סיאט איביזה 1.0 במבחן דרכים

 

סיאט איביזה החדשה מגיעה לשחזר את הצלחת קודמתה שהייתה רבת מכר גם בערוב ימייה. יצאנו לבדוק האם יצליח הדור החדש לשמר את נתוני המכירות של קודמו

תגיות | סיאט, סופר מיני, איביזה

סיאט איביזה הציעה בשנים האחרונות חבילה מעניינת בשוק הרכב המקומי. מחיר רכישה אטרקטיבי, יחידות הנעה יעילות, אבזור נאה, ועיצוב צעיר ומצודד, סייעו לה לפנות אל לבם של רוכשים רבים אשר תרו אחר רכב קומפקטי וחסכוני ולא הסתפקו במכונית מיני. לקראת סוף חיי הדגם היוצא ציידה סיאט את האיביזה במנוע 1.0 ליטר חדש בעל שלושה צילינדרים ומגדש טורבו, המתאפיין בביצועים זריזים לצד חיסכון בדלק, אשר סייע בין היתר לשמר את אטרקטיביות הדגם, שנמכר יפה ביחס למתחריו הצעירים למרות גילו המתקדם.

 

סרטון מבחן דרכים סיאט איביזה

 

סיאט איביזה TSI 1.0
יתרונות   תמורה למחיר, ביצועים, צריכת דלק
חסרונות   ויברציות בתחילת הנסיעה, פלסטיקה פשוטה בתא נוסעים

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

עיצוב ונוחות

 

כעת מגיעה תורה של סיאט איביזה להתחדש. לשם כך הקצו הבעלים מקונצרן פולקסווגן פלטפורמה חדשה ומודולרית, אשר תשמש את הדור הבא של אודי A1 וסקודה פאביה, ומשמשת היום גם את פולקסווגן פולו החדשה ואת סיאט ארונה - רכב פנאי שטח קומפקטי חדש. בזכות הפלטפורמה החדשה ניחנה סיאט איביזה במימד רוחב נדיב של 1,780 מ"מ הבולט לטובה ביחס למקובל בקטגוריה. יחד עם אורך של 4,060 מ"מ, גובה של 1,445 מ"מ, ובסיס גלגלים באורך 2,560 מ"מ מציעה סיאט איביזה פרופורציות מכובדות.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

העיצוב החיצוני שואל אלמנטים רבים מהאחות הגדולה סיאט לאון. זה ניכר בגריל הנאה ובגופי התאורה המחודדים המזוהים עם המותג. כונסי האוויר בפגוש הקדמי מעוצבים גם הם בזוויות חדות המעניקות מראה ספורטיבי לאיביזה. מהצד בולט קו המותניים מחודד אף הוא. מאחור גופי התאורה הקובייתיים יוצרים מראה בוגר יותר, המשדר מסר פחות ספורטיבי. בסך הכל מדובר בעיצוב אבולוציוני צפוי, המיישר קו עם יתר דגמי היצרנית. מזוויות מסוימות ניתן לטעות ולחשוב שמדובר בסיאט לאון, אך בשל הפרופורציות השונות והפרופיל המוגבה, העיצוב כאן פחות משכנע ומושך, גם אם נאה כשלעצמו. צבעים חיים המזוהים עם מותג סיאט, יתאימו טוב יותר לעיצוב ויוסיפו לרושם.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

תא הנוסעים מציג גם הוא מראה אבולוציוני ביחס לקודמו, וכמו העיצוב החיצוני, עוצב בקו מעט בוגר יותר, עם פתחי אוורור רבועים המחליפים את אלו העגולים בדגם היוצא. קווי העיצוב של הדשבורד ארוכים וחדים על מנת להדגיש את מימד הרוחב תוך הקניית תחושה אוורירית. לא נמצא כאן קשתות ואלמנטים מעוגלים, אלא עיצוב שמרני ופרקטי בהשראת פולקסווגן. חבל שבאותה הזדמנות לא טרחו בסיאט לאמץ גם את חומרי הדיפון מבעלת הבית. סיאט איביזה, שנודעה לדורותיה בתאי נוסעים פלסטיים, ממשיכה את המסורת גם בדגם החדש.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

הצבעים השולטים בתא הנוסעים כהים וקודרים, והדשבורד עשוי פלסטיק קשיח ולא איכותי במיוחד. הדלתות נטולות כל דיפון או ריפוד לריכוך המגע עמן, וחומרי הדיפון הבינוניים שולטים בתא הנוסעים. איכות ההרכבה לעומת זאת טובה והדוקה, ולאורך כל נסיעת המבחן לא נשמעו חריקות או קרקושים בתא הנוסעים. מי שמצילה את הדכדוך בתא היא מערכת המולטימדיה הממוקמת במרכז הקונסולה המרכזית וכוללת מסך מגע איכותי בגודל 8 אינץ'. המסך קריא ונוח לשימוש, מרכז את כל תפריטי השליטה במערכות הרכב, ומציג גרפיקה נאה. בלוח המחוונים קיים מסך נוסף המאפשר צפייה ושליטה במחשב הדרך באמצעות המתגים שעל גבי גלגל ההגה, בצורה נוחה ויעילה. מערכת השמע טובה, בעלת שישה רמקולים, ומציעה איכות סאונד נעימה ושליטה טובה על פיזור הקול.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

העיצוב הפשוט והפרקטי משלם דיבידנדים בהנדסת אנוש טובה. פתחי המיזוג ממוקמים גבוה לטובת פיזור אוויר יעיל. צג המולטימדיה ממוקם גם הוא במקום קריא יחסית. כל המתגים והמנופים איכותיים במסורת קונצרן פולקסווגן ומעניקים פידבק מוצלח וחווית שימוש המותירה רושם איכותי. משענת היד שבין המושבים נוחה ומתכווננת לגובה ולמרחק, אך הבד העוטף אותה מקנה תחושה זולה ונראה שישחק מהר מהרצוי. גלגל ההגה דק מדי ואינו נוח לאחיזה.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

המרווח הפנימי טוב. מלפנים יש די והותר מרווח לשני מבוגרים. מאחור משפרת הרחבת המרכב את מרווח הכתפיים. שני מבוגרים לא גבוהים במיוחד יעבירו נסיעה בין עירונית ללא תלונות, נוסע שלישי אמצעי כבר יגרום לצפיפות אינטימית במושב האחורי. מדובר במרחב סביר ואף טוב מהממוצע בסגמנט הסופר מיני. המושבים נוחים ומספקים תמיכה סבירה, אך דקים וקשיחים מדי בחלקם העליון ביחס לזה התחתון. יחד עם משענת שהופכת צרה באזור השכמות, מתקבל מושב מאוד בינוני. תנוחת הנהיגה סטנדרטית. ההגה מתכוונן לגובה ולעומק וכל נהג שאינו במידות קיצוניות, יוכל למצוא תנוחת נהיגה טבעית ושולטת. גם שדה הראיה לכל הכיוונים טוב בזכות סף חלונות בגובה סביר המעניק תחושה אוורירית ומקל מאוד על תנועה עירונית שהיא סביבת המחייה הטבעית של סיאט איביזה. מפתח הדלתות רחב והכניסה והיציאה אל התא מתבצעות בקלות.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

בסיאט איביזה תמצאו מספיק תאי אחסון ביחס לסופר מיני. מתחת למשענת היד שבין המושבים שוכן תא עמוק עם שקעיUSB ו- AUX, ובנוסף ישנם שני מתקני כוסות מלפנים, מגש מדופן גומי להנחת טלפון סלולרי בתחתית הקונסולה המרכזית, תאי אחסון בדלתות, ותא כפפות מואר. תא המטען מציע נפח מרשים של 355 ליטרים עם מפתח רחב וסף הטענה נמוך, אליו יכנסו בקלות עגלת תינוק או מזוודה גדולה. מתחת לרצפת תא המטען נמצא גלגל חלופי בגודל מלא עם חישוק מפלדה.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

נוחות הנסיעה של סיאט איביזה זוכה לציון כולל טוב. הכיול הבסיסי מעט נוקשה ונסיעה איטית מעל שברים וגבשושיות יעבירו מעט חבטות אל תא הנוסעים. גם כאשר הבולם נדרש לעבודה עמוקה יותר על פסי האטה ומהמורות גדולות מתקבל ריסון טוב. בורות וסדקים מצליחים לחבוט מדי פעם אך נוחות הנסיעה טובה ממרבית המכוניות בסגמנט. על הכביש המהיר מקנים המתלים יציבות כיוונית טובה ותחושת ביטחון. כמובן שלא מדובר פה במכונית סלונית שייטת אוטוסטרדות, אך אין כל בעיה לשייט בביטחון וביציבות במהירויות שיוט המקובלות בכבישי ארצנו. רעשי הכביש והרוח נשארים ברובם מחוץ לתא הנוסעים עד למהירות מאה קמ"ש, וגם מעבר לכך הם נשארים בגבול הסביר בהתאם למקובל בסגמנט. גם בידוד רעשי המנוע מוצלח ופס קול המנוע תחת מאמץ נשמע חביב למדי.

 

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה המוכרת כבר עשתה הופעת בכורה ישראלית בדגם הקודם, והיא עושה עבודה יעילה וטובה גם כאן. מנוע טורבו בנזין שלושה צילנדרים בנפח צנוע של 999 סמ"ק מציע הספק של 115 כ"ס ומומנט של 20.3 קג"מ בטווח שבין 2,000 ל- 3,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG המוכרת של הקונצרן. יחד הם מספקים ביצועים מעולים, מהטובים בקטגוריה. היציאה מהמקום זריזה מאוד והדבקת דוושת הגז לרצפה משאירה את רוב התנועה מאחור. הכוח זמין והתיבה יודעת להוריד גם ארבעה הילוכים לצורך עקיפה. ברוב הזמן המנוע מעניק תחושה בשרנית של מנוע גדול נפח ואף פעם לא מורגש מחסור בכוח. ההסתייגות היחידה היא לגבי כיול התיבה לחיסכון מרבי, המותיר בחלק מהזמן את המנוע בסל"ד נמוך ומווברץ. מצב ספורט בתיבה משפר את המצב וגם את הביצועים. צליל המנוע נע בין טרטור דיזלי מוחרש בסל"ד נמוך, לגרגור נמרץ תחת לחץ. לממהרים מוצעת גרסתFR EVO עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס המעניק ביצועים זריזים באופן משמעותי.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

התנעה באמצעות מפתח רגיל מעירה לחיים את מנוע שלושת הצילינדרים המוגדש. לטובת אלו שנתקלים בו לראשונה, נזכיר כי מנועים בעלי 3 צילינדרים מייצרים מעט רטט בסל"ד נמוך בשל מבנה א-סימטרי. הבעיה הגדולה יותר היא שתיבת ההילוכים מגלה אובססיביות לצריכת דלק נמוכה, מעלה הילוכים בקצב מהיר גם בסל"ד נמוך, ומגיעה להילוך השביעי והאחרון גם בנסיעה קצרה בין רמזורים. לרוב מוצא עצמו הנהג בסל"ד נמוך ובהילוך אחד או שניים גבוהים מהרצוי, עם מחסור במומנט ומנוע מווברץ. נשמע מעיק? לזה מצטרפת מערכת Start&Stop שמכבה את המנוע בכל עצירה ומתניעה את שלושת הצילינדרים הרוטטים עם תחילת כל תנועה. בנסיעה פקוקה או עירונית בתנועה כבדה, שילוב של מנוע 3 צילינדרים, תיבה המכויילת לחסכון, ומערכת Start&Stop יוצר שפע של התנעות, רעידות וחוסר נוחות. ניתן כמובן לנתק את מערכת עצור וסע בתחילת כל נסיעה ולשפר מעט את החוויה. ניכר כי בסיאט היו ממוקדי חיסכון בדלק והפחתת מזהמים בכיול מערכת ההנעה, והקריבו את נוחות הנסיעה בצורה גסה מדי. למי שפחות רגיש לצריכת הדלק היינו בהחלט ממליצים על נסיעה במצב ספורט.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

סיאט איביזה מציעה זוויות גלגול מדודות, כך שניתן לצלוח כבישים מפותלים במהירות ובבטחה. ריסון תנודות המרכב יעיל, אך המתלים לא מציעים יכולת ספורטיבית או הנאה מנהיגה. ההגה מנותק אך מדוייק והבלמים הטובים מאטים את הרכב בכל מהירות ולא מתעייפים תחת לחץ. בסך הכל מדובר בהתנהגות כביש ממוצעת בסגמנט, וייתכן שקהל היעד הצעיר שיבחר באיביזה בשל העיצוב ומנוע הטורבו, יתאכזב מאחיזת כביש קונבנציונלית והתנהגות חסרת פלפל.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

צריכת דלק

 

לאור כיול מערכות ההינע לחיסכון בדלק, ועל אף נטרול מערכת ה- Start&Stop ציפינו לצריכת דלק נמוכה. הנתון שהתקבל בסופו של יום עמד על 14.5 ק"מ לליטר ורחוק מנתון היצרן העומד על 21.2 ק"מ לליטר. ניתן לשער כי הנתון ישתפר עם מערכת Start&Stop פעילה. דרגת זיהום האוויר הינה 4 מתוך 15.

 

עלויות אחזקה

 

סיאט איביזה משווקת עם אחריות מלאה לשנתיים בלבד ללא הגבלת ק"מ. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים של סיאט איביזה החדשה אינם זמינים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס. עלות ביטוח חובה לשנה עומדת על 1,496 ₪ ועלות ביטוח מקיף לשנה עומדת על 5,087 ₪ לכל נהג מעל גיל 21 ללא תביעות ושלילת רישיון.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

בטיחות

 

במבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP שנערכו בשנת 2017, זכתה סיאט איביזה לציון מרבי של חמישה כוכבים עם מפרט בטיחות זהה למשווק בישראל. אבזור הבטיחות טוב ביחס למקובל בקטגוריה וכולל בין היתר מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית (למעט בגרסת רפרנס הבסיסית), מערכת בלימה לאחר תאונה למניעת תאונות משנה, התרעה על עייפות הנהג, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, ושבע כריות אוויר. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה עומדת על 3 מתוך 8.

 

סיאט איביזה 2017סיאט איביזה 2017

 

תמורה למחיר

 

סיאט איביזה ברמת אבזור סטייל תעבור לבעלותכם בתמורה ל- 97,000 ₪. היא כוללת בין היתר הגה כוח אלקטרו מכני עם קשיחות משתנה, 4 חלונות חשמל אוטומטיים, מושב נהג מתכוונן לגובה, משענת יד קדמית, חיישני אור וגשם, פנסי ערפל, קישורית בלוטות', חלונות אחוריים כהים, מראות צד מחוממות, מתכוונות ומתקפלות חשמלית, וחישוקי סגסוגת בקוטר 15 אינץ'. רמת אבזור FR מוצעת בתוספת 10,000 ₪ ומאובזרת בנוסף בגימור פנימי שונה, מערכת לבחירת מצבי נהיגה, בקרת אקלים מפוצלת, וכיוון גובה גם למושב הנוסע. מבחוץ נבדלת גרסת FR בחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ', צינור מפלט ספורטיבי, פגושים בעיצוב ספורטיבי, גג פנורמי חשמלי, פנסיLED אחוריים, ותאורת יום מסוג LED.

 

למרות ההתייקרות ביחס לדגם הקודם, ובהתחשב בשיפור ברמת האבזור, סיאט איביזה הייתה ועודנה אחת העסקאות היותר משתלמות בשוק הרכב המקומי. מדובר במכונית סופר מיני נאה ומרווחת, אשר מבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה ומתעלה על רוב המתחרות בנתוני חיסכון וביצועים. האבזור בכל הגרסאות נדיב ביחס למחיר. זה המקום לציין כי בחירתו של היבואן לאבזר את האיביזה בבקרת שיוט אדפטיבית כבר ברמת אבזור סטייל, הינה בחירה נבונה שראויה לשמש דוגמא לשאר היבואנים.

 

אמנם דיפון תא הנוסעים פלסטי ולא נעים למגע, ונוחות הנסיעה בינונית, אך סיאט איביזה מציעה במגוון גרסאותיה חבילה מנצחת לצעירים או כרכב שני במשפחה, וניתן לשער כבר כעת כי סיאט איביזה החדשה תשחזר את הצלחת קודמתה.

 

סיאט איביזה 1.0 TSI 115 כ"ס סטייל אוטומטית
מנוע טורבו בנזין 999 סמ"ק
הספק מרבי משולב 115/5,000-5,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 20.3/2,000-3,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רובוטית 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,059 מ"מ
רוחב כללי 1,780 מ"מ
גובה כללי 1,444 מ"מ
בסיס גלגלים 2,564 מ"מ
מיכל דלק 40 ליטרים
נפח תא מטען

355 ליטרים

משקל עצמי 1,164 ק"ג
מהירות מרבית 193 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.5 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 21.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 14.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 4 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 3 (מתוך 8)
מחיר

97,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אופל גרנדלנד X זוכה לגרסאות חדשות בישראל

    אופל גרנדלנד X זוכה לגרסאות חדשות בישראל

    12.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    הגרסאות החדשות של אופל גרנדלנד X כוללות מנוע דיזל חדש, תיבת 8 הילוכים, ואבזור משופר. המחיר החל מ- 151,900 ₪

    קבוצת לובינסקי, יבואנית אופל לישראל, משיקה גרסאות חדשות לקרוסאובר אופל גרנדלנד X המתחרה מול דגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ופיג'ו 3008 עליו הוא מבוסס. הגרסאות החדשות כוללות מנועים מעודכנים, תיבת 8 הילוכים אוטומטית ואבזור משודרג. אופל גרנדלנד X אופל גרנדלנד X מקבל כעת את הגרס

     
  • רנו קדג'אר החדש 2019 מושק בישראל

    רנו קדג'אר החדש 2019 מושק בישראל

    12.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    רנו קדג'אר החדש מושק בישראל עם עיצוב רענן, מנוע מעודכן, ואבזור משופר במחיר 149,990 ₪

    חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל, משיקה בימים אלה את רכב הפנאי רנו קדגא'ר לאחר שזכה למתיחת פנים הכוללת מנוע דיזל מעודכן, אבזור בטיחות מתקדם, ועיצוב רענן. רנו קדג'אר 2019 העיצוב החיצוני מחודד מבעבר הודות לשבכה קדמית מוגדלת עם עיטורי כרום חדשים, פנסי LED למראה מודרני ואלגנטי, פגו

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • אייקון: לנד רובר דיפנדר החדש 2020

    אייקון: לנד רובר דיפנדר החדש 2020

    10.09.19 | חדשות רכב, תערוכות רכב, שטח, רכב חדש

    לנד רובר דיפנדר חוזר למשחק עם עיצוב מודרני ושלדה אחודה במטרה לכבוש קהל יעד חדש

    לנד רובר דיפנדר המקורי שיצא לגמלאות אחרי 70 שנות ייצור ללא שינויים משמעותיים, זוכה היום ליורש המציג שיפורים בכל התחומים ומכוון לקהל יעד רחב יותר מבלי לוותר על יכולות השטח הגבוהות של קודמו, שיכל להגיע למקומות הכי חשוכים בג'ונגל. הדגם ישווק במרכב קצר עם שלוש דלתות המכונה 90 ובמרכב ארוך עם חמש דלתות המ

     
  • פרארי F8 ספיידר - 720 כ"ס בלי גג

    פרארי F8 ספיידר - 720 כ"ס בלי גג

    09.09.19 | חדשות רכב, תערוכות רכב, רכב חדש

    פרארי F8 זוכה לגרסת ספיידר פתוחה עם 720 כ"ס ומהירות מרבית של 340 קמ"ש

    פרארי F8 ספיידר, מחליפתה של פרארי 488 ספיידר, נחשפת בתמונות לקראת הופעת הבכורה בתערוכת פרנקפורט שתיפתח השבוע. הדגם החדש טוב מקודמו בכל התחומים, החל ממנוע משופר המפיק 50 כ"ס נוספים, דרך הפחתה של 20 ק"ג מהמשקל הכולל העומד כעת על 1,400 ק"ג, ועד לשיפור של 10% ביעילות האווירודינמית. פרארי F8 ספי

     
  • סקודה סקאלה 2019 מושקת בישראל

    סקודה סקאלה 2019 מושקת בישראל

    09.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    המשפחתית הקומפקטית סקודה סקאלה מושקת בישראל עם מנוע טורבו בנפח 1.0 ליטר במחיר 117,990 ₪

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל, מודיעה על תחילת שיווק סקודה סקאלה, המשפחתית הקומפקטית החדשה של המותג הצ'כי. באופן נדיר למדי, חשיפתה הרשמית הראשונה של סקודה סקאלה בפני כתבי רכב מכל העולם התקיימה בישראל לפני כשנה. בשלב זה תשווק סקודה סקאלה בישראל בגרסה אחת בלבד אך בתחילת השנה הבאה יצטרפו גרסאות

     
  • אאודי A5 החדשה 2020 - מושכת וחדה מתמיד

    אאודי A5 החדשה 2020 - מושכת וחדה מתמיד

    08.09.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    מתיחת הפנים לאאודי A5 כוללת רענון עיצוב, עדכון יחידות ההנעה ומערכת MMI מדור חדש

    אאודי A5 זוכה למתיחת פנים מקיפה בכל סוגי המרכב - קופה, קבריולט, וספורטבק, ומציגה מראה דינמי, אגרסיבי ומחודד מתמיד. הגריל הקדמי רחב ושטוח יותר מבעבר, הפגוש הקדמי הונמך, ודיפיוזר בפגוש האחורי חותם שינויים אווירודינמיים המשפרים גם את הביצועים. בנוסף עודכנו חתימות האור מלפנים ומאחור, לטובת הופעה דרמטית

     
  • חדש בישראל: סאנגיונג רקסטון פרימיום

    חדש בישראל: סאנגיונג רקסטון פרימיום

    05.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    סאנגיונג רקסטון יוצע ברמת אבזור פרימיום חדשה ועשירה במחיר 275,900 ₪

    טלקאר, יבואנית סאנגיונג לישראל, משיקה היום רמת אבזור פרימיום חדשה לסאנגיונג רקסטון. הדור השני של סאנגיונג רקסטון משווק בישראל מזה שנה וחצי, הוא אחד מרכבי הפנאי שטח הקשוחים הבודדים אשר נמכרים כיום בישראל ומתחרה בעיקר בטויוטה לנד קרוזר הותיק והיקר ממנו משמעותית. סאנגיונג רקסטון

     
  • 10 דברים שצריך לדעת על פורשה טייקן החשמלית

    10 דברים שצריך לדעת על פורשה טייקן החשמלית

    05.09.19 | חדשות רכב, רכב חדש, רכב חשמלי

    פורשה מציגה את הטייקן שמאיימת לגנוב לטסלה את תואר המכונית החשמלית הנחשקת ביותר. בקרוב בישראל

    בשנת 2015 הציגה פורשה את ה- Mission E קונספט, מכונית ספורט חשמלית במרכב קופה 4 דלתות שכעת מגיעה אלינו בגרסת הייצור והתוצאה לא פחות ממדהימה. בשלב זה פורשה טייקן תשווק בשתי גרסאות - טורבו וטורבו S. למרות שאף אחת מהן לא מצויידת במגדש טורבו, זו מסורת בת עשרות שנים לסימון הגרסאות הבכירות של דגמי פורשה. ב

     
  • ניסאן ג'וק החדש 2020 נחשף

    ניסאן ג'וק החדש 2020 נחשף

    04.09.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    ניסאן ג'וק החדש מציג שיפורים בכל התחומים ושומר על העיצוב האטלטי והייחודי

    עשור חלף מאז הוצג ניסאן ג'וק הראשון שהעיר את סגמנט הקרוסאוברים העירוניים וגרר את שאר היצרנים לתחרות עזה. כעת אנו עדים סוף סוף להשקת הדור השני של הג'וק ושמחים לראות שניסאן הציבה את העיצוב בראש סדר העדיפויות ושיפרה את הרכב בכל התחומים על מנת להתחרות בדגמים כגון פיג'ו 2008, סיאט ארונה וקיה סטוניק. &nb

     
  • למבורגיני סיאן - ההיברידית הראשונה של המותג

    למבורגיני סיאן - ההיברידית הראשונה של המותג

    04.09.19 | חדשות רכב, תערוכות רכב, רכב חדש

    למבורגיני סיאן מצויידת במנוע V12 היברידי המפיק 819 כ"ס בעזרת מנוע חשמלי. רק 63 מכוניות יגיעו לייצור וכולן נמכרו מראש

    למבורגיני חושפת פרטים ראשונים אודות הדגם ההיברידי הראשון של המותג - למבורגיני סיאן (Sián), אשר יוצג רשמית בתערוכת פרנקפורט הקרובה. הדגם מבוסס על האוונטדור אך יגיע לייצור במהדורה מוגבלת של 63 מכוניות לציון שנת הקמת המותג ב- 1963, כולן נמכרו מראש לאחר שהותאמו אישית לטעמם של הרוכשים המאושרים. &

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 מושקת בישראל

    מאזדה 3 החדשה 2019 מושקת בישראל

    04.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    מאזדה 3 החדשה מושקת בישראל עם מנוע בהספק 165 כ"ס, רשימת אבזור עשירה, ותג מחיר של החל מ- 145,000 ₪

    דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, משיקה את הדור הרביעי של המשפחתית מאזדה 3 אשר תתחרה מול דגמים כגון טויוטה קורולה, סקודה אוקטביה, ופולקסווגן גולף. מאזדה 3 מגיעה לישראל במרכב סדאן והאצ'בק, עם רמת אבזור אחת ומנוע אחד בהיצע. סרטון השקת מאזדה 3 החדשה 2019 בישראל הדור החדש של המשפחתית ה

     
  • יונדאי i10 החדשה 2020 נחשפת רשמית

    יונדאי i10 החדשה 2020 נחשפת רשמית

    03.09.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    יונדאי חושפת את ה- i10 החדשה עם עיצוב צעיר ומערכות בטיחות עדכניות

    הדור השלישי של העירונית היעילה יונדאי i10 נחשף ואיתו מגיעות ציפיות להצלחה לפחות כמו הדגם היוצא. העיצוב של יונדאי i10 החדשה מפתיע עם קווים ספורטיביים וצעירים מבפנים ומבחוץ. החזית כוללת גריל גדול המשלב את תאורת היום בנוסף לפנסי הערפל הנמצאים בתחתית הפגוש הקדמי. צביעה דו-גונית וחישוקי סגסוגת נאים משלימ

     
  • קיה אקסיד וקיה סיד סטיישן פלאג-אין הייבריד נחשפות

    קיה אקסיד וקיה סיד סטיישן פלאג-אין הייבריד נחשפות

    02.09.19 | רכב חדש

    רכב הפנאי קיה אקסיד והמשפחתית קיה סיד סטיישן מושקים בגרסאות PHEV עם טווח נסיעה חשמלי של עד 60 ק"מ

    קיה צועדת אל העתיד ומרחיבה את היצע דגמיה עם השקת קיה אקסיד (XCeed) וקיה סיד סטיישן בגרסאות PHEV אשר יתחרו בעיקר בטויוטה C-HR ובטויוטה קורולה הייבריד הפופולריים. שני הדגמים ייוצרו במפעלי החברה בסלובקיה ויוצעו למכירה באירופה ברבעון הראשון של שנת 2020. קיה אקסיד וקיה סיד סטיישן פלאג-אין הייברי

     
  • שברולט בלייזר החדש 2019 מושק בישראל

    שברולט בלייזר החדש 2019 מושק בישראל

    02.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    שברולט בלייזר החדש מושק עם מנוע V6 בהספק 308 כ"ס ושתי רמות גימור. המחיר החל מ- 280,000 ₪

    קבוצת UMI, יבואנית שברולט לישראל, השיקה היום את שברולט בלייזר החדש. רכב הפנאי החדש ניחן בעיצוב ספורטיבי עם חזית קרבית בהשראת שברולט קמארו, ממדים נדיבים עם 5 מושבים, אבזור נוחות עשיר, מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות, ותא מטען ענק בנפח 864 ליטרים. שברולט בלייזר RS שברולט בלייזר משווק

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קופרה אטקה נצפתה בישראל, השגנו לכם תמונות ראשונות

    קופרה אטקה נצפתה בישראל, השגנו לכם תמונות ראשונות

    27.08.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קופרה אטקה נצפתה בישראל, השגנו לכם תמונות ראשונות

    השקת מותג רכב חדש הינו אירוע נדיר בעולם הרכב בעשורים האחרונים. קופרה הינו מותג שעד כה שוייך לדגמי הביצועים של סיאט, אך החל מינואר 2018 הוגדר כמותג עצמאי המתחיל את דרכו בהתבססות על דגמי סיאט המוכרים בשמותיהם המקוריים. קופרה אטקה, הדגם הראשון של המותג, כבר נחת בישראל והשגנו לכם תמונות ראשונות. כפי שני

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • חדש בישראל: סיאט ארונה סטייל X

    חדש בישראל: סיאט ארונה סטייל X

    14.08.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    סיאט ארונה ברמת אבזור סטייל X החדשה ימכר רק באתר האינטרנט של החברה במחיר 112,900 ₪

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט לישראל, מודיעה על הרחבת פעילות האונליין של מותג סיאט בישראל עם השקת גרסה חדשה לסיאט ארונה שתימכר באופן בלעדי באתר האינטרנט של החברה. לפני כשנה הושקה באופן דומה סיאט איביזה אקסלנס שאינה מוצעת לרוכשים באולמות התצוגה אלא רק באתר החברה. סיאט ארונה סטייל X ת

     
  • פולקסווגן חושפת טי-רוק קבריולט

    פולקסווגן חושפת טי-רוק קבריולט

    14.08.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    פולקסווגן מפתיעה עם גרסת קבריולט חדשה לרכב הפנאי הקומפקטי טי-רוק

    פולקסווגן חושפת תמונות ופרטים ראשונים אודות גרסת קבריולט חדשה לרכב הפנאי פולקסווגן טי-רוק (T-ROC). פגשנו בעבר רכבי פנאי שטח קבריולט יקרים ואקסלוסיביים כמו ריינג' רובר איווק קבריולט, אך זו הפעם הראשונה שאנו נחשפים לרכב פנאי קומפקטי עממי בתצורת קבריולט. נזכיר כי פולקסווגן טי-רוק הוצג לפני כשנתיים וממו