סיאט איביזה 1.0 במבחן דרכים

 

סיאט איביזה החדשה מגיעה לשחזר את הצלחת קודמתה שהייתה רבת מכר גם בערוב ימייה. יצאנו לבדוק האם יצליח הדור החדש לשמר את נתוני המכירות של קודמו

תגיות | סיאט, סופר מיני, איביזה

סיאט איביזה הציעה בשנים האחרונות חבילה מעניינת בשוק הרכב המקומי. מחיר רכישה אטרקטיבי, יחידות הנעה יעילות, אבזור נאה, ועיצוב צעיר ומצודד, סייעו לה לפנות אל לבם של רוכשים רבים אשר תרו אחר רכב קומפקטי וחסכוני ולא הסתפקו במכונית מיני. לקראת סוף חיי הדגם היוצא ציידה סיאט את האיביזה במנוע 1.0 ליטר חדש בעל שלושה צילינדרים ומגדש טורבו, המתאפיין בביצועים זריזים לצד חיסכון בדלק, אשר סייע בין היתר לשמר את אטרקטיביות הדגם, שנמכר יפה ביחס למתחריו הצעירים למרות גילו המתקדם.

 

סרטון מבחן דרכים סיאט איביזה

 

סיאט איביזה TSI 1.0
יתרונות   תמורה למחיר, ביצועים, צריכת דלק
חסרונות   ויברציות בתחילת הנסיעה, פלסטיקה פשוטה בתא נוסעים

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

עיצוב ונוחות

 

כעת מגיעה תורה של סיאט איביזה להתחדש. לשם כך הקצו הבעלים מקונצרן פולקסווגן פלטפורמה חדשה ומודולרית, אשר תשמש את הדור הבא של אודי A1 וסקודה פאביה, ומשמשת היום גם את פולקסווגן פולו החדשה ואת סיאט ארונה - רכב פנאי שטח קומפקטי חדש. בזכות הפלטפורמה החדשה ניחנה סיאט איביזה במימד רוחב נדיב של 1,780 מ"מ הבולט לטובה ביחס למקובל בקטגוריה. יחד עם אורך של 4,060 מ"מ, גובה של 1,445 מ"מ, ובסיס גלגלים באורך 2,560 מ"מ מציעה סיאט איביזה פרופורציות מכובדות.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

העיצוב החיצוני שואל אלמנטים רבים מהאחות הגדולה סיאט לאון. זה ניכר בגריל הנאה ובגופי התאורה המחודדים המזוהים עם המותג. כונסי האוויר בפגוש הקדמי מעוצבים גם הם בזוויות חדות המעניקות מראה ספורטיבי לאיביזה. מהצד בולט קו המותניים מחודד אף הוא. מאחור גופי התאורה הקובייתיים יוצרים מראה בוגר יותר, המשדר מסר פחות ספורטיבי. בסך הכל מדובר בעיצוב אבולוציוני צפוי, המיישר קו עם יתר דגמי היצרנית. מזוויות מסוימות ניתן לטעות ולחשוב שמדובר בסיאט לאון, אך בשל הפרופורציות השונות והפרופיל המוגבה, העיצוב כאן פחות משכנע ומושך, גם אם נאה כשלעצמו. צבעים חיים המזוהים עם מותג סיאט, יתאימו טוב יותר לעיצוב ויוסיפו לרושם.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

תא הנוסעים מציג גם הוא מראה אבולוציוני ביחס לקודמו, וכמו העיצוב החיצוני, עוצב בקו מעט בוגר יותר, עם פתחי אוורור רבועים המחליפים את אלו העגולים בדגם היוצא. קווי העיצוב של הדשבורד ארוכים וחדים על מנת להדגיש את מימד הרוחב תוך הקניית תחושה אוורירית. לא נמצא כאן קשתות ואלמנטים מעוגלים, אלא עיצוב שמרני ופרקטי בהשראת פולקסווגן. חבל שבאותה הזדמנות לא טרחו בסיאט לאמץ גם את חומרי הדיפון מבעלת הבית. סיאט איביזה, שנודעה לדורותיה בתאי נוסעים פלסטיים, ממשיכה את המסורת גם בדגם החדש.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

הצבעים השולטים בתא הנוסעים כהים וקודרים, והדשבורד עשוי פלסטיק קשיח ולא איכותי במיוחד. הדלתות נטולות כל דיפון או ריפוד לריכוך המגע עמן, וחומרי הדיפון הבינוניים שולטים בתא הנוסעים. איכות ההרכבה לעומת זאת טובה והדוקה, ולאורך כל נסיעת המבחן לא נשמעו חריקות או קרקושים בתא הנוסעים. מי שמצילה את הדכדוך בתא היא מערכת המולטימדיה הממוקמת במרכז הקונסולה המרכזית וכוללת מסך מגע איכותי בגודל 8 אינץ'. המסך קריא ונוח לשימוש, מרכז את כל תפריטי השליטה במערכות הרכב, ומציג גרפיקה נאה. בלוח המחוונים קיים מסך נוסף המאפשר צפייה ושליטה במחשב הדרך באמצעות המתגים שעל גבי גלגל ההגה, בצורה נוחה ויעילה. מערכת השמע טובה, בעלת שישה רמקולים, ומציעה איכות סאונד נעימה ושליטה טובה על פיזור הקול.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

העיצוב הפשוט והפרקטי משלם דיבידנדים בהנדסת אנוש טובה. פתחי המיזוג ממוקמים גבוה לטובת פיזור אוויר יעיל. צג המולטימדיה ממוקם גם הוא במקום קריא יחסית. כל המתגים והמנופים איכותיים במסורת קונצרן פולקסווגן ומעניקים פידבק מוצלח וחווית שימוש המותירה רושם איכותי. משענת היד שבין המושבים נוחה ומתכווננת לגובה ולמרחק, אך הבד העוטף אותה מקנה תחושה זולה ונראה שישחק מהר מהרצוי. גלגל ההגה דק מדי ואינו נוח לאחיזה.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

המרווח הפנימי טוב. מלפנים יש די והותר מרווח לשני מבוגרים. מאחור משפרת הרחבת המרכב את מרווח הכתפיים. שני מבוגרים לא גבוהים במיוחד יעבירו נסיעה בין עירונית ללא תלונות, נוסע שלישי אמצעי כבר יגרום לצפיפות אינטימית במושב האחורי. מדובר במרחב סביר ואף טוב מהממוצע בסגמנט הסופר מיני. המושבים נוחים ומספקים תמיכה סבירה, אך דקים וקשיחים מדי בחלקם העליון ביחס לזה התחתון. יחד עם משענת שהופכת צרה באזור השכמות, מתקבל מושב מאוד בינוני. תנוחת הנהיגה סטנדרטית. ההגה מתכוונן לגובה ולעומק וכל נהג שאינו במידות קיצוניות, יוכל למצוא תנוחת נהיגה טבעית ושולטת. גם שדה הראיה לכל הכיוונים טוב בזכות סף חלונות בגובה סביר המעניק תחושה אוורירית ומקל מאוד על תנועה עירונית שהיא סביבת המחייה הטבעית של סיאט איביזה. מפתח הדלתות רחב והכניסה והיציאה אל התא מתבצעות בקלות.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

בסיאט איביזה תמצאו מספיק תאי אחסון ביחס לסופר מיני. מתחת למשענת היד שבין המושבים שוכן תא עמוק עם שקעיUSB ו- AUX, ובנוסף ישנם שני מתקני כוסות מלפנים, מגש מדופן גומי להנחת טלפון סלולרי בתחתית הקונסולה המרכזית, תאי אחסון בדלתות, ותא כפפות מואר. תא המטען מציע נפח מרשים של 355 ליטרים עם מפתח רחב וסף הטענה נמוך, אליו יכנסו בקלות עגלת תינוק או מזוודה גדולה. מתחת לרצפת תא המטען נמצא גלגל חלופי בגודל מלא עם חישוק מפלדה.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

נוחות הנסיעה של סיאט איביזה זוכה לציון כולל טוב. הכיול הבסיסי מעט נוקשה ונסיעה איטית מעל שברים וגבשושיות יעבירו מעט חבטות אל תא הנוסעים. גם כאשר הבולם נדרש לעבודה עמוקה יותר על פסי האטה ומהמורות גדולות מתקבל ריסון טוב. בורות וסדקים מצליחים לחבוט מדי פעם אך נוחות הנסיעה טובה ממרבית המכוניות בסגמנט. על הכביש המהיר מקנים המתלים יציבות כיוונית טובה ותחושת ביטחון. כמובן שלא מדובר פה במכונית סלונית שייטת אוטוסטרדות, אך אין כל בעיה לשייט בביטחון וביציבות במהירויות שיוט המקובלות בכבישי ארצנו. רעשי הכביש והרוח נשארים ברובם מחוץ לתא הנוסעים עד למהירות מאה קמ"ש, וגם מעבר לכך הם נשארים בגבול הסביר בהתאם למקובל בסגמנט. גם בידוד רעשי המנוע מוצלח ופס קול המנוע תחת מאמץ נשמע חביב למדי.

 

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה המוכרת כבר עשתה הופעת בכורה ישראלית בדגם הקודם, והיא עושה עבודה יעילה וטובה גם כאן. מנוע טורבו בנזין שלושה צילנדרים בנפח צנוע של 999 סמ"ק מציע הספק של 115 כ"ס ומומנט של 20.3 קג"מ בטווח שבין 2,000 ל- 3,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG המוכרת של הקונצרן. יחד הם מספקים ביצועים מעולים, מהטובים בקטגוריה. היציאה מהמקום זריזה מאוד והדבקת דוושת הגז לרצפה משאירה את רוב התנועה מאחור. הכוח זמין והתיבה יודעת להוריד גם ארבעה הילוכים לצורך עקיפה. ברוב הזמן המנוע מעניק תחושה בשרנית של מנוע גדול נפח ואף פעם לא מורגש מחסור בכוח. ההסתייגות היחידה היא לגבי כיול התיבה לחיסכון מרבי, המותיר בחלק מהזמן את המנוע בסל"ד נמוך ומווברץ. מצב ספורט בתיבה משפר את המצב וגם את הביצועים. צליל המנוע נע בין טרטור דיזלי מוחרש בסל"ד נמוך, לגרגור נמרץ תחת לחץ. לממהרים מוצעת גרסתFR EVO עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס המעניק ביצועים זריזים באופן משמעותי.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

התנעה באמצעות מפתח רגיל מעירה לחיים את מנוע שלושת הצילינדרים המוגדש. לטובת אלו שנתקלים בו לראשונה, נזכיר כי מנועים בעלי 3 צילינדרים מייצרים מעט רטט בסל"ד נמוך בשל מבנה א-סימטרי. הבעיה הגדולה יותר היא שתיבת ההילוכים מגלה אובססיביות לצריכת דלק נמוכה, מעלה הילוכים בקצב מהיר גם בסל"ד נמוך, ומגיעה להילוך השביעי והאחרון גם בנסיעה קצרה בין רמזורים. לרוב מוצא עצמו הנהג בסל"ד נמוך ובהילוך אחד או שניים גבוהים מהרצוי, עם מחסור במומנט ומנוע מווברץ. נשמע מעיק? לזה מצטרפת מערכת Start&Stop שמכבה את המנוע בכל עצירה ומתניעה את שלושת הצילינדרים הרוטטים עם תחילת כל תנועה. בנסיעה פקוקה או עירונית בתנועה כבדה, שילוב של מנוע 3 צילינדרים, תיבה המכויילת לחסכון, ומערכת Start&Stop יוצר שפע של התנעות, רעידות וחוסר נוחות. ניתן כמובן לנתק את מערכת עצור וסע בתחילת כל נסיעה ולשפר מעט את החוויה. ניכר כי בסיאט היו ממוקדי חיסכון בדלק והפחתת מזהמים בכיול מערכת ההנעה, והקריבו את נוחות הנסיעה בצורה גסה מדי. למי שפחות רגיש לצריכת הדלק היינו בהחלט ממליצים על נסיעה במצב ספורט.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

סיאט איביזה מציעה זוויות גלגול מדודות, כך שניתן לצלוח כבישים מפותלים במהירות ובבטחה. ריסון תנודות המרכב יעיל, אך המתלים לא מציעים יכולת ספורטיבית או הנאה מנהיגה. ההגה מנותק אך מדוייק והבלמים הטובים מאטים את הרכב בכל מהירות ולא מתעייפים תחת לחץ. בסך הכל מדובר בהתנהגות כביש ממוצעת בסגמנט, וייתכן שקהל היעד הצעיר שיבחר באיביזה בשל העיצוב ומנוע הטורבו, יתאכזב מאחיזת כביש קונבנציונלית והתנהגות חסרת פלפל.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

צריכת דלק

 

לאור כיול מערכות ההינע לחיסכון בדלק, ועל אף נטרול מערכת ה- Start&Stop ציפינו לצריכת דלק נמוכה. הנתון שהתקבל בסופו של יום עמד על 14.5 ק"מ לליטר ורחוק מנתון היצרן העומד על 21.2 ק"מ לליטר. ניתן לשער כי הנתון ישתפר עם מערכת Start&Stop פעילה. דרגת זיהום האוויר הינה 4 מתוך 15.

 

עלויות אחזקה

 

סיאט איביזה משווקת עם אחריות מלאה לשנתיים בלבד ללא הגבלת ק"מ. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים של סיאט איביזה החדשה אינם זמינים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס. עלות ביטוח חובה לשנה עומדת על 1,496 ₪ ועלות ביטוח מקיף לשנה עומדת על 5,087 ₪ לכל נהג מעל גיל 21 ללא תביעות ושלילת רישיון.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

בטיחות

 

במבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP שנערכו בשנת 2017, זכתה סיאט איביזה לציון מרבי של חמישה כוכבים עם מפרט בטיחות זהה למשווק בישראל. אבזור הבטיחות טוב ביחס למקובל בקטגוריה וכולל בין היתר מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית (למעט בגרסת רפרנס הבסיסית), מערכת בלימה לאחר תאונה למניעת תאונות משנה, התרעה על עייפות הנהג, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, ושבע כריות אוויר. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה עומדת על 3 מתוך 8.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

תמורה למחיר

 

סיאט איביזה ברמת אבזור סטייל תעבור לבעלותכם בתמורה ל- 97,000 ₪. היא כוללת בין היתר הגה כוח אלקטרו מכני עם קשיחות משתנה, 4 חלונות חשמל אוטומטיים, מושב נהג מתכוונן לגובה, משענת יד קדמית, חיישני אור וגשם, פנסי ערפל, קישורית בלוטות', חלונות אחוריים כהים, מראות צד מחוממות, מתכוונות ומתקפלות חשמלית, וחישוקי סגסוגת בקוטר 15 אינץ'. רמת אבזור FR מוצעת בתוספת 10,000 ₪ ומאובזרת בנוסף בגימור פנימי שונה, מערכת לבחירת מצבי נהיגה, בקרת אקלים מפוצלת, וכיוון גובה גם למושב הנוסע. מבחוץ נבדלת גרסת FR בחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ', צינור מפלט ספורטיבי, פגושים בעיצוב ספורטיבי, גג פנורמי חשמלי, פנסיLED אחוריים, ותאורת יום מסוג LED.

 

למרות ההתייקרות ביחס לדגם הקודם, ובהתחשב בשיפור ברמת האבזור, סיאט איביזה הייתה ועודנה אחת העסקאות היותר משתלמות בשוק הרכב המקומי. מדובר במכונית סופר מיני נאה ומרווחת, אשר מבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה ומתעלה על רוב המתחרות בנתוני חיסכון וביצועים. האבזור בכל הגרסאות נדיב ביחס למחיר. זה המקום לציין כי בחירתו של היבואן לאבזר את האיביזה בבקרת שיוט אדפטיבית כבר ברמת אבזור סטייל, הינה בחירה נבונה שראויה לשמש דוגמא לשאר היבואנים.

 

אמנם דיפון תא הנוסעים פלסטי ולא נעים למגע, ונוחות הנסיעה בינונית, אך סיאט איביזה מציעה במגוון גרסאותיה חבילה מנצחת לצעירים או כרכב שני במשפחה, וניתן לשער כבר כעת כי סיאט איביזה החדשה תשחזר את הצלחת קודמתה.

 

סיאט איביזה 1.0 TSI 115 כ"ס סטייל אוטומטית
מנוע טורבו בנזין 999 סמ"ק
הספק מרבי משולב 115/5,000-5,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 20.3/2,000-3,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רובוטית 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,059 מ"מ
רוחב כללי 1,780 מ"מ
גובה כללי 1,444 מ"מ
בסיס גלגלים 2,564 מ"מ
מיכל דלק 40 ליטרים
נפח תא מטען

355 ליטרים

משקל עצמי 1,164 ק"ג
מהירות מרבית 193 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.5 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 21.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 14.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 4 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 3 (מתוך 8)
מחיר

97,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • קאדילק XT5 החדש 2020 בישראל - מתיחת פנים

    קאדילק XT5 החדש 2020 בישראל - מתיחת פנים

    09.01.20 | מבחני רכב

    קאדילק XT5 מתחדש בעיצוב מעודכן, מערכת מולטימדיה משודרגת, ותיבת 9 הילוכים אוטומטית. המחיר החל מ- 350,000 ₪

    קבוצת UMI, יבואנית קאדילק לשיראל, החלה בשיווק קאדילק XT5 החדש 2020 לאחר שעבר מתיחת פנים על מנת לשפר את מעמדו בסגמנט רכבי הפנאי פרימיום מול דגמים כגון לקסוס NX, אאודי Q5 ומרצדס GLC. העיצוב החיצוני התעדכן קלות וכולל שבכה קדמית בעלת קווים חדים התורמים למראה בעל נוכחות, וגופי תאורת LED אשר עוצבו מחדש. כ

     
  • רנו קוליאוס החדש 2020 מושק בישראל

    רנו קוליאוס החדש 2020 מושק בישראל

    08.01.20 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    הקרוסאובר הגדול רנו קוליאוס מושק עם מנוע טורבו דיזל בנפח 1.75 ליטרים בהספק 150 כ"ס. המחיר 164,990 ₪

    קרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל, משיקה את הקרוסאובר רנו קוליאוס לאחר שעבר מתיחת פנים במסגרתה קיבל עדכוני עיצוב ומגוון צבעים חדש. העיצוב החיצוני כולל גריל בעל סורגים רוחביים עם סמל המותג במידות ענק, וגופי תאורת LED. מאחור צמד גופי תאורה רוחביים בהתאם לשפת העיצוב המוכרת של המותג. מהצד בולטות קשתות גלג

     
  • פולקסווגן טי-קרוס מושק בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס מושק בישראל

    08.01.20 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    הקרוסאובר העירוני פולקסווגן טי-קרוס מציע תכנון פנימי חכם ויחידות הנעה מוכרות. המחיר החל מ- 129,900 ₪

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לישראל, משיקה את פולקסווגן טי-קרוס (T-Cross), השחקן שלה בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים בו מתחרים דגמים כגון קיה סטוניק וסיאט ארונה. הדגם מבוסס על פלטפורמת MQB-A0 של הקונצרן המשמשת את הדגמים הקומפקטיים של החברה, ביניהם פולקסווגן פולו. פולקסווגן טי-קרוס

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • רכב הפנאי ג'נסיס GV80 בתמונות ראשונות

    רכב הפנאי ג'נסיס GV80 בתמונות ראשונות

    01.01.20 | חדשות רכב, רכב חדש

    מותג היוקרה הקוריאני ג'נסיס חושף תמונות ראשונות של רכב הפנאי GV80

    ג'נסיס, מותג היוקרה של קונצרן יונדאי, חשף תמונות ופרטים ראשונים אודות ה- SUV הראשון של המותג אשר יתחרה מול דגמים כגון ב.מ.וו X5, מרצדס GLE, ואאודי Q7, וכמותם יוצע עם 5 או 7 מושבים. העיצוב החיצוני מזוהה עם החברה וכולל גריל קדמי עצום וחתימת LED בצורת שני פסים מקבילים - מוטיב חוזר בעיצובו של הדגם. &nb

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • קיה אקסיד (XCeed) החדש 2020 הושק בישראל

    קיה אקסיד (XCeed) החדש 2020 הושק בישראל

    23.12.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    הקרוסאובר הקומפקטי קיה אקסיד מבוסס על קיה סיד המשפחתית ומציג עיצוב ספורטיבי דמוי קופה, המחיר החל מ- 137,900 ₪

    קיה אקסיד (XCeed) אשר מושק היום בישראל, מציג מרכב בתוצרת קופה 4 דלתות שאינה נפוצה בקטגוריה המתפתחת של הקרוסאוברים הקומפקטיים העממיים. קיה אקסיד מבוסס על קיה סיד המשפחתית ויתחרה מול דגמים כגון מאזדה CX-30, סוזוקי קרוסאובר, וטויוטה C-HR. קיה אקסיד העיצוב החיצוני מסגיר כבר ממבט ראשון

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • מאזדה CX-30 2019 מושק בישראל

    מאזדה CX-30 2019 מושק בישראל

    28.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    רכב הפנאי החדש של מאזדה מושק בישראל עם מנועי 2.0 ו- 2.5 ליטרים וברמת אבזור גבוהה

    דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, משיקה היום את מאזדה CX-30, רכב פנאי חדש של המותג המבוסס על מאזדה 3 החדשה. היצע רכבי הפנאי של מאזדה כלל עד היום את רכב הפנאי האורבני מאזדה CX-3 ורכב הפנאי המשפחתי מאזדה CX-5. לדברי היבואנית מאזדה CX-30 החדש יתמקם ביניהם וישמש כנציג העיקרי של המותג בסגמנט רכבי הפ

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • ניסאן מיקרה החדשה 2019 מושקת בישראל

    ניסאן מיקרה החדשה 2019 מושקת בישראל

    21.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    ניסאן מיקרה החדשה תשווק בישראל עם מנוע טורבו בנזין. המחיר החל מ- 79,990 ₪

    קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל, משיקה היום את ניסאן מיקרה החדשה בישראל. מנהלת מותג ניסאן בישראל, אורית בן עמי, מסרה כי: "ניסאן ממשיכה לשמור על הקו של שינוי וחדשנות. כחלק ממגמה זו משיקה את המיקרה החדשה, הרבה יותר מרווחת, מעודכנת, עם עיצוב דינמי בולט, ועם שתי רמות גימור. המיקרה החדשה מאפשרת חווית נ

     
  • הקרוסאובר החשמלי פורד מוסטנג מאך E נחשף רשמית

    הקרוסאובר החשמלי פורד מוסטנג מאך E נחשף רשמית

    18.11.19 | חדשות רכב, רכב חדש, רכב חשמלי

    פורד מוסטנג מאך E החשמלי מציג עיצוב מרשים וטווח נסיעה של 450-600 ק"מ

    אוהדיה של מכונית הפוני האגדית פורד מוסטנג, שלדורותיה צויידה במנוע בנזין שרירי ועתיר נפח, הרימו גבה כשפורד הצמידה את סמל הסוס הדוהר לקרוסאובר חשמלי שהוא אנטיתזה לפורד מוסטנג המקורית. היצרנית מצידה מבטיחה שפורד מוסטנג מאך E לא מוזיל את מותג מוסטנג אלא מכניס אותו לעידן החשמלי לאחר תכנון מוקפד על מ

     
  • מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' זוכות למתיחת פנים

    מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' זוכות למתיחת פנים

    18.11.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' החדשות 2020 נחשפות בתמונות ראשונות

    מיצובישי משיקה היום את מתיחת הפנים השניה לדגמי מיצובישי ספייס סטאר ומיצובישי אטראז'. השינויים מתמקדים בחזית המציגה כעת את שפת העיצוב העדכנית של המותג בהשראת מיצובישי אקליפס קרוס. ניתן לזהות יחידות תאורת LED חדות יותר, פגוש קדמי עם עיטורי כרום מודגשים, ושבכה קדמית עם פסים בצבע אדום. מיצובישי

     
  • דגמי אאודי 2020 נוחתים בישראל

    דגמי אאודי 2020 נוחתים בישראל

    17.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    אאודי A4, אאודי A7 הייבריד ואאודי Q7 החדשים 2020 מושקים בישראל

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי לישראל, השיקה הבוקר שלושה דגמים חדשים לקראת שנת 2020, ביניהם אאודי A4 ואאודי Q7 אשר זכו למתיחת פנים מקיפה, ואאודי A7 בגרסת פלאג-אין הייבריד (PHEV). עוד חשפה החברה את תוכניותיה לייבא דגמים חדשים נוספים בשנה הקרובה, כולל כל דגמי הביצועים בסדרת RS. אאודי A4 2020

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר