מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

 

מזראטי לבנטה, רכב הפנאי הראשון של מותג היוקרה האקזוטי, מבקש לגעת בליבם של חובבי הנהיגה. יצאנו לבדוק האם הלבנטה קורצת גם לנהג וגם למשפחה

תגיות | פנאי שטח, מזראטי, לבנטה

מזראטי, יצרנית המכוניות האקזוטיות שעשו בשנים האחרונות את דרכן לכבישי ישראל, משיקה רכב פנאי עם הרבה כוח, מזג איטלקי ותג מחיר שלא יבייש את המותגים היקרים ביותר. מזראטי לבנטה הוא לא רק רכב הפנאי הראשון של המותג האיטלקי, הוא מהלך ראשון ומושקע של היצרן להיכנס לשוק רכבי הפנאי הגועש. מזראטי לבנטה נוצר עם תפקיד של ממש - להגדיל מכירות ולהנגיש את המותג הנחשק גם לחובבי הרכב אצלהם המשפחה היא במקום הראשון. יצאנו לבדוק האם אפשר לחבר אקזוטיקה ופרקטיות.

 

מזראטי לבנטה גרנד ספורט
יתרונות חווית נהיגה, איכות חומרים, צליל מנוע
חסרונות אבזור, צריכת דלק

 

מזראטי לבנטהמזראטי לבנטה

 

מזראטי היא יצרנית איטלקית קטנה בעלת שם דבר בעולם המוטורי, היסטוריה עשירה ודגמי ספורט שעד היום מופיעים בחלומם של הרבה חולי הגה. אחרי שיצרניות כמו פורשה ובנטלי נכנסו לתחום רכבי הפנאי המתפתח, החליטה מזראטי להצטרף אף היא למרוץ אל ליבם של חולי ההגה המחפשים פרקטיות לצד ביצועים. היום, בעידן בו קיימת העדפה לקרוסאוברים על פני מכוניות סדאן נמוכות, למזראטי לבנטה תפקיד חשוב בחיזוק מכירות המותג.

 

עיצוב ונוחות

 

מעצבי מזראטי יודעים את עבודתם. כל מכוניות המותג יפות ונחשקות מאז ומתמיד. בשונה מיצרנים אחרים בהם הדמיון בין הדגמים השונים ברור, כאן אין הרבה דמיון בין הלבנטה לשאר דגמי היצרן, למעט הגריל הכוחני ושלושת פתחי האוורור הצידיים. בכל אופן, אין ספק שהמעצבים עבדו שעות נוספות. מזראטי לבנטה הוא רכב שקשה מאוד להתעלם ממנו.

 

גופי התאורה הקדמיים עם אורות ה- LED, פנסי הערפל הממוקמים גבוה על הפגוש הקדמי, הגריל הגדול, וסמל הקלשון הבולט, נותנים תחושה של הרבה כוח. למזראטי לבנטה מכסה מנוע ארוך עם קימורים, ויחד עם גופי התאורה הצרים מתקבל מראה חתולי (יותר בכיוון של טיגריס אגרסיבי מאשר חתול רחוב). פרופיל הלבנטה שופע קימורים. הצבע הלבן של רכב המבחן מחמיא מאוד ומדגיש את קווי העיצוב של הרכב. עם צמיגים רחבים, חישוקים בקוטר 21 אינץ', וחמישה מטרים מחרטום לירכתיים, למזראטי לבנטה נוכחות חזקה על הכביש.

 

מזראטי לבנטהמזראטי לבנטה

 

העיצוב החיצוני של הלבנטה הוא רק טיזר למה שקורה בפנים. למזראטי לבנטה יש את אחד מתאי הנוסעים היפים ביותר שראיתי. קיימת הרמוניה בין חומרים וגווני עור שונים המשדרים יוקרה, החל מדיפוני העור בתא הנוסעים, דרך משטחים דמוי קרבון, ועד בורר ההילוכים ופקדי הבקרה השונים. מערכת השמע בעלת לא פחות מ- 14 רמקולים ונשלטת ממסך מגע מרכזי בגודל 8.4 אינץ'. בורר ההילוכים מחופה עור וכך גם ההגה הספורטיבי ופקדי השליטה השונים. למזראטי לבנטה מנופי העברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה, גדולים מדי לטעמי ומפריעים לשימוש בידית האיתות. פונקציות הרכב השונות ומערכת השמע נשלטות ממסך המגע ומחוגה קטנה ליד בורר ההילוכים.

 

מזראטי לבנטהמזראטי לבנטה

 

לוח המחוונים ברור לקריאה. סקלאת מד המהירות מגיעה עד 310 קמ"ש ונותנת תחושה שאנחנו יושבים בטיל בליסטי למרות שהמהירות המירבית מגיעה ל- 251 קמ"ש "בלבד". במרכז לוח המחוונים מסך צבעוני נוסף בגודל 7 אינץ' המציג נתונים של מחשב הדרך ומידע נוסף. מעל הקונסולה המרכזית שעון אנלוגי ייחודי ואלגנטי בדיוק כמו פתחי האוורור המתוחמים בפסי כרום.. העור בקונסולה המרכזית רך, בד התקרה נעים מאוד למגע ותחושת האחיזה בהגה טובה.

 

מזראטי לבנטהמזראטי לבנטה

 

הישיבה במזראטי לבנטה נוחה מאוד לכל הנוסעים אך בעיקר ליושבים מלפנים. מושבי הנהג והנוסע מתכווננים חשמלית, מחבקים את הנוסעים ומספקים תחושה ספורטיבית למדי. הנדסת האנוש טובה ונראה שמזראטי חשבו טוב לפני שמיקמו את הלחצנים השונים בתא הנוסעים. כפתור ההתנעה ממוקם דווקא בצד שמאל של ההגה ולא בצד ימין כמו במרבית המכוניות, אך לא נהיה קטנוניים. בתא הנוסעים מצאנו מספיק תאי אחסון, ותא מטען בנפח 580 ליטר יאכלס את כל הציוד שתצטרכו ביומיום.

 

למזראטי לבנטה מתלי אוויר מעט נוקשים אך בכל זאת מאפשרים מעבר מהמורות ללא בעיה. למרות מרכב באורך כולל של חמישה מטרים, הנסיעה והתמרונים בתוך העיר פשוטים יחסית. במקומות צפופים מדי, כגון חניונים בקניונים, קשה יותר לתמרן עקב מכסה המנוע הארוך, אך חיישני חניה ומצלמה היקפית 360 מעלות מצליחות לעזור. בנסיעה רגועה מזראטי לבנטה משייט בנינוחות ובידוד רעשי הרוח במהירויות גבוהות טוב מאוד. בידוד רעשי המנוע פחות מוצלח אך עם מנוע כזה, טוב שכך.

 

מזראטי לבנטהמזראטי לבנטה

 

ביצועים

 

מזראטי לבנטה גרנד ספורט שהתייצב למבחן מצוייד במנוע טווין טורבו V6 בנפח 3.0 ליטרים המפיק 350 כוחות סוס ומומנט מרבי של 50 קג"מ, ומשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית מבית ZF. הלבנטה מאיץ מעמידה למאה קמ"ש תוך 6.0 שניות - נתון מרשים לרכב פנאי ששוקל מעל שני טון. אך בלבנטה התאוצה היא לא הכל. תחילת הנסיעה היא רק חלק מהסיפור. חווית הנהיגה די ייחודית והכוח הזמין משכר, כזה שדוחף את הנהג לאתגר את הרכב עוד ועוד.

 

מזראטי לבנטהמזראטי לבנטה

 

אל תטעו לחשוב שהמרכב הכבד והגבוה מתגלגל בגמלוניות, ההפך הוא הנכון. אחיזת הכביש של הלבנטה מצויינת בזכות צמיגים רחבים במידות 265/40, הנעה כפולה חכמה, מתלי אוויר, ומערכות בטיחות אלקטרוניות מתקדמות, הדואגים להשאיר את המזראטי על המסלול. ההיגוי מהיר ובעקבותיו גם הרכב. יש תחושה שהרכב מציית לנהג, גם אם החליט לאתגר את האחיזה. אם תבחרו את מצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה, יהפכו תיבת ההילוכים, דוושת התאוצה, בקרת היציבות, קשיחות וגובה מתלי האוויר, למדוייקים, חדים, ומהירים עוד יותר. ללבנטה יכולת שטח טובה אך ספק אם הלקוחות באמת ירדו איתו לשטח. לכן שמנו את הדגש דווקא על הנהיגה היומיומית על האספלט.

 

מזראטי לבנטהמזראטי לבנטה

 

אחת מנקודות החוזקה של הלבנטה הוא המנוע והצליל הבוקע ממנו. הצליל החזק והבשרני הופך את הנהיגה לחוויה אחרת, המזכירה כי 350 סוסים איטלקיים עומדים בכוננות מלאה להאיץ אותך קדימה. לחיצה על בורר מצבי הנהיגה והעברה למצב ספורט לא רק מחדדת את ביצועי הרכב אלא תפתח שסתום במערכת הפליטה ותייצר צליל דומיננטי ומסובב ראשים, כמו אריה עצבני שמתחיל לשאוג.

