המטען צנוע בנפח 242 ליטרים או 556 ליטרים לאחר קיפול המושב האחורי. המושב האחורי מתקפל ביחס 60:40 וניתן להעמיס ציוד מבלי לוותר על נוסע שלישי, רק חבל שרצפת ההטענה לא שטוחה ונוחה יותר.

 

סוזוקי סוויפט 2017סוזוקי סוויפט 2017

 

ביצועים

 

סוזוקי סוויפט החדשה מצויידת במנוע 1.25 ליטרים המוכר של היצרנית בו משתמשים גם האיגניס והבלנו. המנוע מפיק 90 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט של 12.4 קג"מ ב- 4,400 סל"ד. המנוע ותיבת ההילוכים האוטומטית החלקה מספקים נסיעה זריזה, בעיקר בעיר שם הסוויפט מרגישה בבית. בכבישים בין עירוניים אין כל בעיה להגיע למהירויות גבוהות אך מורגש קושי קל בתאוצות הביניים. תחת מאמץ מתקבל רעש מנוע מתכתי ולא נעים לאוזן.

 

סוזוקי סוויפט 2017סוזוקי סוויפט 2017

 

בידוד הרעשים בסוזוקי סוויפט לא מצטיין ונשמעים רעשי רוח במהירויות גבוהות. לעומת זאת, בתוך העיר הנסיעה שקטה. נוחות הנסיעה לא מצטיינת אך גם לא רעה. המתלים של סוזוקי סוויפט מעט נוקשים ונסיעה בכבישים משובשים בתוך העיר יכולה להיות לא נוחה, בעיקר ליושבי הספסל האחורי. במרבית המקרים מרככים המושבים הקדמיים הנוחים את הזעזועים אך לא תמיד עומדים במשימה. מחוץ לעיר נוחות הנסיעה טובה ולמרות מידותיה הקומפקטיות מרגישה הסוויפט בטיחותית ונעימה.

סוזוקי סוויפט 2017סוזוקי סוויפט 2017

 

חשוב לציין שכיף לנהוג בסוזוקי סוויפט, היא דינאמית וזריזה, ויש לה הגה מדוייק ונוח לשימוש. קל להשתחל עם הסוויפט לכל פינה, קל להחנות אותה (גם בזכות מצלמת הרוורס) ובאופן כללי קל מאוד לנהוג בה.

 

צריכת דלק

 

סוזוקי סוויפט משווקת כאמור עם מנוע בנזין בנפח 1.25 ליטרים המשודך לתיבת 5 הילוכים אוטומטית או ידנית. מנוע הבנזין של סוזוקי עומד בתקן זיהום האוויר Euro 6 ולמרות שלא מדובר במנוע מורכב מדי, הוא די חסכוני. במהלך המבחן נרשמה צריכת דלק של 13.2 ק"מ לליטר. מיכל הדלק צנוע ונפחו 37 ליטרים בלבד, כך שתצטרכו לעצור ולתדלק בכל 400-450 ק"מ למרות צריכת הדלק הטובה יחסית. 10 ליטרים נוספים במיכל הדלק היו עוזרים מאוד להשגת טווח נסיעה גדול יותר.

 

סוזוקי סוויפט 2017סוזוקי סוויפט 2017

 

בטיחות

 

סוזוקי סוויפט לא זוכה לציון בטיחות גבוה. מערכת מובילאיי, שש כריות אוויר ועוד כמה מערכות בטיחות סטנדרטיות מעניקות לה 6 נקודות (מתוך 8) בדירוג רמת האבזור הבטיחותי של מדינת ישראל, אך צריך לזכור כי הסוויפט קיבלה ציון מאכזב של שלושה כוכבים בלבד במבחן הריסוק של ארגון EuroNcap. עם זאת חשוב לציין כי הסוויפט קיבלה ציון טוב יחסית בשמירה על הנהג, ציונים סבירים בשמירה על ילדים והולכי רגל, וציון נמוך בגלל היעדר מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות כגון בלימה אוטונומית.

 

תמורה למחיר

 

סוזוקי סוויפט נותנת תמורה טובה למחיר כפי שהורגלנו בדורות קודמים של הדגם. גרסת המבחן הבכירה GLX מציעה אבזור שיקרוץ לדור הצעיר אליו היא מכוונת, וכוללת בין היתר מפתח חכם המאפשר כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים, מערכת מולטימדיה טובה עם מסך מגע ענק, ובקרת שיוט. כל זאת בעטיפה יפה כיאה לסופר מיני שרוצה להתבלט ובמחיר אטרקטיבי של 92,000 ₪ לגרסה האוטומטית.

 

סוזוקי סוויפט מציעה התנהלות נוחה בתוך העיר. קל מאוד להסתדר איתה בחניונים ובמקומות צפופים, היא חסכונית בדלק וגם עלות האחזקה לא יקרה. סוזוקי סוויפט אמנם לא הכי בטיחותית בקטגוריה אך יש לה קסם ייחודי ומוניטין אמינות שלא ניתן להתעלם מהם. יש לקוחות המבקשים בדיוק את מה שמציעה הסוויפט - פשטות, אמינות ויעילות.

 

סוזוקי סוויפט GLX אוטומטית
מנוע בנזין 1.25 ליטרים
הספק מרבי משולב 90/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 12.4/4,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 5 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 3,840 מ"מ
רוחב כללי 1,735 מ"מ
גובה כללי 1,495 מ"מ
בסיס גלגלים 2,450 מ"מ
מיכל דלק 37 ליטרים
נפח תא מטען

242 ליטרים

משקל עצמי 1,365 ק"ג
מהירות מרבית 175 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.0 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 21.1 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 13.2 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 3 (מתוך 4)
ציון בטיחות ENCAP 3 כוכבים (מתוך 5)
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתוך 8)
מחיר

92,000 ₪

 

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • חדש בישראל: סיאט ארונה סטייל X

    חדש בישראל: סיאט ארונה סטייל X

    14.08.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    סיאט ארונה ברמת אבזור סטייל X החדשה ימכר רק באתר האינטרנט של החברה במחיר 112,900 ₪

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט לישראל, מודיעה על הרחבת פעילות האונליין של מותג סיאט בישראל עם השקת גרסה חדשה לסיאט ארונה שתימכר באופן בלעדי באתר האינטרנט של החברה. לפני כשנה הושקה באופן דומה סיאט איביזה אקסלנס שאינה מוצעת לרוכשים באולמות התצוגה אלא רק באתר החברה. סיאט ארונה סטייל X ת

     
  • פולקסווגן חושפת טי-רוק קבריולט

    פולקסווגן חושפת טי-רוק קבריולט

    14.08.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    פולקסווגן מפתיעה עם גרסת קבריולט חדשה לרכב הפנאי הקומפקטי טי-רוק

    פולקסווגן חושפת תמונות ופרטים ראשונים אודות גרסת קבריולט חדשה לרכב הפנאי פולקסווגן טי-רוק (T-ROC). פגשנו בעבר רכבי פנאי שטח קבריולט יקרים ואקסלוסיביים כמו ריינג' רובר איווק קבריולט, אך זו הפעם הראשונה שאנו נחשפים לרכב פנאי קומפקטי עממי בתצורת קבריולט. נזכיר כי פולקסווגן טי-רוק הוצג לפני כשנתיים וממו

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מאזדה 2 זוכה למתיחת פנים

    מאזדה 2 זוכה למתיחת פנים

    18.07.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    מאזדה 2 מקבלת חזית חדשה המיישרת קו עם שאר דגמי המותג

    מכונית הסופר מיני מאזדה 2 עוברת מתיחת פנים הכוללת חזית עדכנית המיישרת קו עם דגמי המותג החדשים, נוחות נסיעה משופרת, ומספר מערכות נוחות ובטיחות משודרגות. הדגם החדש מושק תחילה ביפן וצפוי להגיע לישראל במהלך שנת 2020. מאזדה 2 החדשה 2020 שינויי העיצוב מתמקדים בחזית וכוללים פנסים חדשים, ג

     
  • ניסאן אלטימה החדשה 2019 מושקת בישראל

    ניסאן אלטימה החדשה 2019 מושקת בישראל

    11.07.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    ניסאן אלטימה החדשה מושקת עם מנוע בנפח 2.5 ליטרים ועיצוב משופר במחיר 165,000 ₪

    קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל, משיקה את ניסאן אלטימה 2019 החדשה אשר תתחרה בסגמנט המשפחתיות הגדולות מול דגמים כגון סקודה סופרב, מאזדה 6 וסובארו B4. ניסאן אלטימה מעוצבת בהשראת אחותה הגדולה והיפה ניסאן מקסימה ומציגה קפיצת מדרגה ביחס לדור היוצא. תא הנוסעים מודרני ומינימליסטי עם מסך מרכזי צף ומיעוט פ

     
  • ניסאן מקסימה 2019 מושקת בישראל

    ניסאן מקסימה 2019 מושקת בישראל

    11.07.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    ניסאן מקסימה מגיעה לישראל לאחר מתיחת פנים במחיר 245,000 ₪

    קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל, משיקה את מכונית הסלון ניסאן מקסימה 2019 לאחר שעברה מתיחת פנים הכוללת גריל מודגש יותר, יחידות תאורה מודרניות מסוג LED, ופגושים חדשים מלפנים ומאחור. העיצוב החיצוני השתדרג אך עיצוב תא הנוסעים נותר כפי שהיה. ניסאן מקסימה 2019 ניסאן מקסימה משווקת בישרא

     
  • מיני קופר SE החשמלית מושקת רשמית

    מיני קופר SE החשמלית מושקת רשמית

    10.07.19 | חדשות רכב, רכב חדש, רכב חשמלי

    מיני קופר SE החשמלית מציעה טווח נסיעה של 235 ק"מ וצפויה להגיע לישראל בתחילת שנת 2020

    מיני חוגגת יום הולדת 60 להיווסדה וחושפת בהולנד את מיני קופר SE החשמלית. היצרנית מספרת שהמכונית החדשה ממשיכה להפגין את האופי של מיני המודרנית עם חווית נהיגה, עיצוב ואיכות של מותג פרימיום. עוד מדווחת מיני שכ- 40,000 איש כבר נרשמו כמתעניינים והיא צופה לביקוש רב לדגם החשמלי. העיצוב החיצוני של מיני קופר

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • קאדילק XT4 מושק בישראל. המחיר החל מ- 264,900 ₪

    קאדילק XT4 מושק בישראל. המחיר החל מ- 264,900 ₪

    07.07.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    הקרוסאובר הקומפקטי קאדילק XT4 מושק בישראל עם מנוע 2.0 ליטרים בהספק 237 כ"ס ושלוש רמות אבזור נדיבות

    קבוצת UMI משיקה בישראל את הקרוסאובר הקומפקטי קאדילק XT4 אשר יתחרה בדגמי פרימיום כגון וולוו XC40, אאודי Q3, וב.מ.וו X1. כרגיל בקאדילק, גם ה- XT4 מציג מידות נדיבות ביחס למתחריו מהיבשת הישנה. אורכו הכללי 4,599 מ"מ, רוחבו 1,881 מ"מ, גובהו 1,627 מ"מ ובסיס גלגליו נמתח על פני 2,779 מ"מ. נפח תא המטען 637 לי

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • אאודי Q7 זוכה למתיחת פנים מקיפה

    אאודי Q7 זוכה למתיחת פנים מקיפה

    26.06.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    אאודי Q7 2019 החדש מציג עיצוב בהשראת אאודי Q8 לצד מערכות נוחות ובטיחות חדשות

    אאודי Q7, רכב הפנאי הגדול של המותג אשר הוצג לקראת שנת 2015, זוכה למתיחת פנים מקיפה כדי לעמוד בתחרות מול מתחרים צעירים כגון ב.מ.וו X5 ומרצדס GLE החדשים. מתיחת הפנים כוללת עיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים חדש לחלוטין שהושאל מאאודי Q8 המרשים, תוספת אבזור נוחות ובטיחות, וכמובן יחידות הנעה חדשות המשלבות מע

     
  • פורד פומה - קרוסאובר עירוני חדש

    פורד פומה - קרוסאובר עירוני חדש

    26.06.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    פורד פומה מציג עיצוב צעיר, רשימת אבזור נדיבה, מערכת מיקרו היברידית, ותא מטען גדול וחכם

    פורד חושפת היום קרוסאובר עירוני חדש העונה לשם פורד פומה, אשר יתחרה מול דגמים כגון סיאט ארונה, סיטרואן C3 איירקרוס, וקיה סטוניק. הדגם מציג עיצוב צעיר המתאים לקהל היעד, אבזור נוחות ובטיחות נדיב, ותא מטען גדול ביחס לסגמנט בנפח 456 ליטרים. פורד פומה פורד פומה מבוסס על פורד פיאסטה החדשה

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ב.מ.וו משיקה 5 דגמים חדשים בישראל ביניהם סדרה 3

    ב.מ.וו משיקה 5 דגמים חדשים בישראל ביניהם סדרה 3

    17.06.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    דלק מוטורס משיקה בישראל את דגמי סדרה 3, סדרה 7, וסדרה 8 קבריולט. בנוסף מושקים רכב הפנאי הענק ב.מ.וו X7 ומכונית הרודסטר ב.מ.וו Z4

    דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, מודיעה היום על השקת חמישה דגמים חדשים וחשובים עבורה. ב.מ.וו סדרה 3 החדשה תוצע תחילה בגרסתה ההיברידית. ספינת הדגל ב.מ.וו סדרה 7 נוחתת אצלנו לאחר מתיחת פנים מקיפה, ולצדה יעמוד רכב הפנאי הענק ב.מ.וו X7 עבור מי שמבקש מקסימום פאר בתצורת SUV. הרודסטר ב.מ.וו Z4 חוזרת להיצ

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.