סיטרואן ברלינגו במבחן עבודה עם 75 כוחות סוס

 

לקחנו למבחן את סיטרואן ברלינגו, אחד מהטנדרונים המבוקשים בקטגוריה. יצאנו לבדוק האם מנוע דיזל בנפח 1.6 ליטר ו- 75 כוחות סוס יספיקו כדי לקחת אותו אל ראש טבלת המסירות

תגיות | נוסעים מסחרי, סיטרואן, ברלינגו מולטיספייס

קטגוריית טנדרוני העבודה דלה יחסית ואינה מציעה שלל דגמים וצבעים כמו בסגמנטים אחרים. יחד עם זאת, נראה שמרבית הלקוחות יודעים מה הם מחפשים והיצרנים הבינו זאת. סיטרואן משווקת את הברלינגו המבוקש בגרסת כניסה עם מנוע דיזל בנפח 1.6 ליטר, בעל הספק צנוע של 75 כוחות סוס, ברמת אבזור בסיסית. על הנייר, הוא לא נראה כמתכון להצלחה, אך מסתבר שזוהי הגרסה המבוקשת ביותר של הברלינגו. אנחנו יצאנו לבדוק איך קונספט המינימליזם הופך את הברלינגו לסיפור הצלחה.

 

סיטרואן ברלינגו 75 HDI 1.6
יתרונות   נוחות נסיעה, קלות נהיגה ותמרון, צריכת דלק, עלויות אחזקה נמוכות
חסרונות   ציון בטיחות, אבזור בטיחות, איכות הרכבה

 

סיטרואן ברלינגוסיטרואן ברלינגו

 

כבר למעלה משני עשורים שסיטרואן משווקת בארץ את הברלינגו, וכבר שנים רבות שסיטרואן ברלינגו הוא אחד הרכבים הפופולריים בסגמנט המסחריות הקטנות. הפרקטיות שלו לעסקים נותני שירות, יחד עם קלות הנהיגה בו כרכב מסחרי, ומנועים עם צריכת דלק חסכונית, הפכו אותו להצלחה מסחררת ולאחד הרכבים הנמכרים ביותר של היצרן בארץ. סיטרואן ברלינגו זוכה לביקוש ער גם כרכב משומש ונמצא בין הרכבים המסחריים המבוקשים ביותר ושומר על ערכו בהתאם, מעין מניה בטוחה.

 

סיטרואן ברלינגוסיטרואן ברלינגו

 

עיצוב ונוחות

 

סיטרואן ברלינגו 1.6 HDI 75 כ"ס היא גרסת הכניסה הזולה במבחר אך גם הנמכרת ביותר. נראה שהיצרן הצרפתי כיוון בראש ובראשונה לעיצוב הרכב על פי דרישות הלקוחות, ובהתאם לתפקיד בו הוא אמור לשרת. סיטרואן ברלינגו הוא רכב מסחרי וכך הוא מרגיש מהרגע הראשון. העיצוב החיצוני לא פורץ דרך אם כי עדיין בין הנאים בקטגוריה. הגריל המוכר של סיטרואן המשלב צמד פסי כרום יחד עם סמל המותג תואם לשאר דגמי היצרן הצרפתי.

 

סיטרואן ברלינגוסיטרואן ברלינגו

 

לגרסת הכניסה של סיטרואן ברלינגו פגושי פלסטיק בצבע שחור, וזה הקדמי מגיע עד לקו מכסה המנוע ובולט מאוד בחזית הרכב. גם ידיות הדלתות, מראות הצד ופסי ההגנה על הדלתות הורכבו ללא צביעה ומשדרות תכליתיות ושרידות. הרי מדובר כאן ברכב מסחרי לפני הכל. החלון הקדמי משופע מאוד ביחס למקובל בקטגוריה ומוסיף חן ואווירודינמיות לרכב.

 

פנים הרכב ממשיך את העיצוב הפשוט. סיטרואן ברלינגו 1.6 HDI 75 כ"ס מגיע ברמת אבזור בסיסית החסרה פרטי אבזור שהפכו סטנדרט במכוניות פרטיות. בעולם המסחריות הקטנות מסכי מגע, מערכות מולטימדיה ובקרות אקלים מפוצלות אינם פרטי אבזור שכיחים. לסיטרואן ברלינגו מזגן סטנדרטי הפועל היטב, מסך קטן בראש הקונסולה עם תצוגת מחשב הדרך ומערכת השמע, וזהו בגדול.

 

סיטרואן ברלינגוסיטרואן ברלינגו

 

אחת מנקודות החוזק של סיטרואן ברלינגו הצנוע היא נוחות המושבים. הוא ממשיך את המסורת הצרפתית של מושבים נוחים המנעימים את זמנם של הנהג והנוסעים. המושבים הקדמיים נוחים מאוד ומעניקים תמיכה הולמת לגב. ריפוד המושבים לעומת זאת, פשוט ובסיסי. המושבים מאחור נוחים אף הם, אם כי תנוחת הישיבה מעט זקופה, ונוחה פחות מאשר במושב הקדמי. מרווח הראש יספק גם נוסעים גבוהים במיוחד, ומרווח הרגליים לנוסעי שורת המושבים השנייה מצויין.

 

סיטרואן ברלינגוסיטרואן ברלינגו

 

ברכב מסחרי דרושים הרבה מקומות אחסון ובגרסת 1.6 HDI 75 כ"ס חסרונם מורגש. חסר מדף אחסון מעל השמשה הקדמית, וכמובן תא אחסון מרכזי בין מושבים הקדמיים. שניהם לא קיימים בגרסה הבסיסית וזה חבל. קיים תא אחסון קטן מאחורי ההגה שיכול להכיל מסמכים. מיקומו מתחת לשמשה הקדמית, ולא כדאי לאחסן בו חפצים הרגישים לחום. איכות החומרים לא מצטיינת ואיכות ההרכבה בחלק מהמקומות לא מספיק טובה. ניתן לשמוע קירקושים ורעשים מחיבורי פלסטיק רופפים בתא הנוסעים, הבולטים במיוחד במהירויות גבוהות ועלולים להעיק.

 

סיטרואן ברלינגוסיטרואן ברלינגו

 

הנדסת האנוש היא לא הצד החזק של סיטרואן ברלינגו. ידית השליטה על מערכת השמע ממוקמת מאחורי ההגה מתחת לידית האיתות, ונדרשת הכרות עם אופי פעולתה כדי לתפעל בעזרתה את מערכת השמע באופן חלק תוך כדי נסיעה. המתגים לפתיחת החלונות ממוקמים על הקונסולה המרכזית ולא על הדלתות עצמן, ומתג חלון הנוסע מוסתר ע"י מתקן הטלפון הנייד האופציונלי. פתיחת או סגירת שני החלונות במקביל יכולה להוות אתגר, היות ושני המתגים ממוקמים רחוק אחד מהשני.

 

סיטרואן ברלינגוסיטרואן ברלינגו

 

הנהיגה בסיטרואן ברלינגו קלה ונוחה. למרות חסרונה של מצלמת נסיעה לאחור, מלאכת החניה פשוטה וקלה. סיטרואן ברלינגו נתפס כרכב גדול אסוציאטיבית, אך במציאות הוא קצר יותר ממאזדה 3. אורכו 4,380 מ"מ, רוחבו 1,810 מ"מ, גובהו 1,801 מ"מ ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,728 מ"מ. מידותיו פרקטיות במיוחד עבור אלה העובדים עימו במרכזי ערים סואנות.

 

סיטרואן ברלינגוסיטרואן ברלינגו

 

סיטרואן ברלינגו הוא רכב נוח. המתלים שלו רכים גם כשתא המטען ריק. הנוחות הצרפתית חשובה מאוד ברכב מסוג זה. במרבית המקרים, הנהגים ברכבים אלו מבלים שעות ארוכות מאחורי ההגה ולכן, מושב טוב ונסיעה רכה חשובים יותר ממערכת מולטימדיה מתקדמת.