 

צריכת דלק

 

התענוג בנהיגה עם מנוע 3.0 ליטרים כפול מגדשים יורגש היטב בתחנת הדלק. מזראטי לבנטה צמא מאוד וצריכת הדלק הממוצעת בימי המבחן עמדה על 6.1 ק"מ לליטר. למזראטי לבנטה מיכל דלק בנפח 80 ליטרים וחישוב מהיר מצביע על כ- 500 קילומטרים בין תדלוקים. כמובן שאם תנהגו במצב ספורט ותנצלו יותר את הכוח של הלבנטה, תבקרו בדחיפות גדולה הרבה יותר בתחנות הדלק. יש לציין כי למזראטי לבנטה גם מצב חסכוני, ומי שינהג ברוגע יהנה מצריכת דלק טובה יותר ממה שהשגנו במבחן.

 

מזראטי לבנטהמזראטי לבנטה

 

עלויות אחזקה

 

מזראטי לבנטה הוא רכב לא זול לאחזקה ולא רק בגלל תצרוכת הדלק. הקרוסאובר היוקרתי נדרש להגיע לטיפול כל 20,000 ק"מ או שנה. עלות הטיפול הראשון עומדת על 3,179 ₪. הטיפול השני יעלה 5,138 ₪, וטיפול 60,000 ק"מ יעלה 5,683 ₪. מעבר לכך, החלפת גוף התאורה הראשי תעלה לכם 26,000 ₪, מראה חיצונית תעלה 10,647 ₪, סט רפידות בלם קדמיות יעלה 2,698 ₪, וסט צלחות בלם קדמיות יעלה 4,165 ₪. עלויות אלה גבוהות בהרבה מרוב הרכבים הנוסעים בכבישי ישראל אך חשוב לזכור שסטנדרט המחירים ברכבי פרימיום הוא עולם אחר לגמרי.

 

מזראטי לבנטהמזראטי לבנטה

 

בטיחות

 

מזראטי לבנטה טרם נבחן במבחן הריסוק האירופי EuroNcap אך עתיד לקבל ציון טוב. ללבנטה שלל מערכות בטיחות אקטיביות ופסיביות. שש כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת ניטור שטחים מתים, מערכת התרעה על אי שמירת מרחק, ומערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה הן רק חלק ממערכות הבטיחות של מזראטי לבנטה גרנד ספורט. מעבר לכך הלבנטה משרה תחושת בטחון יוצאת דופן בנהיגה.

 

תמורה למחיר

 

יצאנו לבחון את מזראטי לבנטה והתאהבנו. גילינו רכב גדול ומפנק, אך מעל הכל הבנו למה הוא כזה נחשק. הלבנטה קיבל את שמו על שם הרוח הים תיכונית החמה והמשתנה, וכזה בדיוק הוא מזראטי לבנטה. אם תרצו נהיגה רגועה, המזראטי יעשה זאת מצויין ואם חפצה נפשכם בנהיגה ספורטיבית, הלבנטה יתלהב יחד אתכם כמו כלב שמבין שהוא יוצא לשחק בפארק.

 

מזראטי לבנטה גרנד ספורט מאובזר היטב וכולל בין היתר פנסי בי-קסנון, חלון גג חשמלי, דלת תא מטען חשמלית עם חיישן לפתיחה בעזרת הנפת רגל, ריפודי עור משובח, מושבים קדמיים חשמליים עם זכרון לנהג, מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, ובקרת אקלים עם פתחי מיזוג לנוסעים מאחור.

 

מזראטי לבנטה גרנד ספורט הוא רכב מצויין. העיצוב החיצוני מרשים והעיצוב הפנימי יפה עוד יותר, חווית הנהיגה כיפית, הצליל גורם לגוף לרטוט, וגם כשמגיעים לנקודת היעד רוצים להישאר ברכב עוד. מחירו של מזראטי לבנטה גרנד ספורט 725,000 ₪ וזה לא מעט. בטווח המחירים הזה יש רכבי פנאי ספורטיביים ראויים וטובים כמו פורשה קאיין וריינג' רובר ספורט אך לאף אחד מהם אין את סמל הקלשון האקזוטי שעבור לקוחות מסויימים עושה את כל ההבדל.

 

מזראטי לבנטה גרנד ספורט
מנוע 3.0 ליטרים טווין טורבו
הספק מרבי משולב 350/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 50/1,750 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 5,003 מ"מ
רוחב כללי 1,968 מ"מ
גובה כללי 1,679 מ"מ
בסיס גלגלים 3,004 מ"מ
מיכל דלק 80 ליטרים
נפח תא מטען

580 ליטרים

משקל עצמי 2,109 ק"ג
מהירות מרבית 251 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 6.0 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 12 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 6.1 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP טרם נבחן
מחיר

725,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן c3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק