מזראטי לבנטה - קרוסאובר איטלקי נמרץ ומהודר

 

מזראטי לבנטה, רכב הפנאי הראשון של מותג היוקרה האקזוטי, מבקש לגעת בליבם של חובבי הנהיגה. יצאנו לבדוק האם הלבנטה קורצת גם לנהג וגם למשפחה

תגיות | פנאי שטח, מזראטי, לבנטה

מזראטי, יצרנית המכוניות האקזוטיות שעשו בשנים האחרונות את דרכן לכבישי ישראל, משיקה רכב פנאי עם הרבה כוח, מזג איטלקי ותג מחיר שלא יבייש את המותגים היקרים ביותר. מזראטי לבנטה הוא לא רק רכב הפנאי הראשון של המותג האיטלקי, הוא מהלך ראשון ומושקע של היצרן להיכנס לשוק רכבי הפנאי הגועש. מזראטי לבנטה נוצר עם תפקיד של ממש - להגדיל מכירות ולהנגיש את המותג הנחשק גם לחובבי הרכב אצלהם המשפחה היא במקום הראשון. יצאנו לבדוק האם אפשר לחבר אקזוטיקה ופרקטיות.

 

מזראטי לבנטה גרנד ספורט
יתרונות חווית נהיגה, איכות חומרים, צליל מנוע
חסרונות אבזור, צריכת דלק

 

מזראטי לבנטהמזראטי לבנטה

 

מזראטי היא יצרנית איטלקית קטנה בעלת שם דבר בעולם המוטורי, היסטוריה עשירה ודגמי ספורט שעד היום מופיעים בחלומם של הרבה חולי הגה. אחרי שיצרניות כמו פורשה ובנטלי נכנסו לתחום רכבי הפנאי המתפתח, החליטה מזראטי להצטרף אף היא למרוץ אל ליבם של חולי ההגה המחפשים פרקטיות לצד ביצועים. היום, בעידן בו קיימת העדפה לקרוסאוברים על פני מכוניות סדאן נמוכות, למזראטי לבנטה תפקיד חשוב בחיזוק מכירות המותג.

 

עיצוב ונוחות

 

מעצבי מזראטי יודעים את עבודתם. כל מכוניות המותג יפות ונחשקות מאז ומתמיד. בשונה מיצרנים אחרים בהם הדמיון בין הדגמים השונים ברור, כאן אין הרבה דמיון בין הלבנטה לשאר דגמי היצרן, למעט הגריל הכוחני ושלושת פתחי האוורור הצידיים. בכל אופן, אין ספק שהמעצבים עבדו שעות נוספות. מזראטי לבנטה הוא רכב שקשה מאוד להתעלם ממנו.

 

גופי התאורה הקדמיים עם אורות ה- LED, פנסי הערפל הממוקמים גבוה על הפגוש הקדמי, הגריל הגדול, וסמל הקלשון הבולט, נותנים תחושה של הרבה כוח. למזראטי לבנטה מכסה מנוע ארוך עם קימורים, ויחד עם גופי התאורה הצרים מתקבל מראה חתולי (יותר בכיוון של טיגריס אגרסיבי מאשר חתול רחוב). פרופיל הלבנטה שופע קימורים. הצבע הלבן של רכב המבחן מחמיא מאוד ומדגיש את קווי העיצוב של הרכב. עם צמיגים רחבים, חישוקים בקוטר 21 אינץ', וחמישה מטרים מחרטום לירכתיים, למזראטי לבנטה נוכחות חזקה על הכביש.

 

מזראטי לבנטהמזראטי לבנטה

 

העיצוב החיצוני של הלבנטה הוא רק טיזר למה שקורה בפנים. למזראטי לבנטה יש את אחד מתאי הנוסעים היפים ביותר שראיתי. קיימת הרמוניה בין חומרים וגווני עור שונים המשדרים יוקרה, החל מדיפוני העור בתא הנוסעים, דרך משטחים דמוי קרבון, ועד בורר ההילוכים ופקדי הבקרה השונים. מערכת השמע בעלת לא פחות מ- 14 רמקולים ונשלטת ממסך מגע מרכזי בגודל 8.4 אינץ'. בורר ההילוכים מחופה עור וכך גם ההגה הספורטיבי ופקדי השליטה השונים. למזראטי לבנטה מנופי העברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה, גדולים מדי לטעמי ומפריעים לשימוש בידית האיתות. פונקציות הרכב השונות ומערכת השמע נשלטות ממסך המגע ומחוגה קטנה ליד בורר ההילוכים.

 

מזראטי לבנטהמזראטי לבנטה

 

לוח המחוונים ברור לקריאה. סקלאת מד המהירות מגיעה עד 310 קמ"ש ונותנת תחושה שאנחנו יושבים בטיל בליסטי למרות שהמהירות המירבית מגיעה ל- 251 קמ"ש "בלבד". במרכז לוח המחוונים מסך צבעוני נוסף בגודל 7 אינץ' המציג נתונים של מחשב הדרך ומידע נוסף. מעל הקונסולה המרכזית שעון אנלוגי ייחודי ואלגנטי בדיוק כמו פתחי האוורור המתוחמים בפסי כרום.. העור בקונסולה המרכזית רך, בד התקרה נעים מאוד למגע ותחושת האחיזה בהגה טובה.

 

מזראטי לבנטהמזראטי לבנטה

 

הישיבה במזראטי לבנטה נוחה מאוד לכל הנוסעים אך בעיקר ליושבים מלפנים. מושבי הנהג והנוסע מתכווננים חשמלית, מחבקים את הנוסעים ומספקים תחושה ספורטיבית למדי. הנדסת האנוש טובה ונראה שמזראטי חשבו טוב לפני שמיקמו את הלחצנים השונים בתא הנוסעים. כפתור ההתנעה ממוקם דווקא בצד שמאל של ההגה ולא בצד ימין כמו במרבית המכוניות, אך לא נהיה קטנוניים. בתא הנוסעים מצאנו מספיק תאי אחסון, ותא מטען בנפח 580 ליטר יאכלס את כל הציוד שתצטרכו ביומיום.

 

למזראטי לבנטה מתלי אוויר מעט נוקשים אך בכל זאת מאפשרים מעבר מהמורות ללא בעיה. למרות מרכב באורך כולל של חמישה מטרים, הנסיעה והתמרונים בתוך העיר פשוטים יחסית. במקומות צפופים מדי, כגון חניונים בקניונים, קשה יותר לתמרן עקב מכסה המנוע הארוך, אך חיישני חניה ומצלמה היקפית 360 מעלות מצליחות לעזור. בנסיעה רגועה מזראטי לבנטה משייט בנינוחות ובידוד רעשי הרוח במהירויות גבוהות טוב מאוד. בידוד רעשי המנוע פחות מוצלח אך עם מנוע כזה, טוב שכך.

 

מזראטי לבנטהמזראטי לבנטה

 

ביצועים

 

מזראטי לבנטה גרנד ספורט שהתייצב למבחן מצוייד במנוע טווין טורבו V6 בנפח 3.0 ליטרים המפיק 350 כוחות סוס ומומנט מרבי של 50 קג"מ, ומשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית מבית ZF. הלבנטה מאיץ מעמידה למאה קמ"ש תוך 6.0 שניות - נתון מרשים לרכב פנאי ששוקל מעל שני טון. אך בלבנטה התאוצה היא לא הכל. תחילת הנסיעה היא רק חלק מהסיפור. חווית הנהיגה די ייחודית והכוח הזמין משכר, כזה שדוחף את הנהג לאתגר את הרכב עוד ועוד.

 

מזראטי לבנטהמזראטי לבנטה

 

אל תטעו לחשוב שהמרכב הכבד והגבוה מתגלגל בגמלוניות, ההפך הוא הנכון. אחיזת הכביש של הלבנטה מצויינת בזכות צמיגים רחבים במידות 265/40, הנעה כפולה חכמה, מתלי אוויר, ומערכות בטיחות אלקטרוניות מתקדמות, הדואגים להשאיר את המזראטי על המסלול. ההיגוי מהיר ובעקבותיו גם הרכב. יש תחושה שהרכב מציית לנהג, גם אם החליט לאתגר את האחיזה. אם תבחרו את מצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה, יהפכו תיבת ההילוכים, דוושת התאוצה, בקרת היציבות, קשיחות וגובה מתלי האוויר, למדוייקים, חדים, ומהירים עוד יותר. ללבנטה יכולת שטח טובה אך ספק אם הלקוחות באמת ירדו איתו לשטח. לכן שמנו את הדגש דווקא על הנהיגה היומיומית על האספלט.

 

מזראטי לבנטהמזראטי לבנטה

 

אחת מנקודות החוזקה של הלבנטה הוא המנוע והצליל הבוקע ממנו. הצליל החזק והבשרני הופך את הנהיגה לחוויה אחרת, המזכירה כי 350 סוסים איטלקיים עומדים בכוננות מלאה להאיץ אותך קדימה. לחיצה על בורר מצבי הנהיגה והעברה למצב ספורט לא רק מחדדת את ביצועי הרכב אלא תפתח שסתום במערכת הפליטה ותייצר צליל דומיננטי ומסובב ראשים, כמו אריה עצבני שמתחיל לשאוג.

 

צריכת דלק

 

התענוג בנהיגה עם מנוע 3.0 ליטרים כפול מגדשים יורגש היטב בתחנת הדלק. מזראטי לבנטה צמא מאוד וצריכת הדלק הממוצעת בימי המבחן עמדה על 6.1 ק"מ לליטר. למזראטי לבנטה מיכל דלק בנפח 80 ליטרים וחישוב מהיר מצביע על כ- 500 קילומטרים בין תדלוקים. כמובן שאם תנהגו במצב ספורט ותנצלו יותר את הכוח של הלבנטה, תבקרו בדחיפות גדולה הרבה יותר בתחנות הדלק. יש לציין כי למזראטי לבנטה גם מצב חסכוני, ומי שינהג ברוגע יהנה מצריכת דלק טובה יותר ממה שהשגנו במבחן.

 

מזראטי לבנטהמזראטי לבנטה

 

עלויות אחזקה

 

מזראטי לבנטה הוא רכב לא זול לאחזקה ולא רק בגלל תצרוכת הדלק. הקרוסאובר היוקרתי נדרש להגיע לטיפול כל 20,000 ק"מ או שנה. עלות הטיפול הראשון עומדת על 3,179 ₪. הטיפול השני יעלה 5,138 ₪, וטיפול 60,000 ק"מ יעלה 5,683 ₪. מעבר לכך, החלפת גוף התאורה הראשי תעלה לכם 26,000 ₪, מראה חיצונית תעלה 10,647 ₪, סט רפידות בלם קדמיות יעלה 2,698 ₪, וסט צלחות בלם קדמיות יעלה 4,165 ₪. עלויות אלה גבוהות בהרבה מרוב הרכבים הנוסעים בכבישי ישראל אך חשוב לזכור שסטנדרט המחירים ברכבי פרימיום הוא עולם אחר לגמרי.

 

מזראטי לבנטהמזראטי לבנטה

 

בטיחות

 

מזראטי לבנטה טרם נבחן במבחן הריסוק האירופי EuroNcap אך עתיד לקבל ציון טוב. ללבנטה שלל מערכות בטיחות אקטיביות ופסיביות. שש כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת ניטור שטחים מתים, מערכת התרעה על אי שמירת מרחק, ומערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה הן רק חלק ממערכות הבטיחות של מזראטי לבנטה גרנד ספורט. מעבר לכך הלבנטה משרה תחושת בטחון יוצאת דופן בנהיגה.

 

תמורה למחיר

 

יצאנו לבחון את מזראטי לבנטה והתאהבנו. גילינו רכב גדול ומפנק, אך מעל הכל הבנו למה הוא כזה נחשק. הלבנטה קיבל את שמו על שם הרוח הים תיכונית החמה והמשתנה, וכזה בדיוק הוא מזראטי לבנטה. אם תרצו נהיגה רגועה, המזראטי יעשה זאת מצויין ואם חפצה נפשכם בנהיגה ספורטיבית, הלבנטה יתלהב יחד אתכם כמו כלב שמבין שהוא יוצא לשחק בפארק.

 

מזראטי לבנטה גרנד ספורט מאובזר היטב וכולל בין היתר פנסי בי-קסנון, חלון גג חשמלי, דלת תא מטען חשמלית עם חיישן לפתיחה בעזרת הנפת רגל, ריפודי עור משובח, מושבים קדמיים חשמליים עם זכרון לנהג, מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, ובקרת אקלים עם פתחי מיזוג לנוסעים מאחור.

 

מזראטי לבנטה גרנד ספורט הוא רכב מצויין. העיצוב החיצוני מרשים והעיצוב הפנימי יפה עוד יותר, חווית הנהיגה כיפית, הצליל גורם לגוף לרטוט, וגם כשמגיעים לנקודת היעד רוצים להישאר ברכב עוד. מחירו של מזראטי לבנטה גרנד ספורט 725,000 ₪ וזה לא מעט. בטווח המחירים הזה יש רכבי פנאי ספורטיביים ראויים וטובים כמו פורשה קאיין וריינג' רובר ספורט אך לאף אחד מהם אין את סמל הקלשון האקזוטי שעבור לקוחות מסויימים עושה את כל ההבדל.

 

מזראטי לבנטה גרנד ספורט
מנוע 3.0 ליטרים טווין טורבו
הספק מרבי משולב 350/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 50/1,750 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 5,003 מ"מ
רוחב כללי 1,968 מ"מ
גובה כללי 1,679 מ"מ
בסיס גלגלים 3,004 מ"מ
מיכל דלק 80 ליטרים
נפח תא מטען

580 ליטרים

משקל עצמי 2,109 ק"ג
מהירות מרבית 251 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 6.0 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 12 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 6.1 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP טרם נבחן
מחיר

725,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט

     
  • טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    22.04.19 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

    טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה. סרטו