 

ביצועים

 

לא ציפינו לחוויית נהיגה של ממש בסיטרואן ברלינגו, בפרט לא עם המנוע הצנוע. בחזית שוכן מנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטר עם הספק של 75 כוחות סוס, ומומנט של 23.8 קג"מ. הנתונים לא נשמעים מפתים על הנייר אך בפועל המנוע מפתיע לטובה. על אף נתון ההספק הנמוך יחסית, לא מורגש מחסור בכוח בנסיעה עירונית. כנראה שלא תהיו הראשונים לצאת מהרמזור באור ירוק אבל לא בשביל זה קיבלתם את הרכב מהמעסיק. סיטרואן ברלינגו נועד להיות כלי עבודה יעיל וכזה הוא. הנהיגה בו קלה, שילוב ההילוכים רך, והתמרונים במקומות צרים קלים ופשוטים.

 

סיטרואן ברלינגוסיטרואן ברלינגו

 

בנסיעה בכביש בינעירוני אין לסיטרואן ברלינגו כל בעיה לעמוד במהירות המוכתבת על ידי החוק, אך ההגה מרגיש מעט מנותק. בתאוצות ביניים מרגישים את המחסור בכוח, אך במרבית המקרים ניתן להתגבר עליו בהורדת הילוך המוסיפה דציבלים רבים לרעש המנוע. למרות זאת, סיטרואן ברלינגו הוא רכב די שקט ביחס לנורמה בקטגוריה. ישנם רעשי רוח מועטים במהירות בין עירונית, ובידוד הרעשים מהכביש ומהמנוע לא מבריק אך מספק.

 

סיטרואן ברלינגוסיטרואן ברלינגו

 

צריכת דלק

 

המנוע הצנוע בסיטרואן ברלינגו 1.6 HDI מציע יתרון בצריכת הדלק, העומדת על 19.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת על פי נתוני היצרן. בזמן המבחן עמדה צריכת הדלק המשולבת על נתון מרשים של 14.1 ק"מ לליטר, אך עם רכב עמוס כנראה שצריכת הדלק תהיה טובה פחות. מיכל הדלק בקיבולת 53 ליטרים, וטווח הנסיעה עם מיכל דלק מלא עומד על כ- 760 ק"מ על פי מחשב הדרך.

 

סיטרואן ברלינגוסיטרואן ברלינגו

 

בטיחות

 

אחת מנקודות החולשה העיקריות של סיטרואן ברלינגו היא הבטיחות. סיטרואן ברלינגו קיבל ציון של שלושה כוכבים בלבד (מתוך חמישה) במבחני הריסוק של ארגון הבטיחות Euro Ncap שנערכו בשנת 2014. סיטרואן ברלינגו קיבל ציון נמוך של 56% בשמירה על מבוגרים, ציון של 74% בהגנה על ילדים, 63% בהגנה על הולכי רגל ו- 48% על אבזור הבטיחות. לפי ציון הבטיחות הישראלי המוענק על אבזור בטיחות זכה הברלינגו לציון 0. אבזור הבטיחות בסיטרואן ברלינגו באמת לא מרשים וחסרות ברכב גם מערכות בטיחות אקטיביות. למעט מערכת בקרת יציבות אלקטרונית, ABS, ושתי כריות אוויר אין לסיטרואן ברלינגו מה להציע.

 

סיטרואן ברלינגוסיטרואן ברלינגו

 

עלויות אחזקה

 

סיטרואן ברלינגו מציג עלויות אחזקה נמוכות. הוא נדרש לטיפול תקופתי בכל שנה או 15,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים. מחיר הטיפול הראשון והשלישי זהה ועומד על 467 ₪. הטיפול השני והרביעי יקרים יותר ועולים 767 ₪. עלות הטיפולים הכוללת עד 60,000 הקילומטרים הראשונים עומדת על 2,468 ₪ בלבד, כולל מע"מ. סיטרואן ברלינגו מגיע עם אחריות לשנתיים ללא הגבלת קילומטרים, ואחריות לשנה השלישית או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מבניהם.

 

סיטרואן ברלינגוסיטרואן ברלינגו

 

גם מחירי חלקי החילוף נמוכים. עלות פנס ראשי חדש עומדת על 1,182 ₪, עלות פנס אחורי 531 ₪, עלות מראת צד 854 ₪, עלות רפידות בלמים 393 ₪, ועלות צלחות בלמים 678 ₪. כל המחירים כוללים מע"מ. עלויות האחזקה חשובות מאוד ברכב מסוג זה שמוגדר כרכב עבודה והוצאותיו משולמות לרוב על ידי העסק. סיטרואן ברלינגו מציג עלויות אחזקה זולות הגורמות לנו להבין מדוע חוזרים אליו הרוכשים פעם אחר פעם.

 

תמורה למחיר

 

אין ספק כי סיטרואן ברלינגו 1.6 HDI 75 הוא רכב מוצלח והנוכחות הרבה שלו על כבישי ישראל מעידה על כך. רוכשים אשר היו מרוצים מהדגמים הקודמים שבים אליו שוב בזכות האמינות, השרידות הגבוהה, ועלויות האחזקה הנמוכות. סיטרואן מציעה רכב פשוט שמגיע בשביל לעבוד. סיטרואן ברלינגו הוא רכב נוח גם עבור הנהג וגם עבור הנוסעים, ומציע מרווח פנימי נדיב שיספיק לעבודה ביום וגם למשפחה בערב.

 

בכל הנוגע לסביבת נהג מפנקת, סיטרואן ברלינגו לוקה בחסר. אין מערכת מולטימדיה, אין מצלמת נסיעה לאחור, אין בקרת אקלים, וחסר אבזור שיכול להפוך את ימי העבודה הארוכים לנוחים יותר. עם תוספת אבזור קטנה ותאי אחסון נוספים יכול היה הברלינגו להיות פרקטי הרבה יותר. אין ספק שהמחסור באבזור נוחות הוא חסרון נוסף של סיטרואן ברלינגו.

 

יחד עם זאת, חשוב לזכור שמדובר בגרסת הכניסה של סיטרואן ברלינגו, המציעה עמידות גבוהה ושומרת על ביקוש ער בשוק המשומשות. הברלינגו לא נופל מהמתחרים ונותן להם פייט מכובד. סיטרואן ברלינגו 1.6 HDI 75 כ"ס ממלא את ייעודו היטב. הוא נוח, פרקטי, ומרווח, וזה מה שחשוב. גם אם ניקח בחשבון את חולשותיו, הוא עדיין מציע חבילה אטרקטיבית עבור הנהג העובד.

 

סיטרואן ברלינגו 75 HDI 1.6
מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל
הספק מרבי משולב 75/4,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 23.8/1,750 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים ידנית 5 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,380 מ"מ
רוחב כללי 1,810 מ"מ
גובה כללי 1,801 מ"מ
בסיס גלגלים 2,730 מ"מ
מיכל דלק 53 ליטרים
נפח תא מטען/כסאות מקופלים

3,000/675 ליטרים

משקל עצמי 1,399 ק"ג
מהירות מרבית 156 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 15.1 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 25.6 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 14.1 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 4
ציון בטיחות ENCAP 3 כוכבים (2014)
מחיר

139,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • קאדילק XT5 החדש 2020 בישראל - מתיחת פנים

    קאדילק XT5 החדש 2020 בישראל - מתיחת פנים

    09.01.20 | מבחני רכב

    קאדילק XT5 מתחדש בעיצוב מעודכן, מערכת מולטימדיה משודרגת, ותיבת 9 הילוכים אוטומטית. המחיר החל מ- 350,000 ₪

    קבוצת UMI, יבואנית קאדילק לשיראל, החלה בשיווק קאדילק XT5 החדש 2020 לאחר שעבר מתיחת פנים על מנת לשפר את מעמדו בסגמנט רכבי הפנאי פרימיום מול דגמים כגון לקסוס NX, אאודי Q5 ומרצדס GLC. העיצוב החיצוני התעדכן קלות וכולל שבכה קדמית בעלת קווים חדים התורמים למראה בעל נוכחות, וגופי תאורת LED אשר עוצבו מחדש. כ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר