מרצדס GLE 500e במבחן

 

מרצדס מוסיפה גרסה היברידית נטענת PHEV למבחר גרסאות ה- GLE עם יותר סוסים תחת מכסה המנוע, צריכת דלק חסכונית ומחיר אטרקטיבי. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו של הענק ההיברידי

תגיות | פנאי שטח, מרצדס, GLE

בשנת 1997, לפני כ- 20 שנים, הייתה זו מרצדס שניערה את סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות הייתה מרצדס חלוצה בתחום, בימים בהם רכבי שטח לא היו נראים בכבישי היבשת הקלאסית. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי חובב רכבי ה-SUV , ונתן מענה לפלח שוק חדש - רכב שטח עם סמל סטטוס. חרף הביקורות על איכות נמוכה ובעיות אמינות, הציבור הצביע ברגליים ומרצדס ML זכה להצלחה.

 

מרצדס GLE 500e
יתרונות   מתלים אדפטיביים, איכות תא נוסעים, מרווח פנימי, נוחות נסיעה, יכולת שטח
חסרונות   משקל כבד, עיצוב שמרני

 

המתחרות לא נשארו אדישות ומהר מאוד הציגה ב.מ.וו את ה- X5. כמה שנים מאוחר יותר הציגה פורשה את הקאיין, אאודי את ה- Q7, והשאר כבר היסטוריה. כיום אין יצרן יוקרה שלא מחזיק רכב פנאי שטח בארסנל הדגמים, לרבות מותגי ספורט יוקרתיים כגון מזארטי, בנטלי ולמבורגיני שבעבר החשיבו הדבר כחילול הקודש ממש. בעדכון שמות הדגמים האחרון במרצדס בשנת 2015, קיבלו כל רכבי הפנאי שטח את הקידומת GL אליה נוספת אות שלישית המייצגת את המודל עליו מבוסס הדגם (מרצדס GLA מבוסס על A Class, מרצדס GLC על C Class וכן הלאה). באותו עדכון קיבל מרצדס ML את שמו החדש GLE. במרוצת השנים הספיקה מרצדס להציג ל- GLE גרסת קופה נאה, אח גדול בשם מרצדס GLS, ואחים קטנים - מרצדס GLA ומרצדס GLC. מרצדס דואגת לשמור על הרלוונטיות של ה- GLE בעזרת גרסה היברידית נטענת, ואנחנו יצאנו לבדוק מה היא מציעה.

 

מרצדס GLE 500eמרצדס GLE 500e

 

עיצוב ונוחות

 

רכב השטח הגדול של היצרנית הגרמנית מיועד בראש ובראשונה לשוק האמריקאי, כמו קודמו, וככזה הוא מציע מידות מכובדות לצד עיצוב מנצנץ אך שמרני. המרכב מתהדר בקווים אלגנטיים ופרופורציות רבועות המקנות למרצדס GLE הופעת פנאי שטח חסונה. החרטום בולט ומרשים עם גריל עצום מידות במרכזו מתנוסס בגאווה סמל הכוכב, ומצדדיו שני סורגי כרום בוהקים. גופי התאורה גם הם בעלי ממדים מכובדים ונראים מעולה בזכות תאורת לד מלאה עם חתימת לד רבועה. את הופעת החזית משלים מכסה מנוע ארוך עליו שוכנים שני פתחי אוורור מרשימים. מהצד בולט ממד הגובה, המתנשא מעל רוב רכבי הפנאי שטח הנפוצים על כבישי הארץ. מאחור קווי המרכב שמרניים ומזוויות מסוימות נראה ה- GLE כמו מיניוואן ופחות כמו רכב שטח. בסך הכל ההופעה מרשימה, לא מעט בזכות הממדים והמיתוג הנכון, אם כי לא תמצאו כאן עיצוב מתוחכם ופורץ דרך. את זה השאירו במרצדס לגרסת ה- GLE coupe.

 

מרצדס GLE 500eמרצדס GLE 500e

 

תא הנוסעים גם הוא מעוצב בצורה שמרנית אך רמת האיכות והפאר מפצות על כך, ובענק. המרווח מעולה בכל המימדים ובכל חמשת המושבים. עם בסיס גלגלים של 2,915 מ"מ ורוחב של 1,930 מ"מ לא ניתן לצפות לפחות מכך, והאפשרות להסיע 3 נוסעים במושב האחורי בנוחות, היא פריבילגיה שלא ניתן למצוא ברוב המכוניות. העיצוב הקלאסי מתגלה כנוח לשימוש. לוח המחוונים נאה מאוד ומכיל מסך תצוגה יעיל המקרין מידע אודות מערכות הבטיחות האקטיביות, מערכת הבידור, ומערכות נוספות. במרכז הקונסולה מזדקר המסך המרכזי בגודל 8 אינץ'. איכות התצוגה בו מהטובות שבנמצא, גם בתנאי תאורה מאתגרים בשמש ישירה, הגרפיקה נעימה והממשק נוח. השליטה בכל פונקציות המערכת מתבצעת באמצעות לחצן גלילה איכותי הממוקם בין המושבים הקדמיים.

 

מרצדס GLE 500eמרצדס GLE 500e

 

במרכז הקונסולה שוכנים פקדים לשליטה על מערכת בקרת האקלים, ובולטים לרעה מתגי כוונון הטמפרטורה המיושנים. פתחי המיזוג ממוקמים בגובה נכון מבחינת הנדסת אנוש ויעילות פיזור האוויר בתא. בורר ההילוכים שוכן מאחורי ההגה בצד ימין ומסגיר את אופיו הגרמני של ה- GLE. מצדו השני של ההגה מנוף השליטה במערכת בקרת השיוט האדפטיבית. גלגל ההגה מחופה עור ובעל 4 חישורים. במקומות בהם אוחזות ידי הנהג מרופד חישוק ההגה במרקם ספוגי ורך המזכיר מחבט טניס.

 

מרצדס GLE 500eמרצדס GLE 500e

 

מעבר לכך, איכות החומרים בתא משובחת ומחניפה. הדשבורד מצופה עור רך בתפירה איכותית. עץ אמיתי במרקם טבעי מקיף את תא הנוסעים, ידיות פתיחת הדלתות עשויות אלומיניום איכותי, וכל הפקדים והמנופים נראים ומרגישים איכותיים. בחשיכה מאירה את תא הנוסעים תאורת אווירה בצבעים משתנים לפי בחירת הנהג המוסיפה עוד יותר לתחושת היוקרה. איכות ההרכבה של כל רכיבי התא והמרכב מעניקה תחושת חוסן ואטימה יוצאת מן הכלל, ודוגמה לכך היא טריקת הדלתות המסיביות.

 

מרצדס GLE 500eמרצדס GLE 500e

 

המושבים המותקנים במרצדס GLE נוחים ומפנקים. ריפוד העור העוטף אותם איכותי, וצבעו הבהיר ברכב המבחן מקנה תחושה אוורירית ונעימה. המושבים כולם רחבים עם תמיכת צד מספקת, ויאכלסו ללא בעיה גם בעלי גוף רחב. כוונון חשמלי לכל חלק במושבים הקדמיים מתבצע בנוחות באמצעות פקדים על הדלת כנהוג במרצדס. גם גלגל ההגה מתכוונן באופן חשמלי על ציר הגובה והמרחק. כוונם של המושבים הקדמיים וגלגל ההגה ניתנים לשמירה בזכרון נפרד לנהג ולנוסע לצידו.

 

מרצדס GLE 500eמרצדס GLE 500e

 

הכניסה והיציאה מהרכב נוחים מאוד בזכות מפתח דלתות ענקי, אך נמוכי קומה עלולים לחוש כי הם "מטפסים" אל התא הגבוה. הישיבה מאוד גבוהה ומקנה תחושת ביטחון ושליטה. קו החלונות סטנדרטי אך מכסה המנוע הארוך והממדים הנדיבים מקשים על התמרון במקומות צפופים. מערך מצלמות המעניק תמונת 360 מעלות, מסייע מאוד ומקל על זיהוי מכשולים קרובים, ומתגלה ככלי עזר סופר שימושי בתמרונים צפופים. המושב האחורי מציע מרחב מעולה גם לשלושה נוסעים, שיהנו גם מחלונות כהים ומפתחי מיזוג.

 

מרצדס GLE 500eמרצדס GLE 500e

 

בתא הנוסעים פזורים פתרונות אחסון רבים. העיקרי שבהם מתחת למשענות היד שבין המושבים הקדמיים, שם נמצא תא עמוק ורבוע עם שני שקעי USB. פרט אליו ישנו מדף לאחסון הטלפון הסלולרי בתחתית הקונסולה המרכזית, תא כפפות מואר, ותאי אחסון בדלתות. תא המטען הוקרב לטובת אחסון סוללות המערכת ההיברידית. נפחו צומצם מ- 690 ליטרים בגרסאות הרגילות ל- 480 ליטרים, שפת ההטענה הוגבהה, ומוצעת ערכת ניפוח למקרה של תקר במקום גלגל חלופי.

 

מרצדס GLE 500eמרצדס GLE 500e

 

כאשר הסוללה טעונה מתבצעת התחלת התנועה על טהרת החשמל בתנועה חרישית, לה תורמים גם מתלי האוויר האדפטיביים המשככים מהמורות בצורה פרוגרסיבית ונעימה במצב קומפורט. בתוך העיר מצליחים המתלים להעלים ולגהץ את רוב המהמורות. פסי האטה מרוסנים ביעילות גם במהירות גבוהה, בורות ומכסי ביוב מורגשים, ומצליחים להעביר חבטות מרוסנות אל תא הנוסעים. שברים וחריצים יעבירו נקישות קלות. לא מדובר במרבד קסמים, אך המשקל הרב יחד עם מערכת המתלים האיכותית עושים עבודה מופלאה. בכביש המהיר גלים ושינויי גובה מרוסנים ללא בעיה והעברת המתלים למצב ספורט משפרת את כושר הריסון. יחד עם תא נוסעים מבודד ושקט, מתגלה מרצדס GLE כקרוזר נינוח לנסיעות ארוכות ומהירות. היציבות הכיוונית טובה, אך בשל הגובה הרב קיימת רגישות לרוחות צד, ורכבים פרטיים החולפים לצד הענק יצליחו לנדנד מעט את המרכב המגודל באמצעות מערבולות האוויר שנוצרות בעקיפת הרכב.

 

מרצדס GLE 500eמרצדס GLE 500e

 

יכולת גיהוץ השבילים מרשימה מאוד. ההנעה הכפולה מספקת שפע אחיזה בשבילי כורכר כך שמתאפשר קצב התקדמות מרשים מאוד ואף מפתיע. בפרק השטח הופתענו לטובה מיכולת העבירות. מתלי האוויר מאפשרים להגביה את המרכב ולצלוח שטח בתוואי סלעי. במצב מוגבהה מתלי האוויר נוקשים. מדובר בתופעה ידועה של מתלי אוויר הפוגמת באופן מהותי בנוחות הנסיעה. לא מדובר במתחרה לטויוטה לנד קרוזר, אך ביחס לרכב פנאי בעל שלדה אחודה וצמיגי כביש, יכולת השטח מכובדת בהחלט.

 

מרצדס GLE 500eמרצדס GLE 500e

 

מה שמתלי האוויר לא מסוגלים לעשות, זה לגבור על חוקי הפיזיקה. עם מרכז כובד גבוה ומשקל עצמי הנושק ל- 2.5 טונות(!) רכינת המרכב מורגשת. כניסה מהירה לסיבוב תשדר לנהג מיד, כי לא לאתגרים מסוג זה נועד הרכב. מצב ספורט במתלים אכן משפר את היכולת, אך נוחות הנסיעה נפגמת קשות מכך. הבלמים יעילים ומצליחים לבלום את הענק הכבד ביעילות מרשימה. כרגיל ברכבים היברידיים, התחושה בלחיצה על הדוושה מלאכותית ודורשת הסתגלות למינון המדוייק לבלימה פרוגרסיבית.

 

מרצדס GLE 500eמרצדס GLE 500e

 

ביצועים

 

תוספת ה- e לשם הגרסה משמעה "אלקטריק" והיא משמשת לסימון דגמי הפלאג-אין הייבריד של מרצדס. תוספת יכולת הטעינה המכונה פלאג-אין מאפשרת לטעון את הסוללה באופן יזום מתחנת טעינה ייעודית או משקע טעינה ביתי. כך מתאפשרת לנהג נסיעה על טהרת החשמל בלבד לטווח של כ- 30 ק"מ במהירות מרבית של עד 100 קמ"ש. בזכות יכולת הטעינה, דרגת זיהום האוויר של מרצדס GLE 500e הינה 2 (מתוך 15) בלבד, מה שמזכה אותה בהפחתת מיסוי משמעותית לעומת הגרסאות הסטנדרטיות.

 

המערכת ההיברידית הנטענת משלבת מנוע חשמלי עם מנוע 6 צילינדרים טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטרים בהספק 333 כ"ס ומומנט של 48 קג"מ. ההספק המשולב עומד על 442 כ"ס ו- 66.2 קג"מ. ניתן לבחור בין שילוב מנוע הבנזין והחשמלי יחד, נסיעה על חשמל בלבד, או נסיעה על בנזין בלבד תוך שמירת האנרגיה החשמלית, למשל כאשר נוסעים בכביש המהיר ומעוניינים לשמר את הסוללה במלואה לשימוש בתוך העיר. הסוללה נטענת כמובן גם ממנוע הבנזין המשמש כגנרטור, וגם מהאנרגיה הנצברת בזמן הבלימה, כמו ברכב היברידי סטנדרטי.

 

מרצדס GLE 500eמרצדס GLE 500e

 

שני המנועים מעבירים את הכוח אל ארבעת הגלגלים דרך תיבת 7 הילוכים אוטומטית פלנטרית. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת כ- 5.3 שניות על פי נתוני היצרן, ובפועל מדדנו נתון תאוצה של 6.0 שניות במצב ספורט. הביצועים של מרצדס GLE מעולים בגרסה ההיברידית והוא נע מהר יותר מרוב המכוניות על כבישי ארצנו. זה לא עניין של מה בכך עבור רכב במשקל 2.5 טונות.

 

מרצדס GLE 500eמרצדס GLE 500e

 

צריכת דלק

 

למרצדס GLE 500e טווח נסיעה של עד כ- 30 ק"מ על בסיס חשמל בלבד כאשר הסוללה טעונה במלואה. מעבר לכך, מתקבלת צריכת דלק ממוצעת של 8.8 ק"מ לכל ליטר דלק באוקטן 95. בהתחשב בביצועים ובמשקל הרב, מדובר בנתון מתקבל על הדעת, אך טעינה תכופה של הסוללה תסייע בקבלת נתוני צריכה עדיפים לאין שיעור. דרגת זיהום האוויר היא ברמה 2 מתוך 15 כאמור.

 

עלויות אחזקה

 

מרצדס GLE 500e משווק עם אחריות מלאה לשנתיים ללא הגבלת ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים של מרצדס GLE לא זמינים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית כלמוביל.

 

מרצדס GLE 500eמרצדס GLE 500e

 

בטיחות

 

מרצדס GLE טרם נבחן על ידי ארגון Euro NCAP. רמת האבזור הבטיחותי על פי מדד משרד התחבורה הינה 7 מתוך 8. אבזור הבטיחות בגרסת פרימיום כולל בין היתר ניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב הנסיעה עם תיקון היגוי אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על רכב בשטח מת, התרעה בפני תנועה צולבת מאחור, מערך מצלמות חניה היקפי, מערכת PRE SAFE לזיהוי מוקדם של מצבי חירום, החלפה אוטומטית בין אור דרך לאור גבוה, ומערכת להתרעה על עייפות הנהג.

 

מרצדס GLE 500eמרצדס GLE 500e

 

תמורה למחיר

 

מרצדס GLE 500e 4MATIC ברמת אבזור אקסלוסיב יעבור לידיכם תמורת 515,000 ₪ ומייתר למעשה את דגמי הבנזין והדיזל האחרים. אבזור הנוחות כולל בין היתר פתיחה וסגירה חשמלית של דלת תא המטען, סגירת ואקום בדלתות, מושבים בריפוד עור מסוג ARTICO, כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת שמע עם 20 רמקולים, מסך מרכזי בגודל 8 אינץ', בורר מצבי נהיגה, תאורת אווירה עם 3 צבעים לבחירה, מצלמת רוורס עם פסי הכוונה, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, תפעול חשמלי למושב הנהג עם 3 זיכרונות, חימום למושבים הקדמיים, בקרת ירידה במדרון, מערכת עזר לחניה, חישוקי 19 אינץ', תאורת Full LED מלפנים ומאחור, וחלון גג חשמלי.

 

רכב המבחן ברמת אבזור פרימיום, מוסיף על כל אלו גם מתלי אוויר, גימור פנימי Dark Poplar, חיפוי עור ללוח המחוונים, מערך מצלמות 360 מעלות, בקרת שיוט אדפטיבית, וזיהוי הולכי רגל. מרצדס GLE 500e 4MATIC מציע אבזור נוחות ובטיחות עשיר, ואיכות נסיעה גבוהה מאוד המצדיקים את סמל הכוכב המפאר את חרטומו. הוא עושה זאת בזכות מרחב אדיר, תא נוסעים איכותי ועשיר, ומתלי אוויר האחראים גם על נוחות נסיעה מעולה במצב קומפורט וגם על יכולת שטח טובה שתספק את רוב הרוכשים.

 

לצד יתרונות אלה מצטרפת מערכת הנעה חזקה וחסכונית המספקת ביצועים מעולים לצד חיסכון בדלק ופעולה שקטה בעיר. מערכת הנעה זו אחראית גם למחיר האטרקטיבי של הרכב הנגזר מהמיסוי המופחת עקב זיהום האוויר הנמוך.

 

אמנם למרצדס GLE עיצוב שמרני והוא חסר סקס אפיל שקיים אצל חלק מהמתחרים, אך הוא מציע שפע של אבזור נוחות ובטיחות, ביצועים מכובדים, וצריכת דלק חסכונית. מרצדס GLE 500e יתאים לקהל המחפש רכב ייצוגי ולא מוחצן, עם איכות נסיעה גבוהה וביצועים טובים.

 

מרצדס GLE 500e 4MATIC פרימיום
מנוע היברידי 6 צילינדרים טורבו בנזין 2,996 סמ"ק
הספק מרבי משולב 442/5,250-6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 66.2/1,600-4,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 7 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 4,800 מ"מ
רוחב כללי 1,930 מ"מ
גובה כללי 1,800 מ"מ
בסיס גלגלים 2,915 מ"מ
מיכל דלק 80 ליטרים
נפח תא מטען

480 ליטרים

משקל עצמי 2,465 ק"ג
מהירות מרבית 250 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 5.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 28.5 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 8.8 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 2 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP טרם נבחן
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

575,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • נחשפה הונדה סיוויק סדאן החדשה (מתיחת פנים)

    נחשפה הונדה סיוויק סדאן החדשה (מתיחת פנים)

    15.08.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    הונדה סיוויק סדאן זוכה לעיצוב מעודכן, ואבזור בטיחות מתקדם כסטנדרט

    הדור הנוכחי של הונדה סיוויק סדאן כבר בן 3 שנים וכעת זוכה למתיחת פנים לקראת שנת 2019, במסגרתה קיבל עדכוני עיצוב הכוללים גריל קדמי בגימור שחור מבריק, גופי תאורה חדשים, פגוש חדש הכולל כונס אוויר רוחבי ומסגרת כרום לפנסי הערפל, וחישוקים בעיצוב חדש. הונדה סיוויק 2019 כמו כן נוספת רמת אבז

     
  • מרצדס CLS במבחן דרכים – כריש לבן

    מרצדס CLS במבחן דרכים – כריש לבן

    14.08.18 | מבחני רכב

    מרצדס מציגה את הדור השלישי של דגם ה-CLS, אשר נחשב למייסד סגמנט רכבי הסלון בתצורת קופה 4 דלתות

    מרצדס CLS המקורית הושקה לראשונה בשנת 2003 וייסדה רשמית את סגמנט מכונית הקופה 4 דלתות. הדור השני בסדרה הושק בשנת 2011 והציג לראשונה מערכת הנעה כפולה עם חלוקת מומנט דינמית, 4MATIC בשפתה של מרצדס, ותיבת הילוכים 9 הילוכים אוטומטית. לאחרונה הושקה מרצדס CLS החדשה וזו סיבה מעולה לקחת אותה לסוף שבוע קיצי בא

     
  • סאנגיונג טיבולי XLV במבחן דרכים

    סאנגיונג טיבולי XLV במבחן דרכים

    07.08.18 | מבחני רכב

    לאחרונה הושק בישראל סאנגיונג טיבולי בגרסת XLV מוארכת עם תא מטען גדול ומנוע דיזל

    סאנגיונג טיבולי XLV יתרונות נוחות, שימושיות, צריכת דלק חסרונות עיצוב, איכות חומרים, הנדסת אנוש סאנגיונג ממתגת עצמה כיצרנית בעלת אופי שונה מהעדר, עם רכבים בעיצוב ייחודי ולעיתים אף מוזר. סאנגיונג טיבולי XLV שהוצג בז'נבה בשנת 2016 והגיע אלינו השנה, לא שונה מבח

     
  • ב.מ.וו X3 במבחן דרכים

    ב.מ.וו X3 במבחן דרכים

    02.08.18 | מבחני רכב

    ב.מ.וו X3 החדש מבטיח יכולות דינמיות משופרות בחבילה איכותית ומעוצבת מבעבר. יצאנו לבדוק האם הוא שומר על ערכי המותג

    ב.מ.וו ידועה כיצרנית המזהה מגמות בשוק הרכב, זמן רב לפני שהחלו לתפוס תאוצה. כך ידעה היצרנית הבווארית לזהות כבר לפני 15 שנים, כי סגמנט רכבי הפנאי הקומפקטיים היוקרתיים ירקיע שחקים ונערכה בהתאם. החברה השיקה את ב.מ.וו X3 לראשונה בשנת 2003, שהיה אחד מחלוצי הסגמנט. ב.מ.וו X3 כיום לב.מ.וו

     
  • פולקסווגן פולו 2018 במבחן דרכים

    פולקסווגן פולו 2018 במבחן דרכים

    26.07.18 | מבחני רכב

    פולקסווגן פולו החדשה מכוונת אל פסגת סגמנט הסופר מיני. יצאנו לבדוק האם יש הצדקה למחירה הגבוה

    פולקסווגן פולו מתיימרת להיות גרסה מוקטנת של פולקסווגן גולף ומציגה תא נוסעים מרווח ואיכותי ביחס לסגמנט, במטרה להעניק תחושה של מכונית מסגמנט גבוה יותר. הדור החדש של פולקסווגן פולו מבטיח להיות טוב מקודמו ומציע חידושים, ביניהם פלטפורמה חדשה, מערכות בטיחות מתקדמות, ומערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 8 אינץ

     
  • קיה סטוניק – התרשמות ראשונית

    קיה סטוניק – התרשמות ראשונית

    22.07.18 | מבחני רכב

    התרשמות קצרה מהקרוסאובר החדש של קיה מגלה שיש לו את כל הכלים להצלחה בישראל

    בשבוע שעבר בישרנו לכם על השקתו של קיה סטוניק החדש, הקרוסאובר הקומפקטי מבית קיה ואחיו הקטן של קיה ספורטאז', אשר נכנס לשוק ער ורבוי מתחרים כגון יונדאי קונה - אחיו לפלטפורמה, סיאט ארונה, אופל מוקה, ורנו קפצ'ור. נהיגת התרשמות מגוונת אשר נערכה במסגרת ההשקה ע"י טלקאר, יבואנית קיה לישראל, הקנתה ל

     
  • קיה סטוניק מושק בישראל במחיר של החל מ- 107,900 ₪

    קיה סטוניק מושק בישראל במחיר של החל מ- 107,900 ₪

    18.07.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה סטוניק נוחת בישראל עם עיצוב צעיר, שלוש רמות אבזור, ושני מנועים לבחירה

    רכב הפנאי העירוני קיה סטוניק הושק היום בישראל והוא צפוי לעשות כאב ראש רציני למתחרים, ביניהם סיאט ארונה, רנו קפצ'ור, וניסאן ג'וק. הנשק החדש של קיה מצוייד בסט תכונות שיכבוש בקלות את הקהל הישראלי ומציע עיצוב אופנתי, מותג אהוד עם תדמית חיובית, אבזור בטיחות מתקדם כסטנדרט, אבזור נדיב, וכמובן תג מחיר תחרות

     
  •  ירידת מחירים לרכבי הפנאי של סקודה

    ירידת מחירים לרכבי הפנאי של סקודה

    12.07.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    סקודה קארוק מקבל מנוע דיזל חדש בנפח 1.6 ליטרים. בנוסף הוזלו מחיריהם של מגוון גרסאות סקודה קארוק וסקודה קודיאק

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל, החלה בשיווק סקודה קארוק בגרסה חדשה עם מנוע טורבו דיזל TDI בנפח 1.6 ליטרים המפיק 115 כ"ס ומומנט של 24.4 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 10.9 שניות, וצריכת דלק ממוצעת של 23.8 ק"מ לליטר לפני נתוני היצרן. מחירו של סק

     
  • סיטרואן גרנד C4 ספייסטורר מושק בישראל

    סיטרואן גרנד C4 ספייסטורר מושק בישראל

    12.07.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    סיטרואן גרנד C4 ספייסטורר הוא יורשו של ה- C4 גרנד פיקאסו וישווק מעתה בגרסת כניסה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים במחיר 149,990 ₪

    קבוצת לובינסקי, יבואנית סיטרואן לישראל, משיקה את סיטרואן גרנד C4 ספייסטורר בעל שבעת המושבים, המחליף את המיני וואן המוכר C4 גרנד פיקאסו. עד כה שווק הגרנד פיקאסו עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספק 165 כ"ס ומנוע טורבו דיזל בהספק 120 כ"ס. כעת מצטרף להיצע מנוע טורבו בנזין Pure Tech בנפח 1.2 ליטרים

     
  • דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי מושקת בישראל

    דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי מושקת בישראל

    10.07.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    גרסת הפנאי דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי מוצעת במחיר 82,900 ₪

    קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית דאצ'יה לישראל, משיקה את רכב הפנאי המשפחתי דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי. בהשוואה לדאצ'יה לוגאן MCV הסטנדרטית, גרסת סטפווי מציעה עיצוב חיצוני קשוח יותר הודות למרווח גחון מוגדל ב- 50 מ"מ, פסי גגון בגימור כרום, גריל קדמי חדש,, פגושים בולטים, ומיגון פלסטיק מתחת לדלתות ובבתי הגלגלים.

     
  • סיאט איביזה אקסלנס מושקת בישראל

    סיאט איביזה אקסלנס מושקת בישראל

    09.07.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    סיאט איביזה ברמת אבזור אקסלנס זמינה לרכישה און-ליין במחיר 90,900 ₪

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט לישראל, החלה בשיווק סיאט איביזה ברמת אבזור אקסלנס חדשה, הזמינה לרכישה רק באתר אינטרנט ייעודי (https://www.buy-ibiza-online.co.il) ולא תגיע לאולמות התצוגה. רכישת רכבים און-ליין הופכת לפופולרית ברחבי העולם וכעת גם מספר יבואניות רכב בישראל החלו ליישר קו עם המגמה העכשווית.

     
  • קיה ריו מקבלת מערכות בטיחות מתקדמות

    קיה ריו מקבלת מערכות בטיחות מתקדמות

    09.07.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    כשנה לאחר השקתה בישראל, תציע קיה ריו האצ'בק בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה

    טלקאר, יבואנית קיה לישראל, החלה בשיווק גרסה מעודכנת של קיה ריו האצ'בק אשר מיוצרת במפעל בדרום קוריאה ולא במקסיקו. יבוא הדגם מהמפעל הקוריאני מאפשר ליבואנית להציע דגם מאובזר יותר עם חבילת מערכות בטיחות מהמתקדמות בסגמנט. מפרט הבטיחות המשודרג כולל מעתה מערכת התרעה מפני התנגשות מלפנים, בלימה אוטונומית, מע

     
  • סובארו פורסטר אוסקה במבחן דרכים

    סובארו פורסטר אוסקה במבחן דרכים

    08.07.18 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם שדרוג חבילת האבזור בגרסת אוסקה החדשה משפר את התמורה של סובארו פורסטר?

    סובארו פורסטר הוצג לראשונה כקונספט בתערוכת טוקיו בשנת 1995 והדור הראשון הושק ביפן בשנת 1997, משמע שהפורסטר נמצא איתנו למעלה משני עשורים והיה מחלוצי סגמנט הפנאי שטח בעולם. הדור הרביעי של סובארו פורסטר הושק בשנת 2013 ובשנת 2016 הגיע אלינו לאחר מתיחת פנים קלה שכללה עדכונים קוסמטיים, מערכת מולטימדיה מקו

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס במבחן דרכים

    05.07.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    סיטרואן נכנסת לסגמנט רכבי הפנאי העירוניים ועושה זאת בסגנון צרפתי אופייני, הכולל עיצוב משעשע ותא נוסעים שימושי

    בדומה ליצרניות רבות, מציגה סיטרואן מתחרה באחד הסגמנטים הלוהטים ביותר בשוק הרכב - סגמנט רכבי הפנאי העירוניים. המהלך ששירת את המטרה היה החלפת המיניוואן סיטרואן C3 פיקאסו ברכב פנאי חדש העונה לשם סיטרואן C3 איירקרוס וחולק פלטפורמה עם אחיו אופל קרוסלנד X ופיג'ו 2008. יצאנו לסופ''ש ארוך עם רכב הפנאי החדש

     
  • פולקסווגן טי-קרוס - חשיפה ראשונה

    פולקסווגן טי-קרוס - חשיפה ראשונה

    04.07.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    פולקסווגן מציגה רכב פנאי קומפקטי חדש העונה לשם טי-קרוס ומיועד להשלים את סדרת הפנאי שלה

    פולקסווגן מפרסמת איורים רשמיים המציגים את רכב הפנאי העירוני פולקסווגן טי-קרוס. ההשקה הרשמית תיערך ככל הנראה בתערוכת הרכב בפריז בחודש ספטמבר הקרוב. פולקסווגן טי-קרוס ממותג מתחת לאחיו פולקסווגן טי-רוק ששיווקו בישראל טרם אושר. במהלך שיווקי זה תנסה פולקסווגן לפנות לקהל רחב יותר המבקש רכבי פנאי בטווחי מח

     
  • מיצובישי טרייטון במבחן- סוס עבודה יפני

    מיצובישי טרייטון במבחן- סוס עבודה יפני

    03.07.18 | מבחני רכב

    הטרייטון של מיצובישי הוא אחד מכלי העבודה הטובים שיש לסגמנט הטנדרים להציע. יצאנו לבדוק האם העובדה שיש לו את המנוע החזק בקטגוריה מספיקה בכדי להוביל בקטגוריה

    מיצובישי היא אחת מהכוכבות הגדולות של קטגוריית הטנדרים כבר הרבה שנים. בעוד יצרנים אחרים פרשו מהמרוץ, מיצובישי תמיד הייתה שם ומתכוונת להמשיך ולהיות. מה- L200 של שנות התשעים, המגנום המצ'ואיסטי, דרך ההאנטר הנאה, ועד הטרייטון של היום, מיצובישי תמיד בלטה בסגמנט הטנדרים. בעידן בו שווי שימוש אפס ניתן לטנדרי

     
  • יונדאי i30 במבחן - גולף קוריאנית

    יונדאי i30 במבחן - גולף קוריאנית

    28.06.18 | מבחני רכב

    יונדאי i30 מגיעה עם מפרט אירופאי ומחיר ממוקד אל לב שוק המשפחתיות. יצאנו לבדוק האם יש לה את הכלים כדי להתברג בראש הסגמנט

    הדור השלישי של יונדאי i30 הושק בישראל באיחור לאחר הצגתו באירופה. הדגם החדש מכוון ללב שוק המשפחתיות, ובמרכז הכוונת נמצאת אמת המידה של הקטגוריה - פולקסווגן גולף. על הנייר, המפרט דומה למתחרה הגרמנית, ובדור הנוכחי זונחת יונדאי את מנוע ה- 1.6 ליטרים האטמוספרי לטובת מנוע בנפח 1.4 ליטרים מוגדש טו

     
  • מיצובישי אקליפס קרוס במבחן דרכים

    מיצובישי אקליפס קרוס במבחן דרכים

    27.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    מיצובישי משגרים אל קטגוריית רכבי הפנאי הבינוניים ג'יפון חדש בעיצוב קופה מוחצן החמוש במנוע טורבו חדש וחזק

    במיצובישי הבינו היטב שכולם רוצים לנהוג ברכבי פנאי שטח ומציעים היום באופן חריג למדי שלושה רכבי פנאי שטח קומפקטיים המבוססים על אותה הפלטפורמה. מיצובישי אאוטלנדר הפופולארי מציע אפשרות להסעת 7 נוסעים, מיצובישי ASX הוותיק הגיע רק לאחרונה ארצה ומוצע במחיר אטרקטיבי המציב אותו מול משפחתיות קומפקטיות, וכעת מ

     
  • אסטון מרטין DBS סופרלג'רה - חזקה מתמיד

    אסטון מרטין DBS סופרלג'רה - חזקה מתמיד

    27.06.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    אסטון מרטין מציגה את ה- DBS סופרלג'רה (Superleggera) החמושה במנוע V12 בהספק מטורף של 725 כ''ס

    אסטון מרטין מציגה דגם חדש בסדרת מכוניות הסופר GT היוקרתית DB. הדגם החדש מקבל את השם DBS סופרלג'רה כמחווה לחברת קרוזריה טורינג סופרלג'רה האיטלקית (Carrozzeria Touring Superleggera) שעיצבה עבור אסטון מרטין את דגמיה בשנות ה- 60. ה- DBS החדשה תתפוס את מקומה של האסטון מרטין וונקייש S ונחשבת לממשיכת דרכה.

     
  • שברולט בלייזר חוזר ובגדול

    שברולט בלייזר חוזר ובגדול

    24.06.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    שברולט מחזירה לחיים את הבלייזר המיתולוגי עם עיצוב קרבי, תא נוסעים מאובזר והבטחה ליכולות דינמיות מרשימות

    שברולט בלייזר האחרון ירד מפס הייצור בשנת 2005 לאחר שהפך לאחד מהדגמים המזוהים ביותר של היצרנית האמריקאית. הבלייזר המיתולוגי תרם רבות להגדרת הסגמנט בו התחרה והציג יכולות שטח טובות לצד מנועי בנזין עוצמתיים. כעת מציגה שברולט את הדור החדש של הבלייזר במסגרת תערוכת הרכב השנתית באטלנטה. שברולט בלייזר החדש צ